• J-roenn
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-12 12:10
skassie schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 11:14:
[...]

leeggooien is vaak een spoofer .
of iemand die niet in de gaten had dat hij/zij al in 20 gyms zat.
als het vaker voorkomt idd vaak een spoofer.

• Wim8282
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-12 11:10
gwystyl schreef op donderdag 13 april 2023 @ 10:26:
Damn.... ik ben bijna lvl 45 (moet nog 10 Rocket leaders verslaan, heb al wel de benodigde 66,5M XP), maar ik realiseer me ineens na die post van @Hercule dat ik tot lvl 50 nog 100.000.000 XP moet harken, nog los van de andere requirements. Er van uitgaande dat ik dit in hetzelfde tempo doe als tot nu toe, duurt dat dus nog zo'n 10 jaar :X (in 2016 begonnen met het begin van PoGo in NL, met wisselende activiteitsperiodes). Ik zie mezelf niet nog eens 10 jaar in dit tempo doorgaan, dus ik ga er ergens van uit dat ik dat nooit ga halen
Wat ik altijd deed is m'n code zetten op pokemongofriendcodes.com . De ene keer krijg je een paar friend requests, de andere keer stuk of 15. Elke 24 uur kun je je code opnieuw op de site zetten. Doorgaan tot je bijna 400 vrienden hebt. Als ik met iemand vrienden was geworden zet ik daar de datum bij, en af en toe gewoon eens door je lijst scrollen en de inactieve vrienden verwijderen.

En dan elke dag zo veel mogelijk cadeautjes openen en versturen. Ben je met iemand best friends geworden? Wacht een paar dagen en gooi die daarna uit je vriendenlijst.

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20:50
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xQ9mocjwsNS_ALcTyJS_kf4DGeM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uiRxotAecry1HRLGlndFUUGg.jpg?f=fotoalbum_large

Ik moet echt eens m'n rare candy ergens voor gaan gebruiken. 8)7

https://psnprofiles.com/RaemNL

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:22

Haan

dotnetter

Lekker togepi candies binnenharken nu! Ik hoop nog een paar high level Togetics te vangen (weather boosted nu) om mee te traden.

En natuurlijk precies bij een trade tussendoor is dat een lucky trade :r

[ Voor 23% gewijzigd door Haan op 15-04-2023 15:37 ]

Kater? Eerst water, de rest komt later

• skassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:46
Gisteren duidelijk zichtbaar dat veel mensen klaar zijn met de game.
Waar andere CD ik meerdere groepjes tegen kwam nu welgeteld geen....

Wel een oude speler die aangaf geen zin meer te hebben.

Zelf 5 x shinny gevangen. Geen hundo , sterkste 98%

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:29

hneel

denkt er het zijne van

Het was ook niet echt een interresante CD vond ik. Togepi en Togekiss had ik allang shiny, dus hoefde er maar eentje te vangen voor de verzameling. De speciale move was geen STAB move, dus ik weet niet of die wel de moeite waard was. En ik had allang een Togekiss opgehoogd tot momenteel L45. Ook geen double XP, in tegenstelling tot de slowpoke van laatst toen ik wel 3 uur lang bijna non-stop gespeeld heb.

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-12 14:57
skassie schreef op zondag 16 april 2023 @ 09:36:
Gisteren duidelijk zichtbaar dat veel mensen klaar zijn met de game.
Waar andere CD ik meerdere groepjes tegen kwam nu welgeteld geen....

Wel een oude speler die aangaf geen zin meer te hebben.

Zelf 5 x shinny gevangen. Geen hundo , sterkste 98%
Gisteren in de Efteling wilde ik een 5* raid doen, kwam tot 3x toe niemand mee doen, ook invites van over de wereld kwam niemand opdagen.

1 shiny gevangen gisteren, viel nog tegen in de Efteling, was een shiny Buneary

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• melst90
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 16:37
Mars18 schreef op maandag 17 april 2023 @ 08:38:
[...]

Gisteren in de Efteling wilde ik een 5* raid doen, kwam tot 3x toe niemand mee doen, ook invites van over de wereld kwam niemand opdagen.

1 shiny gevangen gisteren, viel nog tegen in de Efteling, was een shiny Buneary
Efteling en PoGO valt sowieso tegen, weinig Pokemons en niemand die raids doet lijk het.
Enige voordeel is zijn de vele Pokestops.

• mr_evil08
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20:14
melst90 schreef op maandag 17 april 2023 @ 09:16:
[...]

Efteling en PoGO valt sowieso tegen, weinig Pokemons en niemand die raids doet lijk het.
Enige voordeel is zijn de vele Pokestops.
Spelers zijn er nog wel maar niemand heeft daar meer zin in idd, merken wij ook in onze whatsapp raid groep, sinds remote raiden duurder is geworden zijn er een heleboel mee gestopt, mensen willen niet fysiek komen.

Net zo bij gym,s niemand heeft zin om hem te legen maar als ze zien dat de gym op juiste kleur staat hoppen ze wel in, dit is mij al keer op keer opgevallen bij meerdere gym,s in mijn regio, maar goed ik doe er zelf ook aan mee, heb ik de coins gebeurd er niks meer.

Ik zie het terug aan de tijden, spelers staan er zo enkele dagen in maar wel vrij vlot achter elkaar.

[ Voor 7% gewijzigd door mr_evil08 op 17-04-2023 09:31 ]

WP | SP, Daikin FTXM35M/RXM35M

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20-12 21:56
Ik ben net meer mensen tegengekomen deze CD dan normaal, want het was supergoed weer. Al waren dat wel vooral tieners, dus die gooien sowieso niet zoveel geld tegen het spel aan en hebben dus ook niet "ge-rage-quit".
Ik heb veel XL candy verzameld, zou een togekiss naar 50 kunnen brengen. De shiny's kwamen laat, pas na 120 pokemon de eerste, maar dan tegen 150 had ik er vier en dat was voldoende. De 1/4 egg distance was ook fijn.
Ik merk weinig van de veranderingen, maar ben dan ook een f2p player. ietsje meer sparen voor een remote raid pas, veel meer impact is het niet.
Dat mensen in gyms bijzetten maar zelf niet overnemen was bij ons al meer dan een jaar een 'probleem', ook beetje de lokale overmacht van team rood dat afschrikt denk ik.
Heb alleszins nog wat pokestops bijgevraagd, in de hoop dat die aan ons huis een gym wordt :-)

• mr_evil08
@Lointje mbt Mom,s bijzetten in Gym,s maar niet overnemen heeft hier niets te maken dat een bepaalde kleur "afschrikt" als ik hem overneem blijft die ook gewoon voor een week erop staan.

Het lijken mensen te zijn die erlangs komen in de auto bijvoorbeeld en dan net genoeg tijd hebben tijdens voorbij rijden om een pokemon erin te zetten(zijn vaak wel altijd dezelfde namen).

Op deze manier worden alt accounts wel aangemoedigd om te gebruiken om je eigen pokemon eruit te halen.

[ Voor 16% gewijzigd door mr_evil08 op 17-04-2023 09:52 ]

• mr_evil08
J-roenn schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 12:45:
[...]

of iemand die niet in de gaten had dat hij/zij al in 20 gyms zat.
als het vaker voorkomt idd vaak een spoofer.
Kan ook gewoon een griefer in de buurt zijn, hier hebben wij dat bij 1 specifieke gym.

• skassie
Raem schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 14:36:
[Afbeelding]

Ik moet echt eens m'n rare candy ergens voor gaan gebruiken. 8)7
Rare candy gebruiken om al je scatterbug te evolueren :)

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 22-10 14:37
mr_evil08 schreef op maandag 17 april 2023 @ 09:28:
[...]

Spelers zijn er nog wel maar niemand heeft daar meer zin in idd, merken wij ook in onze whatsapp raid groep, sinds remote raiden duurder is geworden zijn er een heleboel mee gestopt, mensen willen niet fysiek komen.

Net zo bij gym,s niemand heeft zin om hem te legen maar als ze zien dat de gym op juiste kleur staat hoppen ze wel in, dit is mij al keer op keer opgevallen bij meerdere gym,s in mijn regio, maar goed ik doe er zelf ook aan mee, heb ik de coins gebeurd er niks meer.

Ik zie het terug aan de tijden, spelers staan er zo enkele dagen in maar wel vrij vlot achter elkaar.
Dat van die gyms merk ik al een jaar of 2. De actieve spelers hebben de boel inmiddels wel goud en die tikken eigenlijk alleen nog gyms om als iemand coins wilt. Krijg zelf ook geregeld verzoeken van met name rood om een bepaalde gym om te tikken. Kleine moeite om dat even te doen als ik toch een rondje doe. :)

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-12 13:01
Ik heb eigenlijk het hele pokemon gebeuren overgeslagen
Maar nu wil mijn zoontje wel pokemons vangen. Maar nu zijn zijn pokeballen altijd snel op.
Hoe kan je er meer krijgen? als in zijn rugzak.

• Haan

Haan

dotnetter

@chimera2 Voor 200 muntjes koop je 50 extra item storage. En het helpt om een ruime hoeveelheid vrienden te hebben, zodat je je voorraad via gifts op peil kunt houden, dat kost minder moeite dan pokestops draaien.
Maar links- of rechtsom zal je wel wat tijd moeten besteden om de voorraad ballen op peil te houden.

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-12 13:01
Haan schreef op maandag 17 april 2023 @ 10:59:
@chimera2 Voor 200 muntjes koop je 50 extra item storage. En het helpt om een ruime hoeveelheid vrienden te hebben, zodat je je voorraad via gifts op peil kunt houden, dat kost minder moeite dan pokestops draaien.
Maar links- of rechtsom zal je wel wat tijd moeten besteden om de voorraad ballen op peil te houden.
dank je wel haan. Hij loopt ook wel rond. Maar zijn ballen zijn altijd op

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:09

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Pokestops spinnen! En hoe vaker je een bepaalde stop spint, hoe meer je krijgt. En gyms waar iemand van je team in staat krijg je ook meer.

[ Voor 77% gewijzigd door Maasluip op 17-04-2023 11:43 ]

Signatures zijn voor boomers.

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:56

gwystyl

Beugeltje dan maar?

chimera2 schreef op maandag 17 april 2023 @ 11:19:
[...]

Beter leren gooien ;)

Mijn zoontje heeft het ook. Als hij gooit, gaan de ballen alle kanten op en is er maar één op de 3 à 4 raak, en uiteraard blijft de Pokémon niet altijd zitten.

Als je curveballen gooit, is de kans op het vangen van een Pokémon groter dan bij een recht gegooide bal. Het kan dus lonen om netter te leren gooien. Voor mij is het inmiddels zo'n gewoonte geworden dat ik het lastiger vind om een bal recht te gooien dan met een boogje O-)

Het is wel een beetje een beginnersprobleem. Op een gegeven moment heb je zoveel ballen gegooid dat je er handiger in wordt en dus vaker raak gooit, en als je zoals hierboven gezegd wordt genoeg muntjes gebruikt om je storage uit te breiden en cadeautjes opent, heb je op een gegeven moment eigenlijk geen last meer van geen ballen. Ik heb nu een storage van zo'n 2300, en moet om de haverklap ballen (en/of berries) weggooien omdat mijn storage alsnog vol is. Gewoon volhouden en het komt op een gegeven moment wel goed 8)

[ Voor 23% gewijzigd door gwystyl op 17-04-2023 11:56 ]

• skassie
chimera2 schreef op maandag 17 april 2023 @ 10:54:
Ik heb eigenlijk het hele pokemon gebeuren overgeslagen
Maar nu wil mijn zoontje wel pokemons vangen. Maar nu zijn zijn pokeballen altijd snel op.
Hoe kan je er meer krijgen? als in zijn rugzak.
Vergeet de Friendlist hieronder niet te gebruiken om mensen toe te voegen. Krijgt je zoontje genoeg cadeautjes binnen dat hij straks bagspace moet gaan kopen ;)

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

En muntjes verdienen door in gyms te gaan zitten. Elke dag kan je max 50 muntjes verdienen. Geef in het begin prioriteit aan item en pokemon storage.

• J-roenn
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-12 12:10
mr_evil08 schreef op maandag 17 april 2023 @ 09:46:
@Lointje

Het lijken mensen te zijn die erlangs komen in de auto bijvoorbeeld en dan net genoeg tijd hebben tijdens voorbij rijden om een pokemon erin te zetten(zijn vaak wel altijd dezelfde namen).
Hier in Middelburg zie je ook heel goed bij welke Gyms de bussen langsrijden, als je een bus met scholieren langs ziet komen dan zie je daarna vaak de gym vol zitten met nieuwe Pokemon...

• Stormtrooper
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

WTF, ik zat nog in tab3 van Mystic Hero, moest alleen nog 1km lopen. Start met PG op, krijg 3* de melding "streak broken" en moet de hele tab opnieuw doen (dus 3* excellent gooien, 5 candy met buddy lopen en 10 evolves)...

Vertel het aan mijn dochter (die in dezelfde tab zit, alleen nog 2km moet lopen), ze start PG op en krijgt precies hetzelfde...

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

• skipe
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06-12 14:00
Stormtrooper schreef op maandag 17 april 2023 @ 22:40:
WTF, ik zat nog in tab3 van Mystic Hero, moest alleen nog 1km lopen. Start met PG op, krijg 3* de melding "streak broken" en moet de hele tab opnieuw doen (dus 3* excellent gooien, 5 candy met buddy lopen en 10 evolves)...

Vertel het aan mijn dochter (die in dezelfde tab zit, alleen nog 2km moet lopen), ze start PG op en krijgt precies hetzelfde...
Had ik idd ook al, had de 5candies met buddy nog niet en de rest wel... Nu staat alles op 0

• Lointje
Ja had ik ook voor, best wel irritant. Vooral het lopen met de buddy. Zou op zich wel een 1km even kunnen terugsteken en poffin in rammen, maar wou eigenlijk gewoon verder candy met mijn 3km buddy halen.

Sowieso was de quest al raar, want ik kreeg niets van verhaal, dus waarschijnlijk hebben ze dat gefixed, maar is er daardoor een soort van reset geweest.

• macscot
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-12 09:56
chimera2 schreef op maandag 17 april 2023 @ 11:19:
[...]

Elk begin is lastig. Maar de gouden tips hierin zijn.

Ze je pokemons in Gyms. Maakt niet uit hoe sterk ze zijn.
Spaar je muntjes op. Zodra je er 200 hebt koop extra ruimte in je tas.

Herhaal dit proces totdat je +/- 1000 tas ruimte hebt.
Nu kun je beginnen met een gezonde inhoud van je tas samen te stellen.

hou daarbij ongeveer de volgende aantal / percentages in aan.
Evolutions items -> Per item nooit meer dan 5 stuks rest verwijderen. (6x5 = 30)
TM's -> Elite TM's bewaren, Normale TM's Fast & Charged maximaal 10 per stuk rest verwijderen. (gokje 30 items)

Lures-> Gebruik ze tijdens ComDays maximaal 30 lures in totaal in voorraad (30 in voorraad)

Raid Passes -> hier is altijd ruimte voor NOOIT verwijderen! (voor meeste beginners +/- 20 stuks)

Other Items -> Poffin, gebruiken maximaal 5 op voorraad houden. Rare Candy Maximaal 15 op voorraad houden rest op legendary Pokemon investeren die je wil poweruppen. (20 stuks hier in totaal)

Trainer Boosts -> Altijd bewaren maar wel gebruiken. Beginnende speler zal er hier maximaal 30 stuks van kunnen hebben. Als je een rondje gaat wandelen star piece aan incense aan en zorgen dat je van beide maximaal 10 op voorraad hebt. Lucky eggs altijd bewaren voor evenementen. (maximaal 40 stuks)

Berries:
Razz Berry maximaal 15 stuks, rest verwijderen.
Nanab Berry maximaal 10 stuks, rest verwijderen
Pinap Berry -> Sparen en gebruiken
Golden en Silver Berry sparen en gebruiken.

Ballen slaan we even over

Medicine
Potions gebruiken of weggooien
Super Potion gebruiken of weggooien
Hyper Potion maximaal 40 stuks bewaren
Max Potion maximaal 40 stuks bewaren
Revive maximaal 20 stuks bewaren
Max revive maximaal 40 stuks bewaren.

Als je nu de verschillende onderdelen bij elkaar op telt kom je op het volgende uit.
Evolution = 30
TM's = 30
Lures = 30
Passes = 20
Other items = 20
Boosts = 40
Berry = 25 + ?

Totaal zit je nu op 195 items. Laten we zeggen 200.

De overige 800 aan ruimte gaat op Pinab berry's en ballen.

Zit je tas vol verwijder pokebals en blijf door draaien op stops.
Hiermee vul je Pinab Berry's aan en Great of Ultra balls.

• MsD
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:41

MsD

Berries natuurlijk niet zomaar weggooien, maar aan je beesten in een gym voeren. Krijg je toch weer gratis stardust voor..

Ik doe twee keer itembag één keer Pokémon storage met mijn munten. En probeer elke dag een raid te doen. Al is het maar een één ster, is toch een hoop xp.

En zodra er weer een leuke 5 sterren raid is die proberen te doen, al dan niet remote. Zijn toch de bijzondere pokémon.

En verder lekker lopen en vangen. Dat is het spel 😋

Veel vriendjes stuwen je level zeker in het begin hard op, en gifts weggeven geeft ook xp.

• LazySod
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18:46

LazySod

Scumbag with a mission

Bij mij ging die precies andersom. Van fase 2 naar fase 3 en van fase 3 naar fase 4, had in beide gevallen het loop deel nog openstaan. Vreemde melding (gister "streak broken", vandaag "1 Pokemon evolved"), en prompt de rest van de fase compleet zonder wat gedaan te hebben.

Proof is the idol before whom the pure mathematician tortures himself. (Sir Arthur Eddington)

• skipe
LazySod schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 22:05:
[...]

Bij mij ging die precies andersom. Van fase 2 naar fase 3 en van fase 3 naar fase 4, had in beide gevallen het loop deel nog openstaan. Vreemde melding (gister "streak broken", vandaag "1 Pokemon evolved"), en prompt de rest van de fase compleet zonder wat gedaan te hebben.
https://twitter.com/niant.../1648401005778804737?s=46

• Autofan1985

Had ik ook. Direct een melding gemaakt en een dag later was het verholpen en alles uitgespeeld.

• Mars18
Gaaf zeg, hoop wel dat ze ooit weer verder gaan dan level 50

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• skassie
Mars18 schreef op donderdag 20 april 2023 @ 15:06:
[...]

Gaaf zeg, hoop wel dat ze ooit weer verder gaan dan level 50
mag van mij wel ff wachten. Bijna 42 dus nog lange weg te gaan :)

• Mars18
skassie schreef op donderdag 20 april 2023 @ 15:19:
[...]

mag van mij wel ff wachten. Bijna 42 dus nog lange weg te gaan :)
Na level 50 lijkt mij xp harken nutteloos, of tellen ze wel mee als er ooit level 60 komt ?

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Mars18 schreef op donderdag 20 april 2023 @ 15:33:
[...]

Na level 50 lijkt mij xp harken nutteloos, of tellen ze wel mee als er ooit level 60 komt ?
Dat was wel zo toen L41-L50 er bij kwam. Sommigen waren toen zo klaar.

• maDDog83
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 19-12 14:27
Ik doe toch iets verkeerd denk als ik mijn stats ernaast leg..
en ik ben bijna level 45 :o

Pokemon caught: 116.677
Raids won: 164
Pokestops visited: 98.192

[ Voor 3% gewijzigd door maDDog83 op 21-04-2023 15:58 ]

• Raem
maDDog83 schreef op vrijdag 21 april 2023 @ 15:57:
[...]

De stats uit die afbeelding is alleen wat ik gehaald heb van level 49 naar 50.

• mr_evil08
Mars18 schreef op donderdag 20 april 2023 @ 15:33:
[...]

Je XP counter blijft doorlopen dus mocht er ooit hogere lvl,s komen schiet je weer door.
Maar ik betwijvel of dat ooit gaat gebeuren gezien 50 een heel mooi getal is, er gaat toch geen voordeel meer komen behalve het getalletje omdat je anders een te groot voordeel hebt tegenover beginnende spelers.

Ik zelf ben gestopt met XP farmen bij lvl 40 en doe de opdrachten bewust niet zodat het op lvl 40 blijft staan omdat er toch geen voordeel meer is op hogere lvl,s.

[ Voor 39% gewijzigd door mr_evil08 op 21-04-2023 16:09 ]

• T4F.nl_Muad
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-02 21:12
mr_evil08 schreef op vrijdag 21 april 2023 @ 16:06:
[...]

Je XP counter blijft doorlopen dus mocht er ooit hogere lvl,s komen schiet je weer door.
Maar ik betwijvel of dat ooit gaat gebeuren gezien 50 een heel mooi getal is, er gaat toch geen voordeel meer komen behalve het getalletje omdat je anders een te groot voordeel hebt tegenover beginnende spelers.

Ik zelf ben gestopt met XP farmen bij lvl 40 en doe de opdrachten bewust niet zodat het op lvl 40 blijft staan omdat er toch geen voordeel meer is op hogere lvl,s.
ook al is het maar een klein voordeel: hogere levels pokes is wel degelijk een voordeel. Net als de rewards bij level ups (incubators, lures, raid tickets). Alle besjes en ballen maken me niet zoveel uit, maar de items waren toch leuk

• Raem

• Lointje
T4F.nl_Muad schreef op vrijdag 21 april 2023 @ 16:52:
[...]

ook al is het maar een klein voordeel: hogere levels pokes is wel degelijk een voordeel. Net als de rewards bij level ups (incubators, lures, raid tickets). Alle besjes en ballen maken me niet zoveel uit, maar de items waren toch leuk
Je kan pokemons levelen tot 10 levels boven je huidig level, dus vanaf lvl 40 zit je daar ook aan de maximum. Dat gezegd zijnde vind ik de level challenges wel leuk om naar iets toe te werken om het interessant te houden

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13:57
Lointje schreef op zaterdag 22 april 2023 @ 12:01:
vind ik de level challenges wel leuk om naar iets toe te werken om het interessant te houden
Eens. Ik ben onderweg naar lvl50 en was benieuwd hoe lang ik er over zou doen om de benodigde 999 excellent throws te gooien.Het is me gelukt in drie weken, was een leuke uitdaging 8) .

Nu nog dik 20 miljoen XP :+ ...

• Offens1490
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:01
Iemand nog een uitnodiging over voor campfire ?

AnimeAdicted

• mr_evil08
T4F.nl_Muad schreef op vrijdag 21 april 2023 @ 16:52:
[...]

Hogere lvl poke,s zijn er niet lvl 40 trainer is de limiet, je poke,s worden niet meer sterker.

• skipe
mr_evil08 schreef op zaterdag 22 april 2023 @ 21:07:
[...]

Hogere lvl poke,s zijn er niet lvl 40 trainer is de limiet, je poke,s worden niet meer sterker.
Huh

• Raem
Waarschijnlijk bedoelt hij dat je vanaf trainer lvl 40 je pokémon naar lvl 50 kan brengen.

• Lointje
Offens1490 schreef op zaterdag 22 april 2023 @ 15:05:
Iemand nog een uitnodiging over voor campfire ?
Ik zie dat je ondertussen al uitgenodigd bent, klopt dat?

• mr_evil08
Er is een lvl cap wanneer je trainer lvl 40 bereikt kan je niet hoger meer lvl,en
Trainer lvl 40 tot 50 zijn hetzelfde, pokemons blijven tot max lvl 50.

Mocht er ooit trainer lvl 60 komen verwacht ik niet dat Pokemons ook weer sterker kunnen worden.

[ Voor 43% gewijzigd door mr_evil08 op 23-04-2023 09:18 ]

• mr_evil08
Raem schreef op zaterdag 22 april 2023 @ 23:15:
[...]

Waarschijnlijk bedoelt hij dat je vanaf trainer lvl 40 je pokémon naar lvl 50 kan brengen.
Nee trainer lvl 40 tot 50 zijn hetzelfde kwa pokemon lvl,s
Je Pokemon,s kunnen maar tot lvl 50 en dat bereik je al bij trainer lvl 40.

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Lointje schreef op zondag 23 april 2023 @ 07:06:
[...]

Mocht je er nog eentje hebben: SmultieF in Pokemon Go

• Raem
mr_evil08 schreef op zondag 23 april 2023 @ 09:15:
[...]

Nee trainer lvl 40 tot 50 zijn hetzelfde kwa pokemon lvl,s
Je Pokemon,s kunnen maar tot lvl 50 en dat bereik je al bij trainer lvl 40.
Ja, dat is precies wat ik zeg. ;) Pokemon kun je upgraden tot Trainer lvl + 10 met een max van 50. Dus vanaf Trainer lvl 40 kun je ze naar lvl 50 krijgen.

• Offens1490
Lointje schreef op zondag 23 april 2023 @ 07:06:
[...]

Klopt, na jouw reactie ben ik gaan kijken blijkbaar heeft iemand mij toegevoegd thx.
Appart dat ik geen melding kreeg dat ik een uitnodiging had. ;)

Hebben wij nog een eigen community/groep?

[ Voor 6% gewijzigd door Offens1490 op 23-04-2023 20:28 ]

AnimeAdicted

• Indicatie
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 18:15
Offens1490 schreef op zondag 23 april 2023 @ 20:22:
[...]

Klopt, na jouw reactie ben ik gaan kijken blijkbaar heeft iemand mij toegevoegd thx.
Appart dat ik geen melding kreeg dat ik een uitnodiging had. ;)

Hebben wij nog een eigen community/groep?
Jazeker:
https://campfire.onelink....lNGM1MjJjMDg2NSZpPXRydWU=

• Lointje
Smultie schreef op zondag 23 april 2023 @ 09:55:
[...]

Mocht je er nog eentje hebben: SmultieF in Pokemon Go
DM me even je vriendcode dan, ik zie je niet in de excel met alle codes en ik denk dat ik in campfire enkel vrienden kan uitnodiging sturen.

• macscot
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-12 09:56
maDDog83 schreef op vrijdag 21 april 2023 @ 15:57:
[...]

Nah niet echt. Soms zijn er weken of events met bonussen dat slaat nergens op.

Vorig jaar kreeg je een keer voor nieuwe Pokestops even uit mijn hoofd gezegd 3000 xp per stop.

Ik zat dat weekend in het centrum van Lissabon. Een Tramritje door het historische gedeelte van de stad +/- 90 minuten. Leverde destijds 2 miljoen punten op.

Een paar weken geleden tijdens de Slowbro ComDay heb ik 3 miljoen xp in 3 uur spelen gepakt.

Als je dat soort events een beetje in de gaten houdt pak je met weinig speeltijd/moeite heel veel xp.

• skassie
Je kunt wel zien dat er minder gespeeld wordt. Zelf het forum wordt minder gevuld.
@Statiegeld jij helemaal gestopt??

• Statiegeld
  • Niet online
skassie schreef op woensdag 26 april 2023 @ 14:41:
Je kunt wel zien dat er minder gespeeld wordt. Zelf het forum wordt minder gevuld.
Ik heb sinds de vrijdag voor Togetic CD de app niet meer aangeraakt, bevalt me stiekem wel :+

• skassie
Statiegeld schreef op woensdag 26 april 2023 @ 17:13:
[...]

Ik heb sinds de vrijdag voor Togetic CD de app niet meer aangeraakt, bevalt me stiekem wel :+
Hoe kunnen we dan nu ooit BFFF worden :)

• Statiegeld
  • Niet online
skassie schreef op woensdag 26 april 2023 @ 17:14:
[...]

Hoe kunnen we dan nu ooit BFFF worden :)
Die dag zal ooit aanbreken, maar deze 'vakantie' is wel even lekker, ben me.

I'll be back 8)
Edit: waarschijnlijk bij een eerstvolgend event met 2x of 3x Catch XP ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Statiegeld op 26-04-2023 17:36 ]

• Wim8282
Pokémon GO Fest
London, England - August 4,5 and 6
Osaka, Japan - August 4,5 and 6
New York City, USA - August 18, 19, 20
Global - August 26-27

• Armada.
  • Registratie: Maart 2008
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c-_Itim42kjsKPNYu0M_qQWrJbc=/x800/filters:strip_exif()/f/image/4YYzjDtHGFTN6IPhuf2bLOrC.png?f=fotoalbum_large

Kaartje voor Londen is gekocht en hotel is geboekt, let's gooo. *O* Ik heb het kaartje gekocht met the whole mikmak aan add-ons dus ik kijk in ieder geval uit naar een tof weekend PoGO in een leuke stad. Met name de citywide gameplay-addon kijk ik naar uit, het mocht vorig jaar in Berlijn van mij best langer duren.

• Lointje
Veel plezier!

De komende events zijn iets minder spannend precies, maar op zich is mei weer mooi gevuld. Mega pinsir kijk ik naar uit.

• Offens1490
Lointje schreef op donderdag 27 april 2023 @ 10:57:
Veel plezier!

De komende events zijn iets minder spannend precies, maar op zich is mei weer mooi gevuld. Mega pinsir kijk ik naar uit.
"Pin" :+ mij maar een invite via campfire doe wel mee.

AnimeAdicted

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-12 16:22
88 pond met alle addins zonder t-shirt vind ik best prijzig voor hetgeen wat je ervoor terugkrijgt, zeker na het fiasco wat de Hoenn tour was.

Maar ieder zijn ding, ik ga er iig geen geld aan uitgeven, zelfs 15 euro voor een global ticket is mij teveel voor wat ze hoogstwaarschijnlijk ervoor gaan geven. Die 5 euro in 2021 voor het 5 jarig bestaan was wel te doen, maar al de andere jaren, niet voor mij weggelegd.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RJ0QcCks1QiA3KpE_JyNNciWTRk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BkoRxkvzRZxve2fsuInMn94G.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• MadRed
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 18:46
Armada. schreef op donderdag 27 april 2023 @ 02:30:
[Afbeelding]

Kaartje voor Londen is gekocht en hotel is geboekt, let's gooo. *O* Ik heb het kaartje gekocht met the whole mikmak aan add-ons dus ik kijk in ieder geval uit naar een tof weekend PoGO in een leuke stad. Met name de citywide gameplay-addon kijk ik naar uit, het mocht vorig jaar in Berlijn van mij best langer duren.
Let op dat je data niet geldt daar. Sinds de Brexit betaal je het volle "pond" voor mobiele data. Ik ken iemand die daar geen rekening mee had gehouden en erg schrok toen die thuis kwam.

• Wim8282
Ik weet niet hoe het bij andere providers zit, maar bij KPN kost Engeland totaal niks extra.
Verenigd Koninkrijk: dezelfde tarieven als in Nederland
Jij kunt gewoon blijven internetten, bellen en sms’en uit je huidige abonnement zoals je gewend bent. Je hoeft geen Extra Bundel aan te zetten.

• Armada.
Akaendra schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 10:05:
88 pond met alle addins zonder t-shirt vind ik best prijzig voor hetgeen wat je ervoor terugkrijgt, zeker na het fiasco wat de Hoenn tour was.

Maar ieder zijn ding, ik ga er iig geen geld aan uitgeven, zelfs 15 euro voor een global ticket is mij teveel voor wat ze hoogstwaarschijnlijk ervoor gaan geven. Die 5 euro in 2021 voor het 5 jarig bestaan was wel te doen, maar al de andere jaren, niet voor mij weggelegd.
Zelf beoordeel ik de waarde meer op de 'ervaring' dan sec op de spawns, bonussen, raids of andere in-game facetten. Bij een global Go Fest is dat natuurlijk wel een hele logische denkwijze, je koopt dan immers puur de in-game ervaring, maar ik merkte zelf bij Go Fest in Berlijn dat het meer voelde als een hele leuke dag waarbij het spel de bonus was. Mooie wereldstad in een ander land, leuk aangekleed park, merchandise maar bovenal: roedels met mensen die het spel ongegeneerd net zo leuk vinden als ikzelf. :P Dus ik zie dat bedrag niet als de prijs voor het in-game event en waardeer het iets breder. Maar desalniettemin kan ik mij alsnog heel goed voorstellen hoor dat veel mensen bij zulke bedragen denken van nou, mij niet bellen.

Meer hier voornemens naar Londen te gaan? Saporo waren de early bird kaartjes al uitverkocht zie ik.

• skassie
CD vandaag. 3 uur vangen. 3 shinny nul hundo. Jammer

• Wim8282
Heel jammer maar ik sla londen over. Sowieso krijg ik waarschijnlijk geen vrij meer, dan had ik de datum eerder moeten weten. En naar Londen is ook lastig met de auto, 6/7 uur onderweg, met ferry of trein en dan ook nog links rijden.

Ik ben aan het proberen vrij te krijgen voor global 26/27 augustus.

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:45
skassie schreef op woensdag 26 april 2023 @ 14:41:
Ik heb sinds de laatste prijsverhoging ook een stuk minder gespeeld. In ieder geval geen geld meer gebruikt voor passes etc.

Wilde gisteren de CD doen maar had een hardloopwedstrijd en bierfeest gelijk erna…

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

• Lointje
Ik had me van dag vergist. Stond vandaag om 14:15 me af te vragen waar al die swinubs gebleven waren. 8)7
We waren zaterdag al van 12 bij vrienden tot 's avonds, dus het had er sowieso niet in gezeten maar toch, grappig momentje

• Indicatie
Lointje schreef op zondag 30 april 2023 @ 17:13:
Ik had me van dag vergist. Stond vandaag om 14:15 me af te vragen waar al die swinubs gebleven waren. 8)7
We waren zaterdag al van 12 bij vrienden tot 's avonds, dus het had er sowieso niet in gezeten maar toch, grappig momentje
Ik was gisteren aan het shoppen en zette om 13.55u mijn gotcha aan. Toen ik na een uur checkte had ik pas door dat het CD was toen ik zag dat ik ladingen swinubs gevangen had 😁
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BqffsrsGxVONSk-V-KrkK-xcgXM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EmdUDlgl6vPV9gPYDaeih8Hf.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• sixtiek
Hebben jullie toevallig plannen om hierheen te gaan?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TyyCKQVaooOJNj54-A8xl6GoErY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/tvtpaNTYQHLoppRuhCkFF3Y2.png?f=fotoalbum_large
Ik heb nog geen Unown M maar heb verder geen interesse in de rest van het evenement. Wat denken jullie, zou je van buiten die evenementenhal ook de extra PokéStops kunnen spinnen voor die Unown field research?

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:21
Ik heb wel een Unown M, en geen rare dingen gedaan (Pokefest in het buitenland oid). Dus als dat het enige is waarvoor je naar Azië zou gaan, kan ik je (of iemand anders) er wel aan helpen :D

• sixtiek
mat.hi.as schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 00:06:
Ik heb wel een Unown M, en geen rare dingen gedaan (Pokefest in het buitenland oid). Dus als dat het enige is waarvoor je naar Azië zou gaan, kan ik je (of iemand anders) er wel aan helpen :D
Die infographic had wel duidelijker gekund, het is dus niet in Azië maar in Gorinchem :+ . Maar evengoed ligt dat voor mij niet naast de deur.

Maar ik vroeg me dus af of de stopjes met Unown field research bereikbaar zouden zijn van buiten de hal. Anders heeft het wat mij betreft geen zin om te gaan.

[ Voor 0% gewijzigd door sixtiek op 02-05-2023 00:51 . Reden: spelling ]

• Armada.
https://old.reddit.com/r/...1351d6u/larvesta_in_eggs/

Larvesta is in de zeldzaamste tier geplaatst. :-( Gaan jullie nog extra eieren hatchen nu met die verhoogde kans op shiny uit eieren? Let wel: alleen 2, 5 en 10 kilometer, niet 7. Vrees dat mantyke full odds is.

• T4F.nl_Muad
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-02 21:12
extra incubators vind ik zo zonde. Heb toch echt weinig leuks kunnen hatchen in dit soort periodes. Vorige keer wel een torkoal, maar verder..ga wel voor larvesta, en bij eentje switch ik naar de 7 km eitjes. Zonder extra incubaors in te zetten.

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:21
sixtiek schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 00:42:
[...]

Die infographic had wel duidelijker gekund, het is dus niet in Azië maar in Gorinchem :+ . Maar evengoed ligt dat voor mij niet naast de deur.
Hahaha, te snel gelezen :+. Ligt niet aan de infographic, maar aan mij :D

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-12 16:22
ongeveer 1% kans dus op een larvesta XD. Waar zijn ze toch in godsnaam mee bezig bij Niantic.
Plus om te evolueren ook nog eens 400 candy.
Man man man man man dit bedrijf en zijn keuzes, ik begrijp ze niet.
Ik zie wel of ik het geluk heb met eitjes hatchen maar incubators zijn een coinwaste dus die gaan we niet halen.

• mr_evil08
Je kan ook voor jezelf realistische targets stellen in Pokemon Go zoals ik doe en niks geef om shiny,s of perfect, dat constante dwang van moet XYZ is precies van Niantic wil.

Net als remote raiden niet meer doe gezien ik geen 4 dagen ga gymen voor 1 pasje.
Spel moet leuk blijven en geen dagtaak dat vertik ik.

[ Voor 11% gewijzigd door mr_evil08 op 02-05-2023 12:28 ]

• Raem
Akaendra schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 11:20:
ongeveer 1% kans dus op een larvesta XD. Waar zijn ze toch in godsnaam mee bezig bij Niantic.
Plus om te evolueren ook nog eens 400 candy.
Man man man man man dit bedrijf en zijn keuzes, ik begrijp ze niet.
Ik zie wel of ik het geluk heb met eitjes hatchen maar incubators zijn een coinwaste dus die gaan we niet halen.
Dit is toch niks nieuws? Dat is hoe Pokemon Go altijd al is geweest, inspelen op FOMO zodat spelers de portemonnee trekken. Gewoon geduld hebben, dan komt er vanzelf een event waarbij je overspoeld wordt met Larvesta.

• skassie
Nog geen enkel 7km ei weten te bemachtigen dus kom maar op met de gifts

Verder wel geluk met Genesect. 2x gedaan en 2x shinny Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YGH8Y9q55FDHGbTAw1mXQPQ54zw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6bVChw30ade8DLVrI2OGne7v.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m_b6U1QyG2PLHmn37evonboAx2E=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qscRCeNFRa5imHgrpVvIhL3k.jpg?f=fotoalbum_large

• Mr. Bronkhorst
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 14-12 23:35
Weet niet of ik juist zit hiervoor. Maar ik krijg die zwarte box de hele tijd na het scannen met PokeGenie. Iemand enig idee hoe ik dit uitzet?Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hv4NHBO-Mq_HJegcphsN4ze2Dsw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/X9lQfDjlgAtRI1GU5amrzOYK.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 57% gewijzigd door Mr. Bronkhorst op 03-05-2023 23:11 ]

• Autofan1985
Sinds de nieuwe appraises gebruik ik dergelijke apps al niet meer, dus zou eerlijk gezegd niet weten hoe dit uit te zetten. Nu de appraise gewoon zegt wat het IV is heb ik aan dergelijke apps geen behoefte meer.

