of iemand die niet in de gaten had dat hij/zij al in 20 gyms zat.
als het vaker voorkomt idd vaak een spoofer.
Wat ik altijd deed is m'n code zetten op pokemongofriendcodes.com . De ene keer krijg je een paar friend requests, de andere keer stuk of 15. Elke 24 uur kun je je code opnieuw op de site zetten. Doorgaan tot je bijna 400 vrienden hebt. Als ik met iemand vrienden was geworden zet ik daar de datum bij, en af en toe gewoon eens door je lijst scrollen en de inactieve vrienden verwijderen.gwystyl schreef op donderdag 13 april 2023 @ 10:26:
Damn.... ik ben bijna lvl 45 (moet nog 10 Rocket leaders verslaan, heb al wel de benodigde 66,5M XP), maar ik realiseer me ineens na die post van @Hercule dat ik tot lvl 50 nog 100.000.000 XP moet harken, nog los van de andere requirements. Er van uitgaande dat ik dit in hetzelfde tempo doe als tot nu toe, duurt dat dus nog zo'n 10 jaar(in 2016 begonnen met het begin van PoGo in NL, met wisselende activiteitsperiodes). Ik zie mezelf niet nog eens 10 jaar in dit tempo doorgaan, dus ik ga er ergens van uit dat ik dat nooit ga halen
[ Voor 23% gewijzigd door Haan op 15-04-2023 15:37 ]
Kater? Eerst water, de rest komt later
maak niet van jouw verwachting mijn verplichting
Gisteren in de Efteling wilde ik een 5* raid doen, kwam tot 3x toe niemand mee doen, ook invites van over de wereld kwam niemand opdagen.skassie schreef op zondag 16 april 2023 @ 09:36:
Gisteren duidelijk zichtbaar dat veel mensen klaar zijn met de game.
Waar andere CD ik meerdere groepjes tegen kwam nu welgeteld geen....
Wel een oude speler die aangaf geen zin meer te hebben.
Zelf 5 x shinny gevangen. Geen hundo , sterkste 98%
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Efteling en PoGO valt sowieso tegen, weinig Pokemons en niemand die raids doet lijk het.Mars18 schreef op maandag 17 april 2023 @ 08:38:
[...]
Gisteren in de Efteling wilde ik een 5* raid doen, kwam tot 3x toe niemand mee doen, ook invites van over de wereld kwam niemand opdagen.
1 shiny gevangen gisteren, viel nog tegen in de Efteling, was een shiny Buneary
Spelers zijn er nog wel maar niemand heeft daar meer zin in idd, merken wij ook in onze whatsapp raid groep, sinds remote raiden duurder is geworden zijn er een heleboel mee gestopt, mensen willen niet fysiek komen.melst90 schreef op maandag 17 april 2023 @ 09:16:
[...]
Efteling en PoGO valt sowieso tegen, weinig Pokemons en niemand die raids doet lijk het.
Enige voordeel is zijn de vele Pokestops.
[ Voor 7% gewijzigd door mr_evil08 op 17-04-2023 09:31 ]
WP | SP, Daikin FTXM35M/RXM35M
[ Voor 16% gewijzigd door mr_evil08 op 17-04-2023 09:52 ]
Kan ook gewoon een griefer in de buurt zijn, hier hebben wij dat bij 1 specifieke gym.J-roenn schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 12:45:
[...]
als het vaker voorkomt idd vaak een spoofer.
Rare candy gebruiken om al je scatterbug te evoluerenRaem schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 14:36:
[Afbeelding]
Ik moet echt eens m'n rare candy ergens voor gaan gebruiken.
Dat van die gyms merk ik al een jaar of 2. De actieve spelers hebben de boel inmiddels wel goud en die tikken eigenlijk alleen nog gyms om als iemand coins wilt. Krijg zelf ook geregeld verzoeken van met name rood om een bepaalde gym om te tikken. Kleine moeite om dat even te doen als ik toch een rondje doe.mr_evil08 schreef op maandag 17 april 2023 @ 09:28:
[...]
Spelers zijn er nog wel maar niemand heeft daar meer zin in idd, merken wij ook in onze whatsapp raid groep, sinds remote raiden duurder is geworden zijn er een heleboel mee gestopt, mensen willen niet fysiek komen.
