Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
Euh.... BR mode?

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05:20
Battle Royale.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-09 16:20
Heren,

Ik heb ruimte gemaakt in Gathering of Tweakers. De 7 mensen die nog niks hadden gedaan zijn er nu uit
Mensen die willen kunnen er nu in

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 13-10-2024
Nou spel opnieuw geïnstalleerd en totaal geen problemen. Vandaag begonnen aan de Kill Confirmd mission en sta nu op 311 en tevens (voorlopig) 1e in de Squad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-11-2023
Oxigeon schreef op maandag 17 februari 2020 @ 17:47:
Ben toch wel benieuwd wanneer de BR optie nu werkelijk komt. Zelf denk ik eigenlijk komende vrijdag. Als ik niet vergis begint ook deze week een nieuw seizoen fortnite. Als ze slim zijn jatten ze daar weer spelers weg door dan ook te starten
De geruchten zijn begin maart, dus als dit het geval is moeten we nog aantal weken geduld hebben.

Report Claims Modern Warfare Warzone Releases in March 2020, Free-to-Play

Ook weer dubbel wapenXP dit weekend.

Modern Warfare Double Weapon XP Goes Live Feb. 20

[ Voor 28% gewijzigd door Rappa1985 op 18-02-2020 08:55 ]

LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 16-09 09:15
Ik had inderdaad (helaas) ook gelezen maart.. En dan waarschijnlijk 10 maart. Maar je weet nooit, nu is toch alles al bekend dus wat mij betreft knallen ze hem vanavond online :) Anders nog 3 weken wachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 01:36
Weeral dubbel xp. Verpest wel de game een beetje vind in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:44

Sandyman538

SandstorM [148839]

Chelseamarre123 schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 09:31:
Weeral dubbel xp. Verpest wel de game een beetje vind in.
Voor de mensen die niet elke dag een paar uur kunnen gamen is het anders wel prettig. (zoals ik)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18-09 14:35
Smit260 schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 02:32:
Nou spel opnieuw geïnstalleerd en totaal geen problemen. Vandaag begonnen aan de Kill Confirmd mission en sta nu op 311 en tevens (voorlopig) 1e in de Squad.
ik ben hem ook "even"opnieuw aan het installeren :S
ben al 2 uur bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-09 16:02
Rappa1985 schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 08:46:
[...]

De geruchten zijn begin maart, dus als dit het geval is moeten we nog aantal weken geduld hebben.

Report Claims Modern Warfare Warzone Releases in March 2020, Free-to-Play

Ook weer dubbel wapenXP dit weekend.

Modern Warfare Double Weapon XP Goes Live Feb. 20
Er blijkt geen bron te zijn voor de datum van 10-maart. Ik denk dat niemand het nog weet. Maar verwacht of vandaag, of 25-februari. Maar nogmaals, de aangehaalde bron is een onbekende site met geen followers of reputatie. Dus erg onbetrouwbaar.

Voor de PC-spelers onder ons; wellicht kan je mijn reddit post upvoten/commenten? Ik probeer wat PC-bugs te verzamelen die veel spelers ervaren maar waar Infinity Ward niet op heeft gereageerd/die ze niet op hun radar (Trello) hebben.

https://www.reddit.com/r/...game_is_good_fun_but_the/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
TheProf82 schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 10:28:
[...]

Er blijkt geen bron te zijn voor de datum van 10-maart. Ik denk dat niemand het nog weet. Maar verwacht of vandaag, of 25-februari. Maar nogmaals, de aangehaalde bron is een onbekende site met geen followers of reputatie. Dus erg onbetrouwbaar.
Daarom zeg ik geruchten=onbetrouwbaar. Doe maar eens een google search, maart komt bijna op elke site naar boven. Ik zie het liever ook eerder maar daar lijkt het op dit moment niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
Rappa1985 schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 10:38:
[...]

Daarom zeg ik geruchten=onbetrouwbaar. Doe maar eens een google search, maart komt bijna op elke site naar boven. Ik zie het liever ook eerder maar daar lijkt het op dit moment niet op.
Elke site gebruikt die ene bron, die dus onbetrouwbaar is ;-). Welkom in game-journalism land :). En die ene bron heeft nu erkend dat hun bron henzelf is.

Oftewel; niemand weet het. We gaan het zien, ik heb wel zin om het te proberen in ieder geval.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Lijkt me ook logischer moest het uitkomen halverwege seizoen 2 ipv nu al.
Om het spel terug een boost te geven

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

pfoe 50 kills maken met een Vehicle iemand doodrijden... Wat een ramp wordt dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:40
donvalentino schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 11:34:
pfoe 50 kills maken met een Vehicle iemand doodrijden... Wat een ramp wordt dit.
Wat ik merkte op Rust dat veel mensen de Wheelson killstreak nemen en dan lekker rondjes rijden over de map (weliswaar in hardcore). Was vreselijk irritant om omvergereden te worden door zo'n klein wagentje...
Al werkt een thermite erop gooien als een trein.

YouTube: MotorcycleGeek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Leviathius schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 11:35:
[...]

Wat ik merkte op Rust dat veel mensen de Wheelson killstreak nemen en dan lekker rondjes rijden over de map (weliswaar in hardcore). Was vreselijk irritant om omvergereden te worden door zo'n klein wagentje...
Goeie tip idd! Al merk ik wel op dat de wheelson voor de update een stuk sneller reed maar dat kan ook meer een gevoel zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dutchone
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-09 12:16
Leviathius schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 11:35:
[...]

Toevallig doe ik het ook zo, sorry voor de spawn overij camping mede spelers :+

Ik moest ook zeggen dat ik er zelf achter kwam, maar geloof er is een nog ergere mission dan dit hoor.

10 keer mensen over(rijden)/(vliegen?) met een little bird heli...
donvalentino schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 11:36:
[...]

Goeie tip idd! Al merk ik wel op dat de wheelson voor de update een stuk sneller reed maar dat kan ook meer een gevoel zijn.
Voor mijn gevoel is hij een stukje trager en valt veel sneller om, je kan hem nu in sprint makkelijk er uit lopen, dat kon eerst niet.

[ Voor 38% gewijzigd door Dutchone op 18-02-2020 11:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Laatst online: 24-08 16:56
Dutchone schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 11:40:
[...]

Toevallig doe ik het ook zo, sorry voor de spawn overij camping mede spelers :+

Ik moest ook zeggen dat ik er zelf achter kwam, maar geloof er is een nog ergere mission dan dit hoor.

10 keer mensen over(rijden)/(vliegen?) met een little bird heli...
Ja heerlijk, voor een of andere nutteloze achievement waar je geen reet aan hebt en niets mee kan, zijn acht tot tien man per potje aan het omklooien, de overige 2 - 4 bemoeien zich nog eens met de objectives. Met een beetje mazzel zijn die nog eerlijk verdeeld over de teams zodat er nog iets van spanning is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchone
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 11:57:
[...]

Ja heerlijk, voor een of andere nutteloze achievement waar je geen reet aan hebt en niets mee kan, zijn acht tot tien man per potje aan het omklooien, de overige 2 - 4 bemoeien zich nog eens met de objectives. Met een beetje mazzel zijn die nog eerlijk verdeeld over de teams zodat er nog iets van spanning is.
Ik doe het alleen als ze echt voor me staan, ik blijf gewoon schieten op de obj spelen.

Maar je hebt gelijk de huidige officer challenges zijn echt game verpestend, wat dacht je van 50 kills in een tank? staan ff 8 man ff lekker in spawn te wachten en te vechten zodat ze een tank kunnen pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AVI is toch die killstreak tank? Dacht dat alleen de persoon zelf daar in kon rijden? 🤔

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Vrijdag schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 13:01:
AVI is toch die killstreak tank? Dacht dat alleen de persoon zelf daar in kon rijden? 🤔
Volgens mij kan iedereen die pakken O-)
Althans, mijn juggernaute is ook al eens gestolen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
donvalentino schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 13:11:
[...]

Althans, mijn juggernaute is ook al eens gestolen haha
Ooh 🙈

Naja, sharing is caring toch :+

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
donvalentino schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 11:34:
wat is dat nou weer voor onzin?
Schieten moet toch ook voldoende zijn?

Nee
Je moet ze weer dood rijden:s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
donvalentino schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 13:11:
[...]

Klopt, net als met care package duurt het iets langer om te pakken als het niet je eigen ding is maar kan wel.

Maar ik denk dat @Dutchone het over GW heeft waar de tanks om de zoveel tijd spawnen in basis. Ala old school Battlefield wachten op spawnpunt XD

[ Voor 6% gewijzigd door Rappa1985 op 18-02-2020 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

chimera2 schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 13:14:
[...]

wat is dat nou weer voor onzin?
Schieten moet toch ook voldoende zijn?

Nee
Je moet ze weer dood rijden:s
Ik denk stiekem dat dit een voorbode is op de Battle Royaal, net als in Blackout (bo4) kon je best makkelijk met die voertuigen mensen killen door er overheen te rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchone
Rappa1985 schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 13:15:
[...]

Klopt, net als met care package duurt het iets langer om te pakken als het niet je eigen ding is maar kan wel.

