Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-09 15:40
Als je ff een cash boost nodig hebt is het wel handig.
Slangen verkopen voor +/-900-1000

PSN: Flix20-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryst
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-07 10:21
Flix20 schreef op maandag 11 november 2019 @ 10:40:
[...]

Met name rustig aan beginnen en niet teveel tegelijk willen doen.
Exhibits (slangen/spinnen etc) doen het altijd wel goed. Met name slangen merk ik.
Naast het feit dat je best wel wat aan donaties krijgt, zijn ze laag in onderhoud, en ze fokken aan een stuk door waardoor je ze, met name als je ze van wat hogere kwaliteit hebt, voor best wat geld kan verkopen.
Ik heb een paar Anacondas, Boa's, Ratelslangen en Bruine slangen en het is bijna een fulltime job om daarbij te blijven om continu de jong volwassene slangen te verkopen.
Voordeel is dat ze met één jaar al jong volwassen zijn waardoor je ze kan verkopen.
Exhibits zijn wel een goeie! Daar ben ik nog helemaal niet mee bezig geweest.
En ik ben al rustig bezig. Eerst alles 100% onderzoeken etc. dan door naar het volgende.

Er is alleen veel verschil in kosten per dier, vandaar deze vraag ook.
Gaviaal was ik per jaar 30.000 aan voer aan kwijt net als de Bengaalse tijger.
Maar een knobbelzwijn kost per jaar geen drol terwijl het ook veel op kan leveren. Niet in wildlife punten maar in geld.

Dus kort gezegd; welk dier kost weinig in voer (wat echt veruit de hoogste kosten heeft bij mij) en levert veel geld op.

Wildlife punten dat zit wel snor. Maar geld gaat nog niet zo soepel omdat ik er later pas achter kom dat het voer zo duur is voor bepaalde dieren ;D

[ Voor 4% gewijzigd door Ryst op 11-11-2019 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 11-09 10:24
Wil nu even spelen maar Franchise mode werkt niet? Geen communicatie met de server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosua
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 11:39
rwbk schreef op maandag 11 november 2019 @ 13:12:
Wil nu even spelen maar Franchise mode werkt niet? Geen communicatie met de server?
Frontier Help

@Frontier_Help

Good morning Zookeepers! Just a quick note that Planet Zoo's Franchise Mode will be down for a little while as we are working on some performance improvements - thanks for understanding! 🐼

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
Sosua schreef op maandag 11 november 2019 @ 13:18:
[...]

Frontier Help

@Frontier_Help

Good morning Zookeepers! Just a quick note that Planet Zoo's Franchise Mode will be down for a little while as we are working on some performance improvements - thanks for understanding! 🐼
Ahh verklaard het danku!

Dan maar even verder met de career mode

[ Voor 5% gewijzigd door rwbk op 11-11-2019 13:20 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Anakin_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 24-05-2023
Ik ben weer verder gegaan.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/LC7ncxxl.jpg
Het park kan nu open met 5 verschillende habitats/verblijven/dieren.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/1aVhixql.jpg
De eerste bezoekers stromen binnen.
De monorail is nog gesloten.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/xowhCVUl.jpg
Toegevoegd aan het schubdieren verblijf is nu ook een Balkon in het ingangs gebouw.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/4QOeJlNl.jpg
De bezoekers kunnen eigenlijk niet om de Flamingo's heen.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/R5SESDIl.jpg
En last but not least, Tijgers!!!

Todolist :
-Reptielen huis
-Apenkooi
-Leeuwen colloseum
-Monorail

Zelf vind ik het tijger verblijf best wel vet geworden en nu hebben we tenminste een paar stoerdere dieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0108daniel
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
TweakerVincent schreef op zondag 10 november 2019 @ 23:09:
Kan ik een balk object in 2en hakken zodat hij kleiner wordt? Nu moet ik hem lelijk de grond in duwen of in een ander object. Volgens mij kan dat niet?
Dit is al die tijd mijn vraag geweest.
Dit hoort een scaling tool te zijn om objecten kleiner te maken.
Dit is ook een groot probleem bij planet coaster.
Helaas implementeren ze dat niet in het spel en zit je vast aan de robuuste lompe objects.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosua
Is er ook een manier om een "plein" te maken? heb nu iedere keer kleine stukjes pad. Zelfs met de max breedte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
Grid aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
0108daniel schreef op maandag 11 november 2019 @ 13:53:
[...]

Dit is al die tijd mijn vraag geweest.
Dit hoort een scaling tool te zijn om objecten kleiner te maken.
Dit is ook een groot probleem bij planet coaster.
Helaas implementeren ze dat niet in het spel en zit je vast aan de robuuste lompe objects.
Eens scaling bij bouwonderdelen zou ik erg graag willen. Ik hoef niet een vaas te kunnen scalen naar 3 verdiepingen (hoewel je daarmee ook wel vette dingen zou kunnen maken :D) Maar gewoon balken, muren e.d. zou tof zijn.

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
Iemand al het scenario power outage gedaan? Is er een manier om die stroom uitval te stoppen of blijft dit de hele tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcievg
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-09 18:28
rwbk schreef op maandag 11 november 2019 @ 16:35:
Iemand al het scenario power outage gedaan? Is er een manier om die stroom uitval te stoppen of blijft dit de hele tijd?
Stroomgeneratoren en waterzuiveringsinstallaties zullen constant onderhoud nodig hebben. Ik speel op dit moment sandbox en daar is dit ook nog steeds van toepassing. Wil je dit voorkomen dan zou je bijvoorbeeld 2 Stroomgeneratoren naast elkaar kunnen zetten. Al denk ik niet dat je in franchise mode op deze kosten zit te wachten.
Mocht je geen elektrisch hekwerk hebben staan bij een verblijf dan denk ik niet dat een korte stroomuitval ernstige gevolgen zal hebben.

7800X3D, RTX 4090, 32GB DDR5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
Marcievg schreef op maandag 11 november 2019 @ 16:50:
[...]

Stroomgeneratoren en waterzuiveringsinstallaties zullen constant onderhoud nodig hebben. Ik speel op dit moment sandbox en daar is dit ook nog steeds van toepassing. Wil je dit voorkomen dan zou je bijvoorbeeld 2 Stroomgeneratoren naast elkaar kunnen zetten. Al denk ik niet dat je in franchise mode op deze kosten zit te wachten.
Mocht je geen elektrisch hekwerk hebben staan bij een verblijf dan denk ik niet dat een korte stroomuitval ernstige gevolgen zal hebben.
Dit is in dat scenario wel het geval. Het maakt niet uit hoeveel generatoren je neerzet het blijft gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcievg
rwbk schreef op maandag 11 november 2019 @ 16:52:
[...]

Dit is in dat scenario wel het geval. Het maakt niet uit hoeveel generatoren je neerzet het blijft gebeuren.
Misschien is het onderdeel van de opdracht en zul je het probleem moeten opvangen om het level te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14:18

Oxigeon

En zo is dat!

Leuke game volgens de review. Helaas niet voor mijn laptopje te doen. Bij deze een link naar de frontpage review:
reviews: Planet Zoo - Complexe, maar leuke dierentuinmanager

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murc1elag0
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 20-08 21:52
Gisteravond een meer teleurstellende avond gehad. Kon de hele avond geen dieren kopen in de franchise mode (uitzondering, een aantal leeuwen voor 5000 punten en hoger) . Dieren gingen dood omdat ze geen eten kregen. (er waren meer dan genoeg verzorgers in de buurt).

Daarnaast zijn een aantal simpele handigheidjes uit Planet Coaster niet meegenomen.. Wat ik toch erg raar vind, omdat het van dezelfde maker is. Ik heb er dan wel weer vetrouwen in dat er naar de community wordt geluisterd, dit deden zij destijds met Planet Coaster gelukkig ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0108daniel
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Murc1elag0 schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 09:17:
Gisteravond een meer teleurstellende avond gehad. Kon de hele avond geen dieren kopen in de franchise mode (uitzondering, een aantal leeuwen voor 5000 punten en hoger)
Dit is een grote bug die ze helaas nog niet kunnen oplossen.
Op diverse foras klagen mensen daar al over.
De franchise mode is daardoor voor veel mensen momenteel onspeelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-09 13:50
Gisteren het spel aangeschaft en zonder training de challenges gestart (want planet coaster speel ik ook).
Zo dat viel even tegen. Binnen no time liep ik tegen ontevreden dieren aan, protesten en geld wat als sneeuw voor de zon verdween.

Oke dan toch maar even de campaign starten om een beetje te zien wat ik precies moet doen.
Inmiddels een uurtje of 4 verder en het is een echt leuk spel.

Vanmiddag maar eens gaan starten met opnieuw de challenge en kijken of het dan beter gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mslik
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-10-2023
mike0001 schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 12:26:
Gisteren het spel aangeschaft en zonder training de challenges gestart (want planet coaster speel ik ook).
Zo dat viel even tegen. Binnen no time liep ik tegen ontevreden dieren aan, protesten en geld wat als sneeuw voor de zon verdween.

Oke dan toch maar even de campaign starten om een beetje te zien wat ik precies moet doen.
Inmiddels een uurtje of 4 verder en het is een echt leuk spel.

Vanmiddag maar eens gaan starten met opnieuw de challenge en kijken of het dan beter gaat
Ik zou met de franchise dan beginnen. Is net ff wat uitdagender vind ik.

It's not the years in your life that count, but the life in those years

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
mslik schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 12:52:
[...]

Ik zou met de franchise dan beginnen. Is net ff wat uitdagender vind ik.
Is de franchise dat je een bestaand park krijgt? want dat had ik gisteren eventjes. Wilde toch liever een park bouwen waar ik van scratch af kan beginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mslik
mike0001 schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 13:25:
[...]

Is de franchise dat je een bestaand park krijgt? want dat had ik gisteren eventjes. Wilde toch liever een park bouwen waar ik van scratch af kan beginnen
Hoi.

Lang antwoord.
Carreer geeft je een bestaand park. Franchise ga je een franchise opzetten. Dus dan kan je een overkoepelend hoofd thema of naam kiezen (ik heb Star Wars Parcs) en daaronder parken gaan bouwen in die stijl of totaal verschillend en zo kun je verschillende parken bouwen met thema's of verschillende ideeen. En ze zijn helemaal leeg.

Zo ga ik onder mijn franchise de planeten uit Star Wars gebruiken (Tatooine alleen maar Afrika beesten, Hoth de sneeuw beesten, dagobah de beesten uit de tropical en jungle etc) om zo verschillende parken te maken die op elkaar aansluiten.

Kort antwoord. Nee ze zijn leeg. Wat jij bedoelt is Carreer mode.

Succes,

Michiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
mslik schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 13:45:
[...]

Hoi.

Lang antwoord.
Carreer geeft je een bestaand park. Franchise ga je een franchise opzetten. Dus dan kan je een overkoepelend hoofd thema of naam kiezen (ik heb Star Wars Parcs) en daaronder parken gaan bouwen in die stijl of totaal verschillend en zo kun je verschillende parken bouwen met thema's of verschillende ideeen. En ze zijn helemaal leeg.

Zo ga ik onder mijn franchise de planeten uit Star Wars gebruiken (Tatooine alleen maar Afrika beesten, Hoth de sneeuw beesten, dagobah de beesten uit de tropical en jungle etc) om zo verschillende parken te maken die op elkaar aansluiten.

Kort antwoord. Nee ze zijn leeg. Wat jij bedoelt is Carreer mode.

Succes,

Michiel
Oh dat klinkt wel tof eigenlijk. Ik had die functie nog niet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
En dan heb je sandbox mode. Dan heb je een compleet lege map met alle research vrijgegeven en unlimited geld en CC.
Kan je je dus volledig bezig houden met het bouwen van het park dat je zelf voor ogen hebt.
Stuk minder micro managen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickstant85
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 24-11-2020
Kan iemand mij helpen, ik heb er nu 15uurtjes op zitten, alleen nu beginnen heel veel groepjes mensen te springen en te schreeuwen, en zijn kapot. en er staat dat ze vast zitten, maar dat is niet het geval, snap er niks van.
Ook zijn er genoeg eettentjes/bankjes/toiletten etc

[ Voor 10% gewijzigd door rickstant85 op 12-11-2019 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mslik
Flix20 schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 13:58:
En dan heb je sandbox mode. Dan heb je een compleet lege map met alle research vrijgegeven en unlimited geld en CC.
Kan je je dus volledig bezig houden met het bouwen van het park dat je zelf voor ogen hebt.
Stuk minder micro managen dus.
Volgens mij is genoeg geld hebben geen micro management maar broodnodig ;). Ik vindt de sandbox ook daarom niet minder micromanagement (uitdaging) hebben eigenlijk. Je moet nog steeds de beestje en de gaste tevreden houden, je hebt alleen geen last van te weinig geld.

In mijn simpele franchise park met een paar dieren en redelijk wat bezoekers komt het geld harder binnen dan dat er uit gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mslik
rickstant85 schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 14:18:
Kan iemand mij helpen, ik heb er nu 15uurtjes op zitten, alleen nu beginnen heel veel groepjes mensen te springen en te schreeuwen, en zijn kapot. en er staat dat ze vast zitten, maar dat is niet het geval, snap er niks van.
Ook zijn er genoeg eettentjes/bankjes/toiletten etc
er is een bug dat ze soms vast blijven zitten op niets. Probeer ze is op te pakken en ergens anders neer te zetten. Als dat niet werkt, misschien iets bredere paden maken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anakin_
Het reptielen center is (in grote lijnen) af!

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/WckDiHPl.jpg
Links gelijk een reptielen habitat.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/y2HcfOtl.jpg
Shops met waterval

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Ue1tg8vl.jpg
Krokodillen habitat

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/NfMswpWl.jpg
Met under water viewing area

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Bqh9orwl.jpg
Vivarium Gedeelte Cave (Spinnen etc)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Po3XinYl.jpg
Vivarium Gedeelte Tropical Forrest (Slangen)

Hij is echt super goed gelukt al zeg ik het zelf _/-\o_ haha
Ik heb op internet al gekkere dingen gezien maar toch ben ik hier heel tevreden mee :).

Todolist :
-Leeuwen colloseum
-Apenkooi
-Savannah Ride
-Monorail
-Ijsgedeelte

[ Voor 4% gewijzigd door Anakin_ op 12-11-2019 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcievg
Anakin_ schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 18:37:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Shops met waterval

[Afbeelding]
Krokodillen habitat

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Ik heb op internet al gekkere dingen gezien maar toch ben ik hier heel tevreden mee :).

Todolist :
-Leeuwen colloseum
-Apenkooi
-Savannah Ride
-Monorail
-Ijsgedeelte
Ziet er gaaf uit man. Ik zal even wat dingen bij mij afmaken en dan ook weer wat posten hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

MetalPool

Boe!

Hoi even een noob vraag......In de zootopia staat heel handig hoe groot een verblijf moet zijn voor een Dier.
Super handig uiteraard. Maar hoe kan ik in 1 opslag zien hoe groot het gebied is waar ik een omheining heb geplaatst? Ik heb nu al een paar keer iets op de gok gemaakt maar uiteindelijk is het of te groot of juist weer te klein voor het dier wat ik daar specifiek wil plaatsen.

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emryte
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 11-09 23:51
MetalPool schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 20:42:
Hoi even een noob vraag......In de zootopia staat heel handig hoe groot een verblijf moet zijn voor een Dier.
Super handig uiteraard. Maar hoe kan ik in 1 opslag zien hoe groot het gebied is waar ik een omheining heb geplaatst? Ik heb nu al een paar keer iets op de gok gemaakt maar uiteindelijk is het of te groot of juist weer te klein voor het dier wat ik daar specifiek wil plaatsen.
Als het goed is kan je bij het maken van een habitat zodra de barrière dicht is en de poort geplaatst in het 2e tabblad zien hoeveel vierkante meter je habitat is

Zelf al bijna een keer failliet gegaan. Bezoekers konden mijn krokodillen niet zien bij het onderwater kijken. Daar ging een ton aan budget 8)7 .

game pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Nu online

MetalPool

Boe!

Emryte schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 20:46:
[...]

Als het goed is kan je bij het maken van een habitat zodra de barrière dicht is en de poort geplaatst in het 2e tabblad zien hoeveel vierkante meter je habitat is

Zelf al bijna een keer failliet gegaan. Bezoekers konden mijn krokodillen niet zien bij het onderwater kijken. Daar ging een ton aan budget 8)7 .
Klopt inderdaad wat je zegt! Dank voor je antwoord :) Echter bekijk ik altijd eerst even welke dieren er beschikbaar zijn om te kopen. Dan reserveer ik een stuk land en ga ik bijvoorbeeld de paden etc om het verblijf maken. Echter weet ik nooit zo goed hoeveel land ik precies reserveer voor het dier wat ik koop. Wat dus vaak resulteert in een veel te groot hok!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
Oei.. dit is partij zuur, het lijkt erop alsof m'n franchise zoo file corrupt is.
Iedere keer dat ik de zoo start, sluit de hele game zich af.

Net nu ik vanmiddag m'n nieuwe GPU binnen heb gekregen zodat ik van de low settings af kon.
Blijkt dus dat ze krokodillen echt schubben hebben en niet een vage mix van groen en bruine huid!

Maar eens een andere file openen, kijken of dat wel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymon1988
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 07-09 21:03
Helaas nog niet heel veel kunnen spelen. Maar inmiddels is mijn vriendin zelfs weer verslaafd aan gamen op de pc. Wat een lekker relaxed spel (voor zover mogelijk, als ik mij niet te veel verlies in het micro management.

Vraagje:
Weet iemand waarom bij 'Habitat - terrain distribution' sommige balken bruin kunnen zijn?
Ze zijn rood als iets niet voldoet en groen als het wel voldoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 11:36
Bij career 5 (safari level) krijg ik het grote water niet schoon (bij de olifanten en giraffen). Ik heb meerdere treatments die een beetje boven het water hangen. Heel soms is het blauw maar meestal groen en hebben mijn dieren dus problemen :(

Is dit een bug? Ze hebben stroom en een path.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcievg
TweakerVincent schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 22:59:
Bij career 5 (safari level) krijg ik het grote water niet schoon (bij de olifanten en giraffen). Ik heb meerdere treatments die een beetje boven het water hangen. Heel soms is het blauw maar meestal groen en hebben mijn dieren dus problemen :(

Hoe bedoel je dat je treatments boven het water hangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
Marcievg schreef op woensdag 13 november 2019 @ 00:08:
[...]

Hoe bedoel je dat je treatments boven het water hangen?
Ik heb ze boven het grote meer gehangen, (is dat nodig? Of hoeft hij enkel het meer aan te raken? Nu doe ik hem zo centraal mogelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcievg
@TweakerVincent Nee dat is helemaal niet nodig. Als je ze plaatst zul je zien dat er een circel omheen is en die laat zien welk gebied hij zal reinigen. Als de circel slechts een klein stukje van het water overlapt dan wordt alsnog het hele stuk water gereinigd.

[ Voor 3% gewijzigd door Marcievg op 13-11-2019 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
Gisteren een bug gehad. Was opnieuw begonnen een park te bouwen en kwam er opeens achter dat er geen bezoekers binnen kwamen. Zelfs bij toegang 0 euro kwam er niemand binnen. Geen idee wat hier mis ging maar ben maar opnieuw begonnen.

Ik heb nog wel een ander irritant puntje. Wie weet hier een oplossing voor?
Als je een verblijf maakt voor bijvoorbeeld een krokodil en je water oppervlakte is te klein, dan kan ik (als er een dier in het verblijf zit) het water oppervlakte niet vergroten. Wel kan ik een stuk water ernaast maken maar met geen mogelijkheid krijg ik de rand van het water verlaagd om een grote plas te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickstant85
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 24-11-2020
Even een heel andere vraag, komen er ook nog dlc`s? Met nieuwe dieren, want mis een beetje de zeehonden , pinquins, bekende vogelsoorten. Kan je ergens een aanvraag daarover doen weet iemand dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-09 11:01
mike0001 schreef op woensdag 13 november 2019 @ 07:57:
Gisteren een bug gehad. Was opnieuw begonnen een park te bouwen en kwam er opeens achter dat er geen bezoekers binnen kwamen. Zelfs bij toegang 0 euro kwam er niemand binnen. Geen idee wat hier mis ging maar ben maar opnieuw begonnen.
Die eerste bug heb ik van de week ook gehad, had toen dieren met een lage entertainment waarde in een verblijf zitten (komodo varanen). Vervolgens nieuw park begonnen met Mandril als eerste diersoort (entertainment score 6000) en toen stroomde het vol en kon ik in 5 minuten de prijs 2 keer verhogen...

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
mike0001 schreef op woensdag 13 november 2019 @ 07:57:

Ik heb nog wel een ander irritant puntje. Wie weet hier een oplossing voor?
Als je een verblijf maakt voor bijvoorbeeld een krokodil en je water oppervlakte is te klein, dan kan ik (als er een dier in het verblijf zit) het water oppervlakte niet vergroten. Wel kan ik een stuk water ernaast maken maar met geen mogelijkheid krijg ik de rand van het water verlaagd om een grote plas te maken
Je kan de grond pas vorm geven wanneer er geen water meer inzit.
Dus dan moet je het water er eerst uithalen. Dat gaat natuurlijk niet wanneer er een dier inzit, dus even oppakken en uit het water gooien.
Dan kan je het oppervlak aanpassen.
TweakerVincent schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 22:59:

Ik had exact hetzelfde.
Alleen het water is groen, niet rood, dus dat geeft aan dat het water gezuiverd wordt.
Alleen bij mij bleef het bij groen, blauw had ik nog niet gezien maar ook de dieren bleven miepen.
Misschien is het body van water te groot om goed gezuiverd te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
Flix20 schreef op woensdag 13 november 2019 @ 08:59:
[...]

Je kan de grond pas vorm geven wanneer er geen water meer inzit.
Dus dan moet je het water er eerst uithalen. Dat gaat natuurlijk niet wanneer er een dier inzit, dus even oppakken en uit het water gooien.
Dan kan je het oppervlak aanpassen.

[...]
En dan kom ik bij het volgende probleem... hoe haal je dat water eruit? Want dat had ik natuurlijk ook al zitten te bedenken. Echter zie ik geen optie (of niet goed gezocht) om dat eruit te halen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flix20
mike0001 schreef op woensdag 13 november 2019 @ 09:11:
[...]

En dan kom ik bij het volgende probleem... hoe haal je dat water eruit? Want dat had ik natuurlijk ook al zitten te bedenken. Echter zie ik geen optie (of niet goed gezocht) om dat eruit te halen
Wanneer je in landscaping > water zit, dan rechtermuis klik :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marcievg
mike0001 schreef op woensdag 13 november 2019 @ 09:11:
[...]

Je selecteert het wat bij terrein en dan op het water dat je hebt een klik met de rechter muisknop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
Flix20 schreef op woensdag 13 november 2019 @ 09:15:
[...]

Wanneer je in landscaping > water zit, dan rechtermuis klik :)
top. scheelt weer irritatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosua
Ik heb sinds de update ineens een rollback van een paar uur. Alle habitats weg. En daarbij alle dieren en exhibitions in mn "storage". Behoorlijk vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryst
Gister een aardig park gebouwd.
12 dieren erin, wat exhibits, ongeveer 3000 gasten en 2 miljoen euries.
Eerste geslaagde park om zelf te zeggen, het is nog niet het meest mooie maar dat komt nog wel.

Ik heb alles op max settings kunnen spelen tot 2000 gasten, daarna begon hij te haperen.
Alle settings steeds een beetje lager gezet maar het bleef onbespeeldbaar.
Uiteindelijk op LOW staan en zelf dan laggt hij als de malle. Dat vind ik wel heel vervelend.

Kan het aan mijn setting liggen? i5 - GTX1050 4gb en draai alles vanuit een SSD.
Misschien ligt het wel aan mijn pc maar vind het toch bijzonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
Flix20 schreef op woensdag 13 november 2019 @ 08:59:

Ik had exact hetzelfde.
Alleen het water is groen, niet rood, dus dat geeft aan dat het water gezuiverd wordt.
Alleen bij mij bleef het bij groen, blauw had ik nog niet gezien maar ook de dieren bleven miepen.
Misschien is het body van water te groot om goed gezuiverd te worden.
Dit is volgens mij een bug, we zijn niet de enige (https://www.reddit.com/r/...aldera_safari_park_issue/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 11:18
Vandaag ook planet zoo gekocht. Even heel snel wat gemaakt , maar wat enorm veel opties zitten er in deze game.

Ga me hier het weekend wel mee vermaken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emryte
Ryst schreef op woensdag 13 november 2019 @ 11:20:
Gister een aardig park gebouwd.
12 dieren erin, wat exhibits, ongeveer 3000 gasten en 2 miljoen euries.
Eerste geslaagde park om zelf te zeggen, het is nog niet het meest mooie maar dat komt nog wel.

Ik heb alles op max settings kunnen spelen tot 2000 gasten, daarna begon hij te haperen.
Alle settings steeds een beetje lager gezet maar het bleef onbespeeldbaar.
Uiteindelijk op LOW staan en zelf dan laggt hij als de malle. Dat vind ik wel heel vervelend.

Kan het aan mijn setting liggen? i5 - GTX1050 4gb en draai alles vanuit een SSD.
Misschien ligt het wel aan mijn pc maar vind het toch bijzonder.
Krijg in de campaign frmedrops onder de 60 tussen de 2000 en 2500 gasten in de dierentuin. De game draait op een ryzen 3600 met een asus GTX980ti 6GB vanaf een SSD. Ik denk zelf dat er nog wel wat aan optimalisatie mag gebeuren, maar dat komt hopelijk met updates. Het is alleen op dit moment best vervelend

game pc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anakin_
De game draaide bij mij prima, had 1 keer een crash (was toen ook aan het streamen)

Toen ik bezig was met mijn reptielen center merkte ik dat naar mate ik meer items/planten/bomen plaatste het steeds meer ten koste ging van de "smoothness" Ik zou nog niet zeggen dat het hapert, maar je merkt dat de FPS afneemt.
Ik heb alles op z'n hoogst I7, 8700K met 2070RTX 16GB ram draai vanaf een nvme SSD.

Ik ben nu bang dat des de meer items ik plaatst des te lager de performance gaat.. Ik wilde eigenlijk 1 uber groot dierentuin maken maar misschien toch maar overwegen om een soort van thema franchise te maken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryst
Emryte schreef op woensdag 13 november 2019 @ 15:00:
[...]

Krijg in de campaign frmedrops onder de 60 tussen de 2000 en 2500 gasten in de dierentuin. De game draait op een ryzen 3600 met een asus GTX980ti 6GB vanaf een SSD. Ik denk zelf dat er nog wel wat aan optimalisatie mag gebeuren, maar dat komt hopelijk met updates. Het is alleen op dit moment best vervelend
Hmm zal dan inderdaad deels aan planet zoo zelf liggen. Snelle update hopelijk. Is best vervelend om nu verder te spelen.... Of je moet je park onder de 2000 gasten hebben. Maar daar zit je opzich snel aan met 10+ dieren. En dus niet een heel groot park.
Anakin_ schreef op woensdag 13 november 2019 @ 15:51:

Ik heb alles op z'n hoogst I7, 8700K met 2070RTX 16GB ram draai vanaf een nvme SSD. Ik wilde eigenlijk 1 uber groot dierentuin maken maar misschien toch maar overwegen om een soort van thema franchise te maken ?
Jeetje, met zo'n videokaart en nog niet een ubergroot park kunnen? Zou moeten kunnen lijkt mij :+

[ Voor 23% gewijzigd door Ryst op 13-11-2019 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
2080ti hier met 6800+ 32 gb ram. Tutorial missie 2 haalde ik soms maar 30/40 fps maar die was druk. Maar volgens mij ligt dat niet aan gpu, toen ik aa uitgezet had exact zelfde fps. Uiteraard alles max 3440

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Murc1elag0
Franchise mode is echt onspeelbaar. Dierenhandel doet het al dagen niet (bij mij). Kan een paar dieren van de ene franchise naar daar andere overzetten, maar daar blijft het bij. Dieren die constant klagen dat ze geen eten krijgen en zelfs dood gaan. (voederbakken heb ik nog nooit vol gezien). Bugs in de omheiningen betreft hoogtes/types (bezoekers die klagen dat ze de dieren niet kunnen zien). Personeel dat bepaalde gebouwen niet kan vinden/betreden terwijl er wel genoeg staan.

Eerste indruk was enorm positief, maar nu na 10 uur spelen is het WEER een game die naar mijn mening nog niet uitgebracht had mogen worden. Althans niet het franchise gedeelte.

Nu de carrière maar eens proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emryte
Murc1elag0 schreef op woensdag 13 november 2019 @ 16:25:
Franchise mode is echt onspeelbaar. Dierenhandel doet het al dagen niet (bij mij). Kan een paar dieren van de ene franchise naar daar andere overzetten, maar daar blijft het bij. Dieren die constant klagen dat ze geen eten krijgen en zelfs dood gaan. (voederbakken heb ik nog nooit vol gezien). Bugs in de omheiningen betreft hoogtes/types (bezoekers die klagen dat ze de dieren niet kunnen zien). Personeel dat bepaalde gebouwen niet kan vinden/betreden terwijl er wel genoeg staan.

Eerste indruk was enorm positief, maar nu na 10 uur spelen is het WEER een game die naar mijn mening nog niet uitgebracht had mogen worden. Althans niet het franchise gedeelte.

Dierenhandel is echt afhankelijk van het moment van de dag. In de ochtend werkt het prima, maar in de avond is het een drama. De voederbakken al eens verplaatst? Soms helpt dat, niet altijd als ze dan honger krijgen moet je ze in de trade center stoppen en weer terug. Dan is het probleem ook tijdelijk opgelost. Dat van gebouwen zelf niet gehad en omheining alleen gemerkt op het moment dat ik een habitat had gemaakt waar mensen onderwater konden kijken anders niet.
Ryst schreef op woensdag 13 november 2019 @ 16:01:
[...]

Hmm zal dan inderdaad deels aan planet zoo zelf liggen. Snelle update hopelijk. Is best vervelend om nu verder te spelen.... Of je moet je park onder de 2000 gasten hebben. Maar daar zit je opzich snel aan met 10+ dieren. En dus niet een heel groot park.
Ik draai blijkbaar wel op 1080p ipv 1440p, geen idee of dat veel uitmaakt. Het is alleen wel vrij vervelend om te doen. Zit zelf nu rond de 700 á 800 met maar 3 habitats. Dat is echt niet veel.

game pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 11:04
Murc1elag0 schreef op woensdag 13 november 2019 @ 16:25:

Ik heb geen last van alles wat je hierboven zegt! Ik vind de franchise mode juist heel leuk om te doen.

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
Ik ben een game franchise gestart. Mis ik iets? Want ik zie alleen aardvarkens. Komen geen andere dieren voorbij bij de dierenwinkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12:36
mike0001 schreef op woensdag 13 november 2019 @ 18:30:
Ik ben een game franchise gestart. Mis ik iets? Want ik zie alleen aardvarkens. Komen geen andere dieren voorbij bij de dierenwinkel
alfabetische volgorde I guess, als het goed is zie je onderaan dat er nog veel meer pagina's zijn. Je kan ook filteren op dieren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mike0001
krissie100 schreef op woensdag 13 november 2019 @ 18:49:
[...]

alfabetische volgorde I guess, als het goed is zie je onderaan dat er nog veel meer pagina's zijn. Je kan ook filteren op dieren
Volgende pagina pakt die niet... Sorteren op dieren nu wel. Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
Ik ben weer in mijn franchise gegaan, maar kan geen enkel dier vinden geeft overal aan Empty.
Dus kan nu gewoon niet verder met mijn franchise dit was vanmiddag ook zo. Enorm irritant.

[ Voor 33% gewijzigd door rwbk op 13-11-2019 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcievg
Ik speel sandbox en hierin heb ik nergens last van. Ik zie dat ik in deze modus dieren koop van andere spelers. Geen idee of de market van deze 2 modi samen gaat of dat het gezien moet worden als 2 aparte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
rwbk schreef op woensdag 13 november 2019 @ 19:57:
Ik ben weer in mijn franchise gegaan, maar kan geen enkel dier vinden geeft overal aan Empty.
Dus kan nu gewoon niet verder met mijn franchise dit was vanmiddag ook zo. Enorm irritant.
Filter je op cash of op die blaadjes? Ik merk namelijk dat er voor cash vooral weinig te koop is. Daarom ook gestart met het farmen vd blaadjes. Vanmorgen had ik er ca 300, nu zit ik op 3500 d:)b

[ Voor 6% gewijzigd door Korkss op 13-11-2019 23:37 ]

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
Korkss schreef op woensdag 13 november 2019 @ 23:36:
[...]

Filter je op cash of op die blaadjes? Ik merk namelijk dat er voor cash vooral weinig te koop is. Daarom ook gestart met het farmen vd blaadjes _/-\o_
Nee op beide
Maar op beide filters kon ik niets vinden

• Murc1elag0
Emryte schreef op woensdag 13 november 2019 @ 16:41:
[...]

Dierenhandel is echt afhankelijk van het moment van de dag. In de ochtend werkt het prima, maar in de avond is het een drama. De voederbakken al eens verplaatst? Soms helpt dat, niet altijd als ze dan honger krijgen moet je ze in de trade center stoppen en weer terug. Dan is het probleem ook tijdelijk opgelost. Dat van gebouwen zelf niet gehad en omheining alleen gemerkt op het moment dat ik een habitat had gemaakt waar mensen onderwater konden kijken anders niet.
Net even snel opgestart, weer niks te vinden bij de dierenhandel.. Trucje naar trade center brengen is wel een mooie, thanks!

• Emryte
rwbk schreef op woensdag 13 november 2019 @ 23:37:
[...]

Nee op beide
Maar op beide filters kon ik niets vinden
Ook al gefilterd per diersoort?. Bij sommige spelers werkt het alleen op die manier.

Zelf ben ik nog op zoek om het voedsel probleem op te lossen. Nu een van de tips die ik gelezen heb gebruiken die gaat over bij elke habitat een keepers hut en staff room plaatsen plus geen speeltjes die te maken hebben met voedsel. Hopelijk werk dat

game pc

• DaMei
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-07 13:33
mike0001 schreef op woensdag 13 november 2019 @ 18:30:
Hier ook alleen Aardvarkens tenzij ik specifieke dieren selecteer, dan verschijnen ze ineens wel. Kan ook niet naar de volgende pagina dus het is geen alfabetisch verhaal.

www.inthenapoftime.com - Bordspellen | Fan van koffie

• rwbk
Emryte schreef op donderdag 14 november 2019 @ 10:31:
[...]

Ook al gefilterd per diersoort?. Bij sommige spelers werkt het alleen op die manier.

Zelf ben ik nog op zoek om het voedsel probleem op te lossen. Nu een van de tips die ik gelezen heb gebruiken die gaat over bij elke habitat een keepers hut en staff room plaatsen plus geen speeltjes die te maken hebben met voedsel. Hopelijk werk dat
Nee ook gechecked alle filters staan uit.

• Emryte
rwbk schreef op donderdag 14 november 2019 @ 11:45:
[...]

Nee ook gechecked alle filters staan uit.
Ik bedoel dat je per diersoort kijkt in de filters. Kies er een uit en filter die. Meestal werkt dat wel. Wat jij heb, hebben anderen ook en met het gebruik van de filters kunnen zij vaak wel dieren aanschaffen

game pc

• rwbk
Emryte schreef op donderdag 14 november 2019 @ 11:47:
[...]

Ik bedoel dat je per diersoort kijkt in de filters. Kies er een uit en filter die. Meestal werkt dat wel. Wat jij heb, hebben anderen ook en met het gebruik van de filters kunnen zij vaak wel dieren aanschaffen
Ik snap wat je bedoelt maar ook zo kwamen er geen dieren. Had gechecked met het aardvarken. Ook daar was het empty

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Marcievg
Gisteravond begonnen met mijn nieuwe plan. het moet een dome worden met een paar verblijven en loslopende dieren. Geinspireerd op de jungle dome van Burgers zoo. Benieuwd of het me allemaal gaat lukken.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/EOKlE5Ch.jpg

• MetalPool
  • Nu online

MetalPool

Boe!

DaMei schreef op donderdag 14 november 2019 @ 11:26:
[...]

Hier ook alleen Aardvarkens tenzij ik specifieke dieren selecteer, dan verschijnen ze ineens wel. Kan ook niet naar de volgende pagina dus het is geen alfabetisch verhaal.
Franchise is op het moment ook behoorlijk gebugged. Steam forum staat er namelijk helemaal vol mee.

Ik heb Franchise even naast me neer gelegd. Het is gewoon niet lekker spelen zonder het normaal aan kunnen kopen van dieren.

• DaMei
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-07 13:33
MetalPool schreef op donderdag 14 november 2019 @ 12:04:
[...]

Franchise is op het moment ook behoorlijk gebugged. Steam forum staat er namelijk helemaal vol mee.

Ik heb Franchise even naast me neer gelegd. Het is gewoon niet lekker spelen zonder het normaal aan kunnen kopen van dieren.
Persoonlijk vind ik franchise het leukste om te spelen dus deze ene bug houdt me niet tegen :) Gelukkig verder geen hele gekke dingen meegemaakt nog dus dat ik moet filteren op soort om de dieren te zien is voor mij geen dealbreaker. Vooral omdat ik toch al van te voren bedenk wat ik als volgende soort wil gaan aankopen.

www.inthenapoftime.com - Bordspellen | Fan van koffie

• Emryte
DaMei schreef op donderdag 14 november 2019 @ 12:10:
[...]

Persoonlijk vind ik franchise het leukste om te spelen dus deze ene bug houdt me niet tegen :) Gelukkig verder geen hele gekke dingen meegemaakt nog dus dat ik moet filteren op soort om de dieren te zien is voor mij geen dealbreaker. Vooral omdat ik toch al van te voren bedenk wat ik als volgende soort wil gaan aankopen.
Zelf heb ik ook niet extreem veel last van bugs, behalve van het voederen van de dieren. Heel irritant en heb nog niet alle mogelijke oplossingen toegepast maar ga dat wel doen.

game pc

• rwbk
Als ik op credits sorteer dan kan alles maar op cash listings kan niets. in de Franchise mode.

• Marcievg
Er is een update die aardig wat dingen aanpakt.

• rwbk
Increased population and sex limits of Timber Wolf and African Wild Dog allowing for larger, relatively peaceful packs that still Alpha fight infrequently.

Gelukkig. Als dit nou ook even gebeurd voor de aardvarkens.

Mis wel de ijsberen en de pinguins.

[ Voor 8% gewijzigd door rwbk op 14-11-2019 16:57 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ryst
Hier wat plaatjes van mijn eerste gelukte Franchise park. Niet heel bijzonder & redelijk standaard.
Zit rond de 1.8 miljoen euro & draai de ene maand net aan winst, andere maand net aan verlies.
Dus mooi in verhouding. Het park heb ik daarop ook echt op gemaakt.

Zit nu al een tijdje puur alleen in het management gedeelte; genoeg staf, opletten op shops, dieren bijhouden etc.. Dieren planten zich snel voort en leveren zo redelijk wat credits op.

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/xxoen98ow.png

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/didsu5w3pnm6.png

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/rwfnd5cb4.png

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/ltbovtz.png

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/ow44fm8o.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakin_
Ryst schreef op donderdag 14 november 2019 @ 17:05:
Hier wat plaatjes van mijn eerste gelukte Franchise park. Niet heel bijzonder & redelijk standaard.
Ziet er best wel netjes en leuk uit,
Puur gefocussed op 1 thema zie ik, geeft een leuk resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryst
Anakin_ schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 18:37:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Shops met waterval

[Afbeelding]
Krokodillen habitat

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Todolist :
-Leeuwen colloseum
-Apenkooi
-Savannah Ride
-Monorail
-Ijsgedeelte
Bouw jij trouwens vanuit Sandbox Mode of vanuit Franchise? Ik wil een park bouwen gebaseerd op het beste uit de parken uit NL. Maar weet nog niet waarin ik dit wil maken. Franchise is leuk met het geheel en dat je op moet letten. Maar als je focust op puur bouwen en ontwikkelen wil je dat er misschien niet bij....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flix20
Ondertussen een upgrade gedaan in GPU en monitor.
Op widescreen HD met een GPU die wel alles op hoog kan spelen maakt toch wel even een wereld van verschil!

Nadat gister helaas m'n eerste franchise mode zoo file corrupt is geraakt(vermoed ik), na het opstarten van de zoo sloot heel PZ zich af na 10 sec.
Dus helaas de zoo moeten sluiten en een nieuwe begonnen.
Opzich niet zo verkeerd gezien ik een hoop geleerd heb in de tussentijd. Zo ook door niet direct bij de ingang met habitats te beginnen maar eerst een soort entree te maken.

Daarnaast, na het zien van wat youtubers etc probeer ik ook echt meer tijd en diepte in de habitats te stoppen ipv een hokje met wat bomen erin, dieren erin en hop, door.

Zo hier mijn eerste habitat met de pumba's:
Afbeeldingslocatie: https://imgur.com/Tht8Spy

Heb echt geprobeerd wat diepte te creëren d.m.v. hoogte en de natuurlijk te gebruiken.
En volgens mij waren ze er zelf ook wel blij mee gezien ze wel... genoeg privacy hadden zo te zien.
Afbeeldingslocatie: https://imgur.com/Tt2a2CC

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Marcievg
Dit is tot nu toe het grootste dat ik heb gemaakt. Eergister het begin hier gepost en dit is het eindresultaat. Het heeft 5 shops en 5 verblijven. Ik had hier ook rode vari's en rinstaartmaki's loslopendoor middel van een null omheining rond de buitenmuur van dit gebouw maar dit heeft niet gewerkt. Wanneer de aapjes in een boom klommen of in een ander verblijf sprongen kreeg ik een melding dat ze waren ontsnapt.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/eJnqdExh.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/G0PO4QJh.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/KLA9rWPh.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/XcZE5u7h.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/oZuath2h.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/1fuH9Z3l.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emryte
Marcievg schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 19:05:
Dit is tot nu toe het grootste dat ik heb gemaakt. Eergister het begin hier gepost en dit is het eindresultaat. Het heeft 5 shops en 5 verblijven. Ik had hier ook rode vari's en rinstaartmaki's loslopendoor middel van een null omheining rond de buitenmuur van dit gebouw maar dit heeft niet gewerkt. Wanneer de aapjes in een boom klommen of in een ander verblijf sprongen kreeg ik een melding dat ze waren ontsnapt.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Mooi gemaakt, ga je het dak nog dicht maken?

game pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcievg
Emryte schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 19:48:
[...]

Mooi gemaakt, ga je het dak nog dicht maken?
Op de onderste foto zie je het gebouw van buitenaf met het glazen dak

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Murc1elag0
Marcievg schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 19:05:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Gaaf!

Eentje van mijn kant. Helaas in het donker..

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/XshKFOz.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn014
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 08:39
Gisteren het spel ook gekocht (moest nog kadocheques van het werk opwerken) Amuseer me erg goed. Het is een gestroomlijndere ervaring dan planet coaster. Wel al 2x een vastloper op het startscherm gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Nu online

HaterFrame

Well... Poo came out!

In franchise mode kun je eigenlijk geen dieren kopen met Cash... Doe ik iets fout? Er staat echt nooit wat bij, hoe ga ik dan aan mn beestjes komen?

I am the great Cornholio!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryst
HaterFrame schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 22:51:
In franchise mode kun je eigenlijk geen dieren kopen met Cash... Doe ik iets fout? Er staat echt nooit wat bij, hoe ga ik dan aan mn beestjes komen?
Zijn inderdaad eigenlijk geen dieren voor cash. Je moet ze kopen met je credits. Je begint met 100 en moet dus zorgvuldig kiezen en fokken ;)

Ik ben begonnen met Common Warthog. Die planten zich snel voort en die zet je vrij. Bij een goede krijg je er 30 credits voor terug en kan je redelijk snel groeien.

En daarna door naar een ander dier. Hippo is iets duurder maar levert bij een goede ook 500 credits op. Heb ondertussen meer dan genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Nu online

HaterFrame

Well... Poo came out!

Ahhhh dat verklaart t.

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emryte
Ze zijn er wel maar dat zijn de minst populaire zoals pauwen en daarnaast heel moeilijk te krijgen want alleen de Frontier Zoo verkoopt ze voor cash

game pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
sinds gisteren elke keer dat hij aangeeft dat er geen internet is. Terwijl het er zeer zeker is. Meer mensen die daar last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sportstand
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 13-08 17:03
Emryte schreef op zondag 17 november 2019 @ 01:13:
[...]

Ze zijn er wel maar dat zijn de minst populaire zoals pauwen en daarnaast heel moeilijk te krijgen want alleen de Frontier Zoo verkoopt ze voor cash
Ja maar die van Frontier zie je maar heel weinig. Ik vind wel dat bepaalde dieren wel heel duur zijn qua credits. Ik zoek een vrouwelijke zebra, en die beginnen bij 1250 credits op dit moment, en dat zelfde voor een vrouwelijke wildebeast, of bison. Dat vind ik het enige jammer, dat je dan zo lang bezig bent voordat je beetje 'leuke' dieren kan kopen.

Edit: mijn saltwater croc blijft op Offspring Imminent staan, maar er komen geen kleine crocjes! Verder is alles groen qua habitat, eten etc. Iemand een idee?

Edit2: even de crocs verplaatst naar het Trade center en weer terug en nu is ze wel bevallen!

Verder moet ik zeggen dat ik mij erg goed vermaak, echt een gaaf spel!

[ Voor 15% gewijzigd door Sportstand op 18-11-2019 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
Sportstand schreef op zondag 17 november 2019 @ 18:37:
[...]

Ja maar die van Frontier zie je maar heel weinig. Ik vind wel dat bepaalde dieren wel heel duur zijn qua credits. Ik zoek een vrouwelijke zebra, en die beginnen bij 1250 credits op dit moment, en dat zelfde voor een vrouwelijke wildebeast, of bison. Dat vind ik het enige jammer, dat je dan zo lang bezig bent voordat je beetje 'leuke' dieren kan kopen.

Toevoeging: mijn saltwater croc blijft op Offspring Imminent staan, maar er komen geen kleine crocjes! Verder is alles groen qua habitat, eten etc. Iemand een idee?

Verder moet ik zeggen dat ik mij erg goed vermaak, echt een gaaf spel!
Die points vergaar je zo snel en makkelijk. Als je eenmaal 3 welgekozen hokjes met dieren hebt, is het even snelheid x3 en binnen enkele uren zit je aardig gebakken. Ik heb vd week mezelf even gericht op het fokken van gorilla’s! Zit nu over de 53k conservation points _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
Heb sinds eergisteren 2 pauwen neergezet. Jemig dat zijn net konijnen. Op een gegeven moment had ik er 80 in dat hok zitten

Is wel makkelijk voor conservation points

[ Voor 15% gewijzigd door rwbk op 17-11-2019 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiekstra
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 29-07 23:57
Dat doen die van mij ook, maar hoe hou je dan rekening met inteelt en dergelijke?
Wat ik nu vaak doe is dat ik een mannetje aanschaf, die ieder vrouwtje te dekken en vervolgens alle mannetjes verkopen en daarna weer 1 nieuw mannetje aanschaffen. Het lastige daarbij is wel het overzicht houden, want af en toe zijn ze niet uit elkaar te houden en de overzichten in de game helpen daar ook niet bij, want elke keer worden je filter instellingen weer gereset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
rwbk schreef op zondag 17 november 2019 @ 23:06:
Heb sinds eergisteren 2 pauwen neergezet. Jemig dat zijn net konijnen. Op een gegeven moment had ik er 80 in dat hok zitten

Is wel makkelijk voor conservation points
struisvogels zijn ook net konijntjes. daar heb ik in no-time ook heel veel van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sportstand
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 13-08 17:03
Korkss schreef op zondag 17 november 2019 @ 22:12:
[...]

Die points vergaar je zo snel en makkelijk. Als je eenmaal 3 welgekozen hokjes met dieren hebt, is het even snelheid x3 en binnen enkele uren zit je aardig gebakken. Ik heb vd week mezelf even gericht op het fokken van gorilla’s! Zit nu over de 53k conservation points _/-\o_
Ja, ik heb dat nu met leeuwen en de Siberische tijger, dan schiet het wel op. Maar dan ben je vooral bezig met fokken voor points dan echt een mooie en goedlopende dierentuin bouwen en dat vind ik jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryst
Tiekstra schreef op maandag 18 november 2019 @ 07:49:
Dat doen die van mij ook, maar hoe hou je dan rekening met inteelt en dergelijke?
Wat ik nu vaak doe is dat ik een mannetje aanschaf, die ieder vrouwtje te dekken en vervolgens alle mannetjes verkopen en daarna weer 1 nieuw mannetje aanschaffen. Het lastige daarbij is wel het overzicht houden, want af en toe zijn ze niet uit elkaar te houden en de overzichten in de game helpen daar ook niet bij, want elke keer worden je filter instellingen weer gereset.
Ik heb zelf het idee dat dat meevalt wat de invloed daarvan is. Bij sommigen zie ik zelfs alleen nog maar hoge stats terwijl dat al 5/6 generaties inteelt is zeg maar ;P

Met het fokken van leeuwen kocht ik wel voor de zekerheid hoge stats leeuwen van 3 jaar, en verkocht ze weer als ze 6 waren en redelijk wat welpjes gedrukt hadden.
Sportstand schreef op maandag 18 november 2019 @ 09:24:
[...]
Ja, ik heb dat nu met leeuwen en de Siberische tijger, dan schiet het wel op. Maar dan ben je vooral bezig met fokken voor points dan echt een mooie en goedlopende dierentuin bouwen en dat vind ik jammer.
Klopt inderdaad, ik heb 1 park gebouwd puur om het farmen van Credits. Lang mee bezig geweest maar heb ondertussen ahum,,, meer dan 500.000 credits verzameld. Vooral leeuwen leveren lekker veel op. Heb er 2 miljoen doorheen verbrast omdat het voer zo machtig duur is. Toen ik nog maar 100.000 euro/dollar had ben ik gestopt en had ik genoeg credits om voorlopig al mijn parken te bouwen denk ik.

[ Voor 17% gewijzigd door Ryst op 18-11-2019 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
Sportstand schreef op maandag 18 november 2019 @ 09:24:
[...]

Ja ik heb ook een productie zoo in mijn franchise puur voor de points. Daar paar uurtjes focken en daarna de points weer in mijn andere “mooie” zoo spenderen. It’s a franchise ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hafermaut
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online
Korkss schreef op maandag 18 november 2019 @ 11:24:
[...]

Ja ik heb ook een productie zoo in mijn franchise puur voor de points. Daar paar uurtjes focken en daarna de points weer in mijn andere “mooie” zoo spenderen. It’s a franchise ;)
Allereerst even bedankt voor alle enthousiaste berichten en de leuke screenshots van iedereen, anders had ik dit denk ik niet gekocht en dat was een gemis geweest! _/-\o_

Ik heb nog een haat-liefde verhouding met de Franchise-modus. Op zich heel leuk dat je klein moet beginnen en moet investeren. Wat ik bijvoorbeeld wel jammer vind is dat technologie niet wordt meegenomen naar nieuwe dierentuinen, het zou wat logischer zijn als je als Franchise ook kennis en staff kunt delen. Maar ja - voorlopig vermaakt genoeg!

En gisteren driemaal een CTD gehad, verder stabiel en weinig bugs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
Hafermaut schreef op maandag 18 november 2019 @ 14:23:
[...]

Allereerst even bedankt voor alle enthousiaste berichten en de leuke screenshots van iedereen, anders had ik dit denk ik niet gekocht en dat was een gemis geweest! _/-\o_

Ik heb nog een haat-liefde verhouding met de Franchise-modus. Op zich heel leuk dat je klein moet beginnen en moet investeren. Wat ik bijvoorbeeld wel jammer vind is dat technologie niet wordt meegenomen naar nieuwe dierentuinen, het zou wat logischer zijn als je als Franchise ook kennis en staff kunt delen. Maar ja - voorlopig vermaakt genoeg!

En gisteren driemaal een CTD gehad, verder stabiel en weinig bugs.
Volledig mee eens! Zelfde voor het geld (cash). Nieuwe zoo starten betekend wel je conservation points meenemen en animals via tradecenter delen, maar je begint weer met 40k cash.
Vind ook dat de focus wel veel ligt op het fokken door die points, maargoed ik klaag niet te veel, want deze game heeft me voorlopig in zijn greep ;)

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste