Had ik jouw muntjes op 92.50 ?Pelox schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 11:18:
Zo lekker gewacht met ltc verkopen en nu net precies op de low toch maar gedaan. Zo was het toch? Buy high sell low?
Vanavond toch maar bijkopen denk ik. Laat nog maar ff wat zakken
Als alts stijgen en btc daallt dan is het toch niet slim om in usdt te gaan?
Verwijderd
Lekker man.Onderhand al miljonair of schuldsanering ?A87 schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 11:18:
Mijn short gaat lekker
DUMP IET!!! DAMP IET!!!
https://cdn-images-1.medi...uGVUO6_mXkdBaEcoDOGjA.png
[Afbeelding]
Welke alts zie jij stijgen? Ik zie alleen maar ROOD.Ladonna schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 11:21:
Als alts stijgen en btc daallt dan is het toch niet slim om in usdt te gaan?
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2019 11:23 ]
Bizar, Augur doet gewoon ff 10% tov BTC.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Ik zal er goed voor zorgen en LTC de nodige TLC gevenPelox schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 11:23:
[...]
Zou zomaar kunnen... de absolute low was van mij..
Rare dump gaande. Op Facebook stond gisteren nog dat BTC snel naar 50K zou gaan. Nou, daar is dus niets van waar.
Gewoon de helft van mijn ‘virtuele’ winst verdampt
En ik was gisteren nog zo blij
Ach ja, blijft een leuke bezigheid.
Hodl to the moon.
En ik was gisteren nog zo blij

Hodl to the moon.
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Ja dat hep op feesboek gestaan iddMatadores schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 11:24:
Rare dump gaande. Op Facebook stond gisteren nog dat BTC snel naar 50K zou gaan. Nou, daar is dus niets van waar.
Raar want Facebook is toch zo'n betrouwbare bron.Matadores schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 11:24:
hhhmmm Kraken zit helemaal vast, plaats een order en er gebeurt niets... In de tussentijd is de prijs ook weer veranderd waardoor het shorten moeilijk wordt 
Ik ben echt bang dat de prijs net is gestegen en opeens de twee verloren gewaande orders uitgevoerd worden
Ik ben echt bang dat de prijs net is gestegen en opeens de twee verloren gewaande orders uitgevoerd worden
Dacht dat het juist op tradingview stondMatadores schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 11:24:

Mijn taxichauffeur zei het ook al! Heel vreemd dit.Matadores schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 11:24:
Lekker blijven holden, hoort allemaal bij de bullrun. 2 stappen vooruit, 1 achteruit, 2 vooruit & repeatAli Baba 1001 schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 11:25:
Gewoon de helft van mijn ‘virtuele’ winst verdampt![]()
En ik was gisteren nog zo blij![]()
Hodl to the moon.
Stijgen in sats bedoel ik.
Bnb van 26500 naar 28500.
Ik heb wel winst
Bnb van 26500 naar 28500.
Ik heb wel winst
Is er iets dat wel waar is op facebook?Matadores schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 11:24:
Ik mag toch hopen dat zijn opmerking sarcastisch bedoeld was?
SchuldsaneringVerwijderd schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 11:22:
[...]
Lekker man.Onderhand al miljonair of schuldsanering ?
[...]
Welke alts zie jij stijgen? Ik zie alleen maar ROOD.
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Moet wel, want ik zie geen dump.Stokstaart schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 11:28:
[...]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ja idd, nog niet goed wakker.Stokstaart schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 11:28:
[...]
En het is veel te heet.
Trouwens zie een verschil van 500 euro in koers tussen Kraken en Coinbase....
9800 vs 9300
9800 vs 9300
Verwijderd
Bij Binance kan ik mijn orders momenteel ook niet inzien of aanpassen. Het zal wel druk zijnTIGER79 schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 11:26:
hhhmmm Kraken zit helemaal vast, plaats een order en er gebeurt niets... In de tussentijd is de prijs ook weer veranderd waardoor het shorten moeilijk wordt
hahaha... je kan niet eens uit deze zinkende boot stappen.... orders gaan niet door op Kraken....
Dus nu moet je de ride wel uitzitten....
Ofwel een correctie.. ofwel een dump op basis van nieuws waar wij nog niet over beschikken

BTC, dat is toch die pump and dump coin?
Rookworst zonder r is ook worst.
Nee joh dat is die coin waar institutionele beleggers inzitten.Bartvandelaar schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 11:33:
BTC, dat is toch die pump and dump coin?
En wij maar afvragen waarom ons pension en verzekeringen steeds maar duurder worden.
[ Voor 16% gewijzigd door Slux op 27-06-2019 11:36 ]
En dan te bedenken dat Kraken heel de infrastructuur heeft aangepast sinds de vorige keer dat dit gebeurde, en iedereen vast zatTIGER79 schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 11:32:
hahaha... je kan niet eens uit deze zinkende boot stappen.... orders gaan niet door op Kraken....

Geen last van hier.TIGER79 schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 11:32:
De site an sich is wel responsive (in tegenstelling tot de vorige keer inderdaad) dus kan netjes de ene pagina naar de andere alleen orders plaatsen gaat niet, ik zie ze niet verschijnen....McPoowl schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 11:34:
[...]
En dan te bedenken dat Kraken heel de infrastructuur heeft aangepast sinds de vorige keer dat dit gebeurde, en iedereen vast zat
Verwijderd
Gelukkig heb ik een goeie tactiek weten te ontwikkelen tijdens de bearmarkt, om prima om te kunnen gaan met dit soort situaties:
Brower dicht en morgen weer eens kijken.
Meestal zakt het dan bizar hard verder of pumpt het juist weer omhoog.
Deze tactiek staat ook wel bekend als de kop in het zand steken. Werkt prima, je ontdekt dan ook van alles ineens. Bijvoorbeeld dat er nog 3 andere mensen in je huis leven, en 2 katten. Echt een eye-opener.
Succes allemaal met deze ongestelde crypto dag.
Jaapio gaat comfortfood en tabak halen.
Brower dicht en morgen weer eens kijken.
Meestal zakt het dan bizar hard verder of pumpt het juist weer omhoog.
Deze tactiek staat ook wel bekend als de kop in het zand steken. Werkt prima, je ontdekt dan ook van alles ineens. Bijvoorbeeld dat er nog 3 andere mensen in je huis leven, en 2 katten. Echt een eye-opener.
Succes allemaal met deze ongestelde crypto dag.
Jaapio gaat comfortfood en tabak halen.
En dan te bedenken dat ik mijn vinger op de sell knop had met 12k€ haha
Kiespijn boer iets..
Kiespijn boer iets..
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Had zooooo'n fomo. Nu lichtelijk depressief..
Ja he... zit er al een uur onder ofzo maar goedPHPResource schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 11:52:
12K een mooie support!

JONGUNS heb op facebook gezien dat alles goed komt hoor!
ik verwacht ook nog een dump richting 10.5kPranjic schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 11:55:
$10.500 en dan weer terug omhoog.
BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.
Op momenten als deze zet ik de tijdschaal van de grafieken gewoon op een jaar. Dan valt het nog allemaal prima mee
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Haha, ik doe exact hetzelfde!Wom schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 11:57:
Op momenten als deze zet ik de tijdschaal van de grafieken gewoon op een jaar. Dan valt het nog allemaal prima mee
Desktop: Intel I7 6700k, Corsair AX760, Gigabyte Designare Z170, 16gb DDR4
Gisterochtend stonden we ook op dit niveau dus geen paniek....
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
elke keer na zware dumps, klimmen we vaak weer omhoog. Just HODL. dont be scaredivibes schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 12:01:
Gisterochtend stonden we ook op dit niveau dus geen paniek....
of je kijkt in de grafiek van 2017 en ziet dat dit toen ook gebeurde in de opmars omhoog.Wom schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 11:57:
Wordt dit de handle van de cup?
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Valt best mee hoor dude. Kijk de 1h chart maar. De spikes zitten er maar net onderMachlah schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 11:54:
[...]
Ja he... zit er al een uur onder ofzo maar goed
En weer terug op de long term support trend?
