Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:45

hneel

denkt er het zijne van

Bijna alle stops die ik kan zien zijn nu geel. Hier en daar een enkele blauwe.

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:44

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ah ik vond het er al vaag uitzien. Ik dacht eerst dat een nog niet gedraaide blauw met cirkel was en de rest oranje, maar ik zag later dat het toch een andere kleur was. Ik heb al zo'n kleine vage Pokémon gezien die me volgt, dus we gaan wel zien wat daar mee kan. Ik vermoed dat we die op een gegeven moment kunnen vangen na het verzamelen van genoeg muntjes (= veel gouden stops spinnen)

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Net waren ze even allemaal blauw. En nu zijn de meeste weer geel. Maar opnieuw spinnen levert gen nieuwe munt op.

(Mijn persoonlijke theorie is trouwens dat er te allen tijde stops worden gereserveerd voor Giovanni en zijn decoys, of er nu zo'n event gaande is of niet, en dat je om die reden op die stops dan ook gedurende die ene dag geen rocket grunts ziet. Misschien is er met de stops die nu blauw blijven ook zoiets aan de hand)

• skassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-11 16:09
#durftevragen

Gisteren kwam dit in beeld rond 23:30. Er gebeurde verder niets maar zijn er meer die dit gezien hebben????

Zie muntje of koekje bij Squirtle

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Owlou_eBfiZ68tXZKiPWarkh_ps=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Rb1W29gYhGdVZw5IniKJWbec.jpg?f=fotoalbum_large

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

• MsD
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01:52

MsD

Het is allemaal nog vaag hoor 😋

Wel waanzinnig veel items bij het draaien, zit continue vol. Gooi je gewoon even 100 rode ballen weg om opnieuw een stop te kunnen draaien, en twee stops later weer... Grappig.

Meer info (soort van, dan) hier :

https://pokemongohub.net/...oin-appear-in-pokemon-go/
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NETN5xlucdU7NVdX8_mAdao2fSk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QW7VFSebIgurRiqeS9lYZnyW.jpg?f=fotoalbum_large

Vandaag Miltank :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Indicatie
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 19-11 08:39
[b]G_Dragon in "[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 6"G_Dragon schreef op zondag 6 november 2022

Vandaag Miltank :)
En mijn eerste 2 waren al shiny. Speel bijna nooit pvp, maar van deze blauwe koe heb je nooit genoeg.
Kijken hoeveel ik er nog kan binnenhalen.

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:55
Hier nog 0 blauwe koeien en heb ondertussen een winning streak van 36...

Die willpower cup is echt fantastisch met umbreon -> rapidash -> mandibuzz. Mooi team :p

Een tekort aan ballen hebben we ook nooit meer zolang die gouden stops er zijn. Tot nu toe 4 van die coins gekregen.

Gisteren toch nog 2 dragonites kunnen krijgen. Tussendoor snel even paar dratinis kunnen vangen. Ook 2 shiny. Geen super iv helaas, maar toch altijd welkom.

• Statiegeld
  • Niet online
IntToStr schreef op zondag 6 november 2022 @ 15:29:
Hier nog 0 blauwe koeien en heb ondertussen een winning streak van 36...

Die willpower cup is echt fantastisch met umbreon -> rapidash -> mandibuzz. Mooi team :p

Een tekort aan ballen hebben we ook nooit meer zolang die gouden stops er zijn. Tot nu toe 4 van die coins gekregen.

Gisteren toch nog 2 dragonites kunnen krijgen. Tussendoor snel even paar dratinis kunnen vangen. Ook 2 shiny. Geen super iv helaas, maar toch altijd welkom.
Dag is voorbij en ik heb 0 blauwe koeien gezien. Winning streak van 27 en in totaal 60 overwinningen binnengesleept vandaag met genoeg Miltank spawn rewards....

Heb veel kont geschopt met een perfecte Umbreon, Machamp en een bagger Deoxys defense form, en heb een heleboel Rapidash en Mandibuzz langs zien komen, al dan niet in combinatie met een Umbreon.
Toevallig dat mijn Umbreon en Machamp 2 van de 4 Pokémon zijn perfect voor Great League én deel konden nemen aan deze cup.

Vandaag tevens de laatste 15 XL Giratina candy bij elkaar gesprokkeld om m'n 100 IV te maxen. Geen blauwe koe maar dat maakte de dag toch goed.

Die gouden stops zijn bizar voor items inderdaad, benieuwd of ze dit gaan nerfen. Heb honderden Pokéballs en potions weg moeten gooien omdat ze maar bleven komen.

En die Dratini raid day van gisteren was ook zeer welkom: een 15/15/13 en 2 shinies binnen weten te slepen.

Samen met het Halloween event was de afgelopen week een ouderwets leuke PoGo ervaring.

[ Voor 13% gewijzigd door Statiegeld op 06-11-2022 21:05 ]

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20:57
MusicMaikel schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 19:59:
@Ruudox Zou jij wellicht mijn gift kunnen openen zodat ik die morgen tijdens Community Day kan openen voor de dubbele XP?
Wil hem rond 14:00 uur openen.
Sorry ik lees je bericht nu pas was het hele weekend weg. en ik heb net wel wat gifts geopend en ik was wel met 1 best buddy geworden. (had een datum van 4 november in de naam staan)

• Indicatie
Uiteindelijk blijvenn steken op 2 blauwe koeien. Had er al 2, dus nu 4 om in gyms te stoppen.

Dratini day heeft mijn roze wurmen aantal verdubbeld naar 12. Op zich fijn zo'n CD waarvan je de shiny al hebt. Hoef je niet per se veel te vangen.

• Statiegeld
  • Niet online
Met de volgende Tweakers ben ik 20 dagen of minder verwijderd van Best Friends status:

- @Diseasedje
- @sniekp
- @MKoole
- @Melkaz
- @RowanTheMan
- @Staip
- @reteppd
- @LazySod
- @FMBEE
- @Danniet70
- @ChrisW

Ik ga proberen jullie allemaal op eenzelfde aantal resterende gift dagen te krijgen om daarna richting die Best Friend status te gaan. Aangezien er geen Double XP event op de agenda staat hoeven we daar niet op te wachten. Vind het wel zo chique om op een bepaalde dag alles te openen zodat we allemaal een eitje in kunnen zetten ;)

• mr_evil08
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:59
Statiegeld schreef op zondag 6 november 2022 @ 21:02:
[...]

