Hier nog zo één, ik wist het vantevoren, maar om dan toch "130Gb remaining" te zien staan is toch ff slikken
De eerste paar dagen zijn de reacties toch vooral positief, logisch ook. Daarna komt het vanzelf wat overpowered is en welke map klote is
Vroeger, toen Tweakers weleens een review had voordat de game uitwas...
Twijfel nog een beetje of ik hem wil halen. Hoe is het spel grafisch op de PS4?
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
@kw_nl
Vroeger, toen er nog review exemplaren ruimschoots voor release beschikbaar werden gesteld...
Tegenwoordig zijn er steeds meer games die pas vanaf de release ook pas beschikbaar komen voor de pers. Waarschijnlijk om te voorkomen dat lage cijfers direct invloed hebben op verkoopcijfers en pre-orders.
Vroeger, toen er nog review exemplaren ruimschoots voor release beschikbaar werden gesteld...
Tegenwoordig zijn er steeds meer games die pas vanaf de release ook pas beschikbaar komen voor de pers. Waarschijnlijk om te voorkomen dat lage cijfers direct invloed hebben op verkoopcijfers en pre-orders.
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
En dan is het ook erg jammer dat ik bij lange na niet de downloadsnelheid behaal als normaal.....crimby schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 10:38:
[...]
Haha same! Dacht met installatie hey dit valt mee, 34gb.... en toen de update
Iemand online op Xbox die in party wil?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik speel het op de OG PS4. Grafisch vind ik het niet echt heel indrukwekkend, zowel online als de campaign.kw_nl schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 10:44:
Vroeger, toen Tweakers weleens een review had voordat de game uitwas...![]()
Als graphics belangrijk voor je zijn, kan je het beter op de XoneX, pc of wellicht PSPro spelen
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Heeft iemand al een goede deal gevonden voor pc?
EDIT:
49 euro via Gamesplanet, wat een officieel verkoopkanaal van Activision schijnt te zijn.
EDIT:
49 euro via Gamesplanet, wat een officieel verkoopkanaal van Activision schijnt te zijn.
[ Voor 50% gewijzigd door kesj op 25-10-2019 11:10 ]
Pardon? Ik speel op PS4, en vind de GFX zeer indrukwekkend.Vrijdag schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 10:57:
[...]
Ik speel het op de OG PS4. Grafisch vind ik het niet echt heel indrukwekkend, zowel online als de campaign.
Als graphics belangrijk voor je zijn, kan je het beter op de XoneX, pc of wellicht PSPro spelen
Voor een COD
De multiplayer speelt lekker weg 
Maar kijk ik niet goed want ik mis bijvoorbeeld Free For All?
Maar kijk ik niet goed want ik mis bijvoorbeeld Free For All?
Echt? Ik weet niet, het ziet er allemaal wel mooi uit maar dat is vooral omdat er meer dingen liggen.RMX schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 11:06:
[...]
Pardon? Ik speel op PS4, en vind de GFX zeer indrukwekkend.
Voor een COD
Ben nu met de campagne begonnen maar vind het niet heel bijzonder. De filmpjes zijn gelikt, maar verder word ik niet uit mijn stoel geblazen. Het speelt wel fijn, dat wel.
Ohja, online heeft wel aardig wat challenges, maar die moet je wel activeren, gaat niet vanzelf. Daar kwam ik net ook pas achter ,🤣
[ Voor 12% gewijzigd door Vrijdag op 25-10-2019 11:12 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Gisteravond/nacht de eerste potjes gespeeld op de PS4 maar ik ben wel weer “verslaafd”
Game loopt (bij mij) lekker, levelen gaat snel genoeg in het begin om in ieder geval wat te kunnen gaan personaliseren en dan wordt het wel steeds leuker!
Nog geen vastlopers oid meegemaakt via quick play kwam ik iedere keer snel in een potje en goede variatie in maps en modus gehad.
Hopelijk is vanavond ook ground war beschikbaar! Totale chaos, heerlijk!
Game loopt (bij mij) lekker, levelen gaat snel genoeg in het begin om in ieder geval wat te kunnen gaan personaliseren en dan wordt het wel steeds leuker!
Nog geen vastlopers oid meegemaakt via quick play kwam ik iedere keer snel in een potje en goede variatie in maps en modus gehad.
Hopelijk is vanavond ook ground war beschikbaar! Totale chaos, heerlijk!
PSN id: MrKnown86
Kansloze Mediamarkt weer.
Gepreordered en betaald via de website
Is het niet aangekomen in de winkel......
Lag het aan mij of waren de mappen zoals shipment day & night , rust nergens te vinden?
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik ga er stiekem toch wel vanuit dat elke MM inmiddels genoeg voorraad in de winkel zelf ervan zou moeten hebben? Zo niet, they F'ed upwimpie007 schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 11:12:
Kansloze Mediamarkt weer.
Zoiets dacht ik al , but still zou niet zo moeilijk moeten zijnwimpie007 schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 11:15:
Andere voorraad....
Ik heb hetzelfde eens meegemaakt in de MM én bij de Intertoys. Winkelvoorraad is niet hetzelfde als bestelde voorraad.falcon123 schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 11:14:
[...]
Ik ga er stiekem toch wel vanuit dat elke MM inmiddels genoeg voorraad in de winkel zelf ervan zou moeten hebben? Zo niet, they F'ed up
De enige snelste oplossing is in de winkel ter plekke een nieuwe kopen en dan je bestelling ongeopend aan te nemen en dan meteen te retourneren. Heel suf maar is niet anders.
Kansloos, zorgt dan gewoon dat je die dingen niet de dag ervoor pas naar de winkel stuurt.....
Boycot MM dus vanaf nu
Ik preorder niet voor niks
Boycot MM dus vanaf nu
Nog meer PC spelers die last hebben van constant mist / overbelicht ofzo?
Geen nerd in graphics dus kan er geen naam aan geven.
Geen nerd in graphics dus kan er geen naam aan geven.
Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE
Zelf gehad met GTA V destijds, rond 2 - 3 uur smiddags naar de winkel (zelf voor gekozen aangezien ik de gok niet wilde nemen met pakket dienst) maar de game was niet voor mij binnengekomen. Vervolgens lag - letterlijk bij de ingang - een enorme bak helemaal vol met GTA V. Ik dus ter plekke mijn pre order gecancelled en eentje vanuit de bak meegenomen.wimpie007 schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 11:22:
Kansloos, zorgt dan gewoon dat je die dingen niet de dag ervoor pas naar de winkel stuurt.....
Boycot MM dus vanaf nu
Was trouwens ook nog 5 euro goedkoper

Ook hetzelfde gehad met FIFA 20. Komt dus wel veel vaker voor. Afrader dus, preorderen bij MM!wimpie007 schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 11:22:
Boycot MM dus vanaf nu
Kunnen we die discussies niet eens achterwege laten over al die leveringen etc. Is altijd met elke release van elke game wel iets aan de hand
ik wil gewoon reacties over CoD lezen
Valt me op dat ik dit spel niet al kan spelen voordat het helemaal klaar is met downloaden. Vaak kun je op 70% ofzo al het spel starten in beperkte vorm.
Nog 30Gb te gaan...
Nog 30Gb te gaan...
Het lijkt alsof the game nog niet compleet is. Er missen meerdere maps en gamemodi. Vooral vreemd omdat ze gecommuniceerd hebben niet met DLC te gaan werken (dacht ik)G_Dragon schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 11:13:
Lag het aan mij of waren de mappen zoals shipment day & night , rust nergens te vinden?
Edit: ik zie nu bij de messages staan dat je vanaf vrijdagavond met vrienden los kan gaan met Ground War (vanavond dus)
[ Voor 15% gewijzigd door Steven030 op 25-10-2019 12:37 ]
Volgens mij wel DLC maar die zijn gratis ?
MuziekLiefhebbert
Klopt, geen betaalde DLC maar een battle pass zoals bij Fortnite voor een extra tier in seasons.oldsmelly schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 11:49:
De Campaign bevalt erg goed tot nu toe
merk wel dat filmpjes soms haperen terwijl de game vloeiend loopt
Ah ja, ik zie het. Wel DLC, maar gratis en tegelijk op alle platformen. Beter dan het was, maar wel jammer dat spelmodi en maps die in de beta zaten (en dus duidelijk af zijn), nog niet beschikbaar zijn.oldsmelly schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 11:49:
Waarom is hij €69,99 in de PS Store en een fysieke schijf (elders) slechts €55?
Dat is en blijft een raadsel.Spyran schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 12:03:
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Misschien wordt die over aantal dagen bekend gemaakt, bij Battlefield V was het zelfde verhaal.Steven030 schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 09:58:
[...]
Ground War ja! Ah thanks voor de info. Enig idee wanneer de game compleet zal zijn? Kan niks vinden over een roadmap, of DLC’s. Hoop dat het voor alle platforms tegelijk beschikbaar komt
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Dat is altijd vaag inderdaad. Ze zouden juist de digitale versies een tientje goedkoper dan de fysieke mogen maken. Dan wordt dat ook nog wat gestimuleerd.Spyran schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 12:03:
Eerste potje gewonnen! :-D speelt lekker, heb wel het idee dat iets “zwaarder” speelt dan in de beta.... en wie heeft die clusters bedacht!!?
Weet iemand waarom ik via T.net geen Windows CoD 2019 kan orderen? Volgens pricewatch zou voor de pc niet uit zijn. Of ben ik nu scheel?
Omdat fysieke winkels. Die verkopen je console. Als spellen in jouw store goedkoper zijn dan fysieke winkels, gaan mensen daar kopen. En dan zeggen die fysieke winkels "pleurt maar lekker op met je consoles"Spyran schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 12:03:
@bram1984 heeft het een paar pagina's terug wat diepgaander uitgelegd
Wat ik zover heb gezien is dat die alleen via Battle.net te bestellen is.Yzord schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 12:23:
Weet iemand waarom ik via T.net geen Windows CoD 2019 kan orderen? Volgens pricewatch zou voor de pc niet uit zijn. Of ben ik nu scheel?
Er is geen fysieke editie voor PC, alleen Battle.netYzord schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 12:23:
Iemand een foto van de hoes van een pre order?
Heb nu gewone gekregen omdat mijn pre order er niet was. En een code voor de open beta..... wtf. Ik wil captain price
Heb nu gewone gekregen omdat mijn pre order er niet was. En een code voor de open beta..... wtf. Ik wil captain price
Die captain price is voor bops 4 toch? Heb de mij e van MM vanochtend binnen.En een code voor bops4 via mail. Speel die toch niwimpie007 schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 12:39:
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Zit specops al in de game eigenlijk of komt dat pas later uit?
Is niet voor de PC en XboxRicmaniac schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 12:53:
Zit specops al in de game eigenlijk of komt dat pas later uit?
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Alstu:Yzord schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 12:23:
Scheelt weer een tientjekesj schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 11:01:
Heeft iemand al een goede deal gevonden voor pc?
EDIT:
@wimpie007 de code voor de beta is dezelfde als de price code.Amaze86 schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 12:51:
[...]
Die captain price is voor bops 4 toch? Heb de mij e van MM vanochtend binnen.En een code voor bops4 via mail. Speel die toch ni
Heb toen de price code weggegeven en kreeg toen geen beta toegang. Wist in augustus niet dat de beta code hetzelfde zou zijn als de skin.
Wel mooi opgelost door bol.com door een cadeaubon te geven omdat ik niet met de vervroegde beta mee kon spelen.
[ Voor 6% gewijzigd door Meneer iCy op 25-10-2019 12:56 ]
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Check je DM, heb je mijn code gestuurd.wimpie007 schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 12:39:
PSN: RenoDeezy // XboxOne: RenoDeezy026
iemand al ervaring met een 1070ti op 1440p? draait het spel lekker? op hoeveel FPS zit je?
Wel alleen spec-obs survival zou ps4 exclusive zijn
Eerste reviews beginnen online te komen Power Unlimited geeft het 8,8 , gamespots review in progress is iets minder positief maar staat op een 7 tot nu toe (lijkt wel door een zeikwijf te worden geschreven die nogal moeilijk loopt te doen over ethische dingen in de campaign, who cares het is een videogame..?)
Ga nog wel even wat grotere namen afw8en voordat ik hem daadwerkelijk ga kopen maar het lijkt in ieder geval geen grote flop te gaan worden.
Ga nog wel even wat grotere namen afw8en voordat ik hem daadwerkelijk ga kopen maar het lijkt in ieder geval geen grote flop te gaan worden.
Playstation 5
Ligt het aan mij of zitten er maar weinig modi in deze game?
Kwa wapens bedoel je?Zironako schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 13:39:
Ligt het aan mij of zitten er maar weinig modi in deze game?
Nee, multiplayermodes. Ik zie alleen TDM, domination, headquarters en search and destroy?
Hoe moet ik die 2xp token activeren bij PS4? Ik heb die code redeemed, maar nu krijg ik die token nergens zichtbaar in MP menu?
Een beetje een obvious vraag misschien, maar ik vraag hem toch: In hoeverre is deze game interessant voor iemand die niks met CoD heeft behalve met Modern Warfare 1 & 2 en die Sinds BLOPS ook geen CoD meer gespeeld hebben. LIjkt het heel erg op de eerdere MW delen?
Die komen er nog in zo ver ik begrijp staat op de vorige pagina en daarvoor ook het 1 en ander over uitgelegdZironako schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 13:40:
[...]
Nee, multiplayermodes. Ik zie alleen TDM, domination, headquarters en search and destroy?
Grote kans dat je niet de enige bent die het nu aan het downloaden isPazztriz schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 13:44:
Hebben nog meer mensen last van een ontzettend trage download op de pc normaal download ik met 25MB/'s ook op battlenet vanochtend deed die het nog op deze snelheid nu zit ik op max 3MB/s
Nee dat snap ik maar tis meer dat die een half uur geleden op 25mb/s ging en nu ineens maar 3mb/s toch een aardig verschilKrakaka schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 13:56:
[...]
Grote kans dat je niet de enige bent die het nu aan het downloaden is
Ik heb inderdaad gisterenavond met maximaal 8MB/s kunnen downloaden, heb vanochtend nog even mijn download aangezet en haalde toen gewoon netjes 60MB/s op mijn 500/500 lijn.Pazztriz schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 13:44:
Hebben nog meer mensen last van een ontzettend trage download op de pc normaal download ik met 25MB/'s ook op battlenet vanochtend deed die het nog op deze snelheid nu zit ik op max 3MB/s
Zo, eerste potjes zijn achter de rug. Speelt net zo lekker weg als Beta. Alleen weer érg wennen na die paar weken FPS-loos te zijn geweest
Jammer dat de aantal game-modi erg beperkt is, TDM is een regelrechte clusterfuck qua spawns. Het aantal kill-streaks wat je om de oren vliegt is soms erg storend... wie heeft bv die Cluster Bombs bedacht op zulke kleine maps?! Erg jammer dat dat er in zit. Af en toe zo'n Missile dodgen tot daar aan toe, maar die clusterbombs is gewoon 5-10s lang een bombardement....
Jammer dat de aantal game-modi erg beperkt is, TDM is een regelrechte clusterfuck qua spawns. Het aantal kill-streaks wat je om de oren vliegt is soms erg storend... wie heeft bv die Cluster Bombs bedacht op zulke kleine maps?! Erg jammer dat dat er in zit. Af en toe zo'n Missile dodgen tot daar aan toe, maar die clusterbombs is gewoon 5-10s lang een bombardement....
Moet je de daily challenge ook handmatig aanzetten? Ik kan namelijk alleen de missions aanklikken?
Daily challenges niet, wel de standaard missies.tukkerterror90 schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 14:22:
Moet je de daily challenge ook handmatig aanzetten? Ik kan namelijk alleen de missions aanklikken?
Hou op! Nog half uur en kan eindelijk knallen. Bijna 5 uur bezig geweest dan....Pazztriz schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 13:44:
Heren PC-gamers wat zijn de eerste indrukken??
En dan met name de speelbaarheid als in lag-compensation, netcode?
En dan met name de speelbaarheid als in lag-compensation, netcode?
Steam/Epic: Deurstopper
Wow, zeer intense campaign!
Speelt erg soepel op een One X, behalve cutscenes. Die gaan met 15 FPS ofzo.
Speelt erg soepel op een One X, behalve cutscenes. Die gaan met 15 FPS ofzo.
Ik heb vandaag nog niet kunnen spelen, maar de beta voelde als een vernieuwde/verbeterde CoD4. de game klinkt super, ziet er goed uit, speelt lekker weg, wat mij betreft op dat moment een mooie vervanger. Maar wellicht dat de volledige game nu tegenvalt, al verwacht ik het niet.TimB_92 schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 13:42:
Een beetje een obvious vraag misschien, maar ik vraag hem toch: In hoeverre is deze game interessant voor iemand die niks met CoD heeft behalve met Modern Warfare 1 & 2 en die Sinds BLOPS ook geen CoD meer gespeeld hebben. LIjkt het heel erg op de eerdere MW delen?
Mijn hardcopy voor de PS4 is vandaag pas verzonden na een vertraging, "gelukkig" kan ik zondag sowieso pas spelen, dus geen haast. Zie nu wel wat streamers al spelen en dan begint het wel te kriebelen
Ja inderdaad! Sommige momenten zijn behoorlijk aangrijpend.Jimmy J. schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 14:37:
Wow, zeer intense campaign!
Ik zit af en toe te bedenken welke films etc. als inspiratiebron kunnen zijn gebruikt. Lone Survivor en 13 hours: Secret soldiers of Benghazi schieten me te binnen.
Iemand zin in party op Xbox?
Ben helaas nog niet thuis maar voeg mij maar gerust toe en join gerust maar een keer een party als ik online ben hoor.Rivanov schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 14:56:
Ik kan trouwens zowel ingame als op de activision site nergens vinden qua nummers waar je het over hebt. Ik heb dat echt niet met mijn account.
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
sorry haalde de twee modus door elkaarRicmaniac schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 13:14:
[...]
Wel alleen spec-obs survival zou ps4 exclusive zijn

Ben nu bij de 5e missie, heb zulke momenten nog niet gehad.Vrijdag schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 14:42:
[...]
Ja inderdaad! Sommige momenten zijn behoorlijk aangrijpend.
Ik zit af en toe te bedenken welke films etc. als inspiratiebron kunnen zijn gebruikt. Lone Survivor en 13 hours: Secret soldiers of Benghazi schieten me te binnen.
Ben benieuwd wat er allemaal nog gaat komen als ik dit zo lees
[ Voor 52% gewijzigd door G_Dragon op 25-10-2019 15:07 ]
Vandaag nog druk met werk maar vanavond zeker! Ik heb je al toegevoegd op LiveRivanov schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 14:56:
Al geslapen sinds gister?Rivanov schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 14:56:
Ja hoor, vannacht heerlijk geslapen.
Speel sinds vanochtend het spel op PC, erg leuk weer.
Maar krijg nu elke keer na zo'n minuut spelen de volgende error:
'DEV ERROR 5759
DirectX encountered an unrecoverable error.
Your GPU driver version does not the minimum specifications for running Call of Duty: Modern Warfare. It is strongly advised that you update your GPU driver.'
Game slaat vast met deze melding en sluit vervolgens af.
Speel op een 1080Ti (laatste driver geinstalleerd) icm 9900k.
Nog iemand last van ?
'DEV ERROR 5759
Your GPU driver version does not the minimum specifications for running Call of Duty: Modern Warfare. It is strongly advised that you update your GPU driver.'
Nog iemand last van ?
Nou, zo stabiel als de beta was zo instabiel is de release bij mij... Heel vage FPS drops, zowel ingame als in de menu's, dat hangt regelmatig ff vast. Nou al tweede keer in 3 maps dat ik dikke FPS drops krijg ingame en al 2x totale game crash gehad
. Speel met de laatste Nvidia drivers..

Call of Duty: Modern Warfare DEV ERROR 5759ymaenhout schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 15:16:
Speel sinds vanochtend het spel op PC, erg leuk weer.
'DEV ERROR 5759
Nog iemand last van ?
Another GPU related issue that could easily be fixed under certain circumstances. Players have reported that disabling their Intel graphics support or unplugging a second monitor to make the issue go away. This is a fluid error and everyone seems to have their own fix for it.
Some close any other program running, some update drivers or disable the fast boot on their PCs. Make sure to run a repair through Battle.net and update your GPU drivers, as this seems to be the main fix for most.
https://segmentnext.com/2...nection-issues-and-fixes/
Had al rond gekeken op internetYzord schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 15:20:
[...]
Call of Duty: Modern Warfare DEV ERROR 5759
Another GPU related issue that could easily be fixed under certain circumstances. Players have reported that disabling their Intel graphics support or unplugging a second monitor to make the issue go away. This is a fluid error and everyone seems to have their own fix for it.
Some close any other program running, some update drivers or disable the fast boot on their PCs. Make sure to run a repair through Battle.net and update your GPU drivers, as this seems to be the main fix for most.
https://segmentnext.com/2...nection-issues-and-fixes/
- heb zo'n beetje alle opties gedaan
- heb maar 1 monitor
nu de vorige driver terug geinstalleerd. Kijken wat dit doet.
Vroeger kwamen er games uit en dan had de 'massa media' iets om over te mopperen omdat het zo aanstootgevend was of zoiets dergelijk... Tegenwoordig zitten dat soort 'journalisten' zelf games te reviewen.. Qua game worden er een aantal game modes besproken maar voor de rest NIETS over gameplay, AI, level design, squadmates, resolutie/fps of iets anders technisch dat de game maakt of breekt...Stylze schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 13:39:
Eerste reviews beginnen online te komen Power Unlimited geeft het 8,8 , gamespots review in progress is iets minder positief maar staat op een 7 tot nu toe (lijkt wel door een zeikwijf te worden geschreven die nogal moeilijk loopt te doen over ethische dingen in de campaign, who cares het is een videogame..?)

Nog niet gehad ? Daar begint het toch eigenlijk al mee ?G_Dragon schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 15:06:
[...]
sorry haalde de twee modus door elkaar
[...]
Ben nu bij de 5e missie, heb zulke momenten nog niet gehad.
Ben benieuwd wat er allemaal nog gaat komen als ik dit zo lees
Download is eindelijk klaar in het menu loopt die wel continu even vast voor 2 seconden. Kan dit eventueel komen door de shaders die die nog aan het installeren is
Die van mij is ook eindelijk klaar dus zo ook even heerlijk knallen als die shaders installatie opschietGovertNL schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 14:33:
[...]
Hou op! Nog half uur en kan eindelijk knallen. Bijna 5 uur bezig geweest dan....
Bij pak ariel wasmiddel en bij een kilo gehakt.Fylax schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 15:55:
Weten jullie of er weer producten zijn in supermarkt waarbij je double XP krijgt?
Precies de goede combinatie ook!k1978 schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 16:19:
[...]
Bij pak ariel wasmiddel en bij een kilo gehakt.
Lekker
PSN id: MrKnown86
Zo... eerste 2 uur zitten erop (enkel MP) en wat speelt het lekker!
Qua beeld en geluid een duidelijk vooruitgang. Het is nog steeds geen BF5 qua graphic, maar het komt aardig in de buurt. Ook het geluid is (eindelijk) van een niveau zoals Dice al jaren heeft. Alles klinkt alsof het meer impact heeft en ook het geluid van schoten klinkt veel en veel voller (en harder).
Het spel loopt bijblijven verder uitstekend. Alles op het hoogste (wel zonder ray tracing) op 3440x1440 en zit rond de 100fps. Geen lag en zeer directe besturing.
BO4 was al een goede pc-port en MW doet er weer een schepje bovenop. Er is zeer veel in te stellen en aan niets met je dat de console het leading platform is geweest.
De gameplay zelf is meer zoals de originele MW en een stuk trager dan de latere spellen en zeker met de laatste Black Ops (vanaf 2). Je kunt aanzienlijk minder kogels verdragen en ook het healen gaat langzamer. Tevens is het hele run & gun stukken minder om de eenvoudige reden dat je niet meer allerlei handelingen tegelijk kunt doen.
Ik geniet er in ieder geval met volle teugen van!
Qua beeld en geluid een duidelijk vooruitgang. Het is nog steeds geen BF5 qua graphic, maar het komt aardig in de buurt. Ook het geluid is (eindelijk) van een niveau zoals Dice al jaren heeft. Alles klinkt alsof het meer impact heeft en ook het geluid van schoten klinkt veel en veel voller (en harder).
Het spel loopt bijblijven verder uitstekend. Alles op het hoogste (wel zonder ray tracing) op 3440x1440 en zit rond de 100fps. Geen lag en zeer directe besturing.
BO4 was al een goede pc-port en MW doet er weer een schepje bovenop. Er is zeer veel in te stellen en aan niets met je dat de console het leading platform is geweest.
De gameplay zelf is meer zoals de originele MW en een stuk trager dan de latere spellen en zeker met de laatste Black Ops (vanaf 2). Je kunt aanzienlijk minder kogels verdragen en ook het healen gaat langzamer. Tevens is het hele run & gun stukken minder om de eenvoudige reden dat je niet meer allerlei handelingen tegelijk kunt doen.
Ik geniet er in ieder geval met volle teugen van!
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Speelt vooralsnog lekker op pc, hoor. Vind ik.
Benieuwd naar de beste audio setting om voetstappen van tegenstanders wat beter te horen. Als dit mogelijk is.
Verder speel ik in 4K op een i7 7700 met een 1080ti. Ik heb mijn render resolution op 80 staan. Op 100 is het mooier, maar ik weet dan niet zo goed welke andere settings ik omlaag moet gooien om op een stabiele 60fps uit te komen. Iemand tips?
Benieuwd naar de beste audio setting om voetstappen van tegenstanders wat beter te horen. Als dit mogelijk is.
Verder speel ik in 4K op een i7 7700 met een 1080ti. Ik heb mijn render resolution op 80 staan. Op 100 is het mooier, maar ik weet dan niet zo goed welke andere settings ik omlaag moet gooien om op een stabiele 60fps uit te komen. Iemand tips?
Even gespeeld en tot nu toe zeer tevreden met wat ze hebben neer gezet.
Mis wel een aantal game modes en de challenges tellen ineens niet meer op maar niks wat verholpen kan worden. Graphics zijn prachtig stuk beter dan de vorige cods zowel het geluid eindelijk fatsoenlijk is.
Mochten mensen zin hebben om samen te spelen voeg me maar toe: pazztriz#2826
Heb een TeamSpeak server waar we in kunnen of natuurlijk is dicord een optie
Mis wel een aantal game modes en de challenges tellen ineens niet meer op maar niks wat verholpen kan worden. Graphics zijn prachtig stuk beter dan de vorige cods zowel het geluid eindelijk fatsoenlijk is.
Mochten mensen zin hebben om samen te spelen voeg me maar toe: pazztriz#2826
Heb een TeamSpeak server waar we in kunnen of natuurlijk is dicord een optie
Iemand hier ook ervaring mee?
http://prntscr.com/po3cqf
Kan de vrijgespeelde camo's ook niet gebruiken.
http://prntscr.com/po3cqf
Kan de vrijgespeelde camo's ook niet gebruiken.
begrepen dat er nog geen groundwar inzit lol
Klopt vind ik zelf ook een teleurstellingjohn65 schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 17:12:
Het schijfje zelf is 34 GB op de ps4. Krijg ik dan straks 70GB aan internet updates? Dat downloaden gaat wel snel, kijk dan vooral op tegen 't kopiëren naar de HDD haha.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Ja! Dat had ik vanochtend ook helaasLeoon. schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 17:19:
Het schijfje zelf is 34 GB op de ps4. Krijg ik dan straks 70GB aan internet updates? Dat downloaden gaat wel snel, kijk dan vooral op tegen 't kopiëren naar de HDD haha.
Wat ik lees is dat deze CoD wat trager is dan de vorigen en minder hit and run. Is dit nu meer te vergelijken met bv de Rotterdam map wat zich rondom de kerk afspeelde?
Heb CoD tot en met MW2 gespeeld maar ben toen afgehaakt vanwege het tempo en enkel nog BF gaan spelen maar BF V weet me niet te raken en het lijkt er op dat voor de mensen die niet zo snel (meer) zijn dat CoD nu een aardig alternatief is. Zeker (of vooral) met Ground War er bij.
Heb CoD tot en met MW2 gespeeld maar ben toen afgehaakt vanwege het tempo en enkel nog BF gaan spelen maar BF V weet me niet te raken en het lijkt er op dat voor de mensen die niet zo snel (meer) zijn dat CoD nu een aardig alternatief is. Zeker (of vooral) met Ground War er bij.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Komt vandaag als het goed is.john65 schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 17:12:
Ik vind het kwa speelsnelheid beetje vergelijkbaar met mw1 en mw2. De time to kill is sneller naar mijn idee. Hetzelfde had ik ook met BFV, en ik denk inderdaad zoals je zelf al zegt dat dit een prima alternatief is en zeker op groundwarLekker Ventje schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 17:44:
Wat ik lees is dat deze CoD wat trager is dan de vorigen en minder hit and run. Is dit nu meer te vergelijken met bv de Rotterdam map wat zich rondom de kerk afspeelde?
Dank je, ik waag het er op. Las net ergens dat iemand Ground War met die nieuwe city map een combinatie van BF4 en CoD vindt en dat kan nooit slecht zijn.Pazztriz schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 17:50:
[...]
Ik vind het kwa speelsnelheid beetje vergelijkbaar met mw1 en mw2. De time to kill is sneller naar mijn idee. Hetzelfde had ik ook met BFV, en ik denk inderdaad zoals je zelf al zegt dat dit een prima alternatief is en zeker op groundwar
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Let op:
PC specifieke zaken: [PC] Call Of Duty Modern Warfare 2019
Samenspelen met deelnemers uit dit topic? https://docs.google.com/s...xoFxPmvHYXKu3j9hFCHKsjB9E
Dit topic is er voor alles wat gameplay aangaat en voor crossplay. Pc gerelateerde problemen en vragen bespreken in het PC topic.
PC specifieke zaken: [PC] Call Of Duty Modern Warfare 2019
Samenspelen met deelnemers uit dit topic? https://docs.google.com/s...xoFxPmvHYXKu3j9hFCHKsjB9E
Dit topic is er voor alles wat gameplay aangaat en voor crossplay. Pc gerelateerde problemen en vragen bespreken in het PC topic.