Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim8282
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-08 15:11
Dus als ik het goed begrijp is het, net zoals bij mega's, een tijdelijke vorm? Als de 8 uur voorbij zijn is het weer een normale groudon/kyogre? Waar zit dan het verschil ten opzichte van mega evoluties? Misschien een stomme vraag maar ik doe nooit mega evoluties, vandaar.

[ Voor 31% gewijzigd door Wim8282 op 18-01-2023 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:59

hneel

denkt er het zijne van

Hm, dit lijkt verdacht veel op mega evoluties. Wat is het verschil?

(NB: ik ken *niets* van het originele spel of tv series.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Ik ken Groudon en Kyogre alleen van m'n Game Boy games uit 2002 en 2004, deze Primals zeggen me niks maar zijn ongetwijfeld in (veel) latere games en/of de anime geïntroduceerd :+

Zonder me te hebben ingelezen gok ik dat dit het alternatief is voor Mega-evoluties aangezien deze twee Pokémon vooralsnog geen Mega-vorm hebben? De werking zal verder hetzelfde zijn, dus Primal-energy verzamelen i.p.v. Mega-energy.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online
Hier een video van TrainerTips die e.e.a. verduidelijkt:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online
Ik hoorde een uur geleden trouwens van de Poffin glitch die al enkele weken/maanden de ronde doet. Zal niet uitleggen hoe het in z'n werk gaat, maar kan wel bevestigen dát het werkt. Zie onderstaande screenshots waarin ik na een kilometer lopen met Scatterbug een shitload aan Candy ontving voor het lopen van slechts 1km. Tevens 4 XL candy ontvangen :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/G4TYpj5k-G7v-XxRbwiG8nI3Bpw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/k0tCMfOSXHcCr6V2WVt1DGoE.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/okyNw2vQTflpVko_Vqa6yvR5GEU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eNBXFpl5czHu1mlAtiHnX7Ll.jpg?f=fotoalbum_large

Ipv 1 candy per gelopen kilometer kreeg ik er nu 43...

Niantic moet hier toch al van op de hoogte zijn als dit al weken bekend is zou je zeggen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:54
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H6Zb9NfUGGe9FMlNlA9E1RoZkAs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LzIiz1MGKaDZjE0xZ2GOMGNw.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-01-2024
MusicMaikel schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 16:08:
[...]

Ah juist. Niet lullig bedoeld, maar ik ga er dan even van uit dat je niet hoog in de GBL ranking zit, of wel?
Hoe hoger dat je komt, des te meer mensen de kennis hebben van movecounts, types, weaknesses etc.

Mocht je alsnog mee willen doen, kan je je altijd aanmelden :).
Ik heb geen hoge GBL ranking nee omdat ik er simpelweg niet zoveel aan vind. Maar enige kennis ontbreekt mij niet, waardoor ik (als ik speel, zoals afgelopen weekend) geregeld nog potjes win die ik eigenlijk had moeten verliezen op basis van de teams.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• greyfoxhl
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 26-07 09:58
Als je 3x catch stardust wilt hebben (met starpiece) tijdens Larvitar community day, kies dan voor de 2x catch stardust path. Gebruik je daarnaast nog een een lucky egg, dan krijg je 6x catch xp tijdens Larvitar day.

De starpiece en lucky egg kun je meerdere keren activeren. Als je bijvoorbeeld op 21-01 om 14:00 2x starpiece en 2x lucky egg aan zet, dan gaan ze allebei 60 minuten mee. Gebruik je tegelijk 6x starpiece en 6x lucky egg, dan heb je 180 minuten bonus en verder geen omkijken meer naar.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eOHO5SxpBNf1r3Dg9RJKFjiHECc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/grNn6s01aMAPXV6iyePdBA3g.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MusicMaikel
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 30-07 19:04
@Lointje Zullen we aan het begin van CD naar Ultra Friends gaan? :) Zo ja, kan je mijn gift dan open maken vandaag of morgen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 01-08 09:47
MusicMaikel schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 21:41:
@Lointje Zullen we aan het begin van CD naar Ultra Friends gaan? :) Zo ja, kan je mijn gift dan open maken vandaag of morgen?
Ja goed idee. Ik doe hem nu open :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01-08 13:25
Wat is dit nou weer? Soort van shiny animatie en vervolgens een badge XXS. De stats zijn waardeloos dus vraag me af of er een reden is om hem niet naar de professor te bonjouren :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/34P7BRUvvWVvwD0U-W-p_SLXNY8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/Rr5wFLCuy0OY2FXLyLEgDPTz.png?f=fotoalbum_large

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
De Pokémon zelf hebben geen toegevoegde waarde. Wel is er een badge voor aantal gevangen XXS en XXL Pokémon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OMfWn8ofLhnTssAwGtjrac9SXDI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zt7zsZNKOk11rSMxidUUxflm.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online
Ik wil niet ondankbaar overkomen, maar: wat een teleurstellend event.

Voor mij weinig interessants behalve:
- frustration weg kunnen TM'en tijdens de Rocket Takeover,
- de aanwezigheid van Beldum in het wild (heb nog steeds een 15/15/15 'nodig'),
- de terugkeer van Mega Aerodactyl in raids. Heb ik nog te weinig Mega Energy en een goede IV van dus deze is van harte welkom,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Een kleine update met meer overzicht:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/M3K9JNqKUgeqrfj_xHQ6x7mdpVI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eto0Wq4eYhMWTjDZlObADUA3.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bVAuGe4DzrvgzoJn3uyPsdDZN10=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZTpoMNLzD0UYGQYguBBU6Xbb.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 47% gewijzigd door G_Dragon op 20-01-2023 23:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wim8282
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-08 15:11
Statiegeld schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 22:47:

- de terugkeer van Mega Aerodactyl in raids. Heb ik nog te weinig Mega Energy en een goede IV van dus deze is van harte welkom,
Klopt inderdaad, voor mij ook licht teleurstellend behalve die shadow registeel en shadow zebstrika. Maar voor nieuwe PGO spelers is het misschien wel een leuk event want er zitten wel wat goede aanvallers bij: Magnezone, Metagross, Manectric, Zebstrika en Vikavolt zijn allemaal goede aanvallers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Offens1490
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 31-07 21:15
Ten eerste iedereen bedankt voor friend requests.
Ben ik tenminste geen einzelgänger meer.:)

Frustration weg halen is nu wel mijn kans. Moet je daar persè een elite charge tm hebben of kan het ook een gewone zijn?

Zag het later in de folder my bad

[ Voor 9% gewijzigd door Offens1490 op 21-01-2023 17:50 ]

AnimeAdicted

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online
Voor de liefhebbers: ik heb alle trainer codes uit het lijstje van @TheTinusNL omgezet naar QR codes in .png vorm, 267 afbeeldingen in totaal (volgens de lijst op dit moment), zodat het toevoegen een stuk vlotter en makkelijker gaat :+

Omdat de originele lijst niet openbaar is zal ik de Drive link naar deze afbeeldingen alleen via PB delen. Deze post liken kan ook, dan zal ik je de link toesturen ;)

Het bijwerken zal ik een paar keer per maand doen, afhankelijk van de aanwas van nieuwe spelers.

[ Voor 13% gewijzigd door Statiegeld op 22-01-2023 00:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Het was een leuk event. We hadden hier mazzel dat alle 3 de uren weatherboost waren. Daarnaast een mega3 aerodactyl er bij actief, dus lekker veel XL candy verzameld. Daar was het me om te doen. Gewone candy had ik al in overvloed. Ik was al een tijdje aan het sprokkelen om een 100% naar level 50 te maxen, maar dan moest ik het hebben van de 12 km eieren. Dat ging niet zo hard. Nu heb ik die compleet en daarbij nog genoeg XL voor eventueel nog een. Maar dan loop ik weer tegen stardust aan.
Ik heb nu van zowel rock als dark 2 tyranitars gemaxt Van elk zowel een gewone als een shadow. En alle 4 best buddies.

Ook XP ging lekker hard met 3x catch XP en lucky eggs er bij. Best veel excelents gegooid.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• skassie
  • Laatst online: 31-07 22:27
Zo weer terug uit de US. Week voor het werk geweest en daar de nodige locale kunnen vangen:).

Verwacht dus van mij cadeautjes uit de buurt van Minneapolis, Columbus en Detroit

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online
skassie schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:46:
Zo weer terug uit de US. Week voor het werk geweest en daar de nodige locale kunnen vangen:).

Verwacht dus van mij cadeautjes uit de buurt van Minneapolis, Columbus en Detroit
Graag! oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Offens1490
greyfoxhl schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 09:08:
[...]

Als je 3x catch stardust wilt hebben (met starpiece) tijdens Larvitar community day, kies dan voor de 2x catch stardust path. Gebruik je daarnaast nog een een lucky egg, dan krijg je 6x catch xp tijdens Larvitar day.

De starpiece en lucky egg kun je meerdere keren activeren. Als je bijvoorbeeld op 21-01 om 14:00 2x starpiece en 2x lucky egg aan zet, dan gaan ze allebei 60 minuten mee. Gebruik je tegelijk 6x starpiece en 6x lucky egg, dan heb je 180 minuten bonus en verder geen omkijken meer naar.

[Afbeelding]
Toch bedankt voor de tip was toch weer een lvl omhoog kunnen gaan door die taktiek.

Wel viel op dat stats niet geweldig waren.

AnimeAdicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakbakbak
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-07 14:20
skassie schreef op zondag 22 januari 2023 @ 16:46:

Toevallig nog Tauros kunnen vangen? Die moet ik nog steeds om het eerste deel van mijn dex compleet te maken...

Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Autofan1985
Statiegeld schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 22:47:

Vind juist het huidige event om te janken eerlijk gezegd. In het komende event kan ik tenminste Helioptile (en Tapu Koko) nog shiny hunten. Dit event is er voor mij oprecht geen reet te doen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• skassie
bakbakbak schreef op maandag 23 januari 2023 @ 10:04:
[...]

Toevallig nog Tauros kunnen vangen? Die moet ik nog steeds om het eerste deel van mijn dex compleet te maken...
Zeker. Laatste dag pas maar ik heb hem

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PbzXtt_dfwdPToSOocL0a297B54=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QSlxx7Hng1GMByI0RIxA5hgm.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bakbakbak
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-07 14:20
skassie schreef op maandag 23 januari 2023 @ 10:16:
[...]

Zeker. Laatste dag pas maar ik heb hem

[Afbeelding]
Zow lekker hoor!!! Je moet maar net geluk hebben dat die nog spawned gezien de events die er zijn. Ik hoop echt dat die weer een keer in een raid komt, want ik heb nog niemand kunnen vinden die hem kan ruilen :'( :P

Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• macscot
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15-04 16:24
bakbakbak schreef op maandag 23 januari 2023 @ 10:38:
[...]

Zow lekker hoor!!! Je moet maar net geluk hebben dat die nog spawned gezien de events die er zijn. Ik hoop echt dat die weer een keer in een raid komt, want ik heb nog niemand kunnen vinden die hem kan ruilen :'( :P
Tja regionals zijn altijd een beetje een dingetje. Ik heb twee Tauros vrienden in mijn pokemon storage zitten. Gevangen tijdens de Kanto dag 2 jaar geleden. :)

Speel vooral in de grote steden (Amsterdag, Rotterdam, Utrecht, Eindhoven etc.) tijdens de speciale events en chroom niet om op mensen af te stappen. Je herkent ze vaak aan de telefoon in de hand en al dwalend rondlopend :P

Bijvoorbeeld tijdens de aankomende Hoenn dag en waarschijnlijk in de zomer weer tijdens de Go Fest Dag. Spreek mensen aan die ook aan het spelen zijn en maak een praatje.

Soms trekken er hele groepen samen op tijdens z'n dag. En even vaak zit er dan wel iemand tussen die wil ruilen.

