[Event] 'By innovation only' 10 september 2019 19:00

Pagina: 1 ... 5 ... 21 Laatste
Acties:
  • 47.237 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-09 18:51
Geert1976 schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 08:24:
Poll: Nieuwe 2019 iPhone of blijf je bij huidige iPhone?
nieuwe 2019 iPhone
hou mijn huidige iPhone
[Afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Yes eindelijk een pol :D d:)b :P
SteffanS schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 08:06:
Mijn iPhone 6S is echt wel aan vervanging toe, laatste tijd overweeg ik wel de switch naar de Galaxy Note 10 maar ik denk niet dat deze toestellen zo lang meegaan als een iPhone, dus hopelijk overtreffen de nieuwe iPhone de specs van de notes.
Vanaf een 6s naar een X, Xr, Xs en nieuwer is natuurlijk een prima stap. Je kan zelf bepalen welke prijscategorie je neemt als je nog een ouder model kan vinden. :)

Vanaf mijn huidige X vind ik het ook niet de moeite waard om nu over te stappen als alle geruchten waar zijn. Spaar ik lekker door voor volgend jaar. Uiteraard ga ik wel lekker met een bak chips naar de show van vanavond kijken in mijn mancave (lees: gewoon op de slaapkamer zodat de kinderen mij beneden niet kunnen storen _O- )

O en vergeet niet mee te klappen vanavond _O-

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KW25
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14-09 19:54
Ga vanavond ook wel proberen te kijken, ben wel benieuwd hoe ze de marginale upgrades gaan verwerken in de show.

Loop nu nog rond met een SE, maar zit toch al een tijdje te kijken naar de XS, die Pro hoeft waarschijnlijk van mij niet.

MacBook Pro 13" 2017 512GB  iPhone 13 Pro 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-08 10:13

XiN-eViL

kzie-nie-veel

Normaal wissel ik elke 2 jaar bij de niet-S versies. Vorig jaar een 'uitzondering' gemaakt omdat ik wel graag weer een grotere telefoon wilde (dus van X naar XS Max).

Zie me dit jaar niet upgraden met wat er tot nu aangekondigd is. Ga natuurlijk wel de stream kijken want is altijd wel vermakelijk.

Kwa Watch heb ik nu de Series 4 dus verwacht daar ook niet echt geld uit te moeten geven. Scheelt weer een nier :Y) .

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:40
KW25 schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 08:50:
Ga vanavond ook wel proberen te kijken, ben wel benieuwd hoe ze de marginale upgrades gaan verwerken in de show.

Loop nu nog rond met een SE, maar zit toch al een tijdje te kijken naar de XS, die Pro hoeft waarschijnlijk van mij niet.
Dat is toch heel makkelijk? Het is sowieso 'the fastest iphone we ever made', Denk ook dat de camera 'simply fantastic' zal zijn. En wie weet zorgt de accu er voor dat het ook nog eens de 'longest lasting iphone ever'' gaat worden :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hk12nl
WouterL schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 08:58:
[...]

Dat is toch heel makkelijk? Het is sowieso 'the fastest iphone we ever made', Denk ook dat de camera 'simply fantastic' zal zijn. En wie weet zorgt de accu er voor dat het ook nog eens de 'longest lasting iphone ever'' gaat worden :+
Jij maakt de bingokaart? _O- d:)b

©2004

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
WouterL schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 08:58:
[...]

jij doet dit jaar de (Keynote) Bingo kaart? :+

ninja @harm12nl :*) :*)

[ Voor 3% gewijzigd door _Bailey_ op 10-09-2019 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:42
Zelf vd 7+ Jet black eenmaal het jaar erop een nieuwe iPhone gekocht (de X) daarvoor ook elke 2jr de niet S versie.

Dit jaar waarschijnlijk wel een upgrade omdat ik graag weer naar een groter toestel wil.

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

crazylegs schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 09:03:
Zelf vd 7+ Jet black eenmaal het jaar erop een nieuwe iPhone gekocht (de X) daarvoor ook elke 2jr de niet S versie.

Dit jaar waarschijnlijk wel een upgrade omdat ik graag weer naar een groter toestel wil.
Dat snap ik nog steeds niet :P
Heb hem meerdere keren in de handen gehad maar het is zo ontzettend groot. Als je in bed ligt of even snel wat wilt is het echt onhandig (vind ik). En kan nou niet zeggen dat kan ik kleine handen heb.

Laat staan als dat ding in je broekzak zit 8)7

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
Famous schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 09:33:
[...]

Dat snap ik nog steeds niet :P
Heb hem meerdere keren in de handen gehad maar het is zo ontzettend groot. Als je in bed ligt of even snel wat wilt is het echt onhandig (vind ik). En kan nou niet zeggen dat kan ik kleine handen heb.

Laat staan als dat ding in je broekzak zit 8)7
Ieder z'n ding toch.. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Rivanov schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 06:45:
Begin wel steeds meer te twijfelen of ik dit jaar m'n X ga vervangen, of het toch nog een jaartje langer uitzing voor de 2020 iPhone.

Dit jaar lijkt toch écht een te kleine update te gaan worden.. maargoed. Na vanavond ben ik toch weer gebrainwashed. :+
Echt he, wat een farce als dit inderdaad allemaal zo gaat zijn. Ook zeer benieuwd hoe ze de kansloze wow factor dan neer gaan zetten. Hopelijk houdt de batterij van mijn vrouw haar iPhone 7 het nog even vol want net als de X upgrade naar de Xs wordt het voor mij wederom een anticlimax als ik dit allemaal lees :/

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

JB schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 09:45:
[...]

Echt he, wat een farce als dit inderdaad allemaal zo gaat zijn. Ook zeer benieuwd hoe ze de kansloze wow factor dan neer gaan zetten. Hopelijk houdt de batterij van mijn vrouw haar iPhone 7 het nog even vol want net als de X upgrade naar de Xs wordt het voor mij wederom een anticlimax als ik dit allemaal lees :/
Was vanochtend nog wel leuk bij Slam! op de radio.
Iemand van Bright moest er wat over vertellen, die 0,0 om Apple "gaf" wat direct te merken was.

Nog wel even vertellen dat, net als Samsung en Huawei, je de AirPods en A. Watch kon opladen aan de achterzijde van de nieuwe iPhone. 8)7
Hij wist ook al te vertellen dat er geen veranderingen waren aan de batterij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Falastine schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 08:17:
Als ik alles zo lees. Dan is er daadwerkelijk helemaal niets maar dan ook niets innoverends en een reden om mijn x te vervangen. Al 2 jaar op rij zwaar teleurgesteld.
De keynote is nog niet geweest he 8)7

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurice_l
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Kom ik na drie jaar weer in aanmerking voor een nieuwe iFoon XR, krijg je dit :+

Accu gaat erg achteruit in m'n 7, en camera gebruik ik ook veel. We hopen maar op een top camera en accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:05
JB schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 09:45:
[...]

Mja ik herken je gevoel al vermoed ik wel als je de iPhone 7 straks naast een iPhone 11 legt toch wel grote verschillen zult merken.

Als je kijkt naar pure hardware, tenminste wat er is uitgelekt, bekruipt me het gevoel dat het engineeringsvernuft van Apple een beetje op is geraakt. De software en inhoudelijke implementatie van Samsung is abominabel maar kwa hardware kan Apple niet meer mee.

Het zal me verder aan mijn AUX uitgang oxideren waar Apple vanavond mee komt. Zodra mijn iPhone 7 de brui er aan geeft stap ik over naar wat Apple op dat moment te bieden, het zal ten alle tijden een upgrade zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supermuskusrat
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 07:54
Miki schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 10:05:
[...]

Mja ik herken je gevoel al vermoed ik wel als je de iPhone 7 straks naast een iPhone 11 legt toch wel grote verschillen zult merken.

Als je kijkt naar pure hardware tenminste wat er is uitgelekt bekruipt me het gevoel dat het engineeringsvernuft van Apple een beetje op is geraakt. De software en inhoudelijke implementatie van Samsung is abominabel maar kwa hardware kan Apple niet mee.

Het zal me verder aan mijn AUX uitgang oxideren waar Apple vanavond mee komt. Zodra mijn iPhone 7 de brui er aan geeft stap ik over naar wat Apple op dat moment te bieden, het zal ten alle tijden een upgrade zijn :)
Hier hetzelfde, loop met twee telefoons (iPhone 7 & Galaxy S7) en waar de hardware van de Galaxy mij toch nog weet te verrassen, begint de iPhone langzamerhand zijn leeftijd te tonen. Voor mij zowieso weer een iPhone want de software op die Galaxy is echt een dra-ma (advertenties in je OS, absolute No-Go)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik hoop als One More Thing toch ook dit jaar weer op een 16” iPad Pro (al is dat onwaarschijnlijk). Dat lijkt mij echt de hemel.

- IPhone > zie ik wel, die koop ik toch we, de grote en dan graag in het rood.
- Watch > mogen ze houden, ik heb een SS S4 en die draag ik al zelden.
- Apple tile > Interessant en leuke vervanging van mijn oudere titels.
- Pencil voor iPhone > Heel graag maar lijkt helaas een wat dun gerucht.

[ Voor 19% gewijzigd door Donstil op 10-09-2019 10:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WouterL
Dingen die voor mij belangrijk zouden kunnen zijn, zijn:

*-> De vrij matige accuduur van de XS max op dit moment
*-> het dramatische bereik van de XS max (vergeleken met de X was dit echt dramatisch te noemen op mijn vakantie in Kreta/Santorin, maar misschien hield ik de telefoon verkeerd vast)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Minder bereik zie ik op de Xs Max ook wel terug ja, niet echt last van in gebruik maar zie het aan de bereik "streepjes" wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
ik vermoed dat Apple vanavond er vol in gaat wat betreft de camera's / fotografie / post processing / Night Sight.
Ergens denk ik dat Apple alle Android (incl de King der Kings wat betreft fotografie, de Pixel lijn van Google) concurrenten gaat aftroeven met de mogelijkheden en kwaliteit van deze nieuwe camera's.
Zou zo maar eens een half uurtje aan kunnen besteed worden, want laten we wel wezen, de rest is zo goed als zeker minimaal beter/verfijnder en dergelijke t.o.v. afgelopen Keynote in 2018.

Ook zouden deze nieuwe iPhones een nieuwe coprocessor (sensor) met zich meedragen met de codenaam 'Rose', kijken wat ze daar weer qua marketing van kunnen maken ;)

[ Voor 17% gewijzigd door _Bailey_ op 10-09-2019 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
Donstil schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 10:21:
Minder bereik zie ik op de Xs Max ook wel terug ja, niet echt last van in gebruik maar zie het aan de bereik "streepjes" wel.
In NL eigenlijk ook geen last. Pas op plekken waar de dekking wat minder is, zie je duidelijk het verschil.
In alle NL steden is de dekking natuurlijk dik in orde, maar zodra je 'country side' komt, laat de XS zich lelijk zien. Zeker met de X van mijn vriendin er naast. Die houdt gewoon simpelweg veel langer bereik op hetzelfde netwerk (T-Mobile). En dan heb ik het echt over 'geen bereik' vs 2 streepjes van de X.

[ Voor 5% gewijzigd door WouterL op 10-09-2019 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Aah daar hoop ik op, de camera is voor mij een zeer belangrijke feature.
Grote verandering is daarin zeker welkom, net zoals die Wide angle lens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stomme vraag misschien maar vanavond worden toch ook de nieuwe en/of geüpgrade iPads onthult?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:22
Ik verwacht dat de kleurtjes in het logo van de invite verwijzen naar nieuwe iPhone kleuren.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:39
Donstil schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 10:14:
Ik hoop als One More Thing toch ook dit jaar weer op een 16” iPad Pro (al is dat onwaarschijnlijk). Dat lijkt mij echt de hemel.

- IPhone > zie ik wel, die koop ik toch we, de grote en dan graag in het rood.
- Watch > mogen ze houden, ik heb een SS S4 en die draag ik al zelden.
- Apple tile > Interessant en leuke vervanging van mijn oudere titels.
- Pencil voor iPhone > Heel graag maar lijkt helaas een wat dun gerucht.
Volgens Gurman komt er een instap 10.2" iPad.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Verwijderd schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 10:25:
Stomme vraag misschien maar vanavond worden toch ook de nieuwe en/of geüpgrade iPads onthult?
Niet 100% zeker. Die worden ook vaak doorgeschoven naar oktober.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
WouterL schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 10:24:
[...]

In NL eigenlijk ook geen last. Pas op plekken waar de dekking wat minder is, zie je duidelijk het verschil.
In alle NL steden is de dekking natuurlijk dik in orde, maar zodra je 'country side' komt, laat de XS zich lelijk zien. Zeker met de X van mijn vriendin er naast. Die houdt gewoon simpelweg veel langer bereik op hetzelfde netwerk (T-Mobile). En dan heb ik het echt over 'geen bereik' vs 2 streepjes van de X.
Aah goed om te weten, ik twijfelde om naar t-mobile over te stappen vanaf Vodafone maar dit neem ik zeker even mee. Met Vodafone ken ik dit niet.
Rivanov schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 10:25:
[...]

Volgens Gurman komt er een instap 10.2" iPad.
Ja ik las het idd, voor mij niet interessant verder.
Ik heb nu een 12,9" en ik vind dat ding echt geweldig, als hij zo groeien naar het formaat van mijn MBP (15,6") dan zou die laatste er absoluut uit gaan.

[ Voor 21% gewijzigd door Donstil op 10-09-2019 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
Donstil schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 10:27:
[...]

Aah goed om te weten, ik twijfelde om naar t-mobile over te stappen vanaf Vodafone maar dit neem ik zeker even mee. Met Vodafone ken ik dit niet.

[...]

Ja ik las het idd, voor mij niet interessant verder.
Ik heb nu een 12,9" en ik vind dat ding echt geweldig, als hij zo groeien naar het formaat van mijn MBP (15,6") dan zou die laatste er absoluut uit gaan.
Ik denk eerlijk gezegd dat het niet per se T-mobile zit, aangezien de X van mijn vriendin met de X het prima doet op T-mobile. In Kreta hield de X van mijn vriendin ook veel langer bereik op hetzelfde netwerk (COSMO). Volgens mij is de XS theoretisch sneller bij goede dekking, maar in de praktijk slechter waar het gaat om gebrekkig bereik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
nieuwe Incipio (zeer bekende case maker) case voor de nieuwe iPhone al gespot bij de Walmart in de VS.
Lijkt me niet de bedoeling... :o

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/IECuARS.jpg

en ook hangen er al cases van Speck (voor de 6'1 iPhone)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/AB19RNG.jpg

[ Voor 29% gewijzigd door _Bailey_ op 10-09-2019 10:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Geert1976 schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 10:34:
nieuwe Incipio (zeer bekende case maker) case voor de nieuwe iPhone al gespot bij de Walmart in de VS.

[Afbeelding]

en

[Afbeelding]
Twee keer dezelfde foto toch? Of is het een Zoek de verschillen puzzel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Donstil schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 10:39:
[...]

Twee keer dezelfde foto toch? Of is het een Zoek de verschillen puzzel?
:+

ff aangepast. Nu 2 verschillende foto's van 2 verschillende cases

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Geert1976 schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 10:39:
[...]

:+

ff aangepast. Nu 2 verschillende foto's van 2 verschillende cases
Whoei we zien het :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tom.cx
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 25-07 15:06
Geert1976 schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 10:34:

[Afbeelding]

en ook hangen er al cases van Speck (voor de 6'1 iPhone)

[Afbeelding]
Zou toch echt jammer zijn als er een blok met camera's op de iPhones komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
tom.cx schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 10:41:
[...]

Die gaat er zeker komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
tom.cx schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 10:41:
[...]

laat dat 'als' maar weg, want dat 'blok' aan camera's komt er echt op te zitten.

Maar zoals al meerdere keren hier voorbij gekomen, het is spuug en spuuglelijk. Maar hoevaak kijk je nou naar de achterkant van je telefoon?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 16:24

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Geert1976 schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 10:43:
[...]

laat dat 'als' maar weg, want dat 'blok' aan camera's komt er echt op te zitten.

Maar zoals al meerdere keren hier voorbij gekomen, het is spuug en spuuglelijk. Maar hoevaak kijk je nou naar de achterkant van je telefoon?
Het gaat er misschien ook niet om of je zelf naar de achterkant van je telefoon kijkt, maar onbewust denk je er toch aan. Ik had dat met de Nexus 6P ook, spuuglelijk ding van de achterkant.

De iPhones kunnen me geen ruk meer interesseren, toch veel te duur (en dan is het meer van niet willen uitgeven, maar dat geldt bij mij ook voor andere telefoons) en te weinig innovatieve zaken t.o.v. vorige modellen. De iPad ben ik dan wel weer in geïnteresseerd, want mijn iPad 4 is écht aan vervanging toe qua snelheid.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
De Camera bump zoals de clones het doen (Dus zwart vlak met camera's) vind ik persoonlijk ook niet zo fraai. De bump van hetzelfde glas als de achterkant kan ik dan wel weer waarderen, dat is weer echt een Apple oplossing. Net dat stukje extra moeite en/of productie proces steken in zoiets.

Zoals ze bijvoorbeeld ook deden bij de iPhone 7plus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Ach, met zon grote Bump ligt die wellicht wat stabieler op de tafel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Famous schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 11:00:
Ach, met zon grote Bump ligt die wellicht wat stabieler op de tafel :+
En als "iedereen" het laat liggen omdat ze het lelijk vinden is er meer beschikbaar voor mij waardoor ik niet naast het net vis >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:05
[...]

Je kijkt er inderdaad niet veel naar maar kom op, voor het prijskaartje wat Apple vraagt mag je toch wel wat (meer) engineeringsvernuft verwachten. Dit had in mijn ogen veel eleganter opgelost kunnen worden als je uit was gegaan van een volledig nieuw ontwerp en niet blijft vasthouden aan het bodywork van de iPhone 6 uit 2014!!!

Btw interessant aan jouw foto’s is dat de naam iPhone 11 niet terug komt maar wel iPhone 2019. Dat deden ze al eerder met de iPad en lijkt aan te sluiten bij de geruchten. Toch weer wat ontdekt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Donstil schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 10:59:
De Camera bump zoals de clones het doen (Dus zwart vlak met camera's) vind ik persoonlijk ook niet zo fraai. De bump van hetzelfde glas als de achterkant kan ik dan wel weer waarderen, dat is weer echt een Apple oplossing. Net dat stukje extra moeite en/of productie proces steken in zoiets.

Zoals ze bijvoorbeeld ook deden bij de iPhone 7plus.
Laten we eerlijk zijn, het is niet alsof ze ieder jaar zo veel tijd en moeite (moeten) steken in nieuwe ontwerpen van hun telefoons/tablets of wat dan ook. Als ze zoiets niet netjes zouden verwerken zou ik het persoonlijk belachelijk vinden, maar wel echt een teken dat het ze geen moer meer interesseert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Miki schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 10:05:
[...]

Als je kijkt naar pure hardware, tenminste wat er is uitgelekt, bekruipt me het gevoel dat het engineeringsvernuft van Apple een beetje op is geraakt. De software en inhoudelijke implementatie van Samsung is abominabel maar kwa hardware kan Apple niet meer mee.

Ja de upgrade is dan voor mezelf want de X schuift dan door naar de vrouw. Een andere iPhone boeit haar geen AUX uitgang omdat het gewoon “moet werken” al zal ze de nieuwe features van de X echt wel kunnen waarderen. Het is meer dat er flink geld tegenaan moet om de 7 op te vangen maar het mij eigenlijk weinig tot niets nieuws gaat brengen. Maar.........de Keynote is inderdaad nog niet geweest :+ :X

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Kuusj schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 11:06:
[...]

Laten we eerlijk zijn, het is niet alsof ze ieder jaar zo veel tijd en moeite (moeten) steken in nieuwe ontwerpen van hun telefoons/tablets of wat dan ook. Als ze zoiets niet netjes zouden verwerken zou ik het persoonlijk belachelijk vinden, maar wel echt een teken dat het ze geen moer meer interesseert.
Sinds Jobs weg is.. :D
Oh, en dadelijk krijgen we natuurlijk, Sinds Jonathan weg is..

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Kuusj schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 11:06:
[...]

Nou ze verwerken het wel netjes, dat hebben ze met de X en XS ook gedaan, horen bij de degelijkst gebouwde toestellen op de markt.

Wat ik bedoel is dat er niet (naar gerucht) gekozen wordt voor een erop geplaatste camera bump (zoals de hele markt doet en dus ook de X en XS nu heeft) maar dat er naar verwachting gebruik gemaakt gaat worden van een camera bump vervaardigd uit het glas van de achterkant. Iets wat in de productie dus lastiger is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Vanavond hoogstwaarschijnlijk ook meer nieuws over Apple Arcade. Hoor net op de IGN podcast dat zij ook aanwezig zijn tijdens de keynote.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Famous schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 11:09:
[...]

Sinds Jobs weg is.. :D
Oh, en dadelijk krijgen we natuurlijk, Sinds Jonathan weg is..

:D
Ja misschien kan iemand even zeggen "Steve Jobs draait zich om in zijn graf" dan hebben we dat ook gelijk gehad. Want dat gaat vanavond op de front page weer tientallen keren geroepen worden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Donstil schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 11:12:
[...]

Ja misschien kan iemand even zeggen "Steve Jobs draait zich om in zijn graf" dan hebben we dat ook gelijk gehad. Want dat gaat vanavond op de front page weer tientallen keren geroepen worden 8)7
Allemaal waar natuurlijk, maar het is ook waar dat voor de woekerprijzen die tegenwoordig worden gevraagd, de innovatie en verbetering t.o.v. last gen echt minimaal is. Maar goed, schiet mij maar af, ik ben geen Apple fan en ook geen Android fan, ik benoem gewoon wat ik zie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hk12nl
Donstil schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 11:12:
[...]

Geert1976 schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 08:59:
[...]

jij doet dit jaar de (Keynote) Bingo kaart? :+

ninja @harm12nl :*) :*)
Wellicht ook nog een (topic) Bingo kaart :p

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tom.cx
[...]

Dat kan ik inderdaad niet ontkennen. Ik kijk vrijwel nooit naar de achterkant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Kuusj schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 11:13:
[...]

Allemaal waar natuurlijk, maar het is ook waar dat voor de woekerprijzen die tegenwoordig worden gevraagd, de innovatie en verbetering t.o.v. last gen echt minimaal is. Maar goed, schiet mij maar af, ik ben geen Apple fan en ook geen Android fan, ik benoem gewoon wat ik zie.
Ja de Smartphone is behoorlijk uit ontwikkeld, dat is niet alleen bij Android zo daar heeft Apple ook last van natuurlijk. Langer doen met je toestel is daar het voordeel van, hogere prijzen zijn daar het nadeel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Kuusj schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 11:13:
[...]

We leven nu natuurlijk ook in een hele andere periode dan toen.
Imo kan je 10 jaar geleden (of zeg 6) niet meer gelijken met de tijd waarin wij nu leven.

Tuurlijk zijn de prijzen hoog, erg hoog maar 5 gulden in 1950 en 5 gulden in 1999 had ook een totaal andere waarde.
Wat zou jij willen zien als innovatie? Waarom werk jij niet bij Apple?
(wil absoluut niet bashen maar het is lastig om nu hard te innoveren).
Zij gaan het gewoon meer op abonnementen gooien omdat zij ook wel weten dat mensen niet elk jaar meer de nieuwe iPhone kopen.

offtopic:
Ik heb voor mijn appartement ook erg veel betaald, (28k meer dan de waarvoor de verkoper hem gekocht heeft 10 jaar geleden, 13% meer dan de vraagprijs voor 80m2 + 22m2 garage). Het is nou eenmaal niet meer hetzelfde :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Famous schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 11:22:
[...]

We leven nu natuurlijk ook in een hele andere periode dan toen.
Imo kan je 10 jaar geleden (of zeg 6) niet meer gelijken met de tijd waarin wij nu leven.

Tuurlijk zijn de prijzen hoog, erg hoog maar 5 gulden in 1950 en 5 gulden in 1999 had ook een totaal andere waarde.
Wat zou jij willen zien als innovatie? Waarom werk jij niet bij Apple?
(wil absoluut niet bashen maar het is lastig om nu hard te innoveren).
Zij gaan het gewoon meer op abonnementen gooien omdat zij ook wel weten dat mensen niet elk jaar meer de nieuwe iPhone kopen.

offtopic:
Ik heb voor mijn appartement ook erg veel betaald, (28k meer dan de waarvoor de verkoper hem gekocht heeft 10 jaar geleden). Het is nou eenmaal niet meer hetzelfde :9
Je hebt helemaal gelijk, ik heb hetzelfde voor bijna alle telefoons, niet alleen Apple. Het is dat ik de S10e voor 300,- heb kunnen kopen, anders had ik ook nog een stuk langer met mijn S8 gedaan. Een S7 Edge kostte 799,- bij launch, een S10+ 999,-. Ik weet niet hoe het met jou zit, maar mijn loon is niet 20% gestegen op 3 jaar tijd :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 13-09 08:55
Jongens is de bingokaart al beschikbaar???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tom.cx
Ik ben wel heel benieuwd. Heb nu een iPhone 8 Plus en vraag mij af of het waardevol zou zijn als ik hem ga vervangen door de iPhone 11 Max. Ik hoop met name stiekem dat Apple de pencil ook laat werken op de laatste iPhone. Dan kan mijn iPad Pro gelijk de deur uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Kuusj schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 11:25:
[...]

Je hebt helemaal gelijk, ik heb hetzelfde voor bijna alle telefoons, niet alleen Apple. Het is dat ik de S10e voor 300,- heb kunnen kopen, anders had ik ook nog een stuk langer met mijn S8 gedaan. Een S7 Edge kostte 799,- bij launch, een S10+ 999,-. Ik weet niet hoe het met jou zit, maar mijn loon is niet 20% gestegen op 3 jaar tijd :+
Moet je eens opzoeken wat een OnePlusOne op launch koste en dan daarna een 7 Pro op launch.
Daar is het nog veel harder gestegen. Daar kan Apple nog wat van leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

tom.cx schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 11:27:
Ik ben wel heel benieuwd. Heb nu een iPhone 8 Plus en vraag mij af of het waardevol zou zijn als ik hem ga vervangen door de iPhone 11 Max. Ik hoop met name stiekem dat Apple de pencil ook laat werken op de laatste iPhone. Dan kan mijn iPad Pro gelijk de deur uit.
Dat sowieso, alleen al voor het scherm en de camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tom.cx
Famous schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 11:31:
[...]

Dat sowieso, alleen al voor het scherm en de camera.
Voor de camera zeker en als ze echt de video functionaliteiten goed gaan verbeteren zoals ik hoorde in geruchten dan ben ik verkocht. Mijn canon camera kan weliswaar goed foto's maken (mooier dan mijn iPhone vindt ik) maar videos zijn waardeloos. Die maak ik toch altijd met mijn iPhone.

Maar ben benieuwd. Ik zit vanavond klaar op de bank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cass Casey
  • Registratie: April 2005
  • Nu online
Doen de camera's van de X, XS en de nieuwe XI/2019 veel voor elkaar onder?

Toelichting: Mijn voornaamste redenen om mijn SE te vervangen zijn de camera en batterijduur (zelfs de nieuwe accu gaat maar halve dag mee). Groter scherm is ook wel meegenomen. De snellere processor maakt me niet veel uit. Ik ben geen gamer of zo (ik hoor bij de rimpelsauriërs van dit forum). Ik gebruik de telefoon vooral voor: filmpjes (dumpert, 9gag, youtube), mail, whatsapp, bankieren, navigatie, podcasts (radio Bergeijk anyone?), nieuws en foto's dus.

The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rivanov
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EEF77fEWsAERzJs?format=jpg&name=900x900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Geen kleuren erbij, jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Das wel een serieus lek _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Was al gelekt toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Niet met zo'n marketing campagne van Verizon..

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08:22

arnoudwokke

Redacteur
Niet met zo'n marketing campagne van Verizon..
Ik zou hier niets van geloven. Vooral woorden als 'selfiecamera' en het verkeerd gebruik van hoofd- en kleine letters doet mij vermoeden dat we hier met een fake te maken hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 19:52
Donstil schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 11:20:
[...]

Ja de Smartphone is behoorlijk uit ontwikkeld, dat is niet alleen bij Android zo daar heeft Apple ook last van natuurlijk. Langer doen met je toestel is daar het voordeel van, hogere prijzen zijn daar het nadeel van.
Normaal gesproken horen bij een uitontwikkelde productgroep juist lager wordende prijzen. Dat is dus nogal tegenstrijdig. Ik denk dat de smartphone als fashion item waaraan tegenwoordig een deel van de eigen identiteit aan ontleend wordt eerder een oorzaak is van de stijgende prijzen (of in ieder geval de bereidheid om zulke bedragen te betalen), dan het uitontwikkeld zijn van de productsoort.

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
arnoudwokke schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 11:54:
[...]

Ik zou hier niets van geloven. Vooral woorden als 'selfiecamera' en het verkeerd gebruik van hoofd- en kleine letters doet mij vermoeden dat we hier met een fake te maken hebben :)
plus het feit dat Verizon het in de advertentie heeft over 'reverse charging', iets dat sinds vandaag/gister sterk ontkracht wordt door de diverse sources, zoals Mark Gurman van Bloomberg.

ofwel, de advertentie is door iemand op een zolderkamertje in elkaar gedraaid.

[ Voor 7% gewijzigd door _Bailey_ op 10-09-2019 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tom.cx
Ziet er niet uit als echt. De iPhones zijn wel erg slecht uitgesneden. Plus zit het logo niet te hoog? Het gerucht is dat deze juist lager zou zijn door draadloos terug laden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marcusso
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:52
tom.cx schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 11:27:
Afgelopen zondag op de IFA in Berlijn van meerdere kanten gehoord dat de pencil op de Pro versies ondersteund zal worden. Uiteraard een gerucht, maar het zou dus zomaar eens kunnen! :)

No Shame, only Fame!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
arnoudwokke schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 11:54:
[...]

Good call. Vanavond weten we het zeker

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• iMars
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 12:32

iMars

Full time prutser

Ik wacht het allemaal lekker af. Wil graag mijn 6s vervangen. Niet gelijk voor een flagship, maar een betaalbare (nieuwe SE??) model. Minimale eis is wel dat er esim in zit, want dan kan mijn zakelijke sim er ook in en loop ik niet meer met twee telefoons op werk.

Een nieuwe SE2 met een look als deze zou voor mij een insta-buy zijn:
Afbeeldingslocatie: https://i0.wp.com/www.egyptechzone.com/wp-content/uploads/2019/06/maxresdefault-1.jpg?w=720&ssl=1
En een no-brainer als er esim en usb-c op zit (je moet wat hebben om naar uit te kijken :+ :+ )

Koop hier mijn P1 reader :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07:29
Donstil schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 11:28:
[...]

Moet je eens opzoeken wat een OnePlusOne op launch koste en dan daarna een 7 Pro op launch.
Daar is het nog veel harder gestegen. Daar kan Apple nog wat van leren.
Wat een selectieve feiten laat je nu zien zeg. Zal ik ook eens wat selectieve feiten gooien:
De OnePlus One kostte 300$ voor het instapmodel. Het laatste instapmodel wat OnePlus heeft uitgebracht is de OnePlus 7. Deze kost 550$ voor het instapmodel. Maar laten we even realistisch zijn. De eerste Apple iPhone kostte al 500$ voor het instapmodel. Daar zit OnePlus na al die jaren dus maar 50$ boven.

En als we het wat objectiever bekijken:
De eerste OnePlus toestellen werden op de markt gezet voor 300$ dollar. Hun motto was: Highend specs met een midrange prijs. En dat klopte ook wel want een high end toestel kostte destijds 500 dollar. Maar na al die jaren heeft OnePlus zijn strategie gewijzigd. Naast een betaalbare/midrange priced smartphone met highend specs te maken (OnePlus 7) hebben ze ook een smartphone uitgebracht die zo'n beetje de maximale specs heeft op elk gebied met een iets hogere prijs.

En qua prijs zitten de OnePlus toestellen (zowel de 7 als de 7 Pro) nog steeds een heel stuk gunstiger dan de XS, XR en de S10/S10E.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Gugger schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 11:57:
[...]

Normaal gesproken horen bij een uitontwikkelde productgroep juist lager wordende prijzen. Dat is dus nogal tegenstrijdig.
Niet als de bedrijven hetzelfde willen blijven omzetten, dan betekend een lagere verkoop een hogere prijs.
Robkazoe schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 12:07:
[...]

Wat een selectieve feiten laat je nu zien zeg. Zal ik ook eens wat selectieve feiten gooien:
De OnePlus One kostte 300$ voor het instapmodel. Het laatste instapmodel wat OnePlus heeft uitgebracht is de OnePlus 7. Deze kost 550$ voor het instapmodel. Maar laten we even realistisch zijn. De eerste Apple iPhone kostte al 500$ voor het instapmodel. Daar zit OnePlus na al die jaren dus maar 50$ boven.

En als we het wat objectiever bekijken:
De eerste OnePlus toestellen werden op de markt gezet voor 300$ dollar. Hun motto was: Highend specs met een midrange prijs. En dat klopte ook wel want een high end toestel kostte destijds 500 dollar. Maar na al die jaren heeft OnePlus zijn strategie gewijzigd. Naast een betaalbare/midrange priced smartphone met highend specs te maken (OnePlus 7) hebben ze ook een smartphone uitgebracht die zo'n beetje de maximale specs heeft op elk gebied met een iets hogere prijs.

En qua prijs zitten de OnePlus toestellen (zowel de 7 als de 7 Pro) nog steeds een heel stuk gunstiger dan de XS, XR en de S10/S10E.
Dat ze "gunstiger" geprijsd zijn is hier de discussie niet denk ik. Het ging over het prijs verloop.
OnePlusOne naar 7Pro is een gigantische stijging, veel groter dan lonen van bepaalde tweakers en/of inflatie ofz.

Maar goed dat is allemaal helemaal niet belangrijk voor dit topic eigenlijk.

Dit topic gaat over de Keynote, niet over Android toestellen.

[ Voor 68% gewijzigd door Donstil op 10-09-2019 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tom.cx
Marcusso schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 12:00:
[...]

Afgelopen zondag op de IFA in Berlijn van meerdere kanten gehoord dat de pencil op de Pro versies ondersteund zal worden. Uiteraard een gerucht, maar het zou dus zomaar eens kunnen! :)
Nice. Ben heel erg benieuwd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08:22

arnoudwokke

Redacteur
Een nieuwe SE2 met een look als deze zou voor mij een insta-buy zijn
Daar heb ik veel geruchten over gezien, maar niets betrouwbaars. Voor zover ik nu kan overzien en op basis van info van Gurman en Kuo, kom ik tot de volgende line-up van iPhones komende vijftien maanden
Vanavond: iPhone 11, iPhone Pro, iPhone Pro Max
Voorjaar 2020: iPhone 8 SE (een iPhone 8 met nieuwe onderdelen erin), 4,7"
Najaar 2020: iPhone 11s 6,1", iPhone Pro 5G 5,4", iPhone Pro Max 5G, 6,7"

Allemaal geruchten nog dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMars

iMars

Full time prutser

arnoudwokke schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 12:10:
[...]

Daar heb ik veel geruchten over gezien, maar niets betrouwbaars. Voor zover ik nu kan overzien en op basis van info van Gurman en Kuo, kom ik tot de volgende line-up van iPhones komende vijftien maanden
Vanavond: iPhone 11, iPhone Pro, iPhone Pro Max
Voorjaar 2020: iPhone 8 SE (een iPhone 8 met nieuwe onderdelen erin), 4,7"
Najaar 2020: iPhone 11s 6,1", iPhone Pro 5G 5,4", iPhone Pro Max 5G, 6,7"

Allemaal geruchten nog dus :)
Daarom zeg ik ook, ik wacht het allemaal af ... maar als er een model komt met een kleinere vormfactor, esim en onder de 1000 euro zeg ja. Ik heb nu 6s 128G en wil minimaal 128G als opvolger. Als de telefoon boven de 1000 komt wordt het een dikke NEE voor mij. Het is for God's sake maar een telefoon.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
iMars schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 12:15:
[...]

Daarom zeg ik ook, ik wacht het allemaal af ... maar als er een model komt met een kleinere vormfactor, esim en onder de 1000 euro zeg ja. Ik heb nu 6s 128G en wil minimaal 128G als opvolger. Als de telefoon boven de 1000 komt wordt het een dikke NEE voor mij. Het is for God's sake maar een telefoon.
Het is naast een teleefon ook mijn agenda, internet browser, fotocamera, notitie blok, chat apparaat, digitale kluis, YouTube apparaat, Netflix apparaat, portable spel console, boodschappenlijst, muziekspeler, internet bankier apparaat, HUE afstandsbediening, navigatiesysteem, activiteiten tracker, 2 factor authenticator, Plex apparaat, rekenmachine en ga zo maar door.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 23:53
iMars schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 12:15:
[...]

Het is maar net hoe je het bekijkt... Sommige geven 2000 euro uit aan een computer en anderen 1000+ euro aan een smartphone. Het verschil is dat je waarschijnlijk om de 5 minuten op je telefoon zit en op je computer eventjes 1 uur per dag gaat gamen. Het is maar net wat je hobby is.

We wachten het gewoon af :).

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
had laatste nog een leuke discussie met een vriendin van me.

''Geert, jij spoort echt niet dat je elk jaar een nieuwe iPhone aanschaft''.
Zij had zelf dit jaar een Gucci tas gekocht van ong €600... 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7

nuff said

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• hk12nl
Knamix schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 12:21:
[...]

Het is maar net hoe je het bekijkt... Sommige geven 2000 euro uit aan een computer en anderen 1000+ euro aan een smartphone. Het verschil is dat je waarschijnlijk om de 5 minuten op je telefoon zit en op je computer eventjes 1 uur per dag gaat gamen. Het is maar net wat je hobby is.

Eens. Of 1000+ aan een playseat, of een cross auto of aan kleding/sieraden. Zo heeft iedereen ergens anders geld voor over wat voor de ander onbegrijpelijk is.

Het zou mooi zijn als we dit topic een beetje vrij kunnen houden van prijsdiscussies. Dit blijft altijd een heikel punt en er zal nooit overeenstemming over bereikt worden :)

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-09 20:43
Hoe is jullie ervaring met live uitzendingen op YouTube, zijn die ook later te starten of pauzeren?
De laatste jaren keek ik altijd op de Apple TV met de app maar hier kon je niet terugspoelen of pauzeren.
Aangezien ik 1900 uur net niet red vanavond..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

yorroy schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 12:29:
Hoe is jullie ervaring met live uitzendingen op YouTube, zijn die ook later te starten of pauzeren?
De laatste jaren keek ik altijd op de Apple TV met de app maar hier kon je niet terugspoelen of pauzeren.
Dit wordt het eerste jaar dat het via YT wordt uitgezonden, dus wie weet ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iMars

iMars

Full time prutser

bram1984 schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 12:19:
[...]

Het is naast een teleefon ook mijn agenda, internet browser, fotocamera, notitie blok, chat apparaat, digitale kluis, YouTube apparaat, Netflix apparaat, portable spel console, boodschappenlijst, muziekspeler, internet bankier apparaat, HUE afstandsbediening, navigatiesysteem, activiteiten tracker, 2 factor authenticator, Plex apparaat, rekenmachine en ga zo maar door.
Tja bij mij ook zo'n beetje. Maar dan nog, voor hetzelfde geld heb je ook een iPad Pro met dezelfde processor/opslag.
Knamix schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 12:21:
[...]

Tja mijn hobby is o.a. ook Apple (net een nieuwe MBP gekocht vorige maand). Maar elk hobby heeft ook zo zijn grenzen ;)

We wachten het maar af...

(Ik zeg overigens ook niet dat ik iedereen voor gek verklaar, ieder zijn eigen keuze(s), maar voor een telefoon vind ik het net ff te gort worden die prijzen).
harm12nl schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 12:25:
[...]

Eens. Of 1000+ aan een playseat, of een cross auto of aan kleding/sieraden. Zo heeft iedereen ergens anders geld voor over wat voor de ander onbegrijpelijk is.

Het zou mooi zijn als we dit topic een beetje vrij kunnen houden van prijsdiscussies. Dit blijft altijd een heikel punt en er zal nooit overeenstemming over bereikt worden :)
Was niet mijn bedoeling om over de prijs te gaan klagen ;) maar meer alleen dat het goedkopere model voor mij een no-brainer was als deze er ongeveer uit gaat zien zoals ik al eerder zei ;)

[ Voor 19% gewijzigd door iMars op 10-09-2019 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
iMars schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 12:41:
[...]

Tja bij mij ook zo'n beetje. Maar dan nog, voor hetzelfde geld heb je ook een iPad Pro met dezelfde processor/opslag.
En die neem je ook de hele dag mee in je zak en gebruik je continue?

[ Voor 3% gewijzigd door bram1984 op 10-09-2019 12:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-09 20:26
yorroy schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 12:29:
Je tunet in op het actuele moment, maar je kunt terugspoelen naar het begin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Vanavond toch maar even kijken, al jaren geen Apple apparatuur meer maar nog even voor de zekerheid.. ze gaan niks met de iPad doen deze keynote toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07:53
Jackson6 schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 13:00:
Vanavond toch maar even kijken, al jaren geen Apple apparatuur meer maar nog even voor de zekerheid.. ze gaan niks met de iPad doen deze keynote toch?
Zeker wel, iPhone 11 Pro Max van 12 inch en dan wordt de iPad Pro uitgefaseerd😜.

(Denk van niet, meestal is in oktober/november het iPad evenement.)

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 19:39
Er zijn geruchten over een 10,2 inch instap-iPad.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
Mijn idee over de 10.2 ipad is een uitgeklede ipad ar 2019.

Maw: A11 CPU, dunnere bezels (maar groter dan de air 2019).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Tja, ik ben in de markt voor een iPad Pro 12.9, het heeft geen haast dus ik wacht het dan wel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07:53
Wachten met de aanschaf van een iPad kan nooit kwaad zo net voor oktober/november. Mits je kunt wachten.

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
Shop is al offline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Verdikke, wilde net iets nieuws aanschaffen :p

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 22:39
Pffff. Ik sta al een half jaar op het punt mijn 6S Plus te upgraden. Had echt gehoopt dat er wat meer geïnnoveerd ging worden na 2 jaar hetzelfde design. Even afwachten vanavond, dan ga ik beslissen of het een XS (Max) of 11 Pro wordt. Wachten tot 2020 zit er denk ik niet meer in.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuVo
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08:17
Alexknl schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 13:49:
Pffff. Ik sta al een half jaar op het punt mijn 6S Plus te upgraden. Had echt gehoopt dat er wat meer geïnnoveerd ging worden na 2 jaar hetzelfde design. Even afwachten vanavond, dan ga ik beslissen of het een XS (Max) of 11 Pro wordt. Wachten tot 2020 zit er denk ik niet meer in.. :)
Ik wil mijn iPhone 6 (4+ jaar oud) upgrade met iets nieuws. Lietfst iets onder de 1000 euro met vingerafdruk scanner en oled scherm :9.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
Ik vind het wel altijd relaxed dat er ook nieuwe software komt. Voelt je telefoon altijd weer als nieuw zonder een cent te hebben uitgegeven :P

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 22:39
Veel techreviewers hoor je zeggen, als het even kan, wacht tot 2020, omdat dan 'alle nieuwe functies' geïntroduceerd gaan worden. Vingerafdrukscanner zou ook wel tof zijn ja. Maar ben bang dat mijn 6S+ het geen jaar meer gaat volhouden, ofja, de behoefte aan een nieuwe telefoon op dit moment speelt ook wel een beetje mee :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
MuVo schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 13:50:
[...]

Ik wil mijn iPhone 6 (4+ jaar oud) upgrade met iets nieuws. Lietfst iets onder de 1000 euro met vingerafdruk scanner en oled scherm :9.
Samsung S10 :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 12:19:
En dat was zijn 6S niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Alexknl schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 13:49:
Wat had je graag als innovatie willen zien?
Lijkt me wel. Hij noemt het zelf echter "maar een telefoon". Voor mij persoonlijk is het het meestgebruikte apparaat in mijn leven. Dus die mag best wat kosten.

[ Voor 26% gewijzigd door bram1984 op 10-09-2019 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuVo
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08:17
Opzich zijn de samsung telefoons netjes, waren het niet dat Android en het bedrijf niet mijn piece of cake is. :+
Pagina: 1 ... 5 ... 21 Laatste

Dit topic is gesloten.