Is Bernal een goede daler? Meestal is dat toch niet het sterkste punt van die Zuid Amerikaanse renners.
Als ik het goed herinner van Parijs-Nice en Zwitserland was hij wel goed.
Het is meer klimmen dan afdalen, morgen redelijk vlak en woensdag, donderdag,vrijdag en zaterdag op hoogte. zaterdag berg op aankomst.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Nibali voor de etappe denk ik, verder hopelijk niks (geen TV tijd donderdag)rik86 schreef op maandag 22 juli 2019 @ 14:24:
[...]
Ik weet 't niet hoor, ik weet niet hoe de daalkwaliteiten van alle klassementsrenners zijn, maar in de lange (208 km) 18e (do) etappe is er geen kilometer vlak en zitten met in het de col d'izoard en de galibier 2 alpenreuzen in 't 2e deel; Met als toetje je naar beneden storten van de Galibier. Met een klassement dat zo dicht op elkaar zit én achter de top 6 nog eens 7 man binnen 7 minuten van een podiumplek, verwacht ik niet dat er rustiger aan gedaan wordt. Helemaal omdat de top 3 gisteren kwetsbaar bleek en er 2 ploegen met meer dan 1 rijder in die top 13 zijn en daar dus ook tactisch gebruik van kunnen maken.
if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor
Sprint etappe vandaag. Ik ben benieuwd of Groenewegen zijn 2e etappezege kan pakken.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Vandaag Etappe 16
Mooie etappe voor ontsnapping
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
dan denk ik meer aan morgen. Vandaag lijkt me aardige kans op een (massa)sprintHackus schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 08:19:
Vandaag Etappe 16
[Afbeelding]
Gaat de wind ook nog een rol spelen? En anders gaat dit wel een massasprint worden hoor. Kom op Dylan!Hackus schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 08:19:
Vandaag Etappe 16
[Afbeelding]
Morgen is wel weer een etappe voor Alaphilippe met dat felle klimmetje op 10 km van de finish.
Maar het gaat om de etappe van overmorgen: daar kan je de tour verliezen als je Alaphilippe heet. Op de Galibier kan je veel tijd verliezen als je al de hele dag in het rood hebt gefietst. Zou Nibali nog iets kunnen op die afdaling?
Houdoe
Qua ritwinst/bolletjestrui verwacht ik zeker nog een aantal aanvalletjes van Nibali vanaf donderdag. De voorsprong van Wellens is maar 22 punten en er zijn er nog heel erg veel te vergeven!Witte schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 11:04:
Maar het gaat om de etappe van overmorgen: daar kan je de tour verliezen als je Alaphilippe heet. Op de Galibier kan je veel tijd verliezen als je al de hele dag in het rood hebt gefietst. Zou Nibali nog iets kunnen op die afdaling?
De Gendt en S. Yates gaan we ook zeker nog vooraan zien in de bergen.
Wellicht, maar ik kijk vooral uit naar een Thibault Pinot die volledig op het orgel gaat (hopelijk)
. En Movistar/Landa.
[ Voor 8% gewijzigd door tomtom137 op 23-07-2019 14:53 ]
Fuglsang gevallen en moet ermee stoppen
ik krijg er een beetje ongemakkelijk gevoel van dat die Jumbo's zo hard werken voor Groenewegen. Ik heb liever dat ze, ook vandaag, met zijn allen hun energie voor de komende dagen voor Kruiswijk sparen.
Het is belangrijker Steven 'fris' aan de finish te brengen zonder tijdsverliesP.O. Box schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 17:23:
ik krijg er een beetje ongemakkelijk gevoel van dat die Jumbo's zo hard werken voor Groenewegen. Ik heb liever dat ze, ook vandaag, met zijn allen hun energie voor de komende dagen voor Kruiswijk sparen.
jazeker, maar iig niet gaan jagen om Groenewegen maar die sprint aan te kunnen laten gaan. Overigens heeft inmiddels een ander team het weer overgenomen lijkt het.Hackus schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 17:25:
[...]
