[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 58 ... 108 Laatste
Acties:
  • 396.570 views

• Hektor73
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 15-01-2023
[quote]PilatuS schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 13:39:
[...]

Ik open de 5 minuten chart van ICX, mooie run inderdaad :) Ga naar de 4 uur chart :| Daarna naar de daily chart _O-

Op de korte termijn ziet het er inderdaad interessant uit, maar met wat uitzoomen. Damn...
[/quote

Wellicht is de komst van Iconsensus mede de oorzaak van de pump. Ik zie zelf niet zo in, dat dit veel aan het project veranderd. Een tijdelijke pump of ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Hektor73 schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 14:39:
Wellicht is de komst van Iconsensus mede de oorzaak van de pump. Ik zie zelf niet zo in, dat dit veel aan het project veranderd. Een tijdelijke pump of ?
Voorlopig zie ik het als een deadcat bounce in de weg omlaag. Eigenlijk de hele weg omlaag zie je af en toe wat kleine runs omhoog. Alleen uiteindelijk falen die weer en zakt het verder door. Tot dat een munt meer laat zien door bijvoorbeeld een higher low te maken op de 4 uur met een higher high, dan kan je spreken van meer dan een deadcat vind ik persoonlijk :)

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Tominatie schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 10:28:
[...]

Zekers, maar LTC had wel een periode dat het veel harder steeg dan ETH, BTC etc.

Of dat dan ligt aan een halving hype valt over te discussiëren. Zelf heb ik vrij weinig met LTC, vind het zelfs een vrij nutteloze coin met 0 innovatie. Die shit raak ik de komende 3 jaar niet meer aan, koop wel weer wat als de halving ongv op 200 dagen nadert.
Er is geen enkele coin met innovatie dat iets met de prijs doet, ik snap ook niet zo waarom een coin moet innoveren als het nog niet eens op een punt is geweest dat het zicht zelf heeft kunnen bewijzen.
Dat punt zal voor 99% van de alts ook nooit komen.
Neem als voorbeeld een LTC die is 4 keer sneller dan een BTC, merk jij er iets van ? en alsof het ooit fiat zal vervangen dat gaat ook echt niet gebeuren, wat zou een LTC uberhaubt moeten inoveren ?

Goed marketing team opzetten grote community, zorgen dat je coin op alle exchanges staan zoals een LTC en je bent klaar, de techniek wordt toch niet gebruikt.

Alts buiten een paar store of value coins voegen en zullen ook nooit wat toevoegen.

De coins die een naam hebben en het langste mee gaan zullen overblijven verder zal alles gewoon op deadcoins terecht komen, daar durf ik wel een LTCtje voor in te zetten.

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-10 15:38
Slux schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 15:05:
[...]

Er is geen enkele coin met innovatie dat iets met de prijs doet, ik snap ook niet zo waarom een coin moet innoveren als het nog niet eens op een punt is geweest dat het zicht zelf heeft kunnen bewijzen.
Dat punt zal voor 99% van de alts ook nooit komen.
Neem als voorbeeld een LTC die is 4 keer sneller dan een BTC, merk jij er iets van ? en alsof het ooit fiat zal vervangen dat gaat ook echt niet gebeuren, wat zou een LTC uberhaubt moeten inoveren ?

Goed marketing team opzetten grote community, zorgen dat je coin op alle exchanges staan zoals een LTC en je bent klaar, de techniek wordt toch niet gebruikt.

Alts buiten een paar store of value coins voegen en zullen ook nooit wat toevoegen.

De coins die een naam hebben en het langste mee gaan zullen overblijven verder zal alles gewoon op deadcoins terecht komen, daar durf ik wel een LTCtje voor in te zetten.
https://dailyhodl.com/201...-scaling-solution-segwit/

Netjes toch?

Edit: Diep van binnen hoop ik dat BTC & LTC overblijven :P

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
HaruHaru schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 15:17:
[...]

https://dailyhodl.com/201...-scaling-solution-segwit/

Netjes toch?

Edit: Diep van binnen hoop ik dat BTC & LTC overblijven :P
Zeker zo zijn er nog wat andere innovaties geweest zoals atomic swaps maar je ziet het voegt niks toe aan de prijs. ;)

Van mij mag een Dash, XMR, NANO ook nog bij het lijstje, BTC zal altijd de coin blijven :P

• HaruHaru
Slux schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 15:20:
[...]

Zeker zo zijn er nog wat andere innovaties geweest zoals atomic swaps maar je ziet het voegt niks toe aan de prijs. ;)

Van mij mag een Dash, XMR, NANO ook nog bij het lijstje, BTC zal altijd de coin blijven :P
Atomic Swaps loopt QTUM best wel voorop mee (iets met nieuws berichten die ik laatst had gelezen). Ook die mag naast Nano wel blijven :D

Edit: 1: https://cryptobriefing.com/qtum-beam-atomic-swaps/
2: https://blog.qtum.org/atomic-swaps-qtum-beam-8b2c6bef8764

Geen idee of dit ook daadwerkelijk "voorop" lopen betekent maar progress is progress

[ Voor 24% gewijzigd door HaruHaru op 15-08-2019 15:23 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Paar uurtjes geleden na de stijging boven de 10.095 een mooie dikke short geopend, stijgt Bitcoin nog een stukje verder, ik heb er nog steeds vertrouwen in, stijgt nog een stukje verder, twijfel begint, druk op de market sell knop en ja hoor, binnen 1 minuut begint hij met dalen. Anders had ik nu op dikke winst gestaan. Dat was de 3e foute trade vandaag, na te beginnen met 1 goede. Vandaag inmiddels op 372 Dollar verlies.

Gelukkig had ik dat in de dagen hiervoor ook wel bij elkaar gesprokkeld, maar zo zie je maar weer, het zit niet altijd mee en winst pakken wanneer je dat hebt en op tijd uitstappen als de koers de verkeerde kant op gaat blijven belangrijk. Het mooie is nog dat ik dat hier zelf regelmatig zit te verkondigen, maar soms denk je beter te weten he :)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Nog steeds vloeit het bloed niet door de straat, dus koop/verkoop wederom niks/nada. ;)

• PilatuS
  • Niet online
Taro schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 15:56:
Paar uurtjes geleden na de stijging boven de 10.095 een mooie dikke short geopend, stijgt Bitcoin nog een stukje verder, ik heb er nog steeds vertrouwen in, stijgt nog een stukje verder, twijfel begint, druk op de market sell knop en ja hoor, binnen 1 minuut begint hij met dalen. Anders had ik nu op dikke winst gestaan. Dat was de 3e foute trade vandaag, na te beginnen met 1 goede. Vandaag inmiddels op 372 Dollar verlies.

Gelukkig had ik dat in de dagen hiervoor ook wel bij elkaar gesprokkeld, maar zo zie je maar weer, het zit niet altijd mee en winst pakken wanneer je dat hebt en op tijd uitstappen als de koers de verkeerde kant op gaat blijven belangrijk. Het mooie is nog dat ik dat hier zelf regelmatig zit te verkondigen, maar soms denk je beter te weten he :)
Misschien tijd om het om te keren na zo enorm veel omlaag. Dus long op de dips ipv short op de tops. Iets van een bounce omhoog zou niet zo vreemd zijn hier na zo enorm veel rood voor zoveel dagen :)

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Ik had vorige maand goede hoop op 25k deze maand als verjaardagscadeau. Verder nergens op gebaseerd hoor, had waarschijnlijk een zonnesteek opgelopen O-)
Ach ja we gaan het zien, het is maar fiatwaarde die lager wordt, het aantal coins blijft toch gelijk...alhoewel, net nog een beetje bijgekocht :)
Hodl to the moon.

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
PilatuS schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 16:05:
[...]

Misschien tijd om het om te keren na zo enorm veel omlaag. Dus long op de dips ipv short op de tops. Iets van een bounce omhoog zou niet zo vreemd zijn hier na zo enorm veel rood voor zoveel dagen :)
Op ByBit staat natuurlijk gewoon Bitcoin en als die stijgt profiteer ik daar automatisch van mee, dus ik short vooral. Maar, ik heb inmiddels ook de discipline om na 2-3 foute leverage trades op een dag even niets meer te doen, dan heb ik blijkbaar mijn dag niet :)

Misschien dat ik nog wat Litecoin/Ontology/ADA ritjes doe vandaag, maar verder niet. Vanaf morgen t/m maandag weekendje weg, dus dan sowieso maar even toekijken.

Wat een shit weer trouwens voor de vakantie :X

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:16
Taro schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 16:10:
[...]

Wat een shit weer trouwens voor de vakantie :X
Zojuist terug van een heerlijk duurloopje van 15km, perfect weer! Volgende week weer aan het werk dus dan zal het wel weer 25 graden worden..

Zero.

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-05 21:26
Wie heeft er nu verkoop van 6 miljoen ZIL staan op dit niveau.. :|

• PilatuS
  • Niet online
Klaas25 schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 16:22:
Kan van alles zijn. Misschien juist om meer te kunnen kopen omdat mensen tegenover zo'n sellwall niet willen kopen en juist verkopen wat de eigenaar van de wall wil. Er zal vast iets achter zitten en misschien wil ie ook wel gewoon verkopen, maar vaak genoeg zit er meer achter :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bruutone
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 29-09 15:18
Taro schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 16:10:
[...]

