Ligt aan Apple of ze dat aanbieden of niet.yorroy schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 12:29:
Hoe is jullie ervaring met live uitzendingen op YouTube, zijn die ook later te starten of pauzeren?
De laatste jaren keek ik altijd op de Apple TV met de app maar hier kon je niet terugspoelen of pauzeren.
Aangezien ik 1900 uur net niet red vanavond..
Er is al 10 jaar vrijwel niets veranderd aan iOS, afgezien van een kleine UI-change sinds iOS 7.harm12nl schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 13:54:
Ik vind het wel altijd relaxed dat er ook nieuwe software komt. Voelt je telefoon altijd weer als nieuw zonder een cent te hebben uitgegeven
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Een maat is 2 weken terug overgestapt van een 6S naar een XS.Alexknl schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 13:54:
Veel techreviewers hoor je zeggen, als het even kan, wacht tot 2020, omdat dan 'alle nieuwe functies' geïntroduceerd gaan worden. Vingerafdrukscanner zou ook wel tof zijn ja. Maar ben bang dat mijn 6S+ het geen jaar meer gaat volhouden, ofja, de behoefte aan een nieuwe telefoon op dit moment speelt ook wel een beetje mee
Wilde eerste wachten tot de 11 maar viel toch wat tegen.
Hij is erg blij dat hij al is overstapt, een verademing waren zijn woorden.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Wordt ik dus kennelijk altijd heel blij van.THE_BASE schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 14:08:
[...]
Er is al 10 jaar vrijwel niets veranderd aan iOS, afgezien van een kleine UI-change sinds iOS 7.
©2004
Ik kocht ook bijna elke 2 jaar een nieuw telefoon. Maar de X is de eerste waar ik langer mee ga doen. Heb hem nu anderhalf jaar en heb echt geen behoefte aan een nieuwere/snellere.
Wil wel graag een Apple Watch. Heb nu nog een Galaxy Gear S2. Hoop eigenlijk op een S5 die voor mij geen voordeel heeft t.o.v. de S4 en dat de S4 dan een prijs reductie krijgt. Dan ga ik voor de S4.
Wil wel graag een Apple Watch. Heb nu nog een Galaxy Gear S2. Hoop eigenlijk op een S5 die voor mij geen voordeel heeft t.o.v. de S4 en dat de S4 dan een prijs reductie krijgt. Dan ga ik voor de S4.
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
- geen/kleinere notchbram1984 schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 14:04:
Wat had je graag als innovatie willen zien?
- vingerafdrukscanner onder het scherm
- 90-120hz scherm
- USB C (afwachten vanavond)
Maar ook het gevoel erbij, dat 2020 'het' jaar moet zijn. Tsja, gaat dat echt zo zijn? Dat is nog maar de vraag.
Veel is al gelekt, mogelijk dat Apple toch nog wel wat achter de hand heeft gehouden
Zal me niks verbazen... Anders hadden ze waarschijnlijk niet "Innovation only" op hun invite kaartjes gezetRobkazoe schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 14:24:
Veel is al gelekt, mogelijk dat Apple toch nog wel wat achter de hand heeft gehouden
Ze weten dat het een en ander al geleaked is (hun zijn ook niet achterlijk) dus ik weet het bijna zeker dat ze met iets gaan komen wat niemand gaat verwachten.
We gaan het zien vanavond ... Nog maar 4 uurtjes
[ Voor 5% gewijzigd door Knamix op 10-09-2019 14:28 ]
Ja die word compleet kansloos met de huidige leaks. Er moet toch iets totaal onverwacht uit de hoge hoed worden getoverd met deze invite tekstKnamix schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 14:27:
[...]
Zal me niks verbazen... Anders hadden ze waarschijnlijk niet "Innovation only" op hun invite kaartjes gezet.

Mijn boefje is liev!
Ik heb me popcorn thuis al klaar staanJB schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 14:34:
[...]
Ja die word compleet kansloos met de huidige leaks. Er moet toch iets totaal onverwacht uit de hoge hoed worden getoverd met deze invite tekst
offtopic: Voor degene die toch nog twijfelen om nu een iPhone te nemen of volgend jaar (die actief zijn met het verkopen van hun iphones etc).
YouTube: New iPhone: When NOT to buy Technology
Gelukkig maarTHE_BASE schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 14:08:
[...]
Er is al 10 jaar vrijwel niets veranderd aan iOS, afgezien van een kleine UI-change sinds iOS 7.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Dat is allemaal nog nooit eerder gedaan? Innovatie is in mijn ogen iets totaal nieuws.Alexknl schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 14:23:
[...]
- geen/kleinere notch
- vingerafdrukscanner onder het scherm
- 90-120hz scherm
- USB C (afwachten vanavond)
Maar ook het gevoel erbij, dat 2020 'het' jaar moet zijn. Tsja, gaat dat echt zo zijn? Dat is nog maar de vraag.
De notch is onderdeel van het design. Iets weghalen uit het design is verre van een innovatie.
Van de vingerafdruk sensor zijn we net af. Die weer terugbrengen is geen innovatie.
120 Hz is ook al eerder gedaan door andere merken en dat heeft volgens mij alleen voordeel in games met een extreem hoge frmerate (corrigeer me als ik het mis heb). Vind ik ook niet meteen innovatief en waarom zou ik dit willen als ik weinig tot geen games speel?
USB-C bestaat ook al in telefoons waarbij ik me afvraag of we dat nou echt nodig hebben? Ik heb sowieso bijna nooit meer een kabel in mijn telefoon zitten. Ik laad draadloos op.
Dat zijn allemaal geen innovaties. Het zijn technische verbeteringen. Apple is juist goed in het combineren van bepaalde technische verbeteringen, met software die daarop inspeelt en nieuwe mogelijkheden biedt.
Trouwens, een Promotion scherm (120Hz) is zeker welkom want ook in de iOS interface merk je dat alles een stuk smoother is. Ik heb een iPad Pro en ik zie weldegelijk verschil tussen deze en m'n iPhone 8. Buiten games om dus.
Trouwens, een Promotion scherm (120Hz) is zeker welkom want ook in de iOS interface merk je dat alles een stuk smoother is. Ik heb een iPad Pro en ik zie weldegelijk verschil tussen deze en m'n iPhone 8. Buiten games om dus.
PSN: Sluuz
Als dit allemaal waar is, dan haal ik mWouterL schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 08:58:
[...]
Dat is toch heel makkelijk? Het is sowieso 'the fastest iphone we ever made', Denk ook dat de camera 'simply fantastic' zal zijn. En wie weet zorgt de accu er voor dat het ook nog eens de 'longest lasting iphone ever'' gaat worden
Het is weer September 2025 :)
Ik merk zelf dat ProMotion op kleine schermen minder merkbaar is dan op een groot scherm. Toen ik van een ProMotion ipad scherm naar een niet-promotion ipad scherm overstapte, vond ik het verschil vrij dramatisch groot. (air 2019 vs 10.5), terwijl ik dat verschil nooit zo opmerkte tussen overstappen op een pro 10.5 naar een iphone xs max.Sluuz schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 15:02:
Dat zijn allemaal geen innovaties. Het zijn technische verbeteringen. Apple is juist goed in het combineren van bepaalde technische verbeteringen, met software die daarop inspeelt en nieuwe mogelijkheden biedt.
Toch hoor je in bijna alle reviews van de OnePlus 7Pro dat "ProMotion" (en dat is daar zelfs maar 90hz) als heel fijn ervaren wordt.
Voor een aantal vrienden houd ik idd deze "kleine" iPhone in de gaten en de iPad 10.2 (of 10.5) aan hopelijk dezelfde prijs. Maar qua geruchten is dat toch wat onzeker dus dat houdt het spannend.MetalSonic schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 15:04:
Ik hoop een iPhone SE 2 ....
Voor de "Pro" is quasi alles al uitgelekt, dat is dan weer gewoon checkboxes aftikken.
Gaat niet komenMetalSonic schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 15:04:
Ik hoop een iPhone SE 2 ....
A person who never made a mistake never tried anything new.
Ik snap je punt. Met innovatie bedoelde ik inderdaad meer vernieuwing binnen Apple. Het is voor mij ook meer het feit dat ik zo’n 3-4 jaar met mijn telefoon wil doen, en als ik nu hoor dat in 2020 de meeste ‘nieuwe features’ zitten en dat je dit jaar niet veel ervan hoeft te verwachten, dan hoop ik niet dat ik volgend jaar spijt krijg mocht ik dit jaar al upgraden. Maar wellicht is dat wat ver nagedacht en moet ik niet zo zeurenbram1984 schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 14:55:
[...]
Dat is allemaal nog nooit eerder gedaan? Innovatie is in mijn ogen iets totaal nieuws.
De notch is onderdeel van het design. Iets weghalen uit het design is verre van een innovatie.
Van de vingerafdruk sensor zijn we net af. Die weer terugbrengen is geen innovatie.
120 Hz is ook al eerder gedaan door andere merken en dat heeft volgens mij alleen voordeel in games met een extreem hoge frmerate (corrigeer me als ik het mis heb). Vind ik ook niet meteen innovatief en waarom zou ik dit willen als ik weinig tot geen games speel?
USB-C bestaat ook al in telefoons waarbij ik me afvraag of we dat nou echt nodig hebben? Ik heb sowieso bijna nooit meer een kabel in mijn telefoon zitten. Ik laad draadloos op.
Als het vanavond een 120hz scherm wordt is het 100% buy, maar dat verwacht ik dus niet haha.
Ach als je na 1 jaar je iPhone weer verkoopt om vervolgens de nieuwe te kopen valt het qua kosten nog wel mee hoor.Alexknl schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 15:39:
[...]
Ik snap je punt. Met innovatie bedoelde ik inderdaad meer vernieuwing binnen Apple. Het is voor mij ook meer het feit dat ik zo’n 3-4 jaar met mijn telefoon wil doen, en als ik nu hoor dat in 2020 de meeste ‘nieuwe features’ zitten en dat je dit jaar niet veel ervan hoeft te verwachten, dan hoop ik niet dat ik volgend jaar spijt krijg mocht ik dit jaar al upgraden. Maar wellicht is dat wat ver nagedacht en moet ik niet zo zeuren
Als het vanavond een 120hz scherm wordt is het 100% buy, maar dat verwacht ik dus niet haha.
Zo doe ik het zelf eigenlijk al vanaf de eerste iPhone. En om de zoveel jaar gaat mijn iPhone naar mijn vrouw, en verkoop ik haar oude voor een kleine "korting" op mijn nieuwe iPhone (ze heeft nu de iPhone X, en die blijft ze denk ik nog wel even gebruiken).
Fly or Die
Verwijderd
Vooral als je grotere opslag koopt is de afschrijving best fors.Fjeze schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 15:46:
[...]
Ach als je na 1 jaar je iPhone weer verkoopt om vervolgens de nieuwe te kopen valt het qua kosten nog wel mee hoor.
Zo doe ik het zelf eigenlijk al vanaf de eerste iPhone. En om de zoveel jaar gaat mijn iPhone naar mijn vrouw, en verkoop ik haar oude voor een kleine "korting" op mijn nieuwe iPhone (ze heeft nu de iPhone X, en die blijft ze denk ik nog wel even gebruiken).
Er zit ook altijd nog een fors verschil tussen mijn vraagprijs en wat ik er daadwerkelijk voor krijg
Sinds de X is het gat wel groter gewordenVerwijderd schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 15:50:
[...]
Vooral als je grotere opslag koopt is de afschrijving best fors.
Er zit ook altijd nog een fors verschil tussen mijn vraagprijs en wat ik er daadwerkelijk voor krijg
Mijn boefje is liev!
Ja klopt, het kost wel wat geduld inderdaad... Dit jaar hoop ik redelijk goed weg te komen aangezien ik nu een 256GB XS heb, maar met de nieuwe voor 128GB zal gaan aangezien dit voldoende is voor mij.Verwijderd schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 15:50:
[...]
Vooral als je grotere opslag koopt is de afschrijving best fors.
Fly or Die
Dit heb ik ook. Ik gebruik maar 48GB van de 256GB. Als het 128GB model het basismodel van de iPhone XI Pro Max gaat worden, bestel ik die.Fjeze schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 15:57:
[...]
Ja klopt, het kost wel wat geduld inderdaad... Dit jaar hoop ik redelijk goed weg te komen aangezien ik nu een 256GB XS heb, maar met de nieuwe voor 128GB zal gaan aangezien dit voldoende is voor mij.
Hier 33,6GB van de 64Dennisweb schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 16:00:
[...]
Dit heb ik ook. Ik gebruik maar 48GB van de 256GB. Als het 128GB model het basismodel van de iPhone XI Pro Max gaat worden, bestel ik die.

Verwijderd
Ik heb zelf 1,5 jaar geleden 970 euro voor de 256GB iPhone 8 betaald.Fjeze schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 15:57:
Ja klopt, het kost wel wat geduld inderdaad... Dit jaar hoop ik redelijk goed weg te komen aangezien ik nu een 256GB XS heb, maar met de nieuwe voor 128GB zal gaan aangezien dit voldoende is voor mij.
Ik mag echt heel blij zijn als ik er nog 400 voor terugkrijg, maar waarschijnlijker is 350.
Is 600-650 afschrijving in 1,5 jaar tijd...

Inderdaad. De dagwaarde van de 8 is echt heel laag. Terwijl als je kijkt naar de specs. (CPU, enz) dan kan die nog prima mee. Een X van hetzelfde jaar is 200 euro meer waard, echter was die toen ook 200 euro duurder.Verwijderd schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 16:13:
[...]
Ik heb zelf 1,5 jaar geleden 970 euro voor de 256GB iPhone 8 betaald.
Ik mag echt heel blij zijn als ik er nog 400 voor terugkrijg, maar waarschijnlijker is 350.
Is 600-650 afschrijving in 1,5 jaar tijd...
Maar goed... het is een beste afschrijving inderdaad...

Heb zelf een XS anderhalve maand geleden gekocht voor 825 euro van MP. Natuurlijk wist ik dat de 11 er aan kwam. Maar ik ga geen 1000 piek of meer betalen voor een telefoon. Dus dan maar the next best thing
[ Voor 15% gewijzigd door CarJunkyXL op 10-09-2019 16:20 ]
Dat heeft alles te maken met het design van de 8.m.lammers schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 16:18:
[...]
Inderdaad. De dagwaarde van de 8 is echt heel laag. Terwijl als je kijkt naar de specs. (CPU, enz) dan kan die nog prima mee. Een X van hetzelfde jaar is 200 euro meer waard, echter was die toen ook 200 euro duurder.
Maar goed... het is een beste afschrijving inderdaad...
Heb zelf een XS anderhalve maand geleden gekocht voor 825 euro van MP. Natuurlijk wist ik dat de 11 er aan kwam. Maar ik ga geen 1000 piek of meer betalen voor een telefoon. Dus dan maar the next best thing
In dubio; ik heb nog een perfect werkende XS MAX (geschatte verkoopwaarde 750EU).
De 11 max moet wel heel erg goed zijn om dat voor mijzelf te rechtvaardigen
Wacht nog een jaartje.WouterL schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 16:31:
In dubio; ik heb nog een perfect werkende XS MAX (geschatte verkoopwaarde 750EU).
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Het meisje gaat de nieuwe iPhone blind kopen als er een mooi kleurtje tussen zit. Eat that nerds !
[ Voor 7% gewijzigd door kdeboois op 10-09-2019 16:47 ]
PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton
Yup. Dat is ook echt de reden dat ik er graag vanaf wilde. Na de 6 en 8 was ik dat design echt beu.Morpheus2003 schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 16:23:
[...]
Dat heeft alles te maken met het design van de 8.
Zakken de prijzen van nieuwe toestellen nog, is te spreken over een lanceerprijs waarbij ze de echte Tweakers wat meer laten betalen in de eerste maanden?
Het viel mij op dat https://www.iphoned.nl/nieuws/iphone-11-verwachtingen/ de prijzen van de XS noemde als lanceerprijzen
iPhone 11 64GB: 1159 euro
iPhone 11 256GB: 1329 euro
iPhone 11 512GB: 1559 euro
Het viel mij op dat https://www.iphoned.nl/nieuws/iphone-11-verwachtingen/ de prijzen van de XS noemde als lanceerprijzen
iPhone 11 64GB: 1159 euro
iPhone 11 256GB: 1329 euro
iPhone 11 512GB: 1559 euro
1159 euro en dan 64GB
Blijf toch respect hebben voor Apple hoe ze het verkocht krijgen.
Prijs/kwaliteit van de iPads is echt een stuk beter als je het mij vraagt.
[ Voor 86% gewijzigd door Jackson6 op 10-09-2019 17:25 ]
Inderdaad... Ik hoop het niet

Ik gebruik nu weliswaar maar 10GB van de 256GB die ik nog over heb, maar als er geen 128GB komt ga ik toch goed nadenken over een eventuele upgrade

ach ja, en zo betaal je bij de Galaxy en Note lijn van Samsung bij release de hoofdprijs en in slechts 3 a 4 maanden na release zakken de prijzen als een pudding in elkaar, als in ong €200-300 goedkoper te krijgenJackson6 schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 17:23:
1159 euro en dan 64GBBlijf toch respect hebben voor Apple hoe ze het verkocht krijgen.
Omdat een iPad groter is? Sorry, maar ik vind iPad’s tegenover Macbook’s nog steeds ondingen. iPhone is daarnaast ook voorzien van een betere camera, OLED scherm en is tenslotte waterdicht. Ik kan verder niets meer met een iPad dan een iPhone. Prijs moet ergens vandaan komen.Jackson6 schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 17:23:
1159 euro en dan 64GBBlijf toch respect hebben voor Apple hoe ze het verkocht krijgen.
[ Voor 5% gewijzigd door Froggle op 10-09-2019 17:31 ]
PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd
Je duwt mij gelijk even in het Samsung kamp? Ik had het over prijs in combinatie met opslag, daar heeft Samsung niets mee te maken.Geert1976 schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 17:28:
[...]
ach ja, en zo betaal je bij de Galaxy en Note lijn van Samsung bij release de hoofdprijs en in slechts 3 a 4 maanden na release zakken de prijzen als een pudding in elkaar, als in ong €200-300 goedkoper te krijgen
[ Voor 9% gewijzigd door Jackson6 op 10-09-2019 17:31 ]
huh? nee hoor..haha. Ik duw helemaal niemand in een kamp of hokjeJackson6 schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 17:30:
[...]
Je duwt mij gelijk even in het Samsung kamp? Ik had het over prijs in combinatie met opslag, daar heb Samsung niets mee te maken.
Ik reageer slechts op jouw post.
Ja maar jij haalt er iets bij wat er niks mee te maken heeft, ik het overigens niet met je eens maar dat ter zijde.Geert1976 schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 17:31:
[...]
huh? nee hoor..haha. Ik duw helemaal niemand in een kamp of hokje
Ik reageer slechts op jouw post.
Nou het bier staat koud. De bbq is net aan. De eerste nerd is al gearriveerd en mijn 85” staat aan.
Laat de avond (lees: teleurstelling) maar komen!
Laat de avond (lees: teleurstelling) maar komen!
De rest waarde is aanzienlijk hoger bij Apple.Jackson6 schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 17:32:
[...]
Ja maar jij haalt er iets bij wat er niks mee te maken heeft, ik het overigens niet met je eens maar dat ter zijde.
Dat maakt een keuze om voor een Apple te gaan wat makkelijker.
Wat Samsung afschrijft in 2 maanden doet Apple pas na een jaar tweedehands.
wel leuk elk jaar op de dag van de Keynote (vrijwel) elke keer dezelfde nerds te zien hier
#NerdsUnited
#NerdsUnited
Ik zou t ook graag live kijken maar zit in Italië en geen WiFi te vinden hier in de buurt
Irritant
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Ik ben nieuw hierGeert1976 schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 17:37:
wel leuk elk jaar op de dag van de Keynote (vrijwel) elke keer dezelfde nerds te zien hier
#NerdsUnited
welkom Karl! Heel veel plezier in dit topic vanavond.
Neem vooral alles met een korreltje zout hier...
Mijn 8+ is ook zo een beetje aan vervanging toe, was overtuigd dat het nu wat anders werd. Dus een note10+ besteld. Heel plussen aan het toestel, maar waar ik met mijn iPhone altijd wel een streepje 4g had bleef de note hangen op edge, en nog wat kleine irritaties. Dus die ging met een beetje pijn toch weer terug.
Dus dan xs max dan maar? Lees ik dat het bereik daarvan ook maar zozo is... word de modem veranderd in de nieuwe modellen? Iemand een wilde gok?
Dus dan xs max dan maar? Lees ik dat het bereik daarvan ook maar zozo is... word de modem veranderd in de nieuwe modellen? Iemand een wilde gok?
Zou wel een stunt zijn als er straks geen nieuwe iPhones worden gepresenteerd. Tim Cook zoiets zegt als: "Well, the iPhones from last year are still very good. See you next year, bye."
Voorspellingen 2019:
- De prijsdiscussie komt weer op gang
- Mensen gaan boos naar Samsung
- @Geert1976 gaat weer drie keer van toestel wisselen
(sorry Geert, je kan het van me hebben, toch?)
- @Donstil doet weer een instant buy
- Vrijdag zijn er weer mensen die halsoverkop niet online kunnen bestellen
- Belsimpel verklooit het online orderen
- Tele2 heeft te optimistische levertijden
- Ik als fanboy koop hoe dan ook een nieuwe iPhone.
- @Geert1976 gaat weer drie keer van toestel wisselen
Ik zou ff vanavond afwachten
Ik ben wel nieuwsgierig naar een Watch update. Mijn 8 Plus blijft nog even.
Dan heb ik gedonder thuis. Er moet nu een nieuwe iPhone gekocht worden !Kafka schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 17:47:
Zou wel een stunt zijn als er straks geen nieuwe iPhones worden gepresenteerd. Tim Cook zoiets zegt als: "Well, the iPhones from last year are still very good. See you next year, bye."
[ Voor 63% gewijzigd door kdeboois op 10-09-2019 17:49 ]
uiteraard Dennis! we zijn inmiddels wel beetje aan elkaar gewaagd heDennisweb schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 17:47:
Voorspellingen 2019:
- @Geert1976 gaat weer drie keer van toestel wisselen(sorry Geert, je kan het van me hebben, toch?)
verder mooie beknopte sammenvatting
Inderdaad elk jaar het zelfde zo beetje.
Beloofd een gezellige avond te worden.
Ergens hoop ik dat de 11 net niet de moeite waard is om te verkiezen boven een XS, maar dat de laatstgenoemde wel lekker in prijs zakt.
[ Voor 3% gewijzigd door RBH op 10-09-2019 17:53 ]
Ik wacht het ook even af, hoop op de pencil en een camera waar je U tegen zegt. Ik mag verlengen, en anders wordt het de Note 10 plus.
overigens zeer benieuwd of Sir Jony Ive het/de alom bekende (gelikte) promo filmpje(s) zal inspreken vanavond?
Of staat ie al niet meer op de payroll bij Apple?
Ik kan me binnen Apple werkelijk niemand bedenken die dat zo smooth (lekker-over-the-top) doet als Jony.
Ik kan me binnen Apple werkelijk niemand bedenken die dat zo smooth (lekker-over-the-top) doet als Jony.
[ Voor 10% gewijzigd door _Bailey_ op 10-09-2019 17:56 ]
Verwijderd
De iPhone krijgt uiteraard alle aandacht en zit waarschijnlijk ook de grootste vernieuwingen in. Maar ik ben benieuwd naar de Apple Watch en Apple TV!
Ik volg denk ik al 12 jaar keynotes. Altijd op One More Thing gehangen. Maar nu ik meer op Tweakers zit, lekker hier meelullen. Lekker gezellig!
Ik volg denk ik al 12 jaar keynotes. Altijd op One More Thing gehangen. Maar nu ik meer op Tweakers zit, lekker hier meelullen. Lekker gezellig!
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2019 17:56 ]
Ik mis de euro/dollar/inclusief-btw/exclusief-sales-tax discussie nog in het lijstjeDennisweb schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 17:47:
Voorspellingen 2019:
- @Geert1976 gaat weer drie keer van toestel wisselen(sorry Geert, je kan het van me hebben, toch?)
Blijft toch een duur dingrclahsen schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 17:56:
[...]
Ik mis de euro/dollar/inclusief-btw/exclusief-sales-tax discussie nog in het lijstje. De biertjes staan hoe dan ook koud
Het is weer September 2025 :)
Volgens mij dit jaar nog wel en daarna wordt hij ingehuurd door Apple.Geert1976 schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 17:55:
overigens zeer benieuwd of Sir Jony Ive het/de alom bekende (gelikte) promo filmpje(s) zal inspreken vanavond?
Ivy doet het inderdaad gewoon lekker.
Zag gisteren dat ik een mini haarscheurtje achterin mijn telefoon heb.. ondanks dat ik het liever niet had, wil ik nu toch wel graag een rode 11
Present! Kan niet helemaal live zien helaas. Meh.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Vooral van jou ja.Geert1976 schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 17:44:
[...]
welkom Karl! Heel veel plezier in dit topic vanavond.
Neem vooral alles met een korreltje zout hier...
Trouwens ook benieuwd wat ze met ios13 en 13.1 gaan doen..
Ha ha ik heb geen eens alles gelezen maar nu in een keer bij 😁Geert1976 schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 17:49:
[...]
uiteraard Dennis! we zijn inmiddels wel beetje aan elkaar gewaagd he
verder mooie beknopte sammenvatting
En Geert ben benieuwd hoe lang en hoe vaak ga je wisselen 🤣
Sowieso, alleen van iPhone 11 max, nieuwe airpods en de tiles hoor. Geen watchDennisweb schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 17:47:
Voorspellingen 2019:
Wozzie is ook vanavond in the house (Steve Jobs Theatre)
Toch wel eigenlijk het allerlaatste échte Apple icoon van het eerste uur
Toch wel eigenlijk het allerlaatste échte Apple icoon van het eerste uur

ja, moet ik 'm wat vragen voor je?Verwijderd schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 18:18:
@Geert1976 ben jij daar in het Steve Jobs theater?
Vanavond gaat weer iedereen los op Apple. En vrijdag is de iPhone weer binnen record-time uitverkocht. Same business every year.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Natuurlijk is hij daar niet, grapjas. Ooit van social media gehoord?Verwijderd schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 18:20:
@Geert1976 haha nee hoor! Maar gaaf!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Iedereen wil met die blonde meid op de foto!
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
oefff....ik heb een pest pokke hekel aan haar reviews, maar die Justine....pffffRivanov schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 18:21:
@Verwijderd Wie ik toch zojuist tegenkwam!
[Afbeelding]

Heb daar dus echt helemaal niets mee.
Hoe ze alleen al die telefoon moet vasthouden..
Vroeger liep ze met Nadeshot continu in zijn videos tot ze zelf wat groter was.
Achja, het oog wilt ook wat
Hoe ze alleen al die telefoon moet vasthouden..
Vroeger liep ze met Nadeshot continu in zijn videos tot ze zelf wat groter was.
Achja, het oog wilt ook wat
Voor het eerst een YouTube stream.
Good morning from Cupertino! See you soon!☀️#shotoniPhone pic.twitter.com/hDzQjwdmRg
— Tim Cook (@tim_cook) 10 september 2019

Goedemorgen!Splinter Cell schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 18:28:
[YouTube: Apple Special Event — September 10, 2019]
Johh.Splinter Cell schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 18:28:
[YouTube: Apple Special Event — September 10, 2019]
Tim Apple over ong 2,5 uur:
''And one more thing.....you can order everything today!''
''And one more thing.....you can order everything today!''
[ Voor 5% gewijzigd door _Bailey_ op 10-09-2019 18:32 ]
Jongen, 24 pagina’s!!!! Ik heb pas tot en met 15 gelezen! Doe eens rustig aan
Ik zie maar 6 pagina`s ?mr.JamesBond schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 18:33:
Jongen, 24 pagina’s!!!! Ik heb pas tot en met 15 gelezen! Doe eens rustig aan
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Je komt hier voor het eerst?Verwijderd schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 18:30:
@Rivanov ik wist dat nieuwtje ook niet hoor. Dus thanks @Splinter Cell
Ik moet nog 31 minuten serie kijken, stal het even daar @Geert1976 !
YouTube stream is 1080p en geen 4K. Ter info.
Fijn dat het ook via de Apple TV app op mijn TV te bekijken is.
Dit topic is gesloten.