Update voetbalpoule week 2
Rondewinnaar: @Sjurm
Zo, Sjurm bleek afgelopen week precies te weten welke belchinees hij moest raadplegen. Op de wedstrijd Heerenveen-Feyenoord na heeft hij alle wedstrijden goed voorspeld. Dat is een prestatie op zichzelf met 3x de volle buit waaronder Fortuna-Heracles, RKC-AZ en FC Utrecht - PEC Zwolle.
Ook een eervolle vermelding voor @
Sempy die ongeveer hetzelfde deed maar de doelpuntenmaker bij Fortuna fout had en bij Groningen-FC Twente versteken bleef van punten.
De aanvoerder van vorige week: @
Gynnad is iets gezakt qua rating maar vinden we desondanks nog steeds terug op plek 10.Overigens wil ik
iedereen even kudo's geven voor het bijhouden van de scores. Ik blijf de herinneringen posten op de vrijdag zo goed en kwaad als het kan maar het blijft wel altijd eigen verantwoordelijkheid.
Er staan nog enkele mensen die zich wilden inschrijven maar de eerste inschattingen laten zien dat het voorspellen 'open' (lees: niet gedaan) is gebleven dus ik laat hen niet meer toe. Ook wel erg leuk om te zien dat het voorspellen in het normale voetbaltopic redelijk leeft en ik vaak berichten voorbij zie komen.
Onze pool staat momenteel eerste van Nederland. Mocht je denken dat dat komt doordat wij met veel zijn... nou niet helemaal:
Blijf voorspellen heren en/of verstopte dames!
#WZTWZDB (wij zijn Tweakers wij zijn de beste)