Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-09 09:01
Ik heb mezelf ook maar aan de sheet toegevoegd :) mocht iemand willen spelen hehe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:26

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:04
Nou vanavond 2de geworden in een potje.. beste resultaat tot nu toe was 4de dus ging best ok voor mijn doen :P

M4 is nu ook level 24 (uit mijn hoofd) in ieder geval 50 round mag vrijgespeeld. Heb al paar keer gehad dat ik in een vuurgevecht kwam met 2/3 man van een team en te weinig kogels had.. Gaat hopelijk nu verleden tijd zijn xD

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 02:00
is er iemand met een steelseries arctis pro wireless headset? ik zou graag wat instellingen van cod qua audio en een eq preset van je ontvangen. Ik ben nog wat aan het tweaken om het geluid te optimaliseren maar ik dacht wellicht zijn er al mensen die dit gedaan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Hoe zitten jullie met wins/losses in warzone. Ik speel vaak met 1 vriend, soms 2, we zijn beide niet slecht, maar toch heb ik het idee dat het qua wins beter kan. Ik heb nu 4 wins en 69 losses. Ons tweede potje ooit wonnen we trouwens :P was meer geluk dan wijsheid. Hoe staat dat ongeveer bij jullie?

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
miicker schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 23:39:
Hoe zitten jullie met wins/losses in warzone. Ik speel vaak met 1 vriend, soms 2, we zijn beide niet slecht, maar toch heb ik het idee dat het qua wins beter kan. Ik heb nu 4 wins en 69 losses. Ons tweede potje ooit wonnen we trouwens :P was meer geluk dan wijsheid. Hoe staat dat ongeveer bij jullie?
8 wins, 124 games.
Kan een stuk beter maar ik speel deze mode niet zo zeer voor de wins maar voor de actie, een goed gevecht ga ik hier niet uit de weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
unfor schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 00:00:
[...]

8 wins, 124 games.
Kan een stuk beter maar ik speel deze mode niet zo zeer voor de wins maar voor de actie, een goed gevecht ga ik hier niet uit de weg.
Stuk beter zou ik niet zeggen, scheelt qua win/loss ratio niet heel veel :p

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
miicker schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 00:01:
[...]

Stuk beter zou ik niet zeggen, scheelt qua win/loss ratio niet heel veel :p
Ik had het niet over jouw kunnen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:55
ahhh word weer gek van die quad feed.
Shipment krijg ik bijna niet. Nu weet ik bijna zeker dat ik op shoothouse een quad feed haalde. telt hij hem niet
( zal hem wel weer net niet gehaald hebben.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 16:04
chimera2 schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 07:15:
Shipment krijg ik bijna niet. Nu weet ik bijna zeker dat ik op shoothouse een quad feed haalde. telt hij hem niet
Ik had heel veel mazzel met dit, ik had een predator missle op het dak waar 4 man zatten te snipperen. Was in een potje van Ground War.

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
BR nog nooit gewonnen, zou zo snel niet weten hoeveel potjes though speel pas sinds vrijdag ofzo. Plunder wel 1x gewonnen. Zowel BR als Plunder al paar keer in de top 5 weten te eindigen. Gaat op zich wel ok :P.

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:25
Heb zo 1,2,3 niet de data met betrekking tot percentage, maar tot nu toe 3 games weten te winnen.
De eerste met een random squad, daarna een solo win en als laatste met een vaste club een winst gepakt.

Iedere keer gewonnen door goede positionering op het eind en het 'geluk' dat we niet een squad tegen hadden die aan het gate-keepen waren op de door ons gekozen route naar het eindstation.

Mijn potjes zijn wel redelijk in 2 kampen te gooien. Of ik bak er echt helemaal niks van, of het gaat zeer goed en alles valt of staat met de timing hoe we gaan lopen en wat onze route is. Vooral op het laatste loopt het vaak vast als we bij de laatste 10 zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frank_P
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17:27
Heeft iemand het ooit al eens voor elkaar gekregen om zijn eigen helicopter kapot te schieten met een JOKR? :X

Gisteren met zijn 3'en een super lekker potje, al meerdere squads neergehaald.
Toen we met een heli richting airport vlogen zag ik ineens een andere heli vliegen dus ik denk die ga ik neerhalen.
Ik zat uiteraard op de buitenkant en toen ik schoot was meteen onze heli kapot en wij storten alle 3 naar beneden.
Via de Gulag nog wel terug gekomen maar niet veel verder gekomen dan dat.
Normaliter geeft de JOKR altijd aan dat je niet kan vuren of een waarschuwing, maar deze keer niet.
Achteraf wel enorm gelachen, jammer dat ik het niet geclipt heb, daar kan je van die mooie fail compilaties van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Nu online
Frank_P schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 11:00:
Heeft iemand het ooit al eens voor elkaar gekregen om zijn eigen helicopter kapot te schieten met een JOKR? :X

Gisteren met zijn 3'en een super lekker potje, al meerdere squads neergehaald.
Toen we met een heli richting airport vlogen zag ik ineens een andere heli vliegen dus ik denk die ga ik neerhalen.
Ik zat uiteraard op de buitenkant en toen ik schoot was meteen onze heli kapot en wij storten alle 3 naar beneden.
Via de Gulag nog wel terug gekomen maar niet veel verder gekomen dan dat.
Normaliter geeft de JOKR altijd aan dat je niet kan vuren of een waarschuwing, maar deze keer niet.
Achteraf wel enorm gelachen, jammer dat ik het niet geclipt heb, daar kan je van die mooie fail compilaties van maken.
Mooie actie, moest ook lachen na het lezen. Maar een JOKR schiet zijn projectiel eerst altijd verticaal de lucht in. Laat nou net de wieken van je helicopter daar zitten. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frank_P
baronruud schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 11:08:
[...]

