• MusicMaikel
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 18-12 15:21
.

[ Voor 100% gewijzigd door MusicMaikel op 01-02-2023 14:15 ]

• Statiegeld
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Erg lelijk dat Niantic na de 2x Transfer Candy tijdens het Blitzle Spotlight Hour afgelopen dinsdag nu met een bonus komt tussen 7 en 14 februari: 3× Transfer Candy én 2x Transfer Candy XL.

Heb serieus bijna 1100 Pokémon in de shredder gegooid afgelopen dinsdag, waarvan een aardig aantal Legendaries :(

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:35
Tsjah, dat soort dingen blijven altijd komen, net als de Noibat community day. Al is het nu inderdaad wel erg snel achter elkaar. Ik was het compleet vergeten te doen bij Blitzle, dus mij komt het wel goed uit :+

• Offens1490
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23-12 08:04
Statiegeld schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 12:58:
In de tussentijd kun je gewoon de 3 Leaders verslaan zo vaak je wilt, zolang je niet de rewards van Deel 2 van de Special Research claimt d:)b
Bedoel je met dat je niet geheel missie moet claimen en/of de losse 3 tiers in de missie?

AnimeAdicted

• Statiegeld
  • Niet online
Offens1490 schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 12:27:
[...]

Bedoel je met dat je niet geheel missie moet claimen en/of de losse 3 tiers in de missie?
Ik heb het niet helemaal goed uitgelegd zie ik nu. Er zijn 5 missies, alleen de eerste voltooien maar claim de rewards niet, op die manier kun je namelijk deze special researches verzamelen: normaal kan je er maximaal 1 tegelijk hebben, maar als je stap 1 voltooid en deze daarna weer weg zet in de stapel researches (door het tabblad in te vouwen) kun je ze niet per ongeluk claimen maar bewaren tot de volgende keer dat er een interessante Legendary shadow bij Giovanni te halen valt.

Stel dat na Registeel er eerst nog een Regice en daarna een Regirock als Giovanni's Legendary voorbij komen dan kun je via deze truc 3 special researches opsparen en ze straks in 1x tegelijkertijd voltooien (de missies zijn elke keer hetzelfde namelijk) en heb je 4 Super Rocket Radars die je kunt gebruiken voor de Legendary shadow Pokémon op dat moment.

In deze video wordt het hopelijk wat beter uitgelegd:

[ Voor 6% gewijzigd door Statiegeld op 02-02-2023 15:16 ]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2VUjIy7aFyfL2WGGbRaGydEDlIk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hz9JIqSlfKxrrvKNEPHBaBpz.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• skassie
  • Laatst online: 23-12 22:26
Gifts open maken en dan dit als reward . Altijd leuk begin

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BvqO5cRk4RpTf1xN1NzYqbcdO7U=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qAuIFnfuMqDeSzJxnwQk26AQ.jpg?f=fotoalbum_large

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

• skassie
Statiegeld schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 15:11:
[...]

Ik heb het niet helemaal goed uitgelegd zie ik nu. Er zijn 5 missies, alleen de eerste voltooien maar claim de rewards niet, op die manier kun je namelijk deze special researches verzamelen: normaal kan je er maximaal 1 tegelijk hebben, maar als je stap 1 voltooid en deze daarna weer weg zet in de stapel researches (door het tabblad in te vouwen) kun je ze niet per ongeluk claimen maar bewaren tot de volgende keer dat er een interessante Legendary shadow bij Giovanni te halen valt.

Stel dat na Registeel er eerst nog een Regice en daarna een Regirock als Giovanni's Legendary voorbij komen dan kun je via deze truc 3 special researches opsparen en ze straks in 1x tegelijkertijd voltooien (de missies zijn elke keer hetzelfde namelijk) en heb je 4 Super Rocket Radars die je kunt gebruiken voor de Legendary shadow Pokémon op dat moment.

In deze video wordt het hopelijk wat beter uitgelegd:

[YouTube: How I Caught 3 Shadow Mewtwo's in UNDER 24 HOURS!]
Om ff te laten zien wat een belabberde reward het is op 1 van mijn accounts de hele sessie doorlopen.
Zie onder Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/G2fua4Vd3Y2nI16YgHxjtIzknio=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dSJdpHU5Ph2ZIUkhuJTT1Yvs.jpg?f=fotoalbum_large

• Wim8282
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:50
Ja die van mij ook zoiets :/ CP 524, lvl 8, IV 71%

• mr_evil08
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11:33
Dit team rocket event deed ik sowieso geen moeite voor, registeel is niet echt nuttig tegenover andere Pokemons, je doet het dus alleen voor "omdat hij dan dark is".

WP | SP, Daikin FTXM35M/RXM35M

• Statiegeld
  • Niet online
De niet-Shadow variant is in dit geval sterker dan de Shadow variant, als je een goede Registeel wilt dan zou ik 'm via Raids vangen ipv Giovanni verslaan.

Ik vermoed dat Giovanni hierna de andere 2 Regi's gaat krijgen, en aangezien ze +/- elke 3 maanden rouleren voorzie ik het komende half jaar geen fatsoenlijke Shadow Legendary: ik ga mijn Team GO Rocket researches dus lekker opsparen :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SDmu4LM04ps3E1bPu17R29Phzng=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jwGwyE8MapQ5DirqQFz23iX8.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20-12 21:56
Statiegeld schreef op maandag 30 januari 2023 @ 14:11:
[...]

Oh ja de Noibat CD is natuurlijk a.s. zondag. Nee dan heb je helemaal gelijk, laten we wachten tot zondag 14:00 uur ;)

Denk dat de rest daar ook mee akkoord kan gaan, right? :)
Eitje is gepopt he, open jij ook?
Edit: thx :-) ga vandaag levelen naar 42 waarschijnlijk!

[ Voor 7% gewijzigd door Lointje op 05-02-2023 14:19 ]

• wortelsoft
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06:42
Noibat not found :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QHfXTA7EFI8RQSAl_fQAB-YoK1k=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/v97jupb1khkmV1wqzPGPLpcC.jpg?f=fotoalbum_medium

[ Voor 25% gewijzigd door wortelsoft op 05-02-2023 14:27 ]

• Statiegeld
  • Niet online
Lointje schreef op zondag 5 februari 2023 @ 14:14:
[...]

Eitje is gepopt he, open jij ook?
Edit: thx :-) ga vandaag levelen naar 42 waarschijnlijk!
Jij ook bedankt!

