Acties:
  • +1Henk 'm!
Offens1490 schreef op maandag 6 maart 2023 @ 17:30:
[...]

Intressant bedankt. Gebruik jij toevallig vaak de AR?
Jazeker, maar wel op een telefoon die draait op Android vanwege de vaste plek van de Pokémon met AR zodat ik makkelijk Excellent Throws kan gooien en dus veel bonus XP kan pakken om vervolgens in no-time weer op de kaart te zijn voor een volgende catch.

Tijdens events waar er een 2x of 3x Catch XP per Pokémon bonus actief is hark ik al snel 25 a 30 duizend XP per minuut binnen. Ik raad het dan ook iedereen aan om er op 18 maart op uit te gaan om Slowpokes te vangen: voor level 50 is een enorme hoeveelheid XP nodig, dus events als deze zijn de cadeautjes die je helpen om makkelijk én snel veel XP te verzamelen.

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:45

hneel

denkt er het zijne van

Statiegeld schreef op maandag 6 maart 2023 @ 20:06:
Jazeker, maar wel op een telefoon die draait op Android vanwege de vaste plek van de Pokémon met AR+ zodat ik makkelijk Excellent Throws kan gooien en dus veel bonus XP kan pakken om vervolgens in no-time weer op de kaart te zijn voor een volgende catch.
Kan je hier iets meer over vertellen? De quick catch kende ik wel, maar als ik rondloop vind ik het onhandig omdat je 2 handen moet gebruiken. (Plus eigenlijk nog een 3e om je telefoon vast te houden).
Wat voor verschil maakt AR dan?

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:44

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

• G_Dragon

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

• skassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-06 13:36
Gaaf. Zin in. Ben benieuwd of ze goed te doen zijn.
Hier in Oldenzaal zal ik zeker weer een poging doen

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:48
oeh die heb ik nog niet, maar denk dat het niet echt storm gaat lopen hier in het dorp :P

Acties:
  • +4Henk 'm!
hneel schreef op maandag 6 maart 2023 @ 22:10:
[...]

Kan je hier iets meer over vertellen? De quick catch kende ik wel, maar als ik rondloop vind ik het onhandig omdat je 2 handen moet gebruiken. (Plus eigenlijk nog een 3e om je telefoon vast te houden).
Wat voor verschil maakt AR dan?
Dat is een nadeel van quick catch, je moet 2 handen gebruiken en dat zal ook niet veranderen ben ik bang.

AR zorgt er voor dat je wild Pokémon vrijwel direct laadt zodra je deze aan hebt geklikt op de kaart. Zonder AR krijg je eerst nog een animatie van 1 a 2 sec. te zien.

En er is een verschil tussen AR en AR+: AR geeft de Pokémon op de normale plek in beeld weer, terwijl je met AR+ om je heen moet kijken met je telefoon om de Pokémon te zoeken.
Ik heb eerst AR+ in het menu uitgezet en vervolgens na het aanklikken van een wild Pokémon rechtsboven AR aangezet. Het gemak van het vangen (met quick catch) blijft hetzelfde, alleen is dus die laadtijd een stuk korter.

Met een beetje oefenen kun je middels quick catch op deze manier 1 Pokémon per 3 seconden vangen, natuurlijk is het dan geen excellent throw maar je krijgt wel de volgende bonussen:

- 100xp voor het vangen
- 100xp voor een great throw (grote kans dat je een great throw maakt namelijk)
- 20xp voor een curveball
- 50xp voor vangen met 1 worp
- 300xp omdat je AR gebruikt

Ook al gooi je helemaal geen nice of great throw, die 300xp AR bonus is op deze manier lekker meegenomen en je XP per gevangen Pokémon komt dan uit op een totaal van 470 bij een non-nice en non-great throw, en 570XP als je die great throw weet te maken.

Als je in een cluster van spawns zit nabij stops dan tikt 500XP elke 3 seconde lekker aan: 10k XP per minuut (kan geen 5* Legendary Raid tegenop ;) ) en 600k XP per uur. Er van uit gaande dat je continu nieuwe Pokémon om je heen hebt, alles mee zit en er geen vertraging ontstaat, wat natuurlijk nooit zo is. In de praktijk zal het dus zo'n 350k a 400k XP per uur zijn.

Bovenstaande is zelfs zonder 2x of 3x XP boost tijdens een event, en ook zonder Lucky Egg te gebruiken. De XP komt met bakken tegelijk binnen op deze manier. Tijdens events waar bepaalde Pokémon makkelijk met een excellent throw te vangen zijn (zoals Slowpoke op 18 maart of costume Stantler eind vorig jaar) doe ik wel wat meer m'n best om die excellent throw ook echt te halen. Ben je misschien 5 a 10 seconden per Pokémon bezig, maar tijdens Slowpoke Community day krijg je dan wel een kleine 7k aan XP in 10 seconden binnen, en dat is nog altijd meer dan wat je krijgt voor een quick catch ;)

Reken voor de grap maar even uit hoeveel XP je volgende week zaterdag per uur kan binnenharken dankzij de boosts en quick catch methode *O*

Edit voor wat betreft de regel hierboven over het voor de grap uitrekenen van XP tijdens het event op 18 maart: ik raad het iedereen af om te quick catchen. Ik ga dit zelf namelijk ook niet doen, maar zal juist proberen zo veel mogelijk excellent throws te maken om op die manier miljoenen aan XP binnen te harken in die paar uur dat de Slowpoke Community Day duurt.

[Voor 6% gewijzigd door Statiegeld op 07-03-2023 10:27]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• G_Dragon

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ruudox
Statiegeld schreef op maandag 6 maart 2023 @ 10:30:
[...]