Afgelopen zomer heb ik in Griekenland een stuk of 20 Sigilyph gevangen. Is ook niet zomaar een Pokemon die iedereen in zijn bezit heeft.
In een parkje ontstaat dan vaak een levendige handel in het ruilen van regionals om je dex mee compleet te krijgen.

Succes!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• skassie
bakbakbak schreef op maandag 23 januari 2023 @ 10:38:
[...]

Was zeker ook geluk. Hele week daar gezeten en niet gezien en op de laatste dag vlak voor ik in moest checken stond hij bij de gate te wachten op mij :)

Ook nog een Oricorio regional ( gele variant) gevangen dus daar was ik ook blij mee

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
Ik was ook heel blij toen ik een Bouffalant mocht vangen in Newark, bij een overstap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online
Autofan1985 schreef op maandag 23 januari 2023 @ 10:14:
[...]

Vind juist het huidige event om te janken eerlijk gezegd. In het komende event kan ik tenminste Helioptile (en Tapu Koko) nog shiny hunten. Dit event is er voor mij oprecht geen reet te doen.
Ik ben als een malle 7km eieren aan het openen in de hoop op een 100IV Riolu, zul je zien dat er van alles uit komt BEHALVE Riolu...

Met de Field Researches zit het ook niet mee: hoop telkens op de "Power up Pokémon 3 times" zodat ik de Kanto starters kan vangen (wil nog steeds die shiny Charizard..) maar ook wat dat betreft krijg ik alleen maar andere meuk.

Ben het dus grotendeels met je eens :+

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online
Op de valreep nog een eitje kunnen openen, en wat voor een! *O* Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ngbZ4MSjbe9PVBMF0Tdl7XFI39o=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6NIV8Ma1KskBCuG5BaSZaCVg.jpg?f=fotoalbum_large

Ik kan niet zien van welke Tweaker ik deze heb gekregen, maar als je je vakantieadres herkent: 1000x dank _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 29-07 10:39
Eindelijk eens een toffe pokemon uit een ei hier.
Jangmo-o kwam er uit :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
Blijkbaar heeft het spel een hekel aan me… laatste 2 12km eieren waren: 2 larvitars (en beide 2 sterren).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Voor de liefhebbers..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PXGU88kidWyIKrJTl6zxLZOppnQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hEkhEetcmVXGC1HZRRrFEOU4.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carepolice
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Klopt het dat Relicanth in de Hoenn Tour, voor iedereen in eieren kan zitten, of alleen voor ticket-holders?
Daarnaast wel nice dat Latios en Latias in 't wild voor gaan komen!

“Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zPmb_wpdCapJpzjZjckxyB5UnPk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/3pr95tYfRuGbQnIhc1NqClQT.png?f=user_large

Klopt dit wel? Latios is de blauwe en Latias de rode. Moet het dan niet net omgekeerd zijn? Dat lijkt me logischer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
hneel schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 08:56:
[Afbeelding]

Klopt dit wel? Latios is de blauwe en Latias de rode. Moet het dan niet net omgekeerd zijn? Dat lijkt me logischer?
Na je bericht ging ik ook twijfelen en heb even rond lopen zoeken op Google hierover, maar lees nergens dat het fake is. Ook op Reddit zegt niemand in de reacties dat het hier om neppe informatie gaat, hmm...

EDIT: trouwens Latias = Rood, Latios = Blauw, en in de tekst onder de foto beginnen ze ook eerst over Latias dus dat die als eerste op de foto staat is dan wel logisch.

[ Voor 15% gewijzigd door G_Dragon op 25-01-2023 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carepolice
  • Nu online
hneel schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 08:56:
[Afbeelding]

https://gamefaqs.gamespot...40-were-can-i-find-latios

Hierin staat dat Latios Ruby is en Latias Sapphire, lijkt te kloppen dan, denk ik

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Tja fake info is wel een groot woord. Het leek me eerder een typo.

Voor de rest lijkt het wel logisch: bv minun = blauw, plusle = rood, kyogre = blauw, groudon = rood.
Of is er in het oorpsonkelijke spel een reden waarom het bij latios/latias net omgekeerd zou zijn?
(ik weet *niets* van de oorspronkelijke spellen/tv-series)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
hneel schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 09:21:

Voor de rest lijkt het wel logisch: bv minun = blauw, plusle = rood, kyogre = blauw, groudon = rood.
Of is er in het oorpsonkelijke spel een reden waarom het bij latios/latias net omgekeerd zou zijn?
Maar wat is er dan omgekeerd, want de kleuren die kloppen bij de naam :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online
hneel schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 09:21:

In Ruby kon je Latios vangen, en Sapphire was dat Latias. Met de truc op Route 110 was dat zo gepiept :+

*off-topic edit: Ik kwam er gisteren achter dat de GBA cartridges van Pokémon Ruby, Sapphire, Emerald, Leaf Green, Fire Red en Pinball gewoon achterlijk duur zijn op de tweedehands markt.
20 jaar geleden betaalde ik €45 per spel, nu gaan de losse cartridges weg voor ruim het dubbele, en als je (net als ik) de verpakking en boekjes er ook nog bij hebt kun je ze zomaar verkopen voor €120 en hoger _O-

[ Voor 27% gewijzigd door Statiegeld op 25-01-2023 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

G_Dragon schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 11:37:
[...]

Maar wat is er dan omgekeerd, want de kleuren die kloppen bij de naam :D.
Maar een Ruby is toch rood en een Saphire blauw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07:58
hneel schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 12:00:
[...]

Maar een Ruby is toch rood en een Saphire blauw?
De kleur van de driehoek op hun borst correspondeert wel met de kleur van de game. :P

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Raem schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 12:01:
[...]

De kleur van de driehoek op hun borst correspondeert wel met de kleur van de game. :P
Logisch, toch? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Netjes van de tauros, hier wacht ik er ook nog op. Andere regionals zijn al in raids geweest, maar deze niet sinds ik speel. Maar dat komt wel nog eens :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Offens1490
Ik wist dat je een Celebi kon krijgen na een taak te voltooien. Kans op een shine en 3 sterren is wel erg veel geluk hebben ofniet?Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oEtIUpqBF6KwiI5WMbY7jtngj2c=/x800/filters:strip_exif()/f/image/r98HbVfMiMWUThG9DXHFzB1y.png?f=fotoalbum_large

AnimeAdicted

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• skipe
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 31-07 16:42
Offens1490 schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 14:32:
Ik wist dat je een Celebi kon krijgen na een taak te voltooien. Kans op een shine en 3 sterren is wel erg veel geluk hebben ofniet?[Afbeelding]
Nee, die shiny is gegarandeerd haha, wel geluk hebben met 3* met een iv floor van 10-10-10

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2--xS9TISxdQIp5qNQDNtkaNwsU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0CG0wSd8qFEsOZ1WQCVcSUFc.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Offens1490
skipe schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 14:52:
[...]

Nee, die shiny is gegarandeerd haha, wel geluk hebben met 3* met een iv floor van 10-10-10
Kun je ook helpen met betekenis van "iv floor van 10-10-10" ?_/-\o_

AnimeAdicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melst90
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 01-08 10:37
Offens1490 schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 10:51:
[...]

Zijn de waardes van de Pokémon.

Je heb 3 punten waarop de kracht van de Pokemon word gemeten.(De appraise optie)
Attack
Defense
HP

Per punt kan je max 15punten krijgen. 3x10 is dus op elk balkje 2 vakjes vol zijn.
Heb je een Hundo/100 zijn alle balkjes helemaal vol

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online
Offens1490 schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 10:51:
[...]

Een 'IV Floor' is de minimale IV waarde die een Pokemon krijgt, en die minimale waarde is afhankelijk van hoe je de Pokémon verkregen hebt.

Omdat ik het wiel niet opnieuw uit wil vinden heb ik hier een linkje voor je die e.e.a. duidelijk maakt :+

[ Voor 4% gewijzigd door Statiegeld op 27-01-2023 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Offens1490
melst90 schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 10:57:
[...]

Zijn de waardes van de Pokémon.

Je heb 3 punten waarop de kracht van de Pokemon word gemeten.(De appraise optie)
Attack
Defense
HP

Per punt kan je max 15punten krijgen. 3x10 is dus op elk balkje 2 vakjes vol zijn.
Heb je een Hundo/100 zijn alle balkjes helemaal vol
Ow dus mijn is 3 x 10 net geen hundo?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v1J7LJqBpWEEyggRK2uTKJQA4i4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/DXRplguCa7K9AawzarQJnadb.png?f=fotoalbum_large

AnimeAdicted

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skassie
Offens1490 schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 13:07:
[...]

[Afbeelding]
klopt helaas idd. Je kunt het ook zien aan de "medaille" die heeft dan een andere kleur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MusicMaikel
[...]

[Afbeelding]
Dit is een 14/14/14... :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online
[...]

[Afbeelding]
Geen Hundo, maar wel een hele nette 14/14/14 d:)b

De 3 balkjes zijn altijd duidelijk opgesplitst in 3 delen, en elk deel is weer opgebouwd uit 5 delen. Bij jouw Celebi is er bij alle drie de balkjes een klein hapje uit, en zit je dus op 14/14/14.

Als je lang genoeg naar onderstaande graphic kijkt staat het vanzelf in je geheugen gegrift en kun je voortaan in één oogopslag zien welke IV waarden je Pokémon heeft ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/twC-JOe5lunyTEmYyiYhvZgwocc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aKhuX6DCppTWpnNSkOQc8kIR.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 31-07 16:09
Ik probeer een redelijke Tapu Koko te vangen met een beetje stats, maar heb er nu 6 gevangen, ik blijf onder de 12/12/12 uitkomen, heb ik gewoon pech?

Ja, dus, de 7de was eindelijk een betere _/-\o_

[ Voor 14% gewijzigd door bregweb op 28-01-2023 10:43 ]

Hattrick: Thorgal Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online
bregweb schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 10:37:
Ik probeer een redelijke Tapu Koko te vangen met een beetje stats, maar heb er nu 6 gevangen, ik blijf onder de 12/12/12 uitkomen, heb ik gewoon pech?

Ja, dus, de 7de was eindelijk een betere _/-\o_
Je moet je afvragen of je Tapu Koko de moeite waard vindt, qua stats en relevantie valt 'ie helaas vies tegen.

De shiny is echter wel fraai, dus toen ik die bij m'n 3e raid had was ik er gelijk klaar mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 31-07 16:09
Ik wil sowieso van elke Pokemon er minimaal 1 met 3 sterren hebben. Daarna ga ik naar de stats kijken.

Hattrick: Thorgal Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
Statiegeld schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 10:48:
[...]

Je moet je afvragen of je Tapu Koko de moeite waard vindt, qua stats en relevantie valt 'ie helaas vies tegen.

De shiny is echter wel fraai, dus toen ik die bij m'n 3e raid had was ik er gelijk klaar mee ;)
Inderdaad. Ik ben bijna op het punt dat alle Dex fillers naar de professor gaan, inclusief legendary en event Pokemons. Bewaar alleen nog maar shinies en Pokemons met echt goede IV. (93% en hoger).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mr_evil08
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01-08 10:07
Ik bewaar alleen nuttige pokemons die goed kunnen vechten, met goede stats(hoeft niet perfect te zijn, bijna perfect is ook goed).
Als je van elk Pokemon soort fighting/fire/water 1 daarvan hebt ben je er al(liefst perfect) dan lvl,en tot de max.
Een 2e en 3e heb ik ook al back-up maar deze evolve ik alleen (Pokemon met hoogste CP gevangen in wild), ik stop er geen stardust in.

shinies bijvoorbeeld geef ik niks om net als alle andere dex fillers want dan gaat er teveel tijd in de game zitten, ik speel om plezier niet omdat het moet, net als PvP niks om geef en alleen PVE speel.

[ Voor 17% gewijzigd door mr_evil08 op 28-01-2023 20:38 ]

WP | SP, Daikin FTXM35M/RXM35M

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online
Rene schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 20:18:
[...]

Inderdaad. Ik ben bijna op het punt dat alle Dex fillers naar de professor gaan, inclusief legendary en event Pokemons. Bewaar alleen nog maar shinies en Pokemons met echt goede IV. (93% en hoger).
"Bijna", dus ik hoop dat je ze aan het bewaren bent tot de 31e? Dan is die 2x Transfer Candy bonus actief ;)

Ik heb al m'n gevangen Pokémon sinds de Bagon community day bewaard voor dat moment, een kleine 700 Pokémon :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
Statiegeld schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 20:53:
[...]

"Bijna", dus ik hoop dat je ze aan het bewaren bent tot de 31e? Dan is die 2x Transfer Candy bonus actief ;)

Ik heb al m'n gevangen Pokémon sinds de Bagon community day bewaard voor dat moment, een kleine 700 Pokémon :+
Oei helemaal vergeten |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online
@AngryTableLeg @Diseasedje @Siaon @WFG @Lointje en tinSpoon (geen idee welke user dat is :+ ) : wij staan op het punt om Best Friends te worden, dus ik zou graag met jullie een dag/tijdstip plannen zodat we een lucky egg kunnen inzetten.

Ik wacht nog op een gift van Lointje (nu nog 2 interacties verwijderd, met de rest slechts 1) zodat ik jullie alle 6 gereed heb. Onder voorbehoud morgenavond om +/- 20:00 uur?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8FsTx2nI1Wx51vFxwH2zmckyzTg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5ulCdqb9YZC2ywbVbCanb9IB.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
@Statiegeld Ik dacht beginuur community day een eitje te poppen voor oa ook friends een niveau omhoog te brengen. Dat wil zeggen zondag dus, 14u uit mijn hoofd. Past het voor jou om ook tot dan te wachten?
Ik spendeer namelijk quasi geen geld aan dit spelletje, en heb dus niet superveel eitjes meer over dus probeer het wat te combineren :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Offens1490
Statiegeld schreef op maandag 30 januari 2023 @ 13:39:
@AngryTableLeg @Diseasedje @Siaon @WFG @Lointje en tinSpoon (geen idee welke user dat is :+ ) : wij staan op het punt om Best Friends te worden, dus ik zou graag met jullie een dag/tijdstip plannen zodat we een lucky egg kunnen inzetten.

Ik wacht nog op een gift van Lointje (nu nog 2 interacties verwijderd, met de rest slechts 1) zodat ik jullie alle 6 gereed heb. Onder voorbehoud morgenavond om +/- 20:00 uur?

[Afbeelding]
Volgens mij moet ik je nog überhaupt nog toevoegen :+

AnimeAdicted

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online
Lointje schreef op maandag 30 januari 2023 @ 13:49:
@Statiegeld Ik dacht beginuur community day een eitje te poppen voor oa ook friends een niveau omhoog te brengen. Dat wil zeggen zondag dus, 14u uit mijn hoofd. Past het voor jou om ook tot dan te wachten?
Ik spendeer namelijk quasi geen geld aan dit spelletje, en heb dus niet superveel eitjes meer over dus probeer het wat te combineren :-)
Oh ja de Noibat CD is natuurlijk a.s. zondag. Nee dan heb je helemaal gelijk, laten we wachten tot zondag 14:00 uur ;)

Denk dat de rest daar ook mee akkoord kan gaan, right? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-08 19:59

DukeBox

loves wheat smoothies

Lointje schreef op maandag 30 januari 2023 @ 13:49:
Je hebt er 8 voor 500 muntjes (10 dagen gymmen), dat is toch makkelijk te doen?

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
DukeBox schreef op maandag 30 januari 2023 @ 14:12:
[...]

Je hebt er 8 voor 500 muntjes (10 dagen gymmen), dat is toch makkelijk te doen?
Ah is nog wel goedkoper dan ik dacht dan, dus kan er wel voor sparen. Alleen zitten er 5 pokemon momenteel tss de 8 en 14 dagen in de gym hier. Het was al niet super stabiel in onze gemeente, maar sinds de kou is het helemaal stilgevallen. Dus 10 dagen gymmen is helaas nooit gewoon twee weekjes.
Heb nu wel een campfire opgestart waar al een aantal mensen inzitten dus misschien moet ik eens proberen wat te regelen voor iets meer rotatie.

@Statiegeld super :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Lointje schreef op maandag 30 januari 2023 @ 14:26:
Alleen zitten er 5 pokemon momenteel tss de 8 en 14 dagen in de gym hier.
Als bij mij een pokemon langer dan een week ergens zit dan pak ik een ander account om hem uit de gym te gooien. Eventueel daarna er meteen weer in, hoe dan ook is een 2e account best handig om te hebben (al is het alleen maar voor de referral extras).

Verder gelukkig heel veel gyms dus heb er dagelijks wanneer ik naar mijn rondje loop (+/- 2,5km) zo 7 te pakken waar ik kan bijplaatsen of een battle doe. Een die heel dicht bij is heeft iemand aangemeld zodat die 's avonds om 20:00 sluit, erg irritant want waarschijnlijk iemand die er naast woont want net voor dat hij sluit is hij niet te battlen omdat ze gevoerd blijven worden. Ook is het mij de moeite niet meer waard om door al mijn revives heen te gaan. Het is jammer dat je zo'n melding niet ongedaan kan laten maken.

[ Voor 37% gewijzigd door DukeBox op 30-01-2023 14:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Nog meer informatie vind je hier

[ Voor 33% gewijzigd door G_Dragon op 30-01-2023 19:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online
Rayquaza, (een van) mijn favo Pokémon, februari gaat een drukke/dure maand worden oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Offens1490
Lointje schreef op maandag 30 januari 2023 @ 14:26:
[...]

Ah is nog wel goedkoper dan ik dacht dan, dus kan er wel voor sparen. Alleen zitten er 5 pokemon momenteel tss de 8 en 14 dagen in de gym hier. Het was al niet super stabiel in onze gemeente, maar sinds de kou is het helemaal stilgevallen. Dus 10 dagen gymmen is helaas nooit gewoon twee weekjes.
Heb nu wel een campfire opgestart waar al een aantal mensen inzitten dus misschien moet ik eens proberen wat te regelen voor iets meer rotatie.

@Statiegeld super :-)
Dat is idd een issue, zou natuurlijk triggeren als je meer coins kreeg naarmate je langer in gyms zat of items. Meestal remote gym zet ik lage cp erin.

AnimeAdicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:37

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Offens1490 schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 08:37:
[...]

Dat is idd een issue, zou natuurlijk triggeren als je meer coins kreeg naarmate je langer in gyms zat of items. Meestal remote gym zet ik lage cp erin.
Dat was in het begin juist het geval (hoe langer in de gym, hoe meer muntjes), maar dat hebben ze op een gegeven moment afgeschaft en het maximum op 50 muntjes per dag ingesteld. Was af en toe best lucratief als een Pokémon twee weken in een gym bleef hangen :)

Een (officieel ongewenste) optie is om in zo'n geval een tweede account aan te maken met een andere teamkleur, zodat je jezelf er uit kan gooien na een bepaalde tijd. Bij de gyms waar ik meestal in ga overleef ik het vaak niet langer dan een paar uur, maar ik kan me voorstellen dat dit wel een optie is als je standaard meer dan een week in een gym blijft hangen. Een andere optie is natuurlijk gewoon meer andere gyms aanvallen die meer rouleren, zodat je daar je muntjes uit ontvangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

gwystyl schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 08:54:
.. en het maximum op 50 muntjes per dag ingesteld.
Niet alleen per dag, ook totaal per gym verblijf.
Oftewel, als je meerdere pokemon in gyms hebt voor langere tijd en ze komen allemaal op dezelfde dag er uit krijg je maar 50 coins.

Vooral dat laatste vind ik niet leuk aan deze wijziging, bij mij blijven ze altijd lang in gyms staan soms zelfs maanden.

Ik had liever gezien dat als je ze niet (meer) voert er een 'deadline' is, dan kan je dat eventueel een beetje plannen wanneer ze er uit komen. Zoals het nu is skip ik gewoon sommige gyms, ik battle ze maar zet er niets in.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
Vanaf morgen :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WBYwL0XyEP9fKZNoqKys1Q8H6rI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jqZU5gQEvYHl1nVGTkJWa7pn.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon
Nog wat aanvulling voor het event dat morgen begint:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ks2VxICQRkoqkcxiPgEekfrLwWo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8wdO72OQLZqo6NIa0qLxx3uP.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Sl9SfLdzdMx5tN8QRn9kHyIFqQA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1MyulTWzbFH7GOlFGav20WZy.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online
Gelijk een pro-tip: als je (net als ik) de Registeel totaal niet interessant vindt bewaar de (Super) Rocket Radar dan voor het volgende Team GO Rocket event, en ga daarom ook niet verder dan Deel 2 van deze Special Research:

Wacht je met het claimen van de beloning van stap 2 (de Rocket Radar) tot het volgende event dan kun je te zijner tijd de Rocket Radar uit je inventory gebruiken én deze van de Special Research claimen. Met die 2 Rocket Radars kun je 2 van de 3 Leaders verslaan (zoals vereist in stap 3) én je pakt gelijk 2 12km eieren mee. Doe je dit niet dan moet je straks dus 6 extra grunts verslaan om alsnog een Rocket Radar te kunnen maken. Kost onnodig extra tijd ;)

Je research blijft gewoon staan tot het einde der tijden, dus bij het volgende TGR event kun je op je gemak deze Special Research Deel 3 t/m Deel 5 afronden, de Super Rocket Radar claimen van Deel 4 van deze 'oude' Special Research, Giovanni verslaan voor een andere Pokémon en dan direct beginnen aan de TGR Special Research van dat moment: ze volgen elkaar op en dus heb je straks 2 SRR's ter beschikking voor een shadow Pokémon van Giovanni die je wél graag wilt vangen.

In de tussentijd kun je gewoon de 3 Leaders verslaan zo vaak je wilt, zolang je niet de rewards van Deel 2 van de Special Research claimt d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Indicatie
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 25-07 11:08
Statiegeld schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 12:58:
Gelijk een pro-tip: als je (net als ik) de Registeel totaal niet interessant vindt bewaar de (Super) Rocket Radar dan voor het volgende Team GO Rocket event, en ga daarom ook niet verder dan Deel 2 van deze Special Research:

Wacht je met het claimen van de beloning van stap 2 (de Rocket Radar) tot het volgende event dan kun je te zijner tijd de Rocket Radar uit je inventory gebruiken én deze van de Special Research claimen. Met die 2 Rocket Radars kun je 2 van de 3 Leaders verslaan (zoals vereist in stap 3) én je pakt gelijk 2 12km eieren mee. Doe je dit niet dan moet je straks dus 6 extra grunts verslaan om alsnog een Rocket Radar te kunnen maken. Kost onnodig extra tijd ;)

Je research blijft gewoon staan tot het einde der tijden, dus bij het volgende TGR event kun je op je gemak deze Special Research Deel 3 t/m Deel 5 afronden, de Super Rocket Radar claimen van Deel 4 van deze 'oude' Special Research, Giovanni verslaan voor een andere Pokémon en dan direct beginnen aan de TGR Special Research van dat moment: ze volgen elkaar op en dus heb je straks 2 SRR's ter beschikking voor een shadow Pokémon van Giovanni die je wél graag wilt vangen.

In de tussentijd kun je gewoon de 3 Leaders verslaan zo vaak je wilt, zolang je niet de rewards van Deel 2 van de Special Research claimt d:)b
Ik zie heel veel spelers dit doen. Ik claim ze altijd wel, om alles compleet te houden. Ik heb liever alle shadows 1x, dan één specifieke dubbel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Offens1490
Wat ik wel lastig vind van mijn friendlist is dat je niet kunt communiceren. Vooral handig als ik wel met een raid wil meedoen maar lastig als je maar 2 min responstijd hebt.(lees je kunt niets plannen
Heb wel een app groepje van een paar mensen daar niet van.(

AnimeAdicted

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
Offens1490 schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 16:12:
Wat ik wel lastig vind van mijn friendlist is dat je niet kunt communiceren. Vooral handig als ik wel met een raid wil meedoen maar lastig als je maar 2 min responstijd hebt.(lees je kunt niets plannen
Heb wel een app groepje van een paar mensen daar niet van.(
Dit kan via Niantic Campfire, maar werkt voor nu alleen nog met invites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_evil08
DukeBox schreef op maandag 30 januari 2023 @ 14:29:
[...]

Als bij mij een pokemon langer dan een week ergens zit dan pak ik een ander account om hem uit de gym te gooien. Eventueel daarna er meteen weer in, hoe dan ook is een 2e account best handig om te hebben (al is het alleen maar voor de referral extras).

Verder gelukkig heel veel gyms dus heb er dagelijks wanneer ik naar mijn rondje loop (+/- 2,5km) zo 7 te pakken waar ik kan bijplaatsen of een battle doe. Een die heel dicht bij is heeft iemand aangemeld zodat die 's avonds om 20:00 sluit, erg irritant want waarschijnlijk iemand die er naast woont want net voor dat hij sluit is hij niet te battlen omdat ze gevoerd blijven worden. Ook is het mij de moeite niet meer waard om door al mijn revives heen te gaan. Het is jammer dat je zo'n melding niet ongedaan kan laten maken.
Dat hoeft niet, je kan remote feeden waar je ook bent.
Die persoon weet dat de gym sluit en houdt de App dus open zodat hij morgen gegarandeerd 50 coins krijgt als iemand hem eruit trapt.

Ik doe het soms als ik de golden badge wil halen, gym in verweggiestan en ik zit mooi thuis te verdedigen, na elke 2 battle,s dat ze jouw aanvallen duw je 1 golden berry erin, dan moeten ze 20 battle,s doen, vaak stoppen ze al bij 4 battle,s als ik blissey erin heb gegooit. :+

Ik zelf stop altijd direct zodra ik zie dat de verdedigende partij een 1 bes erin duwt, dan kom ik later terug.
Ik kan ze wel makkelijk aan (aantal max lvl Pokemons) maar ga de tijd er niet aan spenderen.

Veel mensen hebben een alt om dat probleem op te lossen of een vriend/familie/kennis die ze vragen om eruit te tikken.

[ Voor 15% gewijzigd door mr_evil08 op 31-01-2023 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

mr_evil08 schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 18:41:
Wat hoeft niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mr_evil08
Je kan de gym verdedigen zonder daar te blijven met remote berry.
Edit: overgens je moet ze ook 1 voor 1 eruit tikken en niet alles aanvallen want daardoor krijgt iedereen de melding en kunnen ze allemaal met bessen gaan gooien.

Aanval gedaan op 1 speler, eruit, dan weer aanval, weer eruit etc etc.

[ Voor 55% gewijzigd door mr_evil08 op 31-01-2023 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

mr_evil08 schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 20:21:
Je kan de gym verdedigen zonder daar te blijven met remote berry.
Dat weet ik maar dat was mijn vraag/probleem niet. Het gaat er juist om dat ze er in blijven terwijl ik ze er uit wil. Vandaar de verwarring, in snapte je reactie niet.

[ Voor 10% gewijzigd door DukeBox op 31-01-2023 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_evil08
DukeBox schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 20:25:
[...]

Dat weet ik maar dat was mijn vraag/probleem niet. Het gaat er juist om dat ze er in blijven terwijl ik ze er uit wil. Vandaar de verwarring, in snapte je reactie niet.
Waarom staat het er dan? mja maakt ook niet uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skipe
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 31-07 16:42
mr_evil08 schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 20:27:
[...]

Waarom staat het er dan? mja maakt ook niet uit.
Snapte jouw reactie ook niet helemaal haha, denk dat je de post van @DukeBox of niet goed gelezen hebt of niet goed geïnterpreteerd ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon
En nu ook nog het maandoverzicht van Feburari..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sMqa2XNN6UJdJmFoKpoiYZoILhA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YEyGLU641COqsvjyfC4UXWRM.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicMaikel
[...]

Laten we het op zijn minst een beetje ToS-vriendelijk houden hier?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• greyfoxhl
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 26-07 09:58
G_Dragon schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 12:08:
Nog wat aanvulling voor het event dat morgen begint:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ter aanvulling
Team go rocket leaders line up

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NlasOw-FnakW-BD7ug49kObwG-Y=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5qyy8yDumCNTgTFFVGNhipUZ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
[...]
erg irritant want waarschijnlijk iemand die er naast woont want net voor dat hij sluit is hij niet te battlen omdat ze gevoerd blijven worden.
mr_evil08 schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 18:41:
[...]
Zo las ik het en dan klopt de reactie van @mr_evil08 gewoon. :P

Ik moest trouwens wel opzoeken wat jullie met een gesloten gym bedoelden. Nooit van gehoord dat dat kon.

[ Voor 9% gewijzigd door Raem op 01-02-2023 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
Raem schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 10:58:
[...]

[...]

Zo las ik het en dan klopt de reactie van @mr_evil08 gewoon. :P

Ik moest trouwens wel opzoeken wat jullie met een gesloten gym bedoelden. Nooit van gehoord dat dat kon.
Officieel moet een gym 24/7 bereikbaar zijn te voet, maar ik ken meerdere voorbeelden waarbij dit niet mogelijk is. Ik vermoed dat ze zoiets bedoelen. Zo staat er hier een gym op de begraafplaats, maar deze gaat dicht met zonsondergang. Vanaf dat moment kan je dus niet meer bij de gym (al kan je er sinds de extended range net bij van buiten het hek).

[ Voor 21% gewijzigd door Autofan1985 op 01-02-2023 12:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• protoss warrior
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-08 14:58
Autofan1985 schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 12:02:
[...]

Officieel moet een gym 24/7 bereikbaar zijn te voet, maar ik ken meerdere voorbeelden waarbij dit niet mogelijk is.
Dit zou betekenen dat geen enkel pretpark, dierentuin of natuurgebied waar je in de nacht niet in mag een gym zou mogen hebben... volgens mij zijn er in ieder geval uitzonderingen mogelijk op die regel.
Hier zie ik ook niks over 24/7 toegang:
https://pokemongohub.net/...okestop-submission-guide/
These categories are NOT considered an eligible candidate for a PokéStop:

Places without safe pedestrian access. All PokéStop nominations must have pedestrian access otherwise they will be rejected regardless of the quality of the PokéStop.
Private residences & surrounding private residential property
Locations that interfere with operations of fire stations, police stations, or hospitals
Places on the grounds of child care centers or primary/secondary schools
Natural features such as landscapes, mountains, waterfalls (however, man-made points of interest connected to these natural features are great, such as plaques or informational signs)
Objects that are not permanent (such as seasonal displays)
Adult-oriented stores or services (such as liquor stores, adult entertainment, shooting ranges, firearm stores, etc.)
en
Can it be safely accessed?

All PokeStops must be safely accessible on foot. Fountains inside lakes ARE NOT safely accessible, but lighthouses on islands which can be accessed by a boat ARE. Candidates that can be safely accessed can (and often do) include places that have an admission fee. In other words, yes, you can submit something inside a park / museum / venue that has an entrance fee. Same goes for working hours, places that are closed at night can still have valid PokeStops and Gyms.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Autofan1985
protoss warrior schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 12:13:
[...]

Dit zou betekenen dat geen enkel pretpark, dierentuin of natuurgebied waar je in de nacht niet in mag een gym zou mogen hebben... volgens mij zijn er in ieder geval uitzonderingen mogelijk op die regel.
Hier zie ik ook niks over 24/7 toegang:
https://pokemongohub.net/...okestop-submission-guide/

[...]

en

[...]
Dan hebben ze dat veranderd sinds ik die Wayfarer training gedaan heb. Dat was toen wel degelijk 1 van de eisen. Overigens doe ik er al enkele jaren niks meer mee. Al zou ik het eigenlijk eens moeten opfrissen, want een extra medal in PoGo. :+ 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
Autofan1985 schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 13:15:
[...]

Dan hebben ze dat veranderd sinds ik die Wayfarer training gedaan heb. Dat was toen wel degelijk 1 van de eisen. Overigens doe ik er al enkele jaren niks meer mee. Al zou ik het eigenlijk eens moeten opfrissen, want een extra medal in PoGo. :+ 8)7 |:(
Ik ben blijven steken op 663 / 1500 met de medaille. Eerder nog wel redelijk wat beoordeeld om mijn eigen submits te kunnen boosten, maar heb er nu niet zoveel zin meer in om uren lang te beoordelen.

Edit: Ik zie nu net dat ik nog een upgrade beschikbaar heb. Wat is ook alweer die kaart waar je kunt zien in welke cells er nog pokestops mogelijk zijn? Even kijken of ik nog wat kan toevoegen in de buurt.

[ Voor 15% gewijzigd door Raem op 01-02-2023 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carepolice
  • Nu online
Raem schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 13:20:
[...]

Ik ben blijven steken op 663 / 1500 met de medaille. Eerder nog wel redelijk wat beoordeeld om mijn eigen submits te kunnen boosten, maar heb er nu niet zoveel zin meer in om uren lang te beoordelen.

Edit: Ik zie nu net dat ik nog een upgrade beschikbaar heb. Wat is ook alweer die kaart waar je kunt zien in welke cells er nog pokestops mogelijk zijn? Even kijken of ik nog wat kan toevoegen in de buurt.
Enig idee hoe ik Pokestops kan beoordelen? Ik kan ze namelijk wel aanvragen, maar niet beoordelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
carepolice schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 13:26:
[...]

Enig idee hoe ik Pokestops kan beoordelen? Ik kan ze namelijk wel aanvragen, maar niet beoordelen.
Via https://wayfarer.nianticlabs.com/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Raem schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 13:20:
[...]

https://intel.ingress.com/intel

Om de S2 cells te kunnen zien moet je wel iets als Tampermonkey installeren, puls nog wat scripts daarvoor voor die S2 cells.
https://github.com/Wintervorst/iitc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
hneel schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 13:44:
[...]

https://intel.ingress.com/intel

Om de S2 cells te kunnen zien moet je wel iets als Tampermonkey installeren, puls nog wat scripts daarvoor voor die S2 cells.
https://github.com/Wintervorst/iitc
Dank je, zal eens kijken. Er was eerder ook een website (pokesquad.nl) waar je dit kon zien, maar die lijkt niet meer actief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Dit is echt de officiele van Niantic.

Overigens worden er de laatste tijd meer fiets- wandel- en autoroute bordjes goedgekeurd. Blijkbaar zijn de regels daarvoor versoepeld. Voorheen moest het persee een knooppunt zijn, of werd het althans zo uitgelegd. Doe er je voordeel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Raem schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 10:58:
Zo las ik het en dan klopt de reactie van mr_evil08 gewoon. :P
Ja en nee, het stukje 'iemand die er naast woont' bedoel ik mee dat de gym is 'geclaimd'.

Zodra je iemand er uitgooit en je jezelf en inplaatst wordt je binnen een minuut weer aangevallen.

Dat je remote kan voeren is hier dus niet echt van toepassing voor diegene die er in zat.
MusicMaikel schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 08:46:
Laten we het op zijn minst een beetje ToS-vriendelijk houden hier?
Ik moest ff zoeken wat je met ToS bedoelde maar in 2016 toen ik mijn account aanmaakte was er geen account limiet.

[ Voor 35% gewijzigd door DukeBox op 01-02-2023 15:47 ]

Pagina: 1 ... 77 ... 96 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Friendship codes uitwisselen? dat kan hier!