[Event] 'By innovation only' 10 september 2019 19:00

Pagina: 1 ... 4 ... 21 Laatste
Acties:
  • 47.234 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
rclahsen schreef op woensdag 4 september 2019 @ 14:04:
[...]

Lichtelijk off-topic, omdat het geen gerucht is voor komende dinsdag, maar:
https://appleinsider.com/...ew-but-larger-iphone-se-2
Hé alweer. Nu weer begin komend jaar. Dat zou deze zomer, dit voorjaar en het najaar daarvoor ook al gebeuren 8)7

Edit: iemand in de comments onder het 9to5 artikel (die er ook over schreven) zegt
Just equip the latest iPod touch with a SIM; beautiful design and good enough hardware for the most "non pro" user …
En dat is eigenlijk best wel een goed idee, het voldoet aan de wens van de kleine smartphone. Krachtig genoeg, leuke kleurtjes en goedkoop te maken.

[ Voor 30% gewijzigd door Donstil op 04-09-2019 14:15 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:43
Was eigenlijk helemaal niet van plan om te upgraden, maar ben de 6.5inch Max meer dan zat. Ben benieuwd wat voor upgrades de cameras met zich meebrengen.

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 20:15
Silversin schreef op woensdag 4 september 2019 @ 23:18:
Was eigenlijk helemaal niet van plan om te upgraden, maar ben de 6.5inch Max meer dan zat. Ben benieuwd wat voor upgrades de cameras met zich meebrengen.
Nu al? Vind de XS nog altijd een erg fijn en up-to-date toestel. Maar weer on-topic: ook ik ben erg ‘benieuwd’ en ben alweer constant aan het refreshen;)

Het is weer September 2025 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Silversin schreef op woensdag 4 september 2019 @ 23:18:
Zat in de zin van uiterlijk of grootte? Uiterlijk kan ik inkomen, wat dat betreft ben ik Apple al een tijdje zat. Ik vind serieus de Galaxy Note 10 er veel chiquer uit zien dan die logge apparaten van Apple. Maar dat is natuurlijk geheel persoonlijk en krijg ongetwijfeld tegenstanders. 8)

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Silversin
THE_BASE schreef op donderdag 5 september 2019 @ 08:37:
[...]

Zat in de zin van uiterlijk of grootte? Uiterlijk kan ik inkomen, wat dat betreft ben ik Apple al een tijdje zat. Ik vind serieus de Galaxy Note 10 er veel chiquer uit zien dan die logge apparaten van Apple. Maar dat is natuurlijk geheel persoonlijk en krijg ongetwijfeld tegenstanders. 8)
Screensize. Wil graag weer terug naar 5.8 inch. Dus een mooie reden om te upgraden :P

[ Voor 4% gewijzigd door Silversin op 05-09-2019 08:40 ]

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 13-09 08:55
Silversin schreef op donderdag 5 september 2019 @ 08:39:
[...]

Screensize. Wil graag weer terug naar 5.8 inch. Dus een mooie reden om te upgraden :P
Dus gewoon een miskoop in de zin dat je beter een X of Xs had kunnen nemen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Silversin schreef op donderdag 5 september 2019 @ 08:39:
[...]

Snap ik heel goed. Daarom al erg blij toen de iPhone X kwam na een iPhone 7. Dat scherm een stuk groter met behoud van formaat iPhone.

Nu dus blij met iPhone XS, dus wordt voor mij een iPhone 11 Pro of Note 10.

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-08 09:21

Pat-Juh

Patrick

THE_BASE schreef op donderdag 5 september 2019 @ 09:25:
[...]

Snap ik heel goed. Daarom al erg blij toen de iPhone X kwam na een iPhone 7. Dat scherm een stuk groter met behoud van formaat iPhone.

Nu dus blij met iPhone XS, dus wordt voor mij een iPhone 11 Pro of Note 10.
Idemdito. De 6/7/8 hebben een prima formaat. Niet te groot of te klein. Voor mij wordt het ook de 11 (of als deze te weinig nieuwe brengt voor een fikse prijs de XS).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Silversin
mr.JamesBond schreef op donderdag 5 september 2019 @ 08:52:
[...]

Dus gewoon een miskoop in de zin dat je beter een X of Xs had kunnen nemen?
Idd. Was van de 7+ > X > XS max, denkende dat het formaat niet zoveel uitmaakte tov de 7+. Blijkt toch dat de 5.8 de sweetspot voor mij is.

First world problems eigenlijk. Daarnaast merk ik dat de modem chips vrij bagger zijn in de XS series, dus ik kijk uit naar de Qualcomm chips.

