Acties:
  • +2 Henk 'm!

• skipe
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-09 15:40
Mars18 schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 08:28:
In een podcast die ik luister over Pokemon Go ging het over de rating die ze hebben in de Go Battle League, waar kan je dat zien? Zie alleen maar een level staan hier, hun hadden het echt over 2100 punten ofzo.

Speel nu Little cup met

Bronzo
Cottonee
Ducklett

En win alles nu, Ben nu pas level 7
Elo zie je pas na rank 20

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MusicMaikel
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 14:46
Mars18 schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 08:28:
In een podcast die ik luister over Pokemon Go ging het over de rating die ze hebben in de Go Battle League, waar kan je dat zien? Zie alleen maar een level staan hier, hun hadden het echt over 2100 punten ofzo.

Speel nu Little cup met

Bronzo
Cottonee
Ducklett

En win alles nu, Ben nu pas level 7
Dat kan je zien na rank 20. Na rank 20 kom je in de ELO ranges terecht:
Zie https://i.imgur.com/nwAgcoz.png voor de rank requirements.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:28
sixtiek schreef op zondag 7 mei 2023 @ 13:08:
Vanochtend kreeg ik deze melding:
[Afbeelding]

Bespottelijk. De kans dat je een Larvesta uit een ei krijgt is 0.82% (bron) en dan heb je 400 candy nodig om er een Volcarona van te maken. Ik werd niet gemotiveerd van deze melding, eerder geïrriteerd :X .
Ik ben inmiddels 40+ eieren verder en geen enkele Larvesta gekregen. Wel veel dubbele pokemons met slechte stats. Echt zwaar irritant hoe dit is geïmplementeerd :(

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Offens1490
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-09 21:08
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Hb3_DAX7Vnap71ulPoSA_T8Iseo=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ihjNNygqkjFhpwxPnNdvPQhR.png?%0D%0Af=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A4z2z-fURlP9advnhGTAH1temyE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/xLjo0lNzAj4p9y5IInC4a336.png?f=fotoalbum_large

Deze gevangen toch wel blij laatste shiny 91% dat is dus nice

AnimeAdicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-09 21:50
low_n_slow schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 11:19:
[...]

Ik ben inmiddels 40+ eieren verder en geen enkele Larvesta gekregen. Wel veel dubbele pokemons met slechte stats. Echt zwaar irritant hoe dit is geïmplementeerd :(
I feel your pain....
hier ook en nog geen geluk gehad. Valt mij ook op dat ik minder 5+ eieren krijg en alleen maar 2km

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-01-2024
Ik heb de odds opgezicht, dat gecombineerd met de behoefte voor 400 candy en de conclusie getrokken dat hier energie in steken niet de moeite waard is. Zodoende lekker 7 km eieren gepakt waar voor mij nog nuttige shiny kansen in zitten. Dan maar zonder verhoogde odds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19:46
Ik heb Larvesta gehatched na zo'n 35 eieren. Heb nog 1050 rare candy, dus misschien stop ik die er ook wel in, ben ik er meteen klaar mee. :P Aan de andere kant ook weer zonde, waarschijnlijk zal die toch wel een keer flink spawnen met een event ofzo.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:44

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Raem schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 13:16:
Ik heb Larvesta gehatched na zo'n 35 eieren. Heb nog 1050 rare candy, dus misschien stop ik die er ook wel in, ben ik er meteen klaar mee. :P Aan de andere kant ook weer zonde, waarschijnlijk zal die toch wel een keer flink spawnen met een event ofzo.
Tenzij die al vrij goed is, zou ik die Larvesta bewaren voor een lucky trade.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skipe
https://www.reddit.com/r/...t_also_deletes_your_pogo/

Lijkt me handig om te delen, verwijder dus niet je Peridot account als je dat überhaupt al gedownload hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ezio
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-03-2024
Het blijft een kansspel. Dus ik ben er niet ingetrapt. Ik heb alleen mijn "gratis" incubator gebruikt. En natuurlijk na het event, zonder shiny of Larvesta hatch ik een shiny Bonsly _O- . Die Larvesta komt vanzelf wel. Ik mag denk ik sowieso niet klagen, want ik heb al genoeg geluk gehad door een Galarian Zapdos te vangen oOo .

Strava

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• skassie
Vandaag het geluk gehad om Larvesta te hatchen. Nu op naar een galarian bird,.,,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
Gister had ik zowaar 2x Galarian Articuno tijdens mijn incense. Allebei weggevlogen, dus uiteindelijk had ik er niks aan, maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
skassie schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 10:14:
Vandaag het geluk gehad om Larvesta te hatchen. Nu op naar een galarian bird,.,,
Hoe kom je daar precies aan? Zie vaker Galarian dingen voorbij komen maar ik heb nog niks in het spel gezien :? dus ik ben een beetje lost met die vogels 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09:50
low_n_slow schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 17:12:
[...]

Hoe kom je daar precies aan? Zie vaker Galarian dingen voorbij komen maar ik heb nog niks in het spel gezien :? dus ik ben een beetje lost met die vogels 8)7
Zie bijvoorbeeld https://www.eurogamer.net...n-moltres-pokemon-go-9004.

Bottom line: Zet je daily adventure incense aan, ga lopen en met héél veel geluk spawnt er één van de Galarian birds. Met nog veel meer geluk vang je 'm: ze ontsnappen meestal uit je eerste worp en blijven niet zitten voor een tweede worp.

Succes (y) !

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Offens1490
sixtiek schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 17:30:
[...]

Zie bijvoorbeeld https://www.eurogamer.net...n-moltres-pokemon-go-9004.

Bottom line: Zet je daily adventure incense aan, ga lopen en met héél veel geluk spawnt er één van de Galarian birds. Met nog veel meer geluk vang je 'm: ze ontsnappen meestal uit je eerste worp en blijven niet zitten voor een tweede worp.

Succes (y) !
Bro tip
Beste is eerst klagen dat je hem niet vangt op het forum, om dan dag erna een te vangen met slechte stats :+

AnimeAdicted

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• skassie
Nou nou dat was mij wel een dagje met elite raids zeg.
Helemaal niemand...zal wel komen omdat het de vorige keer zo'n succes was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3TH7sfCD0iwXMREzfGmDrZx7lXY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ixWwIbvRRjEFRqfsTamx4SXd.webp?f=fotoalbum_large

Master Ball zal er binnenkort wel aankomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online
Een jaar nadat Niantic stopte met sponsoren houdt het instituut The Silph Road er mee op -O-

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3xZBouXqLia51zIjfJEp4HHe2M4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/jbE4QY2kueYfHKB8poPxEzOx.png?f=fotoalbum_large

Benieuwd of er een fatsoenlijke vervanger voor in de plaats komt. Sites als Bulbapedia en Serebii bestaan al een paar decennia (haalde ik vroeger al veel informatie vandaan voor de Game Boy Advance games) en zijn net als Leekduck vooral interessant voor basic info over evenementen.
Maar waar zij stoppen ging Silph Road dieper op de materie en technische kant van het spel in en presenteerde ons zeer interessante informatie zoals catch rates, shiny rates, Galarian bird kansen, raid boss vangkansen die toenemen naar mate het aantal Premier Balls dat je nog hebt minder wordt, etc. etc. etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Offens1490
Raem schreef op maandag 15 mei 2023 @ 15:09:
[Afbeelding]

Master Ball zal er binnenkort wel aankomen.
Denk dat je meer kans hebt met de GS bal :+ .
Master Ball haalt systeem eruit. Wel leuk icm pokemon+ .

AnimeAdicted

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MusicMaikel
Statiegeld schreef op maandag 15 mei 2023 @ 16:04:
Een jaar nadat Niantic stopte met sponsoren houdt het instituut The Silph Road er mee op -O-

[Afbeelding]

Benieuwd of er een fatsoenlijke vervanger voor in de plaats komt. Sites als Bulbapedia en Serebii bestaan al een paar decennia (haalde ik vroeger al veel informatie vandaan voor de Game Boy Advance games) en zijn net als Leekduck vooral interessant voor basic info over evenementen.
Maar waar zij stoppen ging Silph Road dieper op de materie en technische kant van het spel in en presenteerde ons zeer interessante informatie zoals catch rates, shiny rates, Galarian bird kansen, raid boss vangkansen die toenemen naar mate het aantal Premier Balls dat je nog hebt minder wordt, etc. etc. etc.
Ik heb veel met TSR van doen, dus laat ik dit even meer toelichten:
- TSR zal er niet volledig mee stoppen: de researchgroep gaat door en zal de resultaten op Reddit posten. Je kunt dus nog steeds van zulke rapporten verwachten.
- Wat wel weggaat is in essentie de rest: informatie over raidbosses, Rocket Leaders, de Community Map e.d. De trainercards die in de loop der jaren zijn aangemaakt wordt een snapshot van gemaakt en wordt opgeslagen in een archief, zodat deze nog wel inzichtelijk zijn.
Daarnaast gaat ook de Silph Arena en Silph Arena Factions weg. Dit is voor PvP spelers echt de grootste domper. Niet alleen omdat Silph de grootste "grassroots" organisatie was buiten Pokémon GO, maar ook vooral omdat de tooling die silph.gg bood/biedt ontzettend goed is: super simpel en makkelijk om teams in te voeren, toernooien te doen etc.

De tijdlijn ziet er als volgt uit:

May 12th:
- TheSilphRoad.com's Community Map, Nest Atlas, and all our various game resources are retired and will be inaccessible moving forward
- TheSilphRoad.com's Travelers Cards remain accessible and functional until August 1st
- The Community Ambassador Program will be operated solely by Niantic moving forward
- The Silph Arena (Silph.gg) will remain fully operational until the current Season concludes, with an updated Season schedule. (Arena competitors look here for full details - Factions competitors see here!)
- The Silph Research Group will continue researching game mechanics on their Discord server and will share findings directly on the subreddit (instead of on TheSilphRoad.com)

May 21st:
- Last day for community event check-ins (Silph event check-in system closes at end of day)

August 1st:
- Silph.gg's final Season concludes and the Arena Hall of Fame is snapshotted and archived for posterity
- Travelers cards are snapshotted and archived for posterity
- We pull the plug and the last remaining Silph services go dark

Voor de volledigheid de Redditpost van afgelopen vrijdag: https://www.reddit.com/r/...even_extraordinary_years/

Natuurlijk blijft het allemaal erg treurig, ik heb als Community Ambassador veel met ze samengewerkt en gebruik gemaakt van de tools die ze boden. Helaas stopt het hier :'(
Daarnaast wil ik ook nog even toelichten dat de eigenaren niet alleen stoppen omdat het in de lucht houden van de website klauwen met geld kost, maar ook omdat er zo ongelofelijk veel tijd zit in het onderhouden van zo'n website. Qua verkeer gaat het natuurlijk behoorlijk hard, maar ook informatie vergaren, steeds willen verbeteren, extra features en noem maar op. De motivatie is de grootste drijfveer geweest om te stoppen, die was op.

[ Voor 10% gewijzigd door MusicMaikel op 15-05-2023 17:33 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online
MusicMaikel schreef op maandag 15 mei 2023 @ 17:24:
[...]

Ik heb veel met TSR van doen, dus laat ik dit even meer toelichten:
- TSR zal er niet volledig mee stoppen: de researchgroep gaat door en zal de resultaten op Reddit posten. Je kunt dus nog steeds van zulke rapporten verwachten.
- Wat wel weggaat is in essentie de rest: informatie over raidbosses, Rocket Leaders, de Community Map e.d. De trainercards die in de loop der jaren zijn aangemaakt wordt een snapshot van gemaakt en wordt opgeslagen in een archief, zodat deze nog wel inzichtelijk zijn.
Daarnaast gaat ook de Silph Arena en Silph Arena Factions weg. Dit is voor PvP spelers echt de grootste domper. Niet alleen omdat Silph de grootste "grassroots" organisatie was buiten Pokémon GO, maar ook vooral omdat de tooling die silph.gg bood/biedt ontzettend goed is: super simpel en makkelijk om teams in te voeren, toernooien te doen etc.

De tijdlijn ziet er als volgt uit:

May 12th:
- TheSilphRoad.com's Community Map, Nest Atlas, and all our various game resources are retired and will be inaccessible moving forward
- TheSilphRoad.com's Travelers Cards remain accessible and functional until August 1st
- The Community Ambassador Program will be operated solely by Niantic moving forward
- The Silph Arena (Silph.gg) will remain fully operational until the current Season concludes, with an updated Season schedule. (Arena competitors look here for full details - Factions competitors see here!)
- The Silph Research Group will continue researching game mechanics on their Discord server and will share findings directly on the subreddit (instead of on TheSilphRoad.com)

May 21st:
- Last day for community event check-ins (Silph event check-in system closes at end of day)

August 1st:
- Silph.gg's final Season concludes and the Arena Hall of Fame is snapshotted and archived for posterity
- Travelers cards are snapshotted and archived for posterity
- We pull the plug and the last remaining Silph services go dark

Voor de volledigheid de Redditpost van afgelopen vrijdag: https://www.reddit.com/r/...even_extraordinary_years/

Natuurlijk blijft het allemaal erg treurig, ik heb als Community Ambassador veel met ze samengewerkt en gebruik gemaakt van de tools die ze boden. Helaas stopt het hier :'(
Daarnaast wil ik ook nog even toelichten dat de eigenaren niet alleen stoppen omdat het in de lucht houden van de website klauwen met geld kost, maar ook omdat er zo ongelofelijk veel tijd zit in het onderhouden van zo'n website. Qua verkeer gaat het natuurlijk behoorlijk hard, maar ook informatie vergaren, steeds willen verbeteren, extra features en noem maar op. De motivatie is de grootste drijfveer geweest om te stoppen, die was op.
En daarom is het zo fijn dat jij in dit topic zit, om ook dit soort dingen wat nader toe te kunnen lichten bovenop de reeds gedeelde info ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raem
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8QnJw-r9sFacozgI-f1c2LXF0ys=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oEIAr7g6XmlSo0pqnmLeP0aC.jpg?f=fotoalbum_large

https://pokemongolive.com/en/post/masterball/

Vanaf 22 mei kun je de Master Ball krijgen uit een Special Research. Kan ik eindelijk Galarian Moltres vangen om het setje vogels compleet te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Offens1490
Raem schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 15:41:
[Afbeelding]

Vanaf 22 mei kun je de Master Ball krijgen uit een Special Research. Kan ik eindelijk Galarian Moltres vangen om het setje vogels compleet te maken.
Is dat alleen daarvoor of misschien in raids?
Voelt beetje zonde aan voor galarian vogels, zeker als je bedenkt slechte staat hebt.

AnimeAdicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indicatie
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 20-09 07:25
Offens1490 schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 18:13:
[...]

Voelt beetje zonde aan voor galarian vogels, zeker als je bedenkt slechte staat hebt.
In raids heb je vooralsnog alleen premier balls en shiny legendaries blijven toch al 100% zeker zitten, dus is niet heel logisch. Of die 100% catchrate moet weggaan. 😱

Maar als de galarian birds shiny kunnen worden....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Offens1490
Indicatie schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 18:20:
[...]

In raids heb je vooralsnog alleen premier balls en shiny legendaries blijven toch al 100% zeker zitten, dus is niet heel logisch. Of die 100% catchrate moet weggaan. 😱

Maar als de galarian birds shiny kunnen worden....
Shiny 's 100% catch rate :? Dat wist ik niet.
Ik blij dat ik een shiny had gevangen bij laatste raid tapu fini blijkt dus gegarandeerd -O-

Kan zijn dat ze mechaniek aanpassen. Btw officieel is masterbal maar 1 keer te krijgen in het originele spel :+ .

Kan dat nog een speciale event komt voor de holders onder ons.

Nog altijd nog een droom voor armored mewtwo :9

AnimeAdicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T4F.nl_Muad
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-02 21:12
Offens1490 schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 18:25:
[...]

Shiny 's 100% catch rate :? Dat wist ik niet.
Ik blij dat ik een shiny had gevangen bij laatste raid tapu fini blijkt dus gegarandeerd -O-

Kan zijn dat ze mechaniek aanpassen. Btw officieel is masterbal maar 1 keer te krijgen in het originele spel :+ .

Kan dat nog een speciale event komt voor de holders onder ons.

volgende keer pinab erop ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
[...]
Al rondgevraagd bij spelers in de buurt? Misschien heeft iemand er wel een over om te ruilen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raem
Offens1490 schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 18:13:
[...]

Kan allemaal
When used, it will catch any Pokémon you encounter in Pokémon GO without fail, whether it be in the wild, through Lure Modules, after Raid Battles, or while using your Daily Adventure Incense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
Raem schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 15:41:
[Afbeelding]

Zal mij benieuwen hoe ze na deze research te krijgen zijn . Ik gok voor een dikke coin prijs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Indicatie
[...]

Alleen in red/blue/yellow was dat zo (hoewel via missingno te omzeilen). Alle games daarna was het mogelijk extra masterballs te winnen/vinden. Dus zou niet raar zijn als het in pogo ook kan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online
Indicatie schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 23:08:
[...]

Alleen in red/blue/yellow was dat zo (hoewel via missingno te omzeilen). Alle games daarna was het mogelijk extra masterballs te winnen/vinden. Dus zou niet raar zijn als het in pogo ook kan.
Heb ik dan iets gemist in Ruby/Sapphire/Emerald en FireRed/LeafGreen? Dacht dat je er daar ook maar 1 kon krijgen per playthrough :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Offens1490
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/veeGtM9Ujf1kCIz-dCFCOyvVWpM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QXqzdEVVyPjSAM4M1epmcdqO.jpg?f=fotoalbum_large
Wel interessant en shiny shadow mewtwo :9 gelukkig wel in het weekend.

Oh wacht geen remotes dus helaas mijn dorp geen active community -O-

[ Voor 7% gewijzigd door Offens1490 op 18-05-2023 22:14 ]

AnimeAdicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online
En die 'Shard Refiner' gaat zeker 100 coins per stuk kosten? Leuk zo bovenop de prijs van Raid Passes :+

Geen community hier dus ik laat deze aan me voorbij gaan, wacht wel weer tot dat er een Team GO Rocket event incl. Special Research voorbij komt.

Shadow Mewtwo even in Raids tussendoor proppen zal voor velen op zich lekker uit komen: omdat Regice inmiddels al 2 maanden als Giovanni's Pokémon te vangen is zou het met het tempo van eerdere wisselingen van Giovanni's Pokémon zomaar pas ergens in het voorjaar van 2024 zijn eer Shadow Mewtwo weer terug keert bij Giovanni. Gebaseerd op mijn voorspelling van 2 maanden geleden:
Statiegeld schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 13:21:
[...]
..de geschiedenis van Giovanni's shadow Legendary Pokémons sinds 2019 hieronder op een rijtje [...]:

1. Articuno
2. Zapdos
3. Moltres

4. Raikou
5. Entei
6. Suicune

7. Mewtwo

8. Articuno
9. Zapdos
10. Moltres

11. Ho-oh (Apex-vorm kwam in 2022 beschikbaar via Masterwork Research)
12. Lugia (Apex-vorm kwam in 2022 beschikbaar via Masterwork Research)

13. Latias
14. Latios

15. Mewtwo

16. Registeel
17. Regice (huidige Pokémon)
18. Regirock?

19. Raikou?
20. Entei?
21. Suicune?

22. Mewtwo?

23. ???
24. ???
25. ???

26. ???
27. ???

28. ???
29. ???

30. Mewtwo?

[...]
Misschien wordt dit wel de nieuwe manier van Shadow Legendaries verkrijgen? Minder dan 48 uur zijn ze als Raid Boss te vinden voor een premium prijs (de huidige Special Researches zijn gratis), en als je wilt kun je een boost item kopen die het raiden makkelijker maakt als je last hebt van een doodgebloede community 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21-09 08:15
Ik vind shadowpokémon echt zo saai en lelijk. Jammer dat ze zo goed zijn.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09:50
Offens1490 schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 19:29:
[...]

Bro tip
Beste is eerst klagen dat je hem niet vangt op het forum, om dan dag erna een te vangen met slechte stats :+
Of een week erna er twee te vangen (en nog een shiny Aerodactyl erachteraan) *O*
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/davrUFsPeIryEWBW7WRIfulqD-o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KshjGTkdvoItfVJYil8xckyN.jpg?f=fotoalbum_large

Is er iets veranderd aan de G-birds? De eerste bleef zomaar in één great throw zitten maar de tweede ontsnapte twee keer, vloog twee keer niet weg maar bleef zitten en bleef de derde keer in mijn bal. Ben ik zo onwaarschijnlijk gelukkig of is het mechanisme aangepast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MED-iC-
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:40
hmmmmmz, golden lure blijft echt maar 30 minuten. jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:30

Haan

dotnetter

Er is echt geen pijl op te trekken met die shinies.. Nu 16 Fennekin gevangen, 3 shinies, allereerste was meteen al shiny 8)7

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekiejoekie
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-08 02:49
Haan schreef op zondag 21 mei 2023 @ 15:16:
Er is echt geen pijl op te trekken met die shinies.. Nu 16 Fennekin gevangen, 3 shinies, allereerste was meteen al shiny 8)7
Had hier sowieso niet te klagen. Een op elke 30 was gemiddeld shiny. In de laatste 5 minuten spawnden er nog 2 shiny bij mijn voordeur.

WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:56

hneel

denkt er het zijne van

Het verbaasde me wel dat er zo weinig 3*/4* tussen zat. Hier 1 op de 18 gemiddeld.
(Niet dat het me veel uitmaakt, want een echte topper is het niet)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skassie
Dacht er 1 minuut voor het einde aan dat het CD was vandaag.
Eerste de beste aangeklikt van de 10 die er stonden en was gelukkig een shinny. Die gevangen en toen was het over 🤣🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Je had nog zo'n speciale raid kunnen doen. Dan spawnen er daarna rondom nog een hele tijd Fennekins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
hneel schreef op zondag 21 mei 2023 @ 22:22:
Je had nog zo'n speciale raid kunnen doen. Dan spawnen er daarna rondom nog een hele tijd Fennekins.
Helaas geen tijd gehad om die te doen maar had zeker een mogelijkheid geweest. Tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14:17
Hier hadden we ook geen tijd, tijdens de pauze van een optreden dan toch even 38 fennekin gevangen, uiteraard 0 shinies. Op die community days krijg ik mijn shinies altijd super laat, eerste 100 meestal geen, en dan komen ze in sneltempo waardoor ik er alsnog 3 à 5 heb. Ik weet dat het waarschijnlijk maar gewoon zo lijkt, maar het gebeurt zo net te veel... bij mijn vriendin is er altijd een shiny in de eerste tien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T4F.nl_Muad
CD is zo random. Heb ooit met charmander flink gelopen en gevangen, maar slechts 1 shiny. Zat destijds dik over de 100 heen. En een CD met weinig tijd (Bagon) en steeds tussendoor even snel online en vangen pak je er 12 van de 50.
sixtiek schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 21:51:
[...]

Is er iets veranderd aan de G-birds? De eerste bleef zomaar in één great throw zitten maar de tweede ontsnapte twee keer, vloog twee keer niet weg maar bleef zitten en bleef de derde keer in mijn bal. Ben ik zo onwaarschijnlijk gelukkig of is het mechanisme aangepast?
ik had een staatslot gekocht die dag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galaxis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:58
Ik ben toch maar weer een pogo op gaan pakken, heb wat requests gestuurd aan mensen uit de lijst hier die in hetzelfde team zitten en in de regio wonen. Mijzelf ook toegevoegd aan de lijst. Heb pogo een hele tijd laten liggen wegens even geen interesse en andere drukke zaken. Eens kijken of we de fun weer kunnen vinden!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
1e shadow raid gedaan vanochtend, direct een shiny Beldrum

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:34
Mars18 schreef op maandag 22 mei 2023 @ 10:19:
1e shadow raid gedaan vanochtend, direct een shiny Beldrum
Hoe It het met de IV’s? Is dat 10/10/10?

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Rene schreef op maandag 22 mei 2023 @ 11:09:
[...]

Ik werk nooit met IV's ;)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• T4F.nl_Muad
Rene schreef op maandag 22 mei 2023 @ 11:09:
[...]

ik hoorde gisteravond 6-6-6 vanuit raids in Aus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Armada.
Mocht iemand her en der nog een verdwaalde code voor in de store hebben uit de Pokémon GO trading card producten: vergeet niet dat je ze nog ietsje langer dan een maand kan inwisselen in de store in de app, daarna vervallen ze. :) Al heb ik soms het idee dat er niet veel overlap zit tussen de fanbase van de TCG en van GO. :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• skassie
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vM6efZXAmDBs43jPJuwn3Owh7bw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hhuKn5LFMLYYN2miibPTAypA.jpg?f=fotoalbum_large

Gisteren shinny shadow beldum gevangen. Helaas waren de stats niet al te best maar voor de verzameling wel leuk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online
skassie schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 09:06:
[Afbeelding]

Gisteren shinny shadow beldum gevangen. Helaas waren de stats niet al te best maar voor de verzameling wel leuk
Schrale troost: een shadow is nog altijd beter dan een 100IV ;)

Straks als mega Metagross er is niet meer, maar tot die tijd een mooie shiny! :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Offens1490
Statiegeld schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 17:23:
[...]

Schrale troost: een shadow is nog altijd beter dan een 100IV ;)

Straks als mega Metagross er is niet meer, maar tot die tijd een mooie shiny! :Y
Puur door de shadow bonus ?
Wist ik niet.

Trouwens ben wel blij dat de refiner niet hoeft te kopen.

AnimeAdicted

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online
Offens1490 schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 17:47:
[...]

Puur door de shadow bonus ?
Wist ik niet.

Trouwens ben wel blij dat de refiner niet hoeft te kopen.
Qua PvE/Raids is een Shadow beter. Stel je Pokémon heeft een ATT stat van 100.

Als Shadow een bonus van 20% = 120 ATT
Als 100IV bonus van 15 = 115 ATT

Je DEF stat gaat wel naar de klote maar daar heb je bij PvE en raids weinig last van.

Bij een lvl50 Metagross zijn bij een normale 100IV en een 0IV Shadow de cijfers als het goed is als volgt, en voor de grap heb ik er nog even de stats van een 100IV Mega bij gezet:

Normaal:
ATT: 257
DEF: 228
STA: 190

Mega:
ATT: 300
DEF: 289
STA: 190

Shadow:
ATT: 242 + 20% = 290
DEF: 213 - 20% = 170
STA: 175

Qua ATT is een Shadow in dit geval zelfs bijna net zo sterk als de Mega die ooit komen gaat. Stel dat je Shadow Metagross wél 15 ATT heeft dan komt die na de Shadow boost uit op 308 ATT.

:+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Autofan1985
Idealiter heb je dus je Shadow Metagross in het veld geboost door een mega Metagross van een medespeler en vervolgens andersom. Gezien het verschil in bulk zou ik dan als tweede booster nog een Pokemon na de shadow Metagross zetten om het verschil in bulk op te vangen en proberen het zo te timen dat mijn mega er ongeveer in komt als die van mijn medespeler verdwijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 15:12
Weet iemand hier trouwens hoe het zit met Niantic Campfire, ik dacht dat dat onderhand al wel open was...

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
aDutchCow schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 14:05:
Weet iemand hier trouwens hoe het zit met Niantic Campfire, ik dacht dat dat onderhand al wel open was...
het zou vanaf 5 april voor iedereen toegangkelijk moeten zijn maar ik zie zelf in CF dat ik niet nieuwe mensen toe kan voegen omdat ik geen invites over heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skipe
Ik heb evt nog wel over, doe maar een PB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
5 man Mewtwo shadow tot 35% . Wauw wat een power zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
skassie schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 13:09:
5 man Mewtwo shadow tot 35% . Wauw wat een power zeg
Ouch. Hoe goed was je team? Levels? Pokemon?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skassie
Smultie schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 13:38:
[...]

