Zo ook ik kan een first impression achterlaten eindelijk ( nadat postnl hem 8 uur te laat en ook nog eens op het verkeerde adres wilde bezorgen

) maargoed in het kort dan na 2 uur in gebruik. Ik maak de overstap vanaf een 24 inch 1440p 165hz full Gsync TN scherm.
+ Grootste upgrade die ik ooit aan mijn game ervaring heb gedaan !
+ 1440p op 27 inch voelt veeeel natuurlijker dan op 24 inch
+ Groen is groen, Rood is rood, Blauw is blauw... Kortom de kleuren spatten van mijn scherm, TN voelde
altijd verkeerd, heel flets, heel grauw. Er zat geen leven in zeg maar.
+ Gsync compatabile werkt tot dusver na een korte gamesessie vergelijkbaar met mijn vorige scherm met
volledige Gsync module erin.
+ Zeer makkelijk bedienbaar on screen settings menu. Mijn vorige scherm had 6 knopjes aan de onderkant
die allemaal iets anders deden..
+ 0 dode pixels, in een donkere kamer met zwart scherm vrijwel niet waarneembare bleed/glow ( ln de
linker onderhoek iets maar niet noemenswaardig )
- Er is duidelijk niet nagedacht over mensen zoals ik die hun scherm wall mounten met de kabels die zo
haaks aan de achterkant er uit komen, plet je ze vol tegen de muur.. Het gaat maar dan ook maar net en
niet comfortabel. liever gezien dat ze er aan de onderkant uit kwamen.
- Ik moet nog instellingen aanpassen naar wens maar damn wat is het schem fel !
Al met al dus zwaar onder de indruk van beeldkwaliteit, bouwkwaliteit, gebrek aan mankementen als bleed en glow waar ik heel bang voor was en overall prijs/performance. Ik ga er nog wat meer mee spelen voor ik een echte review plaats.
Ik heb trouwens de Rev.02 gekregen van bol.com ( besteld op 22 nov)