Net zo bij gym,s niemand heeft zin om hem te legen maar als ze zien dat de gym op juiste kleur staat hoppen ze wel in, dit is mij al keer op keer opgevallen bij meerdere gym,s in mijn regio, maar goed ik doe er zelf ook aan mee, heb ik de coins gebeurd er niks meer.
Ik zie het terug aan de tijden, spelers staan er zo enkele dagen in maar wel vrij vlot achter elkaar.
dank je wel haan. Hij loopt ook wel rond. Maar zijn ballen zijn altijd opHaan schreef op maandag 17 april 2023 @ 10:59:
@chimera2 Voor 200 muntjes koop je 50 extra item storage. En het helpt om een ruime hoeveelheid vrienden te hebben, zodat je je voorraad via gifts op peil kunt houden, dat kost minder moeite dan pokestops draaien.
Maar links- of rechtsom zal je wel wat tijd moeten besteden om de voorraad ballen op peil te houden.
[ Voor 77% gewijzigd door Maasluip op 17-04-2023 11:43 ]
Signatures zijn voor boomers.
Beter leren gooienchimera2 schreef op maandag 17 april 2023 @ 11:19:
[...]
dank je wel haan. Hij loopt ook wel rond. Maar zijn ballen zijn altijd op
[ Voor 23% gewijzigd door gwystyl op 17-04-2023 11:56 ]
Vergeet de Friendlist hieronder niet te gebruiken om mensen toe te voegen. Krijgt je zoontje genoeg cadeautjes binnen dat hij straks bagspace moet gaan kopenchimera2 schreef op maandag 17 april 2023 @ 10:54:
Ik heb eigenlijk het hele pokemon gebeuren overgeslagen
Maar nu wil mijn zoontje wel pokemons vangen. Maar nu zijn zijn pokeballen altijd snel op.
Hoe kan je er meer krijgen? als in zijn rugzak.
Hier in Middelburg zie je ook heel goed bij welke Gyms de bussen langsrijden, als je een bus met scholieren langs ziet komen dan zie je daarna vaak de gym vol zitten met nieuwe Pokemon...mr_evil08 schreef op maandag 17 april 2023 @ 09:46:
@Lointje
Het lijken mensen te zijn die erlangs komen in de auto bijvoorbeeld en dan net genoeg tijd hebben tijdens voorbij rijden om een pokemon erin te zetten(zijn vaak wel altijd dezelfde namen).
Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.
Had ik idd ook al, had de 5candies met buddy nog niet en de rest wel... Nu staat alles op 0Stormtrooper schreef op maandag 17 april 2023 @ 22:40:
WTF, ik zat nog in tab3 van Mystic Hero, moest alleen nog 1km lopen. Start met PG op, krijg 3* de melding "streak broken" en moet de hele tab opnieuw doen (dus 3* excellent gooien, 5 candy met buddy lopen en 10 evolves)...
Vertel het aan mijn dochter (die in dezelfde tab zit, alleen nog 2km moet lopen), ze start PG op en krijgt precies hetzelfde...
Elk begin is lastig. Maar de gouden tips hierin zijn.chimera2 schreef op maandag 17 april 2023 @ 11:19:
[...]
dank je wel haan. Hij loopt ook wel rond. Maar zijn ballen zijn altijd op
Bij mij ging die precies andersom. Van fase 2 naar fase 3 en van fase 3 naar fase 4, had in beide gevallen het loop deel nog openstaan. Vreemde melding (gister "streak broken", vandaag "1 Pokemon evolved"), en prompt de rest van de fase compleet zonder wat gedaan te hebben.Stormtrooper schreef op maandag 17 april 2023 @ 22:40:
WTF, ik zat nog in tab3 van Mystic Hero, moest alleen nog 1km lopen. Start met PG op, krijg 3* de melding "streak broken" en moet de hele tab opnieuw doen (dus 3* excellent gooien, 5 candy met buddy lopen en 10 evolves)...
Vertel het aan mijn dochter (die in dezelfde tab zit, alleen nog 2km moet lopen), ze start PG op en krijgt precies hetzelfde...
Proof is the idol before whom the pure mathematician tortures himself. (Sir Arthur Eddington)
https://twitter.com/niant.../1648401005778804737?s=46LazySod schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 22:05:
[...]
Bij mij ging die precies andersom. Van fase 2 naar fase 3 en van fase 3 naar fase 4, had in beide gevallen het loop deel nog openstaan. Vreemde melding (gister "streak broken", vandaag "1 Pokemon evolved"), en prompt de rest van de fase compleet zonder wat gedaan te hebben.
Had ik ook. Direct een melding gemaakt en een dag later was het verholpen en alles uitgespeeld.Stormtrooper schreef op maandag 17 april 2023 @ 22:40:
Gaaf zeg, hoop wel dat ze ooit weer verder gaan dan level 50
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
mag van mij wel ff wachten. Bijna 42 dus nog lange weg te gaanMars18 schreef op donderdag 20 april 2023 @ 15:06:
[...]
Gaaf zeg, hoop wel dat ze ooit weer verder gaan dan level 50
Na level 50 lijkt mij xp harken nutteloos, of tellen ze wel mee als er ooit level 60 komt ?skassie schreef op donderdag 20 april 2023 @ 15:19:
[...]
mag van mij wel ff wachten. Bijna 42 dus nog lange weg te gaan
Dat was wel zo toen L41-L50 er bij kwam. Sommigen waren toen zo klaar.Mars18 schreef op donderdag 20 april 2023 @ 15:33:
[...]
Na level 50 lijkt mij xp harken nutteloos, of tellen ze wel mee als er ooit level 60 komt ?
Ik doe toch iets verkeerd denk als ik mijn stats ernaast leg..
[ Voor 3% gewijzigd door maDDog83 op 21-04-2023 15:58 ]
De stats uit die afbeelding is alleen wat ik gehaald heb van level 49 naar 50.maDDog83 schreef op vrijdag 21 april 2023 @ 15:57:
[...]
en ik ben bijna level 45![]()
Pokemon caught: 116.677
Raids won: 164
Pokestops visited: 98.192
Je XP counter blijft doorlopen dus mocht er ooit hogere lvl,s komen schiet je weer door.Mars18 schreef op donderdag 20 april 2023 @ 15:33:
[...]
Na level 50 lijkt mij xp harken nutteloos, of tellen ze wel mee als er ooit level 60 komt ?
[ Voor 39% gewijzigd door mr_evil08 op 21-04-2023 16:09 ]
ook al is het maar een klein voordeel: hogere levels pokes is wel degelijk een voordeel. Net als de rewards bij level ups (incubators, lures, raid tickets). Alle besjes en ballen maken me niet zoveel uit, maar de items waren toch leukmr_evil08 schreef op vrijdag 21 april 2023 @ 16:06:
[...]
Je XP counter blijft doorlopen dus mocht er ooit hogere lvl,s komen schiet je weer door.
Maar ik betwijvel of dat ooit gaat gebeuren gezien 50 een heel mooi getal is, er gaat toch geen voordeel meer komen behalve het getalletje omdat je anders een te groot voordeel hebt tegenover beginnende spelers.
Ik zelf ben gestopt met XP farmen bij lvl 40 en doe de opdrachten bewust niet zodat het op lvl 40 blijft staan omdat er toch geen voordeel meer is op hogere lvl,s.
Trainers,
— Pokémon GO (@PokemonGoApp) 21 april 2023
We apologize for the inconvenience during the initial appearance of Regidrago in March.
We’re holding a special global event on Saturday, May 13, where Regidrago will appear in Elite Raids at 11 a.m., 2 p.m., and 5 p.m. local time.
Thank you! pic.twitter.com/98lRoquEP2
Je kan pokemons levelen tot 10 levels boven je huidig level, dus vanaf lvl 40 zit je daar ook aan de maximum. Dat gezegd zijnde vind ik de level challenges wel leuk om naar iets toe te werken om het interessant te houdenT4F.nl_Muad schreef op vrijdag 21 april 2023 @ 16:52:
[...]
ook al is het maar een klein voordeel: hogere levels pokes is wel degelijk een voordeel. Net als de rewards bij level ups (incubators, lures, raid tickets). Alle besjes en ballen maken me niet zoveel uit, maar de items waren toch leuk
Eens. Ik ben onderweg naar lvl50 en was benieuwd hoe lang ik er over zou doen om de benodigde 999 excellent throws te gooien.Het is me gelukt in drie weken, was een leuke uitdagingLointje schreef op zaterdag 22 april 2023 @ 12:01:
vind ik de level challenges wel leuk om naar iets toe te werken om het interessant te houden
AnimeAdicted
Hogere lvl poke,s zijn er niet lvl 40 trainer is de limiet, je poke,s worden niet meer sterker.T4F.nl_Muad schreef op vrijdag 21 april 2023 @ 16:52:
[...]
ook al is het maar een klein voordeel: hogere levels pokes is wel degelijk een voordeel. Net als de rewards bij level ups (incubators, lures, raid tickets). Alle besjes en ballen maken me niet zoveel uit, maar de items waren toch leuk
Huhmr_evil08 schreef op zaterdag 22 april 2023 @ 21:07:
[...]
Hogere lvl poke,s zijn er niet lvl 40 trainer is de limiet, je poke,s worden niet meer sterker.
Waarschijnlijk bedoelt hij dat je vanaf trainer lvl 40 je pokémon naar lvl 50 kan brengen.
Ik zie dat je ondertussen al uitgenodigd bent, klopt dat?Offens1490 schreef op zaterdag 22 april 2023 @ 15:05:
Iemand nog een uitnodiging over voor campfire ?
Er is een lvl cap wanneer je trainer lvl 40 bereikt kan je niet hoger meer lvl,en
[ Voor 43% gewijzigd door mr_evil08 op 23-04-2023 09:18 ]
Nee trainer lvl 40 tot 50 zijn hetzelfde kwa pokemon lvl,sRaem schreef op zaterdag 22 april 2023 @ 23:15:
[...]
Waarschijnlijk bedoelt hij dat je vanaf trainer lvl 40 je pokémon naar lvl 50 kan brengen.
Mocht je er nog eentje hebben: SmultieF in Pokemon GoLointje schreef op zondag 23 april 2023 @ 07:06:
[...]
Ik zie dat je ondertussen al uitgenodigd bent, klopt dat?
Ja, dat is precies wat ik zeg.mr_evil08 schreef op zondag 23 april 2023 @ 09:15:
[...]
Nee trainer lvl 40 tot 50 zijn hetzelfde kwa pokemon lvl,s
Je Pokemon,s kunnen maar tot lvl 50 en dat bereik je al bij trainer lvl 40.
Klopt, na jouw reactie ben ik gaan kijken blijkbaar heeft iemand mij toegevoegd thx.Lointje schreef op zondag 23 april 2023 @ 07:06:
[...]
Ik zie dat je ondertussen al uitgenodigd bent, klopt dat?
[ Voor 6% gewijzigd door Offens1490 op 23-04-2023 20:28 ]
AnimeAdicted
Jazeker:Offens1490 schreef op zondag 23 april 2023 @ 20:22:
[...]
Klopt, na jouw reactie ben ik gaan kijken blijkbaar heeft iemand mij toegevoegd thx.
Appart dat ik geen melding kreeg dat ik een uitnodiging had.
Hebben wij nog een eigen community/groep?
DM me even je vriendcode dan, ik zie je niet in de excel met alle codes en ik denk dat ik in campfire enkel vrienden kan uitnodiging sturen.Smultie schreef op zondag 23 april 2023 @ 09:55:
[...]
Mocht je er nog eentje hebben: SmultieF in Pokemon Go
Nah niet echt. Soms zijn er weken of events met bonussen dat slaat nergens op.maDDog83 schreef op vrijdag 21 april 2023 @ 15:57:
[...]
en ik ben bijna level 45![]()
Pokemon caught: 116.677
Raids won: 164
Pokestops visited: 98.192
Ik heb sinds de vrijdag voor Togetic CD de app niet meer aangeraakt, bevalt me stiekem welskassie schreef op woensdag 26 april 2023 @ 14:41:
Je kunt wel zien dat er minder gespeeld wordt. Zelf het forum wordt minder gevuld.
@Statiegeld jij helemaal gestopt??
Hoe kunnen we dan nu ooit BFFF wordenStatiegeld schreef op woensdag 26 april 2023 @ 17:13:
[...]
Ik heb sinds de vrijdag voor Togetic CD de app niet meer aangeraakt, bevalt me stiekem wel
Die dag zal ooit aanbreken, maar deze 'vakantie' is wel even lekker, ben me.
[ Voor 12% gewijzigd door Statiegeld op 26-04-2023 17:36 ]
/f/image/4YYzjDtHGFTN6IPhuf2bLOrC.png?f=fotoalbum_large)
"Pin"Lointje schreef op donderdag 27 april 2023 @ 10:57:
Veel plezier!
De komende events zijn iets minder spannend precies, maar op zich is mei weer mooi gevuld. Mega pinsir kijk ik naar uit.
AnimeAdicted
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Let op dat je data niet geldt daar. Sinds de Brexit betaal je het volle "pond" voor mobiele data. Ik ken iemand die daar geen rekening mee had gehouden en erg schrok toen die thuis kwam.Armada. schreef op donderdag 27 april 2023 @ 02:30:
[Afbeelding]
Kaartje voor Londen is gekocht en hotel is geboekt, let's gooo.Ik heb het kaartje gekocht met the whole mikmak aan add-ons dus ik kijk in ieder geval uit naar een tof weekend PoGO in een leuke stad. Met name de citywide gameplay-addon kijk ik naar uit, het mocht vorig jaar in Berlijn van mij best langer duren.
Verenigd Koninkrijk: dezelfde tarieven als in Nederland
Jij kunt gewoon blijven internetten, bellen en sms’en uit je huidige abonnement zoals je gewend bent. Je hoeft geen Extra Bundel aan te zetten.
Zelf beoordeel ik de waarde meer op de 'ervaring' dan sec op de spawns, bonussen, raids of andere in-game facetten. Bij een global Go Fest is dat natuurlijk wel een hele logische denkwijze, je koopt dan immers puur de in-game ervaring, maar ik merkte zelf bij Go Fest in Berlijn dat het meer voelde als een hele leuke dag waarbij het spel de bonus was. Mooie wereldstad in een ander land, leuk aangekleed park, merchandise maar bovenal: roedels met mensen die het spel ongegeneerd net zo leuk vinden als ikzelf.Akaendra schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 10:05:
88 pond met alle addins zonder t-shirt vind ik best prijzig voor hetgeen wat je ervoor terugkrijgt, zeker na het fiasco wat de Hoenn tour was.
Maar ieder zijn ding, ik ga er iig geen geld aan uitgeven, zelfs 15 euro voor een global ticket is mij teveel voor wat ze hoogstwaarschijnlijk ervoor gaan geven. Die 5 euro in 2021 voor het 5 jarig bestaan was wel te doen, maar al de andere jaren, niet voor mij weggelegd.
Ik heb sinds de laatste prijsverhoging ook een stuk minder gespeeld. In ieder geval geen geld meer gebruikt voor passes etc.skassie schreef op woensdag 26 april 2023 @ 14:41:
Je kunt wel zien dat er minder gespeeld wordt. Zelf het forum wordt minder gevuld.
@Statiegeld jij helemaal gestopt??
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Ik was gisteren aan het shoppen en zette om 13.55u mijn gotcha aan. Toen ik na een uur checkte had ik pas door dat het CD was toen ik zag dat ik ladingen swinubs gevangen had 😁Lointje schreef op zondag 30 april 2023 @ 17:13:
Ik had me van dag vergist. Stond vandaag om 14:15 me af te vragen waar al die swinubs gebleven waren.![]()
We waren zaterdag al van 12 bij vrienden tot 's avonds, dus het had er sowieso niet in gezeten maar toch, grappig momentje
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
/f/image/tvtpaNTYQHLoppRuhCkFF3Y2.png?f=fotoalbum_large)
Die infographic had wel duidelijker gekund, het is dus niet in Azië maar in Gorinchemmat.hi.as schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 00:06:
Ik heb wel een Unown M, en geen rare dingen gedaan (Pokefest in het buitenland oid). Dus als dat het enige is waarvoor je naar Azië zou gaan, kan ik je (of iemand anders) er wel aan helpen
[ Voor 0% gewijzigd door sixtiek op 02-05-2023 00:51 . Reden: spelling ]
Hahaha, te snel gelezensixtiek schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 00:42:
[...]
Die infographic had wel duidelijker gekund, het is dus niet in Azië maar in Gorinchem. Maar evengoed ligt dat voor mij niet naast de deur.
[ Voor 11% gewijzigd door mr_evil08 op 02-05-2023 12:28 ]
Dit is toch niks nieuws? Dat is hoe Pokemon Go altijd al is geweest, inspelen op FOMO zodat spelers de portemonnee trekken. Gewoon geduld hebben, dan komt er vanzelf een event waarbij je overspoeld wordt met Larvesta.Akaendra schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 11:20:
ongeveer 1% kans dus op een larvesta XD. Waar zijn ze toch in godsnaam mee bezig bij Niantic.
Plus om te evolueren ook nog eens 400 candy.
Man man man man man dit bedrijf en zijn keuzes, ik begrijp ze niet.
Ik zie wel of ik het geluk heb met eitjes hatchen maar incubators zijn een coinwaste dus die gaan we niet halen.
[ Voor 57% gewijzigd door Mr. Bronkhorst op 03-05-2023 23:11 ]
Ik heb hetzelfde, wel vervelend maar ook geen idee hoe dat uit kan. Volgens mij is het eerder een Android instelling en geen instelling van PokeGenie.Mr. Bronkhorst schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 23:11:
Weet niet of ik juist zit hiervoor. Maar ik krijg die zwarte box de hele tijd na het scannen met PokeGenie. Iemand enig idee hoe ik dit uitzet?[Afbeelding]
Toch is dat super handig. Met appraise moet je 4x op het scherm tikken voordat je de info hebt gezien. Met PokeGenie komt dat automatisch in je scherm te staan. Geen 4x tikken nodig.Autofan1985 schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 08:14:
Sinds de nieuwe appraises gebruik ik dergelijke apps al niet meer, dus zou eerlijk gezegd niet weten hoe dit uit te zetten. Nu de appraise gewoon zegt wat het IV is heb ik aan dergelijke apps geen behoefte meer.
[ Voor 28% gewijzigd door Wim8282 op 06-05-2023 02:37 ]
Ja, dat kan ook in je voordeel werken. Als je ziet dat je een level up gaat, kun je nog snel een eitje aanzetten om de bonus nog te pakken.hneel schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 12:59:
Weer wat geleerd: bij friendship level-up telt niet het moment van level-up, maar het moment dat je op je hoofdscherm de melding krijgt.
Ik had dus raids met level-ups gecombineerd met een lucky egg. Alles binnen het half uur afgerond. Maar de meldingen van de level-ups kwamen pas minuten later en toen was het egg al afgelopen dus geen 2x xp meer.
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
:fill(white):strip_exif()/f/image/DLJ4Et2qioSQ1YRbovMeLppL.png?f=user_large)
Ik moest eerst opzoeken waar het over ging, ik had namelijk niks op de radar gezien. Maar dit gaat inderdaad nergens over.sixtiek schreef op zondag 7 mei 2023 @ 13:08:
Vanochtend kreeg ik deze melding:
[Afbeelding]
Bespottelijk. De kans dat je een Larvesta uit een ei krijgt is 0.82% (bron) en dan heb je 400 candy nodig om er een Volcarona van te maken. Ik werd niet gemotiveerd van deze melding, eerder geïrriteerd.
Ik heb vandaag nog gewoon great en excellent terugkopballen gehad. Dus misschien dat je buddy je gewoon niet mag ?hneel schreef op zondag 7 mei 2023 @ 18:36:
Wat me ook opvalt: als je een pokemon probeert te vangen, en deze kopt de bal weg, en je buddy gooit hem terug, dat het dan nooit meer great of excelent wordt. Ook al had je hem in principe recht op de 'roos' gemikt.
Dat was vroeger toch anders.
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
Heb je Native refresh rate aan staan? Dat is de reden dat dit minder gebeurt.hneel schreef op zondag 7 mei 2023 @ 18:36:
Wat me ook opvalt: als je een pokemon probeert te vangen, en deze kopt de bal weg, en je buddy gooit hem terug, dat het dan nooit meer great of excelent wordt. Ook al had je hem in principe recht op de 'roos' gemikt.
Dat was vroeger toch anders.
0.82% is niet veel...sixtiek schreef op zondag 7 mei 2023 @ 13:08:
Vanochtend kreeg ik deze melding:
[Afbeelding]
Bespottelijk. De kans dat je een Larvesta uit een ei krijgt is 0.82% (bron) en dan heb je 400 candy nodig om er een Volcarona van te maken. Ik werd niet gemotiveerd van deze melding, eerder geïrriteerd.
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq