Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️

Geel na etappe 18 top20

[ Voor 35% gewijzigd door Hackus op 25-07-2019 17:34 ]
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
in interview zei hij dat het zo gepland was..... Denk dat er nog wel een kleine discussie komt aan tafel bij Ineos vanavond. Als hij niks had gedaan had Bernal vrijwel zeker meer tijd gewonnen.tomtom137 schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 17:29:
Vreemde aanval van Thomas trouwens? Lijkt wel alsof Bernal teaminstructies negeerde en voor eigen gewin ging rijden, en dat Thomas er achter aan wilde. Als een ploegmaat wegrijdt bij de favorieten, dan ga je er toch niet zelf achteraan? Veel energie verspild om daarna weer te worden teruggehaald door Alaphilippe & co.
if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor
Weinig kunnen zien vandaag, maar jammergenoeg zelfde beeld als in de Pyreneeën net goed genoeg om mee te gaan, maar niks over. Maar Parijs is nog steeds verExocet schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 16:58:
[...]
Erop en erover... Kruijswijk gaat niet van hem winnen deze tour lijkt me
edit: oops, had even anders gemoeten
[ Voor 5% gewijzigd door Tens op 25-07-2019 18:31 ]
if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor
Wat een domme actieJulian Alaphilippe verdedigde donderdag met succes zijn gele trui in de eerste Alpenrit, maar vlak na het binnenkomen van de renners deed op sociale media een beeld de ronde dat discussie oproept.
Op de beelden is te zien hoe iemand in kledij van Deceuninck-Quick Step een fikse duw geeft in de rug van de Fransman bij het beklimmen van de Galibier. Alaphilippe zat op dat moment in de problemen en probeerde zijn achterstand op het groepje favorieten goed te maken, iets dat hem uiteindelijk ook zou lukken.
De vraag is of hier een staartje aankomt voor de gele trui. De wedstrijdjury kan na het bekijken van de beelden nog straffen uitspreken.

De video zelf: https://twitter.com/JongeneelBas/status/1154420907206725635
Ik snap ook de hosanna over Kruijswijk niet zo. Hij fietst goed, maar heeft natuurlijk zijn voorsprong te danken aan de ploegentijdrit en de waaieretappe. In de bergen nog maar vrij weinig laten zien.
Hij kan nog niet veel meer dan zijn concurrent volgen. als je daarbij blijft is al netjes.AequitasII schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 21:56:
Tjah, Fransman in de Tour. Gaat niets mee gebeuren en lekker de doofpot in.
Ik snap ook de hosanna over Kruijswijk niet zo. Hij fietst goed, maar heeft natuurlijk zijn voorsprong te danken aan de ploegentijdrit en de waaieretappe. In de bergen nog maar vrij weinig laten zien.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Nee precies, maar roept wel tijdens de rustdag dat hij de Tour kan/wil winnen, net als half Nederland.Hackus schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 22:10:
[...]
Hij kan nog niet veel meer dan zijn concurrent volgen. als je daarbij blijft is al netjes.
Tot nu toe heeft Alaphilippe weinig te vrezen. Het enige wat hem kan overkomen is een inzinking zoals Yates vorig jaar in de Giro overkwam. Gezien de ervaring die Allaphilippe heeft zie ik hem dat niet zo snel overkomen.
BIj Ineoss zal Thomas niet zomaar accepteren dat Bernal gaat uitlopen op hem. Van Pinot verwacht ik nog wel een do or die actie. Hopelijk met deze redenen nog twee hele interessante etappes
Pinot heeft zich vandaag rustig gehouden en kan morgen wel zijn slag slaan.AequitasII schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 22:15:
[...]
Nee precies, maar roept wel tijdens de rustdag dat hij de Tour kan/wil winnen, net als half Nederland.
Tot nu toe heeft Alaphilippe weinig te vrezen. Het enige wat hem kan overkomen is een inzinking zoals Yates vorig jaar in de Giro overkwam. Gezien de ervaring die Allaphilippe heeft zie ik hem dat niet zo snel overkomen.
BIj Ineoss zal Thomas niet zomaar accepteren dat Bernal gaat uitlopen op hem. Van Pinot verwacht ik nog wel een do or die actie. Hopelijk met deze redenen nog twee hele interessante etappes
Enkel een geldboete blijkbaar.XWB schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 21:34:
[...]
Wat een domme actieDan schop je het ver in de Tour, waarom dit soort risico's nemen?
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Dat hebben ze dus prima in de laatste kilometer getest. Alaphillippe rijden ze er zonder problemen vanaf de komende 2 dagen. Verwacht de dreiging ook niet van hem. Eerder van Pinot.
Met het Bernal trucje hebben ze nu 2 van de 3 plekken vooraan. Nu kunnen ze dus dubbel zoveel aanvallen plaatsen en moeten de andere echt mee. Gaat 1 van de 2 morgen in de aanval moeten de anderen echt volgen, vervolgens kan de andere Ineos topman opnieuw aanvallen mochten ze gat dichtrijden.
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Hij staat met nog 2 zware etappes te gaan op 1:47 van de nr 1 positie, maar zelfs maar 17 seconden van de eerstvolgende. Hoezo mag er dan niet gezegd worden dat hij kan winnen? klopt feitelijk toch? kijk, als Mollema het nu zou zeggen...AequitasII schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 22:15:
[...]
Nee precies, maar roept wel tijdens de rustdag dat hij de Tour kan/wil winnen, net als half Nederland.
Er is een verschil tussen er net niet af gereden worden en op macht meerijden.P.O. Box schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 23:13:
[...]
Hij staat met nog 2 zware etappes te gaan op 1:47 van de nr 1 positie, maar zelfs maar 17 seconden van de eerstvolgende. Hoezo mag er dan niet gezegd worden dat hij kan winnen? klopt feitelijk toch? kijk, als Mollema het nu zou zeggen...
Ik gok dat ie gewoon 5e wordt.
Politt ging nog wat harder:Pierre schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 17:01:
Bizar bijna 80 km per uur ff een berg af knallen op 2 bandjes, respect hoor.
De Tour de France kent een nieuwe topsnelheid. De Duitse wielrenner, Nils Politt, daalde met een snelheid van 101.5 km/h de Col de Vars af.
Het is de eerste keer dat een wielrenner de kaap van 100 km/h heeft overschreden in de Tour. Dat meldt de organisatie van de Tour de France op twitter.
Weinig interessante situatie, daar heeft Alaphilippe misschien drie broodkruimels aan energie gespaard.XWB schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 21:34:
[...]
Wat een domme actieDan schop je het ver in de Tour, waarom dit soort risico's nemen?
Lijkt me ook meer een soort standaard reactie van de persoon die hem een zetje geeft dan bewuste poging om hem de berg op te helpen.
Ik zie ze bij een fietswissel er veel langer achter aan hollen dan dit.
How do you save a random generator ?
Kan me nog wel een recent duw incidentje herinneren. (Incl tijdstraf)XWB schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 21:34:
[...]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Eigenlijk is elke poging om te winnen een alles of niets poging; geel, of niet op het podium........
Buchmann? alleen nog maar geprofiteerd tot nu toe, geen kopwerk, geen aanvallen......
Ik hoop dat gister Kruiswijks slechte dag in de tour was.
Het blijft superspannend.
Kan me voorstellen dat het voor zo'n type nog extra negatief werkt om 40 minuten voor de start uit die bubble te worden gehaald. Hoop dat hij morgen weer zichzelf kan zijn en extra goed pijn kan leiden.
vandaag kraakt Alaphilippe denk ik. weinig in te halen met afdalen en finish is (berg op)
Ik hoop dat we Bernal weer zien ontsnappen, en Thomas helemaal aan gort rijdt.(Bonneval).
[ Voor 14% gewijzigd door Hackus op 26-07-2019 09:06 ]
Ik zie Alaphippe op dat laatste stukje niet meer bijkomen als die klassementsmannen even gas geven op het stijle stuk.AequitasII schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 09:08:
De slotklim lijkt mij juist ideaal voor Alaphilippe. Begin stijl, tussendoor wat afvlakken, daarna weer stijl en vervolgens bijna plat om weer bij te komen. Ik ben benieuwd. Gun het hem wel om de Tour te winnen en het arrogante INEOS te kraken.
Hij lag er gisteren na het stukje gas geven ook gigantisch ver achter.
Dat laatste klimmetje zie ik 'm dan geen 1.5 minuut verliezen
Volgens Annemiek van Vleuten is herhaald duwen pas strafbaar, een enkel duw om iemand weer op weg te helpen, zoals bij een fietswissel, is toegestaan.XWB schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 21:34:
[...]
De actie was trouwens van die verzorger, het was niet Alaphilippe die een risico nam.
Ja maar dit was helemaal geen fietswissel, er was geen enkele reden om te duwen.TheekAzzaBreek schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 09:21:
[...]
Volgens Annemiek van Vleuten is herhaald duwen pas strafbaar, een enkel duw om iemand weer op weg te helpen, zoals bij een fietswissel, is toegestaan.
De actie was trouwens van die verzorger, het was niet Alaphilippe die een risico nam.
edit: Roglic kreeg in de Giro ook tijdstraf toen fans (dus niet eens een verzorger) hem een lange duw gaven. De UCI moet gewoon een keer consequent gaan zijn.
[ Voor 15% gewijzigd door Zeddicius op 26-07-2019 09:35 ]
wat nog zou kunnen is als volgt vandaag of morgen kraakt ala toch valt weg uit de top 5 kruiswijk komt terug in de top 3 hierdoor. Bernal lijkt de beste van de klassements mannen, Thomas word 2 de strijd voor 3 gaat tussen Pinot Kruiswijk en mogelijk een vrij makkelijk rijdende Buchman.
Als Stevie niets wil verliezen dan doet hij verstandig het wiel van Bernal proberen te houden ( maar met het gemak dat Bernal gisteren weg reed lijkt me dat moeilijk ) In alle andere gevallen zal hij zelf het tempo uiterst hoog moeten houden gezien hij niet van wisselingen houd. andere mannen volgen heeft voor kruiswijk geen zin!!!
Als darkhorse naar gisteren absolute Quintana! vlak em niet uit voor een podium!
als je heel diep over iets nadenkt dan kom je altijd uit op iets wat niet klopt. Doe maar is klopt altijd
Ik hoop toch dat ze bij Ineos inzien dat ze in de Sky-modus moeten gaan zitten, op die manier kunnen ze Alaphilippe helemaal op branden denk ik.
Zooo mee eens!Zeddicius schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 09:34:
[...]
De UCI moet gewoon een keer consequent gaan zijn.
nu 2 etappes met aankomst bergop. Ik denk dat Alaphilippe er nog tussenuit gaat vallen. Gisteren had hij geluk dat hij het gat nog kon dichten in de afdaling, dat gaat hem de komende 2 dagen niet meer lukken.BJBoes schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 09:51:
ik zie het als volgt. kruiswijk kan alleen nog naar achter kijken, naar voren is denk ik te hoog gegrepen.
wat nog zou kunnen is als volgt vandaag of morgen kraakt ala toch valt weg uit de top 5 kruiswijk komt terug in de top 3 hierdoor. Bernal lijkt de beste van de klassements mannen, Thomas word 2 de strijd voor 3 gaat tussen Pinot Kruiswijk en mogelijk een vrij makkelijk rijdende Buchman.
Als Stevie niets wil verliezen dan doet hij verstandig het wiel van Bernal proberen te houden ( maar met het gemak dat Bernal gisteren weg reed lijkt me dat moeilijk ) In alle andere gevallen zal hij zelf het tempo uiterst hoog moeten houden gezien hij niet van wisselingen houd. andere mannen volgen heeft voor kruiswijk geen zin!!!
Als darkhorse naar gisteren absolute Quintana! vlak em niet uit voor een podium!
Wat een spannende tour!
Dat is echt het laatste wat hij moet doen, Kruijswijk kan die versnellingen helemaal niet aan.BJBoes schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 09:51:
Als Stevie niets wil verliezen dan doet hij verstandig het wiel van Bernal proberen te houden [...]
In eigen tempo op maximaal vermogen volgen, en hopen dat de man voor hem eerder breekt dan hij, dat is wat hem rest.
Daar kan je niet veel mee bij een aanval in de laatste kilometers, maar als zoals verwacht er vandaag vroeg aangevallen wordt, heeft hij zeker nog kansen. Pinot en Buchmann zaten in de laatste klim echt kapot, en of Bernal of Quintana twee keer achter elkaar zo'n verpletterende aanval kunnen volhouden is ook geen zekerheidje.
Precies. Het geval Roglic kwam toen de Italianen heel goed uit. Hetzelfde voor bijvoorbeeld het diskwalificeren van Sagan, wat de kansen van Demare ten goede kwam. Het lijkt altijd op meten met twee maten in de grote rondes.Zeddicius schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 09:34:
[...]
Ja maar dit was helemaal geen fietswissel, er was geen enkele reden om te duwen.
edit: Roglic kreeg in de Giro ook tijdstraf toen fans (dus niet eens een verzorger) hem een lange duw gaven. De UCI moet gewoon een keer consequent gaan zijn.
wrom quote je alleen het eerste stuk en niet het 2de! Ik geef expres 2 opties omdat dat de enige zijn die hij nog over heeft! ik bedoel met het wiel van Bernal houden heel simpel, ik denk dat Bernal de sterkste is van de kopmannen ( 2de keer dat ik dat uitleg BTW ), ook voor de 2de keer uitleg dat ik niet verwacht dat hij dat kan bij Bernal! dus blijft er effectief nog 1 optie over en dat is zelf het temp bepalen!TheekAzzaBreek schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 10:26:
[...]
Dat is echt het laatste wat hij moet doen, Kruijswijk kan die versnellingen helemaal niet aan.
In eigen tempo op maximaal vermogen volgen, en hopen dat de man voor hem eerder breekt dan hij, dat is wat hem rest.
Daar kan je niet veel mee bij een aanval in de laatste kilometers, maar als zoals verwacht er vandaag vroeg aangevallen wordt, heeft hij zeker nog kansen. Pinot en Buchmann zaten in de laatste klim echt kapot, en of Bernal of Quintana twee keer achter elkaar zo'n verpletterende aanval kunnen volhouden is ook geen zekerheidje.
wat bedoel ik daarmee met het maximale wat hij kan direct beginnen bij de 1na laatste col vandaag ..... en hopen dat het voldoende is dat de mannen voor hem en achter hem moeten lossen! ( gezien Stevie alleen maar 1 straf tempo kan rijden en dus niet van schommel wisselingen houd kan hij ook niks anders dan dat!
Benett is geen hulp meer nadat hij 2 keer over het asfalt stuiterde gisteren ... die gaat vandaag geen benenen hebben. de plus kan niet het straffe tempo rijden wat die mannen voor en achter kruiswijk onder druk zet! Het komt dus op Stevie zelf aan! Als hem dat niet lukt ... zoek het wiel van Bernal op en ga maar MAMA!! roepen,
als je heel diep over iets nadenkt dan kom je altijd uit op iets wat niet klopt. Doe maar is klopt altijd
De winst of podium? Zoals gisteren ook in de avontetappe besproken zitten daar nogal een verschil in.
Als topsporter straks 3e worden en je daarna altijd blijven afvragen of er niet meer had in gezeten?
We zullen het zien of hij gaat aanvallen of alleen volgen deze laatste deze 2 dagen
De Fransen zijn idd altijd chauvinistisch maar de duw bij Alaphilippe (misschien 1 sec) vergelijken met die van Roglic (een dikke tien sec) is eigenlijk van de pot gerukt.AequitasII schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 10:29:
[...]
Precies. Het geval Roglic kwam toen de Italianen heel goed uit. Hetzelfde voor bijvoorbeeld het diskwalificeren van Sagan, wat de kansen van Demare ten goede kwam. Het lijkt altijd op meten met twee maten in de grote rondes.
Wat ik wel erg vind is dat het een officiële verzorger was. Ik denk dat die momenteel niet zo zeker is van zijn baan.
Daar gaat het niet om, als ze zo stellig de regels willen naleven, moeten ze dat consequent doen. Ook met het Martin en Rowe incident meten ze met twee maten: eerder in de tour werden er ook renner bijna van de weg gedrukt, maar daar volgde dan weer geen (vergelijkbare) sanctie op. Of iedere renner hetzelfde behandelen, of helemaal niet.Horla schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 11:40:
[...]
De Fransen zijn idd altijd chauvinistisch maar de duw bij Alaphilippe (misschien 1 sec) vergelijken met die van Roglic (een dikke tien sec) is eigenlijk van de pot gerukt.
Wat ik wel erg vind is dat het een officiële verzorger was. Ik denk dat die momenteel niet zo zeker is van zijn baan.
Roglic maakte trouwens geen enkele beweging om aan te tonen dat de supporter moest stoppen dus is het logisch/volledig volgens de regels dat hij gestraft werd.
Die twee zijn niet gestraft voor duw en trekwerk. Hun zonde was het genereren van slechte publiciteit.Zeddicius schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 11:55:
[...]
Daar gaat het niet om, als ze zo stellig de regels willen naleven, moeten ze dat consequent doen. Ook met het Martin en Rowe incident meten ze met twee maten: eerder in de tour werden er ook renner bijna van de weg gedrukt, maar daar volgde dan weer geen (vergelijkbare) sanctie op. Of iedere renner hetzelfde behandelen, of helemaal niet.
Was het buiten beeld maar in zicht van officals gebeurd had niemand er van gehoord.
Hackus ookTens schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 13:10:
Kruijswijk heeft er zin in!
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Die vent kraamt zo vaak onzin uit, een wonder dat hij er nog zit.
Edit: Lees nu in de liveblog dat het een wespensteek zou zijn. Het zou zonde zijn voor deze Tour, zorgde voor vuurwerk. Wel beter voor Kruijswijk.
[ Voor 60% gewijzigd door Jadero op 26-07-2019 14:52 ]
het ziet er ook niet goed uit... vind zijn uitstraling niet die van iemand "die er voor gaat". Is constant aan het omkijken, zwalkt een beetje over de weg en verliest per 10 seconden een seconde (niet al te letterlijk nemen). Die gaat niet meer terugkomen.Zou me niets verbazen als hij voor de Madeleine afstapt.Ghengis schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 14:51:
Ik schakel net in, is Pinot op z'n plaat gegaan?
Edit: Lees nu in de liveblog dat het een wespensteek zou zijn. Het zou zonde zijn voor deze Tour, zorgde voor vuurwerk. Wel beter voor Kruijswijk.
[ Voor 3% gewijzigd door P.O. Box op 26-07-2019 14:55 ]
Pff en bij alles zeggen: "Dit is allemaal in het voordeel van Kruiswijk"Amras schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 14:49:
Pfff.. die Herbert Dijkstra is ook niet te doen zeg: Pinot is grillig want hij fietst nu niet door, terwijl er duidelijk iets is gebeurd. Stef houdt maar wijselijk z'n mond, daar valt niet tegenop te redeneren.

Clement komt er dan nu toch op terug haha.Amras schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 14:49:
Pfff.. die Herbert Dijkstra is ook niet te doen zeg: Pinot is grillig want hij fietst nu niet door, terwijl er duidelijk iets is gebeurd. Stef houdt maar wijselijk z'n mond, daar valt niet tegenop te redeneren.
vergeet niet "Kruiswijk houdt niet van tempowisselingen" voor je Herbingo.Yohost! schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 14:54:
[...]
Pff en bij alles zeggen: "Dit is allemaal in het voordeel van Kruiswijk"
Hmm.. we'll see. Ontzettend sneu, had hem liever op het podium gezien dan de Ineos mannen.
Allergie? Of een horsel steek. Die steken een stuk venijniger.Grindtegel schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 15:01:
Kan me niet voorstellen dat dat door een wespensteek komt, zo hard steken die krengen toch niet?
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Als je allergisch bent dan is het niet echt fijn hoor.Grindtegel schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 15:01:
Kan me niet voorstellen dat dat door een wespensteek komt, zo hard steken die krengen toch niet?
[ Voor 68% gewijzigd door Qu3st op 26-07-2019 15:02 ]
zo'n steek kan verraderlijk zijn, forse zwelling en je spieren zijn verlamdGrindtegel schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 15:01:
Maar wat dan wel?Grindtegel schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 15:05:
toch geen bijensteek dus
'
"Er was een fiets tegen z'n knie gekomen".
De reden dat zijn maats ook niet op hem wachtten: het was aan de start al bekend.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Het AD spreekt over "een beenblessure". Kan nog steeds van alles zijn, maar fietsen zit er niet meer in.
Héél jammer voor Pinot.
P.O. Box schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 14:55:
[...]
vergeet niet "Kruiswijk houdt niet van tempowisselingen" voor je Herbingo.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
In de tram met aircoHackus schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 16:22:
Zit net thuis voor de buis.....wordt spannend
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Ik vind dit sinds week 1 al een zeer attractieve Tour! Verassende winnaars en verassende situaties. Natuurlijk worden nu pas de beslissende momenten gevonden maar dat is vrij logisch.Shabbaman schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 16:21:
Het duurt 2,5 week, maar de tour is eindelijk begonnen.
Voorlopig lijkt de Plus niet hard genoeg te gaan.Qu3st schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 16:26:
Bernal rijdt sterk maar Laurens de Plus werkt hard voor Kruiswijk.
[ Voor 23% gewijzigd door naitsoezn op 26-07-2019 16:32 ]
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Das niet goed voor Kruijswijk
Minder goedGrindtegel schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 16:32:
hoe goed kan kruiswijk dalen tov bernal? misschien dat ze in de afdaling nog iets kunnen
GIng gisteren niet echt lekker... dat kan hij wel vergeten.. het moet bergop gebeuren..Grindtegel schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 16:32:
hoe goed kan kruiswijk dalen tov bernal? misschien dat ze in de afdaling nog iets kunnen
Die post is van vanmorgen half 8. Mag hopen dat die bui inmiddels wel over is
Blijkbaar niet dus.
[ Voor 4% gewijzigd door TheBrut3 op 26-07-2019 16:39 ]
[ Voor 10% gewijzigd door Hackus op 26-07-2019 16:37 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Lord Sheep op 26-07-2019 16:39 ]
Onbegrijpelijk dit... En Verliezen nu alsnog tijd op Bernal.
Willen ze niet ofzo???
Blijkbaar nietTheBrut3 schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 16:35:
[...]
Blijkbaar niet dus.
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Nope, dat kan toch niet goed gaan na die tunnelTheBrut3 schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 16:35:
[...]
Blijkbaar niet dus.

PSN-id: Chrasher