[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 60 ... 108 Laatste
Acties:
  • 396.570 views

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
A87 schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 21:34:
[...]

Tot je in 3 dagen 15.000 maakt ofso en dan denkt dat het allemaal zo makkelijk gaat :F back to 0
Dat traden niet makkelijk is komt iedereen wel achter. Het heeft mij zeker een half jaar gekost met heel veel uren naar charts kijken en leren voordat het de goede kant op ging. Geen enkele trader begint met winst maken. Het is altijd eerst verlies, dan na flink wat tijd wordt het verlies minder en begint het zowel winst als verlies te worden waar je in het midden uitkomt. Dan nog flink veel tijd later wordt het pas winst maken. Ik denk dat je echt minimaal een paar maanden tot 2 jaar nodig hebt met flink wat uren iedere dag wil winst maken over langere tijd mogelijk worden.

Als je begint met traden in een uptrend dan kan het inderdaad zo zijn dat je in het begin winst maakt, maar dat houdt dan heel snel op wanneer de boel weer omlaag gaat. Voor mijzelf vind ik dat je pas succesvol aan het traden bent als je ook als het omlaag gaat geld kan verdienen en dan nog niet eens met shorten.

Traden is gewoon heel erg lastig en je moet alle fouten maken en er van leren wil het de goede kant op gaan. Ik heb het zelf in het begin ook onderschat en wil niet eens weten hoeveel uren ik er nu in heb zitten.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Matic is los oOo

En ik zit er nog in met mn 126 sats buy.

*O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WTY2
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12-10-2024
K
Verwijderd schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 22:19:
Matic is los oOo

*O*
Nice! Geduldig zijn loont.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 22:19:
Matic is los oOo

*O*
Whoehoe, Jaapio heeft winst!! oOo oOo *O* *O*

Dat ik dit nog mag meemaken, super :) Of gaat hij het weer kwijtraken en dom besteden aan een andere shitcoin? :X 8)7 |:(

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Taro schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 22:30:
[...]

Whoehoe, Jaapio heeft winst!! oOo oOo *O* *O*

Dat ik dit nog mag meemaken, super :) Of gaat hij het weer kwijtraken en dom besteden aan een andere shitcoin? :X 8)7 |:(
Winst :+

Dan mag ik nog heel wat van dit soort trades maken 8)7

En reken maar dat ik dan eindig als shitcoin hodler of alles opmaak met stop limits :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
WTY2 schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 22:30:
[...]
Nice! Geduldig zijn loont.
Of je bent te geduldig en gaat -80+% :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 22:36:
[...]

Winst :+

Dan mag ik nog heel wat van dit soort trades maken 8)7

En reken maar dat ik dan eindig als shitcoin hodler of alles opmaak met stop limits :+
Winst op deze trade is simpelweg winst!

Ik heb nu via de mobiel en 4G 5 trades op rij >10% afgerond op ByBit, dat is winst. Dat ik er nog >10 van dergelijke nodig heb om de afgelopen 2 weken te compenseren is een heel ander verhaal :) Maar dat gaat wel goedkomen, gewoon niet laks worden.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 28-09 16:17
Taro schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 22:42:
[...]

Ik heb nu via de mobiel en 4G 5 trades op rij >10% afgerond op ByBit, dat is winst. Dat ik er nog >10 van dergelijke nodig heb om de afgelopen 2 weken te compenseren is een heel ander verhaal :) Maar dat gaat wel goedkomen, gewoon niet laks worden.
Psssst... volgende keer toch maar die kamer met Wi-Fi boeken 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Taro schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 22:42:
[...]

Ik heb mijn stop limit opgeschroefd zodat ik er hoe dan ook uitstap met plusminus een kleine 10% meer BTC.

Maar ik hoop natuurlijk dat ik ze morgen mag marketsellen op 170+ sats.

Heb jij overigens geen vakantie? :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@Sahara en @Verwijderd ik ben verplicht mee gegaan op vakantie...

WiFi kan je hier niet eens krijgen en heb vandaag al 3 uur in een zwembad door moeten brengen, gelukkig vinden de kinderen het leuk en daarom ik ook :)

Vind het wel gezellig hoor, maar doe mij maar mooie rondreizen (zoals die paar weken Schotland eerder dit jaar) of lekker zonnige locaties ipv dat binnen hangen op een regenachtige locatie. De wederhelft zit een serie te kijken, dus kan ik mooi ff traden.

Volgend jaar maar eens wat moois boeken in Toscane voor de Mei vakantie, kan er nu al naar uitkijken :Y

Edit: 22,3% long afgesloten, goed op weg :)

[ Voor 3% gewijzigd door Taro op 17-08-2019 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
Taro schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 23:02:
@Sahara en @Verwijderd ik ben verplicht mee gegaan op vakantie...

WiFi kan je hier niet eens krijgen en heb vandaag al 3 uur in een zwembad door moeten brengen, gelukkig vinden de kinderen het leuk en daarom ik ook :)

Vind het wel gezellig hoor, maar doe mij maar mooie rondreizen (zoals die paar weken Schotland eerder dit jaar) of lekker zonnige locaties ipv dat binnen hangen op een regenachtige locatie. De wederhelft zit een serie te kijken, dus kan ik mooi ff traden.

Volgend jaar maar eens wat moois boeken in Toscane voor de Mei vakantie, kan er nu al naar uitkijken :Y

Edit: 22,3% long afgesloten, goed op weg :)
Toscane blijft prachtig! Mocht je een echte onthaastlocatie zoeken in Toscane, ik weet nog wel een pareltje.
We komen al 8 jaar in Toscane, maar deze overtreft echt alle verwachtingen. 8) Stuur me gerust een berichtje als je meer info wilt.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:34

oNo

Verwijderd schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 19:51:
[...]
Is dat een hond of een beer? Wel ff belangrijk
Een hond, commissaris Rekt.
Geen probleem dus 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansdegit
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-09 20:51
PilatuS schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 14:23:
[...]

Zonder bewijs, en dat bewijs is makkelijk te leveren, is het de zoveelste bullshit reveal. Geloof er helemaal niets van zonder dat het wordt bewezen, net zoals bij de vorige 10x.
Eens.

Ik heb tijdens mijn vakantie wel een bijzonder interessant artikel gelezen. Stel (stel ,hè) dat Bitcoin bedacht was door Paul le Roux...De man zit vast, waarschijnlijk voor de rest van zijn leven. Kan hij bij zijn coins? Denk het niet...

Ik vond het een bijzonder artikel, echt een mooi stukje leesvoer:
https://www.wired.com/sto...tional-drug-dealer-maybe/

Gitje's Stroomfabriek: 6095 Wp Yingli Panda, 2520 Wp Suntech, Tigo Monitoring & Schaduwmanagement, Kostal Piko 10.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
hansdegit schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 00:01:
[...]

Eens.

Ik heb tijdens mijn vakantie wel een bijzonder interessant artikel gelezen. Stel (stel ,hè) dat Bitcoin bedacht was door Paul le Roux...De man zit vast, waarschijnlijk voor de rest van zijn leven. Kan hij bij zijn coins? Denk het niet...

Ik vond het een bijzonder artikel, echt een mooi stukje leesvoer:
https://www.wired.com/sto...tional-drug-dealer-maybe/
Even door het artikel heen gegaan en het is zeker interessant :)

Wat betreft het bij de coins kunnen en in de gevangenis zitten. Het enige wat ie nodig heeft is een telefoon. Ik denk dat de kans dat iemand in de gevangenis een telefoon kan krijgen best groot is. Nou is dat niet altijd even makkelijk natuurlijk, maar toegang krijgen tot internet op de een of andere manier zou wel ergens eens moeten lukken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Als trader en leren door observeren vind ik het onderstaande toch echt weer practhig om te zien.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/KEQkfTu4crjOuWlbiUWt8Dk4/full.jpg

Met de paarse als 25MA op de 5 minuten en de rode 99MA geeft de 25MA de perfecte entry voor een scalp of zelfs swings trade. Van resistance naar support en daarna de 99MA die hetzelfde doet. Die MA's blijven prachtig om mee te werken, zowel op korte als lange termijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Wijze woorden van onze CZ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

CZ is zo spirtueel in balans. Ondanks de miljarden die hij verdiend.

Het is dat ik hetero ben, anders wist ik het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buffster
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-03-2022
PilatuS schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 01:52:
Als trader en leren door observeren vind ik het onderstaande toch echt weer practhig om te zien.

[Afbeelding]

Met de paarse als 25MA op de 5 minuten en de rode 99MA geeft de 25MA de perfecte entry voor een scalp of zelfs swings trade. Van resistance naar support en daarna de 99MA die hetzelfde doet. Die MA's blijven prachtig om mee te werken, zowel op korte als lange termijn.
Zijn het specifiek de 25MA en de 99MA die je gebruikt? En zo ja: wat maakt juist deze geschikt?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 10:44:
[...]

CZ is zo spirtueel in balans. Ondanks de miljarden die hij verdiend.

Het is dat ik hetero ben, anders wist ik het wel.
Met zijn dagelijkse inkomen zou ik ook erg zen zijn en lekker filosofisch gaan tweeten. Binance mag dan qua volume en ondanks de hack waarschijnlijk ook qua veiligheid aan de top staan, die oneindige stroom aan niet-vernieuwende tokens via een loterijconstructie staan haaks op zijn visie die hij uitdraagt op Twitter.

Je moet het ijzer smeden wanneer het heet is, dus ik snap dat hij zoveel mogelijk geld probeert te harken. Maar om vervolgens dan de crypto dahai lama uit te gaan hangen op Twitter... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TuutjDrie schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 11:02:
[...]

Met zijn dagelijkse inkomen zou ik ook erg zen zijn en lekker filosofisch gaan tweeten. Binance mag dan qua volume en ondanks de hack waarschijnlijk ook qua veiligheid aan de top staan, die oneindige stroom aan niet-vernieuwende tokens via een loterijconstructie staan haaks op zijn visie die hij uitdraagt op Twitter.

Je moet het ijzer smeden wanneer het heet is, dus ik snap dat hij zoveel mogelijk geld probeert te harken. Maar om vervolgens dan de crypto dahai lama uit te gaan hangen op Twitter... :X
Afbeeldingslocatie: https://coinjazeera.news/wp-content/uploads/2019/05/cz-bitcoin-reorg-1024x576.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Ik probeer te traden op binance.je maar ik kan niet echt zeggen dat het allemaal soepeltjes draait daar.

regelmatig certificaat errors, inlog problemen, pagina's die niet werken, kan niet echt zeggen dat het vertrouwen geeft om daar BNB te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slux schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 12:53:
Ik probeer te traden op binance.je maar ik kan niet echt zeggen dat het allemaal soepeltjes draait daar.

regelmatig certificaat errors, inlog problemen, pagina's die niet werken, kan niet echt zeggen dat het vertrouwen geeft om daar BNB te kopen.
Ik weet dat je een uniek persoon bent, maar waarom stuur je niet gewoon wat naar Binance.com?

Veel volume, vooral BNB.

Wat maakt het dat je zo'n afkeur hebt voor een Aziatische exchange?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 13:02:
[...]

Ik weet dat je een uniek persoon bent, maar waarom stuur je niet gewoon wat naar Binance.com?

Veel volume, vooral BNB.

Het verhaal dat de ronde doet: Slux is eens heel ziek geworden van een foute portie Foe Yoeng Hai bij de lokale Chinees, sindsdien koestert hij een wrok richting alle Aziaten. Zelfs tafeltennis op Eurosport doet zijn bloed reeds koken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 13:02:
[...]

Veel volume, vooral BNB.

Omdat ik met wat grotere bedragen alleen met EUR pairs speel, en omdat ik liever mijn centjes in de EU heb staan dan in Azië.

Nou zal dat hele binance meuk toch 1 pot nat zijn maar het voelt toch veiliger voor mij. :P

Met kleine bedragen vind ik het geen probleem, zo zit ik ook op Huobi en Okex maar binance sla ik over is gewoon niet mijn ding met de akkefietjes die daar gebeurt zijn.

Slux is nog BNB bullish maar helaas niet in te traden voor mij.
TuutjDrie schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 13:06:
[...]

Het verhaal dat de ronde doet: Slux is eens heel ziek geworden van een foute portie Foe Yoeng Hai bij de lokale Chinees, sindsdien koestert hij een wrok richting alle Aziaten. Zelfs tafeltennis op Eurosport doet zijn bloed reeds koken.
Yeah right, alsof ik überhaupt Chinees kan betalen.

[ Voor 21% gewijzigd door Slux op 18-08-2019 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TuutjDrie schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 13:06:
[...]

Vandaar zijn haat liefde relatie met Litecoin, waar Charlie Lee aan het roer staat.

Litecoin! <3 Charlie Lee :( Litecoin! <3
Charlie Lee :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 13:12:
[...]

Vandaar zijn haat liefde relatie met Litecoin, waar Charlie Lee aan het roer staat.

Litecoin! <3 Charlie Lee :( Litecoin! <3
Charlie Lee :(
Neen nee ik heb een liefdes verhouding met BTC,LTC,Dash en XMR, haat liefde verhouding heb ik alleen met bcash.

Al heb ik met Dash wel het meeste verlies gehad, 30 stuks op ATH gekocht voor de hold, dat was niet zo slim :F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Buffster schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 10:59:
[...]

Zijn het specifiek de 25MA en de 99MA die je gebruikt? En zo ja: wat maakt juist deze geschikt?
Die 25 en 99 zijn de standaard MA's op Binance. Ik zoek altijd in het verleden waar ze relevant zijn als support en resistance want dat maakt ze ook in de toekomst vaak relevant. Ik ben zelf veel bezig met kleine scalps en dan werken ze gewoon heel goed als inkoop en verkooppunten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 01-10 23:37
Slux schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 13:14:
[...]

Neen nee ik heb een liefdes verhouding met BTC,LTC,Dash en XMR, haat liefde verhouding heb ik alleen met bcash.

Al heb ik met Dash wel het meeste verlies gehad, 30 stuks op ATH gekocht voor de hold, dat was niet zo slim :F
Gast, dat is meer dan 30000 dollar. Dat je nog in de crypto zit na zoveel verlies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Op naar de volgende stuiter?

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/T7Tgkuf.jpg

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Thaam schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 14:40:
[...]

Gast, dat is meer dan 30000 dollar. Dat je nog in de crypto zit na zoveel verlies.
Klopt zeg maar ruim 30k euro, waarom denk je dat ik onder een brug woon ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Slux op 18-08-2019 14:57 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Slux schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 14:52:
[...]

Klopt zeg maar ruim 30k euro, waarom denk je dat ik onder een brug woon ;)
Onder een brug in een ondergrondse gouden bunker met palmbomen, jacuzi's en 24 badkamers. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Kalm weekendje tot nu toe in cryptoland, gaat het dan toch vanavond/vannacht gebeuren?
Geen idee maar stay tuned. ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Thaam
RaptorXS schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 17:26:
Kalm weekendje tot nu toe in cryptoland, gaat het dan toch vanavond/vannacht gebeuren?
Geen idee maar stay tuned. ;)
Ik zit nou al zo lang in de "seatbelts", ik ga bijna als lijk met een rocketship to the moon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruutone
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 29-09 15:18
Bart op 1h?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
Thaam schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 17:48:
[...]

Ik zit nou al zo lang in de "seatbelts", ik ga bijna als lijk met een rocketship to the moon.
Ach, we zien het wel.
Volgens de experts kan het 2 kanten op, omhoog of omlaag.
12k. versus 9k.
We gaan het beleven. :)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 12:57
RaptorXS schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 19:21:
[...]

Ach, we zien het wel.
Volgens de experts kan het 2 kanten op, omhoog of omlaag.
12k. versus 9k.
We gaan het beleven. :)
volgens de niet experts kan het ook 2 kanten op omhoog of omlaag :O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thaam
bie100 schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 19:23:
[...]

volgens de niet experts kan het ook 2 kanten op omhoog of omlaag :O
Dat het omhoog gaat naar een nieuwe ATH is zeker, de vraag is alleen: Wanneer? Geduld is een schone zaak zullen we maar zeggen. Oftewel Rome is ook niet op 1 dag gebouwd, oftwel na regen komt zonneschijn....oftewel HODL. :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Eerst cme gap maar eens vullen.

XRP = trash

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ouch....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/DwO7RXRvII1YJmzy10DJicd6/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:34

oNo

Wie heeft ERD los gelaten dan?
Ik sta al op 25%...
Dat wordt eindigen op 10% door de greed... :F

Edit: het volume was vanmorgen 500k, nu al een keer zo veel (nog steeds laag)

[ Voor 29% gewijzigd door oNo op 18-08-2019 23:18 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Hoop dat we de komende maanden een reisje naar 20k en beyond gaan maken.

Keiharde maangains. Yachtparty op de boot van Raptor, zin in jongens. oOo :)F

Afbeeldingslocatie: https://media1.giphy.com/media/l0MYt5jPR6QX5pnqM/giphy.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaam
Tominatie schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 23:46:
Hoop dat we de komende maanden een reisje naar 20k en beyond gaan maken.

Keiharde maangains. Yachtparty op de boot van Raptor, zin in jongens. oOo :)F

[Afbeelding]
Zou wel mooi zijn, portfolio gaat nu al een tijd met een paar k op en neer. Maar wel weer eens een flinke pump omhoog komen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Short open. ziet er dumpy uit.. indicators uit

[ Voor 109% gewijzigd door A87 op 19-08-2019 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azer
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
A87 schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 00:09:
Short open. ziet er dumpy uit.. indicators uit
Waarom verwacht niemand dat? Zo goed ziet het er de afgelopen dagen niet uit toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 02-09 18:58
Volume is veels te laag nu in BTC, als het volume niet wat snel omhoog gaat kunnen we weer een flinke pump of dump verwachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Mijn tradingview charts werken niet meer, meer mensen last van ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 27-09 09:19
Slux schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 08:15:
Mijn tradingview charts werken niet meer, meer mensen last van ?
Ik niet. Ik switch nu tussen charts en dat gaat goed.

Zal LTC de 0.0076 raken vandaag?

[ Voor 7% gewijzigd door HaruHaru op 19-08-2019 08:20 ]

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drardollan
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 13:02
En wat vinden we van deel 1 op https://satoshinrh.com/ ?

Mijn conclusie: aardig verhaal, benieuwd naar deel 2 en deel 3 met alle bewijzen.

[ Voor 16% gewijzigd door Drardollan op 19-08-2019 08:52 ]

Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Nu online
Mooie groene kaars :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drardollan
Hopen dat ie ff doorgaat, nog €350 en ik sta quitte op mijn laatste aankoop waar ik vanaf wil :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
  • Nu online
Drardollan schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 09:18:
[...]

Hopen dat ie ff doorgaat, nog €350 en ik sta quitte op mijn laatste aankoop waar ik vanaf wil :+
Hodl!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruutone
FOMO en dan zodadelijk een retest van de 10k :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:23
Drardollan schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 08:44:
En wat vinden we van deel 1 op https://satoshinrh.com/ ?

Mijn conclusie: aardig verhaal, benieuwd naar deel 2 en deel 3 met alle bewijzen.
Jaja, "The original domain registration record of bitcoin.org on August 18, 2008.". Updated date: 2018-09-25 8)7

I call BS. Als hij het echt is, laat 'm dan maar iets uit de Satoshi wallet overmaken (maar waarschijnlijk komt er in deel 2 of 3 een bullshit verhaal over hoe hij z'n private heeft vernietigd omdat 'reasons')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 27-09 09:19
anboni schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 09:44:
[...]

Jaja, "The original domain registration record of bitcoin.org on August 18, 2008.". Updated date: 2018-09-25 8)7

I call BS. Als hij het echt is, laat 'm dan maar iets uit de Satoshi wallet overmaken (maar waarschijnlijk komt er in deel 2 of 3 een bullshit verhaal over hoe hij z'n private heeft vernietigd omdat 'reasons')
Hoeft niet eens. Hij hoeft alleen met de Genesis key the signen, is het genoeg.
mooie tweet van Charlie Lee:

https://twitter.com/SatoshiLite/status/1162807235505876992

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drardollan
HODL met andere muntjes O-)

[...]

Ik weet het niet, de rest van het verhaal klinkt wel enigszins plausibel. Hoe Bitcoin aan zijn naam kwam en Hal Finney.

Maar wat je zegt, die screenshots zijn nonsens. Laat hem maar bewijzen dat hij het is met de Genesis key of een transfer uit de Satoshi wallet. Nog 2 dagen wachten, dan weten we of het BS is.

[ Voor 71% gewijzigd door Drardollan op 19-08-2019 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou weer in matic stappen op 131 sats, 131 is geraakt maar mijn buy niet.

Heb hem snel weggehaald want durf nu niet in een BTC pair te stappen nu BTC volatiel en biem doet.

Wie trade er wel op BTC/alts vandaag?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Nu online
Is het een bullish signaal dat Jaapio aan het daytraden is geslagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TuutjDrie schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 10:15:
Is het een bullish signaal dat Jaapio aan het daytraden is geslagen?
Naja tis meer: 'Af en toe kansje pakken wat uiteindelijk ongetwijfeld gaat uitmonden in verlies en/of bagholding' trading.

Ik wil meer Bitcoin maar ben een krenterige Nederlander die er niet voor wil betalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Nieuwe Bart ? 8)7

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pff zit te twijfelen of eth binnen een week nog naar 165 zakt of naar de 2xx ga:(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
  • Nu online
Ik zie wel gebeuren dat in deel 2 staat 'ik ga op $datum in 1x alles verkopen haha', met als gevolg massive FUD en een droppende koers, waarna de gasten achter het blog BTC voor een prikkie kopen.

En deel 3 is dan enkel...

Met een Inverse Bart tot gevolg en weer een stel gappies die wat bitcoins rijker is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Nu online
Omgekeerde megabart naar 19K?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Nu online
Richh schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 10:49:
[...]

Ik zie wel gebeuren dat in deel 2 staat 'ik ga op $datum in 1x alles verkopen haha', met als gevolg massive FUD en een droppende koers, waarna de gasten achter het blog BTC voor een prikkie kopen.

En deel 3 is dan enkel...
[YouTube: Trololo]
Met een Inverse Bart tot gevolg en weer een stel gappies die wat bitcoins rijker is.
Het feit dat er een hele happening van wordt gemaakt zegt al genoeg. Al die tijd uit de publiciteit blijven en nu ineens een persconferentie houden? Totaal onlogisch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09:22
Lijkt alsof BTC zijn correctie heeft gehad en zijn weg naar boven opnieuw heeft ingezet...Gaan we terug naar 14K ?! We gaan het zien _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotcom87
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01-10 14:17
Mijn short trade op BTC is afgelopen en gestrand op 19% profit.
Nu weer in een long trade gestapt op ByBit voor BTC en ETH.

BTC ingestapt op 10454, ETH ingestapt op 197.65.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
dotcom87 schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 11:21:
Mijn short trade op BTC is afgelopen en gestrand op 19% profit.
Nu weer in een long trade gestapt op ByBit voor BTC en ETH.

BTC ingestapt op 10454, ETH ingestapt op 197.65.
Mijn short vanaf 10378 loopt nog en staat diep in het rood. Maar om eerlijk te zijn laat ik hem maar lopen en als ie m'n SL raakt (net onder 11200) dan is dat maar zo en dan kap ik met leverage trading. Want het kost teveel tijd de laatste tijd (moet ooit nog een vrouw vinden en met alsmaar traden lukt dat op deze wijze nooit :)), maar voor hetzelfde geld komt er straks weer een Bart en staat het morgen alweer rondom 10.000 of lager. Het is tegenwoordig rete volatiel. De ene whale koopt en even later verkoopt de andere whale :+.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bruutone
Sahara schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 11:37:
[...]

Mijn short vanaf 10378 loopt nog en staat diep in het rood. Maar om eerlijk te zijn laat ik hem maar lopen en als ie m'n SL raakt (net onder 11200) dan is dat maar zo en dan kap ik met leverage trading. Want het kost teveel tijd de laatste tijd (moet ooit nog een vrouw vinden en met alsmaar traden lukt dat op deze wijze nooit :)), maar voor hetzelfde geld komt er straks weer een Bart en staat het morgen alweer rondom 10.000 of lager. Het is tegenwoordig rete volatiel. De ene whale koopt en even later verkoopt de andere whale :+.
Het is lastig om de grote swings met leverage te traden, met name ook omdat funding een rol speelt. Ik zit momenteel vooral te scalpen met x10 of x25. Dan pak je binnen een paar minuten zo tussen de 5-50 USD en dat tikt behoorlijk aan. Houdt het ook lekker overzichtelijk.

[ Voor 0% gewijzigd door bruutone op 19-08-2019 11:59 . Reden: valuta aangepast ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Op de 5 min chart zie je nu al dat er 5 keer eerder getracht is door de 10.500 te beuken zonder succes. 6e keer is scheepsrecht ofzo :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bruutone
[...]

Waarom staat je stop loss zo megahoog? Mijn SL staat meestal op hooguit 2-3% en is ook mede afhankelijk van TA en mogelijke winst. Er stond een duidelijke weerstand op 10530. Dan zou ik mijn SL net daarboven zetten, maar zeker niet hoger. Los daarvan heb je nog de winst-verlies rato. SL op 11200; Dan verwacht je bij rato 1:2 dat BTC 1600 daalt in 1 ruk >>> 8778 USD?

Kortom: Ik denk dat het goed is als je je strategie nog eens overdenkt, zeker met leverage!
Ik hoop nu echt voor je dat er nog een dump komt op korte termijn, maar ik verwacht dat dat in eerste instantie rond je instapprijs zal zijn..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-10 23:09

gws24

Thinking is hard!

Drardollan schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 09:57:

[...]

Ik weet het niet, de rest van het verhaal klinkt wel enigszins plausibel. Hoe Bitcoin aan zijn naam kwam en Hal Finney.

Maar wat je zegt, die screenshots zijn nonsens. Laat hem maar bewijzen dat hij het is met de Genesis key of een transfer uit de Satoshi wallet. Nog 2 dagen wachten, dan weten we of het BS is.
Het is weer dezelfde bs als met Craig Wright (die tenminste nog deed alsof hij een adres van Satoshi ondertekende). Een hele hoop blabla zonder enig bewijs wat jij en ik ook hadden kunnen opschrijven. Oh en zijn naam is blijkbaar Bilal Khalid

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
bruutone schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 12:33:
[...]

Waarom staat je stop loss zo megahoog? Mijn SL staat meestal op hooguit 2-3% en is ook mede afhankelijk van TA en mogelijke winst. Er stond een duidelijke weerstand op 10530. Dan zou ik mijn SL net daarboven zetten, maar zeker niet hoger. Los daarvan heb je nog de winst-verlies rato. SL op 11200; Dan verwacht je bij rato 1:2 dat BTC 1600 daalt in 1 ruk >>> 8778 USD?

Kortom: Ik denk dat het goed is als je je strategie nog eens overdenkt, zeker met leverage!
Ik hoop nu echt voor je dat er nog een dump komt op korte termijn, maar ik verwacht dat dat in eerste instantie rond je instapprijs zal zijn..
Ik besef dat het aan de ene kant dom lijkt zo een hoge SL, maar het is net onder mijn liquidatie prijs en ik weet dat BTC behoorlijke sprongen kan maken, zowel naar boven als naar beneden. Mijn verwachting is dat de 9500 nog een keer wordt getest en daarom had ik die short genomen. Overdag heb ik niet genoeg tijd om continue te scalpen e.d., zou het wel willen, maar ik kom er vanwege m'n werk niet aan toe. Bovendien ben ik een vorige keer juist uitgestopped door een relatief te dichtbij geplaatste SL en zag ik BTC even daarna weer terug gaan in prijs, dus daarom deze keer een forse bandbreedte. Zoals in het weekend te zien was, stond BTC op 10500 en nog geen dag later op 9980 en nu op 10700. Volatiel dus.

Misschien is nog het beste om alles te verkopen en in fiat te gaan, want eerlijk gezegd sta ik de laatste tijd telkens aan de verkeerde kant, niet eens zo een slecht idee. Zal je alleen net zien dat BTC dan alsnog daalt :X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drardollan
gws24 schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 12:35:
[...]

Het is weer dezelfde bs als met Craig Wright (die tenminste nog deed alsof hij een adres van Satoshi ondertekende). Een hele hoop blabla zonder enig bewijs wat jij en ik ook hadden kunnen opschrijven. Oh en zijn naam is blijkbaar Bilal Khalid
[Twitter]
Genieten toch? _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-10 23:09

gws24

Thinking is hard!

Dat is wel zo, een beetje drama is altijd leuk :9

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

(moet ooit nog een vrouw vinden en met alsmaar traden lukt dat op deze wijze nooit :))
Die vrouwen zit geen toekomst in. Hoe langer je die hodlt hoe rekter je gaat. Als je jong bent lijkt het een goede investering voor de toekomst, maar die vrouwen voeden zichzelf met je ziel en ruggengraat.

Er blijft niets van je over, zowel fysiek als mentaal als financieel.

Ik zou het lekker bij crypto houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drardollan
gws24 schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 13:39:
[...]

Dat is wel zo, een beetje drama is altijd leuk :9
Ik lach mijn broek vol als het de echte blijkt te zijn en er dinsdag bewijs wordt geleverd met een ondertekening en transactie.

Maar tot die tijd geloof ik er ook geen snars van hoor, al is het een leuk verhaal met het nodige drama. Het enige wat me tegen de borst stuit is, dat als dit zoals verwacht fake is, er een overleden iemand bijgehaald wordt op deze manier...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bruutone
Verwijderd schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 13:43:
[...]

Die vrouwen zit geen toekomst in. Hoe langer je die hodlt hoe rekter je gaat. Als je jong bent lijkt het een goede investering voor de toekomst, maar die vrouwen voeden zichzelf met je ziel en ruggengraat.

LOL! Pas maar op dat ze niet meeleest. Moet je weer een maand extra wachten op je maandelijkse verwenmomentje :*)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

bruutone schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 13:55:
[...]

LOL! Pas maar op dat ze niet meeleest. Moet je weer een maand extra wachten op je maandelijkse verwenmomentje :*)
Mijn maandelijkse verwenmomentje?

Oh je bedoeld dat ik m'n loon krijg en stiekem 50 euro crypto koop voor ze de rekening leeg sluist... :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 13:43:
[...]

Ik kan daar over meepraten en kan bevestigen dat het ook echt klopt. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EnderQ
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-09 22:20
WifeCoin blockchain for store of de-value

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
Nice, zo te zien hebben de Europeaantjes weer hun best gedaan met de crypto's.
Benieuwd of de Yanks strakjes het stokje overnemen en dan vannacht de Aziaten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09:23

Liberteh

All your base belong to me

RaptorXS schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 16:18:
Nice, zo te zien hebben de Europeaantjes weer hun best gedaan met de crypto's.
Benieuwd of de Yanks strakjes het stokje overnemen en dan vannacht de Aziaten. :P
Stiekem wordt de markt geleid door Nieuw-Zeeland. ;)

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

EnderQ schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 15:46:
WifeCoin blockchain for store of de-value
Een blockchain aan je been.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Laatst online: 01-10 23:05

Bever!

3

Bleh ben ik uit mn short gestopt, en zit btc nog steeds in die rising klote wedge.
Breek nou eens en kies een kant :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Sahara schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 12:56:
[...]

Ik besef dat het aan de ene kant dom lijkt zo een hoge SL, maar het is net onder mijn liquidatie prijs en ik weet dat BTC behoorlijke sprongen kan maken, zowel naar boven als naar beneden. Mijn verwachting is dat de 9500 nog een keer wordt getest en daarom had ik die short genomen. Overdag heb ik niet genoeg tijd om continue te scalpen e.d., zou het wel willen, maar ik kom er vanwege m'n werk niet aan toe. Bovendien ben ik een vorige keer juist uitgestopped door een relatief te dichtbij geplaatste SL en zag ik BTC even daarna weer terug gaan in prijs, dus daarom deze keer een forse bandbreedte. Zoals in het weekend te zien was, stond BTC op 10500 en nog geen dag later op 9980 en nu op 10700. Volatiel dus.

Misschien is nog het beste om alles te verkopen en in fiat te gaan, want eerlijk gezegd sta ik de laatste tijd telkens aan de verkeerde kant, niet eens zo een slecht idee. Zal je alleen net zien dat BTC dan alsnog daalt :X.
Ik zei het je laatst al met een grote bandbreedte moet je met lage lev gaan traden. niet meer dan pak em beet 15% verlies willen riskeren op je positie. Je gaat namelijk altijd een paar keer nat, en als je dan meteen -95% gaat ben je klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
Voor de liefhebbers, leesvoer over de CME gap van ongeveer 8.7k.en wat voor invloed het heeft op de BTC koers op de korte termijn en langere termijn.
Wat betekenen de CME-gaten voor de Bitcoin-koers?
In de grafiek zien we vier rode, horizontale lijnen. Dit zijn de meest recente CME-gaten. We zien kleine gaten bij $ 11.778,- en $ 10.915. Hier zien we ook dat dit laatste gat inmiddels weer gecorrigeerd is door de daarna dalende koersen. Veel analisten houden er rekening mee dat de Bitcoin-koers het derde (en grootste) gat rond $ 8.782,- gaan dichten. Het sentiment is dan ook negatief. Op de lange termijn duiden opties juist op een enorme koerssprong voor de Bitcoin.
Hele artikel is hier te lezen: https://www.want.nl/deze-...-koers-verhinderen-groei/
:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

RaptorXS schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 16:47:
Voor de liefhebbers, leesvoer over de CME gap van ongeveer 8.7k.en wat voor invloed het heeft op de BTC koers op de korte termijn en langere termijn.

[...]

Hele artikel is hier te lezen: https://www.want.nl/deze-...-koers-verhinderen-groei/
:)
Ik gok dat Bakkt hele hoop gaten gaat dichten, zoals de gebakken lucht futures van CME ;)

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
Liberteh schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 16:53:
[...]

Ik gok dat Bakkt hele hoop gaten gaat dichten, zoals de gebakken lucht futures van CME ;)
Nog meer koersmanipulatie dus door de "grote jongens" met diepgevulde zakken. :z

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

RaptorXS schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 17:10:
[...]

Nog meer koersmanipulatie dus door de "grote jongens" met diepgevulde zakken. :z
De grote jongens zijn nog altijd de miners die in het begin met hun CPU duizenden en duizenden bitcoins gemined hebben. Die manipuleren de prijs inderdaad, zou ik ook doen als ik dat vermogen had en in een ongereguleerde markt zit.

Vervelend? Ja, omdat je ze zelf niet hebt omdat je niet in dit internetgeld geloofde toen het nog onder de 1ct. zat :)

[ Voor 12% gewijzigd door Liberteh op 19-08-2019 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Manipuleren. Da's toch iets moois man.

Stel ik had het kapitaal zou ik dat ook echt zwaar doen. Gewoon een paar 100 BTC accumuleren om daarna zelf een flinke pump van $100 omhoog te financieren. Bots en de Henkies passen zich daarna gelijk aan.

Al ben je natuurlijk wel afhankelijk van de andere whales, maar denk dat die gozer met die 20K buy nu behoorlijk tevreden is. :P

Moon, lambo soon.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-09 19:15
Toch leuk he hier. Al kijk je weken niet, op de laatste pagina wordt zeker 50% van mijn crypto bingo kaart gevuld!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bruutone
Tominatie schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 18:17:
Manipuleren. Da's toch iets moois man.

Stel ik had het kapitaal zou ik dat ook echt zwaar doen. Gewoon een paar 100 BTC accumuleren om daarna zelf een flinke pump van $100 omhoog te financieren. Bots en de Henkies passen zich daarna gelijk aan.

Al ben je natuurlijk wel afhankelijk van de andere whales, maar denk dat die gozer met die 20K buy nu behoorlijk tevreden is. :P

Moon, lambo soon.
Lijkt mij ook gweldig als je zoveel BTC hebt dat je op de ene exchange de koers 20% kan laten dalen en dan vervolgens op bibyt met 100X short... Geldpomp 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Als je het over whales hebt. Even een sellwall van 1.5 miljoen dollar aan Bcash op Binance. Ingetrokken na een paar ton verkocht te hebben, maar toch leuk als je meer dan 4000 van die dingen hebt :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

PilatuS schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 19:09:
Als je het over whales hebt. Even een sellwall van 1.5 miljoen dollar aan Bcash op Binance. Ingetrokken na een paar ton verkocht te hebben, maar toch leuk als meer dan 4000 van die dingen hebt :P
best veel geld voor iets zonder waarde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Bever! schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 19:57:
[...]

best veel geld voor iets zonder waarde
Er is altijd wel een gek die het opkoopt.

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruutone
Het is echt feest met scalpen op BTC momenteel. Op-en-neer 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Erg verleidelijk om weer in Bitcoin te stappen, maar die kan ook zo maar afketsen op de MA25 en verder gaan met dalen. Ik kijk even aan of die lijn mooi doorbroken wordt of niet.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/sl5J6CZlR3qemJnfbVOspAHa/full.png

Natuurlijk weer te vroeg uit ONT gestapt, maar wel 4 Euro winst per Litecoin veilig gesteld, dus al met al prima.

Nog steeds geen idee hoe je een video van Twitter hier neer kunt pleuren, maar dit is een mooie stop loss: https://twitter.com/crypt...tatus/1163425813825576960. Zie ook de comments :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Taro schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 22:02:
Nog steeds geen idee hoe je een video van Twitter hier neer kunt pleuren, maar dit is een mooie stop loss: https://twitter.com/crypt...tatus/1163425813825576960. Zie ook de comments :)
Sommige dingen kunnen wel en andere weer niet. Een GIF plaatsen kan. GIFV of MP4 wat op het zelfde neerkomt kan weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Taro schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 22:02:
.
"Heard fire is announcing a new website next week gonna hold it..."

_/-\o_

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

En op plek 12 de voedselbankcoin.

Pagina: 1 ... 60 ... 108 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!