De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Dat vroeg ik me ook al afdm-dutchman schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 11:00:
Heeft iemand een idee wanneer je MW kunt pre-loaden op PC?
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Dinsdagavond 7 uur NL tijd begint de pre-load voor de PCdm-dutchman schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 11:00:
Heeft iemand een idee wanneer je MW kunt pre-loaden op PC?
bron: https://blog.activision.c...of-Duty-Modern-Warfare-PC
[ Voor 18% gewijzigd door beany op 21-10-2019 11:42 ]
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Thanxbeany schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 11:10:
[...]
Dinsdagavond 7 uur NL tijd begint de pre-load voor de PC
Ik neem aan dat je de game dan niet kunt pre-loaden aangezien de game niet is gekoppeld aan je PS-accountfetix1 schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 12:05:
Noobvraag: heeft preload (op PS4) ook zin als je 'm fysiek binnenkrijgt?
Klinkt logisch. Dankdm-dutchman schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 12:07:
[...]
Ik neem aan dat je de game dan niet kunt pre-loaden aangezien de game niet is gekoppeld aan je PS-account
Is het al bekend waneer de reviews online komen?
Waarschijnlijk op de release dag zelfpaul99 schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 15:22:
Twijfel of ik deze game direct bij launch ga aanschaffen. MP was leuk maar weet niet of ik die heel veel ga spelen. Daarom is de SP ook wel belangrijk.
Is het al bekend waneer de reviews online komen?
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Mits je ‘m daar ook aanschaft.biertje79 schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 12:05:
Is het zo, dat als ik mijn Xbox console op nieuw Zeeland zet dat ik dan eerder kan spelen? (Digitale versie uiteraard)
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Oké, bedankt voor je antwoord. Ik heb m in noord Amerika aangeschaft dus kan hem dan pas later spelen zeker.
PlayStation 4 & Xbox Onebiertje79 schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 23:59:
[...]
Oké, bedankt voor je antwoord. Ik heb m in noord Amerika aangeschaft dus kan hem dan pas later spelen zeker.
Call of Duty: Modern Warfare will go live in every region (except North America) at midnight local time on Friday, October 25th.
For those who live in North America, Call of Duty: Modern Warfare will become playable starting at 6PM Pacific / 7PM Mountain / 8PM Central / 9PM Eastern on Thursday, October 24th.
Oftewel, dat is 3:00 's nachts hier in Nederland.
[ Voor 4% gewijzigd door Rivanov op 22-10-2019 06:34 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ben er nog steeds niet over uit voor welke console ik 'm ga halen..chimera2 schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 08:03:
Eerst lekker slapen en dan de volgende dag wel knallen. Ik ga er niet op wachten
Xbox One X of PS4 Pro. Performance-wise is de Xbox One X beter, maar PS4 krijgt weer de snelste ondersteuning.
Playstation 5
Ik was ook helemaal klaar met COD toen ze de futuristische kant op gingen. Nu met Modern Warfare ben ik weer helemaal hooked. Vond de beta echt fantastisch.Stylze schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 09:19:
Echt nog geen idee of ik nu weer is deze Cod ga kopen, afgelopen jaren niet meer gedaan omdat ik er wel een beetje klaar mee was en moet zeggen dat die in het donker Maps me ook niet echt aanspreken. Hoop stiekem weer op het oude Cod gevoel maar wacht de reviews wel even af deze keer.
Dat is sowieso slim als je de beta niet hebt gespeeldStylze schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 09:19:
maar wacht de reviews wel even af deze keer.
Op welke console speel je het meest? Dan daarvoor aanschaffen. Tenzij je veel belang hecht aan die mode exclusief voor de Playstation, dan voor de PSRivanov schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 08:42:
[...]
Ben er nog steeds niet over uit voor welke console ik 'm ga halen..![]()
Xbox One X of PS4 Pro. Performance-wise is de Xbox One X beter, maar PS4 krijgt weer de snelste ondersteuning.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ik speel het meest op Xbox One X. Dat is ook mijn "voorkeurs-console". Echter, voor de PS4 kan ik 'm shared aanschaffen met een vriend van me, waardoor ik de game voor de helft van het geld kan spelen.Vrijdag schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 09:45:
[...]
Op welke console speel je het meest? Dan daarvoor aanschaffen. Tenzij je veel belang hecht aan die mode exclusief voor de Playstation, dan voor de PS
Wat is de snelste ondersteuning?Rivanov schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 08:42:
[...]
Ben er nog steeds niet over uit voor welke console ik 'm ga halen..![]()
qua dlc is alles gelijk over alle platformen dit jaar.
Ik las in de fora dat er wel veel verschil in de scherpte zit tussen de Pro en de X in het voordeel van de X tijdens de Beta.
Performance was nagenoeg gelijk.
Doelde daarmee eigenlijk op die Survival Mode. Maar die kan me eerlijk gezegd gestolen worden.Mick3112 schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 10:34:
[...]
Wat is de snelste ondersteuning?
qua dlc is alles gelijk over alle platformen dit jaar.
Ik las in de fora dat er wel veel verschil in de scherpte zit tussen de Pro en de X in het voordeel van de X tijdens de Beta.
Performance was nagenoeg gelijk.
En het verschil in scherpte komt omdat de 4K output overall hoger is op de One X én deze had tijdens de beta HDR en dat had de PS4 versie niet.
Iemand op de Call of Duty Discord Server geeft nu ook aan dat de PS4 versie géén HDR ondersteuning gaat krijgen. Dus dat maakt het voor mij eigenlijk al duidelijk om voor de Xbox One X versie te gaan.
Lukte laatst met FIFA niet dus met deze game vast ook niet.biertje79 schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 12:05:
Is het zo, dat als ik mijn Xbox console op nieuw Zeeland zet dat ik dan eerder kan spelen? (Digitale versie uiteraard)
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Volgens mij is er GEEN fysieke versie te koop voor de PC.Smit260 schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 11:30:
Nergens een PC versie te koop ergens? Lijkt mij namelijk leuk om er een doosje bij te hebben! Kan het helaas nergens vinden.
Scheelt je ook lange installatietijden & discs wisselen!
Ah oké, nu, als ik je andere posts lees zou ik m als ik jou was gewoon voor de Xbox kopen. En als je die mode echt heel graag wil spelen, kan je het altijd alsnog voor de PS halen later volgend jaar, als het spel dan toch wat goedkoper is gewordenRivanov schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 10:04:
[...]
Ik speel het meest op Xbox One X. Dat is ook mijn "voorkeurs-console". Echter, voor de PS4 kan ik 'm shared aanschaffen met een vriend van me, waardoor ik de game voor de helft van het geld kan spelen.
[ Voor 5% gewijzigd door Rivanov op 22-10-2019 12:57 ]
Is dat nog nodig met de cross platform functionaliteit?Rivanov schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 12:57:
Misschien handig om ergens een overzicht te maken (misschien in de OP @G_Dragon ) om de spelers per platform te vermelden?
Sommige willen niet crossen, dus wellicht wel handig? :-)beany schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 13:14:
[...]
Is dat nog nodig met de cross platform functionaliteit?
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Consoles onderling moet toch geen problemen opleveren..? Met een pc is het wat mij betreft ook niet nodig/eerlijk (valt nog te bezien overigens).Meneer iCy schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 13:20:
[...]
Sommige willen niet crossen, dus wellicht wel handig? :-)
Ja, dat survivalgedoe zou ik hoogstens 1 x proberen dus maak ik me ook niet druk om.Rivanov schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 11:03:
[...]
Doelde daarmee eigenlijk op die Survival Mode. Maar die kan me eerlijk gezegd gestolen worden.
En het verschil in scherpte komt omdat de 4K output overall hoger is op de One X én deze had tijdens de beta HDR en dat had de PS4 versie niet.
Iemand op de Call of Duty Discord Server geeft nu ook aan dat de PS4 versie géén HDR ondersteuning gaat krijgen. Dus dat maakt het voor mij eigenlijk al duidelijk om voor de Xbox One X versie te gaan.
ah, PS4 pro heeft waarschijnlijke een lagere target resolutie. op zich zou dat in de Multiplayer nog niet echt heel erg een ramp zijn.
Ik ben soms bij de X wel eens bang dat ze te hoog mikken waardoor de framerate af en toe inzakt. Zou leuk zijn als je dat zelf kon beslissen.
Dat HDR verhaal zou best bizar zijn aangezien alle promotie toch aan de hand van de PS4 is gedaan.
[ Voor 4% gewijzigd door Mick3112 op 22-10-2019 13:41 ]
Matchmaking is gebaseerd op input. Keyboard kan nooit samen met controller komen, tenzij je in een party zit met een pc speler, dan kunnen controller spelers ook bij keyboard spelers komen. Ik denk zelf niet dat pc zoveel voordeel heeft t.o.v. consoles, dat was ook al te merken bij de beta.D-Ed schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 13:37:
[...]
Met een pc is het wat mij betreft ook niet nodig/eerlijk (valt nog te bezien overigens).
Wellicht kan een overzicht van namen met platform wel handig zijn voor mensen die spelers zoeken, ook pc onderling.
Aha, geen beta gespeeld helaas.. Heel wat jaar geleden dat ik sowieso een COD speelde.. Op de één of andere manier begint het nu weer te kriebelen.Alexknl schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 14:09:
[...]
Matchmaking is gebaseerd op input. Keyboard kan nooit samen met controller komen, tenzij je in een party zit met een pc speler, dan kunnen controller spelers ook bij keyboard spelers komen. Ik denk zelf niet dat pc zoveel voordeel heeft t.o.v. consoles, dat was ook al te merken bij de beta.
Wellicht kan een overzicht van namen met platform wel handig zijn voor mensen die spelers zoeken, ook pc onderling.
And Bob's your uncle ...
Alleen de download (je krijg dus ook geen disc thuisgestuurd).Scharnout schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 14:32:
Even een hele domme beginnersvraag. Ik heb nu COD WW2 op disk en dat vind ik irritant (omdat mijn kids ook wel eens wat anders spelen en ik de hele tijd moet wisselen). Als ik MW online op de playstation store koop, krijg ik dan alleen een download? Of heb je sowieso de disk nodig?
Ik kan hem online niet ergens anders kopen als download?D-Ed schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 14:34:
[...]
Alleen de download (je krijg dus ook geen disc thuisgestuurd).
And Bob's your uncle ...
Euh.. Lijkt mij wel toch bij één of andere game/speelgoed winkel met een webshop?Scharnout schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 14:59:
[...]
Ik kan hem online niet ergens anders kopen als download?
Oh wacht.. Je wil hem als download ergens anders kopen dan in de PS store..? Lijkt mij wel via CD Keys of iets in die trant.. Zelf even zoeken raad ik je aan..
[ Voor 23% gewijzigd door D-Ed op 22-10-2019 15:12 ]
Tijdens de beta ben ik terecht komen in potjes met alleen maar consoles terwijl ik op de PC met keyboard/mouse speel.Alexknl schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 14:09:
[...]
Keyboard kan nooit samen met controller komen, tenzij je in een party zit met een pc speler, dan kunnen controller spelers ook bij keyboard spelers komen.
Ik merkte er overigens weinig van... ik hoop dat de console spelers er ook weinig van merkte
En mensen die een Xim gebruiken? Dan denkt de game dat je controller gebruikt, terwijl je dan gewoon met muis en keyboard speelt.....Alexknl schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 14:09:
[...]
Matchmaking is gebaseerd op input. Keyboard kan nooit samen met controller komen
Die wordt geblokkeerd. Xim is niet mogelijk, is al bevestigd. Geloof maar dat dat wel goed geregeld is allemaal met een titel als ditbaronruud schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 18:12:
[...]
En mensen die een Xim gebruiken? Dan denkt de game dat je controller gebruikt, terwijl je dan gewoon met muis en keyboard speelt.....

Preload is beschikbaar op de PC (erg hard gaat het alleen niet...)
edit: leek even te hangen, loopt nu met een ~15MB/s.
[ Voor 19% gewijzigd door Tortelli op 22-10-2019 19:11 ]
[ Voor 9% gewijzigd door Rivanov op 22-10-2019 19:25 ]
Ik haal de volle snelheid op mijn lijn, 53MS/sTortelli schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 19:03:
[Afbeelding]
Preload is beschikbaar op de PC (erg hard gaat het alleen niet...)
edit: leek even te hangen, loopt nu met een ~15MB/s.
Valt me reuze mee, had verwacht dat iedereen nu zou gaan downloaden en dat het erg traag zou gaan.
Tot zo ver alles goed! Ben erg benieuwd vrijdag. Afgelopen dagen niks dan goed nieuws gehoord eigenlijk, vooral het ontbreken van lootboxes was goed nieuws, ik hoop dat het zo blijft!
That's not what she said
Kan dat nog ja? Gewoon met MS credits in US store?Rivanov schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 19:25:
Xbox One X versie gekocht in Amerika. Nu aan het downloaden.
Ja, giftcards kopen en dan gewoon aanschaffen.D-Ed schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 20:32:
[...]
Kan dat nog ja? Gewoon met MS credits in US store?
Heb de giftcards via G2A gekocht.
€ 47,- voor $ 60.
[ Voor 11% gewijzigd door Rivanov op 22-10-2019 21:20 ]
Ik vind het wel mee vallen, mocht er een gameplay verschijnen wordt het direct door Activision verwijderd.Rivanov schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 22:59:
Game wordt al volop gespoiled op Reddit en Twitch. De campaign is al speelbaar voor de early copies door de recente patch van vandaag.
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Bij mij maar 2.174GB voor de 1.03Verwijderd schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 06:54:
Er is een update van 13GB voor de PS4 versie: 1.03
Op http://www.reddit.com/r/modernwarfare is anders al genoeg te vinden.Buizerd__NL schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 08:36:
[...]
Ik vind het wel mee vallen, mocht er een gameplay verschijnen wordt het direct door Activision verwijderd.
Huh? Ook als je hem digitaal hebt gekocht? Of juist niet?Rivanov schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 22:59:
Game wordt al volop gespoiled op Reddit en Twitch. De campaign is al speelbaar voor de early copies door de recente patch van vandaag.
Nee, enkel voor diegene die al de fysieke copy hebben. (disc-versie dus)DennusB schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 08:45:
[...]
Huh? Ook als je hem digitaal hebt gekocht? Of juist niet?
Meer wat al bekend was en hier en daar een video, maar zijn meer niet van sprekend video's.Rivanov schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 08:43:
[...]
Op http://www.reddit.com/r/modernwarfare is anders al genoeg te vinden.
Je hoeft niet te kijken.
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Ik zeg ook niet dat je moet kijken. Ik zeg alleen dat er al het één en ander gelekt / gespoiled wordt.Buizerd__NL schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 08:58:
[...]
Meer wat al bekend was en hier en daar een video, maar zijn meer niet van sprekend video's.
Je hoeft niet te kijken.
Laatst de beta gedaan en ergens zal het aan mij gelegen hebben dat ik minder goed ben vergeleken pakweg 10 jaar geleden, maar wat een gespawnkill. Spawn - dood, spawn - dood. Toch doorgezet met tegenzin (dat instant leave vind ik niet leuk..), na het potje een nieuwe game gezocht: spawn - dood, spawn - dood.
Zoals aangegeven, nu zal ik uiteraard ook niet meer zo goed zijn vergeleken toen der tijd, maar ik twijfel of ik de motivatie ga vinden om weer te oefenen, goed te worden en alweer de volgende release te kunnen kopen
Daarnaast had ik het idee dat je vroeger wat meer rekening hield met de tegenstander, ja ook toen had je spawnkillers. Maar nu leek het voor mij juist vooral te draaien om het spawnkillen. Leuk voor de gene die de kills maakt, maar je jaagt op die manier toch ook veel spelers weg lijkt mij? Terwijl wij toen juist de tegenstander ook de tijd gaven om even een plekje te zoeken cq weg te gaan uit hun spawn positie. Van die mentaliteit heb ik bij de MW Beta 0,0 meegemaakt.
Oja, uiteraard de vraag; hoe hebben jullie dit ervaren? Is dit echt iets wat tussen ''mijn oren'' zit, of is dit simpelweg al langer gaande in het COD wereldje?
[ Voor 6% gewijzigd door LopendeVogel op 23-10-2019 09:13 ]
Verwijderd
Ik heb een PS4 Pro, misschien is dat het verschil.GerardReintke schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 08:41:
Bij mij maar 2.174GB voor de 1.03
Daarom speel ik geen TDM, maar bijvoorbeeld Search and Destroy, want daar heb je geen spawn killing.
Hm ja Search and Destroy heb ik dan nooit leuk gevonden, wel het veroveren en vasthouden van a/b/c (uh sjesus,hoe heet deze gametype?Verwijderd schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 09:14:
[...]
Ik heb een PS4 Pro, misschien is dat het verschil.
[...]
Daarom speel ik geen TDM, maar bijvoorbeeld Search and Destroy, want daar heb je geen spawn killing.
Verwijderd
Je bedoelde Domination en ja, daar is ook spawn killing en spawn trapping. Er is nu ook een nieuwe modus genaamd: Cyber Attack en daar kun je ook niet spawn killen.
Thanks, dat was het ja Domination. Ik ga het Cyber Attack eens opzoeken want dit heb ik nog niet gedaan/gezien.Verwijderd schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 09:20:
@LopendeVogel
Je bedoelde Domination en ja, daar is ook spawn killing en spawn trapping. Er is nu ook een nieuwe modus genaamd: Cyber Attack en daar kun je ook niet spawn killen.
Edit; huw Cyber Attack lijkt wel heel veel op Search and Destroy heb ik zo het idee?
[ Voor 9% gewijzigd door LopendeVogel op 23-10-2019 09:24 ]
[ Voor 11% gewijzigd door Hpm op 23-10-2019 10:03 ]
Ik heb er eigenlijk weinig last van gehad. Vaak spawnde ik in een rustig gedeelte en moest ik weer een eind lopen om wraak te nemen haha.LopendeVogel schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 09:10:
Poeh ik heb nog steeds grote twijfels, ja ik heb mij ergens wel verheugd op deze game daar ik ''vroeger'' cod mw1 en mw2 heel veel gespeeld heb op de xbox 360.
Laatst de beta gedaan en ergens zal het aan mij gelegen hebben dat ik minder goed ben vergeleken pakweg 10 jaar geleden, maar wat een gespawnkill. Spawn - dood, spawn - dood. Toch doorgezet met tegenzin (dat instant leave vind ik niet leuk..), na het potje een nieuwe game gezocht: spawn - dood, spawn - dood.
Zoals aangegeven, nu zal ik uiteraard ook niet meer zo goed zijn vergeleken toen der tijd, maar ik twijfel of ik de motivatie ga vinden om weer te oefenen, goed te worden en alweer de volgende release te kunnen kopen
Daarnaast had ik het idee dat je vroeger wat meer rekening hield met de tegenstander, ja ook toen had je spawnkillers. Maar nu leek het voor mij juist vooral te draaien om het spawnkillen. Leuk voor de gene die de kills maakt, maar je jaagt op die manier toch ook veel spelers weg lijkt mij? Terwijl wij toen juist de tegenstander ook de tijd gaven om even een plekje te zoeken cq weg te gaan uit hun spawn positie. Van die mentaliteit heb ik bij de MW Beta 0,0 meegemaakt.
Oja, uiteraard de vraag; hoe hebben jullie dit ervaren? Is dit echt iets wat tussen ''mijn oren'' zit, of is dit simpelweg al langer gaande in het COD wereldje?
PlayStation 4 & Xbox OnePazztriz schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 10:36:
Iemand weet wanneer de game online gaat. Word het stipt 00:00 donderdag nacht of gaan ze kutten met de Amerikaanse tijden
Call of Duty: Modern Warfare will go live in every region (except North America) at midnight local time on Friday, October 25th.
PC

bron: https://www.reddit.com/r/...launch_faq_release_times/
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Heb nog wel paar games liggen waar ik niks mee doe. Maar dit zijn niet de games die meedoen met de voorwaarden.
Je kan wel afwachten maar dan maken je team mates de kills.
Heb je in de beta geen ground war gespeeld? Misschien dat dit je wel wat lijkt dan zou je het nog kunnen proberen.
Ze vragen vaak behoorlijk nieuwe games voor zo'n actie. Als je je oude games verkoopt op marktplaats en de nieuwe game voor de volle mep aanschaft ben je onderaan de streep waarschijnlijk voordeliger uit.G.Scholtens schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 13:04:
Iemand ervaring met die actie van game mania? Tegen inlevering van 2 games, de game voor 25euro?
Heb nog wel paar games liggen waar ik niks mee doe. Maar dit zijn niet de games die meedoen met de voorwaarden.
Spawnkillen gebeurd wel, maar of spelers dit nu express doen ? Sommige teams spelen ook veel te passief, en het andere team dan weer iets te agressief. Dus kan je wel dat gevoel hebben dat je soms gespawn killed wordtLopendeVogel schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 09:10:
Poeh ik heb nog steeds grote twijfels, ja ik heb mij ergens wel verheugd op deze game daar ik ''vroeger'' cod mw1 en mw2 heel veel gespeeld heb op de xbox 360.
Niet de spelers hun schuld, is een fout die ligt bij de ontwikkelaar door slechte spawns te geven.
Vond het met momenten ook wel dramatisch, maar het gebeurde nu ook niet super extreem veel. Als je echt constant dood valt ligt het probleem echt bij jezelf vrees 'k. Het is niet een diehard run en gun game, je moet ook een beetje aanvoelen waar de vijand loopt, en veel pre aimen
Persoonlijk kijk 'k enorm naar uit naar die pve modussen zoals special ops, heb er toch wel grote verwachtingen van. De beta was maar een klein deeltje van de game
[ Voor 3% gewijzigd door XhizorBE op 23-10-2019 13:56 ]
Ik heb een headset en luister goed, maar 99% van de tijd heb ik mijn mic uit staan :-)
Ik heb dit keer voor het eerst meegedaan. 25 euro bij inlevering van 2 games en dit keer brachten de games via tweakers minder op dan via GM :-) Maargoed ik had dus wel 2 games die aan de voorwaarden voldeden.G.Scholtens schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 13:04:
Iemand ervaring met die actie van game mania? Tegen inlevering van 2 games, de game voor 25euro?
Nu wachten tot vrijdagochtend 09:30 als de GM open gaat.
[ Voor 56% gewijzigd door crimby op 23-10-2019 14:35 ]
En daarna nog ongeveer 4 uur voordat alle patches zijn gedownloadcrimby schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 14:25:
Nu wachten tot vrijdagochtend 09:30 als de GM open gaat.
Sssssssst! Ik heb nu al spijt van de fysieke copy pre orderVrijdag schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 14:45:
[...]
En daarna nog ongeveer 4 uur voordat alle patches zijn gedownload
Ik juist spuit van de digitale. Ik wil juist een doosjecrimby schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 14:46:
[...]
Sssssssst! Ik heb nu al spijt van de fysieke copy pre order
PSN Ch1mera2
Maar jij bent al 4e prestige met platinum trophy als ik het spel kan starten ;-)chimera2 schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 15:19:
[...]
Ik juist spuit van de digitale. Ik wil juist een doosje
PSN Ch1mera2
Opletten! Je kan niet prestigen!crimby schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 15:31:
[...]
Maar jij bent al 4e prestige met platinum trophy als ik het spel kan starten ;-)
Mijn CoD verzameling OCD was het er ook niet mee eens, maar pechcrimby schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 14:46:
[...]
Sssssssst! Ik heb nu al spijt van de fysieke copy pre order

Nou snap ik nooit echt iets van deze maps. Maar hoe ik het begrijp kan ik op de nacht van donder op vrijdag meteen om 00:00 beginnen met spelen.Aslanboy1905 schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 11:26:
[...]
PlayStation 4 & Xbox One
PC
[Afbeelding]
bron: https://www.reddit.com/r/...launch_faq_release_times/
Geen idee hoe jij de map interpreteert, maar ik zou zeggen vrijdag ochtend om 3 uur. (tenzij je niet in de CEST tijdzone woont)Pazztriz schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 16:05:
[...]
Nou snap ik nooit echt iets van deze maps. Maar hoe ik het begrijp kan ik op de nacht van donder op vrijdag meteen om 00:00 beginnen met spelen.
Dankje ik interpreteer juist niks uit die map dat is het probleem ook😅😅 maar bedankt voor je antwoordbeany schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 16:08:
[...]
Geen idee hoe jij de map interpreteert, maar ik zou zeggen vrijdag ochtend om 3 uur. (tenzij je niet in de CEST tijdzone woont)
De goede oude tijd dat een game uit kwam op CDVrijdag schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 16:02:
[...]
Mijn CoD verzameling OCD was het er ook niet mee eens, maar pech
[Afbeelding]
Met 3x Ghosts.Vrijdag schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 16:02:
[...]
Mijn CoD verzameling OCD was het er ook niet mee eens, maar pech
[Afbeelding]

Wat dacht je van vier keer Modern Warfare? 1x pc, 1x X360, 1x PS4 (met Infinity Warfare) en 1x in PSPlus

Na World at War werden de maps ook veel kleiner trouwens.
Via Blizzard Shop/Battle.net en door tussenkomst van
www.greenmangaming.com en Steam nu aan het preloaden.
Dankij #Ziggo met 1.20 MB/s, waarvoor dank.

Leuker en makkelijker kunnen we het niet maken.
4x een top game vs 3x een shit game.Vrijdag schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 17:24:
[...]
Wat dacht je van vier keer Modern Warfare? 1x pc, 1x X360, 1x PS4 (met Infinity Warfare) en 1x in PSPlus![]()
Na World at War werden de maps ook veel kleiner trouwens.
[ Voor 90% gewijzigd door G_Dragon op 23-10-2019 18:21 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Die skins zijn ook wel lachen, 85 EUR of 70 EUR. Voor de tijd die in het spel zitten gaat maken die paar extra euros weinig uit.
Heeft iemand anders een van de operator edities besteld?
MacBook Pro M4 iPhone 13 Pro Max + S24 Ultra Apple Watch Ultra
Heb de game in de US Store gekocht maar dit trucje lijkt dus weer te werken. Ben benieuwd morgen.

Moeilijk veel zin om te beginnen met spelen.
Ja maar... In nieuw Zeeland komt de game om 12 AEDT uit, dat is 3 uur in de ochtend 25 oktober. Hoe kom jij dan uit op morgenmiddag 13 uur????Rivanov schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 21:14:
Regio van de Xbox aanpassen naar Nieuw-Zeeland lijkt weer te lukken. Releasedatum van de game staat bij mij nu op 24 Oktober 1:00PM. Morgenmiddag 13:00 dus.
Heb de game in de US Store gekocht maar dit trucje lijkt dus weer te werken. Ben benieuwd morgen.
[ Voor 4% gewijzigd door Ivysaur op 23-10-2019 21:59 ]
PC specifieke zaken: [PC] Call Of Duty Modern Warfare 2019
Samenspelen met deelnemers uit dit topic? https://docs.google.com/s...xoFxPmvHYXKu3j9hFCHKsjB9E
Dit topic is er voor alles wat gameplay aangaat en voor crossplay. Pc gerelateerde problemen en vragen bespreken in het PC topic.