* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Nice idd, heb de hele dag niet gekeken, toch weer een tientje per stuk erbij sinds gisteravond. Direct verkopen die handelPHPResource schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 16:55:
Zo litecoin is er weer lekker vandoor. Betekent vaak dat bitcoin volgt
Edit: lijkt op een herhaling van een paar dagen geleden. Groot verlies goedmaken, veel fomo, om de dag daarna weer verder te dumpen. Heb een long icm stop loss lopen, maar blijf verder nog in fiat.
[ Voor 23% gewijzigd door Taro op 17-07-2019 17:26 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Belangrijkste nummer is die van euthanasie diensten.Slux schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 16:58:
[...]
![]()
Is maar goed dat ik de nodige hulp lijnen in mijn telefoon heb staan met deze berichten.
Weg
Nee hoor, het belangrijkste nummer is van Het Orakel van AstroTV.New Yorker schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 17:39:
[...]
Belangrijkste nummer is die van euthanasie diensten.
Die weet echt alles
Hij zegt dat het een koopje is dus je vult je zakken nu maar vuige krent dat je er bent.Stokstaart schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 16:13:
[...]
Ssst! Mogen we nog heel even in de paniekmodus blijven? Heb nog wat kooporders die ik graag gevuld zie
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.
Ja ik heb een mooi ritje gehad, ingestapt op 70 en eruit op 81HaruHaru schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 17:59:
@Slux ik hoop dat je op tijd LTC had kunnen kopen en deze mooi stijging hebt mee genomenik anders wel
Je zou verwachten dat er een dipje aan komt., al zie het er niet goed uit voor slux, en koop ik staks weer minder terug
Ik denk dat we zo richting de 10.5k kunnen gaan en daar weer tegen een muur aanlopenSlux schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 18:04:
[...]
Ja ik heb een mooi ritje gehad, ingestapt op 70 en eruit op 81![]()
Je zou verwachten dat er een dipje aan komt., al zie het er niet goed uit voor slux, en koop ik staks weer minder terug
Ik gok zo dat we nog kansen gaan krijgen om meer terug te kopen.
zo: https://www.tradingview.com/x/nvr8CbWR/
alhoewel de vpvr een hogere bedrag laat zien.
Misschien mooier op deze manier? 4 uur chart: https://www.tradingview.com/x/BYPeofqt/
[ Voor 16% gewijzigd door HaruHaru op 17-07-2019 18:10 ]
Eindelijk iemand die wat verstandigs uitkraamt.DJ-Promo schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 18:13:
Wil nog wat BTC kopen maar nog niet aangedurft. Even afwachten wat ie doet. Als ie alleen maar stijgt vind ik het ook prima.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Je zit er diep in dusCrypts schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 18:26:
[...]
Eindelijk iemand die wat verstandigs uitkraamt.Stijgen moet die del, knallen met die temeier en de hoogte in met die sloerie. Dat marginale geklooi onder die 20k heeft nu wel lang genoeg geduurt. To the moon and beyond und schnell bitte.
* Crypts is in it for the tech.
Nee maar even zonder dollen, crypto's stellen in de financiële wereld nog geen ruk voor. Tussen die grote witte boorden meneren is crypto dat mongoloïde kleutertje wat nog niet eens zelfstandig zonder hulp door de ballenbak kan laat staan binnen de lijntjes van een kleurplaat blijven of deze uberhaubt droog houden van immer druipend speeksel vanuit de mondhoekjes.

