Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
3 dagen om m'n Platinum Medal voor gevangen dragon-type Pokémon te halen, verder word ik hier een beetje verdrietig van :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:23
net niet perfect, maar ik ga ervoor 👍
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qyJpPOUS0gFExpY3YITqCkqQIi8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HJbUJQA7fpoourYdQljvNuXn.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online
Goed genoeg toch?

Ik 'moet' tijdens dit soort events van elke Pikachu een shiny (mannetje) vangen en het liefst ook een 98% IV (ook mannetje). Dat is ook dit keer gelukt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13:57
Gisteren weer een Machop, gratis af te halen...

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-01-2024
Com day was best geslaagd vond ik:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3p0WZnpaIkj4de6KTE0EWygpvWY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mhoTZ6ln9fUR1YiK447EXW7x.jpg?f=fotoalbum_large
Zowel ik als mijn 2 maten hadden alle drie een shundo. :+ Dat hebben we echt nog nooit mee gemaakt. Het afgelopen event daarentegen was drama. Geen shiny Scraggy of Pikachu, maar aleen meuk zoals Meditite en Lickitung...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11:04
Ik zat vorige week in NL in de buurt van Eindhoven. Dus daguitstap gedaan. En daar waren twee routes, maar we stonden in het midden ervan (toen we aan het tracken waren.) Bijzonder onduidelijke functie, en na een kwartiertje knoeien met de map de beginplaats kunnen ontcijferen en toen hadden we er eigenlijk al geen zin meer in :-)
Misschien probeer ik binnenkort nog eens in een naburige stad hier in België. Mijn dorp heeft er alvast nog altijd nul...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online
Autofan1985 schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 08:54:
Com day was best geslaagd vond ik:
[Afbeelding]
Zowel ik als mijn 2 maten hadden alle drie een shundo. :+ Dat hebben we echt nog nooit mee gemaakt. Het afgelopen event daarentegen was drama. Geen shiny Scraggy of Pikachu, maar aleen meuk zoals Meditite en Lickitung...
Netjes! Beetje eenzelfde ervaring hier, maar zo'n shundo Greninja heeft de 'teleurstelling' van die random shundo Sawk van een paar weken geleden gelijk goed gemaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:57
Spelers vanaf level 48 kunnen nu routes aanmaken. :)

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online
Raem schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 21:15:
Gisteren level 48 geworden, let's go! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
Statiegeld schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 22:02:
[...]

Gisteren level 48 geworden, let's go! :D
Let wel op dat je start en eindpunt twee verschillende pokestops/gyms zijn. Routes met hetzelfde begin en eindpunt lijken geen cells te geven. Zal ongetwijfeld gefixed worden, maar met Niantic weet je maar nooit wanneer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online
Raem schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 22:08:
[...]

Let wel op dat je start en eindpunt twee verschillende pokestops/gyms zijn. Routes met hetzelfde begin en eindpunt lijken geen cells te geven. Zal ongetwijfeld gefixed worden, maar met Niantic weet je maar nooit wanneer.
Good to know. Nu nog zorgen dat ik überhaupt een route kan maken: zit als een idioot op die Create New Route knop te rammen maar er gebeurt helemaal niets -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:21

hneel

denkt er het zijne van

Je moet blijkbaar wel adventure sync aanzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:51
Raem schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 21:15:
Geen wonder dat ik geen routes kan maken met level 41😡

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:06

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Is er ook een minimum of maximum lengte van routes? Ik weet dat er in Apeldoorn in ieder geval 3 routes zijn; twee daarvan zijn net iets meer dan 1km volgens mij, de derde ruim 3 km. Dan moet je toch al erg graag zo'n route willen lopen O-).
Er schijnt er ook één net buiten ons dorp bij een camping te zijn, maar ik heb nog geen zin gehad om daar heen te gaan. Een medespeler zei dat hij die route een paar keer met zijn zoontje heeft gelopen (zowel heen als terug), maar er geen cells uit gekregen heeft.

Als ik binnenkort ook routes kan maken (zal nog wel ff duren met lvl 45) ga ik wel proberen een redelijke route te maken die ik zelf ook vaak loop, en waarvan ik weet dat dorpsgenoten ook vaak stops/gyms in de buurt pakken.

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:02
Ik heb er hier 1 in de buurt van 4254 meter, tijd staat op 93 Minuten
Heb hem zelf nog niet gelopen.

[ Voor 18% gewijzigd door mhoogendam op 17-08-2023 09:29 ]

• MadRed
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 12:40
gwystyl schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 09:26:
Is er ook een minimum of maximum lengte van routes?
Ik denk dat het minimum 500m is. Hier in de buurt zijn ze allemaal net daarboven namelijk. Ik kan nog niet maken dus zeker weet ik het niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
gwystyl schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 09:26:
Is er ook een minimum of maximum lengte van routes? Ik weet dat er in Apeldoorn in ieder geval 3 routes zijn; twee daarvan zijn net iets meer dan 1km volgens mij, de derde ruim 3 km. Dan moet je toch al erg graag zo'n route willen lopen O-).
Er schijnt er ook één net buiten ons dorp bij een camping te zijn, maar ik heb nog geen zin gehad om daar heen te gaan. Een medespeler zei dat hij die route een paar keer met zijn zoontje heeft gelopen (zowel heen als terug), maar er geen cells uit gekregen heeft.

