Nog meer mediamarkts?? Weet iemand dat.BlazeMuis schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 19:35:
Mocht iemand interesse hebben, Mediamarkt Hengelo gaat straks om 23.59 open voor de verkoop van Modern Warfare.
Ik heb hem ook maar op Blizzard gekocht voor 60 euro. Toch wel benieuwd naar de game. Mis wel een beetje een shooter waar je gewoon lekker in kunt fraggen zonder te veel ellende. Meestal lukt dat met CoD wel.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Heeft iemand al vastlopers van de xbox gehad met dit spel? 2e keer al dat mijn xbox vastloopt en uitvalt hierdoor. Lijkt op de bug die er toen ook was met Anthem.
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Ja heb net een volledige crash gehad tijdens de campaign.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Elke keer hetzelfde bij een dergelijke release; iedereen zwaar gehyped en willen de gekste dingen uithalen om als eerste te kunnen spelen. En elke keer weer lees je het zelfde dat er allerlei issues zijn.
Morgen komt ie in de bus, gooi hem in de ps4 en laat alles rustig installeren. Ergens vh weekend eens kijken of ik tijd heb om te spelen
Morgen komt ie in de bus, gooi hem in de ps4 en laat alles rustig installeren. Ergens vh weekend eens kijken of ik tijd heb om te spelen
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Hier multiplayer en flink roestig maar begint goed te komen, zowaar 8 kills! Kon zelfs een airstrike/kluster bom aanroepen maar wist niet meer hoe dat moest
Heerlijke 4K, soepele gameplay (ik speel ‘Realism’ -> zonder hud etc). Nog geen vastlopers en niveau 6 nu.
@Rivanov, Ik heb je zojuist toegevoegd op Live. Kijk maar of je joined, ik vermaak me meer dan prima
Heerlijke 4K, soepele gameplay (ik speel ‘Realism’ -> zonder hud etc). Nog geen vastlopers en niveau 6 nu.
@Rivanov, Ik heb je zojuist toegevoegd op Live. Kijk maar of je joined, ik vermaak me meer dan prima
Ik zie enkel mijn naam en geen nummers als ik mijn profiel op callofduty kijk.Rivanov schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 16:52:
[...]
Je moet ‘m inclusief de #code doorgeven.
Ik al 2x vanavond, xbox volledig uit.Rivanov schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 20:31:
Ja heb net een volledige crash gehad tijdens de campaign.
Ik ben net begonnen met singleplayer maar ga denk ik weer verder met multi als ik dit lees ..Meneer iCy schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 21:41:
[...]
Ik al 2x vanavond, xbox volledig uit.
Ik heb ook 1 crash gehad tijdens de campaign.
Weet iemand ook waar de night maps uit de beta te vinden zijn?
De night maps hebben een aparte playlist. Ik hoorde dat de night maps ook in de normale rotation zitten op dit moment, ik weet niet of ze dit er nog eruit gaan halen.Steven030 schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 21:56:
Ik heb ook 1 crash gehad tijdens de campaign.
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Ah check, de playlist kan ik niet vinden, maar heb er nu een uit de rotation!Buizerd__NL schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 22:05:
[...]
De night maps hebben een aparte playlist. Ik hoorde dat de night maps ook in de normale rotation zitten op dit moment, ik weet niet of ze dit er nog eruit gaan halen.
Klopt het dat jullie op de XBOX en PS4 al kunnen spelen?
Belachelijk dat PC dan nog niet mag.
Game ook al gedownload, kan alleen pas na het weekend spelen. Ik heb sinds kort weer een Xbox, mijn vriendenlijst van vroeger is in al die tijd dan ook een stuk kleiner geworden.
Reflex Sostic is mijn gamertag voor Live. Ik ben niet meer zoals vroeger elke avond online maar haal wel plezier uit online spelen, dan ook het liefst met mensen uit een vriendenlijst ipv randoms. Wie mag ik van dit forum toevoegen om af en toe een party te starten?
Reflex Sostic is mijn gamertag voor Live. Ik ben niet meer zoals vroeger elke avond online maar haal wel plezier uit online spelen, dan ook het liefst met mensen uit een vriendenlijst ipv randoms. Wie mag ik van dit forum toevoegen om af en toe een party te starten?
[ Voor 5% gewijzigd door Blaauw87 op 24-10-2019 22:28 ]
Ben benieuwd hoelang het duurt om het spel vanaf de dvd/blu-ray te installeren op de Xbox One X.. Hopelijk is het voor 2.00 nog te spelen.
Inmiddels gedownload op de PC. Helaas geen succes gehad met de tijd veranderen, VPN aanzetten via Australie. :-P Ik denk dat het echt wachten wordt tot 03.00 uur. Althans, ik ga nu lekker slapen en het gamen komt morgen wel haha!
Enkel Xbox. PS4 en PC nog niet.Smit260 schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 22:26:
Klopt het dat jullie op de XBOX en PS4 al kunnen spelen?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Game ziet er overigens echt fabelachtig mooi uit. Zeker de campaign in de night maps, echt bizar mooi.
Tot morgen mensen, kijk er wel naar uit
Dat er nog wat foutjes gaan zijn ben 'k me bewust van, hopelijk worden die in een korte termijn toch nog opgelost. Nu goed de day one patch is vast ook nog eens niet uit, dat zal vast ook al veel verhelpen
Dat er nog wat foutjes gaan zijn ben 'k me bewust van, hopelijk worden die in een korte termijn toch nog opgelost. Nu goed de day one patch is vast ook nog eens niet uit, dat zal vast ook al veel verhelpen
Er was vanmiddag wel een 1.7GB update op de Xbox. Dat was Day One patch neem ik aan? Of komt die morgen pas.
Vanmiddag Dark Edition binnen gekregen. Game ga ik niet spelen aangezien ik de bèta gespeeld heb en het niet echt boeiend vond. Graphics waren niet zo goed en voor de rest mehhh. NVG is wel een leuk dingetje, werkt goed. Resolutie is wel wat minder maar ach voor zo een prijs was het te verwachten.
Patch notes hier > https://www.reddit.com/r/..._notes_updates_and_intel/Rivanov schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 23:38:
Er was vanmiddag wel een 1.7GB update op de Xbox. Dat was Day One patch neem ik aan? Of komt die morgen pas.
Lol wut?Jay47 schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 23:43:
Vanmiddag Dark Edition binnen gekregen. Game ga ik niet spelen aangezien ik de bèta gespeeld heb en het niet echt boeiend vond. Graphics waren niet zo goed en voor de rest mehhh. NVG is wel een leuk dingetje, werkt goed. Resolutie is wel wat minder maar ach voor zo een prijs was het te verwachten.

[ Voor 44% gewijzigd door falcon123 op 24-10-2019 23:46 ]
Hoe kunnen er nog geen reviews zijn terwijl de game over een kwartier launched?😅 meestal geen goed teken als ze zo laat pas review embargo loslaten, is er dan niet weinig vertrouwen in de review cijfers door de makers of zie ik dat verkeerd?
Playstation 5
Embargo is sinds vanmiddag al opgeheven volgens charlie intel >Stylze schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 23:48:
Hoe kunnen er nog geen reviews zijn terwijl de game over een kwartier launched?😅 meestal geen goed teken als ze zo laat pas review embargo loslaten, is er dan niet weinig vertrouwen in de review cijfers door de makers of zie ik dat verkeerd?
https://twitter.com/charlieINTEL/status/1187357322009567232
Daarnaast is de PC launch pas om 03:00 voor ons
[ Voor 5% gewijzigd door falcon123 op 24-10-2019 23:52 ]
Nee had een preorder staan, dacht eindelijk weer een goede COD maar nee beetje teleurgesteld. Denk dat COD een goner is. Teveel gehyped.falcon123 schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 23:44:
[...]
Patch notes hier > https://www.reddit.com/r/..._notes_updates_and_intel/
[...]
Lol wut?![]()
Je wist van te voren dat je het spel niet leuk vond en hebt het alleen gekocht vanwege de NVG?
Dan helemaal raar dat er nog geen reviews zijn op de grote sites, kan ook zijn dat ze pas laat review versies hebben opgestuurd.falcon123 schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 23:52:
[...]
Embargo is sinds vanmiddag al opgeheven volgens charlie intel >
https://twitter.com/charlieINTEL/status/1187357322009567232
Daarnaast is de PC launch pas om 03:00 voor ons
Nja ik W8 het wel af ben nogal sceptisch:)
Playstation 5
Nog steeds beetje een aparte zaak, aangezien je je pre-order gewoon kon cancelen zover ik weet, maarja ieder z'n dingJay47 schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 23:53:
[...]
Nee had een preorder staan, dacht eindelijk weer een goede COD maar nee beetje teleurgesteld. Denk dat COD een goner is. Teveel gehyped.
Zal vast wel goedkomenStylze schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 23:54:
[...]
Dan helemaal raar dat er nog geen reviews zijn op de grote sites, kan ook zijn dat ze pas laat review versies hebben opgestuurd.
Nja ik W8 het wel af ben nogal sceptisch:)
Ik zit zelf ondertussen naar https://www.twitch.tv/orb te kijken om te kijken hoe de MP is
Blijkbaar heeft https://www.twitch.tv/callofduty zo ook iets
Dit is volgens mij PC footage op het nvidia kanaal > https://www.twitch.tv/nvidia
[ Voor 43% gewijzigd door falcon123 op 25-10-2019 00:00 ]
Woohoo! Opgestart!

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Geld teveel ofzo kon je gemakkelijk gecanceld hebbenJay47 schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 23:53:
[...]
Nee had een preorder staan, dacht eindelijk weer een goede COD maar nee beetje teleurgesteld. Denk dat COD een goner is. Teveel gehyped.
Ontopic men cod heeft net een update ontvangen
Allesinds nog niet speelbaar hier, schijnt dat het maar begint om 3 uur s'nachts
Wel een beetje dom uur om een game te gaan releasen

Playstation
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Dus sony heeft er ook voor gezorgd dat jullie om 12 uur kunnen beginnen, pfff
Playstation 4 masterrace!XhizorBE schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 00:04:
[...]
Dus sony heeft er ook voor gezorgd dat jullie om 12 uur kunnen beginnen, pfff
Hmmm, Download has failed error 6 code. Meer mensen die er niet in kunnen op de ps4?
Nice global release.....
en dan alsnog console voor pc trekken
[ Voor 46% gewijzigd door Ricmaniac op 25-10-2019 00:15 ]
Idd heel erg raar om 3 uur s'nachts terwijl XBOX en PS4 al speelbaar zijn, eigenlijk is dat best een naaistreek. Dikke minpunt. Hopelijk is de game wel goed.
Op de console is waarschijnlijk het meeste geld binnen te harkenRicmaniac schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 00:14:
Nice global release.....
Wel lachen dat sony een slogan gebruikt als for the players.
En dan zo'n naai streek doet, deze vind 'k toch wel echt belachelijk
Nu goed veel plezier voor degene die het nu al kunnen spelen, maar hier ben 'k toch licht gefrustreerd
En dan zo'n naai streek doet, deze vind 'k toch wel echt belachelijk
Nu goed veel plezier voor degene die het nu al kunnen spelen, maar hier ben 'k toch licht gefrustreerd
Zat heel erg te twijfelen om een nieuwe xbox one (s) (x) aan te schaffen voor modern warfare maar denk dat m'n pc en een elite controller eigenlijk ook wel voldoet. Aangezien het toch cross platform is? M'n One S begaf het 2 weken geleden maar denk dat ik het ff bij m'n pc houdt. Morgen maar eens kijken voor zo'n controller en het spel
[ Voor 13% gewijzigd door mike30 op 25-10-2019 01:07 ]
Blijkbaar geen al teveel ervaring met shooters op het battlenet platform ? Het cheat probleem is echt niet zo dramatisch erg zoals zoveel console players denkenNol_NL schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 01:03:
Nog twee uurtjes joh, dan kunnen de aimbots ook in stelling worden gebracht. Alvast veel plezier
Speel nu ondertussen toch al een paar jaar op pc, en het valt echt goed mee. Natuurlijk moet je ook geen games gaan spelen van studio's met een slechte reputatie
Maar sinds cod op blizzard is verschenen heb 'k zelf nog niks raars opgemerkt, het cheaten is in ieder geval zeer beperkt. Nu ben me bewust dat voor sommige games het wel een probleem is op pc
Maar zo'n zaken hangen veel af van de ontwikkelaar zelf, in ieder geval genoeg shooters die niet verpest worden door massa cheaters.
En je moet ook niet gaan denken dat alles 100% eerlijk verloopt op console
[ Voor 8% gewijzigd door XhizorBE op 25-10-2019 01:09 ]
dacht je dat alleen pc die rommel had? Volgens mij is die bende er voor een console ook nog wel te krijgen. Maar zo erg als dat het was in MW2 zal het wel nooit meer worden. Daar zag je mensen door bergen heen pre aimenNol_NL schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 01:03:
Nog twee uurtjes joh, dan kunnen de aimbots ook in stelling worden gebracht. Alvast veel plezier
Bij Delta Force ben ik gestopt met PC gamen
Maar wat een controversiële game is CoD SP weer geworden zeg... Als hier geen gezeik van komt 
Genieten tot nu toe.
Genieten tot nu toe.
Ik ben na MW2 ook gestopt met shooters op PC. Alleen wil weer geen 400 uit gaan geven om MW te gaan spelen terwijl ik met de controller en het spel ook klaar benNol_NL schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 01:12:
Bij Delta Force ben ik gestopt met PC gamenMaar wat een controversiële game is CoD SP weer geworden zeg... Als hier geen gezeik van komt
Genieten tot nu toe.
Had ik ook last van.. 1 code deed het wel en de andere niet.. Werd gelukkig ‘snel’ opgelost (voordat ik thuis was maar duurde wel 10 uur na constatering..)
Ik zit naar de Twitch streams te kijken van CoD:MW maar ik krijg er een opgepimpte CoD:Ghosts gevoel van.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Heb even de stream van Scump aangezet. Als ik dan toch naar COD moet gaan kijken dan maar naar King Scumppolopolo150 schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 01:34:
Ik zit naar de Twitch streams te kijken van CoD:MW maar ik krijg er een opgepimpte CoD:Ghosts gevoel van.
Ze mogen de maprotatie wel eens aanpakken. Ik speel nu al voor de zesde keer Azhir Cave

Hey man laat je het hier even weten of het nog gelukt is met je code? Heb nog een paar euro tegoed van G2PLAY maar wil wel graag het spel hebben ipv 3 dagen aanmodderen voordat ik een werkend spel heb. Heb 5 jaar geleden een hoop gedoe gehad met Diablo 3 en sindsdien er niets meer besteld.
Ik ga toch nog even wachten tot 3 uur vannacht ,,,,, dan maar een zombie morgen
Gaat weer lekker met die servers.. (PC)
[ Voor 6% gewijzigd door basje050 op 25-10-2019 03:14 ]
niet dusbasje050 schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 03:14:
Gaat weer lekker met die servers.. (PC)
Ook geen nieuws op hun Twitter erover. Ik kom er hier ook niet op (PC)
Ze leren het ook nooit met dit soort lanceringen..Unable to access online services.

Ik ga het "morgen" wel weer proberen, hier nu geen geduld meer voor..

Het is net de NS ieder jaar worden ze weer verrast door de herfst en bladeren op de rails. En bij iedere COD release heb je geluk als je van de 10 potjes waar je connect er 1 of 2 kan spelenInflatable schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 03:25:
[...]
Ze leren het ook nooit met dit soort lanceringen..
Ik ga het "morgen" wel weer proberen, hier nu geen geduld meer voor..
Zie dat veel mensen met een Nvidia 1080 ti problemen hebben met het opstarten. Onderstaande oplossing werkt bij verschillende mensen.
If you have a monitor plugged into your motherboard, try unplugging it. For some reason Modern Warfare wants to launch the game using the onboard video before the GPU in slot.
Ik dacht dat we in 2019 dit soort problemen niet meer tegen zouden komen. Heb dus voor jan doedel zitten wachten vannacht
zit wat streams te kijken en lijkt wel wereldwijd dat probleem met connecten. 3 streamers op pc zitten alleen een beetje te ouwehoeren en op ps4 is het al niet vel beter
Dat de servers het niet doen kan ik aan 1 kant nog wel begrijpen.. maar dat je op de PC dan ook geen single player kan spelen kan ik dan totaal niet begrijpen. De drms van tegenwoordig zijn echt walgelijk.
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Die vergelijking slaat nergens op.. NS en Prorail worden niet verrast door herfst en bladeren.. Staal op staal met allerlei smurry ertussen zorgt nou eenmaal voor (veel) minder grip op het spoor en daar doe je simpelweg technisch weinig tot niks tegen.. Dat is iets anders dan je online services niet op orde hebben omdat je waarschijnlijk te krenteriger bent om voor voldoende capaciteit in bandbreedte en/of servers te zorgen bij de lancering van je videogame.. Niet de 1e keer dat zoiets gebeurt bij een (zeer) populaire game lancering.. Enige enigszins geldige excuses dat ze kunnen hebben is een opzettelijke DDoS attack..mike30 schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 03:27:
[...]
Het is net de NS ieder jaar worden ze weer verrast door de herfst en bladeren op de rails. En bij iedere COD release heb je geluk als je van de 10 potjes waar je connect er 1 of 2 kan spelen
Ligt het aan mij,ik mis ffa en kc
[ Voor 3% gewijzigd door GerardReintke op 25-10-2019 04:18 ]
jammer moet een account aanmaken op de pc maar dat lukt steeds niet .
had wel zin om te gamen vanavond nog maar een keer proberen.
net aangemaakt op een andere pc.
gaat nu goed ziet er super uit .
had wel zin om te gamen vanavond nog maar een keer proberen.
net aangemaakt op een andere pc.
gaat nu goed ziet er super uit .
[ Voor 20% gewijzigd door Beaudog op 25-10-2019 06:47 ]
Pfff, zo instabiel als wat. Blijft crashen. De beta was stukken stabieler.
En ja, ik heb de laatste graphics drivers.
Dit belooft wat!
En ja, ik heb de laatste graphics drivers.
Dit belooft wat!
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Zelf een paar dagen geleden ook een pre-order op de pc geplaatst. Straks wat eerder van het werk naar huis en knallen maar. Als ik echter de berichten zo lees dan ben ik blij dat ik pas over een paar uur kan spelen. Hopelijk voldoende om de servers wat stabieler te maken en de grote piek achter me te laten...
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Okay, ik vermoed dat CoD crashed zodra je van window (ALT-TAB) wisselt. Daar lijkt het nu op. Ben benieuwd naar ervaringen van anderen.
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
xbox schijnt ook wat problemen te hebben met de campaigncrimby schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 07:54:
Meeste problemen lijken zich voor te doen op PC, klopt dat?
Oh ja my bad! Dusbeany schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 07:55:
[...]
xbox schijnt ook wat problemen te hebben met de campaign
SP: Xbox
MP: PC
enig idee wat betreft PS4?
Voor werk even snel het eerste potje gespeeld op de PC! Loopt erg soepel moet k zeggen en speelt lekker weg
Ik heb zin in vanmiddag, vanavond en morgen, haha!
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Hoefde alleen maar mijn Xbox op New Zeeland te zetten en kon de game spelen
Thanks
Wat een heerlijke campain, zit alweer in de 6e missie

[ Voor 8% gewijzigd door G_Dragon op 25-10-2019 08:18 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Campaign uitgespeeld. 
Wat een geweldig spel.
Wat een geweldig spel.
Net even snel een paar MP potjes gedaan en alweer lvl 7 :-)
Draait als een tierelier hier, geen crashes of glitches ook geen lag.
Ik gebruik de PC versie, tot nu toe heel tevreden, vanmiddag eens de campaign op starten...
Heerlijk alles op max met rtx en dikke 150 FPS op 3340x1440 34 inch...
Draait als een tierelier hier, geen crashes of glitches ook geen lag.
Ik gebruik de PC versie, tot nu toe heel tevreden, vanmiddag eens de campaign op starten...
Heerlijk alles op max met rtx en dikke 150 FPS op 3340x1440 34 inch...
[ Voor 13% gewijzigd door oldsmelly op 25-10-2019 09:21 ]
MuziekLiefhebbert
Weet iemans of de voice chat in search & destroy weer gesplitst is tussen levende en doden? Dat was vroeger altijd zo maar in de laatste versies niet omdat de chat via Xbox liep.
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Random crashes wat resulteert in een uitvallende XBOX is ook een 1 om op te noemen. Ik zelf 2 keer gehad, maar iemand anders 6 keer gisteravond. Ik heb een S en hij een X.crimby schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 07:59:
[...]
Oh ja my bad! Dus
SP: Xbox
MP: PC
enig idee wat betreft PS4?
Dat is die ook niet heel lang, of heb je van 00:00 tot 08:39 gespeeld en is hij dus circa 8 uur ?
Steam/Origin: BobbLeeSwaggr BF V stats
Ik speel al sinds gistermiddag 13:00.BobbLeeSwaggr schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 08:48:
[...]
Dat is die ook niet heel lang, of heb je van 00:00 tot 08:39 gespeeld en is hij dus circa 8 uur ?
Maar de campaign is ook +/- 5 uurtjes. Niet heel lang.
[ Voor 10% gewijzigd door Rivanov op 25-10-2019 09:00 ]
Draait hier ook heel lekker!DennusB schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 08:11:
Voor werk even snel het eerste potje gespeeld op de PC! Loopt erg soepel moet k zeggen en speelt lekker wegIk heb zin in vanmiddag, vanavond en morgen, haha!
Ik mis alleen ground war...? Of ik ergens iets?
https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/
Komt vandaag.Rebel8319 schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 09:06:
[...]
Draait hier ook heel lekker!
Ik mis alleen ground war...? Of ik ergens iets?
Is het al 10:00 uur?
Weet iemand of die grote maps uit de beta als DLC zouden komen, want ik zie ze nergens staan?
Welke? Ground War? Ground War was niet direct bespeelbaar op Day One, de playlist zal later worden toegevoegd. Misschien door middel van de patch.
Ja hoor! Deze komt wel in mijn top 3 Call of Duty’s. Wat een vette game!
Geen enkele campaign is lang als je op de laagste difficulty erdoorheen vliegt.Rivanov schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 08:57:
[...]
Ik speel al sinds gistermiddag 13:00.(Xbox One X)
Maar de campaign is ook +/- 5 uurtjes. Niet heel lang.
WOW!
Ik ben pas bij de 5e missie, mag ik vragen hoeveel missies er zijn?
Speel zelf op Hardened
Trouwens ik miste gisteravond heel veel online maps?
Zoals shipment stond er niet tussen
[ Voor 19% gewijzigd door G_Dragon op 25-10-2019 09:30 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Nog maar 114gb te gaan om te downloaden. Was gisteren laat thuis dus toen pas aangezet, helaas staat de pc op de slaapkamer en als het vrouwtje wilt slapen moet de pc uit (met alle rgb is het een tweede zo'n). Maar weet iemand of de servers nu al wat stabieler zijn en of de game fatsoenlijk draait zonder buggs etc. Dan weet ik of het de moeite waard is om het vrouwtje zo uit de slaapkamer te pesten 😂
Ja de servers werkten gisteren al, had me xbox op nieuw zeeland gezet en kon daardoor spelen.Pazztriz schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 09:48:
Nog maar 114gb te gaan om te downloaden. Was gisteren laat thuis dus toen pas aangezet, helaas staat de pc op de slaapkamer en als het vrouwtje wilt slapen moet de pc uit (met alle rgb is het een tweede zo'n). Maar weet iemand of de servers nu al wat stabieler zijn en of de game fatsoenlijk draait zonder buggs etc. Dan weet ik of het de moeite waard is om het vrouwtje zo uit de slaapkamer te pesten 😂
De campain is ook echt onwijs goed
Ground War ja! Ah thanks voor de info. Enig idee wanneer de game compleet zal zijn? Kan niks vinden over een roadmap, of DLC’s. Hoop dat het voor alle platforms tegelijk beschikbaar komtBuizerd__NL schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 09:18:
Welke? Ground War? Ground War was niet direct bespeelbaar op Day One, de playlist zal later worden toegevoegd. Misschien door middel van de patch.
Top aangezien ik net nog een aantal dingen las over mensen die niet konden connecten.G_Dragon schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 09:53:
[...]
Ja de servers werkten gisteren al, had me xbox op nieuw zeeland gezet en kon daardoor spelen.
De campain is ook echt onwijs goed
Heb gisteravond 2 potjes Gunfight gespeeld zonder problemenPazztriz schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 10:00:
[...]
Top aangezien ik net nog een aantal dingen las over mensen die niet konden connecten.
Klopt, maar het gaat mij meer om het verhaal dan om de moeilijkheidsgraad.Jimmy J. schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 09:28:
[...]
Geen enkele campaign is lang als je op de laagste difficulty erdoorheen vliegt.
Kan me nu volledig focussen op de MP.
Multiplayer nog niet geprobeerd maar de campaign
Loopt prima op de pc .
Loopt prima op de pc .
Lekker is dit haha. Spel geïnstalleerd op de PS4.
Dan nog even een update van (versie 1.03) van 56,814 GB.......
Haha same! Dacht met installatie hey dit valt mee, 34gb.... en toen de updateGovertNL schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 10:33:
Lekker is dit haha. Spel geïnstalleerd op de PS4.
Nee, deze reacties lezen terwijl ik op werk zit is niet goed. Als oud COD2 veteraan (al zeg ik het zelf) heb ik in geen jaren meer cod aangeraakt (na cod mw2) en even kort black ops. Nu COD MW 2019 beschikbaar is heb ik toch met wat vrienden afgesproken een poging te wagen (na filmpjes en forums in de gaten te hebben gehouden). Zou het dan toch eindelijk zover zijn om weer COD verslaafd te worden?!
Vanavond gaan we los!
PS: Natuurlijk PC versie!
Vanavond gaan we los!
PS: Natuurlijk PC versie!
[ Voor 3% gewijzigd door FlowChef op 25-10-2019 10:39 ]
Let op:
PC specifieke zaken: [PC] Call Of Duty Modern Warfare 2019
Samenspelen met deelnemers uit dit topic? https://docs.google.com/s...xoFxPmvHYXKu3j9hFCHKsjB9E
Dit topic is er voor alles wat gameplay aangaat en voor crossplay. Pc gerelateerde problemen en vragen bespreken in het PC topic.
PC specifieke zaken: [PC] Call Of Duty Modern Warfare 2019
Samenspelen met deelnemers uit dit topic? https://docs.google.com/s...xoFxPmvHYXKu3j9hFCHKsjB9E
Dit topic is er voor alles wat gameplay aangaat en voor crossplay. Pc gerelateerde problemen en vragen bespreken in het PC topic.