We zijn 'al' 10 jaar onderweg he? Tijd dat het eens serieus op de kaart van de meute komt.
Vorige week mijn stack voor 90% verkocht.
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Klein pumpje omdat ze op een US based exchange zijn gelist.B-Bandit schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 18:46:
Wat is er nou weer met nano aan de hand
Zolang de moon boys, hdler termen, hacks, en een binace die alleen maar die shitcoisn blijft steunen zie ik het niet gebeuren.Crypts schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 18:42:
[...]
* Crypts is in it for the tech.![]()
Nee maar even zonder dollen, crypto's stellen in de financiële wereld nog geen ruk voor. Tussen die grote witte boorden meneren is crypto dat mongoloïde kleutertje wat nog niet eens zelfstandig zonder hulp door de ballenbak kan laat staan binnen de lijntjes van een kleurplaat blijven of deze uberhaubt droog houden van immer druipend speeksel vanuit de mondhoekjes.![]()
We zijn 'al' 10 jaar onderweg he? Tijd dat het eens serieus op de kaart van de meute komt.
Het blijft een speelveld voor de nerds en zolang er geen vorm van regulatie en die volatiliteit zo blijft stappen er geen mensen met ''verstand'' in, op een paar store of value coins na.
Nou ja de eerste stap is dat het weer even een moonshot nodig heeft zodat er weer een kluitje nieuwe mensen instappen, dat gebeurt elke keer en naarmate de groep groter wordt krijg je vanzelf wat meer 'stabiliteit' denk ik. Des te meer bezit verwatert over een groter wordende groep des te minder (groot) zullen de uitschieters worden, dat is althans mijn theorie.Slux schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 18:49:
[...]
Zolang de moon boys, hdler termen, hacks, en een binace die alleen maar die shitcoisn blijft steunen zie ik het niet gebeuren.
Het blijft een speelveld voor de nerds en zolang er geen vorm van regulatie en die volatiliteit zo blijft stappen er geen mensen met ''verstand'' in, op een paar store of value coins na.
Verwijderd
zou je denken? dan wil ik niet weten wat er met de alts gaat gebeuren..ik lees net een analyse van hetcryptohuis en die denkt dat weeen kleine reversal gaan maken, om opnieuw de $10.200 zone op te zoeken..wat denken jullie? hier kun je het stukje trouwens lezen: https://cryptobenelux.com...tcoin-prijs-analyse-17-7/The Redman schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 16:56:
Verwacht BTC rejectie op 9.8k en dan weg vervolgen naar 8.2k
Verwijderd
Dat moeten we nog maar zien. Ik ben het met Theredman eensVerwijderd schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 19:02:
[...]
zou je denken? dan wil ik niet weten wat er met de alts gaat gebeuren..ik lees net een analyse van hetcryptohuis en die denkt dat weeen kleine reversal gaan maken, om opnieuw de $10.200 zone op te zoeken..wat denken jullie? hier kun je het stukje trouwens lezen: https://cryptobenelux.com...tcoin-prijs-analyse-17-7/
Verwacht eerder nog een dump voordat we omhoog gaan
Thanks!B-Bandit schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 18:46:
Wat is er nou weer met nano aan de hand
Hallo met Tim

Edit: Ik ben nog nooit zo blij geweest terwijl ik in mijn spam folder keek, loop ik daar even binnen

[ Voor 82% gewijzigd door Taro op 17-07-2019 19:39 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Alleen eerst even naar 9060, maar inderdaad hij begint er weer mee te flirtenTaro schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 19:33:
@PilatuS 9.8k says voorzichtig yesEn nu alsnog no...
Edit: Ik ben nog nooit zo blij geweest terwijl ik in mijn spam folder keek, loop ik daar even binnen
[Afbeelding]
Hoe kom je aan die spam dan ? Ik heb nog nooit crypto spam gehad, serieus nog niet 1 enkel mailtje.
https://twitter.com/josepi909/status/1151160425104494592
Edit: Nog een leuke: (Nee crypto algemeen talk. Niks met de handle van poster te maken..)
Een bullish iemand als je mij vraagt. Hij zal zelf ook wel paar bags hebben.
https://twitter.com/BankXRP/status/1151513393871896576The best of from the Financial Services Comittee on Libra & cryptocurrency
[ Voor 61% gewijzigd door Klaas25 op 17-07-2019 20:14 ]
[ Voor 86% gewijzigd door raceneus968 op 17-07-2019 21:09 ]
Nee, helemaal niks... niet van de voedselbank en niets van de andere kant.. @Verwijderd jij?raceneus968 schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 21:08:
Heb je al nieuws Pelox?
Zero.
Dacht dat ik al erg was met LTC maar je hebt altijd baas boven baas met shillersKlaas25 schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 20:01:
Crypto baby!!!! Binnenkort volledige wereld dominatie!!
https://twitter.com/josepi909/status/1151160425104494592
Edit: Nog een leuke: (Nee crypto algemeen talk. Niks met de handle van poster te maken..)
Een bullish iemand als je mij vraagt. Hij zal zelf ook wel paar bags hebben.![]()
[...]
https://twitter.com/BankXRP/status/1151513393871896576

