[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 108 Laatste
Acties:
  • 396.541 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

TuutjDrie schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 21:03:
De prik is wel even goed van de cola bij Bitcoin, kon ook niet zo doorgaan. Even rustig doorstijgen naar 13K de komende week en dan weer poging wagen richting de 15K
Volgens mij is de dop slechts losgedraaid, straks komt de Mentos.

XRP = trash

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22-09 16:25
Secsytime schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 21:04:
[...]

Grappig, aan de termen die je gebruikt kan ik zien dat je niet echt weet waar je het over hebt. Vooral over "winst" blijven praten.

Dit is niet bedoeld als een op de man aanval o.i.d. ik merk gewoon dat er in dit topic veel mensen zijn die pretenderen expert te zijn.
Ik zie dat verdere discussie geen zin heeft. 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

heb ff geld overgemaakt naar mijn spaarrekening vanaf bitmex . Als ik domme dingen doe heb ik iig winst. 8)7.
ff genoeg van dat gestress goddamn. echt tijd voor wat anders ...

[ Voor 39% gewijzigd door A87 op 27-06-2019 21:34 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-09 22:53

gws24

Thinking is hard!

A87 schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 21:27:
heb ff geld overgemaakt naar mijn spaarrekening vanaf bitmex .
Lijkt me niet ff aangezien Bitmex alleen werkt met btc....

edit: wat ik gisteren nog wilde vragen aan je, hoe heb je voor 14100 verkocht terwijl de hoogste koers op Bitmex die ik kan vinden 13920 is :?
A87 schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 21:41:
Ik had op bitmex mijn contracten verkocht voor 14100.. LMAO. WHAHAHAHAH _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 43% gewijzigd door gws24 op 27-06-2019 21:39 ]

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timwap
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-08-2024
Tijd om te rode geweld weg te leggen, en morgenochtend om 5:30 vast en zeker de vraag "En hoe ist meej oe muntjes?" te krijgen, kijk er nu al naar uit... }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/IvN40aj.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

gws24 schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 21:33:
[...]

edit: wat ik gisteren nog wilde vragen aan je, hoe heb je voor 14100 verkocht terwijl de hoogste koers op Bitmex die ik kan vinden 13920 is :?

[...]
sell order... (LIMIT). ik ben weer weg ff helemaal klaar met crypto zenuwen en emoties...

[ Voor 9% gewijzigd door A87 op 27-06-2019 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24

gws24

Thinking is hard!

A87 schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 21:45:
[...]

sell order... (LIMIT). ik ben weer weg ff helemaal klaar met crypto zenuwen en emoties...
Ja duh 8)7 , maar de hoogste prijs op Bitmex was 13920, volgens Bitmex zelf, dus hoe kan jij dan voor 14100 verkopen?

Wacht, even, heeft dat met die fair market pricing berekening te maken van Bitmex? https://www.bitmex.com/ap...e-for-perpetual-contracts

[ Voor 21% gewijzigd door gws24 op 27-06-2019 21:52 ]

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

gws24 schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 21:49:
[...]
Ja duh 8)7 , maar de hoogste prijs op Bitmex was 13920, volgens Bitmex zelf, dus hoe kan jij dan voor 14100 verkopen?
mensen nemen markt orders aan .. denk nu na ;).

de markt prijzen makers zijn diegene die limit sells of buys aanmaken

[ Voor 11% gewijzigd door A87 op 27-06-2019 21:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

historische patroon 1 juni 2016 tikte 0.618 fib level van de top in 2014 1200 $ en vervolgens twee maanden correction van +/- 40%. Dat lijkt veel op huidige situatie. BTC heeft vaak +/- 40 corrections gehad in parabolische stijging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Secsytime schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 20:23:
[...]

Waarschijnlijk hoef ik het je niet uit te leggen, maar het is pas "winst" of "verlies" als je deze ook daadwerkelijk pakt, anders is het fictief.
Jaja, virtuele winst :)
Nog steeds een beetje.
Eens kijken hoe lang nog :F

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24

gws24

Thinking is hard!

A87 schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 21:52:
[...]

mensen nemen markt orders aan .. denk nu na ;).

de markt prijzen makers zijn diegene die limit sells of buys aanmaken
Say what now? De hoogste prijs was 13920 en niet 14100 en dat heeft niks te maken met limit of markt orders. Het zal wel zitten in de volgende berekening:

Fair Price = Index Price * (1 + Funding Basis)
https://www.bitmex.com/ap...e-for-perpetual-contracts

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TrasherNL
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09-2021
gws24 schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 21:33:
[...]

[...]
Misschien zat @A87 niet long op de perpetual, maar op één van de futures. De Sep27 (XBTU19) en Dec27 (XBTZ19) futures zijn ruim over de 14k gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24

gws24

Thinking is hard!

TrasherNL schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 22:02:
[...]

Misschien zat @A87 niet long op de perpetual, maar op één van de futures. De Sep27 (XBTU19) en Dec27 (XBTZ19) futures zijn ruim over de 14k gegaan.
Zou inderdaad ook kunnen, ik ging er van uit dat hij alleen de perpetuals trade want dat doet het overgrote deel. Lijkt me echter niet logisch want hij heeft het steeds over liquidation price en die heb je niet bij die futures en ook de plaatjes die hij wel eens post zijn het perpetuals voor zover ik dat kan zien. Maar goed, dat is de enige optie lijkt me. Zorgt wel voor verwarring (in ieder geval bij mij, lol)

[ Voor 27% gewijzigd door gws24 op 27-06-2019 22:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-09 21:00

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Nergens om, maar hoe komen mensen bij 'virtueel winst' of 'virtueel verlies' ? Het is heel simpel: als je BTC hebt dan is het op dit moment X bedrag waard. Of je het nu verkoopt of niet. Dat is het waard. Net zoals dat de euro op dit moment een bepaalde waarde representeert. Je hoeft je verlies of winst niet te pakken. Dat heb je of je hebt het niet.

Als ik nu een munt koop voor 10 euro en morgen is die 8 euro waard dan is mijn munt dus 2 euro aan waarde verloren. Daar is niks virtueels aan. Ja je kunt wachten tot hij overmorgen weer 10 euro waard is. En ja je kunt het te koop zetten voor 10 euro. Maar dat weet je nooit. Als niemand het voor 10 euro wil kopen dan is het dus geen 10 euro meer waard. Het kan net zo goed overmorgen 4 euro waard zijn. Dat is overigens verder ook totaal irrelevant. Je kijkt puur naar de waarde op het moment. Dat is het laatste bedrag waarvoor iemand het wil kopen. Dat is het waard. Niet meer en niet minder.

Overigens; als iemand anders het anders wil zien. Prima. Moet iedereen lekker zelf weten.

[ Voor 17% gewijzigd door DAMAGE op 27-06-2019 22:15 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Bartvandelaar schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 20:14:
Edit: waar is onze opper Bull @Tominatie eigenlijk? Heeft die al uitgecashed en is met pensioen?
:w

Ik zit echt heerlijk in de #hodl-modus man. Geen stress en kijk het lekker aan(ondanks de enorme koers fluctuaties en de debiel rode alt-markt). Het weertje helpt natuurlijk ook mee, ik ben veel buiten/strand/festival/feesten..... en daarnaast ben ik weer veel uurtjes aan 't draaien op werk.

Ik blijf gewoon lekker bijkopen iedere maand en we zien wel waar het schip strand. Eerlijk gezegd krijg je mij nog niet warm van een 10k. Pas bij 100k ga ik wat verkopen, wellicht ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TrasherNL
  • Laatst online: 15-09-2021
gws24 schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 22:03:
[...]

Zou inderdaad ook kunnen, ik ging er van uit dat hij alleen de perpetuals trade want dat doet het overgrote deel. Lijkt me echter niet logisch want hij heeft het steeds over liquidation price en die heb je niet bij die futures en ook de plaatjes die hij wel eens post zijn het perpetuals voor zover ik dat kan zien.
Bij de futures kun je zeker ook geliquideerd worden. Als je geld bijna op is sluit BetMEX 'm gewoon. De enige contracten zonder liquidatie zijn de wekelijkse Up/Down contracten.

Futures kunnen handig zijn in tijden als deze, waar de funding fee voor longs op de perpetuals zeer hoog is. Bij futures is er geen fee elke 8 uur. Er is dan alleen wel vaak een premie op de futures. Mensen die long willen zonder funding te betalen kopen ze, maar ook mensen die short staan in perpetuals om de funding te ontvangen kopen futures als hedge. Pas als de funding rate weer normaliseert naar 0.01% of lager zal deze premie op futures verkleinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Even over VET, ik zie die trace tool van ze.

https://walmart-trace.vet...rt/p/10000619055555557559

Je kan de laatste cijfers vervangen en dan kom je op een andere pagina met dezelfde info uit

https://walmart-trace.vet...rt/p/10000619055555557551

Dat ziet er toch vrij amateuristisch uit voor mij, maar het kan.

Kan iemand mij uitleggen wat er zo speciaal is aan die informatie die op die pagina staat ?
ik zie nou niet echt iets uniek staan waardoor ik eruit kan halen dat het legit it, staan ook de nodige schrijf fouten in.

Als ik die rapporten bekijk zie ik ook vrij oude datums er tussen staan maar dat kan, mijn Chinees is niet al te best, heb ze wel door gestuurd naar een relatie van mij die ook langs de walmart gaat.

Als ik hier de QR code scan van een pakje pannenkoeken mix krijg ik ook al die informatie plus nog veel meer zoals recepten & contact informatie, en bij diverse vervoerders ik precies de route zien die een pakketje heeft genomen.

Dus mijn vraag wat maak dit nou zo speciaal ? en nee dit is niet om VET te bashen het is puur een vraag die ik hoop dat de VET holders mij kunnen uitleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24

gws24

Thinking is hard!

TrasherNL schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 22:20:
[...]

Bij de futures kun je zeker ook geliquideerd worden. Als je geld bijna op is sluit BetMEX 'm gewoon. De enige contracten zonder liquidatie zijn de wekelijkse Up/Down contracten.

Futures kunnen handig zijn in tijden als deze, waar de funding fee voor longs op de perpetuals zeer hoog is. Bij futures is er geen fee elke 8 uur. Er is dan alleen wel vaak een premie op de futures. Mensen die long willen zonder funding te betalen kopen ze, maar ook mensen die short staan in perpetuals om de funding te ontvangen kopen futures als hedge. Pas als de funding rate weer normaliseert naar 0.01% of lager zal deze premie op futures verkleinen.
Dank voor de uitleg, had de Faq van Bitmex verkeerd gelezen |:(. En dat heren en dames is waarom ik niet met leverage werk :)

edit: trouwens een leuke.... BetMex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
DAMAGE schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 22:10:
Nergens om, maar hoe komen mensen bij 'virtueel winst' of 'virtueel verlies' ?
Het verhaal begon met, en daar ben ik het ook wel mee eens, dat je pas echt winst hebt als je verkoopt. Dit met de enorme swings die we nu zien. Zeggen dat je bijvoorbeeld 1k winst hebt als BTC net een 40% run heeft gedaan maakt dat nog niet echt winst als je niet op dat punt verkoopt en er een 30% correctie over heen gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
Slux schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 22:23:
Even over VET ik zie die trace tool van ze

Je kan de laatste cijfers vervangen en dan kom je op een andere pagina met dezelfde info uit

Dat ziet er toch vrij amateuristisch uit voor mij, maar het kan.

Kan iemand mij uitleggen wat er zo speciaal is aan die informatie die op die pagina staat ?
ik zie nou niet echt iets uniek staan waardoor ik eruit kan halen dat het legit it, staan ook de nodige schrijf fouten in.

Als ik die rapporten bekijk zie ik ook vrij oude datums er tussen staan maar dat kan, mijn Chinees is niet al te best, heb ze wel door gestuurd naar een relatie van mij die ook langs de walmart gaat.

Als ik hier de QR code scan van een pakje pannenkoeken mix krijg ik ook al die informatie plus nog veel meer zoals recepten & contact informatie, en bij diverse vervoerders ik precies de route zien die een pakketje heeft genomen.

Dus mijn vraag wat maak dit nou zo special ? en nee dit is niet om VET te bashen het is puur een vraag die ik hoop dat de VET holders mij kunnen uitleggen.
Alles valt of staat met juistheid en volledigheid (betrouwbaarheid en authenticiteit) van de input, voor de rest is dit een vrij simpel track-en-trace systeem.

Bij dit soort zaken wordt de zekerheid vaak ontleend aan de partij die de informatie verstrekt en daarna wordt de beschikbaarheid, traceerbaarheid en integriteit van informatie relevant.

Als partij X voor eigen gewin onjuiste informatie in VET of iedere andere blockchain (of database) zet, heb je er alsnog niks aan.

Denk bijvoorbeeld aan een notaris, de waarde (assurance) komt voort uit het vertrouwen in deze beroepsgroep door het maatschappelijk verkeer, niet omdat hij of zij een veelal simpel sjabloon heeft ingevuld dat ieder redelijk geïnformeerd mens zou kunnen vullen.

[ Voor 8% gewijzigd door BTC100K2021 op 27-06-2019 22:38 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09:37

Secsytime

Automagisch

PilatuS schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 22:28:
[...]

Het verhaal begon met, en daar ben ik het ook wel mee eens, dat je pas echt winst hebt als je verkoopt. Dit met de enorme swings die we nu zien. Zeggen dat je bijvoorbeeld 1k winst hebt als BTC net een 40% run heeft gedaan maakt dat nog niet echt winst als je niet op dat punt verkoopt en er een 30% correctie over heen gaat.
Dit inderdaad, een correcte verwoording zou zijn dat de waarde in euro's van je PF is toe- of afgenomen.

Wanneer mensen constant over "winst" praten, lijkt het net alsof mensen constant geld verdienen met crypto. Dit is voor het grootste gedeelte natuurlijk niet zo, aangezien veel mensen de koers van dat moment bekijken en zien of ze in de plus staan, of min. Dit heeft niks met winst of verlies te maken.

Mocht BTC hypothetisch gezien straks niks meer waard zijn, en jij hebt het tegen de vrouw constant over winst gehad. Heb je dan wat uit te leggen ;) want waar is al die winst dan gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Laatst online: 18-05-2022
DAMAGE schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 22:10:
Nergens om, maar hoe komen mensen bij 'virtueel winst' of 'virtueel verlies' ? Het is heel simpel: als je BTC hebt dan is het op dit moment X bedrag waard. Of je het nu verkoopt of niet. Dat is het waard. Net zoals dat de euro op dit moment een bepaalde waarde representeert. Je hoeft je verlies of winst niet te pakken. Dat heb je of je hebt het niet.

Als ik nu een munt koop voor 10 euro en morgen is die 8 euro waard dan is mijn munt dus 2 euro aan waarde verloren. Daar is niks virtueels aan. Ja je kunt wachten tot hij overmorgen weer 10 euro waard is. En ja je kunt het te koop zetten voor 10 euro. Maar dat weet je nooit. Als niemand het voor 10 euro wil kopen dan is het dus geen 10 euro meer waard. Het kan net zo goed overmorgen 4 euro waard zijn. Dat is overigens verder ook totaal irrelevant. Je kijkt puur naar de waarde op het moment. Dat is het laatste bedrag waarvoor iemand het wil kopen. Dat is het waard. Niet meer en niet minder.

Overigens; als iemand anders het anders wil zien. Prima. Moet iedereen lekker zelf weten.
Ja ik snap wat je bedoelt en je hebt zeker een punt!

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Wie o wie?

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/42hOjii.png

@Verwijderd wellicht? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22-09 19:01
Stokstaart schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 10:56:
[...]

Euro's staan klaar op € 8900 & € 6600.
Target 1 hit

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Heel erg veel mensen. De laatste weken wat dingen hier over op Twitter tegengekomen. Toen de alts het goed deden en BTC niets deed, een stuk daarna toen BTC wat deed, en weer daarna toen BTC begon te lopen. Iedere keer een poll bij iemand met tig 1000'en volgers over hoeveel procent mensen in alts hadden zitten. Sowieso meer dan de helft die 100% in alts hadden zitten, maar gemiddeld zo'n beetje 70 tot 80% in alts en de rest BTC. De uitslag van deze polls was weken lang ongeveer gelijk. Heel veel mensen dus die deze rit van BTC in alts hebben doorgebracht. Natuurlijk ook wel mensen die toch hebben verkocht en naar BTC zijn gegaan, maar het is zeker dat meer dan zat mensen geld hebben verloren toen BTC omhoog ging en nog eens dik geld hebben verloren toen BTC omlaag ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Secsytime dat zelfde kan hypotetisch gezien gewoon met de euro gebeuren.