Ohh met je eigen plaatje geloof je het blijkbaar wel?Machlah schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 12:13:
En weer terug op de long term support trend?
Hey sorry, nog niet op je gereageerd maar hij zat zo een 2 uur onder die 12K, op mijn plaatje ook. Dit is wel van bitmex dus mogelijk dat jij iets anders gezien hebt.PHPResource schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 12:15:
[...]
Ohh met je eigen plaatje geloof je het blijkbaar wel?
Wellicht overbodig maar ik zie er anders wel mensen mee de mist in gaan, hoewel niet ongebruikelijk is er een vrij grote swing gemaakt, zoom bij twijfel even iets uit en bekijk eea dan nog een keer.
Ga iig niet in paniek traden als je denkt weer een daling of stijging te zien. De spread is hoog en de orderboeken vrij dun.
Ga iig niet in paniek traden als je denkt weer een daling of stijging te zien. De spread is hoog en de orderboeken vrij dun.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Oho, jazeker.DW23 schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 12:19:
Gaan we BTC ooit nog onder 10K zien?
Ik denk niet dat er de fundamentele waarde is aan een BTC die een sustained price boven de 10K rechtvardigt. Op dit moment zit er echter even heel veel fantasie in de BTC - fantasie die er niet altijd en op ieder moment zal zijn.
De $ 1.000.0000 BTC question is, When
License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000
Wat bedoel je.Crypts schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 12:20:
Wellicht overbodig maar ik zie er anders wel mensen mee de mist in gaan, hoewel niet ongebruikelijk is er een vrij grote swing gemaakt, zoom bij twijfel even iets uit en bekijk eea dan nog een keer.![]()
In btc blijven?
Geen paniek, we zullen binnenkort wel weer naar boven vliegen. Bron: https://www.nu.nl/economi...ent-in-ruim-een-week.html
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Volgens verschillende bronnen zou deze bull run (onder andere) gestart zijn door institutionele partijen die op grote schaal instappen. Ik kan me voorstellen dat die niet actief gaan handelen, en de boel gewoon lekker vasthouden. Hierdoor is er meer schaarste, terwijl de vraag blijft groeien. Ik kan me voorstellen dat elke bitcoin die onder 11k komt door iemand wordt opgekocht, en er een nieuwe bodem gezet is...Helixes schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 12:21:
[...]
Oho, jazeker.
Ik denk niet dat er de fundamentele waarde is aan een BTC die een sustained price boven de 10K rechtvardigt. Op dit moment zit er echter even heel veel fantasie in de BTC - fantasie die er niet altijd en op ieder moment zal zijn.
Of ik zoek oorzaken+gevolgen die er niet zijn, en de prijs klapt nog effe met 80% naar beneden. Ik weet het ook allemaal niet meer
De vraag naar goud is ook enorm groot. En waar is dat nu nog helemaal op gebaseerd? Is de link tussen goud als onderpand voor fiat in de huidige economie nog houdbaar of reëel?Helixes schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 12:21:
[...]
Oho, jazeker.
BTC is ook Store of value, dus werkt imo hetzelfde als goud... bij genoeg vraag meer schaarste en dus een stijgende prijs.
Welke fantasie zit er volgens jou in?
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
https://cointelegraph.com...ange-stablecoins-for-fiat
Begin van het einde van usdt (op binance) misschien?
Edit:
Begin van het einde van usdt (op binance) misschien?
Edit:
The move to issue native stablecoins will purportedly reduce the market share of stalwart — albeit controversial — stablecoin tether (USDT) on the platform, which currently represents over 50% of its stablecoin volume.
[ Voor 44% gewijzigd door Gondor op 27-06-2019 12:42 ]
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
En die bronnen zijn ? Facebook ? Was gister hier ook al te spraken maar niemand kon een bron geven.DW23 schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 12:36:
[...]
Volgens verschillende bronnen zou deze bull run (onder andere) gestart zijn door institutionele partijen die op grote schaal instappen. Ik kan me voorstellen dat die niet actief gaan handelen, en de boel gewoon lekker vasthouden. Hierdoor is er meer schaarste, terwijl de vraag blijft groeien. Ik kan me voorstellen dat elke bitcoin die onder 11k komt door iemand wordt opgekocht, en er een nieuwe bodem gezet is...
Of ik zoek oorzaken+gevolgen die er niet zijn, en de prijs klapt nog effe met 80% naar beneden. Ik weet het ook allemaal niet meer
Institutionele partijen stappen echt niet in een BTC veel te veel risico.
Juist in BTC. Zij zijn niet aan het daytraden, die zitten er voor in de longrun.Slux schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 12:45:
[...]
En die bronnen zijn ? Facebook ? Was gister hier ook al te spraken maar niemand kon een bron geven.
Bron is de blockchain ledger, waaraan je kunt zien dat er grote wallets bijgekomen zijn met 1 transactie. Ook in brede zin is er te zien dat mensen meer hodlen nu, zie https://blog.unchained-ca...501d53f63?gi=666aa39efc1fSlux schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 12:45:
[...]
En die bronnen zijn ? Facebook ? Was gister hier ook al te spraken maar niemand kon een bron geven.
Om er zomaar één te nemen: https://www.bloomberg.com...t-it-s-not-quite-the-sameSlux schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 12:45:
[...]
Bloomberg geeft geen hard 'bewijs', maar ik kan me voorstellen dat ze dit niet volledig uit hun duim zuigen.
Maakt niet gek veel uit waar je in zit maar ik bedoel dus haal even twee keer adem voordat je op sell danwel buy klikt.
De spread is/was heel hoog en daar kun je lelijk de mist mee ingaan.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Ik geloof er niks van, grote beliegers moeten zulke dingen openbaar maken.HaruHaru schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 12:49:
[...]
Juist in BTC. Zij zijn niet aan het daytraden, die zitten er voor in de longrun.
Paar jaar terug was er nog een gedoe dat er partijen in wapen handel zaten was ook allemaal terug te vinden in de verslagen die ze moeten publiceren.
Ik geloof best dat er big boys in zitten maar niet pensionfondsen en verzekerings maatschapijen.
De vraag waar ik antwoord op gaf was:MrWilliams schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 12:39:
De vraag naar goud is ook enorm groot. En waar is dat nu nog helemaal op gebaseerd? Is de link tussen goud als onderpand voor fiat in de huidige economie nog houdbaar of reëel?
BTC is ook Store of value, dus werkt imo hetzelfde als goud... bij genoeg vraag meer schaarste en dus een stijgende prijs.
Welke fantasie zit er volgens jou in?
Eén seconde onder $10k is voldoende om hieraan te voldoen. We hebben die ondergrens nog maar een paar dagen doorbroken, en is nog niet serieus getest.DW23 schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 12:19:
Gaan we BTC ooit nog onder 10K zien?
Maar nee, we zitten in een bull markt. Die wordt gedreven door een aantal zaken, zoals Libra; dalende rentes en berichten daarover; het gerucht dat BTC goud aan het vervangen is.... een aantal zaken. Dat is wat zorgt voor het soort fantasie als als dat waar is, wat betekent dat dan voor de BTC prijs..... Dat zorgt voor opwaartse druk, en die opwaartse druk heeft zeker een bepaalde mate van positieve feedback.
Als je alleen al de positieve feedback op die fantasie wegneemt, dan kom je niet op $15k. Ik, althans, niet. Ik kom terug bij de fundamentele waarde van een BTC - niemand weet wat die is. Het is een beetje gissen.
Maar ja. Als fantasie een pendule is, dan zitten we nu ongeveer aan de bovenkant van swing. Die fantasie is er niet altijd. En, als die fantasie weg is (of, als er een echte bear fantasie volgt) - dan wordt die 10k ondergrens nog wel een keertje gebroken. En dat is mijn antwoord op de vraag van DW23.
License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000
Paar maanden terug was er nieuws over. Ik zal het voor je zoeken dat juist pensionfondsen aan het inkopen waren.Slux schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 12:57:
[...]
Ik geloof er niks van, grote beliegers moeten zulke dingen openbaar maken.
Paar jaar terug was er nog een gedoe dat er partijen in wapen handel zaten was ook allemaal terug te vinden in de verslagen die ze moeten publiceren.
Ik geloof best dat er big boys in zitten maar niet pensionfondsen en verzekerings maatschapijen.
Toen de bullrun in 2017 toen btc op 11k stond, waren alle alts mee omhoog. dat waren juist de particulieren die aan het kopen waren omdat btc wat iets te duur werd voor ze, kochten ze al die andere munten. Nu zie je enorme stijging in btc die eenzaam naar boven knalt. Vaak zijn het dan de grote beleggers , bedrijven die dit doen. heus wel stukje FOMO aan particuliere kant.
Echter, hoop ik enorm dat je gelijk hebt, want als ze dan wel daadwerkelijk instappen, hebben we nog grotere stijging. Ik bedoel, ETH & LTC zijn zeer laag voor wat ze waard zijn, eerlijk gezegd, vind ik BTC nu ook best laag.
Maar goed, Slux, ik hoop net als jij dat we binnen kortste tijd een luxere auto kunnen rijden, en dan bedoel ik niet van Fiat Panda naar Fiat 500
https://lekkercryptisch.n...bedrijven-en-cryptovalutaSlux schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 12:57:
[...]
Ik geloof er niks van, grote beliegers moeten zulke dingen openbaar maken.
Thank you!
Ik heb het gelezen ja, daar kwam gister ook iemand mee Morgan Creek Digital, ze geven geen verdere informatie of het echt wel of niet is.
En dat is 1 partij die dat beweert, van alle echte grote belegers kan je zo hun PF inzien, ook die van Bill gates. Waren Buffet enz.
Maakt niet uit, 40 miljoen is een druppie en van dat druppie is maar een klein gedeelte BTC aangekocht die ook nog eens voor de lange termijn wordt weggezet. Gaat BTC omhoog dan is dat een toefje slagroom op de kers, gaat het omlaag jammer dan. Dit soort constructies zie je in de beleggingswereld wel vaker al is de penny stock nu ingeruild voor BTC.Slux schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 13:07:
[...]
Ik heb het gelezen ja, daar kwam gister ook iemand mee Morgan Creek Digital, ze geven geen verdere informatie of het echt wel of niet is.
En dat is 1 partij die dat beweert, van alle echte grote belegers kan je zo hun PF inzien, ook die van Bill gates. Waren Buffet enz.
Waar men wel gelijk in heeft is dat door dit te doen het bestaan van BTC en crypto's steeds meer gelegitimeerd wordt en dat is natuurlijk wel een stapje vooruit.
ja, en daar kan je echt alles zien, behalve wat ze niet delen natuurlijkSlux schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 13:07:
[...]

Maar jij gelooft het toch allemaal niet.Slux schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 13:07:
[...]
Wel leuk als ze net wat meer zouden laten zien danRedHat schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 14:22:
Nog een mooie voor de VET hodlers
https://twitter.com/jason.../1143862042052481024?s=12
YouTube: How to use VeChain App to verify authenticity of products?Machlah schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 14:25:
[...]
Wel leuk als ze net wat meer zouden laten zien dan
1 van de vele vids.
Ik vlieg zo even heen en weer voor je
Ik denk wel dat die gauw zullen opduiken.
Chainlink komt beschikbaar op coinbase pro, vandaar de pomp.
Gelukkig heb ik deze shitcoin

is die weer aan het pompen?Xeros schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 14:41:
Chainlink komt beschikbaar op coinbase pro, vandaar de pomp.
Ik vind de Litecoin een mooi moment om in te stappen met het oog op de halving begin augustus.
well said, sir!kevinoku schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 16:00:
Ik vind de Litecoin een mooi moment om in te stappen met het oog op de halving begin augustus.
Ik zou ook zeker BTC overwegen bij zoiets. No way dat LTC gaat stijgen mocht BTC verder zakken.kevinoku schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 16:00:
Iemand een verklaring wat deze keer de rede is dat alle stable coins m.u.v. Tether weer een flinke premium hebben?
neeSahara schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 16:30:
Iemand een verklaring wat deze keer de rede is dat alle stable coins m.u.v. Tether weer een flinke premium hebben?
