Heel netjes gemaakt joh!! Vooral gek op je informatiebordenDesutoroiya schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 10:45:
https://youtu.be/UM6pSeXZXII
Hier heb ik aan meegedaan. Was nummer 5. Kunnen jullie mijn build nog eens zien
Dankje.Ryst schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 10:54:
[...]
Heel netjes gemaakt joh!! Vooral gek op je informatieborden
Welke informatie borden bedoel je?
Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza
Is Zoo Tycoon nog de moeite waard om te kopen (nu een koopje in de Steam Sale) of is in Planet Zoo alles mooier en beter?
Your Friendly Neighborhood Moderator
Planet Zoo, 100 procent.Jorgen schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 21:53:
Is Zoo Tycoon nog de moeite waard om te kopen (nu een koopje in de Steam Sale) of is in Planet Zoo alles mooier en beter?
Ik heb wel wat vergelijkingen zitten lezen, maar ik heb nog nooit een zoo manager gespeeld dus vind het lastig beoordelen. Zoo Tycoon ziet er ook wel leuk uit, maar jij hebt dus de voorkeur voor Planet Zoo. Waarom precies?
Your Friendly Neighborhood Moderator
De laatste Zoo Tycoon was erg gelimiteerd in haar mogelijkheden, zelfs in vergelijkingen met de oudere games in die serie. Planet Zoo kan je zien als een soort spirituele opvolger waarin je je hele park naar wens kan aanpassen. Je kan het zo gek niet verzinnen en je kan het creëren in Planet Zoo, al zit daar wel veel tijd in.Jorgen schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 22:48:
[...]
Ik heb wel wat vergelijkingen zitten lezen, maar ik heb nog nooit een zoo manager gespeeld dus vind het lastig beoordelen. Zoo Tycoon ziet er ook wel leuk uit, maar jij hebt dus de voorkeur voor Planet Zoo. Waarom precies?
Goed om te weten is dat er een vrij diepe managementlaag in zit. Het is niet zo dat je in Planet Zoo een park bouwt en dat is het. Je dient het ook werkend te hebben met verzorgers, price flows, dierenmanagemt etc.
Ik ben ook van plan om deze game weer eens op te pakken. Hoe is de ervaring van mensen nu met de game? Tijdje geleden zaten er nog best wel wat bugs in (ook irritante die de gameplay beinvloedden).
Tevens vraag ik me af of de uitbreidingen de moeite waard zijn...
Tevens vraag ik me af of de uitbreidingen de moeite waard zijn...
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Wil de game weer oppakken omdat het thema me toch wel aanspreek. Alleen waar ik vorige keer op afgeknapt ben is dat ik het bouwen en paden leggen niet onder de knie krijg.
Ik wil b.v. gewoon nette rechte paden langs mijn verblijf maar op 1 of andere manier gebeurd dat nooit en lopen ze toch schuin af. Het zelfde met "gaten" in de grond maken voor een verblijf of water ik krijg deze nooit mooi recht.
Zijn er goede website's / youtube video's die goed uitleg hierover geven ?
Ik wil b.v. gewoon nette rechte paden langs mijn verblijf maar op 1 of andere manier gebeurd dat nooit en lopen ze toch schuin af. Het zelfde met "gaten" in de grond maken voor een verblijf of water ik krijg deze nooit mooi recht.
Zijn er goede website's / youtube video's die goed uitleg hierover geven ?
Rechte paden kun je met een raster aanleggen. Bij het aanleggen van paden hebben ze volgens mij ook meer opties toegevoegd.Traeces schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 10:25:
Wil de game weer oppakken omdat het thema me toch wel aanspreek. Alleen waar ik vorige keer op afgeknapt ben is dat ik het bouwen en paden leggen niet onder de knie krijg.
Ik wil b.v. gewoon nette rechte paden langs mijn verblijf maar op 1 of andere manier gebeurd dat nooit en lopen ze toch schuin af. Het zelfde met "gaten" in de grond maken voor een verblijf of water ik krijg deze nooit mooi recht.
Zijn er goede website's / youtube video's die goed uitleg hierover geven ?
7800X3D, RTX 4090, 32GB DDR5
gisteravond is bekend gemaakt dat in de volgende grote update er meer variatie in de vacht\ huid van de dieren aanwezig zal zijn. Zo zullen giraffen andere patronen kunnen krijgen en wolven een andere kleur vacht.
https://forums.frontier.c...-colour-variation.552263/
https://forums.frontier.c...-colour-variation.552263/
https://www.planetzoogame.com/news/planet-zoo-1-3-update
Nieuwe gratis update. Ze luisteren goed naar de community
Nieuwe gratis update. Ze luisteren goed naar de community
Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza
Zit je rustig "Inside Tarago Zoo " te kijken, hoor je ineens het Planet Zoo muziekje.
Ik ben momenteel een vervelende bug tegengekomen. Van die demonstranten die komen betogen, maar al mijn beestjes zijn happy. Bezoekers en inspecteurs knappen af op die demostranten, dus zoo in de min tot gevolg.Riqy schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 09:39:
Ik ben ook van plan om deze game weer eens op te pakken. Hoe is de ervaring van mensen nu met de game? Tijdje geleden zaten er nog best wel wat bugs in (ook irritante die de gameplay beinvloedden).
Tevens vraag ik me af of de uitbreidingen de moeite waard zijn...
Ik vind de koe een moedig dier, want ze durft te vrijen met een stier
Dit heb ik nog niet eerder gehoord. Weet je 100% zeker dat ze happy zijn?
Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza
Had deze bug ook, de enige manier om er van af te komen is de dieren vrij te laten in het wild of te verkopen. Als je het niet veel irriteert kan je ze ook van ouderdom laten sterven.
Ik zou het wel fijn vinden als ze grotere dlc pakketten uitbrengen. Het is nu themed maar iedere keer 3 of 4 dieren erbij gaat lang duren.
7800X3D, RTX 4090, 32GB DDR5
Yep, er was een probleem geweest met het water. Zuiveringsstation stond blijkbaar in een zone zonder stroomDesutoroiya schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 10:36:
Dit heb ik nog niet eerder gehoord. Weet je 100% zeker dat ze happy zijn?
Dat was hersteld maar die mannen bleven staan.
Ik heb nu een andere zoo gestart, en waarschijnlijk ga ik de dieren overzetten naar die zoo. Beestjes waren net zo goed op weg op toppers te worden.Emryte schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 22:47:
Had deze bug ook, de enige manier om er van af te komen is de dieren vrij te laten in het wild of te verkopen. Als je het niet veel irriteert kan je ze ook van ouderdom laten sterven.
Ik heb eindelijk eens gaan opzoeken hoe je best van die 100%-beesten kan kweken, en dat levert toch mooie resultaten op. Ik ben van 3.000 natuurpunten (of hoe heten die blaadjes) naar 40.000 gegaan. Vooral mijn leeuwen beginnen op te brengen. En ik verkoop gewoon aan de prijs dat de market voorstelt.
Ik vind de koe een moedig dier, want ze durft te vrijen met een stier
Zit nu zelf rond de 130k van die punten, kwam er achter dat cheetahs ook vrij efficiënt zijn om die punten te krijgenArator schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 03:36:
[...]
Yep, er was een probleem geweest met het water. Zuiveringsstation stond blijkbaar in een zone zonder stroom![]()
Dat was hersteld maar die mannen bleven staan.
[...]
Ik heb nu een andere zoo gestart, en waarschijnlijk ga ik de dieren overzetten naar die zoo. Beestjes waren net zo goed op weg op toppers te worden.
Ik heb eindelijk eens gaan opzoeken hoe je best van die 100%-beesten kan kweken, en dat levert toch mooie resultaten op. Ik ben van 3.000 natuurpunten (of hoe heten die blaadjes) naar 40.000 gegaan. Vooral mijn leeuwen beginnen op te brengen. En ik verkoop gewoon aan de prijs dat de market voorstelt.
Iemand hier nog actief mee bezig? zit met af te vragen of die DLC's hun geld waard zijn om aan te schaffen, en tevens hoe het met de bugs is ondertussen (toen ik tijdje geleden speelde was het spel met de aanwezige bugs echt niet lekker te spelen)
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Ik speel het nog wel af en toe.Riqy schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 10:58:
Iemand hier nog actief mee bezig? zit met af te vragen of die DLC's hun geld waard zijn om aan te schaffen, en tevens hoe het met de bugs is ondertussen (toen ik tijdje geleden speelde was het spel met de aanwezige bugs echt niet lekker te spelen)
Ik heb alle DLC's, die van de Artic vond ik het minste. De bouwelementen zijn vooral "kerstmisachtig", en voor de dieren moet je het ook niet doen. De ijsbeer is echt onmogelijk qua leefgebied.
Australië levert dan weer wel aparte beestjes op en mooie bouwelementen. Zuid-Amerika geeft mooie aanplantingen.
Qua bugs, als het gaat over de verbindingen in de franchise. Het is stukken beter als in het begin, maar van tijd tot tijd nog wat haperingen bij het aankopen van dieren (de spatiebalk wil dan wonderen doen bij mij). Maar zeker niet zoals in het begin dat je gewoon niet bladeren of een dier selecteren.
Andere bugs kan ik zo niet direct voor de geest halen.
Ik vind de koe een moedig dier, want ze durft te vrijen met een stier
Ik had in het begin veel last van die bug dat personeel bleef hangen op bepaalde plekken, waardoor verblijven geen onderhoud kregen en dieren geen verzorging en eten, maar dat is volgens mij eerder al wel opgelost
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Nou ik ben ook weer begonnen, nu met Australië en Zuid-Amerika pack erbij. Dus heb alles weer. Zie er nog niet heel veel van op de dieren na. Maar het is nog steeds een leuk spel! Begonnen met sandbox mode en een droompark maken. Maar dat word al snel saai, aangezien ik het management stukje enorm leuk vind met een beetje druk erachter. Toen toch maar weer begonnen met Franchise mode ;D
Merk alleen dat mijn eigen creativiteit in het spel wat weg is. Heb voor mijn gevoel leuke parken gebouwd, maar ben een beetje inspiratieloos op dit moment.
Merk alleen dat mijn eigen creativiteit in het spel wat weg is. Heb voor mijn gevoel leuke parken gebouwd, maar ben een beetje inspiratieloos op dit moment.
Zelf heb ik alleen in het begin bugs gehad waardoor het spel onspeelbaar was bij release. Dat was al snel opgelost en merk nu eigenlijk niets meer. Ook het Traden van dieren is flink verbeterd!Riqy schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 11:52:
Ik had in het begin veel last van die bug dat personeel bleef hangen op bepaalde plekken, waardoor verblijven geen onderhoud kregen en dieren geen verzorging en eten, maar dat is volgens mij eerder al wel opgelost
Ik zit nu ook met hetzelfde. Had een aantal leuke ideeën en een paar heb ik er uitgewerkt maar daarna is het even stil komen te liggen. Desondanks blijft het nog steeds vermakelijk om de dingen in je hoofd lekker uit te werken.Ryst schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:17:
Nou ik ben ook weer begonnen, nu met Australië en Zuid-Amerika pack erbij. Dus heb alles weer. Zie er nog niet heel veel van op de dieren na. Maar het is nog steeds een leuk spel! Begonnen met sandbox mode en een droompark maken. Maar dat word al snel saai, aangezien ik het management stukje enorm leuk vind met een beetje druk erachter. Toen toch maar weer begonnen met Franchise mode ;D
Merk alleen dat mijn eigen creativiteit in het spel wat weg is. Heb voor mijn gevoel leuke parken gebouwd, maar ben een beetje inspiratieloos op dit moment.![]()
[...]
Zelf heb ik alleen in het begin bugs gehad waardoor het spel onspeelbaar was bij release. Dat was al snel opgelost en merk nu eigenlijk niets meer. Ook het Traden van dieren is flink verbeterd!
7800X3D, RTX 4090, 32GB DDR5
Ik speel dit spel sinds kort en ik vind het op zich een leuk spel, maar er zijn wel een paar aspecten waar ik me nu al aan erger, maar misschien ligt dat aan mij, dus misschien hebben jullie tips voor me.
Een dierenverblijf bouwen duurt vaak lang, zeker voor het er mooi uit ziet. Dat vind ik niet erg, maar wat ik wel irritant vind is dat alles er omheen ook extreem lang duurt. Paden aanleggen is een regelrechte ramp. Ik wil gewoon 1 groot plein maken, maar nee dan moet je allemaal paden aan elkaar knopen en krijg je overal van die mini stoeprandjes..
Daarnaast vind ik de winkels een ramp. Ik wil gewoon winkels kant en klaar in een bepaalde stijl neerzetten... Maar nee, je moet een winkel plaatsen, dan een stijl winkel (dus een omhulsel) er omheen zetten en dan kun je daar eventueel een blauwdruk van maken en die later plaatsen...
En wat ik dan eigenlijk nog het meest irritante vind is dat je niets kan automatiseren (of misschien weet ik gewoon niet hoe). Ik heb bijvoorbeeld best wel wat virariums in een ondergrondse grot gezet. Maar die beesten die planten zich voort alsof het konijnen zijn. Soms kijk ik letterlijk 5 minuten niet en dan is het welzijn van de dieren ween gekelderd omdat ze met z'n honderden in 1 zo'n hokje zitten. Dan ben ik weer enorm veel tijd kwijt aan het selecteren van alle dieren in het virarium op 1 mannetje en 1 vrouwtje na. Waarom zit er niets iets in het spel waarmee je automatisch dieren kan uitzetten/verkopen zodra een x aantal dieren in 1 gebied overschreden wordt.
Deze zaken zorgen ervoor dat ik het spel eigenlijk nauwelijks meer aanraak na een paar uur spelen.
Nog 1 vraagje:
Als je een beetje een volle dierentuin hebt gebouwd, wat is dan een normaal bezoekersaantal. Ik heb niet heel veel dieren, maar ik heb telkens 2000 bezoekers ongeveer, wat ik dan weer ontzettend weinig vind in vergelijking met de dieren die ik heb.
Een dierenverblijf bouwen duurt vaak lang, zeker voor het er mooi uit ziet. Dat vind ik niet erg, maar wat ik wel irritant vind is dat alles er omheen ook extreem lang duurt. Paden aanleggen is een regelrechte ramp. Ik wil gewoon 1 groot plein maken, maar nee dan moet je allemaal paden aan elkaar knopen en krijg je overal van die mini stoeprandjes..
Daarnaast vind ik de winkels een ramp. Ik wil gewoon winkels kant en klaar in een bepaalde stijl neerzetten... Maar nee, je moet een winkel plaatsen, dan een stijl winkel (dus een omhulsel) er omheen zetten en dan kun je daar eventueel een blauwdruk van maken en die later plaatsen...
En wat ik dan eigenlijk nog het meest irritante vind is dat je niets kan automatiseren (of misschien weet ik gewoon niet hoe). Ik heb bijvoorbeeld best wel wat virariums in een ondergrondse grot gezet. Maar die beesten die planten zich voort alsof het konijnen zijn. Soms kijk ik letterlijk 5 minuten niet en dan is het welzijn van de dieren ween gekelderd omdat ze met z'n honderden in 1 zo'n hokje zitten. Dan ben ik weer enorm veel tijd kwijt aan het selecteren van alle dieren in het virarium op 1 mannetje en 1 vrouwtje na. Waarom zit er niets iets in het spel waarmee je automatisch dieren kan uitzetten/verkopen zodra een x aantal dieren in 1 gebied overschreden wordt.