De bijna 1100 Pokémon die ik nu nog verdeeld heb over de tags 'Ruilen' en 'Prullenbak' gaan morgenavond naar de stort: tijdens het Eevee Spotlight Hour is er 2x Transfer Candy :)

[Afbeelding]
Vanavond toch maar even spelen.
1. Veel Pokémon die weg kunnen
2. Ik hou van eevee's en umbreon is mijn favoriet dus hopen dat ik wat goede shiny's vind

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20:17
Ik vermoed dat hier ook wel een redelijke groep voor nodig is? Wij zitten net in de Ardennen dit weekend dus vrees dat het aan ons zal passeren.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• G_Dragon

• G_Dragon
Lointje schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 18:01:
[...]

Ik vermoed dat hier ook wel een redelijke groep voor nodig is? Wij zitten net in de Ardennen dit weekend dus vrees dat het aan ons zal passeren.
Dat durf ik je zo niet te zeggen, maar denk wel dat dit geen makkelijke raid gaat zijn.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MusicMaikel
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 21:47
Lointje schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 18:01:
[...]

G_Dragon schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 21:41:
[...]

Dat durf ik je zo niet te zeggen, maar denk wel dat dit geen makkelijke raid gaat zijn.
Even de infographic goed lezen :) "Ho-oh can be defeated by 2-4 trainers.". Valt dus reuze mee, vooral omdat de typing niet super is. 2x weak voor Rock, dus vrij makkelijk te doen.

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 01-06 16:03
Ho-Oh is idd 4x weak tegen rock en tevens ook niet heel erg bulky. Die is dus prima met een kleine groep te doen.

• Lointje
Het ging over de elite raids eerder, maar goed om te weten van ho-oh :-)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Slaut
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 04-06 12:03
Elite raid Regidrago zou met 2 spelers met lvl 40 counters te verslaan zijn, dus 'veilig' met 3 spelers.
www.pokebattler.com/raids/regidrago
Autofan1985 schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 08:58:
Ho-Oh is idd 4x weak tegen rock en tevens ook niet heel erg bulky. Die is dus prima met een kleine groep te doen.
Eindelijk de kans om Ho-oh te vangen sinds 10:00 uur vanochtend, dit ook gelijk gedaan voor de dex-entry, maar daar laat ik het bij.

Vanwege de eigenschappen die je noemde niet de moeite waard om deze te max'en, ik heb ook geen Shadow of Apex vorm van Ho-oh dus ik vind 't na 1 raid wel welletjes.

T/m 14 maart groeit je friendship level met andere trainers dubbel zo snel, ik ga proberen jullie zo veel mogelijk gifts te sturen iedere dag, en hoop op gifts terug ;)

• Autofan1985
Ik heb dan de Apex als 91%, dus ik sta er niet helemaal onwelwillend tegenover. Daarentegen heb ik al dusdanig veel goede Fire attackers dat hij ook weer niet super interessant wordt. Meer dan gratis passen zal ik er dus niet aan uit geven.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MusicMaikel
Lointje schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 09:41:
Het ging over de elite raids eerder, maar goed om te weten van ho-oh :-)
Oh wauw, excuus :+ Ik had de aanname gemaakt dat het plaatje wat gequote was de Ho-oh infographic was. Anyway, ook voor Regidrago zal je niet al te veel mensen nodig hebben is de verwachting. Hij heeft niet zo'n hoge defense dus makkelijker doorheen te komen.

Meer info: https://www.pokebattler.c...kerTypes=POKEMON_TYPE_ALL

• Lointje
Bedankt voor de info allebei! Ice, dragon en fairy dus. Met wat geluk nog een verdwaalde Waal die wil meedoen en misschien kunnen we er toch eentje meepikken tijdens een wandeling.

• skassie
Slaut schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 10:49:
Elite raid Regidrago zou met 2 spelers met lvl 40 counters te verslaan zijn, dus 'veilig' met 3 spelers.
www.pokebattler.com/raids/regidrago
Als dit met 3 te doen is is er weinig ELITE aan toch?

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:02
skassie schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 13:30:
[...]
Als dit met 3 te doen is is er weinig ELITE aan toch?
Misschien bedoelen ze de elite die nog de moeite neemt om van de bank te komen en bij een gym te gaan staan :+ ?

• skassie
sixtiek schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 13:32:
[...]

Misschien bedoelen ze de elite die nog de moeite neemt om van de bank te komen en bij een gym te gaan staan :+ ?
tja je hebt gelijk, moet naar de keuken lopen om in range te zijn hahahahahahah

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:22
@Arcalite @ZeRoC00L @AngryTableLeg @carepolice @LazySod @maDDog83 volgens mij ben ik met jullie allemaal 1 gift verwijderd van best friend.

Ten eerste excuses dat ik sommigen van jullie lang op 1 laatste stap heb laten staan. Ik heb een tijdje een stuk minder gespeeld en dit telkens uitgesteld, maar het is tijd om dit gewoon af te ronden en iedereen zijn exp te geven uiteraard!

Zullen we zaterdag 18 maart om 14:00 uur een lucky egg doen? Dan is er ook community day met 3x catch exp.

• Arcalite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:58

Arcalite

Was ooit ArmySpecial

IntToStr schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 16:27:
@Arcalite @ZeRoC00L @AngryTableLeg @carepolice @LazySod @maDDog83 volgens mij ben ik met jullie allemaal 1 gift verwijderd van best friend.

Ten eerste excuses dat ik sommigen van jullie lang op 1 laatste stap heb laten staan. Ik heb een tijdje een stuk minder gespeeld en dit telkens uitgesteld, maar het is tijd om dit gewoon af te ronden en iedereen zijn exp te geven uiteraard!

Zullen we zaterdag 18 maart om 14:00 uur een lucky egg doen? Dan is er ook community day met 3x catch exp.
Ik ga het proberen te onthouden maar bied geen garanties O-)

Honda CB1000 R (2018)

• carepolice
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:46

Ik moet eerlijk zijn dat ik er niet zo veel om maal, om mij mag je hem gewoon openen.

“Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say.”

• Erebus1
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 02-06 16:21
Misschien een noob vraag maar ik stel ze toch !

Stel je vangt een pokemon. Deze zit uiteraard niet op zijn max level in zijn form.
Gaat het uiteindelijk sterker zijn als je deze eerst cp geeft en dan pas evolved of evolven en dan pas maximum cp doen ?

• Autofan1985
Dat zal geen verschil maken wat je eerst doet.

• maDDog83
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 01-06 10:11

Top, zet hem in mijn agenda :9

• skassie
Vandaag kwam ik erachter om Eevee te evolueren in Sylveon(70 hartjes) dat je op alle punten een hartje moet hebben gehaald.

Had niet op battle een hartje maar al wel 135 hartjes. Toen pvp en toen had ik wel de mogelijkheid.

Mochten er dus meer mensen dit hebben doe er je voordeel mee :)

Acties:
  • +2Henk 'm!
skassie schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 20:15:
Vandaag kwam ik erachter om Eevee te evolueren in Sylveon(70 hartjes) dat je op alle punten een hartje moet hebben gehaald.

Had niet op battle een hartje maar al wel 135 hartjes. Toen pvp en toen had ik wel de mogelijkheid.

Mochten er dus meer mensen dit hebben doe er je voordeel mee :)
Je kan natuurlijk ook altijd de nickname truc gebruiken, maar het dringende advies is om dit pas te doen als je lvl41 bent: om naar lvl42 te gaan is het vereist om alle Eeveelutions te krijgen en met deze manier is dat een fluitje van een cent, maar je kan dit per Eeveelution maar 1x doen!

• skassie
Statiegeld schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 10:28:
[...]

Je kan natuurlijk ook altijd de nickname truc gebruiken, maar het dringende advies is om dit pas te doen als je lvl41 bent: om naar lvl42 te gaan is het vereist om alle Eeveelutions te krijgen en met deze manier is dat een fluitje van een cent, maar je kan dit per Eeveelution maar 1x doen!

[Afbeelding]
Dit is sowieso de beste tip die er is maar als je hem zoals ik al vroeg in het spel gebruikt hebt... Wist toen niet dat dit nodig was... |:( |:( |:( .dan moet je andere manieren verzinnen

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:02

Haan

dotnetter

Net genoeg burmy gevangen om te evolueren voor de collection challenge, doe ik de verkeerde kleur burmy evolueren en kan ik weer opnieuw beginnen |:(

Kater? Eerst water, de rest komt later

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:20
Haan schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 14:28:
Net genoeg burmy gevangen om te evolueren voor de collection challenge, doe ik de verkeerde kleur burmy evolueren en kan ik weer opnieuw beginnen |:(
Het gaat bij deze niet om kleur, maar geslacht... je moet een mannetje evolueren om mothim te krijgen, bij een vrouwtje krijg je wormadam. Misschien heb je er dus nog een terwijl je het niet weet?

• Haan

Haan

dotnetter

Ah dat is goed om te weten. Het gaat er nu vooral om dat er weer 50 candy gespaard moet worden.

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Voor mij te ver weg, maar doe er je voordeel mee.
Het is wel de makkelijkste manier om de gimmighoul te kunnen evolueren.

De kans op een muntje bij het vangen is heel klein, dus met zo'n coin bag schiet het niet op. En wandelen: 999*5km te gaan... Met zo'n lure echter komen er iets tussen de 5 en 25 muntjes per spin, dus dat gaat een stuk harder. En meerdere stops vlak bij elkaar gaat nog veel harder.
Edit: :+

[Voor 169% gewijzigd door Statiegeld op 11-03-2023 11:31]

Acties:
  • +4Henk 'm!

• RoricNormannum
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-06 02:09
sinds 2 weken ook maar eens begonnen met deze game aangezien mijn oudste zoon helemaal pokemon gek is. Bevalt best wel eigenlijk en op zoek naar een aantal vrienden. Als iemand mij wil toevoegen dan hierbij mijn trainer code:

0092 7018 8572

• Ruudox
@RoricNormannum heb je toegevoegd.

Helaas was er vandaag niemand bij de raid hier. Dus nik kunnen vangen 🙁

• skassie
Nou lekker dan. Alle elites waren hier om 11 uur. Hoop dat er nog wat komen om 14 anders moeten we naar andere plaatsen toe ☹️☹️

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:09
Heb hem om 11 uur gevangen. Met mijn zoons. 3 personen was genoeg :+. (Waarvan 1 level 30 en 1 level 35 met sub optimale Pokémon!

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2016 VW eGolf 24kWt

• IntToStr
Ik kon niet om 11 uur. Zo'n beetje elke gym hier was toen een elite raid. Dus wilde kijken of er om 14 uur ook wat raids zijn en er is gewoon helemaal niets. Wat is dat nou voor onzin? Waarom dan 3 tijdstippen promoten?

Maar goed, wie weet komt ie ooit nog eens terug in een normale raid.

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Hier ook. 15 gyms op het dorp, waarvan sinds gisteren een groot deel met rode eieren. (Daardoor gisteren geen gewone raid kunnen doen). Ik had eigenlijk op de gym bij ons huis de raid van 11:00 willen doen, maar dat redde ik niet. Toen bleek er nog maar 1 om 14:00 te zijn.
Ik heb hem zelf wel gevangen, maar mijn vrouw niet. Geen herkansing mogelijk dus. En omdat ze maar een half uur duren ook geen tijd om naar een naburige plaats te rijden.
Lastig vangen trouwens. De kleine donkerrore ring was ook nauwelijks te zien tegen de rode achtergrond van het beest zelf. Al helemaal niet in fel zonlicht.

• Rene
Komen ze niet opnieuw 17:00? Dacht dat er dan nog een ronde is.

Rare zaak. Ik zie er inderdaad geen 1 meer. Staat in de “News” sectie dat er 3 rondes zouden zijn.

[Voor 47% gewijzigd door Rene op 11-03-2023 15:09]

Frustrerend dit inderdaad.

Ik zag op Twitter al e.e.a. gemeld worden door Youtubers uit Australië en N-Z over missende Timed Research en geen 2e raid ronde, ben vanochtend dus halsoverkop op pad gegaan en heb er 1 kunnen vangen + de research vrijgespeeld.

Geen idee wat Niantic aan het doen is maar na de fiasco's van de Hoenn (World) Tour is dit wéér iets dat niet vlekkeloos gaat.

Edit: de eieren die sinds gisteren boven gyms hingen verklapten al op welk tijdstip Regidrago verscheen, hier in de buurt alleen om 11:00 uur, ik dacht in eerste instantie dat er een nieuwe zou spawnen elke 3 uur.

[Voor 23% gewijzigd door Statiegeld op 11-03-2023 17:49]

• skipe
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 02-06 16:17
Ze hatchen al 24 uur van te voren.. kunt zo in campfire kijken waar om 14:00 of 17:00 raids zijn en dan daar op afstemmen met je community

Edit: hier in de buurt nog even gekeken, 1 om 17:00

[Voor 16% gewijzigd door skipe op 11-03-2023 16:06]

• skassie
Gelukkig idd via campfire nog gezocht. Auto gepakt en met mede tweakers afgesproken. 2x gedaan en 2x gevangen

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Op Campfire nog wel een paar gevonden, maar die van 17:00 zijn echt super zeldzaam

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Lekker handig, bezig met wat ruimte in de items te maken en dan per ongeluk alle max potions wegdoen |:(

• Offens1490
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01:12
Was aan bladeren denk je dat armored mewtwo ook weer eens komt ?
Helaas wordt WAF wat minder blij ( loop elke dag van 20 min) en die special raids altijd onder etenstijd -O-

AnimeAdicted

Offens1490 schreef op zondag 12 maart 2023 @ 16:20:
Was aan bladeren denk je dat armored mewtwo ook weer eens komt ?
Helaas wordt WAF wat minder blij ( loop elke dag van 20 min) en die special raids altijd onder etenstijd -O-
Geloof van niet, die kwam toentertijd uit om een Pokémon film te promoten.

[Voor 3% gewijzigd door Statiegeld op 12-03-2023 21:51]

• Lointje
Special niet gehaald hier, we waren rond 11 op zich wel in de buurt van een gym maar kwam niet goed uit. Toen we in de namiddag keken hadden de twee gyms op wandelafstand gewoon niets. Hopen dat hij nog eens terugkomt.
Haan schreef op zondag 12 maart 2023 @ 10:05:
Lekker handig, bezig met wat ruimte in de items te maken en dan per ongeluk alle max potions wegdoen |:(
haha auch :-) Weer even lekker sparen dan. Al zal het wel veel plaats opgeleverd hebben...

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-06 15:47
Hier wel even gekeken zaterdag om een uur of 11. Het is dat er 2 willekeurige trainers bijwaren anders was het voor mij ook niets geweest.

Het geeft wel weer imo aan dat ze elite raids gewoon ook remote moeten toestaan, of iig invites toestaan van mensen die fysiek op locatie staan.

• Autofan1985
Hier 2 raids gedaan. De eerste waren er 28 man aanwezig, dus we hebben de groep maar opgesplitst. :) Bij de tweede waren er 14, dus dat paste wel. Beide gevangen, maar wel een IV om te janken.

• skassie
Autofan1985 schreef op maandag 13 maart 2023 @ 10:21:
Hier 2 raids gedaan. De eerste waren er 28 man aanwezig, dus we hebben de groep maar opgesplitst. :) Bij de tweede waren er 14, dus dat paste wel. Beide gevangen, maar wel een IV om te janken.
Sowieso vond ik de hele Elite beleving maar matig. Met 4 man had je hem ook neer gekregen en dan ook maar zo'n lullige reward van en IV level en bonus. ( make a new friend)

Gelukkig konden we dat snel regelen aangezien er in heel de omgeving maar 2 raids waren en er daar dus genoeg aanwezig waren om nog vrienden mee te worden.

Hoop echt dat de volgende iets uitdagender gaat zijn

• Autofan1985
De uitdaging was er niet echt idd. In tegenstelling tot Hoopa Unbound was deze wel erg makkelijk neer te krijgen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rene
skassie schreef op maandag 13 maart 2023 @ 10:57:
[...]

Sowieso vond ik de hele Elite beleving maar matig. Met 4 man had je hem ook neer gekregen en dan ook maar zo'n lullige reward van en IV level en bonus. ( make a new friend)

Gelukkig konden we dat snel regelen aangezien er in heel de omgeving maar 2 raids waren en er daar dus genoeg aanwezig waren om nog vrienden mee te worden.

Hoop echt dat de volgende iets uitdagender gaat zijn
Wij kregen hem gelukkig met 3 man! Eigenlijk geen uitdaging en ik denk dat je met 2 personen en optimale high level counters het ook voor elkaar had gekregen. Mijn zoons hadden beide bagger counters en het was nog genoeg. mega en Shadow Gardevoir sloegen hem zo tegen de vlakte!

Vandaag ook eindelijk mijn 100% to be Metagross gevangen oOo.

• MusicMaikel
Zijn er eigenlijk Tweakers die naar het Pokémon Special Championship gaan dit weekend?

https://tournamentcenter.gg/pkm-utrecht-2023-main-event/

• sixtiek
MusicMaikel schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 10:40:
Zijn er eigenlijk Tweakers die naar het Pokémon Special Championship gaan dit weekend?

https://tournamentcenter.gg/pkm-utrecht-2023-main-event/
Ik zie op NWTV dat er ook bonussen voor Pokémon GO zouden zijn aangekondigd:
Jeffry van NWTV schreef op maandag 13 maart 2023:
Er is echter ook een Pokémon GO-event in Utrecht dat weekend vanwege de regionals. De volgende bonussen zijn aangekondigd:
  • Lures duren drie uur tijdens het evenement
  • Er is dubbele Stardust voor vangsten
  • Panpour en Pansear komen uit Field Research Tasks
  • Er zijn meer Pokéstops te vinden
  • En meer!
Het Pokémon GO-event in Utrecht duurt van 18 maart tot en met 19 maart overigens!
https://www.nwtv.nl/24732...echt-vanwege-de-regionals

Ik heb dit alleen nergens anders zien staan.

Tsja, het toernooi interesseert me niet zo en die bonussen zijn wel lollig maar zaterdag hebben we al Slowpoke Community Day en zondag #AJAfey ;) ... misschien als er ("En meer!") Unowns spawnen? Ik zoek nog de C in U-T-R-E-C-H-T :) .

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MusicMaikel
sixtiek schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 11:24:
[...]

Ik zie op NWTV dat er ook bonussen voor Pokémon GO zouden zijn aangekondigd:

[...]

https://www.nwtv.nl/24732...echt-vanwege-de-regionals

Ik heb dit alleen nergens anders zien staan.

Tsja, het toernooi interesseert me niet zo en die bonussen zijn wel lollig maar zaterdag hebben we al Slowpoke Community Day en zondag #AJAfey ;) ... misschien als er ("En meer!") Unowns spawnen? Ik zoek nog de C in U-T-R-E-C-H-T :) .
Die bonussen zijn er inderdaad, kan ik bevestigen.
Unowns zullen niet spawnen, de bonussen zijn onderstaand:

Acties:
  • +1Henk 'm!
MusicMaikel schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 11:30:
[...]

Die bonussen zijn er inderdaad, kan ik bevestigen.
Unowns zullen niet spawnen, de bonussen zijn onderstaand:
[Afbeelding]
Thanks hiervoor, heb het afgelopen half uur gekeken naar wat er qua bonussen zou zijn om het interessant te maken er als toeschouwer heen te gaan.

Besloten er toch voor te kiezen door de Binnenstad of hier in de wijk rond te zwerven voor de Slowpoke Comday ;)

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-06 15:47
Statiegeld schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 11:33:
[...]

Thanks hiervoor, heb het afgelopen half uur gekeken naar wat er qua bonussen zou zijn om het interessant te maken er als toeschouwer heen te gaan.

Besloten er toch voor te kiezen door de Binnenstad of hier in de wijk rond te zwerven voor de Slowpoke Comday ;)
Meestal voor de echte leuke dingen moet je Worlds aandoen.
Zo waren daar vorig jaar speciale pikachu spawns, alsmede ook Boufallant/Throh (de laatste wellicht wat minder interessant). Daarvoor in Washington waren er research tasks voor Relicanth. Benieuwd wat ze dit jaar in Yokohama gaan doen, maar dat zie ik vanzelf wel weer :)

• Haan

Haan

dotnetter

Mooi, kan ik hopelijk eindelijk eens een ditto vangen op m'n tweede account en een shiny meltan ontbreekt ook nog op m'n main (y)

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 23:23
skassie schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 10:23:
[...]

Gewoon de quest aannemen tot aan Rocket boss en dan idd bij de volgende legendary heb je er een paar. (nog niet zelf geprobeerd maar ga dat wel doen)
Ik kan je bevestigen dat het werkt, heb vorige week twee keer Giovanni verslagen en twee keer dezelfde legendary gekregen. Geen idee wat ik gemist heb overigens, maar ik was er niet zo intensief mee bezig.
skassie schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 10:23:
[...]

Gewoon de quest aannemen tot aan Rocket boss en dan idd bij de volgende legendary heb je er een paar. (nog niet zelf geprobeerd maar ga dat wel doen)
ErikT738 schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 11:09:
[...]

Ik kan je bevestigen dat het werkt, heb vorige week twee keer Giovanni verslagen en twee keer dezelfde legendary gekregen. Geen idee wat ik gemist heb overigens, maar ik was er niet zo intensief mee bezig.
Ik heb gemerkt dat als ik verder ga dan pagina 1 van de Special Research ik ze niet kan stapelen maar eerst de ene moet afronden (t/m Giovanni verslaan) waarna ik aan de 'nieuwe' kan beginnen.

De research van het vorige Team GO Rocket event heb ik bewaard en heb de rewards van pagina 1 nog niet geclaimd. Tijdens deze nieuwe TGR event zal ik kijken of mijn theorie inderdaad klopt en je ze kunt stapelen.

Waarom ik niet gewoon de door jullie genoemde methode gebruik? Omdat het mij best wel handig lijkt om deze Special Researches te verzamelen zodat ik straks met slechts 1x Arlo, Cliff en Sierra verslaan meerdere pagina 5 researches voltooi en zo dus in 1x meerdere Super Rocket Radars kan pakken en die kan inzetten voor een x aantal Giovanni gevechten achter elkaar, zónder keer op keer opnieuw grunts/leaders te moeten verslaan.

Tijdwinst ;)

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 23:23
Statiegeld schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 11:41:
Waarom ik niet gewoon de door jullie genoemde methode gebruik? Omdat het mij best wel handig lijkt om deze Special Researches te verzamelen zodat ik straks met slechts 1x Arlo, Cliff en Sierra verslaan meerdere pagina 5 researches voltooi en zo dus in 1x meerdere Super Rocket Radars kan pakken en die kan inzetten voor een x aantal Giovanni gevechten achter elkaar, zónder keer op keer opnieuw grunts/leaders te moeten verslaan.

Tijdwinst ;)
Zo heb ik het ook gedaan. Ik versla vrijwel nooit Team Rocket grunts (en dus ook geen leaders) maar kon nu met één keer Arlo, Cliff en Sierra verslaan twee researches afronden. Eigenlijk had ik verwacht dat ik alsnog twee verschillende legendaries zou krijgen maar dat bleek dus niet het geval.
ErikT738 schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 11:45:
[...]

... Eigenlijk had ik verwacht dat ik alsnog twee verschillende legendaries zou krijgen maar dat bleek dus niet het geval.
Helaas heeft Giovanni maar één type legendary tegelijkertijd die ongeveer elke twee maanden plaats maakt voor een andere. Na Registeel is nu dus Regice aan de beurt en ik ben er 99,9% zeker van dat er ergens eind mei gewisseld wordt naar de laatste van de originele Regi's: Regirock.

Omdat ik me op dit moment kapot verveel heb ik de geschiedenis van Giovanni's shadow Legendary Pokémons sinds 2019 hieronder op een rijtje gezet :+ De legendaries uit dezelfde generatie staan bij elkaar maar nog wel op volgorde van datum van verschijning:

1. Articuno
2. Zapdos
3. Moltres

4. Raikou
5. Entei
6. Suicune

7. Mewtwo

8. Articuno
9. Zapdos
10. Moltres

11. Ho-oh (Apex-vorm kwam in 2022 beschikbaar via Masterwork Research)
12. Lugia (Apex-vorm kwam in 2022 beschikbaar via Masterwork Research)

13. Latias
14. Latios

15. Mewtwo

16. Registeel
17. Regice
18. Regirock?

19. Raikou?
20. Entei?
21. Suicune?

22. Mewtwo?

23. ???
24. ???
25. ???

26. ???
27. ???

28. ???
29. ???

30. Mewtwo?

Nummer 19 t/m 22 baseer ik dan op het feit dat de Gen1 legendaries al twee keer langs zijn gekomen, de Gen2 legendaries pas een keer en dat Ho-oh en Lugia op dit moment terug zijn als raid boss.

Natuurlijk geen flauw idee welke het gaan zijn, maar aangezien we net Groudon/Kyogre/Rayquaza en Latias/Latios in (primal) raids hebben gehad en die laatste twee al eens eerder Shadow zijn geweest verwacht ik niet dat die dit jaar nog terug komen.

• MusicMaikel
Statiegeld schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 13:21:
[...]

Helaas heeft Giovanni maar één type legendary tegelijkertijd die ongeveer elke twee maanden plaats maakt voor een andere. Na Registeel is nu dus Regice aan de beurt en ik ben er 99,9% zeker van dat er ergens eind mei gewisseld wordt naar de laatste van de originele Regi's: Regirock.

Omdat ik me op dit moment kapot verveel heb ik de geschiedenis van Giovanni's shadow Legendary Pokémons sinds 2019 hieronder op een rijtje gezet :+ De legendaries uit dezelfde generatie staan bij elkaar maar nog wel op volgorde van datum van verschijning:

1. Articuno
2. Zapdos
3. Moltres

4. Raikou
5. Entei
6. Suicune

7. Mewtwo

8. Articuno
9. Zapdos
10. Moltres

11. Ho-oh
12. Lugia

13. Latias
14. Latios

15. Mewtwo

16. Registeel
17. Regice
18. Regirock?

19. Raikou?
20. Entei?
21. Suicune?

22. Mewtwo?

23. ???
24. ???
25. ???

26. ???
27. ???

28. ???
29. ???

30. Mewtwo?

Nummer 19 t/m 22 baseer ik dan op het feit dat de Gen1 legendaries al twee keer langs zijn gekomen, de Gen2 legendaries pas een keer en dat Ho-oh en Lugia op dit moment terug zijn als raid boss.

Natuurlijk geen flauw idee welke het gaan zijn, maar aangezien we net Groudon/Kyogre/Rayquaza en Latias/Latios in (primal) raids hebben gehad en die laatste twee al eens eerder Shadow zijn geweest verwacht ik niet dat die dit jaar nog terug komen.
Kleine toevoeging die ik hier aan wil toevoegen: de "gewone" shadow Ho-oh en Lugia hebben we nog NIET gehad, alleen de Apex Shadows.
MusicMaikel schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 13:53:
[...]

Kleine toevoeging die ik hier aan wil toevoegen: de "gewone" shadow Ho-oh en Lugia hebben we nog NIET gehad, alleen de Apex Shadows.
Daar heb je 100% deels gelijk in: Apex Ho-oh en Lugia kwamen uit een special research in 2022, de reguliere shadow versie via het TGR event in 2021, heb het even aangepast ;)

[Voor 16% gewijzigd door Statiegeld op 15-03-2023 15:41]

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 00:17
MusicMaikel schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 13:53:
[...]

Ik heb een shadow Ho-oh en Lugia uit 2021, voordat de Apex varianten kwamen?
Of bedoel je wat anders?

https://psnprofiles.com/RaemNL

• Ruudox
Statiegeld schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 13:21:
[...]

11. Ho-oh (Apex-vorm)
12. Lugia (Apex-vorm)
ow is dit de reden dan mijn lugia en ho-ho een ander "icoontje" hebben als andere ho-oh en lugia's??

Voorbeeld

[Voor 41% gewijzigd door Ruudox op 15-03-2023 15:09]

• Wim8282
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:43
Inderdaad, 3 normale Lugia's, 1 shadow Lugia en 1 Apex-shadow Lugia.

• MusicMaikel
Raem schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 14:59:
[...]

Ik heb een shadow Ho-oh en Lugia uit 2021, voordat de Apex varianten kwamen?
Of bedoel je wat anders?
Nu je het zegt, ik vergis me helemaal. Ze zijn wel in de normale variant geweest. @Statiegeld Excuus :+

• Offens1490
Misschien een noob vraag maar krijg nog steeds geen Gengar mega Energy. Heb heb nu nl in buddy staan voor normale candys.
Doe ik iets verkeerds?

AnimeAdicted

• Raem
Offens1490 schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 16:36:
Misschien een noob vraag maar krijg nog steeds geen Gengar mega Energy. Heb heb nu nl in buddy staan voor normale candys.
Doe ik iets verkeerds?
Heb je al wel eerder een mega evolve gedaan voor Gengar? Anders krijg je er geen mega energy voor als buddy.

Offens1490 schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 16:36:
Doe ik iets verkeerds?
Deze 'frustratie' had ik laatst ook met mijn 15/15/15 Swampert, en de oorzaak is eigenlijk heel logisch:

Als je niet eerder een Gengar hebt geëvolueerd naar de Mega-vorm van deze Pokémon dan krijg je slechts normale (XL) candy.
Zodra je dit wel hebt gedaan maakt het niet uit welke Gengar je buddy is: je kan dan met elke Gengar buddy Mega Energy verzamelen.

Zie hier mijn Kyogre en Houndoom, omdat ik nog nooit een Houndoom heb geëvolueerd naar Mega-vorm krijg ik daar dus ook geen Mega Energy voor als deze m'n buddy is:

@Raem was me net voor zie ik :P

• Offens1490
Statiegeld schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 17:07:
[...]

Deze 'frustratie' had ik laatst ook met mijn 15/15/15 Swampert, en de oorzaak is eigenlijk heel logisch:

Als je niet eerder een Gengar hebt geëvolueerd naar de Mega-vorm dan krijg je slechts normale (XL) candy.
Zodra dit wel hebt gedaan maakt het niet uit welke Gengar je buddy is: je kan dan met elke Gengar buddy Mega Energy verzamelen.

Zie hier mijn Kyogre en Houndoom, omdat ik nog nooit een Houndoom heb geëvolueerd naar Mega-vorm krijg ik daar dus ook geen Mega Energy voor als deze m'n buddy is:

[Afbeelding]

@Raem was me net voor zie ik :P
Bedankt voor de uitleg hierboven.
Klopt is nog niet mega geëvolueerd. Dus de vraag is hoe kom je dan aan mega energie :?

AnimeAdicted

• wortelsoft
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:23
Offens1490 schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 19:19:
[...]

Klopt is nog niet mega geëvolueerd. Dus de vraag is hoe kom je dan aan mega energie :?
Door aan een mega raid mee te doen, waar de betreffende pokemon in zit.

• Ruudox
[...]

Mega raids doen.
Je hebt 1,3,4,5 star raids.
mega raids voor o.a. mega energy.
en sinds kort primal raids (zelfde principe als mega raids)
en Elite raid deze zijn alleen op locatie. En zijn vaak speciale pokemon.

De raids wisellen per x tijd een beetje af.
Nu is bijvoorbeel mega medichamp
https://pokemongolive.com/seasons/rising-heroes/

wanneer Gengar weer komt geen idee.

• sixtiek
Dus de vraag is hoe kom je dan aan mega energie :?
Behalve uit mega raids (zie eerdere comments) kan je ook mega energy krijgen uit field research tasks. Niet zo heel veel en ook niet altijd alle soorten, op dit moment zijn er taken voor Venusaur, Charizard, Blastoise, Pidgeot, Beedril en Gyarados. Zie https://thesilphroad.com/research-tasks, kies in het uitklapmenu Show: All Tasks. Helaas voor jou is er deze maand geen Gengar mega energy field research.

BTW voor Beedril krijg je ook mega energy door aan gyms te draaien.

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

[...]

Kip en ei probleem. Als er geen mega-raids van die betreffende pokemon zijn, heb je pech. Tot die ooit weer een keer terug komt.
Ik ken ook mensen die bij het laatste event net niet genoeg (400) mega energy verzameld hadden voor de Kyogre/Groudon. Tja, dat is dan zuur.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Raem

Acties:
  • +1Henk 'm!

• skassie
Ik ben benieuwd waar ze mee komen want denk wel dat het verstandig is om de community tegemoet te komen voor dit "verpeste" Elite raid weekend wat geen elite genoemd mag worden.

• Raem
skassie schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 10:21:
[...]

Ik ben benieuwd waar ze mee komen want denk wel dat het verstandig is om de community tegemoet te komen voor dit "verpeste" Elite raid weekend wat geen elite genoemd mag worden.
Een nieuwe elite raids dag organiseren lijkt me het meest voor de hand liggen. Of Regidrago in een special research stoppen.

En in ieder geval zorgen dat er na afloop van een Elite Raid ook de beloofde spawns plaats vinden, daar was bij mij althans geen sprake van..

- - -

Nu de laatste voorbereidingen voor morgen aan het treffen, en ik denk dat ik met deze hoeveelheid Pokéballs toch wel een aardig eind kan komen :+

• skassie
Statiegeld schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 12:36:
En in ieder geval zorgen dat er na afloop van een Elite Raid ook de beloofde spawns plaats vinden, daar was bij mij althans geen sprake van..

- - -

Nu de laatste voorbereidingen voor morgen aan het treffen, en ik denk dat ik met deze hoeveelheid Pokéballs toch wel een aardig eind kan komen :+

[Afbeelding]
Behalve natuurlijk een HUNDO en shinny vangen morgen wat is eigenlijk de meerwaarde van Slowpoke? Mega evolution? PVP?

Ik ben eigenlijk nooit echt een voorstander van deze

• Offens1490
skassie schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 13:33:
[...]

Behalve natuurlijk een HUNDO en shinny vangen morgen wat is eigenlijk de meerwaarde van Slowpoke? Mega evolution? PVP?

Denk zelf over het algemeen je Pokedex aanvinken en Xp Farm.
Battle lijkt me net te traag met aanvallen. Althans zo denk ik erover.

*Kleine typo

[Voor 5% gewijzigd door Offens1490 op 17-03-2023 13:35]

AnimeAdicted

Acties:
  • +2Henk 'm!

• IntToStr
@Arcalite @ZeRoC00L @AngryTableLeg @LazySod @maDDog83 @Indicatie

De meesten hadden gevraagd om een herinnering, dus bij deze: morgen om 14:00 uur zal ik de gifts openen voor best friend.

Voor @ZeRoC00L : wil jij vandaag de gift openen? Dan doe ik morgen de laatste.

Acties:
  • +2Henk 'm!
skassie schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 13:33:
[...]

Zie mijn uitgebreide post een paar pagina's terug voor een heel verhaal, de mand-versie:

Slowpoke is een van de weinig Pokémon waar het lachwekkend makkelijk is om excellent throws te maken, en tijdens deze Com Day is er 3x Catch XP, met een Lucky Egg actief is dat 6x.
Bij een excellent throw zo'n 7000xp die je per vangst binnen harkt, ik ga dus als een gek Slowpokes vangen.

Én ik hoop morgen mijn eerste shundo te krijgen die ik door kan evolueren naar Mega Slowbro.

Slowpoke en de evoluties zijn niet echt meta-relevant, maar een level 3 Mega Slowbro is bijv. erg interessant om straks meer (XL) candy te krijgen bij het vangen van Pokémon die Water en Psychic type zijn, zoals (Mega/Shadow) Mewtwo of Mega Metagross.

• skassie
Statiegeld schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 14:42:
[...]

Zie mijn uitgebreide post een paar pagina's terug voor een heel verhaal, de mand-versie:

Slowpoke is een van de weinig Pokémon waar het lachwekkend makkelijk is om excellent throws te maken, en tijdens deze Com Day is er 3x Catch XP, met een Lucky Egg actief is dat 6x.
Bij een excellent throw zo'n 7000xp die je per vangst binnen harkt, ik ga dus als een gek Slowpokes vangen.

Én ik hoop morgen mijn eerste shundo te krijgen die ik door kan evolueren naar Mega Slowbro.

Slowpoke en de evoluties zijn niet echt meta-relevant, maar een level 3 Mega Slowbro is bijv. erg interessant om straks meer (XL) candy te krijgen bij het vangen van Pokémon die Water en Psychic type zijn, zoals (Mega/Shadow) Mewtwo of Mega Metagross.
Tnx Statie had jou post al zeker gelezen maar idd een Hundo of shundo is zeker interessant. Succes en ik zal voor je duimen

skassie schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 19:46:
[...]

Tnx Statie had jou post al zeker gelezen maar idd een Hundo of shundo is zeker interessant. Succes en ik zal voor je duimen
Thanks! :)

Hoe het ook af loopt, mijn dag is al geslaagd als ik daadwerkelijk miljoenen aan xp binnen heb weten te harken. We gaan het zien.

Hopelijk wordt het bij jullie net zo'n succes. De laatste keer dat er een 3x Catch XP bonus actief was was alweer in oktober vorig jaar, het is dus eindelijk weer eens tijd om toe te slaan ;)

[Voor 3% gewijzigd door Statiegeld op 17-03-2023 21:59]

• Ruudox
ow 3 keer catch XP die had ik even gemmist. Lucky egg aan en gaan.

Gelukkige hier ook pokeballs zat.

900 PB
508 GB
800UB

Net nog even wezen solderen, na dat mijn autocatcher letterlijk in 2en lag. nu zit die met ducktape aan elkaar. Ik hoop dat die het nog volhoud tot jullie.

nu een vraag hoeveel storage en pokemon space hebben jullie allemaal?

[Voor 11% gewijzigd door Ruudox op 18-03-2023 09:10]

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Niet zoveel, de s toch totaal onnodig om meer dan 2000 ballen te hebben?

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Ok, ik zat er flink naast met m'n berekening voor XP een paar pagina's terug: de 300xp die je krijgt in AR mode is ook voorzien van de 6x bonus, daar had ik geen rekening mee gehouden. Wat een feestje dit *O* *O*

• Offens1490
Vandaag helaas maar ff gespeeld, het is niet anders (WAF tevreden houden)

Wel geluk met mijn streak icm ei

AnimeAdicted

• wortelsoft
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:23
Ik hou het maar voor gezien na een 2,5 miljoen. Begin last te krijgen van mijn polsen en nu maar van het lekkere weer genieten. Met een straffe hendrik tripple , daarna zal excellent gooien wel wat minder gaan :+
wortelsoft schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 16:05:
Ik hou het maar voor gezien na een 2,5 miljoen. Begin last te krijgen van mijn polsen en nu maar van het lekkere weer geniete. net een straffe hendrik tripple , daarna zal excellent gooien wel wat minder gaan :+
Haha, ik geef je groot gelijk. Mooie score!

Ik heb ook aardig wat XP weten te verzamelen. En daarnaast 11 shinies en een 100IV van zowel de normale als de Galarian Slowpoke.

Genoeg Pokémon GO voor dit weekend, tijd voor bier!
Pagina: 1 ... 82 ... 86 Laatste

Let op:
Friendship codes uitwisselen? dat kan hier!

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee