.
[ Voor 100% gewijzigd door MusicMaikel op 01-02-2023 14:15 ]
[ Voor 100% gewijzigd door MusicMaikel op 01-02-2023 14:15 ]
Bedoel je met dat je niet geheel missie moet claimen en/of de losse 3 tiers in de missie?Statiegeld schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 12:58:
In de tussentijd kun je gewoon de 3 Leaders verslaan zo vaak je wilt, zolang je niet de rewards van Deel 2 van de Special Research claimt
AnimeAdicted
Ik heb het niet helemaal goed uitgelegd zie ik nu. Er zijn 5 missies, alleen de eerste voltooien maar claim de rewards niet, op die manier kun je namelijk deze special researches verzamelen: normaal kan je er maximaal 1 tegelijk hebben, maar als je stap 1 voltooid en deze daarna weer weg zet in de stapel researches (door het tabblad in te vouwen) kun je ze niet per ongeluk claimen maar bewaren tot de volgende keer dat er een interessante Legendary shadow bij Giovanni te halen valt.Offens1490 schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 12:27:
[...]
Bedoel je met dat je niet geheel missie moet claimen en/of de losse 3 tiers in de missie?
[ Voor 6% gewijzigd door Statiegeld op 02-02-2023 15:16 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Om ff te laten zien wat een belabberde reward het is op 1 van mijn accounts de hele sessie doorlopen.Statiegeld schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 15:11:
[...]
Ik heb het niet helemaal goed uitgelegd zie ik nu. Er zijn 5 missies, alleen de eerste voltooien maar claim de rewards niet, op die manier kun je namelijk deze special researches verzamelen: normaal kan je er maximaal 1 tegelijk hebben, maar als je stap 1 voltooid en deze daarna weer weg zet in de stapel researches (door het tabblad in te vouwen) kun je ze niet per ongeluk claimen maar bewaren tot de volgende keer dat er een interessante Legendary shadow bij Giovanni te halen valt.
Stel dat na Registeel er eerst nog een Regice en daarna een Regirock als Giovanni's Legendary voorbij komen dan kun je via deze truc 3 special researches opsparen en ze straks in 1x tegelijkertijd voltooien (de missies zijn elke keer hetzelfde namelijk) en heb je 4 Super Rocket Radars die je kunt gebruiken voor de Legendary shadow Pokémon op dat moment.
In deze video wordt het hopelijk wat beter uitgelegd:
[YouTube: How I Caught 3 Shadow Mewtwo's in UNDER 24 HOURS!]
maak niet van jouw verwachting mijn verplichting
WP | SP, Daikin FTXM35M/RXM35M
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Eitje is gepopt he, open jij ook?Statiegeld schreef op maandag 30 januari 2023 @ 14:11:
[...]
Oh ja de Noibat CD is natuurlijk a.s. zondag. Nee dan heb je helemaal gelijk, laten we wachten tot zondag 14:00 uur
Denk dat de rest daar ook mee akkoord kan gaan, right?
[ Voor 7% gewijzigd door Lointje op 05-02-2023 14:19 ]
Jij ook bedankt!Lointje schreef op zondag 5 februari 2023 @ 14:14:
[...]
Eitje is gepopt he, open jij ook?
Edit: thx :-) ga vandaag levelen naar 42 waarschijnlijk!
[ Voor 6% gewijzigd door PhilipsFan op 08-02-2023 02:09 ]
Kan je even uitleggen wat het probleem juist is? Dit is toch niet zo'n moeilijke taak of mis ik iets... Je hebt er al 3 door foto, even mee "spelen" en het kadootje dat hij dagelijks vindt. Geef hem drie besjes en je zit aan 4. Dan kan je vechten (met één van de trainers), wandelen, .. of als je gehaast bent swap je naar de volgende buddy en doe je exact hetzelfde en bij je 3e buddy ben je er. Zal nog geen vijf minuten duren waarschijnlijk als je er door heen wilt?Autofan1985 schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 08:13:
Earn 10 hearts with your buddy, echt serieus Niantic?
Het feit dat je een limiet hebt aan hoe vaak je per dag van buddy kan wisselen. Zoals je zelf al aangeeft heb je al 3 buddies nodig voor 1 set van 3 quests. Je mag dus blij zijn als je 18 quests per dag kan doen voor een nieuwe shiny waarvan je er uiteindelijk 4 nodig hebt ivm gender difference. En uiteraard zit hij ook in eieren, dus ze zien natuurlijk liever dat je de knip trekt voor incubators... Overigens krijg je dat cadeautje pas vanaf Great, dus nieuwe buddies zijn daar ook geen optie voor. Tevens is het geen garantie dat je die dagelijks krijgt.Lointje schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 08:51:
[...]
Kan je even uitleggen wat het probleem juist is? Dit is toch niet zo'n moeilijke taak of mis ik iets... Je hebt er al 3 door foto, even mee "spelen" en het kadootje dat hij dagelijks vindt. Geef hem drie besjes en je zit aan 4. Dan kan je vechten (met één van de trainers), wandelen, .. of als je gehaast bent swap je naar de volgende buddy en doe je exact hetzelfde en bij je 3e buddy ben je er. Zal nog geen vijf minuten duren waarschijnlijk als je er door heen wilt?
@Statiegeld Woon jij tussen 12 pokestops waar je vanuit je huis aankan? 110 sent gifts nu al, zotjes :-D Of is dat een bugje in de teller.
[ Voor 6% gewijzigd door Autofan1985 op 08-02-2023 09:01 ]
Dat is voor als je één keer zo'n taak wil voltooien. Wat @Autofan1985 bedoelt is dat je deze taak vaker tegen kan komen en dus vaker tien hartjes wil scoren.DukeBox schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 09:08:
het halen van 10 hartjes (wat echt peanuts is, niet meer dan 5 minuten werk)
Ik haal niks door elkaar. Mijn hoofddoel in PoGo is shiny hunten, echter met deze Frillish quests ben ik heel snel door mijn 20 switches per dag heen voor mijn buddy.DukeBox schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 09:08:
@Autofan1985 haal je niet iets door elkaar? Ik snap je hele reply niet i.c.m het het halen van 10 hartjes (wat echt peanuts is, niet meer dan 5 minuten werk) met een poffin zelfs 10 seconden.
[ Voor 16% gewijzigd door Autofan1985 op 08-02-2023 09:11 ]
Hm, die 2x Transfer XL candy blijkt slechts een *kans* te zijn. Een heel kleine kans waarschijnlijkStatiegeld schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 07:39:
Erg lelijk dat Niantic na de 2x Transfer Candy tijdens het Blitzle Spotlight Hour afgelopen dinsdag nu met een bonus komt tussen 7 en 14 februari: 3× Transfer Candy én 2x Transfer Candy XL.
Heb serieus bijna 1100 Pokémon in de shredder gegooid afgelopen dinsdag, waarvan een aardig aantal Legendaries
Ik zat gisteravond nog lekker in de binnenstad van Utrecht nabij de Domtoren, heb je iets van 3 gyms en 10 Pokestops. Ben even flink gifts gaan sturen aan iedereen in m'n friendslist die er nog geen hadLointje schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 08:51:
[...]
Kan je even uitleggen wat het probleem juist is? Dit is toch niet zo'n moeilijke taak of mis ik iets... Je hebt er al 3 door foto, even mee "spelen" en het kadootje dat hij dagelijks vindt. Geef hem drie besjes en je zit aan 4. Dan kan je vechten (met één van de trainers), wandelen, .. of als je gehaast bent swap je naar de volgende buddy en doe je exact hetzelfde en bij je 3e buddy ben je er. Zal nog geen vijf minuten duren waarschijnlijk als je er door heen wilt?
@Statiegeld Woon jij tussen 12 pokestops waar je vanuit je huis aankan? 110 sent gifts nu al, zotjes :-D Of is dat een bugje in de teller.
[ Voor 6% gewijzigd door Statiegeld op 08-02-2023 11:52 ]
Miss info die je al wist, maar je dient ook nog wel de field research te krijgen. Anders kan je wel leuk de hartjes gaan verzamelen, maar dan gebeurd er nog helemaal niks.Autofan1985 schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 09:10:
[...]
Ik haal niks door elkaar. Mijn hoofddoel in PoGo is shiny hunten, echter met deze Frillish quests ben ik heel snel door mijn 20 switches per dag heen voor mijn buddy.
Edit: wat @sixtiek zegt idd. Met helioptile heb ik ook rustig 10 sets per dag uitgespeeld. En idd ook flink wat dust verbruikt daardoor, maar daar had ik ook nuttige pokemon voor bewaard.
Die 60 ga je niet halen tenzij je een vermogen aan poffins gaat aanschaffen. En die field researches vinden maak ik me hier niet zo'n zorgen om.melst90 schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 11:53:
[...]
Miss info die je al wist, maar je dient ook nog wel de field research te krijgen. Anders kan je wel leuk de hartjes gaan verzamelen, maar dan gebeurd er nog helemaal niks.
Zou het knap vinden als je 20x de field research kan vinden op 1 dag. Daarnaast kan je er wel 3 tegelijk doen, Dan zou je 60 fieldresearch op 1 dag kunnen afronden
Yess, mijn shop doet het wel en heb ook iets kunnen kopen.PhilipsFan schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 13:30:
Mijn probleem heeft waarschijnlijk te maken met de shopfunctionaliteit. De hele shop doet het namelijk niet. Als ik op 'shop' druk, krijg ik een wit scherm. Op Reddit en Twitter zijn meer mensen die er last van hebben. Het ligt wel voor de hand dat het de oorzaak is, immers de styles bestaan ook vooral uit dingen die je moet kopen.
Doet bij jullie de shop het wel?
Als ze dit zouden doen krijgen ze weer het volgende: "BWAA, GELDWOLVEN BLA BLA BLA!". Niantic kan het toch nooit goed doen voor iedereenmacscot schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 15:52:
Dat hele eieren en knip trekken voor incubators zoals Autofan1985 zegt is als je het mij vraagt de grootste rotzooi.
Alleen in in 10km en 13km eieren zitten nog redelijk nuttige Pokemons.
De stappen voor meer geld te verdienen lijken mij redelijk simpel.
1. Maak het dat eggs verwijderd kunnen worden uit je tas.
2. Introduceer een montly pass die gekocht kan worden. Deze pass zorgt ervoor dat je speciale (11km) eieren kan ontvangen.
3. In deze 11 km eieren stop je elke maand andere pokemons die redelijk uniek zijn hier release je shinys' in eieren 2 a 3 jaar in het voren shiny's.
Dus niet net zoals afgelopen oktober een Shiny Noibat introduceren en iedereen die destijds er met veel pijn en moeite een shiny heeft vrij gespeeld straffen met nu een com day.
4. Door middel van cosmetische toevoegingen kan er simpel gezorgd worden voor een meer bijzondere shiny dan wellicht een standaard.
Denk aan een Shiny Charizard met een party hat zoals hij deze had met de 6 jaar Pokemon Go viering.
5. Maak deze 11 km eieren Pokemon zo dat deze niet geruild kunnen worden.
En vaula daar heb je het.
Shiny hunters die maandelijks een bedrag betalen om shiny's te hunten (montly pass)
Alleen voor hen te halen doordat ze 11 km eieren kunnen ontvangen.
Elke maand nieuwe unlocks of cosmetische aanpassingen.
Elke maand nieuwe prikkel "die wil ik hebben" om incubators te verkopen.
Eens, raids vind ik persoonlijk ook interesanter.MusicMaikel schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 16:29:
[...]
Als ze dit zouden doen krijgen ze weer het volgende: "BWAA, GELDWOLVEN BLA BLA BLA!". Niantic kan het toch nooit goed doen voor iedereen.
Voor mij zijn eieren echt geen hunt materiaal, integendeel zelfs. Het is een leuke bijkomstigheid en als er een shiny of hundo uit komt is dat helemaal niet verkeerd, maar ik ga niet speciaal honderden incubators kopen om volledig aan het lot over te laten of de Pokémon die ik wil hebben er uit komt.
Persoonlijk "investeer" ik liever in raidpassen als het moet, dan weet je tenminste wat je krijgt.
Ik las ergens dat het helpt als je je AR+ aan/uitzet. Heb zelf het probleem niet dus kan het niet checken maar wie weet helpt dit jou?PhilipsFan schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 13:30:
Doet bij jullie de shop het wel?
:strip_exif()/f/image/Kdz47rpY3eZCjMYvG0Pn9bvu.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 4% gewijzigd door skassie op 08-02-2023 23:52 . Reden: Voeg toe ]
Laat ook maar 1 voor mij vangenskassie schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 23:38:
ik ben toch blij dat ik nog steeds goed contact heb met mijn ex (niet aan mijn vrouw vertellen). Zij is met haar man op huwelijksreis naar Hawaii en ik zei haar voor de grap wel ff een paar Pokémon vangen voor mij.
Kreeg ik net dus deze foto [Afbeelding]
Nu nog wachten tot ze thuis is...3 weken duurt te lang...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dank voor de hulp. Het probleem heeft zichzelf inmiddels opgelost. Ik ben nog een keer uit- en weer ingelogd en daarbij heb ik Niantic AR+ inderdaad weer uitgezet (het staat standaard aan als je inlogt).sixtiek schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 22:05:
[...]
Ik las ergens dat het helpt als je je AR+ aan/uitzet. Heb zelf het probleem niet dus kan het niet checken maar wie weet helpt dit jou?
Blijkbaar heeft ene John geklaagd via Twitter:PhilipsFan schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 02:07:
Ik heb dus geen idee waardoor het nu gefixed is. Kan zijn dat het inderdaad aan AR+ lag. Of dat ik nu met een Apple account ben ingelogd ipv een Google account. Of dat Niantic het in tussentijd gefixed heeft. Ik heb geen idee, maar ben blij dat het weer werkt.
https://twitter.com/NianticHelp/status/1623422799653048320Niantic Support tweette op donderdag 9 februari 2023 @ 21:45:
Sorry for the inconvenience, John. We've fixed this error associated with the in-app Shop. Please restart the app and see if you can make purchases now. Thank you for your patience! ^SF
Zalig :-) ze wil toevallig niet alle tweakers die het nog nodig hebben ook nog 3 kadootjes sturen vanuit hawaii voor de scatterbugsskassie schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 23:38:
ik ben toch blij dat ik nog steeds goed contact heb met mijn ex (niet aan mijn vrouw vertellen). Zij is met haar man op huwelijksreis naar Hawaii en ik zei haar voor de grap wel ff een paar Pokémon vangen voor mij.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zou idd wel handig zijnLointje schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 11:56:
[...]
Zalig :-) ze wil toevallig niet alle tweakers die het nog nodig hebben ook nog 3 kadootjes sturen vanuit hawaii voor de scatterbugs![]()
Heb al wat proberen mensen toe te voegen maar die uit de zeldzamere regio's worden volgens mij zo overspoeld met friend requests dat ze uiteindelijk niets sturen, zelfs niet met dit event...Was er nogal laat mee tov de rest van de wereld vrees ik.
Als ze cadeautjes wil sturen zou dat leuk zijn.... ik heb 1 ocean rups, dus kan er nog wel wat gebruiken.skassie schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 13:23:
[...]
Dat zou idd wel handig zijnIk had zelf al de nodige cadeautjes binnen dus voor mij spaar ik nu de 9 / 15 upgrade voor de ocean
Tuurlijk als het goed is ben je toegevoegd.Indicatie schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 15:56:
[...]
Als ze cadeautjes wil sturen zou dat leuk zijn.... ik heb 1 ocean rups, dus kan er nog wel wat gebruiken.
Mocht ze d'r nog een vangen, ik woon in de buurt, houd me van harte aanbevolen!skassie schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 23:38:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
“Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say.”
zal haar vragen maar kan niets beloven natuurlijkcarepolice schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 08:15:
[...]
Mocht ze d'r nog een vangen, ik woon in de buurt, houd me van harte aanbevolen!
Doe je goed!wortelsoft schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 12:50:
Jeeh level up.
[Afbeelding]
Die plantinum medailles wordt nog wel een dingetje om te behalen nu. Ik zit op 30 van de 35 maar er is weinig wat ik nu simpel kan halen.
- Alle Pokemons vangen die je tegenkomt voor de badges onderaan.Statiegeld schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 15:25:
[...]
Doe je goed!
Die medaillestress (nieuw woord?) kreeg ik laatst ook toen ik eens vooruitblikte op de vereisten voor level 43 en hoger. Ik heb er al 11:
- 5/18 van de type medailles. Types als Ghost en Dragon zijn wat lastiger dus die bungelen ergens onderaan.
- Sightseer: 2000 unieke Pokestops/gyms bezoeken
- Ace Trainer: 2000 keer de Team Leaders verslaan
- Great League Veteran: 1000 keer winnen in de Great League
- Ultra League Veteran: idem maar dan in de UL
- Hero: 2000 Team GO rocket grunts/leaders verslaan
- Raid Expert: 500x verschijnen in het overzicht na afloop van een raid
Medailles die ik bijna naar platinum kan tillen:
- Kanto medal: moet nog 1 Pokémon aan de Dex toevoegen: Tauros
- Idol: over 3 dagen ben ik opnieuw Best Friends met iemand en tik ik de 20 aan die vereist zijn
- Rising Star: 143/150 unieke Pokémon gevangen in een raid, gaat deze maand ook nog wel lukken
- Gentleman: 2069/2500 Pokémon geruild, kan in theorie volgende week behaald worden.
Stel ik zou alle bijna-medailles en resterende type-medailles hier bij op tellen dan kom ik uit op 28, en dan moet ik er nog 7... welke dan?!
- Johto badge (ruilen wat je nog mist? Zitten volgens mij geen zeldzame pokemon meer tussen).Statiegeld schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 15:25:
[...]
Doe je goed!
Die medaillestress (nieuw woord?) kreeg ik laatst ook toen ik eens vooruitblikte op de vereisten voor level 43 en hoger. Ik heb er al 11:
- 5/18 van de type medailles. Types als Ghost en Dragon zijn wat lastiger dus die bungelen ergens onderaan.
- Idol: over 3 dagen ben ik opnieuw Best Friends met iemand en tik ik de 20 aan die vereist zijn
- Rising Star: 143/150 unieke Pokémon gevangen in een raid, gaat deze maand ook nog wel lukken
- Gentleman: 2069/2500 Pokémon geruild, kan in theorie volgende week behaald worden.
Stel ik zou alle bijna-medailles en resterende type-medailles hier bij op tellen dan kom ik uit op 28, en dan moet ik er nog 7... welke dan?!
Berry Master heb ik nog niet.Raem schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 16:37:
[...]
- Johto badge (ruilen wat je nog mist? Zitten volgens mij geen zeldzame pokemon meer tussen).
Veel lopen en vangen voor:
- Jogger (10k km lopen)
- Breeder (2.5k eieren)
- Collector (50k vangen)
Pokestops draaien en gym battles / verdedigen voor:
- Backpacker (50k pokestops draaien)
- Battle Girl (4k gym battles)
- Berry Master (15k berries)
- Gym Leader (15k uur in gyms)
- Pokémon Ranger (2,5k field researches)
Heb je er zelfs 2 teveel.
[ Voor 63% gewijzigd door hneel op 10-02-2023 17:03 ]
Ik mis dragon nog van de types, voor de walkstarr moet ik nog 2000km lopen. Hoenn moet ik nog drie pokemons hebben, ben niet zo van het ruilen. Unova nog 7, Sinnoh nog 9. Vivillon alleen nog Sandstormhneel schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 16:47:
[...]
Berry Master heb ik nog niet.
Maar verder wel:
- Kanto
- Hoenn
- Scientist (Evolve 2000 pokemon)
- Pikachu Fan (Catch 1000 Pikachu)
- Idol (Become Best Friends with 20 Trainers)
- Gentleman (Trade 2500 Pokemon)
- Cameraman (Have 400 surprise encounters in GO Snapshot)
- Hero (Defeat 2000 Team GO Rocket members)
- Thriathlete (Achieve a Pokemon catch streak or Pokestop spin streak of seven days 100 times)
- Rising Star (Defeat 150 different species of Pokemon in raids)
- Wayfarer (Earn 1500 Wayfarer Agreements)
- Raid Expert (Made the Raid Battle Trainer Achievements screen 500 times)
- Vivillon Collector (Collect Vivillon from all over the world)
+ 18 Type medailles.
Vooral die laatsten moet je toch wel kunnen hebben als je bijna L48 bent.
[ Voor 6% gewijzigd door wortelsoft op 10-02-2023 17:42 ]
Hint: help je medespelers aan wat extra stops en gymshneel schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 16:47:
- Wayfarer (Earn 1500 Wayfarer Agreements)
Op moment van schrijven heb ik 650 nominaties beoordeeld. Qua overeenkomsten heb ik 139 geaccepteerde, 74 verworpen en 8 dubbele nominaties. Ik mag er dan toch vanuit gaan dat ik 139 agreements heb? Ingame zie ik slechts 112/1500 staan.hneel schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 20:30:
[...]
Hint: help je medespelers aan wat extra stops en gyms
Geen geluk met Shinny en goede drops helaas
[ Voor 5% gewijzigd door skassie op 11-02-2023 17:34 ]
Bij mij leek het wel een shiny uitverkoop: 1e Pokémon die ik om 14:00 uur aanklikte was een Feebas en gelijk shiny.skassie schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 14:43:
[...]
Geen geluk met Shinny en goede drops helaas
Tja er kan er ook maar 1 zijn die zoveel geluk heeftStatiegeld schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 19:17:
[...]
Bij mij leek het wel een shiny uitverkoop: 1e Pokémon die ik om 14:00 uur aanklikte was een Feebas en gelijk shiny.
Uiteindelijk 2 Feebas, 3 Luvdisc, een Slowpoke, Lickitung, Nidoran, Woobat en Furfrou shiny kunnen vangen.
Was een dagje in Amsterdam, voor het eerst sinds ik weer PoGo speel en ik schrok van de hoeveelheid stops/gyms in het centrum. Voor m'n gevoel stonden ook overal lures aan.
Eerstvolgende Community Day weet ik waar ik weer ga zijn
Gefeliciteerd!skassie schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 19:21:
[...]
Tja er kan er ook maar 1 zijn die zoveel geluk heeft![]()
![]()
Het is je wederom gegund. Had alleen gehoopt dat Niantic op mijn verjaardag iets guller was met de rewards.
[ Voor 5% gewijzigd door DukeBox op 11-02-2023 19:48 ]
[ Voor 14% gewijzigd door Haan op 12-02-2023 18:23 ]
Kater? Eerst water, de rest komt later
Ik denk dat de boel weer stuk is. Het is hier ook ellende met de sync de laatste 2 weken.Haan schreef op zondag 12 februari 2023 @ 15:12:
Ik heb na twee jaar weer eens de app geïnstalleerd, maar ik kom er na een rondje lopen achter dat er geen afstand geregistreerd wordt. Ik kan er gek genoeg ook niet direct een oplossing voor vinden. Het gaat om een iPhone 14, adventure sync staat aan en locatie toegang staat op 'altijd'.
Het gekke is, zie ik net, is dat bij het weekoverzicht wel staat 'You walked 2,9km this week'
Nog een goede: Successor is vrij makkelijk te halen met twee Beedrill. Je krijgt gratis 5 Mega Energy van Beedrill door gyms te spinnen. Door beide naar Max level te brengen hoef je maar 5 Energy te gebruiken om steeds te kunnen wisselen. Met 100 energy kan je dan dus al 20 Mega evolves doenStatiegeld schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 15:25:
[...]
Doe je goed!
Misschien was dat het dan, ik zie dat het nu inmiddels wel werktMadRed schreef op zondag 12 februari 2023 @ 19:54:
[...]
Ik denk dat de boel weer stuk is. Het is hier ook ellende met de sync de laatste 2 weken.
Kater? Eerst water, de rest komt later
:strip_exif()/f/image/53StB3tYfNdiCPpKAzrM6Qa1.jpg?f=fotoalbum_large)
Regirock returns to 5-star raid battles from February 15 to February 22.
Regirock caught will know the move Earthquake.
Ik zit met hetzelde 'probleem' en heb geen zin om daily raid passes te verspillen aan Tapu Loco of de Regi's.Lointje schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 11:41:
Dat is nog een kleine 8 dagen :-)
ik moet nu voor lvl 43 5 legendaries vangen, dus als het past zal ik regirock ook nog maar eens doen. Meestal kom ik er alleen voor buiten voor de pokedex entry, of als het echt goed uitkomt.
Top tips! Dit geldt ook voor Pidgeot toch? Die wordt morgen de nieuwe Mega Raid boss.MusicMaikel schreef op maandag 13 februari 2023 @ 09:20:
[...]
Nog een goede: Successor is vrij makkelijk te halen met twee Beedrill. Je krijgt gratis 5 Mega Energy van Beedrill door gyms te spinnen. Door beide naar Max level te brengen hoef je maar 5 Energy te gebruiken om steeds te kunnen wisselen. Met 100 energy kan je dan dus al 20 Mega evolves doen
Voor de type medailles telt ruilen ook! Dus bijvoorbeeld de Dragon type is wat lastiger om te halen. Wanneer iemand zijn Noibat mirror trade naar jou, schiet je ook weer een heel eind op.
Dat hij 5 Energy kost op Max Mega Level dat is inderdaad waar, maar je krijgt geen Pidgeot Energy van gyms, dus die zal je met de benenwagen bij elkaar moeten sprokkelen of via raids.Statiegeld schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 11:54:
[...]
Top tips! Dit geldt ook voor Pidgeot toch? Die wordt morgen de nieuwe Mega Raid boss.
Je krijgt zeker beedril energy van gyms, niet heel vaak maar toch. Kheb inmiddels al 7682 beedrill mega energy en misschien ooit 2 raids gedaan en geen als buddy gehadMusicMaikel schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 12:52:
[...]
Dat hij 5 Energy kost op Max Mega Level dat is inderdaad waar, maar je krijgt geen Energy van gyms, dus die zal je met de benenwagen bij elkaar moeten sprokkelen of via raids.
Dat zei ik ook niet hahaha. Ik heb het in mijn vorige comment over Pidgeot. Van Beedrill krijg je "automatisch" Mega Energy door gyms te spinnen, voor Pidgeot geldt dat niet.skipe schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 13:00:
[...]
Je krijgt zeker beedril energy van gyms, niet heel vaak maar toch. Kheb inmiddels al 7682 beedrill mega energy en misschien ooit 2 raids gedaan en geen als buddy gehad
Het mooie is dus dat dat geen foutje is en by design zo is, dus alleen maar prettigwortelsoft schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 13:51:
In Beedril zat een keer een foutje daar liep de mega energy automatisch van op.
Mooie W/L record ook.MusicMaikel schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 14:04:
Overigens gisteren avond ook nog dit gehaald!
[Afbeelding]
Speel normaal gesproken eigenlijk alleen GL. Heb het deze keer gehaald in de Love Cup met Alomomola, Wormadam Trash en Galarian Slowbro.Statiegeld schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 15:02:
[...]
Mooie W/L record ook.
Welke league(s) speel je? En met welk(e) team(s)?
Ja hoor, 4 stuks. Voeg me maar toe op 6614 7502 4318Rben09 schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 15:21:
Hoi hoi!
Heeft iemand nog een Niantic Campfire invite over?
[ Voor 6% gewijzigd door Slaut op 15-02-2023 08:20 ]
Ik heb je ook net toegevoegd (Xytreyum), ook voor CampfireSlaut schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 15:32:
[...]
Ja hoor, 4 stuks. Voeg me maar toe op 6614 7502 4318
Excuus, verkeerd gelezenMusicMaikel schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 13:58:
[...]
Dat zei ik ook niet hahaha. Ik heb het in mijn vorige comment over Pidgeot. Van Beedrill krijg je "automatisch" Mega Energy door gyms te spinnen, voor Pidgeot geldt dat niet.
[...]
Het mooie is dus dat dat geen foutje is en by design zo is, dus alleen maar prettig.
Ah check. Ik probeer wat van de ML te maken dus hoopte dat je daarin die status had bereikt.MusicMaikel schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 15:20:
[...]
Speel normaal gesproken eigenlijk alleen GL. Heb het deze keer gehaald in de Love Cup met Alomomola, Wormadam Trash en Galarian Slowbro.
Ik heb je ook toegevoegd, zou ik ook een Campfire invite mogenSlaut schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 15:32:
[...]
Edit: nog 2 over.
Ik ga er vanuit dat ze allemaal al weg zijn.Slaut schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 15:32:
[...]
Edit: nog 1 over.
[ Voor 7% gewijzigd door Nylato op 15-02-2023 07:18 ]
Ik zou wel een invite willen, dan kan ik ook weer uitdelenSlaut schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 08:23:
Ok, campfire invites zijn op. Wel zijn er 4 Tweakers uitgenodigd, dus zou fijn zijn als zij ook weer elk 1 of 2 invites hier door willen geven.
Ik zal je er eentje sturen ik heb je al in mijn vriendenlijst staanmelst90 schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 09:31:
[...]
Ik zou wel een invite willen, dan kan ik ook weer uitdelen
Ik heb campfire geïnstalleerd, en kon vanochtend door het aanmeldproces heenlopen. Gisteravond lukte dat nog niet. Uiteraard kan ik ook wat medetweakers uitnodigen, dus de eerste twee die dat willen mogen zich bij mij melden door op dit bericht te reageren of een DM te sturen.Slaut schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 08:23:
Ok, campfire invites zijn op. Wel zijn er 4 Tweakers uitgenodigd, dus zou fijn zijn als zij ook weer elk 1 of 2 invites hier door willen geven.
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq