Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Maurice-k
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 08:43
Het is toch niet zo gek dat Niantic inkomsten met het spel wil genereren? Ze hebben ook gewoon kosten aan servers, ontwikkeling en licenties (?).

Ik vind namelijk zelfs dat dit spel behoorlijk goed F2P te spelen is. Je kan niet verwachten dat Niantic je gratis tien passen per dag geeft, je van te voren verteld wat er in je ei zit en een timer implementeert die weer geeft wanneer je je volgende shiny gaat vangen. Dan is de lol er ook snel af.

• fub
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 16:43
Maurice-k schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 11:26:
Ik vind namelijk zelfs dat dit spel behoorlijk goed F2P te spelen is.
Inderdaad. Ook als je niks aan het spel uitgeeft, kan je altijd meedoen. Er is geen enkele content die alleen voor betalende spelers beschikbaar is.

• Barnagma
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 15:20
En wat is er zo slecht aan geld uit geven aan een game? Vooral als je er nog plezier aan beleeft ook. Hoe wel ik het de afgelopen 3 maanden prima heb gedaan met mijn gratis muntjes.

• FreqAmsterdam
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 16:18
fub schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 11:35:
[...]
Inderdaad. Ook als je niks aan het spel uitgeeft, kan je altijd meedoen. Er is geen enkele content die alleen voor betalende spelers beschikbaar is.
Bepaalde events zijn alleen toegankelijk met een betaald ticket. De content van die events komt echter wel altijd beschikbaar voor iedereen, maar je moet dan gewoon meer geduld hebben.

Ik merk nu ook dat ik minder last heb van FOMO, ik weet dat met een beetje geduld ik toch alles wel kan krijgen, dus ik maak me er ook niet druk meer om.

Dat is echter toch ook gelijk een van mijn grootste ergenissen aan pokemon go spelers bij het organizeren van raids en andere community gerelateerde zaken: veel mensen zijn ontzettend asociaal en zijn alleen bezig met hun eigen belang.

Voorbeeld van laatst; je hebt een raid gepland op een bepaald tijdstip. Er melden zich 3 mensen aan waarvan 1 met 3 accounts (= genoeg voor de raid). Dan hoor je van die persoon met 3 accounts niks meer en dan blijkt later dat hij/zij zag dat er al mensen in de lobby zitten (10 minuten voor de afgesproken tijd) en dat hij toen ook maar in de lobby is gegaan. Gevolg 2 spelers kunnen de raid niet doen en ik was al onderweg. |:(

Dit soort acties zorgen er voor mij voor dat ik zoveel mogelijk probeer te beperken om te raiden met 'vreemden', heb gewoon te veel negatieve ervaringen. In mijn eigen bekende community wacht iedereen netjes op elkaar en is er echt een gevoel van 'iedereen een legendary' in plaats van 'ik moet een legendary en de rest kan de pleuris krijgen'.

FreqAmsterdam wijzigde deze reactie 10-10-2019 11:49 (11%)

• PepsiNL1
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 18:36
Barnagma schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 11:43:
En wat is er zo slecht aan geld uit geven aan een game? Vooral als je er nog plezier aan beleeft ook. Hoe wel ik het de afgelopen 3 maanden prima heb gedaan met mijn gratis muntjes.
In principe niks. Maar niantic is best wel een egoïstisch bedrijf die vrijwel nooit naar spelers luistert, hun eigen spel niet test (denk ik anders zouden er niet steeds nieuwe bugs inkomen bij elke update). Niks doet tegen spoofers en dubbelaccounters. En echt heel vaak server problemen hebben. En nu durven ze gewoon €9 te vragen voor 1 Pokémon.

Dat is gewoon echt belachelijk.

• FreqAmsterdam
PepsiNL1 schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 12:43:
[...]

In principe niks. Maar niantic is best wel een egoïstisch bedrijf die vrijwel nooit naar spelers luistert, hun eigen spel niet test (denk ik anders zouden er niet steeds nieuwe bugs inkomen bij elke update). Niks doet tegen spoofers en dubbelaccounters. En echt heel vaak server problemen hebben. En nu durven ze gewoon €9 te vragen voor 1 Pokémon.

"Maar niantic is best wel een egoïstisch bedrijf die vrijwel nooit naar spelers luistert"
Mwah. Heel wat features die uit de community komen zijn toch al toegevoegd aan het spel. Iets meer nuance mag wel.

Ik snap al die negativiteit naar Niantic echt niet. Ze leveren voor mij een spel waar ik dagelijks plezier aan heb(gratis en echt heel af en toe steek ik er wat geld in, vind het een prima deal). Ik ben Niantic dankbaar dat ze pokemon go hebben gemaakt. Iets meer credits voor Niantic mag wel vind ik.

FreqAmsterdam wijzigde deze reactie 10-10-2019 13:01 (4%)

• Ezio
  • Laatst online: 19-11 04:47
Ik heb in het begin regelmatig muntjes gekocht voor broedmachines, maar na de zoveelste teleurstelling ben ik daarmee gestopt. Ik moet nu gewoon iets meer geduld hebben. Het blijft natuurlijk altijd verleidelijk om een tientje uit te geven als je weer eens een zak vol 10 kilometer eieren hebt, maar ik vind het mooi zo. Dan maar wat langer wachten.

Strava

• PepsiNL1
FreqAmsterdam schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 12:51:
[...]

"Maar niantic is best wel een egoïstisch bedrijf die vrijwel nooit naar spelers luistert"
Mwah. Heel wat features die uit de community komen zijn toch al toegevoegd aan het spel. Iets meer nuance mag wel.

Ik snap al die negativiteit naar Niantic echt niet. Ze leveren voor mij een spel waar ik dagelijks plezier aan heb(gratis en echt heel af en toe steek ik er wat geld in, vind het een prima deal). Ik ben Niantic dankbaar dat ze pokemon go hebben gemaakt. Iets meer credits voor Niantic mag wel vind ik.
Zoals?

• FreqAmsterdam
- appraisal GUI rework + zoeken op IV's (4* etc.).
- zoekfunctie verbetering

Zijn zaken voortgekomen uit de community en er zijn nog tal van andere. En tsjah, het is niet heel eenvoudig om pokemon go te developen, je doet net alsof het 1 druk op de knop is om een bepaalde feature toe te voegen. Daarnaast zijn veel suggesties vanuity de community geen goede suggesties.

Het lijkt er op dat je niet zo veel geduld hebt, omdat je zo struikelt over het betalen, als je wat langer wacht krijg je het gratis.

Mijn punt is echter vooral dat je zo negatief bent. Als dit bij jou voor zoveel negatieve energie zorgt, kan je er beter mee stoppen, dat is beter voor je humeur. :) Het is ook niet leuk om zulke negatieve posts te lezen over een spel waar ik dagelijks plezier aan heb omdat jij niet het geduld kan opbrengen ipv dat je direct alle pokemon in je schoot geworpen krijgt voor niks.

FreqAmsterdam wijzigde deze reactie 10-10-2019 15:10 (6%)

• Barnagma
PepsiNL1 schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 12:43:
En nu durven ze gewoon €9 te vragen voor 1 Pokémon.

Hoe betaal je 9 euro voor een pokemon? Raidpass is 100 muntjes, incubator 150, super incubator 200. Dat is max 2 euro, of 4 dagen gyms defenden

• Raem
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 18:44
Barnagma schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 15:20:
[...]

Hoe betaal je 9 euro voor een pokemon? Raidpass is 100 muntjes, incubator 150, super incubator 200. Dat is max 2 euro, of 4 dagen gyms defenden
https://www.gamesradar.co...lar8-for-a-new-legendary/

• Megalodon86
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 15:22
Niemand weet nog precies wat ze gaan doen... Het zijn allemaal voorbarige conclusies en verwachtingen. Zo denk ik dat je voor deze ticket het volgende krijgt;

- toegang tot safari-zone (die dus overal is, als je ticket hebt);
- toegang tot special research 'a colossal discovery', met bijbehorende rewards (stardust, premium items, 2de evolutie vormen, en Regigigas);
- misschien een badge?

Net als bij vorige betaalde events, komt de special (nu dus Regigigas) uiteindelijk gewoon voor iedereen beschikbaar; in special research, óf evt als de nieuwe EX-RAID baas. Waarbij de catchrate wellicht wat lager ligt. Of denk aan een absoluut minimum van 10 trainers om hem te verslaan oid.

• PepsiNL1
FreqAmsterdam schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 15:06:
- appraisal GUI rework + zoeken op IV's (4* etc.).
- zoekfunctie verbetering

Zijn zaken voortgekomen uit de community en er zijn nog tal van andere. En tsjah, het is niet heel eenvoudig om pokemon go te developen, je doet net alsof het 1 druk op de knop is om een bepaalde feature toe te voegen. Daarnaast zijn veel suggesties vanuity de community geen goede suggesties.

Het lijkt er op dat je niet zo veel geduld hebt, omdat je zo struikelt over het betalen, als je wat langer wacht krijg je het gratis.

Mijn punt is echter vooral dat je zo negatief bent. Als dit bij jou voor zoveel negatieve energie zorgt, kan je er beter mee stoppen, dat is beter voor je humeur. :) Het is ook niet leuk om zulke negatieve posts te lezen over een spel waar ik dagelijks plezier aan heb omdat jij niet het geduld kan opbrengen ipv dat je direct alle pokemon in je schoot geworpen krijgt voor niks.
Appraisal rework en zoekfuncties zijn niet niet bepaald dingen wat echt wat aan het spel toevoegd, iig niet echt prioriteit hebben.

Wat wel heel veel gevraagd is:

Raid timer skip, Pokémon go spelers toegang tot opr (goedkeuring van stops/gyms), meer rekening houden met plaatsen waar minder stops/gyms zijn (voor raid days en Quest days). Rework ex raid systeem, bannen van spoofers en dubbelaccounters om zomaar een paar dingen op te noemen.

En nee ik zeg ook niet dat het makkelijk is. Een bug kan altijd voorkomen, alleen bij niantic is het met elke update wel wat.

• FreqAmsterdam
PepsiNL1 schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 16:18:
[...]

Appraisal rework en zoekfuncties zijn niet niet bepaald dingen wat echt wat aan het spel toevoegd, iig niet echt prioriteit hebben.

Wat wel heel veel gevraagd is:

Raid timer skip, Pokémon go spelers toegang tot opr (goedkeuring van stops/gyms), meer rekening houden met plaatsen waar minder stops/gyms zijn (voor raid days en Quest days). Rework ex raid systeem, bannen van spoofers en dubbelaccounters om zomaar een paar dingen op te noemen.

En nee ik zeg ook niet dat het makkelijk is. Een bug kan altijd voorkomen, alleen bij niantic is het met elke update wel wat.
Laatste ben ik 100% met je eens. De hoeveelheid bugs is de laatste tijd wel heel veel en het type bug begint ook storender te worden (connectivity issues pokemon go plus bijv.). Ze mogen echt wel wat meer mensen aannemen op de QA afdeling.

• sixtiek
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 16:22
FreqAmsterdam schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 16:35:
Ze mogen echt wel wat meer mensen aannemen op de QA afdeling.
De standaardgrap is dat wij met z'n allen dat zijn :/ .

• FreqAmsterdam
sixtiek schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 16:41:
[...]

De standaardgrap is dat wij met z'n allen dat zijn :/ .
Vind ik geen leuke grap. :+

• fub
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 16:43
Dat gezeur over bugs altijd... Het is software, natuurlijk zitten er bugs in. En het is gewoon fysiek onmogelijk om alle situaties die zouden kunnen voorkomen, af te testen.

• Megalodon86
fub schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 16:49:
Dat gezeur over bugs altijd... Het is software, natuurlijk zitten er bugs in. En het is gewoon fysiek onmogelijk financieel onwenselijk om alle situaties die zouden kunnen voorkomen, af te testen.
FTFY.

Er is echt wel een hoop aan te merken op de manier van werken van Niantic, leuk dat sommige het voor hun opnemen, maar het is een bedrijf dat miljarden verdiend met 3 mobiele appjes, dan mag je verwachten dat die 3 appjes ook wel piekfijn in orde zijn.

Megalodon86 wijzigde deze reactie 10-10-2019 16:59 (6%)

• FreqAmsterdam
Nouja piekfijn hoeft nou ook weer niet, maar iets minder mag wel. Er zit een correlatie tussen het releasen van funcionaliteit aan de ene kant en het creeren van bugs aan de andere kant. Dus van mij mogen er de komende tijd best wat minder features en wat meer bugfixes.

• Gravediggerxx
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 19-11 01:09
FreqAmsterdam schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 12:51:
[...]

Ik krijg toch niet het gevoel dat ze naar de spelers luisteren hoor. Dat ze iets toevoegen waar wij naar vragen kan ook gewoon omdat ze er zelf aan denken dat het handig kan zijn ofzo.

Nadat je vrienden kon toevoegen hadden ze al snel begrepen dat een paar sorteerfuncties handig konden zijn. Als ze toen echt naar de community hadden geluisterd hadden ze bij het toevoegen ook een sorteerfunctie van zoeken achter wie je nog een cadeau kan sturen. Dat is gewoon iets klein waar je belachelijk veel tijd mee kan besparen.

Bug kan ik begrijpen dat ze in het spel zitten maar dat ze er vaak een half jaar in blijven zitten kan toch echt niet. Dan kun je moeilijk nog zeggen dat ze iets om hun spelers geven.

Communicatie tussen niantic en de spelers is er ook helemaal niet.

• Megalodon86
Dit ook, aan de ene kant blij dat het eindelijk komt, aan de andere kant, veel te lang geduurd :-)

https://wayfarer.nianticlabs.com/

Niantic start één systeem voor het goedkeuren van POI's. Het zou dit jaar nog live moeten gaan voor geselecteerde PoGo trainers (ws L40 only dus).

• hneel
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 12:29

hneel

denkt er het zijne van

"Helaas, jouw account komt niet in aanmerking."

Ik hoop dat dat de standaard melding bij iedereen is. :+

• Terranova
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 17:43
Weet iemand of ze de spawns hebben aangepast voor community day? Normaal gesproken kan ik er thuis tussen de 5 en 10 vinden(asociaal idd :P) Maar nu zit er gewoon helemaal niets

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Vroeger waren tijdens community days juist altijd wat extras spawns.

De spawns zijn wel een paar weken geleden aangepast. Heb je misschien al een tijdje niet meer gespeeld?

• EciRuam
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 12:34
Overal klagen ze dat de spawns minder zijn dan vorige community days.

• PepsiNL1
De spawns hebben ze niet aangepast, maar wel de spawnpunten.

• CaptJackSparrow
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online
Hier kwam ik op plaatsen, bij twee stops met lures dicht bij elkaar, waar anders misschien wel 8-12 spawns zitten op CD er nu welgeteld eentje tegen. Dan weet je dus al dat het weer eens fout is gegaan bij Niantic. Niet de eerste keer dat dit gebeurt. Je zou toch verwachten dat men daarvan leert. Iets met stenen en ezels en zo. Op reddit wordt het ook van bijna overal rond de wereld gemeld.

Benieuwd of Niantic hier nog een 'officiële' reactie op zal geven en in welke vorm.

• sixtiek
CaptJackSparrow schreef op zaterdag 12 oktober 2019 @ 16:56:
Benieuwd of Niantic hier nog een 'officiële' reactie op zal geven en in welke vorm.
Lijkt me niet. Er zijn veel spelers met klachten maar ook genoeg die gewoon hebben kunnen spelen (zoals ikzelf) en die niet gemerkt hebben dat er iets niet lekker liep. Niantic gaat die slapende honden echt niet wakker maken.

• sjkellner
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 17:21
de spawn punten zijn inderdaad aangepast.
Je moet dus op zoek waar ze nu zitten in plaats van te gaan kijken waar ze vroeger waren.

• Silversin
  • Laatst online: 19-11 23:01
Beetje teleurstellend CD, geen shiny voor mij. Had nog geen Flygon, schrale troost.

• Gravediggerxx
De spawnpunten zijn inderdaad aangepast maar daar ligt het niet alleen aan.
Community days met starters hebben altijd meer spawns maar daar denken de meeste niet aan. Dat is altijd al zo geweest. Bij bagon en beldum waren er ook veel klachten van minder spawns...
Dat is doordat starters zowieso al meer in het wild verschijnen en die wilde aantallen worden dan geboost.

Voor mij persoonlijk was ik deze keer ook iets meer afgeleid doordat ik meer voorrang gaf aan de stops doordat deze nu ook trapinch quests konden geven. Ook 2 raids gedaan tijdens de cd wat ik normaal eerder ervoor en erna doe.
Ook nog eens achter een pokedex entry gewandeld waardoor ik nog wat extra van de ideale route afweek.

Deze keer zo 8 shinys gevangen op 250 trapinch door 2 uur te spelen.

• Megalodon86
Normaal vang ik er gemiddeld dik 100 per uur. Dus als ik volledige CD speel, zo'n 350. Stuk of 10 shinies vaak.

Dit keer niet veel gespeeld, een uur vanaf de bank (met 5 spawnpoints) en een uur rondje in de auto met mn zoon. Ik had slechts 65 Trapinch. Gelukkig wel 4 shinies daarvan. Dus niks aan de hand. Maar duidelijk een stuk slechtere spawns dan voorheen. Met mn normale shiny gemiddelde hadden het er ook 1 of 2 kunnen zijn.

• Autofan1985
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 11:31
Heb dik over de 300 Trapinch gevangen met uiteindelijk 15 shinies als resultaat. Wel is het even flink omschakelen idd: Spawns zitten nu meer verspreid en ik had ook het idee dat er relatief veel andere pokies tussen de Spawns zaten.

• Megalodon86
Ik las wat theoriën, dat de spawns in parken (zga) hetzelfde waren, maar daarbuiten veel slechter. Op zich klopt dat met wat ik van spelers uit m'n omgeving hoor; wie 'thuis' gespeeld hebben, klaagde veel, wie speciaal naar hun CD plek gegaan zijn, veelal parken, hadden weinig verschil gemerkt.

• Barnagma
Waar ik de CDs vaak doe (centrum van een stad) merkte ik weinig aan de hoeveelheid spawns. Alleen wat er spawnde was een beetje treurig. Niet zo veel Trapinch als dat ik had gehoopt. Nou was het ook niet het beste CD weer :9 dus erg m'n best heb ik ook niet gedaan.

Als nog 5 shinies en 1 shiny meditite.

Barnagma wijzigde deze reactie 14-10-2019 10:01 (4%)

• protoss warrior
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 11:16
Gravediggerxx schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 14:58:
De spawnpunten zijn inderdaad aangepast maar daar ligt het niet alleen aan.
Community days met starters hebben altijd meer spawns maar daar denken de meeste niet aan. Dat is altijd al zo geweest. Bij bagon en beldum waren er ook veel klachten van minder spawns...
Dat is doordat starters zowieso al meer in het wild verschijnen en die wilde aantallen worden dan geboost.

Voor mij persoonlijk was ik deze keer ook iets meer afgeleid doordat ik meer voorrang gaf aan de stops doordat deze nu ook trapinch quests konden geven. Ook 2 raids gedaan tijdens de cd wat ik normaal eerder ervoor en erna doe.
Ook nog eens achter een pokedex entry gewandeld waardoor ik nog wat extra van de ideale route afweek.

