Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Roland
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 08:31

Roland

Schnitt!

hjvg schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 08:55:
nu hopen dat alternate BE ook weer snel voorraad krijgt.

mijn broertje had hier woensdag besteld omdat daar toen voorraad was maar door die offerte enzo. was hij natuurlijk al weer uit verkocht nadat bij hun alles verwerkt was.
Dat zelfde probleem heb ik, wachten op info...

...Make every cut count, even if it is one frame...

• hjvg
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 18:31
Roland schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 21:41:
[...]

mijn broertje had ze gisteren gemaild en vandaag een reactie
Het artikel dat u besteld heeft is momenteel heel veel gevraagd. Daarom dat we geen voorraad hebben van dit artikel en dat het ook moeilijk is deze te verkrijgen.
Ik kan u spijtig genoeg geen informatie geven over wanneer deze terug in voorraad zal zijn.
Eenmaal we deze terug in voorraad hebben, zal deze meteen verzonden worden!
Onze excuses voor dit ongemak!
dus ze willen niet eens een indicatie geven

FS19 server info http://des-clan.nl

• DoKM91AS
  • Registratie: augustus 2019
  • Laatst online: 15-08 10:50
3900x bij sicomputers geannuleerd en bij megekko besteld volgende dag al binnen

• Tony Macaroni
  • Registratie: augustus 2018
  • Laatst online: 30-08 18:43
Ik heb mijn 3900x bij sicomputers geannuleerd en vervolgens bij Azerty besteld.
Er staan 0 op voorraad en 1 bij de leverancier. Ik hoop dat die dan naar mij zal gaan :|

Dan heb ik mijn nieuwe ram van Megekko, moederbord van Sicomputers en de processor van Azerty haha

• Roland

Roland

Schnitt!

Na deze berichten ga ik toch de bestelling bij Alternate.be annuleren en heb ik een nieuwe bestelling bij Megekko geplaatst. Tijdens het bestellen stond de levertijd op morgen, zou mooi zijn!

Edit: komt morgen binnen!

Edit: En hij is binnen en ingebouwd, draait prima!

Roland wijzigde deze reactie 16-08-2019 10:07 (17%)

• SyNuS_XL
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 21-10 15:06
Bestelling van megekko ontvangen :)

SyNuS_XL wijzigde deze reactie 15-08-2019 19:02 (4%)

• GaarEnSappig
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 05-10 22:35
Roland schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 21:41:
[...]

Zelf net gemaild naar Alternate NL met de vraag hoe het zit met de assemblage van mijn PC gezien het feit dat de 3900x vrij schaars is.

Zij gaven bij mij aan dat de onderdelen op voorraad zijn voor mijn assemblage, maar gezien de drukte dit even duurt.

Zoals ik al aangaf, wordt de levering in mijn vakantie gedaan. Gelukkig zijn er nog men thuis aanwezig om dit op te vangen. Ben benieuwd naar de temps van de CPU wanneer het gearriveerd is.

• HackingDutchman
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 29-09 00:50

HackingDutchman

Scientia potentia est

Zondag de eerste mail naar Alternate Duitsland gestuurd en vandaag de 3900X'en in huis. Had niet verwacht dat het zo snel ging. Van betaling tot levering 3 dagen.

~~~~ From Carl to Zeiss .... and beyond ~~~~

• Libbz
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 15-11 10:40
Ik heb hem zelf bij CDROMLAND besteld, waar Megekko onderdeel van is. Gisteren ontvangen. Vandaag zie ik alleen dat heel die processor van CDROMLAND afgehaald is. Geen idee waarom.

• oscarkortekaas
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 17-11 12:27
Iemand toevallig bij Informatique besteld? Ik hoor maar niks heb vorige week gebeld en hoorde dat 30 augustus verwacht werd. Ik lees veel over Azerty, Megekko en Alternate maar geen bericht van Informatique. Ben even benieuwd of iemand al iets gehoord heeft die daar besteld heeft.

• Roland

Roland

Schnitt!

Het lijkt er op dat iedere tweakert zijn CPU heeft ontvangen, of zijn er nog tweakers die wachten?

• megacat0
  • Laatst online: 18-09 15:24
Ik wacht nog op de mijne. Besteld op 11 augustus bij Alternate (Belgie). :|

• jeppekroezen
  • Registratie: maart 2015
  • Laatst online: 08:58
Roland schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 20:18:
Het lijkt er op dat iedere tweakert zijn CPU heeft ontvangen, of zijn er nog tweakers die wachten?
ik wacht wel,. maar dan op de 3950X

• Realtec
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 02-11 21:20

Realtec

Less is more

Ik wacht wel tot er ergens weer voorraad is ipv ene pre-order te plaatsen

BF2 Stats BFBC2 Stats

• Vipeax
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 12:25
Amazon.de heeft gisteren mijn 3900X bestelling van 2 juli verzonden. Nu nog bedenken wat ik ermee ga doen gezien ik er inmiddels al 1 bezit. Deze was trouwens wel 'maar' 520 euro :+.

• raytje192
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 17-11 16:39
Vipeax schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 11:10:
Amazon.de heeft gisteren mijn 3900X bestelling van 2 juli verzonden. Nu nog bedenken wat ik ermee ga doen gezien ik er inmiddels al 1 bezit. Deze was trouwens wel 'maar' 520 euro :+.
Als je hem kwijt wil :9

• Javahne
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 16-09 15:17
.. is er al zicht op de datum waarop de 3950x in de handel gaat komen?

• oscarkortekaas
Ik niet vandaar mijn eerdere vraag. Had bij Informatique besteld maar blijft angstig stil over wat de status is van de voorraad

• Vipeax
Hij is al verkocht :+.

• Misterpc
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 19:07
ik heb nog niet besteld , maar ik zit toch wel behoorlijk te twijfelen of ik voor een 3900x of een 3950x zal gaan en welk moederbord daar bij te doen , aangezien overklokken toch wel enigszins automatisch gaat ..

B & W 5,8 KWp solar system oost west

• bento1
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 25-10 21:15
Misschien handig om te vermelden wanneer en waar de CPU besteld is als mensen hier posten dat ze 'm binnen hebben gekregen :-)

• CollinNL
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 31-08 18:49
Heb op 10 augustus de 3900X besteld bij Alternate (nl), helaas nog niets gehoord over een werkelijke leverings datum

Edit:
Ik krijg net en mail dat hij nu wordt klaargemaakt voor verzending.

CollinNL wijzigde deze reactie 19-08-2019 18:24 (10%)

• Roland

Roland

Schnitt!

Als ik mijn bestelling bij Megekko had laten staan zou ik de CPU 2 dagen eerder hebben. Ik ben over gegaan op Alternate.be toen zij stock hadden. Na de betaling binnen was waren ze alweer out of stock. Geannuleerd en via Megekko besteld, volgende dag in huis. Dat was vorige week.

• kdhoe
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 15-11 17:55
Op alternate.be is de levertermijn van de 3900x gewijzigd naar 1 dag. Ik heb de mijne er enkele dagen geleden besteld, dus hopelijk wordt deze nu snel geleverd.

• V3g3ta
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 20:21

V3g3ta

Fueled by Games!

kdhoe schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 15:21:
Op alternate.be is de levertermijn van de 3900x gewijzigd naar 1 dag. Ik heb de mijne er enkele dagen geleden besteld, dus hopelijk wordt deze nu snel geleverd.
Offerte aangevraagd toen op de site de 3900x voor €549 stond, in de offerte noemen ze gewoon even leuk €579, net zoals op de site nu. Fijn, dacht het dus niet.

PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

• DaniëlWW2
  • Registratie: november 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Niet gewacht of deze beter boost? :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• FoOnEeN
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 20:08
Ik heb er een afgelopen weekend besteld bij Azerty. Hoop hem tegen halverwege september ergens te krijgen. Status preorder daar dus je kan er niks over zeggen.

• Vipeax
DaniëlWW2 schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 20:00:
[...]
Niet gewacht of deze beter boost? :P
Tweedehands gaat ie nooit 549 opleveren, dus dat vind ik wel wat zonde eerlijk gezegd.

• raytje192
V3g3ta schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 19:04:
[...]

Offerte aangevraagd toen op de site de 3900x voor €549 stond, in de offerte noemen ze gewoon even leuk €579, net zoals op de site nu. Fijn, dacht het dus niet.
Zelfde bij mij, uiteindelijk toch maar besteld gezien alle shops in NL inmiddels ook op die 579 zitten behalve Alternate.nl. Gisteravond gelijk betaald, zou volgens de bank voor 12:00 vandaag er opstaan dus hoop dat ik op tijd ben gezien hij nu als direct leverbaar staat :)

• Towncar
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 17-09 23:53
Zal aan mij liggen maar volgens mij had cdrom land 3 dagen lang ruime voorraad van de processor Wel een paar tientjes duurder 579, had iedereen toen neit besteld? :-)

• raytje192
Towncar schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 09:33:
Zal aan mij liggen maar volgens mij had cdrom land 3 dagen lang ruime voorraad van de processor Wel een paar tientjes duurder 579, had iedereen toen neit besteld? :-)
Ja vorige week? Ik was net te laat, vrijdagavond laat besloten een nieuw systeem te bouwen. Toen was overal de voorraad alweer op 😓

• megacat0
  • Laatst online: 18-09 15:24
Bij Alternate BE zijn ze inderdaad terug beschikbaar, die van mij zou morgen thuis aankomen. :9

• The GUI
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 15:07

The GUI

Sorry computer says no...

Maandag mijn 3700X bij Megekko besteld, gisteren opgehaald. Kwam er pas vandaag aan toe om te gaan bouwen.
Ik pak de doos uit, wat blijkt? De 3700X is al gebruikt. Vingerafdrukken op de CPU, koelpasta van de koeler (moet wachten op mijn AM4 bracket van NZXT). Geen koelpasta in huis (want standaard op stock koeler).
Is dit normaal? Ik bestel toch een nieuw product? Of komt dit vaker voor?

Ik heb vooraf foto's gemaakt waarop duidelijk te zien is dat hij al open was. Er zit ook een doorzichtige 'QC passed' sticker op (denk van Megekko).

GB Aorus Elite | AMD 3700X | 16GB Trident Z 3600C16 | GTX 1070 Ti | 2TB SSD

• V3g3ta

V3g3ta

Fueled by Games!

The GUI schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 20:07:
Maandag mijn 3700X bij Megekko besteld, gisteren opgehaald. Kwam er pas vandaag aan toe om te gaan bouwen.
Ik pak de doos uit, wat blijkt? De 3700X is al gebruikt. Vingerafdrukken op de CPU, koelpasta van de koeler (moet wachten op mijn AM4 bracket van NZXT). Geen koelpasta in huis (want standaard op stock koeler).
Is dit normaal? Ik bestel toch een nieuw product? Of komt dit vaker voor?

Ik heb vooraf foto's gemaakt waarop duidelijk te zien is dat hij al open was. Er zit ook een doorzichtige 'QC passed' sticker op (denk van Megekko).
Ze hebben het niet van te voren vermeld? Terug sturen die hap! Dit is niet de normale gang van zaken.

• raytje192
Iemand ervaring met bestellen bij Alternate Belgie? Gisteravond offerte ontvangen, gelijk betaald, mail gedaan dat ik akkoord ging met de offerte als bevestiging. Bank gaf aan dat het vandaag voor 12:00 op hun rekening zou staan maar vandaag nog niks gehoord?

• The GUI

The GUI

V3g3ta schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 21:08:
[...]

Ze hebben het niet van te voren vermeld? Terug sturen die hap! Dit is niet de normale gang van zaken.
Precies! Ik heb zojuist deze mail verzonden:

Goedemorgen,

Betreft ordernummer *************.

Dinsdag jl. heb ik de bestelling afgehaald op het pick-up point. Gisterenavond, woensdag 21-08-2019, heb ik de doos uitgepakt. Bij het uitpakken bleek dat de CPU, een Ryzen 7 3700X, al eerder gebruikt is. Dit kon ik afleiden uit het volgende:

1. De seal was gebroken
2. Er zat een doorzichtige 'QC Passed' sticker op
(zie ook de bijlage)

Ik wilde wel zeker weten of alles aanwezig was, dus ik heb de verpakking geopend. Hier trof ik aan:

3. De koeler bevatte restanten van koelpasta, maar was dus gebruikt
4. De kabels van de koeler waren zichtbaar gebruikt en terug gepropt
5. Er zaten vingerafdrukken op de CPU zelf

Ik vind dit geen gang van zaken. Ik schaf bij jullie een nieuw product aan van €350, en ik krijg een tweedehands artikel. Dit is mij ook niet mede gedeeld. Volgens mij heb ik recht op een nieuw, ongeopend product tenzij anders aangegeven/overlegd. Om nog maar een punt te noemen: Doordat er geen koelpasta op de koeler wordt ik als consument gedwongen koelpasta aan te schaffen. Is het zo moeilijk om dan niet op zijn minst een tube koelpasta erbij te leveren?

Daarnaast, een processor kan door een vorig persoon verkeerd gebruikt zijn door bijvoorbeeld het instellen van een te hoog voltage. Een te hoog voltage zorgt voor degradatie van het silicium. Deze degradatie kan soms pas na een paar jaar zichtbaar worden. Hoe kan Megekko garanderen dat deze chip geen degradatie heeft ondervonden van het gebruik van de vorige eigenaar? Ik eis dan ook vanuit Megekko een passende oplossing voor deze situatie. Ik ga niet akkoord met een gebruikt product zonder dat hiervoor overleg is geweest.

Ik wacht uw reactie af.

• Merreck
  • Registratie: juli 2016
  • Laatst online: 08-09 17:15
*knip* dit hoort thuis in de V&A

br00ky wijzigde deze reactie 22-08-2019 15:00 (94%)

• Libbz
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 15-11 10:40
The GUI schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 09:10:
[...]

Precies! Ik heb zojuist deze mail verzonden:

Goedemorgen,

Betreft ordernummer *************.

Dinsdag jl. heb ik de bestelling afgehaald op het pick-up point. Gisterenavond, woensdag 21-08-2019, heb ik de doos uitgepakt. Bij het uitpakken bleek dat de CPU, een Ryzen 7 3700X, al eerder gebruikt is. Dit kon ik afleiden uit het volgende:

1. De seal was gebroken
2. Er zat een doorzichtige 'QC Passed' sticker op
(zie ook de bijlage)

Ik wilde wel zeker weten of alles aanwezig was, dus ik heb de verpakking geopend. Hier trof ik aan:

3. De koeler bevatte restanten van koelpasta, maar was dus gebruikt
4. De kabels van de koeler waren zichtbaar gebruikt en terug gepropt
5. Er zaten vingerafdrukken op de CPU zelf

Ik vind dit geen gang van zaken. Ik schaf bij jullie een nieuw product aan van €350, en ik krijg een tweedehands artikel. Dit is mij ook niet mede gedeeld. Volgens mij heb ik recht op een nieuw, ongeopend product tenzij anders aangegeven/overlegd. Om nog maar een punt te noemen: Doordat er geen koelpasta op de koeler wordt ik als consument gedwongen koelpasta aan te schaffen. Is het zo moeilijk om dan niet op zijn minst een tube koelpasta erbij te leveren?

Daarnaast, een processor kan door een vorig persoon verkeerd gebruikt zijn door bijvoorbeeld het instellen van een te hoog voltage. Een te hoog voltage zorgt voor degradatie van het silicium. Deze degradatie kan soms pas na een paar jaar zichtbaar worden. Hoe kan Megekko garanderen dat deze chip geen degradatie heeft ondervonden van het gebruik van de vorige eigenaar? Ik eis dan ook vanuit Megekko een passende oplossing voor deze situatie. Ik ga niet akkoord met een gebruikt product zonder dat hiervoor overleg is geweest.

Ik wacht uw reactie af.
Neem aan dat het goed komt, anders gewoon zonder opgaaf van reden retour sturen.

• kdhoe
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 15-11 17:55
raytje192 schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 21:32:
Iemand ervaring met bestellen bij Alternate Belgie? Gisteravond offerte ontvangen, gelijk betaald, mail gedaan dat ik akkoord ging met de offerte als bevestiging. Bank gaf aan dat het vandaag voor 12:00 op hun rekening zou staan maar vandaag nog niks gehoord?
Ja, mijn Ryzen 9 werd gisteren verzonden, deze morgen al binnen. Wel betaald met Paypal.

• raytje192
kdhoe schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 14:59:
[...]

Ja, mijn Ryzen 9 werd gisteren verzonden, deze morgen al binnen. Wel betaald met Paypal.
Heb de PayPal optie blijkbaar over het hoofd gezien dan anders had ik dat ook gedaan :/

Vandaag mailtje gehad dat de offerte bevestiging was binnen gekomen en dat het 2 tot 3 dagen kan duren voordat de boekhouding afdeling de betaling verwerkt ;( Word nog ff wachten hopen dat dat gebeurd voor de voorraad weer op is |:(

• Bearmun
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 20:41
raytje192 schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 15:24:
[...]

Heb de PayPal optie blijkbaar over het hoofd gezien dan anders had ik dat ook gedaan :/

Vandaag mailtje gehad dat de offerte bevestiging was binnen gekomen en dat het 2 tot 3 dagen kan duren voordat de boekhouding afdeling de betaling verwerkt ;( Word nog ff wachten hopen dat dat gebeurd voor de voorraad weer op is |:(
Hij woont in België, vandaar dat hij de optie heeft. Wij als Nederlanders moeten het doen met een bank overschrijving..

• raytje192
Bearmun schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 15:38:
[...]

Hij woont in België, vandaar dat hij de optie heeft. Wij als Nederlanders moeten het doen met een bank overschrijving..
Ah dat verklaart :X

• MrBlueEyes
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 19:51
Bearmun schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 15:38:
[...]

Ow onhandig. bIj Alternate.de kon ik wel met Paypal betalen.

Gigabyte Aorus X570 ULTRA, Ryzen 9 3900X, 32GB, MSI GTX 1070 GAMING X 8G, Samsung EVO 970 1TB, EVO 840 1TB, 2x LG 27UD68-P, LG 65C8, Panasonic TX-P50UT50E, Epson TW5900, Denon AVR-X2500H, Xbox One X, PS4 Pro, Surface Pro 3, Galaxy S10+ 512GB, Oculus Rift

• The GUI

The GUI

Om mezelf maar even te quoten.
Ik heb reactie gehad van Megekko en ze hadden een foutje gemaakt en een retour gestuurde CPU als 'nieuw' aangemerkt in de systemen. Best een fuck-up als je het mij vraagt, het doosje is toch open? 8)7

Maar goed, retour is aangevraagd en dan wordt hij omgeruild.

• Realtec
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 02-11 21:20

Realtec

Less is more

Is t beter om ergens te preorderen of om te wachten tot hij ergens op voorraad is?

BF2 Stats BFBC2 Stats

• Royeboi
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 13:44
The GUI schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 09:43:
[...]

Om mezelf maar even te quoten.
Ik heb reactie gehad van Megekko en ze hadden een foutje gemaakt en een retour gestuurde CPU als 'nieuw' aangemerkt in de systemen. Best een fuck-up als je het mij vraagt, het doosje is toch open? 8)7

Maar goed, retour is aangevraagd en dan wordt hij omgeruild.
Volgens mij hebben we dit gewoon te danken aan de Wet Koop op Afstand, waarbij consumenten zelfs geopende cpu’s gebruiken en binnen 14 dagen terugsturen als het elders €5 goedkoper is of ze hem even wilde testen. Vervolgens zitten winkels als Megekko met duizenden artikelen per jaar met geopende doosjes, gebruikte elektronica.

Netjes is het niet, maar ik denk dat dit geen foutje is van de webwinkel maar gewoon procedure. In veel gevallen valt zoiets tenslotte niet op. Bij jou ontbrak duidelijk koelpasta en zaten er vingerafdrukken op de CPU maar er zijn genoeg mensen die er wel zorgvuldig mee omgaan zodat je haast niet ziet dat het gebruikt is.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

• The GUI

The GUI

Royeboi schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 14:08:
[...]

Volgens mij hebben we dit gewoon te danken aan de Wet Koop op Afstand, waarbij consumenten zelfs geopende cpu’s gebruiken en binnen 14 dagen terugsturen als het elders €5 goedkoper is of ze hem even wilde testen. Vervolgens zitten winkels als Megekko met duizenden artikelen per jaar met geopende doosjes, gebruikte elektronica.

Netjes is het niet, maar ik denk dat dit geen foutje is van de webwinkel maar gewoon procedure. In veel gevallen valt zoiets tenslotte niet op. Bij jou ontbrak duidelijk koelpasta en zaten er vingerafdrukken op de CPU maar er zijn genoeg mensen die er wel zorgvuldig mee omgaan zodat je haast niet ziet dat het gebruikt is.
Voor de volledigheid:

Hartelijk dank voor je e-mail.

Het spijt me te horen dat het geleverde product niet aan de verwachtingen voldoet. De goederen die we via onze website verkopen, moeten altijd nieuw zijn. Ik heb de situatie grondig onderzocht, en ben tot de volgende conclusie gekomen: Het product dat je hebt gekocht, is teruggestuurd door een klant die het product toch niet nodig had. Bij ontvangst in ons magazijn controleren we de producten die naar ons worden teruggestuurd. Afhankelijk van de staat van het product, wordt het gemarkeerd als "niet geopend - nieuw" en "tweede kans". Uw product had de status "tweede kans" moeten krijgen, maar om de een of andere reden eindigde het met de verkeerde status, wat betekende dat het als "nieuw" aan je werd verkocht terwijl dat niet het geval was. Je kan hiervoor een retour aanvraag doen op onze website via de volgende stappen: https://www.megekko.nl/info/retouren/

Dit is een duidelijke fout en natuurlijk zullen we de nodige voorzorgsmaatregelen treffen, zodat dit niet opnieuw zal gebeuren.

Onze excuses voor het ongemak.

Dus een nette mail terug gekregen, en gelukkig hebben ze gevonden waardoor het kwam. Ik begrijp dat door de WKOA er veel teruggestuurd wordt. Sommige producten zou ik ook best tweedehands halen. Maar de CPU wil ik gewoon graag nieuw ;)

• raytje192
raytje192 schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 21:32:
Net de verzendbevestiging gehad :) Dat word bouwen binnenkort :D

• Royeboi
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 13:44
The GUI schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 16:59:
[...]

Voor de volledigheid:

Hartelijk dank voor je e-mail.

Het spijt me te horen dat het geleverde product niet aan de verwachtingen voldoet. De goederen die we via onze website verkopen, moeten altijd nieuw zijn. Ik heb de situatie grondig onderzocht, en ben tot de volgende conclusie gekomen: Het product dat je hebt gekocht, is teruggestuurd door een klant die het product toch niet nodig had. Bij ontvangst in ons magazijn controleren we de producten die naar ons worden teruggestuurd. Afhankelijk van de staat van het product, wordt het gemarkeerd als "niet geopend - nieuw" en "tweede kans". Uw product had de status "tweede kans" moeten krijgen, maar om de een of andere reden eindigde het met de verkeerde status, wat betekende dat het als "nieuw" aan je werd verkocht terwijl dat niet het geval was. Je kan hiervoor een retour aanvraag doen op onze website via de volgende stappen: https://www.megekko.nl/info/retouren/

Dit is een duidelijke fout en natuurlijk zullen we de nodige voorzorgsmaatregelen treffen, zodat dit niet opnieuw zal gebeuren.

Onze excuses voor het ongemak.

Dus een nette mail terug gekregen, en gelukkig hebben ze gevonden waardoor het kwam. Ik begrijp dat door de WKOA er veel teruggestuurd wordt. Sommige producten zou ik ook best tweedehands halen. Maar de CPU wil ik gewoon graag nieuw ;)
OT: Netjes afgehandeld door ze, maar ik ben nog steeds van mening dat ze vaker ''per ongeluk'' de status ''Nieuw'' meegeven zolang het voor de eindconsument toch niet zichtbaar is dat het om een geretourneerd product gaat. Als ze alles als tweede kans moeten aanbieden zal het snel afgelopen zijn met zulke dozenschuivers. Overigens verder niets meer dan goed over Megekko, maar de WKoA is wel een van de redenen waarom kleine shops het vaak niet lang uithouden.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

• raytje192
Royeboi schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 11:49:
[...]

OT: Netjes afgehandeld door ze, maar ik ben nog steeds van mening dat ze vaker ''per ongeluk'' de status ''Nieuw'' meegeven zolang het voor de eindconsument toch niet zichtbaar is dat het om een geretourneerd product gaat. Als ze alles als tweede kans moeten aanbieden zal het snel afgelopen zijn met zulke dozenschuivers. Overigens verder niets meer dan goed over Megekko, maar de WKoA is wel een van de redenen waarom kleine shops het vaak niet lang uithouden.
Weet ik wel zeker, ze hebben mij ooit een behuizing opgestuurd waarvan de doos compleet beschadigd was. En de case beschadigd waarvan de beschadigingen waren bij gewerkt met zwarte stift.....

• FIFARenderZ
  • Registratie: oktober 2016
  • Laatst online: 15-11 19:30
Zijn er nog mensen die op zoek zijn naar een 3900x? Heb op 8 juli bij paradigit.nl voor 539,- een Ryzen gereserveerd maar vanwege de onduidelijkheid qua levertijd toch besloten een 3700x te halen. Wat mij betreft haal ik 'm op en stuur ik 'm voor die prijs (539,-) + verzendkosten op, kan ik er iniedergeval iemand blij mee maken.

• patrickos85
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 16:55
The GUI schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 16:59:
[...]

Voor de volledigheid:

[i]Hartelijk dank voor je e-mail.

.....

Gekeken, maar cpu staat (nog) niet op de site onder 2e kans. Mogelijk nemen/kopen medewerkers dit zelf. Of ze proberen het nogmaals te verkopen als nieuw en hopen dat de volgende het wel slikt

• danny01
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 12-11 09:09
Toch blijft het vreemd dat Communicatie vanuit AMD over schaarsheid en wanneer dit voorbij is uit blijft bij. ik wacht inmiddels al vanaf 10 juli op mijn 3900x die ik bij ingram micro heb besteld. Tot heden nog niet op voorraad en ze blijven maar vooruit schuiven. levertijd op dit moment 5-9.

• MrBlueEyes
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 19:51
danny01 schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 11:27:
Toch blijft het vreemd dat Communicatie vanuit AMD over schaarsheid en wanneer dit voorbij is uit blijft bij. ik wacht inmiddels al vanaf 10 juli op mijn 3900x die ik bij ingram micro heb besteld. Tot heden nog niet op voorraad en ze blijven maar vooruit schuiven. levertijd op dit moment 5-9.
Ligt ook aan de shop lijkt mij. Ik heb veel later besteld bij alternate.de en hem al lang binnen.

Gigabyte Aorus X570 ULTRA, Ryzen 9 3900X, 32GB, MSI GTX 1070 GAMING X 8G, Samsung EVO 970 1TB, EVO 840 1TB, 2x LG 27UD68-P, LG 65C8, Panasonic TX-P50UT50E, Epson TW5900, Denon AVR-X2500H, Xbox One X, PS4 Pro, Surface Pro 3, Galaxy S10+ 512GB, Oculus Rift

• The GUI

The GUI

patrickos85 schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 07:41:
[...]

Gekeken, maar cpu staat (nog) niet op de site onder 2e kans. Mogelijk nemen/kopen medewerkers dit zelf. Of ze proberen het nogmaals te verkopen als nieuw en hopen dat de volgende het wel slikt
Hij is gisteren pas aangekomen want ik was niet thuis van het weekend. Dus het kan even duren voordat hij erop staat :9

Vandaag wordt de vervangende geleverd, met goodies (better be good, heb wel €8,60 betaald voor een aangetekend pakket). Helaas is er niemand thuis vanmiddag, dus ik kan het pakket morgen pas ophalen.
Er was iemand thuis, hij ligt voor me klaar _/-\o_

The GUI wijzigde deze reactie 28-08-2019 15:57 (4%)

• Simpel78
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 17-11 19:52
Klopt het dat de 3900x momenteel nergens meer te verkrijgen is? Alles staat op pre order lijkt het wel...
en hoe zit het met de 3950?

• MisterJD
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 18:25

MisterJD

Xbox id Misterd1981

Simpel78 schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 21:34:
Klopt het dat de 3900x momenteel nergens meer te verkrijgen is? Alles staat op pre order lijkt het wel...
en hoe zit het met de 3950?
Kan best, maar dat kan morgen ineens anders zijn. En de 3950X zou ergens in september uitkomen.

AMD 3900X | Noctua NH-D15SE AM4 | Asus Croshair VIII hero | Palit GTX 1080 GameRock 8GB | G.Skill Flare X CL4 3200 | Samsung 860 EVO 1TB | Toshiba DT01ACA300, 3TB | Acer XB241H | Silverstone Strider Titanium ST70F-TI 700W | Fractal Design Define S

• Meemzeh
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 11:52

Meemzeh

Ik mag er wel zijn

Alternate Duitsland gaf aan dat levertijd 6-9 is.

[ BuG Community ]

• -Bartcore-
  • Laatst online: 02-10 09:33
Heb zojuist bij Alternate Duitsland besteld. Ze zeggen dat hij op 6 september binnen moet komen en wordt dan verscheept.
Prima prijs ook, CPU kost iets minder, maar door de verzendkosten van 15 euro was de totaalprijs praktisch hetzelfde als wat je er hier voor in Nederland betaald.

• Simpel78
Lieferung zwischen Di. 17. und Mi. 18. September. Dat duurt nog 2 weken!

• -Bartcore-
Zojuist data weer aangepast op alernate.de
Blijkbaar zijn de CPU's niet aan te slepen...

• Meemzeh
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 11:52

Meemzeh

Ik mag er wel zijn

Nu zegt Alternate Duitsland ineens dat ie 20-09 geleverd wordt. Wtf man.

[ BuG Community ]

• aminam
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 14:35
Is iemand nog tegen gekomen wanneer epyx 7002 (rome) beschikbaar moet komen? Heb al bij Dell en supermicro geinformeerd maar krijg geen concrete informatie. SM heeft al wel modellen op haar site staan welke rome compatible zijn zoals de AS -1114S-WTRT.

x370 Taichi | R5 3600 | Vega 64 Liquid| Phanteks Evolv atx

• Misterpc
hmmm , het leek erop dat de 3900X beter leverbaar zou worden maar ik lees hier het tegenover gestelde ,
misschien maar even wachten en eventueel kijken naar een 3950X .... wie het weet mag het zeggen

• Soepergrover
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 09:00

Soepergrover

Je staat op m'n cape

Ik heb zo'n vermoeden dat de 3950x bij release straks ook erg gewild is.

• RickDB
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 04-11 16:16
Inderdaad en we hebben straks 2 high-end series die niet tot nauwelijks leverbaar zijn.
Verwacht eerlijk gezegd dat de 3950X ook niet leverbaar is in Nederland deze maand, wat toch jammer blijft want AMD maakt mooi spul.

• Misterpc
ik heb in duitsland ook even gekeken maar ook daar is het top model slecht tot bijna niet te leveren ,
dat wordt dus afwachten .... tot sint juntemus ..

• RickDB
Meggeko heeft weer wat voorraad:

https://www.megekko.nl/pr...D-Ryzen-9-3900X-processor

Daar de 3900X besteld en zou dan donderdag binnen moeten zijn.

• aminam
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 14:35
Dell gaf aan eind deze maand de nieuwe Rome servers aan te kondigen, dus epyc2 beschikbaarheid zal niet ver weg zijn. Supermicro modellen kun je al vinden dus dan zal threadripper er eind deze maand/volgende maand ook wel aan komen.

x370 Taichi | R5 3600 | Vega 64 Liquid| Phanteks Evolv atx

• Simpel78
RickDB schreef op zondag 8 september 2019 @ 16:57:
Meggeko heeft weer wat voorraad:

https://www.megekko.nl/pr...D-Ryzen-9-3900X-processor

Daar de 3900X besteld en zou dan donderdag binnen moeten zijn.
Levertijd: nog niet bekend :?

• RickDB
Nu wel, voorraad is overal beperkt dus bookmarken en elke dag checken :)

• Cobra177 NL
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 14-11 13:40
Voor wie nog op zoek is, zojuist een mail gehad dat AMD de 3900x zelf weer op voorraad heeft:

https://www.amd.com/en/where-to-buy/promotions2

• Simpel78
Cobra177 NL schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 22:07:
Voor wie nog op zoek is, zojuist een mail gehad dat AMD de 3900x zelf weer op voorraad heeft:

https://www.amd.com/en/where-to-buy/promotions2
gelijk gekocht. ben benieuwd.

• burgt
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 14:15

burgt

Starbass

Heb hem ook besteld, 5-7 business days delivery geven ze aan.

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

• V3g3ta

V3g3ta

Fueled by Games!

Ook gister bij AMD besteld. Megekko gecanceled, iedere keer dat opschuiven daar word je ook niet goed van. Maar is het normaal dat je geen mail van AMD krijgt? Ik dacht er eens iets over te hebben gelezen hier... 🤔

• burgt
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 14:15

burgt

Starbass

burgt schreef op woensdag 11 september 2019 @ 13:04:
Heb hem ook besteld, 5-7 business days delivery geven ze aan.
Binnen twee dagen dus; zojuist is hij al afgeleverd *O*, had hem eigenlijk nog niet zo snel verwacht, dus heb nog geen moederbord en geheugen in huis :F
V3g3ta schreef op woensdag 11 september 2019 @ 18:31:
Ook gister bij AMD besteld. Megekko gecanceled, iedere keer dat opschuiven daar word je ook niet goed van. Maar is het normaal dat je geen mail van AMD krijgt? Ik dacht er eens iets over te hebben gelezen hier... 🤔
Had wel meteen een "order submitted" mailtje, en vanochtend een order confirmation/payment info email.

burgt wijzigde deze reactie 13-09-2019 11:55 (39%)

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

• V3g3ta

V3g3ta

Fueled by Games!

burgt schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 11:50:
[...]

Binnen twee dagen dus; zojuist is hij al afgeleverd *O*, had hem eigenlijk nog niet zo snel verwacht, dus heb nog geen moederbord en geheugen in huis :F

[...]

Had wel meteen een "order submitted" mailtje, en vanochtend een order confirmation/payment info email.
Mijn mail kwam net binnen en het blijkt dat hij ook vandaag word afgeleverd. :)

• Simpel78
En hij is binnen! vanavond maar eens mijn nieuwe computer in elkaar zetten. kan niet wachten...; :9~

• Peterzwoude
  • Registratie: september 2019
  • Laatst online: 26-09 09:37
V3g3ta schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 12:01:
[...]

Mijn mail kwam net binnen en het blijkt dat hij ook vandaag word afgeleverd. :)
Serieus! Zeer frustrerend wacht al een paar weken op de Ryzen 3900. Besteld bij cdromland en al meerdere keren stellen ze de levering uit. Nu zie ik deze berichten en besluit ik om direct bij AMD te gaan bestellen, krijg ik een melding GEEN voorraad ...fml :'(

• V3g3ta

V3g3ta

Fueled by Games!

Simpel78 schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 15:56:
En hij is binnen! vanavond maar eens mijn nieuwe computer in elkaar zetten. kan niet wachten...; :9~
Ook binnen, alleen ik moet de rest van het systeem nog samenstellen. Ik heb lang gewacht op de 3900x en ondertussen rustig reviews van mobo's bekeken en ik twijfel tussen de Gigabyte Master of de Asus Crosshair, dan nog geheugen, nieuwe behuizing en kijken welke koeling het word. Maar nu kan ik beginnen en het is wel zo fijn dat in al die tijd de biossen beter zijn geworden en alles beter lijkt te worden dan enkele maanden geleden.
Peterzwoude schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 18:35:
[...]

Serieus! Zeer frustrerend wacht al een paar weken op de Ryzen 3900. Besteld bij cdromland en al meerdere keren stellen ze de levering uit. Nu zie ik deze berichten en besluit ik om direct bij AMD te gaan bestellen, krijg ik een melding GEEN voorraad ...fml :'(
Yup, frustrerend. Zat ook al maanden te wachten, besteld, uitgesteld, geannuleerd en meerdere malen. Maar nu eindelijk binnen. Maar uiteindelijk vind je er wel een! 😉

• kamelotepica
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 11:03
Dinsdag heb ik de 3900x bij azerty besteld volgens de website 2-3 dagen maar krijg vandaag een email na navraag over de levertijd dat ze geen idee hebben. Je mag dus niet van de website uitgaan helaas :( :'(

kamelotepica wijzigde deze reactie 20-09-2019 10:12 (14%)

• Misterpc
hmmmm , als ik het zo lees en in de gaten hou op de websites , met de 3900X ,
hoe moet dat dan gaan met de eind van de maand aangekondigde 3950X ...
een van de twee wil ik in een nieuw te bouwen pc stoppen , maar welke als ze alle 2 bijna niet te leveren zijn .

• V3g3ta

V3g3ta

Fueled by Games!

Dubbel.

V3g3ta wijzigde deze reactie 20-09-2019 23:10 (97%)
Reden: Dubbel

• V3g3ta

V3g3ta

Fueled by Games!

Misterpc schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 16:17:
hmmmm , als ik het zo lees en in de gaten hou op de websites , met de 3900X ,
hoe moet dat dan gaan met de eind van de maand aangekondigde 3950X ...
een van de twee wil ik in een nieuw te bouwen pc stoppen , maar welke als ze alle 2 bijna niet te leveren zijn .
Die wat je het eerste kan krijgen. En de 3950X komt pas in November. ;)

• oscarkortekaas
V3g3ta schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 05:11:
[...]

Ook binnen, alleen ik moet de rest van het systeem nog samenstellen. Ik heb lang gewacht op de 3900x en ondertussen rustig reviews van mobo's bekeken en ik twijfel tussen de Gigabyte Master of de Asus Crosshair, dan nog geheugen, nieuwe behuizing en kijken welke koeling het word. Maar nu kan ik beginnen en het is wel zo fijn dat in al die tijd de biossen beter zijn geworden en alles beter lijkt te worden dan enkele maanden geleden.

[...]

Yup, frustrerend. Zat ook al maanden te wachten, besteld, uitgesteld, geannuleerd en meerdere malen. Maar nu eindelijk binnen. Maar uiteindelijk vind je er wel een! 😉
Nou dan heb je mazzel inderdaad wacht al vanaf 13 juli. Krijg begin deze maand pas bericht dat het langer gaat duren ☹️. Voor mij geen Informatique meer.

• Peterzwoude
  • Registratie: september 2019
  • Laatst online: 26-09 09:37
Net mijn order bij CDROMLAND geannuleerd, want Codima in Belgie heeft er enkele op voorraad en leveren direct uit. Ja wel iets duurder, maar k wacht nu al lang genoeg.

Dus voor degene die niet kunnen wachten, ik heb ze net gebeld en ze hebben voorraad:

https://www.codima.be/amd...x-3-8ghz-70mb-12c-24t-am4

• renekes
  • Laatst online: 02-11 20:26
Zojuist bij Azerty een 3900X besteld. Morgen binnen. Ben benieuwd. Nu nog een X570 moederbord. Toevallig stond hij in 1x op voorradig 1 stuks.... Hoe dit kan geen idee. Had de zoektocht al opgegeven na overprized ebay cpu's en zelfs op marktplaats zijn er mensen die € 1200,00 durven te vragen. Stelletje goudzoekers. Maar goed. Succes voor allen die al lang wachten.

• kamelotepica
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 11:03
Krijg net ook de verzend melding van azerty gelukkig maar een week hoeven wachten.

• _mARCO_
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 27-10 13:34

_mARCO_

Hier staat niks

Azerty heeft inderdaad vrije vooraad nu. Gelukkig houden ze de prijs wel 'normaal', dat is wel correct.

Gezien de 3950X is uitgesteld ga ik denk ik toch maar voor een 3900X.

sigloos

• Bas Focal
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 17-11 22:49
Al meer bekend wanneer de B550 borden op de markt komen?

• Tymonexivious
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 04-10 10:41
Apart dat in de pricewatch staat dat Alternate de 3900X binnen 3 dagen moet binnen krijgen, terwijl ik vandaag een email van Alternate kreeg waarin mij werd verteld dat ze pas 11 oktober binnenkomen.

• -Bartcore-
Na uiteindelijk een maand uitstel eindelijk mijn 3900x binnen via Alternate Duitsland. Duurde allemaal zo lang dat ik zelfs nog heb kunnen wachten op de Sapphire nitro+ 5700XT.
Vrijdag eindelijk mijn nieuwe monster in elkaar zetten.

• Garfieldie
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 16:58
https://www.digitec.ch/de...zessor-11239808?tagIds=76

Staat wel al een prijs bij voor de 3950x. 8)7

Garfieldie wijzigde deze reactie 02-10-2019 09:38 (27%)

• nvidia
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 10-11 17:48
Ik had deze ochtend contact met Bytesatwork voor mijn bestelling Ze krijgen een nieuwe lading Ryzen 9 binnen op 22 of 23 oktober.. Voor wie nog op zoek is, misschien een optie (als hun wachtlijst niet te lang is)..

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

• kwdtje
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 19:08
Kon het zo snel niet vinden in het topic, maar heeft iemand hier ervaring met het updaten van een MSI bios?

Ik krijg het niet voor elkaar, de usb stick wordt niet herkend in de M-flash omgeving. Het betreft een sandisk 64 gig, geformateerd in windows 10 als exfat met de update bestanden in de root.

• VECTOR ®
  • Registratie: augustus 2010
  • Niet online

VECTOR ®

RYZEN 9 3900X + 64GB

nvidia schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 13:06:
Ik had deze ochtend contact met Bytesatwork voor mijn bestelling Ze krijgen een nieuwe lading Ryzen 9 binnen op 22 of 23 oktober.. Voor wie nog op zoek is, misschien een optie (als hun wachtlijst niet te lang is)..
Bij Alternate nu binnen 2 dagen in huis :)

https://www.alternate.nl/.../product/1553398?lk=22498

VECTOR ® wijzigde deze reactie 02-10-2019 15:46 (11%)
Reden: Toevoeging

Ryzen 9 3900X | ASUS Rog Strix X470-F GAMING | ASUS Radeon RX580 8GB OC | Corsair Crystal 570X RGB | AOC Q3279VWF | Logitech Z623 | Corsair CMK64GX4M43000C15 | Corsair RM 750i | Corsair Force MP600 1 TB | Corsair Strafe RGB | W10 Pro |

• immetjes
  • Laatst online: 09:13

immetjes

HIER is Perry

kwdtje schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 14:46:
Kon het zo snel niet vinden in het topic, maar heeft iemand hier ervaring met het updaten van een MSI bios?

Ik krijg het niet voor elkaar, de usb stick wordt niet herkend in de M-flash omgeving. Het betreft een sandisk 64 gig, geformateerd in windows 10 als exfat met de update bestanden in de root.
Lees dit eens: https://www.reddit.com/r/...50_tomahawk_ryzen_5_3600/
Ook een zo klein mogelijk stick wil wel eens helpen zolang het maar meer is dan 500MB.

Waarom wil je updaten? Voor de MSI Tomahawk MAX geldt dat alleen het stock BIOS V30 geen problemen geeft.

• kwdtje
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 19:08
immetjes schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 15:51:
[...]

Lees dit eens: https://www.reddit.com/r/...50_tomahawk_ryzen_5_3600/
Ook een zo klein mogelijk stick wil wel eens helpen zolang het maar meer is dan 500MB.

Waarom wil je updaten? Voor de MSI Tomahawk MAX geldt dat alleen het stock BIOS V30 geen problemen geeft.
Ik had gelezen dat de laatste bios update van 18 september nog wel eens wil helpen tegen de lange post times. Computer opstarten duurt mij echt te lang namelijk.

• immetjes
  • Laatst online: 09:13

immetjes

HIER is Perry

kwdtje schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 15:59:
[...]

Ik had gelezen dat de laatste bios update van 18 september nog wel eens wil helpen tegen de lange post times. Computer opstarten duurt mij echt te lang namelijk.
Hier staan wat ervaringen met verschillende BIOS-en. Ik blijf voorlopig lekker op stock:
https://www.reddit.com/r/...b450_tomahawk_max_solves/

• Freaky Max
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 09:50
Eindelijk een concrete datum, 25 november 2019 voor de 3950X. Hopelijk geen leveringsproblemen deze keer ;-)
Pagina: 1 ... 13 14 15 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Formule 1

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True