• MartijnMartijn
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:00
Ik ben heel erg benieuwd waarmee ze komen dit jaar. Heb nu een XS Max en hoef niet perse meer camera mogelijkheden.
Hetzelfde geldt voor de iPad Pro. Sinds enkele weken heb ik een 12 inch iPad, deze kan ik nog eventueel retourneren, maar dan moet het wel een enorme stap vooruit zijn, wat ik niet verwacht.

Ik kijk nu echt uit naar de AW5. Heb me de afgelopen maanden echt moeten inhouden om niet over te gaan van een 3 naar een 4, dus die komt er sowieso.

• Donstil
  • Niet online
MartijnMartijn schreef op donderdag 5 september 2019 @ 13:15:
Ik ben heel erg benieuwd waarmee ze komen dit jaar. Heb nu een XS Max en hoef niet perse meer camera mogelijkheden.
Hetzelfde geldt voor de iPad Pro. Sinds enkele weken heb ik een 12 inch iPad, deze kan ik nog eventueel retourneren, maar dan moet het wel een enorme stap vooruit zijn, wat ik niet verwacht.

Ik kijk nu echt uit naar de AW5. Heb me de afgelopen maanden echt moeten inhouden om niet over te gaan van een 3 naar een 4, dus die komt er sowieso.
Nou dat is nog maar de vraag, de geruchten gaan dat die er juist niet komt.
Alleen een refresh met Titanium en Keramiek.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

Donstil schreef op donderdag 5 september 2019 @ 16:18:
[...]

Nou dat is nog maar de vraag, de geruchten gaan dat die er juist niet komt.
Alleen een refresh met Titanium en Keramiek.
Denk niet dat hij bedoelt dat die AW5 sowieso met het event komt, maar dat meneer hem sowieso koopt wanneer hij uit is :P

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

Hier staan wat Dummy shots op in cases:

https://9to5mac.com/2019/09/05/iphone-11-dummy/

De witte vind ik persoonlijk niets, de zwarte vind ik best prima. Ja de camerabump is vrij fors, enkel in het zwart lijkt het tenminste geen gatenkaas.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Famous schreef op donderdag 5 september 2019 @ 16:19:
[...]

Denk niet dat hij bedoelt dat die AW5 sowieso met het event komt, maar dat meneer hem sowieso koopt wanneer hij uit is :P
Ooh hehe dat kan ook idd :)
Nou dan moet hij nog ff tot 2020 wachten.

• Stancke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19:55
Bestaat de kans dat er op (korte) termijn een iPad met 4k uitkomt of bazel ik maar iets? Ondertussen al bijna 3 jaar mijn iPad Air 2 en nog lang niet versleten/langzaam/aan vervanging toe maar voor een 4k scherm zou ik het wel doen.

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
No chance.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
Pat-Juh schreef op donderdag 5 september 2019 @ 17:38:
Hier staan wat Dummy shots op in cases:

https://9to5mac.com/2019/09/05/iphone-11-dummy/

De witte vind ik persoonlijk niets, de zwarte vind ik best prima. Ja de camerabump is vrij fors, enkel in het zwart lijkt het tenminste geen gatenkaas.
Ik vind die beide wel iets hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Stancke schreef op donderdag 5 september 2019 @ 21:20:
Bestaat de kans dat er op (korte) termijn een iPad met 4k uitkomt of bazel ik maar iets? Ondertussen al bijna 3 jaar mijn iPad Air 2 en nog lang niet versleten/langzaam/aan vervanging toe maar voor een 4k scherm zou ik het wel doen.
Is dat nu echt een meerwaade op zo'n klein scherm? Volgens mij kan je nu de pixels al niet meer zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Ik zou toch zeer graag eens een mooie blauwe of bronzen iPhone 11 Pro willen. Dat goud is voor mij toch te veel voor de dames of een bijzondere doelgroep. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:38

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Good morning good morning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
THE_BASE schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 10:11:
Ik zou toch zeer graag eens een mooie blauwe of bronzen iPhone 11 Pro willen. Dat goud is voor mij toch te veel voor de dames of een bijzondere doelgroep. :)
Ja een kleurtje heeft ook wel mijn voorkeur. Mits de uitstraling van de X/Xs gewaarborgd blijft.

Ik heb de X en Xs nu in het zilver gehad en ben dus wel toe aan wat nieuws. SpaceGrey is mooi i.c.m darkmode maar rood zoals de geruchten heeft mijn voorkeur.

Nog maar 79 uur 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

Mocht iemand al een case willen bestellen voor zijn iPhone 11 (Pro) (Max):

Knaldeals.

Spigen weet al 100% zeker hoe het er uit ziet ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Donstil schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 11:35:
[...]

Ja een kleurtje heeft ook wel mijn voorkeur. Mits de uitstraling van de X/Xs gewaarborgd blijft.