Maar ik denk dat @Dutchone het over GW heeft waar de tanks om de zoveel tijd spawnen in basis. Ala old school Battlefield wachten op spawnpunt XD
Klopt, één van de nieuwe missions is voor de eerste 3 Challenges. 50 kills AIV dan 10 road kills met een heli en dan 50 kills met een apc. en de rest ook i die trant.

Zelfs 50 AIV en later 25 voor de APC is ook voor de lintjes die je moet halen.
Dus je hebt effectief al 25% van je team die zit te niksen in GW

[ Voor 3% gewijzigd door Dutchone op 18-02-2020 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Was er in één van de Battlefields niet ook een trophy/achievement om met een recon drone X aantal tegenstanders omver te vliegen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 13-10-2024
Let op! Voor de mensen die de BP nog willen aanschaffen maar weinig tot geen speeltijd hebben.

Sinds dit seizoen gaan de eerste 20 tiers als een trein, je gaat snel tier up. Vanaf een tiertje of 25 gaat het weer lekker sloom net als voorheen. Ik denk dat ze dit bewust gedaan hebben om je het te laten kopen. Trap hier dus niet in en wees voorbereid🙂

Aanvullend: Ik heb hem ook nog niet gekocht. Wil eerst Tier 74 halen voordat ik hem aanschaf. Dit bericht is niet negatief bedoelt maar meer om mensen te waarschuwen.

[ Voor 19% gewijzigd door Smit260 op 18-02-2020 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
Smit260 schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 16:17:
Let op! Voor de mensen die de BP nog willen aanschaffen maar weinig tot geen speeltijd hebben.

Sinds dit seizoen gaan de eerste 20 tiers als een trein, je gaat snel tier up. Vanaf een tiertje of 25 gaat het weer lekker sloom net als voorheen. Ik denk dat ze dit bewust gedaan hebben om je het te laten kopen. Trap hier dus niet in en wees voorbereid🙂

Aanvullend: Ik heb hem ook nog niet gekocht. Wil eerst Tier 74 halen voordat ik hem aanschaf. Dit bericht is niet negatief bedoelt maar meer om mensen te waarschuwen.
Ik ben nu tier 35 en dat is mij niet opgevallen eigenlijk. Heb gister niet gepseeld dus geen idee of ze nog een quickfix hebben gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
ik heb net op rust iemand doodgereden en geschoten en hij telt ze bij mij niet. Iemans tips?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• vndk
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 14:42
chimera2 schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 16:59:
ik heb net op rust iemand doodgereden en geschoten en hij telt ze bij mij niet. Iemans tips?
Achteruit en nog een keer ?
Just to be sure ! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
vndk schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 17:04:
[...]

Achteruit en nog een keer ?
Just to be sure ! :P
Haha zak het volgende keer proberen :P

En als je dubble xp aanzet en je gaat in een lobby met dubble xp heb je dan 2x xp of 4x xp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82

Dat is echt niet netjes zeg. Ik denk dat ik de battle pass overweeg als ik hoog level ben. Maar heb hem in seizoen 1 overgeslagen en had niet het idee dat ik echt wat miste...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:54
TheProf82 schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 17:17:
[...]

Dat is echt niet netjes zeg. Ik denk dat ik de battle pass overweeg als ik hoog level ben. Maar heb hem in seizoen 1 overgeslagen en had niet het idee dat ik echt wat miste...
Je hebt tijd zat om de BP te halen,, en er komt ook wel een verlenging :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
RoaDHouse schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 17:35:
[...]

Je hebt tijd zat om de BP te halen,, en er komt ook wel een verlenging :)
Snap ik maar voor mij voegt het vrijwel niets toe omdat de wapens en maps gratis zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Nou de 1e plek is voor deze week nu al zo goed als zeker voor squad Don't play get kicked 😂

Staan echt verrrrrr voor 1 en 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
Ik sta nu in een wachtrij geparkeerd bij blizzard om te kunnen inloggen. nooit eerder gebeurd .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

murky123 schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 20:46:
Ik sta nu in een wachtrij geparkeerd bij blizzard om te kunnen inloggen. nooit eerder gebeurd .
Me2
Wat mij bevreemd, zelfde verhaal bij EA FIFA op dit moment.... verband?

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy2005
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-08 21:23
murky123 schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 20:46:
118 minuten wachttijd.....

Misschien zijn degene die EA uit de lucht hebben gehaald, nu toe aan Blizzard lastig vallen.

Waarbij de wachttijd oploopt naar 155 minuten :(

[ Voor 26% gewijzigd door tommy2005 op 18-02-2020 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRaD
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-09 08:14
FireFoz schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 19:56:
Nou de 1e plek is voor deze week nu al zo goed als zeker voor squad Don't play get kicked 😂

Gaat inderdaad lekker de laatste paar weken! Ik kan die calling card van vorige week alleen nergens vinden, misschien dat ik hem al had? Hoe heette deze?

psn drad83

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dropkikker
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 00:34
Zijn inderdaad goed bezig de laatste tijd :) Nu nog hopen dat de rest ook mee gaat doen ;)

Wie weet hoe ik in de companion app mijn profile pic kan veranderen?

[ Voor 28% gewijzigd door dropkikker op 18-02-2020 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
Ik zit nu in de gathering of tweakers squad en "wij" staan ook eerste ;)
Zetten jullie een tag voor jullie naam? En spreken jullie wel eens af om samen te spelen, speel zelf op pc dus moeten dan wel pc gamers zijn of console gamers die crossplay met pc aan hebben staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akatar
  • Laatst online: 21:34
Ik vind het jammer dat de lag compensation zoveel verschil maakt,
ik kom zo vaak in een potje waar de nummer 1 4 x zoveel kills heeft als de nummer 2, terwijl diegene echt niet te raken is:
Staat een meter van mij af, een clip in de rug, draait zich om en ik ben al dood voor hij schiet
Ga dan ook steeds dood "om de hoek" ben daar al lang niet meer maar ga alsnog dood
Zelfs de strikes, eerst ga ik dood door die strike en dan komt pas de melding van die strike en valt hij ook.
Hebben wel eens met 2 man staan schieten, maar alleen hitmarkers en schiet ons rustig 1 voor 1 af.

Mijn ingame ping is 22-32 ms, toch niet heel slecht, denk ik.
Nog meer mensen die hier last van hebben of een idee hoe dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DRaD schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 20:55:
[...]

Gaat inderdaad lekker de laatste paar weken! Ik kan die calling card van vorige week alleen nergens vinden, misschien dat ik hem al had? Hoe heette deze?
Corrective surgery. Hij stond bij mij overigens niet tussen de rewards toen ik ingame inlogde. Ik zit ook in de don't play get kicked squad en had wel een OK bijdrage geleverd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
FireFoz schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 19:56:

tweakers.Net staat al ver achter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
vandaag uiteindelijk maar ook naast de voicechat ook de text chat uitgezet.
wat word daar gevloekt en gescholden zeg, daar lusten de honden geen brood van
het profanity filter werkt waarschijnlijk alleen op Engelse woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FireFoz
dropkikker schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 21:10:
Zijn inderdaad goed bezig de laatste tijd :) Nu nog hopen dat de rest ook mee gaat doen ;)

Ik houd het in de gaten: degene die vorige week niks hebben bijgedragen en morgen nog niet spelen kick ik om ruimte te maken voor spelers die wel spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teddy270us
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-05 08:52

ik zit op 32/33 maar heb, om eerlijk te zijn, daar niets van gemerkt. Het gaat net zo snel/traag als vorig seizoen en daarnaast, ik heb geen verschil gemerkt tussen de tiers na 25.

ik heb het wel eens hier gezegd, met 1,5 uur spelen per dag, haal je tier 100 en je houdt zeker een week of 2 nog over. Gooi dr de tig dubbel xp weekenden tegen aan en het is te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchone
chimera2 schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 17:15:
[...]

Haha zak het volgende keer proberen :P

En als je dubble xp aanzet en je gaat in een lobby met dubble xp heb je dan 2x xp of 4x xp?
Dit was een bug in de eerste 2 weken, dat hebben ze nu weer recht getrokken en werkt (helaas) niet meer.
chimera2 schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 22:27:
[...]

tweakers.Net staat al ver achter
De tegen partij heeft ook in zeer korte tijd een dikke score binnen gehaald, ik zeg weekje minder goed ons best doen zo dat we weer laag worden ingedeeld :+

[ Voor 30% gewijzigd door Dutchone op 19-02-2020 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teddy270us

geen flauw idee. heb me rot gezocht maar kom het nergens tegen. uiteraard kan t zijn dat ik blind ben ;) dus wanneer je het vindt, laat het mij ook weten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayZeeTie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-09 20:06
Wat is er eigenlijk gebeurt met de ranks?
Ik ben van rank 105 ofzo naar 55 terug gegaan. Hebben ze het aantal xp benodigd voor lvl155 verhoogd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheProf82
JayZeeTie schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 10:14:
Ik ben van rank 105 ofzo naar 55 terug gegaan. Hebben ze het aantal xp benodigd voor lvl155 verhoogd?
Volgens mij doen ze dit elk seizoen. Dan worden ze gereset, teruggezet op 55.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
Call of Duty battle royale Toxic Event hints are showing up in-game
Infinity Ward is once again teasing Call of Duty: Modern Warfare players about the game’s battle royale mode.

