WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
En als je 10u bezig bent met om het half uur eten geven voor 1 candy, word je toch ook een beetje moedeloos neen? :-D
Ik vermoed dat de persoon van het huis gewoon een pokestop wou en toevallig een gym kreeg. Op zich is het wel handig voor de 7 day spin streak en bijbehorende platinum medaille. Verder geeft het mooi items als je na een kleine maand een gouden gym hebt, en kan je regelmatig remote raids hosten, ... redenen genoeg lijkt me, ook al heb je weinig passage.
Dat is juist het punt, het is midden in een weiland, er loopt alleen een zandweg voor de tractor langs. Het is ook te ver van de 'mogelijke' eigenaars hun huis vandaan. Het is ook nooit een pokestop geweest maar meteen een gym geworden.Lointje schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 12:49:
Ik vermoed dat de persoon van het huis gewoon een pokestop wou en toevallig een gym kreeg.
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
zie wel een zandweggetje waar men kan lopenDukeBox schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 13:54:
[...]
Dat is juist het punt, het is midden in een weiland, er loopt alleen een zandweg voor de tractor langs. Het is ook te ver van de 'mogelijke' eigenaars hun huis vandaan. Het is ook nooit een pokestop geweest maar meteen een gym geworden.
maak niet van jouw verwachting mijn verplichting
Dat schijf ik toch ook? Dit is geen openbare weg en kan je kan er ook niet komen anders dan vanaf de boer zijn huis.skassie schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 14:43:
zie wel een zandweggetje waar men kan lopen
/f/image/HCoVV5qmuCSdfXokWz5R9Lnp.png?f=fotoalbum_large)
Eigenaardig dat dit een gym is. Het is het enige punt in het L14 vak. Wellicht is er vroeger nog een andere stop in de buurt geweest die intussen alweer weg is.
Blijkbaar hebben de reviewers niet goed opgelet op de bereikbaarheid. Of het is een hele oude uit de tijd dat er nog niet zo nauw gekeken werd.
gewoon uittesten en bij de boer aanbellen. Misschien wel een relaxte kerel die ook PoGo speeltDukeBox schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 15:20:
[...]
Dat schijf ik toch ook? Dit is geen openbare weg en kan je kan er ook niet komen anders dan vanaf de boer zijn huis.
Ik ben er met een bootje wel eens in de buurt geweest en mijn vrouw (die ook Pokemon speelt) is daar niet zo lang geleden op die locatie geweest voor een fotografie clinic georganiseerd in samenwerking met de boer. Mocht ik er toevallig eens iemand zien op het terrein zal ik het eens vragen.
[ Voor 14% gewijzigd door DukeBox op 08-06-2023 16:33 ]
Vreemde situatie dus.
Ik heb je uitgenodigd in PoGo; als je accepteert kan ik je proberen uit te nodigen voor CampfireArmada. schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 10:16:
In voorbereiding op GO Fest Londen zoek ik nog een invite voor Campfire, zou iemand daar mee kunnen helpen?8537 9931 3007
Ah super zo snel, ik heb je toegevoegd!gwystyl schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 10:24:
[...]
Ik heb je uitgenodigd in PoGo; als je accepteert kan ik je proberen uit te nodigen voor Campfire
Hmmm ik heb geen uitnodigingen meer over zie ik. Tweede poging vanuit de telefoon van mijn zoontje...
Super! Ik wacht even af of @gwystyl het lukt en anders laat ik het je weten.skipe schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 10:45:
Als het niet lukt doe mij dan maar een pb, heb nog 1 invite
Uitnodiging is gestuurd vanuit Campfire, dus het zou gelukt moeten zijn. Volgens mij moet je een mail krijgen of proberen in te loggen in Campfire (na downloaden uit Play Store of App Store) met dezelfde account als je gebruikt voor Pokémon Go, en dan zou het goed moeten komen.Armada. schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 11:34:
[...]
Super! Ik wacht even af of @gwystyl het lukt en anders laat ik het je weten.
Gelukt, thanks!gwystyl schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 11:36:
[...]
Uitnodiging is gestuurd vanuit Campfire, dus het zou gelukt moeten zijn. Volgens mij moet je een mail krijgen of proberen in te loggen in Campfire (na downloaden uit Play Store of App Store) met dezelfde account als je gebruikt voor Pokémon Go, en dan zou het goed moeten komen.

