Toon posts:

[VPN] Ervaringen & Discussie - Deel 2 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• Tijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:33

Tijntje

Hello?!

Vandaag de switch gemaakt op Mullvad van OpenVPN naar WireGuard op Windows
Wat een verschil, waar ik voorheen maximaal 15 MB haalde zit ik nu richting de 33 MB
https://i.imgur.com/3NjuBjp.png
*O*

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

• Tijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:33

Tijntje

Hello?!

Nu al meer dan een week mijn VPN via Mullvad op WireGuard zitten zoals ook eerder aangegeven in dit topic.
Werkt stabiel, en torrents komen weer binnen alsof ik zonder VPN verbinden zit (ben wel verbonden, heb dat al getest ;))

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

• Braambesje
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 22-01-2020
Kan ik met 1 vpn account verschillende browservensters tegelijk openen op 1pc maar allemaal onder een verschillend IP adres?

• KoploperMau
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 26-05 14:15
Na wat zoeken, bekijken en vooral dit topic lezen heb ik Surfshark aangeschaft en even snel een speedtest met New York gedaan. Installeren ging vlekkeloos en makkelijk.

Resultaat:

Tot zover geen problemen, maar ben nog maar 10 minuten online. 8)7

Groet,
Koplopermau

[Voor 6% gewijzigd door KoploperMau op 19-12-2019 02:34]

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
dutchnltweaker schreef op zondag 7 juni 2020 @ 15:09:

Welke VPN raden jullie aan voor gebruik te maken van ziggo go bijvoorbeeld buiten de EU, Netflix series uit bijvoorbeeld de usa te kijken en een overal VPN die weinig tot geen logs bijhoudt? (voor landen waar websites geblokkeerd worden zonder enige normale reden).
Raspberry Pi met PiVPN - lekker in de meterkast thuis.
Werkt prima, en je hebt alles in eigen hand !

Wat ik al sinds post één in dit topic loop te verkondigen :+

[Voor 29% gewijzigd door FreshMaker op 25-06-2020 18:59]

• fjs
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:15

fjs

PSN: ftltc

Mr_Blobby schreef op maandag 28 september 2020 @ 19:38:
[...]
Hoe en op wat voor apparaten heb jij wireguard werkend? Ik kan het nog nergens terugvinden. Ook op de website staat alleen de aankondiging: https://support.surfshark...can-I-use-with-Surfshark-

Zowel op Windows als op mijn iPad.

[Voor 3% gewijzigd door fjs op 28-09-2020 20:00]

To boldly go where no man has gone before...

• Edje040
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:45
Op Android in ieder geval wel.

• FreshMaker
  • Niet online
nero355 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 02:41:
[...]

Moeten ze die stomme reclames maar niet uitzenden! :+

[...]

En je voorkomt ook dat ze denken dat die reclames nut hebben! })
Naar mijn idee, zou een ieder die serieus een betaalde aanbieder overweegt, moeten kijken WAT hij nu werkelijk aanschaft.
Je zou eigenlijk het tegenovergestelde van de mooie flashy auto moeten zoeken ....
Een onopvallende, achter de bosjes opererende firma.

Ik heb bij NordVPN telkens het idee dat je jezelf een target aanmeet, een groot knipperend neonbord --> VPN gebruiker <-- kijk mij nu eens anoniem zijn ....

Ik heb ook een commerciële partij in gebruik, maar als ik 'onbespied' en 'ongevolgd' online wil buiten de deur, gaat Wireguard aan, naar mijn eigen meterkast-aansluiting
Dan weet ik in ieder geval zeker dat de web-requests die ik doe veilig over een Nederlandse verbinding lopen, en niet halverwege de wereld in een vaag datacentrum via een zijspoor worden opgeslagen.

Wil ik thuis of onderweg een keer naar Xhamster of Breitbart gluren, of een filmpje uit Zweden oppikken, DAN neem ik die commerciële ( Windscribe hier )
Maar dat is niet omdat ik niet wil dat Ziggo / KPN / Brein dat te weten komen, maar om de exploitanten van die sites niet teveel informatie te geven mbt wie en wat / waar vandaan.

>mijn favoriet<

Fake Antartica - Troll Station

[Voor 14% gewijzigd door FreshMaker op 04-12-2020 02:54]

• FreshMaker
  • Niet online
Incognitum schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 17:06:
[...]

Leuk dat Troll-station maar met een Ping van >250 en een snelheid van 0,0 niet echt werkbaar.
http://memes.ucoz.com/_nw/5/06043079.jpg

• knakker2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01:13

Ik heb sinds kort ook Surfshark maar krijg Dit op m’n MacBook Air. Geen idee wat Surfshark precies wil nu.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Munchie
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Munchie

FP ProMod
Deathchant schreef op zondag 11 april 2021 @ 16:48:
Ik kan die website niet meer vinden waar die excel in staat. Heeft iemand die nog? Misschien is er inmiddels wel een geupdate lijst.
Ik had de bookmark nog staan van thatoneprivacysite.net, ik zie nu dat die redirect naar https://www.safetydetectives.com/ .
Ik zie ook dat de eigenaar is veranderd naar Kape Technologies. Dus weet niet hoe betrouwbaar het nu is.

• pauloo7
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 13-04 22:12
Ik gebruik ook als server host nl-amsterdam.privacy.network.
Whitelisten van een site zal via firewall rules in PFsense ook wel lukken.
Maar als ik aan het werk ben en de kids thuis tegen deze problemen tijdens schooltijd is dit niet echt handig.
Ik zoek dus een VPN aanbieder waarvan de IP-adressen niet overal geblokt zijn.

Iemand ervaring met https://vpnnederland.nl
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee