• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 01-06 16:03
Raem schreef op zondag 26 februari 2023 @ 12:54:
[...]

[Afbeelding]
Ja, Safari Zone in Amstelveen. Heb ik nog een mooie medal van. :)
Die heb ik ook idd als enige uit mijn groep. De rest kwam niet door de aanmeldingsprocedure heen. Site was erg buggy weet ik nog. ;)

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22:18

Toch nog een shiny weten te hatchen dit event. Erg blij mee!

• Indicatie
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 02-06 22:39
Stovirpi schreef op maandag 27 februari 2023 @ 10:22:
[Afbeelding]

Hé, die heb ik ook!

• T4F.nl_Muad
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-06 21:01
Wim8282 schreef op zondag 26 februari 2023 @ 18:48:
Mijn enige doel was Relicanth. Tot nu toe 6 10km eieren uitgelopen, geen Relicanth. Er staan nog 8 10km eieren in incubators, dus wie weet. Gisteren bijna 3 uur gelopen en vandaag 1 uur en in totaal 1 shiny. Dus voor mij persoonlijk een beetje teleurstellend event.
omgeving eindhoven toevallig? heb er wat over
Stovirpi schreef op maandag 27 februari 2023 @ 10:22:
[Afbeelding]

Ruim 62 miljoen stardust, damn...... _/-\o_

• Malt1982
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 02-06 23:03
Snap echt niet hoe mensen aan zoveel stardust komen dus inderdaad respect

• Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 02-06 13:57
Hoe kan het eigenlijk dat sommigen een punt tussen stardust hebben staan (bijvoorbeeld 1.280.000), sommigen een komma en anderen witruimte? Beetje random maar viel mij opeens op. :P Afgelopen twee pagina's zie je alle drie de varianten langskomen. Zelf heb ik komma's zie ik.

Erg jaloers op de shiny Torkoals trouwens, heel vet!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:01

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

Armada. schreef op maandag 27 februari 2023 @ 16:00:
Hoe kan het eigenlijk dat sommigen een punt tussen stardust hebben staan (bijvoorbeeld 1.280.000), sommigen een komma en anderen witruimte?
Taalinstellingen ;)

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Armada. schreef op maandag 27 februari 2023 @ 16:00:
Hoe kan het eigenlijk dat sommigen een punt tussen stardust hebben staan (bijvoorbeeld 1.280.000), sommigen een komma en anderen witruimte? Beetje random maar viel mij opeens op. :P Afgelopen twee pagina's zie je alle drie de varianten langskomen. Zelf heb ik komma's zie ik.
What has been seen cannot be unseen |:(

• Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 02-06 13:57
Ahh dat verklaart! Welke taal gebruiken ze witruimte in plaats van punten of komma's? Totaal irrelevant maar nu ben ik benieuwd. :+

Ben zelf ook beetje een stardust hoarder. Niet eens heel bewust ofzo, ik ging alleen vrij lang alleen pokemons levellen op het moment dat ik ze nodig had voor een raid bijvoorbeeld. Inmiddels ben ik daar wat makkelijker in en level ik ook gewoon wat ik leuk vind zoals mijn precious shiny cowboyhoed Snorlax uit Berlijn. O+ Eens in de zoveel tijd probeer ik eerst tot een bepaald spaardoel te komen en dan een paar miljoen stardust over de balk smijten aan alles wat ik leuk vind om te upgraden.

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:44

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

Mijn motivatie om actief te spelen is even op na afgelopen weekend :+

Wel blij dat ik nu weet hoe ik van die gouden munten af kom die al een tijd lang ruimte in m'n inventory in beslag nemen.

[Voor 19% gewijzigd door Statiegeld op 27-02-2023 17:36]

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:48
hmm kak net de games op de switch verkocht (want vond ze niks :( )
Ik was net blij met m'n Duomon autocatcher, maar nu komen ze met een catcher die ook Great en Ultra balls kan gebruiken en dus niet meer beperkt is tot alleen de normale Pokéballs. Zou betekenen dat de vang kans van ~50% naar +90% gaat.

Oh en deze hockeypuck helpt je in slaap te komen :+

• Wim8282
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:43
T4F.nl_Muad schreef op maandag 27 februari 2023 @ 15:36:
[...]

omgeving eindhoven toevallig? heb er wat over
Ik heb 'm! De allerlaatste van de 14 was een Relicanth. Happy *O* Maar toch bedankt!

• T4F.nl_Muad
Wim8282 schreef op maandag 27 februari 2023 @ 19:14:
[...]

Ik heb 'm! De allerlaatste van de 14 was een Relicanth. Happy *O* Maar toch bedankt!
lekker! Dat zijn de mooiste :) _/-\o_

• skipe
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 02-06 16:17
Statiegeld schreef op maandag 27 februari 2023 @ 18:23:
Ik was net blij met m'n Duomon autocatcher, maar nu komen ze met een catcher die ook Great en Ultra balls kan gebruiken en dus niet meer beperkt is tot alleen de normale Pokéballs. Zou betekenen dat de vang kans van ~50% naar +90% gaat.

[YouTube: Introduction Video | Pokémon GO Plus +]
Alleen nog niet bekend of andere autocatchers door middel van een firmware update mogelijk ook ultra/great balls kunnen gebruiken of dat het een hardware dingetje is..

Opzich niet heel erg, de batterij van mn gotcha is bijna ten einde dus moet in de toekomst toch een keer wat anders

• Ruudox

dat komt goed uit mijn ali autocatcher is wel bijna aan z'n eind, benieuwd wanneer de pre orders live gaan

• Indicatie
skipe schreef op maandag 27 februari 2023 @ 20:18:
[...]

Alleen nog niet bekend of andere autocatchers door middel van een firmware update mogelijk ook ultra/great balls kunnen gebruiken of dat het een hardware dingetje is..
Zou wel heel fijn zijn als mijn gotcha's dat ook opeens kunnen. 👏
Zo niet, misschien toch maar die nieuwe kopen. Deze zijn ook al paar jaar oud en hebben hun geld wel opgeleverd.

[Voor 13% gewijzigd door Indicatie op 28-02-2023 07:56]

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20:17
Wim8282 schreef op maandag 27 februari 2023 @ 19:14:
[...]
pfoe 14 voor een 1/3 kans is wel heel laag, maar gelukkig had je hem!
Dus deze kan je enkel vangen als je een switch en die games hebt?
Statiegeld schreef op maandag 27 februari 2023 @ 17:30:
[...]
Wel blij dat ik nu weet hoe ik van die gouden munten af kom die al een tijd lang ruimte in m'n inventory in beslag nemen.
Ik ga er beetje vanuit dat deze coins toch geen ruimte innemen, zoals stickers en dergelijke?

Gisteren nog even remote een mega latias gedaan want de latios heb ik in een verleden eens gevangen. Heb nu 250 van de 300 energy required, dus moet ik er nog één doen :(

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01:08
Ik zie in de aankondiging wel semi de autocatch functionaliteit staan, maar bedoelt Niantic niet 'gewoon' het vangen als je drukt op een knopje? Anders ga ik hem waarschijnlijk ook wel halen. Die Gotcha evolve die ik nu heb, is best wel ruk (onbedoeld Pokies/stops uitgezet, moeite met connecten, batterij snel leeg)

• G_Dragon
@Lointje Zover ik weet wel

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

• T4F.nl_Muad
skipe schreef op maandag 27 februari 2023 @ 20:18:
[...]

Opzich niet heel erg, de batterij van mn gotcha is bijna ten einde dus moet in de toekomst toch een keer wat anders
Had ik een jaar of 2 geleden. Gotcha vrijwel dood (batterij). Had hem open gemaakt, wilde het binnenstuk wel eens zien. 3.7V batterijtje...ik denk die is wel te vervangen. Op het werk handige collega's met soldeerbouten etc. Dus dat gaan we oplossen.

powerbankje gekocht, even getest of de gotcha het nog deed met 2 tijdelijke draadjes. Startte prima op. Trilmotor er tussen uit gehaald (irritante feature, gebruik die nooit)

Gaatje in de behuizing, draadjes erdoor en aan het pcb-tje van de powerbank gesoldeerd. Gotcha in het bovenste deel van de behuizing, test of hij weer opstart (yes). Met secondenlijm vastzetten op de bovenkant.

Nu heb ik er al geruime tijd weer veel plezier van, batterij gaat een week, 2 weken mee zonder te laden. Wellicht iets voor anderen die met een dode gotcha zitten? Blijft toch leuk om zelf te knutselen

• Offens1490
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01:12
Met autocather het moet je storage niet mega groot zijn voor pokemon/items?

AnimeAdicted

• macscot
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23-05 15:57
Offens1490 schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 10:42:
Met autocather het moet je storage niet mega groot zijn voor pokemon/items?
Met een aantal goede zoek opdrachten zoiets als "Age0&!0*&!1*&!2*" geeft je alle Pokemons die je vandaag hebt gevangen met een IV van 3 of 4 sterren. Als je door die lijst heen gaat kun je snel wat goede markeren als favoriet. Daarna is het een kwestie van mass transfer.

Als je pak hem beet 150 / 200 Pokemon aan ruimte hebt moet je misschien elke X uur die zoek actie uitvoeren.

Dat is best goed te doen.

• mat.hi.as
macscot schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 11:05:
[...]

Met een aantal goede zoek opdrachten zoiets als "Age0&!0*&!1*&!2*" geeft je alle Pokemons die je vandaag hebt gevangen met een IV van 3 of 4 sterren. Als je door die lijst heen gaat kun je snel wat goede markeren als favoriet. Daarna is het een kwestie van mass transfer.

Als je pak hem beet 150 / 200 Pokemon aan ruimte hebt moet je misschien elke X uur die zoek actie uitvoeren.

Dat is best goed te doen.
Is inderdaad prima te doen. Ik gebruik zelf dat standaard filter van Pokemon Go op 0-2 sterren, en doe een mass transfer op de Pokie sdie daaruit komen. En dan als het weer een beetje krap begint te worden, ga ik door de lijst met 3* heen. Een Pidgey van 14/12/13 mag dan wel 3* hebben, maar is niet echt interessant om te bewaren :+.

• MusicMaikel
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 21:47
T4F.nl_Muad schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 09:38:
[...]

Had ik een jaar of 2 geleden. Gotcha vrijwel dood (batterij). Had hem open gemaakt, wilde het binnenstuk wel eens zien. 3.7V batterijtje...ik denk die is wel te vervangen. Op het werk handige collega's met soldeerbouten etc. Dus dat gaan we oplossen.
[Afbeelding]

powerbankje gekocht, even getest of de gotcha het nog deed met 2 tijdelijke draadjes. Startte prima op. Trilmotor er tussen uit gehaald (irritante feature, gebruik die nooit)

[Afbeelding]

Gaatje in de behuizing, draadjes erdoor en aan het pcb-tje van de powerbank gesoldeerd. Gotcha in het bovenste deel van de behuizing, test of hij weer opstart (yes). Met secondenlijm vastzetten op de bovenkant.

[Afbeelding]

Nu heb ik er al geruime tijd weer veel plezier van, batterij gaat een week, 2 weken mee zonder te laden. Wellicht iets voor anderen die met een dode gotcha zitten? Blijft toch leuk om zelf te knutselen
Dit is wel echt een ultieme Tweakers actie, netjes gedaan! Kan je nu ook laden met USB?

• T4F.nl_Muad
MusicMaikel schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 11:44:
[...]

Dit is wel echt een ultieme Tweakers actie, netjes gedaan! Kan je nu ook laden met USB?
Yes dit is idd wel het juiste podium voor dit soort acties :)

de powerbank werk zoals voorheen, dus laden gaat gewoon via de (micro)-USB poort. de USB-A hebben we verwijderd overigens

• G_Dragon

[Voor 66% gewijzigd door G_Dragon op 28-02-2023 17:10]

• Offens1490

AnimeAdicted

• freggel84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:48
Offens1490 schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 17:37:
[...]

Mmh wel jammer dat ultra raids local zijn.
Zijn ze altijd geweest

• Indicatie
Offens1490 schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 17:37:
[...]

Mmh wel jammer dat ultra raids local zijn.
Vooral jammer dat ze waarschijnlijk weer alleen in het weekend zijn. Dan kan ik dus niet.

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:45

hneel

denkt er het zijne van

Betekent dat dat je met 15 *lokale* spelers moet spelen om een Elite Raid te triggeren?

• skipe
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 02-06 16:17
hneel schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 18:39:
Betekent dat dat je met 15 *lokale* spelers moet spelen om een Elite Raid te triggeren?
Niet om te triggeren, maar ervaring leert dat je wel flink wat spelers nodig bent om de elite raid boss te verslaan

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 00:17
Gaan we eigenlijk ooit nog weer eens Ex Raids krijgen? Voelde destijds met Mewtwo toch wel speciaal als je daar een invite voor kreeg.
Zie dat de gyms die in aanmerking komen nog wel steeds een tag hebben, maar volgens mij is er al heel lang niks mee gedaan?

https://psnprofiles.com/RaemNL

• Offens1490
Las trouwens dat je dubbel xp kan krijgen op de laatste dag van "best Friend worden" door xp ei te activeren.
Iemand dat gecheckt?

