Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jgj82
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:55

jgj82

Ja, maar = nee

Ondermertje schreef op zaterdag 20 juli 2019 @ 16:36:
[...]

Nu weet je hoe het voelt als je dagen in de SAHARA loopt en iemand loopt met een koud flesje water langs...
Grrrr.. Er ligt hier op m'n lege testbench een oranje doosje met een 9 aan te staren. Naast een doos Ballistix en een passend cpublock. Maar m'n bord ligt noch in het Amazon warehouse in Krefeld. Vanavond maar eens met een breekijzer op pad.. >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freaky Max
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17:48
Vandaag eindelijk alles compleet, gistermiddag een Ryzen 2600 besteld en vandaag opgehaald.
Morgen oude systeem vervangen met de nieuwe onderdelen :)

Ryzen onderdelen

Hopelijk over een paar maanden vervangen met een 3950X }:O

[ Voor 19% gewijzigd door Freaky Max op 20-07-2019 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roland
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-06 09:27

Roland

Schnitt!

Zojuist bij Megekko besteld. Ik lees: Levertijd: 9 dagen (dinsdag).
We gaan het zien!

...Make every cut count, even if it is one frame...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therakin
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 14-07 12:54
Bereid je voor op vertraging. 7/7 om 16:10 besteld, status staat nu op 27e qua levering. Denk nog niet dat er snel vrije voorraad ontstaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zikje
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Op de website van Azerty bij de 3900x staat nu volgend bericht:

Langere levertijd AMD Ryzen 9 3900X
Op dit moment gaat de levering van deze processor wereldwijd zeer moeizaam. De verwachting vanuit AMD is dat de leveringen begin augustus op gang zullen komen, waarbij Azerty als AMD Official Launch Partner als een van de eersten voorraad zal krijgen.

Wij leveren orders uit op volgorde van bestelling, dus 'first come, first served'. We doen ons uiterste best om alle geplaatste orders zo snel mogelijk uit te leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 06:48

Sebazzz

3dp

Ik sta als 50e in de wachtrij voor Azerty, not great, not terrible :P

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freeaqingme
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16:28
zikje schreef op zondag 21 juli 2019 @ 14:19:
De verwachting vanuit AMD is dat de leveringen begin augustus op gang zullen komen, waarbij Azerty als AMD Official Launch Partner als een van de eersten voorraad zal krijgen.
Eigenlijk is die leverdatum dus onveranderd. "binnen 10-15 dagen". Het zal toch een keer op gang moeten komen, maar ik zou er niet teveel vanuit gaan dat die bestellingen daadwerkelijk begin augustus geshipped worden.

No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GromuhlDjun
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 08:53
Sebazzz schreef op zondag 21 juli 2019 @ 16:23:
Ik sta als 50e in de wachtrij voor Azerty, not great, not terrible :P
Hoe weet je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrottjers
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-09 08:22
Voor diegenen die niet kunnen wachten. 3900X Op voorraad voor 599 + 15 euro verzendkosten bij onze oosterburen. https://www.bora-computer.de/detail/index/sArticle/74464

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roland

Roland

Schnitt!

Ik geloof ook niet dat ik hem de 30ste mag ontvangen. Overigens de rest van mijn systeem apart besteld dus dat zal langzamerhand binnen komen en dan is het wachten op de cpu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merreck
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 03-03 23:43
Therakin schreef op zondag 21 juli 2019 @ 13:11:
Bereid je voor op vertraging. 7/7 om 16:10 besteld, status staat nu op 27e qua levering. Denk nog niet dat er snel vrije voorraad ontstaat
Bij welke webshop, dat kan anders niet Azerty zijn aangezien ik 21:00 7-7 heb besteld en rond de 15de plaats zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blappole
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 29-01-2022
Merreck schreef op zondag 21 juli 2019 @ 21:20:
[...]

Bij welke webshop, dat kan anders niet Azerty zijn aangezien ik 21:00 7-7 heb besteld en rond de 15de plaats zit
Ik gok Megekko, ik zit namelijk in het zelfde bootje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Immanent Ike
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 27-08 15:04
Gister heb ik een ssd en ram gekocht. Ik wou eigenlijk wachten totdat ik mijn 3900x had, maar aangezien er voorspeld wordt dat de prijzen gaan stijgen toch maar de knoop doorgehakt. Ik heb nu alles liggen behalve mijn cpu en mobo met nog maar drie weekjes vakantie te gaan. Als ik zeker zou weten dat ik mijn cpu pas na mijn vakantie binnenkrijg dan haal ik een 3700x, maar nu heb ik toch nog de hoop dat die over 2 weken komt zoals beloofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

[...]

Azerty geeft online helemaal geen levertijden op dit moment volgens mij.
Immanent Ike schreef op zondag 21 juli 2019 @ 23:29:
Als ik zeker zou weten dat ik mijn cpu pas na mijn vakantie binnenkrijg dan haal ik een 3700x, maar nu heb ik toch nog de hoop dat die over 2 weken komt zoals beloofd.
Ik zit in precies hetzelfde bootje. Drie weken vakantie en daarin wachtend op de 3900X.

En over twee weken zal je zien dat er nog geen duidelijkheid is :')

[ Voor 42% gewijzigd door Sebazzz op 22-07-2019 00:12 ]

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackad00dle
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 12-12-2024
Sebazzz schreef op maandag 22 juli 2019 @ 00:10:
[...]

Azerty geeft online helemaal geen levertijden op dit moment volgens mij.

[...]

Ik zit in precies hetzelfde bootje. Drie weken vakantie en daarin wachtend op de 3900X.

En over twee weken zal je zien dat er nog geen duidelijkheid is :')
Begin augustus verwachten ze. Als je op de 3900x pagina iets naar beneden scrolled staat het. Het staat ook al in een eerdere opmerking als quote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therakin
[...]

Bij megekko inderdaad. Jij 'm al wel binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merreck
Dan luidt conclusie als volgt, megekko had minder cpus op voorraad op launch en minder nalevering gehad, de vraag is dan ook hoe veel mensen hebben bij megekko besteld... als het 300 waren tegen de 100+ van azerty dan is wat ik zeg niet waar, maar als het hetzelfde of minder is dan juist weer wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arolius
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 30-08 10:25
Ik zie dat megekko steeds meer de verwachte levertijd vervroegd. Een aantal dagen geleden stond de datum op woensdag 31 juli. Inmiddels staat de datum op komende zaterdag. Geen idee natuurlijk of dit iets is dat ze kunnen waarmaken, maar laten we hopen dat als dit klopt, dat de rest van de winkels ook in deze positie staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

Bijzonder. Terwijl Azerty zegt dat ze official launch partner zijn krijgt Megekko toch nog eerder hun handen op de CPUs. Tenzij Megekko ze via een tweede route heeft zou je zeggen dat Azerty ook spoedig moet kunnen gaan leveren maar geen valse hoop willen geven.
wackad00dle schreef op maandag 22 juli 2019 @ 00:58:
[...]

Begin augustus verwachten ze. Als je op de 3900x pagina iets naar beneden scrolled staat het. Het staat ook al in een eerdere opmerking als quote.
Klopt, maar voor de rest staat overal nog "pre-order" en niet iets in de trant van "> 10 werkdagen".

[ Voor 26% gewijzigd door Sebazzz op 22-07-2019 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merreck
Sebazzz schreef op maandag 22 juli 2019 @ 09:27:
Bijzonder. Terwijl Azerty zegt dat ze official launch partner zijn krijgt Megekko toch nog eerder hun handen op de CPUs. Tenzij Megekko ze via een tweede route heeft zou je zeggen dat Azerty ook spoedig moet kunnen gaan leveren maar geen valse hoop willen geven.

[...]

Klopt, maar voor de rest staat overal nog "pre-order" en niet iets in de trant van "> 10 werkdagen".
je moet het maar zo zien, het schijnt dat ze geen of weinig CPU's op voorraad had op de launch datum.

ten tweede het leverdatum schijnt al weken vertraagd wordt, dus het is mooi dat ze een datum vast stellen maar die datum verliest al zijn geloofwaardigheid als je hem 3 tot 4 keer achter elkaar verschuift. (vals hoop)

terwijl Azerty het misschien een beetje dramatischer doet, maar tot betere effect, er wordt niet geschoven omdat ze weten dat het onduidelijk is, en juist uit wat we gehoord hebben had Azerty overal meer op stock dan Megekko, en ook meer nalevering.

@Therakin heeft het ook op 7-7 besteld om 16:10, zo vroegst mogelijk aangezien de tijdverschil tussen de VS en Europa, en hij staat op 27ste... dat zou alarm belletjes moeten laten rinkelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• astyle61
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 06-07 13:00
Net via Facebook aan Azerty gevraagd wanneer de levering is. Het word op eind Augustus geschat.. :(
Ik denk dat ik ga wachten en toch geen Intel i9 ga kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merreck
astyle61 schreef op maandag 22 juli 2019 @ 10:41:
Net via Facebook aan Azerty gevraagd wanneer de levering is. Het word op eind Augustus geschat.. :(
Ik denk dat ik ga wachten en toch geen Intel i9 ga kopen :)
was dit op een post? of via een bericht in de chat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• astyle61
Merreck schreef op maandag 22 juli 2019 @ 10:46:
[...]

was dit op een post? of via een bericht in de chat?
Via Chatgesprek op Facebook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merreck
Azerty.nl schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 15:32:
Bedankt voor jullie enthousiasme. Mijn collega die nou in contact staat met AMD geeft aan dat er geen concrete betrouwbare prognose voor de levertijd van dit product.
Ons contact persoon AMD Europa meldt het volgende: “Regarding Ryzen 9 3900X, it will likely be 2-3 weeks before we start to see available stock within distributors”

Helaas verloopt de levering van deze nieuwe processoren wereldwijd zeer moeizaam, en is geen concrete informatie van AMD over de verwachte levertijd. De schatting is dat de levering ‘over enkele weken’ op gang zou moeten komen. Helaas zullen wij niet kunnen zeggen of binnen deze weken alle processoren die momenteel in backorder staan uitgeleverd zijn en er vrije voorraad zal ontstaan.
Wij zijn als Azerty een AMD Official Launch Partner, wat onder andere betekent dat wij voorrang krijgen zodra de Ryzen 9 3900X binnenkomt.
Beste Azerty,

Klopt dat het dat de eerst komende levering van Ryzen 9 3900x CPU's pas in eind august komt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Merreck schreef op maandag 22 juli 2019 @ 11:01:
[...]

Beste Azerty,

Klopt dat het dat de eerst komende levering van Ryzen 9 3900x CPU's pas in eind august komt?
Alle info die je krijgt moet je met een flinke korrel zout nemen.
Winkel krijgt info van leverancier, en leverancier krijgt weer info van amd of weer een andere grotere leverancier, in al die stappen is het vaak moeilijk goede info te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harkodeharker
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-09 16:41
Alternate heeft vandaag weer een batch 3900x binnen, en die van mij zit erbij, denk dat er nog wat forumleden blij worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _mARCO_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-08 16:13

_mARCO_

Hier staat niks

unfor schreef op maandag 22 juli 2019 @ 11:12:
[...]
Alle info die je krijgt moet je met een flinke korrel zout nemen.
Winkel krijgt info van leverancier, en leverancier krijgt weer info van amd of weer een andere grotere leverancier, in al die stappen is het vaak moeilijk goede info te geven.
Inderdaad, ik kan me voorstellen dat alle resellers zitten te springen om levering.
De uitlevering van die 3900X naar Nederland lijkt momenteel gewoon nog heel erg mondjesmaat te zijn, helaas. :|

sigloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:38
_mARCO_ schreef op maandag 22 juli 2019 @ 12:22:
[...]
De uitlevering van die 3900X naar Nederland lijkt momenteel gewoon nog heel erg mondjesmaat te zijn, helaas. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Arolius schreef op maandag 22 juli 2019 @ 08:37:
Ik zie dat megekko steeds meer de verwachte levertijd vervroegd. Een aantal dagen geleden stond de datum op woensdag 31 juli. Inmiddels staat de datum op komende zaterdag. Geen idee natuurlijk of dit iets is dat ze kunnen waarmaken, maar laten we hopen dat als dit klopt, dat de rest van de winkels ook in deze positie staan.
Product pagina bij Megekko zegt inderdaad zaterdag.. Als je de CPU in het winkelmandje legt, staat er zelfs woensdag. :? Ik zie het wel gebeuren. Ik denk dat de leverancier informatie simpelweg onbetrouwbaar is. Meeste webshops (Alternate, Azerty, Informatique, etc.) geven onbekende levertijd aan (pre-order of "onbekend"). Het zou mij niets verbazen als het augustus wordt, maar eind augustus kan ik mij ook weer moeilijk voorstellen.

De geruchten gaan dat deze opstart "problemen" de reden is waarom de 3950X zo ver naar achter is geschoven. Voor die CPUs heeft AMD namelijk 2 goed werkende dies nodig; alle cores volledig werkend, en alle cores moeten een single-core turbo van 4.7GHz aan kunnen. Ergens zou je zeggen dat er genoeg 3900X-binned dies overblijven met zulke eisen, maar zonder natuurlijk de yields van TSMC & AMD te zien, valt dat moeilijk te zeggen. Het is echter wel opvallend dat tussen de 3600/3600X, en ook de 3700X/3800X een behoorlijk prijs premium wordt gevraagd voor een iets hogere kloksnelheid, met daarbijkomend dat overklok potential redelijk beperkt zou zijn.

Hoewel ik dus kan denken, sja ik wacht wel tot september voor de 3950X.. ik vermoed dat die dezelfde opstart leveringsproblemen gaat kennen, dan wel niet erger (de mensen die perse 16 cores willen, komen er dan ook nog eens bij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lyca
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-09 08:11
harkodeharker schreef op maandag 22 juli 2019 @ 11:58:
Alternate heeft vandaag weer een batch 3900x binnen, en die van mij zit erbij, denk dat er nog wat forumleden blij worden.
Ik hoop dat Tones dan ook een batch krijgt, ik sta daar dus 3de op de lijst.

Vandaag zijn ze gesloten, dus het zal tot morgen wachten worden met nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arolius
“Regarding Ryzen 9 3900X, it will likely be 2-3 weeks before we start to see available stock within distributors”
Hiermee doelen ze vooral op de achterstand die ze hebben. Dat wil dus niet zeggen dat er dan pas weer een levering is, maar dat vanaf dat moment alle reserveringen afgerond zijn, en mensen direct bij het bestellen het product krijgen opgestuurd. De komende 2 a 3 weken hopen ze iedereen voorzien te hebben.

Dus geen paniek mensen (tenzij je onderaan de lijst staat). Azerty heeft zelf aangegeven (in dit forum) dat ze vandaag en/of morgen +/- 10 binnekrijgen.

Wat het alleen raar maakt, is dat Azerty, zoals ze zelf aangeven, als ''AMD Official Launch partner'' geen indicatie hebben, terwijl Megekko nu aangeeft dat ze zaterdag (of zelfs woensdag) kunnen leveren. In dit geval sluit ik me aan bij @Hans1990.
Product pagina bij Megekko zegt inderdaad zaterdag.. Als je de CPU in het winkelmandje legt, staat er zelfs woensdag. :? Ik zie het wel gebeuren. Ik denk dat de leverancier informatie simpelweg onbetrouwbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trustadz
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 14-07 13:56
Lijkt mij een slimme marketing truc, hoeveel meer orders krijgen ze nu wel niet omdat er zaterdag staat. Maar het is net zo betrouwbaar als dat ik het zeg.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Het probleem met de 3900X lijkt ook puur te bestaan uit een van de twee chiplets. Het lijkt er namelijk op dat een chiplet echt golden chip kwaliteit is om onder zeer speciale omstandigheden, tenminste in de buurt te komen van 4,6GHz voor alleen de beste cores. Ze halen het zeker niet allemaal, sommige kennelijk wel. Die andere chiplet lijkt niks bijzonders te zijn. Gewoon een (goede) 3600X kwaliteit chiplet die ze erbij doen voor all core van 4,2GHz, misschien iets meer.

Ik vermoed dat AMD de boostclocks 100MHz te hoog heeft ingeschat en dit heeft gecommuniceerd waarna ze niet meer terug kunnen. Eigenlijk had de 3700X verkocht moeten worden als 4,3GHz boost, de 3800X als 4,4GHz boost en de 3900X als 4,5GHz boost. Dat is namelijk veel meer in lijn met wat de chips echt kunnen.

Zo wek je ook geen verwachtingen. Haal je dan 50 of 100MHz meer, dan denk je ik heb mooi geluk. Het maakt binning ook makkelijker. Nu lijkt AMD wanhopig te zoeken naar chiplets waar een core misschien net 4,6GHz kan halen als je echt extreme koeling toepast. Ik heb het hier over minstens een open loop, maar potentieel nog iets zwaarders. Dat werkt gewoon niet.

De 3950X zie ik helemaal hopeloos worden. Dat moeten echt de meest cherry picked 0,1% top bin chiplets zijn. Dan alsnog zie ik maar een van de chiplets echt zo goed zijn. All core zie ik daar ook zakken naar 4,2GHz, als het niet lager zal worden omdat die pas echt hitte zal produceren.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ragez
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 26-08 10:42
Zojuist contact gehad met Megekko over de levertijden van de 3900x.
Helaas hebben wij tot op heden pas een klein aantal van de 3800X & 3900X in ons magazijn mogen ontvangen, wij verwachten het overige grote aantal hopelijk deze en volgende week in ons magazijn te ontvangen maar ook dit is nog niet 100% bevestigd. Geen enkele webshop waaronder dus ook wij hebben momenteel een voorraad van dit type processoren, omdat de hoeveelheid processoren die wij momenteel binnen krijgen al verkocht zijn. Dit is natuurlijk enorm balen maar het schijnt dat de 3800 en de 3900 vrij schaars zijn en dat het daarom iets langer op zich laat wachten.

Let op: Je staat wel in ons systeem met een bestelling, zodra wij de processoren binnen hebben heb jij sowieso als een van de eerste recht op een van deze artikelen. Wij verwachten ze per klein aantal te gaan ontvangen, indien je dus tijdig besteld hebt ben je eerder aan de beurt. Indien je een artikel wenst te annuleren en opnieuw gaat bestellen (bij welke webshop dan ook) zul je achteraan in de rij aansluiten en kun je nog veel langer wachten op je bestelde artikel(en).

Wij leveren volgens volgorde van bestellingen, indien jij dus als een van de eerste hebt besteld ben jij een van de eerst volgende die de levering zal krijgen, het maakt hierin niet uit in hoeveel producten je besteld hebt. De processor is voor jou besteld en zodra je bestelling compleet is zal deze naar je gevonden worden.
Zelf sta ik op plek 34 in de wachtrij. Ik heb op 07/07 om 17:00 direct mij bestelling geplaatst, dus ik leef mee met de jongens die later hebben besteld. Ik denk dat ik tot midden augustus nog moet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _mARCO_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-08 16:13

_mARCO_

Hier staat niks

Ragez schreef op maandag 22 juli 2019 @ 16:22:
Zojuist contact gehad met Megekko over de levertijden van de 3900x.

Indien je een artikel wenst te annuleren en opnieuw gaat bestellen (bij welke webshop dan ook) zul je achteraan in de rij aansluiten en kun je nog veel langer wachten op je bestelde artikel(en).
Nette reactie.

En dit lijkt me inderdaad een goed punt: als je al in de wachtrij staat is het niet zinvol om te annuleren en elders te bestellen, als je daarmee achteraan moet sluiten in een andere wachtrij...

sigloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merreck
DaniëlWW2 schreef op maandag 22 juli 2019 @ 15:48:
Het probleem met de 3900X lijkt ook puur te bestaan uit een van de twee chiplets. Het lijkt er namelijk op dat een chiplet echt golden chip is om onder zeer speciale omstandigheden, tenminste in de buurt te komen van 4,6GHz voor alleen de beste cores. Ze halen het zeker niet allemaal, sommige kennelijk wel. Die andere chiplet lijkt niks bijzonders te zijn. Gewoon een (goede) 3600X kwaliteit chiplet die ze erbij doen voor all core van 4,2GHz, misschien iets meer.

Ik vermoed dat AMD de boostclocks 100MHz te hoog heeft ingeschat en dit heeft gecommuniceerd waarna ze niet meer terug kunnen. Eigenlijk had de 3700X verkocht moeten worden als 4,3GHz boost, de 3800X als 4,4GHz boost en de 3900X als 4,5GHz boost. Dat is namelijk veel meer in lijn met wat de chips echt kunnen.

Zo wek je ook geen verwachtingen. Haal je dan 50 of 100MHz meer, dan denk je ik heb mooi geluk. Het maakt binning ook makkelijker. Nu lijkt AMD wanhopig te zoeken naar chiplets waar een core misschien net 4,6GHz kan halen als je echt extreme koeling toepast. Ik heb het hier over minstens een open loop, maar potentieel nog iets zwaarders. Dat werkt gewoon niet.

De 3950X zie ik helemaal hopeloos worden. Dat moeten echt de meest cherry picked 0,1% top bin chiplets zijn. Dan alsnog zie ik maar een van de chiplets echt zo goed zijn. All core zie ik daar ook zakken naar 4,2GHz, als het niet lager zal worden omdat die pas echt hitte zal produceren.
Waarschijnlijk wat ik wil weten is bedrijfs geheim, maar ik zou graag eens willen weten hoeveel R9 3900x ze hebben gemaakt voor launch voorraad, en op welke wijze ze dat verdeelt hebben over all landen, en over de retailers zoals Azerty, megeko, alternate, informatique, etc...

En dan wil ik post launch data zien, hoeveel r9 3900x ze hebben gemaakt sinds 07-07 en hoe ze de productie van die aantallen naar welke landen toewijzen.

En als icing on the cake the verkoop aantallen, hoeveel r9 3900x ze hebben verkocht per land
In webshops en winkels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Merreck schreef op maandag 22 juli 2019 @ 16:33:
[...]

Waarschijnlijk wat ik wil weten is bedrijfs geheim, maar ik zou graag eens willen weten hoeveel R9 3900x ze hebben gemaakt voor launch voorraad, en op welke wijze ze dat verdeelt hebben over all landen, en over de retailers zoals Azerty, megeko, alternate, informatique, etc...

En dan wil ik post launch data zien, hoeveel r9 3900x ze hebben gemaakt sinds 07-07 en hoe ze de productie van die aantallen naar welke landen toewijzen.

En als icing on the cake the verkoop aantallen, hoeveel r9 3900x ze hebben verkocht per land
In webshops en winkels
Forget it...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Merreck schreef op maandag 22 juli 2019 @ 16:33:
[...]

In webshops en winkels
Als ik deze informatie had, tja dan zou ik contact opnemen met zowel Intel als Goldman Sacks en kijken wie meer bied. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkBlaze
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01-09 17:41

DarkBlaze

Fulltime Klootviool

DaniëlWW2 schreef op maandag 22 juli 2019 @ 16:45:
[...]

Als ik deze informatie had, tja dan zou ik contact opnemen met zowel Intel als Goldman Sacks en kijken wie meer bied. ;)
Denk dat je beter Goldman Sachs kan bellen dan ;)

Heb ondertussen mijn MSI X570 Ace en Crucial Ballistix Elite BLE2K8G4D36BEEAK (3600c16) thuis liggen nu de 3900x nog :+

Twijfel nog wel wat ik met de ML240R ga doen, of ik zet hem op de 2700x of ik doe hem weg maakt namelijk meer herrie dan mijn Dark Rock 4 Pro.

Desktop: Define R6 - MSI X570 ACE - R9 5900X - 16GB Crucial 3600CL16 - Sapphire Nitro+ 6900XT SE - EVGA P2 750 Desktop 2: Define R5 - MSI X470 Gaming M7 - R7 1700 - Corsair Vengeance 3200c16 16GB - Sapphire Fury - Corsair AX850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

DarkBlaze schreef op maandag 22 juli 2019 @ 17:16:
[...]

Denk dat je beter Goldman Sachs kan bellen dan ;)

Heb ondertussen mijn MSI X570 Ace en Crucial Ballistix Elite BLE2K8G4D36BEEAK (3600c16) thuis liggen nu de 3900x nog :+

Twijfel nog wel wat ik met de ML240R ga doen, of ik zet hem op de 2700x of ik doe hem weg maakt namelijk meer herrie dan mijn Dark Rock 4 Pro.
De meeste AIO's komen met matige ventilatoren. Je kan altijd een setje ventilatoren zoeken met een zeer goede statische druk. Pure airflow is minder relevant als je een radiator of CPU koeler wil koelen. Als je gewoon het beste wil hebben dan zijn pricewatch: Noctua NF-A12x25 PWM, 120mm zeer moeilijk zo niet onmogelijk te verslaan in prestaties/geluid. :)

Andere (goedkopere) opties zijn:
pricewatch: Corsair ML120 Pro, 120mm
pricewatch: Noctua NF-P12 redux-1700 PWM, 120mm
pricewatch: Phanteks PH-F120MP Zwart, 120mm

Zie: https://www.techpowerup.c...p12-redux-1700-pwm/5.html

[ Voor 24% gewijzigd door DaniëlWW2 op 22-07-2019 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkBlaze
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01-09 17:41

DarkBlaze

Fulltime Klootviool

Ik heb ook nog wel een setje oude Scythe s-flex fans liggen die ik ook al op mijn TRUE 120 heb gebruikt en nu op mijn H100i zitten.

Die pc gaat weg en ik heb de originele corsair fans ook nog wel ergens, dus die zou ik ook nog kunnen gebruiken.

Maar dan nog zal het verschil met de DR4P niet heel extreem zijn denk ik.

Desktop: Define R6 - MSI X570 ACE - R9 5900X - 16GB Crucial 3600CL16 - Sapphire Nitro+ 6900XT SE - EVGA P2 750 Desktop 2: Define R5 - MSI X470 Gaming M7 - R7 1700 - Corsair Vengeance 3200c16 16GB - Sapphire Fury - Corsair AX850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

DarkBlaze schreef op maandag 22 juli 2019 @ 17:25:
Ik heb ook nog wel een setje oude Scythe s-flex fans liggen die ik ook al op mijn TRUE 120 heb gebruikt en nu op mijn H100i zitten.

Die pc gaat weg en ik heb de originele corsair fans ook nog wel ergens, dus die zou ik ook nog kunnen gebruiken.

Maar dan nog zal het verschil met de DR4P niet heel extreem zijn denk ik.
Het zal misschien 50MHz schelen. Dat is veel ja. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cascade
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 15:29
Beweging bij Megekko. Lijkt er op dat ze weer een aantal 3900x's gekregen hebben.

Even wachten op de verzendbevestiging nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blappole
  • Laatst online: 29-01-2022
Kreeg net een mailtje van Megekko dat mijn 3900x deze zaterdag wordt geleverd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abeltje130
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-03-2024
Alternate heeft zojuist mijn 3900x preorder van 11/7 verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinfranken015
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 15-07 13:21
Krijg zojuist net een berichtje van megekko zaterdag mogelijke levering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L_Jah
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 11-09 19:09
Hier nog geen bericht van Azerty, goed om te horen dat er wel beweging is bij andere webshops! Hoop met jullie mee dat het klopt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItsJay1337
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 02-09 16:18
VERZENDBEVESTIGING IS BINNEN
MIJN 3900x KOMT MORGEN AAN
!!!!!!

EDIT: BIJ MEGEKKO OP 7/7 BESTELD
Modbreak:Prima dat je enthousiat bent, maar SCHREEUWEN IN CAPS WORDT HIER NIET OP PRIJS GESTELD.

Zie ook:
Het algemeen beleid #verbodenanders

[ Voor 69% gewijzigd door dion_b op 23-07-2019 00:57 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Paprika
ItsJay1337 schreef op maandag 22 juli 2019 @ 18:53:
VERZENDBEVESTIGING IS BINNEN
MIJN 3900x KOMT MORGEN AAN
!!!!!!
JE VERGEET TE MELDEN WAAR JE HEM HEBT BESTELD. ZO VOEGT JE POST WEINIG TOE!!!!

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cascade
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 15:29
Hier ook verzonden. Megekko, besteld in het eerste uur op 7-7.

Ik wens allen veel succes nog, hoop dat het tekort snel opgelost wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vale vista
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-09 22:00
Zojuist ook besteld bij Megekko! Verwachte levertijd is zaterdag. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Vale vista schreef op maandag 22 juli 2019 @ 19:16:
Zojuist ook besteld bij Megekko! Verwachte levertijd is zaterdag. Ben benieuwd!
Voor 575 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Dus, ben ik de enige die dit topic een beetje meeleest en echt helemaal niks meer geloof van wat Megekko claimt over de 3900X? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vale vista
Ja, als het lukt om op korte termijn nog een chip te krijgen dan is dat mooi meegepakt.
Mocht het alsnog lang duren kan ik altijd nog mijn order annuleren. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

@Vale vista Laat je het weten of het zaterdag gelukt is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vale vista
Sebazzz schreef op maandag 22 juli 2019 @ 19:44:
@Vale vista Laat je het weten of het zaterdag gelukt is?
Ja is goed, maar betwijfel of hun voorraad zodanig groot is dat je dan nog kan bestellen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaerun
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 20-04-2023
Heb zelf Megekko gemaild en kreeg de volgende reactie:
Helaas hebben wij tot op heden pas een klein aantal van de 3800X & 3900X in ons magazijn mogen ontvangen, wij verwachten het overige grote aantal hopelijk deze en volgende week in ons magazijn te ontvangen maar ook dit is nog niet 100% bevestigd. Geen enkele webshop waaronder dus ook wij hebben momenteel een voorraad van dit type processoren, omdat de hoeveelheid processoren die wij momenteel binnen krijgen al verkocht zijn. Dit is natuurlijk enorm balen maar het schijnt dat de 3800 en de 3900 vrij schaars zijn en dat het daarom iets langer op zich laat wachten.

Er staat dus een wachtrij voor deze processor en wanneer je deze bestelt komt je achteraan in de wachtrij te staan. Wij verwachten deze week wel een aantal processoren te ontvangen weer, maar zijn niet zeker van hoeveel dit er zullen zijn. Je kunt altijd een bestelling plaatsen om zo je plek in de wachtrij te claimen. Wanneer je de processor bestelt, krijg je deze sowieso wanneer je bestelling compleet is in ons magazijn!

We hopen je met deze informatie voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groeten,

Sjoerd
Klantenservice
info@megekko.nl"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merreck
kaerun schreef op maandag 22 juli 2019 @ 20:32:
Heb zelf Megekko gemaild en kreeg de volgende reactie:

[...]
Kan je vragen hoeveel ze gehad hebben? Voor de launch en na de launch? Dus totaal?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mrottjers
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-09 08:22
Merreck schreef op maandag 22 juli 2019 @ 20:49:
[...]

Kan je vragen hoeveel ze gehad hebben? Voor de launch en na de launch? Dus totaal?
Nogmaals. Forget it.

Als je het echt heel graag wilt weten mail je ze toch zelf ipv hier continu te vragen of iemand dat voor jou wilt doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quindor
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-09 18:46

Quindor

Switching the universe....

DaniëlWW2 schreef op maandag 22 juli 2019 @ 15:48:
Het probleem met de 3900X lijkt ook puur te bestaan uit een van de twee chiplets. Het lijkt er namelijk op dat een chiplet echt golden chip kwaliteit is om onder zeer speciale omstandigheden, tenminste in de buurt te komen van 4,6GHz voor alleen de beste cores. Ze halen het zeker niet allemaal, sommige kennelijk wel. Die andere chiplet lijkt niks bijzonders te zijn. Gewoon een (goede) 3600X kwaliteit chiplet die ze erbij doen voor all core van 4,2GHz, misschien iets meer.

Interessant, ik heb hier een week geleden een video over gemaakt met exact dit onderwerp en deze theorie maar kreeg toen erg veel wind van voren want het was allemaal onzin en er was gewoon een "high demand" . Mijn theory was toen al dat er misschien high demand kan zijn maar dat er op dit moment ook sprake is van een "low supply" wat de huidige situatie veroorzaakt (launch day aankopen nog steeds niet geleverd).

Modbreak:De link naar die video post je wel opvallend vaak - het begint bijna op spam te lijken. Het zou een beter idee zijn de inhoud hier gewoon als platte text te plaatsen, dan kan de search er ook iets mee en hoeven mensen niet op externe sites te klikken om je argumentatie te volgen...

Persoonlijk ben ik het iig volledig met je eens, AMD heeft intel willen aftroeven tot de 9900K aan toe, ook met gaming performance. Hiervoor hebben ze het maximale wat ze konden op het huidige proces ingezet ("Oh, we halen hogere kloksnelheden dan verwacht") voor de 3800x en 3900x en nu zitten ze met de issues dat ze dat eigenlijk helemaal niet kunnen leveren, vooral ook met het vooruitzicht op de 3950x, Threadrippers en EPYC's waar deze top kwaliteit chiplets ook voor nodig zijn! Daar komt nog eens bij dat vooral de laatste serie daarvan, de EPYC server CPU's ze veel meer geld oplevert.

Dus ik ben erg bang dat deze situatie nog een vrij lange tijd (maanden) gaat duren. Ik zou willen dat AMD eindelijk eens wat officieels hierover naar buiten brengt.

[ Voor 5% gewijzigd door dion_b op 23-07-2019 10:22 ]

Intermit.Tech YouTube Kanaal, Intermit.Tech Blog, QuinLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brute51
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-08 23:35
Ik heb een 3900x besteld bij Alternate op 8-7 rond 22.00. Is gisteren verzonden, komt hopelijk vandaag binnen.

edit: Vandaag idd gearriveerd!

[ Voor 13% gewijzigd door brute51 op 23-07-2019 20:31 ]

Ik heb echt een hele goeie PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Laatst online: 11-09 15:01

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Quindor schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 02:48:
[...]

Interessant, ik heb hier een week geleden een video over gemaakt met exact dit onderwerp en deze theorie maar kreeg toen erg veel wind van voren want het was allemaal onzin en er was gewoon een "high demand" . Mijn theory was toen al dat er misschien high demand kan zijn maar dat er op dit moment ook sprake is van een "low supply" wat de huidige situatie veroorzaakt (launch day aankopen nog steeds niet geleverd).

Persoonlijk ben ik het iig volledig met je eens, AMD heeft intel willen aftroeven tot de 9900K aan toe, ook met gaming performance. Hiervoor hebben ze het maximale wat ze konden op het huidige proces ingezet ("Oh, we halen hogere kloksnelheden dan verwacht") voor de 3800x en 3900x en nu zitten ze met de issues dat ze dat eigenlijk helemaal niet kunnen leveren, vooral ook met het vooruitzicht op de 3950x, Threadrippers en EPYC's waar deze top kwaliteit chiplets ook voor nodig zijn! Daar komt nog eens bij dat vooral de laatste serie daarvan, de EPYC server CPU's ze veel meer geld oplevert.

Dus ik ben erg bang dat deze situatie nog een vrij lange tijd (maanden) gaat duren. Ik zou willen dat AMD eindelijk eens wat officieels hierover naar buiten brengt.
Ik denk dat het eerder andersom is, dat de goede chips helemaal niet op de consumenten CPU's terecht komen. De beste chips gaan naar de server markt en daaronder nog threadripper. AMD had verwacht met 10nm te moeten concurreren maar blijkt dat niet te hoeven, dus ze houden (naar ik denk) het beste silicium achter de hand.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arolius
@l4mpj3 7-7 20:09
@Trustadz 7-7 20:47
@Merreck 7-7 21:00
@Meneerbeer340 7-7 23:00
@Verwijderd 7-7 23:22
@xiphos 8-7 09:02
@Freaky Max 8-7 20:00
Arolius8-7 20:13
@yniezink 8-7 19:36
@wackad00dle 9-7 01:00
@Ondermertje 10-7 07:21
@DarkBlaze 10-7 14:30
@L_Jah 10-7 15:00
@Sebazzz 11-7
@Haywout 12-7
@Disiesel 14-7
@encryped 15-7
@Rko 15-7 19:49
@Paprika ?

Iemand van ons lijstje al iets mogen ontvangen van Azerty? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haywout
  • Laatst online: 31-03 16:58
Arolius schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 12:06:
@Sebazzz 11-7
@Haywout 12-7
@Disiesel 14-7
@encryped 15-7
@Paprika ?

Ik heb mijn order geannuleerd en maar een 2600 gehaald. Wacht wel op de 3950x. Dan gaan we waarschijnlijk gewoon opnieuw de wachtrij in 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yniezink
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 00:29
@Sebazzz 11-7
@Haywout 12-7
@Disiesel 14-7
@encryped 15-7
@Paprika ?

Ja een 3700x :P status van de 3900x is nog wacht op verzenden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackad00dle
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 12-12-2024
@Sebazzz 11-7
@Haywout 12-7
@Disiesel 14-7
@encryped 15-7
@Paprika ?

nope en niks gehoord :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trustadz
@Sebazzz 11-7
@Haywout 12-7
@Disiesel 14-7
@encryped 15-7
@Paprika ?

Ik sta nog op "wachten op producten" kan zijn dat ik net buiten de 10 van deze week val...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L_Jah
Zo te zien zijn de andere sites zoals Megekko & CD-rom land Breda ook terug gesprongen naar pre-order. Ben benieuwd of de mensen die dus gisteren hebben besteld bij een Megekko ook echt zaterdag hun 3900x krijgen. Ik betwijfel het namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• astyle61
@Sebazzz 11-7
@Haywout 12-7
@Disiesel 14-7
@encryped 15-7
@Paprika ?

ik heb het op datum:12-07-2019 besteld. Ik kreeg te horen dat ik 1 van de eerste was.
Jammer dat ze wel bij Alternate en niet bij Azerty zijn geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdjUh1982
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21-03 08:48
@Sebazzz 11-7
@Haywout 12-7
@Disiesel 14-7
@encryped 15-7
@Paprika ?

Nee ik heb niks ontvangen (8-7 18:28 uur besteld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Ik heb geen bestelling bij Azerty open staan, maar een van maar 517 euro bij Amazon sinds 5 juli en ik ga nu ook blijven wachten ook :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GromuhlDjun
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 08:53
@Sebazzz 11-7
@Haywout 12-7
@Disiesel 14-7
@encryped 15-7
@Paprika ?

Nope, ff aangevuld:

@GromuhlDjun 9-7
@Sebazzz 11-7
@Haywout 12-7
@Disiesel 14-7
@encryped 15-7
@Paprika ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• astyle61
@GromuhlDjun 9-7
@Sebazzz 11-7
@Haywout 12-7
@astyle61 12-7
@Disiesel 14-7
@encryped 15-7
@Paprika ?

Heb het ook aangevuld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vale vista
astyle61 schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 14:04:
@GromuhlDjun 9-7
@Sebazzz 11-7
@Haywout 12-7
@astyle61 12-7
@Disiesel 14-7
@encryped 15-7
@Paprika ?

Heb het ook aangevuld :)
Voeg mij er ook maar aan toe: Megekko, 22-7, 19:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chamurai
  • Laatst online: 08-08-2019
Zondag 7-7-19 besteld bij Megekko om 19.35 nog geen cpu ontvangen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L_Jah
Even wat overzichtelijker maken voordat Azerty & Megekko door elkaar zit!

AZERTY
@GromuhlDjun 9-7
@Sebazzz 11-7
@Haywout 12-7
@astyle61 12-7
@Disiesel 14-7
@encryped 15-7
@Paprika ?
MEGEKKO
@Chamurai 7-7 19:35
@Vale Vista 22-7 19:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lyca
  • Laatst online: 05-09 08:11
astyle61 schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 13:16:
[...]

ik heb het op datum:12-07-2019 besteld. Ik kreeg te horen dat ik 1 van de eerste was.
Jammer dat ze wel bij Alternate en niet bij Azerty zijn geleverd.
Maar dit is zwaar te betwijfelen, want Alternate gebruikt dezelfde hoofdleverancier dan Tones. En bij Tones is er niets geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merreck
L_Jah schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 14:22:

AZERTY
@GromuhlDjun 9-7
@Sebazzz 11-7
@Haywout 12-7
@astyle61 12-7
@Disiesel 14-7
@encryped 15-7
@Paprika ?
MEGEKKO
interesant, ik heb mensen gezien die van megekko hebben besteld, en het al hebben ontvangen, of gemeld hebben dat het verstuurd is, zelfs van lateren tijd stippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrosma
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-09 10:43
Merreck schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 14:29:
[...]

interesant, ik heb mensen gezien die van megekko hebben besteld, en het al hebben ontvangen, of gemeld hebben dat het verstuurd is, zelfs van lateren tijd stippen.
Hangt denk ik ook af van welke CPU.
Het is onduidelijk in de lijst om welke CPU's het gaat. Is het allemaal 3900x of zitten er ook andere tussen? Kan natuurlijk verschil maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Misschien is het handig om niet ieder bericht met die lijst een notificatie te laten triggeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guyon
  • Laatst online: 17-03 13:25
Paprika schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 14:36:
Misschien is het handig om niet ieder bericht met die lijst een notificatie te laten triggeren...
Het kan natuurlijk in een openbare Google Sheet. Maar goed, dan moet de beheerder daarvan alles up-to-date houden, of je loopt het risico op geklier als iedereen kan bewerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xiphos
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 14-02 11:03
Voor mij maakt het niet uit als ik een notificatie krijg, heb echter afgelopen vrijdag wel gebeld naar Azerty.
Ik sta op nummer 60 bij Azerty, op tweakers nummer 6. Kan nog eventjes duren voor mij en de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Guyon schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 14:46:
[...]

Het kan natuurlijk in een openbare Google Sheet. Maar goed, dan moet de beheerder daarvan alles up-to-date houden, of je loopt het risico op geklier als iedereen kan bewerken.
Het @ stukje weghalen is ook voldoende hoor :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guyon
  • Laatst online: 17-03 13:25
Paprika schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 14:51:
[...]

Het @ stukje weghalen is ook voldoende hoor :+.
Haha eens, neemt niet weg dat het me handiger lijkt om het lijstje op een centrale plek te hebben :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zikje
  • Niet online
Megekko
Besteld 8-7 om 10.27u
L_Jah schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 14:22:

AZERTY
@GromuhlDjun 9-7
@Sebazzz 11-7
@Haywout 12-7
@astyle61 12-7
@Disiesel 14-7
@encryped 15-7
@Paprika ?
MEGEKKO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Watchbehind
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 06-12-2024
Heb hem op 08-07 besteld, heb net dit van Azerty gekregen (vraag me niet of het nou over de koelers of over beide gaat, mijn hoop is beide):

Bedankt voor jouw reactie.
Het wachten is nog op de processor en op de Fractal design dynamic.
Deze wordt 26 juli bij ons binnen verwacht.

(Edit: waren koelers, geen kast...)

[ Voor 4% gewijzigd door Watchbehind op 23-07-2019 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

Ik heb sowieso nog geheugen om op te wachten, en een PCIe naar ETX verloopkabel 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merreck
Trustadz schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 15:10:
https://docs.google.com/s...Kc2WV2Yw/edit?usp=sharing

zo. Iedereen kan z'n dingen toevoegen.

l4mpj3
Merreck
Meneerbeer340
Nigel_Campillos
xiphos
Freaky Max
Arolius
yniezink
wackad00dle
GromuhlDjun
Ondermertje
DarkBlaze
L_Jah
Sebazzz
Haywout
astyle61
Disiesel
encryped
Rko
Vipeax
Chamurai
Vale vista
ik heb all meerdere postings gezien van mensen die ze well hebben ontvangen, waarschijnlijk te laat, maar is het mogelijk om het nog in kaart te brengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trustadz
Van mij mag je het topic doorspitten. Heb er zelf nu geen tijd voor. Sheet is als het goed is voor iedereen bewerkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arolius
Watchbehind schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 15:17:
[...]
Heb hem op 08-07 besteld, heb net dit van Azerty gekregen (vraag me niet of het nou over de koelers of over beide gaat, mijn hoop is beide):

Bedankt voor jouw reactie.
Het wachten is nog op de processor en op de Fractal design dynamic.
Deze wordt 26 juli bij ons binnen verwacht.

(Edit: waren koelers, geen kast...)
Ik hoop alles, maar vooral de processor! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roland

Roland

Schnitt!

22ste besteld (Megekko), krijg zojuist deze gegevens door:

1x 261299 Processor AMD Ryzen 9 3900X In ons magazijn verwacht: 02-08-2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zikje
  • Niet online
Nog slecht nieuws van Megekko: had besteld op 8-7

=> wordt in magazijn verwacht op 2 augustus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShinChan
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 23:06
Roland schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 18:05:
22ste besteld (Megekko), krijg zojuist deze gegevens door:

Jij mag wel lekker lang wachten ;). Op 7/7 om 16:46 besteld en de mijne is ook uitgesteld naar de 3de.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitz
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 27-06 14:38
Wat een baggersituatie allemaal. Ik ben een van de weinigen die wel een 3900X in huis heeft maar die ligt hier nu al een week weg te rotten omdat er nergens geheugen op voorraad is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roland

Roland

Schnitt!

ShinChan schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 18:13:
[...]

Jij mag wel lekker lang wachten ;). Op 7/7 om 16:46 besteld en de mijne is ook uitgesteld naar de 3de.
Ga ik ook vanuit! Heb een Ryzen 5 2600 staan en de rest komt overmorgen binnen. Het weekend draait er een systeem! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therakin
Vitz schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 18:13:
Wat een baggersituatie allemaal. Ik ben een van de weinigen die wel een 3900X in huis heeft maar die ligt hier nu al een week weg te rotten omdat er nergens geheugen op voorraad is.
Waar en hoelaat heb jij 'm besteld?

Jep, ook zojuist een mailtje gehad van megekko, ook opgeschoven naar 2/8. Besteld op 7/7 16:10. Überhaupt al iemand een 3900x van megekko gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinfranken015
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 15-07 13:21
Meggeko 16:03 besteld

De nieuwe leverdatum is 03-08-2019.

Hier onder staat de verwachte levertijd van de artikelen.

Overzicht bestelde producten:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vitz
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 27-06 14:38
Therakin schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 18:18:
[...]

Waar en hoelaat heb jij 'm besteld?

Jep, ook zojuist een mailtje gehad van megekko, ook opgeschoven naar 2/8. Besteld op 7/7 16:10. Überhaupt al iemand een 3900x van megekko gehad?
7-7 om 15:24 bij Megekko. Ik zal waarschijnlijk een van de eersten zijn geweest en dat heeft z'n vruchten afgeworpen, maar ik kan er dus nog steeds niks mee. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merreck
Vitz schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 18:21:
[...]

7-7 om 15:24 bij Megekko. Ik zal waarschijnlijk een van de eersten zijn geweest en dat heeft z'n vruchten afgeworpen, maar ik kan er dus nog steeds niks mee. 8)7
lijkt alsof megekko alleen maar een paar for launch had, en daarna niks meer.
Pagina: 1 ... 9 ... 16 Laatste