Het is belangrijker Steven 'fris' aan de finish te brengen zonder tijdsverlies
Als Dylan hier 'gebruik' van kan maken is het goed, Steven mag er geen schade door oplopen.
Top 5:
1. Caleb Ewan
2. Elia Viviani
3. Dylan Groenewegen
4. Peter Sagan
5. Niccolo Bonifazio
Top 5:
1. Caleb Ewan
2. Elia Viviani
3. Dylan Groenewegen
4. Peter Sagan
5. Niccolo Bonifazio
[ Voor 37% gewijzigd door Hackus op 23-07-2019 17:36 ]
Groenewegen lag net iets te lang te slapen.Hackus schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 17:29:
Als Dylan hier 'gebruik' van kan maken is het goed, Steven mag er geen schade door oplopen.
Caleb Ewan
Viviani
Groenewegen
Sagan
Het moet gezegd: wat een tour voor Lotto-Soudal! Tien keer op het podium, ritwinst voor Ewan (2x) en De Gendt, Wellens vooralsnog in de bollen. Erg knap.
Alexander Kristoff zat hem in de weg, was duidelijk te ziendr.lowtune schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 17:36:
[...]
Groenewegen lag net iets te lang te slapen.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 19:18
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Ewan zat al vroeg in het wiel van Groenewegen, na een bocht kwam Groenewegen verkeerd uit en zat Kristoff hem in de weg. Al met al weer een sprint waar Groenewegen de sprint wil controleren, maar een ander hem te slim af is.
Dan maar in Parijs de zege pakken
Dan maar in Parijs de zege pakken
Uitslag Etappe 16(1e 32)

Geel na etappe 16

Geel na etappe 16

Vandaag etappe 17(tussen etappe voor het echte werk)
verwacht weer een groep met ontsnappers (misschien Bauke)
Ik verwacht inderdaad ook een groep met vluchters. Ik gok op Matthews als hij nog moraal heeft. Zou Alaphilippe dat laatste klimmetje misschien nog proberen om wat extra tijd te pakken? De top ligt op een leuke afstand van de finish.Hackus schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 08:21:
Vandaag etappe 17(tussen etappe voor het echte werk)
[Afbeelding]
Ik denk dat morgen de laatste dag is dat Alaphilippe in het geel rijdt.XyperActive schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 09:59:
[...]
Ik verwacht inderdaad ook een groep met vluchters. Ik gok op Matthews als hij nog moraal heeft. Zou Alaphilippe dat laatste klimmetje misschien nog proberen om wat extra tijd te pakken? De top ligt op een leuke afstand van de finish.
Dat denkt iedereen, maar kijk eens naar de cijfers, hoeveel heeft hij tot nu toe bergop verloren?Hackus schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 10:21:
[...]
Ik denk dat morgen de laatste dag is dat Alaphilippe in het geel rijdt.
Er van uitgaande dat hij niet instort, kan hij 30 seconden per bergetappe verliezen. Als het elke dag een andere aanvaller is zou het zelfs 1 minuut 30 kunnen zijn.
stel nr 2 valt aan, 1,3,4,5,6 blijven bij elkaar, volgende dag nr3 valt aan, en 1,2,4,5,6 blijven bij elkaar
if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor
Tens schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 12:20:
[...]
Dat denkt iedereen, maar kijk eens naar de cijfers, hoeveel heeft hij tot nu toe bergop verloren?
Er van uitgaande dat hij niet instort, kan hij 30 seconden per bergetappe verliezen. Als het elke dag een andere aanvaller is zou het zelfs 1 minuut 30 kunnen zijn.
stel nr 2 valt aan, 1,3,4,5,6 blijven bij elkaar, volgende dag nr3 valt aan, en 1,2,4,5,6 blijven bij elkaar
Ik heb ook zo'n vermoeden dat ie dat gaat proberen. Maar blaast ie zichzelf daardoor niet meer op voor de komende 3 dagen?XyperActive schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 09:59:
[...]
Ik verwacht inderdaad ook een groep met vluchters. Ik gok op Matthews als hij nog moraal heeft. Zou Alaphilippe dat laatste klimmetje misschien nog proberen om wat extra tijd te pakken? De top ligt op een leuke afstand van de finish.
Go Bauke...
Kopgroep van 33 renners liggen 11'48 voor op geel met oa Bauke en Thomas De Gendt

Kopgroep van 33 renners liggen 11'48 voor op geel met oa Bauke en Thomas De Gendt
Matteo Trentin pakt etappe 17
Top 5:
1. Matteo Trentin
2. Kasper Asgreen, at 37''
3. Greg Van Avermaet, at 41''
4. Bauke Mollema
5. Dylan Teuns
Uitslag etappe 17
Top 5:
1. Matteo Trentin
2. Kasper Asgreen, at 37''
3. Greg Van Avermaet, at 41''
4. Bauke Mollema
5. Dylan Teuns
Uitslag etappe 17

[ Voor 85% gewijzigd door Hackus op 24-07-2019 17:20 ]
Ik had het Mollema wel gegund, gemiste kans.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Geel na etappe 17

Ik lees net dat Rowe en Martin uit de koers zijn gezet.
Ik lees hetzelfde, ik had het eigenlijk ook wel verwacht moet ik zeggen. Dom gedrag!Shabbaman schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 19:28:
Hier de bevestiging.
[ Voor 19% gewijzigd door Qu3st op 24-07-2019 19:31 ]
Niet echt professioneel te noemen.
⏩ PVOutput☀️
Mwah, die rijdt morgen na 1 col al alleen. Martin is voor Kruiswijk alleen handig op het vlakke, dat gaan we pas zondag weer zienMorrar schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 19:36:
Meer kans voor Alaphilippe is wel prettige bijkomstigheid...
Dat is waar, misschien eerder Pinot dan. Vind het wel een vrij forse straf voor zo'n vergrijp. Twee teams kortwieken die in de top staan vlak voor de ontknoping... Is eerder ook al wel iemand de berm ingeduwd waarna niks gedaan werd.Qu3st schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 19:45:
[...]
Mwah, die rijdt morgen na 1 col al alleen. Martin is voor Kruiswijk alleen handig op het vlakke, dat gaan we pas zondag weer zien
[ Voor 24% gewijzigd door Morrar op 24-07-2019 20:00 ]
Tjah gedrag van Martin en rowe is niet goed te praten. Gelukkig voor kruiswijk daar de komende dagen minder last van op de grote cols...
...
Beetje overtrokken straf waar er twee schuld hebben. Denk dat Groenewegen er meer last van heeft dan kruijswijk
Een opstootje bij het wielrennen, mooi voor de volgers.
Mooi ook dat al die renners elkaar dekken. Niks aan de hand, kan gebeuren. Hij probeerde alleen zijn positie te verdedigen, het was warm, iedereen is moe. Juist.
Ik heb wel begrip voor de jury. Het is best wel gevaarlijk en een boete, daar lachen ze om. Aan de andere kant, er zijn geen ongelukken gebeurd. Dit zal best vaker gebeuren, alleen dan niet in beeld. Een publieke verontschuldiging voor de bühne had misschien gekund.
Mooi ook dat al die renners elkaar dekken. Niks aan de hand, kan gebeuren. Hij probeerde alleen zijn positie te verdedigen, het was warm, iedereen is moe. Juist.
Ik heb wel begrip voor de jury. Het is best wel gevaarlijk en een boete, daar lachen ze om. Aan de andere kant, er zijn geen ongelukken gebeurd. Dit zal best vaker gebeuren, alleen dan niet in beeld. Een publieke verontschuldiging voor de bühne had misschien gekund.
