Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 26-10-2024
We is een populaire YouTuber. (Lets game IT out) die allemaal rare dingen doet.
Nu had hij een dier in een gesloten habitat en die vol met water gedaan. Uiteraard is mijn kind van 12 dit ook gaan proberen. Met geen mogelijkheid. Altijd obstructed door een animal.

Is dit een setting of iets?

En uiteraard doet hij 3 "goede" dierentuinen met alles erop en eraan. Maar hij wilde van alles proberen in een probeer dierentuin

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arator
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:10
jaydenjarno schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 22:12:
We is een populaire YouTuber. (Lets game IT out) die allemaal rare dingen doet.
Nu had hij een dier in een gesloten habitat en die vol met water gedaan. Uiteraard is mijn kind van 12 dit ook gaan proberen. Met geen mogelijkheid. Altijd obstructed door een animal.

Is dit een setting of iets?

En uiteraard doet hij 3 "goede" dierentuinen met alles erop en eraan. Maar hij wilde van alles proberen in een probeer dierentuin
Ik vermoed dat het inderdaad een setting is. Ik heb al een paar filmpjes gezien van theladysinger, en dit zet de settings van collisions uit. Ze gaf wel aan dat dit voor andere zotte dingen kan leiden, maar je zo wel zaken forceren die anders niet zouden lukken.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3ltiu3jLqmKcujF2z5BvbgMNJA0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XaEW0ubua21lyN8YAs0nIr3S.jpg?f=fotoalbum_large

Ik vind de koe een moedig dier, want ze durft te vrijen met een stier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 26-10-2024
Ga ik zo gelijk proberen. Ben benieuwd. Dank je wel

Edit: helaas is dit het ook niet. Even verder speuren dan maar. Gelukkig speelt hij het meestal "normaal". En dan is het geen issue natuurlijk

[ Voor 58% gewijzigd door jaydenjarno op 20-12-2020 09:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skinnyice
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 26-05 11:13
Is nu een sale op Steam.

Base game: 22,50 https://store.steampowered.com/app/703080/Planet_Zoo/
Premium met alle DLC: 46,71: https://store.steampowere...anet_Zoo_Premium_Edition/

Actie t/m 5 januari

[ Voor 4% gewijzigd door Skinnyice op 29-12-2020 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinnyice
Na twijfelen toch opgepikt, ziet er allemaal waanzinnig uit. Voor nu alleen de base game. Heb het idee dat de DLC niet veel of minder toevoegt dan bijv de 2 Zoo Tycoon uitbreidingen. Maar weet er het fijne ook nog niet van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcievg
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:41
Skinnyice schreef op zondag 3 januari 2021 @ 11:19:
Na twijfelen toch opgepikt, ziet er allemaal waanzinnig uit. Voor nu alleen de base game. Heb het idee dat de DLC niet veel of minder toevoegt dan bijv de 2 Zoo Tycoon uitbreidingen. Maar weet er het fijne ook nog niet van.
In mijn ogen zijn die dlc het wel waard. Met alle dlc packs heb je toch aardig wat dieren en scenery erbij. De prijs die ze er voor vragen is ook heel mooi als je bedenkt dat ze normaal 10 euro per stuk kosten.

7800X3D, RTX 4090, 32GB DDR5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-04 15:00
Bouwen jullie vooral in sandbox of in Franchise mode? Franchise is natuurlijk het leukste, maar ik zit nogal met de hoge kosten voor dieren (soms zelfs 10k of meer punten voor 1 gold dier)...

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arator
Riqy schreef op zondag 3 januari 2021 @ 12:54:
Bouwen jullie vooral in sandbox of in Franchise mode? Franchise is natuurlijk het leukste, maar ik zit nogal met de hoge kosten voor dieren (soms zelfs 10k of meer punten voor 1 gold dier)...
Franchise.
En beter dieren kan je kweken door inteelt selectie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wolfstein89
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 30-04 09:42
Binnenkort weer een grote update (en wss DLC).
Grote uitbreiding die aangekondigd is, zijn zelf aanpasbare reclame banners (plaatjes\filmpjes).
Hopenlijk kan deze update wat meer QOL bieden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Speculaes
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 11-05 14:42
Ik heb het spel nu sinds 3 dagen. Op dag 1 kon ik prima spelen op mijn laptop, niets aan de hand, maar sinds vandaag crasht het spel binnen 5 minuten. Ik heb geen enkele nieuwe update gehad van m'n laptop...

Alles opnieuw installeren etc. helpt ook niet.

Ik krijg ook geen foutmelding behalve: stuur rapport naar Frontier.

-Update-

Na drie keer opnieuw installeren en de bestanden verifiëren door Steam werkt het opeens weer. Heel vreemd.

[ Voor 15% gewijzigd door Speculaes op 16-03-2021 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryst
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 12:09
Komt een nieuwe DLC uit

En daarnaast een nieuwe update:

Toch maar weer eens mee starten ;D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Riqy
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-04 15:00
Ondertussen is de volgende DLC al live, African Pack:

Hieronder een overzicht wat er allemaal inzit:

Van de week het spel maar weer eens uit het stof gehaald en toch weer opnieuw begonnen met een franchise dierentuin. Ondertussen lekker punten aan het verdienen met de handel in stokstaartjes :+

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SybV2006
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 15-07-2022
Hoi ik ben net hieraan begonnen maar ik kom er maar niet achter hoe je je scherm kan draaien kan alleen naar voor achter links en rechts maar kan hem niet draaien waardoor het moeilijk te spelen is heeft iemand een idee hoe ik dat moetoplossen????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryst
SybV2006 schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 10:02:
Hoi ik ben net hieraan begonnen maar ik kom er maar niet achter hoe je je scherm kan draaien kan alleen naar voor achter links en rechts maar kan hem niet draaien waardoor het moeilijk te spelen is heeft iemand een idee hoe ik dat moetoplossen????
Is alweer even geleden, maar ik dacht dat je je scroll van je muis kan gebruiken. die kan je ingedrukt houden, en dan kan je hem volgens mij alle kanten opdraaien.

Laat even weten of het gelukt is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:46
SybV2006 schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 10:02:
Er is een video van een letsplay van een engelse gast met een kale kop.
Die heeft in een video alles uitgelegd, even joeptjoepen.

Ik weet even zijn naam niet meer.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr Nielsson
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 28-05 15:40

Mr Nielsson

Born at a very young age.

Bad Brains schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 10:54:
[...]

Er is een video van een letsplay van een engelse gast met een kale kop.
Die heeft in een video alles uitgelegd, even joeptjoepen.

Ik weet even zijn naam niet meer.
PaulsLey

XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bad Brains
^^ Hij.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolfstein89
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 30-04 09:42
Paulsley heeft een vervelende eigenschap dat hij vaker in de clinch met YouTube of zichzelf zit en dan ineens al zijn filmpjes in de prullenbak gooit.

Ik zou aanraden om deladysigner te volgen, Rudy renkamel, sdanwolf. Waarbij de eerste 2 diverse fijne tutorials hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SybV2006
Nope is niet gelukt en heb nu ook dat de verzorgers het verzorgersverblijf netrunner vinden wat kun je daar tegen doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arator
@SybV2006 als je in de mode zit om te verplaatsen met die pijlen, die je blijkbaar wel weet te vinden, op de letter X duwen, dan zou je normaal cirkels ipv pijlen moeten krijgen. Met die cirkels kan je zaken draaien.

Is het verzorgersverblijf nog overal aangesloten met wegen? Dit wil soms wel eens misgaan als je aan de wegen begint te werken, dat het programma ineens een kruispunt verwijderd. Verder ook kijken dat het verzorgersverblijf niet in gebruik is. Misschien is het daar zo druk, dat je een nieuw of groter moet bijplaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SybV2006
Ja het is gelukt thanks maar heb nog een vraag ik zie dat sommige youtubers zelf verblijven kant en klaar kunnen kopen wat dan bij hun dier past zonder dat zelf helemaal in elkaar te hoeven zetten hoe kan dat? En waar kun je dat kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arator
SybV2006 schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 08:59:
Ja het is gelukt thanks maar heb nog een vraag ik zie dat sommige youtubers zelf verblijven kant en klaar kunnen kopen wat dan bij hun dier past zonder dat zelf helemaal in elkaar te hoeven zetten hoe kan dat? En waar kun je dat kopen?
Via steam in de workshop. En die downloads kan je dan terugvinden bij de blueprints in planet zoo.
Je kan ook zelf zaken maken, en opslaan als blueprint, en later dan terug hergebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SybV2006
Aha thanks ik heb het gevonden maar heb perongeluk de meldingen uit gezet die je krijgt als er een dier ziek is bijvoorbeeld hoe kan ik dat weer aanzetten want kon het nergens vinden ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arator
SybV2006 schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 13:51:
Aha thanks ik heb het gevonden maar heb perongeluk de meldingen uit gezet die je krijgt als er een dier ziek is bijvoorbeeld hoe kan ik dat weer aanzetten want kon het nergens vinden ???
Als je de game opstart > instellingen > tab interface > "Waarschuwingen over dieren uitschakelen" vinkje weghalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SybV2006
Hoi nu heb ik een verblijf via steam gekocht ( voor de grizzlybeer) en wilde ik hem plaatsen in mijn dierentuin maar toen ik dat wilde doen stond er zo'n slotje op het verblijf, ik heb wel genoeg geld voor dat verblijf en heb al een grizzlybeer gekocht. Weet iemand wat ik hier tegen kan doen? Of waar het aan ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arator
SybV2006 schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 18:15:
Hoi nu heb ik een verblijf via steam gekocht ( voor de grizzlybeer) en wilde ik hem plaatsen in mijn dierentuin maar toen ik dat wilde doen stond er zo'n slotje op het verblijf, ik heb wel genoeg geld voor dat verblijf en heb al een grizzlybeer gekocht. Weet iemand wat ik hier tegen kan doen? Of waar het aan ligt?
Ik vermoed dat het gekochte verblijf onderdelen gebruikt die je (nog) niet hebt. Dat zouden onderdelen kunnen zijn van een DLC, of onderdelen die je nog moet onderzoeken in het mechaniekershuisje.

Persoonlijk ben ik van mening dat je beter zelf een verblijf kan ontwerpen. Ik gebruik ook al wel eens download, puur om te kijken hoe iets gemaakt is. Of ik kijk naar bepaalde youtubers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cracking cloud
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 26-05 14:05
Nieuwe DLC verschijnt morgen:

Misschien goed moment om de game maar weer eens aan te slingeren, ligt al een tijdje stof te verzamelen hier

[ Voor 22% gewijzigd door cracking cloud op 13-12-2021 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-05 14:25
Mijn zoon van 8 zit al heel de tijd filmpjes op YouTube te kijken over deze game. Het ziet er schitterend uit.
Is het denk jullie een beetje mogelijk om deze game te draaien met de volgende specs:

Intel(R) Core(TM) i5-7500 CPU @ 3.40GHz 3.41 GHz
RAM-geheugen 16,0 GB (15,9 GB beschikbaar)
64-bits besturingssysteem, x64-processor
Nvidia GeForce GT 1030

Jammer dat er geen demo is zodat je het even kunt checken :(
Console versie op PS4 lijkt er voorlopig niet in te zitten toch?

[ Voor 7% gewijzigd door Vlassie1980 op 05-11-2022 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Die videokaart trekt het iig niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:36
Vlassie1980 schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 09:23:
Mijn zoon van 8 zit al heel de tijd filmpjes op YouTube te kijken over deze game. Het ziet er schitterend uit.
Is het denk jullie een beetje mogelijk om deze game te draaien met de volgende specs:

Intel(R) Core(TM) i5-7500 CPU @ 3.40GHz 3.41 GHz
RAM-geheugen 16,0 GB (15,9 GB beschikbaar)
64-bits besturingssysteem, x64-processor
Nvidia GeForce GT 1030

Jammer dat er geen demo is zodat je het even kunt checken :(
Console versie op PS4 lijkt er voorlopig niet in te zitten toch?
Voordeel op steam is dat je binnen 2 uur spelen hem kunt refunden. Je kan hem altijd kopen en kijken of het draait. Alhoewel de reactie hierboven wel beetje waarheid zegt. Je videokaart is wel heel erg oud.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bad Brains
Goeie nieuws is dat je op VnA wel een 6600XT kan oppikken voor 200+ euro's
Dat zijn best interessante kaarten voor een wat ouder systeem.

edit; Denk toch dat het handiger is om een eigen topic te maken met je wensen.
Ben je aan het eind van de dag een hoop slimmer omtrent wat je moet doen.

edit2; Als je wacht tot de steamsale kan je de game vast ook oppikken voor een tientje.
Kan hij iig aan de slag. Kids doen niet zo moeilijk over PC prestaties (iets oudere kids natuurlijk dan wel weer)

[ Voor 61% gewijzigd door Bad Brains op 05-11-2022 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinnyice
Dacht van de week zonder enige ervaring aan franchise te beginnen. Mijn hemel dat ging heel snel bergafwaarts. Zo makkelijk is het allemaal nog niet. Mensen die 90 euro in hun zak hebben en bij de ingang rechtsomkeer maken omdat het kaartje van 6 euro te duur is 😅. Binnenkort denk even de tutorials doorlopen

[off-topic]
Weet niet of het is toegestaan om AllKeyShop te noemen op Tweakers maar daar kun je hem oppikken voor 7 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryst
Skinnyice schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 11:18:
Dacht van de week zonder enige ervaring aan franchise te beginnen. Mijn hemel dat ging heel snel bergafwaarts. Zo makkelijk is het allemaal nog niet. Mensen die 90 euro in hun zak hebben en bij de ingang rechtsomkeer maken omdat het kaartje van 6 euro te duur is 😅. Binnenkort denk even de tutorials doorlopen
Het is inderdaad even goed kijken hoe het werkt! Er word altijd wel aangegeven of een kaartje te duur of te goedkoop is. Maar meestal is het gewoon proberen nadat je weer 2/3 verblijven erbij gebouwd hebt. Is volgens mij een beetje afhankelijk van het aantal sterren dat je hebt.

En dan is dat alleen het geld nog, dan nog de currency om dieren te kopen en te verkopen :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arator
Skinnyice schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 11:18:
Beginnen met goedkope diertjes, met andere woorden klein en liefst nog herbivoren. Of enkele beestjes die in terrarium zitten. De terraria zijn wel niet goedkoop, de meesten dieren kweken gelijk zot, en verkoop je voor currency ipv punten.

Edit : @Skinnyice nog vergeten te vermelden. Zeker bij elk hok een collectebus plaatsen. Zeker in het begin maakt dat een groot deel van de inkomsten uit. En zet je eerste (voorlopige) zaken vlak bij inkom. Daar heb je een halve cirkel gratis elektriciteit.

[ Voor 16% gewijzigd door Arator op 06-11-2022 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinnyice
Op Steam staat een zeer goeie guide voor beginners. Gaat nu al stuk beter en geld stroomt langzaam binnen. Ook komen de baby’s met bosjes tegelijk. Nu mijn artistieke vaardigheid nog wat uitbreiden. De verblijven zijn nog niet heel mooi haha

[Edit] hier de link voor de liefhebber:

https://steamcommunity.co...iledetails/?id=1877005298

[ Voor 20% gewijzigd door Skinnyice op 06-11-2022 19:56 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Arator
Ik ben ook nog eens opnieuw begonnen in een franchise. Ik vond geen goede naam, dus heb ik AI maar eens een naam voor een zoo laten kiezen en die kwam af met "Beastly Bayou". En dan hadden we ook ineens het thema. Het idee voor deze zoo is een oude plantage, die in de jaren 50 is verbouwd tot een soort zoo. Dus de hokken uit die tijd zijn eerder aan de sjofele kant. Recent is dan de zoo overgenomen, en de nieuwe eigenaar is stelselmatig alles aan het vernieuwen, en nieuwe (moderne) gebieden aan het toevoegen. Maar ik ben nog maar aan de ingang bezig.
Ik ben belange niet zo goed als anderen met hun speedbuilds, maar het is een voorbeeld wat je in franchise kan doen. Deze zoo heeft momenteel 8 vivariums, en 1 leefgebied.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NFdb7YSsg3eIpLwiC78FgBLQBQ0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dpoUP1sP1kf5nvO7xsIibnsf.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z4-GGCYr29BXL3vLFeaWvMO1gTU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ntBHY5oSGKdUnWOHrSyvxMEw.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kcQxvB0wBYHbVmaWAmeE7-gkqhA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IuZ4QsqvCthfJ0f5zlEdxaIk.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rriSGBJbMlTB2DSEbhVG0ltVAvY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lDVyr7U1p0R6AIonOWY64oW5.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iNwZP36PXEFNh0F6GjjO_ZXb-ZQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jxmHRLYRyC6ntyA6aj5Yofp5.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g_jPs5hacg-1JNm5nf7yJIJF7Co=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yHmvrhHXA8vMK1DyrPA4u95E.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gupfishy
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 16:12
Ik heb nu alle uitbreidingen waaronder dat je een walkthrough vivarium krijgt
Nu is dat gewoon 1 gebouw maar die wil ik groter hebben. Ik krijg het niet voor elkaar. Op internet is we niet veel over te vinden.

Weet iemand hoe je zo een walkthrough vivarium groter kan maken of is dat niet mogelijk?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arator
gupfishy schreef op maandag 24 juli 2023 @ 13:00:
Ik heb nu alle uitbreidingen waaronder dat je een walkthrough vivarium krijgt
Nu is dat gewoon 1 gebouw maar die wil ik groter hebben. Ik krijg het niet voor elkaar. Op internet is we niet veel over te vinden.

Weet iemand hoe je zo een walkthrough vivarium groter kan maken of is dat niet mogelijk?
Je kan het groter laten lijken.
Ik denk dat een walkthrough vivarium een vloeroppervlakte heeft van 3x4. Bouw dan een gebouw van 5x6 (of groter). Zet in het midden het vivarium. Je kan dan op de randen een pad leggen, of je kan het verder inkleden. Bij het vivarium zet je dan de wanden uit (je kan het aanpassen naar glas, net, vast of uit)
Beestjes in het vivarium blijven enkel op het oorspronkelijke vloeroppervlakte.

Edit : @gupfishy nog vergeten. Je kan ook 2 vivaria naast elkaar zetten en de wanden tussen de 2 uitzetten. Ze worden gezien als 2 aparte vivaria, dus elk moet zijn beestjes krijgen. Wederom beestjes blijven binnen de grenzen van hun eigen vivarium. Die zijn gewoon scripted.

[ Voor 14% gewijzigd door Arator op 24-07-2023 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gupfishy
Tx voor de tips. Ik ga dat zo gelijk proberen!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arator
@gupfishy hier een voorbeeldje van eentje van mij. Hier is die niet groter gemaakt qua grondopppervlakte, maar wel hoger. Het is de originele glazen wand, geen plafond, en de PVC-stroken zijn ook apart geplaatst (bij "Deur" staat "geen" geselecteerd.) Het vivarium zelf is verder aangekleed met planten die zouden voorkomen in de habitat van de dieren.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o_VcxWOn3eItU6WCRSpUECZz_D4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/h5VylYTcsp1XJOu55ZXZ3gnO.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mCqb_ox8ThyJn3v2Aye-QcCfu4I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7cf2wNlPNgVT5DHw2Z9iPt7y.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3pPX4DCukKrd0gxLkSPhnzIlUko=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HayEzTljVRn8xR5nGyMaElyo.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CyN-tJ8i5HNjaNhFuwUWbqJChak=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/yf5Bt69qp4QRSWEFGAUMqNik.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gupfishy
Dat ziet er wel geweldig uit. Zo goed kan ik niet bouwen maar ga het proberen. Tx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doobieters
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 31-05 22:46
Nog geen console release hype hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17:04
doobieters schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 13:27:
Zeker wel :9
Sinds de release afgelopen week intussen al 25 uur in-game op de PS5 verder.
Valt mij echt op hoeveel lekkerder deze game op een console speelt dan op PC. Wel weer dezelfde persoonlijke valkuilen als Planet Coaster: blijven schetsen, opnieuw beginnen, schetsen, opnieuw beginnen en na 20 uur had ik nog geen diertje rondlopen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-05 09:24
doobieters schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 13:27:
Dit weekend gekocht en de tutorial aan t doen. Vind het zeker tof! Wel wat ingewikkeld nog en wennen aan de controls. Daarom kwam ik hier ook zoeken naar een Planet Zoo Console topic, maar helaas :+

PSN: Maichel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arator
Maichel schreef op maandag 15 april 2024 @ 09:58:
[...]

Dit weekend gekocht en de tutorial aan t doen. Vind het zeker tof! Wel wat ingewikkeld nog en wennen aan de controls. Daarom kwam ik hier ook zoeken naar een Planet Zoo Console topic, maar helaas :+
Rudi Rennkamel heeft er video over gemaakt. Verder heel wat tips & tricks en inspiratie op zijn channel.
https://youtu.be/zL6AbpsBHsI?si=ATDtk1qddhRGLAVX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-05 16:55
Mijn vrouw en ik zijn deze week gestart met het spelen van Planet Zoo.
Ik ben van de PC verbannen naar de console inmiddels :P
PC speelt net wat makkelijker :P Op de console ervaar ik veel LAG na 1000 bezoekers. We zijn op zoek naar een extra game PC'tje om dit te draaien.

Inmiddels gestart met de 3e ZOO na het kijken van wat YouTube filmpjes. Erg vermakelijk spel en veel opties zeg!

We zijn aan het kijken naar de DLC's. welke raden jullie aan voor starters? Ben benieuwd naar jullie ervaringen.

[ Voor 12% gewijzigd door Zaratrass op 17-09-2024 10:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-05 14:25
Mijn zoon heeft dit spel ook vaak gespeeld, erg leuke game maar het probleem is dat er na verloop van tijd lag en framedrops optreden als je dierentuin groter wordt. Ik heb best wel een degelijke pc staan maar hij heeft er toch vaak best wat moeite mee.

Als ik je reactie lees dat de game dit ook op console heeft is dat wel erg jammer.
Mijn zoon heeft heel veel DLC's al gekocht. Gewoon eentje kiezen de je leuk lijkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryst
Zaratrass schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 10:48:

We zijn aan het kijken naar de DLC's. welke raden jullie aan voor starters? Ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Alle DLC's hebben wel iets moois te bieden! Ik zou vooral kijken naar welke dieren je leuk vindt en of welke build items er in de DLC zit welke je wel wil gebruiken. Voor elke DLC is er wel een youtube filmpje met alle items in 1 overzicht.

Gaaf dat jullie het samen zo kunnen spelen :)

• Zaratrass
Ryst schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 11:32:
[...]

Alle DLC's hebben wel iets moois te bieden! Ik zou vooral kijken naar welke dieren je leuk vindt en of welke build items er in de DLC zit welke je wel wil gebruiken. Voor elke DLC is er wel een youtube filmpje met alle items in 1 overzicht.

Gaaf dat jullie het samen zo kunnen spelen :)
We hebben er drie DLC's gehaald. Keuze was lastig dus een top 3 is geworden.
  • conservation pack! Erg mooie staff gebouwen
  • Tropical pack voor de Indische scenery
  • Wetland pack voor...... De capibara natuurlijk oOo
Fijn dat de packs direct integreren met je safe game. Binnenkort wat foto's plaatsen.

Tussendoor wat spelers volgen op YouTube, wat zijn mensen origineel in bouwen van kunstwerken!

Welke modus spelen jullie veel? En waarom?

• Arator
[b]Zaratrass in "[PC] Planet Zoo - De spirituele opvolger van Zoo Tycoon"Zaratrass schreef op woensdag 18 september 2024]

Tussendoor wat spelers volgen op YouTube, wat zijn mensen origineel in bouwen van kunstwerken!
Deladysigner
Rudi rennkamel

Doen ook wel wat tutorials

• Zaratrass
Arator schreef op woensdag 18 september 2024 @ 16:37:
[...]

Deladysigner
Rudi rennkamel

Doen ook wel wat tutorials
Yes! Deladysigner wat maakt die bizar mooie dierentuinen!

de YouTuber Pawsbuild kan ik ook aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProCavia
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 29-05 10:43
Vakantie! En dat wil zeggen dat ik wat tijd heb om te gamen :)

Ik ben nu bijna door de carriere modus van het standaard spel, op de PC. Enkel het laatste scenario blijft over, het ziet er ... nogal krap uit. Maar dat zal voor een volgende keer zijn, wanneer er wat tijd vrijkomt.

Wel heel leuk om te zien dat dit topic nog niet uitgeblust is. Maar ik vrees dat ik geweldig achterloop :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitzChevalric.
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 11-05 16:36
ProCavia schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 16:10:
Vakantie! En dat wil zeggen dat ik wat tijd heb om te gamen :)

Ik ben nu bijna door de carriere modus van het standaard spel, op de PC. Enkel het laatste scenario blijft over, het ziet er ... nogal krap uit. Maar dat zal voor een volgende keer zijn, wanneer er wat tijd vrijkomt.

Wel heel leuk om te zien dat dit topic nog niet uitgeblust is. Maar ik vrees dat ik geweldig achterloop :p
Ik heb Carreer mode opgegeven. Bij Planet Coaster mocht je aan uitdagingen bouwen. En bij Planet Zoo ben je vooral aan het micromanagen en constant met ruimte aan het puzzelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cracking cloud
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 26-05 14:05
Planet zoo werd voor mij na 10 habitats een beetje een mix tussen inteelt voorkomen en uitsterven voorkomen. lastig om dat met een grotere zoo goed te kunnen beheren.
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste