Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-09 19:29
Je kan na het pinnen van de postcard gelijk weer unpinnen. Dit zorgt ervoor dat hij wel word geteld voor de scatterbug maar je postcard book niet vol raakt.

Hier onsertussen alle 18 vrij gespeeld, nu nog naar Vivilon evolven maar daar nog enkele honderden candy voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02:50
mhoogendam schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 09:47:
Je kan na het pinnen van de postcard gelijk weer inpinnen. Dit zorgt ervoor dat hij wel word geteld voor de scatterbug maar je postcard book niet vol raakt.
Dat is een goeie tip!

Ik heb gister de Plus+ besteld bij Mediamarkt, vanmiddag ophalen. Ben benieuwd :)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• skassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-09 21:50
Kans op de loterij ook weer verdwenen vandaag.
Shinny Kecleon gevangen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2Ylc0R4AbowsOLMj8q2buoh2a10=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7BOcyw6dPaPy3li487Ld0Hi0.jpg?f=fotoalbum_large

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19-09 16:17
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QXUNyQ1yBBERB65bX35qA9ou_cY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4pE3uKkwr0YDn1eZn6VNaaIK.jpg?f=fotoalbum_large

Omg die location card van Londen. Had er zelfs een shiny bij. O+

Verder vandaag hele leuke dag gehad in Brockwell Park en Londen. Flink wat shiny ook. Morgen weer! En overmorgen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indicatie
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 07:25
Armada. schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 22:52:
[Afbeelding]

Omg die location card van Londen. Had er zelfs een shiny bij. O+

Verder vandaag hele leuke dag gehad in Brockwell Park en Londen. Flink wat shiny ook. Morgen weer! En overmorgen. :+
Houdt die zijn location card als je hem ruilt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Armada.
Ja die houden ze! Dus nu kun je gaan voor een catch card shiny lucky hundo. :+ Bij die combinatie zit er een fade tussen beide effecten en wisselen ze elkaar af.

[ Voor 34% gewijzigd door Armada. op 05-08-2023 01:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 17:58

gwystyl

Beugeltje dan maar?

mhoogendam schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 09:47:
Je kan na het pinnen van de postcard gelijk weer unpinnen. Dit zorgt ervoor dat hij wel word geteld voor de scatterbug maar je postcard book niet vol raakt.

Hier onsertussen alle 18 vrij gespeeld, nu nog naar Vivilon evolven maar daar nog enkele honderden candy voor nodig.
Ah goede tip, dat ga ik uitproberen.... Zou een boel boek leeghalen schelen :)

Ik heb door al die cadeautjes inmiddels wel ruim 2000 scatterbug candy. Tot nu toe elke keer de eerste van een nieuwe variant geëvolueerd, en nu probeer ik er aan te denken als ik een hogere krijg. De rest ruil ik met mijn zoontje of collega voor extra candy en om hun ook die varianten te laten krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
gwystyl schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 09:23:
[...]

Ah goede tip, dat ga ik uitproberen.... Zou een boel boek leeghalen schelen :)

Ik heb door al die cadeautjes inmiddels wel ruim 2000 scatterbug candy. Tot nu toe elke keer de eerste van een nieuwe variant geëvolueerd, en nu probeer ik er aan te denken als ik een hogere krijg. De rest ruil ik met mijn zoontje of collega voor extra candy en om hun ook die varianten te laten krijgen.
Goed bezig hoor. Hier per ongeluk de Sandstorm weggedaan in opruimactie..... |:( |:( |:( . Heb inmiddels 17 Viv varianten en nu dus hopen dat ik weer een sandstorm gift ga krijgen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:25
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H20scYuvNuCxWg5hSLx_OdmoMtw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aGvSYYxjQuRhTpSJdNNGAFiv.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Armada.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Pr2qyAPnCpJVuyi94VN8C7IPfzQ=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4KXbCpBmfplTD7KwjViziajy.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nMuVQqUemAwx1AKXcoxWyOP7V4I=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0qeQQDytxl4NyFJ4faolqU4s.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AO5pPpeKfmWQK4hhlYorQq3kx98=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MHXorimXNnxiZstpSyYiQLUf.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2uqhjGFbQB_Bs1J1B-f0suVu-BE=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eE82K2knRiNPV4CPyERd3oGA.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Omypdr2ym_Y8-JWrhLhXxrbFtTk=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GdhuOiJyyCLYq4DCEQMBIToZ.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FiQnX3HQXtR8pi5mVOpdxNHwiQU=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CycF2E0Sso0dcWemD9nduKeO.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7COlxBMLMclGi-leAhm2r_LNqrs=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UPNEPDgMm4gSFicbHDAq4sud.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MLQqz8Pd2InYLLeWRkWtMvJzveA=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wTlKPrBQ8mWDo6rsCcBnL7Jx.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sVxh4K8uP4hHag6yzq6mK1zJ4BA=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XXznR02wzlnIkCjHkvlV4TZr.jpg?f=fotoalbum_tile

De eindstand van drie dagen Go Fest Londen. *O* Fantastisch naar mijn zin gehad en alle shiny die ik wilde. Na totaal 102 kilometer verder die drie dagen doen mijn voeten pijn. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Wauw, en dat zijn dan alleen nog maar de 4* en shinies? Nou snap ik wel waar je die enorme hoeveelheid ballen en storage voor nodig had :)

Ik heb gisteren een mega Rayquaza raid meegedaan op uitnodiging/afstand, maar kwam er achteraf achter dat zowel mijn zoontje (die hem gevangen had) als ik (waar hij ontsnapt was) geen mega energie gekregen hebben :x

Blijkbaar moet je eerst een meteoriet hebben die je op Go Fest kon krijgen of tijdens de event op 27 augustus als je een ticket koopt voor een special research, vervolgens moet je die gebruiken om je Rayquaza een bepaalde move te leren, en pas dan kan je mega energie krijgen en/of gebruiken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Armada.
De totale catches komen uit op 3219. :+ Maar de laatste dag heb ik de Go++ al het werk laten doen met ultra balls terwijl ik aan het raiden was.

Shiny ray met de catch card is wel echt de meest sexy Pokémon ooit zeg:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lpvmz0KKZAHrcIIkTgfEIzgN7kE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iiIhXtem35k6wNrwO1vJ6ElP.jpg?f=fotoalbum_large

Mega energy voor rayraids komt bij global go fest pas inderdaad. Ik las op Reddit wel dat er een hele kleine kans is dat een Ray na het vangen een meteoriet dropt (in aanvulling op die je dus gegarandeerd krijgt via quest), maar het is op dit punt nog onduidelijk of dat alleen gold voor mensen met local Go Fest ticket of voor iedereen. Ik denk bij global sowieso voor iedereen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MusicMaikel
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 20:41
Het was bekend dat je geen Energy zou krijgen als je niet op locatie aan het raiden was:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7wjxWHcSRbqnI5DpwX99NGq6IUM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/0BqxLK3o7E48ZPf8Hxi95RPe.png?f=fotoalbum_large

https://pokemongolive.com...rives-go-fest-2023/?hl=en

Dus nog even geduld tot Global GO Fest :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Armada.
De mega ray raids zaten hier steevast vol met mensen en desondanks kreeg je dan toch 70 tot 90 energy per raid. En je hebt 400 plus een meteoriet nodig voor één evolutie. Ik vraag mij wel af hoe ik dat in Nederland had gedaan waar ik mij de laatste volle lobby niet eens kan herinneren. Want de hoeveelheid energy wordt volgens mij bepaald door de snelheid waarmee hij neergaat.

Wel erg fijn: raids hebben een readyknop! Als genoeg mensen die indrukken of als de lobby vol zit start hij dan binnen tien seconden. Werkte top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicMaikel
Armada. schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 09:45:
De mega ray raids zaten hier steevast vol met mensen en desondanks kreeg je dan toch 70 tot 90 energy per raid. En je hebt 400 plus een meteoriet nodig voor één evolutie. Ik vraag mij wel af hoe ik dat in Nederland had gedaan waar ik mij de laatste volle lobby niet eens kan herinneren. Want de hoeveelheid energy wordt volgens mij bepaald door de snelheid waarmee hij neergaat.

Wel erg fijn: raids hebben een readyknop! Als genoeg mensen die indrukken of als de lobby vol zit start hij dan binnen tien seconden. Werkte top.
Dan moet je in Eindhoven maar is komen kijken tijdens raidhour :+. Over het algemeen 2 volle lobbies :D

Die Ready knop is wel echt een goede toevoeging! Erg blij mee, heb je enig idee of dat deze ook bij tier 1 en 3 raids aanwezig waren? Of alleen tier 5 en 6?

[ Voor 9% gewijzigd door MusicMaikel op 07-08-2023 09:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Armada.
Die lobby's hier had ik echt nog nooit gezien. Iedere tien seconden was er wel weer een lobby vol of het nou Ray, Xerneas of zelfs Cresselia was. Zwemmen in rare candy nu haha.

Ik las op Reddit dat de readyknop op dit punt nog niet geldt als je alleen in de lobby zit dus dat is wel jammer. Niet kunnen testen want in Londen bestaan geen lege lobby's. Zelfs in van die super random suffe raids als solosis zag je vaak nog wel een paar verdwaalde spelers in de lobby. Maar ik weet verder niet of het ook aan tier is verbonden. Niantic gaf wel aan dat ze Go Fest echt gebruikten als proef of het goed werkt dus wellicht dat dat nog later komt. Verder werkte het wel echt uitstekend!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07:59
Pokemon go plus + eindelijk binnen.

The good:
- Connectie is erg stabiel en het bereik is goed.
- via de POGO app verbinden.
- Vangen gaat prima.
- het kunnen kiezen van great en ultra balls is best handig (ook al moet je even op het knopje drukken).

The bad:
- niet heel veel eigenlijk. Ik vind het jammer dat Pokemons de prioriteit boven stops hebben. Je kan dus niet zeggen dat hij stops automatisch kan spinnen zonder te vangen. De device blijft dan op de eerste Pokemon steken. Ik ga hier nog even mee experimenteren.

Over de trilmotor is genoeg geschreven. Ik heb na 1 middag besloten om deze te verwijderen. Mocht ik de functie terugwillen is het 1 soldeerverbinding maken dus veel schade is er niet.

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• skipe
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-09 15:40
Rene schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 21:45:

The good:
- Vangen gaat prima.
- het kunnen kiezen van great en ultra balls is best handig (ook al moet je even op het knopje drukken).

The bad:
- niet heel veel eigenlijk. Ik vind het jammer dat Pokemons de prioriteit boven stops hebben. Je kan dus niet zeggen dat hij stops automatisch kan spinnen zonder te vangen. De device blijft dan op de eerste Pokemon steken. Ik ga hier nog even mee experimenteren.

Over de trilmotor is genoeg geschreven. Ik heb na 1 middag besloten om deze te verwijderen. Mocht ik de functie terugwillen is het 1 soldeerverbinding maken dus veel schade is er niet.
Als je wel stops wilt spinnen maar geen pokies vangen zet je de pokemon notification uit in pogo+ settings.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skassie
De shinny loot goden zijn mij goed gezind deze week 😁😁😁

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gstiqaeCIp-e4ZaiT6v2qjJWyyo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wu7uL43l7lkFdTii10430ukn.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:07
waar vind je je friendship code? ik heb nog geen vrienden maar wil graag mensen toevoegen.
wel gevonden hoe je mensen kan toevoegen, maar mijn eigen code zie ik nergens.

mocht iemand nog mensen willen in hun lijst, stuur me maar een prive bericht dan voeg ik je wel toe :)

[ Voor 24% gewijzigd door Kol Nedra op 08-08-2023 08:29 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boesOne
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19-09 18:14

boesOne

meuh

In het scherm van je avatar heb je rechtsboven een tab met je friends. Klik op Add Friend en je ziet je code.

Leuk topic dit! Ben zelf in 2020 begonnen wegens 8 jarig jochie op de bank (lockdown) en heb hem naar buiten gelokt met Pokemon Go. Ik wist toen nog niet dat ik zelf volledig hooked zou raken. Inmiddels lvl48 en daily player :)

I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 16:36
Rene schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 21:45:

The good:
- Vangen gaat prima.

The bad:

Wait what? Jij kan great en ultra balls gebruiken? Wat bedoel je precies met 'op knopje drukken'? Want ik heb zo'n beetje alles geprobeerd maar hij blijft bij mij alleen maar normale ballen gooien.

Overigens kan ik de the good and bad onderstrepen. Met als extra minpunten dat hij echt bizar hard trilt (zo hard dat hij van een tafel af valt bv), maar ook de ingebouwde leds die soms een halve lasershow zijn als het wat donkerder wordt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rene
low_n_slow schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 09:20:
[...]

Wait what? Jij kan great en ultra balls gebruiken? Wat bedoel je precies met 'op knopje drukken'? Want ik heb zo'n beetje alles geprobeerd maar hij blijft bij mij alleen maar normale ballen gooien.

Overigens kan ik de the good and bad onderstrepen. Met als extra minpunten dat hij echt bizar hard trilt (zo hard dat hij van een tafel af valt bv), maar ook de ingebouwde leds die soms een halve lasershow zijn als het wat donkerder wordt.
Als je auto catch uitzet in de instellingen kan je kiezen welke ballen hij moet gooien als je op de witte knop drukt. Hij gooit bij mij dan zonder problemen ultra en great balls (afhankelijk van de keuze die je maakt).

Zie hier (je moet dan wel de enable auto throw uitzetten):

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/59Pqhz_pXiaaSRwnpIdfwTDEfeo=/x800/filters:strip_exif()/f/image/wbgenV2knqQMarRTGpUXRFcZ.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 20% gewijzigd door Rene op 08-08-2023 09:36 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online
Wat is dat hele Route systeem bagger zeg. Die Zygarde cell die op het einde verschijnt moet je heel snel aanklikken voordat je het einde van de Route bereikt, want anders verdwijnt deze.

Heb inmiddels 30 keer een route gelopen en slechts 5 Zygarde cells kunnen pakken :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:57
Wow, je hebt een route kunnen lopen! Hier helemaal niets te vinden in de wijk, niet in de buurt van werk, of een paar andere plaatsen waar ik toevallig in de buurt was. Gewoon nog nooit een route gezien...

Er schijnt er wel 1 in Utrecht centrum te zijn (woon wel in gemeente Utrecht), maar daar kom ik eigenlijk bijna nooit.

Ooit gaat er vast eentje komen hier in de buurt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
ik heb mijn gegevens verstuurd in het formulier met mijn friendship code.

Wat zijn de regels? mag ik zomaar mensen toevoegen zonder te vragen? wie mag ik toevoegen als friend? ik probeer dagelijks gift te sturen

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Kol Nedra schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 10:11:
ik heb mijn gegevens verstuurd in het formulier met mijn friendship code.

Wat zijn de regels? mag ik zomaar mensen toevoegen zonder te vragen? wie mag ik toevoegen als friend? ik probeer dagelijks gift te sturen
Ja dat is het idee. Als je je code achterlaat in die lijst, kunnen medetweakers je een vriendschapsverzoek sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
heb er een paar toegevoegd 🙂

[ Voor 46% gewijzigd door Kol Nedra op 08-08-2023 12:13 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skassie
Welkom en veel plezier met spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
Rene schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 09:34:
[...]

Als je auto catch uitzet in de instellingen kan je kiezen welke ballen hij moet gooien als je op de witte knop drukt. Hij gooit bij mij dan zonder problemen ultra en great balls (afhankelijk van de keuze die je maakt).

Zie hier (je moet dan wel de enable auto throw uitzetten):

[Afbeelding]
Thanks voor de uitleg! Wordt gewaardeerd :)
Maar wat een enorm gedoe dat je de knop moet gebruiken :F hopelijk komt er een mooie update van!
Statiegeld schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 09:59:
Wat is dat hele Route systeem bagger zeg. Die Zygarde cell die op het einde verschijnt moet je heel snel aanklikken voordat je het einde van de Route bereikt, want anders verdwijnt deze.

Heb inmiddels 30 keer een route gelopen en slechts 5 Zygarde cells kunnen pakken :(
Om maar niet te vergeten hoe slecht het mapsysteem is. Laatst had ik een melding met 3 (!!) routes in de buurt. Maar omdat je bijna niet kan uitzoomen en eindeloos moet scrollen heb ik ze nooit kunnen vinden 8)7
Weet wel dat er 1 route net naast Haarlem centraal station zit. Die is makkelijk te zien en te lopen.

