Ik heb de mijne gewoon verwijderd hierom.Ricmaniac schreef op woensdag 25 september 2019 @ 11:54:
[...]
Daar kan mijn OCD niet tegen als ik een revive gebruik
Daar kan mijn OCD dan weer niet tegen. Moet.Living.Dexbronce schreef op woensdag 25 september 2019 @ 11:56:
[...]
Ik heb de mijne gewoon verwijderd hierom.
Zelfde probleem. Ik zou Aggron ook het liefst verwijderen.Barnagma schreef op woensdag 25 september 2019 @ 12:01:
[...]
Daar kan mijn OCD dan weer niet tegen. Moet.Living.Dex
Gewoon teams maken.Barnagma schreef op woensdag 25 september 2019 @ 11:45:
[...]
![]()
Ik laat de mijne altijd dood zo dat die nooit als suggestie word gegeven.
Die suggesties zijn zo slecht. Als je die nog gebruikt dan snap je het niet zeg maar
Helaas hier een hoop mensen die het niet zo snappen.
Ik maak met elke nieuwe rotatie altijd 1 of 2 teams (afhankelijk van de counters en weersomstandigheden). Maar het selectie scherm is soms nog al traag of werkt niet mee. En dan pak ik uit gemakzucht nog wel de suggested pokemon.C_V_S schreef op woensdag 25 september 2019 @ 13:11:
[...]
Gewoon teams maken.
Die suggesties zijn zo slecht. Als je die nog gebruikt dan snap je het niet zeg maar
Helaas hier een hoop mensen die het niet zo snappen.
Is het dan wel aan te raden om bijvoorbeeld Battle Simulator te gebruiken uit PokeGenie? Of doen jullie dit allemaal uit het blote hoofdje?
Zelf pak ik er meestal een guide bij zoals deze. Vervolgens zet ik dan op basis van deze data zelf een team in elkaar.
Ik ken alle verhoudingen van de verschillende typings inmiddels wel en weet daarnaast welke pokemon per typing het beste is. Ik check hoogstens een raid counter guide ter bevestiging. Gewoon google '[pokemonnaam] raid counters'.TouchOfInsanity schreef op woensdag 25 september 2019 @ 13:59:
Is het dan wel aan te raden om bijvoorbeeld Battle Simulator te gebruiken uit PokeGenie? Of doen jullie dit allemaal uit het blote hoofdje?
[ Voor 11% gewijzigd door FreqAmsterdam op 25-09-2019 15:03 ]
.
[ Voor 98% gewijzigd door hneel op 25-09-2019 15:07 ]
Een hoop is uit het blote hoofdje. En om eerlijk te zijn gebruik je vaak toch wel de zelfde pokemons.TouchOfInsanity schreef op woensdag 25 september 2019 @ 13:59:
Pokegenie battle simulator werkt prima. Moet je er wel voor zorgen dat je database uptodate is.
Ik ken dat aggron probleem eigenlijk niet wan ik heb er blijkbaar geen
Wel heb ik 950 arons gevangen en een 100% aron klaarstaan
Ik heb er 3: normal, lucky en shiny.Gravediggerxx schreef op woensdag 25 september 2019 @ 15:56:
Ik ken dat aggron probleem eigenlijk niet wan ik heb er blijkbaar geen![]()

12mio stardust maar geen aggron?Gravediggerxx schreef op woensdag 25 september 2019 @ 15:56:
Ik ken dat aggron probleem eigenlijk niet wan ik heb er blijkbaar geen![]()
Zo zie je dat iedereen het op zijn eigen manier speelt he. Ik wil vooral eigenlijk gewoon zoveel mogelijk Pokémon in mijn Pokédex. Zou er niet tegen kunnen om hele tijd tegen die 100% aron aan te kijken zonder Aggron in mijn Pokedex haha
Denk dat ie m wel heeft gehad maar na evolve weer heeft verwijderd.readytoflow schreef op woensdag 25 september 2019 @ 16:09:
[...]
12mio stardust maar geen aggron?
Zo zie je dat iedereen het op zijn eigen manier speelt he. Ik wil vooral eigenlijk gewoon zoveel mogelijk Pokémon in mijn Pokédex. Zou er niet tegen kunnen om hele tijd tegen die 100% aron aan te kijken zonder Aggron in mijn Pokedex haha
De spawnpunten zijn veranderd!
Voorheen had ik thuis maar 1 pokemon per uur, en altijd op dezelfde minuut van het uur.
En nu zie ik er plots meerdere, ook op andere plaatsen en tijden.
Ik vraag me af of er nu alleen nieuwe puntne bij zijn gekomen of dat het helemaal overhoop is gegooid.
Voorheen had ik thuis maar 1 pokemon per uur, en altijd op dezelfde minuut van het uur.
Ik vraag me af of er nu alleen nieuwe puntne bij zijn gekomen of dat het helemaal overhoop is gegooid.
Herkenbaar, zit nu in Kaapverdië en daar opeens sinds een paar uur een stuk meer en andere spawns.hneel schreef op woensdag 25 september 2019 @ 22:20:
Ik heb het idee dat het dat laatste is. Sommige punten waar voorheen veel spawnde is het nu ook ineens verdacht stil.hneel schreef op woensdag 25 september 2019 @ 22:20:
Dat idee heb ik ook. Tot gisteren had ik een vaste spawn, elk uur om .51 hier in huis. Gisteren kwam er een paar minuten eerder een spawn bij in de straat naast mijn huis. Vandaag is mijn vaste huiskamerspawn om .51 weg, en is alleen de nieuwe er nog,Autofan1985 schreef op donderdag 26 september 2019 @ 08:29:
[...]
Ik heb het idee dat het dat laatste is. Sommige punten waar voorheen veel spawnde is het nu ook ineens verdacht stil.
Zo lang ze maar van de stop hier aan de overkant afblijven...
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
Ja dat viel mij ook op. Alleen dan andersom... ik had 9 spawnpoints bij mn huis, nu tel ik er 4.hneel schreef op woensdag 25 september 2019 @ 22:20:
ik had geen enkele spawn binnen 500 meter van mijn huis(de eerste pokestop is meer als een kilometer verder) en heb er nu 3 die ik kan pakken vanuit mijn woonkamer, hopelijk dat als ze iets hieraan veranderen (zie een hoop mensen klagen op reddit bijvoorbeeld dat ze hun spawns kwijt zijn) dat ze de oude terugbrengen en de nieuwe spawnpoints intact laten.
Verwijderd
Wat mij betreft mogen ze het zo laten. Alles is veel beter verdeeld nu. Cluster spawns spawnen nu minder Pokémon en in plaats daarvan zijn hele straten waar eerst nooit wat zat nu wel Pokémon te vangen. Ipv elke avond naar dezelfde cluster spawns te lopen, is het nu veel leuker om eens een andere route te lopen
Waar gebruiken jullie je Rare Candy voor? Ik heb 60 snoepjes en wil ze eigenlijk gebruiken. Ik heb genoeg om een Metagross of een Salamence te evolven (IV 84 en 88). Ik kom beide niet vaak tegen maar ik vraag mij af of het zoveel verschil maakt om te wachten op een IV in de 90 of nu te evolven. En welke van de twee kan ik dan beter evolven? Ik heb geen legendaries dus dit is een beetje waar ik het mee moet doen.
Ik gebruik ze bijvoorbeeld voor mijn Kyogre.Ezio schreef op donderdag 26 september 2019 @ 13:48:
Waar gebruiken jullie je Rare Candy voor? Ik heb 60 snoepjes en wil ze eigenlijk gebruiken. Ik heb genoeg om een Metagross of een Salamence te evolven (IV 84 en 88). Ik kom beide niet vaak tegen maar ik vraag mij af of het zoveel verschil maakt om te wachten op een IV in de 90 of nu te evolven. En welke van de twee kan ik dan beter evolven? Ik heb geen legendaries dus dit is een beetje waar ik het mee moet doen.
Anders moet ik er 20km voor lopen.
Iv's zijn echt niet zo belangrijk om naar te kijken. Tussen een 0 en 100% is er maar een verschil van +-10% schade.Ezio schreef op donderdag 26 september 2019 @ 13:48:
Ik zou ze ook eerder in legendarische steken want daar heb je meer aan.
Ofwel dus eens een legendarische raid doen of wachten tot die irritante eevee uit research beloning weg is

Ik steek ook nooit rare candies in niet-legendaries. Zou ze gewoon bewaren voor een nuttige legendary: Kyogre, Groudon, Rayquaza etc.
[ Voor 25% gewijzigd door FreqAmsterdam op 26-09-2019 14:59 ]
In dit geval dus ofwel wachten tot die nutteloze Giratina Altered uit de raids is, of wachten tot die irritante Eevee uit de research breakthrough is.Gravediggerxx schreef op donderdag 26 september 2019 @ 14:29:
[...]
Iv's zijn echt niet zo belangrijk om naar te kijken. Tussen een 0 en 100% is er maar een verschil van +-10% schade.
Ik zou ze ook eerder in legendarische steken want daar heb je meer aan.
Ofwel dus eens een legendarische raid doen of wachten tot die irritante eevee uit research beloning weg is
Ofwel een pas voor een Ex-raid bemachtigen met Shadow Ball Mewtwo.
Die evee mogen ze van mij inderdaad wel de nek om draaien, vond de andere research breakthrough encounters een stuk beter.Autofan1985 schreef op donderdag 26 september 2019 @ 15:01:
[...]
In dit geval dus ofwel wachten tot die nutteloze Giratina Altered uit de raids is, of wachten tot die irritante Eevee uit de research breakthrough is.![]()
Burp
SB Mewtwo is toch iets minder cool, want SB Giratina (O) is beter als ghost aanvaller. Beetje mosterd na de maaltijd. Snap niet helemaal waarom Niantic dat nu nog doet. Ik ben nog wel enigsinds blij met Giratina (A) vanwege de candy.Autofan1985 schreef op donderdag 26 september 2019 @ 15:01:
[...]
In dit geval dus ofwel wachten tot die nutteloze Giratina Altered uit de raids is, of wachten tot die irritante Eevee uit de research breakthrough is.![]()
Ja, dat is echt een dikke middelvinger van Niantic. Wat een klote streek.Wii4all schreef op donderdag 26 september 2019 @ 15:03:
[...]
Die evee mogen ze van mij inderdaad wel de nek om draaien, vond de andere research breakthrough encounters een stuk beter.
[ Voor 21% gewijzigd door FreqAmsterdam op 26-09-2019 15:12 ]
Iemand al in Kijkduin gaan kijken hoe het daar nu met de spawns is?
Dat is al een tijdje wat minder dan 3 jaar geleden. Laatste keer dat ik er was (vorig jaar zomer) waren ze alles aan het verbouwen. En de spawns waren ook niet zo boeiend.hneel schreef op donderdag 26 september 2019 @ 21:55:
Iemand al in Kijkduin gaan kijken hoe het daar nu met de spawns is?
Ik zit met het zelfde probleem thuis. We zijn van 4 naar 1 gegaan. Aan de andere kant, de wandel met de hond is wel een stukje drukker geworden.Megalodon86 schreef op donderdag 26 september 2019 @ 09:45:
[...]
Ja dat viel mij ook op. Alleen dan andersom... ik had 9 spawnpoints bij mn huis, nu tel ik er 4.
Edit:
Gisteren een 100% Giratina gevangen. Niet super boeiend, maar wel leuk voor de collectie 100%tjes
[ Voor 7% gewijzigd door Barnagma op 27-09-2019 08:21 ]
De nieuwe 10,000km trade Quest is lastiger als verwacht. Mn beesten uit Vancouver zijn helaas te dichtbij.... Iemand tips?
Geel eitje uitlopen van verder ? Verre vrienden vind je op www.friendhuntr.comJustM3 schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 19:19:
De nieuwe 10,000km trade Quest is lastiger als verwacht. Mn beesten uit Vancouver zijn helaas te dichtbij.... Iemand tips?
Mijn Kanghaskan die ik in Melbourne had gevangen gaf 16000 kilometer
Je moet natuurlijk ook niet ruilen tegen pokies van hierJustM3 schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 19:19:

ik zit op dit moment in vietnam duus al iemand wil ruilen
9581 5688 9816
9581 5688 9816
Toegevoegd.Ruudox schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 17:11:
9581 5688 9816
Vietnam is 9k trouwens. Net niet ver genoeg.
[ Voor 3% gewijzigd door FreqAmsterdam op 28-09-2019 19:12 ]
Dat vermoeden had ik al. Ook Korea, Taiwan en Japan zijn niet ver genoeg (of iig de presentjes die ik daar vandaan gekregen heb).FreqAmsterdam schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 19:12:
Vietnam is 9k trouwens. Net niet ver genoeg.
Hawaii is 11k, Nieuw Zeeland 18k en Australië zit ook boven de 10k.
Westkust USA is ongeveer 6,5k.....
Ik heb een heleboel vriendjes vanaf friendhuntr. Dat heeft heel erg geholpen bij het halen van de gouden afstandsbadge, maar 10k is echt best ver....
Je kan op bepaalde sites kijken hoe ver iets hemelsbreed vanaf een andere plek is. Volgens mij heette degene die ik wel eens gebruikt heb http://www.distance.to, maar dat weet ik niet meer helemaal zeker.
Ik weet ook niet of die quest überhaupt nog te krijgen is, dus waarschijnlijk was dit hele verhaal voor niks
Ik heb sinds gisteren wel twee Sevipers, dus ik ben er wel blij mee dat ze er waren
Indonesie werkt goed(11k). Begin dit jaar geweest. Had nog een hoop chatot gelukkig. Flink wat sevipers er bij, geen shiny helaas.
https://twitter.com/Chrales had deze opdracht al gevonden, dus ik had meteen 10 vriendjes in Nieuw Zeeland gemaakt. De helft daarvan stuurt trouw pakjes, dus ik ben meteen eitjes gaan uitlopen. Nog geen shiny Seviper helaas, maargoed, van de 9 quests (niet veel gespeeld met dit weer).
Van welke Sinnoh evolutie kan je er geen genoeg van hebben eigenlijk? Heb 3 Rhyperiors en 3 Mamoswines nu. Overige allemaal eentje van.
Electivire mis je nogreadytoflow schreef op maandag 30 september 2019 @ 14:58:
Van welke Sinnoh evolutie kan je er geen genoeg van hebben eigenlijk? Heb 3 Rhyperiors en 3 Mamoswines nu. Overige allemaal eentje van.
Edit
Als je geen hoge (goeie) Raikous heb is Electivire de nummer 2 als ik het goed heb.
[ Voor 12% gewijzigd door Barnagma op 30-09-2019 15:15 ]
https://pokemongo.gamepress.gg/sinnoh-stone-tier-listreadytoflow schreef op maandag 30 september 2019 @ 14:58:
Mamoswine heb ik er 10 van. Die hakken echt dwars door Dragon/Flying raidbossen zoals Rayquaza en Dragonite. En ook toekomstige raidbossen.
Zoek nog vrienden voor field research opdracht
5800 0610 0586
5800 0610 0586
Request verstuurdRuudox schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 17:11:
9581 5688 9816
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
-
[ Voor 100% gewijzigd door Musta op 01-10-2019 17:18 ]
NS FC: SW 2742 0448 8213
Heb je een vrienschapsverzoek gestuurd (Nanostylez), moest er zelf ook nog 1 voor die opdracht.AdrenalineFreak schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 08:34:
Zoek nog vrienden voor field research opdracht
5800 0610 0586
Heeft iemand tips voor de Quest "catch a Ditto"? Ik weet dat een aantal Pokémon een ditto kunnen zijn, maar ik kom er maar geen tegen.
Kijk in de nearby. Als je een "onbenullige" pokemon ziet, die bij een stop zit die verder weg van je is, dan is het een Ditto.init schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 16:39:
Heeft iemand tips voor de Quest "catch a Ditto"? Ik weet dat een aantal Pokémon een ditto kunnen zijn, maar ik kom er maar geen tegen.
Verwijderd
nou dit heb ik nog nooit gehoord. heb je hier een bron voor? overigens hier een lijst met welke pokemon een ditto kan zijn: (september 2019 update) https://leekduck.com/FindDitto/Oekiejoekie schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 16:44:
[...]
Kijk in de nearby. Als je een "onbenullige" pokemon ziet, die bij een stop zit die verder weg van je is, dan is het een Ditto.
Ik heb het ook wel eens gehoord, maar kan het nu niet meer vinden. De logica zou zijn dat als het een Pokémon is die je nog niet hebt, hij daarom vooraan in je nearby radar verschijnt. Als het dus vermomd is als Pidgey (en daar heb je er vat al 100 van gevangen), moet het haast wel een Ditto zijn als die als eerste in je nearby radar staat. Ik weet niet of die logica nog steeds opgaat als je Ditto al een keer gevangen hebt voor een eerdere opdracht.Verwijderd schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 16:54:
[...]
nou dit heb ik nog nooit gehoord. heb je hier een bron voor? overigens hier een lijst met welke pokemon een ditto kan zijn: (september 2019 update) https://leekduck.com/FindDitto/
Ik heb wel eens gehoord dat je het kan zien aan weather boost. Ditto is normal type, als hij zich vermomd heeft als een pokie van een ander type en dat type zou weather boosted moeten zijn maar die ene pokie is het niet (of andersom, pokie is weather boosted tijdens Partly Cloudy voor normal types terwijl hij dat niet zou moeten zijn), dan is het een Ditto. Zeggen ze.gwystyl schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 19:07:
[...]
Ik heb het ook wel eens gehoord, maar kan het nu niet meer vinden. De logica zou zijn dat als het een Pokémon is die je nog niet hebt, hij daarom vooraan in je nearby radar verschijnt. Als het dus vermomd is als Pidgey (en daar heb je er vat al 100 van gevangen), moet het haast wel een Ditto zijn als die als eerste in je nearby radar staat. Ik weet niet of die logica nog steeds opgaat als je Ditto al een keer gevangen hebt voor een eerdere opdracht.
En dan zie je het dus nog steeds niet als hij vermomd is als Whismur, Skitty of Bidoof.
Dat van die weather boost klopt helemaal.sixtiek schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 23:52:
[...]
Ik heb wel eens gehoord dat je het kan zien aan weather boost. Ditto is normal type, als hij zich vermomd heeft als een pokie van een ander type en dat type zou weather boosted moeten zijn maar die ene pokie is het niet (of andersom, pokie is weather boosted tijdens Partly Cloudy voor normal types terwijl hij dat niet zou moeten zijn), dan is het een Ditto. Zeggen ze.
En dan zie je het dus nog steeds niet als hij vermomd is als Whismur, Skitty of Bidoof.
Gewoon het makelijkste is het te vragen om te posten in lokale spelersgroepen zoals whatsapp.
Heb je dat niet dan moet je gewoon maar alles vangen en dan komt die vanzelf wel eens langs
Het is mij uiteindelijk gelukt door gewoon maar alles te vangen wat mogelijk een Ditto zou kunnen zijn. Dat levert een hoop rommel op maar je komt vanzelf wel een Ditto tegen. Het is mij vandaag eindelijk gelukt om een perfecte boogbal te gooien voor de Special Quest. Wat een gedoe zeg. Ik ben blij dat ik daar vanaf ben. Die Special Quest is bijna net zo frustrerend als de Ditto Special Quest.
Excellent curve balls op een legendary gooien is super eenvoudig. Als ik die quests moet doen, dan bewaar ik ze altijd voor een 5* raid.Ezio schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 14:09:
Het is mij uiteindelijk gelukt door gewoon maar alles te vangen wat mogelijk een Ditto zou kunnen zijn. Dat levert een hoop rommel op maar je komt vanzelf wel een Ditto tegen. Het is mij vandaag eindelijk gelukt om een perfecte boogbal te gooien voor de Special Quest. Wat een gedoe zeg. Ik ben blij dat ik daar vanaf ben. Die Special Quest is bijna net zo frustrerend als de Ditto Special Quest.
Adviseer dat ook altijd idd, maar zelf ben ik meestal al klaar voor ik bij de raid aangekomen ben.FreqAmsterdam schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 14:21:
[...]
Excellent curve balls op een legendary gooien is super eenvoudig. Als ik die quests moet doen, dan bewaar ik ze altijd voor een 5* raid.

Of je moet er meerdere gooien en vangt de legendary met de 1e ball hehe.
Gelukkig worden we (ik) overspoeld met Wailmers en mr Mimes

Sinds een paar dagen verbruikt Pokémon opeens gigantisch veel stroom op de achtergrond, ook als het niet eens gebruikt op geopend wordt. Ervaren meer mensen dit?
Wellicht door de nieuwe "adventure sync: nearby"-functie ?zunrob schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 11:47:
Sinds een paar dagen verbruikt Pokémon opeens gigantisch veel stroom op de achtergrond, ook als het niet eens gebruikt op geopend wordt. Ervaren meer mensen dit?
Zien er meer mensen dat de oude spawnpunten, die vorige week vervallen waren, sinds vandaag weer actief zijn ?
Hmm, maar eens testen dan vanavond. Ben benieuwd!Oekiejoekie schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 11:50:
[...]
Wellicht door de nieuwe "adventure sync: nearby"-functie ?
Zien er meer mensen dat de oude spawnpunten, die vorige week vervallen waren, sinds vandaag weer actief zijn ?
Goede opmerking, heb hem uitgeschakeld. Niet eerder gezien. Wat doet de adventure sync: walking? Ik zou verwachten dat zodra adventure sync in de opties aanstaat de kilometers goed worden geregistreerd?Oekiejoekie schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 11:50:
[...]
Wellicht door de nieuwe "adventure sync: nearby"-functie ?
Walking zorgt dat als pokemon niet actief is, je kilometers toch geteld worden door Google Fit. Die functie is er al maanden. De Nearby is net nieuw.zunrob schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 12:19:
[...]
Goede opmerking, heb hem uitgeschakeld. Niet eerder gezien. Wat doet de adventure sync: walking? Ik zou verwachten dat zodra adventure sync in de opties aanstaat de kilometers goed worden geregistreerd?
Nearby zorgt ervoor dat je een melding krijgt van (bijzondere?) Pokemon zonder dat je de app open hebt. Zag ik net.
PSN: Fruitschaaltje
Ik heb drie opties:Oekiejoekie schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 12:21:
[...]
Walking zorgt dat als pokemon niet actief is, je kilometers toch geteld worden door Google Fit. Die functie is er al maanden. De Nearby is net nieuw.
1) Inschakelen adventure sync. Dit zorgt er imo voor dat kilometers worden geregistreerd.
2) onder notificaties staat: Adventure Sync: Walking. Dit lijken me meldingen te zijn gerelateerd aan optie 1, maar doet fysiek niets met de kilometers registreren.
3) ook onder notificaties: Adventure Sync: Nearby. Dit zorgt dus niet alleen voor meldingen, maar ook voor het actief houden van je telefoon (en dus extra stroomverbruik)
Mijn vraag gaat concreet over optie 2: is dit echt puur en alleen een melding, of heeft het net zoals optie 3 effect op de fysieke manier van registreren (en dus stroomverbruik als je PoGO niet open hebt)?
Volgens mij is optie 2 het geval. Optie 1 registreert de km en optie 2 geeft vervolgens een seintje dat (door optie 1) je ei uit komt of je buddy een candy gevonden heeft. Voor optie 3 lijkt me dat hij ook gaat kijken of er schaduwen in je nearby zitten.
Sorry heb al meer pokemon go vrienden dan ik kadootjes vinden kan..
[ Voor 66% gewijzigd door Greetzel op 03-10-2019 14:23 ]
-te veel invites, deswege friendcode verwijderd-
[ Voor 77% gewijzigd door Kapteynn op 07-10-2019 08:46 ]
Ik kan nog wat vrienden gebruiken
3406 3701 9423
3406 3701 9423
Meer mensen problemen met PVP?
Het heeft eigenlijk altijd al gehaperd. Requests die niet aankwamen of uit de lobby geknikkerd worden. Schandalig dat dat na al die tijd nog steeds niet opgelost is.
Maar vandaag lukt het me echt helemaal niet meer.
Het heeft eigenlijk altijd al gehaperd. Requests die niet aankwamen of uit de lobby geknikkerd worden. Schandalig dat dat na al die tijd nog steeds niet opgelost is.
Ja bekend probleem, je kan nog wel battlen door QR code te scannen.hneel schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 20:52:
Meer mensen problemen met PVP?
Wat is de reden dat je Pokémon tijdens een gym battle soms zonder een slag uitgedeeld te hebben gewisseld wordt? Ik heb nu een paar keer meegemaakt dat een Pokémon gelijk aan het begin van het gevecht gewisseld wordt voor de volgende Pokémon in de rij.
Verwijderd
NianticEzio schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 08:59:
Wat is de reden dat je Pokémon tijdens een gym battle soms zonder een slag uitgedeeld te hebben gewisseld wordt? Ik heb nu een paar keer meegemaakt dat een Pokémon gelijk aan het begin van het gevecht gewisseld wordt voor de volgende Pokémon in de rij.
Ezio schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 08:59:
FreqAmsterdam schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 22:43:
Ja bekend probleem

Kan op zich ook dat je een team gebruikt, waarvan je pokémon niet geheald is? Maar waarschijnlijk heb je last van Niantic-bug. Ik heb het ook wel eens gehad. Of dat ik bij een rocket battle mn team wissel en alsnog het eerder automatisch toegewezen team krijg

Zijn er mensen hier die ook problemen hebben met hun Pokemon Go Plus?
mijne weigert te verbinden met mijn telefoon. Had dit probleem vorige week (na de update) ook, toen was een herinstallatie van het spel voldoende om het te verhelpen. Alleen sinds vanochtend werkte zelfs dat niet.
Ook al alle troubleshoot stappen ondernomen die niantic voorstelt. Helpt ook niks.
mijne weigert te verbinden met mijn telefoon. Had dit probleem vorige week (na de update) ook, toen was een herinstallatie van het spel voldoende om het te verhelpen. Alleen sinds vanochtend werkte zelfs dat niet.
Ook al alle troubleshoot stappen ondernomen die niantic voorstelt. Helpt ook niks.
Bij mij werd het opgelost door de telefoon te rebooten. Misschien voor jou ook?Barnagma schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 11:26:
Vandaag ook al 3 keer gedaan, laatste keer ook wat langer (minuut of 5) uit gelaten. Had nog steeds geen zin. Vanavond maar proberen of hij het wel wilt doen om m'n vriendin haar telefoon. Anders ben ik bang dat hij de geest heeft gegeven.fub schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 11:41:
[...]
Bij mij werd het opgelost door de telefoon te rebooten. Misschien voor jou ook?
Bekend probleem met de nieuwste app versie, dat is versie 0.155.0Barnagma schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 11:26:
Heb inmiddels al 4-5 andere in mijn plaats geholpen met de oplossing:
1. Verwijder PoGo van toestel
2. Reboot voor de zekerheid
3. Installeer versie 0.153.x vanaf APKMirror
4. Log in en koppel de Gotcha of Go Plus.
Thanks. Ik ga dit even uit proberen. Nog nooit een APKMirror geïnstalleerd of gebruikt maar dat moet goed komen.TerrorSource schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 13:12:
[...]
Bekend probleem met de nieuwste app versie, dat is versie 0.155.0
Heb inmiddels al 4-5 andere in mijn plaats geholpen met de oplossing:
1. Verder PoGo van toestel
2. Reboot voor de zekerheid
3. Installeer versie 0.153.x vanaf APKMirror
4. Log in en koppel de Gotcha of Go Plus.
Edit
@TerrorSource Het heeft gewerkt. Mijn dank is groot
[ Voor 5% gewijzigd door Barnagma op 08-10-2019 13:40 ]
Waarschijnlijk heb je t al geprobeerd maar zie t niet terug in je beschrijving:heb je al "vergeet dit apparaat" te selecteren in instellingen->bluetooth->pokemon GO plus?Barnagma schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 11:26:
En dan weer connecten in de Pogo app?
Grr Iphone en zelfde issue. En kan daar natuurlijk niet terug in versie...
Wanneer komt er een 7 day research reward? Zit op dag 6 nu. Wat moet ik met die gekke Eevee’s?
Hopen dat je een shiny Eevee krijgt en die ruilen voor andere shinies/legendaries.readytoflow schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 08:39:
Wanneer komt er een 7 day research reward? Zit op dag 6 nu. Wat moet ik met die gekke Eevee’s?
1 november komt er weer een nieuwe volgens mij. Maar ik zou er niet op wachten, voor hetzelfde geld is dat Flower Crown Pikachu... gewoon lekker doorgaan met je research.
Misschien krijgen we met het kerst event wel Flower Crown Delibird.Megalodon86 schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 08:50:
1 november komt er weer een nieuwe volgens mij. Maar ik zou er niet op wachten, voor hetzelfde geld is dat Flower Crown Pikachu... gewoon lekker doorgaan met je research.
Ze hebben inderdaad gerommeld met de Go plus in de laatste update.
Bij mij meldt hij wel zonder problemen aan, maar afmelden kan alleen nog handmatig. Zodra de tijd om is waarna hij normaal zou moeten afmelden blijft hij alleen maar foutmeldingen geven (rood lampje met enkele trilling elke ca. 30 seconden). Vannacht heeft hij denk ik de hele nacht zo gestaan (zonde van batterij!), want dat ik hem vanmorgen uit mijn jas haalde deed hij dat nog, terwijl ik er nog niets mee had gedaan
Hier Android (Xiaomi)
Bij mij meldt hij wel zonder problemen aan, maar afmelden kan alleen nog handmatig. Zodra de tijd om is waarna hij normaal zou moeten afmelden blijft hij alleen maar foutmeldingen geven (rood lampje met enkele trilling elke ca. 30 seconden). Vannacht heeft hij denk ik de hele nacht zo gestaan (zonde van batterij!), want dat ik hem vanmorgen uit mijn jas haalde deed hij dat nog, terwijl ik er nog niets mee had gedaan
Hier Android (Xiaomi)
Die had ik nog niet geprobeerdLargo schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 17:44:
[...]
Waarschijnlijk heb je t al geprobeerd maar zie t niet terug in je beschrijving:heb je al "vergeet dit apparaat" te selecteren in instellingen->bluetooth->pokemon GO plus?
En dan weer connecten in de Pogo app?
Aan gezien het probleem weer terug is (hoera voor automatische updates) ga ik die ook even proberen. Als betwijfel ik dat het werkt aangezien het een bekend issue is met deze update.
Please no.Autofan1985 schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 09:33:
[...]
Misschien krijgen we met het kerst event wel Flower Crown Delibird.
[ Voor 16% gewijzigd door Barnagma op 09-10-2019 10:00 ]
Ok, ik heb namelijk geen problemen met mn pogo, wel af en toe dat ik BT volledig moet disconnecten.Barnagma schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 09:59:
[...]
Die had ik nog niet geprobeerd.
Aan gezien het probleem weer terug is (hoera voor automatische updates) ga ik die ook even proberen. Als betwijfel ik dat het werkt aangezien het een bekend issue is met deze update.
Yep probleem heb ik ook icm iphone. Het lijkt alsof hij verbonden is, maar hij doet niks. Erg storend.Quincy5 schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 09:55:
Ze hebben inderdaad gerommeld met de Go plus in de laatste update.
Hier Android (Xiaomi)
Hier een hele goede opvatting over hoe spelers van pogo worden misleid met de ei loterij 
YouTube: Nintendo's Greedy Decline with Microtransactions.
Skip tot 19:45 voor het pokemon go gedeelte.
Iedereen zou moeten beseffen dat het zinloos is om incubators te kopen want ook al krijg je uiteindelijk de shiny of wat dan ook die je wil. Meestal gebruik je ze achteraf toch niet.
Raids zijn even absurd. Waarom blijven we maar steeds moeite doen voor een 96+ iv terwijl die amper meer schade doet dan een 80+
Ik ben zelf lang geleden gestopt met het uitgeven van mijn gratis gymcoins omdat ik die dan kan gebruiken wanneer ze een andere geldklopperij uitvinden
Iedereen zou moeten beseffen dat het zinloos is om incubators te kopen want ook al krijg je uiteindelijk de shiny of wat dan ook die je wil. Meestal gebruik je ze achteraf toch niet.
Raids zijn even absurd. Waarom blijven we maar steeds moeite doen voor een 96+ iv terwijl die amper meer schade doet dan een 80+
Ik ben zelf lang geleden gestopt met het uitgeven van mijn gratis gymcoins omdat ik die dan kan gebruiken wanneer ze een andere geldklopperij uitvinden
Ze zagen je al aankomen bij Niantic; oplossing; aankopen met echte euro's ipv gespaarde munten.Gravediggerxx schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 16:47:
Verwijderd
Yep,en aangezien ze nog steeds veel problemen hebben met het spel, (serverproblemen, elke update vol met bugs, niet luisteren naar de community etc etc.) Vind ik niet dat ze dit kunnen maken. Uit principe zou niemand dat ticket moeten kopen.
Vang net een wilde Mesprit, dat was een primeurtje voor mij.
Hoewel ik het met je eens ben wat betreft incubators ben je wel heel negatief. Ik vind raiden gewoon leuk. IV's zijn een extra, maar niet mijn hoofddoel.Gravediggerxx schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 16:47:
Hier een hele goede opvatting over hoe spelers van pogo worden misleid met de ei loterij
Ik geef nog wel geld uit aan boxen voor raidpasjes omdat ik veel raid. Geen problemen mee.
Hoewel ik al absurd veel pokemon heb gevangen en veel raids heb gedaan blijf ik pokemon go leuk vinden. Heb ook nog wel plezier aan gym battlen, team rocket battles, shinies hunten, traden, soms pvp, lucky dex maken, shiny dex maken etc. etc.. Genoeg te doen.
Wel een beetje jammer van de grote hoeveelheid bugs recentelijk...
[ Voor 11% gewijzigd door FreqAmsterdam op 09-10-2019 22:00 ]
Qua shiny's gaat het in mijn geval om het hebben, of in het geval van een dubelle iemand anders er blij mee maken. En wat betreft de incubators, persoonlijk spaar ik de muntjes op en koop een keer een box. Zijn die op dan ga ik weer met de gratis incubator verder. Geduld is een schone zaak, heb je dat niet of wil je het niet hebben dan kan je het gedeeltelijk afkopen door meer boxen te kopen.Gravediggerxx schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 16:47:
Wat raiden betreft in het dorp waar ik speel is raiden ook meer voor de gezelligheid. Men werkt samen zodat iedereen die op zijn minst een legendary krijgt als hij / zij die nog niet heeft. Maar meestal blijft het bij 1 of 2 want gratis pasjes
Gevelletje lekker casual
Ik vind raiden en eitjes uitbroeden wel ook gewoon leuk alleen verzwijgen ze de kansen die je hebt waarop je iets kan krijgen en maken ze de mensen bang om iets te missen.FreqAmsterdam schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 21:57:
[...]
Hoewel ik het met je eens ben wat betreft incubators ben je wel heel negatief. Ik vind raiden gewoon leuk. IV's zijn een extra, maar niet mijn hoofddoel.
Ik geef nog wel geld uit aan boxen voor raidpasjes omdat ik veel raid. Geen problemen mee.
Hoewel ik al absurd veel pokemon heb gevangen en veel raids heb gedaan blijf ik pokemon go leuk vinden. Heb ook nog wel plezier aan gym battlen, team rocket battles, shinies hunten, traden, soms pvp, lucky dex maken, shiny dex maken etc. etc.. Genoeg te doen.
Wel een beetje jammer van de grote hoeveelheid bugs recentelijk...
Raiden is gewoon betalen om te kunnen spelen. 1of 2 gratis raids per dag kun je ook moeilijk freemium noemen.
Maar het blijft een bedrijf en het werkt dus waarom zouden ze het anders doen he

De pokemon franchise kan trouwens met alles wegkomen. Ik wacht er nog eigenlijk steeds op dat ze pokemon stops gaan verkopen in de shop
Paar voorwaarden: max 1 per persoon en je ziet de spawns van andere spelers hun stops ook niet om de game balans niet te verstoren.
Waar moet ik een patent voor mijn idee aanvragen
Dit topic is gesloten.
Let op:
Friendship codes uitwisselen? dat kan hier!
Friendship codes uitwisselen? dat kan hier!