Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Armada. schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 08:50:
[...]

Die eerste functie klinkt wel erg fijn. Ik zit nu toch soms te ouwehoeren met een go-tcha in het zonlicht om hem maar opnieuw te verbinden, dan klinkt hoe jij het beschrijft een stuk beter.

Wat mij niet helemaal duidelijk wordt is echter of je het vangen met great- en ultra balls ook kan doen met je scherm uit. In reviews komt dat niet expliciet naar voren, al zou het wel echt ontzettend suf zijn als het alleen werkt met scherm aan dus ach komt wel goed. Heb hem besteld.

Wilde eigenlijk ook kijken of ik de nightcap Snorlax met Go Fest in Londen kan vangen in de hoop dat hij de boosted shiny odds geniet. Al gaat dat wel wat timing vereisen want ik moet de task dan voltooien tijdens de eventtijden en ik neem aan dat je hem niet kan gebruiken als hij in slaaptrackmodus is. Maar eens even zien hoe anderen dit gaan aanpakken.
Dat was voor mij de reden om een Duomon aan te schaffen, die is continu actief en maakt direct verbinding als je op het Pokéball icoontje klikt en de Duomon binnen een straal van 15 meter is. Erg sterk Bluetooth signaal.

Ik heb inmiddels via reviews vernomen dat bij de Plus+ de trillingen niet uitgezet kunnen worden, en dat als catchen met Great/Ultra balls is ingeschakeld je de automatische Pokéstop spins niet uit kunt zetten? :?

Zeker als dat laatste klopt dan ben ik blij dat ik hem niet gekocht heb, want soms wil je 12km eieren verzamelen en dankzij die auto stop spins zit je inventory in no-time vol met 2km en 5km eieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-01-2024
Ding lijkt nog wat start up bugs te hebben als ik het zo lees. Zeker voor dat geld is het me dat niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skipe
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-09 15:40
mat.hi.as schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 09:16:
Dat klinkt goed. Ik lees hier helaas

[...]
Excuus, 2 dingen door elkaar gehaald.. via poko settings pika uitzetten geeft nog steeds trillingen en licht.

Silent mode op apparaat zelf werkt alleen in sleep mode (zoals jouw artikel aangeeft) dan trilt het apparaat dus ook niet meer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• skassie
  • Laatst online: 17-09 21:50
mmmmh weer een nieuwe quest lijn waarbij we ook routes moeten lopen. Ik ben benieuwd hoe dat in zijn werk gaat.

Hoop niet dat je steeds op je mobiel moet kijken maar dat we qua info iets gezegd wordt oid. Na 100 m linksaf :)

We gaan het meemaken. Nu eerst de eerste km lopen voor stap 2

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:45

hneel

denkt er het zijne van

Hier nog geen routes in de buurt. En ik kan ze ook nog niet aanmaken. Volgens NWTV zou Niantic die routes ook nog eerst moeten gan keuren. Dus al zou je ze al kunnen aanmaken, dan kan het misschien nog wel een hele tijd duren voor ze echt online komen, ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-09 16:59
Ja, hier ook geen routes ofzo. Heb nog wel leuke routes die men kan lopen, door het lokale park bij mij in de buurt langs een paar pokestops, anders altijd nog Centrum Eindhoven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13:30
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3Mg4kf0n0JEt8xA2uou3WmOLDKo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IAmxfgBrRMOTk5Ys4qy2tVKq.jpg?f=fotoalbum_largeAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fR7DCuAFNrDR_cKP2WgDP0nz-1w=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7ubA3YP7zr635M4CRetQVHjr.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 11% gewijzigd door G_Dragon op 21-07-2023 11:52 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MadRed
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 19-09 22:13
Bij ons de eerste verschenen vanochtend. 500 meter. Je ziet een lijn op je kaart die blauw wordt als je er dicht genoeg bij loopt. Prima te doen.
Loop de route van vlag naar vlag(standard starten bij blauwe vlag).

[ Voor 20% gewijzigd door MadRed op 21-07-2023 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
MadRed schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 12:15:
Bij ons de eerste verschenen vanochtend. 500 meter. Je ziet een lijn op je kaart die blauw wordt als je er dicht genoeg bij loopt. Prima te doen.
Loop de route van vlag naar vlag(standard starten bij blauwe vlag).
Blijven ze bestaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadRed
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 19-09 22:13
Ik denk het wel. Na het lopen kon ik weer opnieuw beginnen. Je kan dus heen en weer als de route dat toestaat. Of een rondje maken en telkens het rondje doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indicatie
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 07:25
Ik kreeg vorige week al de mogelijkheid routes aan te maken. Heb er 1 aa gemaakt, die is gisteren goedgekeurd. Snel maar eens zelf lopen....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:27
Hmm, mijn Zygarde is 10/12/10. En tiny (0.6m, 11.85 kg). Had toch gehoopt op een grotere :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
mat.hi.as schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 14:37:
Hmm, mijn Zygarde is 10/12/10. En tiny (0.6m, 11.85 kg). Had toch gehoopt op een grotere :D
heb je snel gedaan. Hier zijn nog geen routes te bekennen en kan ze ook niet zelf aanmaken. Zal wel komen omdat ik geen lvl50 ben maar slechts 42,5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 19-09 08:14
Weet iemand al hoe je die routes net aanmaakt? Heb wel wat ideetjes voor bij ons.
Maar alle sites (heb ze diagonaal gelezen) copy pasten van elkaar en zeggen gewoon dat je van stop naar stop moet. Dat had ik ook wel door maar waar staat de knop om te starten? Ook in campfire geen idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Oké mogelijk is het in het profiel - of all places. Maar daar staat not enough route badges yet. Dus mogelijk moeten we er eerst wat volgen voor we kunnen aanmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
skassie schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 14:56:
[...]

heb je snel gedaan. Hier zijn nog geen routes te bekennen en kan ze ook niet zelf aanmaken. Zal wel komen omdat ik geen lvl50 ben maar slechts 42,5
Ik moet nu pas routes gaan lopen (stap 4), de quest nadat ik hem had gevangen (stap 3). Dus niet per se snel. Ik heb helaas geen enkele route in de buurt, zowel thuis als op werk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Lointje schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 15:27:
Weet iemand al hoe je die routes net aanmaakt? Heb wel wat ideetjes voor bij ons.
Maar alle sites (heb ze diagonaal gelezen) copy pasten van elkaar en zeggen gewoon dat je van stop naar stop moet. Dat had ik ook wel door maar waar staat de knop om te starten? Ook in campfire geen idee
Iirc wordt de feature langzaamaan naar alle trainers uitgerold. Kan dus zijn dat je nog niet in je profiel ziet staan om een route te maken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Indicatie
Net mijn eigen gemaakte route gelopen. Niet echt boeiend. Enige route-spawns waren Mr. Mime....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F03gwyiGOVnJDsk6rRyVFqJ1PJw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7bTwtxiSmdbPriGucAyasJSh.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skassie
Indicatie schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 16:44:
Net mijn eigen gemaakte route gelopen. Niet echt boeiend. Enige route-spawns waren Mr. Mime....

[Afbeelding]
Wel leuk om te zien dat dit een Pokemon is die je vangt op je route.
Icoontje gok ik wat erbij staat?

Jammer dat ik niet bij je in de buurt woon anders liep ik hem ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1kntXQ4czAvwJBbNNmVSfVqA0Sc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IV3peDtKc7I6rCCaDXyoWbJi.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online
Ook maar de Squirtle CDC info opnieuw posten, aangezien die a.s. zondag opnieuw wordt gehouden als goedmakertje voor de mensen die problemen ondervonden 9 juli (of zoals ik op vakantie waren en dus niet konden spelen :+ )

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vmMMbI55n3NX6TCkx9ECCHNoKtU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/HN5jWbo1mcg0o1D7aczsAIPX.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skassie
Statiegeld schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 20:03:
Ook maar de Squirtle CDC info opnieuw posten, aangezien die a.s. zondag opnieuw wordt gehouden als goedmakertje voor de mensen die problemen ondervonden 9 juli (of zoals ik op vakantie waren en dus niet konden spelen :+ )

[Afbeelding]
Hopelijk heb ik hier dan ook wat routes te lopen. Mooi twee vliegen (eigenlijk drie met de 2km eieren van morgen)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08:55
mat.hi.as schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 15:33:
Ik heb helaas geen enkele route in de buurt, zowel thuis als op werk niet.
Hier in de buurt zijn ook geen routes te vinden. Zelf maken is ook nog niet mogelijk... Leuke research zo |:( .

Ik vond* wel een initiatief waar iemand een kaart met routes heeft gemaakt: https://www.pogo.community/maps/routes. Lijkt alsof er nog niet veel in Nederland en België gedeeld is. Routes aanmelden kan via https://www.pogo.community/maps/routes/submit.

*disclaimer: ik heb deze kaart alleen online gevonden en ben er verder op geen enkele manier bij betrokken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tgr6uk8XLu139B5cz7LI79rJtlc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2IdGGhsHiQmajckglvwi3ohO.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19-09 16:17
Wat ik op Silph Road lees is de kans op shiny Riolu wel prima. Sla hem zelf even over, heb al de shiny familie (veel geluk gehad) en in Londen gaat Lucario ook spawnen.

Die Voyager box in de store trouwens. :o Met 2100 coins voor 20 reguliere incubators en 10 supers is dit een van de betere deals in.. Jaren? October 2020 Adventure Box was hij 61,66 coins per incubator zie ik. Sindsdien niks vergelijkbaars gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online
Armada. schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 12:58:
Die Voyager box in de store trouwens. :o Met 2100 coins voor 20 reguliere incubators en 10 supers is dit een van de betere deals in.. Jaren? October 2020 Adventure Box was hij 61,66 coins per incubator zie ik. Sindsdien niks vergelijkbaars gehad.
Volgens mij is dit ook de beste in jaren. Laatste keer dat er iets vergelijkbaars was heette het geen Hatch Day maar was er wel een grote kans op (shiny) Riolu uit 7km eieren, toen bevatte die box 10 regular en 10 super incubators als ik het goed heb. Kosten waren toen ook 2100 coins :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:18
26 blauwe Riolu. Ik ben er wel weer klaar mee, jammer.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07:59
De eerste hatch… ben er ook klaar mee :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZjQEhw9rSZfbzapvNfonANoNQ_s=/x800/filters:strip_exif()/f/image/WcFH2ndNRefWVQyOrvhWGDHk.png?f=fotoalbum_large

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skassie
Beste shinny van 98 procent. Rest van de eieren vol
. Die broed ik morgen wel uit.

Maatje van mij shundo en die gaat hij nu gelijk naar 50 trekken.
Ik ben ermee gestopt. Regen niet zo'n fan van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-09 17:30

Tourniquet

Hiya, fellas!

Heb net 3x een route (van ongeveer 1km) gelopen maar geen één Zygarde-cell onderweg gezien, zijn die erg zeldzaam?

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online
Ik kan even geen Riolu meer zien, hoef ze na vandaag gelukkig ook niet langer proberen uit een ei te krijgen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2i5yJoOcb0K1PAsHGNl0gaDlZzk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LWAnqTvNJUClEaxXRBP3jCMg.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Icx7i3yMt3lb8p4cztrwR7oc0pE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yqvtW0sxifHbZ35O9ToxbpFr.jpg?f=fotoalbum_large

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 17:58

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Tourniquet schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 16:56:
Heb net 3x een route (van ongeveer 1km) gelopen maar geen één Zygarde-cell onderweg gezien, zijn die erg zeldzaam?
Bij mij staat "geen routes in de buurt". Binnen welke straal zijn ze zichtbaar?
Ik zit in een niet al te groot dorp, maar ik hoop toch wel dat hier binnenkort wat routes te zien zijn. Ik kan ze zelf nog niet maken helaas :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lointje
Ik heb uiteindelijk maar 2 riolu eieren omdat ik bij de pinken was rond 14u, en dan er pas terug aan dacht vijf minuutjes geleden 8)7 Hopen dat er uit die twee nog iets leuk komt.

Ook jammer dat fietsen met adventure sync niet echt lijkt te werken. Twintig minuten fietsen en 100m op mijn eitjes bij :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-09 17:30

Tourniquet

Hiya, fellas!

gwystyl schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 17:36:
[...]

Ik zit in een niet al te groot dorp, maar ik hoop toch wel dat hier binnenkort wat routes te zien zijn. Ik kan ze zelf nog niet maken helaas :(
Ik ben nu hemelsbreed 750m van de route die ik vanmiddag heb gelopen en zie ‘m nu niet als optie staan.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online
gwystyl schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 17:36:
[...]

Tourniquet schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 18:18:
[...]

Ik ben nu hemelsbreed 750m van de route die ik vanmiddag heb gelopen en zie ‘m nu niet als optie staan.
Volgens mij moet je wel echt aardig dichtbij zijn wil je een route op kunnen pikken. Ik vond er een in het centrum van de Binnenstad maar ik moest er wel binnen een straal van 50 meter bij vandaan zijn. De minimap die naar voren komt als je in het Route-tabblad kijkt is erg ver ingezoomd en geeft een 0-20m afstand a la Google Maps weer, waarbij het lijkt alsof 50 meter de maximale afstand is tussen jou en het startpunt voor een Route.

Deze feature schijnt enkele weken geleden al uitgerold te zijn, maar slechts een select aantal spelers is ook daadwerkelijk in staat een Route te maken. Ik kwam er toevallig een tegen dus ik kon deze 3x lopen (conform de Research Task eisen, maar heb overigens nog 0 Zygarde Cells gezien...) maar er zelf een creëren? Ho maar.
Ben benieuwd wanneer Niantic iedereen in staat zal stellen een Route te maken.
Lointje schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 18:10:
Ik heb uiteindelijk maar 2 Riolu eieren omdat ik bij de pinken was rond 14u, en dan er pas terug aan dacht vijf minuutjes geleden 8)7 Hopen dat er uit die twee nog iets leuk komt.

Ook jammer dat fietsen met adventure sync niet echt lijkt te werken. Twintig minuten fietsen en 100m op mijn eitjes bij :(
Ik heb me hier een tijdje geleden ook in verdiept vanwege het niet oppikken van mijn woon/werk fietsroute, en het schijnt dat als je je sneller voortbeweegt dan 10,5 km/u het spel het niet registreert, dus je moet of heel rustig fietsen of heel snel wandelen :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Statiegeld schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 19:52:
[...]

[...]

Volgens mij moet je wel echt aardig dichtbij zijn wil je een route op kunnen pikken. Ik vond er een in het centrum van de Binnenstad maar ik moest er wel binnen een straal van 50 meter bij vandaan zijn. De minimap die naar voren komt als je in het Route-tabblad kijkt is erg ver ingezoomd en geeft een 0-20m afstand a la Google Maps weer, waarbij het lijkt alsof 50 meter de maximale afstand is tussen jou en het startpunt voor een Route.

Deze feature schijnt enkele weken geleden al uitgerold te zijn, maar slechts een select aantal spelers is ook daadwerkelijk in staat een Route te maken. Ik kwam er toevallig een tegen dus ik kon deze 3x lopen (conform de Research Task eisen, maar heb overigens nog 0 Zygarde Cells gezien...) maar er zelf een creëren? Ho maar.
Ben benieuwd wanneer Niantic iedereen in staat zal stellen een Route te maken.
Hmm dat is wel jammer. Nou loop ik best vaak het hele dorp door, maar het zou leuk zijn dit soort dingen op een beetje afstand te kunnen zien. In Campfire zag ik ook niks, dus ik vermoed dat het daar ook niet in staat? Of er zijn gewoon nog geen routes hier....
[...]

Ik heb me hier een tijdje geleden ook in verdiept vanwege het niet oppikken van mijn woon/werk fietsroute, en het schijnt dat als je je sneller voortbeweegt dan 10,5 km/u het spel het niet registreert, dus je moet of heel rustig fietsen of heel snel wandelen :P
Buiten die snelheid is Adventure Sync sowieso vrij brak. Het lijkt wel of het elke update weer een verrassing is of het nu wel of niet werkt

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online
Iedereen hier die het vandaag niet is gelukt een shiny Riolu te krijgen help ik er trouwens graag aan, ik heb er de afgelopen jaren zo'n 15 verzameld en kan er dus echt wel een aantal missen.
Ik hoef er niets speciaals voor terug. Een voor mij nog ontbrekende shiny zou leuk zijn maar een Wurmple is ook prima :+

Ik ben woonachtig in het noorden van Utrecht (vlak naast de ring), dus mocht je er graag een willen PM me dan gerust even, kunnen we wat regelen d:)b

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Lointje
Lointje schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 18:10:
Ik heb uiteindelijk maar 2 riolu eieren omdat ik bij de pinken was rond 14u, en dan er pas terug aan dacht vijf minuutjes geleden 8)7 Hopen dat er uit die twee nog iets leuk komt.
100% Riolu :-D dat is wel even heel veel chance hebben! Kan hem evolven, maar uppen zal met rare candies moeten vrees ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online
Lointje schreef op zondag 23 juli 2023 @ 19:57:
[...]

100% Riolu :-D dat is wel even heel veel chance hebben! Kan hem evolven, maar uppen zal met rare candies moeten vrees ik.
Je kan het weekend slechter afsluiten, netjes! *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Autofan1985
Lointje schreef op zondag 23 juli 2023 @ 19:57:
[...]

Doe je het beter dan al mijn 37 Riolu. Beste IV daaruit was een 89%. 8)7 Wel 5 shinies, maar die had ik al compleet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indicatie
Autofan1985 schreef op maandag 24 juli 2023 @ 08:23:
[...]

Doe je het beter dan al mijn 37 Riolu. Beste IV daaruit was een 89%. 8)7 Wel 5 shinies, maar die had ik al compleet.
En nog beter dan de 33 van mij. Max 91%, maar 0 shiny...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13:19
Oke, mijn oude ali express gotcha werkt niet meer na jaren trouwe dienst :(

Dus ga denk ik maar de pokemon go plus + halen. Had gehoopt dat deze ook automatisch great en ultra balls kon gooien, maar kan nu helaas niet meer wachten op een third party editie die dat wel kan. ( er vanuit gaand dat deze in de toekomst komen).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skassie
Ruudox schreef op maandag 24 juli 2023 @ 19:59:
Oke, mijn oude ali express gotcha werkt niet meer na jaren trouwe dienst :(

Dus ga denk ik maar de pokemon go plus + halen. Had gehoopt dat deze ook automatisch great en ultra balls kon gooien, maar kan nu helaas niet meer wachten op een third party editie die dat wel kan. ( er vanuit gaand dat deze in de toekomst komen).
nog steeds de hoop dat er met een firmware update wel een mogelijkheid komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online
skassie schreef op dinsdag 25 juli 2023 @ 09:09:
[...]

+1

En het is nu aan die third parties de taak om het juiste signaal na te bootsen met hun catchers. Als ze nu het signaal van de GO Plus kunnen na doen zal niet heel moeilijk zijn om het signaal van de GO Plus+ te imiteren zodat die menu opties worden vrijgespeeld in-game, ook een kwestie van een firmware update zou je zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Confusius-nl
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-03 12:35
Eerste 3* Tyranitar binnen. Vanavond nog een keer raid proberen en hopen op een beter exemplaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13:19
skassie schreef op dinsdag 25 juli 2023 @ 09:09:
[...]

Ja als dat zo is kan ik misschien beter ook wel een duomon of iets dergelijks halen. twijfel twijfel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online
@Arcalite wij zijn 1 dag verwijderd van Best Friends.

Deze zondag is het Poliwag Comday, dan wilde @MusicMaikel en ik ook voor BF gaan en dus zetten we om 14u een Lucky Egg in, ik was van plan om dan ook jouw gift te openen, is dat voor jou ok? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arcalite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 06:52
Statiegeld schreef op dinsdag 25 juli 2023 @ 14:28:
@Arcalite wij zijn 1 dag verwijderd van Best Friends.

Deze zondag is het Poliwag Comday, dan wilde @MusicMaikel en ik ook voor BF gaan en dus zetten we om 14u een Lucky Egg in, ik was van plan om dan ook jouw gift te openen, is dat voor jou ok? :)
Is prima :)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online
Niet de beste Pokémon die er bestaat, maar wel mijn eerste Shundo gevangen, in het wild :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8w7sK1M7ccnZOwaeFTZf6u491WU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NzqjuH8XbMMOc9GAlyYdl7EN.jpg?f=fotoalbum_large
skassie schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 15:38:
[...]

Hundo, Nundo, ik mis de Shundo nog in je lijstje . Pff jij hebt zeker geen staatslot :)
Het is je gegund hoor
Ruim een half jaar later is het dan eindelijk zover :+

[ Voor 23% gewijzigd door Statiegeld op 25-07-2023 16:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skassie
Statiegeld schreef op dinsdag 25 juli 2023 @ 16:42:
Niet de beste Pokémon die er bestaat, maar wel mijn eerste Shundo gevangen, in het wild :D

[Afbeelding]

[...]

Ruim een half jaar later is het dan eindelijk zover :+
Volgende voor op je lijst: de shadow shinny hundo. Geen idee hoe dat heet shando??

Ik zeg 6 maanden. Go for it ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Autofan1985
skassie schreef op woensdag 26 juli 2023 @ 08:01:
[...]

Volgende voor op je lijst: de shadow shinny hundo. Geen idee hoe dat heet shando??

Ik zeg 6 maanden. Go for it ;)
Haha, ik denk dat 6 jaar realistischer is. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MusicMaikel
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 19-09 20:41
Niantic heeft mij gevraagd om een vragenlijst te delen die gaat over Campfire. Ze zijn specifiek op zoek naar mensen die Campfire nog niet veel hebben gebruikt en onder level 40 zitten. Wanneer je gekozen bent door Niantic zal er een interview in het Engels plaats vinden van ongeveer een uur. Hiervoor krijg je een $20 giftcard. Interesse? Schrijf je hier in: https://forms.gle/RjeEGCJ9rNYEpMVn9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online
Ik heb Campfire niet langer dan 10 seconden gebruikt, maar ben nog onder de level 50. Telt dat ook? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicMaikel
Statiegeld schreef op woensdag 26 juli 2023 @ 19:51:
Ik heb Campfire niet langer dan 10 seconden gebruikt, maar ben nog onder de level 50. Telt dat ook? :+
Kunt het altijd proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
MusicMaikel schreef op woensdag 26 juli 2023 @ 15:05:
Niantic heeft mij gevraagd om een vragenlijst te delen die gaat over Campfire. Ze zijn specifiek op zoek naar mensen die Campfire nog niet veel hebben gebruikt en onder level 40 zitten. Wanneer je gekozen bent door Niantic zal er een interview in het Engels plaats vinden van ongeveer een uur. Hiervoor krijg je een $20 giftcard. Interesse? Schrijf je hier in: https://forms.gle/RjeEGCJ9rNYEpMVn9
Ik ben level 50, dus vrees dat ik dan af val. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Akaendra
Beter dat Niantic eens die Route functie fatsoenlijk uitrolt en routes begint goed te keuren.
Als het grootste gros die research niet eens kan afmaken is er toch wat aan de hand zou ik zeggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skassie
leuke actie maar helaas voor mij niet. Gebruik CF al vaak om in de buurt af te spreken en het onderzoek gaat de komende 2 - 3 weken gebeuren en dan heeft deze jongen lekker vakantie :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MusicMaikel
skassie schreef op donderdag 27 juli 2023 @ 08:49:
[...]

leuke actie maar helaas voor mij niet. Gebruik CF al vaak om in de buurt af te spreken en het onderzoek gaat de komende 2 - 3 weken gebeuren en dan heeft deze jongen lekker vakantie :)
Groot gelijk heb je!

In veel communities waar ik in zit, zitten ook kids dus daar heb ik dit interview niet gedeeld. Tweakers is wat dat betreft meer opbouwend qua kritiek dus wilde ik deze unieke kans niet laten ontglippen :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• skassie
Let op : Vandaag weer een heel batterij aan collection en evolve opdrachten in je lijst.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jZGuMll2hSy531op2cnLLwqVZCc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TPvMWN0l6K3n0cgsbugRQ26T.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VHXYgHrCPszQ1hpwtZ1qQVfUV4g=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zy7LaPg6No2WkR8ykQv1ZzE0.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mat.hi.as
Ik word niet echt warm van dat rechterrijtje rewards van de field researches, ik doe wel de makkelijkere/kortere opdrachten :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-09 19:29
Vandaag met ongeveer 10 trades, 4 lucky gekregen. Zit hier nog enige logica achter?
Omanyte
Shiny Aerodactyl
Kabuto
Amaura

En zojuist nog een lucky Archen

[ Voor 12% gewijzigd door mhoogendam op 27-07-2023 23:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• brilsmurf
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:35
Akaendra schreef op donderdag 27 juli 2023 @ 08:33:
Beter dat Niantic eens die Route functie fatsoenlijk uitrolt en routes begint goed te keuren.
Als het grootste gros die research niet eens kan afmaken is er toch wat aan de hand zou ik zeggen.
Helemaal een drama dat routes.
Als ik al een route vind gaat hij eerst data laden, wat dan vervolgens niet lukt.
Van de weinige routes (2) die dan wel werken heb ik zojuist na 26 pogingen de eerste Zygarde cel gevonden, die vervolgens niet geregistreerd is. Wel een heel verhaal over die zygarde cel, maar kan dus nog niet verder in die special research.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Hier ook nog geen route gevonden. Het zou ook fijn zijn als de 'search nearby routes' meer dan 20 meter zou aanbieden (ik kon toch niet uitzoomen, iemand anders?). Waarom ze routes nou niet hetzelfde doen als pokestops aanvragen snap ik ook niet goed... Zelfs in brussel aan het zuid station leek ik geen route te vinden. Tja...

Vanmorgen even een mega tyranitar gaan hosten, blijkt dat je er twee moet doen voor genoeg mega candy te hebben (had rond de 225 candy tov de 300 benodigde), dus dat is voor binnenkort. Op de terugweg kwam ik wel een shiny aerodactyl tegen :-)
mhoogendam schreef op donderdag 27 juli 2023 @ 21:26:
Vandaag met ongeveer 10 trades, 4 lucky gekregen. Zit hier nog enige logica achter?
Omanyte
Shiny Aerodactyl
Kabuto
Amaura

Randomness :-) vriendin en ik hebben tijdje terug 60 trades gedaan met de verhoogde kans en hadden er geen één... dag erop traden we nog 5 pokemon en hebben we er twee. Frustrerend is het wel, en je stelt je inderdaad vragen of het niet gewoon aan een slechte random-programmering ligt met bepaalde seed-keuzes ipv dat het echt random random is, maar in theorie kan het zeker en is het zelfs niet exceptioneel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indicatie
Lointje schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 11:05:
Hier ook nog geen route gevonden. Het zou ook fijn zijn als de 'search nearby routes' meer dan 20 meter zou aanbieden (ik kon toch niet uitzoomen, iemand anders?). Waarom ze routes nou niet hetzelfde doen als pokestops aanvragen snap ik ook niet goed... Zelfs in brussel aan het zuid station leek ik geen route te vinden. Tja...
Inmiddels is mijn tweede route ook goedgekeurd in mijn wijk. Beetje jammer dat ik nu net op vakantie ben. Over 2 weken dan maar eens proberen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• skassie
Indicatie schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 13:50:
[...]

Inmiddels is mijn tweede route ook goedgekeurd in mijn wijk. Beetje jammer dat ik nu net op vakantie ben. Over 2 weken dan maar eens proberen.
Toevallig in de buurt van Enschede op vakantie??? Dan mag je hier ook routes aanvragen want 0,00000000 hier

ps Fijne vakantie!! >:)

[ Voor 3% gewijzigd door skassie op 28-07-2023 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online
brilsmurf schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 10:14:
[...]

Helemaal een drama dat routes.
Als ik al een route vind gaat hij eerst data laden, wat dan vervolgens niet lukt.
Van de weinige routes (2) die dan wel werken heb ik zojuist na 26 pogingen de eerste Zygarde cel gevonden, die vervolgens niet geregistreerd is. Wel een heel verhaal over die zygarde cel, maar kan dus nog niet verder in die special research.
Ik vond vorige weekend welgeteld 1 route in heel de Binnenstad... Via de buurtapp net een bericht dat iemand hier om de hoek 3 (!) routes heeft aangemaakt en die ook al goedgekeurd zijn, dus zo meteen zelf maar even ervaren wat voor gestuntel het is met die Zygarde cells, wil nou toch wel eens van die Special Research af..
mhoogendam schreef op donderdag 27 juli 2023 @ 21:26:
Omanyte
Shiny Aerodactyl
Kabuto
Amaura

Ik denk dat je geluk hebt........... :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online
Lointje schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 11:05:
Die minimap geeft idd een klein deel weer met zo'n afstandsindicator van 20 meter, maar ik ben nu ruim 500 meter bij een route vandaan en ik kan deze oppakken in dat menu. Klik je vervolgens op die route dan kun je in en uit zoomen, de map draaien en slepen om te kijken waar het startpunt bijv. ligt en hoe de route is uitgestippeld.

Het oppikken van routes gaat dus vlekkeloos, alleen geeft die minimap het idee dat je er zowat met je neus bovenop moet zitten om er een te kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik zou het nog het meest logisch vinden als ze zichtbaar zouden zijn zoals raids: ergens in de verte, maar met een beetje mikken wel aan te klikken vanaf ± 300m ofzo. Of anders laten zien in Campfire; dat is nu nogal een dooie boel, en ik kan er zelf ook nog geen nut in vinden. Ik heb een plaatselijke groep gemaakt, maar als ik groepen zoek, zijn de dichtstbijzijnde 25 km verderop......

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online
Een klein halfuur geleden heb ik een mail ontvangen van iemand van Niantic met de uitnodiging voor een interview + een NDA document dat ik nog even moet ondertekenen.

$20 giftcard = een $20 giftcard, right? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Indicatie
skassie schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 16:53:
[...]

Toevallig in de buurt van Enschede op vakantie??? Dan mag je hier ook routes aanvragen want 0,00000000 hier

ps Fijne vakantie!! >:)
Helaas, Oostenrijk...

Dank

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:45

hneel

denkt er het zijne van

Vanavond in een naburig dorpje een paar routes gelopen. Tjonge, als ik voor elke keer dat de game crashte een euro zou krijgen, en ook voor elke keer dat ik de melding "Route was paused" kreeg, dan was ik nu een rijk man. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t9XNLHxemCKFebAhlvxCMkbAcVg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/banqoZfXRV8j15kI7ArBAXfX.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h4ubtdl0A0p5n9AhdYZ-sRYD89M=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4IjNCy79cCk0PYX8eUjbaSmC.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skassie
Ik ben tevreden. Helaas geen shundo maar een hundo

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wvUg8wSrxoIbBdXjEe4D6XAQbR0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SVfTc1uaWQ12Ifui7vAhsRf7.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n8aD4O5aGCHCpRLH9jfdAogt_os=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oM3n0jx48z2y5wnjGALLnVn6.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MusicMaikel
Paras ZEER interessant: is basis al 500 dust keer 2 is dus 1000 dust per catch. Voeg daar nog een starpiece aan toe en je hebt 1500 dust per catch.

Voor de PvP'ers onder ons zijn Ninetales en Tentacool ook zeer interessant:
- Great League Kanto Ninetales
- Great League Tentacruel
- Great League Alolan Ninetales (in het geval dat je nog niet genoeg candy hebt)
- Ultra League Alolan Ninetales (voornamelijk voor de XL candy)
- Ultra League Tentacruel
- eventueel Ultra League Kanto Ninetales (wel spicy)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Autofan1985
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l2--_9XxF05Ztt7nWxx6Jtn3OQ8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3Q59yo5YPRKGrrZWR14fws8J.jpg?f=fotoalbum_large
Toen ik de introductie las had ik niet zoveel met die showcases, maar moet toegeven dat ze toch best leuk zijn om te doen. Voelt een beetje als een soort extra competitie zo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
Aangezien mijn Gotcha (classic) al maanden kapot is (en het eigenlijk nooit goed gedaan heeft) heb ik vandaag maar een Pokemon go plus + besteld.

Vooral de auto connect (direct via de app koppelen) is een reden geweest om geen nieuwe gotcha meer te kopen. Ik lees wel dat de trilmotor met auto catch niet uitgezet kan worden. Ben benieuwd of dit via FW op te lossen is of dat we direct de device moeten openschroeven om de trilmotor los te koppelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
Waar ik ergens ook wel benieuwd naar ben is de batterijduur van de Plus +. Zeker als ik alles zo lees over die hyperactieve trilmotor en allerlei geluidjes. Lijkt me niet echt goed voor de batterijduur nl.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rene
Autofan1985 schreef op maandag 31 juli 2023 @ 13:18:
Waar ik ergens ook wel benieuwd naar ben is de batterijduur van de Plus +. Zeker als ik alles zo lees over die hyperactieve trilmotor en allerlei geluidjes. Lijkt me niet echt goed voor de batterijduur nl.
Ik ook, aangezien dit waardeloos was op de Gotcha classic. In de Plus + zit een joycon batterij, deze zou het dus aardig moeten doen, zeker als je de trilmotor loskoppelt. Grote voordeel is dan wel dat de plus + met een USB-C kabel opgeladen kan worden, dat was altijd een gepriegel met de Gotch Classic.

Ik kan wel een update posten als de plus + binnen is ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• skipe
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-09 15:40
Ik heb het gewichtje van de trilmotor afgehaald, zo heb je nog wel wat feedback maar word je niet knettergek van dat getril

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
Autofan1985 schreef op maandag 31 juli 2023 @ 11:00:
[Afbeelding]
Toen ik de introductie las had ik niet zoveel met die showcases, maar moet toegeven dat ze toch best leuk zijn om te doen. Voelt een beetje als een soort extra competitie zo. :)
Probeer altijd aan de showcases mee te doen. Leuke rewards en altijd leuk om te zien wie er actief mee doet in de buurt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Armada.
Voor het eerst in maanden mijn storage flink opgeruimd en ruimte gemaakt voor 2500 extra, voelt opgeruimd. 8) Ook de afgelopen weken 3000 ultra balls bij elkaar weten te verzamelen door de laatste tijd alleen maar gewone en blauwe te gebruiken. Powerbankje gekocht, kan nooit kwaad. Tot slot nog een stuk of wat incubators ingeslagen laatst met die goede deal en ik ben helemaal klaar voor go fest Londen. *O*

[ Voor 4% gewijzigd door Armada. op 31-07-2023 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online
MusicMaikel schreef op maandag 31 juli 2023 @ 09:28:
[...]

Paras ZEER interessant: is basis al 500 dust keer 2 is dus 1000 dust per catch. Voeg daar nog een starpiece aan toe en je hebt 1500 dust per catch.

Voor de PvP'ers onder ons zijn Ninetales en Tentacool ook zeer interessant:
- Great League Kanto Ninetales
- Great League Tentacruel
- Great League Alolan Ninetales (in het geval dat je nog niet genoeg candy hebt)
- Ultra League Alolan Ninetales (voornamelijk voor de XL candy)
- Ultra League Tentacruel
- eventueel Ultra League Kanto Ninetales (wel spicy)
En Stufful misschien ook? Weet niet hoe makkelijk Excellents te gooien zijn op die Pokémon maar met een Lucky Egg 4x catch XP, kan zo maar 6500 a 7000 per Excellent zijn, Greats dus ongeveer 3000 a 3500 en Nice throws 1500, even ruw geschat allemaal 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_rx8A2-rJQpbxWzKC0zUprKKE7o=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6bL546J3CP4qdlzIrdnX2czT.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
@Frantic we zijn nog 1 dag verwijderd van BFF. Morgen 14:00 uur eitje??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantic
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:33
skassie schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 16:41:
@Frantic we zijn nog 1 dag verwijderd van BFF. Morgen 14:00 uur eitje??
lucky egg bedoel je?

ik kan niks beloven :X doe wel ff een post als 't me lukt ;)

Werk (dubbel) onregelmatig ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Frantic op 01-08-2023 17:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skassie
Frantic schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 17:01:
[...]

lucky egg bedoel je?

ik kan niks beloven :X doe wel ff een post als 't me lukt ;)

Werk (dubbel) onregelmatig ;)
Laat maar weten. Ik kan hem open maken wanneer het jou uitkomt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frantic
skassie schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 18:03:
[...]

Laat maar weten. Ik kan hem open maken wanneer het jou uitkomt.
1400 gaat wel lukken,
dan pop ik mn eitje iig ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Frantic op 02-08-2023 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YFrOJSdY9_rgSFWrhzg7vczWoHI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QezdMGSd3JTfjsUJjtBLE8Y8.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantic
heeft dat Pokemon go fest ticket alleen zin als je op een van die drie locaties bent?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Autofan1985
Frantic schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 12:57:
heeft dat Pokemon go fest ticket alleen zin als je op een van die drie locaties bent?
Voor de in person events wel. Er is ook een ticket voor het Global event op 26 en 27 augustus. Dan maakt het niet uit waar op de wereld je bent.

@G_Dragon : Ze vergeten Cresselia bij de 5* raids. Die zit er (helaas) ook tussen. Al zal bij mij de focus vooral op Mega Rayquaza gaan gok ik.

[ Voor 17% gewijzigd door Autofan1985 op 02-08-2023 13:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skassie
Autofan1985 schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 13:02:
[...]

Voor de in person events wel. Er is ook een ticket voor het Global event op 26 en 27 augustus. Dan maakt het niet uit waar op de wereld je bent.

@G_Dragon : Ze vergeten Cresselia bij de 5* raids. Die zit er (helaas) ook tussen. Al zal bij mij de focus vooral op Mega Rayquaza gaan gok ik.
Ga zeker voor de mega Rayquaza. Hebbuhhhh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
Heeft iemand met de go plus + al ervaring met de connectie tijd? Valt deze ook weg na 60 minuten?

Ben ook benieuwd of er 3rd party versies komen. Aangezien je nu ook een research krijgt, alsmede stardust en buddy hearts zou het me niks verbazen als Niantic dit wilt voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
Rene schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 12:55:
Heeft iemand met de go plus + al ervaring met de connectie tijd? Valt deze ook weg na 60 minuten?

Ben ook benieuwd of er 3rd party versies komen. Aangezien je nu ook een research krijgt, alsmede stardust en buddy hearts zou het me niks verbazen als Niantic dit wilt voorkomen.
Hier vind ik dat de plus na een uur automatisch de verbinding verliest. Geen idee waarom.... 8)7 8)7
https://support.pokemon.c...1H41W8K8G5H3P38VVENCR96K6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Dat was bij alle vorige varianten ook afaik. Er was geen omweg, behalve reconnecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07:45
Je kan wel makkelijk opnieuw verbinden via je telefoon scherm, dus je hoeft dat niet meer via je device te doen. Dit gaat binnen een paar seconde.

[ Voor 13% gewijzigd door Barfman op 03-08-2023 20:22 ]

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
Top! Het staat er dus gewoon, daar har Ik overheen gelezen. Dit was inderdaad bij de gotcha ook een uur, alleen dan moest je wel met dat kastje priegelen om het weer aan de praat te krijgen.

Als ik het nu goed lees kan die Pogo++ gewoon ergens in huis/kantoor liggen en kan je zonder problemen direct vanaf de telefoon koppelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
Denk je goh, leuk, even postcard pinnen van Buckingham Palace. Heeft 'ie echt de lelijkste meest pixellige foto die ik ooit heb gezien op een postcard. :+ Ik zou als Niantic juist de cards van die locaties echt verzamelobjecten maken. Alsnog leuk setje zo tot dusver:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qZTo1kub4cVnyYUefsvFq0PJDN4=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5o57UKNMHVNRnON8QIUIx6LI.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dhWsh90iPaFE0PsidZn5nt37P1k=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lel07rj1zrWGZ0FEb28aa2i6.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BVadH8g9jUdugb_0RQJ7Yvtva4M=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2d1QikdN93AfhlZjpGdYZEtm.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik klik inmiddels bijna automatisch op "save postcard", maar kijk er verder nooit naar. Ik gebruik ze alleen om scatterbugs/vivillon te sparen. Ongeveer elke week zit het postcard book dan vol en probeer ik hem zo snel mogelijk weer leeg te krijgen. Dan kijk ik dus ook niet naar wat er eigenlijk op staat O-)
Ik zit al een tijdje op 16 van de 18 beschikbare Vivillon. Ik ga af en toe de friendcode sites af, en probeer daar dan vriendjes te krijgen uit de regio's die ik nog moet, maar sommigen vullen de verkeerde regio in (wss om zelf veel vriendjes te krijgen), en andere sturen maar matig cadeautjes op. Het duurt dus waarschijnlijk nog wel even voor ik ze allemaal heb :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4ipHBKkGtEnvaDgx2MynuH93Klw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cXHRnolYMpWyOHyb44Y0wuIe.jpg?f=fotoalbum_large

Nog 1 cadeautje uit een Archipelago regio en 3 uit een Sun regio nodig....

[ Voor 25% gewijzigd door gwystyl op 04-08-2023 08:49 ]

Pagina: 1 ... 89 ... 96 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Friendship codes uitwisselen? dat kan hier!