Acties:
  • +2 Henk 'm!

• unezra
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-10 10:08

unezra

Ceci n'est pas un sous-titre.

Luxicon schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 22:32:
[...]
Tja, het probleem is dat de ontknoping in de kiem gesmoord is. Zoals het eerst op tv te zien was, konden ze wel doorrijden. Al stappen ze even af. Tegenwoordig gaan ze wel erg snel jammeren en alles stop zetten.
Het zijn wielrenners, geen voetballers.

Ik heb niet het idee dat de beslissing lichtzinnig is genomen en dat er wel door te fietsen was.
Als dat had gekund, hadden ze dat gedaan.

Gezien de beelden en wáár het begin van de ellende lag (pal achter een tunnel, dus prima weer, tunnel, *BAM* sneeuw en modderstromen), hadden ze niet anders gekund.

Het is een wedstrijd wegwielrennen, niet een wedstrijd downhill mudstream mountainbiken.

Ná Scaoll. - Don’t Panic.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07:06
Het zou beter zijn geweest als ze met het inkorten van de etappe er ook meteen een tijdrit van hadden gemaakt. Lijkt me organisatorisch niet zo'n probleem, en dan is het tenminste echt ieder voor zich.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koenoe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01:09
unezra schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 10:42:
[...]

Het zijn wielrenners, geen voetballers.

Ik heb niet het idee dat de beslissing lichtzinnig is genomen en dat er wel door te fietsen was.
Als dat had gekund, hadden ze dat gedaan.

Gezien de beelden en wáár het begin van de ellende lag (pal achter een tunnel, dus prima weer, tunnel, *BAM* sneeuw en modderstromen), hadden ze niet anders gekund.

Het is een wedstrijd wegwielrennen, niet een wedstrijd downhill mudstream mountainbiken.
Klopt allemaal hoor en er worden wel vaker delen geschrapt als er bijvoorbeeld sneeuw ligt. Of niet lang geleden op de Mont Ventoux vanwege te veel wind.

Toch heeft wielrennen het mythische karakter dat er onder alle omstandigheden door gefietst wordt. Iets wat toevoegt aan de heldenstatus van de wielrenners, alsmede dat het de uitkomst onvoorspelbaarder maakt. Dat is ook precies het punt dat Ducrot wilde maken.

Want op grond van het oordeel dat je velt, zal er over je geoordeeld worden, en met de maat waarmee je meet, zal jou de maat genomen worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unezra

unezra

Koenoe schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 11:09:
[...]
Klopt allemaal hoor en er worden wel vaker delen geschrapt als er bijvoorbeeld sneeuw ligt. Of niet lang geleden op de Mont Ventoux vanwege te veel wind.

Toch heeft wielrennen het mythische karakter dat er onder alle omstandigheden door gefietst wordt. Iets wat toevoegt aan de heldenstatus van de wielrenners, alsmede dat het de uitkomst onvoorspelbaarder maakt. Dat is ook precies het punt dat Ducrot wilde maken.
Ik denk dat Ducrot vooral wilde laten zien dat hij ooit wel door ellendeweer had gefietst en dat de wielrenners van nu allemaal mietjes zijn.

Zelfs bij het zien van de beelden bond hij niet in, terwijl iedere boerensukkel die beelden ziet en snapt dat je daar niet doorheen kunt fietsen. Later werd bekend dat er ook complete modderstromen *op* de wegen lagen, waar je met de beste wil van de wereld niet doorheen kon fietsen.

(Plus, het was niet alleen gevaarlijk voor de wielrenners maar ook voor de toeschouwers en TdF orga.)

Nee, ik vind Ducrot vooral overkomen als "ik ben ook wel eens door een stevige regenbui gefietst, dus daarom is het onterecht dat ze de etappe hebben afgebroken".

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheekAzzaBreek
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
unezra schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 11:14:
[...]

Ik denk dat Ducrot vooral wilde laten zien dat hij ooit wel door ellendeweer had gefietst en dat de wielrenners van nu allemaal mietjes zijn.
Heb je niet zo opgelet of ben je bewust aan het verdraaien?
Ducrot gaf af op de organisatie, niet de renners. "Die kunnen dit aan", was de letterlijke tekst.

Toen had hij de beelden van de verzakte weg en de modderstromen nog niet gezien. Ik neem aan dat hij nu, zoals ongeveer iedereen in het peloton, inziet dat daar niet te rijden was.

De enige vraag die bij mij blijft hangen is: wanneer wist de organisatie dit? En dus: was achteraf de streep op de IsSeran leggen we nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
NOS commentatoren zitten er omdat ze een vast contract hebben en de organisatie ze niet ergens anders kwijt kan.

En niet omdat ze op zo`n publieke functie thuishoren.

Het valt mij al jaren op dat hoe slecht een commentator ook z`n werk doet hij gewoon daarmee door kan blijven gaan, terwijl er op youtube/twitch er duizenden kandidaten zijn die het graag zouden willen overnemen voor niks en waarschijnlijk beter/gezelliger dat zouden invullen.

Ook moeten er genoeg ex-wielrenners/sporters/bergvakantie-hobbyfietsers zijn die leuk en interessant zijn om aan te horen.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Zoals ik gister al zei hoop ik op Volle Bak Koersen met hoofdletter K. morgen zal men geen tijd meer pakken, dat is bijna altijd een zgn parade, dus moet het vandaag gebeuren. Ik vind het mooi voor Bernal als ie wint, maar gun het Ineos niet. Ik hoop zelf dat Kruijswijk de ballen uit zijn broek fiets en voor Geel gaat, maar hij mag al blij zijn met 3e plek zondagavond.

kunnen we het weer over de etappe van vandaag hebben ?

Maak volgende keer een TR aan alsjeblieft

[ Voor 13% gewijzigd door tweakduke op 27-07-2019 18:10 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• unezra

unezra

TheekAzzaBreek schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 11:23:
[...]
Heb je niet zo opgelet of ben je bewust aan het verdraaien?
Ducrot gaf af op de organisatie, niet de renners. "Die kunnen dit aan", was de letterlijke tekst.
Ja.

De arrogantie dat hij op basis van informatie die hij nog niet eens heeft, beter kan inschatten of het had gekund dan de TdF organisatie die daar gewoon mensen heeft zitten.

Serieus, het leek niet eens bij hem op te komen dat de orga wel eens een meer weloverwogen oordeel zou kunnen vellen dan hij.
Toen had hij de beelden van de verzakte weg en de modderstromen nog niet gezien. Ik neem aan dat hij nu, zoals ongeveer iedereen in het peloton, inziet dat daar niet te rijden was.
Toen zijn medepresentator hem de beelden liet zien, vond hij het nog steeds onzin.
Echt. Waar haalt die man de arrogantie vandaan.

Ga d'r lekker zelf doorheen fietsen. Oh, wacht, dat kan niet want er is simpelweg geen weg meer waar je overheen kunt fietsen.
De enige vraag die bij mij blijft hangen is: wanneer wist de organisatie dit? En dus: was achteraf de streep op de IsSeran leggen we nodig?
Wat ik begreep, hebben ze de beslissing pas na de passage van de Iseran genomen. Het was een minutenkwestie. Kan me voorstellen dat ze het wel voor de top wisten, maar simpelweg de knoop nog niet durfden door te hakken en tóch wilden kijken of het echt niet kon?

Juist omdat het een behoorlijk zwaarwegende beslissing is waar waarschijnlijk ook nog eens de einduitslag van de hele TdF mede door bepaald word, kan ik me goed voorstellen dat ze daar heel erg goed over na hebben gedacht en dat kost tijd. (Terwijl ze die niet hadden.)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22-10 15:01
Met de kleine verschillen in het klassement, kan het morgen ook nog interessant worden. Traditioneel worden er geen verschillen gemaakt in Parijs, maar dat komt doordat de verschillen op de slotdag al te groot waren om in een vlakke etappe te overbruggen. Maar wat nou als Kruijswijk vandaag een gaatje van +/- 40 seconden op Alaphilippe weet te pakken en 10 seconden na hem komt Thomas binnen? Dan heb je 3 renners binnen 5 seconden die op plaats 2 of net naast het podium kunnen belanden. In dat geval verwacht ik morgen alles behalve een wapenstilstand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08:21

Fiber

Beaches are for storming.

Het 'probleem' daarmee is dat al zouden ze dat willen, het toch vrijwel zeker verspilde moeite is want de rit naar Parijs is vlak en daardoor wordt het uiteindelijk toch alttijd een dag voor de sprinters. Enige kans is als er veel wind staat en er waaiers ontstaan...

Nee, vandaag moet het gebeuren en daarom is het zo jammer dat de rit ingekort is. Overigens heeft Kruiswijk nog een prima kans om tweede te worden, maar Bernal uit het geel rijden gaat erg lastig worden.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Is inderdaad naast de traditie ook onmogelijk. De snelheid waarmee ze door Parijs racen bij die rondjes is zo hoog dat je echt niet wegblijft.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ziet er lekker uit al

En de standen zijn aangepast

[ Voor 35% gewijzigd door Exocet op 27-07-2019 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22-10 15:01
gambieter schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 12:06:
Is inderdaad naast de traditie ook onmogelijk. De snelheid waarmee ze door Parijs racen bij die rondjes is zo hoog dat je echt niet wegblijft.
Het grote verschil is echter dat niet alleen de sprintploegen, maar ook de klassementsploegen zich met de etappe gaan bemoeien, dus krijg je mogelijk een heel andere finale. Alleen al omdat er veel meer vooraan gedrongen zal worden met grotere kansen op valpartijen.

Mochten de verschillen echt zo klein zijn, dan hoeven we in elk geval geen champagne onderweg te verwachten, maar zal het morgen volop koers zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Zou mooi zijn, maar ik geloof er niet in... Ik vrees zelfs dat de strijd vandaag alleen nog maar om de tweede plek zal gaan als Bernal vandaag net zo goed is als gisteren. En ik zou niet weten waarom hij dat niet zou zijn. Of hij moet vallen of zo.

Hebben jullie eigenlijk ook zo'n medelijden met de Fransen, die er een paar dagen geleden nog vast op rekenden dat een Fransman deze Tour zou gaan winnen? Of het nou Alaphilippe zou zijn of Pinot, maar uiteindelijk staan ze waarschijnlijk toch weer met lege handen...

Met Bardet op het podium voor de bergtrui... O-)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

[This is what you get when you mess with us]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Dat is mooi! Die fout lieten ze gisteravond op tv ook al zien, maar ik dacht dat ze wellicht de bonificatie secondes vergeten waren. Gaat mijns inziens verder niet helpen hoor: Bernal gaat zijn gele trui echt niet meer afgeven en hij heeft een sterke ploeg om hem te helpen en beschermen en zelfs Thomas gaat vandaag in dienst van Bernal rijden. Dat laatste maakt de kans op de tweede plek wel weer wat groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
gambieter schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 12:06:
De snelheid ontstaat door het chronisch tekort aan bochten.

Als ze er een rondje van zouden maken onder bv de Eiffeltoren en langs de Hotel des Invalides, dan zou een groepje nog eens weg kunnen blijven.

Maarja de organisatie vind hier "traditie" belangrijker dan qualiteit van de etappe/race.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andamanen
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

Fiber schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 12:38:
[...]
en zelfs Thomas gaat vandaag in dienst van Bernal rijden.
Alleen als het echt nodig is, denk ik. Dus een Bernal-Thomas-Kruijswijk podium.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 08:23

Qu3st

Exocet schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 12:14:
Ziet er lekker uit al

[Embed]

En de standen zijn aangepast

[Embed]
En zie hier beelden van de finish:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord Sheep
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 07:23
Poeh heftig ritje wordt dat. Hopelijk geen ingrijpen tenzij het écht gevaarlijk wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Andamanen schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 12:49:
[...]

Alleen als het echt nodig is, denk ik. Dus een Bernal-Thomas-Kruijswijk podium.
Zou goed kunnen, maar ja, dit is een rare, maar wel mooie, tour dit jaar. Verrassingen vandaag zijn natuurlijk echt niet uitgesloten.

Parijs is voor Groenewegen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekkie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:36
Een tour voor van der poel, fusion van wegrijden, veldrijden en een vleugje mountainbiken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08:11

Quad

Doof

gekkie schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 13:08:
Een tour voor van der poel, fusion van wegrijden, veldrijden en een vleugje mountainbiken :p
Zou je andere banden onder je fiets mogen monteren?

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Kruijswijk staat nog 5sec korter op geel door rekenfout. Etappe van vandaag gaat door ondanks veel regen 'Val Thorens'

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23-10 20:08
Op zich wel interessant vandaag, de rit is te kort om tactisch te rijden (lijkt me) dus nu gaat het echt om wie het hardst bergop kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheekAzzaBreek
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
De eerste helft zou nog wel eens tactisch kunnen zijn. De klimmers zullen zich door een soort van sprinttreintje naar de klim laten brengen. Maar daarna is het inderdaad voluit knallen, lijkt me. We gaan het zo zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:04
Wat kansloos dat al die nobody's proberen weg te komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
Dat zijn veredelde reclameblokken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Hackus schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 14:01:
Kruijswijk staat nog 5sec korter op geel door rekenfout. Etappe van vandaag gaat door ondanks veel regen 'Val Thorens'
Da's een mooie samenvatting van hetgeen er in de posts boven je al gemeld is ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Nou, gas er op, gaan met die banaan *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Hop hop gas erop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Zou mooi zijn als Nibali de etappe wint

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:26

Vos

AFCA

Het tempo ligt wat te laag imo, als je ziet wat er nog aanhangt. Al speelt de lengte natuurlijk mee.

[ Voor 22% gewijzigd door Vos op 27-07-2019 15:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:31

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Nou, wat mij betreft hadden ze deze etappe net zo goed kunnen skippen. Niks aan zo...

En wat Jumbo aan het doen is weet ik ook niet, maar dit heeft totaal geen enkel nut. Lekker de rit controleren omdat je toch ruim eerste staat in het klassement.

Ohnee toch niet... :X

[ Voor 52% gewijzigd door MikeyMan op 27-07-2019 15:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AcoLyte!
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-10 12:37

AcoLyte!

*evil grin*

De tour dooft uit. Helaas. Het was een van de mooiere edities dit jaar. Tot gisteren. Zonde, maar kunnen we niemand verwijten. Had mijzelf zeer verheugd op die Alpen ritten.

don't mistake lack of talent for genius.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Doei Alaphilippe! Hij knakt helemaal door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
kruiswijk wordt derde, dag alaphilippe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Alaphillipe lost!

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

MikeyMan schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 15:46:
Nou, wat mij betreft hadden ze deze etappe net zo goed kunnen skippen. Niks aan zo...

En wat Jumbo aan het doen is weet ik ook niet, maar dit heeft totaal geen enkel nut. Lekker de rit controleren omdat je toch ruim eerste staat in het klassement.

Ohnee toch niet... :X
Alaphillipe moet lossen, dat was het doel. Lijkt te gaan lukken.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Die stond aardig geparkeerd. De Plus rijdt echt top Tour.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:12

St@m

@ Your Service

MikeyMan schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 15:46:

Que?

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
Nibali knalt goed door

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
vanaf 10km wordt het nog iets steiler, dan zakt alaphillipe er helemaal doorheen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philpend
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 23-10 10:28
tijd om de confrontatie met Thomas en wellicht ook nog Bernal aan te gaan!

zit op het puntje van mijn stoel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Leuke nachtkaars dit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Waar rijdt Buchmann ergens?

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

achter steven

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unezra

unezra

Mag Alaphilippe wel morgen de prijs voor de meest strijdlustige wielrenner krijgen?
Vind het wel een smaakmaker van de Tour van dit jaar.

Had van mij ook best de tour mogen winnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Is voor hem ook goed nieuws dan, passeert Alaphillipe in AK.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Quad schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 16:09:
[...]

Is voor hem ook goed nieuws dan, passeert Alaphillipe in AK.
hij moet in het wiel van Thomas rijden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

unezra schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 16:09:
Mag Alaphilippe wel morgen de prijs voor de meest strijdlustige wielrenner krijgen?
Vind het wel een smaakmaker van de Tour van dit jaar.

Had van mij ook best de tour mogen winnen. :)
Ik denk zelf een van de Yates.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viccers
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-10 11:59
Nou ik had nu nog wel een aanval verwacht, maar dit valt nog tegen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-10 09:47
Kruiswijk rijdt op reserve ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Kruijswijk valt wel wat tegen vind ik. Zo'n hard werk van zijn team en dan niet zelf nog durven aan te vallen om Thomas op te jagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Qu3st schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 16:17:
Kruijswijk valt wel wat tegen vind ik. Zo'n hard werk van zijn team en dan niet zelf nog durven aan te vallen om Thomas op te jagen.
Misschien kan hij niet beter, dan maar plek 3 consolideren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Steven wacht tot 3km

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Emgeebee
  • Laatst online: 23-10 17:00
Hij heeft nu een podiumplaats te verdedigen met iets meer dan 20 seconden op Buchmann. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Of gewoon niet kunnen? Of weet jij meer? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Viccers schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 16:16:
Nou ik had nu nog wel een aanval verwacht, maar dit valt nog tegen :|
Ik vind het wel een interessante etappe eigenlijk.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Nu online
Die Buchmann wordt nog gevaarlijk voor Kruiswijks podium

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Begin nu wel zenuwachtig te worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Laatst online: 22:07

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Alaphilippe gaat veel tijd verliezen. Laatste kilometers, kijken wie gaat aanvallen.

Tweakers Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-10 09:47
Persoonlijk denk ik dat TJV zeer tevreden zo kan terugkijken op de tour. Dijk van een eerste week en 3e eindigen. Op zich prima om voor te tekenen, zeker gezien alles wat onderweg nog gebeurd is.

Kan me voorstellen dat je daarmee geen risico's gaat nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Nee ik weet niet meer, ik voel zijn benen niet en die zullen zeker op exploderen staan. Maar dan mag ik toch vinden dat het tegenvalt?
Ja die Buchmann is een gevaar voor zijn podium, en Buchmann durft of kan ook niet, valt net zo tegen eigenlijk als Kruijswijk.

Het vuurwerk van de mannen achter Ineos valt gewoon erg tegen voor mij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Klopt, ik snap niet dat hij niet even anderhalve minuut wegrijdt en het geel pakt..

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

St@m schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 16:22:
[...]

Klopt, ik snap niet dat hij niet even anderhalve minuut wegrijdt en het geel pakt..
Haha, zo praten mijn collega's die nooit wielrennen kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
Lijkt erop dat het doel was om derde te wroden en dat doel is bereikt, er gaat verder niks meer gebeuren, hooguit een slappe poging van die duitser om kruiswijk aan tevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Als ik Kruijswijk was geweest had ik m'n fiets ingewisseld voor een Solex. Trapt toch wat makkelijker.

PVOutput☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jadero
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07:59
Dat commentaar 'wanneer gaat Kruijswijk nou..' het lijken wel kinderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Dat publiek.. ;(

PVOutput☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Ik vond dat kleine meisje op de schouder bij haar vader wel cool net haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:16
Wat een zaadeinde van deze tour zeg. Wie geeft er nou iets om die derde plek in de Tour.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Wattan? Doen niets verkeerd toch? Niets gekkers dan altijd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Qu3st schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 16:25:
[...]

Ik vond dat kleine meisje op de schouder bij haar vader wel cool net haha
Ja, werd niet voor niets herhaald, Haha.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
NotSoSteady schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 16:25:
Wat een zaadeinde van deze tour zeg. Wie geeft er nou iets om die derde plek in de Tour.
Podium is toch een mooie plek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

St@m schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 16:25:
[...]

Ach ik houd m'n hart altijd vast met dat soort volk. Vaak genoeg fout gegaan.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lord Sheep
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 07:23
St@m schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 16:25:
[...]

Dat stomme meerennen van mannen in een string :?
Als ik er stond zou ik ze pootje haken als ze voorbij kwamen rennen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Lord Sheep schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 16:26:
[...]

Dat stomme meerennen van mannen in een string :?
Als ik er stond zou ik ze pootje haken als ze voorbij kwamen rennen.
Ok

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
D-e-n schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 16:26:
[...]

Podium is toch een mooie plek?
Met een aanval wel, kansloos in een optochtje rijden. Nee, Kruiswijk staat vanaf vandaag op mijn zwarte lijst. Stelletje dooie renners.

[ Voor 4% gewijzigd door NotSoSteady op 27-07-2019 16:28 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PatrickC
  • Nu online
Qua etappe uitermate teleurstellend dit. Tour eindigt in een anti-climax.

PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Rij je 2,5 week in het geel en dan duikel je uiteindelijk nog van het podium..

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jadero
Ze zien in elke pedaaltrap ook een aanval haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Keurig gereden, beter dan verwacht misschien wel. Wellicht dat het met een hele etappe gisteren anders was gelopen. Mooie 3e plek.

Bernal te goed, Thomas gelijkwaardig (iets beter)

[ Voor 17% gewijzigd door St@m op 27-07-2019 16:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
NotSoSteady schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 16:27:
[...]

Met een aanval wel, kansloos in een optochtje rijden. Nee, Kruiswijk staat vanaf vandaag op mijn zwarte lijst. Stelletje dooie renners.
Een aanval op Bernal was niet realistisch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Hackus schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 15:38:
Zou mooi zijn als Nibali de etappe wint
*O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
Wat een einde van de tour, gadverdamme.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:25
NotSoSteady schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 16:30:
Wat een einde van de tour, gadverdamme.
Idd, anticlimax dit

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jadero
Kruijswijk zat dus wel gans kapot, een derde plaats is heel strak hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Prima einde, iedereen heeft alles gegeven

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Mooi man, dikke tour van Team Jumbo Visma.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Blijkbaar is het allemaal erg close in de top. Ze konden niet aanvallen tot 100m.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PatrickC
  • Nu online
Kruiswijk is de hele tour 10 seconden in de aanval geweest en eindigt derde in het klassement. Zegt genoeg over deze ‘geweldige’ Tour. Mooie prestatie van hem en TJV, maar toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Laatst online: 22:07

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Daarom iedereen geeft echt wel het maximale op een slotklim van de tour. Het is wat het is en 3e plek dikke prima voor Kruijswijk.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Kruijswijk is blij!

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Wat als.. de etappe van gisteren wel normaal was geëindigd..

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Oké Kruijswijk kon niet meer dan dit, knap werk van Jumbo Visma door toch keihard te werken. Heeft hij het podium wel mee gehaald.

Alaphilippe en Bernal hebben de Tour kleur gegeven.

En toch vind ik het persoonlijk jammer dat Kruijswijk niet in staat was om Thomas aan te vallen, maar volgens mij mag het niet gezegd worden :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Vincenzo Nibali wint etappe 20 _/-\o_

Mooi dat die 'ouwe' het nog flikt

1. Vincenzo Nibali
2. Alejandro Valverde
3. Mikel Landa
4. Egan Bernal
5. Geraint Thomas

[ Voor 38% gewijzigd door Hackus op 27-07-2019 16:34 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

PatrickC schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 16:32:
Kruiswijk is de hele tour 10 seconden in de aanval geweest en eindigt derde in het klassement. Zegt genoeg over deze ‘geweldige’ Tour. Mooie prestatie van hem en TJV, maar toch...
En wat deden Thomas en Buchmann? Vroegah met stroperig bloed was het wel spectaculairder ja ;)

Dat Pinot af moest stappen was wel doodzonde.

[ Voor 13% gewijzigd door Vos op 27-07-2019 16:36 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Alle tweakers hier die wel even hadden verwacht dat iedereen om en om demareert en dat er minuten op elkaar worden gepakt na drie weken ~200km per dag fietsen :D hilarisch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grindtegel
mooi hoor Kruiswijk die een beetje emotioneel wordt, goed gedaan!
Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste