DukeBox schreef op maandag 30 januari 2023 @ 14:29:
[...]
Als bij mij een pokemon langer dan een week ergens zit dan pak ik een ander account om hem uit de gym te gooien. Eventueel daarna er meteen weer in, hoe dan ook is een 2e account best handig om te hebben (al is het alleen maar voor de referral extras).
Verder gelukkig heel veel gyms dus heb er dagelijks wanneer ik naar mijn rondje loop (+/- 2,5km) zo 7 te pakken waar ik kan bijplaatsen of een battle doe. Een die heel dicht bij is heeft iemand aangemeld zodat die 's avonds om 20:00 sluit, erg irritant want waarschijnlijk iemand die er naast woont want net voor dat hij sluit is hij niet te battlen omdat ze gevoerd blijven worden. Ook is het mij de moeite niet meer waard om door al mijn revives heen te gaan. Het is jammer dat je zo'n melding niet ongedaan kan laten maken.
Dat hoeft niet, je kan remote feeden waar je ook bent.
Die persoon weet dat de gym sluit en houdt de App dus open zodat hij morgen gegarandeerd 50 coins krijgt als iemand hem eruit trapt.
Ik doe het soms als ik de golden badge wil halen, gym in verweggiestan en ik zit mooi thuis te verdedigen, na elke 2 battle,s dat ze jouw aanvallen duw je 1 golden berry erin, dan moeten ze 20 battle,s doen, vaak stoppen ze al bij 4 battle,s als ik blissey erin heb gegooit.
Ik zelf stop altijd direct zodra ik zie dat de verdedigende partij een 1 bes erin duwt, dan kom ik later terug.
Ik kan ze wel makkelijk aan (aantal max lvl Pokemons) maar ga de tijd er niet aan spenderen.
Veel mensen hebben een alt om dat probleem op te lossen of een vriend/familie/kennis die ze vragen om eruit te tikken.
[
Voor 15% gewijzigd door
mr_evil08 op 31-01-2023 18:48
]