Uitleg thumbs-up functie in FAQ

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:24
Het viel mij dat in nergens in de FAQ een uitleg over de thumbs-up functie in het forum kon vinden (of ik zoek niet goed):

Forum FAQ
De Karma F.A.Q.
Het algemeen beleid

Onderstaand topic geeft globaal de werking maar is niet zo eenvoudig te vinden. Vragen die me bij me te binnen schoten zijn bijvoorbeeld of je een bepaald aantal 'credits' hebt die je per tijdseenheid (bv een maand) kunt weggeven, of dat het bijvoorbeeld van je eigen karma af gaat en wat er geberut als een gebruiker als een malle in het wilde weg met thumbs-up zit te strooien.

Thumbs up levert extra karma

Ik heb zelf de notificatie bij het ontvangen van een thumbs-up uit staan in de instellingen omdat ik het storend vind, echter kun je deze vervolgens helemaal nergens meer terug vinden. Misschien is het mogelijk deze toe te voegen in dit overzicht?

https://tweakers.net/my.tnet/notifications/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoestVrijStaal
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 00:49
*gebruikt AED-kit op dit topic*

Omdat ik niet in Actualiteit, Wetenschap & Maatschappij Terugkoppelingstopic kan reageren, ben ik genoodzaakt het via dit topic te vragen.

Kan a.u.b. in de stickies van AWM (respectievelijk Help, ik kan niet reageren? en Actualiteit, Wetenschap & Maatschappij Beleid ) worden opgenomen dat de voorwaarden voor AWM ook van toepassing zijn op het geven van (y) op reacties?

Via de zoekfunctie kwam ik in een topic van AWM terecht en ik dacht eerst dat ik niet ingelogd o.i.d. was omdat ik geen (y) op een reactie kon geven.