Deze keer zo 8 shinys gevangen op 250 trapinch door 2 uur te spelen.
In Ede centrum waren er echt verschrikkelijk weinig spawns van Trapinch eigenlijk alleen de lures zorgden er voor dat er nog redelijk wat waren. Laatste keer dat er zo weinig waren was met Dratini denk ik. Bagon en Beldum waren bij ons er niet veel minder als starter community days.(ter vergelijking Bagon had ik 23 shinies uit 350 Bagons, Trapinch heb ik 7 shinies uit 180 trapinch uit hetzelfde gebied, waarbij 3 shinies uit de opdrachten kwamen(met alsnog slechte iv's maar toch))
Ik zou haast denken dat gezien het regende in pogo dat dat wellicht de spawns negatief beinvloed heeft maar ik heb geen idee of weatherboost ook de andere kant op werkt(dus dat bijvoorbeeld water spawns minder worden als normaal als het zonnig is ofzo)

• FreqAmsterdam
protoss warrior schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 11:31:
[...]

In Ede centrum waren er echt verschrikkelijk weinig spawns van Trapinch eigenlijk alleen de lures zorgden er voor dat er nog redelijk wat waren. Laatste keer dat er zo weinig waren was met Dratini denk ik. Bagon en Beldum waren bij ons er niet veel minder als starter community days.(ter vergelijking Bagon had ik 23 shinies uit 350 Bagons, Trapinch heb ik 7 shinies uit 180 trapinch uit hetzelfde gebied, waarbij 3 shinies uit de opdrachten kwamen(met alsnog slechte iv's maar toch))
Ik zou haast denken dat gezien het regende in pogo dat dat wellicht de spawns negatief beinvloed heeft maar ik heb geen idee of weatherboost ook de andere kant op werkt(dus dat bijvoorbeeld water spawns minder worden als normaal als het zonnig is ofzo)
De laatste aanpassing in spawns lijkt je meer richting parken te sturen. Volgende CD dus een park opzoeken. Mijn eigen ervaring was dat de lures vrijwel nutteloos waren deze CD en dat de bekende clusters de meeste CD spawns hadden.

Het eerste uur was het een beetje zoeken, maar uiteindelijk had ik goede modus gevonden en toen nog flink hard gewerkt :+ uiteindelijk zo'n 350 trapinch gevangen en 11 shinies.

PS. ik speelde in het vondelpark in Amsterdam. Voorheen bleef je dan een beetje hangen rond de lures. Nu is het gewoon aan een stuk rondjes fietsen (ik speel liever fietsend en dan stoppen bij clusters om te vangen - alles quick catch) langs de verschillende spawn clusters. Ik was in ieder geval nonstop aan het vangen en zat nooit zonder spawns.

FreqAmsterdam wijzigde deze reactie 14-10-2019 12:21 (24%)

• protoss warrior
FreqAmsterdam schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 12:07:
[...]

De laatste aanpassing in spawns lijkt je meer richting parken te sturen. Volgende CD dus een park opzoeken. Mijn eigen ervaring was dat de lures vrijwel nutteloos waren deze CD en dat de bekende clusters de meeste CD spawns hadden.

Het eerste uur was het een beetje zoeken, maar uiteindelijk had ik goede modus gevonden en toen nog flink hard gewerkt :+ uiteindelijk zo'n 350 trapinch gevangen en 11 shinies.

PS. ik speelde in het vondelpark in Amsterdam. Voorheen bleef je dan een beetje hangen rond de lures. Nu is het gewoon aan een stuk rondjes fietsen (ik speel liever fietsend en dan stoppen bij clusters om te vangen - alles quick catch) langs de verschillende spawn clusters. Ik was in ieder geval nonstop aan het vangen en zat nooit zonder spawns.
Probleem daarmee is natuurlijk wel dat er niet veel steden/dorpen in Nederland zijn vergelijkbaar met de parken in Amsterdam(in Pokemon go), in Ede heb je in ieder geval geen parken die ik ken waar je 300+ pokemon in 3 uur gaat vinden tenzij de spawns met 500-600% omhoog zijn gegaan en zelfs dan zouden het geen 300+ event pokemon zijn. Arnhem zou kunnen, maar om nou elke keer met community day naar Arnhem te gaan...

Overigens waren er ook mensen die dachten slim te zijn en hun magnetic of glacial lures aan te zetten waardoor bij die stops dan weer vrijwel geen trapinch te zien waren |:( (die uit de lure kwamen dan).

• FreqAmsterdam
protoss warrior schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 15:49:
[...]

Overigens waren er ook mensen die dachten slim te zijn en hun magnetic of glacial lures aan te zetten waardoor bij die stops dan weer vrijwel geen trapinch te zien waren |:( (die uit de lure kwamen dan).
Maar wel veel waar voor je geld, want 3 uur durende lure. :P

• Fruitschaal
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 14:11

PSN: Fruitschaaltje

• Gravediggerxx
YouTube: Pokémon GO Halloween is back!

Pokemon halloween komt er aan :)

Darkrai in raids

Pikachu squirtle/bulbasaur en charmander in kostuum :)

17 oct-1 nov :P

Gravediggerxx wijzigde deze reactie 14-10-2019 16:38 (4%)

• Akaendra
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 14:55
hopelijk wat meer Litwick in het wild ook.
Research tasks zullen wel voor Rotom zijn ofzo, hopelijk niet weer Spiritomb.

• Gravediggerxx
Akaendra schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 16:38:
Allebei kan ook geen kwaad.

Ik wil die pikachu in mimique uitfit echt wel shiny proberen te krijgen.

• Megalodon86
Megalodon86 schreef op donderdag 10 oktober 2019 @ 15:28:
Niemand weet nog precies wat ze gaan doen... Het zijn allemaal voorbarige conclusies en verwachtingen. Zo denk ik dat je voor deze ticket het volgende krijgt;

- toegang tot safari-zone (die dus overal is, als je ticket hebt);
- toegang tot special research 'a colossal discovery', met bijbehorende rewards (stardust, premium items, 2de evolutie vormen, en Regigigas);
- misschien een badge?

Net als bij vorige betaalde events, komt de special (nu dus Regigigas) uiteindelijk gewoon voor iedereen beschikbaar; in special research, óf evt als de nieuwe EX-RAID baas. Waarbij de catchrate wellicht wat lager ligt. Of denk aan een absoluut minimum van 10 trainers om hem te verslaan oid.
Hoppa, zat er dicht bij :*)

https://pokemongolive.com/en/post/a-regi-return-2019/

• Caayn
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 17:04
Ben sinds een paar dagen (weer) begonnen echter heb ik nu constant dat ik niet kan inloggen. Soms doet de game het wel en kan ik zonder problemen spelen, maar vaak krijg ik een "failed to login" melding. Mijn gebruikersnaam en wachtwoord kloppen wel.

• Barnagma
FreqAmsterdam schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 16:04:
[...]

Maar wel veel waar voor je geld, want 3 uur durende lure. :P
Ik zet vaak 5 min voor dat de Community day is afgelopen een lure aan voor m'n huis. Die duurt dan ook nog gewoon 3 uur :9

• Autofan1985
Ga er maar wel van uit dat het Spiritomb is. "You might face a Forbidden Pokémon..." En als we daarmee in de Pokédex gaan kijken:
quote: Pokédex
Spiritomb, the Forbidden Pokémon. As punishment for misdeeds 500 years ago, it was imprisoned in the fissure of an Odd Keystone.
Hopelijk dan wel shiny, anders is het een beetje jammer.

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Caayn schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 07:52:
Ben sinds een paar dagen (weer) begonnen echter heb ik nu constant dat ik niet kan inloggen. Soms doet de game het wel en kan ik zonder problemen spelen, maar vaak krijg ik een "failed to login" melding. Mijn gebruikersnaam en wachtwoord kloppen wel.
Android? PTC account?

Tik "Choose a different account" of zoiets.
Force close app.
Clear cache (niet Data).
Herstart en voer logingegevens in.

Dit is ooit begonnen. Is heel erg geweest. Was toen een tijdje weg maar is al weer een half jaar of zo terug in wisselende intensiteit. Ik heb dit al vele honderden keren moeten doen om weer verder te kunnen spelen.

• protoss warrior
Afhankelijk van wat specifiek de rewards zijn van de special research is dit het dus alleen waard als je die zaterdag tijd hebt en ook wil gaan raiden met een groepje(zodat je de pasjes kan gebruiken).

7-8 euro voor een medaille, pose en 2 evolutie stenen word hem niet voor mij in ieder geval en we weten niet welke andere pokemon er in de raids zitten tijdens het event(al gok ik de regis wat het er niet beter op maakt).

• Caayn
CaptJackSparrow schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 09:49:
[...]

Android? PTC account?

Tik "Choose a different account" of zoiets.
Force close app.
Clear cache (niet Data).
Herstart en voer logingegevens in.

Dit is ooit begonnen. Is heel erg geweest. Was toen een tijdje weg maar is al weer een half jaar of zo terug in wisselende intensiteit. Ik heb dit al vele honderden keren moeten doen om weer verder te kunnen spelen.
Android (9) inderdaad, login met een PTC account. Bedankt voor de tips, had de app al geforceerd afgesloten maar zonder effect. Cache legen en opnieuw inloggen hadden beide geen effect. Alle data verwijderen werkte wel :)

Baal wel dat dit blijkbaar een bekend issue is. Weet niet hoe lang ik het volhoudt als ik constant alle data moet weggooien. Anyhow, tijd om een rondje te lopen tijdens de lunch :9

• copywizard
  • Registratie: december 2004
  • Niet online
Even een vraag en weet niet of dit al voorbij is gekomen maar zins een weekje ofzo blijft mijn gotcha/pokemon go plus continue verbonden met pogo.
Maar na een uur vangt en spint hij niks meer.

ik gebruik een android 9 toestel en heb hier nooit eerder last van gehad de verbinding blijft dus up maar wel stop hij met vangen en spinnen na 1 uurtje en disconnect dus geheel niet vanzelf.

ik kon er ook weinig tot niks over vinden behalve wat oude posts uit 2018 en 2017 toen de pogo plus 3 uur lang tijdens een CD werkte maar meer niet.

Vrienden en kennissen die pogo nog spelen hebben er ook last van op andere android en apple devices.

p.s. her install van pogo en het legen van alle caches en force closen helpt niet de plus/gotcha blijft verbonden soms zelfs langer dan 12 uur achter elkaar zonder te disconnecten

copywizard wijzigde deze reactie 15-10-2019 10:53 (12%)

Intel I5-6600K, Asrock Z170 Extreme4, 2 x MSI GTX960 2G SLI, 16GB HyperX DDR4

• TheNiker2
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 19-11 11:59
copywizard schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 10:50:
Even een vraag en weet niet of dit al voorbij is gekomen maar zins een weekje ofzo blijft mijn gotcha/pokemon go plus continue verbonden met pogo.
Maar na een uur vangt en spint hij niks meer.

ik gebruik een android 9 toestel en heb hier nooit eerder last van gehad de verbinding blijft dus up maar wel stop hij met vangen en spinnen na 1 uurtje en disconnect dus geheel niet vanzelf.

ik kon er ook weinig tot niks over vinden behalve wat oude posts uit 2018 en 2017 toen de pogo plus 3 uur lang tijdens een CD werkte maar meer niet.

Vrienden en kennissen die pogo nog spelen hebben er ook last van op andere android en apple devices.

p.s. her install van pogo en het legen van alle caches en force closen helpt niet de plus/gotcha blijft verbonden soms zelfs langer dan 12 uur achter elkaar zonder te disconnecten
Klopt is een bug, dat is sinds vorige week het geval. Wat bij mij werkt is handmatig disconnecten, even wachten en weer verbinden.

• copywizard
  • Registratie: december 2004
  • Niet online
TheNiker2 schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 11:21:
[...]

Klopt is een bug, dat is sinds vorige week het geval. Wat bij mij werkt is handmatig disconnecten, even wachten en weer verbinden.
klopt dit is ook het enige dat werkt maar is wel hinderlijk en er is al een update tussentijds geweest waarin dit helaas niet is opgelost gezien ik er niks van terug kan vinden op google kan ik ook niet met zekerheid zeggen of dit probleem zich zowel voordoet bij de originele pogo plus of alleen de "neppe" gotcha?

ik en iedereen die ik ken heeft eigenlijk een gotcha....

als dit namelijk alleen bij de gotcha (neppe pogo plus) varianten is dan kun je misschien spreken van een soort actie tegen het gebruik van een gotcha (neppe pogo plus devices)

copywizard wijzigde deze reactie 15-10-2019 11:23 (12%)

Intel I5-6600K, Asrock Z170 Extreme4, 2 x MSI GTX960 2G SLI, 16GB HyperX DDR4

• Quincy5
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 16:34
copywizard schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 11:22:
[...]

klopt dit is ook het enige dat werkt maar is wel hinderlijk en er is al een update tussentijds geweest waarin dit helaas niet is opgelost gezien ik er niks van terug kan vinden op google kan ik ook niet met zekerheid zeggen of dit probleem zich zowel voordoet bij de originele pogo plus of alleen de "neppe" gotcha?

ik en iedereen die ik ken heeft eigenlijk een gotcha....

als dit namelijk alleen bij de gotcha (neppe pogo plus) varianten is dan kun je misschien spreken van een soort actie tegen het gebruik van een gotcha (neppe pogo plus devices)
Die kan ik voor je beantwoorden. Ik heb een originele go plus en heb exact hetzelfde: Quincy5 in "[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 6"

Ik wist overigens niet dat er inmiddels een update tussen zit en ga ervan uit dat het gewoon een bug is.

Nu ook met Ubuntu!

• readytoflow
  • Registratie: januari 2003
  • Niet online
Die ‘new Pokemon nearby’ notificatie
Onder adventure sync is weer verdwenen zo te zien? (iOS13.x, waar Pokemon Go regelmatig eruit klapt. Zeker als je wisselt tussen apps)

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Caayn schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 10:44:
[...]
Android (9) inderdaad, login met een PTC account. Bedankt voor de tips, had de app al geforceerd afgesloten maar zonder effect. Cache legen en opnieuw inloggen hadden beide geen effect. Alle data verwijderen werkte wel :)

Baal wel dat dit blijkbaar een bekend issue is. Weet niet hoe lang ik het volhoudt als ik constant alle data moet weggooien. Anyhow, tijd om een rondje te lopen tijdens de lunch :9
De cache clearen zonder die andere stappen gedaan te hebben werkt ook niet. Het is echt:

Uitloggen > Force Close (gebruik ik Greenify linkje op scherm voor) > Clear Cache > Opnieuw inloggen.

Dan is het bij mij nooit nodig om de data te clearen. Dat leidt inderdaad tot een hoog dataverbruik en dat wil je vermijden.

• Ezio
Ik hoop niet dat Deino's ineens overal gaan spawnen tijdens het Halloween event. Ik heb mij de afgelopen weken het apezuur gelopen voor een Hydreigon :D .

Strava

• FreqAmsterdam
Barnagma schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 08:56:
[...]

Ik zet vaak 5 min voor dat de Community day is afgelopen een lure aan voor m'n huis. Die duurt dan ook nog gewoon 3 uur :9
Slim. Dat ga ik de volgende keer ook doen. _/-\o_

• Barnagma
Ezio schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 13:48:
Ik hoop niet dat Deino's ineens overal gaan spawnen tijdens het Halloween event. Ik heb mij de afgelopen weken het apezuur gelopen voor een Hydreigon :D .
Helaas is het niet echt een spooky pokemon :-(
Al zou ik er niks op tegen hebben :)

• Autofan1985
Barnagma schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 14:09:
[...]

Helaas is het niet echt een spooky pokemon :-(
Al zou ik er niks op tegen hebben :)
Wel een Darktype net zals Murkrow die ook in de aankondiging stond.

• FreqAmsterdam
Ik hoop op extra litwick spawns. Daar wil ik er wel flink wat vangen!
FreqAmsterdam schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 14:18:
Ik hoop op extra litwick spawns. Daar wil ik er wel flink wat vangen!
Die heb ik helemaal niet :D

Gisteren eindelijk de eerste Gible uit een ei...heeft ook al veel te lang geduurd.

Geen idee wat ze met dat adventure sync gedaan hebben maar ik heb opeens 36 km deze week....beetje apart :) Maar goed mij hoor je niet klagen er over :P

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Ligt het aan mij of vinden meer mensen Pokemon Go de laatste tijd erg saai worden? Ik doe nog wel regelmatig raids, en mijn dagelijkse streaks en stempeltjes. Maar zoals vroeger regelmatig een rondje gaan wandelen en onderweg vangen is er nauwelijks meer bij. Oersaai. Altijd maar weer dezelfde beesten. Dan weer een Gulpin, dan weer een Patrat, dan weer een Venonat en dan weer een Gulpin. Nu is pas een deel van gen 5 gereleased, maar op die partat en die paar katten na, zie ik die beesten nooit. Er zijn er nog heel veel die ik nog niet (compleet) heb, maar ik zie ze nooit meer. Oke, niet alles hoeft te makkelijk te zijn, maar zo is het ook niet leuk meer.

• Megalodon86
Ja dat merk ik ook, veel oudgediende, zijn veel minder actief, of helemaal gestopt. Maar ik merk ook een hele club nieuwe spelers, die afgelopen zomer (weer) zijn begonnen, en nog steeds actief zijn.

• Pascalito
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 13:52

Pascalito

♥ ♥ Love is the air ♥ ♥

hneel schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 20:27:
Ligt het aan mij of vinden meer mensen Pokemon Go de laatste tijd erg saai worden? Ik doe nog wel regelmatig raids, en mijn dagelijkse streaks en stempeltjes. Maar zoals vroeger regelmatig een rondje gaan wandelen en onderweg vangen is er nauwelijks meer bij. Oersaai. Altijd maar weer dezelfde beesten. Dan weer een Gulpin, dan weer een Patrat, dan weer een Venonat en dan weer een Gulpin. Nu is pas een deel van gen 5 gereleased, maar op die partat en die paar katten na, zie ik die beesten nooit. Er zijn er nog heel veel die ik nog niet (compleet) heb, maar ik zie ze nooit meer. Oke, niet alles hoeft te makkelijk te zijn, maar zo is het ook niet leuk meer.
Denk vooral met ups en downs, ik heb een tijdje niet gespeeld, daarvoor super actief. En nu weer ook erg actief. Zo gaat dat wel met de hele community.

Reisblog: Pascal and Andrea.com - Lees nu over het kleurrijke Mexico! - Zwem met dolfijnen!

• Gravediggerxx
Ik ging elke dag minstens 2 uur naar een lokaal park en elk weekend 8 uur per dag naar een beter park op 20 min rijden met de auto tot december 2018.
Sinds begin 2019 doe ik nog wel alle minimum dagelijkse dingen(gratis raid/paar gyms voor cins/pakjes..)
Een beetje absurd dat ik al bij dat lokaal park al +- 6 maand niet meer geweest ben.

De aankomende halloween event zie ik nochtans terug helemaal zitten en ik heb als doel gesteld om pikachu in mimique kostuumpje shiny te proberen krijgen.
Ik verwacht eigenlijk niet al te veel pikachu spawns dus moet ik wel volluit gaan >:)

• PepsiNL1
hneel schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 20:27:
Klopt. Het is gewoon niet zo leuk meer als vroeger. Eevee in de box, al maanden geen nieuwe quests meer, mis er nog een aantal van gen 4 maar er spawnt altijd wel dezelfde rommel. Gen 5 release gaf mij ook niet echt een wow gevoel. Aantal pokemon zijn ei of raid exclusief. En nu met de beginnende paywall ben ik bang dat het er niet beter op gaat worden

• Barnagma
Zeker nu er nog steeds gezeik is met de Go Plus en de spawns point changes. Daarbij komt ook dat het weer niet helemaal mee zit om een lang rondje te lopen.

• Akaendra
Ik merk zeker nu het wat eerder donker is dat men gyms enzo niet meer zo vaak overneemt.
ideaal voor mij aangezien er in een straal van 200 meter een 5tal gyms zitten en ik dus 's avonds even wat gyms kan meepakken.
Is inderdaad wel jammer dat er veel low level grut is en eigenlijk nauwelijks wat zeldzaams tenzij je een event hebt ofzo. Ik heb van de gen 5 starters er letterlijk 2 gezien en verder nog niet eens wat op de radar wat even het lopen waard was.

• Megalodon86
Ik heb van alle starters er 2 of 3, en die 1ste evolutie van de waterstarter. Allemaal in de eerste week, daarna nog wel af en toe op de radar gezien, maar geen zin erop uit te gaan. Ze komen toch wel in een CD.

• FreqAmsterdam
Er zitten momenteel nests in A'dam voor Snivy én Tepig. Oshawott spawnt regelmatig op de grachten.

Edit:
Sarphatipark..............> Snivy
Diemerpark................> Tepig

FreqAmsterdam wijzigde deze reactie 16-10-2019 09:45 (55%)

• Quincy5
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 16:34
FreqAmsterdam schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 09:33:
Er zitten momenteel nests in A'dam voor Sniffy én Tepig. Oshawott spawnt regelmatig op de grachten.
Waar precies?

Nu ook met Ubuntu!

• Megalodon86
Dan moet je snel zijn, want volgens mij is er morgen weer een migratie.

• Caayn
CaptJackSparrow schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 13:34:
[...]

De cache clearen zonder die andere stappen gedaan te hebben werkt ook niet. Het is echt:

Uitloggen > Force Close (gebruik ik Greenify linkje op scherm voor) > Clear Cache > Opnieuw inloggen.

Dan is het bij mij nooit nodig om de data te clearen. Dat leidt inderdaad tot een hoog dataverbruik en dat wil je vermijden.
Nogmaals dank :) In die volgorde werkt het inderdaad. Ik heb trouwens het idee dat het alleen voorkomt wanneer de verbinding tijdelijk is weg gevallen, bijvoorbeeld door standby van de telefoon. Als ik Pokémon Go verlaat, via de back knop, voordat ik mijn scherm uitzet of een andere app open dan heeft hij geen login problemen wanneer ik het weer opstart. Misschien iets van een sessie die niet netjes wordt afgesloten?

Caayn wijzigde deze reactie 16-10-2019 11:21 (3%)

Megalodon86 schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 10:36:
Dan moet je snel zijn, want volgens mij is er morgen weer een migratie.
Sowieso heb je minder nesten nu.....die Gen5 Starters had je vroeger echt nesten van waar er heel vaak een stuk of 5/6 zaten dat zie ik nu echt veel minder.

Meestal maar 1 of 2 op een specifieke plek en ook veel minder vaak.

Kost veel meer moeite om ze zo compleet te krijgen :) Maar goed heb ik er wel veel langer plezier van!

• sixtiek
C_V_S schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 10:47:
Kost veel meer moeite om ze zo compleet te krijgen :) Maar goed heb ik er wel veel langer plezier van!
Precies dit ^^^ d:)b . Het hoeft niet allemaal nu, nu, nu, spelen met een beetje geduld is veel leuker :Y .

• Autofan1985
C_V_S schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 10:47:
[...]

Sowieso heb je minder nesten nu.....die Gen5 Starters had je vroeger echt nesten van waar er heel vaak een stuk of 5/6 zaten dat zie ik nu echt veel minder.

Meestal maar 1 of 2 op een specifieke plek en ook veel minder vaak.

En vervolgens komt hun Community Day en heb je 1000+ candy van elk. :+
Autofan1985 schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 14:36:
[...]

En vervolgens komt hun Community Day en heb je 1000+ candy van elk. :+
Klopt exact! Daarom speelde ik zelden om veel te vangen was enkel een aantal shiny's en dan was ik er wel weer klaar mee :)

Nu lekker relaxt spelen en zo nu en dan een uurtje rond fietsen om alles aan te klinken wat shiny kan wezen :)

• Spacewide
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 19-11 07:48
Hebben nog mensen het voor dat alle "nearby Pokémon" grijs gekleurd zijn ook al zijn ze geregistreerd in je Pokedex? Beetje vervelend met de komst van nieuwe generatie :<

Edit: blijkt een bug te zijn door nieuwe Pokémon skins.

Spacewide wijzigde deze reactie 18-10-2019 00:21 (14%)

• wortelsoft
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 18:52
Spacewide schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 00:12:
Hebben nog mensen het voor dat alle "nearby Pokémon" grijs gekleurd zijn ook al zijn ze geregistreerd in je Pokedex? Beetje vervelend met de komst van nieuwe generatie :<

Edit: blijkt een bug te zijn door nieuwe Pokémon skins.
Had ik ook al gezien, best wel irritant

• Megalodon86
Na 3 halloweens, gisterenavond eindelijk m'n eerste shiny Duskull gevangen. En natuurlijk na een rondje, vang ik hem voor m'n deur.

De Pikachu spawns vielen wat tegen gisterenavond, heb er 2 gezien. En die Yamask ook 2 gevangen. Maargoed, we hebben nog een paar weken.

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Megalodon86 wijzigde deze reactie 18-10-2019 09:19 (41%)

• Barnagma
Megalodon86 schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 08:54:
Na 3 halloweens, gisterenavond eindelijk m'n eerste shiny Duskull gevangen. En natuurlijk na een rondje, vang ik hem voor m'n deur.

De Pikachu spawns vielen wat tegen gisterenavond, heb er 2 gezien. En die Yamask ook 2 gevangen. Maargoed, we hebben nog een paar weken.

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Kijk dat is nog eens een mooi resultaat (in een relatief korte periode)!

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Mooi!

• Ezio
Darkrai is geen legendary? Ik heb een raid gedaan maar de research task is nog steeds niet afgesloten.

Ezio wijzigde deze reactie 18-10-2019 14:45 (6%)

Strava

• lukeanalbers
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 16:16
Darkrai is een Mythical Pokémon, dit kun je ook controleren door bij je Pokémons te zoeken naar "Mythical".
Zie ook: https://bulbapedia.bulbag...iki/Mythical_Pok%C3%A9mon
Ezio schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 14:44:
Darkrai is geen legendary? Ik heb een raid gedaan maar de research task is nog steeds niet afgesloten.

• Gravediggerxx
Die pikachu spawns vallen mij ook dik tegen. Als je er maar 1 per uur kan vangen ben je eigenlijk vrij kansloos op een shiny en wordt het een kwestie van puur geluk waardoor activiteit niet beloond wordt.

Als je er bv 10 per uur kan vangen heb je na 45 uur spelen een reële kans wat best mogelijk is op 14 dagen.

• Ezio
lukeanalbers schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 15:00:
Darkrai is een Mythical Pokémon, dit kun je ook controleren door bij je Pokémons te zoeken naar "Mythical".
Zie ook: https://bulbapedia.bulbag...iki/Mythical_Pok%C3%A9mon

[...]
Jammer, maar ik ben er toch blij mee :) .

Strava

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Dan was dat een ideale geweest voor de Haloween quest.

• lukeanalbers
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 16:16
Zeker waar. Nu nog wachten tot het een keer “Foggy” is om de weather boost mee te pakken.
hneel schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 18:20:
[...]

Dan was dat een ideale geweest voor de Haloween quest.

• Pascalito

Pascalito

♥ ♥ Love is the air ♥ ♥

Manmanman door die halloween quests heb ik bijma geen pokeballs meer :+

Even langs flink wat pokestops dus :D

Reisblog: Pascal and Andrea.com - Lees nu over het kleurrijke Mexico! - Zwem met dolfijnen!

• Grompie
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 19-11 14:33
Edit: Bedankt aan alle nieuwe vrienden!

Grompie wijzigde deze reactie 20-10-2019 10:43 (69%)

• EciRuam
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 12:34
Grompie schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 08:44:
Aangezien ik nog wat vrienden kan gebruiken: 2762 8853 2288
Uitnodiging gestuurd P1cN1c82.

• gwystyl
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 18:53

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Pascalito schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 12:47:
Manmanman door die halloween quests heb ik bijma geen pokeballs meer :+

Even langs flink wat pokestops dus :D
Bedoel je de special research of de "gewone" research tasks? Gebruik 108 berries en vang 108 Pokémon doet in ieder geval een flinke aanslag op mijn voorraden......
Gelukkig ben ik een lang weekend weg, dus was de opdracht om 8 nieuwe stops te spinnen relatief makkelijk.

Verbruik van mijn auto ; Mijn whisky-collectie ; Steam profiel

• aljooge
  • Registratie: januari 2016
  • Laatst online: 18:55
gwystyl schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 22:48:
[...]

Bedoel je de special research of de "gewone" research tasks? Gebruik 108 berries en vang 108 Pokémon doet in ieder geval een flinke aanslag op mijn voorraden......
Gelukkig ben ik een lang weekend weg, dus was de opdracht om 8 nieuwe stops te spinnen relatief makkelijk.
108 pokemons vangen is toch heel normaal? Is helemaal geen aanslag op de voorraden, ik spin genoeg bij, Accepteer de gifts dagelijks, Heb veel te veel items en moet ze vaak weggooien

• Pascalito

Pascalito

♥ ♥ Love is the air ♥ ♥

aljooge schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 22:55:
[...]

108 pokemons vangen is toch heel normaal? Is helemaal geen aanslag op de voorraden, ik spin genoeg bij, Accepteer de gifts dagelijks, Heb veel te veel items en moet ze vaak weggooien
Als je maar net begonnen bent weer en je nog niet veel item storage hebt wel ja :+ (Moet het nu doen met 500 items aan storage O-) )

• gwystyl
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 18:53

gwystyl

Beugeltje dan maar?

aljooge schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 22:55:
[...]

Ik loop elke dag wel een stukje, maar niet per se tien km of meer met 100+ stops. Mijn storage is nu 1100, en die zat tot vorige week continu vol. Nu heb ik ongeveer 950 items, en zijn alle raspberries, pineapps en nanabs zo goed als op. Dat komt wel weer goed, maar ik gebruik nu veel meer ballen en besjes dan normaal (meer dan ik binnenhaal door stops spinnen en gifts openen).

Verbruik van mijn auto ; Mijn whisky-collectie ; Steam profiel

• Gitarist
  • Registratie: september 2001
  • Niet online
Kan het helaas bevestigen: het is een Spiritomb. Bij mij ook nog eens met matige stats en niet shiny.

Het leukste (of minst slechte, hoe je wilt) van deze actie is de research task waarbij je 3 Drifloon of Stunky moet evolueren om een rare candy te krijgen. Dit heeft me inmiddels al heel wat rare candies opgeleverd.

• Spike_wolf
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 18:22

Spike_wolf

Moderator Devschuur®

Genius Or Madman?.. You Decide

ZOMG, Ik kreeg net 21(!) rare Candy na een Darkrai raid :o
Is dat nieuw of een bizarre fout? :p

[edit]
Volgens Reddit kun je 1-3-6-9-12-15-18 of 21 Candy uit een raid krijgen. Tot zover heb ik nooit meer dan 9 gekregen. Hopelijk wordt dit een nieuwe trend :P

Spike_wolf wijzigde deze reactie 21-10-2019 12:47 (46%)

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
It's time to roll the dice...
Star Wars Awakens | Instagram | Shapeways

• Akaendra
Gitarist schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 11:39:
[...]

Kan het helaas bevestigen: het is een Spiritomb. Bij mij ook nog eens met matige stats en niet shiny.

Het leukste (of minst slechte, hoe je wilt) van deze actie is de research task waarbij je 3 Drifloon of Stunky moet evolueren om een rare candy te krijgen. Dit heeft me inmiddels al heel wat rare candies opgeleverd.
Ik heb Spiritomb inmiddels ook alweer. gemiste kans opzicht, maar goed. Hopelijk komt Rotom binnenkort.
Inmiddels ook alle costume dingetjes kunnen vangen en Yamask kunnen evolueren. Nu nog een net iets betere Litwick en een Unova stone, dan heb ik Chandelure ook in de pocket.

• Autofan1985
Gitarist schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 11:39:
[...]

Eerlijk gezegd gooi ik die quest altijd direct weg. Raak mijn rare candy nu al bijna niet kwijt nl. :+
Pagina: 1 ... 10 11 12 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True