Deze zaken zorgen ervoor dat ik het spel eigenlijk nauwelijks meer aanraak na een paar uur spelen.
Nog 1 vraagje:
Als je een beetje een volle dierentuin hebt gebouwd, wat is dan een normaal bezoekersaantal. Ik heb niet heel veel dieren, maar ik heb telkens 2000 bezoekers ongeveer, wat ik dan weer ontzettend weinig vind in vergelijking met de dieren die ik heb.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
@miicker je moet bij paden eens kijken naar de instellingen, daar kan je bijvoorbeeld aanduiden dat je geen stoeprand wil.
Verder vind ik het gemakkelijker om een plein te maken door gebruik te maken van "gebruik raster" (denk dat die optie zo heet). Dan moet je klikken op een gebouw of stuk pad, en bouw je zo mooie vierkante paden.
Om het kweken van dieren tegen te gaan, kan je ze birth-controlpills geven.
Eigenschappen van die dieren openen, en dan kan je daar die optie aanzetten.
:fill(white):strip_exif()/f/image/kmpKrZqcY5TL1gLDHzd7ayYp.png?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/gdlasY6eCnwe9sTHEiGchM66.jpg?f=user_large)
Voor winkeltjes bestaan er reeds blauwdrukken in verschillende thema's. Die moet je volgens mij wel unlocken door een mechanic die te laten onderzoeken.
Voor de rest, ik weet niet welke mode dat je speelt, franchise of sandbox. Maar in franchise wil je dus traag uitbreiden. Dus dan ben ik blij dat ik lang bezig ben met zaken mooi te maken.
Verder vind ik het gemakkelijker om een plein te maken door gebruik te maken van "gebruik raster" (denk dat die optie zo heet). Dan moet je klikken op een gebouw of stuk pad, en bouw je zo mooie vierkante paden.
Om het kweken van dieren tegen te gaan, kan je ze birth-controlpills geven.
Eigenschappen van die dieren openen, en dan kan je daar die optie aanzetten.
:fill(white):strip_exif()/f/image/kmpKrZqcY5TL1gLDHzd7ayYp.png?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/gdlasY6eCnwe9sTHEiGchM66.jpg?f=user_large)
Voor winkeltjes bestaan er reeds blauwdrukken in verschillende thema's. Die moet je volgens mij wel unlocken door een mechanic die te laten onderzoeken.
Voor de rest, ik weet niet welke mode dat je speelt, franchise of sandbox. Maar in franchise wil je dus traag uitbreiden. Dus dan ben ik blij dat ik lang bezig ben met zaken mooi te maken.
Ik vind de koe een moedig dier, want ze durft te vrijen met een stier
Ik blijft problemen houden met crashes, kan het spel niet langer dan 5-10 minuten spelen.
De crashes zijn helemaal random, soms direct in het hoofd menu, of na het laden van een savegame.
En anders gewoon tijdens gameplay.
Het spel loopt goed, hoge FPS op high settings
Op mijn hoofd PC draait het goed, misschien 1 crash per 10 uur,
Nu heb ik een laptop gekocht om ook daar op te kunnen spelen.
Alle andere spellen die ik geprobeerd heb, incl benchmarks lopen goed, alleen Planet Zoo kan ik niet spelen.
Hardware:
Ryzen 7 4800H
Geforce 1650Ti 4GB
16GB geheugen
Windows 10 Home (20h2 update)
Wat heb ik geprobeerd:
Windows update (up to date)
Nvidia drivers (up to date)
Virus scanner, tijdelijk uit.
Als administrator starten
DPI instellingen bij snelkoppeling aangepast
Low setting in game instellingen
Fullscreen/Borderless en windowed mode
Vsync aan/uit
Steam overlay: Uit
CPU usage 50~60%
GPU usage 95~100%
Temps: +/- 60ºc
iemand nog ideeën?
De crashes zijn helemaal random, soms direct in het hoofd menu, of na het laden van een savegame.
En anders gewoon tijdens gameplay.
Het spel loopt goed, hoge FPS op high settings
Op mijn hoofd PC draait het goed, misschien 1 crash per 10 uur,
Nu heb ik een laptop gekocht om ook daar op te kunnen spelen.
Alle andere spellen die ik geprobeerd heb, incl benchmarks lopen goed, alleen Planet Zoo kan ik niet spelen.
Hardware:
Ryzen 7 4800H
Geforce 1650Ti 4GB
16GB geheugen
Windows 10 Home (20h2 update)
Wat heb ik geprobeerd:
Windows update (up to date)
Nvidia drivers (up to date)
Virus scanner, tijdelijk uit.
Als administrator starten
DPI instellingen bij snelkoppeling aangepast
Low setting in game instellingen
Fullscreen/Borderless en windowed mode
Vsync aan/uit
Steam overlay: Uit
CPU usage 50~60%
GPU usage 95~100%
Temps: +/- 60ºc
iemand nog ideeën?
[ Voor 3% gewijzigd door Equazor_ op 18-11-2020 11:51 ]
Bijzonder! Heb zelf een veel mindere pc en heb nooit ergens last van. Spel ook helemaal up-to-date? Wellicht een keertje verwijderen en opnieuw installeren?Equazor_ schreef op woensdag 18 november 2020 @ 10:40:
Ik blijft problemen houden met crashes, kan het spel niet langer dan 5-10 minuten spelen.
De crashes zijn helemaal random, soms direct in het hoofd menu, of na het laden van een savegame.
En anders gewoon tijdens gameplay.
Het spel loopt goed, hoge FPS op high settings
Op mijn hoofd PC draait het goed, misschien 1 crash per 10 uur,
Nu heb ik een laptop gekocht om ook daar op te kunnen spelen.
Alle andere spellen die ik geprobeerd heb, incl benchmarks lopen goed, alleen Planet Zoo kan ik niet spelen.
Hardware:
Ryzen 7 4800H
Geforce 1650Ti 4GB
16GB geheugen
Windows 10 Home (20h2 update)
Wat heb ik geprobeerd:
Windows update (up to date)
Nvidia drivers (up to date)
Virus scanner, tijdelijk uit.
Als administrator starten
DPI instellingen bij snelkoppeling aangepast
Low setting in game instellingen
Fullscreen/Borderless en windowed mode
Vsync aan/uit
Steam overlay: Uit
CPU usage 50~60%
GPU usage 95~100%
Temps: +/- 60ºc
iemand nog ideeën?
Kan ik nog proberen, heb de bestanden wel geverifieerd en die waren goed.Ryst schreef op woensdag 18 november 2020 @ 12:01:
[...]
Bijzonder! Heb zelf een veel mindere pc en heb nooit ergens last van. Spel ook helemaal up-to-date? Wellicht een keertje verwijderen en opnieuw installeren?
spel is ook voorzien van de laatste updates
[ Voor 5% gewijzigd door Equazor_ op 18-11-2020 12:31 ]
nieuwe DLC: Aquatic pack komt volgende week dinsdag uit en bevat zeehonden, otters, caiman, pinguins en kleine schildpadjes.
verdere verbeteringen zijn dat waterdieren door het water zwemmen en duiken en dat er momenten zijn dat er shows\ uitlegmomenten zijn.
verdere verbeteringen zijn dat waterdieren door het water zwemmen en duiken en dat er momenten zijn dat er shows\ uitlegmomenten zijn.