Ik heb de X en Xs nu in het zilver gehad en ben dus wel toe aan wat nieuws. SpaceGrey is mooi i.c.m darkmode maar rood zoals de geruchten heeft mijn voorkeur.

Nog maar 79 uur 8)7
Hoop niet op rood.

Zelf een witte X gehad maar aan mijn zus gegeven en een spacegrey gehaald, past toch wel beter bij de X.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Famous schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 12:10:
[...]

Hoop niet op rood.

Zelf een witte Silver X gehad maar aan mijn zus gegeven en een spacegrey gehaald, past toch wel beter bij de X.
IFTFY :+ , verder persoonlijke smaak lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Ik heb in m'n winkel al een aantal cases voor iPhone 11 Pro, maar dat vierkante gat is toch best behoorlijk. Snap niet dat dat niet gewoon in de lengte kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:42
THE_BASE schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 13:01:
Ik heb in m'n winkel al een aantal cases voor iPhone 11 Pro, maar dat vierkante gat is toch best behoorlijk. Snap niet dat dat niet gewoon in de lengte kon.
Foto's mag nie denk ik?

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

Ff googlen op iPhone 11 Pro hoesje en bij verschillende online winkels krijg je hits. Deze zijn nog niet terug te vinden in hun menu of categorieën maar wel via een zoekmachine. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/HGRFp8z/CM11.jpg

:+

[ Voor 4% gewijzigd door THE_BASE op 07-09-2019 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:42
Denk dat je verhoudingsgewijs dan het beste voor een pro max kan gaan, kost een hoop i know.. maar dan lijkt het allemaal net ff beter :-P

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WTY2
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12-10-2024
Ben benieuwd waar ze dit jaar mee komen. iPhone X is inmiddels wel weer aan vervanging toe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:05
Ik ben erg benieuwd naar de prijsstrategie van Apple dit jaar. Gooien ze er weer wat op en voegen ze wat extra features (extra camera lensje) toe om de verhoogde prijzen te kunnen verantwoorden, zat sites/ blogs die dat namelijk voor je doen. Of gaat daadwerkelijk Apple zich iets aantrekken van het gemor hier en daar icm hun klanten langer doen met iPhones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aksnes
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 12-09 19:03
Pat-Juh schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 13:32:
[...]

Ff googlen op iPhone 11 Pro hoesje en bij verschillende online winkels krijg je hits. Deze zijn nog niet terug te vinden in hun menu of categorieën maar wel via een zoekmachine. :+
Bij smartphonehoesjes.nl worden voor alle 3 de modellen al hoesjes verkocht, staan gewoon onder de Apple catagorie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

Aksnes schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 14:30:
[...]

Bij smartphonehoesjes.nl worden voor alle 3 de modellen al hoesjes verkocht, staan gewoon onder de Apple catagorie.
Afgelopen week nog niet, thanks. zoekt een partij makkelijker ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Miki schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 14:16:
Ik ben erg benieuwd naar de prijsstrategie van Apple dit jaar. Gooien ze er weer wat op en voegen ze wat extra features (extra camera lensje) toe om de verhoogde prijzen te kunnen verantwoorden, zat sites/ blogs die dat namelijk voor je doen. Of gaat daadwerkelijk Apple zich iets aantrekken van het gemor hier en daar icm hun klanten langer doen met iPhones.
Dinsdag meer natuurlijk maar geruchten gaan al een tijdje dat er dit jaar geen verhoging komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-09 08:40
Eigenlijk niets nieuws onder de horizon maar Mark Gurman (Bloomberg) heeft zojuist een nieuw artikel gepubliceerd waarbij nog eenmaal de verwachtingen benoemd worden:

The high-end iPhone updates will be all about the cameras:
These handsets will have three cameras on the back for wide-angle photography, higher-resolution pictures, and much-improved video recording. There will be new AI-powered features for auto-correcting photos, putting people back into a frame when they’ve been chopped off, and live editing of video while it’s being recorded. Apple is also going to rival Google Pixel phones with a focus on improving pictures taken in low-light environments. The Face ID camera will get an upgrade, too, letting people unlock their phone even if it’s flat on a table.

Wireless charging is getting an upgrade:
Devices like AirPods and the Apple Watch will be charged by laying them on the back of the phone. It’s a Samsung-like feature that is more important since Apple scrapped its AirPower multi-device charger. The Apple logo on the back of the new phones will be centered so users know where to put their AirPods and Watch for charging.

Apple wants the new devices to last longer:
There’s been a lot of talk about Apple charging high prices for replacing shattered iPhones, but this year’s models are less likely to have that problem. The new handsets are said to withstand many types of drops with more shatter-resistant glass and shock-resistance. The devices will also be able to survive under water for several hours, up from the 30 minute rating of the iPhone XS line.

The iPhone XR’s replacement is getting a new camera too:
Apple will add a second camera to the back of the lower-cost iPhone, giving it enhanced portrait mode ability and optical zoom. It’ll also come in a new color, green. It will get a faster A13 chip, like the new high-end models.

The Apple Watch’s big changes came last year:
This year’s Apple Watch updates will be software and casing-focused, with the company planning new versions in ceramic and titanium, a slew of new straps and the watchOS 6 update with new apps, watch faces, Siri features, and an on-board App Store. Sleep tracking has been in the works as well. Expect bigger changes and a faster processor for the Apple Watch in 2020.

The company is also planning new iPads and Macs for later this year.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:05
Donstil schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 14:44:
[...]

Dinsdag meer natuurlijk maar geruchten gaan al een tijdje dat er dit jaar geen verhoging komt.
Ik ben heel benieuwd en dat maakt het dan wel weer lollig om nog enigszins wat verrassends aan de presentatie te kunnen ontrekken. De hardware ligt al weken op straat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Miki schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 15:11:
[...]

Ik ben heel benieuwd en dat maakt het dan wel weer lollig om nog enigszins wat verrassends aan de presentatie te kunnen intrekken. De hardware ligt al weken op straat.
Ja er is weer een hoop gelekt rond het design en andere. Toch is er gelukkig nog een hoop over (internals, wat is er toch met die camera, enz).

Vind het persoonlijk wel jammer dat het design zo naar buiten komt. Vroeger was dat veel meer een verrassing daarvoor.

iPhone, Samsung, OnePlus. Alles ligt al op straat tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roflmao
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 14:52
Kleine vraagje, dit is wel een zeer subjectieve vraag:

Ik heb nu een 8. Ik ben tevreden alleen batterijduur is slecht, ik gebruik het toestel intensief.

Ik wil alleen een Iphone XR om batterijduur en prijs. (ik hoef geen Xs/max/plus onzin vind de XR groot genoeg).

12 september loopt mijn abbo af, hij wordt stilzwijgend verlengd 1 maand opzegtermijn daarna.

Wat zijn jullie meningen, is het waard om te wachten op de opvolger van de XR? (de Iphone 11 neem ik aan?)

[ Voor 6% gewijzigd door Roflmao op 07-09-2019 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Jeffreyvdk in "[iPhone XR] Ervaringen & Discussie"
Ongeveer vanaf hier zal je een deel van je antwoord hebben.
Ik zelf mag verlengen en zit in het Android kamp. Heb zelf ook wel interesse in de XR maar wacht even enkele weken na dit event om te kijken wat de prijs gaat doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Roflmao schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 17:22:
Kleine vraagje, dit is wel een zeer subjectieve vraag:

Ik heb nu een 8. Ik ben tevreden alleen batterijduur is slecht, ik gebruik het toestel intensief.

Ik wil alleen een Iphone XR om batterijduur en prijs. (ik hoef geen Xs/max/plus onzin vind de XR groot genoeg).

12 september loopt mijn abbo af, hij wordt stilzwijgend verlengd 1 maand opzegtermijn daarna.

Wat zijn jullie meningen, is het waard om te wachten op de opvolger van de XR? (de Iphone 11 neem ik aan?)
Zou zeker wachten. Je hebt twee opties.
1. De Xr 2.0 heeft iets wat je toch de moeite waard vind.
2. De Xr zakt in prijs vrijwel direct na het evenement maar in ieder geval zodra nieuwe toestellen uit zijn (20sept naar verwachting)

In alle twee de gevallen winst.

[ Voor 6% gewijzigd door Donstil op 07-09-2019 17:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Hoop dat de berichten over geen 3D Touch aanwezig op de iPhone 11 pro niet kloppen😬

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Verwijderd schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 17:39:
Hoop dat de berichten over geen 3D Touch aanwezig op de iPhone 11 pro niet kloppen😬
Guess again :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roflmao
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 14:52
Mrjraider schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 17:31:
Jeffreyvdk in "[iPhone XR] Ervaringen & Discussie"
Ongeveer vanaf hier zal je een deel van je antwoord hebben.
Ik zelf mag verlengen en zit in het Android kamp. Heb zelf ook wel interesse in de XR maar wacht even enkele weken na dit event om te kijken wat de prijs gaat doen ;)
Ik ga lezen.
Donstil schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 17:31:
[...]

Zou zeker wachten. Je hebt twee opties.
1. De Xr 2.0 heeft iets wat je toch de moeite waard vind.
2. De Xr zakt in prijs vrijwel direct na het evenement maar in ieder geval zodra nieuwe toestellen uit zijn (20sept naar verwachting)

In alle twee de gevallen winst.
Ik ga voor jou advies, wil niet dezelfde fout als bij de Iphone 8 maken, heb de hoofdprijs betaald voor een 8 256 gb en na een week ofzo kwam de XR, XS etc uit :X |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor zo'n iPhone 11 pro 512GB/1TB van ong €1500 mag er toch wel 3D Touch in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Verwijderd schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 18:14:
[...]

Voor zo'n iPhone 11 pro 512GB/1TB van ong €1500 mag er toch wel 3D Touch in :)
Softwarematig zeker ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:N
Wordt weer een week vol met twijfels hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Verwijderd schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 18:20:
[...]

:N
Wordt weer een week vol met twijfels hier :)
Valt mee denk ik.
In ios13 maakt het geen verschil of je een zachte press doet of een harde press.

Zo is "3d toch" voor elk toestel mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Famous schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 18:30:
[...]

Valt mee denk ik.
In ios13 maakt het geen verschil of je een zachte press doet of een harde press.

Heb net even 3D Touch uitgezet, dus dan werkt het zoals op de XR en dat lijkt nergens op.
Dus binnen 5 min 3D Touch weer aangezet :)
Maar goed we gaan het zien volgende week (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik ben geen gebruiker van 3D touch dus mij persoonlijk maakt het niet uit maar het ligt al wel behoorlijk vast dat dit eruit gaat idd. Leuk experiment, nooit echt uit de verf gekomen als je het mij zou vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 19:55:
Ik ben geen gebruiker van 3D touch dus mij persoonlijk maakt het niet uit maar het ligt al wel behoorlijk vast dat dit eruit gaat idd. Leuk experiment, nooit echt uit de verf gekomen als je het mij zou vragen.
Je heb nog een aantal dagen om het eens te testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:33

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Famous schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 18:30:
[...]

Valt mee denk ik.

Schakelen ze het dan ook uit op devices die t wel ondersteunen?
Vraag me wel af; hoe werkt dat dan bv met camera? Long press zacht is icoontjes verplaatsen, long press hard krijg je een keuzemenu met Selfie, Video, Scan QR en Portret. Ik gebruik het ook vaak op mijn toetsenbord om de cursor te verplaatsen.

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Tomba schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 20:07:
[...]

Schakelen ze het dan ook uit op devices die t wel ondersteunen?
Vraag me wel af; hoe werkt dat dan bv met camera? Long press zacht is icoontjes verplaatsen, long press hard krijg je een keuzemenu met Selfie, Video, Scan QR en Portret. Ik gebruik het ook vaak op mijn toetsenbord om de cursor te verplaatsen.
Long press zacht moet je nu langer inhouden.
Dit is een long press zacht voor 0,5 seconde op camera icoon:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/cgNrL0UcleZonUo7U83r78BI/full.jpg

Als je hem langer inhoud, zeg 1,5 seconde, dan beginnen de iconen te wiggelen om ze te verplaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 20:05:
Je heb nog een aantal dagen om het eens te testen :)
Mm ik heb het sinds de 6s (en geüpgrade elke jaar), ik denk niet dat wat extra dagen mij nog op andere gedachten gaan brengen eigenlijk.

Aan het begin was ik best enthousiast overigens, leek wel wat extra's te gaan doen. Een soort rechtermuisknop binnen iOS. Is er echter nooit echt uit gekomen en veel meer dan "Iets sneller naar functie x via het icoontje" was het daarom niet.
Tomba schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 20:07:
Ik gebruik het ook vaak op mijn toetsenbord om de cursor te verplaatsen.
Vervangen door vinger op de spatiebalk houden, zoals het op de iPad al even werkte.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

35 uurtjes nog (y)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• de Foarsitter
Inmiddels 34 uurtjes (y)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Jaja 34 uur tot teleurstelling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
En toch gaan we massaal de portemonnee trekken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

mr.JamesBond schreef op maandag 9 september 2019 @ 09:42:
[...]

En toch gaan we massaal de portemonnee trekken!
Enkel als die in dat stomme rood komt.
Dus hoop nog steeds dat de iPhone 11 niet in het rood komt :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CaiGil
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 16-09-2020
Speculaes schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 12:46:
Ik zit te kijken naar een iPhone als nieuw toestel en het is sowieso logischer om te wachten op dit Apple Event, maar wat doen oude toestellen doorgaans qua prijs na een nieuwe release? Als ik snel google, dan zie ik geen grote kortingen in de weken na de aankondiging. Klopt dat een beetje?
De prijs zal wellicht een beetje dalen, maar over het algemeen behouden iPhones/Apple producten vrij veel van hun waarde.

Grote voordeel is dat als je netjes bent met je spullen, je het over 2 jaar voor een aardig percentage van de aanschafprijs nog kan doorverkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
Famous schreef op maandag 9 september 2019 @ 09:44:
[...]