Beide renners zijn in beroep gegaan tegen de beslissing van de jury. Helemaal zeker is het dus nog niet
klopt, beide teams hebben onderling overleg gehad en gaan in beroep. Eerlijk gezegd komt het bij Luke Rowe vandaan. (heb meer beelden bekeken)Qu3st schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 21:39:
Beide renners zijn in beroep gegaan tegen de beslissing van de jury. Helemaal zeker is het dus nog niet
Het was rustig bergop, welk gevaar heb je het over ?DeKever schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 20:11:
Het is best wel gevaarlijk en een boete, daar lachen ze om.
En ik vind de straf ook best ernstig overdreven.
10 plaatsen gridstraf was logischer geweest.
How do you save a random generator ?
Blijft wel Frankrijk natuurlijk.Shabbaman schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 19:28:
Maar Martin was de eerste die het boekje te buiten ging, dus ze hebben beiden schuld.Hackus schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 21:47:
[...]
klopt, beide teams hebben onderling overleg gehad en gaan in beroep. Eerlijk gezegd komt het bij Luke Rowe vandaan. (heb meer beelden bekeken)
Nee, Rowe had daar niets te zoeken. werd boos en beukte Steven, nadien probeert ie het nogmaals en dat zag je als 1e beeldenQu3st schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 22:35:
[...]
Maar Martin was de eerste die het boekje te buiten ging, dus ze hebben beiden schuld.
[ Voor 15% gewijzigd door Hackus op 24-07-2019 22:39 ]
Rowe viel bijna, Kruijswijk werd op zijn beurt gesneden. Een (grote) valpartij was niet denkbeeldig.enchion schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 22:12:
[...]
Het was rustig bergop, welk gevaar heb je het over ?
En ik vind de straf ook best ernstig overdreven.
10 plaatsen gridstraf was logischer geweest.
Dat noem ik gevaarlijk.
Martin liet ook wel klein gaatje, zoals net bij Avondetappe werd gezegd, hij is groot dus pakt die plek gewoon waar niet iedereen daar doet. En nogmaals beiden hebben gewoon schuld.Hackus schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 22:38:
[...]
Nee, Rowe had daar niets te zoeken. werd boos en beukte Steven, nadien probeert ie het nogmaals en dat zag je als 1e beelden
Zin de etappe van vandaag! Ben erg benieuwd. Gaat Kruijswijk het maken óf gaat ie kraken.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Hier ook erg benieuwd naar vandaag, de radio staat op NPO 1. De komende dagen worden erg spannend hopelijk.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Vandaag etappe 18 Jetzt geht's los!

Man als ik er aan denk dan breekt mijn fiets doormidden, sommige zullen diep moeten gaan om op tijd binnen te komen.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Thomas had in de tijdrit flink last van de hitte, ik ben benieuwd hoe het hem vergaat vandaag. Ik hoop dat het vroeg los barst.Pierre schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 08:39:
[...]
Man als ik er aan denk dan breekt mijn fiets doormidden, sommige zullen diep moeten gaan om op tijd binnen te komen.
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Van mij mogen ze de marge wel iets langer maken. Voor De Tour is dit wel extreem weer.zeker nu in de laatstePierre schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 08:39:
[...]
dagen, dan is iedereen wel gehavend.Ik denk dat dit bij veel rijders echt wel meetelt
Kruijswijk zat anders ook aardig aan z'n theewater.FirePuma142 schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 08:42:
[...]
Thomas had in de tijdrit flink last van de hitte, ik ben benieuwd hoe het hem vergaat vandaag. Ik hoop dat het vroeg los barst.
Ben vooral benieuwd hoe lang Alaphilippe mee kan.
Als die net zo fris de meet over rijdt net als na afloop van de tijdrit dan ga ik toch wel erg twijfelen.MikeyMan schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 09:11:
[...]
Kruijswijk zat anders ook aardig aan z'n theewater.
Ben vooral benieuwd hoe lang Alaphilippe mee kan.
Twijfelen aan?Pierre schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 09:17:
[...]
Als die net zo fris de meet over rijdt net als na afloop van de tijdrit dan ga ik toch wel erg twijfelen.
Nou, bedoelde meer de rit van eergisteren. Hij was flink aan het klagen over de hitte, en had een enorm rood hoofd. Hoop dat ie het zelf volhoudt.Pierre schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 09:17:
[...]
Als die net zo fris de meet over rijdt net als na afloop van de tijdrit dan ga ik toch wel erg twijfelen.
Vandaag is denk ik voor renners die nog de top tien willen halen
Als er door de toppers op de Galibier verschillen gemaakt worden kunnen die in de laatst afdaling nog weer hersteld worden.
Alleen die laatste afdaling........ tegenwoordig zijn afdalingen ook plekken voor een aanval.
Als er door de toppers op de Galibier verschillen gemaakt worden kunnen die in de laatst afdaling nog weer hersteld worden.
Alleen die laatste afdaling........ tegenwoordig zijn afdalingen ook plekken voor een aanval.
Never mind
[ Voor 17% gewijzigd door Pierre op 25-07-2019 09:32 ]
Kruiswijk kan fantastisch dalen, zeker in de sneeuw.Tens schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 09:28:
Vandaag is denk ik voor renners die nog de top tien willen halen
- tweakduke
Nou de eerste etappe van de Alpen. Het worden 3 loodzware dagen voor de renners, dus dat gaat heel spannend worden wie de gele trui naar Parijs gaat brengen.
Kruijswijk moet het denk ik meer van de Alpen hebben, van het constante klimmen. Vooral de de laatste klim van de Alpen, die zaterdag komt, is lang en zwaar.
Tenzij vandaag al een groot gat wordt geslagen door een van de top 6, is het na vandaag nog niet beslist denk ik.
Ben ook benieuwd wat het beroep brengt https://nos.nl/tour/artik...-rood-zwaar-gestraft.html
Persoonlijk vind ik het nogal wat renners uit de tour zetten, zwaarder kun je ze niet straffen. Ze hebben zelf excuses geboden aan elkaar, voor mij hoeven ze echt niet uit de Tour gezet te worden. Vroeger gebeurde toch ook wel eens zulke dingen? Het is niet dat ze geen respect tonen voor elkaar, zeker niet na de excuses. Dit schaar ik meer onder een akkefietje wat iedereen wel eens met elkaar kan hebben.
Kruijswijk moet het denk ik meer van de Alpen hebben, van het constante klimmen. Vooral de de laatste klim van de Alpen, die zaterdag komt, is lang en zwaar.
Tenzij vandaag al een groot gat wordt geslagen door een van de top 6, is het na vandaag nog niet beslist denk ik.
Ben ook benieuwd wat het beroep brengt https://nos.nl/tour/artik...-rood-zwaar-gestraft.html
Persoonlijk vind ik het nogal wat renners uit de tour zetten, zwaarder kun je ze niet straffen. Ze hebben zelf excuses geboden aan elkaar, voor mij hoeven ze echt niet uit de Tour gezet te worden. Vroeger gebeurde toch ook wel eens zulke dingen? Het is niet dat ze geen respect tonen voor elkaar, zeker niet na de excuses. Dit schaar ik meer onder een akkefietje wat iedereen wel eens met elkaar kan hebben.
Ik denk dat het zo zwaar bestraft is, omdat vanwege dit akkefietje iemand bijna 'bewust' in de toeschouwers lag. Tevens willen ze dit soort gedrag, ook het in de nek grijpen door Rowe hard afstraffen. Het staat nu op beeld en is geen goed visitekaartje voor wielrenners.tweakduke schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 10:03:
Nou de eerste etappe van de Alpen. Het worden 3 loodzware dagen voor de renners, dus dat gaat heel spannend worden wie de gele trui naar Parijs gaat brengen.
PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone
Vorige week ofzo, was er toch ook een incidentje met oa. een Sunweb renner die wilde aanvallen maar de berm in gedrukt werd? Is daar nog een straf op uitgedeeld?
FirePuma142 schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 09:37:
[...]
Kruiswijk kan fantastisch dalen, zeker in de sneeuw.

het feit dat het twee renners zijn uit twee ploegen die directe concurrent zijn van de Franse gele trui drager is toeval.....tweakduke schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 10:03:
- tweakduke
Laten we geen aannames doen op basis of iemand een Fransman is of bij voorbaat al beschuldigd wordt van dopinggebruik.Tens schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 10:16:
[...]
het feit dat het twee renners zijn uit twee ploegen die directe concurrent zijn van de Franse gele trui drager is toeval.....
Ik denk zelf ook dat wat @Lonestander zegt aannemelijker is. De wielersport heeft al geen best imago, dit soort dingen kunnen ze er niet bij gebruiken. Al blijf ik erbij dat het zwaar gestraft is.
En een jaar later was iedereen super blij omdat een Nederlander een grote ronde won, mega super prestatie. Kruijswijk maakt 1 fout en wint hem daardoor net niet en we maken er een lolletje van... je zult het vast cynisch bedoelen, maar de prestaties van Kruijswijk in die Giro waren werelds, zelfde niveau als hij nu haalt.FirePuma142 schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 09:37:
[...]
Kruiswijk kan fantastisch dalen, zeker in de sneeuw.
Laten we de F1 Stewards er toch even naar kijken. Die zeggen vast: no further action.tweakduke schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 10:24:
[...]
Ik denk zelf ook dat wat @Lonestander zegt aannemelijker is. De wielersport heeft al geen best imago, dit soort dingen kunnen ze er niet bij gebruiken. Al blijf ik erbij dat het zwaar gestraft is.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Inderdaad een wereldprestatie, maar wel met een zwart randje. Bij topsport hoort ook om kunnen gaan met druk. Je ziet wel vaker topsporters door het ijs zakken als het om het echie gaat. We hebben Rasmussen ook wel eens een keer of 3,4 zien vallen tijdens een tijdrit in de gele trui, Ullrich die vergat te eten en een hongerklop kreeg, en zo zijn er legio voorbeelden.Holkers schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 10:24:
[...]
En een jaar later was iedereen super blij omdat een Nederlander een grote ronde won, mega super prestatie. Kruijswijk maakt 1 fout en wint hem daardoor net niet en we maken er een lolletje van... je zult het vast cynisch bedoelen, maar de prestaties van Kruijswijk in die Giro waren werelds, zelfde niveau als hij nu haalt.
En ja, een cynisch grapje. Hou ik van.
Degene die over die beslissing gaat is een Belg dus die zal zich niet zo bezig zijn om een Fransman te laten winnen. En die beste man is van de UCI en niet van de ASO, zet je aluhoedje maar weer afTens schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 10:16:
[...]
het feit dat het twee renners zijn uit twee ploegen die directe concurrent zijn van de Franse gele trui drager is toeval.....
Kruiswijk heeft een uur voor de start nog een dopingcontrole gehad, in de bus. Hij was er niet blij mee en heeft geen interviews meer gegeven voor de start. Ineos en Quickstep hebben op het "gewone" tijdstip van 7 uur in het hotel ook een controle gehad.
Rare actie van de UCI/dopingcontroleurs.
daar heb je toch geen alu hoedje voor nodig......Qu3st schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 11:41:
[...]
Degene die over die beslissing gaat is een Belg dus die zal zich niet zo bezig zijn om een Fransman te laten winnen. En die beste man is van de UCI en niet van de ASO, zet je aluhoedje maar weer af
Kruiswijk heeft een uur voor de start nog een dopingcontrole gehad, in de bus. Hij was er niet blij mee en heeft geen interviews meer gegeven voor de start. Ineos en Quickstep hebben op het "gewone" tijdstip van 7 uur in het hotel ook een controle gehad.
Rare actie van de UCI/dopingcontroleurs.
toeval/samenloop van omstandigheden......
[ Voor 3% gewijzigd door Tens op 25-07-2019 11:49 ]
George Bennet net onderuit in de afdaling nadat Roche als eerste valt . Hij zit wel weer op de fiets maar zag er aardig dizzy uit. Zou echt een aderlating zijn voor Kruiswijk als die wegvalt
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Dikke pech zou dat zijn!
Irritant dat nu die Quintana nu weer meezit. Laat die gast eerst eens een hele tour goed rijden alvorens steeds mee te sneaken
Irritant dat nu die Quintana nu weer meezit. Laat die gast eerst eens een hele tour goed rijden alvorens steeds mee te sneaken
Rijdt nog op 1,5 minuut achterstand.gws24 schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 14:02:
George Bennet net onderuit in de afdaling nadat Roche als eerste valt . Hij zit wel weer op de fiets maar zag er aardig dizzy uit. Zou echt een aderlating zijn voor Kruiswijk als die wegvalt
Zonder Bennet wordt het wel heel erg moeilijk voor Kruijswijk...
Geen lekker begin zo voor Jumbo Visma. Hopelijk houdt Kruiswijk de focus en kan Bennet weer een beetje aanhaken voor het echte klimmen begint.
Quintana valt eindelijk aan, 6km onder de top. Ik ben benieuwd of hij het vol houdt.
⏩ PVOutput☀️
Quintana rijdt de top 10 wel in vandaag vermoed ik. De strategie van de INS/TJV lijkt erop de boel uitputten (zeer hoog gemiddelde snelheid), en dan morgen/zaterdag aanvallen.
[ Voor 3% gewijzigd door tomtom137 op 25-07-2019 16:33 ]
Kruijswijk zal sowieso niet aanvallen. Die moet van het constante tempo hebben.
⏩ PVOutput☀️
Als er geen gat is op de top, zou Alaphilippe de moed hebben aan te vallen in het geel op de afdaling?
dat kan hij als de beste, en het is een flinke afdaling. Zou uniek zijn! *(wishful-thinking mode off)
Inderdaad, lekker rustig met z'n allen naar boven rijdenD-e-n schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 16:38:
Het is een slappe vertoning zo...
..
Echt mooie etappe. Quintana op 6’06” en Bernal gaat de achtervolging in.
Kilometer te laat gestart. Hier had meer ingezeten.
don't mistake lack of talent for genius.
Alaphilippe ziet er nu wel kapot uit. Hopelijk sluit hij niet weer aan in de afdaling. Zal je zien dat een of andere pipo die de tiende plek ofzo wil verdedigen hem terugbrengt.
Pff ze geven even gas en Alaphilippe is gelost, dit had echt wel even eerder gemogen.
Overigens makkelijk roepen vanuit de luie stoel onder de airco.
Overigens makkelijk roepen vanuit de luie stoel onder de airco.
Nou leidt Pinot de afdaling, het moet niet gekker worden!
En daarom kan Alaphilippe terugkomen.BreadFan schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 16:53:
Nou leidt Pinot de afdaling, het moet niet gekker worden!
Koekwauzen. Rijdt ie zo nog weg ook zeker.
Ja hoor
Ja hoor

[ Voor 75% gewijzigd door BreadFan op 25-07-2019 16:57 ]
Wat een afdaling! Dat wordt nog wat de komende twee dagen. Vrees geen top 3 voor ons Nederlandse held.
don't mistake lack of talent for genius.
Erop en erover... Kruijswijk gaat niet van hem winnen deze tour lijkt meYohost! schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 16:55:
Nou ze hebben het voor elkaar, het geel is weer terug
Bizar bijna 80 km per uur ff een berg af knallen op 2 bandjes, respect hoor.
Lijkt er niet op inderdaad. Zowel qua klimmen als dalen niet de sterkste (vandaag).Exocet schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 16:58:
[...]
Erop en erover... Kruijswijk gaat niet van hem winnen deze tour lijkt me
Bennet ook nog een keer gevallen...