Mooie actie, moest ook lachen na het lezen. Maar een JOKR schiet zijn projectiel eerst altijd verticaal de lucht in. Laat nou net de wieken van je helicopter daar zitten. :)
Ja dat klopt, maar ik schiet wel vaker met dat ding vanuit een helicopter, meestal op voertuigen of groepjes mensen op daken.
Nog nooit eigen heli geraakt.
Maar goed het was wel een mooi episch einde wat ik vast en zeker nog lang te horen krijg in ons 'speel groepje' :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb inmiddels 4 of 5 wins, maar ik heb de nare eigenschap om altijd een fight aan te gaan. Ik speel te aggressive om echt super veel wins te pakken. Hoewel het vaak wel lukt om top 10 te komen. Als ik rustig speel heb ik wel een stuk meer kans om die win te pakken te krijgen, maar vind het aggro spelen gewoon veel leuker tbh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 13-10-2024
Mensen die nog steeds gezelschap zoeken voor een potje Warzone kunnen nog altijd hier terecht: https://discord.gg/7YRvzHU

Elke avond zijn er wel een aantal mensen die in zijn voor een potje Warzone.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Donstil schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 19:17:
[...]

Net te veel? In welk opzicht is dat?

Ik vind persoonlijk drie namelijk wel lekker. In je eentje tegen drie (als je squad dood is) geeft een leuke uitdaging en ben je niet automatisch kansloos zoals tegen 4 bijvoorbeeld.

Wel jammer dat wij meestal met 4 spelen en nu dus vaak iemand wat anders moet gaan doen.
Als je ze direct jouw teammate of jou dood hebben is het 3 vs 1. Dat vindt ik in dit spel lastiger om succesvol te overwinnen.
Er vanuit gaande dat het dus standaard 3 vs 2 is.

Duo's zou het al echt veel makkelijker maken.
Zal binnenkort eens Solo proberen, kijken hoe dat gaat :9

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Famous schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 14:35:
[...]

Als je ze direct jouw teammate of jou dood hebben is het 3 vs 1. Dat vindt ik in dit spel lastiger om succesvol te overwinnen.
Er vanuit gaande dat het dus standaard 3 vs 2 is.

Duo's zou het al echt veel makkelijker maken.
Zal binnenkort eens Solo proberen, kijken hoe dat gaat :9
Nou dat heb ik gisteren toevallig gedaan, vond het wel spannender (want dood is na gulag ook echt dood) alleen miste voor mij wel echt het groeps verband wat de normale modus wel heeft.

In team verband paar keer gewonnen en vrijwel altijd top 10. Nu Solo was ik met 26e al klaar 8)7

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

kan iemand uitleggen hoe dat repairen van Armor nu snel gaat? enkel die knop inhouden of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

donvalentino schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 17:29:
kan iemand uitleggen hoe dat repairen van Armor nu snel gaat? enkel die knop inhouden of?
Jip!

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcievg
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-09 17:42
Zijn er hier mensen die plunder spelen en het een beetje kunnen? Ik krijg iedere keer teamleden die maar 100k pakken.

7800X3D, RTX 4090, 32GB DDR5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Marcievg schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 17:44:
Zijn er hier mensen die plunder spelen en het een beetje kunnen? Ik krijg iedere keer teamleden die maar 100k pakken.
Paar keer tweede geworden. Eerste is ons helaas nog niet gelukt.

Missies doen en high priority targets pakken en het stroomt binnen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ha dat ken ik... heb je zelf 4-600K doen die andere 100, of nog minder.
Ik speel Plunder tussendoor als afwisseling, op Xbox, maar je mag me altijd toevoegen. GT is m’ n Tweakers gebruikersnaam.

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcievg
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-09 17:42
Donstil schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 17:49:
[...]

Paar keer tweede geworden. Eerste is ons helaas nog niet gelukt.

Missies doen en high priority targets pakken en het stroomt binnen.
Ik wil jullie wel versterken. Ik speel zelf op Ps4 maar ik pak de laatste dagen meestel tussen de 600 en 800k en dan lijkt het me dat we wel moeten kunnen winnen.
dizzytal schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 17:52:
[...]

Ha dat ken ik... heb je zelf 4-600K doen die andere 100, of nog minder.
Ik speel Plunder tussendoor als afwisseling, op Xbox, maar je mag me altijd toevoegen. GT is m’ n Tweakers gebruikersnaam.
Ik speel zoals hierboven gezegd op Ps4 maar denk niet dat ik je kan toevoegen met die naam.

7800X3D, RTX 4090, 32GB DDR5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Ik was laatst in mijn eentje (tegen teams van 3) 5de met plunder.. 890k verzameld, maar daar moet je even 4x30K aftrekken omdat ik balonnen had gekocht xD

Ben al 2x eerste geworden ook. Ik zorg meestal gewoon dat ik ver weg van alles zit en open gewoon een shitload aan doosjes. gaat dan best rap hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Niet online
Marcievg schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 18:07:
[...]

Ik wil jullie wel versterken. Ik speel zelf op Ps4 maar ik pak de laatste dagen meestel tussen de 600 en 800k en dan lijkt het me dat we wel moeten kunnen winnen.

[...]

Ik speel zoals hierboven gezegd op Ps4 maar denk niet dat ik je kan toevoegen met die naam.
Zou wel moeten kunnen, collega is 't ook op die manier gelukt, of hij heeft het ook via PS4 gedaan, maar zo niet:

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Nu online
Ik speel op ps4 warzone. Maar nu zie ik dus dat met crossplay er behoorlijk veel pc spelers er tussen zitten. Lekker eerlijk zo.

[ Voor 8% gewijzigd door DeBaroN op 25-03-2020 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
baronruud schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 19:41:
Ik speel op ps4 warzone. Maar nu zie ik dus dat met crossplay er behoorlijk veel pc spelers er tussen zitten. Lekker eerlijk zo.
Volgens mij kan je crossplay gewoon uitzetten in de settings ergens?

Overigens speel ik best vaak met mensen die op een console spelen samen, gaat gewoon goed hoor als je beetje kan gamen op de console dan.. Ik suck daarin dus ik waag het niet om hem op de PS4 te installeren haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Nu online
TgR_KILLER schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 20:57:
[...]

Volgens mij kan je crossplay gewoon uitzetten in de settings ergens?

Overigens speel ik best vaak met mensen die op een console spelen samen, gaat gewoon goed hoor als je beetje kan gamen op de console dan.. Ik suck daarin dus ik waag het niet om hem op de PS4 te installeren haha.
Warzone kan alleen met crossplay aan. Alleen dacht ik dat dit dus PS4 en Xbox zou zijn. 1 op 1 tegen een muis ga ik niet redden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:08
hoeveel potjes moet je doen in gun game om 20 kills te maken met een sub machine gun *frustrated*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nexz
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-09 15:08
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4Ag-cYVnl8cySGrllyk4qCtuDu8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/EpwiZtd9cnEdaa1aCJlAWRaF.png?f=fotoalbum_large

WTF, zit ik opeens in een 4-man squad (???), terwijl ik met m'n maat in een party zat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:44
Iemand een inschatting op welk punt je gebruik kunt maken van thermals e.d.? Heb een wapen op level 10 maar lijkt niet echt vaart in te zitten qua attachments.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biertje79
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16:53
Warzone vind ik echt top, alleen dat je verplicht crossplay aan moet zetten is wel erg vervelend. Je merkt dat je zwaar in het nadeel bent tegen muis en keyboard...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:52
biertje79 schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 00:48:
Warzone vind ik echt top, alleen dat je verplicht crossplay aan moet zetten is wel erg vervelend. Je merkt dat je zwaar in het nadeel bent tegen muis en keyboard...
De aimassist op consoles is ook niet geheel eerlijk. Ik zou het liever ook niet zien als pc speler hoor. Gewoon geen gemengde input, level playing field

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Niet online
De Twitter acount van CallOfDuty heeft afgelopen nacht deze tweet geplaats

Vandaag(?) dan toch eindelijk de 4-man squad?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

baronruud schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 19:41:
Ik speel op PS4 en speel altijd zonder crossplay, dit kun je gewoon uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Al iets bekend wanneer de update er gaat zijn?

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

donvalentino schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 08:01:
[...]

Ik speel op PS4 en speel altijd zonder crossplay, dit kun je gewoon uitzetten.
En speel je dan gewoon multiplayer? Want dat klopt dat kan.

Groundwar en warzone 'moet' je crossplay aanzetten.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Leoon. schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 08:18:
[...]

En speel je dan gewoon multiplayer? Want dat klopt dat kan.

Groundwar en warzone 'moet' je crossplay aanzetten.
Nope, gewoon Warzone :).

Hij vraagt tussen het zoeken door wel eens of ik niet wil enablen voor makkelijker vinden van servers maar dan zeg ik No en uiteindelijk vindt die gewoon servers

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleeon
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 17-09 13:27
baronruud schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 21:18:
[...]

Warzone kan alleen met crossplay aan. Alleen dacht ik dat dit dus PS4 en Xbox zou zijn. 1 op 1 tegen een muis ga ik niet redden.
Warzone kan je gewoon zonder crossplay spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-09 19:11
Sleeon schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 08:43:
[...]

Warzone kan je gewoon zonder crossplay spelen.
Sinds wanneer? Toen ik het probeerde te starten kreeg ik een melding dat ik crossplay in moest schakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-09 13:16
Ik dacht dat met crossplay aan altijd gekeken werd naar input? Dus controller vs controller en niet tegen KM

Xbox Series X: I ColoSsuZz I - PS5: I-ColoSsuZz-I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 03:32
Ik speelde gister voor het eerst met 2 vrienden Warzone-crossplay (ik op de pc) hun met zn 2e op de ps4 en ik moet zeggen dat je als pc speler wel aardig handicapped bent hoor, het spel is super lelijk met mega veel motion blur en verder dan 50 meter kan je bijna niet kijken, wel zo eerlijk daar niet van. :)

Een vraagje... wij zaten dus met zn 3e in mijn voiceparty op de pc. Ik kon hun horen en hun konden mij horen, MAAR hun konden elkaar niet horen? is dat een bug of weet iemand hoe je dit kan fixen?

Neem aan dat je gewoon crossplay kan spelen met audiochat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:21
plofkip schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 08:54:
[...]

Sinds wanneer? Toen ik het probeerde te starten kreeg ik een melding dat ik crossplay in moest schakelen.
Je kan ook gewoon nee drukken en dan vult die je lobby ook in 3 tellen. Immers meer dan 15 miljoen spelers :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
Boinkie schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 09:21:
[...]

Je kan ook gewoon nee drukken en dan vult die je lobby ook in 3 tellen. Immers meer dan 15 miljoen spelers :P
Inmiddels al 30 miljoen
https://charlieintel.com/...rzone-since-launch/59753/

De vraag is alleen, hoeveel miljoen is nog actief :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kattenbeld
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21-09 11:20
Ambition88 schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 09:15:
Ik speelde gister voor het eerst met 2 vrienden Warzone-crossplay (ik op de pc) hun met zn 2e op de ps4 en ik moet zeggen dat je als pc speler wel aardig handicapped bent hoor, het spel is super lelijk met mega veel motion blur en verder dan 50 meter kan je bijna niet kijken, wel zo eerlijk daar niet van. :)

Een vraagje... wij zaten dus met zn 3e in mijn voiceparty op de pc. Ik kon hun horen en hun konden mij horen, MAAR hun konden elkaar niet horen? is dat een bug of weet iemand hoe je dit kan fixen?

Motion blur kan je uitzetten bij de settings, sowieso het eerste wat ik altijd uit zet bij iedere game. Staat je resolution scale wel op 100%?

Ik speelde ook met 2 vrienden die op de ps4 spelen en ik op de pc. Zij konden elkaar ook niet horen. Bleek dat een van de twee bij de ander opeens gemute stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
kattenbeld schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 09:27:
[...]

Motion blur kan je uitzetten bij de settings, sowieso het eerste wat ik altijd uit zet bij iedere game. Staat je resolution scale wel op 100%?

Ik speelde ook met 2 vrienden die op de ps4 spelen en ik op de pc. Zij konden elkaar ook niet horen. Bleek dat een van de twee bij de ander opeens gemute stond.
Als het goed is wel tenzij dit wordt aangepast als je een cross-play party joined? alles stond op high maar het was echt spuuglelijk vergeleken met als ik solo speel.

Zal nog eens goed naar de instellingen kijken.

Hm goeie tip, echter zaten wij een half uur daarvoor samen in een party op de ps4 en toen konden zij elkaar wel verstaan maar you never know.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderke
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 13:18
Mijn zoon speelt sinds kort Warzone en heeft daarin al wat aankopen gedaan. Nu wil hij Call of Duty Modern Warfare kopen.

Volgens hem moet je die dan digitaal kopen in de PS4 Store en niet op disc, want op disc zegt hij dat hij dan opnieuw moet beginnen met Warzone en zijn aankopen kwijt is. Weet iemand of dit klopt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dizzytal
  • Niet online
Sanderke schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 10:01:
Mijn zoon speelt sinds kort Warzone en heeft daarin al wat aankopen gedaan. Nu wil hij Call of Duty Modern Warfare kopen.

Volgens hem moet je die dan digitaal kopen in de PS4 Store en niet op disc, want op disc zegt hij dat hij dan opnieuw moet beginnen met Warzone en zijn aankopen kwijt is. Weet iemand of dit klopt?
Nee hoor, alle progress hangt aan de Activision ID, daar hangt zijn PSN ID weer aan. De game installeer (en speel) je ook gewoon onder die account.. heeft dus niets te maken met of het digitaal of een fysiek exemplaar betreft.

Voor Warzone zelf maakt 't natuurlijk niet uit, hij kan met de volledige versie ook de campaign en multiplayer spelen. Let wel even op de classificatie (Mature) en instellingen (je kan wat 'in your face' bloed en geweld dingen uitzetten). Dat is iets 'heftiger' imho (als helemaal niet strikte papa zijnde) dan Warzone of Plunder.

[ Voor 20% gewijzigd door dizzytal op 26-03-2020 10:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zTz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-09 21:15

zTz

In de options is er een crossplay communications setting die iedereen enabled moet hebben, dan moet het werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synx6
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-09 22:50
Sanderke schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 10:01:

Een download is wel lekker makkelijk ;) en hij hoeft de deur niet uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 28-06 11:39
Waarschijnlijk wilt die niet wachten tot de disk binnen is en direct de game downloaden 8)

PSN: Kidjuh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• plofkip
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-09 19:11
Ambition88 schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 09:29:
[...]

Hm goeie tip, echter zaten wij een half uur daarvoor samen in een party op de ps4 en toen konden zij elkaar wel verstaan maar you never know.
Waarschijnlijk was dat een PS party. Niet een CoD party.
Je hebt een setting in CoD waarmee je standaard iedereen mute. Dat heb ik bijvoorbeeld aan staan omdat ik geen gezeik van vreemden over de koptelefoon wil hebben. Dit kun je ook zo ingesteld hebben staan dat het ook geldt voor anderen in een CoD party.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
plofkip schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 10:31:
[...]

Waarschijnlijk was dat een PS party. Niet een CoD party.
Je hebt een setting in CoD waarmee je standaard iedereen mute. Dat heb ik bijvoorbeeld aan staan omdat ik geen gezeik van vreemden over de koptelefoon wil hebben. Dit kun je ook zo ingesteld hebben staan dat het ook geldt voor anderen in een CoD party.
Dat zou idd heel goed kunnen, want daarvoor zaten wij idd in een ps4 party en toen was er niks aan de hand.
Vervolgens ging ik toen op de pc en joinde hun mijn cod party en toen konden hun mij horen en ik hun, maar konden zij elkaar niet horen.

Heb het net even gevraagd, zij geven aan dat enable crossplay communication wel aan staat bij beide.

Dus hopen dat ze dan idd de mute knop aan hebben staan voor andere, anders weet ik het ook niet meer.

bedankt voor de tips alvast.

[ Voor 18% gewijzigd door Ambition88 op 26-03-2020 10:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joeyschrama
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13:30

Is een bekend probleem en kan worden gefixed door iedereen naar de options te laten gaan. Voicechat uitschakelen en vervolgens weer aanzetten. Ik moet dit ook elke dag opnieuw doen omdat er altijd wel iemand is die niks hoort of niemand hoort hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
joeyschrama schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 10:46:
[...]

Is een bekend probleem en kan worden gefixed door iedereen naar de options te laten gaan. Voicechat uitschakelen en vervolgens weer aanzetten. Ik moet dit ook elke dag opnieuw doen omdat er altijd wel iemand is die niks hoort of niemand hoort hem.
Ah oke, dus dit is eigenlijk gewoon een bug? hopelijk wordt het snel gepatched.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hompu
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:15
joeyschrama schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 10:46:
[...]

Ik liep gisteren tegen iets soortgelijks aan, vandaar dat ik het hier maar deel (wellicht zijn er anderen met hetzelfde probleem).

Mijn Steelseries headset heeft twee kanalen, namelijk een voor game audio en een voor communicatie. De standaard instelling in Windows is dat game audio logischerwijs over het game channel gaat en communicatie over het andere kanaal. Er zit namelijk een "rocker" op de headset waarmee je de balans tussen game en voice chat kunt aanpassen. Met mijn pc buddies praat ik altijd via Discord, die keurig standaard via het chat kanaal gaat.

Gisteren hadden we echter een crossplay party met iemand die op zijn PS4 mee deed. In dat geval gaat de voice chat in-game. Ik kon mijn teamgenoten dus niet horen, totdat ik in de Windows geluidsinstelingen het game kanaal van de headset had aangevinkt als "standaard apparaat voor communicatie" (oid) en daarmee het chatkanaal als het ware buiten werking stelde. Daarna werkte het prima, maar ik moet dit wel weer terug veranderen als ik weer via Discord chat.

Wellicht dat meer mensen hier tegenaan lopen, vandaar dat ik mijn "probleem" eventjes deel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 02:00
mag weg

[ Voor 99% gewijzigd door harrybeuker op 26-03-2020 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinnyice
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09-09 15:21
Vraagje voor de kenners hier, wanneer ik met meer dan 3 man Warzone wil doen, hoe kan ik dit het beste aanpakken? (als dit überhaupt mogelijk is)

Weet ik zelf begrijp online is dat je max een party van 3 kunt hebben. als 3 andere vrienden ook een party hebben, kan ik dan hun potje joinen? Dat we uiteindelijk met z'n allen in dezelfde server aan het spelen zijn. met 150 plekken moet dat wel te doen zijn toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Skinnyice schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 14:06:
Vraagje voor de kenners hier, wanneer ik met meer dan 3 man Warzone wil doen, hoe kan ik dit het beste aanpakken? (als dit überhaupt mogelijk is)

Weet ik zelf begrijp online is dat je max een party van 3 kunt hebben. als 3 andere vrienden ook een party hebben, kan ik dan hun potje joinen? Dat we uiteindelijk met z'n allen in dezelfde server aan het spelen zijn. met 150 plekken moet dat wel te doen zijn toch?
Dit is niet mogelijk. Of je moet ontzettend veel geluk hebben tijdens het joinen van een potje dat je maten hetzelfde potje joinen als jij. De max party size op het moment is inderdaad 3 (zou kunnen veranderen bij update naar 4?).

Dus dat wordt of opdelen met iene miene mutten of gokken op veel geluk, wat uiteindelijk "teamen" wordt wat in veel vorige games beloond werd met een ban → H1Z1 en volgens mij PUBG vroeger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Zo eindelijk alle officer challenges op 100%
Battlepass op 100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinnyice
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09-09 15:21
Brubs schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 14:09:
[...]

Dit is niet mogelijk. Of je moet ontzettend veel geluk hebben tijdens het joinen van een potje dat je maten hetzelfde potje joinen als jij. De max party size op het moment is inderdaad 3 (zou kunnen veranderen bij update naar 4?).

Dus dat wordt of opdelen met iene miene mutten of gokken op veel geluk, wat uiteindelijk "teamen" wordt wat in veel vorige games beloond werd met een ban → H1Z1 en volgens mij PUBG vroeger.
Oke, helder! Het "teamen" snap ik vanuit hun kant wel. Al zou ik mijn vrienden in de andere squad gewoon neerknallen, zullen er genoeg zijn die dat niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 16:04
chimera2 schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 14:17:
Battlepass op 100
Heb je tijd over?

Zal je die van mij ook kunnen afmaken? 🤡

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Buizerd__NL schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 14:33:
[...]

Heb je tijd over?

Zal je die van mij ook kunnen afmaken? 🤡
nee sorry

Ben blij dat ik het allemaal gehaald heb :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nexz
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-09 15:08
Brubs schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 14:09:
[...]

Nexz in "[Multi] Call Of Duty Modern Warfare 2019"

:9~

Edit: Alles was overigens aanwezig... van UI tot uit-het-vliegtuig-spring animatie. Bug of is Infinity Ward aan het testen? O-)

[ Voor 9% gewijzigd door Nexz op 26-03-2020 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
  • Laatst online: 14:35
Valt me op dat het eerst altijd zo was dat console gamers zeiden dat toetsenbord en muis niet beter was dan een controller en nu ineens lees ik veel mensen die zeggen dat crossplay niet eerlijk is.
Of is er iets anders waarom PC's voordeel hebben? FPS/Latency etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chimera2 schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 14:17:
Battlepass op 100
Hoeveel tijd heb je erover gedaan om bij 100 te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Verwijderd schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 15:19:
[...]

Hoeveel tijd heb je erover gedaan om bij 100 te komen?
vanaf dag 1 tot vannochtend.
Geen idee wanneer dit seizoen begon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
kneusteun schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 15:12:
Valt me op dat het eerst altijd zo was dat console gamers zeiden dat toetsenbord en muis niet beter was dan een controller en nu ineens lees ik veel mensen die zeggen dat crossplay niet eerlijk is.
Iedereen heeft altijd een verschillende mening.
Naar mijn eigen ervaring vind ik het redelijk gebalanceerd.
Ik speel zelf met toetsenbord+muis en ben zeker geen pro, maar sta mijn mannetje wel.
Ik speel heel veel samen met 3 console vrienden (xbox en ps4) die zeer zeker niet onder doen voor mij.
Zij spelen wel veel en ook veel shooters, dus ze hebben veel ervaring.

Je ziet pro's op twitch spelen (ook warzone) met controller en soms denk ik dat ze met een muis spelen zo snel en nauwkeurig zijn ze.
Het voordeel wat controllers hebben is de aim/track assist waardoor het relatief makkelijk is om bewegende doelen te raken.
Maar iemand die echt goed is met toetsenbord+muis kan dit ook en is ook erg snel doordat muis gewoon instant movement is.

Ik denk dat de echte top spelers iets in het voordeel zijn met toetsenbord + muis maar in het gemiddelde zal het meevallen.
En als je met toetsenbord + muis niet een heel goede aim hebt, dan is controller zeker in het voordeel.

Maar nogmaals, dit is puur mijn mening en niet gestoeld op feiten. Ik vind het in ieder geval goed gebalanceerd en dat is iets wat ik van te voren echt niet had verwacht.
Ik dacht dat ik het makkelijk zou winnen van console spelers, maar dat is echt niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Laatst online: 24-08 16:56
kneusteun schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 15:12:
Zoals al eerder beschreven in dit topic, beide hebben eigen voor en nadelen.

Qua reactiesnelheid en nauwkeurigheid om de eerste paar kogels on target te krijgen, win je het altijd met muis en tobo op goede pc.

Maar de aim assist in full-auto, zeker op afstand, op de controller is wel érg sterk. Ook krijgt de console een fikse dosis lag compensatie mee die soms raar aan kan voelen op pc.

In theorie kan je met de muis minstens zo goed worden qua recoil control in full auto, in de praktijk valt dat vies tegen, maar zoals gezegd daar staan weer andere voordelen tegenover. Gebalanceerder dan dit is in elk geval nog nooit eerder een game geweest.

Persoonlijk vind ik dat je op PC niet mag klagen, we hebben al voordelen genoeg. We moeten ook niet vergeten dat CoD al sinds jaar en dag primair een console game is en dat er ontzettend veel mensen gewoon HEEL erg goed zijn geworden in het spelletje met een controller. Rauwe aim alleen is niet voldoende om die skill en gamesense te compenseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 16:57
sdk1985 schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 22:48:
Iemand een inschatting op welk punt je gebruik kunt maken van thermals e.d.? Heb een wapen op level 10 maar lijkt niet echt vaart in te zitten qua attachments.
https://gamewith.net/cod-modernwarfare/article/show/12653

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Ah thanks, de M4A1 heeft dus geen thermals: https://gamewith.net/cod-modernwarfare/article/show/12232 .

edit: Dus wel, bij level 29.

[ Voor 5% gewijzigd door sdk1985 op 26-03-2020 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
Zeker wel, staat er gewoon tussen. 3x zelfs lol

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sdk1985
I ColoSsuZz I schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 16:27:
[...]

Zeker wel, staat er gewoon tussen. 3x zelfs lol
Geloof dat ik aan een nieuwe bril toe ben...

edit: Heb hem schoongemaakt hopen dat het helpt :+ .

[ Voor 11% gewijzigd door sdk1985 op 26-03-2020 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Kennen jullie de truc al met het sprayen in de gulag?
Spray enemies als je aan het wachten bent met een felle kleur en zijn ze tijdens de battle enorm zichtbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-09 21:02

Mystikal

It never hurts to help!

Chelseamarre123 schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 16:48:
Kennen jullie de truc al met het sprayen in de gulag?
Spray enemies als je aan het wachten bent met een felle kleur en zijn ze tijdens de battle enorm zichtbaar
Yep is bekend.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Ik heb gisteren deze vrijgespeeld

Solozero NVG Enhanced 【Effects】
Advanced 3.25x Gen 3 night vision with thermal overlay for enhanced situational awareness. Not compatible with NVG goggles.【Unlock Requirements】
Level 29

Maar die heeft als downside wel een 'sniper glare' ik heb hem daarom ook nog niet gebruikt.

Ik gebruik op mijn M4 nog steeds de flip optic. close range en 4x zoom on demand. Die combineer ik dus met mijn sniper voor long range.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy2005
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-08 21:23
chimera2 schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 15:25:
[...]

vanaf dag 1 tot vannochtend.
Geen idee wanneer dit seizoen begon.
Ruim 40 dagen geleden. Vanmorgen zelf ook de 100 gehaald. Meteen voor Ghost de 2 extra skins gehaald. Ik moet nog wel van 149 naar 155. Maar daar heb ik nog 10 dagen voor, geloof ik.

Met de Squad boost gaat dat wel lekker hoor. Ik moet nog even naar discord voor het matchmaken met andere Squad members. Plunder en warzone zijn super gaaf, maar dan moet je wel met z’n drieën samen werken, dat valt met random teams nog niet mee.

Daarnaast tref ik volgens mij bijna elke keer oostblokkers, dan valt communiceren ook niet mee :? _O- _O-

Aangezien het C-gebeuren nog wel extra uren speeltijd oplevert er ook maar van profiteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Laatst online: 21-09 21:25
Kill confirmed is niet super populair he? Weinig die voor de ranking spelen deze week :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
  • Laatst online: 18-09 16:40
Is er een discord voor Warzone ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chimera2 schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 07:15:
Al gehaald? Teller bleef bij mij op 3 steken. Probeer het op domination steeds in de hoop op Shipment. Heb meerdere keren 3 op een rij maar dan is de vierde weer irritant aan het doen (door me af te knallen :)). Morgen nieuwe poging in die 10v10 modus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ruiten_Wisser
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 21-09 16:53
Jazeker, voor PC en crossplay aparte channels.
https://discord.gg/AvdYtD9

Mi 9T Pro - ArrowOS v12.0 - QFKMIXM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Nou vanavond 2x 3de en een keer 2de geworden.. van de 6 potjes ofzo is dat toch een aardige score al zeg ik het zelf :P

Mijn M4 is ondertussen level 38, helpt toch wel wat dat die wat omhoog is, 50 round mag is ook wel lekker. en heb er nu de lange barrel op gezet, er zijn veel redelijk nutteloze mods maar die barrel pushed de stats toch aardig omhoog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chimera2
Verwijderd schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 22:06:
[...]

Al gehaald? Teller bleef bij mij op 3 steken. Probeer het op domination steeds in de hoop op Shipment. Heb meerdere keren 3 op een rij maar dan is de vierde weer irritant aan het doen (door me af te knallen :)). Morgen nieuwe poging in die 10v10 modus.
ik had hem na het 3e potje pas. Ook veel tripple kills gehaald. Alleen shipment komt heel weinig voor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stolkemans
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17-09 20:35
Verwijderd schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 22:06:
[...]

Ik heb hem met Headquarters gehaald.
Als je dan de HQ hebt gecapped en als laatste over bent van je team is het alleen maar zaak om 4 enemies te killen en dan heb je hem al. Misschien kan je dat is een keer proberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-09 21:02

Mystikal

It never hurts to help!

20GB update op de pc. Release notes nog niet kunnen vinden.

Toch wel.

https://www.infinityward....re---warzone-patch-notes-

[ Voor 48% gewijzigd door Mystikal op 27-03-2020 09:20 ]

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jenzo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-09 22:32
Level 155 en level 75 Battlepass. Wordt een race tegen de klok om de 100 te halen in de laatste 10 dagen.

Heeft iemand van jullie tips de Battlepass zo snel mogelijk vol te krijgen?

Ik had de indruk dat Battle Royale Solos meer XP oplevert bijv.

 MacBook Pro M4  iPhone 13 Pro Max + S24 Ultra  Apple Watch Ultra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Jenzo schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 09:28:
Level 155 en level 75 Battlepass. Wordt een race tegen de klok om de 100 te halen in de laatste 10 dagen.

Heeft iemand van jullie tips de Battlepass zo snel mogelijk vol te krijgen?

Ik had de indruk dat Battle Royale Solos meer XP oplevert bijv.
Ik ben level 35 ofzo in de battle pass. Schat hem ook niet meer aan want wil hem minimaal level 74 halen zodat de pass me niets kost

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jenzo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-09 22:32
Oxigeon schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 10:05:
[...]

Ik ben level 35 ofzo in de battle pass. Schat hem ook niet meer aan want wil hem minimaal level 74 halen zodat de pass me niets kost
Misschien komen er nog twee Double XP weekenden aan, we gaan het zien. Ik heb al m´n tokens al opgemaakt iig. Volgensmij zijn er nog meer tokens uit de Campaign te halen.

 MacBook Pro M4  iPhone 13 Pro Max + S24 Ultra  Apple Watch Ultra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Nu online
TgR_KILLER schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 23:13:
Nou vanavond 2x 3de en een keer 2de geworden.. van de 6 potjes ofzo is dat toch een aardige score al zeg ik het zelf :P

Mijn M4 is ondertussen level 38, helpt toch wel wat dat die wat omhoog is, 50 round mag is ook wel lekker. en heb er nu de lange barrel op gezet, er zijn veel redelijk nutteloze mods maar die barrel pushed de stats toch aardig omhoog.
Ik speel eigenlijk nooit met de M4 en wil dit gewoon ook niet. Heb volgens mij ook maar een paar attachments vrijgespeeld. Mijn verwachting (hoop) was ook altijd, dat ding zal wel een keer generfd worden. Niet dus.
Helaas is dat ding nog steeds overpowered en te veel aanwezig. Moet ik nou ( voelt als gedwongen) dat ding gaan levelen?!

niks tegen jou hoor, komt door de gamemakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Jenzo schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 10:09:
[...]

Misschien komen er nog twee Double XP weekenden aan, we gaan het zien. Ik heb al m´n tokens al opgemaakt iig. Volgensmij zijn er nog meer tokens uit de Campaign te halen.
Volgens mij heb ik nog geen token gebruikt. Ik heb ook al die tickets die je krijgt als je een level omhoog gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
baronruud schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 10:23:
[...]

Ik speel eigenlijk nooit met de M4 en wil dit gewoon ook niet. Heb volgens mij ook maar een paar attachments vrijgespeeld. Mijn verwachting (hoop) was ook altijd, dat ding zal wel een keer generfd worden. Niet dus.
Helaas is dat ding nog steeds overpowered en te veel aanwezig. Moet ik nou ( voelt als gedwongen) dat ding gaan levelen?!

niks tegen jou hoor, komt door de gamemakers.
Doordat iedereen zegt dat de M4 overpowered is gaat ook iedereen dat geloven.
De M4 heeft met de juiste attachments vrij weinig recoil en is daarom makkelijker te hanteren en dus spelen een hoop mensen ermee.
Ook omdat het 1 van de eerste wapens is waarmee je kan spelen voelt het vaak vertrouwd.
Maar voor dichtbij zijn andere wapens beter en ook voor lange afstand.

Uiteindelijk bepaalt niet het wapen hoe goed je bent, maar je aim en positionering.

De M4 is een sterke all-rounder maar zeker niet overpowered.
En als je dat niet gelooft, speel er zelf maar mee en je komt er vanzelf achter dat je niet opeens magisch veel beter wordt ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeEeekhoorn
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 19-09 09:15
Ik moet m'n frustratie even kwijt... Waarom moet ik 110GB aan schijfruimte vrij hebben op m'n PS4 voor een update van 11,5GB? Wat is dit voor een ongelofelijke onzin zeg. CoD heeft nu ongeveer 40% van de schijfruimte van m'n PS4 in beslag genomen. En ik kan dus 1 ander spel erop laten staan, want met 100GB aan vrije ruimte download 'ie dus blijkbaar z'n updates niet.

Stel incapabele k*t-programmeurs daar bij Activision.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuwor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:19
DeEeekhoorn schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 10:50:
Ik moet m'n frustratie even kwijt... Waarom moet ik 110GB aan schijfruimte vrij hebben op m'n PS4 voor een update van 11,5GB? Wat is dit voor een ongelofelijke onzin zeg. CoD heeft nu ongeveer 40% van de schijfruimte van m'n PS4 in beslag genomen. En ik kan dus 1 ander spel erop laten staan, want met 100GB aan vrije ruimte download 'ie dus blijkbaar z'n updates niet.

Ligt niet aan CoD... De PS4 maakt een kopie van je hele game, daarom duurt het zo lang en heb je zoveel ruimte nodig:
To save bandwidth PS4 patches can be delivered as bytepatches. This is basically a small (relatively) file that only contains the changes between files. For instance if you have a 20GB file and change a 5MB graphic within it then the bytepatch will be only a 5MB download instead of a 20GB download again for one file.

This helps to massively reduce download times and to save Sony a lot of bandwidth in update files. It is also good for people with slower internet connections as then the patches do not take as long to download.

What happens when the PS4 is “copying update” is that it basically has to make a brand new copy of this 20GB file and apply the patches during the copy. After it has performed the patch to the file it then moves it back in place overwriting the original file with the new updated file.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:50
Iemand enig idee hoe ik de meer packs kan zien in de store? Ik zoek The Lone Wolf pack, mijn vriendin ziet hem wel op haar gamertag maar bij mij staat die er niet tussen.

Denk misschien wisselt het per uur of dag , helaas nog steeds geen andere packs..

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teddy270us
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-05 08:52
G_Dragon schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 11:16:
Iemand enig idee hoe ik de meer packs kan zien in de store? Ik zoek The Lone Wolf pack, mijn vriendin ziet hem wel op haar gamertag maar bij mij staat die er niet tussen.

Denk misschien wisselt het per uur of dag , helaas nog steeds geen andere packs..
je moet gewoon scrollen. als het goed is, zie je een rij van 5 packs. die kan je dus scrollen (naar beneden). in totaal kan ik er 20 zien (20 packs). en ze veranderen om de 24 uur. als je iets gemist hebt, geen nood, het komt vast weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Frank_P schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 10:37:
[...]

Doordat iedereen zegt dat de M4 overpowered is gaat ook iedereen dat geloven.
De M4 heeft met de juiste attachments vrij weinig recoil en is daarom makkelijker te hanteren en dus spelen een hoop mensen ermee.
Ook omdat het 1 van de eerste wapens is waarmee je kan spelen voelt het vaak vertrouwd.
Maar voor dichtbij zijn andere wapens beter en ook voor lange afstand.

Uiteindelijk bepaalt niet het wapen hoe goed je bent, maar je aim en positionering.

De M4 is een sterke all-rounder maar zeker niet overpowered.
En als je dat niet gelooft, speel er zelf maar mee en je komt er vanzelf achter dat je niet opeens magisch veel beter wordt ;).
Ik gebruik de M4 bijna in alle games waar het kan (niet dat ik zoveel speel maar toch). Ik vind het gewoon een cool wapen haha. En in het begin schoot ik geen deuk in een pakje boter, maar na wat levelen en een paar leuke attachements is het best een leuk wapen.

Ik ben nog steeds 'maar' level 60 en heb dus bij lange na nog niet alle andere wapens vrijgespeeld. maar waarom zou ik straks een ander wapen weer op proberen te pakken vanaf level 0 als de M4 al level 38 is en me prima bevalt?

Of hij overpowered is of niet, geen idee, eerste keer dat ik dat lees xD dat is niet de keus geweest haha. Overigens hou ik wel van all round wapens. Speel in veel games ook de jack of all trades.. Mijn M4 heeft ook de flip scope zodat ie van zowel van dichtbij als 4x zoom mooi zijn werk kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Aardige update als ik de patch notes lees.

Load out drop kost nu ook 8500 ipv 6000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Nu online
DeEeekhoorn schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 10:50:

Ja, idd. Waardeloos. Hier ook. Moet dus eerst een ander spel verwijderen, cod update uitvoeren, verwijderde spel opnieuw installeren....
Pagina: 1 ... 65 ... 128 Laatste

Let op:
PC specifieke zaken: [PC] Call Of Duty Modern Warfare 2019

Samenspelen met deelnemers uit dit topic? https://docs.google.com/s...xoFxPmvHYXKu3j9hFCHKsjB9E

Dit topic is er voor alles wat gameplay aangaat en voor crossplay. Pc gerelateerde problemen en vragen bespreken in het PC topic.