Je hoeft je BTC niet eerst te verkopen aleer het haar waarde heeft. BTC heeft een waarde. Sterker nog je kunt gewoon aankopen doen met BTC.

Ik snap wel wat jullie bedoelen hoor, en er valt ook wat voor te zeggen. De term winst is gewoon verkeerd. Je zou gewoon moeten spreken over dat het in waarde is toegenomen of afgenomen. Dan heb je het juist.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Dat is toevallig kwam gister filmpje tegen met een bekend gezicht die ik niet kon plaatsen maar volgens mij is het de zelfde kerel ?
Hij doet het beter dan ons.
https://www.dumpert.nl/me...23/3a68d2ba/multipla.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal je iets grappigs vertellen: op dit moment is de grootste shitcoin in mijn PF Bitcoin. -20%

Als je alleen de prijs bekijkt dan he. En de fees.

Want hij zakt wel echt super decentraal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09:37

Secsytime

Automagisch

DAMAGE schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 22:41:
@Secsytime dat zelfde kan hypotetisch gezien gewoon met de euro gebeuren.

Je hoeft je BTC niet eerst te verkopen aleer het haar waarde heeft. BTC heeft een waarde. Sterker nog je kunt gewoon aankopen doen met BTC.

Ik snap wel wat jullie bedoelen hoor, en er valt ook wat voor te zeggen. De term winst is gewoon verkeerd. Je zou gewoon moeten spreken over dat het in waarde is toegenomen of afgenomen. Dan heb je het juist.
Dat is toch precies wat ik zeg?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
Slux schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 22:42:
[...]

Dat is toevallig kwam gister filmpje tegen met een bekend gezicht die ik niet kon plaatsen maar volgens mij is het de zelfde kerel ?
Hij wordt voor heel veel 'memes' gebruikt toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ja ik zit ook behoorlijk diep in de alts. Dus voor mij zijn het geen leuke dagen. Maar goed. Shit happens. Je weet dat het zo gaat. Ik weet ook dat mijn tijd nog wel komt. Sowieso als je longterm hodler bent dan zou dit je helemaal niks moeten boeien dus het is prima zo. Wel jammer dat ik nog een handelspotje heb staan waar nu ook wat verlies op staat, maar het zal wel weer bij trekken allemaal. Gewoon geduld hebben.

@Secsytime ja, ik zeg ook nergens dat je dat niet zegt toch ? :) Dan zijn we er uit.

[ Voor 9% gewijzigd door DAMAGE op 27-06-2019 22:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 22:43:
[...]

Ik zal je iets grappigs vertellen: op dit moment is de grootste shitcoin in mijn PF Bitcoin. -20%

Als je alleen de prijs bekijkt dan he. En de fees.

Want hij zakt wel echt super decentraal.
haha idd..... portfolio is wel flink gedaald vandaag, maar mocht ook wel weer een keertje. Ik schrok echt enorm toen BTC al bijna de 14k had bereikt. Het moet niet te parabolisch gaan lopen anders word ik nerveus. :$

Ben trouwens wel benieuwd of altseason voor de deur staat. Ik kan me onmogelijk voorstellen dat we geen gekke +100% pomps zullen zien. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Als altseason voor de deur staat dan kunnen de nieuwkomers zich beter vast gaan voorbereiden op extreme volatiliteit. Dan is die 20% van BTC nog niks. Als je daar al niet tegen kunt maak je de tietjes dan maar vast nat. Als je naar 2017 gaat kijken en het gaat weer opnieuw op die manier (waarvan ik mij moeilijk kan voorstellen dat het niet zo gaat, want waarom zou het nu anders zijn? Als we naar de grafiek kijken uit het verleden om TA te doen, dan kun je er de donder op zeggen dat we hier ook lering uit kunnen trekken) dan zijn er alts bij die procenten gaan maken daar word je helemaal gek van als je er alleen al aan denkt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stokstaart
DAMAGE schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 22:49:
Als altseason voor de deur staat dan kunnen de nieuwkomers zich beter vast gaan voorbereiden op extreme volatiliteit. Dan is die 20% van BTC nog niks. Als je daar al niet tegen kunt maak je de tietjes dan maar vast nat. Als je naar 2017 gaat kijken en het gaat weer opnieuw op die manier (waarvan ik mij moeilijk kan voorstellen dat het niet zo gaat, want waarom zou het nu anders zijn? Als we naar de grafiek kijken uit het verleden om TA te doen, dan kun je er de donder op zeggen dat we hier ook lering uit kunnen trekken) dan zijn er alts bij die procenten gaan maken daar word je helemaal gek van als je er alleen al aan denkt.
Ik denk dat we inderdaad zeker een herhaling van 2017 gaan krijgen maar dat we nu nog aan het begin van de bullrun staan. Dat soort taferelen verwacht ik eigenlijk op zn vroegst tussen december 2019 en mei 2020. Al moet dat nog later zijn als je de heren youtubers gelooft, die verwachten een run de komende 3 jaar. 8)7

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ik hoop toch echt dat we een leuk alt seizoen gaan krijgen. De vorige bullrun niets met alts gedaan maar puur en alleen BTC. Nog dik geld verdiend natuurlijk, maar de alt runs die ik heb gemist :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:29
Stokstaart schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 22:52:
[...]

Ik denk dat we inderdaad zeker een herhaling van 2017 gaan krijgen maar dat we nu nog aan het begin van de bullrun staan. Dat soort taferelen verwacht ik eigenlijk op zn vroegst tussen december 2019 en mei 2020. Al moet dat nog later zijn als je de heren youtubers gelooft, die verwachten een run de komende 3 jaar. 8)7
:9B

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sampoo
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
PilatuS schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 22:52:
Ik hoop toch echt dat we een leuk alt seizoen gaan krijgen. De vorige bullrun niets met alts gedaan maar puur en alleen BTC. Nog dik geld verdiend natuurlijk, maar de alt runs die ik heb gemist :X
Ik denk dat een klein deel van de alts een inhaalslag gaan maken maar zelfs na die ronde zal de waarde in sats in de meeste gevallen lager liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:45

Bever!

3

sampoo schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 23:02:
[...]

Ik denk dat een klein deel van de alts een inhaalslag gaan maken maar zelfs na die ronde zal de waarde in sats in de meeste gevallen lager liggen.
Idem. Ben ook btc only gegaan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
sampoo schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 23:02:
[...]

Zou best kunnen inderdaad :) Er zijn er ook veel te veel en BTC heeft veel sterkte laten zien de laatste tijd.

Aan de andere kant hebben we een geweldig alt seizoen gehad en toen deed BTC helemaal niets. Vaak genoeg in dit topic voorbij zien komen dat het over was voor BTC en de alts het zouden overnemen. Het is gewoon heel vreemd gelopen de laatste maanden. Eerst deed BTC helemaal niets en toen ineens heeft ie de alts compleet kapot gemaakt. Wie weet krijgen we weer zo'n tijd. Ik durf niet te zeggen dat BTC alles kapot blijft maken.

[ Voor 6% gewijzigd door PilatuS op 27-06-2019 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hier_ben_ik
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Voor nu was compleet naar BTC gaan achteraf gezien een goede keuze. Niet dat iemand daar ook maar iets aan heeft, maar als je het risico hebt durven nemen: props to you. Maar compleet in BTC blijven zou ik zelf nooit doen. Als je naar de vorige altseason kijkt laat je echt het grootste deel van de winst flink liggen. Tenminste, als je er een goed groot bedrag in hebt zitten that is. Maar ja dat geldt natuurlijk voor BTC hetzelfde.

Vroeg of laat slaat de manie weer toe. We staan nu inderdaad pas aan het begin van iets moois. Of altseason nu heel snel zal komen, ik weet het niet. Kan natuurlijk morgen al gebeuren. Maar ik denk dat BTC eerst even moet consolideren. Dat zal ook het mooiste voor BTC zelf zijn. Even een beetje rust in de tent voor we weer opnieuw omhoog gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Kopen rond de 10.500 dollar :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Slux schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 22:42:
[...]

Deze Hongaarse kerel heeft zijn gezicht verkocht aan een grote stockphoto agency.

Kakhiel gebruikt hem ook altijd.

Zijn echte naam is Arató András, maar zijn meme naam is 'hide your pain Harold'.

Legendarische vent die overigens gewoon nog leeft.

Legend.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Mijn redelijk veilige alt-portfolio bestaat nu uit Waves, Nano, Litecoin en heb daar zojuist een zak HOT aan toegevoegd.

Die zie ik namelijk vrij vaak voorbijkomen hier. Ik loop lekker mee met de kudde, kon het niet laten. :+

When moon, when lambo?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Welkom bij de club @Tominatie op dat dat zakje hete shizzle maar veel waard mag worden. For you and for me 8) _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
PilatuS schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 23:15:
[...]

Kopen rond de 10.500 dollar :)
Zou wel echt mooi zijn als we boven de 10k blijven. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:29
DAMAGE schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 23:21:
Welkom bij de club @Tominatie op dat dat zakje hete shizzle maar veel waard mag worden. For you and for me 8) _/-\o_
And me :7

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pranjic
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 01-05 15:57
Swaha schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 23:23:
[...]

Zou wel echt mooi zijn als we boven de 10k blijven. :)
Dat moet toch zeker wel lukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
Stokstaart schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 22:52:
[...]

Wat gebeurde er toen in 2017?
Ik heb dat niet meegemaakt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Pranjic schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 23:25:
[...]

Dat moet toch zeker wel lukken?
Het woord zeker bestaat niet in crypto helaas :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Ladonna schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 23:27:
[...]

Wat gebeurde er toen in 2017?
Ik heb dat niet meegemaakt
Lambo's voor iedereen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Met de juiste investeringen wel ja. BTC deed 2000% ofzo die run. Genoeg alts 20.000%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
T zou echt erg zijn als er een stel 20.000% gaan maken en je zit nog steeds in vet die niets doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 23:59

raq

Klaas25 schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 21:07:
Morgen is alles weer beter :) Denk ik. haha

Ik lees steeds meer dat er echt 2 kampen zijn. De ene weet nu bijna zeker dat alt season om de hoek staat en het gaat ontploffen en ander kamp denkt dat op wat top alts na we geen altseason zoals 2017 meer gaan zien.
Dat was unieke situatie.

En nog beetje kamp dat alleen hele nieuwe alts een 2017 gekte ziet doen. En alles wat nu doodging/gaat onder top 200 heeft ook geen kans meer.

Wat denken jullie?
Neem onderstaande redenatie met een korreltje zout, ik sta stond afgelopen dagen eindelijk weer in het groen (jaja eind 2017 gestart en elke fout gemaakt). Wat heb ik een vermogen verprutst met die alts, niet te filmen.

Ik denk (onder invloed van hopium) dat altseason snel kan starten, ik hoop als BTC zn tijdelijke bodem gevonden heeft. Als BTC daalt pumpen de alts als een malle de laatste dagen, waar ze doorgaans harder leeglopen dan BTC.
Daarbij staan de alts ontzetten laag, kijk maar eens naar de sat-waardes van de alts toen BTC voor het laatst boven de 11k 10k stond. Stel nou dat de alts naar 25%-40% van die stand gaan, dan flipt die alt-bende toch de pan uit. Dat alts geen werkend product/dienst of echt nodig zijn als token voor het product, maakt niet uit, dat hebben ze nooit gehad en dat heeft ook nooit wat uitgemaakt. De gekte is nog steeds alom aanwezig gezien de IEO’s en de bizarre pump van BTC afgelopen dagen.

Afijn, ik heb wel vertrouwen dat die komt, maar gezien mijn crypto historie kan ik beter wat minder zelfvertrouwen hebben op dit onderwerp 8)7 .

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
raq schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 23:40:
[...]

Neem onderstaande redenatie met een korreltje zout, ik sta stond afgelopen dagen eindelijk weer in het groen (jaja eind 2017 gestart en elke fout gemaakt). Wat heb ik een vermogen verprutst met die alts, niet te filmen.

Ik denk (onder invloed van hopium) dat altseason snel kan starten, ik hoop als BTC zn tijdelijke bodem gevonden heeft. Als BTC daalt pumpen de alts als een malle de laatste dagen, waar ze doorgaans harder leeglopen dan BTC.
Daarbij staan de alts ontzetten laag, kijk maar eens naar de sat-waardes van de alts toen BTC voor het laatst boven de 11k 10k stond. Stel nou dat de alts naar 25%-40% van die stand gaan, dan flipt die alt-bende toch de pan uit. Dat alts geen werkend product/dienst of echt nodig zijn als token voor het product, maakt niet uit, dat hebben ze nooit gehad en dat heeft ook nooit wat uitgemaakt. De gekte is nog steeds alom aanwezig gezien de IEO’s en de bizarre pump van BTC afgelopen dagen.

Afijn, ik heb wel vertrouwen dat die komt, maar gezien mijn crypto historie kan ik beter wat minder zelfvertrouwen hebben op dit onderwerp 8)7 .
Wat is je grootste fout geweest toen en wat doe je nu anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-05 21:26
Was me wel een dagje. Toch wat bijgekocht sinds lange tijd weer. Morgen zit het eralweer chiller uit als dit voor nu de dip was. sideways en up pls.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
Ladonna schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 23:42:
[...]

Alts holden in een bearmarket. NOOIT MEER

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 23:59

raq

[...]

Alts holden en zelfs bijkopen (want goedkoop) in een bearmarkt, dat was het grootste probleem, onervarenheid. Verkopen met verlies vond ik moeilijk, doet me nu minder.

Week geleden groot gedeelte van de alts met dik verlies de deur uitgedaan, en allemaal 20% lager teruggekocht, dat voelde wel lekkerder dan niets doen.Ook al staan ze nu nog een beetje rood. Laatste x met de run van Ada ging ook al beter en toen heb ik de weg omhoog verkocht en na de top verkocht, maar toch ook weer een deel blijven holden.
Ben nu wel beter voorbereid denk ik en minder hype gevoelig en meer bloelkoedig

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
XMR heeft nu een verleidelijke prijsje. Maar ik vertrouw het voor geen meter.

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
[...]

1k euro aan LTC gekocht op 23 dollar en verkocht op 25 dollars. Ergens eind december/januari.

[ Voor 5% gewijzigd door New Yorker op 28-06-2019 00:05 ]

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
We tikken nu de 11k. BTC weer aan, het komt...goed.
"be prepared for the unprepared" ;)

[ Voor 26% gewijzigd door RaptorXS op 28-06-2019 00:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2019 01:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben nieuw op dit forum. ik ga dit jaar niet op vakantie en wil dus graag in crypto investeren.
waar kan ik het beste crypto kopen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Verwijderd schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 01:05:
ik ben nieuw op dit forum. ik ga dit jaar niet op vakantie en wil dus graag in crypto investeren.
waar kan ik het beste crypto kopen?
Wekom en lees de openingspost hier , daar staat e.e.a. erover in. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaptorXS schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 01:12:
[...]

Wekom en lees de openingspost hier , daar staat e.e.a. erover in. :)
bedankt zal ik doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 10:14

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Tominatie schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 23:20:
Ik loop lekker mee met de kudde,
alleen luisteren alleen naar de magic 8-ball en daarna je kop in het zand steken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
Ik lees nu iets over een programma bitcoin code.
Wie kent dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
raq schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 23:57:
[...]

Alts holden en zelfs bijkopen (want goedkoop) in een bearmarkt, dat was het grootste probleem, onervarenheid. Verkopen met verlies vond ik moeilijk, doet me nu minder.

Week geleden groot gedeelte van de alts met dik verlies de deur uitgedaan, en allemaal 20% lager teruggekocht, dat voelde wel lekkerder dan niets doen.Ook al staan ze nu nog een beetje rood. Laatste x met de run van Ada ging ook al beter en toen heb ik de weg omhoog verkocht en na de top verkocht, maar toch ook weer een deel blijven holden.
Ben nu wel beter voorbereid denk ik en minder hype gevoelig en meer bloelkoedig
Wat denk je dan als ze rekenen op altsseozoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matadores
  • Laatst online: 22-09 22:06
And here we go up again! oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14-09 19:47
Lets gooo!!!

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-09 19:15
Ik heb het op veel vrijdagen geroepen maar ik denk dat alle criteria er nu zijn voor een hele klassieke, een echte, een originele:

CRAZY FRIDAY

<+:) o<:) :)F :)B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danster
  • Laatst online: 19-07-2024
ondertussen kopt de telegraaf weer over tulpenbollen

maar go coins..(welke je ook hebt gun iedereen een lambo/huis/vervroegd pensioen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezekielll
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-08 15:35
Kraken loopt flink te Naaben ... constante time-out of orders die niet geplaatst kunnen worden
Jullie ook last van ? Teken dat het weer anno eind 2017 is en servers plat gaan? :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Ezekielll schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 09:09:
Kraken loopt flink te Naaben ... constante time-out of orders die niet geplaatst kunnen worden
Jullie ook last van ? Teken dat het weer anno eind 2017 is en servers plat gaan? :-)
Voor Kraken begrippen draait ie ok hier, net nog een order geplaatst.

Blijft wel een draak van een exchange verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotacom
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21-09 12:15
Ben ik verkeerd of lijkt het huidige sentiment eerder positief?
Volgens dit topic lijkt de volgende bullrun ieder moment van start te kunnen gaan.
Ik ben, zoals velen vermoed ik, ingestapt op de hype en sta momenteel nog steeds op -50% van mijn totale investering.

Het begint terug te kriebelen omdat ik een kleine 10K op de bank heb staan rotten.
Blijkbaar komt Netflix binnenkort met een altcoin documentaire. (https://thebitplex.com/?p=198)

Dit lijkt mij prima reclame voor alle altcoins en zou wel eens voor een grote instroom vers geld kunnen zorgen.

Hoe gaan jullie om met die twijfel? Of gewoon YOLO gaan? 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gwunnik
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-09 21:54
Hoi allemaal, ook nieuw hier (in dit topic, niet op got ;)).

Besloten om me ook maar eens op de cryptomuntjes te storten. Klinkt onwijs interessant allemaal en als er nog een paar duiten mee zijn te verdienen is dat altijd meegenomen natuurlijk! :)

Sinds een ruime week voor een klein bedrag gekocht, voornamelijk 'gewoon' BTC maar ook wat kleiner grut. Oh man, wel ff wennen die koersverlopen haha. Achtbaan waar je echt misselijk van kan worden.

Natuurlijk ook al ruim een week hier mee aan het lurken dus vond het wel eens tijd om me officieel te melden :+

Ontopic: BTC eindelijk weer door de 10k euro gebroken zojuist. Hoop dat het niet van korte duur is en hij weer ff doorpakt! Leek veel verzet rond dat punt, of maakt de euro prijs niet zoveel uit en gaat het toch echt gewoon om de USD die de weerstanden bepaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dotacom schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 09:18:
Volgens dit topic lijkt de volgende bullrun ieder moment van start te kunnen gaan.
Ik ben, zoals velen vermoed ik, ingestapt op de hype en sta momenteel nog steeds op -50% van mijn totale investering.

Het begint terug te kriebelen omdat ik een kleine 10K op de bank heb staan rotten.
Blijkbaar komt Netflix binnenkort met een altcoin documentaire. (https://thebitplex.com/?p=198)

Dit lijkt mij prima reclame voor alle altcoins en zou wel eens voor een grote instroom vers geld kunnen zorgen.

Beetje YOLO, en ik heb laatste maanden flink bijgekocht (voornamelijk alts), in euro's hopelijk redelijk de bodem gekocht (sta nu quite)..
in BTC helaas niet (-45%).

Als nu alt season begint zoals in 2017, dan komt die lambo er wel.. 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online

Die bullrun is al weer even bezig.

Als ik voor mijzelf spreek dan had ik eerst gezorgd dat ik die 50% verlies had weggewerkt voordat ik er nieuw geld in zou stoppen maar dat ben ik.

En bij twijfel heb ik zelf geleerd, niet doen.
Nogmaals dat ben ik, het is voor iedereen weer anders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mirved
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-09 14:09
Wie kan even de reacties van gisteren quoten die moord en brand riepen. "ik heb buy orders op 8500 al klaar staan" en "denk dat ie wel tot 6k dipt".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
Mirved schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 09:27:
Wie kan even de reacties van gisteren quoten die moord en brand riepen. "ik heb buy orders op 8500 al klaar staan" en "denk dat ie wel tot 6k dipt".
een retrace naar 8.5K is nog steeds mogelijk

Mensen praten over CME gaps ofzo, die gevuld moeten worden. uiteraard is dit geen gesproken regel, maar tot aan vandaag heeft ie normaliter wel gevuld. De laatste 3-4 stijgingen echter niet.

Hopelijk zullen ze ook nooit gevuld worden en zal de stijging blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Remind me in 1 month..

We gaan echt nog wel verder naar beneden.. Zou me niets verbazen als we 3-4k weer terug zien..
Het is gewoon de elliot wave die gevolgt gaat worden.

Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/7gDvBZUtxmQ/hqdefault.jpg

We gaan nu de B naar C wave in..

5 was de ATH van 20K..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HaruHaru
Verwijderd schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 09:31:
[...]

Remind me in 1 month..

We gaan echt nog wel verder naar beneden.. Zou me niets verbazen als we 3-4k weer terug zien..

[Afbeelding]

5 was de ATH van 20K..
Ik wens je succes met wachten op je 3K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HaruHaru schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 09:34:
[...]

Bekijk dit filmpje maar eens:
YouTube: If Bitcoin Has NOT Bottomed, Here's What Could Happen Next

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helixes
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10:52
@Remko24 Dit vregt wel enige verduidelijking. Als dit een Elliott cycle blijkt te zijn (en dat kun je meestal pas achteraf stellen), welke data associeer jij dan met pieken 3 en 5, en dal 4?

License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaruHaru

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
Als koersen enkel standaard patronen zouden volgen, was er geen actieve markt. Resultaten uit het verleden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
Crypto heeft zijn eigen TA, termen, analyses, woorden, trends , whatever nodig en niets overnemen van de reguliere stock markten, Crypto beweegt heel anders dan de regular Stock Markets.

En dit, hebben we dus nog niet volledig, we blijven dingen van stock markets overnemen en loopt vaak anders dan gepland.

[ Voor 25% gewijzigd door HaruHaru op 28-06-2019 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TuutjDrie schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 09:37:
[...]

Als koersen enkel standaard patronen zouden volgen, was er geen actieve markt. Resultaten uit het verleden....
Standaard patronen zijn er wel en worden ook wel gevolgt..
Alleen de timing is cruciaal.. Wanneer begint en eindigt het patroon..
En met de whales die alles kunnen manipuleren en niet afhankelijk zijn van sentiment (want ze bezitten 70% van de markt), kunnen ze dit gecoordineert sturen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09:18
Die kerel heeft de bal wel al een paar keer ENORM misgeslagen. Filmpjes op youtube zeggen ook maar zoveel...Er zijn 100den films online te vinden van kerels die TA doen. Elk zegt wel zijn eigen ding...Uiteindelijk schiet er wel ooit iemand raak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ezekielll
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-08 15:35
Als we dan toch in patronen denken, dan denk ik dat we nu ongeveer op de bodem zitten van de volgende bear market over 3 tot 4 jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-09 18:54
Verwijderd schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 09:31:
[...]

Remind me in 1 month..

[Afbeelding]

5 was de ATH van 20K..
Ik wil je best wel over 1 maand opnieuw quoten hoor :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 18-09 18:07
Aan jouw stijl om kennelijk anderen door de modder te halen die niet in continu 20k soon modus zitten is wat aan te merken. Niets gaat in één ruk naar 8500 of lager. Maar kennelijk is de stijging van de afgelopen dagen ook excessief geweest, maar jij vindt de stijging van de laatste dagen/weken vermoedelijk “normaal” immers up is normaal en down is abnormaal. Zo heb ik denk ik jouw logica in het kort wel samengevat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirved
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-09 14:09
Sahara schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 09:42:
[...]

Aan jouw stijl om kennelijk anderen door de modder te halen die niet in continu 20k soon modus zitten is wat aan te merken. Niets gaat in één ruk naar 8500 of lager. Maar kennelijk is de stijging van de afgelopen dagen ook excessief geweest, maar jij vindt de stijging van de laatste dagen/weken vermoedelijk “normaal” immers up is normaal en down is abnormaal. Zo heb ik denk ik jouw logica in het kort wel samengevat.
Je kent me zo goed :9~

Enige wat ik wederom weer eens wou aangeven is hoe iedereen hier maar onzin zit te roepen als een of andere zelf verklaarde expert. Terwijl niemand weet wat er werkelijk gaat gebeuren. Hierboven ook weer iemand die TA onzin gaat toepassen en het straks weer totaal verkeerd heeft.

[ Voor 19% gewijzigd door Mirved op 28-06-2019 09:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
HaruHaru schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 09:34:
[...]

Ik kan me nog goed herinneren dat mensen dat ook in 2017 riepen.

Niemand weet het. Deze markt is net zo onvoorstelbaar als het weer van Paulusma Piet.
Sahara schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 09:42:
[...]
Ik kan zijn berichten alleen in de quotes lezen maar toen had ie het er ook over dat LTC al over de top was en alleen maar de afgrond in zou gaan, hij was even vergeten dat alles in afgrond in ging.
En dat na 1 dag. :X

[ Voor 54% gewijzigd door Slux op 28-06-2019 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
Slux schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 09:48:
[...]

Ik kan me nog goed herinneren dat mensen dat ook in 2017 riepen.

Niemand weet het. Deze markt is net zo onvoorstelbaar als het weer van Paulusma Piet.
Hhahahaha. ja daar geef ik je gelijk in.

Op dit moment is het markt sentiment positief, ups en downs zullen we hebben. vandaar dat ik het nu niet verwacht.
dont get me wrong, als die valt, koop ik zoveel mogelijk in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinoku
  • Laatst online: 07-06-2021

Met YOLO bedoel je eigenlijk gokken welke altcoin gaat stijgen ? Veel succes.. Ik denk dat je bij Holland Casino meer kans hebt om te winnen.

Iedereen doet het op zijn eigen manier natuurlijk maar om je een idee te geven hoe ik het probeer :

Ik check op vooraf bepaalde tijdstippen de koersen van een aantal altcoins die ik heb uitgezocht op basis van veel lezen over deze munt. Ik ga voor munten waar ik van denk dat ze in de toekomst ook daadwerkelijk gebruikt zullen gaan worden op welke manier dan ook.

Na een tijdje kun je, als je alles goed en consequent bij houdt patronen gaan zien in de stijgingen en dalingen op bepaalde tijdstippen of momenten.

Omdat ik deze munten vooraf heb bepaald heb ik daar ook mijn geld inzitten. Het grootste deel van mijn portfolio staat dus vast en laat ik ook vast staan, soms lastig maar het zorgt ervoor dat ik niet in de FOMO munten kruip en op die manier geld verlies.

Kost dit tijd ? Absoluut, er gaan wat uurtjes inzitten. Het levert echter ook wat op. Zonder moeite rijk worden met cryptocurrency ? Ik geloof er niet zo in..

Succes met het uitzoeken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07:47
Ezekielll schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 09:41:
Als we dan toch in patronen denken, dan denk ik dat we nu ongeveer op de bodem zitten van de volgende bear market over 3 tot 4 jaar
Eensch. Alhoewel ik denk dat de volgende bear market binnen 2 jaar al is en dan is 10k wel de bodem.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-09 19:06

ScreamGT

joejoe

Ik vlieg een keertje en de hele markt dumpt gelijk z'n bags. Bedankt! Nu in ieder geval een zorgeloze vakantie. Die ath komt nu wel wat later.
Pagina: 1 ... 4 ... 108 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!