• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:54
gwystyl schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 10:47:
..en het lijkt me handig om met je lokale (whatsapp-)groep iets makkelijker ingame te kunnen zien waar bepaalde raids zijn en daar af te spreken
Ja dat is iets dat ik eigenlijk niet doe al zou ik dat best leuk vinden. Zo af en toe wel met mijn vrouw en kinderen maar die spelen toch minder fanatiek. Ook een groepje samenstellen met mijn leeftijdsgenoten zal denk ik niet heel gemakkelijk zijn (en vind het een beetje raar om als 40+ er tussen kinderen te staan).

Bij een events, vooral 's avonds heb ik wel eens het idee dat ik ook ouderen zie Pokémonnen maar zeker weten doe ik het niet, anders had ik wel een praatje gemaakt.

Qua raids zijn er zoveel in de directe omgeving, als ik uitzoom kan ik er al 12 aantikken, dus als ik even tijd heb is er altijd wel ergens iets te doen. En ik loop toch vaak een rondje op redelijk vaste tijden, dan kom ik er nog veel meer tegen. Remote battle doe ik zelden maar zou ik mogelijk met campfire dan wel vaker doen.
Hoe dan ook, ik speel pas sinds november vorig jaar (account is van 2016 maar heb toen 1 pokemon gevangen en er niets meer mee gedaan) dus ik moet nog veel leren, geen idee of wat ik allemaal doe ook het juiste is.

[ Voor 38% gewijzigd door DukeBox op 15-02-2023 10:58 ]

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:15

gwystyl

Beugeltje dan maar?

DukeBox schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 10:53:
[...]

Ja dat is iets dat ik eigenlijk niet doe al zou ik dat best leuk vinden. Zo af en toe wel met mijn vrouw en kinderen maar die spelen toch minder fanatiek. Ook een groepje samenstellen met mijn leeftijdsgenoten zal denk ik niet heel gemakkelijk zijn (en vind het een beetje raar om als 40+ er tussen kinderen te staan).
Als mede-40+-er denk ik dat juist de wat oudere spelers (laten we zeggen 30+) dit soort diensten gaan gebruiken. Voor ik uit Apeldoorn verhuisde zat ik daar in verschillende whatsapp groepjes, en zag ik voornamelijk volwassenen fysiek naar de raids toe komen, met af en toe wat pubers die her en der opdoken, of wat basisschoolkinderen die op sleeptouw werden genomen.

Tijdens de coronaperiode, en zeker na invoering van de remote raids is dat uiteraard afgenomen, maar ook in mijn huidige dorpje kwam ik tijdens de community day ook voornamelijk volwassenen tegen. Zelfs een groepje met 3 generaties, waarvan oma was begonnen om kleinkind te plezieren en oma inmiddels lvl 43 was in ruim een jaar tijd terwijl kleinkind nog op 38 hing oid. Zij gebruikte het nog elke dag om veel te lopen/af te vallen, en kleinkind alleen als ze zin of tijd had.

Ik ben heel benieuwd of campfire de rol van whatsapp groepen over kan nemen. Ik vermoed niet helemaal, aangezien bijna iedereen toch al whatsapp heeft maar zeker als meer mensen het krijgen wordt het wel interessanter voor grotere groepen. Het nadeel nu is dat je nog een invite moet hebben, dus niet kan zoeken naar actieve spelers in je buurt. Een groot voordeel van Campfire vind ik dat je niet je mobiele nummer hoeft te delen met onbekenden, maar alleen je friendship code.

• DukeBox
Vermoedelijk zal in de zomer er ook meer animo zijn, ik zal hier wel in het topic goed opletten en als er iets uit mijn omgeving langs komt, dan zal ik proberen aan te sluiten :)

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:33

hneel

denkt er het zijne van

Ik hou me ook aanbevolen voor een Campfire invite

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

hneel schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 11:54:
Ik hou me ook aanbevolen voor een Campfire invite
Mijn FC staat in de sheet, stuur maar een friendship request dan voeg ik je toe en stuur invite zodra het kan

• Arcalite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17:21
gwystyl schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 12:09:
[...]

Mijn FC staat in de sheet, stuur maar een friendship request dan voeg ik je toe en stuur invite zodra het kan
Als je nog een invite over hebt houd ik mij aanbevolen, we zijn al vrienden (ArcaliteMK2)

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Arcalite schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 12:16:
[...]

Als je nog een invite over hebt houd ik mij aanbevolen, we zijn al vrienden (ArcaliteMK2)
Verzonden.

Tweede gaat naar hneel als die mij een friend request stuurt.

Ik ga nog even kijken of ik mijn zoontje ook uitnodig. Als dat werkt heb ik nog twee invites, maar ik zag iets dat je kinder-accounts niet kan gebruiken voor Campfire?

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

gwystyl schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 12:52:
[...]
Tweede gaat naar hneel als die mij een friend request stuurt.
Verstuurd als YllwLdbttr. Bedankt alvast.

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

hneel schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 12:55:
[...]

Verstuurd als YllwLdbttr. Bedankt alvast.
Ah wij zijn al vriendjes (geweest) volgens mij.... weer toegevoegd, en invite gestuurd.

• Offens1490
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23-12 08:04
Nou heb ik eindelijk geluk.
Afgelopen 3 legendarische raid gewoon niet gevangen, als kers op de taart ook nog shiny
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RQ0WX80Oid2KTO6LeBQyLdmohCQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/VS21jH9WpgIRB3kShIDeGmMo.png?f=fotoalbum_large

AnimeAdicted

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik heb er een paar gedaan maar niet eens gevangen, last staan shiny :'(

Ik ben zo vrij geweest een Campfire groep aan te maken voor mensen uit dit topic. Daar kunnen we evat slowchatten of afspreken voor (remote) raids

• skassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:26
gwystyl schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 22:31:

Ik ben zo vrij geweest een Campfire groep aan te maken voor mensen uit dit topic. Daar kunnen we evat slowchatten of afspreken voor (remote) raids
Hoe kunnen we de CFG vinden? :) Heb ook een account en meer mensen is beter _/-\o_

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 22-10 14:37

Moeten we ons daar ergens voor aanmelden?

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

skassie schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 08:51:
[...]

Hoe kunnen we de CFG vinden? :) Heb ook een account en meer mensen is beter _/-\o_
.
Autofan1985 schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 08:51:
[...]

Moeten we ons daar ergens voor aanmelden?
Da's een goeie. Ik heb de groep niet op openbaar staan volgens mij, maar ik denk dat leden weer vriendjes van hun lijst kunnen toevoegen/uitnodigen. Moet nog ff kijken hoe dat precies werkt ;)
Ik dacht dat ik de uitnodiging naar de lijst kon delen, maar dat lijkt niet te kunnen (wss omdat hij niet op openbaar staat?).

Het makkelijkst is waarschijnlijk om een virendschapsverzoek naar mij te sturen als je nog niet op mijnlijst staat, en een DM hier, zodat ik via Campfire weer een uitnodiging kan sturen. Ik loop vanavond sowieso wel even de lijst in de TS langs op bekende namen.
Ik heb mijn zoontje ook uitgenodigd voor Campfire, dus hij kan ook weer wat mensen uitnodigen (of ik in zijn plaats) Graag DM bij interesse.

• skassie
Gisteren mijn HOENN medaille binnen gehaald. Dit met dank aan mijn collega die op vakantie was in Nieuw-Zeeland ( relicanth kunnen ruilen) en daarna ook maar mijn geluk met Clamperl beproefd en daar Huntail als evolutie gekregen. _/-\o_ _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jlwcf2RcvaBVRrwu7yc4yu1qkxo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/e3fRznUcw8iU81i4UmVSCLSq.jpg?f=fotoalbum_large

Hoopte dat mijn geluk nog even door zou gaan toen ook nog Moltres voorbij kwam maar helaas. Zelfs niet met een Excellent trow :( :( :(

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nFLIC_IISx5pFQAmUvNjKq5IrC4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/swv7kOpTzVPnUFIDqm1g23Te.jpg?f=fotoalbum_large

• DukeBox
Daar zou ik dan ook best een uitnodiging voor willen krijgen als dat kan.

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

DukeBox schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 09:37:
[...]

Daar zou ik dan ook best een uitnodiging voor willen krijgen als dat kan.
Ik heb de groep nu even op openbaar gezet, zodat mensen die dit snel zien lid kunnen worden via onderstaande link.

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Deze kreeg ik iig toen ik in de GoT groep klikte op "Link delen" na "Vrienden uitnodigen". Als ik er op mijn browser op de PC op klik wordt ik naar de Apple store verwezen, maar op mijn telefoon opent hij wel Campfire. Het kan dus zijn dat het pas werkt als je campfire al geïnstalleerd hebt staan.

Verzoekje om in de chat dan ook je GoT nickname te noemen, zodat we kunnen controleren of je inderdaad via hier komt of toevallig op de link/groep gestuit bent op een andere manier.....

[ Voor 11% gewijzigd door gwystyl op 16-02-2023 09:49 ]

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

@skassie nice, ik mis er nog 3 uit Hoenn: Torkoal, Kecleon en Relicanth.
Kecleon moet inmiddels te doen zijn, maar ik heb nog niet helemaal door hoe ik die kan vangen nadat ik een stop heb gespind die hij blokkeert. Hij zou dan binnen x tijd in de buurt moeten spawnen ofzo?
Relicanth en Torkoal zijn volgens mij regionals (Relicanth Nieuw Zeeland, Torkoal Zuid-Azie), dus dat wordt een keer geluk hebben met een vriendje die toevallig in die regio komt of een event oid.

• DukeBox
@gwystyl Ik kom in de apple store uit? Kan daar niet zoveel met mijn Android.

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

DukeBox schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 09:55:
@gwystyl Ik kom in de apple store uit? Kan daar niet zoveel met mijn Android.
Ja dat had ik ook idd... probeer eerst eens campfire te installeren via de Google Play Store, en dan die link te openen?

• Autofan1985
gwystyl schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 09:47:
Kecleon moet inmiddels te doen zijn, maar ik heb nog niet helemaal door hoe ik die kan vangen nadat ik een stop heb gespind die hij blokkeert. Hij zou dan binnen x tijd in de buurt moeten spawnen ofzo?
Relicanth en Torkoal zijn volgens mij regionals (Relicanth Nieuw Zeeland, Torkoal Zuid-Azie), dus dat wordt een keer geluk hebben met een vriendje die toevallig in die regio komt of een event oid.
Kecleon moet je op tikken als hij op een stop zit. Dan springt hij er af en kan je de stop spinnen. Na het er af springen zit hij naast de stop als encounter. Relicanth en Torkoal komen met de Hoenn tour in 10 km eieren samen met Tropius. Alle drie met shinykans overigens. Ook Kecleon kan vanaf dan shiny zijn.

• skassie
gwystyl schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 09:47:
Kecleon moet idd spawnen als je aan de stop draait . Ik kreeg hem steeds na een paar keer draaien. Hij springt dan in de buurt van je stop dus wel zorgen dat je niet te ver weg bent waar hij zat.

• skassie
Autofan1985 schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 10:25:
[...]

Kecleon moet je op tikken als hij op een stop zit. Dan springt hij er af en kan je de stop spinnen. Na het er af springen zit hij naast de stop als encounter. Relicanth en Torkoal komen met de Hoenn tour in 10 km eieren samen met Tropius. Alle drie met shinykans overigens. Ook Kecleon kan vanaf dan shiny zijn.
Nice dat wist ik niet :) Dan gaan we voor de shinny variant aangezien ik ze alledrie heb

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Autofan1985 schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 10:25:
[...]

Ah nice. Tropius heb ik laatst eindelijk in Marokko gevangen toen ik daar voor het werk heen moest, net als Throh. Binnenkort hopelijk ook die laatste paar voor Hoenn dan _/-\o_

• DukeBox
gwystyl schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 09:57:
Ja dat had ik ook idd... probeer eerst eens campfire te installeren via de Google Play Store, en dan die link te openen?
Kom er niet verder mee, geeft aan dat iemand die toegang heeft mij direct een link moet sturen.

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

DukeBox schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 10:39:
[...]

Kom er niet verder mee, geeft aan dat iemand die toegang heeft mij direct een link moet sturen.
Stuur mij maar een vriendschapsverzoek ingame; mijn code staat in de sheet. Of stuur jouw code via DM, dan nodig ik je uit voor mijn lijst

• Offens1490
skassie schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 09:12:
Gisteren mijn HOENN medaille binnen gehaald. Dit met dank aan mijn collega die op vakantie was in Nieuw-Zeeland ( relicanth kunnen ruilen) en daarna ook maar mijn geluk met Clamperl beproefd en daar Huntail als evolutie gekregen. _/-\o_ _/-\o_

[Afbeelding]

Hoopte dat mijn geluk nog even door zou gaan toen ook nog Moltres voorbij kwam maar helaas. Zelfs niet met een Excellent trow :( :( :(

[Afbeelding]
Galarian moltres is me ook 2 keer ontglipt inclusief Orange razz en excellente throw. Schijnt gewoon niet te vangen te zijn aangezien na 1e worp weggaat. Zqg ergens een artikel dat veel gefrustreerd zijn. :X

AnimeAdicted

• Statiegeld
  • Niet online
Offens1490 schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 17:08:
[...]

Galarian moltres is me ook 2 keer ontglipt inclusief Orange razz en excellente throw. Schijnt gewoon niet te vangen te zijn aangezien na 1e worp weggaat. Zqg ergens een artikel dat veel gefrustreerd zijn. :X
Ik moet überhaupt die vogels tegen zien te komen. Sinds de release 2x een Zapdos (lelijk mormel :+ ) en 1x een Articuno tegen het lijf gelopen terwijl ik bijna dagelijks de incense gebruik.

En natuurlijk 0 gevangen en allemaal gevlucht...

• skassie
Statiegeld schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 17:40:
[...]

Ik moet überhaupt die volgens tegen zien te komen. Sinds de release 2x een Zapdos (lelijk mormel :+ ) en 1x een Articuno tegen het lijf gelopen terwijl ik bijna dagelijks de incense gebruik.

Heb ze inmiddels allemaal al wel gezien en allemaal zijn ze ontsnapt ;w

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 00:27
De eerste friends zijn in Las Vegas gearriveerd…

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XEm7_gujSncpDYj0ogdTbEIJ5UA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8DmEGurog7lCQKFkY9Ml7iae.jpg?f=fotoalbum_large

Op zich jammer, uit die region (High Plains) krijg ik al genoeg postcards. Van mij had ‘ie in zijn eigen region mogen blijven ;) .

• Statiegeld
  • Niet online
sixtiek schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 08:06:
De eerste friends zijn in Las Vegas gearriveerd…

[Afbeelding]

Op zich jammer, uit die region (High Plains) krijg ik al genoeg postcards. Van mij had ‘ie in zijn eigen region mogen blijven ;) .
Maar wel goed voor die Platinum medaille waar je 10 miljoen kilometer aan trading distance bij elkaar moet sprokkelen ;)

Toch geen NL'ers mag ik hopen? Beetje raar om voor dit event speciaal naar Las Vegas te gaan :P

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 00:27
Statiegeld schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 10:34:
[...]
Toch geen NL'ers mag ik hopen? Beetje raar om voor dit event speciaal naar Las Vegas te gaan :P
Geen Nederlander maar wel een Europeaan die normaal vanuit Meadow verstuurt. Tsja raar, als je de tijd en het geld hebt, waarom niet? Leuk tripje toch :) ?

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18:04
Ja, die Galarian birds zijn echt te moeilijk om te vangen. meestal als ze rond de 1500 CP of hoger zitten is het vaak gewoon na 1 ball excellent gewoon poef weg.

Ik heb een Moltres, maar die is ook maar iets van 600 cp en dat was volgens mij ook meer geluk dan wijsheid dat ik die gevangen heb.

