Piep?
Ik heb vier lampjes in mijn studio. Zit te kijken naar de LED meerkleurige smart lampen van de Action. Nou lees ik dat ze geluid maken? Paar video's gevonden op youtube waar ze het laten horen, maar ik hoor niks. Al kan dat ook aan mijn PC speakers liggen lijkt mij (sony mini stereotorentje van een jaartje of 20).
Is die piep er? En hoe hinderlijk is het? Ik ben vrij gevoelig voor geluid, dus een constante piep is niet te doen. Maar heb niet de beste oren. Liep een tijdje terug regelmatig langs zo'n anti hangjongere piep en hoorde die eigenlijk niet, behalve als ik er direct naast stond en actief probeerde het te horen.
code:
1
2
3
4
| Artikel 2:47A Mosquito op openbare plaatsen:
1. De burgemeester kan besluiten tot plaatsing van een apparaat, dat een hoge zoemtoon voortbrengt die alleen jongeren tot circa 26 jaar kunnen horen, op een door hem aangewezen openbare plaats waar structurele overlast door jongeren wordt veroorzaakt, voor een periode van zes maanden, indien dit in het belang van het handhaven van de openbare orde en het woon- en leefklimaat noodzakelijk is.
2. Verlenging van de in het eerste lid bepaalde termijn is steeds mogelijk indien uit een evaluatie blijkt dat de inzet van het apparaat gelet op de handhaving van de openbare orde en het woon- en leefklimaat noodzakelijk is.
3. De aanwezigheid van een apparaat als bedoeld in het eerste lid is op duidelijke wijze kenbaar voor een ieder die de desbetreffende openbare plaats betreedt |
Veiligheid?
Ik lees wat dat de passwords makkelijk te hacken zijn gelekt worden naar China. Ik wil geen apart netwerk maken voor de lampen. Ik neem aan dat ik dan op mijn telefoon moet wisselen van Wifi netwerk. Dat lijkt mij teveel gedoe. Al ben ik ook niet heel bang dat mijn buren mijn lampje gaan hacken ofzo. Of tapt het het hele netwerk af en stuurt alles naar terug naar de fabrikant?
Flahsen?
Las in dit topic wat over het flashen van de lampen. Kan die via WiFi? Ik zie mijzelf ze niet openmaken om er iets op solderen. Of zijn ze makkelijk open te maken? Een normaal modern peertje moet je kapot maken om erin te komen lijkt mij. (een ouderwets gloei peertje is sowieso einde verhaal als je het glas breekt natuurlijk)
Telefoon en/of PC?
Ik heb een android telefoon, een Linux desktop en een Windows laptop. Zijn de lampen enkel vanaf de telefoon te besturen? Of ook via de computers?
Achterliggen merk?
Het achterliggende merk schijnt Tuya te zijn. Kun je dan ook hun apps gebruiken met het spul van de Action?
[
Voor 7% gewijzigd door
borbit op 06-09-2021 17:39
]