Die gouden stops zijn bizar voor items inderdaad, benieuwd of ze dit gaan nerfen. Heb honderden Pokéballs en potions weg moeten gooien omdat ze maar bleven komen.
Die gele stops waren maar tijdelijk en is al voorbij.

WP | SP, Daikin FTXM35M/RXM35M

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-11 09:47

Melkaz

Melkazar

Statiegeld schreef op maandag 7 november 2022 @ 08:48:
Met de volgende Tweakers ben ik 20 dagen of minder verwijderd van Best Friends status:

- @Diseasedje
- @sniekp
- @MKoole
- @Melkaz
- @RowanTheMan
- @Staip
- @reteppd
- @LazySod
- @FMBEE
- @Danniet70
- @ChrisW

Ik ga proberen jullie allemaal op eenzelfde aantal resterende gift dagen te krijgen om daarna richting die Best Friend status te gaan. Aangezien er geen Double XP event op de agenda staat hoeven we daar niet op te wachten. Vind het wel zo chique om op een bepaalde dag alles te openen zodat we allemaal een eitje in kunnen zetten ;)
Ik chase geen XP meer dus je mag de mijne claimen wanneer het jou het beste uitkomt :)

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 19-11 08:49
Had nu wel gedacht dat die gouden stops iets langer gingen duren, gisteren niet buiten geweest en na community day hadden we plannen, heb dus 1 coin... Ach ja, we zien wel zeker :-)

Ik gebruik meestal de "unwritten rule" dat je best friends (en ultra friends of hoe heet het niveau ervoor), opent aan het begin van een community day - dus zo tegen 14.05 tegenwoordig. :-) Maar idealiter als je kan afspreken, stuur je inderdaad best een berichtje - of met campfire tegenwoordig.

• Statiegeld
  • Niet online
mr_evil08 schreef op maandag 7 november 2022 @ 08:48:
[...]

Sure? Ik zie ze nog steeds ingame:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7XYUUITp-v29LzAc_DNCIAWEn9Q=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lFpz2EsgH3O5KTMvbibIVH4X.jpg?f=fotoalbum_large

• MusicMaikel
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 21-11 11:36
Ruudox schreef op zondag 6 november 2022 @ 21:55:
[...]

Sorry ik lees je bericht nu pas was het hele weekend weg. en ik heb net wel wat gifts geopend en ik was wel met 1 best buddy geworden. (had een datum van 4 november in de naam staan)
Dat was ik niet haha. Jij bent Oxmanie, toch?
mr_evil08 schreef op maandag 7 november 2022 @ 08:48:
[...]

Incorrect, de gouden stops zijn er nog wel degelijk, is "by design" zo, maar minder frequent dan gisteren na Community Day.

---

In compleet ander nieuws wat wellicht leuk is om te weten voor sommige: ik ben sinds juni 2020 zogenaamd Community Helper van de Pokémon GO Eindhoven Discord server. Eind 2021 heb ik het volledige beheer van de server op mij gekregen om te blijven groeien.
Intussen zijn we met onze community verder uitgegroeid tot zo'n 900 mensen en om deze groei vast te blijven houden zijn we als een van de weinige in Nederland in-person events gaan organiseren in combinatie met The Silph Road en het Community Ambassador program.
Sinds vorige week hebben ik en mijn co-admin de titel Niantic Community Ambassador gekregen! :D We zijn hiermee een van de weinige communities in de Benelux die deze titel mogen dragen. Het geeft ons vele voordelen: in-game items codes die we weg kunnen geven tijdens events, directe lijntjes met Niantic (die daadwerkelijk goed zijn!!) en nog wat kleinere perks.
Iets om te vieren natuurlijk! :D

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-11 11:21
Ah, geen wonder dat er in het stadswandelpark op zaterdag een ambassador op de kaart stond. Ben zelf niet geweest, maar zag dat er wel wat was daarzo. Centrum Eindhoven zat toch wat voller qua spawns me dunkt.

Wel wat shinies gevangen en mijn tweede 100% Dratini dus dat is mooi meegenomen mocht ik ooit motivatie hebben om daadwerkelijk door te levellen naar 44. PvP boeit me jammer genoeg zo weinig dat ik eigenlijk nooit zin heb om het te starten.

• MusicMaikel
Akaendra schreef op maandag 7 november 2022 @ 10:29:
Ah, geen wonder dat er in het stadswandelpark op zaterdag een ambassador op de kaart stond. Ben zelf niet geweest, maar zag dat er wel wat was daarzo. Centrum Eindhoven zat toch wat voller qua spawns me dunkt.

Wel wat shinies gevangen en mijn tweede 100% Dratini dus dat is mooi meegenomen mocht ik ooit motivatie hebben om daadwerkelijk door te levellen naar 44. PvP boeit me jammer genoeg zo weinig dat ik eigenlijk nooit zin heb om het te starten.
Dat zijn wij inderdaad :D Leuk om te zien dat het in ieder geval opvalt!

• Statiegeld
  • Niet online
Leuk @MusicMaikel, en gefeliciteerd!

Eindhoven is voor mij nou niet bepaald om de hoek, kun je niet naar Utrecht verhuizen? :+

• MusicMaikel
Statiegeld schreef op maandag 7 november 2022 @ 10:32:
Leuk @MusicMaikel, en gefeliciteerd!

Eindhoven is voor mij nou niet bepaald om de hoek, kun je niet naar Utrecht verhuizen? :+
Ghehe, als we het nou is andersom zouden doen?! :P Eindhoven de gekste, toch?

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20:57
MusicMaikel schreef op maandag 7 november 2022 @ 10:08:
[...]

Dat was ik niet haha. Jij bent Oxmanie, toch?

[...]

Ja klopt ik ben Oxmanie inderdaad

Incorrect, de gouden stops zijn er nog wel degelijk, is "by design" zo, maar minder frequent dan gisteren na Community Day.

---

In compleet ander nieuws wat wellicht leuk is om te weten voor sommige: ik ben sinds juni 2020 zogenaamd Community Helper van de Pokémon GO Eindhoven Discord server. Eind 2021 heb ik het volledige beheer op mij gekregen van de server om te blijven groeien.
Intussen zijn we met onze community verder uitgegroeid tot zo'n 900 mensen en om deze groei vast te blijven houden zijn we ons als een van de weinige in Nederland gaan storten op het organiseren van in-person events in combinatie met The Silph Road en het Community Ambassador program.
Sinds vorige week hebben ik en mijn co-admin de titel Niantic Community Ambassador gekregen! :D We zijn hiermee een van de weinige communities in de Benelux die deze titel mogen dragen. Het geeft ons vele voordelen: in-game items codes die we weg kunnen geven tijdens events, directe lijntjes met Niantic (die daadwerkelijk goed zijn!!) en nog wat kleinere perks.
Iets om te vieren natuurlijk! :D
Ow gefeliciteerd.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kyiS74jFPStSIK0kto4hb1suN-g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qF6xID6sQfT3sLWVVjK2MR0w.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t-QmgSR_q5N9eaJ2dlajaZdZE8s=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hwhSbPtqK6DBN8xEQPRK1hAw.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-11 18:44

Tourniquet

Hiya, fellas!

skassie schreef op zondag 6 november 2022 @ 08:33:
#durftevragen

Gisteren kwam dit in beeld rond 23:30. Er gebeurde verder niets maar zijn er meer die dit gezien hebben????

Zie muntje of koekje bij Squirtle

[Afbeelding]
Dat is niet Squirtle, maar Gimmighoul. Vanaf 2023 te vangen als je een Nintendo Switch hebt met een van de nieuwe games Pokémon Scarlet en Pokémon Violet. Daar zijn dan waarschijnlijk ook de gouden munten voor nodig.
In 2023, Pokémon Scarlet and Pokémon Violet will be linked with Pokémon GO!

The Nintendo Switch games Pokémon Scarlet and Pokémon Violet—slated for release on Friday, November 18, 2022—will link with Pokémon GO!
Linking these games will allow you to catch Gimmighoul (Roaming Form) in Pokémon GO.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

• skassie
Tourniquet schreef op maandag 7 november 2022 @ 20:38:
[...]

Dat is niet Squirtle, maar Gimmighoul. Vanaf 2023 te vangen als je een Nintendo Switch hebt met een van de nieuwe games Pokémon Scarlet en Pokémon Violet. Daar zijn dan waarschijnlijk ook de gouden munten voor nodig.

[...]

[YouTube: Where are these mysterious coins coming from? 🤔 | Pokémon Scarlet and Pokémon Violet]
Leek voor mij veel op Squirtle :) Tnx voor de uitleg

• Statiegeld
  • Niet online
Nou, dat was me een teleurstellende Spotlight Hour zojuist zeg..

105 Croagunks gevangen, waarvan 0 shinies en 0 IV100's. Wel 3x een bijna Nundo (2x 0/0/1 en 1x 1/0/0) :+

• Statiegeld
  • Niet online
Met een eitje aan 4x Catch XP krijgen was daarentegen wel geslaagd: veel Excellent quick throws kunnen gooien, een kleine 270k XP er bij in een uurtje tijd *O*

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0fYmhiOWz1A3FtIIdxenuRyW2ZA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hmctGvXZ77xAVndf3Ua49APO.jpg?f=fotoalbum_large

• mr_evil08
Statiegeld schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 19:04:
Nou, dat was me een teleurstellende Spotlight Hour zojuist zeg..

105 Croagunks gevangen, waarvan 0 shinies en 0 IV100's. Wel 3x een bijna Nundo (2x 0/0/1 en 1x 1/0/0) :+
Deze spotlight hour had ik al overgeslagen gezien Croagunk/Toxicroak niet interessant vond, ik heb al een goede machamp en Gengar.

• Indicatie
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NSlCqMRtyfBEB4zSnXrCgzK43bA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Q1rdInMEboLwvpy9YblHaxWB.jpg?f=fotoalbum_large

Ik vraag me altijd al af of er spelers zijn die dit soort raids doen, maar kennelijk dus wel...
@Statiegeld : Waarom zo'n raid? Mis ik iets? Of gewoon een pas over en dan maar deze.

• Wim8282
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-11 09:57
Voor de rare candy. Je krijgt op dit moment 2 gratis passen per dag, dus ik probeer daar ook altijd 2 raids mee te doen. 1* en 3* is dan het makkelijkste, die kun je in je eentje aan. Ik bewaar m'n premium en remote passen voor 5* raids (remote met pokegenie). Bij een 3* raid nodig ik ook soms willekeurige mensen die online zijn uit, soms joint er iemand en dan heb je een 3* raid 2x zo snel gedaan.

• skassie
mmm dit weekend weer een Elite raid. Jammer dat het Hoopa is maar dan maar als hij verslagen is hopen op een legendary catch

• Statiegeld
  • Niet online
Indicatie schreef op donderdag 10 november 2022 @ 07:17:
[Afbeelding]

Ik vraag me altijd al af of er spelers zijn die dit soort raids doen, maar kennelijk dus wel...
@Statiegeld : Waarom zo'n raid? Mis ik iets? Of gewoon een pas over en dan maar deze.
Wat @Wim8282 al zei, plus:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UkAnI10Q1rDBQLzw5uUb3N-8BY0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ZtNSw1bmDl3JNpjeaQiX12EN.png?f=fotoalbum_large

Platinum Medals ;)

Voor level 43 moet je o.a. 5 platinum medailles halen. Voor level 45 zijn dat er 10, voor level 47 20 en voor level 49 zijn het er in totaal 35.
Dit soort raids, hoe nutteloos ze ook lijken, dragen bij aan het makkelijk halen van bepaalde medailles.

Het uitnodigen is een soort van automatisme, maar ik snap volkomen dat iemand geen remote raid pass wil verspillen aan een raid als deze :P

• mr_evil08
Indicatie schreef op donderdag 10 november 2022 @ 07:17:
[Afbeelding]

Doen we voor de rare candy + stardust + XP en soms krijg je ook een puffin maar het is vooral om de rare candy, Je hebt 2 gratis passen per dag gebruik je ze niet ben je ze ook kwijt.

Ik doe ze omdat ze op loopafstand zijn en de risico dat je nog een 1 of 3 ster raid krijgt die dag is klein.
De nutteloos pokemon vang ik, hernoem naar trash en zet hem in een gym zodra ik 1 tegenkom op mijn teamkleur, als de Pokemon terug komt gooi ik hem weg.

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 22-10 14:37
Statiegeld schreef op donderdag 10 november 2022 @ 12:21:
[...]

[Afbeelding]

Platinum Medals ;)

Voor level 43 moet je o.a. 5 platinum medailles halen. Voor level 45 zijn dat er 10, voor level 47 20 en voor level 49 zijn het er in totaal 35.
Dit soort raids, hoe nutteloos ze ook lijken, dragen bij aan het makkelijk halen van bepaalde medailles.

Het uitnodigen is een soort van automatisme, maar ik snap volkomen dat iemand geen remote raid pass wil verspillen aan een raid als deze :P
Pak er dan 1 die tenminste nog shiny kan zijn lijkt me. Mawile of Snorlax om het bij de tier 3 te houden.
skassie schreef op donderdag 10 november 2022 @ 11:38:
mmm dit weekend weer een Elite raid. Jammer dat het Hoopa is maar dan maar als hij verslagen is hopen op een legendary catch
Is al bekend dat het weer Hoopa wordt dan? Ik had begrepen dat nog niet bekend was welke Pokemon er in zou zitten.

[ Voor 16% gewijzigd door Autofan1985 op 10-11-2022 12:55 ]

• Statiegeld
  • Niet online
Autofan1985 schreef op donderdag 10 november 2022 @ 12:54:
[...]

Pak er dan 1 die tenminste nog shiny kan zijn lijkt me. Mawile of Snorlax om het bij de tier 3 te houden.
Ik zou heel graag zelf willen bepalen welke raid Pokémon er in de gym naast m'n huis zit, maar helaas heb ik daar geen invloed op ;)

• Statiegeld
  • Niet online
@WatcherZ speel je nog PoGo?

We zijn 2 dagen verwijderd van Ultra Friends, zullen we dit afstemmen zodat we een eitje in kunnen zetten?

• Autofan1985
Statiegeld schreef op donderdag 10 november 2022 @ 13:04:
[...]

Ik zou heel graag zelf willen bepalen welke raid Pokémon er in de gym naast m'n huis zit, maar helaas heb ik daar geen invloed op ;)
Ah, ik ga vaak het halve dorp door op zoek naar raids idd. Tevens hebben we aardig wat gyms hier, dus vind vrijwel altijd wat ik zoek. :)

• skipe
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-10 16:43
Autofan1985 schreef op donderdag 10 november 2022 @ 13:12:
[...]

Ah, ik ga vaak het halve dorp door op zoek naar raids idd. Tevens hebben we aardig wat gyms hier, dus vind vrijwel altijd wat ik zoek. :)
In campfire kun je gewoon zien waar eggs/raids zitten ;)

• Autofan1985
skipe schreef op donderdag 10 november 2022 @ 13:40:
[...]

In campfire kun je gewoon zien waar eggs/raids zitten ;)
Heb ik nog niet, maar heb daarentegen wel raids.nl die de raids hier scant. ;) Ga dan nog steeds het halve dorp door, maar wel gericht. :)

• MusicMaikel
Autofan1985 schreef op donderdag 10 november 2022 @ 13:43:
[...]

Heb ik nog niet, maar heb daarentegen wel raids.nl die de raids hier scant. ;) Ga dan nog steeds het halve dorp door, maar wel gericht. :)
cHeAtInG rEpOrT!!!1!!!!11!1! /s

Zelf weten natuurlijk, maar ben zelf helemaal geen fan van mapping, en ik zal denk ik niet de enige zijn.

• skassie
Autofan1985 schreef op donderdag 10 november 2022 @ 12:54:
[...]

[...]

Is al bekend dat het weer Hoopa wordt dan? Ik had begrepen dat nog niet bekend was welke Pokemon er in zou zitten.
https://leekduck.com/even...lite-raids-november-2022/

heb het hier vandaan

• Autofan1985
MusicMaikel schreef op donderdag 10 november 2022 @ 13:54:
[...]

cHeAtInG rEpOrT!!!1!!!!11!1! /s

Zelf weten natuurlijk, maar ben zelf helemaal geen fan van mapping, en ik zal denk ik niet de enige zijn.
Gebruik het ook vooral voor de raids. Het scant ook IV's van wilde Pokemon, maar dat gebruik ik nooit.
Dat is dan niet lang geleden aangepast. Eerder deze week was het daar nog onbekend welke Pokemon het zou worden. Wordt wel flink aanpoten dan, want Hoopah Unbound deelt rake klappen uit. Wel hoop ik dat ze het range probleem m.b.t. de rare spawns nu opgelost hebben.

• skassie
Autofan1985 schreef op donderdag 10 november 2022 @ 14:34:
[...]

Gebruik het ook vooral voor de raids. Het scant ook IV's van wilde Pokemon, maar dat gebruik ik nooit.

[...]

Dat is dan niet lang geleden aangepast. Eerder deze week was het daar nog onbekend welke Pokemon het zou worden. Wordt wel flink aanpoten dan, want Hoopah Unbound deelt rake klappen uit. Wel hoop ik dat ze het range probleem m.b.t. de rare spawns nu opgelost hebben.
met genoeg mensen lukt het wel. Moet wel zorgen dat je er of hoog lvl hebt of meerdere . Wij waren met 15 de vorige keer en toen ging hij snel neer.
Met 6 was hij niet te doen.

En idd hopen dat de rares goed gaan dit keer.

• Autofan1985
skassie schreef op donderdag 10 november 2022 @ 15:09:
[...]

met genoeg mensen lukt het wel. Moet wel zorgen dat je er of hoog lvl hebt of meerdere . Wij waren met 15 de vorige keer en toen ging hij snel neer.
Met 6 was hij niet te doen.

En idd hopen dat de rares goed gaan dit keer.
We zijn sowieso met een stuk of 10 40+, maar dan nog is het flink doortikken omdat bijna niemand goede bug pokies heeft. En dan maakt Hoopah er redelijk snel korte metten mee. Tevens zijn de meeste bug types ook vrij fragiel. Eigenlijk houdt alleen (Mega) Scizor het redelijk vol.

• Indicatie
Statiegeld schreef op donderdag 10 november 2022 @ 12:21:
[...]

[Afbeelding]

Platinum Medals ;)

Ah. Helder. Die medals heb ik nooit mijn best voor moeten doen. Ik moest er nog maar 1 of 2 toen ik eenmaal level 48 was.
Maar goed, ik join regelmatig remote, maar inderdaad niet voor deze 😁

Overigens is Guzzlord ook solo te doen.....

• Statiegeld
  • Niet online
Voor wie het nog niet wist: snel de Friendship codes van mede-Tweakers toevoegen in de PoGo app kan middels een QR code generator. Vul het 12-cijferige nummer in en de QR code wordt automatisch gegenereerd :*)

[ Voor 6% gewijzigd door Statiegeld op 10-11-2022 18:01 ]

• skassie
Indicatie schreef op donderdag 10 november 2022 @ 16:32:
[...]