Als ik binnenkort ook routes kan maken (zal nog wel ff duren met lvl 45) ga ik wel proberen een redelijke route te maken die ik zelf ook vaak loop, en waarvan ik weet dat dorpsgenoten ook vaak stops/gyms in de buurt pakken.
Minimaal 500m en max 20km.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Indicatie
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 14:10
Het minimum is inderdaad 500 meter. Ik heb inmiddels 3 routes aangemaakt.
De eerste was 3km, toen had ik nog geen idee wat handig was.
Nu 2 op elkaar aansluitende routes van zo'n 500-600m gemaakt. Komen er nog een paar bij, zodat je de één na de ander kan starten

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

ik vraag me af: waarom zou iemand ooit een route van bv 5km willen maken als je er bij wijze van spreke ook 10 van 500m kan maken?

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:19
Ik lees hierboven dat een route tussen 2 stops/gyms moet zitten. Als dat niet kan of onhandig uitkomt, kan ik me inbeelden dat hij wat langer wordt. Maar 10x zo lang moet een enorm saai stuk zijn, als er geen stopt tussendoor zitten :+. De rewards zijn ook niet hoger bij een langere route toch?

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:51
Vorige week in Frankrijk mijn eerste route gelopen. De dag erna wilde ik hem weer lopen, maar toen gaf hij aan dat ik door route al had gelopen en kon hem niet activeren.

• Frantic
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:25
Nou wij hebben dus ook 2 routes hier in de buurt nu.

Hoe/waar verschijnen die zygarde cells?

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• MusicMaikel
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 16:51
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kUv2F5fHsqNoaaZSrS5xiil25sc=/x800/filters:strip_exif()/f/image/JfLJtRyiUsyuwb9yPtehDMC2.png?f=fotoalbum_large

Het is weer gelukt! Legend is weer in de pocket. Gisteravond gehaald, maar wat een spannende deze keer:

Ik begon de avond op 2908 rating, maar verloor de eerste set 2-3 waardoor ik terugzakte naar 2893.
Vervolgens in de tweede set 4-1, waardoor ik steeg naar 2937. Als ik deze lijn door zou trekken zou het goed komen.
Derde set werd weer door mijn neus geboord: 1-4 en ik zakte toch terug naar 2897. De moed zakte in mijn schoenen. "Moet ik er mee stoppen voor vandaag of ga ik toch nog een keer proberen?".
Besloten om het nog een keer te proberen en in de vierde set speelde ik weer een 4-1. Het was dus nog mogelijk! Met een rating van 2937 aan het eind van de vierde set zou een 5-0 genoeg moeten zijn. Maarja, 5-0, dat komt nauwelijks voor. En daarbij: ik heb eigenlijk geen Pokémon voor Master League of Fantasy Cup, dus het moet vandaag, voor 10 uur (want league wissel) gebeuren in de Great League.

Eerste battle, win... Tweede battle, win... Derde battle, win... Nu begon het toch wel spannend te worden. Nog twee winsten en dan zou ik het halen. Vierde battle, win... In de vijfde battle aan het eind van de battle nog een cruciale catch gemaakt en Meganium laten gaan zonder dat deze ook maar enige damage heeft gedaan omdat ik er eigenlijk niks meer aan had. "Shadow Charizard met een shield en halve HP tegen Cresselia met een shield, ga ik dit nog halen?" Eerste Blast Burn land op de Cresselia en de helft van de HP van de Cresselia valt weg. Uit paniek gooi ik een Dragon Claw. "Verdomme, dit gaat het me kosten" zei ik nog. Uiteindelijk alsnog genoeg energy gepakt om een eventuele Blast Burn te gooien, mijn shield was intussen al weg. Toch nog een keer een Dragon Claw. Cresselia shield. Nog twee Wing Attacks voor de volgende Dragon Claw... Nog een Wing Attack... GOOI! Het is een CMP (Charge Move Priority), die ik win en de Dragon Claw is precies genoeg om de Cresselia te KO'en. 5 wins en nog steeds was ik eigenlijk niet zeker of ik het zou halen. 63 punten is best een gat maar normaal gesproken krijg je 15 punten per battle. Alle rewards geclaimed en ik kwam uit op 3010! Met een 4-1 had ik het HEEL misschien gehaald, maar toch lekker om hem zo te pakken.

Het was een mooi seizoen, op naar de volgende!

[ Voor 3% gewijzigd door MusicMaikel op 18-08-2023 13:00 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MadRed
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 12:40
Frantic schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 15:20:
Nou wij hebben dus ook 2 routes hier in de buurt nu.

Hoe/waar verschijnen die zygarde cells?
Ze verschijnen rondom de route. Het is een kleine glinstering. Soms verstopt onder een pokemon. Meestal richting het einde van de route (met de pech dat de route net eindigd als die verschijnt. Is me al een paar keer overkomen).
Let op dat je per dag maar 1 keer een cell kan krijgen per route. Max 3 cells per dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantic
Top!

1e zygarde cell is binnen.. nog 249 te gaan :+

'gelukkig' liggen er 2 routes op de route naar m'n werk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online
Frantic schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 18:24:
Top!

1e zygarde cell is binnen.. nog 249 te gaan :+

'gelukkig' liggen er 2 routes op de route naar m'n werk.
Zorgen dat je snel level 48 wordt, dan kun je ze zelf maken :+

De route die ik gisteravond gemaakt had ging direct live en kon door anderen gelopen worden. Simpel stukje van 530 meter rondom mijn huis zodat ik het lekker vlot kan voltooien. Misschien ga ik 'm nog doorlussen via een groter rondje van het eindpunt van route 1 naar een nieuwe stop en dat nog een keer herhalen. Heb ik rondom m'n huis 3 routes van circa 500 meter 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantic
Nog 13 levels te gaan dan :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Hier donderdagavond de eerste 3 aangemaakt. Maar nog steeds 'under review'.
Mijn vrouw en ik zijn allebei level 48+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Statiegeld schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 22:30:
[...]

De route die ik gisteravond gemaakt had ging direct live en kon door anderen gelopen worden. Simpel stukje van 530 meter rondom mijn huis zodat ik het lekker vlot kan voltooien.
Hoe dan?
Heb er hier 1 aangemaakt maar staat nog op review. (Op zich pas 2 dagen, verwacht dat het nog wel even duurt….)

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online
hneel schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 10:50:
Hier donderdagavond de eerste 3 aangemaakt. Maar nog steeds 'under review'.
Mijn vrouw en ik zijn allebei level 48+.
ZeRoC00L schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 11:16:
[...]

Hoe dan?
Heb er hier 1 aangemaakt maar staat nog op review. (Op zich pas 2 dagen, verwacht dat het nog wel even duurt….)
Ik heb geen idee? Moet zeggen dat ik het niet had verwacht, ging er van uit dat het inderdaad eerst beoordeeld moest worden maar hij stond er al direct op. Omdat ik het niet helemaal logisch vond heb ik de buren gevraagd eens te kijken en die zagen 'm ook online staan :P

Wat ik wel raar vind is dat ik mijn eigen route kan reviewen aan het einde. Logischerwijs geef ik dus continu 5 sterren in de hoop dat 'ie live blijft maar is dus wel dat de slager z'n eigen vlees kan keuren.

Edit: wellicht is mijn inzending gelijk goedgekeurd door de rechte stukken, dat het hoogteverschil 20cm is en ik deze 5 tags gebruikt heb:

- Pet-Friendly
- Near Public Transport
- Good for a Sunny Day
- Wheelchair Accessible
- Flat

Misschien dat als je tags als 'Historic', 'Hilly', 'Intense' of 'Lots of People' gebruikt even dubbel gecheckt moet worden of je route wel toegankelijk/veilig/etc is en/of overeenkomt met je beschrijving en gebruikte tags?

[ Voor 24% gewijzigd door Statiegeld op 20-08-2023 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carepolice
  • Laatst online: 17:11
Klopt het dat de rewards voor raids zijn veranderd de laatste tijd? Voor mijn gevoel worden er veel minder rare candies ontvangen? Of heb ik gewoon pech. Stuk of 5 uit de laatste 8 raids, alle soorten levels

“Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
Statiegeld schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 12:11:
[...]

[...]

Ik heb geen idee? Moet zeggen dat ik het niet had verwacht, ging er van uit dat het inderdaad eerst beoordeeld moest worden maar hij stond er al direct op. Omdat ik het niet helemaal logisch vond heb ik de buren gevraagd eens te kijken en die zagen 'm ook online staan :P

Wat ik wel raar vind is dat ik mijn eigen route kan reviewen aan het einde. Logischerwijs geef ik dus continu 5 sterren in de hoop dat 'ie live blijft maar is dus wel dat de slager z'n eigen vlees kan keuren.

Edit: wellicht is mijn inzending gelijk goedgekeurd door de rechte stukken, dat het hoogteverschil 20cm is en ik deze 5 tags gebruikt heb:

- Pet-Friendly
- Near Public Transport
- Good for a Sunny Day
- Wheelchair Accessible
- Flat

Misschien dat als je tags als 'Historic', 'Hilly', 'Intense' of 'Lots of People' gebruikt even dubbel gecheckt moet worden of je route wel toegankelijk/veilig/etc is en/of overeenkomt met je beschrijving en gebruikte tags?
Die heb ik allemaal niet gebruikt en toch gaat alles naar Under review. Ik heb nu 2 routes gemaakt met de volgende tags:
Route 1: Relaxed, Pet-Friendly, Plenty of PokéStops. Heeft 3 weken geduurd voor die goedgekeurd was.
Route 2: Relaxed, Nature, Pet-Friendly, Good for a Sunny Day. Is een route door een park. Zaterdag aangemaakt, dus dit gaat nog even duren verwacht ik.

De enige overeenkomende factor is dus relaxed zou je bijna zeggen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

De theorie is nu geloof ik dat het af hangt in welk soort gebied je het aanvraagt. Ligt de volledige route in een park of een bos, dan zou het automatisch meteen goedgekeurd worden. Zo niet, loopt de route langs woonhuizen of erger nog scholen, dan wordt er met de hand beoordeeld.
Althans, die theorie heb ik langs zien komen

[ Voor 7% gewijzigd door hneel op 21-08-2023 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
hneel schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 11:46:
De theorie is nu geloof ik dat het af hangt in welk soort gebied je het aanvraagt. Ligt de volledige route in een park of een bos, dan zou het automatisch meteen goedgekeurd worden. Zo niet, loopt de route langs woonhuizen of erger nog scholen, dan wordt er met de hand beoordeeld.
Plausibele theorie inderdaad, maar dan zijn ze wel heel pietluttig met dat stukje 'langs woonhuizen. Ter indicatie 'route 2' uit mijn eerdere post even snel uitgetekend:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/szptbif_HXlgTefPlihscvyRfw8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/z9KfgldymadiJyhIdn0QBiKk.png?f=user_large

Alleen in het begin loop je eigenlijk langs een appartement. Op het einde zit er dusdanig veel tuin tussen dat ik dat niet eens langs een woning wil noemen. Verder ken ik ook voorbeelden van routes dwars door een wijk die er binnen een uur opstonden. Ik kan er voorlopig dus nog geen pijl op trekken helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skipe
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-09 15:40
Nou, had donderdag ook 2 routes aangevraagd, die staan nog in behandeling. Gisteravond nog 1 gemaakt, deze stond ook direct online. Zelfde tags als de andere routes. Enige verschil is is dat deze helemaal rechtdoor is (gewoon rechte weg) en dat je niet ergens hoeft over te steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
skipe schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 12:32:
Nou, had donderdag ook 2 routes aangevraagd, die staan nog in behandeling. Gisteravond nog 1 gemaakt, deze stond ook direct online. Zelfde tags als de andere routes. Enige verschil is is dat deze helemaal rechtdoor is (gewoon rechte weg) en dat je niet ergens hoeft over te steken.
Dat zou kunnen idd. In de praktijk hoef je voor die van mij ook niet over te steken, maar de stop en gym zelf staan wel aan de andere kant van de straat. Op basis daarvan zou ik dus 2 keer over moeten steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
hneel schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 11:46:
2 van mijn routes gaan volledig door het bos, 1 door een park en 3 door woonwijken. Allemaal staan ze nog under review, aangevraagd tussen 16-8 en 18-8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online
Dan heb ik gewoon dikke vette mazzel gehad? Dit is namelijk exact de route die ik heb aangemaakt, door een groenstrook over een wandelpad en door een normale straat in een woonwijk:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZwUDl59q5zge1XWVDszj99eUq4I=/x800/filters:strip_exif()/f/image/SlO4kmcO8EAb5Ha7tfS2VSgK.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Daf0TTlMw_o6MDR61wmCOAh6RSE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/f8OUr88w3IfKNZOeS0LOChxf.jpg?f=fotoalbum_large

Raarrr...

[ Voor 26% gewijzigd door Statiegeld op 21-08-2023 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicMaikel
Statiegeld schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 20:12:
Dan heb ik gewoon dikke vette mazzel gehad? Dit is namelijk exact de route die ik heb aangemaakt, door een groenstrook over een wandelpad en door een normale straat in een woonwijk:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Raarrr...
Kan inderdaad bevestigen dat het mazzel is. Ik heb een route 3 weken geleden al aangevraagd en staat nog steeds Under Review. Sinds dat de routes beschikbaar zijn voor level 48+ spelers is het een stuk sneller geworden allemaal en een beetje te snel naar mijn mening. Ik zou niet willen weten wat er zou gebeuren als er een route over een drukke snelweg oid loopt zonder deze te reviewen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Hoeveel routes mag je nu eigenlijk aanmaken? Per maand?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Frantic
MusicMaikel schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 09:02:
[...]

Kan inderdaad bevestigen dat het mazzel is. Ik heb een route 3 weken geleden al aangevraagd en staat nog steeds Under Review. Sinds dat de routes beschikbaar zijn voor level 48+ spelers is het een stuk sneller geworden allemaal en een beetje te snel naar mijn mening. Ik zou niet willen weten wat er zou gebeuren als er een route over een drukke snelweg oid loopt zonder deze te reviewen...
Ergens wel mee eens idd :Y

Denk dat ze een beetje overweldigd zijn ook met hoeveel routes aangemaakt worden.

(en vind nog steeds de spawnrate van zygarde cells te laag :P .. 25 routes verder en 1 cell)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MusicMaikel
hneel schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 10:57:
Hoeveel routes mag je nu eigenlijk aanmaken? Per maand?
Van wat ik gelezen heb zijn het er 10 per maand.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MusicMaikel
Frantic schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 13:17:
[...]

Ergens wel mee eens idd :Y

Denk dat ze een beetje overweldigd zijn ook met hoeveel routes aangemaakt worden.

(en vind nog steeds de spawnrate van zygarde cells te laag :P .. 25 routes verder en 1 cell)
Ik geloof ergens gelezen te hebben dat wanneer je je game herstart zo'n 200 meter voor het einde van de route, je nogmaals kan proberen voor een cel. Geen idee wat er van waar is maar mogelijk zijn de cellen gewoon bugged.
Daarbij ben ik van mening dat Niantic het gewoon zo had moeten maken dat de cel automatisch opgezogen wordt in de cube en dat er geen handmatige actie voor nodig is. Het is nu weer een onnodige actie voor niks.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Frantic
Ja dat automatisch opzuigen zou al enorm veel helpen.. Anders loop je ook heel de tijd als een zombie in je telefoon gezogen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Mijn eerste route is online! Het was er een die volledig door een park liep. Niet direct, maar een paar uurtjes nadien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Indicatie
MusicMaikel schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 13:33:
[...]

Ik geloof ergens gelezen te hebben dat wanneer je je game herstart zo'n 200 meter voor het einde van de route, je nogmaals kan proberen voor een cel. Geen idee wat er van waar is maar mogelijk zijn de cellen gewoon bugged.
Daarbij ben ik van mening dat Niantic het gewoon zo had moeten maken dat de cel automatisch opgezogen wordt in de cube en dat er geen handmatige actie voor nodig is. Het is nu weer een onnodige actie voor niks.
Ik ben vandaag op 50 meter voor het eind gestopt, toen ik geen cell kreeg. PoGo herstart en hoppa, daar was de cell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indicatie
hneel schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 16:43:
Mijn eerste route is online! Het was er een die volledig door een park liep. Niet direct, maar een paar uurtjes nadien.
Dat is snel. Ik wacht nog op goedkeuring van mijn routes van 15, 17 en 21 augustus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:37
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EZIOuBvP49TOM1HhoGxCagGmZmQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/X4oId9Rlm32i1mSuXQGvNlvf.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
Ter info: routes kunnen nu gemaakt worden vanaf level 45+ :D. Vanmiddag maar even wandelen en wat routes inschieten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8gWl4_5sVlGq5p3ktnIxLCRWlU4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/n7GhiJblCUM7lH2bFLFnuXG2.png?f=fotoalbum_large

En nog een tip (voor zover niet bekend): koop je coins op https://store.pokemongolive.com/. Is goedkoper EN je krijgt meee coins. Ik kocht daar gisteren een great raid box (3 remote, 2 premium en 2 super incubators voor 550 coins. Zelfde bundel kost in game 650 coins.

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13:57
Eindelijk een ready button.
Alleen werkt het niet bij een solo raid

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mat.hi.as
D'oh. Het lijkt me juist superhandig voor die 1 of 3 sterren raids die je in je eentje doet, en nu voor niks 2 minuten staat te wchten. Wel weer een typische Niantic move, nieuwe features net niet helemaal handig implementeren :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBE91
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09-09 06:57
Ik heb ier nog een prime code.

A Premium Battle Pass and a Silver Pinap Berry

Kan dit gewoon nog random weg gegeven worden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
KBE91 schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 14:13:
Ik heb ier nog een prime code.

A Premium Battle Pass and a Silver Pinap Berry

Kan dit gewoon nog random weg gegeven worden ?
Die werkt maar 1 keer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBE91
Is nog niet gebruikt, komt van mijn prime gaming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
KBE91 schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 14:17:
[...]

Is nog niet gebruikt, komt van mijn prime gaming.
Ah ok. Er is hier volgens mij geen mogelijkheid om hem random weg te geven, anders dan hem normaal neer te zetten in je bericht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KBE91
mhoogendam schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 14:18:
[...]

Ah ok. Er is hier volgens mij geen mogelijkheid om hem random weg te geven, anders dan hem normaal neer te zetten in je bericht.
Dan zal ik hem vanavond hier weg geven, gewoon die dat hem willen even op like duwen. Dan blijft het overzichtelijk en dan draai ik wel aan een radje met de namen in.

Aangezien het er maar 2 zijn.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rnJdmmt9OcwObrCUdea9TN2pvxU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/0bsFi3LI3cok79Go3x948ray.png?f=fotoalbum_large

Zal de key in DM sturen.

[ Voor 32% gewijzigd door KBE91 op 23-08-2023 20:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Autofan1985
Ik heb er al 1 gebruikt vanuit mijn eigen Prime, dus lijkt me wel zo eerlijk dat iemand zonder Prime hem dan krijgt. Wel aardig dat je hem weg wilt geven. d:)b

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• carepolice
  • Laatst online: 17:11
Daar is die dan! 835 km lopen en dan kan het eindelijk!Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nmltnzAusPqwBMTGD-MRE-iZ2TE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/mo6aPXJScbcbrzawhXWvJKtw.png?f=fotoalbum_large

“Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
KBE91 schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 14:19:
[...]

