Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Event] 'By innovation only' 10 september 2019 19:00

Pagina: 1 ... 19 20 21 Laatste
Acties:
  • 41.607 views

• matthijst
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 13:09
Froggle schreef op woensdag 11 september 2019 @ 05:45:
Die losse lader nekt ‘m, wanneer je even een weekendje weg gaat, en nog een lader mee moet voor je horloge. C’mon!
Was leuk geweest als die nieuwe iPhones 'm konden opladen.
Maar ook dat niet 8)7

• Froggle
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 06:23
matthijst schreef op woensdag 11 september 2019 @ 07:11:
[...]

Was leuk geweest als die nieuwe iPhones 'm konden opladen.
Maar ook dat niet 8)7
Er is tegenwoordig wel mee te leven met de powerbanks die voorzien zijn van inductielader. Probleem is dat de S2 dat niet ondersteunt. Alleen daarvoor ga ik dus niet upgraden. Die eSim moet gewoon gaan werken. We wonen nota bene in een land waar je nagenoeg overal 4G hebt..

Desk, Network, Film / Picture & On-the-go Kit | Xbox Live: Froggle | Strava

• THE_BASE
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online
Ik twijfelde nog voor een nieuwe Series 5, na een nachtje slapen doe ik het niet. De Series 3 die ik nu heb doet het nog perfect en gaat 2,5 dagen mee zonder op te laden.

Daarnaast is de verkoopwaarde drastisch laag (150,-?) dat het minder leuk is dan voorheen. In mijn optiek is wachten op Series 6 met wellicht Sleep Tracking een beter idee, dat is m’n Series 3 ook op.

MacBook  iPhone 11 Pro  Apple Watch  Apple TV  AirPods  AirPort Express

• whitedrag152
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 12:46
Ga wel voor de apple watch 5. heb in het verleden de 1e watch gehad en miss hem toch wel.

• bram1984
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 13:23
Froggle schreef op woensdag 11 september 2019 @ 07:10:
@bram1984 Ze hebben allebei een LTPO OLED scherm. Iets energie vriendelijkere chip erin, scherm dimmen en zo donker mogelijk maken wanneer je er niet op kijkt. Nee dit voelt echt als nepperij.
Dus rest mijn vraag: wat mis je?

• Chiron
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 13:08
Ik heb nog niemand gehoord over het productieproces, CNC gefreesd glas (!) hebben ze dat al eens eerder gedaan :?

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Nu online

Rivanov

Apple freak

Night Mode schijnt ook te werken op de XS en XR.

https://www.reddit.com/r/...ng_on_xs_max_running_ios/

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• pdavie2311
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 20-10 20:26

pdavie2311

Live life to the fullest..

Dat zou mooi zijn! Had dit op mijn Mate 20 Pro en werkte super!

MacBook Pro early 2011 256GB SSD 8GB 1600Mhz - Dell Latitude E7470 - iPad 3 - iPad 2017 32GB - Apple TV - iPhone 11 Pro 64GB SG - Apple Watch Series 5 44mm Nike+

• Gunner
  • Registratie: oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Left part of the Evil twins

Had wel een nieuwe iPad Pro verwacht, maar helaas!

Ezechiël 25:17 | 10x295wp Pal Zuid | PVoutput

• bram1984
Extra reden voor mij om naar een Xs te kijken.

• Denman
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 22-10 21:16
bram1984 schreef op woensdag 11 september 2019 @ 06:58:
@Froggle @Denman

Wat ik uit de keynote begreep, is het display compleet anders ten opzichte van de 4, vanwege always-on. Ik verwacht wel dat mijn 4 leeg is als deze de hele dag aan staat.

Want wat missen jullie buiten een design chance?

YouTube: Apple Watch Series 5 announcement: Key details in 3 minutes
Ik denk dat je een design change bedoelt? Of doelde je op een gemiste kans wat betreft design? :+

Ik mis eigenlijk helemaal niks qua specs of design. Ik vond de AW4 een mooi ding met voldoende mogelijkheden en het waren prima wijzigingen tov de AW3. Zeker het grotere scherm heeft wat mij betreft een meerwaarde. Ik denk nog steeds dat het (veruit) de beste smartwatch op de markt is. Ok, batterijduur mocht wat beter, maar ik zie er zelf geen problemen mee om 'm elke avond aan de lader te leggen. Sleep tracking op een consumentendevice is denk ik toch overrated.

Waar het mij om ging: ik overweeg een smartwatch, zie ook zeker wel het nut er van in, maar ben nog niet helemaal overtuigd. Daarom leek een prijsverlaging van de AW4 (zoals gewoonlijk bij nieuwe releases) mij het beste van 2 werelden: geen forse investering in iets waar ik nog in overtuigd moet worden, en toch de voor mij beste smartwatch.

Maar nu komen ze met een, volgens Apple, geheel nieuwe Apple Watch waar ik de wijzigingen eigenlijk minimaal vind. AOD is leuk, maar ik zou prima zonder kunnen. Een kompas? Heb toch altijd m'n telefoon ook bij me. Zelf samenstellen? Niet boeiend, zou gewoon voor een sportband gaan. Het riekt naar een 4S horloge ipv een totaal nieuwe 5, en het zijn zaken die wat mij betreft al in de AW4 zaten, of iig hadden kunnen zitten. Ze gooien er 20 Euro bovenop, en zeker het feit dat ze de AW4 er helemaal uit halen, dat maakt dat het zaakje wat mij betreft stinkt.

Next year maybe :)

Join het GoT Pulse-Team!

• DaKa86
  • Registratie: januari 2017
  • Laatst online: 13:26
Graag inhoudelijk reageren of niet.

Hoedje wijzigde deze reactie 11-09-2019 19:33 (86%)

• Gunner
  • Niet online

Gunner

DaKa86 schreef op woensdag 11 september 2019 @ 09:36:
[...]

Ja want met de huidige iPad Pro is het maar behelpen :')
Goed, ik ga toch even normaal reageren (jammer dat jij dat niet doet? Geen idee waarom)
waarom is dat zo raar? is het behelpen met de iPhone XR? Of met de XS Max? Of met de iPad 2018?
En toch brengen ze jaarlijks een nieuwe uit.

Thumbs down bro. Thumbs down.

@DaKa86 wees dan ook even een held om te reageren i.p.v een hit and run troll te posten :N

Gunner wijzigde deze reactie 11-09-2019 12:50 (12%)

• grote_oever
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 12:42
H_H schreef op woensdag 11 september 2019 @ 00:03:
Heb ‘t even laten bezinken. Maar eigenlijk is er, behalve een betere camera, geen reden om mijn 5s en SE te vervangen?

Ik geef toe: ik zou ook niet kunnen verzinnen wat je nog kan innoveren aan een telefoon. Maar toch ben ik teleurgesteld.
De 5S en SE kun je niet vergelijken met de iphone 11 of iphone 11 pro. De laatst genoemde telefoon is zo anders dan de 5S en SE. Zelf heb ik een iphone X en een iphone 5S (voor werk) en ze werken compleet anders.

Discussie kan lang gehouden worden of er innovatie in zit, maar het zijn juist de kleine dingen die een hele andere belevenis geven.

• Mfpower
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 10:41

Mfpower

In dubio

Ik had eigenlijk gehoopt dat ze de XS nog in de lijn zouden houden tegen een lagere prijs. Het selling point van de pro (of X, XS) is voor mij het OLED scherm. Als die in de normale 11 had gezeten was het een no-brainer geweest. Ik hoopte dat ze wellicht de XS goedkoper zouden maken zodat ik daar naar kon upgraden (vanaf een 8 ). De 8 en de XR houden ze echter wel in de lijn.... jammer.

Dan blijf ik nog wel even bij de 8. Ik vind de pro's te duur.

• JB
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 13:11

JB

Cédric roelt!

Mfpower schreef op woensdag 11 september 2019 @ 11:06:
Ik had eigenlijk gehoopt dat ze de XS nog in de lijn zouden houden tegen een lagere prijs. Het selling point van de pro (of X, XS) is voor mij het OLED scherm. Als die in de normale 11 had gezeten was het een no-brainer geweest. Ik hoopte dat ze wellicht de XS goedkoper zouden maken zodat ik daar naar kon upgraden (vanaf een 8 ). De 8 en de XR houden ze echter wel in de lijn.... jammer.

Dan blijf ik nog wel even bij de 8. Ik vind de pro's te duur.
Tja das hetzelfde trucje als het geheugen. "Iedereen" hikt op die 64GB bij normaal gebruik, dus "moet" je naar 256GB...

Ze weten dat het innovatief niet veel meer is dan "Mike it's amazing" dus halen ze de concurrent weg, die meer bang for buck zou worden door deze release.

Mijn boefje is liev!

• Gunth
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 08:33
1ste jaar dat ik niet ga upgraden sinds de iPhone 3g.
Ieder jaar nieuwe gehad maar na de X kon ik de hoge prijs niet meer verantwoorden voor mezelf.
De 11 voegt te weinig toe tov mijn xr.
En kan kan men voor deze prijzen de 64gb opslag nog verantwoorden😳.
Mooi dat de 11 beetje in prijs is gezakt.
Men wil volgens mij marktaandeel winnen met de 11 in de hoop dat men later zal upgraden naar de duurdere modellen

Macbook pro 2017 TB|  ipad2 | iPad air 2 | | time capsule1tb| new time capsule 2 tb|  tv4 64| iPhone 11 black 128 ;  AirPods 2;  watch 4

• Zebesco030
  • Registratie: september 2018
  • Laatst online: 12:54
Ze zijn echt achteruit gegaan met de Keynotes, Mis de voice over van Johnny Ive ook tijdens de mooie filmpjes.

• Nieuwevolger
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 11:27
Vindt het wel ironisch hoe Apple steeds pushed hoe goed ze bezig zijn met het millieu, maar tegelijk pushen ze je ook om een na 1 of 2 jaar al weer in te ruilen.

• Lotfi
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 00:10
Denman schreef op woensdag 11 september 2019 @ 00:20:
[...]

Dit inderdaad. Ik ben redelijk underwhelmed mbt de AW5. Wilde voor deze gaan als de upgrades ervoor voldoende aanwezig zouden zijn, of anders hopen op een lagere prijs voor de AW4 en daarvoor gaan. Maar ze hebben én minimale upgrades gedaan, én de series 4 uit het assortiment gehaald :/

Always on display... grappig. Een kompas... seriously? En ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat dit er allemaal al in zat en nu softwarematig unlocked wordt. Winkels maken oude voorraden op en Apple vraagt 20 euro meer voor een “nieuwe watch vol innovatie”.

Sorry, maar hier trap ik niet in :P
Voorlopig nog geen smartwatch naast mijn iPhone.
Voorzover ik heb begrepen zit er ook een nieuwe processor in.. en wat kan er nog beter kwa design eigenlijk?

• Famous
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 13:28

Famous

R 400+

Nieuwevolger schreef op woensdag 11 september 2019 @ 11:41:
Vindt het wel ironisch hoe Apple steeds pushed hoe goed ze bezig zijn met het millieu, maar tegelijk pushen ze je ook om een na 1 of 2 jaar al weer in te ruilen.
Waarom pushen ze jou om in te ruilen?
Ze geven je een mogelijkheid zodat hij netjes gerecycled wordt (of refurbished en nieuw leven)..

Xbox live: Ghesous

• Denman
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 22-10 21:16
Lotfi schreef op woensdag 11 september 2019 @ 12:20:
[...]

Voorzover ik heb begrepen zit er ook een nieuwe processor in.. en wat kan er nog beter kwa design eigenlijk?
Volgens mij noem ik in mijn posts nergens dat er iets beter moet qua design :?

Dat hoeft voor mij namelijk ook niet. Over smaak valt (gelukkig) te twisten, maar ik vind dat vierkante niet heel lelijk, en het blijft een chique ogend geheel wat mij betreft.
Het ging mij voornamelijk om verbeteringen zoals accuduur (waar de AW als enige ver achterblijft op concurrenten) en wellicht andere innovatieve zaken. Maar daar vallen een AOD en Kompas wat mij betreft niet onder.

Over het design heb ik niks te klagen :P

Join het GoT Pulse-Team!

• bram1984
Gunth schreef op woensdag 11 september 2019 @ 11:26:
1ste jaar dat ik niet ga upgraden sinds de iPhone 3g.
Ieder jaar nieuwe gehad maar na de X kon ik de hoge prijs niet meer verantwoorden voor mezelf.
De 11 voegt te weinig toe tov mijn xr.
En kan kan men voor deze prijzen de 64gb opslag nog verantwoorden😳.
Mooi dat de 11 beetje in prijs is gezakt.
Men wil volgens mij marktaandeel winnen met de 11 in de hoop dat men later zal upgraden naar de duurdere modellen
Daar ben ik het toch niet helemaal mee eens. Ik zou persoonlijk een 8 Plus, een X, een Xs en beide 11 modellen verkiezen boven de Xr: Ik mis namelijk 1 hele mooie functie op de Xr en dat is de portretmodus en dus dubbele lens. De 11 is in mijn optiek juist wat de Xr had moeten zijn. Het kleinere design maar dan wel met de goede camera.

• Lotfi
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 00:10
Denman schreef op woensdag 11 september 2019 @ 12:38:
[...]

Volgens mij noem ik in mijn posts nergens dat er iets beter moet qua design :?

Dat hoeft voor mij namelijk ook niet. Over smaak valt (gelukkig) te twisten, maar ik vind dat vierkante niet heel lelijk, en het blijft een chique ogend geheel wat mij betreft.
Het ging mij voornamelijk om verbeteringen zoals accuduur (waar de AW als enige ver achterblijft op concurrenten) en wellicht andere innovatieve zaken. Maar daar vallen een AOD en Kompas wat mij betreft niet onder.

Over het design heb ik niks te klagen :P
Nee zat meer hardop te denken ze hebben aardig wat verbeterd intern en dacht kwa design kan het niet echt veel beter denk ik dan. Dus toch nog aardig wat verandering dit jaar.

• DaKa86
  • Registratie: januari 2017
  • Laatst online: 13:26
Gunner schreef op woensdag 11 september 2019 @ 09:39:
[...]

Goed, ik ga toch even normaal reageren (jammer dat jij dat niet doet? Geen idee waarom)
waarom is dat zo raar? is het behelpen met de iPhone XR? Of met de XS Max? Of met de iPad 2018?
En toch brengen ze jaarlijks een nieuwe uit.

Thumbs down bro. Thumbs down.

@DaKa86 wees dan ook even een held om te reageren i.p.v een hit and run troll te posten :N
Omdat de consument blijkbaar nooit een keer tevreden is? Apple, en elke andere fabrikant maakt daar (en terecht $) gretig gebruik van.

Heb 4,5 jaar met een iPhone 6 gedaan. Nu net pas geüpgrade naar XR. iPad Air 2 idem, heeft bijna 5 jaar dienst gedaan.

Ik snap gewoon de honger naar telkens meer, beter en sneller niet zo. Maar goed, dat is mijn beperking zullen we maar zeggen :)

• Gunner
  • Niet online

Gunner

DaKa86 schreef op woensdag 11 september 2019 @ 13:21:
[...]

Omdat de consument blijkbaar nooit een keer tevreden is? Apple, en elke andere fabrikant maakt daar (en terecht $) gretig gebruik van.

Heb 4,5 jaar met een iPhone 6 gedaan. Nu net pas geüpgrade naar XR. iPad Air 2 idem, heeft bijna 5 jaar dienst gedaan.

Ik snap gewoon de honger naar telkens meer, beter en sneller niet zo. Maar goed, dat is mijn beperking zullen we maar zeggen :)
(als je dit nu direct had gezegd, in plaats van de onvriendelijke eerste reactie had dat gescheeld. toch? ;) )

Het is niet uit ontevredenheid. De huidige iPad Pro is inderdaad meer dan prima. Bij een nieuw model had ik wellicht kunnen profiteren van een prijsverlaging van het 'oude' model. Ik hoef zeker niet altijd het nieuwste.

• bram1984
Net vernomen dat de Xs prijzen niet significant meer gaan zakken (1200+ voor 256GB) dus dat maakt mij keuze gemakkelijk. Ik ga een iPhone 11 met 128GB op de kop tikken (en t.z.t. ook een Apple Watch Series 5, maar daar heb ik minder haast mee). De iPhone kost me omgerekend via mijn werk om en nabij de € 590,- dus dat is een lekkere prijs. Als de S modellen volgend jaar nog een noemenswaardige feature hebben, kan ik die 11 altijd nog verkopen voor een goede prijs (misschien zelfs met winst) en daar voor gaan.

Dus mijn 8 Plus en AW 4 gaan binnenkort in de verkoop.

• Dancing_Animal
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 13:16

Dancing_Animal

Niet omdat het moet.

bram1984 schreef op woensdag 11 september 2019 @ 12:40:
[...]

Daar ben ik het toch niet helemaal mee eens. Ik zou persoonlijk een 8 Plus, een X, een Xs en beide 11 modellen verkiezen boven de Xr: Ik mis namelijk 1 hele mooie functie op de Xr en dat is de portretmodus en dus dubbele lens. De 11 is in mijn optiek juist wat de Xr had moeten zijn. Het kleinere design maar dan wel met de goede camera.
Hij is groter dan de X / Xs.

Hoe dan?

• bram1984
Klopt.

• Canaria
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 13:32

Canaria

4313-3581-4704

De iPhone 9 is overgeslagen, is daar een goede reden voor?

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• bram1984
Canaria schreef op woensdag 11 september 2019 @ 15:48:
Omdat 2 jaar geleden het 10-jarig jubileum van de iPhone was, lijkt me. Dus toen kwamen ze met de X.

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Let There Be Rock !

bram1984 schreef op woensdag 11 september 2019 @ 14:39:
Net vernomen dat de Xs prijzen niet significant meer gaan zakken (1200+ voor 256GB) dus dat maakt mij keuze gemakkelijk. Ik ga een iPhone 11 met 128GB op de kop tikken (en t.z.t. ook een Apple Watch Series 5, maar daar heb ik minder haast mee). De iPhone kost me omgerekend via mijn werk om en nabij de € 590,- dus dat is een lekkere prijs. Als de S modellen volgend jaar nog een noemenswaardige feature hebben, kan ik die 11 altijd nog verkopen voor een goede prijs (misschien zelfs met winst) en daar voor gaan.

Waar haal je dat verhaal van dalende prijs vandaan ?

@Eating Iron. Nothing Compares to A Good Deadlift Session Every Week

• Gunth
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 08:33
bram1984 schreef op woensdag 11 september 2019 @ 12:40:
[...]

Je hebt toch gewoon portret modus op de xr!
Of bedoel je voor dieren en ojecten? Daar heb je anders de app halide voor.
Xr is even groot als de 11 en de 2de lens is niet tele maar breed.
Ieder zijn mening wsl maar voor mij voegt het niks toe dit jaar voor een upgrade

Macbook pro 2017 TB|  ipad2 | iPad air 2 | | time capsule1tb| new time capsule 2 tb|  tv4 64| iPhone 11 black 128 ;  AirPods 2;  watch 4

• bram1984
Hackus schreef op woensdag 11 september 2019 @ 16:07:
[...]

Waar haal je dat verhaal van dalende prijs vandaan ?
Coolblue zakelijk gesproken aan de telefoon. Xs is al gedaald dus dit is het.
Gunth schreef op woensdag 11 september 2019 @ 16:11:
[...]

Je hebt toch gewoon portret modus op de xr!
Of bedoel je voor dieren en ojecten? Daar heb je anders de app halide voor.
Xr is even groot als de 11 en de 2de lens is niet tele maar breed.
Ieder zijn mening wsl maar voor mij voegt het niks toe dit jaar voor een upgrade
Ik bedoel scherpte-diepte foto's. Daar moet je voor zover ik weet een dual lens voor hebben.

• stijndevries86
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 11-10 20:16
bram1984 schreef op woensdag 11 september 2019 @ 14:39:

iPhone XS 64 GB ligt nu bij de Apple store in Amsterdam voor €1039.

• Greatsword
  • Registratie: februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

stijndevries86 schreef op woensdag 11 september 2019 @ 17:24:
[...]

iPhone XS 64 GB ligt nu bij de Apple store in Amsterdam voor €1039.
De pricewatch en V&A (nieuw) is veel goedkoper ;)

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

• Dancing_Animal
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 13:16

Dancing_Animal

Niet omdat het moet.

Greatsword schreef op woensdag 11 september 2019 @ 17:52:
[...]

De pricewatch en V&A (nieuw) is veel goedkoper ;)
Twee jaar garantie via Apple is ook wel prettig.

Hoe dan?

• DeNachtwacht
  • Laatst online: 10:43
Tsja, ik heb vanmiddag een nieuwe XS besteld voor €845 via één van de shops die opereert via Marktplaats. Dan is het een beetje kiezen of delen maar ik vind zo'n prijs eigenlijk al te fors, maar vooruit het is acceptabel.

Gewoon met een jaar garantie via Apple, en laten we eerlijk zijn bij fabrieksdefecten is het altijd binnen een jaar wel duidelijk. Als dat niet duidelijk is brengt Apple zelf altijd wel weer een reparatieprogramma uit waarmee je alsnog jaren later toch garantie kan hebben. Dus waar heb je verder nog twee jaar garantie voor nodig...?

• Greatsword
  • Registratie: februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

@Dancing_Animal Nog nooit nodig gehad bij een iPhone en daarnaast heb ik een goede inboedel / apparatuur verzekering.

Laatst bood Apple ook aan om een accu te vervangen voor 29,- ofzo, bij de 6s modellen, en zo hebben ze wel vaker support acties waar je als nog voor in aanmerking komt.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 13:36

Donstil

Grab them by the 🐈.

Canaria schreef op woensdag 11 september 2019 @ 15:48:
Ja omdat de iPhone 10 er al was.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• rclahsen
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 11:58
DeNachtwacht schreef op woensdag 11 september 2019 @ 18:03:
Tsja, ik heb vanmiddag een nieuwe XS besteld voor €845 via één van de shops die opereert via Marktplaats. Dan is het een beetje kiezen of delen maar ik vind zo'n prijs eigenlijk al te fors, maar vooruit het is acceptabel.

Gewoon met een jaar garantie via Apple, en laten we eerlijk zijn bij fabrieksdefecten is het altijd binnen een jaar wel duidelijk. Als dat niet duidelijk is brengt Apple zelf altijd wel weer een reparatieprogramma uit waarmee je alsnog jaren later toch garantie kan hebben. Dus waar heb je verder nog twee jaar garantie voor nodig...?
Veel plezier met je nieuwe telefoon. Je zult er veel plezier mee hebben :)

• DeNachtwacht
  • Laatst online: 10:43
rclahsen schreef op woensdag 11 september 2019 @ 18:37:
[...]

Veel plezier met je nieuwe telefoon. Je zult er veel plezier mee hebben :)
Thanks. Enige dat mij echt deed twijfelen waren dat de geruchten van de forsere batterijduur inderdaad uitgekomen zijn voor de iPhone 11 Pro. Tot 4 uur extra is natuurlijk wel erg mooi en zorgt dat je ook i.c.m. een Apple Watch de dag redelijk zorgeloos door moet kunnen. Maar ik hoopte óók op een kleine pricedrop (€999 voor de 11 Pro was nog te duur geweest maar dan had ik het wel serieus overwogen) en óók op Bluetooth 5.1. Die twee ontbreken en dan is een verschil van €300 echt te fors. Maar ik heb er zeker zin in, Xs voldoet eigenlijk ook al ruimschoots aan de wensen. Komt u maar, postbode ;)

DeNachtwacht wijzigde deze reactie 11-09-2019 18:43 (7%)

Pagina: 1 ... 19 20 21 Laatste

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische voertuigen

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True