Geen idee waarom maar normaal vang ik er wel meer.
Grote voordeel was wel dat we vervolgens lucky friends werden en er toch een goede trade uitkwam
Ik speel bijna altijd samen met dezelfde personen ComDay's.
Tijdens de Togepie ComDay had ik 3 shinys en later 2 shinys uit eieren. Bijna de gehele 3 uur gespeeld.
Nu tijdens Axew Comday 23 shinys en ook 3 uur gespeeld.
Bij een van mijn vaste spelers was het omgedraaid. Tijdens Togepie had hij er stuk of 15 nu maar 4.
Gelukkigmacscot schreef op maandag 12 juni 2023 @ 11:10:
Het is gewoon heel verschillend en veel geluk hebben.
Ik speel bijna altijd samen met dezelfde personen ComDay's.
Tijdens de Togepie ComDay had ik 3 shinys en later 2 shinys uit eieren. Bijna de gehele 3 uur gespeeld.
Nu tijdens Axew Comday 23 shinys en ook 3 uur gespeeld.
Bij een van mijn vaste spelers was het omgedraaid. Tijdens Togepie had hij er stuk of 15 nu maar 4.
Ik vind het verder prima, maar wel opvallend.
Bij mij in de buurt allemaal wegwijsbordjes voor fietsroutes. Heel apart.Raem schreef op maandag 12 juni 2023 @ 15:58:
Is er iets gebeurd met het het reviewen van Pokestops? Ik zie een hoop nieuwe toevoegingen, maar een aantal van best lage kwaliteit. Bijvoorbeeld een ondergrondse glasbak, een snelheidsbordje langs de weg en kunst-stoeptegels die duidelijk gewoon op het trottoir zijn gelegd tijdens de submit en nu weer weg zijn.
Maar ik heb elders ook opgevangen dat er onlangs 'rommel' doorheen geglipt is. Misschien een software bug, want normaal gesproken wordt rommel echt wel afgekeurd.
Ja was hier een hele ruzie over in de lokale groep, dat er te veel is toegevoegd en te makkelijk.Raem schreef op maandag 12 juni 2023 @ 15:58:
Is er iets gebeurd met het het reviewen van Pokestops? Ik zie een hoop nieuwe toevoegingen, maar een aantal van best lage kwaliteit. Bijvoorbeeld een ondergrondse glasbak, een snelheidsbordje langs de weg en kunst-stoeptegels die duidelijk gewoon op het trottoir zijn gelegd tijdens de submit en nu weer weg zijn.
En dat als Niantic dat te weten komt ze heel makkelijk verwijderen.
Zou in Capelle a/d Ijssel op deze manier 96 stops zijn weggehaald.
Ik hoop nog dat een pokestop hier voor de deur een gym zal worden
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Zag net dit voorbij komen. Blijkbaar is er een exploit waardoor er zoveel Pokestops worden toegevoegd. Kan er verder niks over vinden, zou dit alleen in Nederland spelen dan?
@MusicMaikel Weet jij hier meer van? Kunnen we er vanuit gaan dat alle recent toegevoegde Pokestops straks weer weg zijn?
[ Voor 18% gewijzigd door Raem op 14-06-2023 10:40 ]
Ik weet er helaas niks van af. Ik heb het artikel ook voorbij zien komen en het verbaasd mij dat Jeffry "Ambassadeur" noemt, dit zal dan vermoedelijk een Wayfarer Ambassadeur zijn en geen Pokémon GO Ambassadeur. De enige (Pokémon GO) Ambassadeurs die ik ken zijn mijzelf, mijn mede-admin en een jongen uit Veldhoven waar ik het ook al na heb gevraagd maar ook hij weet hier niets van.Raem schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 10:39:
https://www.nwtv.nl/25026...oor-een-ban-in-pokemon-go
Zag net dit voorbij komen. Blijkbaar is er een exploit waardoor er zoveel Pokestops worden toegevoegd. Kan er verder niks over vinden, zou dit alleen in Nederland spelen dan?
@MusicMaikel Weet jij hier meer van? Kunnen we er vanuit gaan dat alle recent toegevoegde Pokestops straks weer weg zijn?
