• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20-12 21:56
Impact voor mij is vrij laag. Ik heb nog nooit 6 raids op een dag gedaan, remote of niet. En de 50 coins extra zijn jammer maar wel doenbaar.
Maar denk dat ze ind toch wel wat gaan verliezen hiermee, remote passes moeten toch een van hun meest verdienende items zijn. Als die grote whales er maar 6 kunnen doen...
Ik heb hier in een dorp enkel nog maar een in person raid kunnen doen op community day als de familie van 5 in het park rondloopt en ik er mee wandel. Anders is er niet genoeg volk

• macscot
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-12 09:56
Alleen in het centrum van een stad tijdens com days of evenementen merk ik dat er genoeg mensen joinen om een raid zo te kunnen clearen.

Vaak ben ik samen met een of twee vrienden op pad.

Als er dan z'n Raid dag is mis je toch minimaal 3 personen. Voor de meeste 5* raids heb je toch wel minimaal 5 personen nodig.
En die hebben dan ook wel een account van lvl 35+ nodig.

In mijn familie spelen ook wat mensen casual.
Leuk als opvulling in de raid erbij maar nadat de eerste 3 pokemon down zijn is het beste er wel van af.

Als ik dan naar Niantic zijn voorstel kijk kan ik ze deels begrijpen.

Heel eerlijk was het ook belachelijk dat streamers 120 raids in een weekend deden.
En maar invites krijgen en maar joinen.

De gedachte om mensen naar buiten te krijgen is ook goed.
Maar in de maanden nov-dec-jan-feb bregen wij de raid dagen door in onze auto waarmee we (warm en droog) van raid naar raid rijden.

Maar wat mij betreft kan Niantic relatief eenvoudig het remote raid verhaal oplossen.
Waarom raiden mensen?
-> Om de pokemon te vangen
-> Om de Shiny ervan te vangen
-> Om goede IV's te hebben

Maak dan het volgende:
In person raid Shiny kans 1/10

Remote raid daily count optie inbouwen.
Deze optie telt hoeveel remote raids je die dag gedaan hebt.

Zit remote daily count onder de 6
Remote raid shiny kans 1/20

Zit remote daily count boven de 6
Remote raid shiny kans 1/50

Daarmee zorg je er al snel voor dat de shiny hunters er meer op uit gaan.
Belonen is ook altijd beter dan straffen.

Ook kan remote raids minder candy opleveren of slechtere IV's.

• Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20:49
Wat is eigenlijk in Nederland de 'beste' stad om in te spelen? Mijn eerste idee was Amsterdam door het formaat en (vermoedelijk) de grotere kans dat je randoms vindt om raids mee te doen. Toch vond ik het daar niet ideaal door de drukte op sommige plekken en de afstand die tussen pokestops zit, in Groningen lijken de stops bijvoorbeeld véél dichter op elkaar te zitten. Wat ik dus eigenlijk zoek is een vrij compacte stad of een locatie met een hoge dichtheid aan pokestops dat je er wel een evenement kan slijten. Iemand ideeën? Als ik erop zoek vind ik vooral veel artikelen uit 2016 over Wijk aan Zee enzo, dat is niet echt meer actueel.

• mr_evil08
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20:07
Dat betekend dus nog minder 4 en 5 ster raids doen.

Mensen willen niet meer fysiek raiden, het is remote of niet, merk ik ook binnen onze Pokemon Go Whatsapp groep die heel fanatiek waren, 80 man waarbij de opkomt amper 4% is en alleen bij een goede pokemon.
ondanks 500 meter vandaan wonen en wel tijd hebben komen ze niet fysiek.

Ik begrijp dat een poging is om mensen weer fysiek bij elkaar te krijgen, want Pokemon Go was oorspronkelijk bedoelt voor social interactie en beweging, ik vraag mij af of dit werkelijk gaat lukken.

[ Voor 30% gewijzigd door mr_evil08 op 23-02-2023 14:12 ]

WP | SP, Daikin FTXM35M/RXM35M

• mr_evil08
macscot schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 12:11:

Als er dan z'n Raid dag is mis je toch minimaal 3 personen. Voor de meeste 5* raids heb je toch wel minimaal 5 personen nodig.
Bijna alle fanatiekelingen hebben een 2e alt, vanwege traden, 50 coins, en raid support.
Ik snap je punt de 5 ster raids zijn te lastig op de officiele manier.

[ Voor 34% gewijzigd door mr_evil08 op 23-02-2023 14:18 ]

• Statiegeld
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
skassie schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 13:16:
[...]

Beetje doorfietsen dan voor de shinny :D
Het was alweer de 33e Rayquaza raid maar daar is 'ie dan eindelijk, lang leve remote raids! :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Eu821tQ3BRI1uI_atLhR-5MkySU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rHnv9W93ofkgnV5AqNxaenXg.jpg?f=fotoalbum_large

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18:04
Mja, Niantic en logische keuzes., Ze zijn al een tijdje behoorlijk van het padje af, en als het geen Pokemon was geweest was deze game ook al lang in de prullenbak beland gok ik zo.

Is ook nauwelijks nog een community in mijn deel van Eindhoven, maar dat is al een heel lang niet zo.
Zelfs voor Raid hours zijn de meeste raids gewoon leeg, en dan zijn er zo in remote range van waar ik woon een stuk of 17 gyms waarop je een potientele raid zou kunnen doen.

Ik snap dat ze mensen terug naar buiten willen hebben hoor, maar Niantic moet zich realiseren dat die tijden echt voorbij zijn en een groot deel van de spelers gewoon niet zit te wachten op de ene QoL removal na de andere. Kan me ook goed voorstellen dat sommige spelers maar gewoon besluiten te gaan spoofen ook, zeker als je op een plek woont waar sowieso helemaal niets tot nauwelijks wat te vinden is qua stops/gyms

• skassie
  • Laatst online: 22:26
Statiegeld schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 14:39:
[...]

Het was alweer de 33e Rayquaza raid maar daar is 'ie dan eindelijk, lang leve remote raids! :+

[Afbeelding]
Jeetje jij bent ver gefietst >:)

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

• T4F.nl_Muad
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-02 21:12
Akaendra schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 15:16:
Mja, Niantic en logische keuzes., Ze zijn al een tijdje behoorlijk van het padje af, en als het geen Pokemon was geweest was deze game ook al lang in de prullenbak beland gok ik zo.

Is ook nauwelijks nog een community in mijn deel van Eindhoven, maar dat is al een heel lang niet zo.
Zelfs voor Raid hours zijn de meeste raids gewoon leeg, en dan zijn er zo in remote range van waar ik woon een stuk of 17 gyms waarop je een potientele raid zou kunnen doen.

Ik snap dat ze mensen terug naar buiten willen hebben hoor, maar Niantic moet zich realiseren dat die tijden echt voorbij zijn en een groot deel van de spelers gewoon niet zit te wachten op de ene QoL removal na de andere. Kan me ook goed voorstellen dat sommige spelers maar gewoon besluiten te gaan spoofen ook, zeker als je op een plek woont waar sowieso helemaal niets tot nauwelijks wat te vinden is qua stops/gyms
Niantic heeft anders wel geluisterd naar de community en de interaction radius gehouden van tijdens de covid pandemie. Covid, met de remote passen erbij, hebben het stukje "samen" wel minder gemaakt. Ik snap dat ze proberen om dit wat terug te draaien. Dat er mensen wonen op plekken waar weinig te pokemonnen is, was hiervoor ook al het geval. Tijdelijk dus even een flinke luxe geweest met de remotes, en dat is lastig af te leren.

ik vind het persoonlijk ook jammer, hier wel een actieve community, maar voor mij wat uit de route. Een raid doen, met jonge kinderen en een baan, is dan wel iets wat tijd kost en ik niet altijd kan of wil vrijmaken,

• Statiegeld
  • Niet online
skassie schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 15:29:
[...]

Jeetje jij bent ver gefietst >:)
_O-

Je moet wat over hebben voor een shiny-versie van een van je favo Pokémon ;)

• Arazogia
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 05-11-2024
Armada. schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 12:57:
Wat is eigenlijk in Nederland de 'beste' stad om in te spelen? Mijn eerste idee was Amsterdam door het formaat en (vermoedelijk) de grotere kans dat je randoms vindt om raids mee te doen. Toch vond ik het daar niet ideaal door de drukte op sommige plekken en de afstand die tussen pokestops zit, in Groningen lijken de stops bijvoorbeeld véél dichter op elkaar te zitten. Wat ik dus eigenlijk zoek is een vrij compacte stad of een locatie met een hoge dichtheid aan pokestops dat je er wel een evenement kan slijten. Iemand ideeën? Als ik erop zoek vind ik vooral veel artikelen uit 2016 over Wijk aan Zee enzo, dat is niet echt meer actueel.
Haarlem was ik ook wel van onder de indruk

• MusicMaikel
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 18-12 15:21
Akaendra schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 15:16:

Geen idee waar je in Eindhoven woont, maar we (waaronder ikzelf) zijn júist hard bezig in Eindhoven om de community weer op te bouwen met de wekelijkse raidhours, Community Days etc.
Met zo'n 900+ spelers zijn we de grootste community in Eindhoven dus mocht je zin hebben om te joinen: https://bit.ly/pogoehv

• macscot
Een kleine com day spelen we meestal lokaal. Met Kanto/Johto/Hoenn of de Go Fest dagen gaan we meestal naar een grote stad.

2x Nijmegen Centrum gespeeld
Qua mensen die er rondlopen wel prima.
Qua raid locatie vindt ik het daar tegenvallen. De verschillende gyms zitten in de binnenstad net iets verder uit elkaar.

2x Utrecht Centrum gespeeld
Qua mensen die er rondlopen goed, veel spelende mensen op de dagen.
Qua raid locaties top.
Bij slecht/minder weer is hoog Catherijne een prima uitvalsbasis om je soms even terug te trekken.
Het gebied rondom de Dom toren heeft meerdere gyms. Als je tussen de Dom toren en de kerk gaat zitten kun je bijna de hele tijd raids doen.

2x Eindhoven Centrum gespeeld
Qua mensen die er rondlopen top!
In het centrum centrum iets minder als in Utrecht maar net buiten het centrum is het aardig druk.
Vooral het stadswandelpark is een super fijne locatie. Veel spelende spelers, geen winkelend aangapend publiek. Vaak wel mensen die even een praatje willen maken (Brabandse gezelligheid denk ik dan maar).
Mocht het weer even wat minder zijn kun je je terugtrekken naar het centrum en door de Heuvel Galerie wandelen. Ook het gebied rond de Bijenkorf geeft daar droge wandel en speel opties.

Morgen gaan we weer naar Eindhoven!

• Nylato
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 19-12 14:00
Weten mensen of er bonussen zijn dit weekend en zo ja welke?
Of meerdere free raidpasses voor deze dagen??

Ik zag verschillende mensen die ook maar 80of 90 primal energy krijgen per raid.
en als je er 400 nodig hebt moet je al snel 10 raids doen. (Als je beide wilt hebben)

• Statiegeld
  • Niet online
Nylato schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 10:18:

Ik zag verschillende mensen die ook maar 80of 90 primal energy krijgen per raid.
en als je er 400 nodig hebt moet je al snel 10 raids doen. (Als je beide wilt hebben)
Leekduck.com is een goede site om op de hoogte te blijven van (af)lopende en aankomende events, alle info m.b.t. boosts, field research, eggs, etc kun je hier vinden: https://leekduck.com/events/pokemon-go-tour-hoenn-global/

• macscot
Nylato schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 10:18:

Als je de bonussen precies wil weten is mijn advies altijd als volgt.

Australie zit 10 uur voor ons in de tijdzone. Hou de Kewi's in de gaten en struim twitter en reddit af. Daar haal je morgen onze tijd tussen 8.00 en 10.00 alle informatie en teleurstellingen op die je wil weten.

• Statiegeld
  • Niet online
Na de shiny ook de hundo in de pocket, nog 108 XL candy voor level 50 en dan kap ik met Rayquaza :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RCXf3q5MaVDisfsT0rLmyF68dL4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Y2ZbL2jRUCLKCD2vRMfhI7V3.jpg?f=fotoalbum_large

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-12 21:47
Heeft misschien nog iemand een invite voor campfire over?
Delerium369 - 7262 3313 2848

• wortelsoft
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:07
mhoogendam schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 19:59:
Is het al gelukt, kan je niet vinden in de lijst in campfire.

• mhoogendam
  • Laatst online: 20-12 21:47
wortelsoft schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 20:54:
[...]

Is het al gelukt, kan je niet vinden in de lijst in campfire.
Nee nog niet gelukt. Met de link van Gwystyl kom ik ook niet verder

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:38

gwystyl

Beugeltje dan maar?

mhoogendam schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 19:59:
Ik zal het wel even proberen... Ik stuur je een vriendschapsverzoek, en dan zou ik je volgens mij in mijn campfire lijst moeten kunnen uitnodigen.

Als je campfire vast installeert vanuit de play store, werkt de link die ik stuurde misschien wel? Het blijft een beetje een vaag gedoe iig.

• melst90
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 13:42
Met remote raids krijg je nu wel Primal energy. 3raida gedaan, 1x 70enery en 2x 80enery.

Je heb 400 energy nodig voor een Primal evolutie

• wortelsoft
mhoogendam schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 21:08:
[...]

Nee nog niet gelukt. Met de link van Gwystyl kom ik ook niet verder
Ik kon je vanmorgen uitnodigen.

• Swabamente
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22:49
wortelsoft schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 06:50:
[...]

Ik kon je vanmorgen uitnodigen.
Ik was blijkbaar net te laat, er staat dat je al uitgenodigd bent! Moet nu wel goed komen.
Ik heb nog wat invites over voor de geïnteresseerden.

Swabamente 5321 1032 8671

• wortelsoft
En ik heb er nu ook nog vier:
Wortelsoft:
416474766541

• Lointje
melst90 schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 01:40:
Met remote raids krijg je nu wel Primal energy. 3raida gedaan, 1x 70enery en 2x 80enery.

Je heb 400 energy nodig voor een Primal evolutie
Pfoe, dat zijn er toch veel te doen dan waardoor dat wisselen tss Ruby en sapphire mogelijk toch niet zo vlot verloopt. Ach we zien wel. Hoop dat het warm genoeg is vandaag

• Offens1490
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:04
wortelsoft schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 07:25:
En ik heb er nu ook nog vier:
Wortelsoft:
416474766541
Kun je mij een invite sturen ?
Offens1 in pokemon go ;)

AnimeAdicted

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 15:33
Voor gupfish ook nog een uitnodiging over? 😁😁
If is daar een friendcode voor nodig

5506 6965 0151

• Statiegeld
  • Niet online
Ok, die primal raids zijn dus pittig. Zojuist met 9 man (incl. een paar Tweakers) met minder dan een minuut op de klok een Kyogre weten te verslaan.

Ik ben vandaag de hele dag aan het raiden, dus nodig me gerust uit voor jullie raids *O*

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:33

hneel

denkt er het zijne van

* hneel is blij

Ik ben de laatste tijd weer bezig met hier en daar stopjes aanvragen. Het gaat nu een stuk vlotter dan een paar jaar geleden.
Zoals wellicht bekend worden de aavragen gekeurd door andere spelers via Wayfarer. Maar af en toe keurt Niantic er ook zelf, bij wijze van steekproef. En nu was bij een van mijn aanvragen het geval. (Je kan het zien als er een ballon symbooltje boven je status 'in de stemfase' zit). De stemfase duurde best lang. Maar uiteindelijk: GOEDGEKEURD.
Het was een object wat je niet veel tegen komt. Dus ik had er een beetje hard hoofd in.

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:54
hneel schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 11:15:
Het was een object wat je niet veel tegen komt. Dus ik had er een beetje hard hoofd in.
Dat is meestal juist een pluspunt om goed te keuren.

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:33

hneel

denkt er het zijne van

DukeBox schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 11:17:
[...]

Dat is meestal juist een pluspunt om goed te keuren.
Ik denk eerder het tegendeel. Laatst las ik iemand die dacht dat reviewers vooral goedkeuren wat ze kennen. Wat in hun omgeving dus veel voorkomt als pokestop (of portal). Dus kerken, speeltuintjes, etc. En daarom komen tegenwoordig ook trailmarkers en bruggetjes er zo makkelijk doorheen.
Maar probeer maar eens een restaurant, cafe of een bibliotheek goedgekeurd te krijgen. Dat is nagenoeg onmogelijk.
Behalve in de VK. Daar is elke pub een stop. Omdat ze dat daar gewend zijn. Dus keurt elke reviewer dat ook goed.

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19:30
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VOUR-dwIteLknva4209beLexTeY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/deww2vIr56P2CBADx8a0ajbX.jpg?f=fotoalbum_large

Ze 1e klaar 😁😁

Nu groudon verder en ben wel veel online dus als mensen me nodig hebben ik ben altijd in voor een raid

• DukeBox
Niet volgens de richtlijnen van het beoordelen.

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Statiegeld schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 11:14:
Ok, die primal raids zijn dus pittig. Zojuist met 9 man (incl. een paar Tweakers) met minder dan een minuut op de klok een Kyogre weten te verslaan.

Ik ben vandaag de hele dag aan het raiden, dus nodig me gerust uit voor jullie raids *O*
Groudon kan met 5 (krap aan). Kyogre weet ik nog niet O-)

• Offens1490
Statiegeld schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 11:14:

Maar je kunt toch maar 5 inviten?

AnimeAdicted

• Statiegeld
  • Niet online
Offens1490 schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 15:34:
[...]

Niet alle 9 waren Tweakers ;)

Je kan ook met een truc 10 invites doen:
spoiler:
Zodra de eerste speler van je 5 invites de lobby in komt ga jij er uit en kom je opnieuw de lobby in, op die manier kun je nog eens 5 invites sturen.

Let wel op dat je geen invites meer kan sturen zodra de klok nog 30 resterende seconden aangeeft, en er is zeker dit weekend de kans dat anderen die truc ook toepassen en de lobby al snel vol zit. Je moet dus een beetje snel zijn ;)

• melst90
Offens1490 schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 15:34:
[...]

Als er iemand in zit, kan je er uitgaan, 5 sec wachten, teruggaan. En nogmaals 5 uitnodigingen.

• wortelsoft
Offens1490 schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 08:45:
[...]

Kun je mij een invite sturen ?
Offens1 in pokemon go ;)
Ik probeer het wel, maar campfire is nog brakker dan pokemon go af en toe. Ik kan je namelijk niet vinden in Campfire , maar dat heb ik nu iedere keer 8)7

• Statiegeld
  • Niet online
Ik merk dat veel mensen voor vandaag wel zijn uitgespeeld: raid invites worden door een of twee spelers nog geaccepteerd. Ben er ook maar mee gestopt voor vandaag.

Even een schaamteloze pic-dump met de beste vangsten van vandaag:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dfU8A40VJeCrz9tgQaFf_JjoRao=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dVsQGKLCRqKqY9cVZVhn4bSf.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Hv87JmL4S5x9_mmEzC_TOMFn6eo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qb3xjKavjwKhArGA7OBEl9Cl.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vqi8UpQEpQiktWFBeKrBDaxT-DI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hMe5uRt4HtlpwriwmIzLAAfu.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C-GDEy44Ki5QWV5TOceWYPFEgAU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0Ug3s4WllPSVT8nxbYh1DPS9.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sIEz_igJjUsLHdQhF7sYEBA-Qkw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ksYkwbBFL58DG7y9Qc2GCfN6.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ah4MEwk5O_qWpK2mlrBlbI8duuE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Aj3QqEL5KYv7amXtctKpJj1t.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ra-32Ar2Hvq9axNYqEMcK5d3uDo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4dKBrAZElFKumud6xfULl8DG.jpg?f=fotoalbum_large

Geen goede Groudon gevangen, en ik vrees dat dat ook niet gaat gebeuren: heb voor morgen als doel een hundo Kyogre te vangen en voldoende candy om deze of de vandaag gevangen 15/14/14 naar level 50 te krijgen.

M'n vriendin vangt doodleuk een shiny Latias bij de 2e encounter, zo veel geluk had ik niet vandaag.

Nu gaan we de powerbanks aan de lader hangen en de telefoons in de hoek smijten :O

• mr_evil08
Statiegeld schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 17:22:
Ik merk dat veel mensen voor vandaag wel zijn uitgespeeld: raid invites worden door een of twee spelers nog geaccepteerd. Ben er ook maar mee gestopt voor vandaag.

Geen goede Groudon gevangen, en ik vrees dat dat ook niet gaat gebeuren: heb voor morgen als doel een hundo Kyogre te vangen en voldoende candy om deze of de vandaag gevangen 15/14/14 naar level 50 te krijgen.

M'n vriendin vangt doodleuk een shiny Latias bij de 2e encounter, zo veel geluk had ik niet vandaag.

Nu gaan we de powerbanks aan de lader hangen en de telefoons in de hoek smijten :O
Dan heb jij nog geluk gehad, hier waren te weinig spelers en vervolgens zijn er geen raids geweest.
Ondanks in een grote whatsapp groep zit was de animo ontzettend laag.

Het was ook erg koud op buiten vandaag dat speelt ook mee, koude wind, fysiek wou niemand.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4Cr8okIZl7zD0FrTDxZdw8AC6oY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/N9e36vFm6Ubj71A7YMLOqaY5.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DhxLXg_MvFEsjdY3lEIkQRxbZ9E=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/38KyC25J8n6awPvMgjjyDlkS.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2t7os4amO4MYUDhcRCv6X4k9PFQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/haTSz1vY5tQGjvMKXjsgRZZ9.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g9mWeIix4v_u5l89d90fiGHFDz4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lgwseqSbw5oKQeArsA8oyGQN.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZEeQCKOh3x9vO3uptXSDWTX0zwU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kN5vhAEj8lvaX1LhXSnNbzBm.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C2Ee5ZHoHAuOwloMjkevalfyto0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KtB9hnT67rF2To7q1FfAeyMs.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cfOzUihGMFqU9IckC1Ro_lWks1w=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pjpY5FiC8bXqQeXip1whYosW.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HuVYjADbarQEul--_00JCf2XY5I=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UYZNuZbjI8og0FQK82w3jVZo.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 8% gewijzigd door G_Dragon op 25-02-2023 18:22 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Offens1490
Is er trouwens ooit een event in Nederland georganiseerd?

AnimeAdicted

• Statiegeld
  • Niet online
mr_evil08 schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 18:11:
[...]

Dan heb jij nog geluk gehad, hier waren te weinig spelers en vervolgens zijn er geen raids geweest.
Ondanks in een grote whatsapp groep zit was de animo ontzettend laag.

Het was ook erg koud op buiten vandaag dat speelt ook mee, koude wind, fysiek wou niemand.
Jammer om te lezen :(

In welke stad speel je? Hier in Utrecht liepen er zowaar groepen van 15 a 20 man rond, volgens mij heb ik dat in 2017 voor het laatst gezien. Gezellige sfeer daardoor en goed om te zien dat PoGO toch nog leeft in die zin met het oog op die 'beperkingen' die eraan zitten te komen.

Het kwam hier grotendeels samen zonder een appgroep: meerdere clubjes die op gegeven moment samen een grotere club vormden.

Hoe is het de rest vergaan? Nog mooie vangsten?

• Offens1490
Statiegeld schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 18:43:
[...]

In welke stad speel je? Hier in Utrecht liepen er zowaar groepen van 15 a 20 man rond, volgens mij heb ik dat in 2017 voor het laatst gezien. Gezellige sfeer daardoor en goed om te zien dat PoGO toch nog leeft in die zin met het oog op die 'beperkingen' die eraan zitten te komen.

Het kwam hier grotendeels samen zonder een appgroep: meerdere clubjes die op gegeven moment samen een grotere club vormden.

Ik herken het probleem van mr_evil wel hoor.
Al heb ik mijn eigen actieve raid groepje. Limburg zelf is het al weer heel lastig om iets te Raiden bv mega latias.
Vandaag geluk gehad ons groep kwam in een actieve gym voor Kyogre.

AnimeAdicted

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:04
Hier een Shundo Groudon gevangen *O*. Ook genoeg primal energy om die te evolven, maar ik bedacht me later dat ik volgens mij ook de Ruby kant had gekozen, waar dus ook 200 energy uit komt. Dus 3 raids teveel gedaan.
Geen enkele keer een Kyogre raid meegedaan of voor uitgenodigd helaas. Hopelijk morgen.

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik heb een tijdje met mijn zoontje rondgelopen en wat raids gedaan waarbij we anderen hebben uitgenodigd, en zelf ook verschillende uitnodigingen aangenomen. Mijn zoontje had het Groudon pad, ik Kyogre. Uiteindelijk moet ik dus een Kyogre vangen en hij Grouden, maar die beesten werken maar niet mee. Ik heb dus bij de laatste paar raids wel de Groudons gevangen maar een paar keer achter elkaar Kyogre niet ondanks 15 ballen met golden razzberry, en hij net andersom. Morgen maar weer proberen, want ik wil wel graag die extra 200 energy.

De collection challenges gaan aardig goed. Ik moet er van twee nog ééntje, de rest hebben we al gevangen.
Zoonlief heeft zijn Groudon al Primal gemaakt en mee laten lopen. Ik heb wel genoeg energy voor Groudon maar niet voor Kyogre, dus ik wacht nog even...

Ik zie trouwens in de infographic hierboven dat die blokjes in bepaalde opdrachten zo horen. Ik dacht al dat het een bug was :).

Oh ja, en ik wil nog een paar 10 km eieren scoren als het kan, want ik wil heel graag Relicanth en Torkoal....

[ Voor 5% gewijzigd door gwystyl op 25-02-2023 19:07 ]

• jaydenjarno
Hier in Leiden ook genoeg mensen gezien. Geen problemen gehad. Wel koud gehad .

Hoe kan ik aan zo een campfire link of invite komen? Moet dat ingame door iemand gedaan worden of iets?

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

jaydenjarno schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 19:17:
Hier in Leiden ook genoeg mensen gezien. Geen problemen gehad. Wel koud gehad .

Hoe kan ik aan zo een campfire link of invite komen? Moet dat ingame door iemand gedaan worden of iets?
Iemand op je vriendenlijst kan je uitnodigen vanuit Campfire. Als je dus één van de mensen hierboven die een friendshipcode heeft gepost toevoegt, kunnen zij je toevoegen/uitnodigen voor Campfire (en de GoT groep)

• jaydenjarno
Dat ben jij misschien. Jaydenpapa is mijn ingame en volgens mij zijn wij vrienden

• Statiegeld
  • Niet online
mat.hi.as schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 18:48:
Hier een Shundo Groudon gevangen *O*. Ook genoeg primal energy om die te evolven, maar ik bedacht me later dat ik volgens mij ook de Ruby kant had gekozen, waar dus ook 200 energy uit komt. Dus 3 raids teveel gedaan.
Geen enkele keer een Kyogre raid meegedaan of voor uitgenodigd helaas. Hopelijk morgen.
Een shundo? Meen je! _/-\o_

• Stormtrooper
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:04

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Hier een shiny Latios gevangen, kostte wel ruim 80 gele ballen....

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22:50
Offens1490 schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 18:43:
Volgens mij in Lelystad heel lamg geleden een mini event. Spawnde kangaskhan en unown: verder voor zo ver ik weet geen echt event.

Stack Sats

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

jaydenjarno schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 19:33:
Dat ben jij misschien. Jaydenpapa is mijn ingame en volgens mij zijn wij vrienden
Klopt, ik zal je een uitnodiging sturen vanuit Campfire.

• plizz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:01
Stormtrooper schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 20:03:
Ik heb meer geluk. 40 Ultra ball en 40 Golden Razz Berry. ;)

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Nu online
Stovirpi schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 20:09:
[...]

Volgens mij in Lelystad heel lamg geleden een mini event. Spawnde kangaskhan en unown: verder voor zo ver ik weet geen echt event.
Dat was in september 2017 in Almere. Zijn we nog met een hele club met de trein naar toe gegaan. Prachtige dag toen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1Q1Q1nvUSv0Gl01XSGNWePnnHGY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/oTU9d3bRneVGDeUljB7lo3Y2.png?f=fotoalbum_large

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22:50
aljooge schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 20:41:
[...]

Dat was in september 2017 in Almere. Zijn we nog met een hele club met de trein naar toe gegaan. Prachtige dag toen.

[Afbeelding]
Damn! Ik wist dat het daar ergens in de buurt was. Thanks voor de aanvulling!

Stack Sats

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Nu online
Stovirpi schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 20:46:
[...]

Damn! Ik wist dat het daar ergens in de buurt was. Thanks voor de aanvulling!
Amstelveen zat die ook trouwens om precies te zijn.

Verder zijn er nog wat kleinere events geweest in Utrecht tijdens de Heroes Dutch Comic Con.

• Rene
  • Registratie: September 2007
Ik ben ook tevreden. Morgen nog wat XL Candy proberen te scoren :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jW-7foXbs24Yp-eA11CyPnwwKP8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/dNndzdXy73IGhuPZ4yCWwPV3.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9TfazunO1uopGK5ohjLYCmlrysM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/jDyZKQwJ94NqtpZytK8EuHkF.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4Vwoq8LLuG13jf95NabZOx3MnmM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/alY5Ag9rpnk7Bd0vtzbXiia0.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 18% gewijzigd door Rene op 25-02-2023 21:05 ]

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

• Armada.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4pahQv5pWKkByYv7cRlICo5MggU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/D3PAHBq7DnJCdOj5tpNG8ied.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UfR0Q9MzdwerpVJO4yvXY6aKydE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2nW0CcJTKlkaVGYGpODZ4DkU.jpg?f=fotoalbum_large
Mijn trofeeën van vandaag. O+ Begon erg traag maar de laatste uren maakte een hoop goed.

• Statiegeld
  • Niet online
Oef die shinies, hopelijk kom ik deze morgen ook tegen (shiny Lunatone, Pikachu en Kecleon staan nog op het wensenlijstje van shinies)

• Armada.
Heel eerlijk: ik heb er flink voor moeten doorzetten - meer dan de vorige edities. Lijkt een royale hoeveelheid shiny, maar hou daarbij wel in het achterhoofd dat dat op een totaal van 1400 catches was. Maar ik ga niet klagen, de shiny die ik heb waren ook echt precies die ik wilde. O+ Dit zijn de dagen dat dit spel echt tof is. Het begon goed met Nincada en de eerste Kecleon die ik zag ook direct shiny, maar daarna was het bijna twee uur lang niks. Zat al te googelen of er iets bugged was ofzo. Maar de aanhouder wint. Hopelijk heb jij net zulk geluk. *O*

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20:32
Lekker gespeeld vandaag, research compleet, paar leuke shinies erbij, genoeg primal energy voor zowel Groudon als Kyogre, één eitje gaf Relicanth en dus Hoenn dex compleet, helemaal klaar dus *O* ...

...en daarom vraag ik me een beetje af wat er morgen op het programma staat. Ik zie overal alleen de zaken die bijvoorbeeld @G_Dragon postte. Morgen nog een dag precies hetzelfde? Hopelijk zit er nog iets anders of extra erbij, anders denk ik niet dat ik weer van 10 tot 18 door blijf spelen -O- .

• Lointje
Mijn vriendin had een Shiny groudon en een Shiny kyogre na 3 raids...
Ikzelf begonnen met een Shiny Mawile en geëindigd met een Shiny castform sun. Twee shinies op 4u tijd. Heb nu ook wel niet zo hard gegaan, de vriendin sukkelt met de knie dus hebben heel langzaam tempo gespeeld

Heb genoeg Primal voor groudon maar nog 4 raids nodig voor kyogre. Geen idee of dat morgen nog lukt ...

Sorry voor de mensen die een invite kregen vanaf 16u voor een niet gevulde raid. Het vat was toen op bij de mensen denk ik, dus we hebben toch nog wat geprobeerd, soms gelukt, soms tevergeefs.

@Statiegeld ik wou je inviten maar vond je niet meer in mijn lijst? Ik heb je mogelijk perongeluk verwijderd of zo

• Statiegeld
  • Niet online
Lointje schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 23:45:
@Statiegeld ik wou je inviten maar vond je niet meer in mijn lijst? Ik heb je mogelijk perongeluk verwijderd of zo
Hoe durf je :P

Ik zal morgenochtend even kijken of je er nog in staat en anders voeg ik je opnieuw toe :)

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 17:51
Dus je kan alleen een Campfire invite krijgen van mensen op je Friendlist? Mocht iemand daar zin in hebben dan hou ik me aanbevolen. De plaatselijke WhatsApp groep blijkt aardig dood te zijn (nul raids gisteren)
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Ik ben wel slecht met het sturen van gifts.

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:23
ErikT738 schreef op zondag 26 februari 2023 @ 07:32:
Dus je kan alleen een Campfire invite krijgen van mensen op je Friendlist? Mocht iemand daar zin in hebben dan hou ik me aanbevolen. De plaatselijke WhatsApp groep blijkt aardig dood te zijn (nul raids gisteren)

***members only***

Ik ben wel slecht met het sturen van gifts.
Heb je een friend request gestuurd.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

• jaydenjarno
Krijg het alleen niet voor elkaar om de campfire app dan te koppelen. Kreeg een invite maar die zit alleen in het basketbal spel van Niantic.

Zijn er vandaag andere dingen als die er gisteren waren?

• melst90
Zo, vandaag dag2. Gister vooral Primal raids gedaan.

Nu shiny hunten! Voor gratis is het een prima weekend mijn betreft. Je ziet veel mensen spelen (Uden) makkelijk een praatje maken en een raid doen!

• skassie
Stormtrooper schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 20:03:
Hier ook wat was die slecht te vangen niet normaal

• Offens1490
Iedereen mag me vandaag evt bij raid toevoegen
2415 2152 3035

Als ik online ben maar straks ff uit het net 1230 tot 1500

AnimeAdicted

• mr_evil08
Statiegeld schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 18:43:
[...]

Drenthe, klein dorp ik zit wel in een zeer actief pokemon go wijk en bijbehorende Appgroep maar ze willen niet als het te koud is, 2 komen fysiek en de rest is altijd op invite terwijl ze 500 meter vandaan wonen...

Die 150 coins voor remote pasje gaan ze hier de 5 ster raids de nek om draaien.

[ Voor 5% gewijzigd door mr_evil08 op 26-02-2023 12:27 ]

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20:43
Offens1490 schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 18:43:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B8AVJ79SQcgtvZD8mF-ts8isJAI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/id3ZKL0qmWe79WJKUZUu7WlP.jpg?f=fotoalbum_large
Ja, Safari Zone in Amstelveen. Heb ik nog een mooie medal van. :)

https://psnprofiles.com/RaemNL

• Indicatie
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 08:03
@Statiegeld Dank voor de invite 🥳
Wilde er eigenlijk geen 1 meer doen, maar blij met nog een shiny.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2H-tXG-LcLp15hI0c06Uo4UladQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fopwfujkObwLhcS1eav8vE4K.jpg?f=fotoalbum_large

• pinokkia
Soms kan ik geen pokestops draaien, omdat zo’n raar onzichtbaar beest het tegenhoudt. Nu is mijn vraag: wat moet je doen om die onzichtbare beest te verjagen/vangen? Ik ben echt een newbie in de Pokémon wereld.

• Offens1490
pinokkia schreef op zondag 26 februari 2023 @ 14:53:
Soms kan ik geen pokestops draaien, omdat zo’n raar onzichtbaar beest het tegenhoudt. Nu is mijn vraag: wat moet je doen om die onzichtbare beest te verjagen/vangen? Ik ben echt een newbie in de Pokémon wereld.
Erop tikken springt weg en dan spinnen. Vervolgens kun je hem vangen

AnimeAdicted

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 17:51
Leuk, die wilde Latias... De enige die bleef zitten was een shiny (vermoedelijk kan die niet wegrennen), de rest vertrok net zo snel als de Galarian vogels.

• Statiegeld
  • Niet online
pinokkia schreef op zondag 26 februari 2023 @ 14:53:
Dat is Kecleon, een kameleon zeg maar. Je moet een paar keer op hem tikken zodat 'ie van de Pokestop af springt en je hem kan vangen.
Indicatie schreef op zondag 26 februari 2023 @ 14:25:
@Statiegeld Dank voor de invite 🥳
Wilde er eigenlijk geen 1 meer doen, maar blij met nog een shiny.
[Afbeelding]
Heel goed!

Ik heb een shiny Kyogre binnen en een 15/14/15 Groudon.

Nog even de laatste loodjes in de hoop dat ik ook een shiny Groudon kan vinden.

• Offens1490
Statiegeld schreef op zondag 26 februari 2023 @ 15:49:
[...]

Dat is Kecleon, een kameleon zeg maar. Je moet een paar keer op hem tikken zodat 'ie van de Pokestop af springt en je hem kan vangen.

[...]

Heel goed!

Ik heb een shiny Kyogre binnen en een 15/14/15 Groudon.

Nog even de laatste loodjes in de hoop dat ik ook een shiny Groudon kan vinden.
Blij maar gewoon uitnodiging, ook al heb ik 2 keer niet gevangen goed voor xp :)

AnimeAdicted

• pinokkia
@ Offens1490 en Statiegeld

Super bedankt voor de uitleg. Kreeg ze gisteren om de haverklap en nu geen 1 meer.

• Statiegeld
  • Niet online
Offens1490 schreef op zondag 26 februari 2023 @ 16:00:
[...]

Blij maar gewoon uitnodiging, ook al heb ik 2 keer niet gevangen goed voor xp :)
Ik zou graag willen maar ik ga verder met Pokeraid. Zojuist een Groudon raid gehost en in de laatste 2 seconden vertrekken 3 van de 8 man (zal geen namen noemen...).

Super frustrerend en totaal onnodig: met een team van 8 man kun je met een water-team Groudon makkelijk verslaan.

Dankjewel :(

• Offens1490
Statiegeld schreef op zondag 26 februari 2023 @ 16:54:
[...]

Ik zou graag willen maar ik ga verder met Pokeraid. Zojuist een Groudon raid gehost en in de laatste 2 seconden vertrekken 3 van de 8 man (zal geen namen noemen...).

Super frustrerend en totaal onnodig: met een team van 8 man kun je met een water-team Groudon makkelijk verslaan.

Dankjewel :(
Had ik ook laatst volgens mij had lointje me uitgenodigd iedereen weg :( zaten we er nog met 3)

Maar k moet zeggen dit weekend wel vaker gehad dat ik of een ander er uit werd gekickt en dat een error code mbt verbinding

[ Voor 10% gewijzigd door Offens1490 op 26-02-2023 17:37 ]

AnimeAdicted

• Rene
Nou ik ben er klaar mee voor vandaag :)

Gisteren niet vee kunnen doen omdat we visite hadden. Slechts een paar remote raids. Vandaag met de 2 kids door de stad wezen struinen om genoeg Primal Energy te verzamelen. Uiteindelijk een hele leuke dag gehad 👍. 1 van de kids een 4* Groudon. Verder alledrie een shiny Groudon en Kyogre :)

Besloten om een paar euro in incubators te investeren aangezien ik heel de storage gevuld had met oude 5km eieren :S. ik wilde heel graag Relicanth vangen!

Nadat ik uit de stad ben gekomen maar 12 kilometer wezen hardlopen op rustig tempo om de eieren uit te lopen en nieuwe te verzamelen. 3 Relicanth voorlopig maar er zitten nog 9 10km eieren in de incubators!

Wat plaatjes:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B7jqn2HpjusqWl4eKkco5I9P6KM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/A4t598tco5KoXiAOfcc2yWei.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XGODNDABG6NqHhfFdHR76YDpzH4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ycPrnlSnpklFN8hvFh1iNZA4.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xXEbo49qtHi1kshd1D7GkFEplXA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/6k8mzuAHZ5qSjWNKpODooxc5.png?f=fotoalbum_large

En opeens kwam deze voorbij! (Totaal 4 Latios kunnen vangen waarvan 1 95%IV).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/05-lS9hXbt0P9LbcWTK6D19ib6U=/x800/filters:strip_exif()/f/image/B93Zz18oLE3YNCTHpZotvvlQ.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o-5_2hSVdH2VIvqAFNRR2ziGrnk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/HokHKRtgRlsiMQ3l4sj9msAb.png?f=fotoalbum_large

Ook aardig wat invites van tweakers gehad. Niet altijd mee kunnen doen maar 1 tweaker had een leuke verassing! (Weet niet meer wie het was ;)).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/saW68zDfA2e75XiAEhl74LPFmKc=/x800/filters:strip_exif()/f/image/sG3BNwlEzdQiqO6tqk6XiStI.png?f=fotoalbum_large

Nu gaat de telefoon aan de lader!

• pinokkia
Mocht iemand nog een “vriendin” voor raids etc erbij willen hebben.

Mijn friendcode: 6640 1324 4402

Tevens hoop ik dat iemand me meer info over Campfire kan geven en mij eventueel een invite code wil sturen of hoe dat ook werk

[ Voor 37% gewijzigd door pinokkia op 26-02-2023 17:56 ]

• DukeBox
Ik kreeg het niet voor elkaar om een latias te vangen. Al mijn golden raspberry's en ultra ballen er tegenaan gegooid maar telkens na de 2e worp was het 'fled away'.

@pinokkia gewoon paar keer op tikken, dan springt ie er af en kan je hem ook vangen.

Edit, je kan de Google sheet in de topic start gebruiken voor friendcodes, zie ook de topic warming onderaan ;)

[ Voor 70% gewijzigd door DukeBox op 26-02-2023 18:05 ]

• Statiegeld
  • Niet online
Rene schreef op zondag 26 februari 2023 @ 17:52:
Nou ik ben er klaar mee voor vandaag :)

Gisteren niet vee kunnen doen omdat we visite hadden. Slechts een paar remote raids. Vandaag met de 2 kids door de stad wezen struinen om genoeg Primal Energy te verzamelen. Uiteindelijk een hele leuke dag gehad 👍. 1 van de kids een 4* Groudon. Verder alledrie een shiny Groudon en Kyogre :)

Besloten om een paar euro in incubators te investeren aangezien ik heel de storage gevuld had met oude 5km eieren :S. ik wilde heel graag Relicanth vangen!

Nadat ik uit de stad ben gekomen maar 12 kilometer wezen hardlopen op rustig tempo om de eieren uit te lopen en nieuwe te verzamelen. 3 Relicanth voorlopig maar er zitten nog 9 10km eieren in de incubators!

Wat plaatjes:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

En opeens kwam deze voorbij! (Totaal 4 Latios kunnen vangen waarvan 1 95%IV).

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Ook aardig wat invites van tweakers gehad. Niet altijd mee kunnen doen maar 1 tweaker had een leuke verassing! (Weet niet meer wie het was ;)).

[Afbeelding]

Nu gaat de telefoon aan de lader!
Da's een heel mooi resultaat!

Ondanks de enorme lag (ik kon ook geen assets downloaden om dit te verminderen...) en andere (technische) debacles zo nu en dan mag ik allesbehalve klagen. Pic dump van dag 2:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bP44EZSICIkCHf6uO-uvyTPi17U=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RDQHoPjkamG4gNPlQXfnDOfC.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/um6YmXC-nJp_bK1wlUC_ELRfyiQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UvB4X24UEVZu6m1LKtkc1WB9.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k8SsAGjj9GhmPi4YYXQsJ5l0aWU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rig9OvH3afIcBnhzEyfxJHuO.jpg?f=fotoalbum_large

De Kyogre geleveld naar lvl48, de rest van de candies komen over een jaar wel weer als deze opnieuw in een raid komt. Idem voor de Groudon, dat is mijn target voor de volgende keer.

Nu wel echt afgepeigerd, terwijl een weekend juist hét moment is om uit te rusten en op te laden voor een nieuwe werkweek.... :+

Hopelijk is jullie 2e speeldag ook goed verlopen!

• Wim8282
  • Laatst online: 18-12 11:10
Mijn enige doel was Relicanth. Tot nu toe 6 10km eieren uitgelopen, geen Relicanth. Er staan nog 8 10km eieren in incubators, dus wie weet. Gisteren bijna 3 uur gelopen en vandaag 1 uur en in totaal 1 shiny. Dus voor mij persoonlijk een beetje teleurstellend event.

• mr_evil08
Wat ik niet begrijp van deze event was waarom je maar 1 gratis pasje had, je kon net zo goed remote meedoen gezien het even duur was.

• Statiegeld
  • Niet online
mr_evil08 schreef op zondag 26 februari 2023 @ 19:07:
Wat ik niet begrijp van deze event was waarom je maar 1 gratis pasje had, je kon net zo goed remote meedoen gezien het even duur was.
De enige toegevoegde waarde was het verkrijgen van 1 extra XL candy voor een in-person raid. Toe maar.

Ik was op gegeven moment moe van het lopen en ben gewoon op de kaart om me heen gaan kijken waar er een raid was, en op afstand meegedaan en mensen uitgenodigd. Ging prima en ik kon even lekker in het zonnetje zitten tijdens het raiden.

• mr_evil08
Statiegeld schreef op zondag 26 februari 2023 @ 19:12:
[...]

De enige toegevoegde waarde was het verkrijgen van 1 extra XL candy voor een in-person raid. Toe maar.

Ik was op gegeven moment moe van het lopen en ben gewoon op de kaart om me heen gaan kijken waar er een raid was, en op afstand meegedaan en mensen uitgenodigd. Ging prima en ik kon even lekker in het zonnetje zitten tijdens het raiden.
Ik heb niks gekregen ondanks meerdere fysieke gym,s gedaan.

• Statiegeld
  • Niet online
mr_evil08 schreef op zondag 26 februari 2023 @ 19:24:
[...]

Ik heb niks gekregen ondanks meerdere fysieke gym,s gedaan.
Een extra XL candy voor specifiek de Pokémon van de raid, niet een losse XL Candy die je zelf aan een Pokémon naar keuze kan geven hè ;)

• melst90
mr_evil08 schreef op zondag 26 februari 2023 @ 19:07:
Uit 1 van de challange kreeg je 2 raid passen. Nog steeds niet dekkend voor beide Primal te evolueren.

• Rene
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EcBzSPe5U8padQnZfD2W6sqTWfI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/C1sNO8AKTlhDacEXWC3W9npL.png?f=fotoalbum_large

Nu is de dag echt compleet :+

• melst90
Nog even 1 remote raid meegedaan. Eindelijk Groudon als Shiny!! Mooi weekend zo. Groudon en Kyogre shiny!
Nu nog 2 10km eitjes uitlopen en hopelijk nog een shiny Relicanth!!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IQMUkp2r3NAYHANvlUcP9rvnfNo=/x800/filters:strip_exif()/f/image/rTtlSsex37DY6Y9HhNQvkAKs.png?f=fotoalbum_large

• Lointje
Offens1490 schreef op zondag 26 februari 2023 @ 17:36:
[...]

Had ik ook laatst volgens mij had lointje me uitgenodigd iedereen weg :( zaten we er nog met 3)

Maar k moet zeggen dit weekend wel vaker gehad dat ik of een ander er uit werd gekickt en dat een error code mbt verbinding
Mijn oprechte excuses, dat was ind in één van mijn raids. Vandaag was het een pak erger dan gisteren. Ben je met 8, springen ze er uit op 10s. 7 gaat ook met een ietwat deftig team, maar is limiet. 8 moet altijd wel lukken.
Soms was het ook gewoon niet meer dan 6, vermoed dat er dan ook wat mensen net aan het raiden waren of zo. Dus alvast bedankt aan iedereen die elke keer gejoined hebben voorbije weekend. Tegen de middag ben ik gestopt vandaag om geen nutteloze invites meer te sturen.
Heb uiteindelijk wel mijn Primal energy van beide. En 3x10km eieren voor hopelijk een relicanth.

• Statiegeld
  • Niet online
Kijk, is het je toch gelukt! Netjes! *O*

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik heb relicanth uit een 10 km ei gekregen, zoonlief ook. Hij heeft er nog een, hopen dat daar een Torkoal uitkomt
Verder beide genoeg energy om beide te veranderen in de primal vorm en flink wat candy erbij...

• Offens1490
Lointje schreef op zondag 26 februari 2023 @ 21:27:
[...]

Mijn oprechte excuses, dat was ind in één van mijn raids. Vandaag was het een pak erger dan gisteren. Ben je met 8, springen ze er uit op 10s. 7 gaat ook met een ietwat deftig team, maar is limiet. 8 moet altijd wel lukken.
Soms was het ook gewoon niet meer dan 6, vermoed dat er dan ook wat mensen net aan het raiden waren of zo. Dus alvast bedankt aan iedereen die elke keer gejoined hebben voorbije weekend. Tegen de middag ben ik gestopt vandaag om geen nutteloze invites meer te sturen.
Heb uiteindelijk wel mijn Primal energy van beide. En 3x10km eieren voor hopelijk een relicanth.
Geen excusses nodig lag niet aan jouw :)
Vraag me af als je geen tijd hebt je dan ook niet moet joinen. Wel zoals ik al zei heb ik foutmelding gehad raid I'd.(na faint pokemon)

AnimeAdicted

• carepolice
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14:44
Mocht iemand uit omgeving Oldenzaal een Relicanth over hebben, ik houd me van harte aanbevolen!

“Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say.”

• skassie
carepolice schreef op maandag 27 februari 2023 @ 08:35:
Mocht iemand uit omgeving Oldenzaal een Relicanth over hebben, ik houd me van harte aanbevolen!
ik zal mijn collega eens vragen of hij er nog wat over heeft van zijn rondreis in Nieuw Zeeland. Hierdoor heb ik hem in ieder geval ook kunnen krijgen.

Is Oldenzaal :) Laat het je weten

[ Voor 7% gewijzigd door skassie op 27-02-2023 09:02 ]

Pagina: 1 ... 80 ... 96 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Friendship codes uitwisselen? dat kan hier!