Autofan1985 schreef op woensdag 14 december 2022 @ 08:47:
Strikt genomen mag je maar 1 account per speler hebben, maar meer accounts wordt gedoogd. Zo heb ik er zelf ook 2, maar heb bewust mijn tweede account een andere kleur gegeven (geel, main is blauw) om dit soort zaken te voorkomen. Bijkomend voordeel is dat ik mezelf eens uit een gym kan tikken als anderen dat niet doen.

Iedereen even bijvoeren behalve mezelf en geregeld.
Dus mag het: officieel niet. Daarentegen gebeurt het vaak genoeg (zeker ook met raids) en mits men er normaal mee om gaat heeft eigenlijk ook niemand er problemen mee is mijn ervaring. Echter begrijp ik uit jouw verhaal dat dat laatste stuk dus ontbreekt.
Dat gebeurd veelvuldig, zo beetje elk serieuze Pokemon go speler heeft wel een 2e account.
Het wordt gedoogt omdat men niet kan bewijzen dat er 1 speler op 2 accounts zit want het kan net zo goed een gezinslid zijn, spelers hebben vaak op privé en werkmobiel 1 account zodoende valt het niet op en met verschillende namen.
Het verzieken van gym,s gebeurd niet zoveel, meeste spelers doen precies zoals jou als jezelf eruit kicken als niemand het doet en raid support bij te weinig spelers en natuurlijk met jezelf traiden voor betere IV,s of lucky,s.
Gym shaving gebeurd ook veelvuldig hier, halen hun eigen account eruit en laten de rest zitten...
@
Dj Neo Ziggy
Als spelers 3 accounts hebben voor 1 team dan hebben ze ook altijd een extra account in ander team om hunzelf eruit te halen.
Je kan hem reporten maar dan zul je fysieke foto,s en exact datum/tijden moeten hebben en hopen dat meerdere spelers hem rapporteren dan doen ze daar echt wel wat aan.
[
Voor 26% gewijzigd door
mr_evil08 op 15-12-2022 18:49
]