Ouch. Hoe goed was je team? Levels? Pokemon?
3 lvl 40 en 2 x 32 met de goede samenstelling.

Later met 11 gedaan toen de rest kon en dat was eitje. Steeds 160 sec over.
Belangrijk was timing van de shards.

Hier hadden we 6 lvl 40 en 5 lagere. 3 raids gedaan en 3 gevangen.
Broertje van mij ving de shinny Mewtwo.

[ Voor 14% gewijzigd door skassie op 27-05-2023 16:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Armada.
https://store.pokemongolive.com/

Je kunt tegenwoordig ook buiten de app stores om je coins kopen bij Niantic. Gerekend in coins per euro is het daar goedkoper. Zojuist geprobeerd en werkte prima, gewoon betalen met iDeal ook.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Voor wie nog meer moeite had met de shadow Mewtwo.
Hier wordt uitgelegd hoe je die gems moet gebruiken:
YouTube: 20 Shadow Mewtwo Raids in Pokemon GO

Het punt is: zodra het beest 'enraged' is, oftwel zo'n paarse gloed krijgt, stoppen met aanvallen en je puur concentreren op die gems. Hij heeft er 8 nodig om weer normaal te worden, dus als je bv met z'n 4'en bent: 2 per persoon.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:02
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BKqP4OmpVYw2p_MrV7LXqAOg834=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2KyBNaNJ60vRZdWos34PR5Ic.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16:27
Wel blij met de shadow raids. Vooral dat ze nu een maand lang zijn elk weekend. (dan ben ik wel en keer in een grotere stad geweest).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

De speeltuin pokestop bij mijn huis (die net zo ver weg is dat ik er soms wel / soms niet bij kan) is opeens in een gym veranderd >:)
Ook weer een aantal nieuwe pokestops erbij in de buurt.

[ Voor 17% gewijzigd door Haan op 31-05-2023 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online
Zijn Shadow Raids de vervanger voor Giovanni battles? Balen voor de mensen die ooit die Giovanni Platinum Medal en bijbehorende outfit delen bij elkaar hadden willen sparen.

De content updates van juni doen me sterk denken aan hetgeen we in de maand van de Hoenn Tour ook voorgeschoteld kregen, ietwat teleurstellend.

Wel blij met de Heathran raid en Mega Swampert raid, van laatstgenoemde heb ik een 100IV maar alleen nog niet genoeg Mega Energy om een Mega Evolve te doen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Raem
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jRZaCCn7Ihf3tVLoJayL8qGJnl8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7sj1lzpPon0W0jUbbpA0UODx.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicMaikel
@Statiegeld wij kunnen volgende CD Best Friends worden, zitten 9 dagen er van af. Wil je daarvoor mijn gifts openen? :) En wil je een eitje aanzetten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online
MusicMaikel schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 20:58:
@Statiegeld wij kunnen volgende CD Best Friends worden, zitten 9 dagen er van af. Wil je daarvoor mijn gifts openen? :) En wil je een eitje aanzetten?
Yes, ik zal elke dag even braaf inloggen en je gifts openen!

De break die ik er op na houd bevalt me stiekem wel, maar hier maak ik wel even een uitzondering voor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skipe
Statiegeld schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 21:14:
[...]

Yes, ik zal elke dag even braaf inloggen en je gifts openen!

De break die ik er op na houd bevalt me stiekem wel, maar hier maak ik wel even een uitzondering voor :+
Ik zal je dan maar verwijderen want dit is een beetje zonde van mijn friendlist ruimte.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Autofan1985
Eindelijk Axew com day: kan ik niet spelen.... Beetje jammer dit Niantic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Ik ben een expert in het raden welke community day er aan komt, elke keer als mijn buddy genoeg candy heeft om te evolven naar zijn finale vorm - drie weken geleden was dat axew - komt er niet veel later een event waarbij je superveel candy kan krijgen :-D

5e pokestop van in de buurt is ook goedgekeurd hier, waar we vroeger 1 gym en 1 stop hadden, hebben we nu 4 gyms en 9 stops binnen een relatief kleine oppervlakte (nog andere mensen zijn er aan het aanvragen duidelijk).
Moest de stop van de buurvrouw haar kapel nog een gym worden zou het helemaal ideaal zijn :-)

Juni ziet er wel goed uit qua events.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
Ik heb sowieso sinds vandaag, en volgens mij ook al gister, dat ik geen eieren meer krijg uit een pokestop!?
Iemand anders die dit ook heeft? Mn tas met eieren zit dus niet vol en mis er 1.. die lege spot wordt niet meer opgevuld. Heel vaag...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carepolice
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:05
low_n_slow schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 14:14:
Ik heb sowieso sinds vandaag, en volgens mij ook al gister, dat ik geen eieren meer krijg uit een pokestop!?
Iemand anders die dit ook heeft? Mn tas met eieren zit dus niet vol en mis er 1.. die lege spot wordt niet meer opgevuld. Heel vaag...
Welke slots zijn dat? De bonus storage wordt namelijk niet gevuld door stops, maar 12k eieren van leaders en weekly rewards.

“Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
carepolice schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 14:17:
[...]

Welke slots zijn dat? De bonus storage wordt namelijk niet gevuld door stops, maar 12k eieren van leaders en weekly rewards.
De normale slots ;)
Dit euvel heb ik sinds de laatste update btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carepolice
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:05
low_n_slow schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 14:20:
[...]

