[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 27 ... 108 Laatste
Acties:
  • 396.560 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Mogguh!

De koers staat nagenoeg precies in het midden van je verwachting van vannacht :)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Goedemogge!

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Succes met traden vandaag crypto gangsters.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
Verwijderd schreef op zondag 14 juli 2019 @ 08:47:
Ali Baba is geen gangster, dus trade niet.
Ali Baba trade niet, dus is geen gangster.

Maar ik wens de traders ook succes :)
Maak er een groene dag van!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Verwijderd schreef op zondag 14 juli 2019 @ 08:47:
Succes met werken kun je beter zeggen. Deze meneer mag weer aan de bak van 13:00 tot 21:00. Lang leve de zorg. Fijne zondag!

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appeltjeeitje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-09 14:55
Reminder;

Kraken is performing a system upgrade on Sunday, July 14 at 21:00 UTC. Please expect services to be offline for 3 - 8 hours.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Bartvandelaar schreef op zondag 14 juli 2019 @ 09:16:
[...]

Succes met werken kun je beter zeggen. Deze meneer mag weer aan de bak van 13:00 tot 21:00. Lang leve de zorg. Fijne zondag!
Succes met werken ouwe zorg gangster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BFmango
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-12-2024
Vannacht weer armer geworden ;w

REKT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:51

Qwerty-273

Meukposter

Hm, ik lees nu dat Alior Bank (een jonge bank in Polen) Ethereum in zet voor de vele documenten die tussen de bank en cliënten worden uitgewisseld. De hash van een document wordt gepubliceerd op de blockchain, en daarmee is dan weer te bewijzen dat een document niet aangepast is (als de hashes het zelfde zijn - geen idee hoe de hash opgebouwd is omdat je natuurlijk altijd een collision optie hebt hoe klein dan ook).

https://stooq.pl/n/?f=1302173&c=0&p=4+22
https://www.forbes.com/si...ion-feature/#f9f103644a64
https://www.unlock-bc.com...to-authenticate-documents

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:10

oNo

Môgeh. Weinig gebeurd behalve een mooi ERD pumpje, die gaat maar door. Ik heb ff naar MATIC en ONE gekeken en ik heb een vermoeden dattie nog verder gaat.

En aangezien de boel op springen / in elkaar storten staat. De vorige keer gebeurde dat vlak na de start van de formule 1 race. En er zijn. Nog wel meer (sport)evenementen vandaag einde van de middag. Dus een mooi moment voor panic sells enzo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
Qwerty-273 schreef op zondag 14 juli 2019 @ 10:56:
Hm, ik lees nu dat Alior Bank (een jonge bank in Polen) Ethereum in zet voor de vele documenten die tussen de bank en cliënten worden uitgewisseld. De hash van een document wordt gepubliceerd op de blockchain, en daarmee is dan weer te bewijzen dat een document niet aangepast is (als de hashes het zelfde zijn - geen idee hoe de hash opgebouwd is omdat je natuurlijk altijd een collision optie hebt hoe klein dan ook).

https://stooq.pl/n/?f=1302173&c=0&p=4+22
https://www.forbes.com/si...ion-feature/#f9f103644a64
https://www.unlock-bc.com...to-authenticate-documents
De naam van de bank vindt Ali Baba wel goed, dat ze crypto/blockchain gebruiken vindt Ali Baba nog veel beter!
Dat vele instellingen dit voorbeeld mogen volgen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BFmango
Alibank :9B

[ Voor 26% gewijzigd door BFmango op 14-07-2019 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:59
Ik hold wat Stratis. Die gaat gewoon langzaam richting nul. Voor de rest benieuwd wat de Bitcoin gaat doen ben bang op ook een rustige daling omlaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 27-09 11:19
Icon wordt op Huobi gepumpt nu, +120%. Binance geeft geen krimp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
TuutjDrie schreef op zondag 14 juli 2019 @ 12:01:
Icon wordt op Huobi gepumpt nu, +120%. Binance geeft geen krimp.
Op Huobi is de convert nog niet gedaan, nog steeds een ERC20 token daar. (schijnt)

Rapapa...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BFmango
Verwijderd schreef op zaterdag 13 juli 2019 @ 22:37:
Wie heeft er al een lambo?

T wil nog niet zo opschieten hier. -O-
Ik denk dat het voor mij niet eens een Polo wordt maar eerder een Aixam ;w ;w ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtual Reality
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 26-09 21:37
Eth wat doe je :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 27-09 08:46
BFmango schreef op zondag 14 juli 2019 @ 12:35:
[...]

Ik denk dat het voor mij niet eens een Polo wordt maar eerder een Aixam ;w ;w ;w
Zesde hands he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23:07
The Redman schreef op zondag 14 juli 2019 @ 01:54:
Zowel 10.5k als 12k morgenochtend zou me niet verbazen. Welterusten.
Iets later dan gepland maar de 10.5k komt in zicht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
[...]

Ja waar zijn die munten mee bezig...
We willen explosies, geen implosies!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
The Redman schreef op zondag 14 juli 2019 @ 12:36:
[...]

Iets later dan gepland maar de 10.5k komt in zicht :)
En wat komt daarna?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 27-09 11:19
[...]

Die zijn nog verrekte duur hoor :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appeltjeeitje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-09 14:55
best lastig om nog niet in te stappen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BFmango
Ho ho ho meneertje, niet zo luxe, niet zo luxe.

Zal wel een model slopertje v/d sloop worden die gerepareerd wordt met onderdelen van Ali Baba's "chop shop".

:'(

ALS IK GELUK HEB

[ Voor 5% gewijzigd door BFmango op 14-07-2019 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Bartvandelaar schreef op zondag 14 juli 2019 @ 09:16:
[...]

Haha werkse. Wat doe je precies in de zorg?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

PHPResource schreef op zondag 14 juli 2019 @ 12:49:
[...]

Hij zorgt in iedergeval niet voor groene candles.

Ik maak me wel zorgen.

Hopenlijk zorgen de bulls dat het goedkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 02-09 18:58
Verwijderd schreef op zondag 14 juli 2019 @ 12:58:
[...]

Hij zorgt in iedergeval niet voor groene candles.

Ik maak me wel zorgen.

Hopenlijk zorgen de bulls dat het goedkomt.
Hoop het ook, de bears hadden al het grootste gedeelte van 2018 en de bull run van 2019 is een beetje een losse flodder geweest.. Een dip mag, maar een dip is down en weer up grrrrrr

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bartvandelaar
PHPResource schreef op zondag 14 juli 2019 @ 12:49:
[...]

Ik werk nu als woonbegeleider voor mensen met een licht verstandelijke beperking. Hiervoor mijn verpleegkunde opleiding gehaald en van alles gedaan in de verstandelijke gehandicaptenzorg van volledige verzorging tot gedragsgestoord. Hard werken, maar systeembeheerder was niks voor mij.

Edit: toch wel benieuwd wat de meeste alts gaan doen als BTC naar bv 8 of 7k gaat. De meeste zien er nu al bar slecht uit.

[ Voor 12% gewijzigd door Bartvandelaar op 14-07-2019 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
$9.8k of bounce naar $11.2k en dan 9.8k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Wow, ONT is weer onder 1 Dollar beschikbaar, dat gaat kriebelen. In 3 weken tijd 50% eraf, dat is zelfs meer dan ADA heeft verloren, maar ONT is ook sneller gestegen.

Ondertussen zit ik nog in fiat, 3e short van vandaag loopt, al moet er bij deze weer geld bij vermoed ik-> Pfoe, gelukkig niet, weer in het groen, thx voor de dip :)

[ Voor 10% gewijzigd door Taro op 14-07-2019 14:15 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:59
Taro schreef op zondag 14 juli 2019 @ 14:09:
Wow, ONT is weer onder 1 Dollar beschikbaar, dat gaat kriebelen. In 3 weken tijd 50% eraf, dat is zelfs meer dan ADA heeft verloren, maar ONT is ook sneller gestegen.

Ondertussen zit ik nog in fiat, 3e short van vandaag loopt, al moet er bij deze weer geld bij vermoed ik-> Pfoe, gelukkig niet, weer in het groen, thx voor de dip :)
Zag hetzelfde van ONT. Zit ook te kijken wanneer ik moet instappen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XA4DB
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 27-09 10:33
Bartvandelaar schreef op zondag 14 juli 2019 @ 13:36:
[...]

Ik werk nu als woonbegeleider voor mensen met een licht verstandelijke beperking. Hiervoor mijn verpleegkunde opleiding gehaald en van alles gedaan in de verstandelijke gehandicaptenzorg van volledige verzorging tot gedragsgestoord. Hard werken, maar systeembeheerder was niks voor mij.
Respect voor je job! (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvandelaar
Thx, maar dat vind ik juist bijvoorbeeld van systeembeheerders. Respect, mijn job zou get nooit de rest van mijn leven kunnen zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Op Bybit, en ook BitMEX, zie je vaak dat de voorspellingen van de Bitcoin koers vooruit lopen op de daadwerkelijke koers en de daadwerkelijke actuele koers uiteindelijk die voorspellingen niet volgt, maar, tegen ieders verwachting in de andere kant op gaat.

Vandaag al een aantal keer kunnen benutten, door een 25x short of long te openen op het moment dat de actuele koers de mark/last price niet volgt, door het verschil tussen die 2 te traden.

3 voorbeelden van de afgelopen 1-2 uur:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/VOEryLag9HcdhAdsnqwuCJnY/full.png

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Bartvandelaar schreef op zondag 14 juli 2019 @ 13:36:
[...]
Ik werk nu als woonbegeleider voor mensen met een licht verstandelijke beperking.
Dat is soms nog best handig voor dit topic :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
PilatuS schreef op zondag 14 juli 2019 @ 14:56:
[...]

Ik vind het altijd mooi om te zien dat sommige mensen zoveel zelfkennis hebben (y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartvandelaar
[...]

Ik voelde hem al even aankomen. Maar om eerlijk te zijn voel ik me soms nogal beperkt vergeleken met andere mensen hier hoor. Ben hier vooral om allemaal verschillende ideeën, visies en nog meer van dat soort fratsen op te steken van iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Go #TeamVerstappen!
Erg OT, solly. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Bartvandelaar schreef op zondag 14 juli 2019 @ 15:01:
[...]

Ik voelde hem al even aankomen. Maar om eerlijk te zijn voel ik me soms nogal beperkt vergeleken met andere mensen hier hoor. Ben hier vooral om allemaal verschillende ideeën, visies en nog meer van dat soort fratsen op te steken van iedereen.
Sorry, kon het niet laten die in te koppen :P

Maar hoezo je beperkt voelen ? Zoals bij alles zijn er mensen die ergens meer of minder kennis van hebben, maar dat geldt bij een ander onderwerp weer precies andersom. Is denk ik ook alleen maar mooi dat er altijd mensen zijn waar je wat van kan leren, voor welk onderwerp dan ook :)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Sahara
Uit het niets een nieuw huisdier erbij, WTF momentje van de dag, via de schoorsteen was daar opeens in de houtkachel de volgende gast verschenen bij het raam:

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/nzQz6fY/Muis-jpg.jpg

:) Heb hem/haar uiteindelijk in m'n handpalm gevangen en in de achtertuin los gelaten. Super lief beest!

Daarnaast via Bybit vanochtend m'n eerste klapper gemaakt. Helaas moest ik er wel ff op wachten nadat ik nog gisteren voor die hele Tether soap short was gegaan, maar de positie tijdens de pump uitgebreid en tijdens de dump vandaag winst genomen :). Bybit is een top exchange, BitMEX wel in een apart venster continu open om te zien hoe daar wordt gekocht/gedumped.

[ Voor 36% gewijzigd door Sahara op 14-07-2019 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Sahara schreef op zondag 14 juli 2019 @ 15:30:
Uit het niets een nieuw huisdier erbij, WTF momentje van de dag, via de schoorsteen was daar opeens in de houtkachel de volgende gast verschenen bij het raam:

:) Heb hem/haar uiteindelijk in m'n handpalm gevangen en in de achtertuin los gelaten. Super lief beest!

Daarnaast via Bybit vanochtend m'n eerste klapper gemaakt. Helaas moest ik er wel ff op wachten nadat ik nog gisteren voor die hele Tether soap short was gegaan, maar de positie tijdens de pump uitgebreid en tijdens de dump vandaag winst genomen :). Bybit is een top exchange, BitMEX wel in een apart venster continu open om te zien hoe daar wordt gekocht/gedumped.
U is weer in het Limburgsche? :P

Zal er binnenkort 'wederom' weer eens naar gaan kijken, Polo biedt maar beperkt mogelijkheden en Bitmex is net een flipperkast die soms vastloopt maar de combi Bitmex en Bybit lijkt me een mooie, Mex als indicatie en Bybit om daadwerkelijk te handelen. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Even het mogelijke ABCDE bullish scenario in al dit rood.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/4L2oRZ7lLkUO1XONai8xX51v/full.jpg

Hierbij mag de C alleen niet te laag uitkomen. Rond de 10.2k is wel zo'n beetje de max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryptore
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 19-08 20:50

cryptore

TP1-08112029

Zo de F1 met Max was gelukkig spannender als die saaie crypto vandaag , en laat BTC nu eens even wat vuurwerk laten zien

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
cryptore schreef op zondag 14 juli 2019 @ 16:43:
Zo de F1 met Max was gelukkig spannender als die saaie crypto vandaag , en laat BTC nu eens even wat vuurwerk laten zien
Het leven is één groot feest, je moet alleen wel zelf de slingers ophangen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/QXFwFjDPmS3ChHqHHGvUZCrA/full.png

Kortom: Genoeg kansen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
Taro schreef op zondag 14 juli 2019 @ 14:42:
Op Bybit, en ook BitMEX, zie je vaak dat de voorspellingen van de Bitcoin koers vooruit lopen op de daadwerkelijke koers en de daadwerkelijke actuele koers uiteindelijk die voorspellingen niet volgt, maar, tegen ieders verwachting in de andere kant op gaat.

Vandaag al een aantal keer kunnen benutten, door een 25x short of long te openen op het moment dat de actuele koers de mark/last price niet volgt, door het verschil tussen die 2 te traden.

3 voorbeelden van de afgelopen 1-2 uur:

[Afbeelding]
Kan je het bovenstaande iets verduidelijken? De voorspellingen van de Bitcoin koers... bedoel je daarmee die lange wicks bij de resistance en supports (bijv. hammer candle of shooting star)?

Bij het eerste blauwe vakje bedoel je dat de Last price naar beneden gaat, maar de Mark price omhoog, dus LONG openen? Of hoe bedoel je wat je schrijft, want de actuele koers is toch de Last price? Mark en Last price zijn volgens mij twee verschillende koersen. Of bedoel je dat de actuele koers de BitMEX koers is en de koers van Bybit een andere is :?

En welke tijdsgrafiek is dat die je postte? --> zie het al, het is de 1 minuut grafiek.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Sahara schreef op zondag 14 juli 2019 @ 16:58:
[...]

Kan je het bovenstaande iets verduidelijken? De voorspellingen van de Bitcoin koers... bedoel je daarmee die lange wicks bij de resistance en supports (bijv. hammer candle of shooting star)?

Bij het eerste blauwe vakje bedoel je dat de Last price naar beneden gaat, maar de Mark price omhoog, dus LONG openen? Of hoe bedoel je wat je schrijft, want de actuele koers is toch de Last price? Mark en Last price zijn volgens mij twee verschillende koersen. Of bedoel je dat de actuele koers de BitMEX koers is en de koers van Bybit een andere is :?
Klopt, je ziet dat de handelsprijs op Bybit (de candles) bijvoorbeeld 50 USD onder de Bitcoin indexprijs zit (de lijn). Iedereen gaat er dus vanuit dat Bitcoin snel zal gaan dalen. Dan wordt op een gegeven moment dat verschil erg groot en zie je de lijn bijv. omhoog gaan, terwijl de prijs op Bybit rekening hield met een daling. Dat is het moment om een x25 long te openen als de lijn hoger ligt dan de candles, of een short als de lijn lager ligt dan de candles.

Je sluit dan je positie weer als de lijn (Bitcoin index) gelijk is aan de candles en je winst is binnen. In 2 gevallen vandaag 40-50 Dollar in een trade van max 1-2 minuten gehad.

Inmiddels 0.075 Bitcoin op Bybit nav de storting van 0.05 gisteren. Helaas gisteravond mijn laatste trade een enorme fuck-up gemaakt met -120 Dollar, anders had ik al >0,08 gestaan.

[ Voor 6% gewijzigd door Taro op 14-07-2019 17:04 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cryptore
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 19-08 20:50

cryptore

TP1-08112029

Taro schreef op zondag 14 juli 2019 @ 16:55:
[...]

Het leven is één groot feest, je moet alleen wel zelf de slingers ophangen:

[Afbeelding]

Kortom: Genoeg kansen...
Van die slingers ben ik met je eens , maar ik ben geen Leverage of stop/limit trader , probeer alleen de buy low , sell high trader uit te hangen , wat overigens de laatste dagen niet helemaal goed gaat ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sahara
Taro schreef op zondag 14 juli 2019 @ 17:02:
[...]

Klopt, je ziet dat de handelsprijs op Bybit (de candles) bijvoorbeeld 50 USD onder de Bitcoin indexprijs zit (de lijn). --> de Bitcoin indexprijs (de lijn)... die oranje lijn (9 (E)MA) bedoel je die als de Bitcoin indexprijs?
Dus als de rode candle omhoogkruipt en er van die rode candle slechts een lange wick van overbleef, en dan zodra de groene candle boven de oranje 9 MA lijn uitkomt, open jij dan dus je long of doe je dat nog wanneer de candles/ last price de oranje lijn nog niet heeft gekruist?

Ik heb vannacht nog wat bijgestort om m'n liquidatie prijs omhoog te krikken, uiteindelijk was dat niet nodig geweest, maar heb nu wel een profit van 0.011516 BTC. Het is super dat je tijdens een dip/stijging gewoon kan instappen, zonder allerlei meldingen te krijgen waarom het niet kan (BitMEX).

Edit: Het is omdat je geen system overload meldingen krijgt bij Bybit ook een gecalculeerde gok om bij dergelijke harde drops (zoals nu net om 17:50), relatief lage fishing orders te plaatsen en bij een bounce die via een market order eruit te gooien. Easy money.

[ Voor 22% gewijzigd door Sahara op 14-07-2019 17:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 02-09 18:58
PilatuS schreef op zondag 14 juli 2019 @ 16:09:
Even het mogelijke ABCDE bullish scenario in al dit rood.

[Afbeelding]

Hierbij mag de C alleen niet te laag uitkomen. Rond de 10.2k is wel zo'n beetje de max.
Dank je pilatus, kon dit mogelijke scenario als opsteker wel gebruiken na dat ^%@# bears geweld van vandaag..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Kom maar op met die duik onder de 10K, dan wil ik wel weer wat btc bijhalen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17:31
Paar pagina's terug gelezen maar is er nou een reden voor de drop van vandaag :?
Vanmorgen maar ff wat cash overgemaakt, morgen voor kleine 450 euro LTC aanvullen :)

Dan totaal 2K ingelegd en eens een driekwart jaar afwachten :)

[ Voor 16% gewijzigd door ybos op 14-07-2019 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
ybos schreef op zondag 14 juli 2019 @ 18:03:
Paar pagina's terug gelezen maar is er nou een reden voor de drop van vandaag :?
Vanmorgen maar ff wat cash overgemaakt, morgen voor kleine 450 euro LTC aanvullen :)

Dan totaal 2K ingelegd en eens een driekwart jaar afwachten :)
Een vrij normale handels dag niks meer niks minder.

Koersen gaan nou eenmaal nooit in 1 keer omhoog.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Jep.
Ik kan wel wat begeleiding gebruiken.
Mijn pf in dollar zien verdubbelen.... En de afgelopen 2 maanden met 13 14k dollar zien zakken... Winst, ja nog steeds. Maar fucking dom... Te hebberig.

Dus tips zijn altijd welkom 😭😭😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
ybos schreef op zondag 14 juli 2019 @ 18:03:
Bekijk het eens van de andere kant: Waarom zou de Bitcoin prijs iedere dag alleen maar omhoog gaan zonder reden? Dat komt door kopers die er vertrouwen in hebben, of whales die de prijs omhoog duwen. Als je naar de 1D grafiek kijkt, dan zie je wat er gaande is. Er wordt na een parabolische stijging nieuwe support gezocht. En waar die ligt wordt op dit moment door de markt bepaald. Op de 11.000, 10.000 of 8.500 (of bedragen daartussen), of wordt er geen support gevonden en dan gaan we nog lager.

Het kan allemaal, hou altijd met alle opties rekening, niets is vanzelfsprekend en niets is voor de eeuwigheid. Morgen kunnen we weer op >11.000 staan, of <9.000. Een stijging is niet gegarandeerd, daarom moet je ook alert zijn en een strategie hebben. Of holden en tjah, dan word je met dit soort dagen geconfronteerd. Het kan nog verder omlaag, enkele duizenden Dollars zelfs. Of weer omhoog.

Het lijkt wel bijna op gokken ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
Taro schreef op zondag 14 juli 2019 @ 18:10:
[...]

Het lijkt wel bijna op gokken ;)
Long time Hodlers gokken niet en hebben daar geen grafiekjes voor nodig als bewijs.
Ze winnen altijd ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

RaptorXS schreef op zondag 14 juli 2019 @ 18:15:
[...]

Long time Hodlers gokken niet en hebben daar geen grafiekjes voor nodig als bewijs.
Ze winnen altijd ;)
Als ze eens cashen wel ja. ;)

XRP = trash

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
[...]

Ze winnen altijd ;)
Euhm....

Leuk als je bijvoorbeeld Imtech, World online, kpn quest. Hamburg, diverse banken enz enz aan het holden was, allemaal failliet.

Zo zijn er zat holders die nu muntje op deadcoins kunnnen zien. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvandelaar
@Emielvanputten Slux weet nog wel een prima bewindvoerder volgens mij. Uit Haarlem ofzo ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BFmango
[...]

Ze winnen altijd ;)
:F :F :F

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
[...]

Long time Hodlers gokken niet en hebben daar geen grafiekjes voor nodig.
Ze winnen altijd ;)
Dat is maar net hoe je het bekijkt. Ik ben geen holder en heb vandaag winst gemaakt. Jij hebt verlies gemaakt.

Jij had 2,1 Bitcoins en nog wat andere cryptocurrency @ 13.970 USDT, die heb je nu nog steeds @ 10.433 USDT, je hebt dus meer dan 7.000 USDT "verlies" sinds de top.

Door in fiat te zitten heb ik vandaag >0.2 Bitcoin extra als ik weer in zou stappen en daarnaast heb ik meer Bitcoin vergaard door vandaag te handelen met 0,05 Bitcoin (273 Dollar winst tot nu toe vandaag, de avond moet nog beginnen):

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/56tBkVbtQk7gtggzSbAGyalq/full.png

Ik ken iemand die 4 Bitcoins a 40 Euro heeft gekocht een aantal jaren geleden. Rond de 18k USD kon hij zich niet meer aanmelden op exchanges en bij brokers om ze te verkopen. Hij heeft ze weer tot 3.150 gehouden (Slik, >-56.000 Dollar verloren) en heeft ze nu nog steeds. Stel dat hij rond 17.5k uit had kunnen stappen, was hij nu beter af geweest.

Ieder zo zijn eigen strategie. Holden is niet altijd beter, een goede trader zal beter af zijn, maar, dan moet je >50% van de trades goed uitvoeren en er erg veel tijd aan besteden. Dat is een keuze. Holden is vaak niet verkeerd en kan erg goed uitpakken, maar, een goede trader zal er in dezelfde tijdspanne meer aan verdienen. Als je dan die uren weer omrekent naar rendement hoeft dat niet altijd rendabel te zijn, maar dat verschilt per geval.

O-)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/bXWNv7Rh0M2511QkhxveFRDX/full.png

[ Voor 7% gewijzigd door Taro op 14-07-2019 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

Slux schreef op zondag 14 juli 2019 @ 18:21:
[...]

Euhm....

Leuk als je bijvoorbeeld Imtech, World online, kpn quest. Hamburg, diverse banken enz enz aan het holden was, allemaal failliet.

Zo zijn er zat holders die nu muntje op deadcoins kunnnen zien. ;)
Toch heb ik wel op deadcoins.com wat muntjes zien staan die in 2017 weer tot leven kwamen.
Zijn nu weer dood natuurlijk, maar toch :)

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Taro schreef op zondag 14 juli 2019 @ 18:23:
[...]

Dat is maar net hoe je het bekijkt. Ik ben geen holder en heb vandaag winst gemaakt. Jij hebt verlies gemaakt.

Jij had 2,1 Bitcoins en nog wat andere cryptocurrency @ 13.970 USDT, die heb je nu nog steeds @ 10.433 USDT, je hebt dus meer dan 7.000 USDT "verlies" sinds de top.

Door in fiat te zitten heb ik vandaag >0.2 Bitcoin extra als ik weer in zou stappen en daarnaast heb ik meer Bitcoin vergaard door vandaag te handelen met 0,05 Bitcoin (273 Dollar winst tot nu toe vandaag, de avond moet nog beginnen):

[Afbeelding]

Ik ken iemand die 4 Bitcoins a 40 Euro heeft gekocht een aantal jaren geleden. Rond de 18k USD kon hij zich niet meer aanmelden op exchanges en bij brokers om ze te verkopen. Hij heeft ze weer tot 3.150 gehouden (Slik, >-56.000 Dollar verloren) en heeft ze nu nog steeds. Stel dat hij rond 17.5k uit had kunnen stappen, was hij nu beter af geweest.

Ieder zo zijn eigen strategie. Holden is niet altijd beter, een goede trader zal beter af zijn, maar, dan moet je >50% van de trades goed uitvoeren en er erg veel tijd aan besteden. Dat is een keuze. Holden is vaak niet verkeerd en kan erg goed uitpakken, maar, een goede trader zal er in dezelfde tijdspanne meer aan verdienen. Als je dan die uren weer omrekent naar rendement hoeft dat niet altijd rendabel te zijn, maar dat verschilt per geval.

O-)
[Afbeelding]
Ik mag hopen dat hij dit keer zijn sell orders klaar heeft staan?

Weg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
Taro schreef op zondag 14 juli 2019 @ 18:23:
[...]

[Afbeelding]

O-)
[Afbeelding]
Je verhaal klopt niet, ik had al een dik gevulde PF toen ik hier op dit forum mijn enigste aankoop geplaatst heb, 2,1 BTC (symbolisch :)) a 3,7K. per stuk.Euro,s of Dollar? geen idee meer.
Het forum zat toen helemaal in een dip en we zouden naar de 800 dollar gaan en ik had "stalen ballen" dat ik dat toen deed. :+
Oja, zoals eerder gemeld, dit waren de duurste BTC ooit die ik aangekocht heb.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
RaptorXS schreef op zondag 14 juli 2019 @ 19:28:
[...]

Je verhaal klopt niet, ik had al een dik gevulde PF toen ik hier op dit forum mijn enigste aankoop geplaatst heb, 2,1 BTC (symbolisch :)) a 3,7K. per stuk.
Het forum zat toen helemaal in een dip en we zouden naar de 800 dollar gaan en ik had "stalen ballen" dat ik dat toen deed. :+
Dan heb je toch een hoop minder winst dan de gemiddelde trader ;)
Holden is alleen leuk als traden niks voor je is, op het eind van de streep verdien je er een stuk minder mee dan met traden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
[...]

Je verhaal klopt niet, ik had al een dik gevulde PF toen ik hier op dit forum mijn enigste aankoop geplaatst heb, 2,1 BTC (symbolisch :)) a 3,7K. per stuk.Euro,s of Dollar? geen idee meer.
Mijn verhaal klopt prima. En dat weet ik, maar, eigenlijk ben je dus geen holder... Zoals ik al eerder heb gezegd heb je op het juiste moment ingekocht, netjes gedaan, kudo's, etc. maar, je bent strikt gezien geen holder en de vraag is of je het gemiddeld beter doet dan een trader (stiekum ben je dus ook een trader, geen daytrader, maar, zeker geen holder).

In mijn post zei ik ook: 2,1 Bitcoin en nog wat andere cryptocurrency.

Verder hoeft dit van anderen ook niet hun eerste jaar te zijn. Ik heb mijn inleg er bijvoorbeeld al >5x uit, ik speel alleen nog met winst. Wat dat betreft doet een "holder" als jij het niet per se beter dan vele anderen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Laatst online: 05-09 16:48
Slux schreef op zondag 14 juli 2019 @ 19:36:
[...]

Dan heb je toch een hoop minder winst dan de gemiddelde trader ;)
Holden is alleen leuk als traden niks voor je is, op het eind van de streep verdien je er een stuk minder mee dan met traden.
Kan mij herinneren dat je zei dat je inb 2017 500% heb gemaakt met traden. Dat is weinig als je had gehold tot eind 2017.
Bottom line voor mij. Holden doe je met de juiste coins. En traden met shit coins.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:48
[...]

Zijn verhaal klopt wel want staat los van de aanschafwaarde.
Ik heb nog btc van 200 euro maar mijn pf waarde kan in n dag flink onderuit terwijl n trader zijn pf waarde op diezelfde dag flink opschroeft.
Ik wordt alleen rete gestresst van traden dus dat doe ik niet meer.

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
lighting_ schreef op zondag 14 juli 2019 @ 19:44:
[...]

Kan mij herinneren dat je zei dat je inb 2017 500% heb gemaakt met traden. Dat is weinig als je had gehold tot eind 2017.
Bottom line voor mij. Holden doe je met de juiste coins. En traden met shit coins.
Klopt maar ik was er ook in 2017 mee ingestapt en eind 2017 verkocht ;)
Als je langer had gezeten stond je nu waarschijnlijk nog op verlies.

Als je BTC op 1000 euro heb gekocht en nooit verkocht ben je niet slim bezig imo, maar dat is voor iedereen weer anders gelukkig

[ Voor 4% gewijzigd door Slux op 14-07-2019 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petje72
  • Laatst online: 24-09 21:37
Even een vraagje, zelf heb ik geen mobiele wallet voor mijn crypto, heb het offline en QT-wallets op een computer. Een kennis van me wil instappen in BTC maar zonder gedoe met complete blockchain downloaden, Electrum snapt ie ook niet.

Wat is een goede betrouwbare mobiele wallet voor BTC ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Petje72 schreef op zondag 14 juli 2019 @ 20:00:
Even een vraagje, zelf heb ik geen mobiele wallet voor mijn crypto, heb het offline en QT-wallets op een computer. Een kennis van me wil instappen in BTC maar zonder gedoe met complete blockchain downloaden, Electrum snapt ie ook niet.

Wat is een goede betrouwbare mobiele wallet voor BTC ?
Exodus is denk ik een goede optie. Gebruik deze o.a. voor vele ERC-20 tokens, BNB, EOS, ETH, BTC, LTC, XRP, etc. Zowel mobiel beschikbaar, als voor bijv. Windows.

[ Voor 4% gewijzigd door Taro op 14-07-2019 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petje72
  • Laatst online: 24-09 21:37
Taro schreef op zondag 14 juli 2019 @ 20:01:
[...]

Exodus is denk ik een goede optie. Gebruik deze o.a. voor vele ERC-20 tokens, BNB, EOS, ETH, BTC, LTC, XRP, etc.
Thanks, ik ga het eens bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Denk dat de 10K er toch wel aangaat binnen nu en morgenochtend.

Best wel lastig om te bepalen waar ik m'n buy-orders op ga zetten.... Staan nu nog op 9,5K usd..... maar zou ook zo maar eens naar de 7.5K kunnen gaan.....

keuzes, keuzes, keuzes.... waar staan jullie buy-orders?
:?

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@ivibes Hier staan ze nog niet ingesteld. Liever iets te laat weer instappen, dan proberen op de bodem in te stappen die een uur later instort met een nog verdere daling tot gevolg. Dit kan echt alle kanten op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Taro schreef op zondag 14 juli 2019 @ 20:46:
@ivibes Hier staan ze nog niet ingesteld. Liever iets te laat weer instappen, dan proberen op de bodem in te stappen die een uur later instort met een nog verdere daling tot gevolg. Dit kan echt alle kanten op.
Hier gaat de wekker weer om 6 uur morgenochtend dus moet nog wel een paar uurtjes slaap pakken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
ivibes schreef op zondag 14 juli 2019 @ 20:51:
[...]

Hier gaat de wekker weer om 6 uur morgenochtend dus moet nog wel een paar uurtjes slaap pakken....
:) Ik blijf vannacht mooi in fiat, hier gaat om 6:30 de wekker. In het ergste geval koop ik wat later in, liever dan minder fiat in de pf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Taro schreef op zondag 14 juli 2019 @ 20:54:
[...]

:) Ik blijf vannacht mooi in fiat, hier gaat om 6:30 de wekker. In het ergste geval koop ik wat later in, liever dan minder fiat in de pf.
Ligt best krap zo'n fiat ofnie?
;)

Ik zit niet in fiat maar in btc (en nog wat chocoladegeld) maar wil wel graag nog wat extra btc op de kop tikken als ze weer in de sale zijn....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
ivibes schreef op zondag 14 juli 2019 @ 20:59:
[...]

Ligt best krap zo'n fiat ofnie?
;)

Ik zit niet in fiat maar in btc (en nog wat chocoladegeld) maar wil wel graag nog wat extra btc op de kop tikken als ze weer in de sale zijn....
Volume zakt wel wat in vergeleken met de laatste 10k test, zou mij niks verbazen als die eronder komt en bitcoin weer in de sale komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Slux schreef op zondag 14 juli 2019 @ 21:04:
[...]

Volume zakt wel wat in vergeleken met de laatste 10k test, zou mij niks verbazen als die eronder komt en bitcoin weer in de sale komt
Nou kom maar op met die sale!
Ik ga alvast in m'n slaapzak voor de deur liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jkess
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 07-09 21:58
Over paar dagen heeft zcash een hard fork, is het slim om daar nu in te stappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Jkess schreef op zondag 14 juli 2019 @ 21:24:
Over paar dagen heeft zcash een hard fork, is het slim om daar nu in te stappen?
Waarschijnlijk al te laat voor buy the rumour (oftewel: het sell the news moment is al daar..), daarnaast ziet de Bitcoin koers er niet heel florisant uit. Ik zou het persoonlijk nu niet proberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
ivibes schreef op zondag 14 juli 2019 @ 21:24:
[...]

Nou kom maar op met die sale!
Ik ga alvast in m'n slaapzak voor de deur liggen...
Mijn bron trouwens ;)
http://www.ask8ball.net/

Er bestaat wel een kans dat je slaapzak eerder wegrot :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The Redman
Bitcoin is nog maar .029 BTC waard :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timwap
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-08-2024
Pfoe, vind 't lastig... Maar ik volg toch maar de grotere groep nu naar fiat.

Nog nooit verkocht maar nu na m'n eerste aankoop in februari het boeltje verkopen voelt toch raar :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
Deze pump komt vermoedelijk geheel door het offline gaan van Kraken i.v.m. onderhoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Sahara schreef op zondag 14 juli 2019 @ 23:18:
Deze pump komt vermoedelijk geheel door het offline gaan van Kraken i.v.m. onderhoud.
Pump...?

Misschien zit ik nog bij te komen van de race in Silverstone maar in weinig pumps ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
Nieuws bij de Televaag:
IMF: Volgende mijlpaal in evolutie van geld

Centrale bank werkt aan eigen digimunt
Met de komst van de libra is de strijd om digitale munten in een stroomversnelling gekomen. Centrale banken willen niet met lege handen komen te staan, en werken aan eigen digitaal geld.
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.
8)

Bron:
https://www.telegraaf.nl/...-werkt-aan-eigen-digimunt

[ Voor 24% gewijzigd door RaptorXS op 14-07-2019 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
Morgenochtend weer 4 cijfers BTC? :Y

Welterusten iedereen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Het is maar zelden dat dagen zo enorm rood zijn.

Damn....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/jz8s8arXlXmczT8wkrsffcQ5/full.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 27-09 11:10
Het blijft een zielige markt met 90% oplichters. Dit soort dagen maakt crypto echt kapot, daar ben ik van overtuigd. Steeds minder mensen zullen nog instappen en uiteindelijk is het afgelopen.

Zal een hele tijd gaan duren voor ik weer bullish zal worden. 0 vertrouwen in deze bende.

[ Voor 71% gewijzigd door Pelox op 15-07-2019 02:44 ]

Zero.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Pelox schreef op maandag 15 juli 2019 @ 02:38:
Zal een hele tijd gaan duren voor ik weer bullish zal worden. 0 vertrouwen in deze bende.
Niet te bullish zijn op groene dagen en niet te bearish zijn op rode dagen. Ga je naar de daily kijken bij BTC is dit gewoon een hele dikke correctie, meer niet. We hebben de 200 daily MA gebroken, net zoals in de vorige bullrun vaak genoeg gebeurt is. Er is nu niets anders aan de hand dan tijdens de vorige bullrun omhoog waarbij we dikke runs maken met dikke correcties. Wat had je verwacht ? Dat BTC nu op 25k zou staan zonder correctie terwijl we dagen van 15% en meer heben gehad ?

Veel te veel mensen zijn extreem bullish wanneer de boel voor meerdere dagen dubbele percentages laat zien. Zien we dan eens dubbele getallen op rode dagen zijn ze weer bearish. Als je naar het gote plaatje kijkt zijn we nu niet minder bullish of bearish dan een week terug of 3 maanden terug. Verlies de 6k als support, dat is bearish, niet op meer dan 150% in de plus staan tegenover de low.

Meerdere dagen dik omhoog: Moon, lambo, 100k, blalabla.

Meerdere dagen dik omlaag: Scam, oplichters, kut whales, blablabla.

Kijk eens naar het grote plaatje.

Edit: En mocht je het over alts hebben. Iets als LTC staat op net geen 400% winst tegenover de low. Hard omhoog geeft harde correcties, dat zal altijd zo zijn.

[ Voor 13% gewijzigd door PilatuS op 15-07-2019 03:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirved
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 26-09 16:04
Alt sale season

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-04 21:30

sourcecode

Prepare for the next ATH

nog even en ZIL staat onder een cent, WOW O-) O-) O-) O-)

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Hoe goedkoper kan ADA??? 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door New Yorker op 15-07-2019 07:01 ]

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr_Ripple schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 17:33:
[...]

Waarschijnlijk te lang niets mee gedaan?
Dagelijks aan het traden op Kraken.

Ik kan nog steeds inloggen en krijg maar geen reactie van die Cassia. Ik denk dat ze daar gewoon per ongeluk het verkeerde account heb dichtgezet en daarom geen reden wil geven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

Nog veel goedkoper.

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

Verwijderd schreef op maandag 15 juli 2019 @ 07:38:
[...]

Dagelijks aan het traden op Kraken.

Ik kan nog steeds inloggen en krijg maar geen reactie van die Cassia. Ik denk dat ze daar gewoon per ongeluk het verkeerde account heb dichtgezet en daarom geen reden wil geven.
Dan is het wel raar idd, aan de andere kant, het is crypto.
Daar gebeuren nou eenmaal dingen die in het dagelijks leven niet voorkomen, zowel positief als negatief.

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:17

ScreamGT

joejoe

Pelox schreef op maandag 15 juli 2019 @ 02:38:
Het blijft een zielige markt met 90% oplichters. Dit soort dagen maakt crypto echt kapot, daar ben ik van overtuigd. Steeds minder mensen zullen nog instappen en uiteindelijk is het afgelopen.

Pelox Rekt?

Ryzen 7800X3D - nVidia 4070 Ti Super - MSI B650 Gaming + - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

PilatuS schreef op maandag 15 juli 2019 @ 02:24:
Het is maar zelden dat dagen zo enorm rood zijn.

Damn....

[Afbeelding]
Je kunt wel weer mooi zien aan welke kant de markt wordt leeggeschept.

XRP = trash

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 27-09 11:10
Al 2 jaar, maar dat boeit me niet meer. Het gaat er om dat heel de markt er op deze manier aangaat.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 27-09 09:19
sourcecode schreef op maandag 15 juli 2019 @ 06:58:
nog even en ZIL staat onder een cent, WOW O-) O-) O-) O-)
ik ga kapot hier. doet pijn. ;w

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

Pagina: 1 ... 27 ... 108 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!