Anderen hebben verbinding met mijn telefoon en computer.

Pagina: 1
Acties:
  • 6.052 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1235662

Topicstarter
Hallo,

Hopelijk kan iemand ons helpen.
Sinds 1 1/2 jaar worden wij lastig gevallen op mijn computer en telefoons
Ze maken verbinding met onze telefoons ( afstand ongeveer 30 meter)en computer en kunnen meekijken en zelfs dingen veranderen/wijzigen. Het maakt niet uit of we op 4 G zitten of via Wifi.
We hebben echt alles al gedaan, meerdere keren gereset, nieuwe simkaarten, nieuwe accounts aangemaakt, nieuwe telefoons en computer, router is meerdere keren gereset en 3 keer vervangen.
Heeft iemand enig idee, hoe ze dit doen?

mvg Vlinder

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Anoniem: 604938

Hoe weet je dat ze meekijken?
Wat veranderen ze?
Hoe weet je dat ze op 30 meter afstand zitten?
Doen ze het ook over Bluetooth?
Wij zijn "ze" denk je?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:11

Standeman

Prutser 1e klasse

Misschien kan je uitleggen wie "ze" zijn en wat er precies, stap voor stap verandert / gewijzigd wordt.

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:42

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Hebben andere dan jezelf aan de telefoon of computers gezeten fysiek?

Is je wifi beveiligd met een wachtwoord en dan niet ''welkom123''

Niemand kan zomaar in 30 meter van je apparaat staan en even je apparaten overnemen dan moet er al iets van te voren zijn gebeurd.

Het is onmogelijk om met welk apparaat dan ook even naar jou apparaat te wijzen en dan de hele zooi overnemen ''Watch Dogs'' is een spel niet de realiteit.

En wat wordt er veranderd of gedaan?

[ Voor 20% gewijzigd door 42dpi op 25-07-2019 16:05 ]

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:24

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Met ^^

Daarnaast: dergelijke inbreuk is strafbaar, dus wat zei de rechercheur toen je dit meldde?

En advocaat van de duivel: als hier verteld wordt hoe het gedaan wordt, dan is dat een goede leerschool mocht je dat zelf in de praktijk willen brengen, nietwaar?!

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• Neggs
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 03-07 16:08
Kun je een beetje opzij gaan zitten, dan kijken we even mee ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 22:47
Dit is een bijzondere en uiterst specifieke constatering, eigenlijk een constatering welke niet eens van belang is voor hetgeen wat jij beschrijft. Hoe kom je aan deze informatie?
en computer en kunnen meekijken en zelfs dingen veranderen/wijzigen. Het maakt niet uit of we op 4 G zitten of via Wifi.
Niet gewoon Teamviewer o.i.d. open staan waar jullie kinderen (of wie dan ook) de key van heeft?
We hebben echt alles al gedaan, meerdere keren gereset, nieuwe simkaarten, nieuwe accounts aangemaakt, nieuwe telefoons en computer, router is meerdere keren gereset en 3 keer vervangen.
Dan lijkt het me sterk dat een onbekend persoon dit voor elkaar blijft krijgen.

[ Voor 4% gewijzigd door eric.1 op 25-07-2019 16:16 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-07 23:05
Vorig jaar was er ook zo'n topic. OP zegt dat een ex soort van ninja stuber cyber hacker is, kan overal in wat ze ook doet. Ik geloof het niet zo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:21

Wildfire

Joy to the world!

Zoals het er nu staat, klinkt het als een broodje aap verhaal.

TS Moet eerst eens duidelijk maken waaraan precies ze merken dat er "meegekeken" zou worden. Apparaten kunnen echt niet zomaar 'gehacked' worden, in tegenstelling tot wat films enzo je soms zouden doen geloven.

Account van TS is ook vandaag aangemaakt en dit is het enige bericht van TS. Ik heb ernstige twijfels bij het verhaal...

[ Voor 18% gewijzigd door Wildfire op 25-07-2019 16:20 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronker
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-04 16:57
Wildfire schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 16:19:

TS Moet eerst eens duidelijk maken waaraan precies ze merken dat er "meegekeken" zou worden. Apparaten kunnen echt niet zomaar 'gehacked' worden, in tegenstelling tot wat films enzo je soms zouden doen geloven.

Account van TS is ook vandaag aangemaakt en dit is het enige bericht van TS. Ik heb ernstige twijfels bij het verhaal...
Hier lijkt het inderdaad op. Volgensmij ook een keer geweest over laser stralen ??

☻/ Please consider the environment before printing anything
/▌
/ \ <-- This is Bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Gri77ie
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 16-06 03:20

Gri77ie

Ok.... het zal gerust....

Nou je weet het maar nooit. Ik doe mn aluhoedje vast op.... :+ :+

Asus Rog B350-F, Ryzen 3700X, 16 Gb, Asus ROG 2070 Ti

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Wobcat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-07 19:02
Of het verwachte antwoord vanuit hier is de eigenlijke vraag.
Dus een tweaker die antwoord dat het met programma x of apparaat y mogelijk is.
Vraagsteller denkt mooi, dat heb ik dus nodig om persoon lastig te vallen of te stalken.

Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:49

DirtyBird

Praktiserend denker

Wat dat betreft is de vraag "wie is 'we' relevanter dan "wie is 'ze'. Is de KGB nog een ding?

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
Theoretisch is er van alles mogelijk, als de aanvaller echt capabel is en de tegenpartij de juiste apparatuur heeft met ongepatchte vulnerabilities.
Bijvoorbeeld:
Broadpwn
nieuws: Ontdekker Broadpwn-lek toont mobiele wifi-worm tijdens presentatie
YouTube: Broadpwn: Remotely Compromising Android and iOS via a Bug in Broadco...
Krack
nieuws: 'Krack-aanval treft alle moderne wifinetwerken door lek in wpa2-stand...
YouTube: Key Reinstallation Attacks: Breaking the WPA2 Protocol

[ Voor 64% gewijzigd door Henk007 op 25-07-2019 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:23
Dacuuu schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 16:17:
Vorig jaar was er ook zo'n topic. OP zegt dat een ex soort van ninja stuber cyber hacker is, kan overal in wat ze ook doet. Ik geloof het niet zo.
Ja dat klopt! Daar moest ik ook direct aan denken :D

Ik probeer het topic te vinden, maar het lukt me niet :? het

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Laatst online: 04-07 23:05
Ossi schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 22:00:
[...]

Ja dat klopt! Daar moest ik ook direct aan denken :D

Ik heb niet eens de moeite genomen het topic op te zoeken. Wat een onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Ja, maar hier zouden alle apparaten letterlijk in een vloek en een zucht gekraakt zijn. Zo werkt het niet.

In het geval (zeer kleine kans) dat TS serieus is, ga naar de politie. Daar moet je zijn als iemand je echt stalkt en lastig valt op deze manier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-07 09:11
Wel bijzonder dat de TS zijn/haar eerste post ook wel echt gelijk met grond gelijk gemaakt is.
Ik vraag mij af of die zich ook maar enigszins welkom voelt en ooit nog iets van zich laat horen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Hennie-M schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 23:24:
Wel bijzonder dat de TS zijn/haar eerste post ook wel echt gelijk met grond gelijk gemaakt is.
Ik vraag mij af of die zich ook maar enigszins welkom voelt en ooit nog iets van zich laat horen.
Het verhaal klinkt erg ongeloofwaardig/onrealistisch en dat zeggen we ook gewoon. Daarnaast worden er nog details gevraagd, want mocht het wel serieus zijn dan hebben we toch echt meer informatie nodig om überhaupt iets zinnigs te kunnen zeggen.

Maar dan nog, als het waar is dan is er eigenlijk maar één advies dat ik al gaf: ga naar de politie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Wildfire schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 23:35:
[...]

Het verhaal klinkt erg ongeloofwaardig/onrealistisch en dat zeggen we ook gewoon. Daarnaast worden er nog details gevraagd, want mocht het wel serieus zijn dan hebben we toch echt meer informatie nodig om überhaupt iets zinnigs te kunnen zeggen.

Maar dan nog, als het waar is dan is er eigenlijk maar één advies dat ik al gaf: ga naar de politie.
En de politie stuurt hem/haar vervolgens weer terug naar huis wegens gebrek aan bewijs.

Ik heb een kennis die heeft precies hetzelfde. Al tig keer uitgelegd dat het niet kan en ook de bewijsvoering nogal karig is en niet kloppen. Ook naar de politie en terug. Uiteindelijk weet ik wel het hele verhaal en dat is deze kennis hulp nodig heeft i.v.m. waanbeelden. Tegenwoordig doe ik daar ook niks meer aan, het is echt zinloos als je niet weet hoe hier mee om te gaan en het kan echt je hart breken.

Ditzelfde zie ik ook terugkomen bij TS. Het is opzicht grappig om jullie te zien reageren, maar eigenlijk is het ook best zielig. Deze mensen weten doorgaans niet meer wat gebeurt en brengen mogelijk ook zichzelf in gevaar. De kans dat TS dit schrijft om zichzelf voor lul te zetten is in mijn ogen klein, deze mensen zijn doorgaans echt overtuigd van hun gelijk en geloven dat ze (blijvend) gehackt worden.

[ Voor 9% gewijzigd door HollowGamer op 26-07-2019 00:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

HollowGamer schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 00:01:
[...]

En de politie stuurt hem/haar vervolgens weer terug naar huis wegens gebrek aan bewijs.

Ik heb een kennis die heeft precies hetzelfde. Al tig keer uitgelegd dat het niet kan en ook de bewijsvoering nogal karig is en niet kloppen. Uiteindelijk weet ik wel het hele verhaal en dat is deze kennis hulp nodig heeft i.v.m. waanbeelden. Tegenwoordig doe ik daar ook niks meer aan, het is echt zinloos als je niet weet hoe hier mee om te gaan.

Ditzelfde zie ik ook terugkomen bij TS. Het is opzicht grappig om jullie te zien reageren, maar eigenlijk is het ook best zielig. Deze mensen weten doorgaans niet meer wat gebeurt en brengen mogelijk ook zichzelf in gevaar.
Nu je het zegt, inderdaad, waanbeelden is ook nog een optie hier. Doet me denken aan die keer dat ik voor mijn werk als KPN monteur eens een keer bij iemand was die aan waanbeelden leed/extreem paranoïde was. Die dacht dat iedereen hem in de gaten hield, dat hij overal werd achtervolgd, dat soort dingen. Tijdens mijn hele bezoek de raarste dingen aangehoord, overal maar met "uhuh", "aha" en dat soort generieke opmerkingen op gereageerd. Vond het dan wel weer vreemd dat 'ie internet wilde hebben, want in zijn paranoïde wereld zou hij dan juist toch nòg eenvoudiger in de gaten gehouden kunnen worden? :P

---

Voor de duidelijkheid, ik wil dus niet zeggen dat er hier sprake is van waanbeelden...

[ Voor 3% gewijzigd door Wildfire op 26-07-2019 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefa
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 14:25
Enig idee waarom je een doelwit bent? Dit soort acties heb je best veel kennis voor nodig en als je dit dan toch inzet voor illegale activiteiten is daar veel geld mee te verdienen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daniel36
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

Daniel36

vernieuwde formule

Volgens mij is het wachten op een reactie van TS. Maar ik moet zeggen dat ik ook benieuwd ben naar de antwoorden op de vragen die gesteld zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
@Wildfire Helaas zijn er meer die rondlopen met dit soort ideeën en die gewoon hulp nodig hebben. Ik begrijp overigens wel dat mensen het niet snappen en daar een beetje open op reageren. Maar mijn ervaring zijn helaas op dat gebied anders.

Of we overigens echt antwoord krijgen valt te bezien. Het kan goed zijn dat TS jullie ook niet meer vertrouwt en als bewijs ziet van hacken. Of hier helemaal niet vraaggericht op reageert.

Mijn advies zou aan TS zijn, zoek hulp! Er zijn genoeg begripvolle mensen die je kunnen helpen.

[ Voor 15% gewijzigd door HollowGamer op 26-07-2019 00:10 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -36-
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-06 16:51

-36-

Trust me. I'm an amateur

Ach overdrijven is ook een kunst. Als je iets niet helemaal snapt kun je soms al snel tot conclusies komen die voor mensen die beter in de materie thuis zijn als raar of alu hoedje bestempeld worden.

Ik denk dat TS even een paar stappen terug moet doen om bij het begin te beginnen en duidelijk moet omschrijven wat er precies misgaat. Een redelijke verklaring is daar waarschijnlijk hier op Tweakers snel voor gevonden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rajeckm
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 03-07 16:20
Zoals hierboven al is aangegeven is het denk ik verstandig om hier mee naar een (huis)arts te gaan, in plaats van aangifte te gaan doen van ‘hacken’. De kans is erg groot dat je aan waanbeelden leid. En dat is helemaal niet erg, maar dan is het wel een verstandige keuze om hier met iemand (zoals een arts, maar misschien ook een goede vriend / goed familielid) over te praten, voordat je jezelf of anderen ermee in gevaar gaat brengen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
Gezien het feit dat dit de eerste en wellicht laatste forumpost van TS is zet ik mijn geld op een trol, die zich nu kapot zit te lachen over de moeite die wij hier doen voor niets.
Dus ik stop met voederen in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gielie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:53
Nieuw account, vreemd verhaal, i smell, i smell; BS

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:33
Ossi schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 22:00:
Deze komt in mij op; Last van een TV-Piraat/Pestkop. Hoe blok ik IR-signalen?

@Anoniem: 1235662, zoals je ziet roept jouw vraag vele nieuwe vragen op. Hopelijk kan je een en ander toelichten.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kapteynn
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 04-07 10:26

Kapteynn

Kapteyn -Silvermoon-

#Aluhoedje op
Ik denk dat je last hebt van aardse dolfijnen https://centerofthesoul.nl/2009/12/09/de-aarde-verandert/
#Aluhoedje af.

Volgens mij is het practisch onmogelijk om dit van specifiek 30 meter, op 4g en wifi en op een nieuw gereset device voor elkaar te krijgen. Uiteraard zou het kunnen dat de persoon in kwestie een bekend is en bijvoorbeeld een raspberri pi in jouw netwerk heeft geinstalleerd en vanuit daar jou devices besmet met malware, spyware en alles wat maar virus gerelateerd is.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ikt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:32

ikt

Is er toevallig iemand binnen die 30 meter met een zwarte hoodie, fingerless gloves, een sportzonnebril en een laptopje waar een terminal te zien is met een paar grafiekjes en scrollende tekst rondom (uiteraard groen op zwart)?

Misschien stopt het als je die persoon een goede mep geeft.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Micio Nero
  • Registratie: December 2011
  • Niet online
Hennie-M schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 23:24:
Ik zou je gelijk geven, behalve dat ik dit bij de post van TS lees:
Ze maken verbinding met onze telefoons ( afstand ongeveer 30 meter)
Dit kan volgens mij alleen maar twee dingen betekenen:

1) TS weet allang wie zijn telefoons/computers binnendringt, en heeft van alles gedaan behalve dat wat hij/zij eigenlijk had moeten doen, nl. de politie inschakelen.

2) TS wil graag zelf bij iemand zijn telefoon/computer binnenkomen vanaf een afstand van ongeveer 30 meter, denkt erg slim te zijn en in plaats van te vragen "hoe kan ik iemand hacken" verzint-ie een verhaal om te doen voorkomen alsof hij/zij het slachtoffer is.

Ik weet niet wat het is, maar ik heb de neiging om voor nummer 2 te gaan... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_evil08
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
Heb je niet zelf toevallig ergens op geklikt en gewoon malware/trojan whatever op je telefoon en computer staan maar je EX hier achter verdenkt?

Heb je een vermoeden van hacken dan stap je naar de politie om aangifte te doen zo simpel is het en anders zoek hulp en ga langs bij je huisarts.

Gezien je apparatuur en accounts al gewisseld hebt kan hij niet zomaar "inbreken", alsof hij binnen een straal van 30 meter ieder keer aanwezig is, ik zou niet teveel films kijken als ik jouw was.

[ Voor 5% gewijzigd door mr_evil08 op 26-07-2019 10:18 ]

WP | SP, Daikin FTXM35M/RXM35M

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• liberque
  • Laatst online: 04-07 20:23

liberque

Vrijzinnig!

tja, de politie waarschuwde er nog zo voor: geen FaceApp op je telefoon installeren. Je weet niet wat er met die gegevens gebeurt door onbekend Russisch bedrijf. Nu ze je profiel hebben en je telefoonnummer kopen ze via het Darkweb gegevens op over je social media en Google History. In die laatste vinden ze je aankoopgeschiedenis. Daar zien ze welke router je hebt gekocht en welke wachtwoorden je doorgaans gebruikt. Grote kans dat er een Huawei chip in die router zit dus nemen ze contact op met de Chinese overheid (ja Rusland en China werken stiekem samen op dit vlak) en zo kunnen ze uiteindelijk je interne netwerk in. Door de kwetsbaarheden in Windows waarvan Noord Koreaanse hackers misbruik kunnen maken kunnen ze uiteindelijk dingen veranderen in je computer zoals de standaard start pagina zodat er een trojan geinstalleerd wordt en je bent gehackt...

Je kan dus je simkaart vervangen, maar FaceApp update dan gewoon de gegevens. Je kan een andere router kopen, maar via Google History weten ze dan direct welke je gekocht heb. Je kan Windows verwijderen en Linux opstarten, maar meneer Torvals zit financieel ook niet meer zo breed en zal ook desgewenst je informatie verkopen. Dus.. verwijder je FaceApp zoals de politie vorige week al adviseerde.

Try looking into that place where you dare not look! You'll find me there, staring out at you!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

liberque schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 10:43:
tja, de politie waarschuwde er nog zo voor: geen FaceApp op je telefoon installeren. Je weet niet wat er met die gegevens gebeurt door onbekend Russisch bedrijf. Nu ze je profiel hebben en je telefoonnummer kopen ze via het Darkweb gegevens op over je social media en Google History. In die laatste vinden ze je aankoopgeschiedenis. Daar zien ze welke router je hebt gekocht en welke wachtwoorden je doorgaans gebruikt. Grote kans dat er een Huawei chip in die router zit dus nemen ze contact op met de Chinese overheid (ja Rusland en China werken stiekem samen op dit vlak) en zo kunnen ze uiteindelijk je interne netwerk in. Door de kwetsbaarheden in Windows waarvan Noord Koreaanse hackers misbruik kunnen maken kunnen ze uiteindelijk dingen veranderen in je computer zoals de standaard start pagina zodat er een trojan geinstalleerd wordt en je bent gehackt...

Je kan dus je simkaart vervangen, maar FaceApp update dan gewoon de gegevens. Je kan een andere router kopen, maar via Google History weten ze dan direct welke je gekocht heb. Je kan Windows verwijderen en Linux opstarten, maar meneer Torvals zit financieel ook niet meer zo breed en zal ook desgewenst je informatie verkopen. Dus.. verwijder je FaceApp zoals de politie vorige week al adviseerde.
En jij denkt dat dit een behulpzame post is? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim-Bart
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-01-2021

Wim-Bart

Zie signature voor een baan.

Wat TS niet door heeft is dat we met een aantal hackende Tweakers zijn devices hebben overgenomen door via een advertentie code te injecteren in zijn browser toen hij deze site bezocht.

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• liberque
  • Laatst online: 04-07 20:23

liberque

Vrijzinnig!

Wildfire schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 10:45:
[...]

Nee, net zoals alle andere reacties op TS die ik hier lees met eventuele uitzondering van de mensen die adviseren dat een bezoekje naar de huisarts wellicht op zijn plaats is, maar kon het stiekem toch niet laten. Sorry hoor ;)
Ook erg behulpzaam trouwens.. ik weet het: het is warm...

[ Voor 25% gewijzigd door liberque op 26-07-2019 10:54 ]

Try looking into that place where you dare not look! You'll find me there, staring out at you!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Drunken_Bear
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 03-07 18:53

Drunken_Bear

Pro Niksnut

HollowGamer schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 00:01:
[...]

Ik heb een kennis die heeft precies hetzelfde. Al tig keer uitgelegd dat het niet kan en ook de bewijsvoering nogal karig is en niet kloppen. Ook naar de politie en terug. Uiteindelijk weet ik wel het hele verhaal en dat is deze kennis hulp nodig heeft i.v.m. waanbeelden. Tegenwoordig doe ik daar ook niks meer aan, het is echt zinloos als je niet weet hoe hier mee om te gaan en het kan echt je hart breken.

Ditzelfde zie ik ook terugkomen bij TS. Het is opzicht grappig om jullie te zien reageren, maar eigenlijk is het ook best zielig. Deze mensen weten doorgaans niet meer wat gebeurt en brengen mogelijk ook zichzelf in gevaar. De kans dat TS dit schrijft om zichzelf voor lul te zetten is in mijn ogen klein, deze mensen zijn doorgaans echt overtuigd van hun gelijk en geloven dat ze (blijvend) gehackt worden.
Een vriend van mij is sinds kort drugsverslaafd en enkele weken ben ik nog bij hem langs geweest om zijn devices en netwerken te checken in de hoop dit dus uit zijn hoofd te praten.
Ik dacht even dat hij dit was maar hij heeft er geen anderhalf jaar last van dus ik ga er maar niet van uit.

Zoals de ouden zongen, zo housen de jongen. LoL IGN: warmastah

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• baexem
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-07 16:23
Kapteynn schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 08:45:
#Aluhoedje op
Ik denk dat je last hebt van aardse dolfijnen https://centerofthesoul.nl/2009/12/09/de-aarde-verandert/
#Aluhoedje af.
W.T.F. _/-\o_

...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:23
frickY schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 08:32:
[...]

Deze komt in mij op; Last van een TV-Piraat/Pestkop. Hoe blok ik IR-signalen?

@Anoniem: 1235662, zoals je ziet roept jouw vraag vele nieuwe vragen op. Hopelijk kan je een en ander toelichten.
Nee dat is m niet, maar dat is ook een pareltje zeg...

Nee dit is m:
Bios van iMac hacken via gehackt Wifi? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mugenmarco
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 25-06 12:52
pffff guys come on, jullie gaan ergens vanuit wat onder aannames vallen... En Tweakers weten donders goed dat aannames killing kunnen zijn (niet letterlijk i hope)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Wildfire schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 10:45:
[...]

Het is nog erger dat mensen schijnbaar dit behulpzaam vinden aan de thumbs-up te zien.
Hoe weet hij nou of deze persoon die app heeft of wat helpt als je het hele netwerk niet kent?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19:14

Gelukkig gebruik een smart blockchain en heb ik nergens last van. 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 320788

tja, de politie waarschuwde er nog zo voor: geen FaceApp op je telefoon installeren. Je weet niet wat er met die gegevens gebeurt door onbekend Russisch bedrijf. ..............Torvals zit financieel ook niet meer zo breed en zal ook desgewenst je informatie verkopen. Dus.. verwijder je FaceApp zoals de politie vorige week al adviseerde.
Mevr van rijbroek (Rian). Zou u in uw eigen topic willen blijven.
https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1832839
Zo kunnen we de bs die uit uw mond komt een beetje overzichtelijk archiveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krulliebol
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 08-01 18:52
TS, kun je eens beschrijven wat er precies gebeurt? Wat zie je bijvoorbeeld op je scherm waardoor je denkt dat er anderen meekijken of dingen veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edgarz
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-06 08:37

Edgarz

Tweako-active since1986

Anoniem: 1235662 schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 15:58:
Hallo,

Hopelijk kan iemand ons helpen.
Sinds 1 1/2 jaar worden wij lastig gevallen op mijn computer en telefoons
Ze maken verbinding met onze telefoons ( afstand ongeveer 30 meter)en computer en kunnen meekijken en zelfs dingen veranderen/wijzigen. Het maakt niet uit of we op 4 G zitten of via Wifi.
Heeft iemand enig idee, hoe ze dit doen?

mvg Vlinder
Wellicht (remote mogelijkheid) zou je kunnen proberen je bluetooth uit kunnen zetten (na de reset) en een reset van je telefoon te doen zonder alle apps direct terug te zetten. Da's de enige manier die logisch klinkt (afstand), wellicht heb je een app geïnstalleerd die malware bevat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 1235662

Topicstarter
Hoi,

Jammer dat er mensen een reactie geven om naar een huisarts of psycholoog te gaan, en dat ik waanbeelden heb. Ik ga daar maar niet op in.

Bekend bij de politie.

Hoe weet ik dat ze in mijn telefoon zitten: bv als ik in het scherm zit, waar je 4 g kan aan/uit zetten. Ik zet het uit, zie ik dat deze weer wordt aangezet. Dingen worden van mijn telefoon gehaald, contacten, bestanden. enz.
Geen apps gedowload, alleen whatsapp
Misschien is er een (illegale)app die dit mogelijk maakt, daarom mijn vraag.
Maar aangezien ik niet helemaal op mijn gemak ben/voel hier, stop ik deze topic.
Dank jullie voor de reacties

Vlinder

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 1235662 op 26-07-2019 14:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Anoniem: 1235662 schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 14:33:
[...] Maar aangezien ik niet helemaal op mijn gemak ben/voel hier, stop ik deze topic.
Volledig terecht, @Anoniem: 1235662, ik geef je groot gelijk. Dit was echt weer GoT op z'n slechts. :(

Succes en hopelijk kom je er snel achter wat het was en met een beetje geluk was het gewoon een stukje slechte software, dat niet naar jou specifiek op zoek was. Maar wellicht wel handig om iemand er even naar te laten kijken.

[ Voor 27% gewijzigd door Room42 op 26-07-2019 14:38 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• friggler
  • Laatst online: 08:46
Zou je een filmpje kunnen maken van hoe het precies gebeurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TECHcrime
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 03-07 14:55
Ik ben eigenlijk erg benieuwd uit welke regio je komt. Er hing afgelopen week een handgeschreven brief bij ons in de flat met een soortgelijk verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Laatst online: 22:31

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Gezien het hoge alu hoedjes gehalte ontspoort dit topic behoorlijk. En omdat TS niet meer reageert gooi ik er een slotje op. Indien TS nog wat te melden heeft kan het topic weer geopend worden.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.