Ik wil graag mijn Onkyo TX-NR509 gaan vervangen voor een reciever die 4k troughput heeft. Mijn 509 staat nu strak ingebouwd in mijn tv meubel (max hoogte is 15,5 cm dus pootjes er vanaf gehaald) en ik besef dat dit niet goed is qua warmeafvoer.
Ik ben dus op zoek gegaan naar een slimline reciever en kwam uit bij de:
pricewatch: Marantz NR1609 Zwart
of
pricewatch: Onkyo TX-L50 Zwart
Nu wilde ik ook direct een nieuw boxensetje aanschaffen, mijn oog viel op:
pricewatch: Onkyo SKS-HT588 (Zwart)
Dit is een 5.1.2 setje waarbij ik 8 speakerdraden aan moet sluiten. Hiermee valt dus eigenlijk de L50 direct af volgens mij, aangezien deze maar 6 speakeraansluitingen heeft...
De Marantz ziet er verder qua specs goed uit, ik maak me alleen wat zorgen over het vermogen wat het apparaat levert, namelijk 50 watt.
Ik heb een huiskamer van 27m2...
Vraag: is de Marantz krachtig genoeg? Ik hou van een flik portie geluid tijdens films en ook staat de reciever regelmatig te werken voor wat muziek als ik in de tuin zit....
Ik ben dus op zoek gegaan naar een slimline reciever en kwam uit bij de:
pricewatch: Marantz NR1609 Zwart
of
pricewatch: Onkyo TX-L50 Zwart
Nu wilde ik ook direct een nieuw boxensetje aanschaffen, mijn oog viel op:
pricewatch: Onkyo SKS-HT588 (Zwart)
Dit is een 5.1.2 setje waarbij ik 8 speakerdraden aan moet sluiten. Hiermee valt dus eigenlijk de L50 direct af volgens mij, aangezien deze maar 6 speakeraansluitingen heeft...
De Marantz ziet er verder qua specs goed uit, ik maak me alleen wat zorgen over het vermogen wat het apparaat levert, namelijk 50 watt.
Ik heb een huiskamer van 27m2...
Vraag: is de Marantz krachtig genoeg? Ik hou van een flik portie geluid tijdens films en ook staat de reciever regelmatig te werken voor wat muziek als ik in de tuin zit....
*burp*