Enkel als die in dat stomme rood komt.
Dus hoop nog steeds dat de iPhone 11 niet in het rood komt :9
Ik heb nu de iPhone Xs Max in het goud, dus ik twijfel nog of ik de 11 in het wit of zwart silver of spacegrey zal nemen, of misschien zelfs eventueel in het rood of groen. Ach ja, we zullen zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Famous schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 20:33:
[...]

Long press zacht moet je nu langer inhouden.
Dit is een long press zacht voor 0,5 seconde op camera icoon:

[Afbeelding]

Als je hem langer inhoud, zeg 1,5 seconde, dan beginnen de iconen te wiggelen om ze te verplaatsen.
Ik dacht dar 3d toch en longpress (haptic touch) hetzelde waren.

Ik vind bij de instellingen icoon lang indrukken wel handig kan je meteen naar je wifi etc gaan

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Slasher schreef op maandag 9 september 2019 @ 10:02:
[...]

Ik dacht dar 3d toch en longpress (haptic touch) hetzelde waren.

Ik vind bij de instellingen icoon lang indrukken wel handig kan je meteen naar je wifi etc gaan
Ook dat is nu gewoon een zachte Press (die 0,5 seconde).
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/YYFR4dyWiEoSPWDo1AqhFDsX/full.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door Famous op 09-09-2019 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Ik ga 3D touch wel echt missen. Ik gebruik dat echt continue. De beste feature van de afgelopen jaren.

IMDb als ik een acteur/actrice of film wil zoeken: direct in het zoekveld vanuit je homescreen; YouTube idem als ik iets zoek
Foto's op Instagram peaken/poppen
Instellingen: snel wifi/bluetooth/data settings openen
Notities/Agenda: snel nieuw item maken
Google Maps: snel thuis of werk als bestemming starten zonder de app te moeten openen
Spotify: snel afspeellijst openen
Soundhound: direct muziek zoeken zonder app te openen
App store: snel en app zoeken
Camera: direct de juiste modus selecteren

Het scheelt gewoon tijd en werkt erg fijn.

[ Voor 5% gewijzigd door bram1984 op 09-09-2019 11:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

bram1984 schreef op maandag 9 september 2019 @ 11:37:
Ik ga 3D touch wel echt missen. Ik gebruik dat echt continue. De beste feature van de afgelopen jaren.

IMDb als ik een acteur/actrice of film wil zoeken: direct in het zoekveld vanuit je homescreen; YouTube idem als ik iets zoek
Foto's op Instagram peaken/poppen
Instellingen: snel wifi/bluetooth/data settings openen
Notities/Agenda: snel nieuw item maken
Google Maps: snel thuis of werk als bestemming starten zonder de app te moeten openen
Spotify: snel afspeellijst openen
Soundhound: direct muziek zoeken zonder app te openen
App store: snel en app zoeken
Camera: direct de juiste modus selecteren

Het scheelt gewoon tijd en werkt erg fijn.
Ik weet niet of je mijn berichten gelezen hebt.. 8)7

Maar het is nu gewoon softwarematig met iOS13. Een softpress is nu 3D touch.
Ik ga ervan uit dat het is om het mogelijk te maken op elk toestel dat de update krijgt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-09 20:43
Donstil schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 22:29:
[...]
Vervangen door vinger op de spatiebalk houden, zoals het op de iPad al even werkte.
Had je dat niet eerder kunnen vertellen :o
Super handige functie, die kende ik zo nog helemaal niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
ben 'm vast ff aan het testen... :+

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/7ozL5B5.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/l9QwTGD.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door _Bailey_ op 09-09-2019 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 23:53
Iemand die weet waar de keynote doorgaans gestreamd wordt? Zou dit graag vanaf mijn iPhone via Youtube willen streamen naar mijn televisie.

Had in het verleden ook gekeken, maar volgens mij was het via youtube niet een al te beste kwaliteit (geluid een halve seconde trager etc).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Whow dat bovenste wordt hem niet hoor. Dat straalt echt "Ik ben een goedkope kloon" uit.
Kan je altijd goed zien aan die goedkope lensjes enz.
Knamix schreef op maandag 9 september 2019 @ 13:44:
Iemand die weet waar de keynote doorgaans gestreamd wordt? Zou dit graag vanaf mijn iPhone via Youtube willen streamen naar mijn televisie.

Had in het verleden ook gekeken, maar volgens mij was het via youtube niet een al te beste kwaliteit (geluid een halve seconde trager etc).
Apple doet het dit jaar voor het eerste via Youtube. Verwachting is daarom dat de kwaliteit daar gewoon gelijk loopt met de website.

[ Voor 38% gewijzigd door Donstil op 09-09-2019 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Donstil schreef op maandag 9 september 2019 @ 13:51:
[...]

Whow dat bovenste wordt hem niet hoor. Dat straalt echt "Ik ben een goedkope kloon" uit.
for real? pffff, zit ik hier dus met een kloon van ruim €1000. Nou, lekker dan.... ;( ;(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Geert1976 schreef op maandag 9 september 2019 @ 13:55:
[...]

for real? pffff, zit ik hier dus met een kloon van ruim €1000. Nou, lekker dan.... ;( ;(
Deze is toch te groot voor jou joh, kan je niet handelen enz.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Donstil schreef op maandag 9 september 2019 @ 14:04:
[...]

Deze is toch te groot voor jou joh, kan je niet handelen enz.
Is toch mooi, kan ik weer met iets korting een iPhone kopen 8)
Moet het alleen geen Max zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door Famous op 09-09-2019 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 16:52
Ik ben erg benieuwd naar de aankondigingen, ook al ben ik niet in de markt voor nieuwe apparaten.
Mijn iPhone X en Watch S4 voldoen nog perfect dus deze ga ik nog niet vervangen.
Mijn iPad Pro 9.7 voelt wel wat gedateerd maar hopelijk veranderd dit met iPadOS.
Deze zal ik waarschijnlijk volgend jaar vervangen.

Wel ben ik benieuwd naar een nieuwe budget iPad (voor mijn vader), de Apple Tag en de releasedatum van Apple TV+ en Apple Arcade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiel706
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12-09 13:59
[...]

[...]

Apple doet het dit jaar voor het eerste via Youtube. Verwachting is daarom dat de kwaliteit daar gewoon gelijk loopt met de website.
Ik haal 19:00 uur niet, net zoals vorig jaar. Vorig jaar heb ik moeten wachten tot de VOD op de Apple TV te zien was. Op welke device kan ik om omstreeks 20:00 uur de keynote vanaf het begin kijken?

Waarom duurt snoozen maar 9 minuten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 16:52
Michiel706 schreef op maandag 9 september 2019 @ 14:51:
[...]

Ik haal 19:00 uur niet, net zoals vorig jaar. Vorig jaar heb ik moeten wachten tot de VOD op de Apple TV te zien was. Op welke device kan ik om omstreeks 20:00 uur de keynote vanaf het begin kijken?
Het event is ook live via YouTube te bekijken. Je kan dan een uur terugspoelen om het event vanaf het begin te bekijken (werkt ook op de TV-app van YouTube).
In principe kan je dus op elk apparaat met YouTube kijken.

[ Voor 5% gewijzigd door VirinR op 09-09-2019 14:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ga gelijk een Android feun kopen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiel706
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12-09 13:59
*knip* sorry verkeerde topic

[ Voor 97% gewijzigd door Michiel706 op 09-09-2019 15:47 ]

Waarom duurt snoozen maar 9 minuten?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:24
[...]

En het Apple-logo wordt op de nieuwe modellen horizontaal en verticaal gecentreerd. Leuk geprobeerd, @Geert1976! :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18:51
Nog 19uur en 15minuten

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Goddamnit if true.

Kuo on iPhone 11: No Apple Pencil support, bilateral wireless charging potentially scrapped, more
Meanwhile, the analyst says that the new iPhone models may not support bilateral wireless charging after all. This was initially believed to be one of the standout features of the iPhone 11, but Kuo says it may be scrapped because the “charging efficiency may not meet Apple’s requirements.”

Bilateral wireless charging would allow users to charge other Qi enabled devices on the back of their iPhone. For instance, you could place your AirPods on the back of your iPhone to recharge them. Kuo had initially predicted that the new iPhone 11 models would feature larger batteries to accommodate bilateral wireless charging. Mark Gurman of Bloomberg also says he’s heard Apple is having trouble accomplishing this feature.

[ Voor 65% gewijzigd door Rivanov op 10-09-2019 06:39 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robcoenen
Laatste nieuws: 18W lader en geen draadloos opladen op de achterkant van de iPhone. (Bron: Mark Gurman (Bloomberg) en Ming-Chi Kuo)

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/GQtpqdS/95563192-2-D7-A-40-A5-929-E-8369-CD91-A907.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
robcoenen schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 06:39:
Laatste nieuws: 18W lader en geen draadloos opladen op de achterkant van de iPhone. (Bron: Mark Gurman (Bloomberg) en Ming-Chi Kuo)

[Afbeelding]
Kijk eens boven je. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robcoenen
Je was 1 minuut eerder. Toen ik het bericht aan het typen was + screenshot uploaden zag ik je bericht nog niet staan. ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Begin wel steeds meer te twijfelen of ik dit jaar m'n X ga vervangen, of het toch nog een jaartje langer uitzing voor de 2020 iPhone.

Dit jaar lijkt toch écht een te kleine update te gaan worden.. maargoed. Na vanavond ben ik toch weer gebrainwashed. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Voor de startpost @robcoenen

[ Voor 13% gewijzigd door Rivanov op 10-09-2019 06:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
https://www.macrumors.com...2019-iphone-expectations/

Volgens de laatste geruchten gaat draadloos opladen van bv. AirPods met een iPhone niet door.

Dat zou wel erg jammer zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robcoenen
Vanavond krijgen we ook (naar verwachting) een 10.2inch iPad te zien, als opvolger van de reguliere.

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/q5Pcx20/9-C6-C9152-CE4-E-42-B4-B4-E9-D5-E8861-CC770.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
robcoenen schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 07:48:
Vanavond krijgen we ook (naar verwachting) een 10.2inch iPad te zien, als opvolger van de reguliere.

[Afbeelding]
Je kunt tweets gewoon embedden door de link naar de tweet tussen [embed] code te plaatsen. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Rivanov schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 06:45:
Begin wel steeds meer te twijfelen of ik dit jaar m'n X ga vervangen, of het toch nog een jaartje langer uitzing voor de 2020 iPhone.

Dit jaar lijkt toch écht een te kleine update te gaan worden.. maargoed. Na vanavond ben ik toch weer gebrainwashed. :+
Welcome to the party!
Tot aan de X kocht ik elk jaar een nieuwe.

Misschien de leeftijd maar voornamelijk het gebrek aan "wat nieuws". Zou ook niet weten wat mij wel overhaalt maar de prijs incl. minor veranderingen doet het voor mij niet.

toch zit ik vanavond wel weer te kijken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

-dubbelpost-

[ Voor 97% gewijzigd door Famous op 10-09-2019 08:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Famous schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 08:00:
[...]

Welcome to the party!
Tot aan de X kocht ik elk jaar een nieuwe.

Misschien de leeftijd maar voornamelijk het gebrek aan "wat nieuws". Zou ook niet weten wat mij wel overhaalt maar de prijs incl. minor veranderingen doet het voor mij niet.

toch zit ik vanavond wel weer te kijken :+
Uiteraard kijk ik vanavond. Mis geen enkele keynote, daar wijkt alles voor in mijn planning. En hoogstwaarschijnlijk zit ik vrijdagochtend weer om 8:55 klaar met m'n vinger op BESTEL.
Maar dan moet er toch wel écht iets baanbrekends in zitten en afgezien van de camera lijkt me die kans zeer klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteffanS
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 12-05 14:38
Mijn iPhone 6S is echt wel aan vervanging toe, laatste tijd overweeg ik wel de switch naar de Galaxy Note 10 maar ik denk niet dat deze toestellen zo lang meegaan als een iPhone, dus hopelijk overtreffen de nieuwe iPhone de specs van de notes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Vind het wel "jammer" als ze de big features doorschuiven naar volgend jaar. Enkel omdat het dan het jaar 2020 is, wat lekker bekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

@Rivanov wel fijn, als je wilt bestellen, dat Apple Pay werkt voor een snelle afhandeling!

Oh, wacht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Wat ik wel bijzonder vind, is dat het gerucht van de charging functie via de achterzijde van de iPhone al wekenlang rond gaat. En dan exact één dag voor het event wordt dit gerucht ontkracht en zegt Kuo dat het nu geschrapt is. Yeah right, net of dat het afgelopen weekend besloten is. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11-09 12:32

Falastine

Think about my signature...

Als ik alles zo lees. Dan is er daadwerkelijk helemaal niets maar dan ook niets innoverends en een reden om mijn x te vervangen. Al 2 jaar op rij zwaar teleurgesteld.

Experience is what you get when you don't get what you want.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Falastine schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 08:17:
Als ik alles zo lees. Dan is er daadwerkelijk helemaal niets maar dan ook niets innoverends en een reden om mijn x te vervangen. Al 2 jaar op rij zwaar teleurgesteld.
waarvan akte.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• whitedrag152
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-09 13:29
Als ik dit zo allemaal lees gaat mijn X gewoon een extra jaartje mee i.p.v. vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Dan is de aanschaf van een huidige generatie iPhone ook meer te verantwoorden denk ik, ondanks dat het dure apparaten blijven natuurlijk :+ Ikzelf zit in kamp Android, al een jaar of zes intussen, en kijk al tijden met een scheef oog naar de XR 64GB.
Afgaande op eerdere berichten en eerdere events zal de prijs heel iets zakken eind september/begin oktober en dan mag ik in principe verlengen dus dat is wel lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Poll: Nieuwe 2019 iPhone of blijf je bij huidige iPhone?
nieuwe 2019 iPhone
hou mijn huidige iPhone
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=402091&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier
Pagina: 1 ... 4 ... 21 Laatste

Dit topic is gesloten.