Ja dat is iets dat ik eigenlijk niet doe al zou ik dat best leuk vinden. Zo af en toe wel met mijn vrouw en kinderen maar die spelen toch minder fanatiek. Ook een groepje samenstellen met mijn leeftijdsgenoten zal denk ik niet heel gemakkelijk zijn (en vind het een beetje raar om als 40+ er tussen kinderen te staan).gwystyl schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 10:47:
..en het lijkt me handig om met je lokale (whatsapp-)groep iets makkelijker ingame te kunnen zien waar bepaalde raids zijn en daar af te spreken
Bij een events, vooral 's avonds heb ik wel eens het idee dat ik ook ouderen zie Pokémonnen maar zeker weten doe ik het niet, anders had ik wel een praatje gemaakt.
Qua raids zijn er zoveel in de directe omgeving, als ik uitzoom kan ik er al 12 aantikken, dus als ik even tijd heb is er altijd wel ergens iets te doen. En ik loop toch vaak een rondje op redelijk vaste tijden, dan kom ik er nog veel meer tegen. Remote battle doe ik zelden maar zou ik mogelijk met campfire dan wel vaker doen.
Hoe dan ook, ik speel pas sinds november vorig jaar (account is van 2016 maar heb toen 1 pokemon gevangen en er niets meer mee gedaan) dus ik moet nog veel leren, geen idee of wat ik allemaal doe ook het juiste is.
[ Voor 38% gewijzigd door DukeBox op 15-02-2023 10:58 ]
/f/image/VS21jH9WpgIRB3kShIDeGmMo.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/e3fRznUcw8iU81i4UmVSCLSq.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/swv7kOpTzVPnUFIDqm1g23Te.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/8DmEGurog7lCQKFkY9Ml7iae.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/v8wkHovXf2AEffkvZannwVgE.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/P2VPkynaFQ2NudnMDGKskqab.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/k4MBbnnNfC2igpXC9olvBp7p.jpg?f=fotoalbum_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/IDJkzuZu38vZNANCKFJVnaMr.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/WVGe9WH4eVYNIGOtx4arJlVw.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/amMHNGSnI6NWZax9F6KgExUj.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/50iM1Pe4l5Zaof1XKm1iUw0w.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/bV0zacVeCnwXhfJVV6j0LiBc.jpg?f=fotoalbum_large)