Ik heb dit maar half meegekregen. Jullie hebben een donatie gedaan bij de voedselbank met xrekt (de coin die uit een grap is gecreëerd)?Pelox schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 21:11:
[...]
Nee, helemaal niks... niet van de voedselbank en niets van de andere kant.. @Verwijderd jij?
Was dat om @Slux te supporten?TuutjDrie schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 21:16:
[...]
Ik heb dit maar half meegekregen. Jullie hebben een donatie gedaan bij de voedselbank met xrekt (de coin die uit een grap is gecreëerd)?
[ Voor 8% gewijzigd door raceneus968 op 17-07-2019 21:35 ]
Was toch geen shill. Alleen van die "grotere mannetjes" positief over crypto. Dat willen we tochSlux schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 21:11:
[...]
Dacht dat ik al erg was met LTC maar je hebt altijd baas boven baas met shillers
Ah vandaar dat ik die fles La Favorite rum uit 1993 kreeg vorige week, Dank my fellow tweakersraceneus968 schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 21:25:
Ja, die wilde graag eens een fatsoenlijke whisky drinken

Rookworst zonder r is ook worst.
Je post links naar accounts die niets anders doen dan XRP shillen. Hoe kan dat dan geen shill zijn ?Klaas25 schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 21:26:
[...]
Was toch geen shill. Alleen van die "grotere mannetjes" positief over crypto. Dat willen we toch
Ik heb nu al 3x ervaren dat je op de Confirm knop drukt (Zowel verkoop optie, als Stop loss instellen), dat die blijft draaien en na 30 seconden krijg je een timeout melding. Met een x25 die de verkeerde kant op schiet word je daar echt niet gelukkig van, 0,06 minderBartvandelaar schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 21:53:
Even op bybit zitten kloten. Uiteraard met een klein verlies. Besloten dat ik daar me vingers voorlopig niet aan brandt. Wel een prima site wat vlot werkt zeg. Top site voor de mensen die met leverage willen werken.
Of een bot die fout gaat.PilatuS schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 22:05:
Er is iemand met veel vertouwen in LINK. Is voor 250k dollar aan het kopen met reeds 150k gekocht.
Zou kunnen, maar die kans lijkt mij klein. Zou niet weten waarom het een fout zou moeten zijn. Er komen wel vaker zulke orders voorbij. Vind het altijd wel interessant om te zien bij welke munten het is. Ook bij BNB zie je soms dat er voor een paar ton wordt gekocht.
Ik zet er nog specifiek bij: Let niet op de poster let op het bericht. Ging om de gedeelde video. Duidelijker kan ik het niet maken.PilatuS schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 21:57:
[...]
Je post links naar accounts die niets anders doen dan XRP shillen. Hoe kan dat dan geen shill zijn ?
Au. Dat doet wel even pijn dan ja. Nog niet gehad, maar ben er ook maar kort mee bezig geweest. Bedankt voor de info!Taro schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 22:00:
[...]
Ik heb nu al 3x ervaren dat je op de Confirm knop drukt (Zowel verkoop optie, als Stop loss instellen), dat die blijft draaien en na 30 seconden krijg je een timeout melding. Met een x25 die de verkeerde kant op schiet word je daar echt niet gelukkig van, 0,06 minder
Rookworst zonder r is ook worst.
De mensen in pak gebruiken ook letterlijk de term "shitcoin"

https://twitter.com/Xentagz/status/1151587356425760774
Ach ik wil XRP wel shillen. En BTC, en LTC, en ETH, en IOTA, en ADA, en KMD.Klaas25 schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 22:40:
[...]
Ik zet er nog specifiek bij: Let niet op de poster let op het bericht. Ging om de gedeelde video. Duidelijker kan ik het niet maken.
Ik weet alleen niet hoe...
Maw, de schatkamer is gevuld, en er zit voorlopig een stevig slot omheen.
Hodl to the...
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Ja ja Ali, maar ondertussen wel stiekem die muntjes tegen woekerprijzen op de markt droppen.....Ali Baba 1001 schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 23:05:
[...]
Ach ik wil XRP wel shillen. En BTC, en LTC, en ETH, en IOTA, en ADA, en KMD.
Ik weet alleen niet hoe...![]()
Maw, de schatkamer is gevuld, en er zit voorlopig een stevig slot omheen.
Hodl to the...
Maar ik vind 't mooi...
https://nl.aliexpress.com...130749&SearchText=bitcoin
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Dankzij jou is het niet stiekem meer...ivibes schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 23:14:
[...]
Ja ja Ali, maar ondertussen wel stiekem die muntjes tegen woekerprijzen op de markt droppen.....
Maar ik vind 't mooi...
https://nl.aliexpress.com...130749&SearchText=bitcoin
Dus als je nog muntjes nodig hebt...koop ze nu...want op 25 augustus kost een btc 25k...usd, ik ben wat terughoudend.
Prepare for the next ATH
Ik zie t morgen wel
Ik lul ook zomaar wat
nee dit past niet in het patroon.......shovelhead1340 schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 23:35:
Ik ben nu wel heel benieuwd of we vannacht over de 10k kunnen komen en daarna doorstomen of dat t weer inzakt en we naar 8k duiken.
Ik zie t morgen wel
8k gaat het worden, mijn mening.........
Prepare for the next ATH
We gaan wel erg hard omhoog weer...sourcecode schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 23:40:
[...]
nee dit past niet in het patroon.......
Wellicht even de 10 doorbreken en dan weer door naar boven?
nee maanden omhoog en dan weer onder de 10K, en dan weer door naar boven nope......C6DL schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 23:41:
[...]
We gaan wel erg hard omhoog weer...
Wellicht even de 10 doorbreken en dan weer door naar boven?
we zitten weer in een andere wave
Prepare for the next ATH
I agreesourcecode schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 23:40:
[...]
nee dit past niet in het patroon.......
XRP = trash
BTC gaat ff niet omhoogLadonna schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 00:01:
Als btc zo weer omhoog gaat, dan gaan de alts lager dan laagst.

Prepare for the next ATH
Verwijderd
Nee ook niets meer gehoord. Als laatste hebben we die mail verstuurd, maar nooit reactie op gehad.Pelox schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 21:11:
[...]
Nee, helemaal niks... niet van de voedselbank en niets van de andere kant.. @Verwijderd jij?
En geen officiële bevestiging verder. Maar heel eerlijk gezegd heb ik me er ook niet meer mee bezig gehouden.
dejavu van paar weken terug toen we ook rondom 9K zatenSlux schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 06:56:
10k we komen eraan
Huidige LTC prijs is eigenlijk een koopje