De normale slots ;)
Dit euvel heb ik sinds de laatste update btw
Hmm, The Siph Road zegt dat eventueel je bag ook vol kan zijn. Dus je pokeballs enzo, wellicht als die vol is dat het daarom niet kan.

“Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
carepolice schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 14:24:
[...]

Hmm, The Siph Road zegt dat eventueel je bag ook vol kan zijn. Dus je pokeballs enzo, wellicht als die vol is dat het daarom niet kan.
Thanks voor het meedenken :) echter kan ik nog ruim 100 items in mn normale bag aan. Dus dat is het helaas ook niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skipe
low_n_slow schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 14:26:
[...]

Thanks voor het meedenken :) echter kan ik nog ruim 100 items in mn normale bag aan. Dus dat is het helaas ook niet :/
Pokemon storage dan? En krijg je wel eieren uit gifts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
skipe schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 14:31:
[...]

Pokemon storage dan? En krijg je wel eieren uit gifts?
Pokemon storage zit ook niet vol. Gifts wil ik nog niet proberen want in die eieren zit dit ene pokemon niet (larvesta) :P al weet ik niet of die er nog steeds inzit ivm het nieuwe seizoen...

[ Voor 11% gewijzigd door low_n_slow op 01-06-2023 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online
skipe schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 01:48:
[...]

Ik zal je dan maar verwijderen want dit is een beetje zonde van mijn friendlist ruimte.
Als je 400 man in je FL hebt staan en andere willen er in dan houd ik je niet tegen.

Maar als we Best Friends en dus een 200k XP bonus naderen dan zou ik het wel tof vinden om die eerst te behalen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skipe
Statiegeld schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 17:05:
[...]

Als je 400 man in je FL hebt staan en andere willen er in dan houd ik je niet tegen.

Maar als we Best Friends en dus een 200k XP bonus naderen dan zou ik het wel tof vinden om die eerst te behalen ;)
We zitten naar een paar maand net over great friends

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rh-1JF0AVj6_G0dHGBhSlW03CYE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/e3VKbrYzdKFvsRmjk6bxme2X.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o9BENVA9FKkUlrQqLfWY78eWu0o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZtcUKhtcFWoqcpFwEuRo6LrV.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V3BykUd8unOz1eZOHUtQmRHxtc4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Hxas6VCeSNGoZzgvfCUIDq1M.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
Lointje schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 09:46:
5e pokestop van in de buurt is ook goedgekeurd hier, waar we vroeger 1 gym en 1 stop hadden, hebben we nu 4 gyms en 9 stops binnen een relatief kleine oppervlakte (nog andere mensen zijn er aan het aanvragen duidelijk).
Moest de stop van de buurvrouw haar kapel nog een gym worden zou het helemaal ideaal zijn :-)
Nog tips hiervoor? Ik heb nu een paar keer geprobeerd een POI te nomineren en het wordt iedere keer afgewezen om mij volstrekt onbekende redenen. En dat terwijl het (afgaande op de guidelines) volgens mij best een goede stop is. Gaat om een pad gemaakt van zonnepanelen, best innovatief, eerste in zijn soort. In het publieke domein, vrij toegankelijk, geen auto's, chille plek voor voetgangers, opening/bestaan is te verifiëren met krantenartikelen, veel recreatie in de buurt, voorzien van goede foto bij daglicht en duidelijke Engelse beschrijving. Mega frustrerend hoe dat steeds afgewezen wordt maar wel iedere verdwaalde kast met drie boeken door moet gaan als minibibliotheek. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lointje
Je kan op zich wel bezwaar indienen als er eentje afgekeurd wordt en dan zijn het niantic employees die het nakijken ipv de community. Hier is er 1tje afgekeurd - wat ik op voorhand vermoedde - omdat het beeld niet vast staat en eigenlijk gewoon voor iemand zijn huis, dus ik dacht: ik probeer maar :-)

Verder zijn de tips vooral wat je zelf al omschrijft eigenlijk... ik vermoed dat de meesten gewoon naar de foto kijken en het afwijzen, dus eventueel een bijzonder duidelijke titel - maar ook daar gok ik dat je wel al "solar road" of zoiets gebruikt hebt.
Verder goede foto, duidelijke omschrijving, ideaal voor voetgangers, ...
Een weg is normaal geen nominatie waardig, maar zo'n solar road is toch wel interessant genoeg inderdaad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Ik had ook zoiets: een soort experimentele windturbine. Keer op eer afgewezen. Toen had ik plots mazzel dat Niantic hem keurde en toen kwam hij er wel door. (Een op de zoveel wordt random door Niantic zelf gekeurd. Je kan dat zien aan een klein ballon symbooltje bij je nominatie in Wayfarer)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Indicatie
Armada. schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 12:03:
[...]

Nog tips hiervoor? Ik heb nu een paar keer geprobeerd een POI te nomineren en het wordt iedere keer afgewezen om mij volstrekt onbekende redenen. En dat terwijl het (afgaande op de guidelines) volgens mij best een goede stop is. Gaat om een pad gemaakt van zonnepanelen, best innovatief, eerste in zijn soort. In het publieke domein, vrij toegankelijk, geen auto's, chille plek voor voetgangers, opening/bestaan is te verifiëren met krantenartikelen, veel recreatie in de buurt, voorzien van goede foto bij daglicht en duidelijke Engelse beschrijving. Mega frustrerend hoe dat steeds afgewezen wordt maar wel iedere verdwaalde kast met drie boeken door moet gaan als minibibliotheek. :+
Bezwaar indienen (mag geloof ik 1x per maand). Wordt dan inderdaad beoordeeld door Ninatic medewerker.
Heeft bij mij al een aantal afwijzingen alsnog op goedgekeurd gekregen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Armada.
Oh tof de optie voor een bezwaar wist ik niet eens, zojuist ingediend. Bedankt voor het meedenken.

Wat vinden jullie tot dusver van de nieuwe seizoenspawns? Altijd wel leuk om wat nieuw spul te zien rondlopen. *O* Line-up voor eieren (zie hier) wel wat saai.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lointje
Eieren zijn sowieso nooit mijn focus, ik heb er altijd wel ééntje insteken, maar het moet echt een goede 7km pool of zo zijn, of evt een 1/4e distance voor ik ook maar echt moeite doe om er wat uit te lopen. Anders pak ik de hoogste km's en zie ik wel als ze uitkomen.
Op zich zijn ze niet slecht, minimaal 10 IV punten per stat dacht ik, maar het is meer een mooi meegenomen ding dan er echt voor gaan. Al mag larvesta wel eens gaan spawnen uit de eitjes :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:29
Ik zag gisteren dat er allemaal nieuws stops en gyms bij zijn gekomen! Daardoor is het winkelcentrumpje hier in de buurt voorzien van een gym op alle punten, en heb ik (weer) een gym bereikbaar vanaf huis. Ook in de rest van de wijk zijn er meerdere stops bij gekomen. Het betreft een nieuwbouwwijk, dus sowieso veel nieuwe speeltuintjes enzo :).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SJfqUjLh3JEIpijW09zvzOitzew=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/i01LKOxhnjdKOXr1tuzFr3M1.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
mat.hi.as schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 07:42:
Ik zag gisteren dat er allemaal nieuws stops en gyms bij zijn gekomen! Daardoor is het winkelcentrumpje hier in de buurt voorzien van een gym op alle punten, en heb ik (weer) een gym bereikbaar vanaf huis. Ook in de rest van de wijk zijn er meerdere stops bij gekomen. Het betreft een nieuwbouwwijk, dus sowieso veel nieuwe speeltuintjes enzo :).
HIer in de buurt ook dus met de buddy hartjes gaat het goed per dag. Elke dag een nieuwe stop draaien. Moet alleen wel bijhouden welke ik nog niet gehad heb om per ongeluk niet een stop te draaien die ik de volgende dag ook had kunnen doen.

Gekukkig geeft mijn buddy ook aan dat hij een nieuwe gevonden heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
Tja ik weet nog niet of ik de pass wel ga halen. 15 euro voor een nieuwe pokemon vind ik best veel geld en weet niet of die later alsnog komt als freebie

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

skassie schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 10:39:
[...]

HIer in de buurt ook dus met de buddy hartjes gaat het goed per dag. Elke dag een nieuwe stop draaien. Moet alleen wel bijhouden welke ik nog niet gehad heb om per ongeluk niet een stop te draaien die ik de volgende dag ook had kunnen doen.

Gekukkig geeft mijn buddy ook aan dat hij een nieuwe gevonden heeft :)
Nieuwe stops hebben een wit cirkeltje er omheen dus heel eenvoudig te zien welke je nog niet gehad hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
Zowel global als Londen ziet er tof uit, zin in. *O* Stuk beter dan NYC in ieder geval. Uiteindelijk wordt het iets van tien tot vijftien Pokémon per habitat dus er hoeft nog niks aan de hand te zijn, maar de preview van de NYC spawns zijn wel echt beduidend van mindere kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

Het viel mij ook op dat er in 1 keer veel stops en upgrades naar gyms zij bijgekomen/gedaan.

Het enige dat ik vreemd vind is dat er hier een gym midden in een wijland staat omringd door sloten. Je kan er op geen enkele manier bij dus moet haast wel door de eigenaar zijn aangedragen.

Ik vraag mij af wat je daar dan aan hebt? Zover ik zie zit dezelfde Pokemon er vanaf het begin al in en niemand kan die er dus uitgooien :?

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:29
DukeBox schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 12:35:
Het viel mij ook op dat er in 1 keer veel stops en upgrades naar gyms zij bijgekomen/gedaan.

Het enige dat ik vreemd vind is dat er hier een gym midden in een wijland staat omringd door sloten. Je kan er op geen enkele manier bij dus moet haast wel door de eigenaar zijn aangedragen.

Ik vraag mij af wat je daar dan aan hebt? Zover ik zie zit dezelfde Pokemon er vanaf het begin al in en niemand kan die er dus uitgooien :?
Als je ervoor zorgt dat je een Pokemon erin zet waarvan je meer candy wilt hebben (zoals bijvoorbeeld een Axew, Larvesta) kan je 'oneindig' veel berries geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

mat.hi.as schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 12:39:
Als je ervoor zorgt dat je een Pokemon erin zet waarvan je meer candy wilt hebben (zoals bijvoorbeeld een Axew, Larvesta) kan je 'oneindig' veel berries geven.
Je krijgt toch geen candy bij het voeren van berries?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T4F.nl_Muad
DukeBox schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 13:08:
[...]

Je krijgt toch geen candy bij het voeren van berries?
daar heb je een kleine kans op ja

edit: even opgezocht en hij is ongeveer 0.5%. Verschijnt boven de stardust die je krijgt als je voert

[ Voor 20% gewijzigd door T4F.nl_Muad op 07-06-2023 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

T4F.nl_Muad schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 13:08:
edit: even opgezocht en hij is ongeveer 0.5%.
Dan loop ik wel een rondje met de Pokemon als buddy, 200 berries voeren aan 1 Pokemon in een gym ben je dagen, zo niet weken mee bezig.

Pagina: 1 ... 86 ... 96 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Friendship codes uitwisselen? dat kan hier!