Misschien iets voor @MusicMaikel om op te pakken. Volgens mij heeft hij directe lijntjes met Niantic.Condor70 schreef op donderdag 15 december 2022 @ 17:41:
Mooi is dat. Geen enkele spawn meer in Utrecht Centrum!
Met de laatste Pokemon GO update zijn ook de OpenStreetMap kaarten bijgewerkt. En sinds afgelopen jaar is de Stadsbuitengracht in Utrecht niet meer onderbroken. Pokemon GO interpreteert dit als een ontoegankelijk eiland waar blijkbaar geen pokemon horen te spawnen.
Weten jullie naast Twitter nog andere manieren om Niantic hier op te wijzen?
Sinds vanochtend zijn de spawns terug!Statiegeld schreef op donderdag 15 december 2022 @ 22:30:
[...]
Grappig, dit viel me vandaag ook op toen ik onderweg was naar Utrecht CS, dacht dat het aan mij lag dus heb er een Incense tegenaan gegooid maar ook dat hielp nauwelijks
Ergens jammer dat er geen snelle mogelijkheid is om dat te checken. Bv de zoekterm "4*" geeft alle 100%'ers.
Maar "0*" geeft ook andere slechte IV pokemons behalve 0.
Ik heb daarom dit filter opgeslagen:hneel schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 17:55:
Ergens jammer dat er geen snelle mogelijkheid is om dat te checken. Bv de zoekterm "4*" geeft alle 100%'ers.
0attack&0defense&0hp
Dan krijg je alle nundo's
Thanks @Indicatie 
- - - - -
Wat is er trouwens aan de hand met gifts openen? Gisteren en vandaag zie ik dat mede-Tweakers mijn Postcard bewaren, niet een enkeling maar echt een stuk of 10. Is het onderdeel van een Special Research om dat te doen ofzo?
De locaties waar ik mijn gifts incl. postcards vandaan haal zijn allesbehalve bijzonder, dus ik ben benieuwd waarom alles ineens opgeslagen wordt.
- - - - -
Wat is er trouwens aan de hand met gifts openen? Gisteren en vandaag zie ik dat mede-Tweakers mijn Postcard bewaren, niet een enkeling maar echt een stuk of 10. Is het onderdeel van een Special Research om dat te doen ofzo?
De locaties waar ik mijn gifts incl. postcards vandaan haal zijn allesbehalve bijzonder, dus ik ben benieuwd waarom alles ineens opgeslagen wordt.
Viel mij ook al op. Het sorteren van friends is trouwens ook weer eens een keer gesloopt. Can receive a gift is stuk.Statiegeld schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 21:15:
Thanks @Indicatie
- - - - -
Sinds 15 december zitten Scatterbug en diens evoluties Spewpa en Vivillon in Pokemon GO, waarvan je Scatterbug kan krijgen door postcards te pinnen. Hier wat meer informatie:Statiegeld schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 21:15:
Thanks @Indicatie
- - - - -
https://pokemongolive.com...ch-postcard-feature?hl=en
Edit:
Wat CrazyTerror dus ook aangeeft
Zie hier voor meer/betere uitleg: https://leekduck.com/even...-launch-postcard-feature/
Wat CrazyTerror dus ook aangeeft
Dat heeft te maken met de pokemon Vivillon.Statiegeld schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 21:15:
Thanks @Indicatie
- - - - -
Zie hier voor meer/betere uitleg: https://leekduck.com/even...-launch-postcard-feature/
[ Voor 3% gewijzigd door EciRuam op 16-12-2022 23:10 ]
Hoe doe je dat eigenlijk, een filter opslaan?Indicatie schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 21:10:
[...]
Ik heb daarom dit filter opgeslagen:
0attack&0defense&0hp
Dan krijg je alle nundo's
Ik kan daar niks van vinden.
Als je een zoekopdracht hebt gegeven bij je pokémon, en je tikt nogmaals op het zoekveld en kiest voor Meer, staan je recente zoekopdrachten bovenaan. Als je dan degene die je wil opslaan lang "ingedrukt" houdt, slaat pogo deze op.hneel schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 10:47:
[...]
Hoe doe je dat eigenlijk, een filter opslaan?
Ik kan daar niks van vinden.
Een opgeslagen zoekopdrachten lang "indrukken" laat je deze een naam geven of verwijderen. 1x aantikken voert 'm uit.
@RowanTheMan en @MKoole , jullie zijn met mij 1 dag verwijderd van Best Friends.
Hoe laat zullen we morgen openen?
Hoe laat zullen we morgen openen?
[ Voor 6% gewijzigd door Statiegeld op 18-12-2022 17:24 ]
Is wat mij betreft prima, 20 december 20u.RowanTheMan schreef op maandag 19 december 2022 @ 09:02:
uur of 20:00 morgen?
Voor jou ook @MKoole?
Zie hem nu pas, maar zo te zien is het al gefixt. Ik had via andere bronnen inderdaad vernomen dat er wat problemen waren met de spawns en heb dit ook doorgegeven aan Niantic. Gelukkig vrij snel opgelostRaem schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 09:05:
[...]
Misschien iets voor @MusicMaikel om op te pakken. Volgens mij heeft hij directe lijntjes met Niantic.
Zijn er nog Tweakers die uit andere "regions" komen? Voor de Scatterbug evoluties?
“Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say.”