Edit: oh wellicht een sell the news idee op de dag van halvening. dan volop inslaan
[ Voor 20% gewijzigd door HaruHaru op 18-07-2019 08:10 ]
Ik zou niet zo goed weten waarom die halving in de prijs zou zitten en het invloed op de prijs zou hebben, al helemaal zo lang van te voren, zulk soort prijs stijgingen zie je meestal enkele weken of dagen ervoor, nooit maanden.HaruHaru schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 08:09:
@Slux Ik durf het ook eigenlijk niet. Is nou de halvening hype voorbij of gaan we toch nog een kleine bullrun op LTC hebben?
Huidige LTC prijs is eigenlijk een koopje
Edit: oh wellicht een sell the news idee op de dag van halvening. dan volop inslaan
ik zou denken dat de miners de prijs de komende dagen voor de halving omhoog willen hebben zodat ze nog even extra cashen maja dat is ook gebaseerd op gevoel, en dat is nou net iets wat je niet moet hebben met traden
ik verwacht trouwens niet dat litecoin mega zal zakken na de halving zoals sommige hier beweren, hij hoort imo zo rond de 0.1 van btc te staan dus +/-100 Euro als btc op 10k staat.
Ben er wel uit, stap 50% in ltc en 50% in bcash
Ja, iets met hype ofzo. Dus ik wacht het wel af. nog maar paar weekjes.Slux schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 08:21:
[...]
Ik zou niet zo goed weten waarom die halving in de prijs zou zitten en het invloed op de prijs zou hebben, al helemaal zo lang van te voren, zulk soort prijs stijgingen zie je meestal enkele weken of dagen ervoor, nooit maanden.
ik zou denken dat de miners de prijs de komende dagen voor de halving omhoog willen hebben zodat ze nog even extra cashen maja dat is ook gebaseerd op gevoel, en dat is nou net iets wat je niet moet hebben met traden![]()
ik verwacht trouwens niet dat litecoin mega zal zakken na de halving zoals sommige hier beweren, hij hoort imo zo rond de 0.1 van btc te staan dus +/-100 Euro als btc op 10k staat.
Ben er wel uit, stap 50% in ltc en 50% in bcash
Ja? toch wel Bcash? Nou ik hoop voor je dat ze zullen vliegen
Coinbase ookC6DL schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 08:41:
Kraken is even boven de 10k geweest..
En dat is het mooie van crypto vind ikMirved schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 08:54:
Heel veel mensen hadden dingen verwacht. Zie de afgelopen 2 pagina's aan comments. Bijna geen 1 is uit gekomen. Zo zie je maar weer, niemand kan voorspellen wat er precies gebeurd.
Mirved schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 08:54:
Heel veel mensen hadden dingen verwacht. Zie de afgelopen 2 pagina's aan comments. Bijna geen 1 is uit gekomen. Zo zie je maar weer, niemand kan voorspellen wat er precies gebeurd.
Gewoon tegen de stroom in, dan zit je meestal goed de laatste weken..Pelox schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 12:24:
Zo alle meestervoorspellers op tradingview zijn weer ultra bearish. We zullen snel weer stijgen.
Zero.
Zo bekijk ik het ook vaak. Op het moment dat het vol staat met "crypto is dood, gaat helemaal naar 0" dat is meestal het dieptepunt bereikt en tijd om wat extra te kopen.Pelox schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 09:13:
[...]
[...]
Gewoon tegen de stroom in, dan zit je meestal goed de laatste weken..
De grote jongens bepalen gewoon de richting daar kan geen ta tegen op. En vooralsnog pakken ze wat ze pakken kunnen dus nog even geen bullmarkt..Mirved schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 09:15:
[...]
Zo bekijk ik het ook vaak. Op het moment dat het vol staat met "crypto is dood, gaat helemaal naar 0" dat is meestal het dieptepunt bereikt en tijd om wat extra te kopen.
Zero.
App doet het weer niet. En op de officiele downloads pagina is hij niet te vinden voor de iphone.
Er is echter nog ergens een andere download pagina. Maar kan hem niet meer vinden.
https://www.facebook.com/...2457255293&type=3&theater

Geen ark meer kopen dus

[ Voor 6% gewijzigd door A87 op 18-07-2019 09:36 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Men zoekt niet op "altseason" nee op "shitcoin'

https://twitter.com/PhilCrypto77/status/1151613584474038274
Maar hey wie weet triggert dat het wel
Het beste is dan ook niets meer in te zetten op altcoins, ze beloven allemaal gouden bergen en ondertussen zijn ze alleen maar op vakantie.A87 schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 09:36:
KIJK DIE LARS van ARK lekkere vakanties pakken van het opgehaalde geld van ARk ecosystem
![]()
![]()
![]()
Geen ark meer kopen dus![]()
![]()
![]()
.. Blockport is al failiet lol

XRP = trash
Schandalig zeg... Mensen die tijd en moeite inleveren voor een vergoeding en dan gaan ze daar ook nog eens van op vakantie?!?A87 schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 09:36:
KIJK DIE LARS van ARK lekkere vakanties pakken van het opgehaalde geld van ARk ecosystem
![]()
![]()
![]()
Geen ark meer kopen dus![]()
![]()
![]()
.. Blockport is al failiet lol
Weer eens insider trading:PilatuS schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 22:10:
[...]
Zou kunnen, maar die kans lijkt mij klein. Zou niet weten waarom het een fout zou moeten zijn. Er komen wel vaker zulke orders voorbij. Vind het altijd wel interessant om te zien bij welke munten het is. Ook bij BNB zie je soms dat er voor een paar ton wordt gekocht.
https://www.binance.com/en/support/articles/360030724872
15 uur is een rare tijd, je kunt beter mikken op 's ochtends
En is er een neutrale betrouwbare nieuwssite m.b.t. crypto's? Al de nieuwssites die ik vind over crypto's vind ik aardig schreeuwerig...
Pff walgelijk eigenlijk hé? Dat is nou echt profiteren van anderenTuutjDrie schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 11:20:
[...]
Weer eens insider trading:
https://www.binance.com/en/support/articles/360030724872
Ik word via de app altijd naar de website gestuurd op m’n iPhone...dus zoveel zin heeft het niet...en idd, kan zelf ook niet terugvinden waar te downloaden...Dacide schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 09:29:
Weet iemand nog wat de directe download link voor de binance app is (iphone iOS)?
App doet het weer niet. En op de officiele downloads pagina is hij niet te vinden voor de iphone.
Er is echter nog ergens een andere download pagina. Maar kan hem niet meer vinden.
Ben benieuwd of we die nog gaan zien vandaag.
Ze zijn te beroerd om op reddit te posten en alles heeft weer vertraging (nu tot 2020)Crypts schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 10:31:
[...]
Schandalig zeg... Mensen die tijd en moeite inleveren voor een vergoeding en dan gaan ze daar ook nog eens van op vakantie?!?
https://ark.io/roadmap
ZE LIEGEN EN BEDRIEGEN OOK NOG EENS.. ze gedragen zich als honden. Dit gaat naar 0,0.
Ik check die reddit van ze al lange tijd en veel soeps is het niet meer sinds Q2 2018. Toen leek het nog op een serieuze concurrent van bijvoorbeeld ethereum, met veel geweldige comments in de reddit!!.
Nu is het als Poep in een trechter
Ook de wallet werkt niet vlot met versturen van transacties... dump it
Fraudulent is het!! Ze liegen, pakken je geld. Gaan op vakantie en later gaan de eindatums weer van 2018 naar 2020....

Had ook kritiek geplaatst van 2 verschillende reddit account, je krijgt meteen een perma ban
[ Voor 48% gewijzigd door A87 op 18-07-2019 15:33 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Ik denk dat LINK/BTC nog wel iets verder gaat, AMB/BTC kan nog wel 10-13% pakken vandaag
Heb je zelf nog een flinke bag? Of ben je inmiddels uitgestapt?A87 schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 12:54:
[...]
Ze zijn te beroerd om op reddit te posten en alles heeft weer vertraging (nu tot 2020)
ZE LIEGEN EN BEDRIEGEN OOK NOG EENS.. ze gedragen zich als honden. Dit gaat naar 0,0.
Ik check die reddit van ze al lange tijd en veel soeps is het niet meer sinds Q2 2018. Toen leek het nog op een serieuze concurrent van bijvoorbeeld ethereum, met veel geweldige comments in de reddit!!.
Fraudulent is het!! Ze liegen, pakken je geld. Gaan op vakantie en later gaan de eindatums weer van 2018 naar 2020....![]()
Nee maar 11k wel.RaptorXS schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 12:38:
Pff, en maar wachten op de 8.5 K.
Ben benieuwd of we die nog gaan zien vandaag.
Zero.
Ik denk een hele DOOS vol.MS-DOOS schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 13:18:
[...]
Heb je zelf nog een flinke bag? Of ben je inmiddels uitgestapt?

Dit is toch eigenlijk gewoon zo met 99% van de Altcoins. Een paar dev'jes met een grandioos idee, vooral goeie marketing en dan bij de uitwerking daarvan gaat het mis. Dan blijkt het toch allemaal niet zo makkelijk als gedacht. ETH komt nu pas in de buurt van dat punt terwijl daar echt briljante gasten achter zitten die al jaren aan het developen zijn om een goed platform neer te zetten. Ondersteuning van 1.000de dev's, backing van bedrijven etc. ETH 2.0 client alleen al waar zo'n 6 verschillende teams aan werken en dan zou zoiets als ARK/NEO/TRON wel even een gelijkwaardig platform dat miljoenen (smart)transacties per minuut moet gaan verwerken neerzetten in minder tijd met minder developersA87 schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 12:54:
[...]
Ze zijn te beroerd om op reddit te posten en alles heeft weer vertraging (nu tot 2020)
Fraudulent is het!! Ze liegen, pakken je geld. Gaan op vakantie en later gaan de eindatums weer van 2018 naar 2020....![]()

Ik had ook ooit een volle zak met ARK, ben blij dat ik er een paar maanden geleden afscheid van heb genomen.Crypts schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 13:22:
[...]
Ik denk een hele DOOS vol.Nee geintje maar hij heeft wel een klein puntje, volg het niet heel intensief maar zie zelf ook niet gek veel gebeuren daar buiten het schuiven met targets...
Heb nog wel aardig wat NEO, maar dat zie ik toch als iets anders.
Zero.
Dat slaat ook weer nergens op en je mist het punt in zijn post. Buiten dat is het prima mogelijk met een klein team iets neer te zetten, des te minder mensen ergens een plasje over moeten doen des te sneller kunnen ontwikkelingen en wijzigingen doorgevoerd worden. Dat gaat vaker fout dan goed maar de keren dat het goed gaat komen er toch innovaties uit die binnen een log groot team ondenkbaar zouden zijn geweest.Mirved schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 13:37:
[...]
Dit is toch eigenlijk gewoon zo met 99% van de Altcoins. Een paar dev'jes met een grandioos idee, vooral goeie marketing en dan bij de uitwerking daarvan gaat het mis. Dan blijkt het toch allemaal niet zo makkelijk als gedacht. ETH komt nu pas in de buurt van dat punt terwijl daar echt briljante gasten achter zitten die al jaren aan het developen zijn om een goed platform neer te zetten. Ondersteuning van 1.000de dev's, backing van bedrijven etc. ETH 2.0 client alleen al waar zo'n 6 verschillende teams aan werken en dan zou zoiets als ARK/NEO/TRON wel even een gelijkwaardig platform dat miljoenen (smart)transacties per minuut moet gaan verwerken neerzetten in minder tijd met minder developers
Als enkel de grootte van het collectief zou zorgen voor vooruitgang dan waren we nu allemaal communisten.
We zullen het zien.Crypts schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 13:46:
[...]
Dat slaat ook weer nergens op en je mist het punt in zijn post. Buiten dat is het prima mogelijk met een klein team iets neer te zetten, des te minder mensen ergens een plasje over moeten doen des te sneller kunnen ontwikkelingen en wijzigingen doorgevoerd worden. Dat gaat vaker fout dan goed maar de keren dat het goed gaat komen er toch innovaties uit die binnen een log groot team ondenkbaar zouden zijn geweest.![]()
Als enkel de grootte van het collectief zou zorgen voor vooruitgang dan waren we nu allemaal communisten.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Dit topic is gesloten.
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!