Ik kan naar lvl 43 maar moet nog 4 legendary raids doen om aan alle voorwaarden te voldoen :+

• melst90
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 11:05
Tevreden😊

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E1RovljAUhqTX-yJNGuQzBWkcMQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/vjXS1s4Ijosd6xxuaD0QsOX4.png?f=fotoalbum_large

• Malt1982
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 22-12 21:04
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aa_Him0RX35LNi7I8Kyy7cPAceg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pRNPX2PSVwyQ9w2DXBkFxL3n.jpg?f=fotoalbum_large

Hier ook wel tevreden 😊
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W1ucndj6OTn1IZB952jM3Bl822Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qMp20Qdb82AN96QdCARhUZEj.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V902ZLqtnrIb1vM67HOv_jQ8TPQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xdVgkvqC0XNXQbbBwQ9BurGQ.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 33% gewijzigd door G_Dragon op 06-02-2023 15:23 ]

• greyfoxhl
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19-12 05:18
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ve_U5JlK8wVsJKMN2v4UtpmhSqQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QQ4H6kaBmT5DFuhl4gKBQiaW.jpg?f=fotoalbum_large

• Statiegeld
  • Niet online
Bijna een hattrick tijdens het Pidgey Spotlight Hour vanavond: een shiny, een 0IV en een 98IV :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5V52YC2ega12PyB0qTuDV4jffak=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4UViKcN5YFW1EPcnyqQdPFwe.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6cxUw8RWbJbOe35iQm9-b8e-aNg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TcxYEYhdlqZkfOjS2efTu6j3.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JqLib1_88fDRJPRgezpvoAMfsqo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PTeuckRW0Dlf0XZ7xqJgHkcT.jpg?f=fotoalbum_large

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-12 13:15
Allemensen, dit spel blijft je ook gewoon tot op het bot irriteren. And then some.

Heb ik net eindelijk 200 pvp battles gewonnen in de ultra league (en geloof me, ik HAAT dat pvp, echt HAAT HAAT HAAT, maar ik wilde de bijbehorende kledingstukken graag vrij spelen, ik vind de Veteran Coat erg mooi), en nu blijk ik helemaal niet meer van style te kunnen veranderen? Ik kan wel naar dat menu gaan (kapstokje op m'n profiel), maar krijg geen opties te zien die ik kan kiezen. Alleen de huidige pose staat erbij. Als ik naar het gezicht ga kan ik wel de opties hair, eyes en skin zien, maar niet aanpassen.

Heb even ingelogd met het account van zoon, daar werkt het wel gewoon. Het ligt dus niet aan de versie van de app, maar blijkbaar ligt het aan mijn account? Niantic, WTF?

Uitgelogd, ingelogd, app verwijderd en geherinstalleerd, op een ander device geprobeerd, helpt niks

[ Voor 6% gewijzigd door PhilipsFan op 08-02-2023 02:09 ]

Valentine's Day Event
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dKmddBqFcBvJ1185Oy4z-76-Xlc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CwFYBG5QzCOEKqgMI8lhjfIa.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C-a2j04mbcNTS7HmZUdoQcjhyhw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1GSeNR1mnjPzInXkGGRlDM4G.jpg?f=fotoalbum_large

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 22-10 14:37
Earn 10 hearts with your buddy, echt serieus Niantic?

• Lointje
Autofan1985 schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 08:13:
Earn 10 hearts with your buddy, echt serieus Niantic?
Kan je even uitleggen wat het probleem juist is? Dit is toch niet zo'n moeilijke taak of mis ik iets... Je hebt er al 3 door foto, even mee "spelen" en het kadootje dat hij dagelijks vindt. Geef hem drie besjes en je zit aan 4. Dan kan je vechten (met één van de trainers), wandelen, .. of als je gehaast bent swap je naar de volgende buddy en doe je exact hetzelfde en bij je 3e buddy ben je er. Zal nog geen vijf minuten duren waarschijnlijk als je er door heen wilt?

@Statiegeld Woon jij tussen 12 pokestops waar je vanuit je huis aankan? 110 sent gifts nu al, zotjes :-D Of is dat een bugje in de teller.

• Autofan1985
Lointje schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 08:51:
[...]

Kan je even uitleggen wat het probleem juist is? Dit is toch niet zo'n moeilijke taak of mis ik iets... Je hebt er al 3 door foto, even mee "spelen" en het kadootje dat hij dagelijks vindt. Geef hem drie besjes en je zit aan 4. Dan kan je vechten (met één van de trainers), wandelen, .. of als je gehaast bent swap je naar de volgende buddy en doe je exact hetzelfde en bij je 3e buddy ben je er. Zal nog geen vijf minuten duren waarschijnlijk als je er door heen wilt?

@Statiegeld Woon jij tussen 12 pokestops waar je vanuit je huis aankan? 110 sent gifts nu al, zotjes :-D Of is dat een bugje in de teller.
Het feit dat je een limiet hebt aan hoe vaak je per dag van buddy kan wisselen. Zoals je zelf al aangeeft heb je al 3 buddies nodig voor 1 set van 3 quests. Je mag dus blij zijn als je 18 quests per dag kan doen voor een nieuwe shiny waarvan je er uiteindelijk 4 nodig hebt ivm gender difference. En uiteraard zit hij ook in eieren, dus ze zien natuurlijk liever dat je de knip trekt voor incubators... Overigens krijg je dat cadeautje pas vanaf Great, dus nieuwe buddies zijn daar ook geen optie voor. Tevens is het geen garantie dat je die dagelijks krijgt.

[ Voor 6% gewijzigd door Autofan1985 op 08-02-2023 09:01 ]

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:48
@Autofan1985 haal je niet iets door elkaar? Ik snap je hele reply niet i.c.m het het halen van 10 hartjes (wat echt peanuts is, niet meer dan 5 minuten werk) met een poffin zelfs 10 seconden.

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09:34
DukeBox schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 09:08:
het halen van 10 hartjes (wat echt peanuts is, niet meer dan 5 minuten werk)
Dat is voor als je één keer zo'n taak wil voltooien. Wat @Autofan1985 bedoelt is dat je deze taak vaker tegen kan komen en dus vaker tien hartjes wil scoren.