AnimeAdicted

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-06 13:36
Offens1490 schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 19:31:
Las trouwens dat je dubbel xp kan krijgen op de laatste dag van "best Friend worden" door xp ei te activeren.
Iemand dat gecheckt? [Afbeelding]
Dat klopt, ei inzetten voordat je het schermvullende bericht krijgt en daar staat al dubbel xp.

Delerium Steam Profile BF4 profile

• Offens1490
mhoogendam schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 19:39:
[...]

Dat klopt, ei inzetten voordat je het schermvullende bericht krijgt en daar staat al dubbel xp.
Betekend dat dan dat ik gewoon gift kan versturen tot 6e dag?

AnimeAdicted

Offens1490 schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 19:31:
Iemand dat gecheckt? [Afbeelding]
Klopt, heel 'belangrijk' om te doen: zo kun je ipv. 100k XP gewoon 200k XP krijgen.

Ik zou je ei van tevoren inzetten en niet tussen het openen en het schermvullende bericht krijgen, té groot risico dat het fout gaat.

Een ongeschreven regel is om het openen van de laatste gift af te stemmen met de tegenpartij zodat jullie allebei een lucky egg kunnen inzetten.
skipe schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 18:54:
[...]

Niet om te triggeren, maar ervaring leert dat je wel flink wat spelers nodig bent om de elite raid boss te verslaan
Naar het schijnt zijn deze Regi-vormen een stuk zwakker dan de vorige Elite Raid Boss. Voor Hoopa Unbound had je inderdaad een aardige groep nodig.
Indicatie schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 18:29:
[...]

Vooral jammer dat ze waarschijnlijk weer alleen in het weekend zijn. Dan kan ik dus niet.
Daar ben ik ook bang voor, heb de laatste twee Hoopa Unbound events gemist vanwege m'n werk in het weekend.

Nou streef ik er naar om alleen de Gen 1 t/m 3 Pokémon te vangen (jeugdsentiment) en de rest doet me weinig of ken ik niet (dacht tot een paar uur geleden dat er slechts 3 Regi's bestonden, kun je nagaan..), dus ik kan ook dit keer niet teleurgesteld worden als ik deze Elite Raids mis.

De inhoud voor de events voor maart is ook grotendeels bekend, en een beetje gek. Bijvoorbeeld wel Mega Charizard Y en Mega Venusaur maar geen Mega Blastoise? :?

• DukeBox

DukeBox

mhoogendam schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 19:39:
..ei inzetten voordat je het schermvullende bericht krijgt ...
Heb dat laatst ook gedaan... ei geactiveerd, pakjes uitgewisseld en daarna meteen een zooi evolves. Precies na 30 min. gestopt met evolven (dus ei was afgelopen) en kreeg toen ik het menu uitging de melding dat ik best friends was geworden echter dus niet de 200k maar 100k (omdat het ei niet meer actief was).

En gisteren ook zoiets stoms, netjes gewacht tot 1 dag, expres niets uitgewisseld om er 's avonds even rustig voor te gaan zitten. Doen we overdag nog samen een gym battle telt dat ook grrr.... mijn zoon was nog niet het menu uit dus kon het ei nog activeren, ik liep voor de 2e keer 100k mis |:(

tldr; wacht na het activeren van je ei op de best friends melding voordat je wat anders gaat doen.
Offens1490 schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 19:50:
[...]
Betekend dat dan dat ik gewoon gift kan versturen tot 6e dag?
Tot dat er 1 day staat, zodra een van beiden dan een pakje openmaakt (of samen een battle doen) wordt je good/ultra/best.

[Voor 35% gewijzigd door DukeBox op 28-02-2023 19:58]

• Offens1490
DukeBox schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 19:51:
[...]

Heb dat laatst ook gedaan... ei geactiveerd, pakjes uitgewisseld en daarna meteen een zooi evolves. Precies na 30 min. gestopt met evolven (dus ei was afgelopen) en kreeg toen ik het menu uitging de melding dat ik best friends was geworden echter dus niet de 200k maar 100k (omdat het ei niet meer actief was).

En gisteren ook zoiets stoms, netjes gewacht tot 1 dag, expres niets uitgewisseld om er 's avonds even rustig voor te gaan zitten. Doen we overdag nog samen een gym battle telt dat ook grrr.... mijn zoon was nog niet het menu uit dus kon het ei nog activeren, ik liep voor de 2e keer 100k mis |:(

tldr; wacht na het activeren van je ei op de best friends melding voordat je wat anders gaat doen.

[...]

Tot dat er 1 day staat, zodra een van beiden dan een pakje openmaakt (of samen een battle doen) wordt je good/ultra/best.
Thx iedereen bijna duidelijk, wordt laatste dag trouwens berekend op interactie(gift) sturen of gewoon vrienden zijn?

AnimeAdicted

• DukeBox

DukeBox

Als je geen interactie hebt dan blijven de dagen stilstaan. Zo kan je ook meerdere good/best friends een beetje timen en maar 1 ei gebruiken. Zelf doe ik dat niet, een ei krijg je regelmatig en kost hoe dan ook niet veel muntjes.

• Autofan1985
Raem schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 19:06:
Gaan we eigenlijk ooit nog weer eens Ex Raids krijgen? Voelde destijds met Mewtwo toch wel speciaal als je daar een invite voor kreeg.
Zie dat de gyms die in aanmerking komen nog wel steeds een tag hebben, maar volgens mij is er al heel lang niks mee gedaan?
Ik heb een beetje het idee dat de Ex-raids zijn vervangen door de Elite raids. Als ik kijk op welke gyms die Elite raids komen lijken dat alleen de Ex-raid gyms te zijn is mij opgevallen.

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Ah, ik was inderdaad ook in de war met Ex-raids. Tja, die waren al gestopt voordat remote raids werden ingevoerd. Ik denk dat het heel lastig gaat worden om nog 15+ man fysiek op de been te brengen om ex-raids te triggeren. Het samen met z'n allen naar buiten gaan is er toch een beetje uit.

Zelfs afgelopen weekend. Mijn vrouw en ik gingen samen nog wat gyms langs en dan melden we steeds in de groeps-app welke raid we gingen doen en dan joinden er telkens remote wat mensen. Wij zijn wat dat betreft wel een beetje de baas in ons dorp. :+

• T4F.nl_Muad
DukeBox schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 19:51:
[...]

[...]

pogo heeft hier vertraging mee met sommige dingen, bv ook met eitjes hatchen. Zo lang je actief bezig bent met pokes aan te tikken, komt de animatie niet langs. Je moet als ware het spel de tijd geven om het bericht weer te geven. evolven klinkt leuk, maar is heel veel werk voor heel weinig. Gifts leveren je zoveel meer op. Community days met 20 BF en een zwik UF hebben me echt veel XP opgeleverd. (spreek het goed af, geef je buddy een naam zodat mensen weten dat je om een bepaalde tijd opent, etc). Ja het kost tijd, maar het levert je zoveel meer op dan die (in mijn ogen) kansloze evolve sessies. Hark je 80k xp oid binnen, tov van een paar M als je de BF coordineert. Zat tweakers hier die willen mee werken :) Na afloop (als beide!!) de XP binnen hebben verwijderen, en 3 (of 4, weet even niet meer) maanden later voeg je elkaar weer toe. En herhaal het :)

• DukeBox

DukeBox

T4F.nl_Muad schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 09:20:
..evolven klinkt leuk, maar is heel veel werk voor heel weinig...
Ik haal makkelijk 320k XP binnen (getimed et double XP events), dat is wel ff meer dan 80k en veel werk vind ik het niet.

• Raem
Autofan1985 schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 08:16:
[...]

Ik heb een beetje het idee dat de Ex-raids zijn vervangen door de Elite raids. Als ik kijk op welke gyms die Elite raids komen lijken dat alleen de Ex-raid gyms te zijn is mij opgevallen.
Wel jammer, wat ik vond het altijd wel wat hebben op de momenten dat er invites verstuurd werden. En dan super chagrijnig zijn als je geen invite kreeg terwijl je wel op die gym geraid had. :P

• Autofan1985
Raem schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 10:40:
[...]

Wel jammer, wat ik vond het altijd wel wat hebben op de momenten dat er invites verstuurd werden. En dan super chagrijnig zijn als je geen invite kreeg terwijl je wel op die gym geraid had. :P
Inderdaad, dat had altijd wel wat. Weet nog wel toen ik mijn allereerste kreeg, tevens als eerste in mijn groep. Mijn maat ging echt helemaal uit zijn plaat omdat ik een invite kreeg en hij niet.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• wortelsoft
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:23
Ik vond ze maar irritant doordeweeks om 14:00 een raid, ehmmm iets met werk of zo.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Lointje
Lointje schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 08:13:

Gisteren nog even remote een mega latias gedaan want de latios heb ik in een verleden eens gevangen. Heb nu 250 van de 300 energy required, dus moet ik er nog één doen :(

Toch niet zo erg om die laatste nog even te doen gisteren:-)

• Offens1490
Lointje schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 12:55:
[...]

[Afbeelding]
Toch niet zo erg om die laatste nog even te doen gisteren:-)
Jammer dat er niet iets is als een ingame chat voor raid.
Hou me aanbevolen voor een invite einde middag

AnimeAdicted

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-06 15:47
wortelsoft schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 11:40:
Ik vond ze maar irritant doordeweeks om 14:00 een raid, ehmmm iets met werk of zo.
Voornamelijk dit, altijd doordeweeks op een rottijd waar eigenlijk alleen schoolkinderen wat aan hebben ofzo.
Nu zijn die Elite raids eigenlijk niet anders hoor, enige verschil is dat er voor de EX raids wel mensen kwamen opdagen :P

• Raem
Akaendra schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 13:30:
[...]

Voornamelijk dit, altijd doordeweeks op een rottijd waar eigenlijk alleen schoolkinderen wat aan hebben ofzo.
Nu zijn die Elite raids eigenlijk niet anders hoor, enige verschil is dat er voor de EX raids wel mensen kwamen opdagen :P
Iets klopt er niet. :P

Maar het waren soms wel rottijden inderdaad. Al heb ik ook invites gehad voor in het weekend. Maar zowel doordeweeks als in het weekend waren er altijd wel genoeg mensen om de raid te kunnen doen.

• macscot
Offens1490 schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 13:06:
[...]

Jammer dat er niet iets is als een ingame chat voor raid.
Hou me aanbevolen voor een invite einde middag
Tja door het hoge aantal "kinderen" die de game spelen zal er wel terughoudend gedaan worden over een chat functionaliteit.

Toch zou een chat systeem als is het met een standaard set aan vragen en antwoorden het een en ander kunnen verbeteren.

Wij hebben een WhatsApp groep met wat locals waarmee we communiceren over raids. Het is echt prachtig om te zien dat als er 14.00 is afgesproken er op een zaterdagmiddag om klokslag 14.00 4 auto's bij het speeltuintje aan komen rijden

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-06 15:47
Raem schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 13:54:
[...]

Iets klopt er niet. :P

Maar het waren soms wel rottijden inderdaad. Al heb ik ook invites gehad voor in het weekend. Maar zowel doordeweeks als in het weekend waren er altijd wel genoeg mensen om de raid te kunnen doen.
Naja, ik woon vlakbij een EX gym, die zie ik mooi vanuit het raam, en daar stonden wel vaak wat mensen die keren dat het was. Heb er zelf maar een keer geluk mee gehad dat het om 6 of 7 uur 's avonds een keer was maar voor de rest echt altijd tijdens werkuren :P

Voor Elite raids heb ik er meermaals alleen gestaan jammer genoeg dus enigszins klopt het statement nog wel :P

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Offens1490
macscot schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 15:31:
[...]

Tja door het hoge aantal "kinderen" die de game spelen zal er wel terughoudend gedaan worden over een chat functionaliteit.

Toch zou een chat systeem als is het met een standaard set aan vragen en antwoorden het een en ander kunnen verbeteren.

Wij hebben een WhatsApp groep met wat locals waarmee we communiceren over raids. Het is echt prachtig om te zien dat als er 14.00 is afgesproken er op een zaterdagmiddag om klokslag 14.00 4 auto's bij het speeltuintje aan komen rijden
Al was het maar nodig mij voor een raid vink aan.
Of kleine text doe je mee met raid ofzo.

Had net prive raid en niet gevangen net een uitnodiging gemist best frustrerend.

AnimeAdicted

• G_Dragon
Nvm

[Voor 98% gewijzigd door G_Dragon op 01-03-2023 23:07]

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Hebben alle gyms een precies gelijke kans op raids, en is die kans ook evenredig gelijk over de dag?
Je gaat er misschien automatisch van uit, maar ik begin er toch aan te twijfelen.
Neem nu raid-hour. Dan krijg je wo om 18:00 een legendary raid op de gym. Maar op die van ons waar we thuis bij kunnen, zit dan bijna steevast een L1 raid op dat moment.
Dan op het werk: daar heb ik op het bedrijventerrein 2 gyms gemaakt. En in de middagpauze proberen we dan altijd met een groepje een raid te doen. Ik kan me niet meer herinneren wanneer we voor het laatst daar nog een raid hebben gedaan. Elke keer moeten we verder lopen, naar een paar gyms in een woonwijk.
En dan de tijden: als ik 's ochtends op sta zie ik overal raids in de buurt, maar dan heb ik er geen tijd voor. Maar als ik eind van de middag thuis kom: haast niks meer.

• Erebus1
  • Laatst online: 02-06 16:21
Zit al een tijdje op het forum, maar post nooit/zelden iets. Bij deze :)

Speel het dagelijks, geen uren maar toch op regelmatige tijdstippen op de dag.
Als je nog friends zoekt , hier is mijn code. Staat ook in de lijst 263923168417

• macscot
hneel schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 08:42:
Hebben alle gyms een precies gelijke kans op raids, en is die kans ook evenredig gelijk over de dag?
Je gaat er misschien automatisch van uit, maar ik begin er toch aan te twijfelen.
Neem nu raid-hour. Dan krijg je wo om 18:00 een legendary raid op de gym. Maar op die van ons waar we thuis bij kunnen, zit dan bijna steevast een L1 raid op dat moment.
Dan op het werk: daar heb ik op het bedrijventerrein 2 gyms gemaakt. En in de middagpauze proberen we dan altijd met een groepje een raid te doen. Ik kan me niet meer herinneren wanneer we voor het laatst daar nog een raid hebben gedaan. Elke keer moeten we verder lopen, naar een paar gyms in een woonwijk.
En dan de tijden: als ik 's ochtends op sta zie ik overal raids in de buurt, maar dan heb ik er geen tijd voor. Maar als ik eind van de middag thuis kom: haast niks meer.
I feel you there.

Op sommige gyms lijken altijd wel raids te zitten en op andere nooit.

Ik heb het idee dat dit te maken heeft met de activiteit in de buurt.

Als eerste heeft Niantic (ik vermoed op basis van Google gegegevens) informatie waar er veel mensen samen zijn/komen. Zo kan ik op vakanties merken dat spawns rondom touristische bezienswaardigheden (hoe afgeleven ook) meer spawns op de parkeerplaats hebben als elders daar.

Specifiek op gyms heb ik het idee dat een omgeving met veel stops en verschillende gyms bijdragen aan een rijke raid spawn. Mijn advies is om op het industriepark te zorgen voor meer stops. Het is soms echt belachelijk wat een stop is geworden, kleine cursus daarin en je kan ze keuren.

• G_Dragon
These are the new Field Research tasks in March. (Plus 36 unchanged Tasks and Encounters)

En een nieuwe Community day:

Start op 18 Maart om 13:00 tot 17:00

[Voor 32% gewijzigd door G_Dragon op 02-03-2023 11:57]

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:02

Haan

dotnetter

Kom ik net een tiny Machamp tegen in het wild, verandert ie in een Zorua.. Had ik toch liever die Machamp gehad als curiositeit :P Op andere telefoon was het een Eevee die in Zorua veranderde.

Kater? Eerst water, de rest komt later

• mat.hi.as
Die Zorua is je buddy. Ik vond het al supertof dat ik eindelijk een 2e Tyrunt tegenkwam, blijkt het zo'n stomme Zorua te zijn :+.

• alexsdam
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 31-05 10:40
Ik zit vast op 12/16 in 1 van de challenges waarbij je een friend moet toevoegen.
Blijkt een bekende bug te zijn, bij support zeggen ze "we werken eraan". Hele irritant.

• skassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-06 13:36
carepolice schreef op maandag 27 februari 2023 @ 08:35:
Mocht iemand uit omgeving Oldenzaal een Relicanth over hebben, ik houd me van harte aanbevolen!
Je hebt hem :)

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

• Nylato
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 02-06 14:33
Gisteren POGO maar eens gekoppeld aan de switch om te kijken voor Gimmighoul.
Dit word denk ik een hele grind om die te evolven.

Je krijgt een soort insence die je lopend moet gebruiken.
In dit half uur heb ik ongeveer 7 coins gekregen. :/

Het lijk alsof je alleen een coin krijgt als de cirkel klein genoeg is en een excellent of great trow gooit.
999 nodig voor eloven word nog wat 8)7

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:20
Nylato schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 07:32:

Het lijk alsof je alleen een coin krijgt als de cirkel klein genoeg is en een excellent of great trow gooit.
Ja inderdaad, ik weet niet of ik daar moeite in ga steken. Meltan was nog wel te doen, zeker als er dubbele candy event was. Dan had je met een paar sessies wel een Melmetal. Ik had maar een paar gimighoul muntjes omdat ik het thuis ging proberen ('s avonds laat, en daar is mijn Switch). Gelukkig krijg je 9 muntjes gratis 8)7
Ik denk dat het ook wat gouden stops draaien wordt, al weet ik niet of die nu nog voorkomen of alleen tijdens die eerste dag....

Acties:
  • +3Henk 'm!

• skassie
Nylato schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 07:32:

Kregen helaas geen verbinding met de switch en POGO gisteren. Dag ervoor wel.. Maar idd het wordt een hele grind.

En wat ben ik blij dat ik een nichtje heb die deze week nog op vakantie was in Mexico. Appje gestuurd van log ff in op mijn account om Hawlucha te vinden. ( maakr er niet teveel werk van want je hebt vakantie)
Vandaag gaat ze al weer terug dus ik heb geluk gehad.

En daar is hij dan.

Vanaf zondag zitten collega's weer in de US voor het werk en die gaan ook weer hun best doen om wat zeldzamere te vangen en te traden .
Gaat lekker zo.

[Voor 25% gewijzigd door skassie op 03-03-2023 09:15. Reden: picture & add]

alexsdam schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 13:43:
Ik zit vast op 12/16 in 1 van de challenges waarbij je een friend moet toevoegen.
Blijkt een bekende bug te zijn, bij support zeggen ze "we werken eraan". Hele irritant.
Dit komt wel goed, en komt helaas vaker voor bij challenges.

Ik heb toevallig een maand geleden nog zoiets opgelost zien worden: ik moest ruim een half jaar wachten totdat ik in de Thousand-Year Slumber special research (voor een Jirachi encounter) pagina 5 kon voltooien.
De taak 'Win against another trainer 7 times' werd maar niet voltooid, hoe vaak ik ook PVP deed. Maar in een keer stond deze task als voltooid in het lijstje en kon ik verder.

Lastig dus dat je deze challenge nu niet voltooien kan, maar dat zal wel een keer gebeuren. Genoeg andere dingen om je bezig te houden. Ga bijvoorbeeld vast beginnen met Platinum medailles verzamelen, je hebt er aan het eind van de race 35 nodig 8)7

• wortelsoft
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:23
Gisteren weer 1 platinum medaille erbij Hoenn vol gemaakt, nog 3 platinum medailles te gaan en 23.000.000 XP en een paar honderd nice trows. Ik ben nog wel even bezig :/

• Erebus1
Probleempje met een doelstelling.

Ik moet in totaal 3 snapshots nemen van normal poke's in het wild.

Blijkbaar heb ik het al 2 keer kunnen doen, maar die 3e lukt me namelijk niet.

Iemand een oplossing/verklaring?

• DukeBox

DukeBox

Erebus1 schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 12:58:
Blijkbaar heb ik het al 2 keer kunnen doen, maar die 3e lukt me namelijk niet.
Je hebt 3 keer foto's van dezelfde gemaakt maar er worden er maar 2 geteld? Dat is wel vreemd ja. Bij die 3x/5x opdrachten maak ik de fotos meteen achter elkaar en dat werkt zonder problemen.

[Voor 14% gewijzigd door DukeBox op 03-03-2023 13:03]

• Erebus1
DukeBox schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 13:02:
[...]

Je hebt 3 keer foto's van dezelfde gemaakt maar er worden er maar 2 geteld? Dat is wel vreemd ja. Bij die 3x/5x opdrachten maak ik de fotos meteen achter elkaar en dat werkt zonder problemen.
Ik denk dat ik er toen 2 aparte genomen heb, en nu lukt het me ineens niet meer.

• DukeBox

DukeBox

Ik neem aan dat je wel een foto maakt voordat je ze vangt? ('in the wild')

• Erebus1
DukeBox schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 13:46:
Ik neem aan dat je wel een foto maakt voordat je ze vangt? ('in the wild')
uiteraard. En ik begrijp mezelf ook niet waarom ik het maar 2 keer gedaan heb.

En het zijn altijd verschillende soorten normal pokemons geweest dus dat kan het probleem ook niet zijn.

• DukeBox

DukeBox

Erebus1 schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 15:34:
En het zijn altijd verschillende soorten normal pokemons geweest dus dat kan het probleem ook niet zijn.
Hoeft ook niet verschillend te zijn, zoals ik al schreef als ik er een heb maak ik meteen 3/5 foto's achter elkaar.
Het enige is dat het geen combo pokemon mag zijn, dus 100% normal, 100% fire, 100% water etc.

• G_Dragon

• Offens1490

Weet iemand of deze al te pre-orderen is ?

AnimeAdicted

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Lointje
Er lijkt iets mis met de spawnrates? Net 4 gyms gepasseerd waar normaal een ton Pokémon zitten, nu amper 5 over de gyms heen??

Ga event dus niet voltooien, 't is echt tijd voor warmer weer :-) langs de andere kant heb ik wel 3 Shiny hitmontops... En 1 hitmonlee.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ruudox
Lointje schreef op zondag 5 maart 2023 @ 17:34:
Er lijkt iets mis met de spawnrates? Net 4 gyms gepasseerd waar normaal een ton Pokémon zitten, nu amper 5 over de gyms heen??

Ga event dus niet voltooien, 't is echt tijd voor warmer weer :-) langs de andere kant heb ik wel 3 Shiny hitmontops... En 1 hitmonlee.
hier niet iig. Wandeling van iets meer dan een uurtje en heb alles afgerond.

Helaas maar 1 hitmontop shiny(wel het belangrijkste voor mij), en voorderest nik bijzonders.
Offens1490 schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 16:42:
[...]

Weet iemand of deze al te pre-orderen is ?
neej, ik zit er ook op te wachten, mijn huidige autocatcher is letterlijk doormidden, maar werkt nog wel :P

[Voor 28% gewijzigd door Ruudox op 05-03-2023 18:01]

Acties:
  • +2Henk 'm!
Lointje schreef op zondag 5 maart 2023 @ 17:34:

Grappig dat mijn dag vrijwel hetzelfde is verlopen: op sommige momenten geen spawns in de buurt van stops/gyms en bij andere plekken gewoon 6 of 7 in een cluster. Heb vandaag écht actief gebeukt na een week even bij te komen van de Hoenn Tour van vorig weekend, en had als doel het vinden van een shiny versie van de 4 featured Pokémon, het verkrijgen van de Platinum Fighting type medaille en wellicht ook de Electric type platinum medaille. En hopen op mooi weer.

Het weer bleef ondanks wat miezer goed en de platinum medailles zijn binnen, net als 5 shinies, maar dan in de verhouding 2 Hitmonlee en 2 Hitmonchan + een Starly. De Hitmontop en die andere hebben zich helaas niet laten zien vandaag.

Nu weer even een week rustig aan doen :z

Acties:
  • 0Henk 'm!
Ik heb trouwens nu pas door dat de gegarandeerde XL candy bonus bij trades is verdwenen in het nieuwe seizoen -O-

Een retorische vraag: wat is nu nog het nut van traden behalve die kleine kans op een random Lucky Trade en het behalen van Platinum medailles voor de verschillende Pokémon types? Kan net zo goed alles gelijk doorsturen naar Professor Willow.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Offens1490
Ruudox schreef op zondag 5 maart 2023 @ 17:57:
[...]

[...]

neej, ik zit er ook op te wachten, mijn huidige autocatcher is letterlijk doormidden, maar werkt nog wel :P
Ik heb zelf nog nooit een autocatcher gehad. Maar idee staat me wel aan.
- als geen tijd/mogelijk heid te spinnen in grote stad
-geen zin om rand pokemon te vangen(wel goed voor xp)

[Voor 17% gewijzigd door Offens1490 op 05-03-2023 19:35]

AnimeAdicted

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:02

Haan

dotnetter

Statiegeld schreef op zondag 5 maart 2023 @ 19:12:
Ik heb trouwens nu pas door dat de gegarandeerde XL candy bonus bij trades is verdwenen in het nieuwe seizoen -O-

Een retorische vraag: wat is nu nog het nut van traden behalve die kleine kans op een random Lucky Trade en het behalen van Platinum medailles voor de verschillende Pokémon types? Kan net zo goed alles gelijk doorsturen naar Professor Willow.
De lucky trades inderdaad, ik heb zelf als hobby om zoveel mogelijk entries in de lucky pokedex te krijgen, ik zit nu op 125 na 800 trades. En je hebt natuurlijk 2 medailles voor traden (aantal trades en afstand). Het is overigens ook zo dat de kans op lucky trades toeneemt naarmate de pokemon ouder zijn.
Daarnaast is er sowieso een kansje dat je goede stats krijgt na een trade, dus ik bewaar meestal weather-boosted pokemon met slechte stats om te traden. Daarna verdwijnen ze meestal alsnog in de shredder ;)

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

Lekker, om 19:57 gooi ik de benodigde excellent curve-ball throw voor de laatste opdracht. Wel een beetje een dooddoener dat er alleen maar hitmontops als mystery pokemon waren, had bij de laatste wel iets van een leukere beloning verwacht.

Acties:
  • 0Henk 'm!
DukeBox schreef op zondag 5 maart 2023 @ 21:03:
Lekker, om 19:57 gooi ik de benodigde excellent curve-ball throw voor de laatste opdracht. Wel een beetje een dooddoener dat er alleen maar hitmontops als mystery pokemon waren, had bij de laatste wel iets van een leukere beloning verwacht.
Eens, beetje afwisseling met Tyrogue of andere Fighting-type Pokémon zoals Machop/Machoke/Machamp zou leuk geweest zijn. Ik kreeg nu keer op keer ruk IV Hitmontops voor m'n kiezen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Lointje
Ook al is de vraag retorisch: Je krijgt nog altijd gewone candy en een 10/25/100% kans op XL afhankelijk van je distance tss de trades Pokémon. Als je ze pas daarna doorstuurt naar Willow heb je dus meer candy, XL candy en iets minder Stardust.

Dat gezegd zijnde, ik trade zelf bijna nooit. Ook al speelt mijn vriendin ook. Agenda is vaak te druk en dan kuisen we gewoon storage op ipv die lange trade animaties te aanschouwen.

• Autofan1985

Voor trades boven de 100 km trade distance zou je nog wel een XL moeten krijgen volgens mij. Legendaries die ik remote geraid heb in het buitenland trade ik nu met mijn maat voor lokale pokies en andersom. Zo kunnen we toch de XL nog een beetje aanvullen.

• skassie
Statiegeld schreef op zondag 5 maart 2023 @ 18:45:
[...]

Grappig dat mijn dag vrijwel hetzelfde is verlopen: op sommige momenten geen spawns in de buurt van stops/gyms en bij andere plekken gewoon 6 of 7 in een cluster. Heb vandaag écht actief gebeukt na een week even bij te komen van de Hoenn Tour van vorig weekend, en had als doel het vinden van een shiny versie van de 4 featured Pokémon, het verkrijgen van de Platinum Fighting type medaille en wellicht ook de Electric type platinum medaille. En hopen op mooi weer.

Het weer bleef ondanks wat miezer goed en de platinum medailles zijn binnen, net als 5 shinies, maar dan in de verhouding 2 Hitmonlee en 2 Hitmonchan + een Starly. De Hitmontop en die andere hebben zich helaas niet laten zien vandaag.

[Afbeelding]

Nu weer even een week rustig aan doen :z
Gisteren ook geprobeerd om een shinny te scoren maar helaas. wel een bak aan candy bij elkaar gegooid . Op naar de volgende met hopelijk meer succes.

Gratz aan alle shinny vangers!

Acties:
  • +1Henk 'm!
Autofan1985 schreef op maandag 6 maart 2023 @ 08:53:
[...]

Voor trades boven de 100 km trade distance zou je nog wel een XL moeten krijgen volgens mij. Legendaries die ik remote geraid heb in het buitenland trade ik nu met mijn maat voor lokale pokies en andersom. Zo kunnen we toch de XL nog een beetje aanvullen.
Die Pokémon worden hier ook zeker bewaard en geruild. Echter vangen we hier lokaal en is de Binnenstad 4km hier vandaan i.p.v. 100km, dus die XL candy komt moeizaam binnen.

De bijna 1100 Pokémon die ik nu nog verdeeld heb over de tags 'Ruilen' en 'Prullenbak' gaan morgenavond naar de stort: tijdens het Eevee Spotlight Hour is er 2x Transfer Candy :)

• Autofan1985
Dat wordt dus weer een maand lang geen spotlight hours spelen... Ik kan me niet heugen wanneer ik voor het laatst spotlight hour gedaan heb. Ik vermoed flowercrown Duskull.

Acties:
  • +2Henk 'm!
skassie schreef op maandag 6 maart 2023 @ 09:12:
[...]

Gisteren ook geprobeerd om een shinny te scoren maar helaas. wel een bak aan candy bij elkaar gegooid . Op naar de volgende met hopelijk meer succes.

Gratz aan alle shinny vangers!
Zaterdag de 18e heb je hopelijk meer succes: Slowpoke Community Day ;)

Sowieso voor iedereen de kans om meters te maken met XP: 3x Catch XP en dat kan dus 6x worden met een Lucky Egg aan. Gooi je een Excellent worp en je vangt Slowpoke in een keer dan krijg je als het goed is 6970 XP per catch, dat tikt toch lekker aan.

Laat Slowpoke nou net een van de makkelijkste Pokémon zijn als het aan komt op het maken van een Excellent worp dus ik voorzie een shitload aan XP voor iedereen *O*

• Offens1490
Statiegeld schreef op maandag 6 maart 2023 @ 10:35:
[...]

Zaterdag de 18e heb je hopelijk meer succes: Slowpoke Community Day ;)

Sowieso voor iedereen de kans om meters te maken met XP: 3x Catch XP en dat kan dus 6x worden met een Lucky Egg aan. Gooi je een Excellent worp en je vangt Slowpoke in een keer dan krijg je als het goed is 6970 XP per catch, dat tikt toch lekker aan.

Laat Slowpoke nou net een van de makkelijkste Pokémon zijn als het aan komt op het maken van een Excellent worp dus ik voorzie een shitload aan XP voor iedereen *O*
Zou dat niet al ideaal zijn als met een autocatcher ?
Puur op catch heb ik het niet over de throw

AnimeAdicted

Acties:
  • +2Henk 'm!

• skassie
Afgelopen weekend werden mijn broertje en ik weer eens lucky friend. Gelijk maar een Gimmi geruild
Nu 999 snoepjes verzamelen. Alleen wel jammer dat je steeds bij de switch in de buurt moet zijn. Fijn dat hij dit elke dag wil doen voor mij.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Autofan1985
Offens1490 schreef op maandag 6 maart 2023 @ 11:04:
[...]

Het is juist de throw die deze XP oplevert. Van de 6970 XP komt 6000 van de Excellent Throw.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:09

Deze gaat hier ook op de verlanglijst. Hopelijk een stuk stabieler als mijn Gotcha Classic (welke een paar weken geleden definitief de geest heeft gegeven).

Top dat deze catcher ook ultra en great balls kan gooien. Hoop dat ze de time limit van een uur er ook afhalen, dan zet het serieus zoden aan de dijk :D

Ben ook benieuwd hoe de vrouw reageert als Pikachu een slaapliedje gaat zingen :F ;(

[Voor 5% gewijzigd door Rene op 06-03-2023 12:42]

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2016 VW eGolf 24kWt

• wolfstein89
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 30-05 20:13
Iemand ergens gevonden of die pokemon go plus+ ook hier in nederland verschijnt en voor welke prijs ? krijg enkel amerikaanse info gevonden

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Offens1490
Rene schreef op maandag 6 maart 2023 @ 12:41:
[...]

Deze gaat hier ook op de verlanglijst. Hopelijk een stuk stabieler als mijn Gotcha Classic (welke een paar weken geleden definitief de geest heeft gegeven).

Top dat deze catcher ook ultra en great balls kan gooien. Hoop dat ze de time limit van een uur er ook afhalen, dan zet het serieus zoden aan de dijk :D

Ben ook benieuwd hoe de vrouw reageert als Pikachu een slaapliedje gaat zingen :F ;(
Ik heb nu al problemen met plannen ivm WAF( Wife Acceptance Factor)
Picachu is minder erg dan mijn "zwaar ademen" :+

AnimeAdicted

Acties:
  • +1Henk 'm!
Offens1490 schreef op maandag 6 maart 2023 @ 11:04:
[...]

Dan mis je behoorlijk wat bonus. Die 6970 XP is namelijk als volgt opgebouwd:

- 600xp voor het vangen (100xp zonder bonus en Lucky Egg)
- 6000xp voor een Excellent Throw (1000xp zonder bonus en Lucky Egg)
- 20xp voor een curveball
- 50xp voor vangen met 1 worp
- 300xp als je AR+ gebruikt*

Gebruik je een catcher dan krijg je van bovenstaande alleen 100xp voor het vangen en 50xp voor het vangen met 1 worp. Nadeel van de catcher is dat je te maken hebt met een vangkans die vandaag de dag rond de 35% ligt als ik me goed heb ingelezen, dat is bij sterke/zeldzame Pokémon nóg lager. Dus minder dan twee derde van wat je tegen komt (waaronder shinies) ga je nooit vangen.

*Er staan op Youtube video's die je uitleggen hoe je de 'quick catch' methode kunt gebruiken i.c.m. AR+, zeker de moeite waard om dat even te bekijken want het stelt je in staat om zeer snel Pokémon te vangen. Zeker op Android waarbij de Pokémon gewoon stil staat in het midden van je scherm.
[...]

Dat zou voor mij (naast het gebruiken van een legitiem PoGO product volgens de ToS) de enige reden zijn om mijn huidige catcher weg te geven of te verkopen en over te stappen naar deze. Mits die limiet er af is én de accuduur acceptabel is (mijn Datel Go-Tcha Evolve gaat 2 dagen mee, de Duomon op AAA-batterijen ruim 3 weken).

Stiekem hoop ik dat de upgrade voor wat betreft Pokéballs puur een in-game dingetje is, zal toch wel moeten lijkt me? Want waarom het wiel opnieuw uitvinden terwijl je veel makkelijker kunt voortborduren op dezelfde techniek achter de eerdere twee catchers, en het product puur voor het pushen van sales van een extraatje voorziet in de vorm van een slaap-tracking-functie (want niemand heeft een smartwatch die dat ook kan :+)

Ook kun je op de nieuwe catcher niets instellen dus zullen er in het in-game menu bij de GO Plus+ haast wel extra opties moeten verschijnen waarin je aan vinkt welke type Pokéballs gebruikt mogen worden, net zoals je nu al aan kunt geven of je alleen stops, gyms of beide wilt spinnen. Fingers crossed.
[...]

Anders een duet proberen? 8)7

• Offens1490
Statiegeld schreef op maandag 6 maart 2023 @ 17:15:
[...]

Dan mis je behoorlijk wat bonus. Die 6970 XP is namelijk als volgt opgebouwd:

- 600xp voor het vangen (100xp zonder bonus en Lucky Egg)
- 6000xp voor een Excellent Throw (1000xp zonder bonus en Lucky Egg)
- 20xp voor een curveball
- 50xp voor vangen met 1 worp
- 300xp als je AR+ gebruikt*

Gebruik je een catcher dan krijg je van bovenstaande alleen 100xp voor het vangen en 50xp voor het vangen met 1 worp. Nadeel van de catcher is dat je te maken hebt met een vangkans die vandaag de dag rond de 35% ligt als ik me goed heb ingelezen, dat is bij sterke/zeldzame Pokémon nóg lager. Dus minder dan twee derde van wat je tegen komt (waaronder shinies) ga je nooit vangen.

*Er staan op Youtube video's die je uitleggen hoe je de 'quick catch' methode kunt gebruiken i.c.m. AR+, zeker de moeite waard om dat even te bekijken want het stelt je in staat om zeer snel Pokémon te vangen. Zeker op Android waarbij de Pokémon gewoon stil staat in het midden van je scherm.

[...]

Dat zou voor mij (naast het gebruiken van een legitiem PoGO product volgens de ToS) de enige reden zijn om mijn huidige catcher weg te geven of te verkopen en over te stappen naar deze. Mits die limiet er af is én de accuduur acceptabel is (mijn Datel Go-Tcha Evolve gaat 2 dagen mee, de Duomon op AAA-batterijen ruim 3 weken).

Stiekem hoop ik dat de upgrade voor wat betreft Pokéballs puur een in-game dingetje is, zal toch wel moeten lijkt me? Want waarom het wiel opnieuw uitvinden terwijl je veel makkelijker kunt voortborduren op dezelfde techniek achter de eerdere twee catchers, en het product puur voor het pushen van sales van een extraatje voorziet in de vorm van een slaap-tracking-functie (want niemand heeft een smartwatch die dat ook kan :+)

Ook kun je op de nieuwe catcher niets instellen dus zullen er in het in-game menu bij de GO Plus+ haast wel extra opties moeten verschijnen waarin je aan vinkt welke type Pokéballs gebruikt mogen worden, net zoals je nu al aan kunt geven of je alleen stops, gyms of beide wilt spinnen. Fingers crossed.

[...]

Anders een duet proberen? 8)7
Intressant bedankt. Gebruik jij toevallig vaak de AR?

AnimeAdicted

Pagina: 1 ... 81 ... 86 Laatste

Let op:
Friendship codes uitwisselen? dat kan hier!

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee