[Event] 'By innovation only' 10 september 2019 19:00

Pagina: 1 ... 6 ... 21 Laatste
Acties:
  • 47.245 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:47
yorroy schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 12:29:
Hoe is jullie ervaring met live uitzendingen op YouTube, zijn die ook later te starten of pauzeren?
De laatste jaren keek ik altijd op de Apple TV met de app maar hier kon je niet terugspoelen of pauzeren.
Aangezien ik 1900 uur net niet red vanavond..
Ligt aan Apple of ze dat aanbieden of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuVo
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14:40
En dat voor een kwart minder geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
harm12nl schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 13:54:
Ik vind het wel altijd relaxed dat er ook nieuwe software komt. Voelt je telefoon altijd weer als nieuw zonder een cent te hebben uitgegeven :P
Er is al 10 jaar vrijwel niets veranderd aan iOS, afgezien van een kleine UI-change sinds iOS 7.

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

Alexknl schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 13:54:
Veel techreviewers hoor je zeggen, als het even kan, wacht tot 2020, omdat dan 'alle nieuwe functies' geïntroduceerd gaan worden. Vingerafdrukscanner zou ook wel tof zijn ja. Maar ben bang dat mijn 6S+ het geen jaar meer gaat volhouden, ofja, de behoefte aan een nieuwe telefoon op dit moment speelt ook wel een beetje mee :9
Een maat is 2 weken terug overgestapt van een 6S naar een XS.
Wilde eerste wachten tot de 11 maar viel toch wat tegen.

Hij is erg blij dat hij al is overstapt, een verademing waren zijn woorden.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11:26
THE_BASE schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 14:08:
[...]

Er is al 10 jaar vrijwel niets veranderd aan iOS, afgezien van een kleine UI-change sinds iOS 7.
Wordt ik dus kennelijk altijd heel blij van. ;)

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:26

JSchut

.....

Ik kocht ook bijna elke 2 jaar een nieuw telefoon. Maar de X is de eerste waar ik langer mee ga doen. Heb hem nu anderhalf jaar en heb echt geen behoefte aan een nieuwere/snellere.

Wil wel graag een Apple Watch. Heb nu nog een Galaxy Gear S2. Hoop eigenlijk op een S5 die voor mij geen voordeel heeft t.o.v. de S4 en dat de S4 dan een prijs reductie krijgt. Dan ga ik voor de S4.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 14-09 22:39
bram1984 schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 14:04:
Wat had je graag als innovatie willen zien?
- geen/kleinere notch
- vingerafdrukscanner onder het scherm
- 90-120hz scherm
- USB C (afwachten vanavond)
Maar ook het gevoel erbij, dat 2020 'het' jaar moet zijn. Tsja, gaat dat echt zo zijn? Dat is nog maar de vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:01
Veel is al gelekt, mogelijk dat Apple toch nog wel wat achter de hand heeft gehouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 23:53
Robkazoe schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 14:24:
Veel is al gelekt, mogelijk dat Apple toch nog wel wat achter de hand heeft gehouden
Zal me niks verbazen... Anders hadden ze waarschijnlijk niet "Innovation only" op hun invite kaartjes gezet :9.

Ze weten dat het een en ander al geleaked is (hun zijn ook niet achterlijk) dus ik weet het bijna zeker dat ze met iets gaan komen wat niemand gaat verwachten.

We gaan het zien vanavond ... Nog maar 4 uurtjes :D

[ Voor 5% gewijzigd door Knamix op 10-09-2019 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Knamix schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 14:27:
[...]

Zal me niks verbazen... Anders hadden ze waarschijnlijk niet "Innovation only" op hun invite kaartjes gezet :9.
Ja die word compleet kansloos met de huidige leaks. Er moet toch iets totaal onverwacht uit de hoge hoed worden getoverd met deze invite tekst :X

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Knamix
JB schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 14:34:
[...]

Ja die word compleet kansloos met de huidige leaks. Er moet toch iets totaal onverwacht uit de hoge hoed worden getoverd met deze invite tekst :X
Ik heb me popcorn thuis al klaar staan :+

offtopic: Voor degene die toch nog twijfelen om nu een iPhone te nemen of volgend jaar (die actief zijn met het verkopen van hun iphones etc).

YouTube: New iPhone: When NOT to buy Technology

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
THE_BASE schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 14:08:
[...]

Gelukkig maar :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Alexknl schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 14:23:
[...]

- geen/kleinere notch
- vingerafdrukscanner onder het scherm
- 90-120hz scherm
- USB C (afwachten vanavond)
Maar ook het gevoel erbij, dat 2020 'het' jaar moet zijn. Tsja, gaat dat echt zo zijn? Dat is nog maar de vraag.
Dat is allemaal nog nooit eerder gedaan? Innovatie is in mijn ogen iets totaal nieuws.

De notch is onderdeel van het design. Iets weghalen uit het design is verre van een innovatie.

Van de vingerafdruk sensor zijn we net af. Die weer terugbrengen is geen innovatie.

120 Hz is ook al eerder gedaan door andere merken en dat heeft volgens mij alleen voordeel in games met een extreem hoge frmerate (corrigeer me als ik het mis heb). Vind ik ook niet meteen innovatief en waarom zou ik dit willen als ik weinig tot geen games speel?

USB-C bestaat ook al in telefoons waarbij ik me afvraag of we dat nou echt nodig hebben? Ik heb sowieso bijna nooit meer een kabel in mijn telefoon zitten. Ik laad draadloos op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:54
Dat zijn allemaal geen innovaties. Het zijn technische verbeteringen. Apple is juist goed in het combineren van bepaalde technische verbeteringen, met software die daarop inspeelt en nieuwe mogelijkheden biedt.

Trouwens, een Promotion scherm (120Hz) is zeker welkom want ook in de iOS interface merk je dat alles een stuk smoother is. Ik heb een iPad Pro en ik zie weldegelijk verschil tussen deze en m'n iPhone 8. Buiten games om dus.

PSN: Sluuz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-09 17:50
Ik hoop een iPhone SE 2 ....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 14-09 20:15
WouterL schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 08:58:
[...]

Dat is toch heel makkelijk? Het is sowieso 'the fastest iphone we ever made', Denk ook dat de camera 'simply fantastic' zal zijn. En wie weet zorgt de accu er voor dat het ook nog eens de 'longest lasting iphone ever'' gaat worden :+
Als dit allemaal waar is, dan haal ik m

Het is weer September 2025 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15:44
Jaymone schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 15:20:
[...]

Als dit allemaal waar is, dan haal ik m
Just board the hype wagon O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
Sluuz schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 15:02:
Dat zijn allemaal geen innovaties. Het zijn technische verbeteringen. Apple is juist goed in het combineren van bepaalde technische verbeteringen, met software die daarop inspeelt en nieuwe mogelijkheden biedt.

Trouwens, een Promotion scherm (120Hz) is zeker welkom want ook in de iOS interface merk je dat alles een stuk smoother is. Ik heb een iPad Pro en ik zie weldegelijk verschil tussen deze en m'n iPhone 8. Buiten games om dus.
Ik merk zelf dat ProMotion op kleine schermen minder merkbaar is dan op een groot scherm. Toen ik van een ProMotion ipad scherm naar een niet-promotion ipad scherm overstapte, vond ik het verschil vrij dramatisch groot. (air 2019 vs 10.5), terwijl ik dat verschil nooit zo opmerkte tussen overstappen op een pro 10.5 naar een iphone xs max.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Toch hoor je in bijna alle reviews van de OnePlus 7Pro dat "ProMotion" (en dat is daar zelfs maar 90hz) als heel fijn ervaren wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 14:52
Voor een aantal vrienden houd ik idd deze "kleine" iPhone in de gaten en de iPad 10.2 (of 10.5) aan hopelijk dezelfde prijs. Maar qua geruchten is dat toch wat onzeker dus dat houdt het spannend.

Voor de "Pro" is quasi alles al uitgelekt, dat is dan weer gewoon checkboxes aftikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 15:50
Gaat niet komen :)

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 14-09 22:39
bram1984 schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 14:55:
[...]

Dat is allemaal nog nooit eerder gedaan? Innovatie is in mijn ogen iets totaal nieuws.

De notch is onderdeel van het design. Iets weghalen uit het design is verre van een innovatie.

Van de vingerafdruk sensor zijn we net af. Die weer terugbrengen is geen innovatie.

120 Hz is ook al eerder gedaan door andere merken en dat heeft volgens mij alleen voordeel in games met een extreem hoge frmerate (corrigeer me als ik het mis heb). Vind ik ook niet meteen innovatief en waarom zou ik dit willen als ik weinig tot geen games speel?

USB-C bestaat ook al in telefoons waarbij ik me afvraag of we dat nou echt nodig hebben? Ik heb sowieso bijna nooit meer een kabel in mijn telefoon zitten. Ik laad draadloos op.
Ik snap je punt. Met innovatie bedoelde ik inderdaad meer vernieuwing binnen Apple. Het is voor mij ook meer het feit dat ik zo’n 3-4 jaar met mijn telefoon wil doen, en als ik nu hoor dat in 2020 de meeste ‘nieuwe features’ zitten en dat je dit jaar niet veel ervan hoeft te verwachten, dan hoop ik niet dat ik volgend jaar spijt krijg mocht ik dit jaar al upgraden. Maar wellicht is dat wat ver nagedacht en moet ik niet zo zeuren :)

Als het vanavond een 120hz scherm wordt is het 100% buy, maar dat verwacht ik dus niet haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fjeze
  • Laatst online: 12:54

Fjeze

AllesPerfect!

Alexknl schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 15:39:
[...]

Ik snap je punt. Met innovatie bedoelde ik inderdaad meer vernieuwing binnen Apple. Het is voor mij ook meer het feit dat ik zo’n 3-4 jaar met mijn telefoon wil doen, en als ik nu hoor dat in 2020 de meeste ‘nieuwe features’ zitten en dat je dit jaar niet veel ervan hoeft te verwachten, dan hoop ik niet dat ik volgend jaar spijt krijg mocht ik dit jaar al upgraden. Maar wellicht is dat wat ver nagedacht en moet ik niet zo zeuren :)

Als het vanavond een 120hz scherm wordt is het 100% buy, maar dat verwacht ik dus niet haha.
Ach als je na 1 jaar je iPhone weer verkoopt om vervolgens de nieuwe te kopen valt het qua kosten nog wel mee hoor.
Zo doe ik het zelf eigenlijk al vanaf de eerste iPhone. En om de zoveel jaar gaat mijn iPhone naar mijn vrouw, en verkoop ik haar oude voor een kleine "korting" op mijn nieuwe iPhone (ze heeft nu de iPhone X, en die blijft ze denk ik nog wel even gebruiken).

Fly or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fjeze schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 15:46:
[...]

Ach als je na 1 jaar je iPhone weer verkoopt om vervolgens de nieuwe te kopen valt het qua kosten nog wel mee hoor.
Zo doe ik het zelf eigenlijk al vanaf de eerste iPhone. En om de zoveel jaar gaat mijn iPhone naar mijn vrouw, en verkoop ik haar oude voor een kleine "korting" op mijn nieuwe iPhone (ze heeft nu de iPhone X, en die blijft ze denk ik nog wel even gebruiken).
Vooral als je grotere opslag koopt is de afschrijving best fors.
Er zit ook altijd nog een fors verschil tussen mijn vraagprijs en wat ik er daadwerkelijk voor krijg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Verwijderd schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 15:50:
[...]

Er zit ook altijd nog een fors verschil tussen mijn vraagprijs en wat ik er daadwerkelijk voor krijg
Sinds de X is het gat wel groter geworden :? Ik deed het ook elk jaar zo, maar vorige keer voor het eerst de Xs laten schieten omdat er veel bij moest voor niets nieuws tov de X maar nu is de 7 van mijn vrouw weer minder waard, dus het gat nog groter qua investeren :+

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fjeze
  • Laatst online: 12:54

Fjeze

AllesPerfect!

Verwijderd schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 15:50:
[...]

Ja klopt, het kost wel wat geduld inderdaad... Dit jaar hoop ik redelijk goed weg te komen aangezien ik nu een 256GB XS heb, maar met de nieuwe voor 128GB zal gaan aangezien dit voldoende is voor mij.

Fly or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:45
Fjeze schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 15:57:
[...]

Ja klopt, het kost wel wat geduld inderdaad... Dit jaar hoop ik redelijk goed weg te komen aangezien ik nu een 256GB XS heb, maar met de nieuwe voor 128GB zal gaan aangezien dit voldoende is voor mij.
Dit heb ik ook. Ik gebruik maar 48GB van de 256GB. Als het 128GB model het basismodel van de iPhone XI Pro Max gaat worden, bestel ik die. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Dennisweb schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 16:00:
[...]

Dit heb ik ook. Ik gebruik maar 48GB van de 256GB. Als het 128GB model het basismodel van de iPhone XI Pro Max gaat worden, bestel ik die. :)
Hier 33,6GB van de 64 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fjeze schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 15:57:
Ik heb zelf 1,5 jaar geleden 970 euro voor de 256GB iPhone 8 betaald.
Ik mag echt heel blij zijn als ik er nog 400 voor terugkrijg, maar waarschijnlijker is 350.

Is 600-650 afschrijving in 1,5 jaar tijd...

:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarJunkyXL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:41
Verwijderd schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 16:13:
[...]

Ik heb zelf 1,5 jaar geleden 970 euro voor de 256GB iPhone 8 betaald.
Ik mag echt heel blij zijn als ik er nog 400 voor terugkrijg, maar waarschijnlijker is 350.

Is 600-650 afschrijving in 1,5 jaar tijd...

:X
Inderdaad. De dagwaarde van de 8 is echt heel laag. Terwijl als je kijkt naar de specs. (CPU, enz) dan kan die nog prima mee. Een X van hetzelfde jaar is 200 euro meer waard, echter was die toen ook 200 euro duurder.
Maar goed... het is een beste afschrijving inderdaad... ;w

Heb zelf een XS anderhalve maand geleden gekocht voor 825 euro van MP. Natuurlijk wist ik dat de 11 er aan kwam. Maar ik ga geen 1000 piek of meer betalen voor een telefoon. Dus dan maar the next best thing :P

[ Voor 15% gewijzigd door CarJunkyXL op 10-09-2019 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheus2003
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:38
m.lammers schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 16:18:
[...]

Inderdaad. De dagwaarde van de 8 is echt heel laag. Terwijl als je kijkt naar de specs. (CPU, enz) dan kan die nog prima mee. Een X van hetzelfde jaar is 200 euro meer waard, echter was die toen ook 200 euro duurder.
Maar goed... het is een beste afschrijving inderdaad... ;w

Heb zelf een XS anderhalve maand geleden gekocht voor 825 euro van MP. Natuurlijk wist ik dat de 11 er aan kwam. Maar ik ga geen 1000 piek of meer betalen voor een telefoon. Dus dan maar the next best thing :P
Dat heeft alles te maken met het design van de 8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Nog 2,5 uur *O* oOo

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
In dubio; ik heb nog een perfect werkende XS MAX (geschatte verkoopwaarde 750EU).
De 11 max moet wel heel erg goed zijn om dat voor mijzelf te rechtvaardigen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
WouterL schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 16:31:
In dubio; ik heb nog een perfect werkende XS MAX (geschatte verkoopwaarde 750EU).
De 11 max moet wel heel erg goed zijn om dat voor mijzelf te rechtvaardigen :P
Wacht nog een jaartje. ;)

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kdeboois
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09:25
Het meisje gaat de nieuwe iPhone blind kopen als er een mooi kleurtje tussen zit. Eat that nerds ! (8>

[ Voor 7% gewijzigd door kdeboois op 10-09-2019 16:47 ]

PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarJunkyXL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:41
Morpheus2003 schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 16:23:
[...]

Dat heeft alles te maken met het design van de 8.
Yup. Dat is ook echt de reden dat ik er graag vanaf wilde. Na de 6 en 8 was ik dat design echt beu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:58
Zakken de prijzen van nieuwe toestellen nog, is te spreken over een lanceerprijs waarbij ze de echte Tweakers wat meer laten betalen in de eerste maanden?

Het viel mij op dat https://www.iphoned.nl/nieuws/iphone-11-verwachtingen/ de prijzen van de XS noemde als lanceerprijzen

iPhone 11 64GB: 1159 euro
iPhone 11 256GB: 1329 euro
iPhone 11 512GB: 1559 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
1159 euro en dan 64GB :') Blijf toch respect hebben voor Apple hoe ze het verkocht krijgen.

Prijs/kwaliteit van de iPads is echt een stuk beter als je het mij vraagt.

[ Voor 86% gewijzigd door Jackson6 op 10-09-2019 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Inderdaad... Ik hoop het niet :/

Ik gebruik nu weliswaar maar 10GB van de 256GB die ik nog over heb, maar als er geen 128GB komt ga ik toch goed nadenken over een eventuele upgrade O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Jackson6 schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 17:23:
1159 euro en dan 64GB :') Blijf toch respect hebben voor Apple hoe ze het verkocht krijgen.
ach ja, en zo betaal je bij de Galaxy en Note lijn van Samsung bij release de hoofdprijs en in slechts 3 a 4 maanden na release zakken de prijzen als een pudding in elkaar, als in ong €200-300 goedkoper te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08:03
Jackson6 schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 17:23:

Prijs/kwaliteit van de iPads is echt een stuk beter als je het mij vraagt.
Omdat een iPad groter is? Sorry, maar ik vind iPad’s tegenover Macbook’s nog steeds ondingen. iPhone is daarnaast ook voorzien van een betere camera, OLED scherm en is tenslotte waterdicht. Ik kan verder niets meer met een iPad dan een iPhone. Prijs moet ergens vandaan komen.

[ Voor 5% gewijzigd door Froggle op 10-09-2019 17:31 ]

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Geert1976 schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 17:28:
[...]

ach ja, en zo betaal je bij de Galaxy en Note lijn van Samsung bij release de hoofdprijs en in slechts 3 a 4 maanden na release zakken de prijzen als een pudding in elkaar, als in ong €200-300 goedkoper te krijgen
Je duwt mij gelijk even in het Samsung kamp? Ik had het over prijs in combinatie met opslag, daar heeft Samsung niets mee te maken.

[ Voor 9% gewijzigd door Jackson6 op 10-09-2019 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Jackson6 schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 17:30:
[...]

Je duwt mij gelijk even in het Samsung kamp? Ik had het over prijs in combinatie met opslag, daar heb Samsung niets mee te maken.
huh? nee hoor..haha. Ik duw helemaal niemand in een kamp of hokje ;)

Ik reageer slechts op jouw post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Geert1976 schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 17:31:
[...]

huh? nee hoor..haha. Ik duw helemaal niemand in een kamp of hokje ;)

Ik reageer slechts op jouw post.
Ja maar jij haalt er iets bij wat er niks mee te maken heeft, ik het overigens niet met je eens maar dat ter zijde.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Nou het bier staat koud. De bbq is net aan. De eerste nerd is al gearriveerd en mijn 85” staat aan.

Laat de avond (lees: teleurstelling) maar komen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Jackson6 schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 17:32:
[...]

Ja maar jij haalt er iets bij wat er niks mee te maken heeft, ik het overigens niet met je eens maar dat ter zijde.
De rest waarde is aanzienlijk hoger bij Apple.
Dat maakt een keuze om voor een Apple te gaan wat makkelijker.

Wat Samsung afschrijft in 2 maanden doet Apple pas na een jaar tweedehands.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
wel leuk elk jaar op de dag van de Keynote (vrijwel) elke keer dezelfde nerds te zien hier

#NerdsUnited

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kafka
  • Laatst online: 10-09 11:30
Good morning!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik zou t ook graag live kijken maar zit in Italië en geen WiFi te vinden hier in de buurt :( Irritant

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdeboois
Geert1976 schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 17:37:
wel leuk elk jaar op de dag van de Keynote (vrijwel) elke keer dezelfde nerds te zien hier

#NerdsUnited
Ik ben nieuw hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
welkom Karl! Heel veel plezier in dit topic vanavond.

Neem vooral alles met een korreltje zout hier... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter36
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:49
Mijn 8+ is ook zo een beetje aan vervanging toe, was overtuigd dat het nu wat anders werd. Dus een note10+ besteld. Heel plussen aan het toestel, maar waar ik met mijn iPhone altijd wel een streepje 4g had bleef de note hangen op edge, en nog wat kleine irritaties. Dus die ging met een beetje pijn toch weer terug.

Dus dan xs max dan maar? Lees ik dat het bereik daarvan ook maar zozo is... word de modem veranderd in de nieuwe modellen? Iemand een wilde gok?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kafka
  • Laatst online: 10-09 11:30
Zou wel een stunt zijn als er straks geen nieuwe iPhones worden gepresenteerd. Tim Cook zoiets zegt als: "Well, the iPhones from last year are still very good. See you next year, bye."

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
Voorspellingen 2019:

- De prijsdiscussie komt weer op gang
- Mensen gaan boos naar Samsung
- @Geert1976 gaat weer drie keer van toestel wisselen :+ (sorry Geert, je kan het van me hebben, toch?)
- @Donstil doet weer een instant buy
- Vrijdag zijn er weer mensen die halsoverkop niet online kunnen bestellen
- Belsimpel verklooit het online orderen
- Tele2 heeft te optimistische levertijden
- Ik als fanboy koop hoe dan ook een nieuwe iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdeboois
Ik zou ff vanavond afwachten :) Ik ben wel nieuwsgierig naar een Watch update. Mijn 8 Plus blijft nog even.
Kafka schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 17:47:
Zou wel een stunt zijn als er straks geen nieuwe iPhones worden gepresenteerd. Tim Cook zoiets zegt als: "Well, the iPhones from last year are still very good. See you next year, bye."
Dan heb ik gedonder thuis. Er moet nu een nieuwe iPhone gekocht worden !

[ Voor 63% gewijzigd door kdeboois op 10-09-2019 17:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Dennisweb schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 17:47:
Voorspellingen 2019:

- @Geert1976 gaat weer drie keer van toestel wisselen :+ (sorry Geert, je kan het van me hebben, toch?)
uiteraard Dennis! we zijn inmiddels wel beetje aan elkaar gewaagd he ;)

verder mooie beknopte sammenvatting :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whitedrag152
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-09 13:29
Inderdaad elk jaar het zelfde zo beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Beloofd een gezellige avond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 07:58

RBH

Ergens hoop ik dat de 11 net niet de moeite waard is om te verkiezen boven een XS, maar dat de laatstgenoemde wel lekker in prijs zakt. :+

[ Voor 3% gewijzigd door RBH op 10-09-2019 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d.castello
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 27-07-2024
Ik wacht het ook even af, hoop op de pencil en een camera waar je U tegen zegt. Ik mag verlengen, en anders wordt het de Note 10 plus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
overigens zeer benieuwd of Sir Jony Ive het/de alom bekende (gelikte) promo filmpje(s) zal inspreken vanavond?
Of staat ie al niet meer op de payroll bij Apple?

Ik kan me binnen Apple werkelijk niemand bedenken die dat zo smooth (lekker-over-the-top) doet als Jony.

[ Voor 10% gewijzigd door _Bailey_ op 10-09-2019 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De iPhone krijgt uiteraard alle aandacht en zit waarschijnlijk ook de grootste vernieuwingen in. Maar ik ben benieuwd naar de Apple Watch en Apple TV!

Ik volg denk ik al 12 jaar keynotes. Altijd op One More Thing gehangen. Maar nu ik meer op Tweakers zit, lekker hier meelullen. Lekker gezellig!

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2019 17:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15:57
Voorspellingen 2019:

Ik mis de euro/dollar/inclusief-btw/exclusief-sales-tax discussie nog in het lijstje :D. De biertjes staan hoe dan ook koud :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 14-09 20:15
rclahsen schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 17:56:
[...]

Ik mis de euro/dollar/inclusief-btw/exclusief-sales-tax discussie nog in het lijstje :D. De biertjes staan hoe dan ook koud :)
Blijft toch een duur ding :+

Het is weer September 2025 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
59 minutes and counting...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Geert1976 schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 17:55:
overigens zeer benieuwd of Sir Jony Ive het/de alom bekende (gelikte) promo filmpje(s) zal inspreken vanavond?
Of staat ie al niet meer op de payroll bij Apple?

Ik kan me binnen Apple werkelijk niemand bedenken die dat zo smooth (lekker-over-the-top) doet als Jony.
Volgens mij dit jaar nog wel en daarna wordt hij ingehuurd door Apple.
Ivy doet het inderdaad gewoon lekker.

Zag gisteren dat ik een mini haarscheurtje achterin mijn telefoon heb.. ondanks dat ik het liever niet had, wil ik nu toch wel graag een rode 11 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14-09 23:23
Present! Kan niet helemaal live zien helaas. Meh.

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09 18:55
Geert1976 schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 17:44:
[...]

welkom Karl! Heel veel plezier in dit topic vanavond.

Neem vooral alles met een korreltje zout hier... 8)
Vooral van jou ja.
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Trouwens ook benieuwd wat ze met ios13 en 13.1 gaan doen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14-09 19:54
Geert1976 schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 17:49:
[...]

uiteraard Dennis! we zijn inmiddels wel beetje aan elkaar gewaagd he ;)

verder mooie beknopte sammenvatting :+
Ha ha ik heb geen eens alles gelezen maar nu in een keer bij 😁
En Geert ben benieuwd hoe lang en hoe vaak ga je wisselen 🤣

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hk12nl
Iedereen het 'klappen' al geoefend? Ik verwacht wel dat er enthousiast mee gedaan wordt..

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Voorspellingen 2019:

Sowieso, alleen van iPhone 11 max, nieuwe airpods en de tiles hoor. Geen watch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

2 jaar hier :p

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Wozzie is ook vanavond in the house (Steve Jobs Theatre)

Toch wel eigenlijk het allerlaatste échte Apple icoon van het eerste uur

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/oVQ3v6u.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Geert1976 ben jij daar in het Steve Jobs theater?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 18:18:
@Geert1976 ben jij daar in het Steve Jobs theater?
ja, moet ik 'm wat vragen voor je? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

@Geert1976 haha nee hoor! Maar gaaf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Vanavond gaat weer iedereen los op Apple. En vrijdag is de iPhone weer binnen record-time uitverkocht. Same business every year.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 18:20:
@Geert1976 haha nee hoor! Maar gaaf!
Natuurlijk is hij daar niet, grapjas. Ooit van social media gehoord? ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
@Verwijderd Wie ik toch zojuist tegenkwam!

Afbeeldingslocatie: https://cl.ly/a8ce4b7e9ce4/SuperSaf_2019-Sep-10.jpg

[ Voor 30% gewijzigd door Rivanov op 10-09-2019 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14-09 22:50

The Chosen One

Zie signature!

Iedereen wil met die blonde meid op de foto!

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Rivanov schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 18:21:
@Verwijderd Wie ik toch zojuist tegenkwam!

[Afbeelding]
oefff....ik heb een pest pokke hekel aan haar reviews, maar die Justine....pffff <3 <3 <3 <3 <3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Die andere is haar zus. Die filmt haar regelmatig voor haar kanaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Je had me goed geprankt @Geert1976 haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Heb daar dus echt helemaal niets mee.
Hoe ze alleen al die telefoon moet vasthouden..

Vroeger liep ze met Nadeshot continu in zijn videos tot ze zelf wat groter was.
Achja, het oog wilt ook wat :')

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Voor het eerst een YouTube stream. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EEG5JO9U0AAYeSI.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

@Rivanov ik wist dat nieuwtje ook niet hoor. Dus thanks @Splinter Cell

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Tim Apple over ong 2,5 uur:

''And one more thing.....you can order everything today!''

[ Voor 5% gewijzigd door _Bailey_ op 10-09-2019 18:32 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 13-09 08:55
Jongen, 24 pagina’s!!!! Ik heb pas tot en met 15 gelezen! Doe eens rustig aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

mr.JamesBond schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 18:33:
Jongen, 24 pagina’s!!!! Ik heb pas tot en met 15 gelezen! Doe eens rustig aan
Ik zie maar 6 pagina`s ? :?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 18:30:
@Rivanov ik wist dat nieuwtje ook niet hoor. Dus thanks @Splinter Cell
Je komt hier voor het eerst?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, en ik zal niet de enige zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Ik moet nog 31 minuten serie kijken, stal het even daar @Geert1976 !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
YouTube stream is 1080p en geen 4K. Ter info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12:31
Fijn dat het ook via de Apple TV app op mijn TV te bekijken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
Nou ben benieuwd, popcorn staat in ieder geval klaar!

Zucht...

Pagina: 1 ... 6 ... 21 Laatste

Dit topic is gesloten.