En met update 1.4 worden ook onderwater feeders toegevoegd, speciaal voor die onderwater dieren
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Dit gaat veel veranderen voor het spel. Echter vind ik dat er te weining dieren worden toegevoegd.
Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza
dat had voor mij ook wel iets meer gemogen. Hopen dat er op korte termijn nog meer bijkomt, maar dat zal wel niet.
Wel leuke dieren die erbij komen! Maar blijft inderdaad wel wat magertjes. Ik hoop dat er ook nog eens een echte aqua pack komt met aquariums etc..wolfstein89 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 09:33:
nieuwe DLC: Aquatic pack komt volgende week dinsdag uit en bevat zeehonden, otters, caiman, pinguins en kleine schildpadjes.
verdere verbeteringen zijn dat waterdieren door het water zwemmen en duiken en dat er momenten zijn dat er shows\ uitlegmomenten zijn.
Inderdaad,
Iedereen is lovend enthousiast over die Aquatic DLC omdat er pinguings inzitten maar ik verwacht bij een "aqua DLC" dus ook Aquarium/Vivariums (grotere vivariums) Vissen, Haaien, etc
Het lijkt nu op enkel wat nieuwe gebouwtjes/decoraties en beesten.

Sneak Peak (Edit : Linkt nu naar een groter plaatje)
Inprincipe gaat het een rework van mijn eerste entrance worden
Dit keer zonder de pre-genereerde ingang en met parkeerplaats
Iedereen is lovend enthousiast over die Aquatic DLC omdat er pinguings inzitten maar ik verwacht bij een "aqua DLC" dus ook Aquarium/Vivariums (grotere vivariums) Vissen, Haaien, etc
Het lijkt nu op enkel wat nieuwe gebouwtjes/decoraties en beesten.
Nieuwe post (maar niemand had na mij gepost lol)
Ik ben begonnen met een nieuwe dierentuin, helemaal opnieuw dus en nu ga ik er veel meer moeite in steken. En ik probeer zoveel mogelijk zelf te bouwen, maar toch ook dezelfde ideeen uit mijn eerste park te gebruiken.
Sneak Peak (Edit : Linkt nu naar een groter plaatje)
Inprincipe gaat het een rework van mijn eerste entrance worden
Dit keer zonder de pre-genereerde ingang en met parkeerplaats
[ Voor 55% gewijzigd door Anakin_ op 07-12-2020 00:34 ]
@Anakin_ Op je nieuwe post; je vorige zag er leuk uit! Dit keer in ander thema? Ik heb ook wel eens een parkeerplaats gemaakt, maar vind het toch elke keer net niets. Ik vind het jammer dat je buiten het terrein niet aanpassingen kan doen met landverhoging etc. Je start zomaar uit het niks een weg. Hoe ga je dat doen? ;p
Hou ons/mij hier op de hoogte! Misschien doe ik weer wat inspiratie op. Leuk begin.
Hou ons/mij hier op de hoogte! Misschien doe ik weer wat inspiratie op. Leuk begin.
Als je in sandbox speelt kan je de ingang verplaatsen (dat gaat dus niet in franciseRyst schreef op zondag 6 december 2020 @ 22:36:
Ik heb ook wel eens een parkeerplaats gemaakt, maar vind het toch elke keer net niets. Ik vind het jammer dat je buiten het terrein niet aanpassingen kan doen met landverhoging etc. Je start zomaar uit het niks een weg. Hoe ga je dat doen? ;p
Eentje die ik op de steamworkshop eens tegenkwam : https://steamcommunity.co...iledetails/?id=2272212852
https://forums.frontier.c...-zoopark-ahrensee.557598/
Ik vind de koe een moedig dier, want ze durft te vrijen met een stier
Klopt daar kan je vrij weing aan doen.Ryst schreef op zondag 6 december 2020 @ 22:36:
@Anakin_ Op je nieuwe post; je vorige zag er leuk uit! Dit keer in ander thema? Ik heb ook wel eens een parkeerplaats gemaakt, maar vind het toch elke keer net niets. Ik vind het jammer dat je buiten het terrein niet aanpassingen kan doen met landverhoging etc. Je start zomaar uit het niks een weg. Hoe ga je dat doen? ;p
Hou ons/mij hier op de hoogte! Misschien doe ik weer wat inspiratie op. Leuk begin.
Sommige mensen bouwen een heel wegen netwerk met snelweg etc, en sommigen een tunnel.
Anderen een heel dorp of stad er om heen.
Ik blijf erbij dat het blijft gaan om het bouwen van een dierentuin. Maar de parkeerplek wel van toegevoegde waarde is omdat het min of meer bij de ingang hoort. Dus ik laat de "weg uit het niets" maar even voor wat het is nu.
Progressie :


En dit dus de weg die uit het niets verschijnt haha
Ik gebruik wel een paar kleine dingetjes uit de workshop, waarik dan vervolgens een eigen draai aan geef.
Gebouwen maak ik zelf maar item sets uit de workshop zie ik als extra content voor de game.
[ Voor 7% gewijzigd door Anakin_ op 07-12-2020 00:37 ]
Gisteren de dlc beetje gespeelt.
Ik ben echt super blij met die nieuwe rocks. Je kan zoveel meer nu.
Het duiken is ook mooi, voorheen deed ik niks met onderwater scenes. Nu toch maar wel
Ik ben echt super blij met die nieuwe rocks. Je kan zoveel meer nu.
Het duiken is ook mooi, voorheen deed ik niks met onderwater scenes. Nu toch maar wel
Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza
Progressie.
Niet dat ik veel tijd heb want ik moet gewoon doorwerken tijdens deze "lockdown"

Central Plaza/Ingang is in grote lijnen af en daar zit alles in, shops, habitat, restaurant, station en ik overwoog nog een indoor speelplaats maar deze er toch net buiten geplaatst

Giraffe Habitat
OUD

NIEUW

Hier dus de Chinees Schubdier habitat, Het zelfde idee dus als bij mijn eerste dierentuin want ja, shops, toiletten, treinstation leuk allemaal bij de ingang, maar je komt toch naar een dierentuin voor dieren en die krijg je dus ook gelijk te zien
Niet dat ik veel tijd heb want ik moet gewoon doorwerken tijdens deze "lockdown"

Central Plaza/Ingang is in grote lijnen af en daar zit alles in, shops, habitat, restaurant, station en ik overwoog nog een indoor speelplaats maar deze er toch net buiten geplaatst

Giraffe Habitat
OUD

NIEUW

Hier dus de Chinees Schubdier habitat, Het zelfde idee dus als bij mijn eerste dierentuin want ja, shops, toiletten, treinstation leuk allemaal bij de ingang, maar je komt toch naar een dierentuin voor dieren en die krijg je dus ook gelijk te zien
We is een populaire YouTuber. (Lets game IT out) die allemaal rare dingen doet.
Nu had hij een dier in een gesloten habitat en die vol met water gedaan. Uiteraard is mijn kind van 12 dit ook gaan proberen. Met geen mogelijkheid. Altijd obstructed door een animal.
Is dit een setting of iets?
En uiteraard doet hij 3 "goede" dierentuinen met alles erop en eraan. Maar hij wilde van alles proberen in een probeer dierentuin
Nu had hij een dier in een gesloten habitat en die vol met water gedaan. Uiteraard is mijn kind van 12 dit ook gaan proberen. Met geen mogelijkheid. Altijd obstructed door een animal.
Is dit een setting of iets?
En uiteraard doet hij 3 "goede" dierentuinen met alles erop en eraan. Maar hij wilde van alles proberen in een probeer dierentuin
Ik vermoed dat het inderdaad een setting is. Ik heb al een paar filmpjes gezien van theladysinger, en dit zet de settings van collisions uit. Ze gaf wel aan dat dit voor andere zotte dingen kan leiden, maar je zo wel zaken forceren die anders niet zouden lukken.jaydenjarno schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 22:12:
We is een populaire YouTuber. (Lets game IT out) die allemaal rare dingen doet.
Nu had hij een dier in een gesloten habitat en die vol met water gedaan. Uiteraard is mijn kind van 12 dit ook gaan proberen. Met geen mogelijkheid. Altijd obstructed door een animal.
Is dit een setting of iets?
En uiteraard doet hij 3 "goede" dierentuinen met alles erop en eraan. Maar hij wilde van alles proberen in een probeer dierentuin
Ik vind de koe een moedig dier, want ze durft te vrijen met een stier
Ga ik zo gelijk proberen. Ben benieuwd. Dank je wel
Edit: helaas is dit het ook niet. Even verder speuren dan maar. Gelukkig speelt hij het meestal "normaal". En dan is het geen issue natuurlijk
Edit: helaas is dit het ook niet. Even verder speuren dan maar. Gelukkig speelt hij het meestal "normaal". En dan is het geen issue natuurlijk
[ Voor 58% gewijzigd door jaydenjarno op 20-12-2020 09:26 ]
Is nu een sale op Steam.
Base game: 22,50 https://store.steampowered.com/app/703080/Planet_Zoo/
Premium met alle DLC: 46,71: https://store.steampowere...anet_Zoo_Premium_Edition/
Actie t/m 5 januari
Base game: 22,50 https://store.steampowered.com/app/703080/Planet_Zoo/
Premium met alle DLC: 46,71: https://store.steampowere...anet_Zoo_Premium_Edition/
Actie t/m 5 januari
[ Voor 4% gewijzigd door Skinnyice op 29-12-2020 19:56 ]
Na twijfelen toch opgepikt, ziet er allemaal waanzinnig uit. Voor nu alleen de base game. Heb het idee dat de DLC niet veel of minder toevoegt dan bijv de 2 Zoo Tycoon uitbreidingen. Maar weet er het fijne ook nog niet van.
In mijn ogen zijn die dlc het wel waard. Met alle dlc packs heb je toch aardig wat dieren en scenery erbij. De prijs die ze er voor vragen is ook heel mooi als je bedenkt dat ze normaal 10 euro per stuk kosten.Skinnyice schreef op zondag 3 januari 2021 @ 11:19:
Na twijfelen toch opgepikt, ziet er allemaal waanzinnig uit. Voor nu alleen de base game. Heb het idee dat de DLC niet veel of minder toevoegt dan bijv de 2 Zoo Tycoon uitbreidingen. Maar weet er het fijne ook nog niet van.
7800X3D, RTX 4090, 32GB DDR5
Bouwen jullie vooral in sandbox of in Franchise mode? Franchise is natuurlijk het leukste, maar ik zit nogal met de hoge kosten voor dieren (soms zelfs 10k of meer punten voor 1 gold dier)...
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Franchise.Riqy schreef op zondag 3 januari 2021 @ 12:54:
Bouwen jullie vooral in sandbox of in Franchise mode? Franchise is natuurlijk het leukste, maar ik zit nogal met de hoge kosten voor dieren (soms zelfs 10k of meer punten voor 1 gold dier)...
En beter dieren kan je kweken door inteelt selectie.
Ik vind de koe een moedig dier, want ze durft te vrijen met een stier
Binnenkort weer een grote update (en wss DLC).
Grote uitbreiding die aangekondigd is, zijn zelf aanpasbare reclame banners (plaatjes\filmpjes).
Hopenlijk kan deze update wat meer QOL bieden.
Grote uitbreiding die aangekondigd is, zijn zelf aanpasbare reclame banners (plaatjes\filmpjes).
Hopenlijk kan deze update wat meer QOL bieden.
Ik heb het spel nu sinds 3 dagen. Op dag 1 kon ik prima spelen op mijn laptop, niets aan de hand, maar sinds vandaag crasht het spel binnen 5 minuten. Ik heb geen enkele nieuwe update gehad van m'n laptop...
Alles opnieuw installeren etc. helpt ook niet.
Ik krijg ook geen foutmelding behalve: stuur rapport naar Frontier.
-Update-
Na drie keer opnieuw installeren en de bestanden verifiëren door Steam werkt het opeens weer. Heel vreemd.
Alles opnieuw installeren etc. helpt ook niet.
Ik krijg ook geen foutmelding behalve: stuur rapport naar Frontier.
-Update-
Na drie keer opnieuw installeren en de bestanden verifiëren door Steam werkt het opeens weer. Heel vreemd.
[ Voor 15% gewijzigd door Speculaes op 16-03-2021 11:14 ]
Ondertussen is de volgende DLC al live, African Pack:
Hieronder een overzicht wat er allemaal inzit:
Van de week het spel maar weer eens uit het stof gehaald en toch weer opnieuw begonnen met een franchise dierentuin. Ondertussen lekker punten aan het verdienen met de handel in stokstaartjes
Hieronder een overzicht wat er allemaal inzit:
Van de week het spel maar weer eens uit het stof gehaald en toch weer opnieuw begonnen met een franchise dierentuin. Ondertussen lekker punten aan het verdienen met de handel in stokstaartjes
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Hoi ik ben net hieraan begonnen maar ik kom er maar niet achter hoe je je scherm kan draaien kan alleen naar voor achter links en rechts maar kan hem niet draaien waardoor het moeilijk te spelen is heeft iemand een idee hoe ik dat moetoplossen????
Is alweer even geleden, maar ik dacht dat je je scroll van je muis kan gebruiken. die kan je ingedrukt houden, en dan kan je hem volgens mij alle kanten opdraaien.SybV2006 schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 10:02:
Hoi ik ben net hieraan begonnen maar ik kom er maar niet achter hoe je je scherm kan draaien kan alleen naar voor achter links en rechts maar kan hem niet draaien waardoor het moeilijk te spelen is heeft iemand een idee hoe ik dat moetoplossen????
Laat even weten of het gelukt is
Er is een video van een letsplay van een engelse gast met een kale kop.SybV2006 schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 10:02:
Hoi ik ben net hieraan begonnen maar ik kom er maar niet achter hoe je je scherm kan draaien kan alleen naar voor achter links en rechts maar kan hem niet draaien waardoor het moeilijk te spelen is heeft iemand een idee hoe ik dat moetoplossen????
Die heeft in een video alles uitgelegd, even joeptjoepen.
Ik weet even zijn naam niet meer.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
PaulsLeyBad Brains schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 10:54:
[...]
Er is een video van een letsplay van een engelse gast met een kale kop.
Die heeft in een video alles uitgelegd, even joeptjoepen.
Ik weet even zijn naam niet meer.
XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™
^^ Hij.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Paulsley heeft een vervelende eigenschap dat hij vaker in de clinch met YouTube of zichzelf zit en dan ineens al zijn filmpjes in de prullenbak gooit.
Ik zou aanraden om deladysigner te volgen, Rudy renkamel, sdanwolf. Waarbij de eerste 2 diverse fijne tutorials hebben.
Nope is niet gelukt en heb nu ook dat de verzorgers het verzorgersverblijf netrunner vinden wat kun je daar tegen doen
@SybV2006 als je in de mode zit om te verplaatsen met die pijlen, die je blijkbaar wel weet te vinden, op de letter X duwen, dan zou je normaal cirkels ipv pijlen moeten krijgen. Met die cirkels kan je zaken draaien.
Is het verzorgersverblijf nog overal aangesloten met wegen? Dit wil soms wel eens misgaan als je aan de wegen begint te werken, dat het programma ineens een kruispunt verwijderd. Verder ook kijken dat het verzorgersverblijf niet in gebruik is. Misschien is het daar zo druk, dat je een nieuw of groter moet bijplaatsen.
Is het verzorgersverblijf nog overal aangesloten met wegen? Dit wil soms wel eens misgaan als je aan de wegen begint te werken, dat het programma ineens een kruispunt verwijderd. Verder ook kijken dat het verzorgersverblijf niet in gebruik is. Misschien is het daar zo druk, dat je een nieuw of groter moet bijplaatsen.
Ik vind de koe een moedig dier, want ze durft te vrijen met een stier
Ja het is gelukt thanks maar heb nog een vraag ik zie dat sommige youtubers zelf verblijven kant en klaar kunnen kopen wat dan bij hun dier past zonder dat zelf helemaal in elkaar te hoeven zetten hoe kan dat? En waar kun je dat kopen?
Via steam in de workshop. En die downloads kan je dan terugvinden bij de blueprints in planet zoo.SybV2006 schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 08:59:
Ja het is gelukt thanks maar heb nog een vraag ik zie dat sommige youtubers zelf verblijven kant en klaar kunnen kopen wat dan bij hun dier past zonder dat zelf helemaal in elkaar te hoeven zetten hoe kan dat? En waar kun je dat kopen?
Je kan ook zelf zaken maken, en opslaan als blueprint, en later dan terug hergebruiken.
Ik vind de koe een moedig dier, want ze durft te vrijen met een stier
Aha thanks ik heb het gevonden maar heb perongeluk de meldingen uit gezet die je krijgt als er een dier ziek is bijvoorbeeld hoe kan ik dat weer aanzetten want kon het nergens vinden ???
Als je de game opstart > instellingen > tab interface > "Waarschuwingen over dieren uitschakelen" vinkje weghalenSybV2006 schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 13:51:
Aha thanks ik heb het gevonden maar heb perongeluk de meldingen uit gezet die je krijgt als er een dier ziek is bijvoorbeeld hoe kan ik dat weer aanzetten want kon het nergens vinden ???
Ik vind de koe een moedig dier, want ze durft te vrijen met een stier
Hoi nu heb ik een verblijf via steam gekocht ( voor de grizzlybeer) en wilde ik hem plaatsen in mijn dierentuin maar toen ik dat wilde doen stond er zo'n slotje op het verblijf, ik heb wel genoeg geld voor dat verblijf en heb al een grizzlybeer gekocht. Weet iemand wat ik hier tegen kan doen? Of waar het aan ligt?
Ik vermoed dat het gekochte verblijf onderdelen gebruikt die je (nog) niet hebt. Dat zouden onderdelen kunnen zijn van een DLC, of onderdelen die je nog moet onderzoeken in het mechaniekershuisje.SybV2006 schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 18:15:
Hoi nu heb ik een verblijf via steam gekocht ( voor de grizzlybeer) en wilde ik hem plaatsen in mijn dierentuin maar toen ik dat wilde doen stond er zo'n slotje op het verblijf, ik heb wel genoeg geld voor dat verblijf en heb al een grizzlybeer gekocht. Weet iemand wat ik hier tegen kan doen? Of waar het aan ligt?
Persoonlijk ben ik van mening dat je beter zelf een verblijf kan ontwerpen. Ik gebruik ook al wel eens download, puur om te kijken hoe iets gemaakt is. Of ik kijk naar bepaalde youtubers.
Ik vind de koe een moedig dier, want ze durft te vrijen met een stier
Nieuwe DLC verschijnt morgen:
Misschien goed moment om de game maar weer eens aan te slingeren, ligt al een tijdje stof te verzamelen hier
Misschien goed moment om de game maar weer eens aan te slingeren, ligt al een tijdje stof te verzamelen hier
[ Voor 22% gewijzigd door cracking cloud op 13-12-2021 18:29 ]
Mijn zoon van 8 zit al heel de tijd filmpjes op YouTube te kijken over deze game. Het ziet er schitterend uit.
Is het denk jullie een beetje mogelijk om deze game te draaien met de volgende specs:
Intel(R) Core(TM) i5-7500 CPU @ 3.40GHz 3.41 GHz
RAM-geheugen 16,0 GB (15,9 GB beschikbaar)
64-bits besturingssysteem, x64-processor
Nvidia GeForce GT 1030
Jammer dat er geen demo is zodat je het even kunt checken
Console versie op PS4 lijkt er voorlopig niet in te zitten toch?
Is het denk jullie een beetje mogelijk om deze game te draaien met de volgende specs:
Intel(R) Core(TM) i5-7500 CPU @ 3.40GHz 3.41 GHz
RAM-geheugen 16,0 GB (15,9 GB beschikbaar)
64-bits besturingssysteem, x64-processor
Nvidia GeForce GT 1030
Jammer dat er geen demo is zodat je het even kunt checken
Console versie op PS4 lijkt er voorlopig niet in te zitten toch?
[ Voor 7% gewijzigd door Vlassie1980 op 05-11-2022 09:24 ]
Die videokaart trekt het iig niet.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Voordeel op steam is dat je binnen 2 uur spelen hem kunt refunden. Je kan hem altijd kopen en kijken of het draait. Alhoewel de reactie hierboven wel beetje waarheid zegt. Je videokaart is wel heel erg oud.Vlassie1980 schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 09:23:
Mijn zoon van 8 zit al heel de tijd filmpjes op YouTube te kijken over deze game. Het ziet er schitterend uit.
Is het denk jullie een beetje mogelijk om deze game te draaien met de volgende specs:
Intel(R) Core(TM) i5-7500 CPU @ 3.40GHz 3.41 GHz
RAM-geheugen 16,0 GB (15,9 GB beschikbaar)
64-bits besturingssysteem, x64-processor
Nvidia GeForce GT 1030
Jammer dat er geen demo is zodat je het even kunt checken
Console versie op PS4 lijkt er voorlopig niet in te zitten toch?
Goeie nieuws is dat je op VnA wel een 6600XT kan oppikken voor 200+ euro's
Dat zijn best interessante kaarten voor een wat ouder systeem.
edit; Denk toch dat het handiger is om een eigen topic te maken met je wensen.
Ben je aan het eind van de dag een hoop slimmer omtrent wat je moet doen.
edit2; Als je wacht tot de steamsale kan je de game vast ook oppikken voor een tientje.
Kan hij iig aan de slag. Kids doen niet zo moeilijk over PC prestaties (iets oudere kids natuurlijk dan wel weer)
Dat zijn best interessante kaarten voor een wat ouder systeem.
edit; Denk toch dat het handiger is om een eigen topic te maken met je wensen.
Ben je aan het eind van de dag een hoop slimmer omtrent wat je moet doen.
edit2; Als je wacht tot de steamsale kan je de game vast ook oppikken voor een tientje.
Kan hij iig aan de slag. Kids doen niet zo moeilijk over PC prestaties (iets oudere kids natuurlijk dan wel weer)
[ Voor 61% gewijzigd door Bad Brains op 05-11-2022 09:43 ]
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Dacht van de week zonder enige ervaring aan franchise te beginnen. Mijn hemel dat ging heel snel bergafwaarts. Zo makkelijk is het allemaal nog niet. Mensen die 90 euro in hun zak hebben en bij de ingang rechtsomkeer maken omdat het kaartje van 6 euro te duur is 😅. Binnenkort denk even de tutorials doorlopen
[off-topic]
Weet niet of het is toegestaan om AllKeyShop te noemen op Tweakers maar daar kun je hem oppikken voor 7 euro.
[off-topic]
Weet niet of het is toegestaan om AllKeyShop te noemen op Tweakers maar daar kun je hem oppikken voor 7 euro.
Het is inderdaad even goed kijken hoe het werkt! Er word altijd wel aangegeven of een kaartje te duur of te goedkoop is. Maar meestal is het gewoon proberen nadat je weer 2/3 verblijven erbij gebouwd hebt. Is volgens mij een beetje afhankelijk van het aantal sterren dat je hebt.Skinnyice schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 11:18:
Dacht van de week zonder enige ervaring aan franchise te beginnen. Mijn hemel dat ging heel snel bergafwaarts. Zo makkelijk is het allemaal nog niet. Mensen die 90 euro in hun zak hebben en bij de ingang rechtsomkeer maken omdat het kaartje van 6 euro te duur is 😅. Binnenkort denk even de tutorials doorlopen
En dan is dat alleen het geld nog, dan nog de currency om dieren te kopen en te verkopen
Beginnen met goedkope diertjes, met andere woorden klein en liefst nog herbivoren. Of enkele beestjes die in terrarium zitten. De terraria zijn wel niet goedkoop, de meesten dieren kweken gelijk zot, en verkoop je voor currency ipv punten.Skinnyice schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 11:18:
Dacht van de week zonder enige ervaring aan franchise te beginnen. Mijn hemel dat ging heel snel bergafwaarts. Zo makkelijk is het allemaal nog niet. Mensen die 90 euro in hun zak hebben en bij de ingang rechtsomkeer maken omdat het kaartje van 6 euro te duur is 😅. Binnenkort denk even de tutorials doorlopen
Edit : @Skinnyice nog vergeten te vermelden. Zeker bij elk hok een collectebus plaatsen. Zeker in het begin maakt dat een groot deel van de inkomsten uit. En zet je eerste (voorlopige) zaken vlak bij inkom. Daar heb je een halve cirkel gratis elektriciteit.
[ Voor 16% gewijzigd door Arator op 06-11-2022 09:00 ]
Ik vind de koe een moedig dier, want ze durft te vrijen met een stier
Op Steam staat een zeer goeie guide voor beginners. Gaat nu al stuk beter en geld stroomt langzaam binnen. Ook komen de baby’s met bosjes tegelijk. Nu mijn artistieke vaardigheid nog wat uitbreiden. De verblijven zijn nog niet heel mooi haha
[Edit] hier de link voor de liefhebber:
https://steamcommunity.co...iledetails/?id=1877005298
[Edit] hier de link voor de liefhebber:
https://steamcommunity.co...iledetails/?id=1877005298
[ Voor 20% gewijzigd door Skinnyice op 06-11-2022 19:56 ]
Ik ben ook nog eens opnieuw begonnen in een franchise. Ik vond geen goede naam, dus heb ik AI maar eens een naam voor een zoo laten kiezen en die kwam af met "Beastly Bayou". En dan hadden we ook ineens het thema. Het idee voor deze zoo is een oude plantage, die in de jaren 50 is verbouwd tot een soort zoo. Dus de hokken uit die tijd zijn eerder aan de sjofele kant. Recent is dan de zoo overgenomen, en de nieuwe eigenaar is stelselmatig alles aan het vernieuwen, en nieuwe (moderne) gebieden aan het toevoegen. Maar ik ben nog maar aan de ingang bezig.
Ik ben belange niet zo goed als anderen met hun speedbuilds, maar het is een voorbeeld wat je in franchise kan doen. Deze zoo heeft momenteel 8 vivariums, en 1 leefgebied.
:strip_exif()/f/image/dpoUP1sP1kf5nvO7xsIibnsf.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ntBHY5oSGKdUnWOHrSyvxMEw.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/IuZ4QsqvCthfJ0f5zlEdxaIk.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/lDVyr7U1p0R6AIonOWY64oW5.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/jxmHRLYRyC6ntyA6aj5Yofp5.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik ben belange niet zo goed als anderen met hun speedbuilds, maar het is een voorbeeld wat je in franchise kan doen. Deze zoo heeft momenteel 8 vivariums, en 1 leefgebied.
:strip_exif()/f/image/dpoUP1sP1kf5nvO7xsIibnsf.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ntBHY5oSGKdUnWOHrSyvxMEw.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/IuZ4QsqvCthfJ0f5zlEdxaIk.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/lDVyr7U1p0R6AIonOWY64oW5.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/jxmHRLYRyC6ntyA6aj5Yofp5.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik vind de koe een moedig dier, want ze durft te vrijen met een stier
Ik heb nu alle uitbreidingen waaronder dat je een walkthrough vivarium krijgt
Nu is dat gewoon 1 gebouw maar die wil ik groter hebben. Ik krijg het niet voor elkaar. Op internet is we niet veel over te vinden.
Weet iemand hoe je zo een walkthrough vivarium groter kan maken of is dat niet mogelijk?
Nu is dat gewoon 1 gebouw maar die wil ik groter hebben. Ik krijg het niet voor elkaar. Op internet is we niet veel over te vinden.
Weet iemand hoe je zo een walkthrough vivarium groter kan maken of is dat niet mogelijk?
Je kan het groter laten lijken.gupfishy schreef op maandag 24 juli 2023 @ 13:00:
Ik heb nu alle uitbreidingen waaronder dat je een walkthrough vivarium krijgt
Nu is dat gewoon 1 gebouw maar die wil ik groter hebben. Ik krijg het niet voor elkaar. Op internet is we niet veel over te vinden.
Weet iemand hoe je zo een walkthrough vivarium groter kan maken of is dat niet mogelijk?
Ik denk dat een walkthrough vivarium een vloeroppervlakte heeft van 3x4. Bouw dan een gebouw van 5x6 (of groter). Zet in het midden het vivarium. Je kan dan op de randen een pad leggen, of je kan het verder inkleden. Bij het vivarium zet je dan de wanden uit (je kan het aanpassen naar glas, net, vast of uit)
Beestjes in het vivarium blijven enkel op het oorspronkelijke vloeroppervlakte.
Edit : @gupfishy nog vergeten. Je kan ook 2 vivaria naast elkaar zetten en de wanden tussen de 2 uitzetten. Ze worden gezien als 2 aparte vivaria, dus elk moet zijn beestjes krijgen. Wederom beestjes blijven binnen de grenzen van hun eigen vivarium. Die zijn gewoon scripted.
[ Voor 14% gewijzigd door Arator op 24-07-2023 17:12 ]
Ik vind de koe een moedig dier, want ze durft te vrijen met een stier
@gupfishy hier een voorbeeldje van eentje van mij. Hier is die niet groter gemaakt qua grondopppervlakte, maar wel hoger. Het is de originele glazen wand, geen plafond, en de PVC-stroken zijn ook apart geplaatst (bij "Deur" staat "geen" geselecteerd.) Het vivarium zelf is verder aangekleed met planten die zouden voorkomen in de habitat van de dieren.
:strip_exif()/f/image/h5VylYTcsp1XJOu55ZXZ3gnO.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/7cf2wNlPNgVT5DHw2Z9iPt7y.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/HayEzTljVRn8xR5nGyMaElyo.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/h5VylYTcsp1XJOu55ZXZ3gnO.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/7cf2wNlPNgVT5DHw2Z9iPt7y.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/HayEzTljVRn8xR5nGyMaElyo.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik vind de koe een moedig dier, want ze durft te vrijen met een stier
Nog geen console release hype hier?
🔋 2 x Marstek Venus E v3 (V148) - 4,7 kWp panelen
Zeker weldoobieters schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 13:27:
Nog geen console release hype hier?
Sinds de release afgelopen week intussen al 25 uur in-game op de PS5 verder.