[ Voor 32% gewijzigd door low_n_slow op 08-08-2023 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
low_n_slow schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 14:56:
[...]

Maar wat een enorm gedoe dat je de knop moet gebruiken :F hopelijk komt er een mooie update van!

[...]

Om maar niet te vergeten hoe slecht het mapsysteem is. Laatst had ik een melding met 3 (!!) routes in de buurt. Maar omdat je bijna niet kan uitzoomen en eindeloos moet scrollen heb ik ze nooit kunnen vinden 8)7
Weet wel dat er 1 route net naast Haarlem centraal station zit. Die is makkelijk te zien en te lopen.
Hier in de buurt nog geen enkele route te bekennen. Als er iemand in de buurt van Oldenzaal/Hengelo komt en een route aan kan maken ik hou mij aanbevolen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:53
low_n_slow schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 14:56:
[...]

[...]

Hier in mijn weide brede omgeving geen route te bekennen. Echt bagger is dat extra’s

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
Rond Woerden zijn er sowieso minimaal 2 routes aanwezig!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online
Zo, dat was een geslaagde Spotlight Hour: 4 ton Stardust rijker 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim8282
  • Laatst online: 21:53
Dat was inderdaad een leuke spotlight hour! Ik heb 3 kwartier gelopen, ruim 250.000 dust erbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
Statiegeld schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 19:26:
Zo, dat was een geslaagde Spotlight Hour: 4 ton Stardust rijker 8)
Wow 400 dat zijn er best wat..ik zat op 125 catches maar geen 400. Net aan 250 gehaald met een star aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
Statiegeld schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 09:59:

Na het lopen van de route, kan je hem nog een keer lopen door de route om te draaien. Weet niet of je dan ook een cell krijgt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skipe
patrickt35 schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 23:08:
[...]

Na het lopen van de route, kan je hem nog een keer lopen door de route om te draaien. Weet niet of je dan ook een cell krijgt
Andersom lopen telt wel voor routes, zygard cells zijn niet gegarandeerd dus kan wel maar ook net zo goed niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Ik had gisteren toch wel een heel bijzonder resultaat uit mijn 12 km ei al zeg ik het zelf.

Een shiny Pawniard

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oC_5Rx4-wClpYj9kCeEtv0hmlr0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/59xFO11LIKXdML8gVD5odSP9.png?f=user_large

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Volgens mij had ik het hier nog niet gelezen, maar volgens PokemonGoHub komen Pokémon uit de Paldea regio vanaf a.s. september naar Pokémon Go

Afbeeldingslocatie: https://pokemongohub.net/wp-content/uploads/2023/08/paldea_starters_coming_to_go.png.webp

[ Voor 28% gewijzigd door gwystyl op 09-08-2023 08:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-01-2024
Die komen idd naar Pokemon Go. Is gisteren aangekondigd in de Pokemon Presents.

Londen was erg leuk overigens, al vond ik het park persoonlijk zwaar tegenvallen eigenlijk. Gebied was eigenlijk te klein, waardoor de habitats beperkt waren in zowel aantal als grootte. Zeker de Volcanic viel erg tegen. Zo heb ik drie keer heen en weer moeten lopen om 1 Corphish te krijgen voor de catch challenge. De shiny moest ik ook nog, maar dat heb ik zodoende niet eens meer geprobeerd. De city experience daarentegen was geweldig. Dat maakte voor ons alles goed!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online
skassie schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 22:46:
[...]

Wow 400 dat zijn er best wat..ik zat op 125 catches maar geen 400. Net aan 250 gehaald met een star aan.
Had 500+ Ultra Balls opgespaard voor een 100% catchrate. Dan is quick catchen, 2x Catch Stardust bonus én een Starpiece actief echt een feest. Als ik het goed gezien had was het 1537 Stardust per vangst gisteren tijdens Spotlight Hour :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XDdtu2bp2pMeI5UGSkPGnZ3C6_U=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XqnP2Ygn1fdBdKRPEtiO279d.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Autofan1985
Mochten we ooit Ash Greninja krijgen in Pokemon Go dan is die in staat om met Water Shuriken + Hydro Cannon meer DPS te leveren dan Primal Kyogre. Probeer dus een goed IV te scoren en zorg voor voldoende XL.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2EQrerT5o6mB_hvwpnjt4aJimDE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/knOPtac2sfctORxHyMQYuiWG.png?f=fotoalbum_large
Bron: Gamepress

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online
Autofan1985 schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 15:07:
Mochten we ooit Ash Greninja krijgen in Pokemon Go dan is die in staat om met Water Shuriken + Hydro Cannon meer DPS te leveren dan Primal Kyogre. Probeer dus een goed IV te scoren en zorg voor voldoende XL.
[Afbeelding]
Bron: Gamepress
Oh shit, dat is wel een héél groot verschil. Klinkt te mooi om waar te zijn dat Ash Greninja een standard form is, gezien de sterkte t.o.v. Primal/Mega Pokémon die Energy nodig hebben om die form te krijgen.

Ik ben er in ieder geval klaar voor, en tijdens deze Com Day zal ik puur voor de XL Candy een uurtje spelen :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/12ME6hm-l6LU_6D7D3BPNL0Bf48=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5BrliefefMv0iIIJ8Sx4BN3U.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 17% gewijzigd door Statiegeld op 09-08-2023 15:58 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• skassie
Statiegeld schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 15:55:
[...]

Oh shit, dat is wel een héél groot verschil. Klinkt te mooi om waar te zijn dat Ash Greninja een standard form is, gezien de sterkte t.o.v. Primal/Mega Pokémon die Energy nodig hebben om die form te krijgen.

Ik ben er in ieder geval klaar voor, en tijdens deze Com Day zal ik puur voor de XL Candy een uurtje spelen :)

[Afbeelding]
Laat ik maar niet voor deze gaan :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JJvitkRYEy0QMDmH4cdpptHR25I=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/damM1UhHGI7lC9xmckrvlW02.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Hoe werkt dat precies eigenlijk dat raiden?
ik kan een remote raid pass gebruiken en ik kan mensen inviten.......hebben deze mensen dan ook een raid pass nodig?

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Indicatie
Kol Nedra schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 17:45:
Hoe werkt dat precies eigenlijk dat raiden?
ik kan een remote raid pass gebruiken en ik kan mensen inviten.......hebben deze mensen dan ook een raid pass nodig?
Ja, iedereen die meedoet met een (remote) raid heeft zelf ook een raid pass nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-09 20:20

DukeBox

loves wheat smoothies

Vandaag eindelijk met zijn 3en een route gelopen, althans gelopen, vloekend en grommend een poging gedaan. Om de minuut crashed Pokemon en overduidelijk lag het niet aan mijn telefoon want bij 3 verschillende mensen met 3 verschillende telefoon exact het zelfde probleem. Het lag wel overduidelijk aan de routes optie want zodra we er mee stopten geen last meer van crashes.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mhoogendam
Heb zelf ook al crashende telefoons gezien.
Ook dat de route elke paar seconde op pauze schiet, dit was bij ons te verhelpen door de adventure sync uit te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

@mhoogendam tnx, dat had ik nog niet geprobeerd (wel tig andere dingen). Als ik een route ga doen zal ik dat proberen maar om heel eerlijk te zijn heb ik het wel ff gehad met die routes, wat een prutswerk van die programmeurs.

[ Voor 3% gewijzigd door DukeBox op 09-08-2023 18:50 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online
Thanks aan de paar mede-Tweakers die zojuist meededen aan de raid. Shiny in the pocket. One and done:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DP85_QUmZrwvJSQ5cn4-FIa1jkw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Nmv5KfYaOB9p8jy0rkcEQGJ7.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 28% gewijzigd door Statiegeld op 09-08-2023 18:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skassie
Statiegeld schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 18:51:
Thanks aan de paar mede-Tweakers die zojuist meededen aan de raid. Shiny in the pocket. One and done:

[Afbeelding]
Graag gedaan. Op naar de shundo. Hier niet zo'n hele mooie.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LpYSKgvXpUpogwcRqeeipz6reK8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/l8Mp9KMQN60dqeqyteA69fvi.jpg?f=fotoalbum_large

Datum notatie staat op US voor het geval iemand zich dat afvraagt 8)

[ Voor 32% gewijzigd door skassie op 09-08-2023 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indicatie
mhoogendam schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 18:28:
Heb zelf ook al crashende telefoons gezien.
Ook dat de route elke paar seconde op pauze schiet, dit was bij ons te verhelpen door de adventure sync uit te zetten.
Adventure synch uit is bij mij ook de enige manier waarop ik een route kan maken.
Ook het lopen van een route werkt alleen met AS uit. Pas 1x kunnen doen, maar morgen weer thuis van vakantie, dus dan kan ik mijn 2 zelfgemaakte routes proberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Autofan1985
Statiegeld schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 15:55:
[...]

[Afbeelding]
In de serie wordt 'Ash Greninja' gezien als een soort mega evolutie, maar dan zonder de megastenen te gebruiken. De energie die ze uitstralen in namelijk dezelfde als bij mega evolutie. Op basis van dit zou ik verwachten dat hij eenzelfde soort behandeling krijgt als andere mega's, danwel duurder à la de Primals en mega Rayquaza. De main series games bieden in dit opzicht helaas geen houvast, want daar is een speciale ability (Battle Bond) nodig om in Ash Greninja te veranderen en PoGo doet niet aan abilities. :)

• Statiegeld
  • Niet online
Autofan1985 schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 15:02:
[...]

In de serie wordt 'Ash Greninja' gezien als een soort mega evolutie, maar dan zonder de megastenen te gebruiken. De energie die ze uitstralen in namelijk dezelfde als bij mega evolutie. Op basis van dit zou ik verwachten dat hij eenzelfde soort behandeling krijgt als andere mega's, danwel duurder à la de Primals en mega Rayquaza. De main series games bieden in dit opzicht helaas geen houvast, want daar is een speciale ability (Battle Bond) nodig om in Ash Greninja te veranderen en PoGo doet niet aan abilities. :)
Thanks voor de info! Mijn kennis rijkt helaas niet verder dan seizoen 2 en/of 3 en de Game Boy Color/Advanced games t/m 2005 :+

• Frantic
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-09 09:06
Van de vrouw ook een++ gekregen. Die trilmotor gaat wel snel hemelen🙈

Ledjes weet ik nog niet. Misshcien een deksel voor 3D printen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
Frantic schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 20:57:
Van de vrouw ook een++ gekregen. Die trilmotor gaat wel snel hemelen🙈

Ledjes weet ik nog niet. Misshcien een deksel voor 3D printen..
Voor die trilmotor zijn er 3 opties:
- draad doorknippen
- solderen (loshalen van de PCB)
- Contragewicht verwijderen

Ik ben voor optie 1 gegaan, lekker snel. Nadeel met optie 1 is dat het niet meer ongedaan gemaakt kan worden. (Tenminste, je moet de draad solderen).

Ik zit eraan te denken om een kleine microswitch tussen de geknipte draad te solderen. Dan heb je effectief een toggle voor de trilmotor.

Overigens is de batterij fenomenaal. Ik heb het eergisteren volledig opgeladen en hij geeft nog steeds 1 oranje blinkende led (grotendeels) opgeladen. Ook de range is goed, ik kan in heel ons huis verbinden als de ++ in de slaapkamer ligt (we wonen dan wel in een volledig houten huis dus wellicht iets anders met beton).

Led zou ik niet verwijderen. Eventueel een sticker eroverheen geen idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07:45
Ik denk dat ik er ook een switch tussen ga maken, heb al wat info gevonden :-)
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/r6k9ht7ogceb1.jpg?width=2048&format=pjpg&auto=webp&s=d6207d5eaf218d936297462c7702bdf4388c6ee2

YouTube: Modifying Pokémon GO Plus+ [Mod Tutorial]

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• skassie
Toch mooi om te zien dat de echte Tweakers weer op staan op een apparaat aan te passen wat net niet helemaal af is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carepolice
  • Laatst online: 23:30
Iemand nog meegekeken op Twitch?

“Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say.”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Rene schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 07:52:
Voor die trilmotor zijn er 3 opties:
Je mist nog een optie, Niantic (of iemand anders) komt met een opdate (hack) om de optie softwarematig uit te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:57
Ik heb het net op de achtergrond aangezet, maar niet daadwerkelijk gekeken. Kreeg een timed research waarbij je een great league team kunt krijgen: https://leekduck.com/even...itch-timed-research-2023/.

Weet alleen niet welk team ik nou moet kiezen :P

Team 1: Skarmory, Swampert, Vigoroth
Team 2: Noctowl, Lanturn, Trevenant
Team 3: Azumarill, Umbreon, Mandibuzz

Heb al een redelijke umbreon en mandibuzz die ik vaak samen gebruikte, dus die maar niet. Van die anderen heb ik allemaal wel pokemon, maar niet met juiste cp en/of stats. Misschien maar gewoon voor de swampert gaan, die is altijd goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carepolice
  • Laatst online: 23:30
IntToStr schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 13:20:
[...]

Ik heb het net op de achtergrond aangezet, maar niet daadwerkelijk gekeken. Kreeg een timed research waarbij je een great league team kunt krijgen: https://leekduck.com/even...itch-timed-research-2023/.

Weet alleen niet welk team ik nou moet kiezen :P

Team 1: Skarmory, Swampert, Vigoroth
Team 2: Noctowl, Lanturn, Trevenant
Team 3: Azumarill, Umbreon, Mandibuzz
Hier hetzelfde, was mij de moeite niet waard om daadwerkelijk te kijken...
Ik heb gekozen voor Team 2, van alledrie heb ik nog geen fatsoenlijke namelijk.

Ander dingetje, iemand aanwezig met toegang tot Sandstorm gifts? Dat is de enige die ik nog moet.

“Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NsVWgPn4S4WrT8S3PsJBzGNvths=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CpOHzWMvX8KDw10uAgt8SCVD.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Barfman
En 2 gratis T-shirts via een code: 4DSJTSPX4B9AH

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V25IirbZ0BUvfqErQ0QkcRr1p7c=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/NsUyT1g4TayOHuqHm0JMk7YU.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HPH6TEVMnbd9O-nWesSIPR_AHGQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rEokXrOacx0EzlIf6BcUtJQp.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online
@sniekp & @Arazogia wij zijn respectievelijk 1 en 2 interacties verwijderd van Best Friends.

Arazogia wil jij morgen mijn gift openen en mij een nieuwe sturen? Dan zal ik jullie gifts deze zondag kunnen openen om 14:00 uur wanneer de Froakie Comday begint 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-09 18:33

hneel

denkt er het zijne van

Is die Passimian nog een interresante pokemon? Of is hij alleen leuk 'voor de heb'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
hneel schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 11:00:
Is die Passimian nog een interresante pokemon? Of is hij alleen leuk 'voor de heb'?
Gisteren een leuk 98% gevangen. Geen idee of die leuk is maar sowieso voor je deck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online
hneel schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 11:00:
Van wat ik er van heb meegekregen is het een beetje een concurrent voor Machamp, aangezien ze vergelijkbare stats/eigenschappen hebben.

Ik heb al zo'n Machamp voor PVP (wat ik alleen nog maar 'verplicht' doe tijdens dit soort events met Timed Research) dus ik pak 'm mee maar puur voor de dex entry ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online
Nog even een reminder voor de Comday van vanmiddag:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O4jvL0dRjCStuJzqXLvbDzZMfQI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/y4q9jjfvJKNHGU8Yrm3QgdXe.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lD_f_d3XDu3gwJ9XEzSUYLUMBXs=/x800/filters:strip_exif()/f/image/EY52yZR8uHvQqeJgHCOpWJse.png?f=fotoalbum_large

De 'beste' IV's voor PVP:

Great League:
1. 3/15/12
2. 1/15/15
3. 1/15/14

Ultra League:
1. 0/13/14
2. 0/14/15
3. 0/14/13

Master League:
1. 15/15/15
2. 14/15/15
3. 15/14/15

Edit: en maar hopen dat het droog blijft, want als het gaat regenen dan is dankzij de Weather Boost de IV-floor van wild Froakies ineens 4/4/4 i.p.v. 0/0/0 :+

[ Voor 8% gewijzigd door Statiegeld op 13-08-2023 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
Ik speel zo min mogelijk PVP maar is een IV uit de master league niet altijd het beste? Ook in de great leagues?
Ik gooi eigenlijk de slechtere 3* of lager direct weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online
In de Master League is er geen CP-bovengrens, bij de Great en Ultra Leagues wel. ATT stats dragen flink bij aan CP dus hoe minder hoe beter.

Deze video legt het hopelijk duidelijk uit:

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online
Nou, na 15 minuten kan ik al weer naar huis :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/04eNBdmy9qT_gpHBjEsOeXRDnmk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AzMb5RjKLXXwgJANvHxVHX5H.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Ik heb er nu een paar geëvolueerd maar ik krijg geen Water Shuriken als fast attack, Hydro Cannon krijg ik wel als charge attack, meer mensen die de Water Shuriken niet krijgen. Heb het er bij 3 geprobeerd, maar niets.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Barfman schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 16:11:
Ik heb er nu een paar geëvolueerd maar ik krijg geen Water Shuriken als fast attack, Hydro Cannon krijg ik wel als charge attack, meer mensen die de Water Shuriken niet krijgen. Heb het er bij 3 geprobeerd, maar niets.
Daar moet je een Fast TM voor gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Statiegeld schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 12:13:

Edit: en maar hopen dat het droog blijft, want als het gaat regenen dan is dankzij de Weather Boost de IV-floor van wild Froakies ineens 4/4/4 i.p.v. 0/0/0 :+
Helaas.... tijdens mijn rondje was het regenachtig volgens Pokémon GO.... (uiteraard geen druppel gevallen :/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Oke, dacht dat je die attacks kreeg na een evolve :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Barfman schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 16:46:
Oke, dacht dat je die attacks kreeg na een evolve :-)
Helaas... geldt wél voor Hydro Cannon

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Indicatie
Statiegeld schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 14:16:
Nou, na 15 minuten kan ik al weer naar huis :+

[Afbeelding]
Ik had er al 2 jaar één klaar staan....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B6J9EWVFeQSEhkRPweHVGN2jzzY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JiXYDwyJsQDWCQzQHu1bZy0J.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Indicatie schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 16:48:
[...]

[Afbeelding]
nice hoor, ik heb 3 shinies gevonden vandaag, alle 3 lage IV's
mijn beste Froakie 14/14/13
naja, ben ermee akkoord gegaan :)

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online
Indicatie schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 16:48:
[...]

[Afbeelding]
Ik doe er een schepje bovenop: was even na 14u klaar en ben nog maar even langs familie gegaan omdat ik ineens de rest van de middag/avond niks te doen had. Besefte me rond half 5 dat ik nog niet een paar gifts voor Best Friends had geopend, dus maar even gedaan en gelijk het clustertje in de straat gepakt.

Heb hardop geschreeuwd, en niemand begreep waarom:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3tgqytNl8lP64vKtL6rvVrFBhZ8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VAUC8UuGhuUseSPwMsE8IqiG.jpg?f=fotoalbum_large

Ik denk dat het door @skassie komt: iedere keer als ik een mooie vangst hebt zegt hij wat ik daarna moet vangen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vzEywCJo71aWNJCDopOZ6SKfIug=/800x/filters:strip_exif()/f/image/f57zZmjWKDX75ycf6mPngL1e.png?f=fotoalbum_large

_O-

[ Voor 17% gewijzigd door Statiegeld op 13-08-2023 18:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skassie
Statiegeld schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 18:00:
[...]

Ik doe er een schepje bovenop: was even na 14u klaar en ben nog maar even langs familie gegaan omdat ik ineens de rest van de middag/avond niks te doen had. Besefte me rond half 5 dat ik nog niet een paar gifts voor Best Friends had geopend, dus maar even gedaan en gelijk het clustertje in de straat gepakt.

Heb hardop geschreeuwd, en niemand begreep waarom:

[Afbeelding]

Ik denk dat het door @skassie komt: iedere keer als ik een mooie vangst hebt zegt hij wat ik daarna moet vangen:

[Afbeelding]

_O-
*O*

Graag gedaan maat . Welke wil je hierna :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online
skassie schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 18:55:
[...]

*O*

Graag gedaan maat . Welke wil je hierna :P
Een Entei of Suicune zou leuk zijn, of een Galarian Articuno, kan ik eindelijk m'n Master Ball gebruiken :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Ik heb de laatste paar dagen 's avonds laat (tussen 22:30 en 0:30) dat PVP battles raar doen, melding 'weak connection' en vaak ook rare dingen zoals meerdere shields of attacks die niet werken (wat op zich logisch kan zijn met een slechte verbinding) echter is dat alleen 's avonds en het ligt niet aan mijn verbinding.

Na zo'n rare battle kan ik ook geen stops meer draaien (ervoor wel) en moet ik de app sluiten en starten om dat weer te kunnen doen. Met wat zoeken kom ik niet echt posts tegen met mensen die het zelfde ervaren dus vroeg ik mij af of ik echt de enige ben?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Gisteren weer een paar routes gelopen. De vorige keer was denk ik alweer een paar weken geleden. In de tussentijd weer een nieuwe app versie. En dit keer adventure sync uitgezet. Ik moet zeggen: het ging prima. Geen crashes meer of pauseringen. De Zygarde quest is volbracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-09 17:30

Tourniquet

Hiya, fellas!

hneel schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 10:43:
Gisteren weer een paar routes gelopen. De vorige keer was denk ik alweer een paar weken geleden. In de tussentijd weer een nieuwe app versie. En dit keer adventure sync uitgezet. Ik moet zeggen: het ging prima. Geen crashes meer of pauseringen. De Zygarde quest is volbracht.
Hoeveel Zygarde-cells ben jij tegengekomen? Ik heb tot nu toe een stuk of 8 routes gelopen en welgeteld één zo'n cell tegengekomen. Genoeg om de quest te voltooien, maar op deze manier gaat het wel even duren om Zygarde van vorm te veranderen. :X

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skipe
DukeBox schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 10:25:
Ik heb de laatste paar dagen 's avonds laat (tussen 22:30 en 0:30) dat PVP battles raar doen, melding 'weak connection' en vaak ook rare dingen zoals meerdere shields of attacks die niet werken (wat op zich logisch kan zijn met een slechte verbinding) echter is dat alleen 's avonds en het ligt niet aan mijn verbinding.

Na zo'n rare battle kan ik ook geen stops meer draaien (ervoor wel) en moet ik de app sluiten en starten om dat weer te kunnen doen. Met wat zoeken kom ik niet echt posts tegen met mensen die het zelfde ervaren dus vroeg ik mij af of ik echt de enige ben?
Ik had precies hetzelfde, de go++ ontkoppelen deed het voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Afgelopen dagen onderstaande shiny's gevangen.

Scraggy
Machop
Patrat
Bidoof

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
Hoe werken die routes nu precies? Snap er eerlijk gezegd geen hout van...

Gisteren naar de stad gereden met zoonlief voor de CD. Heb daar bewust 6 routes gelopen om zo een cell te vinden. Routes lopen ging prima, kreeg er netjes punten voor. Maar heb 0 van die cells gevonden :(

Liggen die aan het eind de route?
Moet je een officiele route lopen og mag je ook een user created route lopen (die heb ik gelopen)?
Wat met Adventure sync? Deze staat bij mij aan en de route is correct geregistreerd.

Wel tijdens de CD en hundo Froakie, 10 shiny Froakie en een Shiny Sableye :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MusicMaikel
DukeBox schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 10:25:

Is sinds een aantal updates inderdaad een aanhoudend probleem. Ontkoppel je Plus, Gotcha of welke (auto)catcher dan ook en het werkt als vanouds.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:04
Rene schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 13:07:
Hoe werken die routes nu precies? Snap er eerlijk gezegd geen hout van...

Gisteren naar de stad gereden met zoonlief voor de CD. Heb daar bewust 6 routes gelopen om zo een cell te vinden. Routes lopen ging prima, kreeg er netjes punten voor. Maar heb 0 van die cells gevonden :(

Liggen die aan het eind de route?
Moet je een officiele route lopen og mag je ook een user created route lopen (die heb ik gelopen)?
Wat met Adventure sync? Deze staat bij mij aan en de route is correct geregistreerd.

Wel tijdens de CD en hundo Froakie, 10 shiny Froakie en een Shiny Sableye :D
Cells zijn bugged. Wat ik heb begrepen heb je de meeste kans om binnen 50 meter voor het einde van de route, de route te pauzeren en dan wachten tot er een cell spawnt. Maar is alsnog geen garantie, bij sommige routes hier in de buurt heeft bijvoorbeeld niemand nog een cell gekregen, dus dan zou de hele route bugged kunnen zijn.
Ik wacht wel tot Niantic het gefixed heeft.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
Raem schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 14:15:
[...]

Cells zijn bugged. Wat ik heb begrepen heb je de meeste kans om binnen 50 meter voor het einde van de route, de route te pauzeren en dan wachten tot er een cell spawnt. Maar is alsnog geen garantie, bij sommige routes hier in de buurt heeft bijvoorbeeld niemand nog een cell gekregen, dus dan zou de hele route bugged kunnen zijn.
Ik wacht wel tot Niantic het gefixed heeft.
Hier nog steeds geen routes in de buurt dus kan niets delen met jullie....(veel onduidelijke tekst)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online
Mars18 schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 12:45:
Afgelopen dagen onderstaande shiny's gevangen.

Scraggy
Machop
Patrat
Bidoof
Mooie score!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online
skassie schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 14:43:
[...]

Hier nog steeds geen routes in de buurt dus kan niets delen met jullie....(veel onduidelijke tekst)
Ik heb een route vlakbij die ik elke dag even mee probeer te pakken als ik boodschappen ga doen, en ik had de truc van het afwachten vlak voor de finish al bedacht, niet wetende dat dat een mogelijk oplossing is voor het Zygarde Cell probleem.

De route die eindigt een meter of 50 vóór de stop/gym en dus weet je ongeveer wel waar je even moet stoppen om af te wachten.
Niet altijd een succes overigens, maar ik heb nu wel de laatste 5 routes ook daadwerkelijk een Cell kunnen aantikken.

Kwestie van geluk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Gisten dus 4 route's gelopen. De 2e begon waar de eerste eindigde, en nadien in omgekeerde volgorde terug.
Alleen de eerste 2 keer zagen we cells, en de 1e daarvan mislukt het oppikken bij mij. Op de terugweg geen cells meet gezien (misschien omdat we die routes voor de 2e keer die dag liepen?)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• skipe
YouTube: Fastest Way to get ZYGARDE CELLS!

Hier ietsje meer duidelijkheid omtrent zygard cells

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Rene
Leuke reward na 7 dagen slaap tracken :+ (helaas geen shiny):

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8gg8WAEvp8qS-ErAOEo0s-cGdis=/x800/filters:strip_exif()/f/image/leeejk6iJ1691Iy29oNtfe0q.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2ZV_7p70vainHWGfabfJtzqF6js=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YEHHi0IbnxY89Dp4GXwxzDux.jpg?f=fotoalbum_largeAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lTbvgZnDrcExZLSew-ECXugwW7U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pHOu19XGzUV7hIPulRZu7tdN.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 33% gewijzigd door G_Dragon op 15-08-2023 22:03 ]

Pagina: 1 ... 90 ... 96 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Friendship codes uitwisselen? dat kan hier!