Noorwegen. Volgens mij een andere regio dan NL.carepolice schreef op maandag 19 december 2022 @ 15:54:
Zijn er nog Tweakers die uit andere "regions" komen? Voor de Scatterbug evoluties?
Ik heb vandeweek een stuk of 50 man verwijderd dus voeg me gerust toe.
7404 3605 8209 (ElliotOgEmil)
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Welk gedeelte van Noorwegen? Verschil namelijk welke regio je bent 
https://docs.google.com/s...H_aE56j3GHDX_9UO/pubhtml#
https://imgur.com/a/F9FMS
Bergen (Hordaland heet nu VestlandC_V_S schreef op maandag 19 december 2022 @ 19:24:
Welk gedeelte van Noorwegen? Verschil namelijk welke regio je bent
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Denk dat je vooral online moet voor de andere vivillon patterns.
Sandstorm/Ocean/Icy Snow lijken mij de moeilijkste om te krijgen. Heb ook niemand gezien die dat nog aanbiedt ook
Sandstorm/Ocean/Icy Snow lijken mij de moeilijkste om te krijgen. Heb ook niemand gezien die dat nog aanbiedt ook
Nou ik heb het opgegeven, sinds de laatste update is er geen Pokemon meer te bekennen op de marinehaven in Den Helder waar ik werk, we lopen meestal 2 rondjes per dag tijdens de pauze maar geen spawns meer. Heb geprobeerd via de app dat duidelijk te maken maar geen succesMusicMaikel schreef op maandag 19 december 2022 @ 11:47:
[...]
Zie hem nu pas, maar zo te zien is het al gefixt. Ik had via andere bronnen inderdaad vernomen dat er wat problemen waren met de spawns en heb dit ook doorgegeven aan Niantic. Gelukkig vrij snel opgelost
Van die regio kan ik nog wel wat vrienden gebruiken. Verzoek verstuurd (YllwLdbttr)Rene schreef op maandag 19 december 2022 @ 19:55:
Bergen (Hordaland heet nu Vestland) --> Tundra is het dan.
Dat is ook ergens anders dan in UtrechtBarfman schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 17:30:
[...]
Nou ik heb het opgegeven, sinds de laatste update is er geen Pokemon meer te bekennen op de marinehaven in Den Helder waar ik werk, we lopen meestal 2 rondjes per dag tijdens de pauze maar geen spawns meer. Heb geprobeerd via de app dat duidelijk te maken maar geen succes
Overigens zijn dit soort updates niet iets waar Niantic controle over heeft in de basis. De maps worden direct uit OpenStreetMap gehaald en op basis daarvan worden spawnpunten toegekend. Op het moment dat in OSM is aangegeven dat er een gebied onveilig, onbereikbaar of een speciale functie heeft (zoals bijvoorbeeld onbereikbare eilanden of brandweerkazerne) dan wordt dat overgenomen in de database van Niantic en wordt er dus niets toegekend qua spawnpunten.
https://leekduck.com/penpal/
Bron voor vriendjes
Zelf nog op zoek naar Ocean en Sandstorm. De rest zou wel moeten lukken.
Bron voor vriendjes
Zelf nog op zoek naar Ocean en Sandstorm. De rest zou wel moeten lukken.
Israel is ook sandstorm. Die moeten niet zo moeilijk te vinden zijn.
Ocean is eigenlijk alleen Hawai. (Plus en aantal nietige eilandjes). Dat is veruit de lastigste.
Ocean is eigenlijk alleen Hawai. (Plus en aantal nietige eilandjes). Dat is veruit de lastigste.
https://pogotrainer.club/
Dit is ook een handige site.
Ik heb eerst ook gekeken op sites die speciaal voor Vivillon bedoeld waren, maar het nadeel daarvan is dat niemand meer 'continental' als vriend aanneemt. Is er iemand uit bv Tundra, dan accepteert zo iemand alleen nog maar Sun of Ocean. Kwestie van vraag&aanbod en marktwerking, zeg maar. Op die andere site heb je dat nadeel niet.
Dit is ook een handige site.
Ik heb eerst ook gekeken op sites die speciaal voor Vivillon bedoeld waren, maar het nadeel daarvan is dat niemand meer 'continental' als vriend aanneemt. Is er iemand uit bv Tundra, dan accepteert zo iemand alleen nog maar Sun of Ocean. Kwestie van vraag&aanbod en marktwerking, zeg maar. Op die andere site heb je dat nadeel niet.
Hier een screenshot met een screenshot van het gebied dat geen Pokémon spawns meer heeft, het is echt na de update gekomen want ik heb vanaf het begin dat Pokémon go uit kwam kunnen spelen in dit gebied. Vreemde is dan wel dat er wel ballonnen komen om de 6 uur. Rode punt is waar ik op dat moment liep :-)MusicMaikel schreef op woensdag 21 december 2022 @ 10:46:
[...]
Dat is ook ergens anders dan in UtrechtUtrecht was een dag na de reports opgelost, ik ga een poging voor je wagen! Heb je toevallig een screenshot o.i.d. waarop te zien is dat er niks spawnt?
Overigens zijn dit soort updates niet iets waar Niantic controle over heeft in de basis. De maps worden direct uit OpenStreetMap gehaald en op basis daarvan worden spawnpunten toegekend. Op het moment dat in OSM is aangegeven dat er een gebied onveilig, onbereikbaar of een speciale functie heeft (zoals bijvoorbeeld onbereikbare eilanden of brandweerkazerne) dan wordt dat overgenomen in de database van Niantic en wordt er dus niets toegekend qua spawnpunten.
