Dat was voor mij de reden om een Duomon aan te schaffen, die is continu actief en maakt direct verbinding als je op het Pokéball icoontje klikt en de Duomon binnen een straal van 15 meter is. Erg sterk Bluetooth signaal.Armada. schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 08:50:
[...]
Die eerste functie klinkt wel erg fijn. Ik zit nu toch soms te ouwehoeren met een go-tcha in het zonlicht om hem maar opnieuw te verbinden, dan klinkt hoe jij het beschrijft een stuk beter.
Wat mij niet helemaal duidelijk wordt is echter of je het vangen met great- en ultra balls ook kan doen met je scherm uit. In reviews komt dat niet expliciet naar voren, al zou het wel echt ontzettend suf zijn als het alleen werkt met scherm aan dus ach komt wel goed. Heb hem besteld.
Wilde eigenlijk ook kijken of ik de nightcap Snorlax met Go Fest in Londen kan vangen in de hoop dat hij de boosted shiny odds geniet. Al gaat dat wel wat timing vereisen want ik moet de task dan voltooien tijdens de eventtijden en ik neem aan dat je hem niet kan gebruiken als hij in slaaptrackmodus is. Maar eens even zien hoe anderen dit gaan aanpakken.
Ik heb inmiddels via reviews vernomen dat bij de Plus+ de trillingen niet uitgezet kunnen worden, en dat als catchen met Great/Ultra balls is ingeschakeld je de automatische Pokéstop spins niet uit kunt zetten?
Zeker als dat laatste klopt dan ben ik blij dat ik hem niet gekocht heb, want soms wil je 12km eieren verzamelen en dankzij die auto stop spins zit je inventory in no-time vol met 2km en 5km eieren.