Valt mij echt op hoeveel lekkerder deze game op een console speelt dan op PC. Wel weer dezelfde persoonlijke valkuilen als Planet Coaster: blijven schetsen, opnieuw beginnen, schetsen, opnieuw beginnen en na 20 uur had ik nog geen diertje rondlopen
Dit weekend gekocht en de tutorial aan t doen. Vind het zeker tof! Wel wat ingewikkeld nog en wennen aan de controls. Daarom kwam ik hier ook zoeken naar een Planet Zoo Console topic, maar helaasdoobieters schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 13:27:
Nog geen console release hype hier?
PSN: Maichel
Rudi Rennkamel heeft er video over gemaakt. Verder heel wat tips & tricks en inspiratie op zijn channel.Maichel schreef op maandag 15 april 2024 @ 09:58:
[...]
Dit weekend gekocht en de tutorial aan t doen. Vind het zeker tof! Wel wat ingewikkeld nog en wennen aan de controls. Daarom kwam ik hier ook zoeken naar een Planet Zoo Console topic, maar helaas
https://youtu.be/zL6AbpsBHsI?si=ATDtk1qddhRGLAVX
Ik vind de koe een moedig dier, want ze durft te vrijen met een stier
Mijn vrouw en ik zijn deze week gestart met het spelen van Planet Zoo.
Ik ben van de PC verbannen naar de console inmiddels
PC speelt net wat makkelijker
Op de console ervaar ik veel LAG na 1000 bezoekers. We zijn op zoek naar een extra game PC'tje om dit te draaien.
Inmiddels gestart met de 3e ZOO na het kijken van wat YouTube filmpjes. Erg vermakelijk spel en veel opties zeg!
We zijn aan het kijken naar de DLC's. welke raden jullie aan voor starters? Ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Ik ben van de PC verbannen naar de console inmiddels
PC speelt net wat makkelijker
Inmiddels gestart met de 3e ZOO na het kijken van wat YouTube filmpjes. Erg vermakelijk spel en veel opties zeg!
We zijn aan het kijken naar de DLC's. welke raden jullie aan voor starters? Ben benieuwd naar jullie ervaringen.
[ Voor 12% gewijzigd door Zaratrass op 17-09-2024 10:49 ]
Mijn zoon heeft dit spel ook vaak gespeeld, erg leuke game maar het probleem is dat er na verloop van tijd lag en framedrops optreden als je dierentuin groter wordt. Ik heb best wel een degelijke pc staan maar hij heeft er toch vaak best wat moeite mee.
Als ik je reactie lees dat de game dit ook op console heeft is dat wel erg jammer.
Mijn zoon heeft heel veel DLC's al gekocht. Gewoon eentje kiezen de je leuk lijkt
Als ik je reactie lees dat de game dit ook op console heeft is dat wel erg jammer.
Mijn zoon heeft heel veel DLC's al gekocht. Gewoon eentje kiezen de je leuk lijkt
Alle DLC's hebben wel iets moois te bieden! Ik zou vooral kijken naar welke dieren je leuk vindt en of welke build items er in de DLC zit welke je wel wil gebruiken. Voor elke DLC is er wel een youtube filmpje met alle items in 1 overzicht.Zaratrass schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 10:48:
We zijn aan het kijken naar de DLC's. welke raden jullie aan voor starters? Ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Gaaf dat jullie het samen zo kunnen spelen
We hebben er drie DLC's gehaald. Keuze was lastig dus een top 3 is geworden.Ryst schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 11:32:
[...]
Alle DLC's hebben wel iets moois te bieden! Ik zou vooral kijken naar welke dieren je leuk vindt en of welke build items er in de DLC zit welke je wel wil gebruiken. Voor elke DLC is er wel een youtube filmpje met alle items in 1 overzicht.
Gaaf dat jullie het samen zo kunnen spelen
- conservation pack! Erg mooie staff gebouwen
- Tropical pack voor de Indische scenery
- Wetland pack voor...... De capibara natuurlijk

Tussendoor wat spelers volgen op YouTube, wat zijn mensen origineel in bouwen van kunstwerken!
Welke modus spelen jullie veel? En waarom?
Deladysigner[b]Zaratrass in "[PC] Planet Zoo - De spirituele opvolger van Zoo Tycoon"Zaratrass schreef op woensdag 18 september 2024]
Tussendoor wat spelers volgen op YouTube, wat zijn mensen origineel in bouwen van kunstwerken!
Rudi rennkamel
Doen ook wel wat tutorials
Ik vind de koe een moedig dier, want ze durft te vrijen met een stier
Yes! Deladysigner wat maakt die bizar mooie dierentuinen!Arator schreef op woensdag 18 september 2024 @ 16:37:
[...]
Deladysigner
Rudi rennkamel
Doen ook wel wat tutorials
de YouTuber Pawsbuild kan ik ook aanraden.
Vakantie! En dat wil zeggen dat ik wat tijd heb om te gamen
Ik ben nu bijna door de carriere modus van het standaard spel, op de PC. Enkel het laatste scenario blijft over, het ziet er ... nogal krap uit. Maar dat zal voor een volgende keer zijn, wanneer er wat tijd vrijkomt.
Wel heel leuk om te zien dat dit topic nog niet uitgeblust is. Maar ik vrees dat ik geweldig achterloop
Ik ben nu bijna door de carriere modus van het standaard spel, op de PC. Enkel het laatste scenario blijft over, het ziet er ... nogal krap uit. Maar dat zal voor een volgende keer zijn, wanneer er wat tijd vrijkomt.
Wel heel leuk om te zien dat dit topic nog niet uitgeblust is. Maar ik vrees dat ik geweldig achterloop
Ik heb Carreer mode opgegeven. Bij Planet Coaster mocht je aan uitdagingen bouwen. En bij Planet Zoo ben je vooral aan het micromanagen en constant met ruimte aan het puzzelen.ProCavia schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 16:10:
Vakantie! En dat wil zeggen dat ik wat tijd heb om te gamen![]()
Ik ben nu bijna door de carriere modus van het standaard spel, op de PC. Enkel het laatste scenario blijft over, het ziet er ... nogal krap uit. Maar dat zal voor een volgende keer zijn, wanneer er wat tijd vrijkomt.
Wel heel leuk om te zien dat dit topic nog niet uitgeblust is. Maar ik vrees dat ik geweldig achterloop
Planet zoo werd voor mij na 10 habitats een beetje een mix tussen inteelt voorkomen en uitsterven voorkomen. lastig om dat met een grotere zoo goed te kunnen beheren.
🔋 2 x Marstek Venus E v3 (V148) - 4,7 kWp panelen
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
- Aquariums
- Volières
- Natuurreservaten
[ Voor 115% gewijzigd door marijn15 op 07-06-2026 15:17 ]
Ik hoop toch vooral dat het bouwen en aanleggen van paden iets intuïtiever gaat. Stiekem heeft dit toch nooit echt lekker gewerkt?
ook dat rare gezweet van objecten in de lucht en het door elkaar staan van objecten vond ik hinderlijk
ook dat rare gezweet van objecten in de lucht en het door elkaar staan van objecten vond ik hinderlijk
/f/image/BNDTGzjvhq7wY2U7me03r43c.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/BZ6BIrADGM916tb9EFxmlRvv.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/HjCfgIUKRhUY5Zhm1qlLCqzL.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/aPQGcOndchN5l5jnls4LyMAv.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/9caKs72IQZaUjm1IfRk2DCXP.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/4bLkrYN3rmWXiq3VMlhsEWkA.jpg?f=fotoalbum_tile)
/f/image/mEtOTMmXZ21NBsUNN6iWPYgJ.webp?f=fotoalbum_large)