Ballonnen staan helemaal los van de spawns, dus dat is in dat opzich wel logisch. Het enige waar ballonnen aan "gekoppeld" zijn is je daily spawn. Als die niet spawnt, krijg je de hele dag geen ballonnen.Barfman schreef op woensdag 21 december 2022 @ 14:24:
[...]
Hier een screenshot met een screenshot van het gebied dat geen Pokémon spawns meer heeft, het is echt na de update gekomen want ik heb vanaf het begin dat Pokémon go uit kwam kunnen spelen in dit gebied. Vreemde is dan wel dat er wel ballonnen komen om de 6 uur. Rode punt is waar ik op dat moment liep :-)
[Afbeelding] [Afbeelding]
Hoe zou het kunnen gebeuren dat je geen daily spawn krijgt?
Hoe het bij mij meestal gebeurd is dat ik de app niet afsluit aan het eind van de dag en de sessie in de ochtend van de dag er voor nog open staat. Het wil dan meestal een paar minuten duren voordat die daily spawn er is. Als ik een drukke ochtend/dag heb, komt dus die daily spawn pas rond 17:30 uur op mijn scherm te staan. M.a.w., 2 ballonnen gemistmat.hi.as schreef op woensdag 21 december 2022 @ 14:56:
Hoe zou het kunnen gebeuren dat je geen daily spawn krijgt?
Als speler van het eerste uur In 2018 gestopt, en gister weer eens opnieuw geïnstalleerd in een poging weer meer te gaan wandelen. Ik zie enorm veel aanpassingen en verrijkingen. Vooral dat je nu kunt zoeken op type en de minder cryptische appraisals bevallen me.
Toen ik stopte heb ik al mijn betere pokemon naar mijn vriendin getransfert dus zit nu met mijn Level37 met een redelijk waardeloze groep monsters. Maar ik zal zien hoe lang ik het nu weer leuk vind.
Ik heb begrepen me nu vooral druk te moeten maken over postcards vanuit de rest van de wereld.
Toen ik stopte heb ik al mijn betere pokemon naar mijn vriendin getransfert dus zit nu met mijn Level37 met een redelijk waardeloze groep monsters. Maar ik zal zien hoe lang ik het nu weer leuk vind.
Ik heb begrepen me nu vooral druk te moeten maken over postcards vanuit de rest van de wereld.
Daily spawns krijg ik wel, maar dat is thuis voordat ik naar het werk ga. Thuis en onderweg op de fiets heb ik geen problemen, maar zodra ik de brug over ga van de marinehaven verdwijnen de Pokémon allemaal tegelijk.MusicMaikel schreef op woensdag 21 december 2022 @ 14:50:
[...]
Ballonnen staan helemaal los van de spawns, dus dat is in dat opzich wel logisch. Het enige waar ballonnen aan "gekoppeld" zijn is je daily spawn. Als die niet spawnt, krijg je de hele dag geen ballonnen.
Heb je er nog een paar over uit 2016 of 2017? Die kan je binnenkort gegarandeerd lucky traden, misschien kan je er iets met meer waarde voor terugkrijgenfrickY schreef op woensdag 21 december 2022 @ 16:22:
Toen ik stopte heb ik al mijn betere pokemon naar mijn vriendin getransfert dus zit nu met mijn Level37 met een redelijk waardeloze groep monsters.
https://pokemongolive.com/post/winter-holiday-part-2-2022Pokémon GO schreef op dinsdag 20 december 2022:
(...)
A Lucky exchange!
The number of guaranteed Lucky Pokémon a Trainer can receive in a trade has been increased from 10 to 15! And starting now, if you trade a Pokémon that has spent time in a Trainer’s Pokémon storage since 2017, it is guaranteed to become a Lucky Pokémon until the limit is reached! This change is permanent and will stay active going forward.
(...)
NB nog niet nu meteen beginnen met traden, even wachten tot zaterdag:
https://twitter.com/NianticHelp/status/1605684536385454081Niantic Support tweette op woensdag 21 december 2022 @ 23:00:
Trainers, we'd like to clarify that the guaranteed Lucky Trade with 2017 Pokémon update will be live with the start of the Winter Wonderland event on December 24, 2022 at 10am local time and not with the start of the Winter Holiday Part 2 event.
Ik heb hem voor je bij de Community Manager van Niantic neergelegd en men heeft aangegeven dat er in de komende tijd een update voor de map aan komt. Hopelijk zit jouw stukje daar ook bijBarfman schreef op woensdag 21 december 2022 @ 22:24:
[...]
Daily spawns krijg ik wel, maar dat is thuis voordat ik naar het werk ga. Thuis en onderweg op de fiets heb ik geen problemen, maar zodra ik de brug over ga van de marinehaven verdwijnen de Pokémon allemaal tegelijk.
Ocean en Sandstorm mis ik inderdaad nog.hneel schreef op woensdag 21 december 2022 @ 11:55:
Israel is ook sandstorm. Die moeten niet zo moeilijk te vinden zijn.
Ga wel even koekeloeren voor Israel en Cyprus is ook Sandstorm zie ik net.
Oke top man, we wachten het afMusicMaikel schreef op donderdag 22 december 2022 @ 08:56:
[...]
Ik heb hem voor je bij de Community Manager van Niantic neergelegd en men heeft aangegeven dat er in de komende tijd een update voor de map aan komt. Hopelijk zit jouw stukje daar ook bij
Heb je toegevoegd. Je kan zelf de laatste x toevoegen, denk dat je daar het meeste kans maakt actieve mensen te vinden.Highfeed schreef op woensdag 21 december 2022 @ 21:08:
Kan wel wat actieve friends gebruiken die wel Gifts sturen en ontvangen. Ik heb mij zelf aangemeld voor dat lijstje. Ik weet alleen niet wie er in dat lijstje actief is. Weet niet of iemand mij kan toevoegen via de lijst als ik erin sta?Alvast bedankt!
Pakjes sturen doe ik normaal dagelijks maar gezien jan en alleman nu kado's opent voor die vlinder, heb ik er 60 per dag open staan., Dus het is een round Robin rotatie want zoveel kadootjes verzamel ik niet op een dag. :-)
Sandstorm had ik toevallig al voor deze introductie in mijn friendlist, iemand uit kazachstan.C_V_S schreef op donderdag 22 december 2022 @ 09:30:
[...]
Ocean en Sandstorm mis ik inderdaad nog.
Maar met Ocean wens ik je succes, deze heb ik ook nog niet en mensen op hawaii en die andere mini eilandjes worden overspoelt met friend requests.
Open hem maar als het jou het beste uitkomt
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
kan vandaag wel noem maar een tijd.Statiegeld schreef op maandag 26 december 2022 @ 11:21:
@reteppd @Melkaz @Ruudox @Staip @ChrisW
Ik heb een Kerstcadeautje voor jullie: Best Friends status
Jullie zijn 1 interactie met mij verwijderd van Best Friends, wanneer zullen we openen met een Lucky Egg?
@FMBEE met jou bijna ook: 2 interacties verwijderd.
[Afbeelding]
Wordt een mooie lading XP voor jou zo te zien.
[ Voor 3% gewijzigd door Ruudox op 26-12-2022 11:51 ]
Hoe dan? Je opent of stuurt nooitStatiegeld schreef op maandag 26 december 2022 @ 11:21:
@reteppd @Melkaz @Ruudox @Staip @ChrisW
Ik heb een Kerstcadeautje voor jullie: Best Friends status
Jullie zijn 1 interactie met mij verwijderd van Best Friends, wanneer zullen we openen met een Lucky Egg?
@FMBEE met jou bijna ook: 2 interacties verwijderd.
[Afbeelding]
Merci!Melkaz schreef op maandag 26 december 2022 @ 11:35:
[...]
Open hem maar als het jou het beste uitkomtXP interesseert mij niet meer
1 miljoen er bij, mag niet klagen inderdaad. Jammer dat er nooit meer een volledige Double XP event zal komen en je 400.000xp per persoon kan krijgen, anders had ik ze bewaardRuudox schreef op maandag 26 december 2022 @ 11:51:
[...]
kan vandaag wel noem maar een tijd.
Wordt een mooie lading XP voor jou zo te zien.
Ik stem het ook graag met de rest af, scheelt mij een hoop eitjes
Heb jullie even een PB gestuurd.
Je hebt helemaal gelijk, sommige mensen ben ik enorm aan het verwaarlozen
Heb 100+ Tweakers in m'n friends list staan en mijn prio ligt op dit moment in het behalen van Best Friends status in etappes: alle mensen die ongeveer op hetzelfde aantal resterende interacties liggen probeer ik actief naar BF te tillen, en als zo'n batch klaar is ga ik door met de volgende.
Heb je zojuist een gift gestuurd
Via pokeraid kun je nu ook zien wie welke regio heeft dus hier vrienden maken uit de regio die je nog moet 😁C_V_S schreef op donderdag 22 december 2022 @ 09:30:
[...]
Ocean en Sandstorm mis ik inderdaad nog.
maak niet van jouw verwachting mijn verplichting
eindelijk genoeg voor level 42 moet ik nog 3 varianten van eevee haha. ik heb ook geen idee welke 3. 1 is in ieder geval dat die best friends moet zijn geloof ik.
Ik heb voor mijn zoontje gewoon een lijstje bijgehouden met welke hij al had (opnieuw gedaan terwijl hij lvl 42 was) . Zoek even op eeveelutions met hoe je ze kan krijgen.jaydenjarno schreef op dinsdag 27 december 2022 @ 07:56:
eindelijk genoeg voor level 42 moet ik nog 3 varianten van eevee haha. ik heb ook geen idee welke 3. 1 is in ieder geval dat die best friends moet zijn geloof ik.
Uit mijn hoofd:
- vaporeon, flareon en jolteon: random uit gewone evolutie
- espeon en umbreon: 10 km als buddy en dan overdag of 's nachts evolueren
- leafeon: mossy lure gebruiken (dichtbij de stop staan als je evolueert)
- glaceon: glacial lure
- sylveon: 70 hartjes als buddy verzamelen. Dat is ongeverr halverwege best buddies dacht ik (edit: dat is great buddies)
Als je de evolutie al een keer gedaan hebt, zie je de geëvolueerde vorm als je aan bepaalde voorwaarden voldoet (bijv na 10 km buddy zie je overdag espeon, 's nachts umbreon). Als je ze nog niet had, zie je wel de silhouetten, maar is het iets lastiger te herkennen welke het is.
[ Voor 9% gewijzigd door gwystyl op 27-12-2022 08:16 ]
wow dank je wel
das handig om te weten. IK moet in ieder geval die lures nog en dan umbreaon en sylveon. nog even wat te doen dus haha. thanx
das handig om te weten. IK moet in ieder geval die lures nog en dan umbreaon en sylveon. nog even wat te doen dus haha. thanx
Je kan natuurlijk ook even checken of je voor alle eeveelutions de nametrick al gebruikt heb. Als je de juiste naam invoert én deze specifieke eeveelution nog niet via de nametrick geëvolueerd hebt verandert het silhouet:jaydenjarno schreef op dinsdag 27 december 2022 @ 08:18:
wow dank je wel
Rainer (for Vaporeon)
Sparky (for Jolteon)
Pyro (for Flareon)
Tamao (for Umbreon)
Sakura (for Espeon)
Rea (for Glaceon)
Linnea (for Leafeon)
Kira (for Sylveon)
Huh, wéér een 0 IV? 
:strip_exif()/f/image/oxVlgC97U2IBRUXQj7owpCSp.jpg?f=fotoalbum_large)
Edit: en dan ook deze hebben
:strip_exif()/f/image/oxVlgC97U2IBRUXQj7owpCSp.jpg?f=fotoalbum_large)
Edit: en dan ook deze hebben
[ Voor 33% gewijzigd door Statiegeld op 29-12-2022 13:38 ]
Het allerbeste voor 2023 dat jullie maar veel HUNDO, SHUNDO en NUNDO mogen vangen
- G_Dragon
- Registratie: April 2007
- Laatst online: 21-11 16:57
Whatever you do, do it well.
Topicstarter
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Leuk hoe ze Scatterbug op deze manier in het spel gestopt hebben, maar hopelijk komt er snel een update zodat je direct alle postcards kan verwijderen.
Je kan nadat je een postcard gepind hebt, deze direct weer unpinnen. Dan telt 'ie wel voor je Scatterbug-medailles maar komt 'ie niet meer in je verzamelingRaem schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 09:35:
Leuk hoe ze Scatterbug op deze manier in het spel gestopt hebben, maar hopelijk komt er snel een update zodat je direct alle postcards kan verwijderen.
Ik zie liever een update waarbij je permanent 40 (meer is beter
gewoon meteen als je 1 pint kun je direct unpinnen met het zelfde knopje.. telt gewoon mee voor je scatterbugRaem schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 09:35:
verder uitermate vervelende manier om scatterbug het spel in te brengen, er zijn gewoon geen mensen meer die nog xp vriendjes willen zijn met mij
Vanwege mijn werk kom ik al een tijdje bij een voor mij nieuwe Gym. Ik probeer deze te legen, maar gelijk na een ronde zijn alle Pokemons weer 100%. Dat kan 1 dag gebeuren, maar zie het nu al gedurende 2 weken.
Hoe krijg je dit voor elkaar? Zit je 24/7 deze Gym te monitoren, of wordt er een 'illigaal' tooltje gebruikt?
Wat is het nut? Je wilt toch ook uit een Gym gegooid worden voor de Coins?
Hoe krijg je dit voor elkaar? Zit je 24/7 deze Gym te monitoren, of wordt er een 'illigaal' tooltje gebruikt?
Hattrick: Thorgal Eagles
Mensen krijgen een pop-up op mobiel met pokemon x wil een berry als je ze aanvalt en gaan ze met golden berry,s gooien zodat HP op max blijft dat doen ze vaak als jij 2 rondjes hebt gedaan.bregweb schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 12:32:
Vanwege mijn werk kom ik al een tijdje bij een voor mij nieuwe Gym. Ik probeer deze te legen, maar gelijk na een ronde zijn alle Pokemons weer 100%. Dat kan 1 dag gebeuren, maar zie het nu al gedurende 2 weken.
Als je een compleet rondje doet en er zitten 6 spelers in krijgt iedereen dus de melding, per speler kan je 10 golden berry,s gebruiken gezien je een volledig rondje hebt gedaan kunnen ze mintens 60 golden berry,s gebruiken.
Als je een gym wil legen moet je ze 1 voor 1 eruit tikken zodat niet iedereen de melding krijgt.
Steeds val je 1 pokemon aan en na de aanval ga je eruit en dan weer erin om opnieuw aan te vallen.
Als je ineens ziet dat er 11 golden berry,s gebruikt zijn terwijl je steeds aanvalt weet je dat het een mogelijke cheater is met meerdere accounts in de gym.
Ze doen het vanwege golden gym badge, of hebben elders al 50 coins gehaald en willen erin blijven.
Helaas hebben vandaag de dag veel spelers een alt zodat ze zichzelf eruit halen voor de coins.
Note: Ik stop meteen zodra ik zie dat iemand 1 golden berry erin heeft gegooid en probeer het later wel opnieuw.
[ Voor 30% gewijzigd door mr_evil08 op 03-01-2023 13:09 ]
WP | SP, Daikin FTXM35M/RXM35M
Je kunt notificaties instellen zodra je Pokémon uit een gym dreigt te gaan. Bij een redelijk volle gym haal ik Pokémon er altijd één voor één uit zodat je minder kans hebt dat diegene een Golden Razz erop gooit.bregweb schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 12:32:
Kom je er ook altijd rond dezelfde tijd langs om aan te vallen? Dat kan degene in de gym natuurlijk ook opvallen, om het dan op die tijdstippen in de gaten te houden.
Het kan zijn dat diegene al 50 coins uit een andere gym krijgt en in deze gym wilt blijven om hem goud te halen. Nieuwe gyms probeer ik meestal na een paar weken pas actief goud te halen zodra de meeste mensen uit de buurt hem al goud hebben.
Daar heb ik een oplossing voor door thuis te werken, je haalt ze dan op tijden eruit dat net iedereen is begonnen met werken en naar school is.Raem schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 13:00:
[...]
Het kan zijn dat diegene al 50 coins uit een andere gym krijgt en in deze gym wilt blijven om hem goud te halen. Nieuwe gyms probeer ik meestal na een paar weken pas actief goud te halen zodra de meeste mensen uit de buurt hem al goud hebben.
Wat kan je met een goude gym badge? Puur voor heb, of krijg je nog iets?
Meer rewards als je de gym spin'd.melst90 schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 13:30:
Wat kan je met een goude gym badge? Puur voor heb, of krijg je nog iets?
Zie je trouwens aan de achtergrondkleur van de items, bij mij rood voor Team bonus (Valor user spin'd rode gym), en geel voor gold level bonus items.
[ Voor 25% gewijzigd door Slaut op 03-01-2023 13:34 ]
Duidelijk, dat verklaart dan gelijk waarom ik bij de ene gym meer krijgt dan bij de andere!
Thanks!
Ik kom aan, en alle Pokemon zijn 100%. dan doe ik 1 ronde en als ik ronde 2 wil beginnen zijn 4 van de 5 weer 100 %. Dat was mijn ervaring vandaag.Raem schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 13:00:
[...]
Je kunt notificaties instellen zodra je Pokémon uit een gym dreigt te gaan.
Ach, ik doe 1 ronde tegen max pokemons en pak daardoor veel punten en laat het dan maar zo. Uiteindelijk komt die golden badge dan ook
Hattrick: Thorgal Eagles
Oef eindelijk een nuttige pokemon die ga ik zeker doen, weer of geen weer.
3x Catch XP? Dus met een Lucky Egg 6x XP? Jezus ik ga proberen vrij te krijgen van werk die zaterdag om als een gek 10k XP raids te gaan doen.
Level 50 here I come
Level 50 here I come
Was Larvitar een beetje te gooien? Met 6k+ xp per catch gaat dat een stuk sneller dan legendary raids.
Raids? In die tijd kun je beter excellents gooien a 7k xp per catch. Nog meer als je een max level mega hebt.Statiegeld schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 21:54:
3x Catch XP? Dus met een Lucky Egg 6x XP? Jezus ik ga proberen vrij te krijgen van werk die zaterdag om als een gek 10k XP raids te gaan doen.
Level 50 here I come
[ Voor 5% gewijzigd door Raem op 04-01-2023 22:16 ]
Ik kan nog wel wat XL candy gebruiken. Wil een 100% tyranitar maxen. Die mega aerodactyl moet ik tegen die tijd wel op max maga level kunnen hebben.
Effe iets anders: wie weet hoe het precies zit met friend levels en tijdzone's? Wat ik bedoel is: stel je bent vriendjes met iemand uit bv Taiwan, en je opent een pakje om bv 23:00. Dan is het vooor hem al een andere datum dan voor jou. Hoe zit het in dat geval met de telling van friendship level en die 'blauwe gloed'.
Of stel: jij opent een pakje van een vriend uit de vs. Friendship level gaat omhoog. Blauwe gloed. Je stuurt hem ook een pakje terug. Dat opent hij vervolgens om 01:00 nederlandse tijd. Dat is voor hem dezelfde dag, maar voor jou een nieuwe dag. Verhoogt dat het level dan of niet? En volgende ochtend wel of geen blauwe gloed?
Of stel: jij opent een pakje van een vriend uit de vs. Friendship level gaat omhoog. Blauwe gloed. Je stuurt hem ook een pakje terug. Dat opent hij vervolgens om 01:00 nederlandse tijd. Dat is voor hem dezelfde dag, maar voor jou een nieuwe dag. Verhoogt dat het level dan of niet? En volgende ochtend wel of geen blauwe gloed?
Bij mij komen die notificaties toch altijd bijzonder laat, idem van raid invites... Nu ja, hier heb ik er nooit last van. Ik kan een 6x gym zonder problemen legen, zo telkens stoppen lijkt me vermoeiend, maar verklaart wel waarom ik soms uit een gym gegooid wordt en de rest niet.Raem schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 13:00:
[...]
Je kunt notificaties instellen zodra je Pokémon uit een gym dreigt te gaan. Bij een redelijk volle gym haal ik Pokémon er altijd één voor één uit zodat je minder kans hebt dat diegene een Golden Razz erop gooit.
Kom je er ook altijd rond dezelfde tijd langs om aan te vallen? Dat kan degene in de gym natuurlijk ook opvallen, om het dan op die tijdstippen in de gaten te houden.
Wat wel is: als ze allemaal full health zijn zitten ze er ofwel nog maar net in (gemakkelijk te checken), ofwel een golden berry gekregen, waarschijnlijk omdat ze inderdaad al 50 coins gehad hebben en het een dagje langer willen houden. Gouden gym rewards vind ik beetje overroepen. Want als je er van huis aankunt zal dat binnen de 2 weken al het geval zijn, en anders spin je dat ding toch niet zo vaak.
Ik doe het inderdaad ook niet voor de rewards. Meer gewoon voor de fun en om mijn overtollige besjes een doel te geven. Je krijgt er toch weer wat stardust voor als je besjes voert.Lointje schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 10:43:
[...]
Gouden gym rewards vind ik beetje overroepen. Want als je er van huis aankunt zal dat binnen de 2 weken al het geval zijn, en anders spin je dat ding toch niet zo vaak.
Zit nu op 80 gouden gyms. Op naar de 100!
Tip: val poke 1 aan, na hem verslagen te hebben stop je en val je weer aan. Wederom stoppen, en nu kun je hem eruit meppen. Tenzij iemand aan het deffen is, maar die kan max 10 gouden berries voeren per half uur. Zo gooi je ze er een voor een uit.bregweb schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 14:08:
[...]
Ik kom aan, en alle Pokemon zijn 100%. dan doe ik 1 ronde en als ik ronde 2 wil beginnen zijn 4 van de 5 weer 100 %. Dat was mijn ervaring vandaag.
Ach, ik doe 1 ronde tegen max pokemons en pak daardoor veel punten en laat het dan maar zo. Uiteindelijk komt die golden badge dan ook
Zijn het vaak dezelfde spelers in een gym is het leuk het zo aan te pakken. Gouden bessen zijn niet oneindig.....op een keer zijn ze echt op ;-)
Iets dat ik niet zo snel terug kan vinden, mag ik van de Tweakers Pokémon Go lijst (door TheTinusNL) gewoon mensen uitnodigen vriend te worden ?
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Zeker, daar is die voor bedoeld!DukeBox schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 15:30:
Iets dat ik niet zo snel terug kan vinden, mag ik van de Tweakers Pokémon Go lijst (door TheTinusNL) gewoon mensen uitnodigen vriend te worden ?
@mat.hi.as Top, ik heb wat plaatsgenoten uitgenodigd
(en mijzelf ook toegevoegd aan de lijst)
Blijkbaar heb het in 2016 ooit eens geïnstalleerd maar niets mee gedaan (na 1 enkele pokemon gevangen te hebben), 2 maanden geleden opgepakt omdat de kinderen het wilden spelen.. vind het nu heerlijk om met een doel een lekkere wandeling van een paar km te maken, meestal alleen, soms met zijn 4-en (zelfs als het weer niet meezit).
Blijkbaar heb het in 2016 ooit eens geïnstalleerd maar niets mee gedaan (na 1 enkele pokemon gevangen te hebben), 2 maanden geleden opgepakt omdat de kinderen het wilden spelen.. vind het nu heerlijk om met een doel een lekkere wandeling van een paar km te maken, meestal alleen, soms met zijn 4-en (zelfs als het weer niet meezit).
[ Voor 4% gewijzigd door DukeBox op 06-01-2023 16:49 ]
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik er nooit naar kijk. De 0-0-0 stats worden bij mij dus gewoon weggestuurd zonder dat ik het weet.
De kans is 1/4000 Pokémon als ik het goed bereken, dus 3 op een maand is veel 'geluk'.
De kans is 1/4000 Pokémon als ik het goed bereken, dus 3 op een maand is veel 'geluk'.
Schijnbaar zit Kecleon na CD in het spel. Zit verstopt in Pokestops.
melst90 schreef op zaterdag 7 januari 2023 @ 09:33:
Schijnbaar zit Kecleon na CD in het spel. Zit verstopt in Pokestops.
[ Voor 1% gewijzigd door sixtiek op 07-01-2023 10:14 . Reden: Added spoiler tags ]
Ben hier net sinds 1 januari mee begonnen. Net de eerste shiny binnen. Is hier iets speciaals mee of is het gewoon voor de fun?
Het is maar net wat je met het spel wilt. Voor veel mensen is dit één van de leukste delen van het spel, shinies 'hunten'. Maar ze doen niet meer damage met raids of pvp, het is alleen visueel.bennieeee schreef op zaterdag 7 januari 2023 @ 14:56:
Ben hier net sinds 1 januari mee begonnen. Net de eerste shiny binnen. Is hier iets speciaals mee of is het gewoon voor de fun?
Net als 100 IVs / 4 sterren Pokémon is het puur een 'flex', maar ze zijn wel zeldzamer dan de normale versie.bennieeee schreef op zaterdag 7 januari 2023 @ 14:56:
Edit: welkom in dit draadje trouwens! Voor de meeste van je vragen kun je in de openingspost een antwoord vinden, en anders hier gewoon stellen.
Kijk ook even naar deze info, kun je mede-Tweakers toevoegen en zo Gifts uitwisselen: de makkelijkste manier om aan veel XP te komen.
[ Voor 34% gewijzigd door Statiegeld op 07-01-2023 16:06 ]
Statiegeld schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 17:31:
En het is weer eens raak. Ben ik de enige die zo vaak 'nundo's' vang? Dit is de 3e in een maand tijd, en heel actief ben ik nou ook niet geweest in december.
[Afbeelding]
Lijkt er bijna wel op. Voel een name change aankomen voor jeStatiegeld schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 17:31:
En het is weer eens raak. Ben ik de enige die zo vaak 'nundo's' vang? Dit is de 3e in een maand tijd, en heel actief ben ik nou ook niet geweest in december.
[Afbeelding]
Chespin event: nutteloze Pókemon naar het schijnt maar ik heb er toch maar weer 336 gevangen.
Van die 336 waren er 10 shiny en het viel me op dat die allemaal in het eerste uur verschenen, pak en beet binnen de eerste 100 catches.
Misschien is het algemeen bekend maar ik vraag me af of de shiny rates alleen het eerste uur zo hoog zijn, en daarna terug gaan naar normaal?
Van die 336 waren er 10 shiny en het viel me op dat die allemaal in het eerste uur verschenen, pak en beet binnen de eerste 100 catches.
Misschien is het algemeen bekend maar ik vraag me af of de shiny rates alleen het eerste uur zo hoog zijn, en daarna terug gaan naar normaal?
Volledige 3 uur van de cd is shiny rate 1 op 25.. daarnaast is het dus nog steeds RNGStatiegeld schreef op zaterdag 7 januari 2023 @ 17:06:
Chespin event: nutteloze Pókemon naar het schijnt maar ik heb er toch maar weer 336 gevangen.
Yess!!! Pokedex Hoenn vol inclusief een platinum badge!
Gefeliciteerd! Waar heb je relicanth vandaan??melst90 schreef op zaterdag 7 januari 2023 @ 18:34:
Yess!!! Pokedex Hoenn vol inclusief een platinum badge!
Hier ook Hoenn compleet!
Relicanth heb ik geruild met iemand die een ticket had voor Safari Zone Liverpool. Tropius en Torkoal geruild met mensen die ze op vakantie hadden gevangen. De rest is volgens mij hier allemaal te vangen.
Relicanth heb ik geruild met iemand die een ticket had voor Safari Zone Liverpool. Tropius en Torkoal geruild met mensen die ze op vakantie hadden gevangen. De rest is volgens mij hier allemaal te vangen.
Geruild met iemand, geen idee wie😅Indicatie schreef op zaterdag 7 januari 2023 @ 21:31:
[...]
Gefeliciteerd! Waar heb je relicanth vandaan??
Iemand al kecleon gezien/gevangen?
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Yess, gister gelijk na CD. Nu wat lastiger te vinden.ZeRoC00L schreef op zondag 8 januari 2023 @ 16:41:
Ja. Stuk of 50 stops gedraaid toen had ik 'm. Nu van Hoenn alleen nog Relicanth.En het lijkt erop alsof die tijdens de Hoenn tour alleen in 10km eieren zit. Beetje teleurstellendZeRoC00L schreef op zondag 8 januari 2023 @ 16:41:
Ik heb nog problemen met Ocean en Sandstorm
Ocean pas 1 x gehad en Sandstorm nul mensen in mijn lijst. Alles wat ik toegevoegd had verwijderde mij direct. Waarschijnlijk omdat ik uit Continental kom
Ocean pas 1 x gehad en Sandstorm nul mensen in mijn lijst. Alles wat ik toegevoegd had verwijderde mij direct. Waarschijnlijk omdat ik uit Continental kom
Ocean lukt bij mij ook nog niet, net als Sun. Sta bij beide nog op 0. Heb wel wat mensen toe kunnen voegen, maar die verwijderen je inderdaad vrij snel weer of sturen (nog) geen gifts. Moet ook nog 1x Savanna.
Sandstorm had ik wel vrij snel. Schijnbaar had ik via raids al een aantal mensen met Sandstorm gifts.
Sandstorm had ik wel vrij snel. Schijnbaar had ik via raids al een aantal mensen met Sandstorm gifts.
Zit zelf nog met Icy Snow/Ocean/Sandstorm maar denk niet dat ik er super veel moeite ga insteken meer 
Met Kecleon heb ik ook de platinum badge te pakken, tropius/torkoal al een lange tijd geleden gerolen en Relicanth was tijdens Pokemon Worlds 2019 in Washington een research task lokaal dus daar heb ik er toen een paar van gevangen
Met Kecleon heb ik ook de platinum badge te pakken, tropius/torkoal al een lange tijd geleden gerolen en Relicanth was tijdens Pokemon Worlds 2019 in Washington een research task lokaal dus daar heb ik er toen een paar van gevangen
- G_Dragon
- Registratie: April 2007
- Laatst online: 21-11 16:57
Whatever you do, do it well.
Topicstarter
Ik heb inmiddels twee kecleon's gevangen maar beide erg slechte stats dus hoop snel een betere te vangen, heb nu wel de eerste 3 Pokédexen compleet (Kanto, Johto en Hoenn )
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Friendship codes uitwisselen? dat kan hier!
Friendship codes uitwisselen? dat kan hier!
:strip_exif()/f/image/n9KMleHgRqf1aWtxC6UUqScO.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/DniekYtUkxgyhC5mz9WhRQ3O.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/3tkX7uRJijWKsfZZNjW2Kn7l.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/grNn6s01aMAPXV6iyePdBA3g.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/hdwqA4HUc78en24fwCAcn1rP.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qxdHTf6qwL7WDHNkjtpbcLsk.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ZbQBmFnUQneBNA9eYP22FkJn.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/WWU5pExnxdZZHPB3LpCW75Qq.jpg?f=fotoalbum_large)