Warzone, the upcoming battle royale mode for Call of Duty: Modern Warfare, has yet to be officially unveiled, but that hasn’t stopped developer Infinity Ward from dropping teasers and hints.

This all started, of course, with the Season 2 opening cinematic, which directly references a closing circle of gas. This week, the in-game store was updated with a new set of bundles, once of which talks about a “Toxic Event.”

The Hazardous bundle, available in the store for 1,500 COD Points (~$15), includes a blueprint for the AX-50 sniper rifle, another for the M1911 pistol as well as a charm and the aforementioned Toxic Event emblem.

Afbeeldingslocatie: https://assets.vg247.com/current/2020/02/toxic_event_emblem_1.jpg

As you can see in the illustration, it very clearly shows a gas ring surrounding a city, more than likely a reference to Warzone. Toxic Event may also be what the game describes the gas in dialogue, so it could make more sense once the battle royale mode has been officially revealed.

Thanks to recent leaks, many if not all of the battle royale mode’s mechanics such as Plunder, Drop Kits, Supply Stations are already out there. And, according to a recent report, we may have to wait until sometime in March to play it.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Nou mensen, er is weer een Shipment/Rust playlist.

Ik verwacht over vijf dagen iedereen hier met Damascus verfjes te zien 🤣😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Vrijdag schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 10:36:

Haha heerlijk, nu nog shoothouse erbij en dan heb je een ideale playlist 😃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985

Echt hé! Voel mij elke keer bij 2x wapen xp weer gedwongen om wapens te levelen ipv gewoon een loadout te kiezen die ik lekker vind om te spelen :+

Zo geen zin in launchers of melee te grinden dus dat word dan maar pistols.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Iemand die weer of ergens een lijst beschikbaar is met alle officer challenges?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Standaard bij elke season start worden de ranks teruggegooid naar 55, waarnaar je opnieuw kan grinden naar 155 met nieuwe officer rank challenges.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs

Was het maar zo'n feest dat het zo snel ging :P Heb sinds afgelopen week crossbow gold en voor mijn riot nog 12 keer 3 kills without dying. Wat een levende hel is dat zeg.. Dacht dat crossbow al kut was, maar Riot spant echt de kroon |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchone
Brubs schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 11:58:
[...]

Was het maar zo'n feest dat het zo snel ging :P Heb sinds afgelopen week crossbow gold en voor mijn riot nog 12 keer 3 kills without dying. Wat een levende hel is dat zeg.. Dacht dat crossbow al kut was, maar Riot spant echt de kroon |:(
De nieuw bijgevoegde wapens zijn niet nodig voor Damascus dus crossbow, holger enz

Shield en knife waren mijn eerste plat het eist een speelstijl, hc shipment en geduld.

Ik erger me juist kapot aan de assault wapens en hun hoge eisen.

Alleen de basis wapens

[ Voor 27% gewijzigd door Dutchone op 19-02-2020 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Daarom begin ik er niet aan :D
Challenges en Lvl 155 zijn al moeilijk genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koenvdlinden
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-08 23:24
Ik ben via PS ingelogd en dan pakt hij mijn PS avatar.

PSN: MrHitman_nl / Discord: MrHitman_nl#9229

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Dutchone schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 12:12:
[...]

De nieuw bijgevoegde wapens zijn niet nodig voor Damascus dus crossbow, holger enz

Shield en knife waren mijn eerste plat het eist een speelstijl, hc shipment en geduld.

Ik erger me juist kapot aan de assault wapens en hun hoge eisen.

Alleen de basis wapens
Van de nieuwe wapens dacht ik dat inderdaad al, wist het alleen niet zeker. Maar de crossbow vond ik gewoon dik om te hebben, beetje showen aan iedereen :*)

Shield is inderdaad een speelstijl voor nodig, ik speel enkel HC als ik grind voor shield, knife nog niet eens aan begonnen.. die komt later wel weer..

Assault is gewoon lekker knallen en je unlocked veel vanzelf alleen die mount kills is rot. Naja de grind continues zullen we maar zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
Is knife in core ook instant kill?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teddy270us
Zoals hierboven al gezegd: dit is een soort van verplicht "prestige" gebeuren. Met elk seizoen, worden alle ranks bven de 55 terug gezet naar 55. Dan kan je opnieuw naar 155 gaan (en met elk lvl een officer challenge unlocken)

Je "career levell/rank" telt wel gewoon door. die kan je zien als je naar multiplayer/barracks/rank progression gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Rappa1985 schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 13:59:
Is knife in core ook instant kill?
Tactical knife wel ja. Als je met een wapen 'knifed' dan niet, dan is het 2 keer tenzij je een attachment aanzet waardoor het 1 keer is.

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
miicker schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 14:28:
[...]

Tactical knife wel ja. Als je met een wapen 'knifed' dan niet, dan is het 2 keer tenzij je een attachment aanzet waardoor het 1 keer is.
Thx! Bedoelde inderdaad met Tactical knife :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hkn
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-09 00:35

hkn

Brubs schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 11:58:
[...]

Ja ik ben ook bezig met die Riot Shield, wordt je net gekilled voordat je de derde kill kon maken. Daarvoor vond ik de Launchers super irritant om te doen. Gedwongen Ground War 'campers paradise' te spelen om vehicles te unlocken. (Gelukkig is Rust map gekomen om ze ook te kunnen unlocken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmz, als ik anuit de challenges naar een ander tabje wil, ga ik meteen terug naar het MP hoofdmenu. Nu kan ik niet zien wat de weeklys zijn.

En de "Perks of the job" missie wordt ook niet goed getracked. Heb al een stuk of vijf mijnen gehackt maar de teller blijft staan op 14/15. Schijnt een bekende bug te zijn. Wel jammer dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipneck
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15-09 18:30
Vrijwel elke keer als ik een potje cod op de ps4 wil spelen, word update 1.14 van 80gb binnen gehengeld. Wel 3-4 keer in de week

Mijn maten hebben deze update maar 1 keer gehad en bij mij is het telkens raak.

Laatst van ellende cod maar verwijderd, maar dit heeft niks uitgehaald.

Meer mensen hier last van?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18:49
Vrijdag schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 18:23:
Hmz, als ik anuit de challenges naar een ander tabje wil, ga ik meteen terug naar het MP hoofdmenu. Nu kan ik niet zien wat de weeklys zijn.
Is volgens mij alleen als je de daily al completed hebt, had gister hetzelfde probleem namelijk. Druk eens op L1 ipv R1 (of de Xbox knoppen uiteraard :p) dan zou je wel gewoon je weekly moeten kunnen checken.

<GoT>NightStalker

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Mag ik iedereen aanraden om met de EBR en een shotgun te spelen (C4 en Stim)? Wat een lol levert dat op. Campers maken geen schijn van kans. In een raampje posten? Prima, krijg je de EBR. In een hoekje aan het tactical waiten? Dan heb ik een Shotgun paraat. Beetje achter cover hangen en mij raken? Ook goed, C4 voor jou. Uiteraard niet optimal of zelfs goed. Maar het levert wel flink wat lol (en confirms voor don't play get kicked op. Volgens mij is de buit wel binnen. :))

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 20:32
Grau en Striker goud, alleen de 100 longshots van de Grau heeft redelijk wat frustratie opgeleverd. Wat een lekker wapentjes zijn dat toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-09 10:58

Oekol

waka waka hey hey

kipneck schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 19:13:
Vrijwel elke keer als ik een potje cod op de ps4 wil spelen, word update 1.14 van 80gb binnen gehengeld. Wel 3-4 keer in de week

Mijn maten hebben deze update maar 1 keer gehad en bij mij is het telkens raak.

Laatst van ellende cod maar verwijderd, maar dit heeft niks uitgehaald.

Meer mensen hier last van?
Ja ook al vaak gehad. Wat helpt: cod als je stopt helemaal afsluiten en dan ps4 afsluiten. Als ik standby doe met cod aan is het hommeles.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-09 16:20
Verwijderd schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 21:41:
Mag ik iedereen aanraden om met de EBR en een shotgun te spelen (C4 en Stim)? Wat een lol levert dat op. Campers maken geen schijn van kans. In een raampje posten? Prima, krijg je de EBR. In een hoekje aan het tactical waiten? Dan heb ik een Shotgun paraat. Beetje achter cover hangen en mij raken? Ook goed, C4 voor jou. Uiteraard niet optimal of zelfs goed. Maar het levert wel flink wat lol (en confirms voor don't play get kicked op. Volgens mij is de buit wel binnen. :))
Wij staan nu met Gathering of Tweakers ook redelijk hard bovenaan. We staan met 1887 punten ruim boven de nummer 2 met 1015. Al is dat mede te danken aan de Top 4 spelers want die zijn al verantwoordelijk voor de eerste 1000 punten.

Ik ben nu redelijk veel aan het spelen met een mp7 en een Pila. Daarnaast is pointman bij KC echt wel lekker je harkt best snel die punten binnen. Ik had mijn Vtol zo binnnen op shipment

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dutchone
Rappa1985 schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 14:29:
[...]

Thx! Bedoelde inderdaad met Tactical knife :)
Een klein trucje is dat als je melee doet en een throwing knife heb, dan gebruik je die voor melee en dat is ook een 1-shot

• donvalentino

donvalentino

one-shot kills zouden toch ook met Marksman Rifles moeten tellen (indien je hem in 1 schot dood)?
Gisteren avond bezig geweest om de guns hiervan te levelen maar me challenge voor 15x 1-one-shot kills staat nog op 0?

• HansPatat050
  • Laatst online: 17-09 15:57
donvalentino schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 08:58:
one-shot kills zouden toch ook met Marksman Rifles moeten tellen (indien je hem in 1 schot dood)?
Gisteren avond bezig geweest om de guns hiervan te levelen maar me challenge voor 15x 1-one-shot kills staat nog op 0?
De weekly's worden niet goed geupdate, zit een bug in. Op een gegeven moment komen ze er wel te staan.

• donvalentino

donvalentino

Hermaniak88 schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 09:11:
[...]

De weekly's worden niet goed geupdate, zit een bug in. Op een gegeven moment komen ze er wel te staan.
Ja in dit geval ging het om de "season challenge", maar zal ook wel bugged zijn. Was in het vorige seizoen ook wel eens bedenk ik me net.

• Rappa1985
Leveren die weekly challenges nog wat op aan het eind van de week/maand of is het gewoon extra bron voor xp?

• DeEeekhoorn
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 16-09 19:31
donvalentino schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 09:23:
[...]

Ja in dit geval ging het om de "season challenge", maar zal ook wel bugged zijn. Was in het vorige seizoen ook wel eens bedenk ik me net.
Werkte bij mij ook niet. Alleen de sniper rifles lijken hierbij goed te tellen helaas..

• Dutchone
DeEeekhoorn schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 09:41:
[...]

Werkte bij mij ook niet. Alleen de sniper rifles lijken hierbij goed te tellen helaas..
@donvalentino

Klopt, Alleen snipers werken.

Ook gevonden door schande, mijn MK2 is wel goed geleveld nu :+

• Rappa1985
Bij jullie nog clantag gereset? Kwam er gister achter dat blijkbaar mijn clantag die ik al jaren gebruik iets is wat word gezien als "Profanity" XD

Was duidelijk niet de enige waar hij gereset was want zag in game heel veel met de 3 3 clantag :P

• Dutchone
Rappa1985 schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 10:13:
Bij jullie nog clantag gereset? Kwam er gister achter dat blijkbaar mijn clantag die ik al jaren gebruik iets is wat word gezien als "Profanity" XD

Was duidelijk niet de enige waar hij gereset was want zag in game heel veel met de 3 3 clantag :P
Bij mij ook, meerdere keren weer terug veranderd en hij veranderd steeds weer naar iets anders 33 of 33kt of k33, en het stopte toen ik gunfight ging spelen.

Ik denk dat sommige mensen ene Bug, exploit enz hebben gevonden om bij mensen hun Clan tags te veranderen

• Rappa1985
Dutchone schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 10:52:
[...]

Bij mij ook, meerdere keren weer terug veranderd en hij veranderd steeds weer naar iets anders 33 of 33kt of k33, en het stopte toen ik gunfight ging spelen.

Ik denk dat sommige mensen ene Bug, exploit enz hebben gevonden om bij mensen hun Clan tags te veranderen
Na het starten van Gunfight gooide hij niet meer een 3 in clantag? Dan probeer ik dat vanavond ook.

• chimera2
Rappa1985 schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 10:13:

Ik zie de laatste tijd ook mensen lopen met rode en blauwe namen.
Wel aardig irritant

• Rappa1985
chimera2 schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 10:58:
[...]

Ik zie de laatste tijd ook mensen lopen met rode en blauwe namen.
Wel aardig irritant
Ja dat zou nu gefixt moeten zijn. Ze hebben alleen direct even overhaul gedaan met clantags volgens mij.

• Dutchone
Rappa1985 schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 10:57:
[...]

Na het starten van Gunfight gooide hij niet meer een 3 in clantag? Dan probeer ik dat vanavond ook.
Na mijn derde potje gunfight toernooi niet meer, kan ook zijn als ik vanavond weer inlog dat het weer anders is.

Maar mijn mede speler had geen problemen zei hij.

• Chelseamarre123
Die mijnen en claymores hacken werkt bij mij zo kut. Je moet altijd dicht komen en gaat dan altijd af.
Of doe ik iets fout?

• Dutchone
Chelseamarre123 schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 11:54:
Die mijnen en claymores hacken werkt bij mij zo kut. Je moet altijd dicht komen en gaat dan altijd af.
Of doe ik iets fout?
Perks of the job zeker?

Daar heb ik ook flink mee zitten stoeien, er is een sweet spot van een paar stappen dat je buiten range kan hacken.
Tenminste toen het nog EOD was, maar liggen en er naar toe kruipen tot je de optie krijg is aan te raden.

• Rappa1985
Chelseamarre123 schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 11:54:
Of doe ik iets fout?
Blijft altijd moeilijk maar eerst een stun grenade gebruiken om aan de goede kant van de claymore te komen zonder dat hij af gaat wil vaak wel helpen.

• Rappa1985
@Dutchone Ligt gelukkig niet aan ons: Call of Duty:Modern Warfare patch fixes blue name exploit, breaks Regiment tags in the process

[ Voor 5% gewijzigd door Rappa1985 op 20-02-2020 12:49 ]

• Dutchone
Dutchone schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 12:41:
[...]

Perks of the job zeker?

Daar heb ik ook flink mee zitten stoeien, er is een sweet spot van een paar stappen dat je buiten range kan hacken.
Tenminste toen het nog EOD was, maar liggen en er naar toe kruipen tot je de optie krijg is aan te raden.
Trackt bij mij niet :-(

Maar met Spotter kan je toch net aan zien naar welke kant de claymore staat? Dacht dat je die sprietjes net kan zien 🤔

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dutchone
Vrijdag schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 15:53:
[...]
Trackt bij mij niet :-(

Maar met Spotter kan je toch net aan zien naar welke kant de claymore staat? Dacht dat je die sprietjes net kan zien 🤔
Bij mij was de redding om op zoek te gaan naar trophy systems, komen veel voor in obj games en zijn te hacken.
Dutchone schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 16:15:
[...]

Bij mij was de redding om op zoek te gaan naar trophy systems, komen veel voor in obj games en zijn te hacken.
Goeie tip! Ga ik eens doen.

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 22:16
Die update bug wordt echt steeds erger. Nu kom ik nog geen eens meer door opstart menu. Hij blijft maar updaten. Voorheen was het nog na zoveel games dat hij de kleine update deed, maar toen ik vanavond in wou loggen bleef hij maar keer op keer updaten zonder ooit in de menu te komen.

Stroom van de ps4 gehaald en andere game starten mocht niet helpen, nu dus maar de hele game opnieuw installeren.

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

• akatar
  • Laatst online: 21:34
Zou iemand voor mij eens kunnen kijken wat zijn ingame ping is?
Options-> acount

Kan ik even zien of mijn ping te hoog is om normaal te kunnen spelen (22-32ms)
Net nog even gespeeld, maar of alleen hitmarkers of er komt geen kogel aan.
Mensen lopen meerdere keren door mijn proximity mijnen heen en ze gaan niet af, en als ze af gaan blijven zij leven terwijl ik door mijn eigen mijn doodga ondanks dat ik er tig meter vanaf sta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
akatar schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 21:07:
Zou iemand voor mij eens kunnen kijken wat zijn ingame ping is?
Options-> acount

Kan ik even zien of mijn ping te hoog is om normaal te kunnen spelen (22-32ms)
Net nog even gespeeld, maar of alleen hitmarkers of er komt geen kogel aan.
Mensen lopen meerdere keren door mijn proximity mijnen heen en ze gaan niet af, en als ze af gaan blijven zij leven terwijl ik door mijn eigen mijn doodga ondanks dat ik er tig meter vanaf sta.
Een ping van 22-32 is zeker niet hoog! Dat is juist zeer net voor een online game. Je moet je zorgen gaan maken als het 60/70+ wordt, dan begin ik te merken dat het drama is. En 100+ vind ik in de meeste games unplayable.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De laatste dagen zie ik regelmatig muis en toetsenbord icoontjes in de pregame lobby. Valt het anderen ook op dat de input scheiding niet meer zo strikt is?

Wel een paar leuke potjes gehad gisteren. De marksman rifle + shotgun werkt prima voor KC. (Al gingen mijn scores aanzienlijk beter toen ik even met mijn normale classes speelde. :))
Pagina: 1 ... 52 ... 128 Laatste

Let op:
PC specifieke zaken: [PC] Call Of Duty Modern Warfare 2019

Samenspelen met deelnemers uit dit topic? https://docs.google.com/s...xoFxPmvHYXKu3j9hFCHKsjB9E

Dit topic is er voor alles wat gameplay aangaat en voor crossplay. Pc gerelateerde problemen en vragen bespreken in het PC topic.