• Autofan1985
DukeBox schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 09:08:
@Autofan1985 haal je niet iets door elkaar? Ik snap je hele reply niet i.c.m het het halen van 10 hartjes (wat echt peanuts is, niet meer dan 5 minuten werk) met een poffin zelfs 10 seconden.
Ik haal niks door elkaar. Mijn hoofddoel in PoGo is shiny hunten, echter met deze Frillish quests ben ik heel snel door mijn 20 switches per dag heen voor mijn buddy.
Edit: wat @sixtiek zegt idd. Met helioptile heb ik ook rustig 10 sets per dag uitgespeeld. En idd ook flink wat dust verbruikt daardoor, maar daar had ik ook nuttige pokemon voor bewaard.

[ Voor 16% gewijzigd door Autofan1985 op 08-02-2023 09:11 ]

• Lointje
Ah oké nu snap ik het, dan zal het je redelijk wat poffins kosten vrees ik, zodat het je 20 keer op een dag kan doen. Maar vrees dat er altijd wel een kost is voor zo'n dingen.

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:18

hneel

denkt er het zijne van

je kan natuurlijk 3 van die opdrachten tegelijk doen. Maar dan moet je nog heel wat stops af gaan om al die opdrachten te vinden wil je het 20 x per dag wisselen.

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Statiegeld schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 07:39:
Erg lelijk dat Niantic na de 2x Transfer Candy tijdens het Blitzle Spotlight Hour afgelopen dinsdag nu met een bonus komt tussen 7 en 14 februari: 3× Transfer Candy én 2x Transfer Candy XL.

Heb serieus bijna 1100 Pokémon in de shredder gegooid afgelopen dinsdag, waarvan een aardig aantal Legendaries :(
Hm, die 2x Transfer XL candy blijkt slechts een *kans* te zijn. Een heel kleine kans waarschijnlijk

• Statiegeld
  • Niet online
Lointje schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 08:51:
[...]

Ik zat gisteravond nog lekker in de binnenstad van Utrecht nabij de Domtoren, heb je iets van 3 gyms en 10 Pokestops. Ben even flink gifts gaan sturen aan iedereen in m'n friendslist die er nog geen had :P

Heb m'n bijdrage aan de challenge al weer geleverd, de rest mogen jullie doen :+

Edit: ben inmiddels al voorbijgestreefd door @Arazogia die nu op 142 zit, jullie moeten allemaal ff wat harder je best doen :+

[ Voor 6% gewijzigd door Statiegeld op 08-02-2023 11:52 ]

• melst90
Autofan1985 schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 09:10:
[...]

Ik haal niks door elkaar. Mijn hoofddoel in PoGo is shiny hunten, echter met deze Frillish quests ben ik heel snel door mijn 20 switches per dag heen voor mijn buddy.
Edit: wat @sixtiek zegt idd. Met helioptile heb ik ook rustig 10 sets per dag uitgespeeld. En idd ook flink wat dust verbruikt daardoor, maar daar had ik ook nuttige pokemon voor bewaard.
Miss info die je al wist, maar je dient ook nog wel de field research te krijgen. Anders kan je wel leuk de hartjes gaan verzamelen, maar dan gebeurd er nog helemaal niks.

Zou het knap vinden als je 20x de field research kan vinden op 1 dag. Daarnaast kan je er wel 3 tegelijk doen, Dan zou je 60 fieldresearch op 1 dag kunnen afronden :)

• Autofan1985
melst90 schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 11:53:
[...]

Miss info die je al wist, maar je dient ook nog wel de field research te krijgen. Anders kan je wel leuk de hartjes gaan verzamelen, maar dan gebeurd er nog helemaal niks.

Zou het knap vinden als je 20x de field research kan vinden op 1 dag. Daarnaast kan je er wel 3 tegelijk doen, Dan zou je 60 fieldresearch op 1 dag kunnen afronden :)
Die 60 ga je niet halen tenzij je een vermogen aan poffins gaat aanschaffen. En die field researches vinden maak ik me hier niet zo'n zorgen om.

• PhilipsFan
Mijn probleem heeft waarschijnlijk te maken met de shopfunctionaliteit. De hele shop doet het namelijk niet. Als ik op 'shop' druk, krijg ik een wit scherm. Op Reddit en Twitter zijn meer mensen die er last van hebben. Het ligt wel voor de hand dat het de oorzaak is, immers de styles bestaan ook vooral uit dingen die je moet kopen.

Doet bij jullie de shop het wel?

• melst90
PhilipsFan schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 13:30:
Mijn probleem heeft waarschijnlijk te maken met de shopfunctionaliteit. De hele shop doet het namelijk niet. Als ik op 'shop' druk, krijg ik een wit scherm. Op Reddit en Twitter zijn meer mensen die er last van hebben. Het ligt wel voor de hand dat het de oorzaak is, immers de styles bestaan ook vooral uit dingen die je moet kopen.

Doet bij jullie de shop het wel?
Yess, mijn shop doet het wel en heb ook iets kunnen kopen.

• macscot
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-12 09:56
Dat hele eieren en knip trekken voor incubators zoals Autofan1985 zegt is als je het mij vraagt de grootste rotzooi.

Alleen in in 10km en 13km eieren zitten nog redelijk nuttige Pokemons.

De stappen voor meer geld te verdienen lijken mij redelijk simpel.
1. Maak het dat eggs verwijderd kunnen worden uit je tas.
2. Introduceer een montly pass die gekocht kan worden. Deze pass zorgt ervoor dat je speciale (11km) eieren kan ontvangen.
3. In deze 11 km eieren stop je elke maand andere pokemons die redelijk uniek zijn hier release je shinys' in eieren 2 a 3 jaar in het voren shiny's.

Dus niet net zoals afgelopen oktober een Shiny Noibat introduceren en iedereen die destijds er met veel pijn en moeite een shiny heeft vrij gespeeld straffen met nu een com day.

4. Door middel van cosmetische toevoegingen kan er simpel gezorgd worden voor een meer bijzondere shiny dan wellicht een standaard.

Denk aan een Shiny Charizard met een party hat zoals hij deze had met de 6 jaar Pokemon Go viering.

5. Maak deze 11 km eieren Pokemon zo dat deze niet geruild kunnen worden.

En vaula daar heb je het.
Shiny hunters die maandelijks een bedrag betalen om shiny's te hunten (montly pass)
Alleen voor hen te halen doordat ze 11 km eieren kunnen ontvangen.
Elke maand nieuwe unlocks of cosmetische aanpassingen.
Elke maand nieuwe prikkel "die wil ik hebben" om incubators te verkopen.

• MusicMaikel
macscot schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 15:52:
Dat hele eieren en knip trekken voor incubators zoals Autofan1985 zegt is als je het mij vraagt de grootste rotzooi.

Alleen in in 10km en 13km eieren zitten nog redelijk nuttige Pokemons.

De stappen voor meer geld te verdienen lijken mij redelijk simpel.
1. Maak het dat eggs verwijderd kunnen worden uit je tas.
2. Introduceer een montly pass die gekocht kan worden. Deze pass zorgt ervoor dat je speciale (11km) eieren kan ontvangen.
3. In deze 11 km eieren stop je elke maand andere pokemons die redelijk uniek zijn hier release je shinys' in eieren 2 a 3 jaar in het voren shiny's.

Dus niet net zoals afgelopen oktober een Shiny Noibat introduceren en iedereen die destijds er met veel pijn en moeite een shiny heeft vrij gespeeld straffen met nu een com day.

4. Door middel van cosmetische toevoegingen kan er simpel gezorgd worden voor een meer bijzondere shiny dan wellicht een standaard.

Denk aan een Shiny Charizard met een party hat zoals hij deze had met de 6 jaar Pokemon Go viering.

5. Maak deze 11 km eieren Pokemon zo dat deze niet geruild kunnen worden.

En vaula daar heb je het.
Shiny hunters die maandelijks een bedrag betalen om shiny's te hunten (montly pass)
Alleen voor hen te halen doordat ze 11 km eieren kunnen ontvangen.
Elke maand nieuwe unlocks of cosmetische aanpassingen.
Elke maand nieuwe prikkel "die wil ik hebben" om incubators te verkopen.
Als ze dit zouden doen krijgen ze weer het volgende: "BWAA, GELDWOLVEN BLA BLA BLA!". Niantic kan het toch nooit goed doen voor iedereen :+ .

Voor mij zijn eieren echt geen hunt materiaal, integendeel zelfs. Het is een leuke bijkomstigheid en als er een shiny of hundo uit komt is dat helemaal niet verkeerd, maar ik ga niet speciaal honderden incubators kopen om volledig aan het lot over te laten of de Pokémon die ik wil hebben er uit komt.
Persoonlijk "investeer" ik liever in raidpassen als het moet, dan weet je tenminste wat je krijgt.

• macscot
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-12 09:56
MusicMaikel schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 16:29:
[...]

Als ze dit zouden doen krijgen ze weer het volgende: "BWAA, GELDWOLVEN BLA BLA BLA!". Niantic kan het toch nooit goed doen voor iedereen :+ .

Voor mij zijn eieren echt geen hunt materiaal, integendeel zelfs. Het is een leuke bijkomstigheid en als er een shiny of hundo uit komt is dat helemaal niet verkeerd, maar ik ga niet speciaal honderden incubators kopen om volledig aan het lot over te laten of de Pokémon die ik wil hebben er uit komt.
Persoonlijk "investeer" ik liever in raidpassen als het moet, dan weet je tenminste wat je krijgt.
Eens, raids vind ik persoonlijk ook interesanter.

Maar eieren worden nu ook in z'n verdom hoekje gestopt. Er zijn teveel voorbeelden van Shiny's uit eieren die redelijk snel daarna in een comday of raid zaten waarin ze veel makkelijker shiny te pakken waren.

• sixtiek
Ik las ergens dat het helpt als je je AR+ aan/uitzet. Heb zelf het probleem niet dus kan het niet checken maar wie weet helpt dit jou?

• skassie
ik ben toch blij dat ik nog steeds goed contact heb met mijn ex (niet aan mijn vrouw vertellen :) ). Zij is met haar man op huwelijksreis naar Hawaii en ik zei haar voor de grap wel ff een paar Pokémon vangen voor mij.

Kreeg ik net dus deze foto Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-_8YQr7ViOWqW6rOmfcb1VBwABA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Kdz47rpY3eZCjMYvG0Pn9bvu.jpg?f=fotoalbum_large

Nu nog wachten tot ze thuis is...3 weken duurt te lang...

:9~ :9~ :9~ :9~ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door skassie op 08-02-2023 23:52 . Reden: Voeg toe ]

• skipe
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06-12 14:00
skassie schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 23:38:
ik ben toch blij dat ik nog steeds goed contact heb met mijn ex (niet aan mijn vrouw vertellen :) ). Zij is met haar man op huwelijksreis naar Hawaii en ik zei haar voor de grap wel ff een paar Pokémon vangen voor mij.

Kreeg ik net dus deze foto [Afbeelding]

Laat ook maar 1 voor mij vangen :P

Als ik me niet vergis zag ik gifts uit de lutte komen? Niet heeeel ver hier vandaan

• PhilipsFan
sixtiek schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 22:05:
[...]

Ik las ergens dat het helpt als je je AR+ aan/uitzet. Heb zelf het probleem niet dus kan het niet checken maar wie weet helpt dit jou?
Dank voor de hulp. Het probleem heeft zichzelf inmiddels opgelost. Ik ben nog een keer uit- en weer ingelogd en daarbij heb ik Niantic AR+ inderdaad weer uitgezet (het staat standaard aan als je inlogt).

Ik heb dus geen idee waardoor het nu gefixed is. Kan zijn dat het inderdaad aan AR+ lag. Of dat ik nu met een Apple account ben ingelogd ipv een Google account. Of dat Niantic het in tussentijd gefixed heeft. Ik heb geen idee, maar ben blij dat het weer werkt.

• sixtiek
PhilipsFan schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 02:07:
Ik heb dus geen idee waardoor het nu gefixed is. Kan zijn dat het inderdaad aan AR+ lag. Of dat ik nu met een Apple account ben ingelogd ipv een Google account. Of dat Niantic het in tussentijd gefixed heeft. Ik heb geen idee, maar ben blij dat het weer werkt.
Blijkbaar heeft ene John geklaagd via Twitter:
Niantic Support tweette op donderdag 9 februari 2023 @ 21:45:
Sorry for the inconvenience, John. We've fixed this error associated with the in-app Shop. Please restart the app and see if you can make purchases now. Thank you for your patience! ^SF
https://twitter.com/NianticHelp/status/1623422799653048320

• Lointje

Zalig :-) ze wil toevallig niet alle tweakers die het nog nodig hebben ook nog 3 kadootjes sturen vanuit hawaii voor de scatterbugs O-)
Heb al wat proberen mensen toe te voegen maar die uit de zeldzamere regio's worden volgens mij zo overspoeld met friend requests dat ze uiteindelijk niets sturen, zelfs niet met dit event...Was er nogal laat mee tov de rest van de wereld vrees ik.

• skassie
Lointje schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 11:56:
[...]

Zalig :-) ze wil toevallig niet alle tweakers die het nog nodig hebben ook nog 3 kadootjes sturen vanuit hawaii voor de scatterbugs O-)
Heb al wat proberen mensen toe te voegen maar die uit de zeldzamere regio's worden volgens mij zo overspoeld met friend requests dat ze uiteindelijk niets sturen, zelfs niet met dit event...Was er nogal laat mee tov de rest van de wereld vrees ik.
Dat zou idd wel handig zijn :) Ik had zelf al de nodige cadeautjes binnen dus voor mij spaar ik nu de 9 / 15 upgrade voor de ocean

• Indicatie
  • Registratie: Januari 2019
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5fS7ALOnA_JYLE552N86DooROJ4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BzE1su4q8LaKcFQwwsE92sfj.jpg?f=fotoalbum_large

Altijd fijn om een nieuwe snel te hebben.

• Indicatie
skassie schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 13:23:
[...]

Dat zou idd wel handig zijn :) Ik had zelf al de nodige cadeautjes binnen dus voor mij spaar ik nu de 9 / 15 upgrade voor de ocean
Als ze cadeautjes wil sturen zou dat leuk zijn.... ik heb 1 ocean rups, dus kan er nog wel wat gebruiken.

• skassie
Indicatie schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 15:56:
[...]

Als ze cadeautjes wil sturen zou dat leuk zijn.... ik heb 1 ocean rups, dus kan er nog wel wat gebruiken.
Tuurlijk als het goed is ben je toegevoegd.

• carepolice
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13:23

Mocht ze d'r nog een vangen, ik woon in de buurt, houd me van harte aanbevolen!

“Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say.”

• skassie
carepolice schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 08:15:
[...]

Mocht ze d'r nog een vangen, ik woon in de buurt, houd me van harte aanbevolen!
zal haar vragen maar kan niets beloven natuurlijk

• wortelsoft
Jeeh level up.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WbGUlcQsFBFWa649hqyKdhh-aZw=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eoAdquy59k8EbdKDvs0qCmNB.jpg?f=fotoalbum_medium

Die plantinum medailles wordt nog wel een dingetje om te behalen nu. Ik zit op 30 van de 35 maar er is weinig wat ik nu simpel kan halen.

• Statiegeld
  • Niet online
wortelsoft schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 12:50:
Jeeh level up.

[Afbeelding]

Die plantinum medailles wordt nog wel een dingetje om te behalen nu. Ik zit op 30 van de 35 maar er is weinig wat ik nu simpel kan halen.
Doe je goed!

Die medaillestress (nieuw woord?) kreeg ik laatst ook toen ik eens vooruitblikte op de vereisten voor level 43 en hoger. Ik heb er al 11:

- 5/18 van de type medailles. Types als Ghost en Dragon zijn wat lastiger dus die bungelen ergens onderaan.
- Sightseer: 2000 unieke Pokestops/gyms bezoeken
- Ace Trainer: 2000 keer de Team Leaders verslaan
- Great League Veteran: 1000 keer winnen in de Great League
- Ultra League Veteran: idem maar dan in de UL
- Hero: 2000 Team GO rocket grunts/leaders verslaan
- Raid Expert: 500x verschijnen in het overzicht na afloop van een raid

Medailles die ik bijna naar platinum kan tillen:
- Kanto medal: moet nog 1 Pokémon aan de Dex toevoegen: Tauros
- Idol: over 3 dagen ben ik opnieuw Best Friends met iemand en tik ik de 20 aan die vereist zijn
- Rising Star: 143/150 unieke Pokémon gevangen in een raid, gaat deze maand ook nog wel lukken
- Gentleman: 2069/2500 Pokémon geruild, kan in theorie volgende week behaald worden.

Stel ik zou alle bijna-medailles en resterende type-medailles hier bij op tellen dan kom ik uit op 28, en dan moet ik er nog 7... welke dan?! 8)7

• melst90
Statiegeld schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 15:25:
[...]

Doe je goed!

Die medaillestress (nieuw woord?) kreeg ik laatst ook toen ik eens vooruitblikte op de vereisten voor level 43 en hoger. Ik heb er al 11:

- 5/18 van de type medailles. Types als Ghost en Dragon zijn wat lastiger dus die bungelen ergens onderaan.

- Idol: over 3 dagen ben ik opnieuw Best Friends met iemand en tik ik de 20 aan die vereist zijn
- Rising Star: 143/150 unieke Pokémon gevangen in een raid, gaat deze maand ook nog wel lukken
- Gentleman: 2069/2500 Pokémon geruild, kan in theorie volgende week behaald worden.

Stel ik zou alle bijna-medailles en resterende type-medailles hier bij op tellen dan kom ik uit op 28, en dan moet ik er nog 7... welke dan?! 8)7
- Alle Pokemons vangen die je tegenkomt voor de badges onderaan.
- Beetje moeite stoppen in de Vivillon badge, veel raids doen en kijken waar de spelers wonen of forums afstruinen. (Zo is het mij ook gelukt)
- Heel veel wandelen
- Heb je Hoenn al compleet? Mogelijk gaat dit volgend weekend lukken.
- Spaar alle Weedles, Pidgeys, Pidoves, Whismur en Caterpies. En Evolueer deze tijdens Spotlight hour dubbel XP (lucky Egg aan) je heb en veel XP's erbij en je moet 2000pokemins evolueren voor de Scientist badge
- Geef elke dag berries. Je heb er maar 15k nodig voor de Berry Master badge :'(

Valt al met al niet mee.
(Ben pas lvl43 en heb bovenstaande badges ook nog niet)

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11:28
[...]

Doe je goed!

- Johto badge (ruilen wat je nog mist? Zitten volgens mij geen zeldzame pokemon meer tussen).

Veel lopen en vangen voor:
- Jogger (10k km lopen)
- Breeder (2.5k eieren)
- Collector (50k vangen)

Pokestops draaien en gym battles / verdedigen voor:
- Backpacker (50k pokestops draaien)
- Battle Girl (4k gym battles)
- Berry Master (15k berries)
- Gym Leader (15k uur in gyms)
- Pokémon Ranger (2,5k field researches)

Heb je er zelfs 2 teveel. :P

https://psnprofiles.com/RaemNL

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Raem schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 16:37:
[...]

- Johto badge (ruilen wat je nog mist? Zitten volgens mij geen zeldzame pokemon meer tussen).

Veel lopen en vangen voor:
- Jogger (10k km lopen)
- Breeder (2.5k eieren)
- Collector (50k vangen)

Pokestops draaien en gym battles / verdedigen voor:
- Backpacker (50k pokestops draaien)
- Battle Girl (4k gym battles)
- Berry Master (15k berries)
- Gym Leader (15k uur in gyms)
- Pokémon Ranger (2,5k field researches)

Heb je er zelfs 2 teveel. :P
Berry Master heb ik nog niet.

Maar verder wel:
- Kanto
- Hoenn

- Scientist (Evolve 2000 pokemon)
- Pikachu Fan (Catch 1000 Pikachu)
- Idol (Become Best Friends with 20 Trainers)
- Gentleman (Trade 2500 Pokemon)
- Cameraman (Have 400 surprise encounters in GO Snapshot)
- Hero (Defeat 2000 Team GO Rocket members)
- Thriathlete (Achieve a Pokemon catch streak or Pokestop spin streak of seven days 100 times)
- Rising Star (Defeat 150 different species of Pokemon in raids)
- Wayfarer (Earn 1500 Wayfarer Agreements)
- Raid Expert (Made the Raid Battle Trainer Achievements screen 500 times)
- Vivillon Collector (Collect Vivillon from all over the world)

+ 18 Type medailles.

Vooral die laatsten moet je toch wel kunnen hebben als je bijna L48 bent.

[ Voor 63% gewijzigd door hneel op 10-02-2023 17:03 ]

• Statiegeld
  • Niet online
Op dit moment heb ik pas 48 miljoen exp, voor lvl 49 heb ik dus nog 98 miljoen nodig, genoeg tijd om nog wat extra medailles te scoren dacht ik zo :+

• wortelsoft
hneel schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 16:47:
[...]

Berry Master heb ik nog niet.

Maar verder wel:
- Kanto
- Hoenn

- Scientist (Evolve 2000 pokemon)
- Pikachu Fan (Catch 1000 Pikachu)
- Idol (Become Best Friends with 20 Trainers)
- Gentleman (Trade 2500 Pokemon)
- Cameraman (Have 400 surprise encounters in GO Snapshot)
- Hero (Defeat 2000 Team GO Rocket members)
- Thriathlete (Achieve a Pokemon catch streak or Pokestop spin streak of seven days 100 times)
- Rising Star (Defeat 150 different species of Pokemon in raids)
- Raid Expert (Made the Raid Battle Trainer Achievements screen 500 times)
- Vivillon Collector (Collect Vivillon from all over the world)

+ 18 Type medailles.

Vooral die laatsten moet je toch wel kunnen hebben als je bijna L48 bent.
Ik mis dragon nog van de types, voor de walkstarr moet ik nog 2000km lopen. Hoenn moet ik nog drie pokemons hebben, ben niet zo van het ruilen. Unova nog 7, Sinnoh nog 9. Vivillon alleen nog Sandstorm
, daar moet ik eens werk van maken, dan nog vier medailles. En ik moet maar eens aan 2km eieren gaan beginnen, nog 130 eieren te gaan, dat moet wel te doen zijn, dus pokestops draaien in plaats van cadeautjes openen.

[ Voor 6% gewijzigd door wortelsoft op 10-02-2023 17:42 ]

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

hneel schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 16:47:
Hint: help je medespelers aan wat extra stops en gyms ;)

• Statiegeld
  • Niet online
hneel schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 20:30:
[...]

Hint: help je medespelers aan wat extra stops en gyms ;)
Op moment van schrijven heb ik 650 nominaties beoordeeld. Qua overeenkomsten heb ik 139 geaccepteerde, 74 verworpen en 8 dubbele nominaties. Ik mag er dan toch vanuit gaan dat ik 139 agreements heb? Ingame zie ik slechts 112/1500 staan.

En wat is er aan de hand met de resterende 429 nominaties die ik heb beoordeeld? Het valt me op dat veel beoordelingen pas op een later moment worden omgezet naar een agreement (omdat andere Wayfarers hun stem nog moeten uitbrengen) maar duurt het écht zo lang? Had verwacht dat ik hooguit 40 a 50 nominaties in deze wachtrij zou hebben staan en het aantal agreements dus sneller zou stijgen c.q. het aantal in te zetten Upgrades sneller zou toenemen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9fsOUqRxOiOm2MbRpe6Cvf8_6ig=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9ZaUprsCyT0Rdh6tuCNvMKTZ.jpg?f=fotoalbum_large

• skassie
Geen geluk met Shinny en goede drops helaas

[ Voor 5% gewijzigd door skassie op 11-02-2023 17:34 ]

• Statiegeld
  • Niet online
skassie schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 14:43:
[...]

Geen geluk met Shinny en goede drops helaas
Bij mij leek het wel een shiny uitverkoop: 1e Pokémon die ik om 14:00 uur aanklikte was een Feebas en gelijk shiny.

Uiteindelijk 2 Feebas, 3 Luvdisc, een Slowpoke, Lickitung, Nidoran, Woobat en Furfrou shiny kunnen vangen.

Was een dagje in Amsterdam, voor het eerst sinds ik weer PoGo speel en ik schrok van de hoeveelheid stops/gyms in het centrum. Voor m'n gevoel stonden ook overal lures aan.

Eerstvolgende Community Day weet ik waar ik weer ga zijn *O*

• skassie
Statiegeld schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 19:17:
[...]

Bij mij leek het wel een shiny uitverkoop: 1e Pokémon die ik om 14:00 uur aanklikte was een Feebas en gelijk shiny.

Uiteindelijk 2 Feebas, 3 Luvdisc, een Slowpoke, Lickitung, Nidoran, Woobat en Furfrou shiny kunnen vangen.

Was een dagje in Amsterdam, voor het eerst sinds ik weer PoGo speel en ik schrok van de hoeveelheid stops/gyms in het centrum. Voor m'n gevoel stonden ook overal lures aan.

Eerstvolgende Community Day weet ik waar ik weer ga zijn *O*
Tja er kan er ook maar 1 zijn die zoveel geluk heeft ;) ;)
Het is je wederom gegund. Had alleen gehoopt dat Niantic op mijn verjaardag iets guller was met de rewards.

• Statiegeld
  • Niet online
skassie schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 19:21:
[...]

Tja er kan er ook maar 1 zijn die zoveel geluk heeft ;) ;)
Het is je wederom gegund. Had alleen gehoopt dat Niantic op mijn verjaardag iets guller was met de rewards.
Gefeliciteerd! :+

Trust me, ik heb meestal alleen geluk met shitty Pokémon, nu niet bepaald iets om blij van te worden :P

Mocht je ooit in de omgeving van Utrecht zijn PM me dan van tevoren ff, dan kan ik kijken of we wat shinies kunnen overhevelen naar jouw account d:)b

• DukeBox
Shinies overhevelen kost toch waanzinnig veel Stardust?

[ Voor 5% gewijzigd door DukeBox op 11-02-2023 19:48 ]

• Statiegeld
  • Niet online
Op z'n minst 40k Stardust, maar hé: voor niets gaat de zon op ;)

• Indicatie
Als je de shiny al hebt kost het een stuk minder.

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-12 13:22

Haan

dotnetter

Ik heb na twee jaar weer eens de app geïnstalleerd, maar ik kom er na een rondje lopen achter dat er geen afstand geregistreerd wordt. Ik kan er gek genoeg ook niet direct een oplossing voor vinden. Het gaat om een iPhone 14, adventure sync staat aan en locatie toegang staat op 'altijd'.

Het gekke is, zie ik net, is dat bij het weekoverzicht wel staat 'You walked 2,9km this week'

[ Voor 14% gewijzigd door Haan op 12-02-2023 18:23 ]

Kater? Eerst water, de rest komt later

• MadRed
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 08:25
Haan schreef op zondag 12 februari 2023 @ 15:12:
Ik heb na twee jaar weer eens de app geïnstalleerd, maar ik kom er na een rondje lopen achter dat er geen afstand geregistreerd wordt. Ik kan er gek genoeg ook niet direct een oplossing voor vinden. Het gaat om een iPhone 14, adventure sync staat aan en locatie toegang staat op 'altijd'.

Het gekke is, zie ik net, is dat bij het weekoverzicht wel staat 'You walked 2,9km this week'
Ik denk dat de boel weer stuk is. Het is hier ook ellende met de sync de laatste 2 weken.

• MusicMaikel
[...]

Doe je goed!

Nog een goede: Successor is vrij makkelijk te halen met twee Beedrill. Je krijgt gratis 5 Mega Energy van Beedrill door gyms te spinnen. Door beide naar Max level te brengen hoef je maar 5 Energy te gebruiken om steeds te kunnen wisselen. Met 100 energy kan je dan dus al 20 Mega evolves doen :)

Voor de type medailles telt ruilen ook! Dus bijvoorbeeld de Dragon type is wat lastiger om te halen. Wanneer iemand zijn Noibat mirror trade naar jou, schiet je ook weer een heel eind op.

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-12 13:22

Haan

dotnetter

MadRed schreef op zondag 12 februari 2023 @ 19:54:
[...]

Ik denk dat de boel weer stuk is. Het is hier ook ellende met de sync de laatste 2 weken.
Misschien was dat het dan, ik zie dat het nu inmiddels wel werkt

Kater? Eerst water, de rest komt later

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qaCtDYAbafVxJkubEL0T1Ak4hNc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/53StB3tYfNdiCPpKAzrM6Qa1.jpg?f=fotoalbum_large
Regirock returns to 5-star raid battles from February 15 to February 22.

Regirock caught will know the move Earthquake.

• Lointje
Dat is nog een kleine 8 dagen :-)
ik moet nu voor lvl 43 5 legendaries vangen, dus als het past zal ik regirock ook nog maar eens doen. Meestal kom ik er alleen voor buiten voor de pokedex entry, of als het echt goed uitkomt.

• Statiegeld
  • Niet online
Lointje schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 11:41:
Dat is nog een kleine 8 dagen :-)
ik moet nu voor lvl 43 5 legendaries vangen, dus als het past zal ik regirock ook nog maar eens doen. Meestal kom ik er alleen voor buiten voor de pokedex entry, of als het echt goed uitkomt.
Ik zit met hetzelde 'probleem' en heb geen zin om daily raid passes te verspillen aan Tapu Loco of de Regi's.

Hier nog twee legendary raids. Heb ook al 18/9 miljoen exp voor level 43 gespaard, dus nog even doorsparen (11 miljoen exp nodig voor level 44) en dan kan ik straks gelijk voor de overige vereisten gaan :p

• Statiegeld
  • Niet online
MusicMaikel schreef op maandag 13 februari 2023 @ 09:20:
[...]

Nog een goede: Successor is vrij makkelijk te halen met twee Beedrill. Je krijgt gratis 5 Mega Energy van Beedrill door gyms te spinnen. Door beide naar Max level te brengen hoef je maar 5 Energy te gebruiken om steeds te kunnen wisselen. Met 100 energy kan je dan dus al 20 Mega evolves doen :)

Voor de type medailles telt ruilen ook! Dus bijvoorbeeld de Dragon type is wat lastiger om te halen. Wanneer iemand zijn Noibat mirror trade naar jou, schiet je ook weer een heel eind op.
Top tips! Dit geldt ook voor Pidgeot toch? Die wordt morgen de nieuwe Mega Raid boss.

• MusicMaikel
Statiegeld schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 11:54:
[...]

Top tips! Dit geldt ook voor Pidgeot toch? Die wordt morgen de nieuwe Mega Raid boss.
Dat hij 5 Energy kost op Max Mega Level dat is inderdaad waar, maar je krijgt geen Pidgeot Energy van gyms, dus die zal je met de benenwagen bij elkaar moeten sprokkelen of via raids.

• skipe
MusicMaikel schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 12:52:
[...]

Dat hij 5 Energy kost op Max Mega Level dat is inderdaad waar, maar je krijgt geen Energy van gyms, dus die zal je met de benenwagen bij elkaar moeten sprokkelen of via raids.
Je krijgt zeker beedril energy van gyms, niet heel vaak maar toch. Kheb inmiddels al 7682 beedrill mega energy en misschien ooit 2 raids gedaan en geen als buddy gehad

• Lointje
505 beedril mega candy hier en ind nooit geraid of mee gewandeld.
Sowieso gaat die medaille snel hé, er zijn momenteel 33 mega evolutions en meer op komst. Op max level duren ze 3 dagen om te resetten, dus heb je al gratis 11 evolves per dag als je er wat op let. Als ze nog niet maxed zijn (wat wat realistischer is) is het om de 5 dagen, dus heb je er 6 gratis per dag gemiddeld. Om aan je 1000 te geraken ben je dus +-3-6 maand mee bezig als je enkel met gratis evolves doet. Wat naar medailles relatief laag is voor het werk dat het duurt per dag. Gooi er nog wat mega candy tegenaan en je kan het nog versnellen. Zeker als je dan nog de lvl 49 xp vereiste bekijkt.

• skassie
Hier nog mensen die fysiek naar US gaan?

• wortelsoft
In Beedril zat een keer een foutje daar liep de mega energy automatisch van op.

• MusicMaikel
skipe schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 13:00:
[...]

Je krijgt zeker beedril energy van gyms, niet heel vaak maar toch. Kheb inmiddels al 7682 beedrill mega energy en misschien ooit 2 raids gedaan en geen als buddy gehad
Dat zei ik ook niet hahaha. Ik heb het in mijn vorige comment over Pidgeot. Van Beedrill krijg je "automatisch" Mega Energy door gyms te spinnen, voor Pidgeot geldt dat niet.
wortelsoft schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 13:51:
In Beedril zat een keer een foutje daar liep de mega energy automatisch van op.
Het mooie is dus dat dat geen foutje is en by design zo is, dus alleen maar prettig :) .

• MusicMaikel
Overigens gisteren avond ook nog dit gehaald!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MiLcsB0cNhPWoJu3R_E_ES7tJD4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6n7Z0umFuyvhmkvj4f7Nt9ku.jpg?f=fotoalbum_large

• Statiegeld
  • Niet online
MusicMaikel schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 14:04:
Overigens gisteren avond ook nog dit gehaald!

[Afbeelding]
Mooie W/L record ook.

Welke league(s) speel je? En met welk(e) team(s)?

• MusicMaikel
Statiegeld schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 15:02:
[...]

Mooie W/L record ook.

Welke league(s) speel je? En met welk(e) team(s)?
Speel normaal gesproken eigenlijk alleen GL. Heb het deze keer gehaald in de Love Cup met Alomomola, Wormadam Trash en Galarian Slowbro.

• Rben09
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 23-12 09:32
Hoi hoi!
Heeft iemand nog een Niantic Campfire invite over :)?

• Slaut
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 23-12 19:57
Rben09 schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 15:21:
Hoi hoi!
Heeft iemand nog een Niantic Campfire invite over :)?
Ja hoor, 4 stuks. Voeg me maar toe op 6614 7502 4318

Edit: op

[ Voor 6% gewijzigd door Slaut op 15-02-2023 08:20 ]

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:35
Slaut schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 15:32:
[...]

Ik heb je ook net toegevoegd (Xytreyum), ook voor Campfire :Y)

• skipe
MusicMaikel schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 13:58:
[...]

Dat zei ik ook niet hahaha. Ik heb het in mijn vorige comment over Pidgeot. Van Beedrill krijg je "automatisch" Mega Energy door gyms te spinnen, voor Pidgeot geldt dat niet.

[...]

Het mooie is dus dat dat geen foutje is en by design zo is, dus alleen maar prettig :) .
Excuus, verkeerd gelezen :9

• Statiegeld
  • Niet online
MusicMaikel schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 15:20:
[...]

Speel normaal gesproken eigenlijk alleen GL. Heb het deze keer gehaald in de Love Cup met Alomomola, Wormadam Trash en Galarian Slowbro.
Ah check. Ik probeer wat van de ML te maken dus hoopte dat je daarin die status had bereikt.

Mijn rating is inmiddels tot onder de 1700 gezakt, ik kap er nu écht mee voor dit seizoen :(

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:09

gwystyl

Beugeltje dan maar?

[...]

Edit: nog 2 over.
Ik heb je ook toegevoegd, zou ik ook een Campfire invite mogen O+

• Nylato
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 19-12 14:00
[...]

Edit: nog 1 over.
Ik ga er vanuit dat ze allemaal al weg zijn.
Ander hou ik me graag open al vrijwilliger voor een invite
Mocht iemand anders er ook nog eentje over hebben ;)

Stuur maar PMetje of directe invite als ik je al als vriend heb O-)

Zie nu dat je net ge-edit hebt. Ik zou graag deze willen :)

[ Voor 7% gewijzigd door Nylato op 15-02-2023 07:18 ]

• Slaut
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 23-12 19:57
Ok, campfire invites zijn op. Wel zijn er 4 Tweakers uitgenodigd, dus zou fijn zijn als zij ook weer elk 1 of 2 invites hier door willen geven.

• melst90
Slaut schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 08:23:
Ok, campfire invites zijn op. Wel zijn er 4 Tweakers uitgenodigd, dus zou fijn zijn als zij ook weer elk 1 of 2 invites hier door willen geven.
Ik zou wel een invite willen, dan kan ik ook weer uitdelen :)

• Nylato
melst90 schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 09:31:
[...]

Ik zou wel een invite willen, dan kan ik ook weer uitdelen :)
Ik zal je er eentje sturen ik heb je al in mijn vriendenlijst staan :P

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Slaut schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 08:23:
Ik heb campfire geïnstalleerd, en kon vanochtend door het aanmeldproces heenlopen. Gisteravond lukte dat nog niet. Uiteraard kan ik ook wat medetweakers uitnodigen, dus de eerste twee die dat willen mogen zich bij mij melden door op dit bericht te reageren of een DM te sturen.

• DukeBox
Ik speel wel vrij serieus PG maar ik zou niet weten of het nuttig is als ik campfire zou joinen?

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik ben ook nog het nut in de praktijk aan het ontdekken, maar ik vind het in ieder geval leuk om de gyms op de kaart te kunnen zien, en het lijkt me handig om met je lokale (whatsapp-)groep iets makkelijker ingame te kunnen zien waar bepaalde raids zijn en daar af te spreken

• Nylato
ik vind het inderdaad heel makkelijk dat je kan zien welke raid er bezig is aan de andere kant van het dorp.
Pagina: 1 ... 78 ... 96 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Friendship codes uitwisselen? dat kan hier!