Op ByBit staat natuurlijk gewoon Bitcoin en als die stijgt profiteer ik daar automatisch van mee, dus ik short vooral. Maar, ik heb inmiddels ook de discipline om na 2-3 foute leverage trades op een dag even niets meer te doen, dan heb ik blijkbaar mijn dag niet :)
Hehe, herkenbaar! Na het online gaan van Binance ben ik ook alweer de helft van mijn winst verloren :P . Vermoedelijk iets met API en HFT... plus ik word hebberig/overmoedig als een paar trades van x25 goed gaan. :9

Nog iets anders btw; Via de tweet van https://twitter.com/ChartVampire kun je in ieder geval nog deze week gratis gebruik maken van een whalebot die blijkbaar een signaal afgeeft als er grote kans is op een pump of dump. Alle beetjes helpen! Geen idee of het iets is überhaupt. Drop het gewoon even hier. Voor vragen kun je niet verder bij mij terecht ;)

[ Voor 2% gewijzigd door bruutone op 15-08-2019 16:42 . Reden: Ff wat genuanceerd, gaat om bewegingen met Tether. ]

• DW23
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 13-09 12:05
Vraagje tussendoor: voor m'n Trezor One recovery test ben ik zo bijdehand geweest om niet voor een 'advanced' recovery (op m'n hardware wallet zelf) te gaan, maar de standaard recovery, waarbij je 24 woorden in random volgorde intoetst op je keyboard.

Ervan uitgaand dat er een keylogger op m'n computer zit, en iemand nu de 24 woorden van m'n seed in willekeurige volgorde heeft: hoe makkelijk is m'n seed te bepalen d.m.v. bruteforce? Volgens mij is bruteforcen relatief eenvoudig, dus ik vind opvallend dat Trezor deze mogelijkheid überhaupt aanbiedt.

Edit Antwoord aan mezelf: er zijn 24! combinaties, en dat zijn er nogal wat. Bovendien zitten er ook 'fake' woorden bij de recovery, dus voordat iemand dit gebruteforced heeft en m'n 50 euro aan crypto binnen kan hengelen, duurt wel effe. Chill.

[ Voor 65% gewijzigd door DW23 op 15-08-2019 17:01 ]

• Klaas25
Klaas25 schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 16:22:
En nu is die weg

• Mirved
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 02-10 15:20
Slux schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 15:05:
[...]

Toont wel weer het totaal gebrek aan inzicht, je zit er weer compleet naast. Net als je uitspraken over LTC de afgelopen maanden.

Bitcoin/LTC etc gaan idd nooit fiat vervangen. BTC is een store of value dat maakt het iets waard. LTC is idd verder waardeloos.

ETH heeft smart contracts (met daadwerkelijk commercieel gebruik) ETH of een andere coin met smart contracts gaan daadwerkelijk iets toevoegen aan de wereld. Deze techniek kan namelijk veel organisaties waar we nu middlemen voor nodig hebben overbodig maken.

XRP maakt transacties tussen banken makkelijker. Zo zijn er 3 tot 4 tal usecases te bedenken waarbij de coins die dit kunnen ook zullen bestaan. Zoiets als LTC kan geen van al deze zaken fatsoenlijk.

Marketing en exchanges is alleen maar voor speculatie op de korte termijn. Leuk maar uiteindelijk verlies je toch je geld ermee. Kijk maar naar al die shitcoins uit het verleden. Ook jij zal ooit bagholder worden.

Het feit dat die hele halving niks heeft opgeleverd voor LTC toont de totale desinteresse voor deze munt voor iedereen die long term investeert.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Mirved schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 16:58:
[...]

Toont wel weer het totaal gebrek aan inzicht, je zit er weer compleet naast. Net als je uitspraken over LTC de afgelopen maanden.
Maar gelukkig hebben we Smirved die wel alles weet en overal van op de hoogte is....
.... manmanman we zijn allemaal zo jaloers op je, toppertje ben je!!
8)7

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
ivibes schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 17:05:
[...]

Maar gelukkig hebben we Smirved die wel alles weet en overal van op de hoogte is....
.... manmanman we zijn allemaal zo jaloers op je, toppertje ben je!!
8)7
Zonde om er op in te gaan met die gozert, je ziet hem alleen in dipjes dan probeert ie overal zijn gelijk in te halen en verdraait alles zodat het voor hem klopt.

Dit is de beste oplossing voor hem ;)
div[data-owner-id="322076"]{ display:none; }

Ik ben wel benieuwd waar ik er naast zat met LTC trouwens, ik heb altijd gezegd dat ik niet zie waarom die halving reden was voor de stijging en ik heb nooit iemand geadviseerd om litecoin te kopen, ik heb het zelfs afgeraden, ik heb wel gezegd dat het voor de halving iets zou doen en een kwestie van sell the news was maar dat ik niet verwachte dat hij in een mega dip zou komen mits BTC zo bleef.
Volgens mij klopt het redelijk en hebben we een mooie piek gehad op de halving naar de 95Euro

Voorlopig is LTC nog steeds samen met BNB 1 van de best presteerde alts dit jaar en zijn alle alts behoorlijk rekt gegaan ;)

[ Voor 36% gewijzigd door Slux op 15-08-2019 17:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-04 21:30

sourcecode

Prepare for the next ATH

henk en ingrid stappen voorlopig niet in :+

Prepare for the next ATH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
sourcecode schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 17:32:
Ingrid heeft Henk de vorige keer klappen gegeven toen er 97% af ging. Henk is bang de volgende keer doodgeslagen te worden. Henk durft niet meer in te stappen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:16
sourcecode schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 17:32:
Dat bloed in de straten van @Henk en Ingrid is inmiddels al 1,5 jaar opgedroogd.. Die zijn net financieel hersteld, die stappen never nooit meer in.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Er is toch een mooie reden voor henk en ingrid in te stappen, shorten of longs met x100 dan kunnen ze het vorige verlies zo weer goed maken.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Slux schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 17:40:
Er is toch een mooie reden voor henk en ingrid in te stappen, shorten of longs met x100 dan kunnen ze het vorige verlies zo weer goed maken.
En dan binnen 3 minuten rekt gaan :+ Henk slaapt de rest van zijn leven op de bank.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

PilatuS schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 17:42:
[...]

En dan binnen 3 minuten rekt gaan :+ Henk slaapt de rest van zijn leven op de bank.
denk in het park buiten |:( |:( |:( |:(

Prepare for the next ATH

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

nou crypto maten het is allemaal maar een nogo area.....
morgen 9600 ?, mits sjeik weet ik veel de trekker over gooit

Prepare for the next ATH

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
sourcecode schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 20:56:
nou crypto maten het is allemaal maar een nogo area.....
morgen 9600 ?, mits sjeik weet ik veel de trekker over gooit
Morgen dik over de 10k *O*

http://www.ask8ball.net/

• bruutone
Als Plustoken via allerhande wegen toch nog flink gaat dumpen komen we wellicht lager uit... Gelukkig worden de 'gestolen' 200K BTC inmiddels geweerd van exchanges, maar je weet natuurlijk nooit wat er nog komt...

Hopelijk valt het allemaal wel mee, maar goed nieuws is het niet. 8)7

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18:15

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 00:13

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 01-10 23:37
Ali Baba 1001 schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 16:09:
Ik had vorige maand goede hoop op 25k deze maand als verjaardagscadeau. Verder nergens op gebaseerd hoor, had waarschijnlijk een zonnesteek opgelopen O-)
Ach ja we gaan het zien, het is maar fiatwaarde die lager wordt, het aantal coins blijft toch gelijk...alhoewel, net nog een beetje bijgekocht :)
Hodl to the moon.
Maand is nog niet voorbij he. Het is en blijft crypto... Bullish blijven dus! :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Pas je wel op big spender,in je uppie duw je de BTC in de groene cijfers. *O*

• C6DL
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-09 19:31
Hmm waar gaan we op inzetten vannacht?
Daling ..of een verdere stijging.. lastig lastig :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
LTC is ook kapot lijkt wel. Doet een redelijke run omhoog met BTC mee. BTC daalt iets en LTC doet een volledige retrace terwijl BTC en zelfs Bcash maar iets zakken. BTC doet een double top en Bcash komt iets lager uit terwijl LTC terug bij af is. Raak LTC maar even niet meer aan nu. Eerst deed ie altijd meer dan BTC, maar komt nu helemaal nergens.

• Drardollan
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 02-10 16:58
Zoveel groen heb ik al dagen niet gezien

Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
_O-

Als iemand nog een goed voorbeeld wil waarom je net onder een rond bedrag en onder de order daar boven moet verkopen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/X6BjKagWHOzykAaE12WFWx7r/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07 19:07
Taro schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 15:56:
Vandaag inmiddels op 372 Dollar verlies.
Je hebt pas een verlies als je met verlies verkoopt. Waarom niet wachten totdat de koers weer hoger staat en dan je winst pakken. Je kan toch desnoods een paar maanden wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:24

Bever!

3

bones schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 05:55:
[...]

Je hebt pas een verlies als je met verlies verkoopt. Waarom niet wachten totdat de koers weer hoger staat en dan je winst pakken. Je kan toch desnoods een paar maanden wachten?
Als je met hefboom werkt word je geliquideerd als je teveel verlies hebt. Is dus geen optie

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dotcom87
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01-10 14:17
Hier nog steeds in de short, geopend op een avg van 11344. Profits gepakt op 10927, 10626 en 10119. De rest laten we lekker uitbollen met een SL die ik om de 4u aanpas. Deze staat nu op 11080. We zien wel waar we eindigen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruutone
Die hele regenboog heb ik liggen slapen.... Wie is er rijk geworden vannacht?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Appeltjeeitje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22:46
bruutone schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 07:22:
Die hele regenboog heb ik liggen slapen.... Wie is er rijk geworden vannacht?
Nu weer hard onderuit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotcom87
8) party hard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 02-09 18:58
Man... het mag gewoon niet naar boven he, die dumps zijn grof en snel... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruutone
Helaas was ik nog niet wakker voor de drop :( Wat een kans op een mooie short. Goddamn, wat baal ik daarvan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appeltjeeitje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22:46
bruutone schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 07:48:
[...]

Helaas was ik nog niet wakker voor de drop :( Wat een kans op een mooie short. Goddamn, wat baal ik daarvan.
Gistermiddag wilde ik op dit nivo instappen (long) maar dat lukte niet ivm te scherpe limiet.

