Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Smultie schreef op zondag 28 juli 2019 @ 23:38:
Om naar te kijken heb ik ook liever Alaphilippe dan Kruijswijk. Tikkie saai issie wel.
Nu wel want dat is volkomen logisch, als je z`n resultaat in de Giro zag.

Dan snap ik wel dat hij geen enkel risico gaat nemen.

btw Alaphilippe heeft zelf in de laatste paar etappes zelf ook geen risico genomen om z`n positie zoveel mogelijk te verdedigen.
Hij had zelf ook de koers vanaf de 1e kilometer kapot kunnen maken als hij dat gewild had.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Mooie tour gezien, nu ff afkicken :D

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 11-09 15:06
Super TdF gezien. Komt deels door het parkoers, de Jumbo ploeg en de aanvaller alaphilipe (die aan het einde irritante Voeckler 2.0 trekjes kreeg, heeft hij niet nodig). Maar gewoon mooie ritten gezien, spanning en mooie sprints. Kruijswijk heel knap en verdiend op het podium, INEOS met weer een nieuwe topper en het drama van Pinot, die jongen gunde ik ook een plek op het podium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 11-09 15:32

Qu3st

XWB schreef op zondag 28 juli 2019 @ 23:16:
De Tweet is inmiddels verwijderd, maar Alaphilippe had daarnet een sneer richting Kruijswijk op Twitter gegooid:

[...]

:')
Kruijswijk heeft ook gewoon een etappe zege hoor. Thomas daarentegen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

XWB schreef op zondag 28 juli 2019 @ 23:16:
De Tweet is inmiddels verwijderd, maar Alaphilippe had daarnet een sneer richting Kruijswijk op Twitter gegooid:

[...]

:')
Begrijp het wel, hij heeft ook een deel gelijk, maar soms moet je verstandig koersen

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:09

Shabbaman

Got love?

Ik begrijp het niet. Om te beginnen vind ik het een weinig sportieve opmerking van Alaphilippe , maar Kruijswijk is nu eenmaal niet zo explosief zoals een kleine Colombiaan. Maar hij heeft zijn ploeg goed laten rijden: maak de koers hard zodat niemand energie overheeft voor versnellingen en de zwakken afhaken. Dat eerste heeft de winnaar van vorig jaar aardig geneutraliseerd, en dat tweede heeft Alaphilippe tenslotte uit het geel gewerkt. Kruijswijk heeft z'n tour in tegenstelling tot Alaphilippe wel zo ingedeeld dat hij het niveau drie weken op kon brengen, om zo in de positie te komen om aan het einde nog het verschil te kunnen maken. Dat dat niet uit de verf komt omdat de tour voortijdig geëindigd is, daar kan Kruijswijk dan ook weinig aan doen.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21:17
Ik weet niet of het zozeer een sneer is. Het is meer dat Alaphilippe gewoon niet zoveel geeft om het klassement (op winnen na natuurlijk) en het hem in die zin niet zo boeit dat hij is afgedaald naar de vijfde plaats. Hij wint liever een etappe, zo'n soort renner is hij nou eenmaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03:58

Fiber

Beaches are for storming.

Sjurm schreef op maandag 29 juli 2019 @ 20:34:
Ik weet niet of het zozeer een sneer is. Het is meer dat Alaphilippe gewoon niet zoveel geeft om het klassement (op winnen na natuurlijk) en het hem in die zin niet zo boeit dat hij is afgedaald naar de vijfde plaats. Hij wint liever een etappe, zo'n soort renner is hij nou eenmaal
Precies. En zijn fans waarderen dat...!

Afbeeldingslocatie: https://static3.businessinsider.com/image/5d3dd2ac454a3963e465e1b6-926/tour%20de%20france%20passionate%20little%20girl%20fan%20viral%20gif.png

_/-\o_

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste