Voorspellend inzicht om te zien dat er geen haast is om de scores in te vullen.
Gaat waarschijnlijk ook niet door. Verplicht binnen blijven en een goed boek lezen.desmond schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 16:11:
Shit, wat nu man. Geen voetbal kijken, niet spelen... Formule 1 dan maar?
Dit zou zomaar het einde van de competitie kunnen zijn.
Vrijwel elke sport is voor de komende periode afgelast. Er wordt ook geroepen, dat het Europees kampioenschap wordt verschoven naar 2021.
Vrijwel elke sport is voor de komende periode afgelast. Er wordt ook geroepen, dat het Europees kampioenschap wordt verschoven naar 2021.
Dag heren,
Volgen wij voor de eindranglijst het besluit van de KNVB als dit gemaakt wordt?
Of heeft iemand een ander voorstel?
Ik weet niet of voetbapoules hier al een voorziening voor heeft getroffen maar ik heb de discussie liever van tevoren met alle opties nog open dan achteraf waarbij de belangen wellicht voor bepaalde individuen groter gaan worden met het oog op een mogelijk wel/niet winst.
Ik weet niet of voetbapoules hier al een voorziening voor heeft getroffen maar ik heb de discussie liever van tevoren met alle opties nog open dan achteraf waarbij de belangen wellicht voor bepaalde individuen groter gaan worden met het oog op een mogelijk wel/niet winst.
Even afwachten wat voetbalpoules doet? Maar verder lijkt het mij een prima plan om de KNVB beslissing over te nemen. Als ze hiermee komen......Typhone schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 10:57:
Dag heren,
[ Voor 4% gewijzigd door ST10©DE op 24-04-2020 11:03 ]
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Tja, ik ben het met bovenstaande eens. Gewoon even afwachten of er nog wat zaken veranderen en wat voetbalpoules doet. Ik verwacht niet veel verandering vanuit de knvb maar goed we hebben de tijd.
Voetbalpoules heeft besloten. Geen kampioen dus. Jammer en wat mij betreft niet echt nodig om de KNVB zo tot de komma nauwkeurig te volgen. Maar misschien praat ik met m'n top-3-notering en redelijk aardige stand (als dit de eindstand zou zijn) wel net zo 'biased' als sommige clubs
Eindstand Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2019/2020
Waar de KNVB wat meer moeite heeft om tot een beslissing te komen hebben wij dat eigenlijk niet gehad na -kort- intern overleg. Omdat wij het niet gepast vinden om geen winnaar aan te duiden (ten slotte betreft het bij ons een spel waar niemand invloed op heeft maar is het puur gokken) en omdat ruim meer dan de helft van de competitie gespeeld is was de keuze daarom niet zo moeilijk om tóch een top 3 aan te wijzen.***EINDSTAND***
1. @Qu3st winnaar Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule
2. @ST10©DE runner-up Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule
3. @mefjoew trotse derde plek
@ST10©DE is een stabiele factor geweest gedurende de hele competitie en heb ik regelmatig hoog in de lijsten zien staan bij het opmaken van het overzicht. @mefjoew heeft ook wat hoge scores gehaald maar is op het laatst goed gaan scoren en zo in de top 3 geëindigd. @Qu3st the man himself heeft volgens mij geen weekwinst in de wacht gesleept, heeft vanwege een verblijf in het buitenland zelfs heel veel wedstrijden voorspeld zonder te weten hoe teams zouden draaien (!), en pakte met deze guerilla tactiek de uiteindelijke winst in de poule. Klasse gedaan!
Voor de aluhoedjes onder ons
Zoals beloofd zijn er voor de nummer 1, 2 en 3 ook prijzen in het vooruitzicht gesteld.

1. @Qu3st wint een bol.com bon t.w.v. €30, een Tweakers Hero Abonnement van 3 maanden en een iFixit schroevendraaierset
2. @ST10©DE wint een Nationale Bioscoopbon t.w.v. €20 en een Tweakers Hero Abonnement van 3 maanden.
3. @mefjoew wint een bol.com bon t.w.v. €10 en een Tweakers Hero Abonnement van 3 maanden.
Winnaars mogen zich graag even bij mij melden voor de afhandeling van de prijzen (per DM).
Gelieve voor het Tweakers Hero Abonnement jezelf even melden bij @Ramzzz of [~Ginz] @Moonsugar .
Allen van harte gefeliciteerd! De icoontjes zullen nog gemaakt worden met jullie namen erin zodat jullie in de komende jaren een eervolle vermelding krijgen in de volgende poules.
Graag wil ik namens @Lekkerboeie86 en @Qu3st jullie allemaal van harte bedanken voor het meespelen. We hopen jullie - ondanks de effecten van COVID-19 - allemaal weer te zien in het komende seizoen al zal het voetbal voorlopig wat grote veranderingen gaan doormaken. Wat statistieken volgen later nog!
Voer voor juristen! Ik heb de gebroeders Anker en Bram Moszkowicz alvast om offertes gevraagd.Typhone schreef op woensdag 29 april 2020 @ 15:34:Eindstand Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2019/2020
Waar de KNVB wat meer moeite heeft om tot een beslissing te komen hebben wij dat eigenlijk niet gehad na -kort- intern overleg. Omdat wij het niet gepast vinden om geen winnaar aan te duiden (ten slotte betreft het bij ons een spel waar niemand invloed op heeft maar is het puur gokken) en omdat ruim meer dan de helft van de competitie gespeeld is was de keuze daarom niet zo moeilijk om tóch een top 3 aan te wijzen.
***EINDSTAND***
@ST10©DE is een stabiele factor geweest gedurende de hele competitie en heb ik regelmatig hoog in de lijsten zien staan bij het opmaken van het overzicht. @mefjoew heeft ook wat hoge scores gehaald maar is op het laatst goed gaan scoren en zo in de top 3 geëindigd. @Qu3st the man himself heeft volgens mij geen weekwinst in de wacht gesleept, heeft vanwege een verblijf in het buitenland zelfs heel veel wedstrijden voorspeld zonder te weten hoe teams zouden draaien (!), en pakte met deze guerilla tactiek de uiteindelijke winst in de poule. Klasse gedaan!
Voor de aluhoedjes onder ons, @Qu3st maakt deel uit van de organisatie en is uiteraard gewoon door zijn voorspelkunsten eerste geworden. Er zijn geen andere criteria die hier meespelen.
Zoals beloofd zijn er voor de nummer 1, 2 en 3 ook prijzen in het vooruitzicht gesteld.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
1. @Qu3st wint een bol.com bon t.w.v. €30, een Tweakers Hero Abonnement van 3 maanden en een iFixit schroevendraaierset
2. @ST10©DE wint een Nationale Bioscoopbon t.w.v. €20 en een Tweakers Hero Abonnement van 3 maanden.
3. @mefjoew wint een bol.com bon t.w.v. €10 en een Tweakers Hero Abonnement van 3 maanden.
Winnaars mogen zich graag even bij mij melden voor de afhandeling van de prijzen (per DM).
Gelieve voor het Tweakers Hero Abonnement jezelf even melden bij @Ramzzz of @Ginz.
Allen van harte gefeliciteerd! De icoontjes zullen nog gemaakt worden met jullie namen erin zodat jullie in de komende jaren een eervolle vermelding krijgen in de volgende poules.
Graag wil ik namens @Lekkerboeie86 en @Qu3st jullie allemaal van harte bedanken voor het meespelen. We hopen jullie - ondanks de effecten van COVID-19 - allemaal weer te zien in het komende seizoen al zal het voetbal voorlopig wat grote veranderingen gaan doormaken. Wat statistieken volgen later nog!
(Gefeliciteerd aan de winnaars!)
jammer, maar de juiste beslissing. Alle winnaars gefeliciteerd!
Ik kan melden dat T.net bezig is met de afhandeling van de prijzen!Typhone schreef op woensdag 29 april 2020 @ 15:34:Eindstand Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2019/2020
Waar de KNVB wat meer moeite heeft om tot een beslissing te komen hebben wij dat eigenlijk niet gehad na -kort- intern overleg. Omdat wij het niet gepast vinden om geen winnaar aan te duiden (ten slotte betreft het bij ons een spel waar niemand invloed op heeft maar is het puur gokken) en omdat ruim meer dan de helft van de competitie gespeeld is was de keuze daarom niet zo moeilijk om tóch een top 3 aan te wijzen.
***EINDSTAND***
Voor de aluhoedjes onder ons, @Qu3st maakt deel uit van de organisatie en is uiteraard gewoon door zijn voorspelkunsten eerste geworden. Er zijn geen andere criteria die hier meespelen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gelieve voor het Tweakers Hero Abonnement jezelf even melden bij @Ramzzz of @Ginz.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Tof! Bedankt voor het beter regievoeren dan de KNVB. Vraag me af hoe een stemmingsronde hier was verlopenTyphone schreef op woensdag 29 april 2020 @ 15:34:Eindstand Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2019/2020

@Typhone en @Qu3st bedankt voor de organisatie en ook de motivatie/updates door het seizoen heen!
Tweakers-abo is inderdaad al geactiveerd, thanks @Ramzzz!
Ja ik laat er altijd hele simulaties op los met zware berekeningen. Maar dan komt @Qu3st langs die laat zijn kat over het toetsenbord lopen en drukt op submit... rara wie wint er uiteindelijk? Not me!mefjoew schreef op donderdag 30 april 2020 @ 12:45:
[...]
Tof! Bedankt voor het organiseren en het beter regievoeren dan de KNVB. Vraag me af hoe een stemmingsronde hier was verlopenJammer dat ik mijn opmars niet kon voortzetten, maar in @Qu3st en @ST10©DE erken ik graag mijn meerderen. Overigens vind ik 'puur gokken' wel wat afbreuk doen aan onze prestaties...
![]()
@Typhone en @Qu3st bedankt voor de organisatie en ook de motivatie/updates door het seizoen heen!
Terechte keus om toch winnaars uit te roepen! Kan de KNVB wat van leren.Typhone schreef op woensdag 29 april 2020 @ 15:34:Eindstand Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2019/2020
***EINDSTAND***
Alle winnaars gefeliciteerd natuurlijk!
En aan de organisatie: wederom bedankt! En tot volgend seizoen.
De dobbelstenen deden een paar rondes goed voor me. En ook dat ik rond kerst alles al tot eind januari had klaar gezet ivm vakantie. Never change a winning tacticmefjoew schreef op donderdag 30 april 2020 @ 12:45:
[...]
Tof! Bedankt voor het beter regievoeren dan de KNVB. Vraag me af hoe een stemmingsronde hier was verlopenJammer dat ik mijn opmars niet kon voortzetten, maar in @Qu3st en @ST10©DE erken ik graag mijn meerderen. Overigens vind ik 'puur gokken' wel wat afbreuk doen aan onze prestaties...
![]()
Maar @ST10©DE en @mefjoew ook goed gedaan! (Is mijn tripje via China nog ergens goed voor geweest

@Typhone pas op he?! Mijn kat heeft meer voetbalkennis dan die vriendin van je
[ Voor 4% gewijzigd door Qu3st op 30-04-2020 13:01 ]
Gefeliciteerd aan de winnaars!
Volgend seizoen zijn we weer van de partij, het maakt zelfs de oninteressante wedstrijden een stuk spannender
Noot aan mezelf: misschien volgende keer iets minder op gevoel voorspellen.
Volgend seizoen zijn we weer van de partij, het maakt zelfs de oninteressante wedstrijden een stuk spannender
Noot aan mezelf: misschien volgende keer iets minder op gevoel voorspellen.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Dat hangt er vanaf wat de animo is (maar vooralsnog vrij laag getuige de weinig reacties nog).
Ook ben ik niet zo'n voorstander van het iedereen achter de vodden aan zitten met het oog op komend seizoen waarin ik verwacht dat er héél veel wedstrijden op regelmatige basis verplaatst zullen worden. Een snelle poule oprichten kan wel nog denk ik maar het invullen moet toch echt gebeuren door de mensen zelf. Zie het speelschema maar eens. Ik heb de verwachting dat het dit jaar snel doodbloedt wanneer er veel wedstrijden verplaatst zullen worden. Nog voordat de competitie goed en wel begint is de eerste wedstrijd al verplaatst
Ook ben ik niet zo'n voorstander van het iedereen achter de vodden aan zitten met het oog op komend seizoen waarin ik verwacht dat er héél veel wedstrijden op regelmatige basis verplaatst zullen worden. Een snelle poule oprichten kan wel nog denk ik maar het invullen moet toch echt gebeuren door de mensen zelf. Zie het speelschema maar eens. Ik heb de verwachting dat het dit jaar snel doodbloedt wanneer er veel wedstrijden verplaatst zullen worden. Nog voordat de competitie goed en wel begint is de eerste wedstrijd al verplaatst
[ Voor 18% gewijzigd door Typhone op 08-09-2020 16:37 ]
Ik ben voorstander van de Tweakers-pool in elk geval! Leuk om met mede-Tweakers te voorspellen, ook als dat niet gepaard gaat met een topic. I'm in dus!
Ik heb mijn voorspelling voor de eerste speelronde een aantal weken geleden al ingevuld. Laat het maar weer snel beginnen! 
@Typhone ik ben het met je eens dat het de eigen verantwoordelijk van een ieder is om het in te vullen. Volgens mij weten alle serieuze deelnemers wel dat het dit weekend weer begint
@Typhone ik ben het met je eens dat het de eigen verantwoordelijk van een ieder is om het in te vullen. Volgens mij weten alle serieuze deelnemers wel dat het dit weekend weer begint
Ik doe sowieso mee met een andere poule, dus uitslagen invullen doe ik wel. Ook de site zelf geeft reminders.
Als je een bericht op de site zet als admin van de poule, krijgen dan gelijk alle deelnemers een bericht?
Als je een bericht op de site zet als admin van de poule, krijgen dan gelijk alle deelnemers een bericht?
Hattrick: Thorgal Eagles
In welke poule?dvdkiwi schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 22:02:
Ik heb mijn voorspelling voor de eerste speelronde een aantal weken geleden al ingevuld. Laat het maar weer snel beginnen!
Nou afgelopen jaar viel op dat er heel veel ingevuld werd op het laatste moment. Ik heb daar niet altijd meer tijd voor vanwege het schema en het is zonde als maar een actieve kern is van zeg 15 spelers en de rest na 1 maand het bijltje er al bij neergooit omdat ze meermaals voorspellingen hebben gemist.
Mijn voorspellingen worden meegenomen in elke poule onder "mijn poules" toch?
In dat geval heb ik het ingevuld voor de Tweakers FC, de enige poule waar ik aan deelneem
Haha die loopt gewoon door zie ik.dvdkiwi schreef op woensdag 9 september 2020 @ 09:46:
[...]
Mijn voorspellingen worden meegenomen in elke poule onder "mijn poules" toch?
In dat geval heb ik het ingevuld voor de Tweakers FC, de enige poule waar ik aan deelneem
Nice
Lijkt me ook leuk om de poule weer te doen. Ik zou het herinerren dan niet doen en inderdaad aan de eigen verantwoordelijkheid overlaten.
Ik ben ook gemotiveerd om weer mee te doen! Alleen het bijhouden van alle aanmeldingen en wekelijkse reminders vond ik wel een klus. Zeker omdat daar vaak dezelfde namen in voor kwamen 
Wat mij betreft komt er een nieuw topic. Na een paar weken de bezem door de lijst met deelnemers die niet voorspellen.
Hierbij wil ik ook weer graag een prijs sponsoren voor de winnaar van de poule
Wat mij betreft komt er een nieuw topic. Na een paar weken de bezem door de lijst met deelnemers die niet voorspellen.
Ik zal de eerste opzet zometeen maken (heb nog even tijd daarvoor). Als het lukt remind ik mensen wel, als het niet lukt blijft het eigen verantwoording!Lekkerboeie86 schreef op donderdag 10 september 2020 @ 09:43:
Ik ben ook gemotiveerd om weer mee te doen! Alleen het bijhouden van alle aanmeldingen en wekelijkse reminders vond ik wel een klus. Zeker omdat daar vaak dezelfde namen in voor kwamen
Topper ben je!Typhone schreef op donderdag 10 september 2020 @ 09:45:
[...]
Ik zal de eerste opzet zometeen maken (heb nog even tijd daarvoor). Als het lukt remind ik mensen wel, als het niet lukt blijft het eigen verantwoording!