• Wim8282
Mr. Bronkhorst schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 23:11:
Weet niet of ik juist zit hiervoor. Maar ik krijg die zwarte box de hele tijd na het scannen met PokeGenie. Iemand enig idee hoe ik dit uitzet?[Afbeelding]
Ik heb hetzelfde, wel vervelend maar ook geen idee hoe dat uit kan. Volgens mij is het eerder een Android instelling en geen instelling van PokeGenie.
Autofan1985 schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 08:14:
Sinds de nieuwe appraises gebruik ik dergelijke apps al niet meer, dus zou eerlijk gezegd niet weten hoe dit uit te zetten. Nu de appraise gewoon zegt wat het IV is heb ik aan dergelijke apps geen behoefte meer.
Toch is dat super handig. Met appraise moet je 4x op het scherm tikken voordat je de info hebt gezien. Met PokeGenie komt dat automatisch in je scherm te staan. Geen 4x tikken nodig.

[ Voor 28% gewijzigd door Wim8282 op 06-05-2023 02:37 ]

• Lointje
Nou die kleaver is ook niet moeilijk. Met twee hadden we nog meer dan de helft van de tijd over.
Voorbijwandelend jongetje is er op 10s van de start uitgesprongen, die dacht waarschijnlijk dat we het niet gingen halen of zo ^^

• Haan

Haan

dotnetter

Ik heb er vier gedaan in m'n eentje, vrij eenvoudig te doen. Geen shiny of goede stats helaas.

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Weer wat geleerd: bij friendship level-up telt niet het moment van level-up, maar het moment dat je op je hoofdscherm de melding krijgt.
Ik had dus raids met level-ups gecombineerd met een lucky egg. Alles binnen het half uur afgerond. Maar de meldingen van de level-ups kwamen pas minuten later en toen was het egg al afgelopen dus geen 2x xp meer.

• Oekiejoekie
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 09:56
hneel schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 12:59:
Weer wat geleerd: bij friendship level-up telt niet het moment van level-up, maar het moment dat je op je hoofdscherm de melding krijgt.
Ik had dus raids met level-ups gecombineerd met een lucky egg. Alles binnen het half uur afgerond. Maar de meldingen van de level-ups kwamen pas minuten later en toen was het egg al afgelopen dus geen 2x xp meer.
Ja, dat kan ook in je voordeel werken. Als je ziet dat je een level up gaat, kun je nog snel een eitje aanzetten om de bonus nog te pakken.

WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...

• sixtiek
Vanochtend kreeg ik deze melding:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jDUF98l3Rb_yeUKy3hIrLHSyGv4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/DLJ4Et2qioSQ1YRbovMeLppL.png?f=user_large

Bespottelijk. De kans dat je een Larvesta uit een ei krijgt is 0.82% (bron) en dan heb je 400 candy nodig om er een Volcarona van te maken. Ik werd niet gemotiveerd van deze melding, eerder geïrriteerd :X .

• wortelsoft
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:28
sixtiek schreef op zondag 7 mei 2023 @ 13:08:
[Afbeelding]

Bespottelijk. De kans dat je een Larvesta uit een ei krijgt is 0.82% (bron) en dan heb je 400 candy nodig om er een Volcarona van te maken. Ik werd niet gemotiveerd van deze melding, eerder geïrriteerd :X .
Ik moest eerst opzoeken waar het over ging, ik had namelijk niks op de radar gezien. Maar dit gaat inderdaad nergens over.

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Wat me ook opvalt: als je een pokemon probeert te vangen, en deze kopt de bal weg, en je buddy gooit hem terug, dat het dan nooit meer great of excelent wordt. Ook al had je hem in principe recht op de 'roos' gemikt.
Dat was vroeger toch anders.

• Oekiejoekie
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 09:56
hneel schreef op zondag 7 mei 2023 @ 18:36:
Wat me ook opvalt: als je een pokemon probeert te vangen, en deze kopt de bal weg, en je buddy gooit hem terug, dat het dan nooit meer great of excelent wordt. Ook al had je hem in principe recht op de 'roos' gemikt.
Ik heb vandaag nog gewoon great en excellent terugkopballen gehad. Dus misschien dat je buddy je gewoon niet mag ? >:)

WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...

• Indicatie
hneel schreef op zondag 7 mei 2023 @ 18:36:
Heb je Native refresh rate aan staan? Dat is de reden dat dit minder gebeurt.

https://www.reddit.com/r/...&utm_content=share_button

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Bedankt. Dat wist ik inderdaad niet.

• Autofan1985
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5P6y7c37xei9RTeU342uU8fl4KA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XPAybjrD6W6aIaSClxUVC2Ot.jpg?f=fotoalbum_large

Was even schuiven qua kosten, maar uiteindelijk 4 dagen Londen voor pakweg €300,- PP met 3 man. Mooie manier om een event te combineren met een leuke city trip.

• Statiegeld
  • Niet online
sixtiek schreef op zondag 7 mei 2023 @ 13:08:
[Afbeelding]

0.82% is niet veel...

Ik ken die hele Pokémon niet, maar daarnet kreeg ik een appje van een van de buren, die had er een gevangen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lWWzWGsX2hvQOpu9N4PK22Cew4Y=/x800/filters:strip_exif()/f/image/Eybl3IS6GYRgqOjEYTe1ab8u.png?f=fotoalbum_large

• Mars18
In een podcast die ik luister over Pokemon Go ging het over de rating die ze hebben in de Go Battle League, waar kan je dat zien? Zie alleen maar een level staan hier, hun hadden het echt over 2100 punten ofzo.

Speel nu Little cup met

Bronzo
Cottonee
Ducklett

En win alles nu, Ben nu pas level 7

Pagina: 1 ... 85 ... 96 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Friendship codes uitwisselen? dat kan hier!