• Statiegeld
  • Niet online
Ik heb zojuist de keuze gemaakt voor Team Ruby (al maakt de teamkeuze hierin weinig uit en is het meer afhankelijk van welk team er ieder uur wint waardoor bepaald wordt welke Primal ge-raid kan worden en welke type Pokémon er vaker in het wild te vinden zijn, toch?)

Ben benieuwd naar hoe het hier in de buurt en in de binnenstad gespeeld gaat worden, dit is onbedoeld ook een event met een soort ingebouwde graadmeter om te zien hoeveel spelers er nog actief zijn in jouw gebied.

[ Voor 63% gewijzigd door Statiegeld op 18-02-2023 07:57 ]

• mr_evil08
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20:07
[...]

Ik moet überhaupt die vogels tegen zien te komen. Sinds de release 2x een Zapdos (lelijk mormel :+ ) en 1x een Articuno tegen het lijf gelopen terwijl ik bijna dagelijks de incense gebruik.

Die vogels lukt mij ook niet in wild te vangen ondanks excellent en golden berry gooien, lijkt haast bewust zo gedaan te zijn, die dagelijkse incense ben ik allang mee gestopt want echt iets leuks kwam er niet uit, enige leuke wat eruit kwam vloog steeds voor mijn ogen weg, de makers hadden nog een dikke middelvinger bij moeten toevoegen.

[ Voor 19% gewijzigd door mr_evil08 op 17-02-2023 15:38 ]

WP | SP, Daikin FTXM35M/RXM35M

• Statiegeld
  • Niet online
3 codes om Timed Research vrij te spelen voor respectievelijk Regirock, Regice en Registeel:

6X4H9UCA8F7TT

YKG5ZPC4SLXAX

6AKRAV5WJN5FS

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19:30
dankje :)
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Hopelijk werken ze nog.. _/-\o_

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• skipe
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06-12 14:00
G_Dragon schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 13:35:
***members only***

Hopelijk werken ze nog.. _/-\o_
Net pas ingevoerd, werken nog steeds

• Stormtrooper
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:04

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Dank jullie wel!

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

• Statiegeld
  • Niet online
Geen dank, zo besparen we allemaal wat Raid Passes ;)

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
Zo dan, thanks! Zowel de Regice als Registeel waren shiny.

• Statiegeld
  • Niet online
mat.hi.as schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 18:04:
Zo dan, thanks! Zowel de Regice als Registeel waren shiny.
Nee joh! *O*

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:50

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Gives one time research in the today view
Regirock: 6X4H9UCA8F7TT
Regice: YKG5ZPC4SLXAX
Registeel: 6AKRAV5WJN5FS

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

• skassie
Wilde de codes net hier delen maar zag dat ze er stonden tnx

• Statiegeld
  • Niet online
skassie schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 21:52:
Wilde de codes net hier delen maar zag dat ze er stonden tnx
De codes zijn inmiddels al 4x gepost, moet genoeg zijn, thanks :+

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Is er nu al een event gaande? Is zie eigenlijk helemaal niks bijzonders.

• Statiegeld
  • Niet online
hneel schreef op zondag 19 februari 2023 @ 09:20:
Is er nu al een event gaande? Is zie eigenlijk helemaal niks bijzonders.
Dit weekend is de Hoenn tour exclusief voor aanwezigen in Las Vegas, volgend weekend is deze wereldwijd speelbaar: https://leekduck.com/events/

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-12 13:22

Haan

dotnetter

Kunnen die codes ook ingewisseld worden zonder dat je een Google of Facebook account moet koppelen? Ik zou het op m'n tweede account ook wel willen, maar heb daar alleen een pokemon club account voor.

Kater? Eerst water, de rest komt later

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Haan schreef op zondag 19 februari 2023 @ 10:05:
Kunnen die codes ook ingewisseld worden zonder dat je een Google of Facebook account moet koppelen? Ik zou het op m'n tweede account ook wel willen, maar heb daar alleen een pokemon club account voor.
Huh? Je gaat naar Shop en vult de code in. Klaar. Zoals altijd bij codes...
Hoef je niks voor te koppelen hoor.

• mat.hi.as
  • Nu online
Misschien wel als je de directe links van @Indicatie wilt gebruiken. Maar je kan inderdaad de codes gewoon copy/pasten onderaan in de shop.

• Haan

Haan

dotnetter

Shop in game? Ik kan nergens iets vinden waar je een code in kunt voeren (ios versie)

• mat.hi.as
  • Nu online
Daar waar je Pokémon storage kan uitbreiden, ballen kan kopen met muntjes, daar helemaal onderin bij "Promos".

• Haan

Haan

dotnetter

Ik heb het opgezocht, via de shop is dus alleen bij de Android versie en via club account kan ook niet :')
https://niantic.helpshift...94-redeeming-offer-codes/

• Statiegeld
  • Niet online
Haan schreef op zondag 19 februari 2023 @ 10:32:
Ik heb het opgezocht, via de shop is dus alleen bij de Android versie en via club account kan ook niet :')
https://niantic.helpshift...94-redeeming-offer-codes/
Ik zou in dat geval even een Google accountje maken puur om aan je PoGo account te koppelen naast je PTC account.

Dit soort codes worden vaker 'ontdekt' en gedeeld, nu zijn het research tasks voor 3 Legendary Pokémon, een andere keer kunnen het in-game items of avatar outfits zijn, 'zonde' als je dat keer op keer mis loopt.

[ Voor 5% gewijzigd door Statiegeld op 19-02-2023 11:41 ]

• DukeBox
Haan schreef op zondag 19 februari 2023 @ 10:05:
Kunnen die codes ook ingewisseld worden zonder dat je een Google of Facebook account moet koppelen?
Gewoon copy/paste als promo code onderaan de shop.

• Offens1490
[...]

Ik stellig van overtuigd dat nooit gaat lukken heb ik eindelijk galarian moltras gevangen wel poep stats.
Misschien door lage cp
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uh5uQqFEwQpSEpJNxuN0rKAtkjA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/v8wkHovXf2AEffkvZannwVgE.png?f=fotoalbum_large

AnimeAdicted

• Statiegeld
  • Niet online
Offens1490 schreef op zondag 19 februari 2023 @ 13:46:
[...]

Ik stellig van overtuigd dat nooit gaat lukken heb ik eindelijk galarian moltras gevangen wel poep stats.
Misschien door lage cp
[Afbeelding]
Geluksvogel :+

Bewaren en gebruiken voor een Lucky Trade met iemand die dezelfde oranje Pino heeft, is de IV floor in ieder geval fatsoenlijk ;)

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 15:33
Hoi. Aankomend weekend is er toch een event van 2 dagen? Ik zie alleen een ticket staan voor een maand. Is dat het ticket voor die 2 dagen en dat je dan een maand uitloop hebt voor het completen van dingen?

• Wim8282
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-12 11:10
Dat event is gratis, alleen als je o.a. shiny Jirachi wilt hebben moet je dat ticket kopen en die heet Masterwork Research wish granted en kost 6 euro.

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 15:33
Dat is die voor aankomend weekend? De hoenn global tour. Dus 2 dagen van 10 tot 18.?

www Gotour.pokemongolive.com

• skipe
jaydenjarno schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 09:13:
Dat is die voor aankomend weekend? De hoenn global tour. Dus 2 dagen van 10 tot 18.?

www Gotour.pokemongolive.com
Dat is gewoon voor nu.. kun je nu al mee beginnen, is puur voor shiny jirachi die research, aankomend weekend is geen ticket voor het hele event is gratis

• Offens1490
Misschien stomme vraag maar is het gebruikelijk dat er promo codes waren voor legendarische Pokemon zoals de regi reeks?

Ik was er wel blij mee daar niet van(miste registeel 2 raids)

AnimeAdicted

• Statiegeld
  • Niet online
Offens1490 schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 11:03:
Misschien stomme vraag maar is het gebruikelijk dat er promo codes waren voor legendarische Pokemon zoals de regi reeks?

Ik was er wel blij mee daar niet van(miste registeel 2 raids)
Dit soort codes worden vaker 'ontdekt' en gedeeld, nu zijn het research tasks voor 3 Legendary Pokémon, een andere keer kunnen het in-game items of avatar outfits zijn.

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20-12 21:56
Statiegeld schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 11:52:
Ik heb zojuist de keuze gemaakt voor Team Ruby (al maakt de teamkeuze hierin weinig uit en is het meer afhankelijk van welk team er ieder uur wint waardoor bepaald wordt welke Primal ge-raid kan worden en welke type Pokémon er vaker in het wild te vinden zijn, toch?)
Moet nu ook de keuze maken, maar lijkt ind dat je gewoon beinvloedt wat iedereen gaat krijgen. Ik vermoed dat de community op een bepaald moment wel de andere eens laat winnen door wat minder hard te gaan?

• Statiegeld
  • Niet online
Lointje schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 14:15:
[...]

Moet nu ook de keuze maken, maar lijkt ind dat je gewoon beinvloedt wat iedereen gaat krijgen. Ik vermoed dat de community op een bepaald moment wel de andere eens laat winnen door wat minder hard te gaan?
Dat wordt door diverse mensen op Youtube ook verzocht: wissel het af zodat iedereen zowel Groudon als Kyogre kan raiden, maar er ook afwisseling zit in de team-gebonden wild spawns tussen de raids door.

Ik zie wel wat er gaat gebeuren, heb in ieder geval gezorgd dat ik zaterdag én zondag vrij ben van werk. Ik gooi m'n rugtas vol met eten/drinken en een paar powerbanks. Spring zaterdag op de fiets en ik ga door Utrecht rijden in de hoop flink te kunnen raiden 8)
U riep?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d0INbSFaXAvC8G6kR7yFzf-JhyA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/P2VPkynaFQ2NudnMDGKskqab.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19:30
tijdje geen raids gedaan maar, rayguaza en Kyogre en Groudon wil ik toch heer graag wat extra candy's / een shiny van. word dus een druk weekje :)

• skassie
Ruudox schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 15:12:
tijdje geen raids gedaan maar, rayguaza en Kyogre en Groudon wil ik toch heer graag wat extra candy's / een shiny van. word dus een druk weekje :)
Hier gelukkig al allemaal een shinny variant van maar wil er wel nog een paar. En sowieso Rayquazza is een van mijn favo's

• skassie
Statiegeld schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 14:27:
[...]

Dat wordt door diverse mensen op Youtube ook verzocht: wissel het af zodat iedereen zowel Groudon als Kyogre kan raiden, maar er ook afwisseling zit in de team-gebonden wild spawns tussen de raids door.

Ik zie wel wat er gaat gebeuren, heb in ieder geval gezorgd dat ik zaterdag én zondag vrij ben van werk. Ik gooi m'n rugtas vol met eten/drinken en een paar powerbanks. Spring zaterdag op de fiets en ik ga door Utrecht rijden in de hoop flink te kunnen raiden 8)
Ook gezien de CP van deze raids... Pff zijn idd 6 Sterren dus je hebt veel mensen nodig
Hier de nodige muntjes en raidpassen dus als ik online ben stuur maar invites en ik join

[ Voor 6% gewijzigd door skassie op 21-02-2023 15:31 ]

• Statiegeld
  • Niet online
Haha, thanks! :+

Leuk counter lijstje, blij dat ik al ruim een half jaar bezig ben met voorbereiden voor dit moment:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g2JGFQX6zeL0d_VH--g5QyWWTGU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/k4MBbnnNfC2igpXC9olvBp7p.jpg?f=fotoalbum_large

Nog een paar naar lvl40 tillen en de rest maxen naar lvl50, dan kan het feest morgen beginnen *O*

• Statiegeld
  • Niet online
skassie schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 15:30:
[...]

Ook gezien de CP van deze raids... Pff zijn idd 6 Sterren dus je hebt veel mensen nodig
Hier de nodige muntjes en raidpassen dus als ik online ben stuur maar invites en ik join
Goed om te weten, ik heb ook al aardig wat muntjes en raidpassen opgespaard dus ik ga in ieder geval morgen flink aan de bak, net als aankomend weekend.

@all: jullie mogen me uitnodigen voor een raid, ik ga eens gek doen en zal zoveel mogelijk meedoen (kan maar 1 raid tegelijk natuurlijk). M'n trainer code staat in de Tweakers lijst, voeg me toe mocht je dat nog niet gedaan hebben.

Wie mag ik naast skassie nog meer om de haverklap uitnodigen voor raids?

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Wanneer komen die mega Groudon en Kyogre nou? Op mijn pasje staat 17 feb - 26 feb. Maar dat is het al.

• skipe
hneel schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 20:51:
Wanneer komen die mega Groudon en Kyogre nou? Op mijn pasje staat 17 feb - 26 feb. Maar dat is het al.
Welk pasje? Masterwork research? Nogmaals, dat staat los van de hoenn tour.

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

skipe schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 21:13:
[...]

Welk pasje? Masterwork research? Nogmaals, dat staat los van de hoenn tour.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3Y3f8qAJJkKtM97VVZaCSo2TA_8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/IDJkzuZu38vZNANCKFJVnaMr.png?f=user_large

Deze. Die kreeg ik na de opdrachten van laatst waar je uiteindelijk tussen Ruby en Saphire moest kiezen.

(Op Leekduck wordt ik dit keer ook niet veel wijzer)

[ Voor 5% gewijzigd door hneel op 21-02-2023 21:24 ]

• skipe
hneel schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 21:21:
[...]

[Afbeelding]

Deze. Die kreeg ik na de opdrachten van laatst waar je uiteindelijk tussen Ruby en Saphire moest kiezen.

(Op Leekduck wordt ik dit keer ook niet veel wijzer)
Ah dat is datum/tijd dat je de opdrachten kreeg, als je die had voltooid kan je idd kiezen tussen ruby/sapphire. Ticket word automatisch zaterdag geactiveerd wanneer de tour begint. Zo heb je dan hogere kans op shiny voor de door jou gekozen pokemons (van ruby of sapphire dus)

• skassie
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4PCMSyv5M8RoKRNe2IwovPbFlqw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WVGe9WH4eVYNIGOtx4arJlVw.jpg?f=fotoalbum_large

Shinny vorig jaar binnen en nu de eerste invite een Hundo.
✅✅✅

en vang net nog een Shinny. Rayquaze was al mijn favo en nu nog meer _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door skassie op 22-02-2023 11:38 . Reden: toevoegen nieuwe shinny ]

• Statiegeld
  • Niet online
skassie schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 10:50:
[Afbeelding]

Shinny vorig jaar binnen en nu de eerste invite een Hundo.
✅✅✅

en vang net nog een Shinny. Rayquaze was al mijn favo en nu nog meer _/-\o_
Doe je goed! Ik heb (met o.a. jouw hulp) net m'n eerste Rayquaza verslagen en een 15/13/15 kunnen vangen. Goed begin maar het is nog steeds geen hundo/shiny :)

Edit: Ik lees op Silphroad dat de shiny rate 1 in 20 is. Een shiny tegenkomen gaat wel lukken dus.

[ Voor 7% gewijzigd door Statiegeld op 22-02-2023 12:03 ]

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Statiegeld schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 16:29:
[...]

Goed om te weten, ik heb ook al aardig wat muntjes en raidpassen opgespaard dus ik ga in ieder geval morgen flink aan de bak, net als aankomend weekend.

@all: jullie mogen me uitnodigen voor een raid, ik ga eens gek doen en zal zoveel mogelijk meedoen (kan maar 1 raid tegelijk natuurlijk). M'n trainer code staat in de Tweakers lijst, voeg me toe mocht je dat nog niet gedaan hebben.

Wie mag ik naast skassie nog meer om de haverklap uitnodigen voor raids?
Uitnodigen mag altijd (Gwystyl en/of Elydyr), ik weet niet of we altijd meedoen. Ik wil van 't weekend iig wel een zootje raids doen met mijn zoontje

• skassie
Statiegeld schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 11:55:
[...]

Doe je goed! Ik heb (met o.a. jouw hulp) net m'n eerste Rayquaza verslagen en een 15/13/15 kunnen vangen. Goed begin maar het is nog steeds geen hundo/shiny :)

Edit: Ik lees op Silphroad dat de shiny rate 1 in 20 is. Een shiny tegenkomen gaat wel lukken dus.
Beetje doorfietsen dan voor de shinny :D

• Statiegeld
  • Niet online
Ok, het ligt dus niet aan mij dat ik Rayqyaza raid gyms niet kan openen ook al sta ik er pal naast. Jullie ook last van? :(

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/GdKsP0e.png

[ Voor 7% gewijzigd door Statiegeld op 22-02-2023 16:56 ]

• Offens1490
Statiegeld schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 16:55:
Ok, het ligt dus niet aan mij dat ik Rayqyaza raid gyms niet kan openen ook al sta ik er pal naast. Jullie ook last van? :(

[Afbeelding]
Kan zelfs niet kijken want dan loopt de app vast.
Zag 6 raid wou kijken welke Pokemon dat was met bijbehorende cp (blijkt mega latias)

AnimeAdicted

• Statiegeld
  • Niet online
Offens1490 schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 17:03:
[...]

Kan zelfs niet kijken want dan loopt de app vast.
Zag 6 raid wou kijken welke Pokemon dat was met bijbehorende cp (blijkt mega latias)
Ik zie het dit weekend helemaal mis gaan met de Hoenn Tour. Het was in Las Vegas al een ramp met alle verbindingsproblemen, nu ook haperingen. Gaat lekker.. Je zou toch denken dat ze na bijna 7 jaar en een dalende player base dit soort problemen kunnen voorkomen :+

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20-12 21:56
Ja ik kan ook geen raid aanklikken. Stond klaar samen met de vriendin maar op beide gsm's konden we er gewoon niet aan. Super irritant. Morgen nieuwe kans zeker want raid hour kunnen we niet

• Statiegeld
  • Niet online
Gadver wat frustrerend dit, een paar raids kunnen doen in dit Raid Hour, maar nu kan ik zelfs niet eens aanvallen en wordt m'n hele team weggevaagd :(

Dat was 't dan voor vandaag ben ik bang...

Edit: zal wel toevallig zijn, maar als ik een raid host dan kan ik niets. Maar als ik deelneem aan een raid waarvoor ik ben uitgenodigd dan is er niets aan het handje.

Raid invites worden dus zeer gewaardeerd :>

[ Voor 35% gewijzigd door Statiegeld op 22-02-2023 18:38 ]

• Offens1490
Statiegeld schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 18:22:
Gadver wat frustrerend dit, een paar raids kunnen doen in dit Raid Hour, maar nu kan ik zelfs niet eens aanvallen en wordt m'n hele team weggevaagd :(

Dat was 't dan voor vandaag ben ik bang...

Edit: zal wel toevallig zijn, maar als ik een raid host dan kan ik niets. Maar als ik deelneem aan een raid waarvoor ik ben uitgenodigd dan is er niets aan het handje.

Raid invites worden dus zeer gewaardeerd :>
Nou was me nogal wat 2 eruit gekickt na pokemon faints.

Raid gedaan mogelijk gemaakt door halveliterblik thx. Had me vergist was op een eigen clubje aan het wachten :+

AnimeAdicted

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bDFjzNo2TkKLOB7fB6ekGml0UZs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/amMHNGSnI6NWZax9F6KgExUj.jpg?f=fotoalbum_large

Wat een slecht nieuws dit.. -O-

• DukeBox
Gaat het soms in op de dag na 31 maart ?
DukeBox schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 20:33:
[...]

Gaat het soms in op de dag na 31 maart ?
Ik heb even op Google gekeken en kwam het volgende tegen:
The other change is the increase in the prices of Remote Raid Passes. Yes, that’s right, the prices will change starting from March 1, 2023,

According to the leak, Pokemon Go players will be able to do only 6 Remote Raids per day, at 150 PokeCoins.
Ik zit zelf in meerder Whatsapp groepen waar ik elke week wel mee doe aan raids via zo'n remote raid pass, daar las ik dit bericht ook in.

• Offens1490
Ik vond remote raids juist relax dat je niet als 35 + voor een speeltuin staat savonds :F.

En mijn clubje zit niet in 1 woonplaats.

[ Voor 4% gewijzigd door Offens1490 op 22-02-2023 20:47 ]

AnimeAdicted

Offens1490 schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 20:46:
[...]

Ik vond remote raids juist relax dat je niet als 35 + voor een speeltuin staat savonds :F
Mee eens!

• Offens1490
Meende dat er een limiet was mbt remote passen. Klopt dat ?

AnimeAdicted

• Statiegeld
  • Niet online
Ondanks dat dit overduidelijk een sneer naar Niantic is, is het nieuws wel degelijk waar: men is in de broncode gedoken en heeft de info over het nieuwe remote raid systeem ontdekt.

Max 6 remote raids per dag, en de passes gaan 150 coins per stuk kosten.

Met deze beslissing worden veel spelers uitgesloten. Spelers die minder mobiel zijn of vanwege een beperking alleen vanuit huis kunnen spelen worden nu benadeeld. Spelers die in niemandsland wonen en geen gyms/stops in de buurt hebben worden nu benadeeld.

Ik voel me benadeeld omdat ik op de meeste community dagen gewoon moet werken (ja ik werk in het weekend) en doordeweeks na een lange werkdag niet nog even doodleuk door de buurt ga banjeren om te raiden: dit kan ik nu lekker vanuit m'n luie stoel doen, heerlijk!

Ik ben benieuwd hoeveel spelers ze dit gaat kosten..... :(

• Statiegeld
  • Niet online
Offens1490 schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 19:23:
[...]

Nou was me nogal wat 2 eruit gekickt na pokemon faints.

Raid gedaan mogelijk gemaakt door halveliterblik thx. Had me vergist was op een eigen clubje aan het wachten :+
Sorry, was een en al ellende hier. Zelfs het herstarten van onze telefoons hielp niet :(

Rond 19:30 ging het echter wel weer goed en hebben we een raid of 4 gehost, hopelijk zat je daar bij en konden we het goedmaken :)

• Offens1490
Statiegeld schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 21:28:
[...]

Sorry, was een en al ellende hier. Zelfs het herstarten van onze telefoons hielp niet :(

Rond 19:30 ging het echter wel weer goed en hebben we een raid of 4 gehost, hopelijk zat je daar bij en konden we het goedmaken :)
Geen probleem 1 van de raids van je heb ik toch gevangen 🙂

AnimeAdicted

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/J0oSut-Ao-18Yw-PYkLJ7LAefnY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/50iM1Pe4l5Zaof1XKm1iUw0w.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0vhCQE-6c_glPBcog4g6V4OCj34=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bV0zacVeCnwXhfJVV6j0LiBc.jpg?f=fotoalbum_large

• C_V_S
  • Niet online
Elydyr
Flewddur
Lazysod42

We moeten nog 1 dag voor best friend. Willen jullie een ei aanzetten?

Ik kan trouwens wel wat nieuwe vrienden gebruiken 8140 2314 6360 voeg mij maar toe.

• Autofan1985
Statiegeld schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 21:23:
[...]

Ondanks dat dit overduidelijk een sneer naar Niantic is, is het nieuws wel degelijk waar: men is in de broncode gedoken en heeft de info over het nieuwe remote raid systeem ontdekt.

Max 6 remote raids per dag, en de passes gaan 150 coins per stuk kosten.

Met deze beslissing worden veel spelers uitgesloten. Spelers die minder mobiel zijn of vanwege een beperking alleen vanuit huis kunnen spelen worden nu benadeeld. Spelers die in niemandsland wonen en geen gyms/stops in de buurt hebben worden nu benadeeld.

Ik voel me benadeeld omdat ik op de meeste community dagen gewoon moet werken (ja ik werk in het weekend) en doordeweeks na een lange werkdag niet nog even doodleuk door de buurt ga banjeren om te raiden: dit kan ik nu lekker vanuit m'n luie stoel doen, heerlijk!

Ik ben benieuwd hoeveel spelers ze dit gaat kosten..... :(
Eerlijk gezegd denk ik dat dit ze vooral spelers gaat kosten die anders toch wel gestopt waren, danwel nooit begonnen. Waar raids vroeger altijd gezellig waren met rustig nog een uur ouwehoeren achteraf zit nu iedereen op zijn of haar zuignap om invites te bedelen. Sinds Corona lijkt men wel vergeten dat de essentie van Pokemon Go juist is om naar buiten te gaan, lopen, mensen ontmoeten etc. Het is gewoon triest om te zien hoe vaak mijn maat en ik een lobby hebben van 10+ man terwijl er naast ons niemand bij de gym staat. Als ik niet mijn maat had om gezellig nog een rondje te maken was ik al lang gestopt en hij zegt hetzelfde. Gelukkig hebben we voor komend weekend een groepje op de been kunnen krijgen voor de primal raids. Ik kijk er nu al naar uit om weer ouderwets met een groep te raiden, al heb ik ergens een onderbuikgevoel dat de Hoenn tour zelf wel eens tegen kan gaan vallen nu het gratis is.

• Offens1490
Autofan1985 schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 08:06:
[...]

Eerlijk gezegd denk ik dat dit ze vooral spelers gaat kosten die anders toch wel gestopt waren, danwel nooit begonnen. Waar raids vroeger altijd gezellig waren met rustig nog een uur ouwehoeren achteraf zit nu iedereen op zijn of haar zuignap om invites te bedelen. Sinds Corona lijkt men wel vergeten dat de essentie van Pokemon Go juist is om naar buiten te gaan, lopen, mensen ontmoeten etc. Het is gewoon triest om te zien hoe vaak mijn maat en ik een lobby hebben van 10+ man terwijl er naast ons niemand bij de gym staat. Als ik niet mijn maat had om gezellig nog een rondje te maken was ik al lang gestopt en hij zegt hetzelfde. Gelukkig hebben we voor komend weekend een groepje op de been kunnen krijgen voor de primal raids. Ik kijk er nu al naar uit om weer ouderwets met een groep te raiden, al heb ik ergens een onderbuikgevoel dat de Hoenn tour zelf wel eens tegen kan gaan vallen nu het gratis is.
Ik geef je je daar ook weer deels gelijk in. Gelukkig gaan we straks naar de zomer toe zijn mensen weer buiten. Echter met jong gezin is het gewoon af en toe best lastig. Persoonlijk als ik met de kids naar buiten ga wil ik niet hele tijd op de telefoon zitten.

Dus compromise is gewoon zelf wandelen direct uit het werk :) . Mijn vrouw daar in tegen zegt je gaat toch niet als een debiel voor de school staan he? (Raids) -O-

AnimeAdicted

Pagina: 1 ... 79 ... 96 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Friendship codes uitwisselen? dat kan hier!