Nu kan het maar twijfel ik.....denk dat het nog lager gaat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaruHaru
Man man man, wat een markt weer.

Mensen, ik ga full on HODL mode. Alles omzetten naar Bytecoin. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruutone
Wel link nu, deze candle omhoog is waarschijnlijk doordat mensen hun short liquideren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 28-09 16:17
bruutone schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 08:00:
Wel link nu, deze candle omhoog is waarschijnlijk doordat mensen hun short liquideren...
Heb ook deze hele mooie short kans gemist door slaap, balen, maar als deze mensen hun short sluiten, vraag ik mij of ze er dubbel zoveel kopen en dan meteen weer long gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drardollan
bruutone schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 08:00:
De kaars is uit, ik herhaal, de kaars is uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bruutone
Sahara schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 08:08:
[...]

Heb ook deze hele mooie short kans gemist door slaap, balen, maar als deze mensen hun short sluiten, vraag ik mij of ze er dubbel zoveel kopen en dan meteen weer long gaan.
Of we zakken nog even door tot de CME futures gap op 8500K....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
bruutone schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 08:11:
[...]

Alleen zie je vaak dat wanneer Europa weer aan zet is tussen 8 en 9 uur dat er dan toch weer mensen zijn die denken “het is toch wel goedkoop nu, laat ik BTC kopen” en je alsnog die pump krijgt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

bruutone schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 08:11:
[...]

Uiteindelijk komt ie daar wel.

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Ik ga voor de 8,5K om vervolgens nog even rustig naar de 7,2K af te zakken en dan gaan we los...
:9
...Ready for Takeoff.....Mooooonnnn....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
bones schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 05:55:
[...]

Wat @Bever! zegt inderdaad, met een 25x short kan je niet wachten. Los van een eventuele liquidatie van je positie heb je ook te maken met funding.

En dat je pas verlies hebt als je verkoopt is niet waar. Je hebt direct verlies, want het is niet zeker dat iets weer stijgt. Deze discussie is hier regelmatig gevoerd.

Edit: Zakken we er doorheen? Dan gaat het hard... Zou me niet verbazen als Bitcoin +-8.500 aantikt en in de uren/dagen daarna een bounce maakt tot weer vlak boven de MA99 lijn.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/J644jpcHeMOdtuTqBjxELcOf/full.png

[ Voor 20% gewijzigd door Taro op 16-08-2019 09:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bruutone
ivibes schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 08:43:
Ik ga voor de 8,5K om vervolgens nog even rustig naar de 7,2K af te zakken en dan gaan we los...
:9
...Ready for Takeoff.....Mooooonnnn....
'Hopen' dan dat tegen die tijd de daily 200MA het houdt, anders gaan we in een bearmarket en dan is het einde zoek...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Ik heb met het plukje Bitcoin dat ik op ByBit heb staan een 25x short geopend die ik rond de 8725 ga closen. Die laat ik of rekt gaan (want iedere grote stijging eindigt tot nu toe weer met een grote daling), of ik close hem met een mooi percentage. Inmiddels op +8%.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sahara
Taro schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 09:39:
Ik heb met het plukje Bitcoin dat ik op ByBit heb staan een 25x short geopend die ik rond de 8725 ga closen. Die laat ik of rekt gaan (want iedere grote stijging eindigt tot nu toe weer met een grote daling), of ik close hem met een mooi percentage. Inmiddels op +8%.
Laat je positie niet liquideren, plaats echt een SL van ca. 30 dollar boven je liquidatie prijs, want anders spek je alleen maar het Insurance fund van Bybit. Pure diefstal is het, ook bij BitMEX, tenminste een half procent margin verlies je als je zonder SL geliquideerd wordt.

Twee dagen geleden nog werd ik geliquideerd met een kleine long op Bybit, voor mij om gewoon uit te testen hoeveel dollar verschil ik moet aanhouden met een SL, aangezien je SL bij Bybit de Last Price aanhoudt als prijs en de liquidatie prijs de Mark Price aanhoudt. M’n liq prijs was toen 10542,50, de prijs dipte even naar 10540 en daarna weer snel omhoog, maar de bankruptcy Price die Bybit op dat moment hanteerde voor mijn positie was 10490,5 en die prijs had BTC letterlijk de afgelopen 4 uur daarvoor niet aangetikt. Dus m.a.w. hun Insurance fund werd met een volledige fictieve daling gespekt. Uren later werd alsnog de 10490,5 gebroken, maar na dat dipje naar 10540 ging BTC eerst richting 10600.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

Verwijderd

Nu in de aanbieding; de crypto workshop: Je positie liquideren kun je leren!

Stuur 0,5 ETH naar 0900-REKT.

Ook jij kunt succesvol je vermogen erdoor jagen op Bitmex!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Lastig he dat voortschrijdend inzicht. Short geclosed, stijging afgewacht en op 10.099,50 opnieuw een short geopend die op >10% staat, stop loss nu ook in het groen. Dat rekt gaan wil vooralsnog niet lukken, al loopt het voorraadje Bitcoin op ByBit wel gestaag terug.

Aan de andere kant heb ik door in fiat te zitten meer Bitcoin als ik nu weer zou instappen. Desondanks ben ik zeker van de partij @Verwijderd :)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Taro schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 12:17:
Lastig he dat voortschrijdend inzicht. Short geclosed, stijging afgewacht en op 10.099,50 opnieuw een short geopend die op >10% staat, stop loss nu ook in het groen. Dat rekt gaan wil vooralsnog niet lukken, al loopt het voorraadje Bitcoin op ByBit wel gestaag terug.

Aan de andere kant heb ik door in fiat te zitten meer Bitcoin als ik nu weer zou instappen. Desondanks ben ik zeker van de partij @Verwijderd :)
Dat voortschrijdend inzicht is inderdaad vrij lastig, daarom hier nog een mooi voorbeeld van de marktcyclus om e.e.a. beter in te kunnen schatten:

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/jzbewdh3ucz11.jpg

Naar mijn inzicht zitten we ongeveer in de anger fase.

Al zijn mijn holds toch al redelijk rekt, het kan altijd rekter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 11:18:
Nu in de aanbieding; de crypto workshop: Je positie liquideren kun je leren!

Stuur 0,5 ETH naar 0900-REKT.

Ook jij kunt succesvol je vermogen erdoor jagen op Bitmex!
Door dit soort activiteiten krijg ik niet meer rechtgeluld dat crypto echt niet alleen maak gokken is..

Onbegrijpelijk eigenlijk dat het hier bijna verheerlijkt lijkt te worden..

Maar goed, ondertussen had ik dus in kunnen kopen op minder dan een kwartje! :r

Mijn volgende inkoopmoment voor IOTA zet ik maar gewoon op een dubbeltje, lekker ouderwets!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

D-Ed schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 12:48:
[...]

Door dit soort activiteiten krijg ik niet meer rechtgeluld dat crypto echt niet alleen maak gokken is..

Onbegrijpelijk eigenlijk dat het hier bijna verheerlijkt lijkt te worden..

Maar goed, ondertussen had ik dus in kunnen kopen op minder dan een kwartje! :r

Mijn volgende inkoopmoment voor IOTA zet ik maar gewoon op een dubbeltje, lekker ouderwets!
Crypto is echt wel meer dan alleen maar gokken hoor.

Het is gokken met leverage! Veel beter dus. ;)

En je hebt altijd nog TA waardoor je verantwoord en ogenschijnlijk controleerbaar kunt gokken met leverage.

Als je de hele dag in de gokhal zit ben je een vieze gokverslaafde die met de rug aangekeken wordt door de maatschappij, zit je de hele dag achter een laptop te longen en shorten ben je een crypto entrepreneur met gevorderd marktinzicht.

Het maakt mij trouwens niet uit verder, ieder z'n ding. Lekker van genieten en hopelijk veel centjes binnenharken. :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 02-10 16:38
Verwijderd schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 13:09:
[...]

Crypto is echt wel meer dan alleen maar gokken hoor.

Het is gokken met leverage! Veel beter dus. ;)

En je hebt altijd nog TA waardoor je verantwoord en ogenschijnlijk controleerbaar kunt gokken met leverage.

Als je de hele dag in de gokhal zit ben je een vieze gokverslaafde die met de rug aangekeken wordt door de maatschappij, zit je de hele dag achter een laptop te longen en shorten ben je een crypto entrepreneur met gevorderd marktinzicht.

Het maakt mij trouwens niet uit verder, ieder z'n ding. Lekker van genieten en hopelijk veel centjes binnenharken. :Y
dat laatste dat lukt nog niet zo :O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
bie100 schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 13:15:
[...]

dat laatste dat lukt nog niet zo :O
Dan accumuleren als een malle natuurlijk _/-\o_ :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

D-Ed schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 13:17:
[...]

Dan accumuleren als een malle natuurlijk _/-\o_ :+
En als het accumuleren niet lukt, kun je altijd nog zeggen dat je er voor de long term in zit en hodlt omdat je vertrouwen hebt in de techniek.

Eigenlijk ben je dan een verliezer maar omdat het crypto is komt het alsnog interessant over.

Geniaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

99 EMA op de daily....
Gaan we bouncen of zakken we er als een baksteen doorheen? .... that's the question....
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
Short squeezetje?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
ivibes schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 13:40:
99 EMA op de daily....
Gaan we bouncen of zakken we er als een baksteen doorheen? .... that's the question....
:?
Hij raakt die nu voor de 2e keer aan. Wel ook voor de 2e keer een bounce. Als we niet verder omhoog kunnen komen en voor een 3e of 4e keer gaan dan zal ie wel breken. 3x is meestal de max voor een bounce, als het dan niet lukt om omhoog te komen verlies ie de support meestal wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

PilatuS schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 13:46:
[...]

Hij raakt die nu voor de 2e keer aan. Wel ook voor de 2e keer een bounce. Als we niet verder omhoog kunnen komen en voor een 3e of 4e keer gaan dan zal ie wel breken. 3x is meestal de max voor een bounce, als het dan niet lukt om omhoog te komen verlies ie de support meestal wel.
Inderdaad weer een flinke bounce maar zoals jij ook al aangeeft, we kunnen niet blijven stuiteren.....
Denk ook dat ie het niet veel langer gaat houden en dat we de diepere regionen gaan opzoeken....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
ivibes schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 13:52:
[...]

Inderdaad weer een flinke bounce maar zoals jij ook al aangeeft, we kunnen niet blijven stuiteren.....
Denk ook dat ie het niet veel langer gaat houden en dat we de diepere regionen gaan opzoeken....
Ik heb in ieder geval buy orders klaarstaan rond de 9200.. Ik verwacht (onderbuikgevoel) dat die 9800 het toch niet gaat houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
ivibes schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 13:52:
[...]
We kunnen niet blijven stuiteren inderdaad. Of we vinden de weg omhoog, of we zakken er doorheen. Die 3e keer is vrijwel altijd het meest belangrijk. Zowel op korte als lange timeframes zie je dit keer op keer uitspelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 13:35:
[...]

En als het accumuleren niet lukt, kun je altijd nog zeggen dat je er voor de long term in zit en hodlt omdat je vertrouwen hebt in de techniek.

Eigenlijk ben je dan een verliezer maar omdat het crypto is komt het alsnog interessant over.

Geniaal.
Ik heb hier een t-shirt van laten drukken:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/VysFn5OudLhnvIuf0M1t3XrX/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
XRP heeft het al zwaar. In value. ;(

Behalve dat heeft het verder geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drardollan
Klaas25 schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 14:15:
[...]

XRP heeft het al zwaar. In value. ;(

Behalve dat heeft het verder geen problemen.
Ooit stijgt ie, lekker HODL HODL HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

50% in bitcoin gekocht rond de 8500-8800
27,5 % in ethereum gekocht rond 162
22,5% XRP. gekocht rond 0,23.

Laten we naar de maan gaan met een lambo.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2019 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotcom87
Verwijderd schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 14:37:

Rond de 162?

Ah ok, ik veronderstel dat je gewoon dip buys hebt gezet?

Of we zijn hier in euro's bezig ;)

[ Voor 14% gewijzigd door dotcom87 op 16-08-2019 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drardollan
Verwijderd schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 14:37:

BTC gemiddeld gekocht op €6932 :)
ETH gemiddeld gekocht op €244 :(
LTC gemiddeld gekocht op €97 :(
XRP gemiddeld gekocht op €0,36 :(

Algehele gemoedstoestand: ;(

Maar we gaan weer naar de MOON! HODL die bags!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drardollan schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 14:44:
[...]

BTC gemiddeld gekocht op €6932 :)
ETH gemiddeld gekocht op €244 :(
LTC gemiddeld gekocht op €97 :(
XRP gemiddeld gekocht op €0,36 :(

Algehele gemoedstoestand: ;(

Maar we gaan weer naar de MOON! HODL die bags!
gewoon bijkopen en rustig wachten tot je sell orders gaan piepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drardollan
Verwijderd schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 14:45:
[...]

gewoon bijkopen en rustig wachten tot je sell orders gaan piepen
Dat is wel het voordeel, gemiddelden dalen hard met nu aankopen.

Maar koop even niets, zit al aan max budget. Eerst maar eens wat geld maken, plan is nog steeds om alle alts te lozen als er winst zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Drardollan schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 14:49:
[...]

Dat is wel het voordeel, gemiddelden dalen hard met nu aankopen.

Maar koop even niets, zit al aan max budget. Eerst maar eens wat geld maken, plan is nog steeds om alle alts te lozen als er winst zit.
hypotheek aanvragen nu het nog kan. straks als we over 2 weken de ATH aantikken baal je hard . IK eet nu 2 weken lang wat minder en op straat. Maarja straks hoef ik nooit meer te werken

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2019 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drardollan
Verwijderd schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 14:50:
[...]

hypotheek aanvragen nu het nog kan. straks als we over 2 weken de ATH aantikken baal je hard . IK eet nu 2 weken lang wat minder en op straat. Maarja straks hoef ik nooit meer te werken
Misschien van het weekend nog ff kontje verkopen achter CS.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Drardollan schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 14:51:
[...]

Ah. De wanhopige vorm van DCA. (Dollar cock anal.)

We zitten in despair mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Drardollan schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 14:51:
[...]

Dat is al een tijdje niet meer mogelijk achter het CS

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 14:50:
[...]
straks als we over 2 weken de ATH aantikken baal je hard .
En straks als er nog eens 50% van de alts af gaat baal je nog veel harder. Het is maar de vraag welke alts ooit nog hun ATH gaan zien. Geloof er niets van dat ook maar 50% van de alts dit nog gaan doen. Het advies om maar te blijven bijkopen kan het ook advies zijn om de DCA'en tot de 0.

Laat bepaalde alts maar laten zien dat ze de weg omhoog kunnen vinden, in plaats van maar blijven zakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Drardollan
Verwijderd schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 15:00:
[...]

Ah. De wanhopige vorm van DCA. (Dollar cock anal.)

We zitten in despair mensen.
Ik huil mijzelf in slaap ;(

Slux schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 15:00:
[...]

Dat is al een tijdje niet meer mogelijk achter het CS
Dat ligt eraan welk CS je hebt. En anders kan je altijd nog naar Bunschoten/Spakenburg, hebben ze een pracht van een parkeerplaats :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 02-10 16:38
Drardollan schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 15:07:
[...]

Ik huil mijzelf in slaap ;(

[...]

Dat ligt eraan welk CS je hebt. En anders kan je altijd nog naar Bunschoten/Spakenburg, hebben ze een pracht van een parkeerplaats :o
sommigen hadden vroeger een krantenwijk zo te lezen verdiende jij het op een andere manier( niet dat het mijn uit maakt btw) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drardollan
bie100 schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 15:22:
[...]

sommigen hadden vroeger een krantenwijk zo te lezen verdiende jij het op een andere manier( niet dat het mijn uit maakt btw) :)
Als vertegenwoordiger zie je nog eens iets van Nederland ;)

Vroeger kon je naar de Bosberg (A27 nabij Hilversum). Maar helaas ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 15:02:
[...]

En straks als er nog eens 50% van de alts af gaat baal je nog veel harder. Het is maar de vraag welke alts ooit nog hun ATH gaan zien. Geloof er niets van dat ook maar 50% van de alts dit nog gaan doen. Het advies om maar te blijven bijkopen kan het ook advies zijn om de DCA'en tot de 0.

Laat bepaalde alts maar laten zien dat ze de weg omhoog kunnen vinden, in plaats van maar blijven zakken.
Pilatus, niet zo pessimistisch. Als je uberhaupt crypto ga kopen om geld binnen te harken zit je al in de verkeerde business. Daarnaast ook heel slecht voor hart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 15:32:
[...]

Pilatus, niet zo pessimistisch. Als je uberhaupt crypto ga kopen om geld binnen te harken zit je al in de verkeerde business. Daarnaast ook heel slecht voor hart.
En het tegenovergestelde van zogenaamd pessimistisch is:
Maarja straks hoef ik nooit meer te werken
No way dat alle coins hun ATH's weer gaan zien.

Verder gaat het prima met mijn hart hoor. Shitcoin X kopen, ritje maken, winst pakken en weg er mee. Bevalt meer dan prima en kan heerlijk rustig slapen omdat ik nooit lang genoeg in een shitcoin zit om de boel -80% te zien doen. Pak voor de gein eens de weekly chart van XRP er bij, kan je zien dat ie lager staat dan een jaar terug. En ja, misschien gaat ie volgende week naar de maan. Of er gaat nog een 50% van af de komende maanden.

Het advies om maar te blijven kopen zonder dat er enig zicht is op de weg omhoog is gewoon kop of munt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 15:41:
[...]

Het advies om maar te blijven kopen zonder dat er enig zicht is op de weg omhoog is gewoon kop of munt block of chain.
Analoog doen we niet meer aan he. Dit is cryptoooooooo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WTY2
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12-10-2024
Nog mensen in matic? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Azer
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Matic? Nee dat is de coin van vorige week. Deze week is het DUSK wat je moet traden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Azer schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 16:22:
[...]

Matic? Nee dat is de coin van vorige week. Deze week is het DUSK wat je moet traden.
Ben stiekem al met de coin van volgende week bezig, REN...
O-)

[ Voor 62% gewijzigd door iVibes op 16-08-2019 16:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hektor73
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 15-01-2023
ivibes schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 16:27:
[...]

Ben stiekem al met de coin van volgende week bezig, REN...
O-)
Deze week ook al een paar mooie ritjes mee gemaakt, hopelijk wil ie volgende week ook nog 😄. Is één van mijn favoriete trading coins, is volatiel, redelijk volume en reageert minder sterk op bewegingen van BTC. Vanwaar jouw keuze voor REN ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Hektor73 schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 16:34:
[...]

Deze week ook al een paar mooie ritjes mee gemaakt, hopelijk wil ie volgende week ook nog 😄. Is één van mijn favoriete trading coins, is volatiel, redelijk volume en reageert minder sterk op bewegingen van BTC. Vanwaar jouw keuze voor REN ?
Dan kunnen we elkaar de hand schudden..... Speel ook al een tijdje met REN...

check;
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/59493666

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Azer schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 16:22:
[...]

Ik hou ANKR ook goed in de gaten. Gisteren een ritje mee gemaakt. Eens zien of dit de volgende Binance ICO pump gaat worden. De rest is allemaal al gegaan, ANKR nog niet :)

Edit: MATIC is op de 4 uur chart trouwens wel interessant zo op de MA. Mocht ie verder gaan zou het hier moeten zijn.

[ Voor 13% gewijzigd door PilatuS op 16-08-2019 16:57 ]

Pagina: 1 ... 58 ... 108 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!