Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:18
jvdx schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 14:44:
[...]

Persoonlijk heb ik een week geleden de Razer Kraken Tournament edition gehaald (toevallig was deze een dag later ineens van 75eu naar 94eu gegaan) en deze bevalt tot nu toe erg goed. Werkt perfect op de PS4 en heeft USB aansluiting voor op de PC. Virtual surround, als je dat wil, al moet ik zeggen dat de normale stereo via de PS4 controller top werkt; ik hoor alles. Iedere stap kan je perfect plaatsen. Wat mij betreft een aanrader.
Ik kom van een oude Sennheiser PC350 (uit 2010?) die toen een stukje duurder was, maar zeker niet beter dan de Razer!

OT: Ben stiekem al aan het aftellen, hopelijk gaat het een beetje soepel worden zonder bugs. De beta was amper te draaien op mijn pc door constante loading screen freezes en vrij slechte performance. Nu dus een fysieke copy voor de PS4 besteld want KB&M support. 8)
Heb gisteravond de Razer Thresher 7.1 besteld... maar eens snel testen 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-09 12:16
G_Dragon schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 15:23:
[...]

Oh nee niet om die reden, ik vind het een mega verschil met pc.
Maak me verder geen zorgen om de game na het spelen van de beta want die was gewoon perfect.
Ah op die fiets! Dan begreep ik je verkeerd :-) Overigens, die 175GB waar ze het over hadden mbt de PC is inclusief DLC's, dus dit is de totale file size na een jaar aan DLC.

Op de XB1X was Blackops 4 in het begin ook pak 'm beet 50GB, wat later uitgelopen is naar rond de 120 met DLC's.

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:30
greyfox1987 schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 15:29:
[...]

Ah op die fiets! Dan begreep ik je verkeerd :-) Overigens, die 175GB waar ze het over hadden mbt de PC is inclusief DLC's, dus dit is de totale file size na een jaar aan DLC.

Op de XB1X was Blackops 4 in het begin ook pak 'm beet 50GB, wat later uitgelopen is naar rond de 120 met DLC's.
Geeft niet , kan gebeuren. Misschien was ik ook wel niet helemaal duidelijk in mijn verhaal, vaak begint het inderdaad klein en uiteindelijk zit je over de 100GB heen. Heb je een beetje zin in de game?
Ik kan serieus niet meer wachten, kon al niet stoppen met spelen bij de beta _/-\o_

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Release komt wel goed uit, ik heb dan net een paar dagen vrij :9

Ik duik denk ik meteen maar even de MP in, SP heeft niet zoveel haast.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-09 12:16
G_Dragon schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 15:32:
[...]

Geeft niet , kan gebeuren. Misschien was ik ook wel niet helemaal duidelijk in mijn verhaal, vaak begint het inderdaad klein en uiteindelijk zit je over de 100GB heen. Heb je een beetje zin in de game?
Ik kan serieus niet meer wachten, kon al niet stoppen met spelen bij de beta _/-\o_
Ik heb dus in het beta weekend eigenlijk amper tijd gehad, heb ff tussendoor 2 potjes kunnen spelen en dat was het :) Ik was dus nog niet heel erg hooked, maar had dus ook geen problemen met nog ff een week of 6 wachten :-D

Maar, ik ga zeker weten compleet los zodra 'ie er is, net als met elke COD eigenlijk tot nu toe :-D

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
greyfox1987 schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 15:55:
[...]

Ik heb dus in het beta weekend eigenlijk amper tijd gehad, heb ff tussendoor 2 potjes kunnen spelen en dat was het :) Ik was dus nog niet heel erg hooked, maar had dus ook geen problemen met nog ff een week of 6 wachten :-D

Maar, ik ga zeker weten compleet los zodra 'ie er is, net als met elke COD eigenlijk tot nu toe :-D
De laatste goeie CoD die ik heb gespeeld is Cod 4, hoop echt dat deze weer een topper gaat worden.
Ben haast bang dat dit de laatste goede CoD gaat worden in de series, of ze moeten na 12 jaar echt de draad weer opgepakt hebben.

Ah wat jammer dat je niet veel hebt kunnen spelen, te druk gehad?
Mijn vriendin had zoiets van het is maar een weekend dus leef je lekker uit.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crimby
jvdx schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 14:44:
[...]

Persoonlijk heb ik een week geleden de Razer Kraken Tournament edition gehaald (toevallig was deze een dag later ineens van 75eu naar 94eu gegaan) en deze bevalt tot nu toe erg goed. Werkt perfect op de PS4 en heeft USB aansluiting voor op de PC. Virtual surround, als je dat wil, al moet ik zeggen dat de normale stereo via de PS4 controller top werkt; ik hoor alles. Iedere stap kan je perfect plaatsen. Wat mij betreft een aanrader.
Ik kom van een oude Sennheiser PC350 (uit 2010?) die toen een stukje duurder was, maar zeker niet beter dan de Razer!

OT: Ben stiekem al aan het aftellen, hopelijk gaat het een beetje soepel worden zonder bugs. De beta was amper te draaien op mijn pc door constante loading screen freezes en vrij slechte performance. Nu dus een fysieke copy voor de PS4 besteld want KB&M support. 8)
Op de PS4 verliep de Beta echt awesome! Heb spijt dat ik die beide weekenden heb gespeeld, het wachten duurt nu heel lang. 25 oktober om 09:00 maar meteen naar de Game Mania om mijn pre-order op te halen :9 :9

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 10-09 15:55
Ik kijk ook erg uit naar de nieuwe COD. heel vervelend dat ik dat weekend toevallig vrij ben van vrijdag t/m maandag ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 06:54
Ik kan hem zaterdag al downloaden staat er in de ps4 store. Zijn op tijd deze keer. En volgend een youtuber zou het op ps4 61 gb zijn om te starten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:35
Gaat het om 0.00 uur loos :) of is het pas om 7 uur in de ochtend zoals bij bo4 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Wolverine9000 schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 14:47:
Ik kan hem zaterdag al downloaden staat er in de ps4 store. Zijn op tijd deze keer. En volgend een youtuber zou het op ps4 61 gb zijn om te starten
Maar vanaf de vrijdag er na pas spelen toch? Of is er nog iets van early access?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Wolverine9000 schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 14:47:
Waar zie je het staan dat je de game zaterdag al kan preloaden in de PS Store?

Op mijn PS4 Pro staat vanaf de 22ste, dinsdag dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Gisteren stond er nog 23ste october downloaden. Ik kijk vandaag nog eens en er stond 19 october. Normaal release om middernacht van 24 op 25 October. Misschien dat ze vroeger de servers open zetten wie weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
Wolverine9000 schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 16:44:
Gisteren stond er nog 23ste october downloaden. Ik kijk vandaag nog eens en er stond 19 october. Normaal release om middernacht van 24 op 25 October. Misschien dat ze vroeger de servers open zetten wie weet
Ik kan hm pas vrijdag ophalen en dan nog ***gb downloaden. Een fysieke kopie pre-order heeft dan dus wel een nadeel ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:50
crimby schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 19:11:
[...]

Ik kan hm pas vrijdag ophalen en dan nog ***gb downloaden. Een fysieke kopie pre-order heeft dan dus wel een nadeel ;(
Waarom doe je dat überhaupt, weet je toch van te voren. ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Ik hoop dat er deze week nog informatie komt of de multiplayer in split screen te spelen is :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Op Xbox one kan je blijkbaar vanaf vandaag downloaden zie ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
Rivanov schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 19:17:
[...]

Waarom doe je dat überhaupt, weet je toch van te voren. ;)
Ik had nog 2 games over waar ik niets mee deed en ik via Tweakers niet meer voor kon krijgen en het leek me handig een fysieke kopie te hebben. Ik wist niet dat er zulke nadelen aan zaten :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
[...]

Hoe bedoel je 'heeft dan dus wel een nadeel'? Als je snel wilt spelen, heeft fysiek altijd een nadeel tenzij je het geluk hebt dat je de game voor release weet te bemachtigen. En als doorverkopen je niet boeit, heeft fysiek alleen maar nadelen: je kunt niet pre-loaden, je patch gaat pas downloaden zodra je de disc erin doet, je disc kan krassen, je moet de disc in de console hebben zitten om te kunnen spelen.

Digitaal is gewoon paar dagen van tevoren pre-loaden en je bent om 12 uur 's nachts op release klaar om te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Ach, ik heb hetzelfde. Ik ga wel gewoon eerst 's ochtends naar de Intertoys ofzo, daarna sporten en dan kan ik denk ik wel spelen.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 09:11
voor wie wil samenspelen voeg me toe Ch1mera2 (PS4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Wolverine9000 schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 20:40:
Op Xbox one kan je blijkbaar vanaf vandaag downloaden zie ik
Yes :) dat is mooi op tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
bram1984 schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 21:00:
[...]

Hoe bedoel je 'heeft dan dus wel een nadeel'? Als je snel wilt spelen, heeft fysiek altijd een nadeel tenzij je het geluk hebt dat je de game voor release weet te bemachtigen. En als doorverkopen je niet boeit, heeft fysiek alleen maar nadelen: je kunt niet pre-loaden, je patch gaat pas downloaden zodra je de disc erin doet, je disc kan krassen, je moet de disc in de console hebben zitten om te kunnen spelen.

Digitaal is gewoon paar dagen van tevoren pre-loaden en je bent om 12 uur 's nachts op release klaar om te gaan.
Het doorverkopen leek me een groot voordeel, maar als ik het zo lees en me ga realiseren zijn de nadelen misschien toch wel groter. Ik erger me altijd kapot dat als ik de PS4 aan zet ik dan nog een uur moet wachten op een patch idd.

Mja ben donderdagavond toch nog niet thuis. Vrijdagochtend dus maar meteen naar de Game mania crossen :-D
Vrijdag schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 21:40:
[...]

Ach, ik heb hetzelfde. Ik ga wel gewoon eerst 's ochtends naar de Intertoys ofzo, daarna sporten en dan kan ik denk ik wel spelen.
Dat wordt mijn plan ook maar gok ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 07:56
Sowieso zijn die eerste dagen voor MP altijd een drama ivm de grote hoeveelheid users die tegelijk willen spelen.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwad
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-04 16:12
Ik heb behoorlijk gegoogled en misschien heb ik het over het hoofd gezien, maar is de game ook te spelen met de Xbox Game Pass?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
kwad schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 10:41:
Ik heb behoorlijk gegoogled en misschien heb ik het over het hoofd gezien, maar is de game ook te spelen met de Xbox Game Pass?
Hoe heb je gegoogled dan? Ik zat binnen 5 seconden op de GP site waar ik games kon inzien en zoeken. En nee, deze game komt niet naar GP. Sowieso heeft Sony de marketingrechten. Anders zou MS het wel van de daken schreeuwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeryz
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-09 19:59
https://twitter.com/TheGa.../1184655173211308032?s=20
TheGamingRevolution
@TheGamingRevoYT
Hearing rumours that there will be a statement coming out soon that will give a definitive answer that there will be no supply drops in Modern Warfare, whatsoever, ever.

Still surprised that Supply Drops were taken out so last minute but if this is true then I'm all for it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zou mooi zijn, maar ik ben benieuwd hoe ze het spel verder gaan monitizen. Kan je straks alleen met echt geld dingen kopen, die stiekem toch wel een heel klein beetje niet alleen maar cosmetisch zijn?

Als we straks in het voorjaar zitten kunnen we denk ik pas echt zien hoe het verloopt. Tot die tijd blijf ik er kritisch over.

Het spel koop ik toch wel, dat terzijde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batiatus
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05-09 15:51
Van mij mogen ze alles in die lootboxes gooien, zolang het maar geen stat-changing wapens zijn. Als ze dat weer doen koop ik de volgende COD in ieder geval niet meer. Black Ops heeft me wat dat betreft echt pissig gemaakt met die overpowerde wapens in de supply drops.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
@JeRyZ laten we het hopen.

@Batiatus liever helemaal geen lootboxes. Ik zit er niet op te wachten dat ik in een serieuze shooter iemand zie schieten met een wapen dat eruit ziet als een unicorn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
servival7 schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 11:40:
@Batiatus liever helemaal geen lootboxes. Ik zit er niet op te wachten dat ik in een serieuze shooter iemand zie schieten met een wapen dat eruit ziet als een unicorn.
Eens, maar zolang het gewoon realistische skins zijn en het blijft cosmetisch, zou ik er geen moeite mee hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwad
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-04 16:12
bram1984 schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 10:48:
[...]

Hoe heb je gegoogled dan? Ik zat binnen 5 seconden op de GP site waar ik games kon inzien en zoeken. En nee, deze game komt niet naar GP. Sowieso heeft Sony de marketingrechten. Anders zou MS het wel van de daken schreeuwen.
Uiteraard heb ik die ook gezien maar ik weet niet of aankomende games ook al benoemd zijn op de GP site. Ik kan mij voorstellen dat ze daar pas verschijnen op de dag van release.
Eens dat MS het anders wel van de daken zou schreeuwen maar een mens mag hoop hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oulewappeur
  • Laatst online: 01-09 09:03

Oulewappeur

OmNomNom

bram1984 schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 21:00:
[...]

Alleen jammer dat je al minstens 10 euro meer betaald dan in de winkel... Als ze de reguliere versie nu gewoon voor 59,99 hadden aangeboden had ik nog gedacht mwah oke, maar ik kan ruim 10 euro besparen door m fysiek te kopen. Ik snap die logica niet, ze zouden juist een digitaal exemplaar goedkoper moeten maken...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bram1984
Oulewappeur schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 14:22:
[...]

Alleen jammer dat je al minstens 10 euro meer betaald dan in de winkel... Als ze de reguliere versie nu gewoon voor 59,99 hadden aangeboden had ik nog gedacht mwah oke, maar ik kan ruim 10 euro besparen door m fysiek te kopen. Ik snap die logica niet, ze zouden juist een digitaal exemplaar goedkoper moeten maken...
Juist volkomen logisch (ook echt een onderwerp dat al tot in den treuren in heel veel topics is besproken): console bouwers hebben winkels nodig om hardware en games te verkopen. Op hardware zit echter weinig tot geen marge (of soms zelfs negatieve marge). Die marge zit wel op software. Ga je games goedkoper online verkopen dan neem je dus handel uit de winkels weg, die dan op hun beurt weer zeggen: hé Sony en Microsoft, zoek het lekker uit met je consoles, ik ga jullie spullen niet meer verkopen aangezien het me voornamelijk geld kost.

Dus ja, onderaan de streep is het drukken op disc en distributie naar de winkels voor MS/Sony wel kostbaarder dan een downloadje aanbieden, maar op de lange termijn hebben ze die winkels wel nodig. Kijk hoeveel consoles er tijdens de feestdagen in de winkels over de toonbank gaan, Je kunt je niet veroorloven dat mis te lopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Ook maar pre-order geplaatst net. Kan niet wachten eigenlijk :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvdx
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-06 10:46
Doe mij maar een fysieke copy; kan ik het tenminste nog verkopen als het een bagger spel blijkt :-) ga er natuurlijk niet van uit maar who knows!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wolverine9000
Krijg juist een melding via via dat de totale size op Xbox 137 gb is, nu weten we waarom het een week vroeger te downloaden is. Ben eens benieuwd hoeveel het gaat zijn voor mijn ps4

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Ik kon volgens mij net de pre-load downloaden, heb 45 gb geinstalleerd

[ Voor 21% gewijzigd door G_Dragon op 17-10-2019 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
G_Dragon schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 19:46:
Ik kon volgens mij net de pre-load downloaden, heb 45 gb geinstalleerd
Op ps4 of xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
Totaal 137 gb. Lees maar op charlie intel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Wolverine9000 schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 19:50:
[...]

Totaal 137 gb. Lees maar op charlie intel
Er zijn momenteel geen updates meer beschikbaar, heb na uw reactie direct gekeken. Denk dat de andere GB's dan nog wel komen deze week of volgende week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
G_Dragon schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 19:52:
[...]

Er zijn momenteel geen updates meer beschikbaar, heb na uw reactie direct gekeken. Denk dat de andere GB's dan nog wel komen deze week of volgende week
Idd, controleer de site charlie inter en daar zeggen ze verschillende downloads. Total file 137 gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Wolverine9000 schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 19:55:
[...]

Idd, controleer de site charlie inter en daar zeggen ze verschillende downloads. Total file 137 gb
Bedankt voor uw reactie! Ik denk dat ik de rest vanzelf wel krijg, heb de game alleen wel in brazillië gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenkiller123
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 22-11-2024
hallo ik wil graag de nieuwe cod halen voor de pc
alleen ik wil het graag kopen op bol.com maar ik zie het niet
ik zie alleen het voor de ps4 en xbox ik heb bij andere webshops gekeken
maar daar is het ook niet voor de pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Is het trouwens ook mogelijk om de Call of Duty®: Modern Warfare® - Operator Edition-pack content los erbij te halen als je de game al gepre-ordered hebt? Kan het op Xbox nergens vinden..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeryz
Yes!

https://charlieintel.com/...ot-have-loot-boxes/57274/
Modern Warfare will have Battle Pass system, no loot boxes; all functional items earned through gameplay
By Keshav Bhat - October 17, 2019 13
Following speculations and developer statements, Activision and Infinity Ward have officially provided fans with first details on the loot and customization system that will be available in Call of Duty: Modern Warfare.

They have announced a major change: there will not be loot boxes or supply drops in Call of Duty: Modern Warfare ever.

It’s a huge change for the franchise after having years of loot boxes and supply drops systems that have generated millions in revenue for Activision.

Infinity Ward is instead focusing on direct path to content in Modern Warfare. The company has gotten extensive heat from the community for the predatory loot box RNG system present in Call of Duty. Now, it seems, they’re finally listening.

There will be a Battle Pass system with both free and premium streams. The premium streams will let players earn COD Points as they progress in the Battle Pass — just by playing again.

Here’s the info from the blog:

Today, let’s address the basics for the in-game economy coming in Modern Warfare.

We are introducing a new Battle Pass system, not a loot box system.
All functional content that has an impact on game balance, such as base weapons and attachments, can be unlocked simply by playing the game.
The new Battle Pass system will allow players to see the content that they are earning or buying. Battle Passes will launch timed to new, post-launch live seasons, so you can unlock cool new Modern Warfare-themed content that matches each season.
With the new Battle Pass system, players will be able to earn COD Points by playing the game.
There will be both a Free Stream and a Premium Stream of content in the Battle Pass System in Modern Warfare. New base weapons will be earned through gameplay, simply by playing Modern Warfare. Functional attachments for base weapons can be unlocked through gameplay as well just like in the game’s Beta.
The Battle Pass and the In-Game Store will feature a variety of cosmetic content that does not impact game balance.
The Battle Pass System for Modern Warfare will not launch when the game releases on October 25th. Here’s why: First and foremost, we are all focused on making the Day One experience awesome. Second, it’s important to us that everyone who is playing Modern Warfare has the chance to work their way through the new game and unlock all the rewards that are waiting for you. We expect to launch this system for Modern Warfare later this year.

Understandably there are still questions around how the economy will evolve throughout the post-launch, live seasons. We recognize this will take time to fully demonstrate. Please know we are committed to delivering a fair system guided by the principles we’ve outlined here, and will continue to monitor feedback and player engagement to help us achieve that goal.

Please look for more information on the live seasons and post-release content plans for Modern Warfare throughout the year and beyond.

We are looking forward to playing in just a few days.

Loot boxes have been in Call of Duty since Call of Duty: Advanced Warfare, and have continued to place an RNG system into Call of Duty when fans have been asking for a chance.

We’re not entirely sure what has lead to Activision to make this change. One thing that many fans will say of course is why should this be believed with previous reputations, but from what we’ve heard, they are not bringing loot boxes to this game ever. This is not just some statement they’re throwing out here before launch – they are truly changing the system in game to be a direct path to content.

This change reflects an overall change in how Activision and Infinity Ward are handling Call of Duty: Modern Warfare. The game does not have a Season Pass, meaning all post launch maps and modes will be coming free to all players, the game supports cross play, and cross progression. Infinity Ward is trying to unite the community and change how Call of Duty is looked at.

SOURCE: Activision

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Is dit hetzelfde als in Cod 4 dat je per potje een muntje krijgt en dan bij 10 muntjes een kistje kan openen in de depot? dat was wel een leuke beloning voor 10 potjes spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:42
Loot boxes zitten er dus niet in, dit lijkt me het meest overeen komen met de battle pass in Fortnite.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Zin in! Nog een weekje!

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
dutchgio schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 08:57:
Loot boxes zitten er dus niet in, dit lijkt me het meest overeen komen met de battle pass in Fortnite.
En ook geen betaalde DLC dus? Of dat wel dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 09:39
Ik haal hem voor PS4 en PC. Dus ik hoop niet dat ik daarna nog veel moet gaan uitgeven, en al helemaal niet per platform een pass ofso :X Crossplatform progress is echt super.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
DennusB schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 09:00:
[...]

En ook geen betaalde DLC dus? Of dat wel dan?
Als ik die Charlie Intel lees ziet het er zo uit:
* DLC qua mappen, wapens en modi zijn gratis
* Je speelt items vrij door gewoon te spelen
* Je kan ook betalen, dan speel je cosmetische items vrij
* Game-changing items zullen er niet tegen betaling inzitten. Dus die premium items zijn alleen voor de looks

Mooie beloftes natuurlijk, en het zou werkelijk revolutionair zijn (hoe treurig dat eigenlijk is). Maar dat weten we natuurlijk pas echt na ongeveer een half jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
Ja, het verdienmodel zoals bij Fortnite het geval is dus.

[ Voor 17% gewijzigd door DeBaroN op 18-10-2019 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Vrijdag schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 09:06:
[...]

* Game-changing items zullen er niet tegen betaling inzitten. Dus die premium items zijn alleen voor de looks

Mooie beloftes natuurlijk, en het zou werkelijk revolutionair zijn (hoe treurig dat eigenlijk is). Maar dat weten we natuurlijk pas echt na ongeveer een half jaar.
Triest eigenlijk dat het zover is gekomen dat we een uitgever pas na een half jaar durven te vertrouwen.
Activision en co hebben het goed gekloot de laatste jaren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freshnub
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08:29
Vorige week maar in een opwelling gepreordered. Normaal speel ik de battlefield series, in het verleden wel CoD MW geprobeerd, maar het ging altijd veel te snel voor me. Ik ben slecht in shooters, maar vind het wel leuk om te spelen. Denk dat ik vrijdag maar begin met de campaign om gevoel te krijgen voor de wapens en het richten.

Heb gister CoD Mobile gedownload. Eerste potje mobiel MVP geworden, dit zal me nooit lukken op de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
servival7 schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 09:30:
[...]

Triest eigenlijk dat het zover is gekomen dat we een uitgever pas na een half jaar durven te vertrouwen.
Activision en co hebben het goed gekloot de laatste jaren.
Vind al die wantrouwen niet zo gek na 12 jaar slechte beloftes/games, tuurlijk had het nooit zover mogen komen. Hoop dat ze met deze alles weer goedmaken en ook zo doorgaan, alleen daar heb ik me twijfels bij want denk persoonlijk dat dit de laatste goede Cod zal zijn als we de afgelopen jaren bekijken.

Ze maken 1 top game en dan jaren lang niet, dat kan zich zomaar gaan herhalen na deze nieuwe Modern Warfare.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Vrijdag schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 09:06:
[...]

Als dat echt zo is ga ik echt super blij zijn. Ik werd echt leip van al die betaalde DLC in de huidige versie, zoveel maps en delen van Zombie mode die je niet kan spelen :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• servival7
G_Dragon schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 09:41:
[...]

Vind al die wantrouwen niet zo gek na 12 jaar slechte beloftes/games, tuurlijk had het nooit zover mogen komen. Hoop dat ze met deze alles weer goedmaken en ook zo doorgaan, alleen daar heb ik me twijfels bij want denk persoonlijk dat dit de laatste goede Cod zal zijn als we de afgelopen jaren bekijken.

Ze maken 1 top game en dan jaren lang niet, dat kan zich zomaar gaan herhalen na deze nieuwe Modern Warfare.
Gelukkig veranderd het sentiment rond microtransacties de laatste jaren en lijken uitgevers dat nu ook door te hebben.

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/qc82ua2n95t31.jpg?width=640&height=602&crop=smart&auto=webp&s=9e4c7576d4ca38f58f959aae3e5a8705cab2d0d2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Eerst zien, dan geloven. @servival7 Had 2 weken terug Far Cry 5 uit de budgetbak gehaald. Viel me op dat je de hoofdpersonage kon aankleden. En ja, hoor.. Die spulletjes kan je ook voor echt geld halen. En dat in een singleplayer. Was mijn echte eerste kennismaking met MTX.

Edit: MW 2019 krijgt dus een 'Battle Pass'. Das gewoon MTX maar in een ander jasje. :+

[ Voor 14% gewijzigd door Ivysaur op 18-10-2019 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeryz
servival7 schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 10:14:
[...]

Gelukkig veranderd het sentiment rond microtransacties de laatste jaren en lijken uitgevers dat nu ook door te hebben.
Het is bewezen met Apex en Fortnite dat zelfs een free to play game een bizarre omzet kan draaien, ook voor langere tijd (Fortnite is 2 nu?), met een ander verdienmodel dan Activision hanteert/hanteerde.
Wat misschien ook meespeelt is de discussie dat lootboxes een vorm van gokken is wat niet alle landen/regeringen toestaan, en zo op termijn het verdienmodel daarvan wegvalt.

Ik vind het in ieder geval een goede ontwikkeling. Zelf geef ik weinig tot geen geld uit aan cosmetische spullen in games, maar je kunt (in Fortnite) wel precies kiezen wat je wilt, zonder gokken. Is duurder, maar wel duidelijk.
Zelf speel ik FN niet, maar na opzoeken hoe de monetization werkt is me dat duidelijk geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Bij mijn pre order zie ik zes add ons staan en 1 thema downloaf, voorlopig alles samen 51 gb ongeveer. Kan ze wel nog niet downloaden, wel vanaf morgen. Maar ze staan al in de store, is al iets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/hHTjNWn/20191018-204551.jpg
Hoppa de laatste pre-load is er ook, gisteravond ook al ongeveer 45gb gedownload.

[ Voor 11% gewijzigd door G_Dragon op 18-10-2019 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Alles gedownload, totaal 121 gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Correctie 107 gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Weet er iemand waarom xbox 137 gb heeft om te downloaden en op mijn ps4 106gb.is toch een verschil van 30 gb

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

@Wolverine9000

Ik denk omdat de Xbox One X meer kan dan de PS4 Pro. Grotere textures bijvoorbeeld, dus meer GB's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elsympatico
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 31-08 09:37
Beste Tweakers,

Ik heb een vraagje .Ik zou COD Modern warefare 2019 op pc willen kopen volgende week , maar als ik die game koop in de winkel is dat dan op 6dvd disks ofzo ,want heb geen blue ray in PC en downloaden gaat ook niet want ik heb maar 150gb maandelijks .

Alvast bedankt voor de reply

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Laatst online: 09:35

beany

Meeheheheheh

Wat is het probleem dan met 6 DVD's ? Is maar 1x laden, daarna heb je die DVD's niet meer nodig. Oftewel: 1x de pijn, thats it.

edit: is de PC versie eigenlijk wel fysiek te koop??

[ Voor 18% gewijzigd door beany op 19-10-2019 10:06 ]

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Zo. Fuck it. Ik heb het spel maar via de Store gekocht. Gezien ik vrijwel elke CoD een jaar lang bijna elke dag speel, is me dat tientje extra het ook wel waard.

Nu alles aan het downloaden.

[ Voor 16% gewijzigd door Vrijdag op 19-10-2019 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Iedereen direct aan de mp? Of zijn er ook nog mensen die eerst de sp gaan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik twijfel. Misschien eerst SP maar denk dat ik toch meteen MP in duik. Al was het alleen maar om snel aan de controls en gameplay te wennen. De beta speelde en voelde namelijk qua beweging etc. totaal anders dan BLOPS4.

De campagne is echt zoiets wat ik bijvoorbeeld in de kerstvakantie in één ruk doorspeel.

....maar misschien.... #twijfelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elsympatico
beany schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 10:03:
Wat is het probleem dan met 6 DVD's ? Is maar 1x laden, daarna heb je die DVD's niet meer nodig. Oftewel: 1x de pijn, thats it.

edit: is de PC versie eigenlijk wel fysiek te koop??
Mijn vraag is of het DVD zijn want een blue ray speler heb ik niet?

Zou je cod alleen kunnen downloaden?Dat kan toch niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!
elsympatico schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 12:32:
[...]

Mijn vraag is of het DVD zijn want een blue ray speler heb ik niet?

Zou je cod alleen kunnen downloaden?Dat kan toch niet
Voor pc lijkt het idd wel alleen digitale download te zijn. Op Budgetgaming staat er ook geen pc versie en bij bol.com ook niet. Gek eigenlijk 🤔

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

baronruud schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 12:16:
Direct aan de MP, en als die begint te frustreren even afkoelen in de SP :P

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elsympatico
Vrijdag schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 13:00:
[...]

Voor pc lijkt het idd wel alleen digitale download te zijn. Op Budgetgaming staat er ook geen pc versie en bij bol.com ook niet. Gek eigenlijk 🤔
Das heel erg , want ik heb maar 150gb download per maand.

Heel erg bedankt !!! 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elsympatico
Dan kan ik de nieuwe cod niet spelen , wat belachelijk .

Ik heb in Belgium maar 150gb maandelijks en dat totale spel is 175gb echt erg zo gaan veel mensen niet meer kunnen spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kever678
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-09 20:37
elsympatico schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 13:26:

Ik heb in Belgium maar 150gb maandelijks en dat totale spel is 175gb echt erg zo gaan veel mensen niet meer kunnen spelen.
België is ook het enige land wat ik ken met die verouderde data limieten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Initieel is het niet 175GB, dat is het totaal inclusief uitbreidingen die nog moeten komen.

Volgens mij is de initiele download onder de 100GB.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online

Of download aanzetten op de 31e en de rest op 1 november ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elsympatico
D-Ed schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 14:03:
[...]

Of download aanzetten op de 31e en de rest op 1 november ;)
LOL waar zijn we mee bezig man lol

Nee danke trek die wel helemaal binnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nectar007
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 02-08 11:33
elsympatico schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 14:49:
[...]

LOL waar zijn we mee bezig man lol

Nee danke trek die wel helemaal binnen.
Welke provider heeft er nu nog een datalimiet? heb ik al jaren niet meer in Belgie :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Tadaaa hij is al gelekt.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/nMvl0hq.jpg

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
@Rivanov Dat noem ik nou eens zelfpromotie. Stiekem zo die Twitchnaam der in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elsympatico
nectar007 schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 17:35:
[...]

Welke provider heeft er nu nog een datalimiet? heb ik al jaren niet meer in Belgie :)
Telenet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Eerst de story natuurlijk :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Gezien het een heel jaar exclusief op de Playstation is, kan je eigenlijk net zo goed zeggen "only on Playstation" 🤔

Want als de nieuwe CoD uitkomt, denk ik dat iedereen daar op overstapt. Comme d'habitude :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
MP only! Nadat ik dus 100+ gb heb gedownload op de PS4 vrijdagochtend :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nectar007
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 02-08 11:33
Bekijk scarlett eens of stap naar een beter pakket bij telenet. 150gb is echt te weinig tegenwoordig :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Heeft de PS4 versie nu wél of géén HDR? Want krijg er maar geen concrete bevestiging voor gevonden.
In de PlayStation Store staat zelfs geen 4K vermeld. 8)7
HD Video Output 720p, 1080i, 1080p
Want dat maakt voor mij eigenlijk wel het verschil om de Xbox One versie te halen i.p.v. PS4.

[ Voor 20% gewijzigd door Rivanov op 20-10-2019 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiterazer
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 01-12-2024
Gaat dit cross platform spel een cheat festijn worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02:37
Met de PC erbij is die kans best groot. Ik weet niet of er een optie is om dit te personaliseren, zodat crossplay alleen mogelijk is tussen Xbox en PS4 gebruikers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Je kan crossplay gewoon uitzetten, en ook nog filteren op soort input :)
How does Call of Duty: Modern Warfare's crossplay work?

Call of Duty: Modern Warfare marks the first time the franchise completely supports crossplay for PC, PS4, and Xbox One. Since every game handles crossplay a little differently, Infinity Ward took the time to fully explain how it works in Modern Warfare.

First of all, crossplay is completely opt-in. If you enable it, you'll need to link a Call of Duty account to form a platform-agnostic friends list, not unlike the Epic friends lists in Fortnite. Crossplay is supported in all multiplayer modes except Ranked and competitive tournaments.

In the pre-game lobby, every players' current control scheme (controller or mouse and keyboard) is shown next to their name. By default, you'll only be matched with the same control type, but you can remove this filter to play with all input methods. Of course, grouping up with a friend using a different control input will also remove this filter.

Setting your matchmaking preferences to only allow other keyboard and mouse users doesn't mean you'll only match with PC players, though, as both console versions will fully support keyboard and mouse. Controller users might feel naturally inclined to lock out mouse users with more aim control, but Infinity Ward is confident that Modern Warfare is balanced across all input methods.

"Not only have we spent a ton of time balancing and making sure the playing field is level between the control schemes, but also, you know, a ton of surprising user tests where we're looking at high-skill user tests and seeing a mix of those control schemes in the top three every time," production manager Paul Haile said.

Crossplay beta tests have gone well so far, it sounds, with a lengthy but not total list of identified issues posted by Infinity Ward.
https://www.pcgamer.com/c...rfare-everything-we-know/

[ Voor 92% gewijzigd door Vrijdag op 20-10-2019 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
https://www.psx-sense.nl/...l-of-duty-modern-warfare/

Mooi systeem, zolang het allemaal ingame zit en er geen extra pass voor aangeschaft hoort te worden ben ik tevreden met wat ik lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Crossplay, lekker boeiend. Lijkt me prima en leuk om te spelen tegen xbox lui, alleen was er maar een filter om alle muis spelers te filteren, zoals die xim lui

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
baronruud schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 20:02:
Crossplay, lekker boeiend. Lijkt me prima en leuk om te spelen tegen xbox lui, alleen was er maar een filter om alle muis spelers te filteren, zoals die xim lui
Volgens mij wordt er ook gewoon gefilterd op basis van input device > nieuws: Crossplay Call of Duty: Modern Warfare gaat input-based matchmaking g...

[ Voor 92% gewijzigd door falcon123 op 20-10-2019 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Ja, controller vs muis en toetsenbord. Xim wordt gedetecteerd als controller volgens mij....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Wat een opluchting, in de beta heb ik ook gelijk crossplay uitgezet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
Ik heb nog vrij weinig gelezen over de campaign, dat zou voor mij eigenlijk de belangrijkste reden zijn om te kopen. MP gaat mij te snel tegenwoordig, maar MW campaign was nostalgisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Kan je de Call of Duty®: Modern Warfare® - Operator Edition-pack ook nog los aanschaffen als je al een pre-order hebt? Zie telkens alleen maar staan dat het niet los verkocht word, maar dit moet toch ergens mogelijk zijn?

Pagina: 1 ... 11 ... 128 Laatste

Let op:
PC specifieke zaken: [PC] Call Of Duty Modern Warfare 2019

Samenspelen met deelnemers uit dit topic? https://docs.google.com/s...xoFxPmvHYXKu3j9hFCHKsjB9E

Dit topic is er voor alles wat gameplay aangaat en voor crossplay. Pc gerelateerde problemen en vragen bespreken in het PC topic.