Bij ons in de buurt is sinds een paar maanden het wandelnetwerk uitgebreid met een paar nieuwe routes. Bijna al die nieuwe routepaaltjes en -pijltjes zijn nu stopsRaem schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 10:39:
Blijkbaar is er een exploit waardoor er zoveel Pokestops worden toegevoegd.

Wat me wel opvalt is hoe snel er tegenwoordig gereviewd wordt, een recente nominatie van me was na een paar dagen al gereviewd (afgewezen want onterecht als duplicate gemarkeerd maar dat terzijde). Ik heb in het verleden meer dan eens langer dan een jaar op reviews moeten wachten. Is dat dan mss die exploit, alle nominaties zo snel mogelijk approven?
...behalve dan mijn afgewezen duplicate
Gisteravond een matige nominatie ingediend, die al eerder was afgewezen. (Bankje met gedenkplaat). Deze ochtend al afgewezen. De nominatie heeft niet eens in de stemfase gestaan.
Tja, ik had opgevangen dat e.e.a. er nu makkelijk doorheen kwam, dus ik dacht: "nee heb je..."
Er is sinds een week of twee (rond 29 mei) inderdaad een exploit gevonden, hoe of wat precies weet ik niet. Wat ik wel weet is dat de informatie via een Wayfarer Ambassador bij NWTV terecht is gekomen.
Blijkbaar zijn er tussen 1 en 7 juni 600+ POI's bijgekomen in Nederland en het grootste gedeelte daarvan is "coal" zoals ze dat noemen op het Wayfarer forum. Daarnaast zou het ook over waaien naar Nordrhein-Westfalen aangezien dit aan Nederland grenst en dus ook de cellen daar betreft.
Mijn verwachting is inderdaad dat Niantic een hoop weg zal halen op het moment dat het verholpen is. Het is bij Niantic onder de aandacht maar hoe en wanneer dat ze dat gaan doen is onbekend.
Veel mensen zijn nu nog steeds aan het proberen om POI's in te dienen die eigenlijk geen stop waardig zijn om te kijken hoe ver ze kunnen gaan, maar het risico heb je hier mee dat je Wayfarer account gebanned wordt (en je dus ook niks meer kunt aanvragen in de toekomst). In hoeverre dit aan GO gelinkt is weet ik niet.
Er is op Wayfarer ook enkele weken een challenge gaande in het buitenland, hier kan iedereen aan meedoen. Als je dan buitenlandse reviews doet komen er ook alsnog veel van je eigen land tussendoor, dit zal wellicht meer reviews en dus meer/sneller stops opleveren. Heb dit zelf ook ervaren en in korte tijd van 1200 agreements naar een platinum medal gereviewdsixtiek schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 12:21:
[...]
Bij ons in de buurt is sinds een paar maanden het wandelnetwerk uitgebreid met een paar nieuwe routes. Bijna al die nieuwe routepaaltjes en -pijltjes zijn nu stopsdus dat lijkt me legit. Maar er zitten ook een paar dubieuze stops tussen: verkeersborden, een decoratie aan iemand's schutting en zo. Die zouden er eerder niet door zijn gekomen.
Wat me wel opvalt is hoe snel er tegenwoordig gereviewd wordt, een recente nominatie van me was na een paar dagen al gereviewd (afgewezen want onterecht als duplicate gemarkeerd maar dat terzijde). Ik heb in het verleden meer dan eens langer dan een jaar op reviews moeten wachten. Is dat dan mss die exploit, alle nominaties zo snel mogelijk approven?
...behalve dan mijn afgewezen duplicate...
:strip_exif()/f/image/lwNXOAhvJbDHT3CVBvSQ4OYV.jpg?f=fotoalbum_large)
"Nihilego returns to 5-star Raid Battles from Thursday, June 15, to Thursday, June 29, at 10 am local time. "
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Is er een manier binnen PoGo om snel unieke pokemons te filteren? Kom nu op een punt dat ik de 0 to 2 sterren weg wil gaan doen maar als daar een pokemon tussen zit die ik niet heb in een 3 of 4 dan vind ik dat nu nog zonde.
Als beetje gezocht maar kan het niet vinden.
alvast bedankt
Zoiets bedoel ik indeedmat.hi.as schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 18:41:
Maar ik denk dat @skassie bedoelt over alle pokemon. Dat je bijvoorbeeld wel alle 0-2* Pidgeys ziet (aannemende dat je wel een 3-4* hebt), maar een Sandygast niet laat zien omdat je daar slechts 1 slechte van hebt, maar niet weg wilt doen.
Je kan in deze lijst kijken, maar volgens mij bestaat er niet zoiets als jij bedoelt. Misschien kan je wel creatief zijn met de operators en het toch voor elkaar krijgen.... dan ben ik ook wel geïnteresseerd
Welke route hebben jullie gekozen voor de huidige research? Ik heb maar dag gekozen, omdat de nacht volgens mij zo kort is dat de kans dat ik dan van alles van niet zo groot is. Als ik echter kijk naar de opdrachten die ik krijg (catch bug or grass), dan zou het wel weer mee kunnen vallen.
In de omgeving spawnen nu nog wel Pokémon die voor de nacht collection challenge meedoen, dus ik ben benieuwd tot hoe laat die spawnen
Ga mij hier eens in verdiepen en kijken of ik er wat mee kan
Verwijderd
Een exploit misbruiken zou dan toch wereldwijd moeten kunnen? Of zie ik dat verkeerdMusicMaikel schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 13:02:
Ik ben intussen wat wijzer:
Er is sinds een week of twee (rond 29 mei) inderdaad een exploit gevonden, hoe of wat precies weet ik niet. Wat ik wel weet is dat de informatie via een Wayfarer Ambassador bij NWTV terecht is gekomen.
Blijkbaar zijn er tussen 1 en 7 juni 600+ POI's bijgekomen in Nederland en het grootste gedeelte daarvan is "coal" zoals ze dat noemen op het Wayfarer forum. Daarnaast zou het ook over waaien naar Nordrhein-Westfalen aangezien dit aan Nederland grenst en dus ook de cellen daar betreft.
Mijn verwachting is inderdaad dat Niantic een hoop weg zal halen op het moment dat het verholpen is. Het is bij Niantic onder de aandacht maar hoe en wanneer dat ze dat gaan doen is onbekend.
Veel mensen zijn nu nog steeds aan het proberen om POI's in te dienen die eigenlijk geen stop waardig zijn om te kijken hoe ver ze kunnen gaan, maar het risico heb je hier mee dat je Wayfarer account gebanned wordt (en je dus ook niks meer kunt aanvragen in de toekomst). In hoeverre dit aan GO gelinkt is weet ik niet.
Ik zie die op die moment nog altijd niet.
Je zal trouwens maar in noordelijk scandinavie wonen. Dan kan je deze challenge helemaal niet doen.
Ik zag er gisteren en vandaag wat rond 7u, maar 's avonds heb ik ze ook niet gezien. Misschien dat je 's ochtends vroeg dus meer kans hebthneel schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 23:25:
Hoe laat spawnen de nacht pokemons voor de "Solstice Horizons Collection Challange: Nighttime"?
Je zal trouwens maar in noordelijk scandinavie wonen. Dan kan je deze challenge helemaal niet doen.
edit: als ik reddit moet geloven is het gekoppeld aan zonsopkomst en zonsondergang tijden (+2u).... dan is het echt maar heel kort (ongeveer 0u tot 7u). Ik moet nog Foongus en Phantump, dus ik hoop dat ik daar niet midden in de nacht mijn bed voor uit hoef

edit2: as we speak komt er een Murkrow tevoorschijn. Die hoort ook tot de nacht-groep.
[ Voor 40% gewijzigd door gwystyl op 18-06-2023 08:22 ]
Hoe laat ze beginnen weet ik niet maar ik zag ze gister zeker tot 8:00. Dus als je niet te veel uitslaapt moet je ze kunnen vinden.hneel schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 23:25:
Hoe laat spawnen de nacht pokemons voor de "Solstice Horizons Collection Challange: Nighttime"?
En dan beginnen ze met spawnen, dus de 'daylight' types die er om 0:04 nog zitten gaan niet meteen weg.
Tja, ik ben absoluut geen ochtendmens, dus in het weekend voor 8:00 opstaan is een no-no. Misschien vanavond dan maar eens wat later opblijven.
Verwijderd
ik vind dit echt een enorme blunder van niantic. en ben al heel wat gewend van ze.. maar dit... echt zo dom. leuk voor kinderen ook die op deze manier nooit de challenge kunnen halenhneel schreef op zondag 18 juni 2023 @ 09:40:
Hm, zonsondergang is hier nu 22:04 en zonsopkomst is nu 5:18. Dus dan zouden ze spawnen tussen 0:04 en 7:18.
En dan beginnen ze met spawnen, dus de 'daylight' types die er om 0:04 nog zitten gaan niet meteen weg.
Tja, ik ben absoluut geen ochtendmens, dus in het weekend voor 8:00 opstaan is een no-no. Misschien vanavond dan maar eens wat later opblijven.
Inmiddels (na 1:00 uur) wel nighttime Pokémon, meerdere stopjes hier in de straat zijn gelured. Tsja, je moet watskassie schreef op maandag 19 juni 2023 @ 00:11:
Zwaar irritant die nacht quest... Alleen maar day time Pokemon nu...

Ik heb nu ook vanochtend 2 lures rond mijn huis aangezet. Op 1 na alles kunnen vangen. Maar inderdaad, sinds enkele minuten geleden komen er alleen nog maar daglicht beesten uit.
Ik heb tot nu toe vziw alle collection challenges gedaan. Dus dan zou het zuur zijn als er voor de eerste keer een zou mislukken. Dat blijkt toch niet te kloppen. Er zijn er een heleboel waar je een ticket voor moest kopen. Alsnog, degenen die ik gekregen heb, heb ik wel allemaal volbracht, totnutoe.
[ Voor 40% gewijzigd door hneel op 19-06-2023 08:01 ]
Weet ik eigenlijk niet. Als het een exploit met bots en macro's betreft die op virtuele machines draaien (totaal geen idee of dit aan de orde is) en de host van die virtuele machines draait in Nederland dan zal het grootste aandeel van beoordelingen in Nederland plaatsvinden.Verwijderd schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 09:43:
[...]
Een exploit misbruiken zou dan toch wereldwijd moeten kunnen? Of zie ik dat verkeerd
Nogmaals, dit is pure speculatie, ik heb met een Wayfarer Ambassador gesproken en ook die kunnen het alleen maar baseren op vermoedens.
Zo zo!mhoogendam schreef op maandag 19 juni 2023 @ 12:06:
Code voor in de shop: NGQMVXCUCXVC4 - 6 rode ballen.
Wordt de eerste keer sinds lange tijd dat ik een quest niet ga voltooien.
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Had inderdaad al zoiets gelezen dat noordelijke landen meer problemen konden hebben. Wordt anders nachtje doorhalen voor je....Rene schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 14:04:
Mensen, niet zo zeuren over die nachtelijke quest…. Ik woon in Noorwegen en momenteel spawnen die nachtelijke Pokemons tussen 01:18 en 02:02
Wordt de eerste keer sinds lange tijd dat ik een quest niet ga voltooien.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Pokémon Go werkt weer samen met Amazon Prime Gaming voor gratis ingame items.
Je kunt dit keer twee Golden Razz Berries en twee Mysterious Components claimen.
[ Voor 49% gewijzigd door Smultie op 21-06-2023 08:55 ]
Het viel me al op. Gisteren spawnden de nacht pokemons nog tot na 7:30 en vandaag om 7:05 alleen nog maar dag pokemon. Zo snel verschuift de zonsokomst nou ook weer niet.Armada. schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 08:38:
De nachtelijke spawns van het evenement zijn vanaf nu tussen 18:00 en 06:00.
Maar goed. Beter zo. Gelukkig hebben ze hun domme fout ingezien.
Heb mijn laatste gezien in Maart terwijl ik elke dag wel minstens 30 tot 50 stops draai tijdens mijn wandelingen maar sta nog steeds op stap Catch 10 en 0 gevangen.
tnx maar ik heb hem nog niet
Kecleon is vrij zeldzaam momenteel idd. Zonder scanner vrijwel niet te vinden als je het mij vraagt.skassie schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 13:31:
Zijn er hier toevallig ook meer mensen die een quest "Masterwork Wish Granted" gekocht hebben? Ben benieuwd of jullie ook zoveel problemen hebben om een Kecleon te vinden.
Heb mijn laatste gezien in Maart terwijl ik elke dag wel minstens 30 tot 50 stops draai tijdens mijn wandelingen maar sta nog steeds op stap Catch 10 en 0 gevangen.
Wat voor scanner???Autofan1985 schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 07:58:
[...]
Kecleon is vrij zeldzaam momenteel idd. Zonder scanner vrijwel niet te vinden als je het mij vraagt.
Bots die kijken wat voor raids er zitten, field research, waar rockets zitten maar ook Kecleons. Ik ben toevallig deze week 1 Kecleon tegen gekomen. De laatste daarvoor zat weken tussen.

En voor de geïnteresseerden ook de details op Londen/Osaka (zelfde gameplay) en NY. New York wordt wel echt een beetje genaaid met die spawns als je dat vergelijkt met Londen en Osaka, of ligt dat aan mij?
[ Voor 14% gewijzigd door Armada. op 22-06-2023 10:04 ]
Ikke wel.MusicMaikel schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 08:58:
Mag toch hopen dat spelers die zich hier melden gewoon volgens de TOS van Niantic spelen, toch? Toch?
Voor zover ik weet wel. Neemt niet weg dat ik wel degelijk weet dat zulke scanners nog steeds bestaan.MusicMaikel schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 08:58:
Mag toch hopen dat spelers die zich hier melden gewoon volgens de TOS van Niantic spelen, toch? Toch?
Haha, was ook een geintje, had niks anders verwachtAutofan1985 schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 13:44:
[...]
Voor zover ik weet wel. Neemt niet weg dat ik wel degelijk weet dat zulke scanners nog steeds bestaan.
Playing with multiple accounts for the same Service;MusicMaikel schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 08:58:
Dat zal toch wel de meest overtreden regel zijn, denk ik? Mijn zoon heeft een account. Als ik op mijn telefoon op zijn account inlog om een zeldzame pokemon te vangen, hem in een gm te zetten of mezelf uit een gym te gooien, dan ben ik in overtreding, maar dit gebeurt natuurlijk op grote schaal. Is pokemon go grandpa ooit al geband?
Indicatie schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 17:44:
[...]
Playing with multiple accounts for the same Service;
Dat zal toch wel de meest overtreden regel zijn, denk ik? Mijn zoon heeft een account. Als ik op mijn telefoon op zijn account inlog om een zeldzame pokemon te vangen, hem in een gm te zetten of mezelf uit een gym te gooien, dan ben ik in overtreding, maar dit gebeurt natuurlijk op grote schaal. Is pokemon go grandpa ooit al geband?
log al sinds 2016 in om vrouw erbij te gooien in gym nooit bann gehadIndicatie schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 17:44:
[...]
Playing with multiple accounts for the same Service;

Mijn 100IV en de shiny zijn er klaar voor
/f/image/8PipD9NAiiN9Y9ruDHR2OFoc.png?f=fotoalbum_large)
We wisten al een tijdje dat deze ging komen, toch?Smultie schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 18:05:
Da's weer een vrij nutteloze Shadow (regirock).
Nog maar een radar opsparen dus!
Ik ga niet het hele stappenplan opnieuw posten (staat een aantal pagina's terug, ergens in maart van dit jaar), maar in het kort: Laat de Special Research op pagina 1 staan, dan kun je ze opsparen en op een later moment allemaal tegelijkertijd voltooien.
Is er al bekend of:
- Deze langer dan een uur achter elkaar actief blijft?
- Onbeperkt Great en Ultra balls kan gooien (zonder op de knop te drukken)?
Eerste punt zo fijn zijn, tweede punt een must. Anders kan je net zo goed een Gotcha! kopen.
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Tijdje niet gespeeld maar het viel mij zojuist al op. Hier hebben we een 3000m trimparcours met om de 50m een stoeptegel die de gelopen afstand aangeeft. Nu is nagenoeg elke stoeptegel een pokestop geworden.Raem schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 13:10:
Ondertussen schieten hier nog steeds de pokestops en gyms als paddestoelen uit de grond. Ben benieuwd of Niantic hier nog maatregelen tegen gaat treffen.

Heb je wel de komende dagen een nieuwe stop bij je buddy.vhal schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 12:36:
[...]
Tijdje niet gespeeld maar het viel mij zojuist al op. Hier hebben we een 3000m trimparcours met om de 50m een stoeptegel die de gelopen afstand aangeeft. Nu is nagenoeg elke stoeptegel een pokestop geworden.Wie verzint dit
Gewoon gebruiken nu ze er zijn
https://www.nwtv.nl/25026...04Ps0j09GIve1Ln-nDKoF2DkA
Mod-edit: @ZeRoC00L zet de context er voortaan zelf even bij, kleine moeite
[ Voor 36% gewijzigd door Geronimous op 26-06-2023 10:08 ]
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Toch denk ik dat ik hem voor 16 augustus al heb.Statiegeld schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 15:41:
Daar is 'ie dan, in-game vanaf 16 augustus![]()
![]()
![]()
Mijn 100IV en de shiny zijn er klaar voor![]()
[Afbeelding]
[...]
We wisten al een tijdje dat deze ging komen, toch?
Ik ga niet het hele stappenplan opnieuw posten (staat een aantal pagina's terug, ergens in maart van dit jaar), maar in het kort: Laat de Special Research op pagina 1 staan, dan kun je ze opsparen en op een later moment allemaal tegelijkertijd voltooien.
Wailmer spotlight hour én double XP, daar wil ik wel even een uurtje voor naar buiten: een van de Pokémon waar je het makkelijkst een Excellent throw kan maken, met een Lucky Egg en quick catch heb je dan al gauw 5K exp te pakken in een paar seconden
En hoe is je break bevallen? Beetje opgeladen voor de zomer periode?Statiegeld schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 07:36:
[...]
Wailmer spotlight hour én double XP, daar wil ik wel even een uurtje voor naar buiten: een van de Pokémon waar je het makkelijkst een Excellent throw kan maken, met een Lucky Egg en quick catch heb je dan al gauw 5K exp te pakken in een paar seconden
Ik denk het wel, moet me er nog wel toe zetten om PoGo te starten merk ik, dus ik doe het stapje voor stapjeskassie schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 10:34:
[...]
En hoe is je break bevallen? Beetje opgeladen voor de zomer periode?
Maar in de update van vandaag schijnt het weer terug gedraaid te zijn. Heb je gisteren ge-update, wacht dan beter even met de laatste nieuwe.
Moet zeggen dat ik de laatste tijd ook maar bar weinig gespeeld heb op inloggen, de daily dingetjes doen en weer uitloggen na.
Echt zonde, was heerlijk gisterenhneel schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 08:25:
Sinds gisteren een grotere spawn cirkel. Hier scheelt dat enorm. Ik heb er tijdens spawn hour goed gebruik van gemaakt.
Maar in de update van vandaag schijnt het weer terug gedraaid te zijn. Heb je gisteren ge-update, wacht dan beter even met de laatste nieuwe.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Juli ziet er wel oké uit :-)
Blijkt sinds gisteren voor iedereen toegankelijk te zijnturambar schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 15:03:
Ik zie sinds gisteren een campfire link op de map onder het kompas. Is dat nieuw, of rolt dat langzaam uit naar alle gebruikers?
En langzaam zie je hier in de buurt de CF groepen aangemaakt worden.skipe schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 15:26:
[...]
Blijkt sinds gisteren voor iedereen toegankelijk te zijn
Nu nog zo slim zijn dat deze mensen samen komen in een groep. Maar eens kijken of er wat te regelen valt
Ik heb gisteren dat Campfires geprobeerd. Echt lekker werkt het nog niet, maar na drie pogingen kon ik mee doen aan een Mega raid. Op zich is dit wel fijn aangezien bijna niemand in mijn omgeving nog actief Pokémon speelt.
[ Voor 75% gewijzigd door Autofan1985 op 29-06-2023 13:52 ]
"Post Covid, our revenue returned to pre-Covid levels and new projects in games and platform have not delivered revenues commensurate with those investments."MusicMaikel schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 19:50:
Zo, Niantic ontslaat even 230 man en trekt de stekker uit NBA All-World en een Marvel game die ze aan het ontwikkelen waren: https://nianticlabs.com/news/organizational-update
Men heeft er zelf voor gekozen om bepaalde features die tijdens Covid geïntroduceerd zijn en het spelen voor veel mensen aantrekkelijk maakte (en ook veel spelers terug deed keren) terug te draaien en om prijsverhogingen door te voeren. Het gevolg: doodbloedende communities en spelers die minder of helemaal geen geld meer (zoals ik) uit gingen geven aan het spel.
Beetje flauw en kort door de bocht mijn reactie, maar het zal er ongetwijfeld aan bij hebben gedragen.
Dit topic is gesloten.
Friendship codes uitwisselen? dat kan hier!