Ah. Helder. Die medals heb ik nooit mijn best voor moeten doen. Ik moest er nog maar 1 of 2 toen ik eenmaal level 48 was.
Maar goed, ik join regelmatig remote, maar inderdaad niet voor deze 😁

Overigens is Guzzlord ook solo te doen.....
Solo als lvl50 denk ik of heb je andere tips??? ;)

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:02
Statiegeld schreef op donderdag 10 november 2022 @ 18:00:
Voor wie het nog niet wist: snel de Friendship codes van mede-Tweakers toevoegen in de PoGo app kan middels een QR code generator. Vul het 12-cijferige nummer in en de QR code wordt automatisch gegenereerd :*)
Kun je dan niet net zo goed een screenshot van de qr-code uit PoGo zelf gebruiken?
En het is toch fijner om de 12-cijferige code te copy-pasten dan een tweede apparaat te zoeken om de qr-code vanaf te scannen. :P

[ Voor 7% gewijzigd door Raem op 10-11-2022 22:00 ]

https://psnprofiles.com/RaemNL

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16:48
skassie schreef op donderdag 10 november 2022 @ 21:53:
[...]

Nee hoor, met een beetje geleveld fairy team lukt het gewoon 8) . Zie https://pokemongohub.net/post/guide/guzzlord-solo-guide/. Succes d:)b !

• Statiegeld
  • Niet online
Raem schreef op donderdag 10 november 2022 @ 21:58:
[...]

Kun je dan niet net zo goed een screenshot van de qr-code uit PoGo zelf gebruiken?
En het is toch fijner om de 12-cijferige code te copy-pasten dan een tweede apparaat te zoeken om de qr-code vanaf te scannen. :P
Ik weet niet wat sneller werkt. Copy/pasten op m'n smartphone werkt nou niet bepaald snel. Alt-Tab'en tussen het Tweakers overzicht en die QR code site om zo snel de QR te kunnen scannen werkte voor mij wel snel (3 a 4 toevoegingen per minuut).

Ik zocht al naar een manier om via de browser spelers toe te voegen maar daar kwam ik niet achter :+

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:58
Statiegeld schreef op donderdag 10 november 2022 @ 22:04:
[...]

Ik weet niet wat sneller werkt. Copy/pasten op m'n smartphone werkt nou niet bepaald snel. Alt-Tab'en tussen het Tweakers overzicht en die QR code site om zo snel de QR te kunnen scannen werkte voor mij wel snel (3 a 4 toevoegingen per minuut).

Ik zocht al naar een manier om via de browser spelers toe te voegen maar daar kwam ik niet achter :+
Ahh. Jij had mij dus toegevoegd (ElliotOgEmil) :+
skassie schreef op donderdag 10 november 2022 @ 21:53:
[...]

Ik gebruik deze club (Gardevoir is 98% shadow) en
98% normal.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yjX21Ldd2Pz-fmpLugkenRFIZns=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RUP1P69pMVTiZ0uE5wkUogd6.jpg?f=fotoalbum_large

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

• skipe
Rene schreef op donderdag 10 november 2022 @ 23:38:
[...]

Ahh. Jij had mij dus toegevoegd (ElliotOgEmil) :+

[...]

Ik gebruik deze club (Gardevoir is 98% shadow) en
98% normal.

[Afbeelding]
Dit is mijn party:
lAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qxyKPCbXtnlo3FDz26dySU7OYKE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Xa7H58xMz7lhdrhWkcut5u9L.jpg?f=fotoalbum_large

• Nylato
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21-11 14:59
Hallo allen!

Ben sinds kort ook weer begonnen aan Poke Go
Ben op 2-7-22 begonnen en ben nu bijna LVL35.

Zelf nog geen euro ingestopt.
Maar wel een item store van 1050 en poke van 600

hier een shot van mijn beste mons momenteel

De garchomp, garde en Gengar zijn 4* en random gevangen in het wild _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1Ml06rbj-TtpPIIBl9lFpp4dLx0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zhbD6bMMxz6divA4dRmC8Ipd.jpg?f=fotoalbum_large

Als mensen mij willen toevoegen als vriend ik sta in de lijst.
Ik ben tot nu toe nog dagelijks aan het spelen. :)

• mr_evil08
Waarom hebben die lucky,s zo lage CP bij jouw?
Terwijl de lucky,s juist weinig stardust kosten om te lvl,en.

• Autofan1985
mr_evil08 schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 10:40:
[...]

Volgens mij zijn die gewoon level 40. Daarboven heb je naast Stardust ook XL-candy nodig en gok dat hij daar wat zuiniger op is.

• skipe
mr_evil08 schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 10:40:
[...]

Wat @Autofan1985 zegt idd, die met hoogste cp is een hundo op level 50. De luckys zijn allemaal 93% of beter op level 40 en heb nog maar 320 ralts XL candy dus kan er maximaal 1 extra naar level 50 uppen

• Rene
Shadow mewtwo in de aanbieding volgende week. Heb nog en SRR van een eerdere opgave dus 2x kans op een Mewtwo met goede stats….

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Vind 't wel weer mooi geweest met Teddiursa.

- "maar" 4 met 3 sterren (waarvan wel één hundo _/-\o_ )
- 19 shiny's
- 1604 candy nu. :')

Wat zal ik doen met die 100%, is het aan te raden die te evolven naar een Ursaluna?

• Statiegeld
  • Niet online
Tourniquet schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 16:12:
Vind 't wel weer mooi geweest met Teddiursa.

- "maar" 4 met 3 sterren (waarvan wel één hundo _/-\o_ )
- 19 shiny's
- 1604 candy nu. :')

Wat zal ik doen met die 100%, is het aan te raden die te evolven naar een Ursaluna?
Nette score!

Ik zit momenteel op 8 shinies met shit IV's, 0 hundo's, 1847 candy en 63 XL candy.

Zo meteen nog even flink farmen bij de Ursaring raid, hopelijk toch nog een 100IV voor in de Master League.
Om je vraag van je 100IV dus te beantwoorden: ja ik denk dat het de moeite waard is, rank 29 in de ML:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bO3seN2t5Iyu8cEn1h8dqxbItZ0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/wa475Bf9db9etBWqN13zVXvt.png?f=fotoalbum_large

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 19-11 08:49
Ik heb zoveel pech met shinies op community days de laatste tijd. Had beide zaterdagen maar een uurtje om te spelen, maar mijn eerste Shiny kwam vorige week na Pokémon 150, en gisteren na Pokémon 95... Ik weet dat het mathematisch kan en dat het pech is, maar met een 1/25 Shiny kans is dit echt wel twee keer na elkaar dat ze gewoon niet binnenkomen en pas op het moment dat je gaat opgeven spawnt er eindelijk eentje... Nou hoef ik er zeker geen 12 te hebben, maar een normale ratio zou wel fijner zijn.
Had gisteren wel heel veel 3*, vorige week ook quasi niets.
Ach ja volgende maand beter zeker?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IeHthhe-JwTWIWS8990Pv2lUKXc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4wM8SXInQPAKTh809YCBxQou.jpg?f=fotoalbum_large

• Rene
CD was hier ook niet optimaal. 11 shinies en allemaal bagger IV (gaan direct door naar de professor op 2 na). 1 met 96 IV welke ik heb bewaard.

Had ook gehoopt dat die Ursaluna in shiny groen zou zijn. Is die bijna hetzelfde als de gewone :(.

Nu op jacht naar een goede Mewtwo (2 kansen)

• IntToStr
Oh, waren er ook shinies te vinden? :P Had helaas maar even een 10-15 minuten tijdens andere verplichtingen om snel wat teddyberen te vangen, maar slechts 1 redelijke en de rest ingeleverd bij prof. Toch uiteindelijk 2 Ursalunas gekregen wat qua cp mijn nr 2 en 3 pokemon zijn nu. Wie weet zijn ze nog een keer nuttig.

Nu maar op jacht naar team rocket. Heb nog geen Mewtwo, dus die wil ik zeker graag toevoegen. Misschien kan ik dan ook eens wat rare candy inzetten. Nog iets van 225 in m'n tas. Gebruik ze eigenlijk nooit.

Qua raids schiet het niet op laatste week. Weinig tijd, net verkeerde spawns etc. Gelukkig in ieder geval 1 Gyarados kunnen vangen. Nog ff op zoek naar een krab en een 2e Gyarados voor wat extra mega energy.

En hoop al een hele tijd op een Ditto voor de Meltan research, maar die verschijnt maar niet... Net nu zijn er die pokemons die nodig zijn voor de volgende stap als ik het goed had gezien, maar gluton event is bijna over...

• Statiegeld
  • Niet online
Rene schreef op maandag 14 november 2022 @ 09:26:
CD was hier ook niet optimaal. 11 shinies en allemaal bagger IV (gaan direct door naar de professor op 2 na). 1 met 96 IV welke ik heb bewaard.

Had ook gehoopt dat die Ursaluna in shiny groen zou zijn. Is die bijna hetzelfde als de gewone :(.

Nu op jacht naar een goede Mewtwo (2 kansen)
Vanochtend mijn eerste Shadow Mewtwo gevangen, heb nog 1 SRR over en dan moet ik nog beginnen aan de nieuwe Rocket Research Tasks waar ik er ook weer 1 van krijg.

Ik maak me in dit geval wat minder druk om de IV's (en raad jullie aan hetzelfde te doen), want: een 15/15/15 Mewtwo is nog altijd zwakker dan een 0/0/0 Shadow Mewtwo.

Ik heb een 100IV normale Mewtwo voor de Master League (mocht ik me straks in PVP moeten storten tijdens het levelen richting lvl 50) dus ik verzamel nu 3 Shadow Mewtwo's voor raids *O*

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/36LQ3znpGif84w_hOVdJzEckipw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RdadhLscFIAxlLvxBNRIXVeG.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GUfXkcFKz5uRlt6i9433v8NQ2fE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hWxdOmFWbzLHFxxIjcqpiXP3.jpg?f=fotoalbum_large

• Nylato
IntToStr schreef op maandag 14 november 2022 @ 10:05:
En hoop al een hele tijd op een Ditto voor de Meltan research, maar die verschijnt maar niet... Net nu zijn er die pokemons die nodig zijn voor de volgende stap als ik het goed had gezien, maar gluton event is bijna over...
Ik zat met het zelfde probleem.
Momenteel moet je alle Bidoofs vangen die er zijn.
Die kan momenteel een ditto zijn.
Heb de mijne toevallig net gevangen :P

• Rene
Statiegeld schreef op maandag 14 november 2022 @ 12:55:
[...]

Vanochtend mijn eerste Shadow Mewtwo gevangen, heb nog 1 SRR over en dan moet ik nog beginnen aan de nieuwe Rocket Research Tasks waar ik er ook weer 1 van krijg.

Ik maak me in dit geval wat minder druk om de IV's (en raad jullie aan hetzelfde te doen), want: een 15/15/15 Mewtwo is nog altijd zwakker dan een 0/0/0 Shadow Mewtwo.

Ik heb een 100IV normale Mewtwo voor de Master League (mocht ik me straks in PVP moeten storten tijdens het levelen richting lvl 50) dus ik verzamel nu 3 Shadow Mewtwo's voor raids *O*

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Heb deze al in bezit (7/12/14). Maar 1 met betere stats zou ik wel kunnen waarderen. Ik doe eerst de quest voltooien voordat ik mijn SSR inzet. Met wat pech straks 3 st shadow mewtwo :+)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hySdL_9vbVFP4qH2VOTrlx9Ql4k=/x800/filters:strip_exif()/f/image/IFQ4LRpts4bhA7rp4mMD6HLc.png?f=fotoalbum_large

Is deze misschien nog handig?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0nd_HsGTS-Et2loaJ3v7-KBgtYY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gXehD9dPiFAO6rqyFMpsFEzo.jpg?f=fotoalbum_large

• Autofan1985
Heb nu al 3 balonnen op rij Arlo gekregen. En laat ik Shadow Shiny Mawile nou net al hebben....

• skassie
Statiegeld schreef op maandag 14 november 2022 @ 12:55:
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Hoe wil jij er voor 3 gaan? We krijgen toch maar 1 SRR in de huidige quest?

• Statiegeld
  • Niet online
Rene schreef op maandag 14 november 2022 @ 13:33:
[...]

Heb deze al in bezit (7/12/14). Maar 1 met betere stats zou ik wel kunnen waarderen. Ik doe eerst de quest voltooien voordat ik mijn SSR inzet. Met wat pech straks 3 st shadow mewtwo :+)

[Afbeelding]
De mijne is 12/7/11 en ik was in eerste instantie teleurgesteld, maar toen ben ik me eerder vanochtend opnieuw in gaan lezen in de werking van IV's en met name wat het doet bij Legendary Shadow Pokémon. Conclusie: die paar IV punten bovenop de base stats zijn verwaarloosbaar als het gaat om een Shadow waarbij je al die flinke power boost bovenop de base stats geniet.

Toegegeven: ik ben nog altijd hyped als ik een 100IV te pakken krijg, is namelijk toch een soort trofee, de kers op de taart. Maar in dit geval voegt het weinig extra's toe :+

• Statiegeld
  • Niet online
skassie schreef op maandag 14 november 2022 @ 14:20:
[...]

Hoe wil jij er voor 3 gaan? We krijgen toch maar 1 SRR in de huidige quest?
Ik had er al 1 en had nog de vorige quest open staan op pagina 4 van de 6, dus die heb ik gisteren nog snel even afgerond zodat ik de Shadow versie van de Kanto starters kon pakken én een SRR.

Vanochtend 1 gebruikt en straks na het voltooien van deze nieuwe quests heb ik er in totaal 3 kunnen gebruiken om Shadow Mewtwo's mee te vangen ;)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PqmAYt6iuTHXkGNV0CDbA7ouSpE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AS9P2nNLNrQ6Blj9Wq5NBOKO.jpg?f=fotoalbum_large

*O*

• skassie
Statiegeld schreef op maandag 14 november 2022 @ 14:25:
[...]

Ik had er al 1 en had nog de vorige quest open staan op pagina 4 van de 6, dus die heb ik gisteren nog snel even afgerond zodat ik de Shadow versie van de Kanto starters kon pakken én een SRR.

Vanochtend 1 gebruikt en straks na het voltooien van deze nieuwe quests heb ik er in totaal 3 kunnen gebruiken om Shadow Mewtwo's mee te vangen ;)
Slim. Succes hoop dat je mooie vangt

• Statiegeld
  • Niet online
skassie schreef op maandag 14 november 2022 @ 19:10:
[...]

Slim. Succes hoop dat je mooie vangt
Ik hoop het ook, en hoop hetzelfde voor jou/jullie!

Shadow Mewtwo is (ongeacht de IV's) zeer waardevol voor raids, dus voor iedereen de moeite waard om er tenminste 1 te hebben en naar lvl 50 te krijgen :Y

• Nylato
Misschien dat iemand hier iets aan heeft Kwam er toevallig gisteren achter.
Wailmer kost 400 candy voor evolve.
Nu had ik een shadow wailer. Deze had ik gepurifyt. Nu koste het nog maar 45 Candy.

Ik meteen gedaan voor de dex. (Scheelt me een hoop Candy's :9 )
Dit ook gekeken bij een Shadow Magicarp. Daar gaat het van 400 Naar 360.

Dus zal niet zo horen en word wss wel gefixt op zijn tijd.
Maar er iig gebruik van als je wilt.

• IntToStr
Nylato schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 08:09:
Misschien dat iemand hier iets aan heeft Kwam er toevallig gisteren achter.
Wailmer kost 400 candy voor evolve.
Nu had ik een shadow wailer. Deze had ik gepurifyt. Nu koste het nog maar 45 Candy.

Ik meteen gedaan voor de dex. (Scheelt me een hoop Candy's :9 )
Dit ook gekeken bij een Shadow Magicarp. Daar gaat het van 400 Naar 360.

Dus zal niet zo horen en word wss wel gefixt op zijn tijd.
Maar er iig gebruik van als je wilt.
Purified pokemon hebben toch altijd 90% van de candy die normaal nodig is om te evolven? Of is het echt van 400 naar 45 gegaan en is dat geen typo? Die van magikarp is volgens mij sowieso normaal.

Niet vergeten om frustration weg te halen van shadow pokemon die je mogelijk wilt upgraden, kan nog maar even. Mijn doel voor nu is om mewtwo tijdens het event te krijgen en dus ook frustration weg te krijgen. Nog 1 rocket leader te gaan voordat ik naar Giovanni kan :)

• Nylato
IntToStr schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 08:29:
[...]

Purified pokemon hebben toch altijd 90% van de candy die normaal nodig is om te evolven? Of is het echt van 400 naar 45 gegaan en is dat geen typo? Die van magikarp is volgens mij sowieso normaal.
Was echt zo.
Net even snelle google gedaan en was niet de enige. Zag het op Reddit ook voorbijkomen
Ze hebben wss 10 % van 50 candy's gepakt ipv de 400 die nodig waren.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/J6gjdmep36u38JyYB0GtOI3c3Yc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/69cFI8lP3OEzmYHnRheAA3QM.png?f=user_large
''(15-11-22 18:00 → 15-11-22 19:00)''

• skassie
Ik ben tevreden. Wel ff gelijk paar upgrade stapjes

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tt7sN_De8N4n9qW_2rsK8Bddxx8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/i1b3Nd3NInxSabHF1Yijf9KZ.jpg?f=fotoalbum_large

• mr_evil08
skassie schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 12:11:

[Afbeelding]
Hoe komen jullie steeds aan mewtoo, ik krijg alleen rotzooi met de gevechten zowel tegen team rocket als boss fight.

[ Voor 3% gewijzigd door mr_evil08 op 15-11-2022 13:10 ]

• SpelFaut
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 16:24
mr_evil08 schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 13:09:
[...]

Hoe komen jullie steeds aan mewtoo, ik krijg alleen rotzooi met de gevechten zowel tegen team rocket als boss fight.
Daar heb je de Super Rocket Radar (de zwarte) voor nodig. Daar spoor je Giovanni mee op. Na dit gevecht krijg je de mogelijkheid om shadow Mewtwo te vangen.
Deze radars zijn een reward in de huidige special research lijn. 'Ultra Beast Protection Efforts'
mr_evil08 schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 13:09:
[...]

Daarvoor moet je eerst Arlo, Cliff en Sierra verslaan om toegang te krijgen tot de zwarte Team Rocket radar.

[ Voor 42% gewijzigd door G_Dragon op 15-11-2022 13:16 ]

• mr_evil08
SpelFaut schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 13:13:
[...]

Daar heb je de Super Rocket Radar (de zwarte) voor nodig. Daar spoor je Giovanni mee op. Na dit gevecht krijg je de mogelijkheid om shadow Mewtwo te vangen.
Deze radars zijn een reward in de huidige special research lijn. 'Ultra Beast Protection Efforts'
Ja al 3 boss fights gedaan en keer op keer kwam er rotzooi uit, geen enkel mewtoo.

mr_evil08 schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 13:16:
[...]

Ja al 3 boss fights gedaan en keer op keer kwam er rotzooi uit, geen enkel mewtoo.
Heb je dan ook je research gehaald? want na stap 2 krijg je die speciale radar..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IeHthhe-JwTWIWS8990Pv2lUKXc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4wM8SXInQPAKTh809YCBxQou.jpg?f=fotoalbum_large

• skassie
En dan niet vergeten de SRR aan te zetten :)

• Statiegeld
  • Niet online
skassie schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 12:11:

[Afbeelding]
Goed bezig!

Ik heb zojuist m'n 3e Shadow Mewtwo gevangen, over de IV's gaan we het maar niet hebben :+

Nu wachten op het moment dat Mewtwo terug komt als legendary raid boss, dan even flink wat (XL) candy verzamelen om deze 3 + m'n normale 100IV naar lvl 50 te krijgen: 3x lvl 50 Shadow Mewtwo + 1x lvl 50 Mega Mewtwo X/Y, ijzersterk team voor Raids en Gym Battles denk ik zo :*)

• skipe
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DvVP7MIL9hw0Rb0HF0sA9622cL0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wr44D33wQtFZcJXCMEMItXdc.jpg?f=fotoalbum_large

Links boven is shundo op lvl50, de andere 4 shinys zijn 90%+ op lvl40 en de shadow is 85%.. denk dat ik nog 1 shadow erbij doe om de research af te maken en de rest van de srr alsnog bewaar haha. Heb overigens ook al een 2e shadow dus dan zou dit de derde worden

• skassie
skipe schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 14:48:
[Afbeelding]

Links boven is shundo op lvl50, de andere 4 shinys zijn 90%+ op lvl40 en de shadow is 85%.. denk dat ik nog 1 shadow erbij doe om de research af te maken en de rest van de srr alsnog bewaar haha. Heb overigens ook al een 2e shadow dus dan zou dit de derde worden
Steek ons de ogen maar uit met de Shundo en de rest hahahahahaha. >:)

In ieder geval goed bezig.

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Ik val in het niet bij bovenstaande trainers, maar ben toch wel blij met mijn allereerste Mewtwo. *O*

Het kostte drie pogingen maar uiteindelijk gelukt met het team: Machamp - Kingler - Mega Banette _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/udvw9Py7YfUeBCUfd5cUqSkxYMU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/N1KfXw4s298TtESkImUIFGxN.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QdO35IGHxqVzieViQz8tn2lrDow=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bTbCoTIO7qI3F9GhoXqz8u9K.jpg?f=fotoalbum_large

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

skipe schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 14:48:
Links boven is shundo op lvl50,
Wow! Hoe kom je in vredesnaam aan zoveel XL candy om tot L50 te kunnen maxen?

• Indicatie
hneel schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 21:05:
[...]

Dit inderdaad. Is wel heel veel km lopen....

• skipe
hneel schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 21:05:
[...]

Indicatie schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 21:09:
[...]

Dit inderdaad. Is wel heel veel km lopen....
Is niet zo moeilijk hoor, heeft wel paar keer in raids gezeten, en zonder mega's krijg je 3-6 xl candy per raid als je de mewtwo dan vangt ;)
Heb ook al bijna genoeg om de shadow te maxen naar lvl50 (moet nog 60 vgm, 360 totaal voor een shadow uit mn hoofd)

• mr_evil08
Bij mij wil giovanni maar niet spawnen ik hoorde dat je gewoon moet wachten hij komt wel als de superradar aan is.

Doe je een decoy missie ben je radar weer kwijt en kun je de app opnieuw starten.

[ Voor 27% gewijzigd door mr_evil08 op 15-11-2022 21:17 ]

• skipe
mr_evil08 schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 21:16:
Bij mij wil giovanni maar niet spawnen ik hoorde dat je gewoon moet wachten hij komt wel als de superradar aan is.
Als je je superradar aan hebt staan (kijk voor de zekerheid even in je itembag) dan zit ie gegarandeerd in een rocketballon

• mr_evil08
skipe schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 21:17:
[...]

Als je je superradar aan hebt staan (kijk voor de zekerheid even in je itembag) dan zit ie gegarandeerd in een rocketballon
Juist dus even niet met team rocket vechten anders komt die ballon niet.

• Statiegeld
  • Niet online
Tourniquet schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 20:50:
Ik val in het niet bij bovenstaande trainers, maar ben toch wel blij met mijn allereerste Mewtwo. *O*

Het kostte drie pogingen maar uiteindelijk gelukt met het team: Machamp - Kingler - Mega Banette _/-\o_

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Nogmaals: hoe slecht de IV's ook lijken: een Shadow Mewtwo met de minimale IV waarden van 6/6/6 is nog altijd sterker dan een 15/15/15 normale Mewtwo (al zullen Mewtwo zijn Mega-X en Mega-Y evoluties daarentegen nóg sterker zijn) ;)

• mr_evil08
Statiegeld schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 21:21:
[...]

Nogmaals: hoe slecht de IV's ook lijken: een Shadow Mewtwo met de minimale IV waarden van 6/6/6 is nog altijd sterker dan een 15/15/15 normale Mewtwo (al zullen Mewtwo zijn Mega-X en Mega-Y evoluties daarentegen nóg sterker zijn) ;)
20% sterker maar 20% minder def ofwel sneller dood is wat ik hoor.

• Statiegeld
  • Niet online
mr_evil08 schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 21:19:
[...]

Juist dus even niet met team rocket vechten anders komt die ballon niet.
Als je er rekening mee houdt dat elke 3 uur een ballon verschijnt (00:00, 3:00, 6:00, etc. etc) dan kun je een paar minuten voor tijd de SRR aan zetten, je krijgt dan met 100% zekerheid Giovanni. Succes! d:)b

• IntToStr
Hier ook een Mewtwo kunnen vangen :)

Niet super, maar beter dan niets. Volgens mij 7/11/15 iv. Stuk of 100 rare candy ingezet en nu 3052 cp, mooi begin voor een shadow mewtwo.

Succes met de vangst allemaal!
Pagina: 1 ... 73 ... 96 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Friendship codes uitwisselen? dat kan hier!