Klaas25 schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 21:07:
Morgen is alles weer beter

Denk ik. haha
Ik lees steeds meer dat er echt 2 kampen zijn. De ene weet nu bijna zeker dat alt season om de hoek staat en het gaat ontploffen en ander kamp denkt dat op wat top alts na we geen altseason zoals 2017 meer gaan zien.
Dat was unieke situatie.
En nog beetje kamp dat alleen hele nieuwe alts een 2017 gekte ziet doen. En alles wat nu doodging/gaat onder top 200 heeft ook geen kans meer.
Wat denken jullie?
Neem onderstaande redenatie met een korreltje zout, ik
sta stond afgelopen dagen eindelijk weer in het groen (jaja eind 2017 gestart en elke fout gemaakt). Wat heb ik een vermogen verprutst met die alts, niet te filmen.
Ik denk (onder invloed van hopium) dat altseason snel kan starten, ik hoop als BTC zn tijdelijke bodem gevonden heeft. Als BTC daalt pumpen de alts als een malle de laatste dagen, waar ze doorgaans harder leeglopen dan BTC.
Daarbij staan de alts ontzetten laag, kijk maar eens naar de sat-waardes van de alts toen BTC voor het laatst boven de
11k 10k stond. Stel nou dat de alts naar 25%-40% van die stand gaan, dan flipt die alt-bende toch de pan uit. Dat alts geen werkend product/dienst of echt nodig zijn als token voor het product, maakt niet uit, dat hebben ze nooit gehad en dat heeft ook nooit wat uitgemaakt. De gekte is nog steeds alom aanwezig gezien de IEO’s en de bizarre pump van BTC afgelopen dagen.
Afijn, ik heb wel vertrouwen dat die komt, maar gezien mijn crypto historie kan ik beter wat minder zelfvertrouwen hebben op dit onderwerp

.