Dan zal ik hem vanavond hier weg geven, gewoon die dat hem willen even op like duwen. Dan blijft het overzichtelijk en dan draai ik wel aan een radje met de namen in.

Aangezien het er maar 2 zijn.

[Afbeelding]

Zal de key in DM sturen.
Thanks!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frantic
Indicatie schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 21:47:
[...]

Ik ben vandaag op 50 meter voor het eind gestopt, toen ik geen cell kreeg. PoGo herstart en hoppa, daar was de cell.
Can confirm.

En route erna verscheen ie gelijk bij starten. Shoot me but leak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik kan vanaf vandaag ook routes maken, dus heb er gelijk maar 4 gemaakt langs de route die ik veel loop door het dorp. Nu afwachten wanneer/of ze goedgekeurd worden, en dan eindelijk proberen cellen te verzamelen. Ik weet dat er nog een aantal lvl 45+ in het dorp vrij actief zijn, dus ik hoop sowieso dat er op korte termijn wat routes komen hier.

Na het afronden en uploaden van de route krijg je trouwens een melding dat je de beoordelingsvoortgang kan bekijken in je route-overzicht, maar ik zie niks wat er op lijkt? Weet iemand waar ik dat kan vinden of moet ik gewoon geduld hebben?
edit: gevonden! Als je op je eigen avatar/hoofd tikt, en dan naar beneden scrollt voorbij je gelopen afstand deze week en de eieren, krijg je de route badges en dan je "created routes".

Er zijn tegenwoordig ook zoveel features, dat er echt geen enkele logica meer zit in wat je waar kan vinden..... ik was eigenlijk op zoek naar welke Pokémon ik nu in gyms heb staan (dat staat dan weer onder "Today" bij de researches). Als ik er niet te veel over nadenk kan ik het vaak wel vinden. Als ik moet zoeken duurt het langer :+

[ Voor 55% gewijzigd door gwystyl op 23-08-2023 23:49 ]

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:51
Is er eigenlijk een manier in het spel om items en/of coins weg te geven aan een andere speler?

• Wim8282
  • Laatst online: 16-09 03:48
Nee.

• mat.hi.as
En gelukkig maar ook. Dan wordt het spelen met meerdere accounts (gyms domineren vullen) wel een lucratief spelletje.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raem
De 'Ready' knop is actief in raids zag ik, maar werkt dus niet als je alleen een raid doet. |:(

• mhoogendam
Gisteren zag ik met de Kyogre raids dat ze actief waren, uiteindelijk niet gebruikt omdat je niet wist of je de raids met 8 of met 16 man ging doen.

Ik zie juist meer voordeel in de 1* raids voor deze knop en hoop dat ze ook gebruikt kunnen worden als je solo bent.

• Raem
mhoogendam schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 12:22:
Gisteren zag ik met de Kyogre raids dat ze actief waren, uiteindelijk niet gebruikt omdat je niet wist of je de raids met 8 of met 16 man ging doen.

Ik zie juist meer voordeel in de 1* raids voor deze knop en hoop dat ze ook gebruikt kunnen worden als je solo bent.
Nee, dat werkt dus niet.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/j9WBW3nfWRC6xfLBbOKQDpNBILk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wEwO5YlW3sOBLDInM6JsBmBW.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-09 00:22
Wat zijn jullie plannen voor morgen? Volgens mij verwachten ze regen. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop34
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:05
Ik heb Pokemon Go na 2 jaar ook maar weer eens geïnstalleerd. Wel leuk dat ik nu tenminste weer nieuwe Pokémon tegenkom, en goed getimed met GO Fest volgens mij.

Wel een vraagje: ik zie dat er nu een soort group finder is voor raids. Het lijkt me erg handig, aangezien ik niet in een actieve community in de buurt speel ofzo. Dat ben ik ook niet van plan. Maar ik ben wel benieuwd: werkt dit een beetje goed voor 5* raids? Ik heb een paar keer geprobeerd mee te doen, maar de groepen kwamen nog niet van de grond, of ik kwam met 4-5 spelers van level 22, waarmee het dus sowieso niet gaat lukken om een 5* raid te doen (of is dat makkelijker geworden?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:53
Ik gebruik altijd pokeraid om raids te doen. Dus zelf hosten (naar de gym lopen en normale raid pass gebruiken) en mensen laten joinen die remote raid passes gebruiken.

Is mega rayquaza nu ook global beschikbaar dit weekend? Heb die eerdere lokale go fest dingen overgeslagen omdat je toch geen energy kreeg. Ben bang dat het nog lastig gaat worden gezien het weer en wat verplichtingen en mijn beperkte hoeveelheid remote passes (2). Ach ja, hij komt anders vast nog wel keer terug, maar dit is toch een mega die we graag even meepakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online
IntToStr schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 10:41:
Is mega rayquaza nu ook global beschikbaar dit weekend? Heb die eerdere lokale go fest dingen overgeslagen omdat je toch geen energy kreeg. Ben bang dat het nog lastig gaat worden gezien het weer en wat verplichtingen en mijn beperkte hoeveelheid remote passes (2). Ach ja, hij komt anders vast nog wel keer terug, maar dit is toch een mega die we graag even meepakken :)
Yes, a.s. zondag. Probeer op zijn minst genoeg energy te krijgen voor 1 a 2 Mega evoluties. Zal dan wel even duren voordat je Rayquaza Mega Lvl 3 is maar je kan in ieder geval wat, alles beter dan nét te weinig mega-energy verzameld hebben waardoor je nog niet eens een evolutie kunt doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jw1Z0PQwh3AnR1XSOXZ9q0KNltI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/4Qdnlsn7Be1XZh9zHcgYpMBF.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:13
Armada. schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 10:17:
Hopen dat het droog is en dan lekker hier in het dorp of een (grotere)stad in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online
Armada. schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 10:17:
Voor GoFest morgen alleen wat gifts openen t.w.v. 1 miljoen xp en verder gewoon werken :+

Maar GoFest overmorgen? Zo veel mogelijk Rayquaza energy pakken en hopen op een shiny cowboy Snorlax. Heel misschien nog zo'n Pikachu met een kroontje (absoluut geen fan van, maar gewoon voor de dex entry....)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Laatst online: 22:23
nieuwe shiny gevonden :*)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TtG7TgJlYoL3drbCEmjZ3lULebs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RqhQT6DENZqEIILzpRxbobAe.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-09 00:22
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/P-RzY2wHDysBJ24eHxYbSV7YF3Q=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BMTteR6mPOHdkhnD5UJ3pjMm.jpg?f=fotoalbum_largeNet op de gok een willekeurige remote raid geaccepteerd uit Nieuw-Zeeland, direct geluk bij de eerste. *O* O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop34
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:05
Is de pas het waard vinden jullie? Ben van plan wel een paar kleine wandelingen te maken maar ik ga niet de hele dag eropuit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
Armada. schreef op zaterdag 26 augustus 2023 @ 01:40:
[Afbeelding]Net op de gok een willekeurige remote raid geaccepteerd uit Nieuw-Zeeland, direct geluk bij de eerste. *O* O+
Nu alleen nog even genoeg dust sparen zodat deze naar level 50 kan :+

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online
Statiegeld schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 16:19:
[...]

Voor GoFest morgen alleen wat gifts openen t.w.v. 1 miljoen xp en verder gewoon werken :+

Maar GoFest overmorgen? Zo veel mogelijk Rayquaza energy pakken en hopen op een shiny cowboy Snorlax. Heel misschien nog zo'n Pikachu met een kroontje (absoluut geen fan van, maar gewoon voor de dex entry....)
Maar even aan een remote raid mee gedaan, en gelijk kassa:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eJo95ambJimsZmOfXtx-ag5vvvA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BluUJUE4pyUHP44HnNsny6Xy.jpg?f=fotoalbum_large

Morgen alleen nog wat Rayquaza mega energy verzamelen en dan is het event voor mij klaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantic
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/BrWaA4j.png-

Oh spuitelf.. Naja niet van een raid iig 🤓

[ Voor 32% gewijzigd door Frantic op 26-08-2023 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjufke
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:33
Ben deze zomer ook weer begonnen samen met mijn zoontje. Voor dit weekend ticket ook gekocht. Vandaag uurtje of 5 in het stadswandelpark in Eindhoven rondgelopen. Prima middagje gehad.

Nadeel van na zo’n lange tijd weer starten is wel het gebrek aan degelijke Pokemon. Ze vallen bij bosjes in raids en revives zijn natuurlijk schaars.

Morgen weer een paar uurtjes op pad en dan zien we wel waar we mee huiswaarts keren.

PSN: bollsie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skipe
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GowBU3au_RTG28gNHbm6cbh5KPY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/RqfJVSiMHCeTFiETshk82qjn.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9wZhVh0QFSyIkKiezoSoOdi_x5A=/x800/filters:strip_exif()/f/image/1HaydcifeoguwCOSfmmAPDSm.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 16:36
Poah wat een hoop shinies! Ik heb de hele zaterdag gespeeld en kom niet verder dan 3 shiny Pika's..
En vandaag met veel geluk een shiny Raquaza! Die is dan wel weer lekker al zijn de stats maar 83%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skipe
low_n_slow schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 12:43:
[...]

Poah wat een hoop shinies! Ik heb de hele zaterdag gespeeld en kom niet verder dan 3 shiny Pika's..
En vandaag met veel geluk een shiny Raquaza! Die is dan wel weer lekker al zijn de stats maar 83%.
Vandaag tot nu toe 16, eigenlijk maar een uurtje echt gehunt (rest raiden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
De Mega Rayquaza is binnen. Gelukkig vandaag een 98% mogen vangen.
Hopelijk nog een shiny zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantic
hmm ik kom vooralsnog wat energy te kort voor mega rayquaza.. helaas geen tijd meer om nog meer te raiden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
nou gisteren maar 4 shinies te pakken gehad, vandaag gelukkig al wel 18 incl Rayquaza.

nu even pauze en eind van de middag nog een uurtje raiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online
Hopelijk hebben jullie allemaal een goed Go Fest weekend achter de rug, ondanks het weer.

Hier genoeg shinies die ik nog niet had (o.a. Heracross, Goomy, Scyther en Carvanha) en dankzij opgespaarde premium raid passes en coins + de 9 bonus daily raid passes genoeg raids kunnen doen om een Rayquaza elke dag te kunnen evolueren tot aan level 3.

En als kers op de taart:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MJbNImQnqmjqR22YOPhu9JD1zjE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mDns7GUZ15UIkXglgDV5OP5f.jpg?f=fotoalbum_large

8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Hhhm, Dragon Ascent weg Elite-TM-en voor (de betere attack) Breaking Swipe bleek niet zo handig te zijn.... Hopen dat Niantic Support me hierbij kan helpen....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skipe
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9pG7vWtlLlk1ZNcaIv40Y2G-mso=/x800/filters:strip_exif()/f/image/WZccWr9zBM12UZ0kxAkWlgxo.png?f=fotoalbum_large

Totaal 139 over 2 dagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
Smultie schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 18:39:
Hhhm, Dragon Ascent weg Elite-TM-en voor (de betere attack) Breaking Swipe bleek niet zo handig te zijn.... Hopen dat Niantic Support me hierbij kan helpen....
Was de wissel voor of na het mega evolven van Rayquaza?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online
Woah! En ik vond de 56 die ik had al veel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
toch het meest blij met deze ( ja misschien zonde want geen 4*) Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1McKIl_TJY9BxNBJiMciDn8cDNk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qEjqIZ3V3YMVJdSPBdAi04oK.jpg?f=fotoalbum_large

en dit waren al mijn shiny's + ik heb nog een hundo onix.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8TBY8DR0m18JcaQAY5Ab0Lx_Mac=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VxWafYs7Wibd0igBJlIdkBAT.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d5vu5Hh-clBN6UQazWMw9dDLEvk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JCJPfJBL69B9V4YOeiAY9Hhd.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
mhoogendam schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 18:58:
[...]

Was de wissel voor of na het mega evolven van Rayquaza?
Na. Ik heb nu dus geen Meteor meer, dus kan Dragon Ascent niet terug krijgen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online
Smultie schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 19:07:
[...]

Na. Ik heb nu dus geen Meteor meer, dus kan Dragon Ascent niet terug krijgen :')
Schrale troost: Primal Kyogre en Groudon zijn nu al 2x terug gekomen sinds maart? Dus over een half jaar vast weer een keer Mega Rayquaza :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Statiegeld schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 19:46:
[...]

Schrale troost: Primal Kyogre en Groudon zijn nu al 2x terug gekomen sinds maart? Dus over een half jaar vast weer een keer Mega Rayquaza :')
Zeer schraal. Hoop, nogmaals, dat Support wat coulant is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:53
Tussen de regen en verplichtingen door een paar raids kunnen doen en vervolgens al mijn coins en remote passes maar ingezet om aan te vullen, maar het is gelukt: 460 mega energy.

Helaas geen enkele met echt goede stats. Wel 1 shiny, maar dat was degene met de slechtste stats. Morgen maar eens kijken welke uiteindelijk mega gaat worden.

Verder bijna niets gedaan met go fest. Zag dat de paid tickets wel paar bonussen hadden, maar blijf toch bij free to play.

Heb in ieder geval een doel voor mijn 300 rare candies nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik heb vandaag vooral raids gedaan. Gelukkig kreeg ik ook zo'n meteor door de special research ook al had ik geen pas gekocht. Lekker met een licht wisselende groep door het dorp heen en weer gelopen. Zowel mijn zoon als ik hebben genoeg mega energie kunnen verzamelen voor twee mega's, dus hopelijk komt hij over een tijdje nog een keer zodat we nog een meteor kunnen krijgen.
Zeker shiny is die mega Rayquaza echt super gaaf, maar we zouden hem graag zowel gewoon als shiny willen kunnen maken.

Door het vele raiden helaas geen tijd meer gehad om shinies te gaan hunten, dus het is bij een handvol gebleven. Gelukkig zat daar ook een Rayquaza bij :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• brilsmurf
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:53
Hoe hoog was de shiny rate van Rayquaza eigenlijk?
Heb vandaag 32 raids gedaan, maar geen enkele shiny.
Wel 3630 mega energy daardoor, beetje overdreven.
Ging voor shiny Rayquaza vandaag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online
brilsmurf schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 22:18:
...
Heb vandaag 32 raids gedaan, maar geen enkele shiny.
Wel 3630 mega energy daardoor, beetje overdreven.
...
Niks mis mee denk ik? Je hebt dacht ik rond de 2400 mega energy nodig om Rayquaza de komende 38 dagen elke dag te kunnen mega evolueren zodat 'ie Level 3 wordt. En dan heb je nog circa 1200 energy over om 'm indien nodig 2x op een dag te kunnen evolueren (als je snel moet schakelen naar een ander Mega-type voor bijv. Raids of PVP).
Pagina: 1 ... 91 ... 96 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Friendship codes uitwisselen? dat kan hier!