Bitcoin daalt, mensen zijn bang dat USDT ook daalt, dus USDT daalt ?Sahara schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 16:30:
Verder geen idee hoor, nergens geen FUD gehoord toen het begon te dalen.
Okee, als ik het niet heel verkeerd zie, dan raken we met BTC rond 23:00 de weerstand van $ 11.4k / €10k met de upper trend line die gister rond 22:30 is ingezet. Die limiet is nu twee keer getest, met een redelijke bounce-back....
Is er iemand die zich durft te wagen aan een voorspelling wat er gebeurd vanavond?
Is er iemand die zich durft te wagen aan een voorspelling wat er gebeurd vanavond?
Jahoor, ik ga een lekker stukkie kip eten en het journaal kijken van 19.30, waarna ik een koude pils inschenk en lekker buiten van de zon ga genieten tot een uur of 22.00. Daarna achter het scherm kruipen om naar Bitmex te staren. Het is een voorspelling he, maar ik zeg 90% zekerheid.Helixes schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 16:41:
Okee, als ik het niet heel verkeerd zie, dan raken we met BTC rond 23:00 de weerstand van $ 11.4k / €10k met de upper trend line die gister rond 22:30 is ingezet. Die limiet is nu twee keer getest, met een redelijke bounce-back....
@Ladonna kijk elke coin zo'n beetje?
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Dat mensen hier in trappen, alsof ze nu al de infrastructuur van A naar B hebben liggenRedHat schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 14:22:
Nog een mooie voor de VET hodlers
https://twitter.com/jason.../1143862042052481024?s=12

Plak een paar stickertjes op wat pakjes en het hebt weer de nodige fomo.
Ik zal een aan een relatie van mij vragen of hij ook een filmpje kan maken bij de walmart in Shenzhen, durf te wedden dat er geen enkel stickertje te vinden is.
@Ladonna snap ik
Bijna elke coin laat nu zo'n beetje het zelfde zien in de grafiek. Alles gaat naar beneden. Weer een befaamd rood dagje. Toch wel even geleden dat we die gezien hebben. BTC zou best nog wel een stukje verder kunnen zakken. Hopelijk vloeit dat richting de alts in de komende periode.
@Slux laat hem naar dezelfde winkel gaan of is dat niet te doen? Wel benieuwd of het idd echt zo is
@Slux laat hem naar dezelfde winkel gaan of is dat niet te doen? Wel benieuwd of het idd echt zo is
[ Voor 15% gewijzigd door DAMAGE op 27-06-2019 17:44 ]
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Volgens mij bedoelt Ladonna juist dat BNB aan stijgen is...DAMAGE schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 17:43:
@Ladonna snap ikBijna elke coin laat nu zo'n beetje het zelfde zien in de grafiek. Alles gaat naar beneden. Weer een befaamd rood dagje. Toch wel even geleden dat we die gezien hebben. BTC zou best nog wel een stukje verder kunnen zakken. Hopelijk vloeit dat richting de alts in de komende periode.
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Haha alles wat met VET te maken heeft ga je met gestrekt been inSlux schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 17:42:
[...]
Dat mensen hier in trappen, alsof ze nu al de infrastructuur van A naar B hebben liggen![]()
Plak een paar stickertjes op wat pakjes en het hebt weer de nodige fomo.![]()
Ik zal een aan een relatie van mij vragen of hij ook een filmpje kan maken bij de walmart in Shenzhen, durf te wedden dat er geen enkel stickertje te vinden is.
Ben benieuwd naar je relatie.
Hoop voor 'm dat er geen been in past.RedHat schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 18:07:
[...]
Haha alles wat met VET te maken heeft ga je met gestrekt been inzat er al op te wachten.
Ben benieuwd naar je relatie.
1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
Benieuwd of de bulls zich staande weten te houden nu.
Rookworst zonder r is ook worst.
Bah.. weer een les.. tijdelijke top bereikt.. sell .. tov gisteren al een maandsalaris aan verloren winst kwijt.. Bah..Bartvandelaar schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 18:26:
Benieuwd of de bulls zich staande weten te houden nu.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!